Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rīgas "Dinamo" šķiras no amerikāņu aizsarga Fērčailda

Agris Suveizda

Rīgas "Dinamo" šķiras no amerikāņu aizsarga Fērčailda
Keids Fērčailds. Foto: Dinamo Rīga

Kontinentālās hokeja līgas klubs Rīgas "Dinamo" savā mājaslapā paziņojis par sadarbības pārtraukšanu ar amerikāņu aizsargu Keidu Fērčaildu. Līgums izbeigts pēc abpusējas vienošanās.

29 gadus vecais Keids Fērčailds rīdzinieku rindās paguva aizvadīt sešas spēles, vidēji laukumā esot 11 minūtes un 21 sekundi, gūstot vienus vārtus un sakrājot negatīvu lietderību -3. Vārtus amerikānis guva savā otrajā spēlē pret Habarovskas "Amur" (1:2), bet viņa lielākais spēles laiks bija priekšpēdējā mačā pret "Sochi" (1:4), kad Fērčailds aizvadīja 16 minūtes un 41 sekundi.

Pēdējā spēlē pret Astanas "Barys" Fērčailds spēlēja trešajā aizsargu pārī kopā a Marku Entoniju Dzaneti un tika pie negatīvas lietderības -2. Līgums ar Fērčaildu bija noslēgts līdz sezonas beigām. Rīgas "Dinamo" ar 13 punktiem 12 mačos ieņem piekto vietu Rietumu konferencē un nākamās spēles aizvadīs izbraukumā, viesojoties pie Omskas "Avangard" (5. oktobrī), Novosibirskas "Sibir" (7. oktobrī) un Astanas "Barys" (9. oktobrī).

Fērčailds iepriekšējās divas sezonas pavadīja Zviedrijas klubā "Rogle", bet pirms tam divus gadus spēlēja Kontinentālās hokeja līgas komandā Novokuzņeckas "Metallurg". Nacionālajā hokeja līgā Fērčailds piedalījies piecās spēlēs, pārstāvot Sentluisas "Blues", un izdarījis vienu rezultatīvu piespēli.

Izmantotie resursi:
https://www.dinamoriga.lv/lv/zinas/...

  +1 [+] [-]

, 2018-10-01 15:45, pirms 6 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Kāpēc Jūs domājiet, ka būs kāds vietā? Dinamo ir 9 aizsargi (ja veseli) + HK Rīgas censoņi, bet uz laukuma 6 vietas. Var iztikt bez papildinājuma.
No kuriem ir Ališuaskas un Mamčicsc cilvēki, kas ir drīzāk aizlāpītāji

Konkurencei vajag vēl vienu

     [+] [-]

, 2018-10-01 15:57, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: No kuriem ir Ališuaskas un Mamčicsc cilvēki, kas ir drīzāk aizlāpītāji

Konkurencei vajag vēl vienu
konkurencei jau tā ir daudzi, tik vietēji kka neplēš dirsu, kas reāli kaitina

  +1 [+] [-]

, 2018-10-01 16:10, pirms 6 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Un kad tad pasūtīs nah kādu no vietējiem nespējniekiem? Visi letiņi vnk briesmīgi spēlē
vietējiem var uzspiest otkatus... ārzemnieks nesapratīs tādu pasākumu...

  -3 [+] [-]

, 2018-10-01 16:13, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Interesants fakts - ir komentētāji ,kuri tēlo vai arī patiešām nezina ka KOMANDU veido no dažāda tipa hokejistiem.
Funi, kas par lietu? Kādēļ cilvēki joprojām tik vāji atbalsta Динамо Рига? Pat 7 štukas sestdienā nesanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-01 16:50, pirms 6 gadiem
Ļoti vajadzētu vārtos pirmo numuru atrast, savādāk ar diviem viduvējiem otrajiem numuriem ilgtermiņā tālu netikt. Pēdējā spēlē vispār abi kā trešās štangas bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-10-01 17:01, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Interesanti, un kurš gan tas būtu, cits "pirmais numurs"? Visi vadošie LV kastes vīri ir aizņemti, pie tam vēl aizņemti labos robos Vēl viens varotčiks- leģionārs? Nedomāju, ka kāds, izņemot Funi un Gūžu, būtu sajūsmā par tādu variantu
Tad labāk kaut kādu nesaprotamu principu dēļ pakāst kārtējo sezonu? Tas ir privāts klubs un cik vajadzēs, tik arī leģionāri tur būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-01 17:14, pirms 6 gadiem
Nenoliedzami tagad kaut ko atrast ir ārkārtīgi grūti, bet nonoliedzami ir arī tas fakts, ka Gudijs nav pirmais numurs, ir atsevišķi izcili uzplaiksnījumi, pāris sakarīgas spēles un kritums. Un arī labās spēlēs tomēr par daudz pēc uzmetieniem viņam ripas petakā krīt atpakaļ, kur tādiem kā ASK, Avangardam, AkBars un ACSK būs tīrais zelts uz atkārtotiem metieniem gūt vārtus.

  -3 [+] [-]

, 2018-10-01 17:18, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Tad labāk kaut kādu nesaprotamu principu dēļ pakāst kārtējo sezonu? Tas ir privāts klubs un cik vajadzēs, tik arī leģionāri tur būs.
tas nav privāts klubs, tas ir kremļa projekts

  +5 [+] [-]

, 2018-10-01 17:22, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tas nav privāts klubs, tas ir kremļa projekts
Tu no Dinamo puses jūti kādu apdraudējumu valsts suverenitātei?

  -4 [+] [-]

, 2018-10-01 17:27, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Tu no Dinamo puses jūti kādu apdraudējumu valsts suverenitātei?
Priekš kam Tev ledusskapis, ja Tu nesmēķē?

  +4 [+] [-]

, 2018-10-01 17:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Priekš kam Tev ledusskapis, ja Tu nesmēķē?
Ir visnotaļ nepieklājīgi atbildēt uz jautājumu ar pretjautājumu, pie tam nesakarīgu.

     [+] [-]

, 2018-10-01 17:37, pirms 6 gadiem
Varētu paņemt Bārtuli vai arī izīrēt Binduli no Caps Fairčailda vietā.

     [+] [-]

, 2018-10-01 17:37, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nav nekādu nesaprotamu iemeslu, kāds no esošajiem, visticamāk, Gudijs, atžagosies, un paliks pirmais numurs, tagad kaut ko meklēt leģionāru tirgū, it sevišķi laba līmeņa vārtsargus, ir bezjēdzīgi, ja nu vienīgi kārtējo reizi kārtējais Pīterss trāpīsies
KHL ir vēl atļauta īre?

  +1 [+] [-]

, 2018-10-01 17:53, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Nē , jo tālāk no mājām ,jo labāk spēle mūsējie hokejisti
Neatceros, ka kurš tur no mūsējiem, spēlējot vai nu Vladivostokā vai Habarovskā, būtu par baigo zvaigzni palicis. Tas, ka "tālāk no mājām" ir NHL, nekādā veidā nav saistīts ne ar RD, ne ar jebkura Latvijas hokejista individuālo meistarību vai darbaspējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-01 18:40, pirms 6 gadiem
Ko Klārks vēl komandā dara?
Nav izdevīgi atlaist?

  -3 [+] [-]

, 2018-10-01 18:47, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Tu no Dinamo puses jūti kādu apdraudējumu valsts suverenitātei?
Ja Tu zinātu kas ir ietekmes aģents, tad dīvainus jautājumus neuzdotu.
Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tipisks ietekmes aģents.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-01 18:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu zinātu kas ir ietekmes aģents, tad dīvainus jautājumus neuzdotu.
Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tipisks ietekmes aģents.
Tu arvien vairāk ej sviestā.
Dinamo 10 gadus pastāv, bet ko viņš ir ietekmējis? Sauc konkrētus piemērus, citādi tāda tukša iršana.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-01 18:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu zinātu kas ir ietekmes aģents, tad dīvainus jautājumus neuzdotu.
Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tipisks ietekmes aģents.
Vai tas ir kas slikts, ja mēs integrējamies Krievijas hokejā? Mūsu klubam finansējums nav pārtrūcis ne brīdi, kaimiņi drīzāk pieņēma pensiju reformu, nevis atstāja Funu bez hokeja. Tomēr jābūt elementārai cieņai un pateicībai.

  +1 [+] [-]

, 2018-10-01 19:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu zinātu kas ir ietekmes aģents, tad dīvainus jautājumus neuzdotu.
Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tipisks ietekmes aģents.
Piekrītu, Rīgas elektorāts ar visiem ievēlētajiem ērmiem vēlēšanās būtu gatavi izdzēst Latviju no pasaules kartes, bet atbildi godīgi, Kurzemes divu lielāko pilsētu Galvas ir tik nevainojami un patiesi strādā ne tikai savās privātajās, bet arī valsts interesēs?

  -3 [+] [-]

, 2018-10-01 19:17, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Ir visnotaļ nepieklājīgi atbildēt uz jautājumu ar pretjautājumu, pie tam nesakarīgu.
kāds jautājums, tāda atbilde

  +1 [+] [-]

, 2018-10-01 19:28, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kāds jautājums, tāda atbilde
Neesi mācījies ētiku, jaunais cilvēk!

     [+] [-]

, 2018-10-01 19:31, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Neesi mācījies ētiku, jaunais cilvēk!
bet tu pat lasīt neesi iemācījies.

     [+] [-]

, 2018-10-01 19:55, pirms 6 gadiem
Totss rakstīja: Piekrītu, Rīgas elektorāts ar visiem ievēlētajiem ērmiem vēlēšanās būtu gatavi izdzēst Latviju no pasaules kartes, bet atbildi godīgi, Kurzemes divu lielāko pilsētu Galvas ir tik nevainojami un patiesi strādā ne tikai savās privātajās, bet arī valsts interesēs?
Nenoliedzami, ka arī Liepājā un V-pilī ir tā kā jebkur pasaulē, kur radikāli ir mainījusies sabiedriskā iekārta, bet valsti vada vairums cilvēku ar iepriekšējās sabiedriskās iekārtas domāšanu. Cilvēku domāšana nemainās līdz ar valsts sabiedriskās iekārtas maiņu, lai arī kā mums negribētos. Tam ir nepieciešamas vismaz 4 paaudzes, ja mēs par vienas paaudzes termiņu ņemam 25 gadus.
Sorry, bet ja ir cilvēku grupa, kurai gribās, lai mēs joprojām nevaram izrauties no lielā brāļa skavām (vismaz psiholoģiski), tad tas nebūt nenozīmē, ka citai sabiedrības grupai (progresīvākai) uz to japieves acis, un jātēlo, ka visi šie vateņu pasākumi, kā Maskavas nams Rīgā, Rīgas ''Aklās zarnas'', Laimas Randevu utt. nav tiieši centieni ietekmēt kādas mūsu sabiedrības daļas uzskatus un uztveri.

     [+] [-]

, 2018-10-01 19:56, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu zinātu kas ir ietekmes aģents, tad dīvainus jautājumus neuzdotu.
Rīgas ''Aklās zarnas'' ir tipisks ietekmes aģents.
Pie tam ļoti briesmīgs un šausmīgs ietekmes aģents. Kā tu naktīs vari mierīgi gulēt, ja pastāv tāds briesmonis kā DR.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-01 19:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami, ka arī Liepājā un V-pilī ir tā kā jebkur pasaulē, kur radikāli ir mainījusies sabiedriskā iekārta, bet valsti vada vairums cilvēku ar iepriekšējās sabiedriskās iekārtas domāšanu. Cilvēku domāšana nemainās līdz ar valsts sabiedriskās iekārtas maiņu, lai arī kā mums negribētos. Tam ir nepieciešamas vismaz 4 paaudzes, ja mēs par vienas paaudzes termiņu ņemam 25 gadus.
Sorry, bet ja ir cilvēku grupa, kurai gribās, lai mēs joprojām nevaram izrauties no lielā brāļa skavām (vismaz psiholoģiski), tad tas nebūt nenozīmē, ka citai sabiedrības grupai (progresīvākai) uz to japieves acis, un jātēlo, ka visi šie vateņu pasākumi, kā Maskavas nams Rīgā, Rīgas ''Aklās zarnas'', Laimas Randevu utt. nav tiieši centieni ietekmēt kādas mūsu sabiedrības daļas uzskatus un uztveri.
Likvidējam visu krievisko. Varētu aizliegt krievu valodas lietošanu un par katru krieviski pateikto.uzrakstīto vārdu - sods, par katru krievu lamu vārdu dubultsods (šeit gan tev pašam būtu jāmaksā). Izliksimies ka mums kaimiņos nav Krievija.

     [+] [-]

, 2018-10-01 19:58, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Pie tam ļoti briesmīgs un šausmīgs ietekmes aģents. Kā tu naktīs vari mierīgi gulēt, ja pastāv tāds briesmonis kā DR.
Pamuļķi, esi rāms, jo tev,i vecu padomju laiku perdeli, nekas vairs nevar pāraudzināt.
Vienīgi man žēl to bērnu, kurus māca tāds pamuļķis.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-01 19:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pamuļķi, esi rāms, jo tev,i vecu padomju laiku perdeli, nekas vairs nevar pāraudzināt.
Vienīgi man žēl to bērnu, kurus māca tāds pamuļķis.
Lamāšanās un apsaukāšanās māku esi labi apguvis, bet padomju domāšanu gan tu nespēj atmest. Tas gan slikti.

     [+] [-]

, 2018-10-01 20:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Likvidējam visu krievisko. Varētu aizliegt krievu valodas lietošanu un par katru krieviski pateikto.uzrakstīto vārdu - sods, par katru krievu lamu vārdu dubultsods (šeit gan tev pašam būtu jāmaksā). Izliksimies ka mums kaimiņos nav Krievija.
Ar tevi,pamuļķi, nav vērts diskutēt.
Ej labāk uzliec kādu Pugačovas plati uz čerkstoša padomju laiku gramofona, un iestrēb zupeli no alumīnija bļodeles ar alumīnija karoti.
Kā jau īstam PSRS laiku marazmātiķim pieklājas.

     [+] [-]

, 2018-10-01 20:08, pirms 6 gadiem
Kūp mums galdā samovārs......

     [+] [-]

, 2018-10-01 20:09, pirms 6 gadiem
Apanasenko rakstīja: Vai tas ir kas slikts, ja mēs integrējamies Krievijas hokejā? Mūsu klubam finansējums nav pārtrūcis ne brīdi, kaimiņi drīzāk pieņēma pensiju reformu, nevis atstāja Funu bez hokeja. Tomēr jābūt elementārai cieņai un pateicībai.

Tev labs humors.