Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Planeta sport

Planeta sport...

Kur var redzēt planeta sport es pa viasat vairs nevaru viņu redzēt!!!!



     [+] [-]

, 2009-06-26 00:27, pirms 16 gadiem
Baltijas valstis vairs nevar redzet... tikai Krievijas kanalu Sport kaut kur ... interneta...

     [+] [-]

, 2009-06-26 01:15, pirms 16 gadiem
Tāds kanāls vairs neeksistē, likvidēts, tas kanāls ko rāda Krievijā saucās Sport, viņš ir Krievijas federālais kanāls kurš nekad nebūs redzams viasata klientiem. TV kanālu Sport var redzēt no vairākiem pavadoņiem, vieglākais variants ir Eutelsat 36" pieslēdzot NTV+ paku jo viņš ir kodēts.

     [+] [-]

, 2009-06-26 09:35, pirms 16 gadiem
Man tagad Sporta Planetas vietā rāda ESPN Classic

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 10:29, pirms 16 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Man tagad Sporta Planetas vietā rāda ESPN Classic
dažādi operatori Planeta Sport aizstāja ar dažādiem kanāliem.
Tas ka viasata klienti varēja skatīties šo kanālu tur viņiem nopelni nebija nekādi, šis kanāls no siriusa pavadoņa bija pieejams visiem par velti (nekodēts), tikai viasats kā jau nekaunīga organizācija viņu bija pievienojuši savam piedāvājumam, tā kā lielākā daļa cilvēku neorjentējās šajās tehnoloģijās, šādas cūcības viņiem labi vēl pagaidām iet cauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 11:12, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tas gan ir bēdīgi,man šī kanāla vietā kaut kāds futbola kanāls.Rodas jautājums kur tagad KHL varēs skatīties?
redzu ka esi hokeja līdzjutējs, tad vienīgā iespēja pirkt šķīvi, skatīties to pašu VSB, jeb labāks variants NTV+ paku ņemt.
Es pieļauju iespēju ka Planeta Sport likvidēja jo viņiem vairs šogad nebūs tiesības rādīt KHL, hokeju šogad rādīs NTV+ "naš hokej" varbūt būs vēl kāds cits kanāls, bet nu haļava beigusies jo šis produkts tv kanāliem kļuvis pietiekoši intresants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:19, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Bija 2 kanāli,Planeta sport,un vienkāri sport.Tas sport arī ir likvidēts?
Nekur nav likvidēts! Kā jau Tev Agris stāstija, ja gribi to krievu Sport redzēt tad ir jāpērk NTV+ sķīvis... pēc tam vari domāt vai maksāt legāli vai pirkt kaut kādu (kīniešu) "dream box" un caur internetu rubīt viņu klāt ar "card sharing" fīču.... jāmaksā būs tāpat... tik ja pirmajā gadijumā tas ir ap 15-20 Ls (mēnesī) par legālo NTV+ (un atkarībā no pakas "biezuma" t.i. Bāzes pakete + Sports vai kas cits u.t.t., tad otrajā gadijumā ar "card sharing" Tu maskā tik kaut kādam breksim "labdarim" kaut kādus 5-10$ (mēnesī), bet skaties visu NTV+ paku (ap 200 kanāliem).... Stipri lētāk protams sanāk otrs variants....bet legālāk pirmais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:33, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Agris 77 no kurienes tev infa,ka KHL tagad radīs NTV+? Tiko zvanīju uz baltcom un Viasatu viņi neko jēdzīgu nevar pastastīt. Man ir 5 bezjēdzīgi sporta kanali. Reali esmu izbesījies par to ka nav vairs Planeta Sport.
apmēram pirms trīs mēnešiem portālā sat24 bija informācija par kanāla Naš hokej izveidi tieši KHL spēļu translācijai, vēl plānoja it kā KHL paši savu kanālu taisīt kurš arī būtu NTV+ pakā, bet par to gan runas pieklusušas. TV kanāls Sport ir un man viņš ļoti patīk, bet viņiem līdz ar pagājušo sezonu beidzās līgums spēļu translācijai, tapēc arī manuprāt Planeta versiju likvidēja, jo viņiem vairs nebija ko rādīt tiešraidēs.

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:35, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai ir skaidrības ko piedāvās Lattelecom savā digitālajā televīzijā?
vēl nav, jūlijā vajadzētu būt, šobrīd tiek komplektētas pakas un tūneri tiek testēti anglijā, pāris nedēļu laikā būšot zināms.

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:41, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai ir skaidrības ko piedāvās Lattelecom savā digitālajā televīzijā?
Es Lattelecom nestrādāju! Prasi viņiem! Cik pats no infas netā zinu, tad šie rādīs +/- apmēram to pašu ko Blatkoms savā digitālajā testā rādija, bet fakts ir viens - no NTV+ viņi Tev tur neko nepiedāvās.... Ja nu tik vien kā kaut kādu "NTV mir" vai labākajā gadijumā kaut kādu "naše kino" ar vecajām krievu filmām... NTV+ Sport tur nekad nav bijis un, domāju, arī nekad nebūs... tā ekstra ir priekš NTV+ sata un tapēc arī NTV+ tiesības uz saviem sporta kanāliem nevienam citam nedod.... gribi viņus skatīties? Pērc NTV+ satu...
p.s. Ak jā.... it kā jau legāli nemaz pie mums NTV+ satam nav tādu distributoru.... t.i. viš arī tiem, kas par NTV+ legāli maksā caur ņekiju Olympex LTD sanāk ka ir arī tā diezgan puslegāli, jo kā jau teicu te Latvijā NTV+ nav legālu dīleru...

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:47, pirms 16 gadiem
Tik vēl nav skaidrības kas KHL rādīs. Tapēc laikam nevajadzētu steigties ar jaunu šķīvju iepirkšanu

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:50, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tik vēl nav skaidrības kas KHL rādīs. Tapēc laikam nevajadzētu steigties ar jaunu šķīvju iepirkšanu
Turēsim īkšķi, lai LTV7 tiek tas prieks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:50, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Es Lattelecom nestrādāju! Prasi viņiem! Cik pats no infas netā zinu, tad šie rādīs +/- apmēram to pašu ko Blatkoms savā digitālajā testā rādija, bet fakts ir viens - no NTV+ viņi Tev tur neko nepiedāvās.... Ja nu tik vien kā kaut kādu "NTV mir" vai labākajā gadijumā kaut kādu "naše kino" ar vecajām krievu filmām... NTV+ Sport tur nekad nav bijis un, domāju, arī nekad nebūs... tā ekstra ir priekš NTV+ sata un tapēc arī NTV+ tiesības uz saviem sporta kanāliem nevienam citam nedod.... gribi viņus skatīties? Pērc NTV+ satu...
p.s. Ak jā.... it kā jau legāli nemaz pie mums NTV+ satam nav tādu distributoru.... t.i. viš arī tiem, kas par NTV+ legāli maksā caur ņekiju Olympex LTD sanāk ka ir arī tā diezgan puslegāli, jo kā jau teicu te Latvijā NTV+ nav legālu dīleru...
un vēl ārvalstu kanāls jebkurā valstī ir jāadoptē atbilstoši mūsu likumdošanai, tas skar pamatā reklāmas jautājumus. Latvijā par hokeju ir liela intrese, tāpēc es neizslēdzu ka kādreiz kaut kāda kanāla versija varētu arī parādīties, bet nu tā ir tikai mana zīlēšana.

     [+] [-]

, 2009-06-26 12:54, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Turēsim īkšķi, lai LTV7 tiek tas prieks...
Es domāju attiecībā uz RD nav ko stresot, gan jau redzēsim, po kas rādīs...
Vairāk uztrauc vai būs iespēja sekot citām komandām, pagājušgad bija Planeta, arī netā (piem. sportbox) gāja tiešraides.

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:01, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tik vēl nav skaidrības kas KHL rādīs. Tapēc laikam nevajadzētu steigties ar jaunu šķīvju iepirkšanu
es arī uzskatu ka vēl daudz kas var mainīties tieši pie mums Latvijā, rudenī redzēsim kas ko rādīs un kādas kuram operātoram būs pakas.
P.S. atradu info par Naš hokej sat24.ru

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:04, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: un vēl ārvalstu kanāls jebkurā valstī ir jāadoptē atbilstoši mūsu likumdošanai, tas skar pamatā reklāmas jautājumus. Latvijā par hokeju ir liela intrese, tāpēc es neizslēdzu ka kādreiz kaut kāda kanāla versija varētu arī parādīties, bet nu tā ir tikai mana zīlēšana.
Visdrīzākais, ka priekš zagraņicas KHL un iespējams arī NTV+ sarunās Viasat kā KHL zagraņicas distibutorus un tad VSB rādīs arī piem. Omskas un Magņitkas spēles ne tikai RD izbraukuma spēles...

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:14, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Visdrīzākais, ka priekš zagraņicas KHL un iespējams arī NTV+ sarunās Viasat kā KHL zagraņicas distibutorus un tad VSB rādīs arī piem. Omskas un Magņitkas spēles ne tikai RD izbraukuma spēles...
tas tā varētu būt, bet nu tas ka NTV+ "Naš hokej" krievu versija nebūs redzama LV tas ir skaidrs, jāņem vēl vērā tas ka NTV+ un KHL ir vieni saimnieki "Gazprom", kanālā Sport varētu parādīties hokejs tikai ja atkal iejauksies Putins kā tas bija pirms pāris gadiem ar futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:46, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: ...

Esmu Izzi klients, par laimi VSB redzu
nezinu vai tā ir laime būt IZZI klientam - pēc tādas čakarēšanās ar viņiem vispār brīnos, ka viņiem vēl ir klienti... tā kā man nācās no viņiem atteikties.
Starp citu, kad biju uz viņu apkalpošanās centru atteikties no pakalpojumiem, man nācās 30 minūtes gaidīt, jo priekšā bija milzīga rinda ar nepamierinātiem IZZI klientiem no kuriem visi(!) bija ar pretenzijām par IZZI pakalpojumu kvalitāti.
No savas puses ieteikšu: NEKAD nesaistieties ar IZZI - viņu pakalpojumu tehniskā kvalitāte ir pilnīgi zem katras kritikas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 13:54, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Izzi, starp citu, pacēla cenas apmēram ap to laiku, kad sāka raidīt VSB.
Pacēla ne tikai IZZI, pats Viasats ar pacēla - pamatojot to ar PVN pieaugumu. VSB arī sāka rādīt janvārī, tapēc tie laiki sakrita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:01, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Jā, bet pacēla vairāk nekā par tiem 3%
Viasats visiem pielika 2ls + nodubultoja (no 5 uz 10) kartes gada maksu, par Izzi nezinu. Manuprāt viņiem PVN pieaugums bija ne 3 bet 16%, bet cenas pieaugums jebkurā gadījumā bija lielāks

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:02, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Kas tu kāds anti Izzi par Baltcom melnā PR meistars? Man ir viņu digitālā TV, šādi tādi trūkumi ir, bet visumā ok. Patīk, ka varu izvēlēties valodas, bilde arī ok, iespējas gan nav pārāk plašas. Patīk, ka uzklausa klientu vēlmes. Kad biju viņu apkalpošanas centrā nesen, biju tur vienīgais. Kādas tieši tev bija problēmas?
P.S. ja gribat redzēt kādu programmu, ko jūsu provaideris nepiedāvā, rakstiet, zvaniet viņiem. Tas var palīdzēt
tas tāpēc, ka man bija IZZI internets. Tā kā man darbam nets ir vitāli svarīgs, tad tehniskās problēmas uztveru ļoti saasināti. Ja netā ir tehniskas problēmas (un dažkārt pat vairākas dienas no vietas!), tad mans sašutums kļūst viegli saprotams. Tā kā viņi man krietni ir pačakarējuši dzīvi, tad es ar viņiem nemūžam vairs nesasitīšos un pie katras iespējas visiem stāstīšu savu rūgto pieredzi ar viņiem.

p.s. ja izdodās sazvanīt viņu apkalpošanas centru, vēlmes uzklausa. Taču reāli neko nedara... atbilde tikai viena: tehniskas problēmas, risinām...
ar Baltcomu man nav nekāda sakara - arī viņu klients nekad neesmu bijis.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:03, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nezinu vai tā ir laime būt IZZI klientam - pēc tādas čakarēšanās ar viņiem vispār brīnos, ka viņiem vēl ir klienti... tā kā man nācās no viņiem atteikties.
Starp citu, kad biju uz viņu apkalpošanās centru atteikties no pakalpojumiem, man nācās 30 minūtes gaidīt, jo priekšā bija milzīga rinda ar nepamierinātiem IZZI klientiem no kuriem visi(!) bija ar pretenzijām par IZZI pakalpojumu kvalitāti.
No savas puses ieteikšu: NEKAD nesaistieties ar IZZI - viņu pakalpojumu tehniskā kvalitāte ir pilnīgi zem katras kritikas.
nezinu kas un kā ir ar IZZI, esmu dzirdējis dažādus pretenziju stāstus par viņiem gan citiem operatoriem.
Diezgan labs variants varētu būt Lattelekom DVT, portālā boot.lv nesen viens no respodentiem rakstija ka LTC ir tuvu tam ka viņiem būšot viasata kanāli atsevišķā pakā, cerams ka veselais saprāts uzvarēs un VSB būs redzams visā Latvijā kas lietos LTC DVT, jau šovasar vajadzētu uzsākt apraidi Rīgā un Kurzemē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:13, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šis ir tas jau par leģendu kļuvušais VIASAT blefs, jo raksts tapis martā.
Īsti nezinu kā vel būs, bet piemēram, Liepājā kabeļtelevīzija OSTKOM jau rāda šo to no NTV, bet tagad viņi intensīvi gatavojas pāriet uz digitālo apraidi, tad varētu būt, ka liepājnieki, kas abonē OSTKOM varētu ieraudzīt dažus interesantus TV kanālus.
Tev Liepājā rāda adoptēto NTV kanāla versiju NTV+, un pārējie ir tīrie NTV + kanāli ja nemaldos bez relāmām kuriem nekādas īpašas adopcijas neprasās.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:19, pirms 16 gadiem
Avery rakstīja: Jā, man arī ir viņu interents, divreiz uz kādām 3 stundām pazuda. Tad arī sazvanīt ir grūtāk, tas skaidrs, jo visi zvana. Varbūt tāpēc, ka viņi tīklu mainīja, lai varētu piedāvāt tos 100 Mb/s?
nuu, par 3 stundām es vēl nesūdzētos, taču ja pazūd uz 12, 16 vai 70 stundām? Pie kam, diezgan regulāri pēdējā laikā! bez tam - pa vakariem regulāri nets vilkās un raustījās...
man bračkam arī ir IZZI nets - par tādu lietu, kā kautkādu spēlu skatīšanos pa netu viņš vienkārši var aizmirst - ar to ātrumu, kādu tiek piegādāts signāls, tas vispār nav iespējams... pat Skypā runāt gandrīz neiespējami...

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:21, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev Liepājā rāda adoptēto NTV kanāla versiju NTV+, un pārējie ir tīrie NTV + kanāli ja nemaldos bez relāmām kuriem nekādas īpašas adopcijas neprasās.
agri, pričom tur reklāmas????
ne jau reklāmas nosaka pārraidīšanas reģionu, bet gan licences pārraidēm - respektīvi, TV kanāls pērkot kādu raidījumu/programmu iegūst tiesības to raidīt noteiktā reģionā, savukārt, bez licences viņš to citos reģionos nedrīkst rādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:35, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: agri, pričom tur reklāmas????
ne jau reklāmas nosaka pārraidīšanas reģionu, bet gan licences pārraidēm - respektīvi, TV kanāls pērkot kādu raidījumu/programmu iegūst tiesības to raidīt noteiktā reģionā, savukārt, bez licences viņš to citos reģionos nedrīkst rādīt.
Tev taisnība, bet manuprāt arī reklāmas jāņem ārā, varbūt par reklāmām kaut kādas nianses jaucu.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:37, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Reklāmas ir,bet tikai ukraiņu valodā.
Nu jā tas ir NTV mir, bet kas un kā šo lietu regulē jāpajautā kādam reklāmas speciālistam.

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:38, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tev taisnība, bet manuprāt arī reklāmas jāņem ārā, varbūt par reklāmām kaut kādas nianses jaucu.
nav gan jāņem ārā. tas nav obligāti - reklāmu raidīšanai ierobežojumi netiek noteikti, ja vien pats kanāls tā nevēlas.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-26 14:47, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: tas tā varētu būt, bet nu tas ka NTV+ "Naš hokej" krievu versija nebūs redzama LV tas ir skaidrs, jāņem vēl vērā tas ka NTV+ un KHL ir vieni saimnieki "Gazprom", kanālā Sport varētu parādīties hokejs tikai ja atkal iejauksies Putins kā tas bija pirms pāris gadiem ar futbolu.
Nu par to, ka LV te to "naš hokej" neredzēs.... skatoties, kas neredzēs! Parastais zevaka ar Lattelecom digitālo TV pa 100% ka neredzēs, bet laimīgie NTV+ abonenti redzēs bez maz pilnā apjomā un kaut visas KHL spēles, protams, ja būs paņēmuši Supersport paku... Tāpat par to parasto Sport runājot.... zinot, ka ne jau katram krievam ir tas NTV+ (tomēr salīdzinoši pasāļš prieks arī pie viņiem), tad nebrīnīšos, ka pussezonā vai pat ātrāk "pēc darbaļaužu vēlēšanās" un ar Vla Vla Pu ukazu goskanāls Sport sāks arī KHL hoķi atkal rādīt...

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:51, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu jā tas ir NTV mir, bet kas un kā šo lietu regulē jāpajautā kādam reklāmas speciālistam.
kā reklāmas speciālists ar 13 gadu stāžu tev atbildēšu: (gan par НТВ, gan arī par РЕН ТВ un ОРТ (ПБК)).
šajos gadījumos uz ārpasauli (ārpus Krievijas) tiek translētas adaptētas šo kanālu versijas, jo Krievijai ir svarīgi, ka krievi ārpus Krievijas skatās viņu programmas, it sevišķi ziņas. Taču oriģinālo kanāla versiju ārpus Krievijas nedrīkst raidīt, jo daudzām programmās ir licences tikai uz Krieviju. Tāpēc programma tiek adaptēta (raidījumi/filmas bez licences tiesībām uz ārpus Krievijas tiek aizvietoti ar citiem).
Izmantojot šo situāciju, 90-to gadu vidū bijušie bandīti (ļautiņi ar stipru kriminālo pagātni) izveidoja TEM ART GROUP (vēlāk TEM TV, tagad „Baltic Media Alliance”), kas oriģinālās krievu reklāmas РЕН ТВ un ОРТ aizvieto ar vietējām un par to iekāš labu piķi. Savukārt, krievi par to neiebilda, jo šādā veidā kanāls ātri iespiedās visos kabeļu tīklos (jo kanālam vajadzēja auditoriju). Šādā veidā milzīgu piķi vēljoprojām kāš „Baltic Media Alliance”.
Par NTV Mir ir cits stāsts - viņiem programmu maiņa un arī reklāmu ievietošana notiek centralizēti. Līdz ar to - uz katru valsti nav citas reklāmas. Tā kā Ukraina ir vislielākā, tad tur ir praktiski tikai viņu reklāmas, jo priekš mazākām valstīm tā reklāmas cena ir daudz par dārgu (reklāmas cenu, kā zināms, nosaka auditorijas lielums).

     [+] [-]

, 2009-06-26 14:56, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nav gan jāņem ārā. tas nav obligāti - reklāmu raidīšanai ierobežojumi netiek noteikti, ja vien pats kanāls tā nevēlas.
nu jā šo lietu īsti neizprotu, ja tā ir tad teorētiski pastāv iespēja ka pieņemsim Krievijas kanāli var daļēji sagraut reklāmas tirgu Latvijā, starptautiskos brendus palaižot ēterā, bet varbūt ka tas skaitās normāli. Tad jāuzsāk diskusija kas mūsdienu pasaulē ir uzskatāms par "normāli", es to daļēji nosauktu par reklāmas "kontrobandu".

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:00, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Diezgan labs variants varētu būt Lattelekom DVT, portālā boot.lv nesen viens no respodentiem rakstija ka LTC ir tuvu tam ka viņiem būšot viasata kanāli atsevišķā pakā, cerams ka veselais saprāts uzvarēs un VSB būs redzams visā Latvijā kas lietos LTC DVT, jau šovasar vajadzētu uzsākt apraidi Rīgā un Kurzemē.
Cik zinu (dzirdu skaņu, jo bildi neredzu), tad Lattelecom TV jau tagad testa rezīmā kopā ar Blatkoma virszemes digitālo raida savu čupu ar kanāliem... vajag tikai tādu nieku kā mpeg4 tjūneri.... man ir mpeg 2 par cik skatijos Blatkoma virsemes digitālo tapēc Lattelekom kanāliem man skaņa ir, bet bildes nav...

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:05, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: nu jā šo lietu īsti neizprotu, ja tā ir tad teorētiski pastāv iespēja ka pieņemsim Krievijas kanāli var daļēji sagraut reklāmas tirgu Latvijā, starptautiskos brendus palaižot ēterā, bet varbūt ka tas skaitās normāli. Tad jāuzsāk diskusija kas mūsdienu pasaulē ir uzskatāms par "normāli", es to daļēji nosauktu par reklāmas "kontrobandu".
par brendiem Latvijas reklāmas tirgū pagaidām vari nesatraukties, jo patreizējā situācija nedod iespēju tiem tā "pa freju"nokļūt, izņēmums ir vienīgi kādu lielo pasākumu sponsori. Taču nākotnē teorētiski tas var kādreiz notikt...
Taču jā - savā ziņā tā ir "likumīga (jo Lavijas likumi to pieļauj) reklāmu kotrbanda" - kamēr vietēji kanāli ar reklāmu atpelna savas TV uzturēšanas/programmu ražošanas izmaksas, tikmēr „Baltic Media Alliance” mierīgi kāš lielo kāpostu par reklāmu neko neražojot. Bez tam visi kabeļoperatori jau arī viņiem maksā par tiesībām tos kanālus pārraidīt. Tikmēr Latvijas kanāli no kabeļ operatoriem nesaņem neko.

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:07, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: kā reklāmas speciālists ar 13 gadu stāžu tev atbildēšu: (gan par НТВ, gan arī par РЕН ТВ un ОРТ (ПБК)).
šajos gadījumos uz ārpasauli (ārpus Krievijas) tiek translētas adaptētas šo kanālu versijas, jo Krievijai ir svarīgi, ka krievi ārpus Krievijas skatās viņu programmas, it sevišķi ziņas. Taču oriģinālo kanāla versiju ārpus Krievijas nedrīkst raidīt, jo daudzām programmās ir licences tikai uz Krieviju. Tāpēc programma tiek adaptēta (raidījumi/filmas bez licences tiesībām uz ārpus Krievijas tiek aizvietoti ar citiem).
Izmantojot šo situāciju, 90-to gadu vidū bijušie bandīti (ļautiņi ar stipru kriminālo pagātni) izveidoja TEM ART GROUP (vēlāk TEM TV, tagad „Baltic Media Alliance”), kas oriģinālās krievu reklāmas РЕН ТВ un ОРТ aizvieto ar vietējām un par to iekāš labu piķi. Savukārt, krievi par to neiebilda, jo šādā veidā kanāls ātri iespiedās visos kabeļu tīklos (jo kanālam vajadzēja auditoriju). Šādā veidā milzīgu piķi vēljoprojām kāš „Baltic Media Alliance”.
Par NTV Mir ir cits stāsts - viņiem programmu maiņa un arī reklāmu ievietošana notiek centralizēti. Līdz ar to - uz katru valsti nav citas reklāmas. Tā kā Ukraina ir vislielākā, tad tur ir praktiski tikai viņu reklāmas, jo priekš mazākām valstīm tā reklāmas cena ir daudz par dārgu (reklāmas cenu, kā zināms, nosaka auditorijas lielums).
okei, par apraides tiesībām zināju, bet par reklāmām gan man tas ir jaunums kaut gan pats esmu viņas redzējis un nesapratu kā tas var būt, Tev kā ar reklāmām strādājušajam noteikti labāk zināms.

     [+] [-]

, 2009-06-26 15:15, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Cik zinu (dzirdu skaņu, jo bildi neredzu), tad Lattelecom TV jau tagad testa rezīmā kopā ar Blatkoma virszemes digitālo raida savu čupu ar kanāliem... vajag tikai tādu nieku kā mpeg4 tjūneri.... man ir mpeg 2 par cik skatijos Blatkoma virsemes digitālo tapēc Lattelekom kanāliem man skaņa ir, bet bildes nav...
man situācija tāda pati, šeit ir pagaidu info no LTC lattelecom.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja