Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"

Jānis Pārums

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"
Leonīds Beresņevs
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Pēc rezultatīvās un kautiņiem bagātās spēles starp "Liepājas metalurgs" un "ASK/Ogre" komandām (10:4), abu vienību galvenie treneri, Vladimirs Golubovičs un Leonīds Beresņevs, kritizēja mača tiesnešus, uzsverot, ka viņi ir vainīgi par nekārtībām laukumā.

"Ja laukumā notiek, kas tāds, vainīgi ir tiesneši. Neviens spēlētājus nemudināja uz tādu spēli, arī es ne. Nekad neesmu bijis par tādu spēli. Notikušais norāda uz tiesāšanas līmeni. Visa šī fināla laikā spēlētāji ir jutuši nekompetentu tiesāšanu. Viņi dod noraidījumus mums, taču par tādu pašu pārkāpumu nedod noraidījumus pretiniekiem. Tas arī viss," sacīja "ASK/Ogre" galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem, to grib tikai paši "ASK/Ogre" spēlētāji. Protams, ka mēģinājām nomierināt spēlētājus, bet grūti to izdarīt, kad hokejistam ir sakāpinātas emocijas un viņš jūt netaisnību no tiesnešu puses. Nevaru taču skraidīt spēlētājiem līdzi pa laukumu un nomierināt viņus. Man nav saprotams, kāpēc dod 25 minūšu sodu, kad spēlētāji vienkārši saķeras un nokrīt, bet divu minūšu sodu, kad nomet cimdus un vicina dūres. Viss negribu vairs atcerēties par šo spēli, tā jau ir pagātne," piebilda Beresņevs.

"Mani pārsteidza "Liepājas metalurga" līdzjutēji. Saprotu, ka juta līdzi komandai, taču to jādara normāli nevis lejot alu. Pilnīga nejēdzība! Saprotu, ka ir emocijas, taču tik zemu nevajag nolaisties. Tur jau bija iereibuši cilvēki, pārdzērušies alu, sēdēja un provocēja," kritiku Liepājas līdzjutējiem veltīja "ASK/Ogre" galvenais treneris.

"Teikšu, tāpat kā kolēģis – mums dod, pretiniekiem nedod," smiedamies sacīja "Liepājas metalurgs" galvenais treneris Vladimirs Golubovs. "Neviens negaidīja, ka spēle tā izvērtīsies. Pie rezultāta 4:0, tiesnesis divus noraidījumus vienkārši izdomāja. Puišiem vienkārši sakrājās emocijas, nervi bija uzvilkti, play off turnīrā tā gadās."

"Tiesnešiem vajadzēja būt bargajiem jau no paša sākuma. Vismaz pabrīdināt un likt noprast, ka rupjības šeit netiks pieļautas. Mēs, abi treneri, varbūt pretēji domājam par tiesnešu lēmumiem, taču neviens neaicinājām spēlētājus kauties. "

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

Slēpts komentārs: kasirkas

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 01:37, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
Pilnībā piekrītu! ASK/Ogre izskatās pēc bariņa zeku kuri iemācijušies ripu pārvaldīt un nu domā , ka ir pirmie līgā! LM šoreiz izskatās daudz tehniskāki un spēlē skatāmāku hokeju!
PS. Neesmu neviena LV kluba fans!

 +12 [+] [-]

, 2009-03-26 01:38, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
kā nevar?... tu taču šodien skaidri redzēji, ka var uzrīkot.....

 +13 [+] [-]

, 2009-03-26 01:42, pirms 16 gadiem
Tas vairs nav hokejs.Tās ir gladiātoru cīņas,kur šad tad,šur tur parādās arī ripa...
Tādi ir treneri un tāda arī aug jaunā maiņa.Pavērojiet padsmitniekus (17,18,19)LHF čempionātā,vieni nenobrieduši gailēni,kas nez kam,nez ko grib pierādīt ar kulakiem,bet ne ar tehniku un skaistu hokeju.Uz bezdibeni iet mūsu hokejs,jo nav treneru(kvalificētu) un pats šefs"Atkārtoti un ļoti negaidīti ievēlētais"visu ir salaidis dēlī.Pilnīgi riebjas skatīties,paldies dievam mums ir Viesturs Koziols un ir Rīgas "Dināmo".Vienkārši ar baudu var sekot līdz un paldies viņam...

 +18 [+] [-]

, 2009-03-26 01:51, pirms 16 gadiem
nu es neesmu par nevienu komandu tada limeni lai kristu eiforija vai izmisuma!
bet pat kvelakiem Ogres faniem jaatzist ka nu nejau pirmo reiz finals ar Ogres hokeja komandu ir manami rupjs uz serijas beigam!
pirmie 4 maci-cepuri nost abam komandam.saja spele fuj daziem labiem faniem,un samera liels fuj ari Ogres speletajiem nu pietiek paskatities uz soda minutem 68-128...lai kadi butu tiesnesi 128 minutes ir parak daudz prieks komandas.ari LM sodien nebija tie solidakie bet nu visiem nav ieksas ka Brahmanim mukt bezmaz no vajataja!
p.s-par kerca izgajienu-nu jaa dels kavas un??tad vajadzeja vinju sutit baleta!parasti ir tads nerakstits likums ja 1vs1 tad ta ari notiekas lidz bridim kamer kads sak ar slidu kaklu evelet otram.taka Kercam vecakam vajadzetu dazbrid savaldities

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 01:52, pirms 16 gadiem
nu nu Leo saprotu ka stulba juška bet tiesnešiem arī nevajag pārāk traku kritiku

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 01:53, pirms 16 gadiem
protams ka bija daudz vietu kur vainot tiesnešus bet viņiem taču arī ir tādi paši nervi kā mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 01:59, pirms 16 gadiem
Kaut kāds barbariks tas hokejs izskatījās,nu nepatīk man tāds,neprot skaisti spēlēt,saprotu,ja saplēšās kāds,bet ne jau visu spēli

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 02:17, pirms 16 gadiem
Nu tad saksim savu realitates skatijumu uz Latviajs hokeju.
Saksim savu dirasanu no visu milota rigas dinamo ko te visi min un slave pietam slave ar vinu vaditaju viesturu kozolu. Ja nebutu jusu ta nodirstas un necienitas krievijas mums to dinamo neredzet ka sava sausis bez spoguļa nerunajot jau vel par kautko. sedetu vins sava riga 2000 un nekur ara nelistu.
Tiesnesis - kada valsts tads ari hokeja limenis un turpat ari nevar but labaks hokeja tiesasana. Ko jus gribat no viniem ja vini sava szinasanas ir apguvusi tajso vel laikos un tagad nav ienota shokeja teisasanas vieni kad tiesa nem paraugu no NHL otri no KHL attiecigi ari sanak tada atskiriba. Ungalu rezultata ari to mes sanemam sakuma skatamu speka hokeju kurs beigas partop viena kartiga rubaka un beigas kad speles grozi tiek izlaisti attiecigi ari saka snoraidijumi par visadam fignam.
Treneru korpus - Brinos par golubova komentariem kaneka LM vineja bet berezneva situacijas izskaidrojums ir vairak neka skaidrs pietam katrs vienmer aizstaves savejos.
Fani arena - ir prieks redzet gandriz piepilditas tribines bet ar alinu gazt trenerim pat tad ja man vins nepatik ir vairak neka nesmuki un del tadam fanu ricibam ari speletaji velvairak sevi uzkurina. loti ceru ka LHF pienems merus un sodien kaut ar mazu sodu LM klubu.
LV fani - jsu tak vienmer blaujat ka vot ku labi rubaki NHL cik smuki un vis kedas. seit dzeki jums pacenta sun speciali jusu pasutijumam paradija lidzigu rubaku ka tur. tikai tad kad tur kauja stad viss kedas bet kad pie mums tad vinus sauka par laukiem krieviem un duru vicinatajiem. vaibnu jus esat debili vai ari tik loti lienat pakala NHL ka vairs nespejat padomat ka kautins ir un paliks rubaks.
Spele - ko var teiktpar speli necik diza un atruma bagata vina nebija. parsledzotei sno kazana suz liepaju atruma un tehnika satskiriba sir vairak neka jutamas. ja man ta ietriektu borta un taisitu pret mani tadu speka panemienus es ne tosto purna dotu es vinu ar nuju atdauzitu. ko teikt par kercu tad katrs savu bernu aizstaves neksatotie sne uz ko.
LV hokeja limenis- nu ko tur runat var tikai salidzinat ar piena nozari. un teikt var tikai ta dibena mati.
paldies par uzmanibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 03:45, pirms 16 gadiem
LM liidzjuteeji, ja taa vinju var saukt, ir cuukas...
Visu, ko vinji prot dariit, ir nodirst otru komandu un taas liidzjuteeejus
Arii halles darbinieki ir muudzi!!!
Ja fans iziet speeles laikaa uz tualeti, atpakalj hallee vinju nelaizh..
Vel jo vairaak, liek vinjam justies taa, itkaa vinsh buutu ko sliktu izdariijis un nav nopelniijis tikt atpakalj hallee....

  +7 [+] [-]

, 2009-03-26 04:12, pirms 16 gadiem
Hmmmmmmmmm tas ir visvieglākais ceļš - novelt visu uz tiesnešiem. Pats treneris nav vainīgs, ka nevar savus spēlētājus savaldīt? Tiesnesis taču nelika Kerčiem sist vienu LM spēlētāju.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 05:45, pirms 16 gadiem
viss jau buutu saprotams ja izkautos viens pret vienu un viss,bet gandriiz katraa kautinaa ogre metaas divi virsuuu,tas jau vairs nau normali!!!!
Tas nozimee vienu ka nemak ne speli vineet ne kautinu viens pret vienu!!
bet nu liepajas liidzjuteji-pilnigi idioti!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 05:47, pirms 16 gadiem
kads tur tiesnesis,mees visi zinam ogri!!!
nekam nau macejusi kauties un zaudeet!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 05:56, pirms 16 gadiem
daļēji piekrītu

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 06:11, pirms 16 gadiem
Piekrītu labi ja par 10%, bet nevajag visu vainu novelt tikai uz tiesnešiem. Tā kaušanās pie bezcerīga rezultāta ir ASK Ogres vizītkarte jau no iepriekšējiem gadiem. Vienalga kas tur ir bijis treneris. Tāda ir šī komanda, tur neko pielikt, neko atņemt.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 06:43, pirms 16 gadiem
Ko tas Beresņevs muld,kā tiesāja Ogrē?Tur būtu objektīva tiesāšana nebūtu vairs vajadzīga piektā spēle!Čempionus sagribējās....,hokeju spēlē viena komanda(otrā ...Ogrē spēlē aktieri),otrajā mačā Liepājā ,galotnē tā vien šķita ka tieši Ogri velk ārā no mēsliem.Cik Kerčs,Ignatovičs ir saņēmuši sodus par tēlojumiem,kurus Odiņš neapšaubāmi bija saskatījis(bet noraida LM),tiesa LM šādu sodu (tēlošanu) saņēma.Piekrītu ka tieši tiesneši ir vainīgi,jo paši viņi vairs nezin kas darāms,lai ko glābtu.Bija jau no sākuma objektīvi jātiesā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 07:08, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka varbūt pie vainas tas, ka Latvijā pirmo reizi tiesā divi galvenie tiesneši, tāda sajūta, ka brīžiem, kad ir reāls sods, tad katrs no tiesnešiem gaida, kad otrs pacels roku, bet brīžiem atkal liekas, ka tad, kad sodu varētu nedot, viens no tiesnešiem grib parādīt sevi kā kompetentāku un svilpj sodu, lai tikai to izdarītu ātrāk kā pirmais.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 07:23, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ko Tu tagad te cirs, arī Ogrē tiesāja par labu Liepājai.
Man bija diskusijas pēc ceturtā mača ar ogrēniešiem,tikais tad mani centās pārliecināt ka tiesāšana bija labā līmenī,Tu apgalvo jau savādāk.Es mačus redzēju,un vēlreiz apgalvošu,pie neitrālas tiesāšanas nebūtu šī piektā spēle!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 07:34, pirms 16 gadiem
Jo zemāks līmenis,jo augstākas prasības pret tiesnešiem.Pazīstama parādība.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 07:36, pirms 16 gadiem
oniks rakstīja: Pilnībā piekrītu! ASK/Ogre izskatās pēc bariņa zeku kuri iemācijušies ripu pārvaldīt un nu domā , ka ir pirmie līgā! LM šoreiz izskatās daudz tehniskāki un spēlē skatāmāku hokeju!
PS. Neesmu neviena LV kluba fans!
oi pie kaa Ogre vainiga Liepajas nekompotentie fani nem un tik cucigi izturas pret pretineku!
LM fani varar diezgan nopietni apkaunoka LV fanus!
Subjektivs viedoklis bet nu taa ir!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 07:41, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Man bija diskusijas pēc ceturtā mača ar ogrēniešiem,tikais tad mani centās pārliecināt ka tiesāšana bija labā līmenī,Tu apgalvo jau savādāk.Es mačus redzēju,un vēlreiz apgalvošu,pie neitrālas tiesāšanas nebūtu šī piektā spēle!
Tev taisnība, tad Ogre būtu uzvarējus četrās spēlēs un viss būtu skaidrs, jo patreiz apbižotos Liepājniekus bik tomēr velk....

  +8 [+] [-]

, 2009-03-26 07:42, pirms 16 gadiem
Nē,pie notikušā vainīgi paši Bebru treneri un hokejisti,jo saprotot ka nevar pavilkt to spēles tempu ko viņiem uzspieda LM, tad tie LM un skatītājiem sāka uzspiest savas provokācijas!
Pēc neviennozīmīgi vērtējamā notikuma ar Bebru aiziešanu no laukuma,šī komanda atgriezās laukumā ar vienu domu-ar jebkuriem līdzekļiem izprovocēt pretinieku komandu uz kautiņiem!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-26 07:42, pirms 16 gadiem
Ogre bija vainīga lielāko daļu pie kautiņiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 07:46, pirms 16 gadiem
Vajadzētu ieviest bargākus sodus.piem nevis 5+20, bet 5+sezona. tad arī varbūt padomātu pirms nomest cimdus un skriet pa visu laukumu pakaļ un uzsākt klopi,vai divatā mesties vienam virsū.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 07:53, pirms 16 gadiem
Nu es gan nepiekrìtu, ka tiesnesi vainìgi. Varbùt par sodu mèru var nepiekrist. Piemèram, Kercam vecàkajam vajadzèja dot sodu lìdz spèles beigàm. Bet tà kopumà Ogre spèlèja pretìgi. To pasu var teikt par dalu LM faniem. Nàkamais macs Ogrè bùs MURGS.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 08:05, pirms 16 gadiem
Spēle jau bija laba.
Ogre vnk nemāk zaudēt!
Vecais Kerčš vispār savu memmes dēliņu aizstāv
Tak būtu ļāvis 2:2

LM atbildēja ar to pašu! Ko tad viņiem vajadzēja darīt???

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 08:06, pirms 16 gadiem
Ceru ka tiešām Kerčiem iedos DQ, tas tak nav normāli un tak vajag savaldīt Ogri ar tiem kautiņiem, labi sakauties var, bet nejau ik pēc 2 minūtēm, par katru sīkumu Ogre metās virsū kādam Liepājniekam. Tiesneši kā tiesneši, nevajag visu vainu novelt uz viņiem, ka viņi ir vainīgi par to, ka kāds kaujas nē, viņi tak neliek viņiem kauties, bet Ogre pati to dara un metās virsū, ceru, ka rīt Liepāja atkal sagraus Ogri, lai samaksā par savu rupjību.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 08:10, pirms 16 gadiem
urtis rakstīja: Nu tad saksim savu realitates skatijumu uz Latviajs hokeju.
Saksim savu dirasanu no visu milota rigas dinamo ko te visi min un slave pietam slave ar vinu vaditaju viesturu kozolu. Ja nebutu jusu ta nodirstas un necienitas krievijas mums to dinamo neredzet ka sava sausis bez spoguļa nerunajot jau vel par kautko. sedetu vins sava riga 2000 un nekur ara nelistu.
Tiesnesis - kada valsts tads ari hokeja limenis un turpat ari nevar but labaks hokeja tiesasana. Ko jus gribat no viniem ja vini sava szinasanas ir apguvusi tajso vel laikos un tagad nav ienota shokeja teisasanas vieni kad tiesa nem paraugu no NHL otri no KHL attiecigi ari sanak tada atskiriba. Ungalu rezultata ari to mes sanemam sakuma skatamu speka hokeju kurs beigas partop viena kartiga rubaka un beigas kad speles grozi tiek izlaisti attiecigi ari saka snoraidijumi par visadam fignam.
Treneru korpus - Brinos par golubova komentariem kaneka LM vineja bet berezneva situacijas izskaidrojums ir vairak neka skaidrs pietam katrs vienmer aizstaves savejos.
Fani arena - ir prieks redzet gandriz piepilditas tribines bet ar alinu gazt trenerim pat tad ja man vins nepatik ir vairak neka nesmuki un del tadam fanu ricibam ari speletaji velvairak sevi uzkurina. loti ceru ka LHF pienems merus un sodien kaut ar mazu sodu LM klubu.
LV fani - jsu tak vienmer blaujat ka vot ku labi rubaki NHL cik smuki un vis kedas. seit dzeki jums pacenta sun speciali jusu pasutijumam paradija lidzigu rubaku ka tur. tikai tad kad tur kauja stad viss kedas bet kad pie mums tad vinus sauka par laukiem krieviem un duru vicinatajiem. vaibnu jus esat debili vai ari tik loti lienat pakala NHL ka vairs nespejat padomat ka kautins ir un paliks rubaks.
Spele - ko var teiktpar speli necik diza un atruma bagata vina nebija. parsledzotei sno kazana suz liepaju atruma un tehnika satskiriba sir vairak neka jutamas. ja man ta ietriektu borta un taisitu pret mani tadu speka panemienus es ne tosto purna dotu es vinu ar nuju atdauzitu. ko teikt par kercu tad katrs savu bernu aizstaves neksatotie sne uz ko.
LV hokeja limenis- nu ko tur runat var tikai salidzinat ar piena nozari. un teikt var tikai ta dibena mati.
paldies par uzmanibu
gandriz visam piekritu iznemot sākumu. kotu tur murgo par RD un Koziolu...?ko ver muti vaļa visu vārda..? nodirtstas krievijas...tu esi viens no viniem tātad. āksts..
pēc tavas teorijas(stulbas) ..es domaju ,ja nebutu izdomata ripa in hokeja nūja -nebutu viepar hokeja...sviests.
pasaule viss notiek . krievi taisa KHL un notiek dazadas citas lietas. kapec lai nespeletu KHL,jo uz NHL vēl neuzaicina. ha-ha
tādi 2.klases skolnieka komentari. kas būtu ja nebutu un kas butu ,ja butu.
nebutu internets es nelasitu tava komenta stulbo sākumu...varbut tā...?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:11, pirms 16 gadiem
Jā pie tā, ka aizvainotais ogrēnietis dzinās pakaļ Brahmanim,kā asinskārs vilks, ir vainīgi tiesneši.
Bet tas alus kauss gan bija glupi no Liepājas fanu puses, tam fanam ar droši vien,ka ir problēmas ar alkoholu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-26 08:25, pirms 16 gadiem
kā nespēlētu Ogre,tai nekad nedos vinnēt,diemžēl,bet par tiesnešiem vispār runāt negribu,man puika arī spēlē hoki,tāpēc zinu kā tiesā...

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 08:26, pirms 16 gadiem
a wrb vinsh satrakojaas jo vinjnam tas alus negarshoja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:26, pirms 16 gadiem
Ja, mes tai lietai pieejam ar vēsu prātu, tad varēja redzēt, kaLiepājai ir dots uzdevums provocēt kautiņus, un tad jau tā spēle beigtos par labu viņiem (Brahmanis labākais pierādījums- muka gan nepietiekoši ātri). Zinot, ka Ogre ir viegli aizkaitināma- lūk REZULTĀTS
Bet Liepājas līdzjutēji- atsaldeņu bars, tak met tos sūdus uz laukuma, nevis spēlētājiem virsū, ja savādāk nevar.
Tiesāt, jau tiesāja daudz maz, bet tos sodus vajadzēja lielākus dot, tad nebūtu tādu joku.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 08:28, pirms 16 gadiem
visu spēli varēja manīt ka LM spēlētāji provocē ASK,jo vārti gūti pārsvarā mazākumā,laikam pilnos sastāvos LM baidās no Ogres

     [+] [-]

, 2009-03-26 08:31, pirms 16 gadiem
Un starp citu tas bija Ogres līdzjutējs, kas aplēja Beresņevu

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 08:32, pirms 16 gadiem
Spēka paņēmieniem ir jābūt katrā epizodē, tikai jāiemācās tos lietot tīri un bez liekām emocijām kā to dara ASV, Kanādā.
Tiem pret kuriem spēka spēli lieto nav tas jāuztver kā apvainojums, bet noteikumu robežās jādemonstrē ko paši māk.
Bet diemžēl līdz tādam līmenim Lč ir tālu, tas viss atgādināja aizvainotu gaiļu cīņas, kas zaudējuši kontroli par sevi. Tas nebija smuki.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:32, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
Paskaties video - nevis Ogre nemāk zaudēt, bet Liepāja - uzvarēt. Video skaidri tredzēt, ka lielākoties visus kautiņus un rupjības izprovocēja liepājnieki.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 08:33, pirms 16 gadiem
Ja tiesneši būtu tiem kaušļiem sadevuši lielos sodus, tad nez vai uz nākamo spēli sanāktu maz divas maiņas, kas varētu piedalīties spēlē

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:33, pirms 16 gadiem
Sava taisniba ir

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:34, pirms 16 gadiem
sinchiigaa rakstīja: Un starp citu tas bija Ogres līdzjutējs, kas aplēja Beresņevu
Nu lai tā būtu, tik nez kapēc tādas gurības nenotiek citur Latvijā.
Vispār esmu hokeju skatījies daudz kur, bet tik zinošus un hokeju saprotošus fanus kā Daugavpilī, nekur citur neesmu sastapis (vismaz man ir radies tāds iespaids no tām dažām spēlēm, ko es esmu redzējis Daugavpilī)
P.S. Hokeju es esmu skatījies daudz, arī ārzemēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:37, pirms 16 gadiem
sinchiigaa rakstīja: Ja tiesneši būtu tiem kaušļiem sadevuši lielos sodus, tad nez vai uz nākamo spēli sanāktu maz divas maiņas, kas varētu piedalīties spēlē
Ja iedotu par pirmajām divām reizēm, tad jau emocijas noplaktu nedaudz.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:41, pirms 16 gadiem
Ogre kādi idioti bijuši tādi palikuši. Kerčs vispār pilnīgs auns, tā jau nav neviena zoba , bet vēl lien kauties 2 pret 1- lohs ! Kerčs jādiskvalificē!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 08:43, pirms 16 gadiem
ASKOGRE
Viss atbaidošākā Latvijas komanda
Vakar spēle uzdzina riebumu pret hokeju
Par Liepājas līdzjutējiem labāk nesākt

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 08:43, pirms 16 gadiem
kaut kur rumānijas līmenis..man liekas kaut kad tur futbolistu nošava..driz ari te tas gaidams... vai ar naziem uz laukuma...tads ogres dzives limenis ari liepajas...atspogulojas uz laukuma...žel ka rezeknei nav komandas...riktīgi kriminala pilseta...
varbut ar laiku varetu,piemeram,valmieras vai kada cita cietumu zeki ari ar komandu piedalities latvijas čempi...butu interesanti...

  +7 [+] [-]

, 2009-03-26 08:46, pirms 16 gadiem
Viennozīmīgi ir vainīgi tiesneši! Viņiem vajadzēja veikt pārrunas gan ar komandu treneriem, gan kapteiņiem un varbūt pat uz brīdi pārtraukt spēli, lai visi nomierinās! No malas skatoties neteikšu, ka tiesāja kādam par labu, bet 25 min. (Kokļinam) iedeva nepamatoti! Liepāja spēlēja, tiesnešiem neredzot, rupji, un izaicināja ASK uz kautiņiem, un protams ASK nervi, pie šādas spriedzes, neizturēja. Ļoti liels FUI Liepājas līdzjutējiem, protams ne jau visiem, bet tomēr tā hokeja līdzjutēji neuzvedās (ļoti atgādina nacionālboļševiku saietu)!!! Lai komandām veicās, un uzvar stiprākais!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 08:47, pirms 16 gadiem
Alexij rakstīja: par tiesāšanu var piekrist taču Ogres komandas uzvedība bija zem katras kritikas. Nožēlojami ka šāda komanda spēlē Latvijas finālā nevis Rīga2000 kas to būtu pelnījusi daudz vairāk
kko būšu palaidis garām, kā tā R2K ir vairāk pelnījusi, viņi vinnēja pusfinālā bet viņiem neļāva spēlēt finālā? Sen jau esmu teicis ka mūsu hokeja federācija jāatlaiž, nu kā tā var? ;-)

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 08:48, pirms 16 gadiem
Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:50, pirms 16 gadiem
528 - Kautiòi vai rupjîba
a) Spçlçtâjam, kurð tîði ir nometis savu cimdu/cimdus kautiòâ vai sadursmç, ir
jâuzliek
- disciplinârsods (10’)
b) Spçlçtâjam, kurð ir uzsâcis kautiòu, ir jâuzliek
- spçles sods (MP)
c) Spçlçtâjam, kurð, saòçmis sitienu, atbild ar sitienu vai mçìina atbildçt ar sitienu,
ir jâuzliek
- mazais sods (2’)
d) Jebkuram spçlçtâjam vai vârtsargam, kurð pirmais iejaucas jau notiekoðâ
konfliktâ, ir jâuzliek
- disciplinârsods lîdz spçles beigâm (GM)
e) Spçlçtâjam, kurð, neskatoties uz galvenâ tiesneða pavçli izbeigt kautiòu, turpina
piedalîties tajâ, vai traucç lînijtiesnesim izpildît viòa pienâkumus, ir jâuzliek, pçc
galvenâ tiesneða ieskata:
- divkârðs mazais sods (2’+2’)
vai
- lielais sods + automâtiski
disciplinârsods lîdz spçles beigâm (5’+GM)
vai
- spçles sods (MP)
f) Spçlçtâjam, kurð ir iesaistîjies ka

     [+] [-]

, 2009-03-26 08:53, pirms 16 gadiem
Hokeja spēles noteikumi
lhf.lv: LHF

     [+] [-]

, 2009-03-26 08:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???
tāpēc jau arī kautiņi rodas ka komanda kura ir vinnējusi spēli pirmajā periodā, neliekas mierā, uzšauj vārtusargam pa nagiem, iebrauc ar elkoni ģīmī, līdzjutēji lej alu uz galvas u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???
Tad Liepājai ir varianti atbildes spēlē, paskaties, kā Ogre spēlē noskaņojušies, un kā, kad uzvilkušies. Starpība laikam biki ir. Vispār man Ogre hoķī izskatās tāda pati, kā Dinaburga futbolā- ja vajaga (būs kaut kāda veida dzinulis) vinnēs jebkuru, bet citā gadījumā zaudēs arī jebkuram.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:56, pirms 16 gadiem
nepatika 2 lietas spel, ka tas ēzelis uzleja alu trenerim cerams,ka tiks sodits. un ka kerči pa diviem sita nabaga puriņ, butu vecais pectam noķeris un atmaksajis ta butu jau cita lieta ,bet puriņš smuki masēja sīko

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:00, pirms 16 gadiem
4:0 jau bija pirmaa periodaa...ko var di..st par tiesneshiem???..tiesneshi starp citu jau no pasha saakuma diezgan stingri tiesaaja..bet ja vieni grib kauties tad tur nekaadi tiesneshi neliidzees....starp ccitu par to alu..Dienaa shodien Zembergs raksta ka pirmais ar uudeni uz faniem laistiijies Beresņevs peec 4. gola..kad fani bungaajushi peec gola pa aizargsstiklu..taa kaa nervi jaarstee pasham ljonjam..

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:04, pirms 16 gadiem
Vakar es pirmo reizi savā dzīvē vēlējos,lai spēle ātrāk beigtos...Bardaks nevis hokejs.Man protams patīk asumi spēlē,bet nu ar mēru..Kerču duets mani ļoti vakar pārsteidza..Labi,ka nebija nopietnu traumu.Mežoņi...
Pat negribu iedomāties kas būs rīt,ja pirmajā periodā liepājnieki sametīs 4 ripas...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 09:04, pirms 16 gadiem
Cimdi mētājās pa laukumu bet kaut kā nemanīja 10 min discipinārsodus. Vecais Kerčs man simpatizē, bet par iejaukšanos kad divi kaujas 20 min, tas pats attiecas uz Jasu.
Vispār nav skaidrs pēc kadiem noteikumiem spēleja un vai tie tiesneši vispār tādus ir kādreiz lasījuši. manuprāt tādi nevar neko tiesāt, lai Kirovs izsauc brigādi no Baltkrievijas.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:05, pirms 16 gadiem
Piekrītu, ka tiesneši neizdarīja līdz galam savu darbu, un piespriestiesodi dažreiz izraisīja izbrīnu, tiešām brīžiem bija grūti saprast kā par tādu uzvedību, kā Kerči sit pa diviem vienu, un iedod tik 2+2, un beigās vēl liepājnieki mazākumā spēlē, vai situācijā, kad guļošu Brahmani sit iedot Edijam divas minūtes par bloķēšanu, kaut vai neviens no tiesnešiem pirms tam roku pacēlis nebija. Bet tomēr pie šīs spēles, nevar vainot tikai tiesnešus, jo spēlētāji tiešām sita visu laiku sodus. Tā bija tīrākā rupjība no Ogras puses - provecēt liepājniekus un izsist viņu līderus, jo kaut kā tak ir jārevanšējas par zaudējumu - nav jau pirmā, ne pēdējā šāda reize.
Noraidijumu došana/nedošana uz abām pusēm ir ļoti neatdekvāta, un tas attiecas uz visām spēlēm. Abas komandas samērā nepamatoti paliek ik palaikam trīs vīru sastāvā. Tā tiesāt nevar, ir jātiesā visu laiku konstruktīvi, un nav jāatdod kaut kas "cietušajiem" no iepriekšējām svilpēm.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:06, pirms 16 gadiem
Kāds nezin cik minūtes kopā vakar nopelnīja abas komandas?

  -4 [+] [-]

, 2009-03-26 09:06, pirms 16 gadiem
Ogre taads salashnju bars, un ja agraak pret vecaako kERCHU bij kaada cienja, tad vakar vinsh paraadiija ka ir kaartiigs miikstais suukaataajs, 2ataa pret vienu, un no muguras, kaartiigs URLAS gaajiens, kas vinsh arii ir. Vispaar Ogre nemaak zaudeet, pretiigi vinji izskataas.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:12, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???
Mēģināšu īsi un saprotami izskaidrot - jo Liepājas fani pierādīja, ka ir urlas un hokejisti pierādīja, ka ir provokatori - bandīti, kuriem mērķis ir izprovacēt kautiņus, lai Ogres spēlētājus diskvalificē, jo savādāk jau LM nevar uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:14, pirms 16 gadiem
JĀ, VISI LM LĪDZJUTĒJI ŅĒMA VIENU ALUS KAUSU UN LĒJA VIRSŪ BERESŅEVAM.HA.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:16, pirms 16 gadiem
Eu Ogre, Jūs tak hokeju nemākat spēlēt, varbūt samierinās ar to faktu, vispār likvidējiet sevi un nebojājiet nervus ne sev ne hokeja faniem.. Šitādu idiotismu tikai Jūs variet sarīkot - goda vārds pretīgi uz Jums skatīties.. Kerčs, Fanduļš pensiki par kuriem vispār ierēkt tikai var..

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 09:16, pirms 16 gadiem
Vienā lietā es tiešām gribētu piekrist Beresņevam - tiesneši nebija konsekventi. Par 2 spēlētāju saķeršanos iedod 25 min., bet kad Maslovskis atklāti skrien pakaļ nometot cimdus - tikai 5+20. Atklāts kautiņš 3 pret 3 - visiem tikai pa 2+2 min. Arī Kerčs vecākais bija pelnījis 25 min. par savu iesaistīšanos divu spēlētāju cīniņā. Nu nedrīkst tā darīt, lai arī tas būtu paša dēls, kas tur cīnās.

Bet kopumā viss ir diezgan loģiski izskaidrojams. Ogrei vienkārši nepietika spēka, jo ir daudz veterānu un visa sērija tiek spēlēta tikai ar 3 maiņām. Nespēja izskriet līdzi, pārkāpa noteikumus, LM realizēja vairākumus, radās liela vārtu starpība, un tālākais jau kā parasti Ogrei tādos gadījumos.

LM būtu pelnījuši kā minimums brīdinājumu par nespēju nodrošināt kārtību hallē. Redzot sērijas gaitu bija iespējams prognozēt lielu interesi un plašu līdzjutēju skaitu tribīnēs, līdz ar to bija jādomā par nopietnāku apsardzi.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:17, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Mēģināšu īsi un saprotami izskaidrot - jo Liepājas fani pierādīja, ka ir urlas un hokejisti pierādīja, ka ir provokatori - bandīti, kuriem mērķis ir izprovacēt kautiņus, lai Ogres spēlētājus diskvalificē, jo savādāk jau LM nevar uzvarēt.
Ja tā bija ironija, tad labi sanākusi, ja nē, tad nu man nav vairs ko īsti teikt..

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:18, pirms 16 gadiem
1.Lūdzu nesauksim to vienu indivīdu par fanu! Nu nav viņš nekāds fans-dzērājs, kas sagrabinājis 2Ls biļetei un vēl pārīti aliņam, NAV FANS!
2.Spēle tiešām bija pilnīgi nebaudāma un visu pēdējo trešdaļu LM bija jāmācās daiļslidošana, lai nedod dievs nepieskartos kādam nabaga ogrēnietim. Uzskatu, ka spēlētāju rīcība bija tik pat nožēlojama kā tā alus lējēja un Ogre vēl vienu reizi pierādīja, ka NEPROT zaudēt. Man bail iedomāties, kas notiks Ogrē rīt... Ja LM uzvarēs, dodu 95%, ka būs kautiņš pēc spēles!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:19, pirms 16 gadiem
Nedaudz esmu saistīts ar tiesāšanas lietām /tiesa-ne hokejā/. Spēles sakarā varu teikt to, ka jo zemāka spēlētāju sagatavotība un sūdīgāks spēles līmenis, jo grūtāk tiesāt. Šaubos vai kāds cits tiesnesis būtu notiesājis labāk. Nu tāds mums ir tas Latvijas hokeja līmenis un nav ar to jābāžas Eirolīgā.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:20, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Mēģināšu īsi un saprotami izskaidrot - jo Liepājas fani pierādīja, ka ir urlas un hokejisti pierādīja, ka ir provokatori - bandīti, kuriem mērķis ir izprovacēt kautiņus, lai Ogres spēlētājus diskvalificē, jo savādāk jau LM nevar uzvarēt.
Njā, es par Tevi brīnos!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:21, pirms 16 gadiem
Piekrītu pilnīgi Berisņevam(diemžēl) uz 70%,to ja tā tiesā ir grūti spēlēt jebkurai komandai kurai pietāsā par labu,atkārtošos,tie karstasiniigie fani ja jūs paši kadreiz esat spēlejuši vai spēlējat kādu sporta veidu hokeju,basketbolu,futbolu un ttt,paši zinat cik lielas dusmas ir uz tiesnešiem ka vieniem pietiesā par labu,un diemžēl jau OTRO reiz rodas ? kāpēc tiek izteikta ši fraze "Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem'' līdzīgi bij ar Latgales komandu kad radas ? vai vini ir gaidīti finālā,LM ir pārāks pēc spēles par abām minētajām komandām,bet ar cīņas sparu abas minētās komandas paradīja ka ir pelnīšus lai atmaksajas uz godīgu tiesāšanu,un nevajaga notiesāt visus LM fanus,jebkurā pilsētā vai tā ir Liepāja,Ogre,Daugavpils,Rīga būs savi pajoliņi kas sabojā par hokeja līdzjutējiem viedokli,Bet tas ir tik mans viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:22, pirms 16 gadiem
Ogre spēlēja,kā sievietes!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 09:22, pirms 16 gadiem
ko juus tur cepaties. normaala interese publikaa buus par finaalu. 7o speeli vispaar Areenaa vareeja taisiit un pat pilnas tribiiines dabuut.
galvenais, lai nevienam neiedod diskaabeli. un lai brahmanis biksiites izmazgaa liidz riitdienai

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:29, pirms 16 gadiem
kļuška rakstīja: Nedaudz esmu saistīts ar tiesāšanas lietām /tiesa-ne hokejā/. Spēles sakarā varu teikt to, ka jo zemāka spēlētāju sagatavotība un sūdīgāks spēles līmenis, jo grūtāk tiesāt. Šaubos vai kāds cits tiesnesis būtu notiesājis labāk. Nu tāds mums ir tas Latvijas hokeja līmenis un nav ar to jābāžas Eirolīgā.
Tā kā neesi hokeja tiesnesis, tad domāju, ka arī kopumā hokeja līmeņos īsti neorentējies. Nav mums tas hokeja līmenis tik zems. Riga2000 knapi izcīnija 3.vietu ar spēlētājiem sastāvā, kuri ir izlases kandidāti un sezonas laikā spēlējuši KHL regulārās sezonas 10.spēcigākajā komandā. Tāpat LM visu sezonu zobus grieza Belarusiem, spēlējot līgā, kas noteikti nav vājāka par Krievijas augstāko līgu, kurā regulārajā sezona līderpozīcijās bija Kijevas Sokil, klubs, kurš Baltkrievijā labi vai spētu cīnīties par to pašu.
Varbūt mūsu līga nav tik skatāma - nav tie ātrumi, vai spēka cīņas, tomēr šeit spēlē labi hokejisti, kuri nerāda sliktu sniegumu.
P.S. Viens secinājums - ja salīdzinām proporcionāli laba līmeņa hokejistu skaitu ar laba līmeņa tiesnešu skaitu iznāk katastrofāls cipars, un šis jau ir akmenss LHF lauciņā.

  +7 [+] [-]

, 2009-03-26 09:30, pirms 16 gadiem
Cilvēki attopieties Tagad visiem gribas būt gudriem, visi esam līdz riebumam pareizi un perfekti un mums diktam patīk svētā sašutumā nosodīt mūsuprāt vainīgos
nekas traks nenotika un neviens nav 100% vainīgs, pa daļiņai vainas ir visos dalībniekos, treneros, skatītājos tiesnešos. Iet normāla PO sērija ar augstu likmi, 5. spēle, pretiniekiem jau noriebies spēlēt pret vieniem un tiem pašiem purniem, sakarā ar lielo rezultātu radās iespēja nolaist tvaiku. Tvaika nolaišana nebija NHL līmenī, bet nedomāju ka par to baigi jacepjas. Vienīgi to stulbeni kurš alu uzlēja gan varētu uzsēdinātuz mieta. Pārējos lai soda tie kam tas jādara.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:33, pirms 16 gadiem
kaut kādas soda sankcijas ir jāpiešķir, citādi, no tādām lietām neatbrīvosies LČ

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:35, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko tas Beresņevs muld,kā tiesāja Ogrē?Tur būtu objektīva tiesāšana nebūtu vairs vajadzīga piektā spēle!Čempionus sagribējās....,hokeju spēlē viena komanda(otrā ...Ogrē spēlē aktieri),otrajā mačā Liepājā ,galotnē tā vien šķita ka tieši Ogri velk ārā no mēsliem.Cik Kerčs,Ignatovičs ir saņēmuši sodus par tēlojumiem,kurus Odiņš neapšaubāmi bija saskatījis(bet noraida LM),tiesa LM šādu sodu (tēlošanu) saņēma.Piekrītu ka tieši tiesneši ir vainīgi,jo paši viņi vairs nezin kas darāms,lai ko glābtu.Bija jau no sākuma objektīvi jātiesā.
Tu esi pilnīgi slims. Lai par kuru sporta veidu būtu runa, tu šņuksti, ka Liepāju notiesā. Ja neproti būt objektīvs, tad labāk paklusē. FK Ventspils, redz, tiesneši ieceļ čempionu godā un hokejā mēģina to pašu paveikt pret Ogri - visas Latvijas sazvērestība pret nabaga Liepāju. Slims, slims, slims

Man vienalga, kurš uzvar, un neuzskatu ka kādam pietiesātu un vispār šis fināls vispār īpaši nesaista, bet vienkārši krīt uz nerviem šitādi raudātāji kā Andris5, pret kuru vienmēr visa pasaules sazvērējusies. Pietiesātājs, ibio.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:38, pirms 16 gadiem
Katrā gadījumā - šodien vajadzētu būt LHF disciplinārās komisijas sēdei, lai tad ir skaidrība, kas rīt varēs spēlēt un kas nē, kā arī - kas un cik katram pienākas par vakardienu.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:40, pirms 16 gadiem
Vaino tiesnešus. Ir jāiemācās zaudēt. Kapēc tad LM ogrē pec abiem zaudējumiem neko tādu nedarīja? LM zaudot, pat nevārtijās pa zemi gandrīz visu spēli.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:41, pirms 16 gadiem
Nu skaidri redzams, ka Liepāja visu sēriju provocē Ogri. Liepāja knapi tika galā ar Latgali, tāpēc nobijās no Ogres ASK, kas uzveica pusi Dinamo, un izvēlējās NETĪRU taktiku! Un Liepājai uz to bija visi trumpji rokās, jo ppēc 2007. gada visi VIENMĒR uzskatīs Ogri par vainīgajiem!

Un te stāsta, ka Beresņevs pats esot pirmais lējis ūdeni. Bet paskatīsimies vēl iepriekš, ka LM fani sāka dauzīt aizsargstiklu pēc LM vārtu guvuma, lai pazemotu Beresņevu. NAV normāli dauzīt aizsargstiklu un traucēt darbu trenerim!

LM - nelieši.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:41, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Beresņevam par līdzjutējiem.Vajadzīga cieņa pret pretinieku komandu, tikai tad cienīs Jūsu, cienījamie Liepājnieki.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:43, pirms 16 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Vaino tiesnešus. Ir jāiemācās zaudēt. Kapēc tad LM ogrē pec abiem zaudējumiem neko tādu nedarīja? LM zaudot, pat nevārtijās pa zemi gandrīz visu spēli.
Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:44, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
nesaprotu ko Tu vēl nemies

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nesaprotu ko Tu vēl nemies
man patīk ņemties

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:47, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: man patīk ņemties
Ikšķilē tagad varētu dot divus alus par vienu cenu - vienu dzeršanai otru liepājnieku aplaistīšanai

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 09:49, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
Es biju uz ogri. Kopā ar Liepājas faniem. iekštelpās nekas netika spļaudīts. tas tiešām ir izdomāts. varbūt ārpuse, bet tur atradās visi, nevis tikai liepājnieki. es uzskatu..lai arī kas būtu pie šī visa vainīgs, bet vakar ASK/Ogre smagi atrāvās par saviem pašpārliecinātajiem vārdiem. Stiģis teica, ka liepājā uzvarēs..pirmā periodā 4 ripas. Stiģis ''uzvarēja'' Arī ogrē Brahmanis teica ka uzvarēs..aprāvās un zaudēja..bet nejau ar šitādu rezultātu. Ogre vakar smagi atbildēja par vārdiem...Es kā Liepājas fans vienmēr būšu vairāk Liepājas pusē, nekā pretinieku un tapēc man šāds iznākums patika. Diez kapēc Liepājā nebļāva ''EDIJ'' ?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:51, pirms 16 gadiem
Gribas uzdot ? kāpēc nevienai komandai nebij ne kādu pretenziju par tiesāšanu kad Ogre pret Rīgu 2000 un Latgale pret Rīgu 2000 spēlēja,laikam jau nav kaut kas normāli ka tieši komandām kas spēlē pret LM paradās šis jautājums,aiziet mīnusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:55, pirms 16 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Diez kapēc Liepājā nebļāva ''EDIJ'' ?
Jo manis tur nebija.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???
Visas lielaas nekaartiibas saakaas peec taam, kad viens "LM fans izceelas ar alus lieshanu", protams neviens pirms speeles to neparadzeeja taapeec arii apsargi nebija liimenii...nezinu par ko peec tam runaaja ASK tajaa paartraukumaa, bet pieljauju ka daudzi speleetaaji uzvilkaas tieshi peec alus lieshanas, skaidrs ka to "fanu" vinji rokaa dabuut nevar, tad bija vien jaakaujaas ar LM komandu...

Taa tomeer bija loooti liela necienjas izraadiishana pret pretinieku komandu!

Tiesaaja jau -/+ atbilstoshi shim liimenim, beigaas man liekas ka tieshi ASK pasheeloja, jo vinji jau taa reaali 3 mainjas speelee , ja diskaabeljus daliitu pa labi un pa kreisi, tad baidos ka ASK naaksohaa speele jau buutu jaaspelee ar 2 mainjaam...

Runaajot par pashu kaushanos, piem. par to ka abi Kerchi sita vienu..diemzheel Eiropas hokii, taa notiek jau saliidzinot ar NHL, nav nekaada taa saucamaa "godiigaas kaushanaas kodeksa"...kur iet tiiri viens pret vienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jo manis tur nebija.
Ja tu tur būtu, tevi vienu tur tāpat nedzirdētu.

ja Stiģis nebūtu bijis tik pašpārliecināts un nebūtu izteicis to pēdējo komentāru pēc spēles ogrē, tad no manas puses būtu daudz mazāka vārīšanās..tas bija vienīgais kas mani ta pa īstam uzvilka.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 10:00, pirms 16 gadiem
miizalainais treneris jau pats vainiigs, nevar savus beernus savaakt!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:12, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
Aiztaisi muti,tu lohs atbrauc uz ogri un normāli pa žļambām norausies,tād redzēsi,kas nemāk zaudēt

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:16, pirms 16 gadiem
Telefons rakstīja: Tu esi pilnīgi slims. Lai par kuru sporta veidu būtu runa, tu šņuksti, ka Liepāju notiesā. Ja neproti būt objektīvs, tad labāk paklusē. FK Ventspils, redz, tiesneši ieceļ čempionu godā un hokejā mēģina to pašu paveikt pret Ogri - visas Latvijas sazvērestība pret nabaga Liepāju. Slims, slims, slims

Man vienalga, kurš uzvar, un neuzskatu ka kādam pietiesātu un vispār šis fināls vispār īpaši nesaista, bet vienkārši krīt uz nerviem šitādi raudātāji kā Andris5, pret kuru vienmēr visa pasaules sazvērējusies. Pietiesātājs, ibio.
Nu protams Ventspilniekus aizkaitinājuši mani komentāri par tiesāšanu futbolā,un ja būs iemesls arī šogad komentēšu,bet maču Skonto-V-pils arī izteicu savu nožēlu par Sipailo darbību Ventspils labā.(Skonto nav no Liepājas)

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 10:17, pirms 16 gadiem
ko tu murgo Beresņev, kādi tiesneši vainīgi, viss bij labi redzams, katrā epizodē tavējie centās sist, grūst utt

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 10:19, pirms 16 gadiem
tiesneši vainīgi!? man liekas ka tam Beresņevam visi nav mājās ! kā var tiesnēši būt vainīgi ne jau viņi kāvās! nez kāpēc Lat. čemp. masveida kautiņi notiek spēlēs kur spēlē ogre!? piemēri nav tālu jāmeklē! ja treneris nevar savaldīt savu komandu varbūt tad jābeidz trenera karjera!
ceru ka LHF uzliks bargus sodus!!! gan ogrei gan liepājai!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 10:21, pirms 16 gadiem
Atvainojiet visi, kuru pašlepnums vakar tika aizskarts, bet nu epiozode ar Kerčiem visu izteica, jo visu pirms tam slavinātais Kerčs vecakais redzeja ka dels dabu ierit gaja ka tads urla un bara saka Lm speletaju sist, apskatijas vel apkart vai kads vinam neuzklups un turpinaja sist... NOŽĒLOJAMI!!!!

Par uzbrukumu Brahmanim vispār nav ko teikt, jo viņiem nebija nemazaka kontakta pirms tam, bet ogrenietis nomet cimdus un APZINATI skrien pakalj un sak sist....

Tas vnk pierada visu un pret R2000 bija tas pats....

ask ogre IEMACIES ZAUDET, jo tiesnesi vel jus zheloja, un ja tiesnesi tiesa greizi tad uz abam pusem...

+ tadus fanus liepaja, kuri sauks sarauj ogre neatradisiet, bet alus ari nebija korekti, bet jus ari nejedzat ka tas bija viens fans, nevis visa halle jus ar alu apleja, taka, ja kkas jums nepatik, hokeja fedracijas adresi iedosu....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:22, pirms 16 gadiem
Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:31, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas
Es domaaju, ka loti buutisku, jo tieshi peec taa visa viss arii saakaas..!

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:32, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.
Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:35, pirms 16 gadiem
Visi vairāk vai mazāk vainīgi pie tā kautiņa. Gan soģi, gan bebru nesavaldīgie spēlētāji, gan parupjie liepājnieku provokatori, gan abu komandu treneri, gan tas idiotiskais fans, gan arī Liepājas līdzjutēji.

Ja tas idiņš tiešām bija ogrēnietis, tad atvainojos LM faniem par vakardienas komentāriem. Bet viedokli nemainīšu - par liepājniekiem biju labākās domās. Paskatieties atkārtojumu un paskaitiet, cik jaunus lamuvārdus mazs bērns varēja tās spēles laikā iemācīties. Tāpat par dziesmas "We'll rock you" interpretējumu.

Kārtējo reizi ar nožēlu jāsaka, ka ogrēnieši zaudēt neprot. Emocijas sakāpinātas, pret treneri veikts liels nesmukums, bet vienalga. Nesmuki. Liels fuij arī tiesnešiem, kas apzināti laida gar acīm rupjības visas sērijas garumā, kā arī par iedotajiem sodiem (salīdziniet tagad Kokļina un Kerča soda mērus...)

Es par hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:35, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...
nav dūmu bez uguns

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 10:45, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: salīdziniet tagad Kokļina un Kerča soda mērus
Patiesībā šis ir tas moments, kas man visvairāk nepatīk tajā visā. Kāpēc vienam ir 25 min., bet otram tikai 2+2 min., kaut gan otrais rīkojās daudz rupjāk? Visu cieņu Kerčam par ilggadējo sekmīgo karjeru, tomēr nedrīkst būt tā, ka tas ietekmē tiesnešu lēmumus.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 10:50, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Patiesībā šis ir tas moments, kas man visvairāk nepatīk tajā visā. Kāpēc vienam ir 25 min., bet otram tikai 2+2 min., kaut gan otrais rīkojās daudz rupjāk? Visu cieņu Kerčam par ilggadējo sekmīgo karjeru, tomēr nedrīkst būt tā, ka tas ietekmē tiesnešu lēmumus.
ES pateikshu kapeec, tapeec ka basketbolistus piekjer snaucot un tirgojot, un palaizh, tapec ka Vestkots notriec gaajeeju un vinju palaizh, tapeec ka Kercham uz muguras rakstiits Kerchs, un tapeec, ka tiesnesis katru leemumu dodas izskaidrot Kercham, Fanduljam, Ignatovicham...
p.s. tapeec, ka LV dazhi ir vienliidziigaaki nekaa citi .
Slēpts komentārs: ask-bebrs

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:53, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...
es nebiju domājis ka Liepājniekus jāsoda vairāk "abi labi", neesmu neviena kluba fans. Liepājas halles apsardzei uzreiz vajadzēja to alus lējēju nodot policijai, gan jau par to uz "sutkām" var ielikt.
Lai kā aktīvākais e-sporta lietotājs necenstos visus noskaņot pret Liepāju, man un es domāju ļoti daudziem latviešiem šī pilsēta ļoti simpatizē, bet es atceros kā Beresņevs pats spēlēja hokeju un alus izliešana cienijamam cilvēkam uz galvas mani aizskāra, kādam gan jābūt idiotam lai tā izdarītu, nākošā stadija tikai būtu novilkt bikses un čurāt kādam virsū.

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:57, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.
Ko Tu ņemies, ASK/BEBRU nākamsezon vairs nebūs! Naudiņas ta NAV! Vairāk nav ko zaudēt,tāpēc vēl vienu otru pižonu vajag iekaustīt-pārmācīt! Būs jau labi - BEBRI vicečempioni!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:03, pirms 16 gadiem
Latvian Hockey.....beediigi

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 11:05, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ko Tu tagad te cirs, arī Ogrē tiesāja par labu Liepājai.
jaa,kaatad. Ka tik ne arii. LM pus speeli mazaakumaa speelee,3:5 u.t.t. Un tev nez kapeec liekas ka tiesnesi tiesaa par labu Liepaajai. Mosties,antiņ. Nav te vainiigi ne tiesneshi ne treneri,bet speeleetaaji kas nemaak zaudeet jau kuro gadu peec kaartas.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:11, pirms 16 gadiem
kasirkas tu nenidi......

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:12, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
Pareizi liepājnieki Ogrē savas komandas trenerim alu nelēja virsū, bet ogrēnietis Liepājā savas komandas trenerim gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 11:23, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Visas lielaas nekaartiibas saakaas peec taam, kad viens "LM fans izceelas ar alus lieshanu", protams neviens pirms speeles to neparadzeeja taapeec arii apsargi nebija liimenii...nezinu par ko peec tam runaaja ASK tajaa paartraukumaa, bet pieljauju ka daudzi speleetaaji uzvilkaas tieshi peec alus lieshanas, skaidrs ka to "fanu" vinji rokaa dabuut nevar, tad bija vien jaakaujaas ar LM komandu...

Taa tomeer bija loooti liela necienjas izraadiishana pret pretinieku komandu!

Tiesaaja jau -/+ atbilstoshi shim liimenim, beigaas man liekas ka tieshi ASK pasheeloja, jo vinji jau taa reaali 3 mainjas speelee , ja diskaabeljus daliitu pa labi un pa kreisi, tad baidos ka ASK naaksohaa speele jau buutu jaaspelee ar 2 mainjaam...

Runaajot par pashu kaushanos, piem. par to ka abi Kerchi sita vienu..diemzheel Eiropas hokii, taa notiek jau saliidzinot ar NHL, nav nekaada taa saucamaa "godiigaas kaushanaas kodeksa"...kur iet tiiri viens pret vienu...
Ja es nezinātu,ka tas līdzjutējs uzlēja to alu Beresņevam pēc tam kad Beresņevs šiem faniem bija lējis virsū ūdeni,tad neko neteiktu!Kas fani vairs nedrīkst priecāties par iesisto golu???
Uzdošu vel vienu jatājumu Bebru faniem,kas nepārtraukti vaino visā LM komandu un tās līdzjutējus-kāpēc līdz otrā perioda 4 min viss bija Ok,bet pēc tiko iesistā 6 gola sākās tas kas sākās!? Kāpēc līdz tam LM fani bija gana korekti (protams, kā jebkur bija arī izņēmumi)??

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:30, pirms 16 gadiem
Domāju,ka Kiram atkal nākotnē ir jaizskata iespēja uz finālu nolīgt ārzemju tiesnešus,kā tas bija dažus gadus atpakaļ,kad (ja nemaldos) LČ finālspēles tiesāja somi! Tas būs dārgāk,bet efekts daudz lielāks, ja vien Kira necer uz soda naudām,kas iespējams tagad būs jamaksā abām komandām!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 11:38, pirms 16 gadiem
pēc spēles protokola sanāk ka LM - 68 soda min., bet ASK - 128 soda min.

     [+] [-]

, 2009-03-26 11:39, pirms 16 gadiem
Esmu liepājniece un man kauns par notikušo incidentu. Esam hokeju atbalstīšu pasaules mēroga čempionātos, ko ir vadījis Latvijas izlases galvenais treneris,cienījama personība -L.Beresņeva kungs. Atvainojos trenera un visas komandas priekšā.
Ceru, ka tas ''mērkaķis'' nebija liepājnieks!

Par taisnīgām un godīgām spēlēm! Uzvar stiprākais.
Abām komandām novēlu sportisku garu un spraigu cīņu par ZELTU!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 11:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ikšķilē tagad varētu dot divus alus par vienu cenu - vienu dzeršanai otru liepājnieku aplaistīšanai
Labs! Zem nosaukuma "Lauku hokeja atrakcijas"!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 11:52, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Hmmmmmmmmm tas ir visvieglākais ceļš - novelt visu uz tiesnešiem. Pats treneris nav vainīgs, ka nevar savus spēlētājus savaldīt? Tiesnesis taču nelika Kerčiem sist vienu LM spēlētāju.
Pasakai kaa, lai vinsh savalda!?
Zini teiks:''vechi juus darat slikti!'' Luudzu vairaak taa nedariet!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:54, pirms 16 gadiem
Edijs labākais ātri skrien un meģina galvu smiltis iebāst, nesanāca ledus priekšā.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:10, pirms 16 gadiem
kas pozitīvi - alus esot veselīgs matiem. ne velti ir apiņu šampūni utml.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:10, pirms 16 gadiem
Man šķiet, ka jau daduzus gadus Latvijā tiek hokejs spēlēts, tad kāpēc Lipmana kungs nevar sarīkot starptautiskos tiesnešu seminārus un kursus, lai beidzot latviešu tiesneši nepaliek kaunā!! Tā ir tikai tiesnešu un neviena cita vaina! ASK/Ogrei visa cieņa spēlē labāk nekā daudzi to gaidīja, tagad tik mājās jāatriejas un jāsamīca paši liepājnieki un tad jau izšķirošajā spēlē viss var notikt!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:16, pirms 16 gadiem
Zivs pūst no galvas!!! Kāds saimnieks... tāda komanda!!! par tiesāšanu... Zviedrītis, Borisovs, Kudrjašovs...visumā godīgi... Odiņš piespēlē Orei... jo ar lielo komandas saimnieku taču nadrīgst saēsties... nelaidīs vēl Vidzemes ledushallē, jo kurš nav ar Feodorovu, tas ir cilvēks ārpus halles un viss!!! ir bijuši precedenti... (arī Borisovs...) Alus liešana...manā skatījumā tā ir provokācija no Ogres puses... uzvarētā spēlē tam neredzu nekādu vajadzību... bet kādu šovu no tā notikuma var radīt... mūs taču neviens nemīl!!! tikai mums ir taisnība!!!mūs apbižo!!! Par federācijas sodiem... ziniet nebrīnīšos, ja lielākie mežoņi būs Liepājnieki, nevis Ogre... jo taču Feodorovs ir savējais...naudiņa...naudiņa...nesen atpakaļ pēc lielajiem kautiņiem ar R2000 tāklusām visas diskvalifikācijas tika anulētas... jo mums taču nav kas spēlē... ko citu var gaidīt no komadas ... kā saimnieks stabulē-tā visim ir jādanco!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 12:25, pirms 16 gadiem
es visu redzēju. Bija tā:
1.Gar Ogres spēlētāju soliņa neviena apsarga
2.Laukumā emocijas, kādas Liepājā sen nav bijušas
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!
4.Provokācijas uz laukuma no ogres puses
5.Apsargi nav nekur redzami
6.Skatītāji sit ar rokām pa aizsargstiklu pie ogres spēlētājiem, protams arī kaut ko pasaka
7.Ogres treneru personāls atbild arī ar sitieniem pa stiklu no savas puses, arī kaut ko pasaka un no pudeles izšļāc šķidrumu uz skatītājiem
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
9.Ogres treneris savāc savu šaiku un aiziet uz ģērbtuvēm
10. Apsargi vēl nerādās kādas 8min.
11.Parādās viens apsargs, aizved vainīgo
12.Iznāk Ogre, Beresņevs galvu izmazgājis, turpinās spēle
13.Visu atlikušo spēli viens apsargs tomēr tagad bija
14.Var pamanīt ka Beresņevs savu šaiku nekontrolē (salīdzinājumā ar LM), vai nu otrs variants-ieejot ģērbtuvēs ir licis tā spēlēt, speciāli traumēt LM spēlētājus.
15. esmu patīkami pārsteigts par LM raksturu un profesionalitāti.
16. esmu nepatīkami pārsteigts par ASK izveidoto bardaku un visām tām sekām.
Starp citu to līdzjūtēju izveda ārā, viņš nebija piedzēries, viņs arī nebija krievvalodīgais.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:31, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: es visu redzēju. Bija tā:
1.Gar Ogres spēlētāju soliņa neviena apsarga
2.Laukumā emocijas, kādas Liepājā sen nav bijušas
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!
4.Provokācijas uz laukuma no ogres puses
5.Apsargi nav nekur redzami
6.Skatītāji sit ar rokām pa aizsargstiklu pie ogres spēlētājiem, protams arī kaut ko pasaka
7.Ogres treneru personāls atbild arī ar sitieniem pa stiklu no savas puses, arī kaut ko pasaka un no pudeles izšļāc šķidrumu uz skatītājiem
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
9.Ogres treneris savāc savu šaiku un aiziet uz ģērbtuvēm
10. Apsargi vēl nerādās kādas 8min.
11.Parādās viens apsargs, aizved vainīgo
12.Iznāk Ogre, Beresņevs galvu izmazgājis, turpinās spēle
13.Visu atlikušo spēli viens apsargs tomēr tagad bija
14.Var pamanīt ka Beresņevs savu šaiku nekontrolē (salīdzinājumā ar LM), vai nu otrs variants-ieejot ģērbtuvēs ir licis tā spēlēt, speciāli traumēt LM spēlētājus.
15. esmu patīkami pārsteigts par LM raksturu un profesionalitāti.
16. esmu nepatīkami pārsteigts par ASK izveidoto bardaku un visām tām sekām.
Starp citu to līdzjūtēju izveda ārā, viņš nebija piedzēries, viņs arī nebija krievvalodīgais.
Visam piekrītu izņemot par to, kurš vainojams par bardaku uz laukuma! Tie VIENNOZĪMĪGI ir un bija un būs tikai TIESNEŠI!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:32, pirms 16 gadiem
Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:32, pirms 16 gadiem
Kurš varēja paredzēt ka Beresņevs tā uzvedīsies - lies uz skatītājiem ūdeni! Protams ka vainīga apsardze, kura neizraidija Beresņevu no halles, neizsauca policiju un nesastādija protokolu par huligānismu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:33, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: es nebiju domājis ka Liepājniekus jāsoda vairāk "abi labi", neesmu neviena kluba fans. Liepājas halles apsardzei uzreiz vajadzēja to alus lējēju nodot policijai, gan jau par to uz "sutkām" var ielikt.
Lai kā aktīvākais e-sporta lietotājs necenstos visus noskaņot pret Liepāju, man un es domāju ļoti daudziem latviešiem šī pilsēta ļoti simpatizē, bet es atceros kā Beresņevs pats spēlēja hokeju un alus izliešana cienijamam cilvēkam uz galvas mani aizskāra, kādam gan jābūt idiotam lai tā izdarītu, nākošā stadija tikai būtu novilkt bikses un čurāt kādam virsū.
Policija jau vestibilā bija kko sāvākuši. Nezinu vai tieši to vai kādu citu grēcinieku.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:52, pirms 16 gadiem
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
Varetu padomāt ka Liepavas hoejisti neko nedarīja lai provacētu, Fanduļs arī beigās izkāvas tapēc ka tiesneši nespēja spēli novadīt kā nēkās.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:55, pirms 16 gadiem
Piekrītu treneriem, tiesneši svilpa pilnīgi visu īpaši nedomājot par soda mēriem un par to vai vispār tur kas bija, protams kā vienmēr skatijās uz uzvārdiem nevis pārkāpumiem, beigās jau paši nevaldija pār spēli.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja es nezinātu,ka tas līdzjutējs uzlēja to alu Beresņevam pēc tam kad Beresņevs šiem faniem bija lējis virsū ūdeni,tad neko neteiktu!Kas fani vairs nedrīkst priecāties par iesisto golu???
Ja vinjsh, tieshaam pirmais leeja uudeni virsuu (protams nav izsleegts ka vinju izproveceeja, gan jau ar kaadiem vaardiskiem apvainojumiem..) tad alus bija pelniits

Lai kaa tur buutu, savaa zinjaa finaals no taa ieguust, kaut arii negadiivu pieskanju, jo tagad ir pastiprinaata interese par to..

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 13:09, pirms 16 gadiem
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:15, pirms 16 gadiem
ASK bija noskanojusies uz ilgu speli,bet pec atri ielaistiem 3 goliem nervi neiztureja.Kirs tad tiesnesis spetu ko izdarit tadiem gopnikiem?Par hokeistiem vinus gruti nosaukt...cita lieta ja kas tads butu gadiies 1 reizi,bet te jau recidivisti ))Ka spele neiet,sakas kausanas...pfff sviestinieki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:17, pirms 16 gadiem
kics, 12:52, pirms 16 minūtēm, citēt
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
Varetu padomāt ka Liepavas hoejisti neko nedarīja lai provacētu, Fanduļs arī beigās izkāvas tapēc ka tiesneši nespēja spēli novadīt kā nēkās.
laikam kārtīgi neskatijies hokeju-Fanduļs jau pie vārtiem iesita Lm uzbrucējam no muguras pa kājām, tur kur nav kājsargu, un tad kad beidzās moments pie vārtiem, tad jaunais čalis no LM parādija ka tā jau nebūs, ka it kā pieredzējis un agrāk cienijams hokejists varēs darīt kā grib.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 13:21, pirms 16 gadiem
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
skatītāji iet uz hokeju lai rastu emocijas,hokejisti spēlē lai tās dotu,vai tad emociju bij par maz ??
laikam jau sportistiem vieglāk izturēt fizisko slodzi nekā skatītājiem emocionālo
būtu jau labi ja skatītāji atslābtu un turpinātu fanot skaisti,cīņa jau vēl nav galā tikai 2-3 sērijā
būtu jau labi ja disciplinārā komisija labotu tiesnešu kļudas,25 nav tas pats kas 2+2+2 tiekamies Ogrē...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 13:27, pirms 16 gadiem
taads hokejs mums nav vajadziigs!Pilniigi piekriitu Beresnevam-vainiigi tiesnesi!Tie kas uzskata,ka Ogre ir rupekli, lai padomaa, kaapeec Latgale pusfinaalaa paartrauca speeli uz 10 min?Visa Latvija apbizzo nabaga metalurgus, man gan liekas, ka Kirovs pie vainas, vins tak dibinaaja mnetalurgus, un tagad visu viniem noregulee....
Metalurgs ir laba, aatra un tehniska komanda, bet 'loti rupja un Latvijaa viniem lauj taa speeleet, nav jau briinums, ka speelee, kur viss ir izskirts jau 2. tresdalas viduu pretinieks viniem sadod pa muti, jo tiesnesi vinus nesoda....

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:32, pirms 16 gadiem
peerkons rakstīja: taads hokejs mums nav vajadziigs!Pilniigi piekriitu Beresnevam-vainiigi tiesnesi!Tie kas uzskata,ka Ogre ir rupekli, lai padomaa, kaapeec Latgale pusfinaalaa paartrauca speeli uz 10 min?Visa Latvija apbizzo nabaga metalurgus, man gan liekas, ka Kirovs pie vainas, vins tak dibinaaja mnetalurgus, un tagad visu viniem noregulee....
Metalurgs ir laba, aatra un tehniska komanda, bet 'loti rupja un
Latvijaa viniem lauj taa speeleet, nav jau briinums, ka speelee, kur viss ir izskirts jau 2. tresdalas viduu pretinieks viniem sadod pa muti, jo tiesnesi vinus nesoda....
Pareizi!! Un man vēl nepatik Kreipāna antiVitjaz izteiciens. Vitjaz ar vismaz māk kauties, ja neko citu viniem neatļauj pretinieks darīt!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:33, pirms 16 gadiem
KO juus te tagad visi d iršat.. kad vispār aizliegs kauties-tad ņaudēsiet kā Marta runči ka hokejs pārvērties par daiļslidošanu.. tāpēc labāk lai vien viņi plūcas jo vairāk jo labāk

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:34, pirms 16 gadiem
Kaada velna peec, te dalja vaino tiesneshus vinji nevareeja noveerst to ka Bereznjevs "dabuuja alu" un delj taa alus arii viss saakaas!

Neviens tiesnesis nevar noveerts kautinju, ja kaads to atklaati grib un uzsaak, taapeec arii pat NHL kaujaas!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:37, pirms 16 gadiem
zinuzinu100 rakstīja: Zivs pūst no galvas!!! Kāds saimnieks... tāda komanda!!! par tiesāšanu... Zviedrītis, Borisovs, Kudrjašovs...visumā godīgi... Odiņš piespēlē Orei... jo ar lielo komandas saimnieku taču nadrīgst saēsties... nelaidīs vēl Vidzemes ledushallē, jo kurš nav ar Feodorovu, tas ir cilvēks ārpus halles un viss!!! ir bijuši precedenti... (arī Borisovs...) Alus liešana...manā skatījumā tā ir provokācija no Ogres puses... uzvarētā spēlē tam neredzu nekādu vajadzību... bet kādu šovu no tā notikuma var radīt... mūs taču neviens nemīl!!! tikai mums ir taisnība!!!mūs apbižo!!! Par federācijas sodiem... ziniet nebrīnīšos, ja lielākie mežoņi būs Liepājnieki, nevis Ogre... jo taču Feodorovs ir savējais...naudiņa...naudiņa...nesen atpakaļ pēc lielajiem kautiņiem ar R2000 tāklusām visas diskvalifikācijas tika anulētas... jo mums taču nav kas spēlē... ko citu var gaidīt no komadas ... kā saimnieks stabulē-tā visim ir jādanco!!!
pilniigi piekriitu, tikai jaarok daudz dzillaak- zivs LHF, galva Kirovs, un tiesnesi dejo peec metalurgu stabules, jo LHF taa vajag....(atcerieties pusfinaala speeles, kaa Liepaaja tur vnneeja Latgali- peedeejaa speelee savaas maajaas ar tiesnessu paliidziibu...)

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 13:39, pirms 16 gadiem
Varbūt mēģinat man ļoti "iegriezt" un salikat pa kādam mīnusiņam, bet šeit apstiprinājās fakts, ka Liepāja diemžēl ir deģenerātu pilsēta. Tautai saprotamā valodā - dauņi... Ne visi, protams, bet tā nospiedošā masa...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:44, pirms 16 gadiem
Small-print rakstīja: KO juus te tagad visi d iršat.. kad vispār aizliegs kauties-tad ņaudēsiet kā Marta runči ka hokejs pārvērties par daiļslidošanu.. tāpēc labāk lai vien viņi plūcas jo vairāk jo labāk
ja gribas redzeet kautinu 2 st. garumaa, tad jaaiet uz boksu....

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 13:46, pirms 16 gadiem
Nu nav jau tik traki ar to Liepaaju

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 13:52, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Kaada velna peec, te dalja vaino tiesneshus vinji nevareeja noveerst to ka Bereznjevs "dabuuja alu" un delj taa alus arii viss saakaas!

Neviens tiesnesis nevar noveerts kautinju, ja kaads to atklaati grib un uzsaak, taapeec arii pat NHL kaujaas!
nebuut ne, saakaas viss ar to, ka pie 4:2 tiesnesi pilniigi ne par ko atrada noraidiijumu Kercam, atstaajot Ogri 3:5, ko metalurgs p'arveerta rezultaataa 6;2 un saprotot, ka viniem uzvareet taapat nelaus Ogre noleema vismaz vienreiz metalurgiem atriebties par vinu rupjiibaam, ko tiesnessi pielauj visas seerijas garumaa!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 14:00, pirms 16 gadiem
Ogre noleema vismaz vienreiz metalurgiem atriebties par vinu rupjiibaam, ko tiesnessi pielauj visas seerijas garumaa!!!!
Pilniigs bullshits!

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 14:02, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: es visu redzēju. Bija tā:
1.Gar Ogres spēlētāju soliņa neviena apsarga
2.Laukumā emocijas, kādas Liepājā sen nav bijušas
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!
4.Provokācijas uz laukuma no ogres puses
5.Apsargi nav nekur redzami
6.Skatītāji sit ar rokām pa aizsargstiklu pie ogres spēlētājiem, protams arī kaut ko pasaka
7.Ogres treneru personāls atbild arī ar sitieniem pa stiklu no savas puses, arī kaut ko pasaka un no pudeles izšļāc šķidrumu uz skatītājiem
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
9.Ogres treneris savāc savu šaiku un aiziet uz ģērbtuvēm
10. Apsargi vēl nerādās kādas 8min.
11.Parādās viens apsargs, aizved vainīgo
12.Iznāk Ogre, Beresņevs galvu izmazgājis, turpinās spēle
13.Visu atlikušo spēli viens apsargs tomēr tagad bija
14.Var pamanīt ka Beresņevs savu šaiku nekontrolē (salīdzinājumā ar LM), vai nu otrs variants-ieejot ģērbtuvēs ir licis tā spēlēt, speciāli traumēt LM spēlētājus.
15. esmu patīkami pārsteigts par LM raksturu un profesionalitāti.
16. esmu nepatīkami pārsteigts par ASK izveidoto bardaku un visām tām sekām.
Starp citu to līdzjūtēju izveda ārā, viņš nebija piedzēries, viņs arī nebija krievvalodīgais.
1. Pa apsargiem taisniiba...!
2. Pa emocijaam nemaaceeshu teikt...!
3. Rekords gan nebija
4.Tieshi sakumaa LM vainiigi...!
5.Nu nebij taa, ka nebij apsargu...!
6.Kaa jau Kurzemnieki
7. Nu nekaads briinums arii nebutu...!
8. Nevis Neiztur, bet paraada raksturu
9.PIlnigi loggiska darbiiba..!
10. Nu bij tur apsargi(varbuut ne pie Ogres solinja, bet bij)
11. Ceru, ka ar puissi viss kaartiiba
12. Apsveicami!
13. Pa apsargiem neatkartoshos
14. NU ja Brahmanis speeleetu Ogree, Tad tu citu dziesmu dziedaatu...! Paareejie LM cepuri nost ja provaceeja, tad arii atbildeja
15. un 16.
16. Piellauju, ka tu nespeej Objektiivi spriest
17. Piedzeeries viiriets uzlej Kvassu? Tad nu gan Nezinaaju, ka no kvassa noreibzt

Starp citu pamanijaat, kaa LM Jass Priecaajaas, ka mazais Ogres Jass sita kaadu no LM speeleetaajiem?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 14:22, pirms 16 gadiem
Starp citu pamanijaat, kaa LM Jass Priecaajaas, ka mazais Ogres Jass sita kaadu no LM speeleetaajiem?

butu intresanti ja kerč mazais sakautos ar mari jasu vecais kerč ietu paliga delam un kobe bračim tad butu vispar cirks

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 14:24, pirms 16 gadiem
priekšnieks rakstīja: Starp citu pamanijaat, kaa LM Jass Priecaajaas, ka mazais Ogres Jass sita kaadu no LM speeleetaajiem?

butu intresanti ja kerč mazais sakautos ar mari jasu vecais kerč ietu paliga delam un kobe bračim tad butu vispar cirks
Kerchiem pret Jassiem nebuutu izredzes, es domaaju duuru zinjaa!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 14:24, pirms 16 gadiem
Bet spēle bija ļoti interesanta. Vismaz nebija garlaicīgi

     [+] [-]

, 2009-03-26 14:26, pirms 16 gadiem
Sētas līga?

     [+] [-]

, 2009-03-26 14:29, pirms 16 gadiem
psc lielaaka dalja no jusu komentiem ir stulbi- tak normala spele, normali izkavas - kurs ta musdienas kaujas pa vienam! ja urlu vienu satiksi sauraa ielinjaa vinjs tak aizbegs no tevis- a kad ar pacaniem kopaa-tad jau visi kruti! un jus jau nezinat ko kerciem pateica, ka vinji tik nikni bija! moz kko par maati .... haaaaaaaah vismaz tas ir norm vecu sportsksitas forsaak kaa boksaa...

     [+] [-]

, 2009-03-26 14:31, pirms 16 gadiem
Volx rakstīja: 2)Jāsoda Liepājas halle par to ka nav nodrošināta kartība un 7.spēle ja tada būs vajadzīga jāaizvada neitrālā laukumā
Un neitrālais laukums varētu būt Ozolniekos... ne?

     [+] [-]

, 2009-03-26 14:38, pirms 16 gadiem
Autors: donalds daks @ 2009-03-26 12:35
Sagraus, sagraus, bet kāpēc viņi spēlē kā bābas? Paši kaitina bebrus, bet pēc tam laižās pa visu laukumu. Tas nav hokejs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 14:43, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Un neitrālais laukums varētu būt Ozolniekos... ne?
Arena Riiga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-26 14:52, pirms 16 gadiem
Domburs rakstīja: Kerchiem pret Jassiem nebuutu izredzes, es domaaju duuru zinjaa!
piekritu bet skats butu pa rubli

     [+] [-]

, 2009-03-26 15:21, pirms 16 gadiem
Vecais Kerčš gan izblamējās. Džeki viens pret vienu a šis ar pieslēdzās, nu kur tas redzēts ka divi klapē vienu, tas ir ne tikai nesportiski bet arī necienīgi. NHL jaunākamajā epizodē pretinieku komandas policists viņu kontuzētu par šitādiem izgājieniem.
Nu bet par tiesnešiem piekrītu, tikai neaizmirsīsim ka tiesneši parasti ir tāda paša līmeņa kā vidēji spēlētāji attiecīgā līgā, tā ka kopējais LHL līmenis tiesnešu profesionalitātē vien atspoguļojas.

     [+] [-]

, 2009-03-26 15:23, pirms 16 gadiem
kerčsi vispaar kkadi mizelji. juniors skelets un aiz fucisha muguras sleepjas.. baigie bokseri atradushies. tad lai uz ielas iznak un iskaujas!memmji pedejie!

     [+] [-]

, 2009-03-26 15:28, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: es visu redzēju. Bija tā:
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
driiz jau izraadiisies, ka tas bija Vanaga sveetiits uudentinsh. pilseetaa, kuraa telefonisti stabos seezh, cilveekiem fantaazija straadaa

     [+] [-]

, 2009-03-26 15:29, pirms 16 gadiem
Bija diezgan grūti noskatīties šo maču un vēlējos, lai ši amorālā spēle beigtos. Man abi brālēni ir hokejā(U-16 un U-18), un ši spēle nekādu piemēru nerāda mūsu hokeja jauniešiem. Regbijā pat neatļaujas šādus kautiņus. Vajadzētu vainīgos diskvalificēt un uzlikt lielus sodus...Nākamās spēles aizvadīt neitrālos laukumos. Tieneši darija ko varēja, varbūt varēja vēl bargākus sodus iedot(Es neaizstāvu tiesnešus). Par Ogres kom. - "Sliktam baletdejotājam arī p... traucē"!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 15:36, pirms 16 gadiem
Pāris h atpakaļ satiku māsicu, kura vakar sēdēja aiz Ogres soliņa...

Viņa teica ka vakar visa halle sauca Liepāja!, bet Beresnevs pagriezās pret faniem aiz solinja, uzkliedza Aizveraties! un meta ar ūdens pudeli, un tas ari aizsaka to ka vinjam kvasu vai alu uzleja....

Lūk kā bija, nevis liepajnieki te banditi, mezhonji utt...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 15:43, pirms 16 gadiem
K1 uz slidām!Vienīgi K1 nesit divi uz vienu!

     [+] [-]

, 2009-03-26 16:04, pirms 16 gadiem
Es ļoti cienu Kerču, Ignatoviču, Fanduļu,bet tā nevar spēlēt,pēc katras pašu neizraisītās sadursmes skatīties uz tiesneša pusi,bet kad paši kādu iegrūž bortā,tad tā ir normāla lieta.
Nu nespēlējiet ja nepatīk,ar varu tak neviens jums to neliek,jo es uzskatu,ka laukumā visi ir vienlīdzīgi,tur nav veco vai jauno, vai respektējamo.

     [+] [-]

, 2009-03-26 16:05, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Pāris h atpakaļ satiku māsicu, kura vakar sēdēja aiz Ogres soliņa...

Viņa teica ka vakar visa halle sauca Liepāja!, bet Beresnevs pagriezās pret faniem aiz solinja, uzkliedza Aizveraties! un meta ar ūdens pudeli, un tas ari aizsaka to ka vinjam kvasu vai alu uzleja....

Lūk kā bija, nevis liepajnieki te banditi, mezhonji utt...
Māsica nav kurlmēmais? Vai tu esi naivs bērns?

     [+] [-]

, 2009-03-26 17:02, pirms 16 gadiem
muzigi tizlaa ogre atkal topaa

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 17:48, pirms 16 gadiem
kasparello rakstīja: muzigi tizlaa ogre atkal topaa
tizlā liepāja

     [+] [-]

, 2009-03-26 21:14, pirms 16 gadiem
aigars32 rakstīja: tizlā liepāja
Šitā jau pa muti arī var dabūt

     [+] [-]

, 2009-03-26 21:15, pirms 16 gadiem
ask-bebrs rakstīja: Autors: donalds daks @ 2009-03-26 12:35
Sagraus, sagraus, bet kāpēc viņi spēlē kā bābas? Paši kaitina bebrus, bet pēc tam laižās pa visu laukumu. Tas nav hokejs...
Vnk viņš bija gudrs un gudrākie piekāpjas stulbākajiem

     [+] [-]

, 2009-03-27 13:59, pirms 16 gadiem
urtis rakstīja: Nu tad saksim savu realitates skatijumu uz Latviajs hokeju.
Saksim savu dirasanu no visu milota rigas dinamo ko te visi min un slave pietam slave ar vinu vaditaju viesturu kozolu. Ja nebutu jusu ta nodirstas un necienitas krievijas mums to dinamo neredzet ka sava sausis bez spoguļa nerunajot jau vel par kautko. sedetu vins sava riga 2000 un nekur ara nelistu.
Tiesnesis - kada valsts tads ari hokeja limenis un turpat ari nevar but labaks hokeja tiesasana. Ko jus gribat no viniem ja vini sava szinasanas ir apguvusi tajso vel laikos un tagad nav ienota shokeja teisasanas vieni kad tiesa nem paraugu no NHL otri no KHL attiecigi ari sanak tada atskiriba. Ungalu rezultata ari to mes sanemam sakuma skatamu speka hokeju kurs beigas partop viena kartiga rubaka un beigas kad speles grozi tiek izlaisti attiecigi ari saka snoraidijumi par visadam fignam.
Treneru korpus - Brinos par golubova komentariem kaneka LM vineja bet berezneva situacijas izskaidrojums ir vairak neka skaidrs pietam katrs vienmer aizstaves savejos.
Fani arena - ir prieks redzet gandriz piepilditas tribines bet ar alinu gazt trenerim pat tad ja man vins nepatik ir vairak neka nesmuki un del tadam fanu ricibam ari speletaji velvairak sevi uzkurina. loti ceru ka LHF pienems merus un sodien kaut ar mazu sodu LM klubu.
LV fani - jsu tak vienmer blaujat ka vot ku labi rubaki NHL cik smuki un vis kedas. seit dzeki jums pacenta sun speciali jusu pasutijumam paradija lidzigu rubaku ka tur. tikai tad kad tur kauja stad viss kedas bet kad pie mums tad vinus sauka par laukiem krieviem un duru vicinatajiem. vaibnu jus esat debili vai ari tik loti lienat pakala NHL ka vairs nespejat padomat ka kautins ir un paliks rubaks.
Spele - ko var teiktpar speli necik diza un atruma bagata vina nebija. parsledzotei sno kazana suz liepaju atruma un tehnika satskiriba sir vairak neka jutamas. ja man ta ietriektu borta un taisitu pret mani tadu speka panemienus es ne tosto purna dotu es vinu ar nuju atdauzitu. ko teikt par kercu tad katrs savu bernu aizstaves neksatotie sne uz ko.
LV hokeja limenis- nu ko tur runat var tikai salidzinat ar piena nozari. un teikt var tikai ta dibena mati.
paldies par uzmanibu
skarbi, bet absolūti patiesi!Vienīgais, ko piebilst-varēja jau federācija uz plei-ofiem noalgot tiesnešus no normālas hokeja lielvalsts(zviedrija,čehija, krievija utt.), a to aizbrauc mūsu valstī spēlējošie džeki uz pasaules čempi un brīnās,ka nedrīkst bloķēt un nedrīkst sist ar elkoni pa galvu utt.