Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"

Jānis Pārums

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"
Leonīds Beresņevs
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Pēc rezultatīvās un kautiņiem bagātās spēles starp "Liepājas metalurgs" un "ASK/Ogre" komandām (10:4), abu vienību galvenie treneri, Vladimirs Golubovičs un Leonīds Beresņevs, kritizēja mača tiesnešus, uzsverot, ka viņi ir vainīgi par nekārtībām laukumā.

"Ja laukumā notiek, kas tāds, vainīgi ir tiesneši. Neviens spēlētājus nemudināja uz tādu spēli, arī es ne. Nekad neesmu bijis par tādu spēli. Notikušais norāda uz tiesāšanas līmeni. Visa šī fināla laikā spēlētāji ir jutuši nekompetentu tiesāšanu. Viņi dod noraidījumus mums, taču par tādu pašu pārkāpumu nedod noraidījumus pretiniekiem. Tas arī viss," sacīja "ASK/Ogre" galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem, to grib tikai paši "ASK/Ogre" spēlētāji. Protams, ka mēģinājām nomierināt spēlētājus, bet grūti to izdarīt, kad hokejistam ir sakāpinātas emocijas un viņš jūt netaisnību no tiesnešu puses. Nevaru taču skraidīt spēlētājiem līdzi pa laukumu un nomierināt viņus. Man nav saprotams, kāpēc dod 25 minūšu sodu, kad spēlētāji vienkārši saķeras un nokrīt, bet divu minūšu sodu, kad nomet cimdus un vicina dūres. Viss negribu vairs atcerēties par šo spēli, tā jau ir pagātne," piebilda Beresņevs.

"Mani pārsteidza "Liepājas metalurga" līdzjutēji. Saprotu, ka juta līdzi komandai, taču to jādara normāli nevis lejot alu. Pilnīga nejēdzība! Saprotu, ka ir emocijas, taču tik zemu nevajag nolaisties. Tur jau bija iereibuši cilvēki, pārdzērušies alu, sēdēja un provocēja," kritiku Liepājas līdzjutējiem veltīja "ASK/Ogre" galvenais treneris.

"Teikšu, tāpat kā kolēģis – mums dod, pretiniekiem nedod," smiedamies sacīja "Liepājas metalurgs" galvenais treneris Vladimirs Golubovs. "Neviens negaidīja, ka spēle tā izvērtīsies. Pie rezultāta 4:0, tiesnesis divus noraidījumus vienkārši izdomāja. Puišiem vienkārši sakrājās emocijas, nervi bija uzvilkti, play off turnīrā tā gadās."

"Tiesnešiem vajadzēja būt bargajiem jau no paša sākuma. Vismaz pabrīdināt un likt noprast, ka rupjības šeit netiks pieļautas. Mēs, abi treneri, varbūt pretēji domājam par tiesnešu lēmumiem, taču neviens neaicinājām spēlētājus kauties. "

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

1 2 3 4 5 172 komentāri
Slēpts komentārs: kasirkas

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 01:37, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
Pilnībā piekrītu! ASK/Ogre izskatās pēc bariņa zeku kuri iemācijušies ripu pārvaldīt un nu domā , ka ir pirmie līgā! LM šoreiz izskatās daudz tehniskāki un spēlē skatāmāku hokeju!
PS. Neesmu neviena LV kluba fans!

 +12 [+] [-]

, 2009-03-26 01:38, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
kā nevar?... tu taču šodien skaidri redzēji, ka var uzrīkot.....

 +13 [+] [-]

, 2009-03-26 01:42, pirms 16 gadiem
Tas vairs nav hokejs.Tās ir gladiātoru cīņas,kur šad tad,šur tur parādās arī ripa...
Tādi ir treneri un tāda arī aug jaunā maiņa.Pavērojiet padsmitniekus (17,18,19)LHF čempionātā,vieni nenobrieduši gailēni,kas nez kam,nez ko grib pierādīt ar kulakiem,bet ne ar tehniku un skaistu hokeju.Uz bezdibeni iet mūsu hokejs,jo nav treneru(kvalificētu) un pats šefs"Atkārtoti un ļoti negaidīti ievēlētais"visu ir salaidis dēlī.Pilnīgi riebjas skatīties,paldies dievam mums ir Viesturs Koziols un ir Rīgas "Dināmo".Vienkārši ar baudu var sekot līdz un paldies viņam...

 +18 [+] [-]

, 2009-03-26 01:51, pirms 16 gadiem
nu es neesmu par nevienu komandu tada limeni lai kristu eiforija vai izmisuma!
bet pat kvelakiem Ogres faniem jaatzist ka nu nejau pirmo reiz finals ar Ogres hokeja komandu ir manami rupjs uz serijas beigam!
pirmie 4 maci-cepuri nost abam komandam.saja spele fuj daziem labiem faniem,un samera liels fuj ari Ogres speletajiem nu pietiek paskatities uz soda minutem 68-128...lai kadi butu tiesnesi 128 minutes ir parak daudz prieks komandas.ari LM sodien nebija tie solidakie bet nu visiem nav ieksas ka Brahmanim mukt bezmaz no vajataja!
p.s-par kerca izgajienu-nu jaa dels kavas un??tad vajadzeja vinju sutit baleta!parasti ir tads nerakstits likums ja 1vs1 tad ta ari notiekas lidz bridim kamer kads sak ar slidu kaklu evelet otram.taka Kercam vecakam vajadzetu dazbrid savaldities

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 01:52, pirms 16 gadiem
nu nu Leo saprotu ka stulba juška bet tiesnešiem arī nevajag pārāk traku kritiku

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 01:53, pirms 16 gadiem
protams ka bija daudz vietu kur vainot tiesnešus bet viņiem taču arī ir tādi paši nervi kā mums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 01:59, pirms 16 gadiem
Kaut kāds barbariks tas hokejs izskatījās,nu nepatīk man tāds,neprot skaisti spēlēt,saprotu,ja saplēšās kāds,bet ne jau visu spēli

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 02:17, pirms 16 gadiem
Nu tad saksim savu realitates skatijumu uz Latviajs hokeju.
Saksim savu dirasanu no visu milota rigas dinamo ko te visi min un slave pietam slave ar vinu vaditaju viesturu kozolu. Ja nebutu jusu ta nodirstas un necienitas krievijas mums to dinamo neredzet ka sava sausis bez spoguļa nerunajot jau vel par kautko. sedetu vins sava riga 2000 un nekur ara nelistu.
Tiesnesis - kada valsts tads ari hokeja limenis un turpat ari nevar but labaks hokeja tiesasana. Ko jus gribat no viniem ja vini sava szinasanas ir apguvusi tajso vel laikos un tagad nav ienota shokeja teisasanas vieni kad tiesa nem paraugu no NHL otri no KHL attiecigi ari sanak tada atskiriba. Ungalu rezultata ari to mes sanemam sakuma skatamu speka hokeju kurs beigas partop viena kartiga rubaka un beigas kad speles grozi tiek izlaisti attiecigi ari saka snoraidijumi par visadam fignam.
Treneru korpus - Brinos par golubova komentariem kaneka LM vineja bet berezneva situacijas izskaidrojums ir vairak neka skaidrs pietam katrs vienmer aizstaves savejos.
Fani arena - ir prieks redzet gandriz piepilditas tribines bet ar alinu gazt trenerim pat tad ja man vins nepatik ir vairak neka nesmuki un del tadam fanu ricibam ari speletaji velvairak sevi uzkurina. loti ceru ka LHF pienems merus un sodien kaut ar mazu sodu LM klubu.
LV fani - jsu tak vienmer blaujat ka vot ku labi rubaki NHL cik smuki un vis kedas. seit dzeki jums pacenta sun speciali jusu pasutijumam paradija lidzigu rubaku ka tur. tikai tad kad tur kauja stad viss kedas bet kad pie mums tad vinus sauka par laukiem krieviem un duru vicinatajiem. vaibnu jus esat debili vai ari tik loti lienat pakala NHL ka vairs nespejat padomat ka kautins ir un paliks rubaks.
Spele - ko var teiktpar speli necik diza un atruma bagata vina nebija. parsledzotei sno kazana suz liepaju atruma un tehnika satskiriba sir vairak neka jutamas. ja man ta ietriektu borta un taisitu pret mani tadu speka panemienus es ne tosto purna dotu es vinu ar nuju atdauzitu. ko teikt par kercu tad katrs savu bernu aizstaves neksatotie sne uz ko.
LV hokeja limenis- nu ko tur runat var tikai salidzinat ar piena nozari. un teikt var tikai ta dibena mati.
paldies par uzmanibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 03:45, pirms 16 gadiem
LM liidzjuteeji, ja taa vinju var saukt, ir cuukas...
Visu, ko vinji prot dariit, ir nodirst otru komandu un taas liidzjuteeejus
Arii halles darbinieki ir muudzi!!!
Ja fans iziet speeles laikaa uz tualeti, atpakalj hallee vinju nelaizh..
Vel jo vairaak, liek vinjam justies taa, itkaa vinsh buutu ko sliktu izdariijis un nav nopelniijis tikt atpakalj hallee....

  +7 [+] [-]

, 2009-03-26 04:12, pirms 16 gadiem
Hmmmmmmmmm tas ir visvieglākais ceļš - novelt visu uz tiesnešiem. Pats treneris nav vainīgs, ka nevar savus spēlētājus savaldīt? Tiesnesis taču nelika Kerčiem sist vienu LM spēlētāju.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 05:45, pirms 16 gadiem
viss jau buutu saprotams ja izkautos viens pret vienu un viss,bet gandriiz katraa kautinaa ogre metaas divi virsuuu,tas jau vairs nau normali!!!!
Tas nozimee vienu ka nemak ne speli vineet ne kautinu viens pret vienu!!
bet nu liepajas liidzjuteji-pilnigi idioti!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 05:47, pirms 16 gadiem
kads tur tiesnesis,mees visi zinam ogri!!!
nekam nau macejusi kauties un zaudeet!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 05:56, pirms 16 gadiem
daļēji piekrītu

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 06:11, pirms 16 gadiem
Piekrītu labi ja par 10%, bet nevajag visu vainu novelt tikai uz tiesnešiem. Tā kaušanās pie bezcerīga rezultāta ir ASK Ogres vizītkarte jau no iepriekšējiem gadiem. Vienalga kas tur ir bijis treneris. Tāda ir šī komanda, tur neko pielikt, neko atņemt.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 06:43, pirms 16 gadiem
Ko tas Beresņevs muld,kā tiesāja Ogrē?Tur būtu objektīva tiesāšana nebūtu vairs vajadzīga piektā spēle!Čempionus sagribējās....,hokeju spēlē viena komanda(otrā ...Ogrē spēlē aktieri),otrajā mačā Liepājā ,galotnē tā vien šķita ka tieši Ogri velk ārā no mēsliem.Cik Kerčs,Ignatovičs ir saņēmuši sodus par tēlojumiem,kurus Odiņš neapšaubāmi bija saskatījis(bet noraida LM),tiesa LM šādu sodu (tēlošanu) saņēma.Piekrītu ka tieši tiesneši ir vainīgi,jo paši viņi vairs nezin kas darāms,lai ko glābtu.Bija jau no sākuma objektīvi jātiesā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kasagrande

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 07:08, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka varbūt pie vainas tas, ka Latvijā pirmo reizi tiesā divi galvenie tiesneši, tāda sajūta, ka brīžiem, kad ir reāls sods, tad katrs no tiesnešiem gaida, kad otrs pacels roku, bet brīžiem atkal liekas, ka tad, kad sodu varētu nedot, viens no tiesnešiem grib parādīt sevi kā kompetentāku un svilpj sodu, lai tikai to izdarītu ātrāk kā pirmais.

  +5 [+] [-]

, 2009-03-26 07:23, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ko Tu tagad te cirs, arī Ogrē tiesāja par labu Liepājai.
Man bija diskusijas pēc ceturtā mača ar ogrēniešiem,tikais tad mani centās pārliecināt ka tiesāšana bija labā līmenī,Tu apgalvo jau savādāk.Es mačus redzēju,un vēlreiz apgalvošu,pie neitrālas tiesāšanas nebūtu šī piektā spēle!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 07:34, pirms 16 gadiem
Jo zemāks līmenis,jo augstākas prasības pret tiesnešiem.Pazīstama parādība.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 07:36, pirms 16 gadiem
oniks rakstīja: Pilnībā piekrītu! ASK/Ogre izskatās pēc bariņa zeku kuri iemācijušies ripu pārvaldīt un nu domā , ka ir pirmie līgā! LM šoreiz izskatās daudz tehniskāki un spēlē skatāmāku hokeju!
PS. Neesmu neviena LV kluba fans!
oi pie kaa Ogre vainiga Liepajas nekompotentie fani nem un tik cucigi izturas pret pretineku!
LM fani varar diezgan nopietni apkaunoka LV fanus!
Subjektivs viedoklis bet nu taa ir!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 07:41, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Man bija diskusijas pēc ceturtā mača ar ogrēniešiem,tikais tad mani centās pārliecināt ka tiesāšana bija labā līmenī,Tu apgalvo jau savādāk.Es mačus redzēju,un vēlreiz apgalvošu,pie neitrālas tiesāšanas nebūtu šī piektā spēle!
Tev taisnība, tad Ogre būtu uzvarējus četrās spēlēs un viss būtu skaidrs, jo patreiz apbižotos Liepājniekus bik tomēr velk....

  +8 [+] [-]

, 2009-03-26 07:42, pirms 16 gadiem
Nē,pie notikušā vainīgi paši Bebru treneri un hokejisti,jo saprotot ka nevar pavilkt to spēles tempu ko viņiem uzspieda LM, tad tie LM un skatītājiem sāka uzspiest savas provokācijas!
Pēc neviennozīmīgi vērtējamā notikuma ar Bebru aiziešanu no laukuma,šī komanda atgriezās laukumā ar vienu domu-ar jebkuriem līdzekļiem izprovocēt pretinieku komandu uz kautiņiem!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-26 07:42, pirms 16 gadiem
Ogre bija vainīga lielāko daļu pie kautiņiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 07:46, pirms 16 gadiem
Vajadzētu ieviest bargākus sodus.piem nevis 5+20, bet 5+sezona. tad arī varbūt padomātu pirms nomest cimdus un skriet pa visu laukumu pakaļ un uzsākt klopi,vai divatā mesties vienam virsū.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 07:53, pirms 16 gadiem
Nu es gan nepiekrìtu, ka tiesnesi vainìgi. Varbùt par sodu mèru var nepiekrist. Piemèram, Kercam vecàkajam vajadzèja dot sodu lìdz spèles beigàm. Bet tà kopumà Ogre spèlèja pretìgi. To pasu var teikt par dalu LM faniem. Nàkamais macs Ogrè bùs MURGS.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 08:05, pirms 16 gadiem
Spēle jau bija laba.
Ogre vnk nemāk zaudēt!
Vecais Kerčš vispār savu memmes dēliņu aizstāv
Tak būtu ļāvis 2:2

LM atbildēja ar to pašu! Ko tad viņiem vajadzēja darīt???

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 08:06, pirms 16 gadiem
Ceru ka tiešām Kerčiem iedos DQ, tas tak nav normāli un tak vajag savaldīt Ogri ar tiem kautiņiem, labi sakauties var, bet nejau ik pēc 2 minūtēm, par katru sīkumu Ogre metās virsū kādam Liepājniekam. Tiesneši kā tiesneši, nevajag visu vainu novelt uz viņiem, ka viņi ir vainīgi par to, ka kāds kaujas nē, viņi tak neliek viņiem kauties, bet Ogre pati to dara un metās virsū, ceru, ka rīt Liepāja atkal sagraus Ogri, lai samaksā par savu rupjību.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 08:10, pirms 16 gadiem
urtis rakstīja: Nu tad saksim savu realitates skatijumu uz Latviajs hokeju.
Saksim savu dirasanu no visu milota rigas dinamo ko te visi min un slave pietam slave ar vinu vaditaju viesturu kozolu. Ja nebutu jusu ta nodirstas un necienitas krievijas mums to dinamo neredzet ka sava sausis bez spoguļa nerunajot jau vel par kautko. sedetu vins sava riga 2000 un nekur ara nelistu.
Tiesnesis - kada valsts tads ari hokeja limenis un turpat ari nevar but labaks hokeja tiesasana. Ko jus gribat no viniem ja vini sava szinasanas ir apguvusi tajso vel laikos un tagad nav ienota shokeja teisasanas vieni kad tiesa nem paraugu no NHL otri no KHL attiecigi ari sanak tada atskiriba. Ungalu rezultata ari to mes sanemam sakuma skatamu speka hokeju kurs beigas partop viena kartiga rubaka un beigas kad speles grozi tiek izlaisti attiecigi ari saka snoraidijumi par visadam fignam.
Treneru korpus - Brinos par golubova komentariem kaneka LM vineja bet berezneva situacijas izskaidrojums ir vairak neka skaidrs pietam katrs vienmer aizstaves savejos.
Fani arena - ir prieks redzet gandriz piepilditas tribines bet ar alinu gazt trenerim pat tad ja man vins nepatik ir vairak neka nesmuki un del tadam fanu ricibam ari speletaji velvairak sevi uzkurina. loti ceru ka LHF pienems merus un sodien kaut ar mazu sodu LM klubu.
LV fani - jsu tak vienmer blaujat ka vot ku labi rubaki NHL cik smuki un vis kedas. seit dzeki jums pacenta sun speciali jusu pasutijumam paradija lidzigu rubaku ka tur. tikai tad kad tur kauja stad viss kedas bet kad pie mums tad vinus sauka par laukiem krieviem un duru vicinatajiem. vaibnu jus esat debili vai ari tik loti lienat pakala NHL ka vairs nespejat padomat ka kautins ir un paliks rubaks.
Spele - ko var teiktpar speli necik diza un atruma bagata vina nebija. parsledzotei sno kazana suz liepaju atruma un tehnika satskiriba sir vairak neka jutamas. ja man ta ietriektu borta un taisitu pret mani tadu speka panemienus es ne tosto purna dotu es vinu ar nuju atdauzitu. ko teikt par kercu tad katrs savu bernu aizstaves neksatotie sne uz ko.
LV hokeja limenis- nu ko tur runat var tikai salidzinat ar piena nozari. un teikt var tikai ta dibena mati.
paldies par uzmanibu
gandriz visam piekritu iznemot sākumu. kotu tur murgo par RD un Koziolu...?ko ver muti vaļa visu vārda..? nodirtstas krievijas...tu esi viens no viniem tātad. āksts..
pēc tavas teorijas(stulbas) ..es domaju ,ja nebutu izdomata ripa in hokeja nūja -nebutu viepar hokeja...sviests.
pasaule viss notiek . krievi taisa KHL un notiek dazadas citas lietas. kapec lai nespeletu KHL,jo uz NHL vēl neuzaicina. ha-ha
tādi 2.klases skolnieka komentari. kas būtu ja nebutu un kas butu ,ja butu.
nebutu internets es nelasitu tava komenta stulbo sākumu...varbut tā...?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 08:11, pirms 16 gadiem
Jā pie tā, ka aizvainotais ogrēnietis dzinās pakaļ Brahmanim,kā asinskārs vilks, ir vainīgi tiesneši.
Bet tas alus kauss gan bija glupi no Liepājas fanu puses, tam fanam ar droši vien,ka ir problēmas ar alkoholu utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-26 08:25, pirms 16 gadiem
kā nespēlētu Ogre,tai nekad nedos vinnēt,diemžēl,bet par tiesnešiem vispār runāt negribu,man puika arī spēlē hoki,tāpēc zinu kā tiesā...
1 2 3 4 5 172 komentāri