Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"

Jānis Pārums

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"
Leonīds Beresņevs
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Pēc rezultatīvās un kautiņiem bagātās spēles starp "Liepājas metalurgs" un "ASK/Ogre" komandām (10:4), abu vienību galvenie treneri, Vladimirs Golubovičs un Leonīds Beresņevs, kritizēja mača tiesnešus, uzsverot, ka viņi ir vainīgi par nekārtībām laukumā.

"Ja laukumā notiek, kas tāds, vainīgi ir tiesneši. Neviens spēlētājus nemudināja uz tādu spēli, arī es ne. Nekad neesmu bijis par tādu spēli. Notikušais norāda uz tiesāšanas līmeni. Visa šī fināla laikā spēlētāji ir jutuši nekompetentu tiesāšanu. Viņi dod noraidījumus mums, taču par tādu pašu pārkāpumu nedod noraidījumus pretiniekiem. Tas arī viss," sacīja "ASK/Ogre" galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem, to grib tikai paši "ASK/Ogre" spēlētāji. Protams, ka mēģinājām nomierināt spēlētājus, bet grūti to izdarīt, kad hokejistam ir sakāpinātas emocijas un viņš jūt netaisnību no tiesnešu puses. Nevaru taču skraidīt spēlētājiem līdzi pa laukumu un nomierināt viņus. Man nav saprotams, kāpēc dod 25 minūšu sodu, kad spēlētāji vienkārši saķeras un nokrīt, bet divu minūšu sodu, kad nomet cimdus un vicina dūres. Viss negribu vairs atcerēties par šo spēli, tā jau ir pagātne," piebilda Beresņevs.

"Mani pārsteidza "Liepājas metalurga" līdzjutēji. Saprotu, ka juta līdzi komandai, taču to jādara normāli nevis lejot alu. Pilnīga nejēdzība! Saprotu, ka ir emocijas, taču tik zemu nevajag nolaisties. Tur jau bija iereibuši cilvēki, pārdzērušies alu, sēdēja un provocēja," kritiku Liepājas līdzjutējiem veltīja "ASK/Ogre" galvenais treneris.

"Teikšu, tāpat kā kolēģis – mums dod, pretiniekiem nedod," smiedamies sacīja "Liepājas metalurgs" galvenais treneris Vladimirs Golubovs. "Neviens negaidīja, ka spēle tā izvērtīsies. Pie rezultāta 4:0, tiesnesis divus noraidījumus vienkārši izdomāja. Puišiem vienkārši sakrājās emocijas, nervi bija uzvilkti, play off turnīrā tā gadās."

"Tiesnešiem vajadzēja būt bargajiem jau no paša sākuma. Vismaz pabrīdināt un likt noprast, ka rupjības šeit netiks pieļautas. Mēs, abi treneri, varbūt pretēji domājam par tiesnešu lēmumiem, taču neviens neaicinājām spēlētājus kauties. "

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:21, pirms 16 gadiem
Piekrītu pilnīgi Berisņevam(diemžēl) uz 70%,to ja tā tiesā ir grūti spēlēt jebkurai komandai kurai pietāsā par labu,atkārtošos,tie karstasiniigie fani ja jūs paši kadreiz esat spēlejuši vai spēlējat kādu sporta veidu hokeju,basketbolu,futbolu un ttt,paši zinat cik lielas dusmas ir uz tiesnešiem ka vieniem pietiesā par labu,un diemžēl jau OTRO reiz rodas ? kāpēc tiek izteikta ši fraze "Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem'' līdzīgi bij ar Latgales komandu kad radas ? vai vini ir gaidīti finālā,LM ir pārāks pēc spēles par abām minētajām komandām,bet ar cīņas sparu abas minētās komandas paradīja ka ir pelnīšus lai atmaksajas uz godīgu tiesāšanu,un nevajaga notiesāt visus LM fanus,jebkurā pilsētā vai tā ir Liepāja,Ogre,Daugavpils,Rīga būs savi pajoliņi kas sabojā par hokeja līdzjutējiem viedokli,Bet tas ir tik mans viedoklis

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:22, pirms 16 gadiem
Ogre spēlēja,kā sievietes!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 09:22, pirms 16 gadiem
ko juus tur cepaties. normaala interese publikaa buus par finaalu. 7o speeli vispaar Areenaa vareeja taisiit un pat pilnas tribiiines dabuut.
galvenais, lai nevienam neiedod diskaabeli. un lai brahmanis biksiites izmazgaa liidz riitdienai

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:29, pirms 16 gadiem
kļuška rakstīja: Nedaudz esmu saistīts ar tiesāšanas lietām /tiesa-ne hokejā/. Spēles sakarā varu teikt to, ka jo zemāka spēlētāju sagatavotība un sūdīgāks spēles līmenis, jo grūtāk tiesāt. Šaubos vai kāds cits tiesnesis būtu notiesājis labāk. Nu tāds mums ir tas Latvijas hokeja līmenis un nav ar to jābāžas Eirolīgā.
Tā kā neesi hokeja tiesnesis, tad domāju, ka arī kopumā hokeja līmeņos īsti neorentējies. Nav mums tas hokeja līmenis tik zems. Riga2000 knapi izcīnija 3.vietu ar spēlētājiem sastāvā, kuri ir izlases kandidāti un sezonas laikā spēlējuši KHL regulārās sezonas 10.spēcigākajā komandā. Tāpat LM visu sezonu zobus grieza Belarusiem, spēlējot līgā, kas noteikti nav vājāka par Krievijas augstāko līgu, kurā regulārajā sezona līderpozīcijās bija Kijevas Sokil, klubs, kurš Baltkrievijā labi vai spētu cīnīties par to pašu.
Varbūt mūsu līga nav tik skatāma - nav tie ātrumi, vai spēka cīņas, tomēr šeit spēlē labi hokejisti, kuri nerāda sliktu sniegumu.
P.S. Viens secinājums - ja salīdzinām proporcionāli laba līmeņa hokejistu skaitu ar laba līmeņa tiesnešu skaitu iznāk katastrofāls cipars, un šis jau ir akmenss LHF lauciņā.

  +7 [+] [-]

, 2009-03-26 09:30, pirms 16 gadiem
Cilvēki attopieties Tagad visiem gribas būt gudriem, visi esam līdz riebumam pareizi un perfekti un mums diktam patīk svētā sašutumā nosodīt mūsuprāt vainīgos
nekas traks nenotika un neviens nav 100% vainīgs, pa daļiņai vainas ir visos dalībniekos, treneros, skatītājos tiesnešos. Iet normāla PO sērija ar augstu likmi, 5. spēle, pretiniekiem jau noriebies spēlēt pret vieniem un tiem pašiem purniem, sakarā ar lielo rezultātu radās iespēja nolaist tvaiku. Tvaika nolaišana nebija NHL līmenī, bet nedomāju ka par to baigi jacepjas. Vienīgi to stulbeni kurš alu uzlēja gan varētu uzsēdinātuz mieta. Pārējos lai soda tie kam tas jādara.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:33, pirms 16 gadiem
kaut kādas soda sankcijas ir jāpiešķir, citādi, no tādām lietām neatbrīvosies LČ

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:35, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko tas Beresņevs muld,kā tiesāja Ogrē?Tur būtu objektīva tiesāšana nebūtu vairs vajadzīga piektā spēle!Čempionus sagribējās....,hokeju spēlē viena komanda(otrā ...Ogrē spēlē aktieri),otrajā mačā Liepājā ,galotnē tā vien šķita ka tieši Ogri velk ārā no mēsliem.Cik Kerčs,Ignatovičs ir saņēmuši sodus par tēlojumiem,kurus Odiņš neapšaubāmi bija saskatījis(bet noraida LM),tiesa LM šādu sodu (tēlošanu) saņēma.Piekrītu ka tieši tiesneši ir vainīgi,jo paši viņi vairs nezin kas darāms,lai ko glābtu.Bija jau no sākuma objektīvi jātiesā.
Tu esi pilnīgi slims. Lai par kuru sporta veidu būtu runa, tu šņuksti, ka Liepāju notiesā. Ja neproti būt objektīvs, tad labāk paklusē. FK Ventspils, redz, tiesneši ieceļ čempionu godā un hokejā mēģina to pašu paveikt pret Ogri - visas Latvijas sazvērestība pret nabaga Liepāju. Slims, slims, slims

Man vienalga, kurš uzvar, un neuzskatu ka kādam pietiesātu un vispār šis fināls vispār īpaši nesaista, bet vienkārši krīt uz nerviem šitādi raudātāji kā Andris5, pret kuru vienmēr visa pasaules sazvērējusies. Pietiesātājs, ibio.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:38, pirms 16 gadiem
Katrā gadījumā - šodien vajadzētu būt LHF disciplinārās komisijas sēdei, lai tad ir skaidrība, kas rīt varēs spēlēt un kas nē, kā arī - kas un cik katram pienākas par vakardienu.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:40, pirms 16 gadiem
Vaino tiesnešus. Ir jāiemācās zaudēt. Kapēc tad LM ogrē pec abiem zaudējumiem neko tādu nedarīja? LM zaudot, pat nevārtijās pa zemi gandrīz visu spēli.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:41, pirms 16 gadiem
Nu skaidri redzams, ka Liepāja visu sēriju provocē Ogri. Liepāja knapi tika galā ar Latgali, tāpēc nobijās no Ogres ASK, kas uzveica pusi Dinamo, un izvēlējās NETĪRU taktiku! Un Liepājai uz to bija visi trumpji rokās, jo ppēc 2007. gada visi VIENMĒR uzskatīs Ogri par vainīgajiem!

Un te stāsta, ka Beresņevs pats esot pirmais lējis ūdeni. Bet paskatīsimies vēl iepriekš, ka LM fani sāka dauzīt aizsargstiklu pēc LM vārtu guvuma, lai pazemotu Beresņevu. NAV normāli dauzīt aizsargstiklu un traucēt darbu trenerim!

LM - nelieši.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:41, pirms 16 gadiem
Pilnīgi piekrītu Beresņevam par līdzjutējiem.Vajadzīga cieņa pret pretinieku komandu, tikai tad cienīs Jūsu, cienījamie Liepājnieki.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:43, pirms 16 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Vaino tiesnešus. Ir jāiemācās zaudēt. Kapēc tad LM ogrē pec abiem zaudējumiem neko tādu nedarīja? LM zaudot, pat nevārtijās pa zemi gandrīz visu spēli.
Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:44, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
nesaprotu ko Tu vēl nemies

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:45, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nesaprotu ko Tu vēl nemies
man patīk ņemties

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:47, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: man patīk ņemties
Ikšķilē tagad varētu dot divus alus par vienu cenu - vienu dzeršanai otru liepājnieku aplaistīšanai

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 09:49, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
Es biju uz ogri. Kopā ar Liepājas faniem. iekštelpās nekas netika spļaudīts. tas tiešām ir izdomāts. varbūt ārpuse, bet tur atradās visi, nevis tikai liepājnieki. es uzskatu..lai arī kas būtu pie šī visa vainīgs, bet vakar ASK/Ogre smagi atrāvās par saviem pašpārliecinātajiem vārdiem. Stiģis teica, ka liepājā uzvarēs..pirmā periodā 4 ripas. Stiģis ''uzvarēja'' Arī ogrē Brahmanis teica ka uzvarēs..aprāvās un zaudēja..bet nejau ar šitādu rezultātu. Ogre vakar smagi atbildēja par vārdiem...Es kā Liepājas fans vienmēr būšu vairāk Liepājas pusē, nekā pretinieku un tapēc man šāds iznākums patika. Diez kapēc Liepājā nebļāva ''EDIJ'' ?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 09:51, pirms 16 gadiem
Gribas uzdot ? kāpēc nevienai komandai nebij ne kādu pretenziju par tiesāšanu kad Ogre pret Rīgu 2000 un Latgale pret Rīgu 2000 spēlēja,laikam jau nav kaut kas normāli ka tieši komandām kas spēlē pret LM paradās šis jautājums,aiziet mīnusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 09:55, pirms 16 gadiem
Sav3jaizz rakstīja: Diez kapēc Liepājā nebļāva ''EDIJ'' ?
Jo manis tur nebija.

     [+] [-]

, 2009-03-26 09:56, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai kāds no tiem,kas saka,ka LM izprovacēja visus kautiņus,var man sakarīgi izstāstīt kāda jēga komandai, kura vin ar rezultātu 5:2, sākt provocēt kautiņus???
Visas lielaas nekaartiibas saakaas peec taam, kad viens "LM fans izceelas ar alus lieshanu", protams neviens pirms speeles to neparadzeeja taapeec arii apsargi nebija liimenii...nezinu par ko peec tam runaaja ASK tajaa paartraukumaa, bet pieljauju ka daudzi speleetaaji uzvilkaas tieshi peec alus lieshanas, skaidrs ka to "fanu" vinji rokaa dabuut nevar, tad bija vien jaakaujaas ar LM komandu...

Taa tomeer bija loooti liela necienjas izraadiishana pret pretinieku komandu!

Tiesaaja jau -/+ atbilstoshi shim liimenim, beigaas man liekas ka tieshi ASK pasheeloja, jo vinji jau taa reaali 3 mainjas speelee , ja diskaabeljus daliitu pa labi un pa kreisi, tad baidos ka ASK naaksohaa speele jau buutu jaaspelee ar 2 mainjaam...

Runaajot par pashu kaushanos, piem. par to ka abi Kerchi sita vienu..diemzheel Eiropas hokii, taa notiek jau saliidzinot ar NHL, nav nekaada taa saucamaa "godiigaas kaushanaas kodeksa"...kur iet tiiri viens pret vienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 09:59, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jo manis tur nebija.
Ja tu tur būtu, tevi vienu tur tāpat nedzirdētu.

ja Stiģis nebūtu bijis tik pašpārliecināts un nebūtu izteicis to pēdējo komentāru pēc spēles ogrē, tad no manas puses būtu daudz mazāka vārīšanās..tas bija vienīgais kas mani ta pa īstam uzvilka.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 10:00, pirms 16 gadiem
miizalainais treneris jau pats vainiigs, nevar savus beernus savaakt!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:12, pirms 16 gadiem
kasirkas rakstīja: ASK/Ogre nemāk zaudēt!
PS A.Kerčiem vispār diskābeli vajag! Un Ogri no turnīra izslēgt! Nevar viena komanda divus gadus pēc kārtas masveida kautiņus uzrīkot!
Aiztaisi muti,tu lohs atbrauc uz ogri un normāli pa žļambām norausies,tād redzēsi,kas nemāk zaudēt

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:16, pirms 16 gadiem
Telefons rakstīja: Tu esi pilnīgi slims. Lai par kuru sporta veidu būtu runa, tu šņuksti, ka Liepāju notiesā. Ja neproti būt objektīvs, tad labāk paklusē. FK Ventspils, redz, tiesneši ieceļ čempionu godā un hokejā mēģina to pašu paveikt pret Ogri - visas Latvijas sazvērestība pret nabaga Liepāju. Slims, slims, slims

Man vienalga, kurš uzvar, un neuzskatu ka kādam pietiesātu un vispār šis fināls vispār īpaši nesaista, bet vienkārši krīt uz nerviem šitādi raudātāji kā Andris5, pret kuru vienmēr visa pasaules sazvērējusies. Pietiesātājs, ibio.
Nu protams Ventspilniekus aizkaitinājuši mani komentāri par tiesāšanu futbolā,un ja būs iemesls arī šogad komentēšu,bet maču Skonto-V-pils arī izteicu savu nožēlu par Sipailo darbību Ventspils labā.(Skonto nav no Liepājas)

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 10:17, pirms 16 gadiem
ko tu murgo Beresņev, kādi tiesneši vainīgi, viss bij labi redzams, katrā epizodē tavējie centās sist, grūst utt

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 10:19, pirms 16 gadiem
tiesneši vainīgi!? man liekas ka tam Beresņevam visi nav mājās ! kā var tiesnēši būt vainīgi ne jau viņi kāvās! nez kāpēc Lat. čemp. masveida kautiņi notiek spēlēs kur spēlē ogre!? piemēri nav tālu jāmeklē! ja treneris nevar savaldīt savu komandu varbūt tad jābeidz trenera karjera!
ceru ka LHF uzliks bargus sodus!!! gan ogrei gan liepājai!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 10:21, pirms 16 gadiem
Atvainojiet visi, kuru pašlepnums vakar tika aizskarts, bet nu epiozode ar Kerčiem visu izteica, jo visu pirms tam slavinātais Kerčs vecakais redzeja ka dels dabu ierit gaja ka tads urla un bara saka Lm speletaju sist, apskatijas vel apkart vai kads vinam neuzklups un turpinaja sist... NOŽĒLOJAMI!!!!

Par uzbrukumu Brahmanim vispār nav ko teikt, jo viņiem nebija nemazaka kontakta pirms tam, bet ogrenietis nomet cimdus un APZINATI skrien pakalj un sak sist....

Tas vnk pierada visu un pret R2000 bija tas pats....

ask ogre IEMACIES ZAUDET, jo tiesnesi vel jus zheloja, un ja tiesnesi tiesa greizi tad uz abam pusem...

+ tadus fanus liepaja, kuri sauks sarauj ogre neatradisiet, bet alus ari nebija korekti, bet jus ari nejedzat ka tas bija viens fans, nevis visa halle jus ar alu apleja, taka, ja kkas jums nepatik, hokeja fedracijas adresi iedosu....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:22, pirms 16 gadiem
Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:31, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas
Es domaaju, ka loti buutisku, jo tieshi peec taa visa viss arii saakaas..!

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:32, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.
Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:35, pirms 16 gadiem
Visi vairāk vai mazāk vainīgi pie tā kautiņa. Gan soģi, gan bebru nesavaldīgie spēlētāji, gan parupjie liepājnieku provokatori, gan abu komandu treneri, gan tas idiotiskais fans, gan arī Liepājas līdzjutēji.

Ja tas idiņš tiešām bija ogrēnietis, tad atvainojos LM faniem par vakardienas komentāriem. Bet viedokli nemainīšu - par liepājniekiem biju labākās domās. Paskatieties atkārtojumu un paskaitiet, cik jaunus lamuvārdus mazs bērns varēja tās spēles laikā iemācīties. Tāpat par dziesmas "We'll rock you" interpretējumu.

Kārtējo reizi ar nožēlu jāsaka, ka ogrēnieši zaudēt neprot. Emocijas sakāpinātas, pret treneri veikts liels nesmukums, bet vienalga. Nesmuki. Liels fuij arī tiesnešiem, kas apzināti laida gar acīm rupjības visas sērijas garumā, kā arī par iedotajiem sodiem (salīdziniet tagad Kokļina un Kerča soda mērus...)

Es par hokeju!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:35, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...
nav dūmu bez uguns

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 10:45, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: salīdziniet tagad Kokļina un Kerča soda mērus
Patiesībā šis ir tas moments, kas man visvairāk nepatīk tajā visā. Kāpēc vienam ir 25 min., bet otram tikai 2+2 min., kaut gan otrais rīkojās daudz rupjāk? Visu cieņu Kerčam par ilggadējo sekmīgo karjeru, tomēr nedrīkst būt tā, ka tas ietekmē tiesnešu lēmumus.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 10:50, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Patiesībā šis ir tas moments, kas man visvairāk nepatīk tajā visā. Kāpēc vienam ir 25 min., bet otram tikai 2+2 min., kaut gan otrais rīkojās daudz rupjāk? Visu cieņu Kerčam par ilggadējo sekmīgo karjeru, tomēr nedrīkst būt tā, ka tas ietekmē tiesnešu lēmumus.
ES pateikshu kapeec, tapeec ka basketbolistus piekjer snaucot un tirgojot, un palaizh, tapec ka Vestkots notriec gaajeeju un vinju palaizh, tapeec ka Kercham uz muguras rakstiits Kerchs, un tapeec, ka tiesnesis katru leemumu dodas izskaidrot Kercham, Fanduljam, Ignatovicham...
p.s. tapeec, ka LV dazhi ir vienliidziigaaki nekaa citi .