Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"

Jānis Pārums

Beresņevs: "Nekārtībās vainojami tiesneši"
Leonīds Beresņevs
Foto: Ritvars Raits, eSports.lv

Pēc rezultatīvās un kautiņiem bagātās spēles starp "Liepājas metalurgs" un "ASK/Ogre" komandām (10:4), abu vienību galvenie treneri, Vladimirs Golubovičs un Leonīds Beresņevs, kritizēja mača tiesnešus, uzsverot, ka viņi ir vainīgi par nekārtībām laukumā.

"Ja laukumā notiek, kas tāds, vainīgi ir tiesneši. Neviens spēlētājus nemudināja uz tādu spēli, arī es ne. Nekad neesmu bijis par tādu spēli. Notikušais norāda uz tiesāšanas līmeni. Visa šī fināla laikā spēlētāji ir jutuši nekompetentu tiesāšanu. Viņi dod noraidījumus mums, taču par tādu pašu pārkāpumu nedod noraidījumus pretiniekiem. Tas arī viss," sacīja "ASK/Ogre" galvenais treneris Leonīds Beresņevs.

"Acīmredzot, neviens negrib, lai Ogre kļūtu par čempioniem, to grib tikai paši "ASK/Ogre" spēlētāji. Protams, ka mēģinājām nomierināt spēlētājus, bet grūti to izdarīt, kad hokejistam ir sakāpinātas emocijas un viņš jūt netaisnību no tiesnešu puses. Nevaru taču skraidīt spēlētājiem līdzi pa laukumu un nomierināt viņus. Man nav saprotams, kāpēc dod 25 minūšu sodu, kad spēlētāji vienkārši saķeras un nokrīt, bet divu minūšu sodu, kad nomet cimdus un vicina dūres. Viss negribu vairs atcerēties par šo spēli, tā jau ir pagātne," piebilda Beresņevs.

"Mani pārsteidza "Liepājas metalurga" līdzjutēji. Saprotu, ka juta līdzi komandai, taču to jādara normāli nevis lejot alu. Pilnīga nejēdzība! Saprotu, ka ir emocijas, taču tik zemu nevajag nolaisties. Tur jau bija iereibuši cilvēki, pārdzērušies alu, sēdēja un provocēja," kritiku Liepājas līdzjutējiem veltīja "ASK/Ogre" galvenais treneris.

"Teikšu, tāpat kā kolēģis – mums dod, pretiniekiem nedod," smiedamies sacīja "Liepājas metalurgs" galvenais treneris Vladimirs Golubovs. "Neviens negaidīja, ka spēle tā izvērtīsies. Pie rezultāta 4:0, tiesnesis divus noraidījumus vienkārši izdomāja. Puišiem vienkārši sakrājās emocijas, nervi bija uzvilkti, play off turnīrā tā gadās."

"Tiesnešiem vajadzēja būt bargajiem jau no paša sākuma. Vismaz pabrīdināt un likt noprast, ka rupjības šeit netiks pieļautas. Mēs, abi treneri, varbūt pretēji domājam par tiesnešu lēmumiem, taču neviens neaicinājām spēlētājus kauties. "

Izmantotie resursi:
liepajniekiem.lv

Slēpts komentārs: ask-bebrs

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 10:53, pirms 16 gadiem
Name rakstīja: Nu piedod, bet ja jau Ogre bija ta kas taisija nekartibas, ka tas redzams video un ka to vispar neatdzist tikai ogres fani, tad šāds sods butu krietni par sliktu LM, nemaz nerunajot, ka LM spele ari BAČ...
es nebiju domājis ka Liepājniekus jāsoda vairāk "abi labi", neesmu neviena kluba fans. Liepājas halles apsardzei uzreiz vajadzēja to alus lējēju nodot policijai, gan jau par to uz "sutkām" var ielikt.
Lai kā aktīvākais e-sporta lietotājs necenstos visus noskaņot pret Liepāju, man un es domāju ļoti daudziem latviešiem šī pilsēta ļoti simpatizē, bet es atceros kā Beresņevs pats spēlēja hokeju un alus izliešana cienijamam cilvēkam uz galvas mani aizskāra, kādam gan jābūt idiotam lai tā izdarītu, nākošā stadija tikai būtu novilkt bikses un čurāt kādam virsū.

     [+] [-]

, 2009-03-26 10:57, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man šķiet ka kaut kādu lomu nekārtību izraisīšanā nospēlēja tas idiots ar alus kausa izliešanu Beresņevam uz galvas, pēc tāda gadijuma bija grūti gaidīt ka Ogre uzvedīsies zolīdi, spēle jau bija zaudēta, varēja vairs tikai pakauties.
LHF vadībai vajadzētu šodien pieņemt lēmumus: 1. Liepājai nākošās divas (nākamajā sezonā) spēles jāaizvada bez skatītāju klātbūtnes,
2. abiem klubiem uzlikt naudas sodu
3. katrā klubā diviem aktīvākajiem kaušļiem diskvalifikāciju uz nākamajām pāris spēlēm.

P.S. pēc šādas spēles nevaru iedomāties nevienu iemeslu kapēc sporta klubam ASK vajadzētu turpināt ieguldīt naudu Ogres klubā.
Ko Tu ņemies, ASK/BEBRU nākamsezon vairs nebūs! Naudiņas ta NAV! Vairāk nav ko zaudēt,tāpēc vēl vienu otru pižonu vajag iekaustīt-pārmācīt! Būs jau labi - BEBRI vicečempioni!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:03, pirms 16 gadiem
Latvian Hockey.....beediigi

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 11:05, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Ko Tu tagad te cirs, arī Ogrē tiesāja par labu Liepājai.
jaa,kaatad. Ka tik ne arii. LM pus speeli mazaakumaa speelee,3:5 u.t.t. Un tev nez kapeec liekas ka tiesnesi tiesaa par labu Liepaajai. Mosties,antiņ. Nav te vainiigi ne tiesneshi ne treneri,bet speeleetaaji kas nemaak zaudeet jau kuro gadu peec kaartas.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:11, pirms 16 gadiem
kasirkas tu nenidi......

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:12, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Vai tad nedarīja? ogrē neviens viesu trenerim alu uz galvas nelēja, Ogrē vienīgais lamuvārds, ko fani izkliedza, bija EDIJ! Tas tā, atšķirībā no Liepājas. Un stipri šaubos, ka Liepājā Ogres fani visu halles apkārtni piespļaudīja.
Pareizi liepājnieki Ogrē savas komandas trenerim alu nelēja virsū, bet ogrēnietis Liepājā savas komandas trenerim gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-26 11:23, pirms 16 gadiem
GaryII rakstīja: Visas lielaas nekaartiibas saakaas peec taam, kad viens "LM fans izceelas ar alus lieshanu", protams neviens pirms speeles to neparadzeeja taapeec arii apsargi nebija liimenii...nezinu par ko peec tam runaaja ASK tajaa paartraukumaa, bet pieljauju ka daudzi speleetaaji uzvilkaas tieshi peec alus lieshanas, skaidrs ka to "fanu" vinji rokaa dabuut nevar, tad bija vien jaakaujaas ar LM komandu...

Taa tomeer bija loooti liela necienjas izraadiishana pret pretinieku komandu!

Tiesaaja jau -/+ atbilstoshi shim liimenim, beigaas man liekas ka tieshi ASK pasheeloja, jo vinji jau taa reaali 3 mainjas speelee , ja diskaabeljus daliitu pa labi un pa kreisi, tad baidos ka ASK naaksohaa speele jau buutu jaaspelee ar 2 mainjaam...

Runaajot par pashu kaushanos, piem. par to ka abi Kerchi sita vienu..diemzheel Eiropas hokii, taa notiek jau saliidzinot ar NHL, nav nekaada taa saucamaa "godiigaas kaushanaas kodeksa"...kur iet tiiri viens pret vienu...
Ja es nezinātu,ka tas līdzjutējs uzlēja to alu Beresņevam pēc tam kad Beresņevs šiem faniem bija lējis virsū ūdeni,tad neko neteiktu!Kas fani vairs nedrīkst priecāties par iesisto golu???
Uzdošu vel vienu jatājumu Bebru faniem,kas nepārtraukti vaino visā LM komandu un tās līdzjutējus-kāpēc līdz otrā perioda 4 min viss bija Ok,bet pēc tiko iesistā 6 gola sākās tas kas sākās!? Kāpēc līdz tam LM fani bija gana korekti (protams, kā jebkur bija arī izņēmumi)??

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:30, pirms 16 gadiem
Domāju,ka Kiram atkal nākotnē ir jaizskata iespēja uz finālu nolīgt ārzemju tiesnešus,kā tas bija dažus gadus atpakaļ,kad (ja nemaldos) LČ finālspēles tiesāja somi! Tas būs dārgāk,bet efekts daudz lielāks, ja vien Kira necer uz soda naudām,kas iespējams tagad būs jamaksā abām komandām!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 11:38, pirms 16 gadiem
pēc spēles protokola sanāk ka LM - 68 soda min., bet ASK - 128 soda min.

     [+] [-]

, 2009-03-26 11:39, pirms 16 gadiem
Esmu liepājniece un man kauns par notikušo incidentu. Esam hokeju atbalstīšu pasaules mēroga čempionātos, ko ir vadījis Latvijas izlases galvenais treneris,cienījama personība -L.Beresņeva kungs. Atvainojos trenera un visas komandas priekšā.
Ceru, ka tas ''mērkaķis'' nebija liepājnieks!

Par taisnīgām un godīgām spēlēm! Uzvar stiprākais.
Abām komandām novēlu sportisku garu un spraigu cīņu par ZELTU!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 11:48, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ikšķilē tagad varētu dot divus alus par vienu cenu - vienu dzeršanai otru liepājnieku aplaistīšanai
Labs! Zem nosaukuma "Lauku hokeja atrakcijas"!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 11:52, pirms 16 gadiem
Ontario rakstīja: Hmmmmmmmmm tas ir visvieglākais ceļš - novelt visu uz tiesnešiem. Pats treneris nav vainīgs, ka nevar savus spēlētājus savaldīt? Tiesnesis taču nelika Kerčiem sist vienu LM spēlētāju.
Pasakai kaa, lai vinsh savalda!?
Zini teiks:''vechi juus darat slikti!'' Luudzu vairaak taa nedariet!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 11:54, pirms 16 gadiem
Edijs labākais ātri skrien un meģina galvu smiltis iebāst, nesanāca ledus priekšā.

  +3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:10, pirms 16 gadiem
kas pozitīvi - alus esot veselīgs matiem. ne velti ir apiņu šampūni utml.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:10, pirms 16 gadiem
Man šķiet, ka jau daduzus gadus Latvijā tiek hokejs spēlēts, tad kāpēc Lipmana kungs nevar sarīkot starptautiskos tiesnešu seminārus un kursus, lai beidzot latviešu tiesneši nepaliek kaunā!! Tā ir tikai tiesnešu un neviena cita vaina! ASK/Ogrei visa cieņa spēlē labāk nekā daudzi to gaidīja, tagad tik mājās jāatriejas un jāsamīca paši liepājnieki un tad jau izšķirošajā spēlē viss var notikt!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:16, pirms 16 gadiem
Zivs pūst no galvas!!! Kāds saimnieks... tāda komanda!!! par tiesāšanu... Zviedrītis, Borisovs, Kudrjašovs...visumā godīgi... Odiņš piespēlē Orei... jo ar lielo komandas saimnieku taču nadrīgst saēsties... nelaidīs vēl Vidzemes ledushallē, jo kurš nav ar Feodorovu, tas ir cilvēks ārpus halles un viss!!! ir bijuši precedenti... (arī Borisovs...) Alus liešana...manā skatījumā tā ir provokācija no Ogres puses... uzvarētā spēlē tam neredzu nekādu vajadzību... bet kādu šovu no tā notikuma var radīt... mūs taču neviens nemīl!!! tikai mums ir taisnība!!!mūs apbižo!!! Par federācijas sodiem... ziniet nebrīnīšos, ja lielākie mežoņi būs Liepājnieki, nevis Ogre... jo taču Feodorovs ir savējais...naudiņa...naudiņa...nesen atpakaļ pēc lielajiem kautiņiem ar R2000 tāklusām visas diskvalifikācijas tika anulētas... jo mums taču nav kas spēlē... ko citu var gaidīt no komadas ... kā saimnieks stabulē-tā visim ir jādanco!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-26 12:25, pirms 16 gadiem
es visu redzēju. Bija tā:
1.Gar Ogres spēlētāju soliņa neviena apsarga
2.Laukumā emocijas, kādas Liepājā sen nav bijušas
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!
4.Provokācijas uz laukuma no ogres puses
5.Apsargi nav nekur redzami
6.Skatītāji sit ar rokām pa aizsargstiklu pie ogres spēlētājiem, protams arī kaut ko pasaka
7.Ogres treneru personāls atbild arī ar sitieniem pa stiklu no savas puses, arī kaut ko pasaka un no pudeles izšļāc šķidrumu uz skatītājiem
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
9.Ogres treneris savāc savu šaiku un aiziet uz ģērbtuvēm
10. Apsargi vēl nerādās kādas 8min.
11.Parādās viens apsargs, aizved vainīgo
12.Iznāk Ogre, Beresņevs galvu izmazgājis, turpinās spēle
13.Visu atlikušo spēli viens apsargs tomēr tagad bija
14.Var pamanīt ka Beresņevs savu šaiku nekontrolē (salīdzinājumā ar LM), vai nu otrs variants-ieejot ģērbtuvēs ir licis tā spēlēt, speciāli traumēt LM spēlētājus.
15. esmu patīkami pārsteigts par LM raksturu un profesionalitāti.
16. esmu nepatīkami pārsteigts par ASK izveidoto bardaku un visām tām sekām.
Starp citu to līdzjūtēju izveda ārā, viņš nebija piedzēries, viņs arī nebija krievvalodīgais.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:31, pirms 16 gadiem
gatis37 rakstīja: es visu redzēju. Bija tā:
1.Gar Ogres spēlētāju soliņa neviena apsarga
2.Laukumā emocijas, kādas Liepājā sen nav bijušas
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!
4.Provokācijas uz laukuma no ogres puses
5.Apsargi nav nekur redzami
6.Skatītāji sit ar rokām pa aizsargstiklu pie ogres spēlētājiem, protams arī kaut ko pasaka
7.Ogres treneru personāls atbild arī ar sitieniem pa stiklu no savas puses, arī kaut ko pasaka un no pudeles izšļāc šķidrumu uz skatītājiem
8.Viens līzdjūtējs neiztur un izlej uz ogres treneriem kvasu
9.Ogres treneris savāc savu šaiku un aiziet uz ģērbtuvēm
10. Apsargi vēl nerādās kādas 8min.
11.Parādās viens apsargs, aizved vainīgo
12.Iznāk Ogre, Beresņevs galvu izmazgājis, turpinās spēle
13.Visu atlikušo spēli viens apsargs tomēr tagad bija
14.Var pamanīt ka Beresņevs savu šaiku nekontrolē (salīdzinājumā ar LM), vai nu otrs variants-ieejot ģērbtuvēs ir licis tā spēlēt, speciāli traumēt LM spēlētājus.
15. esmu patīkami pārsteigts par LM raksturu un profesionalitāti.
16. esmu nepatīkami pārsteigts par ASK izveidoto bardaku un visām tām sekām.
Starp citu to līdzjūtēju izveda ārā, viņš nebija piedzēries, viņs arī nebija krievvalodīgais.
Visam piekrītu izņemot par to, kurš vainojams par bardaku uz laukuma! Tie VIENNOZĪMĪGI ir un bija un būs tikai TIESNEŠI!!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 12:32, pirms 16 gadiem
Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:32, pirms 16 gadiem
Kurš varēja paredzēt ka Beresņevs tā uzvedīsies - lies uz skatītājiem ūdeni! Protams ka vainīga apsardze, kura neizraidija Beresņevu no halles, neizsauca policiju un nesastādija protokolu par huligānismu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:33, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: es nebiju domājis ka Liepājniekus jāsoda vairāk "abi labi", neesmu neviena kluba fans. Liepājas halles apsardzei uzreiz vajadzēja to alus lējēju nodot policijai, gan jau par to uz "sutkām" var ielikt.
Lai kā aktīvākais e-sporta lietotājs necenstos visus noskaņot pret Liepāju, man un es domāju ļoti daudziem latviešiem šī pilsēta ļoti simpatizē, bet es atceros kā Beresņevs pats spēlēja hokeju un alus izliešana cienijamam cilvēkam uz galvas mani aizskāra, kādam gan jābūt idiotam lai tā izdarītu, nākošā stadija tikai būtu novilkt bikses un čurāt kādam virsū.
Policija jau vestibilā bija kko sāvākuši. Nezinu vai tieši to vai kādu citu grēcinieku.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 12:52, pirms 16 gadiem
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
Varetu padomāt ka Liepavas hoejisti neko nedarīja lai provacētu, Fanduļs arī beigās izkāvas tapēc ka tiesneši nespēja spēli novadīt kā nēkās.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-26 12:55, pirms 16 gadiem
Piekrītu treneriem, tiesneši svilpa pilnīgi visu īpaši nedomājot par soda mēriem un par to vai vispār tur kas bija, protams kā vienmēr skatijās uz uzvārdiem nevis pārkāpumiem, beigās jau paši nevaldija pār spēli.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja es nezinātu,ka tas līdzjutējs uzlēja to alu Beresņevam pēc tam kad Beresņevs šiem faniem bija lējis virsū ūdeni,tad neko neteiktu!Kas fani vairs nedrīkst priecāties par iesisto golu???
Ja vinjsh, tieshaam pirmais leeja uudeni virsuu (protams nav izsleegts ka vinju izproveceeja, gan jau ar kaadiem vaardiskiem apvainojumiem..) tad alus bija pelniits

Lai kaa tur buutu, savaa zinjaa finaals no taa ieguust, kaut arii negadiivu pieskanju, jo tagad ir pastiprinaata interese par to..

  -3 [+] [-]

, 2009-03-26 13:09, pirms 16 gadiem
3.Zālē 1800 skatītāju-rekords!

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:15, pirms 16 gadiem
ASK bija noskanojusies uz ilgu speli,bet pec atri ielaistiem 3 goliem nervi neiztureja.Kirs tad tiesnesis spetu ko izdarit tadiem gopnikiem?Par hokeistiem vinus gruti nosaukt...cita lieta ja kas tads butu gadiies 1 reizi,bet te jau recidivisti ))Ka spele neiet,sakas kausanas...pfff sviestinieki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:17, pirms 16 gadiem
kics, 12:52, pirms 16 minūtēm, citēt
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
Varetu padomāt ka Liepavas hoejisti neko nedarīja lai provacētu, Fanduļs arī beigās izkāvas tapēc ka tiesneši nespēja spēli novadīt kā nēkās.
laikam kārtīgi neskatijies hokeju-Fanduļs jau pie vārtiem iesita Lm uzbrucējam no muguras pa kājām, tur kur nav kājsargu, un tad kad beidzās moments pie vārtiem, tad jaunais čalis no LM parādija ka tā jau nebūs, ka it kā pieredzējis un agrāk cienijams hokejists varēs darīt kā grib.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-26 13:21, pirms 16 gadiem
LM #2 rakstīja: Nē nu protams Ogre jau nekad nav vainīgi.
Tad jau sanāk ka tiesneši bija tie kas sita ar nūju pa kājām un visādi citādi provocēja LM.
Nu vāks kkāds.
skatītāji iet uz hokeju lai rastu emocijas,hokejisti spēlē lai tās dotu,vai tad emociju bij par maz ??
laikam jau sportistiem vieglāk izturēt fizisko slodzi nekā skatītājiem emocionālo
būtu jau labi ja skatītāji atslābtu un turpinātu fanot skaisti,cīņa jau vēl nav galā tikai 2-3 sērijā
būtu jau labi ja disciplinārā komisija labotu tiesnešu kļudas,25 nav tas pats kas 2+2+2 tiekamies Ogrē...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-26 13:27, pirms 16 gadiem
taads hokejs mums nav vajadziigs!Pilniigi piekriitu Beresnevam-vainiigi tiesnesi!Tie kas uzskata,ka Ogre ir rupekli, lai padomaa, kaapeec Latgale pusfinaalaa paartrauca speeli uz 10 min?Visa Latvija apbizzo nabaga metalurgus, man gan liekas, ka Kirovs pie vainas, vins tak dibinaaja mnetalurgus, un tagad visu viniem noregulee....
Metalurgs ir laba, aatra un tehniska komanda, bet 'loti rupja un Latvijaa viniem lauj taa speeleet, nav jau briinums, ka speelee, kur viss ir izskirts jau 2. tresdalas viduu pretinieks viniem sadod pa muti, jo tiesnesi vinus nesoda....

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:32, pirms 16 gadiem
peerkons rakstīja: taads hokejs mums nav vajadziigs!Pilniigi piekriitu Beresnevam-vainiigi tiesnesi!Tie kas uzskata,ka Ogre ir rupekli, lai padomaa, kaapeec Latgale pusfinaalaa paartrauca speeli uz 10 min?Visa Latvija apbizzo nabaga metalurgus, man gan liekas, ka Kirovs pie vainas, vins tak dibinaaja mnetalurgus, un tagad visu viniem noregulee....
Metalurgs ir laba, aatra un tehniska komanda, bet 'loti rupja un
Latvijaa viniem lauj taa speeleet, nav jau briinums, ka speelee, kur viss ir izskirts jau 2. tresdalas viduu pretinieks viniem sadod pa muti, jo tiesnesi vinus nesoda....
Pareizi!! Un man vēl nepatik Kreipāna antiVitjaz izteiciens. Vitjaz ar vismaz māk kauties, ja neko citu viniem neatļauj pretinieks darīt!!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-26 13:33, pirms 16 gadiem
KO juus te tagad visi d iršat.. kad vispār aizliegs kauties-tad ņaudēsiet kā Marta runči ka hokejs pārvērties par daiļslidošanu.. tāpēc labāk lai vien viņi plūcas jo vairāk jo labāk

     [+] [-]

, 2009-03-26 13:34, pirms 16 gadiem
Kaada velna peec, te dalja vaino tiesneshus vinji nevareeja noveerst to ka Bereznjevs "dabuuja alu" un delj taa alus arii viss saakaas!

Neviens tiesnesis nevar noveerts kautinju, ja kaads to atklaati grib un uzsaak, taapeec arii pat NHL kaujaas!