Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Kivlenieks pēc Merzļikina savainojuma gūšanas izsaukts atpakaļ uz NHL

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Kivlenieks pēc Merzļikina savainojuma gūšanas izsaukts atpakaļ uz NHL
Matīss Kivlenieks. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Kolumbusas "Blue Jackets" pēc vārtsarga Elvja Merzļikina šonakt gūtā savainojuma izsaukusi vārtsargu Matīsu Edmundu Kivlenieku no Amerikas hokeja līgas (AHL) fārmkluba Klīvlendas "Monsters" uz "Blue Jackets" taxi squad.

Pirms trīs dienām Kivlenieks no Kolumbusas taxi squad tika nosūtīts uz AHL, kur gan netika pieteikt nevienai "Monsters" spēlei. 24 gadus vecais hokejists šosezon uz ledus vēl nav kāpis. Kivlenieks ļoti tuvu spēlēšanai bija pirms divām nedēļām, kad viņš līdzīgā situācijā Merzļikina savainojuma laikā atradās "Blue Jackets" pamatvārtsarga Jonasa Korpisalo rezervē, tomēr nelaikā savainojumu guva pats Kivlenieks.

Kā zināms, tad Merzļikins šonakt aizvadīja pirmās 42:40 minūtes "Blue Jackets" zaudējumā ar 2:4 pret Nešvilas "Predators", līdz viņu nomainīja Korpisalo. "Blue Jackets" ar 20 punktiem 19 mačos ieņem piekto vietu Centrālajā divīzijā.

Kivlenieks NHL ir aizvadījis sešas spēles, visas iepriekšējā sezonā "Blue Jackets" sastāvā. Turpinājumā Kolumbusas vienība 24. un 26. februārī aizvadīs pa vienai mājas spēlei pret Čikāgas "Blackhawks".

  +2 [+] [-]

, 2021-02-21 18:50, pirms 4 gadiem
Kivleniekam jau kaut kur gads, kā nav bijis spēlēt oficālā spēlē

  +5 [+] [-]

, 2021-02-21 19:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Kivleniekam jau kaut kur gads, kā nav bijis spēlēt oficālā spēlē
Nākošajā svētdienā būs gads kopš pēdējās NHL spēles, 11. martā - kopš pēdējās oficiālās spēles (AHL).

  +2 [+] [-]

, 2021-02-21 19:30, pirms 4 gadiem
Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-21 19:37, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nākošajā svētdienā būs gads kopš pēdējās NHL spēles, 11. martā - kopš pēdējās oficiālās spēles (AHL).
ceru, ka tomēr tās nebija pēdējās

     [+] [-]

, 2021-02-21 20:31, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka tomēr tās nebija pēdējās

Ar to pirmo čempionātu visādi var sanākt.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-21 20:33, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar to pirmo čempionātu visādi var sanākt.
Aspirant Miņin, Tu Detroitas fans?

     [+] [-]

, 2021-02-21 20:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aspirant Miņin, Tu Detroitas fans?
Nē.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 20:42, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē.
Kam par godu RW kepka?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 20:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kam par godu RW kepka?
PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 20:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.
Piefiksēju bufalo un RW
Bufiku kepku lettiņi nēsā jo tur spēlē viens latvju čekeris, tāpēc tur jautājumu nav. Interesēja, kāpēc tieši RW

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 20:59, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.
Un kas ir PP? Podkāstu jeb vlogu taču sauc PEST LIVE?

     [+] [-]

, 2021-02-21 21:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piefiksēju bufalo un RW
Bufiku kepku lettiņi nēsā jo tur spēlē viens latvju čekeris, tāpēc tur jautājumu nav. Interesēja, kāpēc tieši RW
Nu, paskaties tad pārējos video, viena toč bija cita (MLB).

PP - Pest podcast. Live ir tikai formāts, kuram it kā būtu jāatšķiras (viena tēma, ātra apspriešana), bet pagaidām mans slinkums liedz visu pasākumu padarīt tehniski baudāmāku.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-21 21:11, pirms 4 gadiem
valcha rakstīja: Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!
KHL? Būšu kaut ko palaidis garām?

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 21:19, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, paskaties tad pārējos video, viena toč bija cita (MLB).

PP - Pest podcast. Live ir tikai formāts, kuram it kā būtu jāatšķiras (viena tēma, ātra apspriešana), bet pagaidām mans slinkums liedz visu pasākumu padarīt tehniski baudāmāku.
Pareizi, viena melna kepka tev arī bija es gan MLB komandas neatpazīstu, vispār tai lietai nesekoju, tāpēc arī nepievērsu uzmanību
Slēpts komentārs: archellos

  +3 [+] [-]

, 2021-02-21 21:34, pirms 4 gadiem
archellos rakstīja: Cik jāizdzer lai Miņins domā ka pirms gada bij 11.marts?
Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 21:44, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?
Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22

  +2 [+] [-]

, 2021-02-21 21:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22
Ne es to teicu, bet NHL komandu vadība par to runā.
Par visu pārējo - mēs pašlaik varam tikai cerēt uz labāko un pieņemt, ka viss normalizēsies uz gada otro pusi, taču garantiju, protams, nav. Tāpēc var notikt jebkas.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 21:53, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne es to teicu, bet NHL komandu vadība par to runā.
Par visu pārējo - mēs pašlaik varam tikai cerēt uz labāko un pieņemt, ka viss normalizēsies uz gada otro pusi, taču garantiju, protams, nav. Tāpēc var notikt jebkas.
Nu precizēšu - Tu viņus citēji savā podkastā
Es vienkārši par to, ka draftu atcelt/pārcelt būtu riskants pasākums, ka tik neiznāk 2 hujovie drafti 22trajā, vai vispār trīs drafti 23ajā? labi tas jau nereāli skan, vienkārši, man šķiet jāmauc ar tiem resursiem kuri ir un jādraftē šovasar kā jau ierasts galu galā, statistikas vērošanas resursi visiem ir lieli, prospektus dzīvē varbūt tā nevar novērtēt kā ierasts, bet cipari nemelo un no tiem var daudz ko secināt

     [+] [-]

, 2021-02-21 21:56, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu takš saprati domu - Tu viņus citēji savā podkastā
Es vienkārši par to, ka draftu atcelt/pārcelt būtu riskants pasākums, ka tik neiznāk 2 hujovie drafti 22trajā, vai vispār trīs drafti 23ajā? labi tas jau nereāli skan, vienkārši, man šķiet jāmauc ar tiem resursiem kuri ir un jādraftē šovasar kā jau ierasts galu galā, statistikas vērošanas resursi visiem ir lieli, prospektus dzīvē varbūt tā nevar novērtēt kā ierasts, bet cipari nemelo un no tiem var daudz ko secināt
Un ja ciparu nav? Ja šajā sezonā spēlēts ir pārāk maz? Turklāt, mēs runājam par U20 spēlētājiem, kas vēl vienas sezonas laikā var uzlabot sniegumu. Protams, ka ne no 7. kārtas līdz 1., taču tieši tās "dziļās" kārtas arī ir problēma.

Jā, protams, tehniski visādi var būt. Un, iespējams, sadraftēt visus šogad izrādīsies labākais variants (un laikam ejot, iespējams, to arī pieņems), taču tiek reāli izskatīti arī citi varianti.

P.S.
Daudz vērtīgāk būtu visas diskusijas par PP arī pie PP komentāros attīstīt.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:00, pirms 4 gadiem
Aspirant, pasaki savu viedokli par Ovi, kāpēc viņam ne īpaši iet, vārti nekrīt, kas, tavuprāt, ir par vainu?

     [+] [-]

, 2021-02-21 22:04, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Aspirant, pasaki savu viedokli par Ovi, kāpēc viņam ne īpaši iet, vārti nekrīt, kas, tavuprāt, ir par vainu?
Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un ja ciparu nav? Ja šajā sezonā spēlēts ir pārāk maz? Turklāt, mēs runājam par U20 spēlētājiem, kas vēl vienas sezonas laikā var uzlabot sniegumu. Protams, ka ne no 7. kārtas līdz 1., taču tieši tās "dziļās" kārtas arī ir problēma.

Jā, protams, tehniski visādi var būt. Un, iespējams, sadraftēt visus šogad izrādīsies labākais variants (un laikam ejot, iespējams, to arī pieņems), taču tiek reāli izskatīti arī citi varianti.

P.S.
Daudz vērtīgāk būtu visas diskusijas par PP arī pie PP komentāros attīstīt.
Nu, nāksies pētīt iepriekšējo sezonu datus. Jā, tie nebūs tik aktuāli dati vairs, bet nu gada laikā jauns porsche tacu nepārtop par miskasti
Drafti pie prospektiem jau ilgāku laiku strādājuši, nu jāmēģina pieņemt pareizos lēmumus ar to info, kas ir. Nav jau tā, ka viņi vispār neko nezin par potenciālajiem prospektiem.
Par komentāriem, nav problēmu, nākamreiz varam arī videokomentos diskutēt.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22
Vecīt, nekas pats par sevi neveidojas, bet gan kaut ko VEIDO, tā ir liela šķirba! Labi, Grāvim ir mazlietiņ paranoja uz tām lietām, taču tālu no patiesības viņš noteikti nav Jā, starp citu, mums ar Aigaru ir domstarpības par vakcīnām, es ir PAR, jo uzskatu, ka labāk ir ātrāk iesēsties un ātrāk iznākt (zeku žargons ), viņš ir kategoriski PRET, jo domā, ka viņas varot būt kaitīgas un bīstamas

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:05, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
Kad Malkinu aizmainīs? Gaidīs līdz dedlainam?

  -4 [+] [-]

, 2021-02-21 22:06, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
Skatos jau, skatos, pagaidām ņi hrena

     [+] [-]

, 2021-02-21 22:07, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu, nāksies pētīt iepriekšējo sezonu datus. Jā, tie nebūs tik aktuāli dati vairs, bet nu gada laikā jauns porsche tacu nepārtop par miskasti
Drafti pie prospektiem jau ilgāku laiku strādājuši, nu jāmēģina pieņemt pareizos lēmumus ar to info, kas ir. Nav jau tā, ka viņi vispār neko nezin par potenciālajiem prospektiem.
Par komentāriem, nav problēmu, nākamreiz varam arī videokomentos diskutēt.
KOPUMĀ viņiem jautājumu nav. KOPUMĀ. Bet vai spēlētājs X ir TOP 5 vai tikai TOP 15 izvēle, to jau ir grūtāk noteikt, ja nav pilnvērtīgas un svaigas info. Un tādas situācijas pa visām 7 kārtām ir simtiem.

Protams, pirms drafta visādus papildus testus var sarīkot utt., taču tas nav "kā ierasts", tāpēc komandas arī raustās un domā variantus.

Vai gada laikā var nolažoties galīgi? Var. Ne vienu vien reizi tas ir noticis.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 22:08, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Skatos jau, skatos, pagaidām ņi hrena
Nu, hokejs nebeidzas pēc 20 minūtēm. Pirmajās 20 WSH bija vārgi, uzbrukums - vispār neredzams.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-21 22:08, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vecīt, nekas pats par sevi neveidojas, bet gan kaut ko VEIDO, tā ir liela šķirba! Labi, Grāvim ir mazlietiņ paranoja uz tām lietām, taču tālu no patiesības viņš noteikti nav Jā, starp citu, mums ar Aigaru ir domstarpības par vakcīnām, es ir PAR, jo uzskatu, ka labāk ir ātrāk iesēsties un ātrāk iznākt (zeku žargons ), viņš ir kategoriski PRET, jo domā, ka viņas varot būt kaitīgas un bīstamas
Es šeit piekrītu Grāvim ja kas es to vakcīnu točna neņemšu, vismaz ne brīvprātīgi. Ja sāks sistemātiski uz to spiest, proti, nebūsi vakcinēts - netiksi ļotenē, nebūsi vakcinēts - būš pašizolācija pēc ceļojuma, nebūsi vakcinēts - uz publiskās veselības aprūpes pakalpojumiem nebūsi tiesīgs, utt. utt. Tad jau laikam vakcinēšos, taču, vai to var saukt par brīvprātīgu pasākumu, vai izspiešanu?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 22:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kad Malkinu aizmainīs? Gaidīs līdz dedlainam?
Ja Malkins patiešām ir tirgū, tad... nu, tad var nākties gaidīt arī ilgāk, turklāt, šovasar vēl Krakens draftē, kas komandām liks parevidēt sastāvus un padomāt par nākotni.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:11, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?
Paga, paga, tu vispār neko nelieto un mēģinājis neesi?
Es labprāt ar tevi ierautu kādu graķīti, kad būšu Latvijā

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es šeit piekrītu Grāvim ja kas es to vakcīnu točna neņemšu, vismaz ne brīvprātīgi. Ja sāks sistemātiski uz to spiest, proti, nebūsi vakcinēts - netiksi ļotenē, nebūsi vakcinēts - būš pašizolācija pēc ceļojuma, nebūsi vakcinēts - uz publiskās veselības aprūpes pakalpojumiem nebūsi tiesīgs, utt. utt. Tad jau laikam vakcinēšos, taču, vai to var saukt par brīvprātīgu pasākumu, vai izspiešanu?
Man PO BARABANU, kā teica Mirttante no slavenā Latvju kinošedevra, dur tikai, dur!
Ka tik ātrāk tā moka (morālā) beigtos

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 22:15, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Paga, paga, tu vispār neko nelieto un mēģinājis neesi? Es labprāt ar tevi ieraut kādu graķīti, kad būšu Latvijā
ŠAUSMAS kādas baumas te sāk cirkulēt!

Nē, man ar alkoholu attiecības ir ļoti pat relaksētas (mēs viens otru ļoti labi saprotam) - šad tad iedzeru, ja gribas, taču man gribas ĻOTI reti. Ir bijis laiks, kad nelietoju nemaz un GADIEM (un nē, nekādu problēmu, kas to noteica nebija ).

     [+] [-]

, 2021-02-21 22:15, pirms 4 gadiem
valcha rakstīja: Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!
NHL vispar ir..

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:17, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Man PO BARABANU, kā teica Mirttante no slavenā Latvju kinošedevra, dur tikai, dur!
Ka tik ātrāk tā moka (morālā) beigtos
Man savukārt, gribās būt veselam arī turpmāk Man kovidnieks būtu sliktākajā gadijumā neliela tempra, puņķis klepus un viss. No vakcīnas, kā jau Grāvis teica, hz kādas komplikācijas var pēc gada uzrādīties, un tās jau, iespējams, būs trakākas par nelielām iesnām tāpēc, ja sistēma spiedīs uz duršanu, iespējams duršos. Ja no tā varēs izvairīties, tad lai viņi visi piss n...

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:21, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man savukārt, gribās būt veselam arī turpmāk Man kovidnieks būtu sliktākajā gadijumā neliela tempra, puņķis klepus un viss. No vakcīnas, kā jau Grāvis teica, hz kādas komplikācijas var pēc gada uzrādīties, un tās jau, iespējams, būs trakākas par nelielām iesnām tāpēc, ja sistēma spiedīs uz duršanu, iespējams duršos. Ja no tā varēs izvairīties, tad lai viņi visi piss n...
Vistrakākais ir ierobežojumi, es ir gatavs uz JEBKO, lai tie tiktu nahrenizēti un ātrāk!
Ja tie ireobežojumi turpināsies un augs visā savā stulbuma pakapē, tad gan būs KIRDIKT
Labāk lai ir Koronka ar visām pataloģijām un gļukainā vakcīna, nekā ledusskapī no bada nosprāgusī pele un informatīvajā telpā sporta vietā kārtējais Gulbju Ezers

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 22:28, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vistrakākais ir ierobežojumi, es ir gatavs uz JEBKO, lai tie tiktu nahrenizēti un ātrāk!
Ja tie ireobežojumi turpināsies un augs visā savā stulbuma pakapē, tad gan būs KIRDIKT
Labāk lai ir Koronka ar visām pataloģijām un gļukainā vakcīna, nekā ledusskapī no bada nosprāgusī pele un informatīvajā telpā sporta vietā kārtējais Gulbju Ezers
A ja no tām komplikācijām būs kirdikt vai kaut kas uz to pusi, par ko Grāvis ieminējās? Iepotēs tev šaizi, nu un hui zin, ko tev dos brīvā ceļošana, ja pārtapsi par dārzeni kā piemērs?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-21 22:29, pirms 4 gadiem
Kurva, pipec, kā neveicas Ovi, tiko pa štangu trāpīja

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:32, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A ja no tām komplikācijām būs kirdikt vai kaut kas uz to pusi, par ko Grāvis ieminējās? Iepotēs tev šaizi, nu un hui zin, ko tev dos brīvā ceļošana, ja pārtapsi par dārzeni kā piemērs?
Mani tik vienkārši diezin vai paņems Cik visādu suslu mans rūdītais organisms ir izbaudījis
Kas tik tam cauri nav gājis, rojal spirtiķi 90. sākumā, kandžas, gorilkas, ko man tā vakcīna padarīt spēs?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Mani tik vienkārši diezin vai paņems Cik visādu suslu mans rūdītais organisms ir izbaudījis
Kas tik tam cauri nav gājis, rojal spirtiķi 90. sākumā, kandžas, gorilkas, ko man tā vakcīna padarīt spēs?
Kamēr nečiposies, tikmēr to neuzzināsim kuru brendu taises ņemt? Sputņiku, astras zenēku vai pzīferu?
Es uz to skatos savādāk - man poxui, noķeršu kovidnieku vai nē. Līdz ar to, vakcīna arī šķiet nevajadzīga dāvinu savējo

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:41, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kamēr nečiposies, tikmēr to neuzzināsim kuru brendu taises ņemt? Sputņiku, astras zenēku vai pzīferu?
Es uz to skatos savādāk - man poxui, noķeršu kovidnieku vai nē. Līdz ar to, vakcīna arī šķiet nevajadzīga dāvinu savējo
Ja būtu izvēle, tad pirmajā vietā būtu Žīdu vakcīna Viņi tak savu izredzēto tautu apzināti nebendēs Otrajā vietā Krievu Sputņiks, kuru tomēr atzina par ticami efektīgu ( highly likely, agrāk arī labi zināms teiciens, arī adresēts Krieviem, tikai citā kontekstā )

     [+] [-]

, 2021-02-21 22:41, pirms 4 gadiem
Labvakar, aspiranti! Burt, kāpēc Banss Tevi saukā par meli? Tev patīk tik ļoti melot?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:46, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ja būtu izvēle, tad pirmajā vietā būtu Žīdu vakcīna Viņi tak savu izredzēto tautu apzināti nebendēs Otrajā vietā Krievu Sputņiks, kuru tomēr atzina par ticami efektīgu ( highly likely, agrāk arī labi zināms teiciens, arī adresēts Krieviem, tikai citā kontekstā )
Ko tad žīdiem špricē, kas ir tā žīdu vakcīna? Tikko gūglā parakņājos, galvenokārt, tas esot tas pats pzīfers kuru piegādā arī Latvijai

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 22:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labvakar, aspiranti! Burt, kāpēc Banss Tevi saukā par meli? Tev patīk tik ļoti melot?
Kā skaties uz LFV lēmumu atstāt Audu autsaidā un spēkoties ar 9 vienībām?

     [+] [-]

, 2021-02-21 22:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā skaties uz LFV lēmumu atstāt Audu autsaidā un spēkoties ar 9 vienībām?
Ja godīgi, neesmu tajā visā ļoti iedziļinājies, taču Audas nepielaišana man pilnīgi pofig. Man tiešām ļoti žēl, ka Jelgavas nebūs. Pie Tukuma arī pieradu pagājušajā sezonā un ar interesi skatījos šīs komandas spēles. Auda man asociējas ar citu Audu, nevis Rigas fārmklubu, kā tas bija pagājušosezon.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:05, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labvakar, aspiranti! Burt, kāpēc Banss Tevi saukā par meli? Tev patīk tik ļoti melot?
Banss ir pārāk piekasīgs, atceras to, ko neatceras citi un pēc tam taisa predjavas, tipa, tad un tad tu šo un to pateici, tagad gan tu saki tā un tā, karoče, lēts number 6 zonā Ir tādi gadījumi dzīvē, domāju katram, kurus tu atceries miglaini un ar gadiem interpetē savādāk, nekā tie bija realitatē un tas ir normāli jeb vismaz es domāju, ka tas ir normāli Taču piekasīties dēļ tādiem sūdiem es neuzskatu par normālu Vot, Hendža, piemērs! Nezinu, vai atceries Šefildas olimpisko kvaļa turnīru, iespējams, tu vēl zem galda rāpoji, nav svarīgi Bēdīgi slavenā spēle Latvija -Slovākija Man atmiņā visu laiku gadiem ilgi rādījās viens un tas pats murgs, proti, Maticins, pie rezultāta 1:1 pakrīt, pazaudē ripu un Slovāks izksrienot 1 pret varotčiku gūst vartus, kuri ari kļuva par izšķirošiem Tas Maticina kritiens man ilgu laiku nelika mieru... Taču, kā izrādījā vēlāk, vairākus gadus vēlāk, youtube noskatoties tā mača fragmentus, izrādījās kas? Maticins nepakrita! Viņš vienkārši raidīja ripu pretinieku uzbrucēja slidās, apmēram Sotnieka stilā Tagad saproti? Man atmiņā ilgu laiku mirgojās krītošais Maticins, kaut gan patiesībā viss bija savādāk Tas pats ir arī ar Bansu un viņa piekasīgo uzvedību, kaut gan patiesībā bija gan Vecrīga, gan picērija, gan pērtiķbols, gan arī svinēšāna, tikai viss notika biki savādak, jo tā es to atcerējos P.S. Maticins tik tiešām pakrita un pakrita arī pie rezultāta 1:1 un to maču arī pakāsām, tikai ... tas bija 1996. gadā Rīgā un arī olimiskajā kvalifikācijā pret Balkrieviju! Vot kā sanāk, tagad, ceru, ferštein!?

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Banss ir pārāk piekasīgs, atceras to, ko neatceras citi un pēc tam taisa predjavas, tipa, tad un tad tu šo un to pateici, tagad gan tu saki tā un tā, karoče, lēts number 6 zonā Ir tādi gadījumi dzīvē, domāju katram, kurus tu atceries miglaini un ar gadiem interpetē savādāk, nekā tie bija realitatē un tas ir normāli jeb vismaz es domāju, ka tas ir normāli Taču piekasīties dēļ tādiem sūdiem es neuzskatu par normālu Vot, Hendža, piemērs! Nezinu, vai atceries Šefildas olimpisko kvaļa turnīru, iespējams, tu vēl zem galda rāpoji, nav svarīgi Bēdīgi slavenā spēle Latvija -Slovākija Man atmiņā visu laiku gadiem ilgi rādījās viens un tas pats murgs, proti, Maticins, pie rezultāta 1:1 pakrīt, pazaudē ripu un Slovāks izksrienot 1 pret varotčiku gūst vartus, kuri ari kļuva par izšķirošiem Tas Maticina kritiens man ilgu laiku nelika mieru... Taču, kā izrādījā vēlāk, vairākus gadus vēlāk, youtube noskatoties tā mača fragmentus, izrādījās kas? Maticins nepakrita! Viņš vienkārši raidīja ripu pretinieku uzbrucēja slidās, apmēram Sotnieka stilā Tagad saproti? Man atmiņā ilgu laiku mirgojās krītošais Maticins, kaut gan patiesībā viss bija savādāk Tas pats ir arī ar Bansu un viņa piekasīgo uzvedību, kaut gan patiesībā bija gan Vecrīga, gan picērija, gan pērtiķbols, gan arī svinēšāna, tikai viss notika biki savādak, jo tā es to atcerējos P.S. Maticins tik tiešām pakrita un pakrita arī pie rezultāta 1:1 un to maču arī pakāsām, tikai ... tas bija 1996. gadā Rīgā un arī olimiskajā kvalifikācijā pret Balkrieviju! Vot kā sanāk, tagad, ceru, ferštein!?
Es par sportu sāku interesēties tikai 1999.gadā.

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:09, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
nu divīzijas tak arī, ne? Tomēr spēcīgāka, nekā pārējās.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:15, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nu divīzijas tak arī, ne? Tomēr spēcīgāka, nekā pārējās.
O, Svords parādījās Atgāji pēc vakardienas pērtiķbola murga?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:26, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nu divīzijas tak arī, ne? Tomēr spēcīgāka, nekā pārējās.
Protams, gan divīzijas, gan PO formāts uz ko komandas mērķē, taču ar vienu piebildi.

Ovečkinam šīssezonas pretinieki nav nekādi "sarežģītie", jo karjeras rezultativitātē pret tām komandām tā pat ir pa punktam spēlē. Cita lieta, ka hokejs ir komandu sports un ne visi WSH ir tādi kā Ovi.

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:33, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: O, Svords parādījās Atgāji pēc vakardienas pērtiķbola murga?
Kādā ziņā parādījos, nekur nebiju pazudis. Pat tev šo to jautaju, a tu neatbildēji
Nez, neuztveru šo tik sāpīgi, šis eiro tāpat pārcelts uz 22. un pa lielam uz lielā pasaules sporta fona tas nav nekas tik dižs (gluži tāpat, ka pasaules hokeja čempis , a tikai gadu vēlāk, 23ajā jau pasaules kauss, vot uz turieni gan derētu tikt
Vienīgi tādi kā tu un vēl pāris man cītīgi atgādina, kāpēc man tā besī krievi.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:34, pirms 4 gadiem
Jā, 2:2. Karlsons

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā ziņā parādījos, nekur nebiju pazudis. Pat tev šo to jautaju, a tu neatbildēji
Nez, neuztveru šo tik sāpīgi, šis eiro tāpat pārcelts uz 22. un pa lielam uz lielā pasaules sporta fona tas nav nekas tik dižs (gluži tāpat, ka pasaules hokeja čempis , a tikai gadu vēlāk, 23ajā jau pasaules kauss, vot uz turieni gan derētu tikt
Vienīgi tādi kā tu un vēl pāris man cītīgi atgādina, kāpēc man tā besī krievi.
Ko es neatbildēju? Tak neiešu tagad cauri pērtiķbola rakstiem lai izmakarētu tavus jautājumus

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 23:39, pirms 4 gadiem
Bullīšu meistars Ouši iemeta, 3:2

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā ziņā parādījos, nekur nebiju pazudis. Pat tev šo to jautaju, a tu neatbildēji
Nez, neuztveru šo tik sāpīgi, šis eiro tāpat pārcelts uz 22. un pa lielam uz lielā pasaules sporta fona tas nav nekas tik dižs (gluži tāpat, ka pasaules hokeja čempis , a tikai gadu vēlāk, 23ajā jau pasaules kauss, vot uz turieni gan derētu tikt
Vienīgi tādi kā tu un vēl pāris man cītīgi atgādina, kāpēc man tā besī krievi.
Esi informēts, ka Latvijai būs jāspēlē PK priekškvalifikācijā, lai tiktu PK kvaļa 1.kārtā? Es pats nevarēju atrast, kad tā priekškvalifikācija paredzēta, bet Noviks rakstīja, ka šī gada augustā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:42, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ko es neatbildēju? Tak neiešu tagad cauri pērtiķbola rakstiem lai izmakarētu tavus jautājumus
Kas to vairs var atcerēties.
Tāpat aiz garlaicības, interesē, ko atbildēsi - ar ko fundamenātli atšķiras bumbas sišana pāri tīklam, bumbas mešana vārtos un bumbas mešana grozā.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:43, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esi informēts, ka Latvijai būs jāspēlē PK priekškvalifikācijā, lai tiktu PK kvaļa 1.kārtā? Es pats nevarēju atrast, kad tā priekškvalifikācija paredzēta, bet Noviks rakstīja, ka šī gada augustā.
Fakings ar Bertānu arī būs priekškvalifikācijā?

  -4 [+] [-]

, 2021-02-21 23:45, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas to vairs var atcerēties.
Tāpat aiz garlaicības, interesē, ko atbildēsi - ar ko fundamenātli atšķiras bumbas sišana pāri tīklam, bumbas mešana vārtos un bumbas mešana grozā.
Pirmie divi varianti ir pieņemami priekš Baltā cilvēka, trešais nav Gumijas ķirbji un atkritumu urnas, pipec, pilnīgs pipec, pat ja to mēslu izgudroja Baltais

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:47, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esi informēts, ka Latvijai būs jāspēlē PK priekškvalifikācijā, lai tiktu PK kvaļa 1.kārtā? Es pats nevarēju atrast, kad tā priekškvalifikācija paredzēta, bet Noviks rakstīja, ka šī gada augustā.
Jā, esmu. Varēs skatīties, kā netiekam galā ar vienu afrorumāni vai afroaustrieti. Vot izteikt nevaru, kā riebjas tā naturalizācijas kārtība.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:48, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labvakar, aspiranti! Burt, kāpēc Banss Tevi saukā par meli? Tev patīk tik ļoti melot?

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:51, pirms 4 gadiem
Nu, re, arī Ovečkinam viss kārtībā, kā solīju.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:51, pirms 4 gadiem
Ta beidzot, Ovečkins!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pirmie divi varianti ir pieņemami priekš Baltā cilvēka, trešais nav Gumijas ķirbji un atkritumu urnas, pipec, pilnīgs pipec, pat ja to mēslu izgudroja Baltais
Davai detalizētāk, kas tieši tur nav priekš Baltā cilvēka. Kaut ko nopietnāku. Kura kustība basketbolā kā sporta veidā ir nepieņemama baltajam. Gumijas bumbas ir visos sporta veidos. "atkritumu urnu" pat nav vērts komentēt, sakara vispār nekāda.

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:53, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Daudz vērtīgāk būtu visas diskusijas par PP arī pie PP komentāros attīstīt.
kur?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ta beidzot, Ovečkins!
Fano tāpēc, ka krievs?

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kur?
Kaut vai te:
https://www.youtube.com/watch?v=Bv4...

     [+] [-]

, 2021-02-21 23:54, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Jā, esmu. Varēs skatīties, kā netiekam galā ar vienu afrorumāni vai afroaustrieti. Vot izteikt nevaru, kā riebjas tā naturalizācijas kārtība.
Austrijai pat NBA spēlētājs ir.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kaut vai te:
https://www.youtube.com/watch?v=Bv4zxV4q7Wc&t=630s&ab_channel=V%C4%ABrsunV%C4%81rds
ok, noabonēju

  -3 [+] [-]

, 2021-02-21 23:56, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Davai detalizētāk, kas tieši tur nav priekš Baltā cilvēka. Kaut ko nopietnāku. Kura kustība basketbolā kā sporta veidā ir nepieņemama baltajam. Gumijas bumbas ir visos sporta veidos. "atkritumu urnu" pat nav vērts komentēt, sakara vispār nekāda.
Pakaļa pa priekšu izaicinošā pozā, driblējot oranžo ķirbi, tas vien jau riebumu izsauc

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:57, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pakaļa pa priekšu izaicinošā pozā, driblējot oranžo ķirbi, tas vien jau riebumu izsauc
Latentais, nāc ārā no skapja!

  +3 [+] [-]

, 2021-02-21 23:57, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Banss ir pārāk piekasīgs, atceras to, ko neatceras citi un pēc tam taisa predjavas, tipa, tad un tad tu šo un to pateici, tagad gan tu saki tā un tā, karoče, lēts number 6 zonā Ir tādi gadījumi dzīvē, domāju katram, kurus tu atceries miglaini un ar gadiem interpetē savādāk, nekā tie bija realitatē un tas ir normāli jeb vismaz es domāju, ka tas ir normāli Taču piekasīties dēļ tādiem sūdiem es neuzskatu par normālu Vot, Hendža, piemērs! Nezinu, vai atceries Šefildas olimpisko kvaļa turnīru, iespējams, tu vēl zem galda rāpoji, nav svarīgi Bēdīgi slavenā spēle Latvija -Slovākija Man atmiņā visu laiku gadiem ilgi rādījās viens un tas pats murgs, proti, Maticins, pie rezultāta 1:1 pakrīt, pazaudē ripu un Slovāks izksrienot 1 pret varotčiku gūst vartus, kuri ari kļuva par izšķirošiem Tas Maticina kritiens man ilgu laiku nelika mieru... Taču, kā izrādījā vēlāk, vairākus gadus vēlāk, youtube noskatoties tā mača fragmentus, izrādījās kas? Maticins nepakrita! Viņš vienkārši raidīja ripu pretinieku uzbrucēja slidās, apmēram Sotnieka stilā Tagad saproti? Man atmiņā ilgu laiku mirgojās krītošais Maticins, kaut gan patiesībā viss bija savādāk Tas pats ir arī ar Bansu un viņa piekasīgo uzvedību, kaut gan patiesībā bija gan Vecrīga, gan picērija, gan pērtiķbols, gan arī svinēšāna, tikai viss notika biki savādak, jo tā es to atcerējos P.S. Maticins tik tiešām pakrita un pakrita arī pie rezultāta 1:1 un to maču arī pakāsām, tikai ... tas bija 1996. gadā Rīgā un arī olimiskajā kvalifikācijā pret Balkrieviju! Vot kā sanāk, tagad, ceru, ferštein!?
nu gan sameloji, salidzinot šo ar dirsienu ka svinēji Vecrīgā, lai gna pēc tam atzini ka biji atrubonā un centies attaisnoties ka svinēji "sirdī". Lai gan atrubījies gulēji miskastē. Un es esot piekasīgs.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-21 23:59, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Latentais, nāc ārā no skapja!
jau ir ārā

  -2 [+] [-]

, 2021-02-21 23:59, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Fano tāpēc, ka krievs?
Ar Ovi ir cita veida stāsts 2002. gada skatījos olimpiādi un ievēroju zaļo gurķi Ovečkinu, toreiz teicu, atcerēties, čaiņiki, šito džeku, viņš kļus par pasaules Hokeja leģendu Toreiz par mani smējās, tagad par viņiem smejos es

     [+] [-]

, 2021-02-22 00:00, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Austrijai pat NBA spēlētājs ir.
Nebij kaut kāds centrs? Esmu redzējis, neatceros, kurā komandā.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-22 00:01, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ar Ovi ir cita veida stāsts 2002. gada skatījos olimpiādi un ievēroju zaļo gurķi Ovečkinu, toreiz teicu, atcerēties, čaiņiki, šito džeku, viņš kļus par pasaules Hokeja leģendu Toreiz par mani smējās, tagad par iņiem smejos es
2002. gadā Ovi nekādā OS nespēlēja... cerams, ka esi nost no tām vielām, ko tad lietoji.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:02, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ar Ovi ir cita veida stāsts 2002. gada skatījos olimpiādi un ievēroju zaļo gurķi Ovečkinu, toreiz teicu, atcerēties, čaiņiki, šito džeku, viņš kļus par pasaules Hokeja leģendu Toreiz par mani smējās, tagad par viņiem smejos es
hujavegs

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:03, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2002. gadā Ovi nekādā OS nespēlēja... cerams, ka esi nost no tām vielām, ko tad lietoji.
Oi, bļin, sajaucu laikam ar 2006. gadu Jeb tomēr nē, varbūt ka tas bija viens no pasaules čempjiem pirms 2006. gada

     [+] [-]

, 2021-02-22 00:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nebij kaut kāds centrs? Esmu redzējis, neatceros, kurā komandā.
Aha, centrs uzvārdā Peltls Spurs sastāvā.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:07, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2002. gadā Ovi nekādā OS nespēlēja... cerams, ka esi nost no tām vielām, ko tad lietoji.
Vecīt, nekādas vielas nelietoju, izņemot šķidro mantu Tabaku pat neciešu, nemaz nerunājot par citiem sūdiem

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:07, pirms 4 gadiem
Burts atkal pautus raksta, domā, ka neviens viņa lažas neizlabos.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:07, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pakaļa pa priekšu izaicinošā pozā, driblējot oranžo ķirbi, tas vien jau riebumu izsauc
Nu ko tu te mokies, domādams kaut kādus neesošus iemeslus, kaut kādas "pakaļas pa priekšu" varam piedomāt vēl 100 citos sporta veidos, tur jau puse no vieglatlētikas un cīņām sanāks baltajiem nepiemērots.

Patiesība tāda, ka tev vnk rases mīzēju taktika - kā melnie kaut kur labāki, tā ķipa mums vairs tas sporta veids neinteresē, tā vietā, lai vēlētos viņus tur pārspēt Ja visiem tiem ASV nigām masveidā sāktu interesēt volejs vai rokasbumba, vari būt drošs, ka viņi tur būtu kā minimums ļoti nopietns spēks, ja ne dominētu. Un tad tu nomīztu, sauktu voleju par pērtiķbolu un stāstītu, ka nav baltajiem piemērots.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:08, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Burts atkal pautus raksta, domā, ka neviens viņa lažas neizlabos.
di.rš kā zariņa govs un pats ar to vēl lepojas

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:09, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ko tu te mokies, domādams kaut kādus neesošus iemeslus, kaut kādas "pakaļas pa priekšu" varam piedomāt vēl 100 citos sporta veidos, tur jau puse no vieglatlētikas un cīņām sanāks baltajiem nepiemērots.

Patiesība tāda, ka tev vnk rases mīzēju taktika - kā melnie kaut kur labāki, tā ķipa mums vairs tas sporta veids neinteresē, tā vietā, lai vēlētos viņus tur pārspēt Ja visiem tiem ASV nigām masveidā sāktu interesēt volejs vai rokasbumba, vari būt drošs, ka viņi tur būtu kā minimums ļoti nopietns spēks, ja ne dominētu. Un tad tu nomīztu, sauktu voleju par pērtiķbolu un stāstītu, ka nav baltajiem piemērots.
Kāda vēl rases mīzēju taktika, ko tu murgo, pērtiķbolu neciešu vēl no tiem laikiem, kad vispār nezināju, ka uz pasaules ir tādi nēģeri
Futbolu tak skatos, nekāda vaina un vienmēr fanoju par tiem, kur mello ir mazāk

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Burts atkal pautus raksta, domā, ka neviens viņa lažas neizlabos.
Kādas tur lažas, ja sajaucu gadus?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:14, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kāda vēl rases mīzēju taktika, ko tu murgo
kā citādāk to nosaukt, ja melnajiem sanāk labāk, tad paziņot, ka mums to sporta veidu nevajag.

Tas, ka vnk sportaveids nepatīk - a man handbols nepatīk, nesaprotu viņu, bet tāpēc jau negudroju murgus, ka "baltajam cilvēkam nav piemērots"

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:15, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kādas tur lažas, ja sajaucu gadus?
tupais dalbajob, 2002 viņs OS nebija, bet 2006 jau vālēja NHL vairak kā punktu spēlē. Nez kādiem papuasiem likās smieklīgi, ka tāds kadrs varētu būt hokeja superzvaigzne,ko viņam vienmēr bija pareģojuši? Tu tak esi pasakstāstītājs smerdelis
labāk koncentrējies uz nigeru basketa dibeniem, tā ir tava tēma. āzis

  -3 [+] [-]

, 2021-02-22 00:22, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: kā citādāk to nosaukt, ja melnajiem sanāk labāk, tad paziņot, ka mums to sporta veidu nevajag.

Tas, ka vnk sportaveids nepatīk - a man handbols nepatīk, nesaprotu viņu, bet tāpēc jau negudroju murgus, ka "baltajam cilvēkam nav piemērots"
Tas, ka pērtiķiem sanāk,bet Baltajiem nē nav mans arguments, bet gan tevis izgudrots Vot, zini, ko es gribētu redzēt, OHL izlasi pret pasaules labakajiem afropērtiķiem, Subanu ieskaitot! Es liktu uz OHL, jo pērtiķi savstarpēji, bez Balto palīdzības, Hokejā ne uz ko nav spējīgi

  -1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:24, pirms 4 gadiem
ā, starp citu, hujevag - Tev kā tipiskam padomju audzināšanas produktam to būs grūti saprast, varbūt vēl daudzi nepiekritīs, bet man noteikti ir tā - es noteikti nemainītu tagadējo situāciju pret 2001.gadu, kad basī uzveicām leišus, tikām 1/4f, bet neviena mūsējā nebija NBA. Jā, izlases panākumi un īpaši uzveikt leišus ir lokāli baigi forši, bet lielais pro sports, NBA tomēr ir pavisam cita līmeņa skatuve un pavisam citā līmenī Porziņģis ar Bertānu nes Latvijas vārdu pasaulē

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tupais dalbajob, 2002 viņs OS nebija, bet 2006 jau vālēja NHL vairak kā punktu spēlē. Nez kādiem papuasiem likās smieklīgi, ka tāds kadrs varētu būt hokeja superzvaigzne,ko viņam vienmēr bija pareģojuši? Tu tak esi pasakstāstītājs smerdelis
labāk koncentrējies uz nigeru basketa dibeniem, tā ir tava tēma. āzis
Značit tas bija laika posmā no 2002. līdz 2006. gadam, kad viņš vēl nebija NHL, taču debitēja Krievu izlasē, par to nevarēji padomāt, nedalbajob?

  -3 [+] [-]

, 2021-02-22 00:28, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ā, starp citu, hujevag - Tev kā tipiskam padomju audzināšanas produktam to būs grūti saprast, varbūt vēl daudzi nepiekritīs, bet man noteikti ir tā - es noteikti nemainītu tagadējo situāciju pret 2001.gadu, kad basī uzveicām leišus, tikām 1/4f, bet neviena mūsējā nebija NBA. Jā, izlases panākumi un īpaši uzveikt leišus ir lokāli baigi forši, bet lielais pro sports, NBA tomēr ir pavisam cita līmeņa skatuve un pavisam citā līmenī Porziņģis ar Bertānu nes Latvijas vārdu pasaulē
Pazorī, nevis nes Latvijas vārdu Ja pērtiķis kaut kur Njujorkā sit pie krūts, tipa, es labi zinu, kas ir Fakings, personiski man tas nekādu gandarījumu nedara Labāk ir ka Norvēģijā zin Balceru, nekā kaut kādā tur Papuasu Gvinejā lūr uz Bertānu

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:30, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Značit tas bija laika posmā no 2002. līdz 2006. gadam, kad viņš vēl nebija NHL, taču debitēja Krievu izlasē, par to nevarēji padomāt, nedalbajob?
tu rubī ko pats raksti? tu OS (nevis pirms vai pēc) laikā esot ievērojis "zaļu gurķi" un prognozējis lielu nākotni, visi apkārt esošie krustojuma bomži esot smējušies. Lai gan 2006 OS, pirmās kur viņs spēlēja, viņs jau bija zvaigzne. Un tu neesi tirsējs? jēzīt, pašam kauns nav no sevis? ok, kļavulapa tev ticēs jo viņam fakti neinteresē, bet jebkurš kam smadzene redz ka esi pļūtāzis un tu pats to vislaik reklamē. tev nevienam vārdam nevar ticēt, kā faktu pārbaude, tā sēdi aptirsies. sūkā pērtiķa diņķi, čurban, tu apkauno balto rasi

     [+] [-]

, 2021-02-22 00:31, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tas, ka pērtiķiem sanāk,bet Baltajiem nē nav mans arguments, bet gan tevis izgudrots Vot, zini, ko es gribētu redzēt, OHL izlasi pret pasaules labakajiem afropērtiķiem, Subanu ieskaitot! Es liktu uz OHL, jo pērtiķi savstarpēji, bez Balto palīdzības, Hokejā ne uz ko nav spējīgi
A cik afropērtiķi vispār spēlē hoķi vai ir bērnībā gājuši trenēties? Kāda būs procentuālā atšķirība?
Baigā māka pasludināt pārākumu sporta veidā, kas tiem otrajiem vispār neinteresē, tā mēs varam visiem fakučus rādīt dēļ skeletona, a tie pat nesapratīs, par ko ir runa.

Vajag pieveikt sporta veidā, kas puslīdz vienādi interesē abiem un tad var teikt, ka esi krutāks. NBA jau arī prktiski visi treneri balti, ja kas.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: A cik afropērtiķi vispār spēlē hoķi vai ir bērnībā gājuši trenēties? Kāda būs procentuālā atšķirība?
Baigā māka pasludināt pārākumu sporta veidā, kas tiem otrajiem vispār neinteresē, tā mēs varam visiem fakučus rādīt dēļ skeletona, a tie pat nesapratīs, par ko ir runa.

Vajag pieveikt sporta veidā, kas puslīdz vienādi interesē abiem un tad var teikt, ka esi krutāks. NBA jau arī prktiski visi treneri balti, ja kas.
čurbans sagrauj visu teoriju par baltās rases pārākumu - lasi un redzi ka melīgs gnīda

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:34, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu rubī ko pats raksti? tu os laikā esot ievērojis "zaļu gurķi" un prognozējis lielu nākotni, visi esot smējušies. Lai gan 2006 os, pirmāks kur viņs spēlēja, viņs jau bija zvaigzne. Un tu neesi tirsējs? jēzīt, pašam kauns nav no sevis? ok, kļavulapa tev ticēs jo viņam fakti neinteresē, bet jebkurš kam smadzene redz ka esi pļūtāzis un tu pats to vislaik reklamē. tev nevienam vārdam nevar ticēt, kā faktu pārbaude, tā sēdi aptirsies. sūkā pērtiķa diņķi, čurban, tu apkauno balto rasi
Sajaucu OS ar pasaules čempi, kas nav skaidrs, vai turpināsi mūžīgi piekasīties? Tu elementāri nerubī, ka var kaut ko kaut kā sajaukt? Kad beidzot liksies mierā un cītīgi piekasīsies citiem? Kāpēc es jau gadiem ilgi neredzu tavu piekasīšanos pērtiķbolistiem un liberastiem, bet vienīgi tikai man? Ko esmu tev tādu nodarījis, par ko tāds naids pret mani?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:36, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pazorī, nevis nes Latvijas vārdu Ja pērtiķis kaut kur Njujorkā sit pie krūts, tipa, es labi zinu, kas ir Fakings, personiski man tas nekādu gandarījumu nedara Labāk ir ka Norvēģijā zin Balceru, nekā kaut kādā tur Papuasu Gvinejā lūr uz Bertānu
Kā domā, vai Norvēģijā populārāks ir Porziņģis vai Balcers?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kā domā, vai Norvēģijā populārāks ir Porziņģis vai Balcers?
Etnisko Norvēģu starpa noteikti Balcers

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: čurbans sagrauj visu teoriju par baltās rases pārākumu - lasi un redzi ka melīgs gnīda
Pats tu pretīgs gnīda, vairs ar tevi nediskutēju, apriebies! Solidarizējies tik tālak ar pērtiķbolistiem un peidariem, tev piestāv

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:39, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sajaucu OS ar pasaules čempi, kas nav skaidrs, vai turpināsi mūžīgi piekasīties? Tu elementāri nerubī, ka var kaut ko kaut kā sajaukt? Kad beidzot liksies mierā un cītīgi piekasīsies citiem? Kāpēc es jau gadiem ilgi neredzu tavu piekasīšanos pērtiķbolistiem un liberastiem, bet vienīgi tikai man? Ko esmu tev tādu nodarījis, par ko tāds naids pret mani?
jo es pērtiķbolistus neesmu pieķēris d.iršam, bet tu to dari katru reizi. taisnības pateikšana nav piekasīšanās, tā ir vienkārši taisnība.
tev nepatīk ka es citiem norādu uz patiesiem faktiem? sāp, ja?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:39, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pats tu pretīgs gnīda, vairs ar tevi nediskutēju, apriebies! Solidarizējies tik tālak ar pērtiķbolistiem un peidariem, tev piestāv
kas i čurban, taisnība tā ka nepatīkama?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jo es pērtiķbolistus neesmu pieķēris d.iršam, bet tu to dari katru reizi. taisnības pateikšana nav piekasīšanās, tā ir vienkārši taisnība.
tev nepatīk ka es redzu ka es citiem norādu uz patiesiem faktiem? sāp, ja?
Sajaukšana ir tiršana?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:40, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Etnisko Norvēģu starpa noteikti Balcers
Tad norvēģijas melnie baigi spēcīgi lieto gugli:
https://trends.google.com/trends/ex...

Bez tam, tīru afro nemaz norgē nav tik daudz, tur dafiga arābu un personīgie novērojumi tādi, ka šie tikai par futbolu runā.

     [+] [-]

, 2021-02-22 00:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kā domā, vai Norvēģijā populārāks ir Porziņģis vai Balcers?
Patrīcija Eiduka.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:43, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sajaukšana ir tiršana?
jā, ja sajauc visu un pat neatceras - bija bārā vai bija "sirdī"
nu saki, kādas atejaspagales tev sēdēja blakus un neticēja ka Ovečkins ir topoša superzvaigzne? jo nevienam, kas seko hokejam tādas šaubas nav bijušas, tik tu atradi kaut kādu miskasti kur par šo nebija dzirdējuši
bet skaidrs ka pļūti, vnk gribēju Jurim nozīmēties, kā tāds āksts

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:43, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: kas i čurban, taisnība tā ka nepatīkama?
Taisnība ir tāda, ka es ne visu precīzi atceros, un klāstu to, kas atmiņā ir palicis, bet tu pretīgi un zemiski piekasies, vot kur ir taisnība

  +1 [+] [-]

, 2021-02-22 00:45, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Taisnība ir tāda, ka es ne visu precīzi atceros, un klāstu to, kas atmiņā ir palicis, bet tu pretīgi un zemiski piekasies, vot kur ir taisnība
tātad ja es psaku taisnību, es piekasos, bet ja tu d.irs, tad vnk neatceries? čurban!

     [+] [-]

, 2021-02-22 00:47, pirms 4 gadiem
Un vispār, ne par to bija stāsts. Es runāju par to, cik sāpīgi, nesāpīgi ir izlases neveiksmes un kas ir lielais sports. Arī to pašu Balceru zinās ne jau tāpēc, ka izlasē kaut vai visa čempja rezultatīvākais būs. Tu te cepies par kaut kādām sīkām vienībām, dinamo, kam vispār nahren interesē kaut kāds dinamo, baltkrievijas Baķkam varbūt. Arī hoķī lielākā lieta būs, ja kkāds Bļugers vai Elvis būs superzvaigznes, es tikai par to.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jo es pērtiķbolistus neesmu pieķēris d.iršam, bet tu to dari katru reizi. taisnības pateikšana nav piekasīšanās, tā ir vienkārši taisnība.
tev nepatīk ka es citiem norādu uz patiesiem faktiem? sāp, ja?
Tava galvenā problēma ir tā, ka tu piekasies "tirsējiem", nevis "netirsējiem", taču NEPAREIZO uzskatu nesējiem Es, personiski, tādām "tiršanām" jeb neprecizitātēm uzmanību nepievēršu, man pats galvenais ir idejiskā bāze un saturs

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tava galvenā problēma ir tā, ka tu piekasies "tirsējiem", nevis "netirsējiem", taču NEPAREIZO uzskatu nesējiem Es, personiski, tādām "tiršanām" jeb neprecizitātēm uzmanību nepievēršu, man pats galvenais ir idejiskā bāze un saturs
Ir cilvēks kas melo un ir kas nē. Ja man nepatīkamais nemelo, es cienu, kaut nepiekrītu. Kā teikt mums nesakrīt, bet tas ir vecis. Veči stāv taisni Bet ja idejiski tuvais ir pļūtāzis, tad nav nekādas cieņas, skaidrs ka ticēt nevar, čurbans, kas lokās kā udenszāle, pielāgosies situācijām, neuzticams, glumš, pretīgs. Tu esi viss tas, pret ko te cīnies.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tātad ja es psaku taisnību, es piekasos, bet ja tu d.irs, tad vnk neatceries? čurban!
Ir tak šķirba, ja tu pasaki, vecīt, nu nebija tā, bija biki savādāk, bija tā un tā, jeb vai tu rupji nolamā, tupais čurbān, tirsējs, par vārdiem neatbildi, pēdējais peidars, gnīda... Es ir šokā! Vēl jo vairāk ir, ka "tiršu"tak neapzināti, jo man atmiņā ir palicis tā, kā to klāstīju
Tev to nesaprast varbūt, bet man tā ir un ir bieži

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 00:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Ir cilvēks kas melo un ir kas nē. Ja man nepatīkamais nemelo, es cienu, kaut nepiekrītu. Kā teikt mums nesakrīt, bet tas ir vecis. Veči stāv taisni Bet ja idejiski tuvais ir pļūtāzis, tad nav nekādas cieņas, skaidrs ka ticēt nevar, čurbans, kas lokās kā udenszāle, pielāgosies situācijām, neuzticams, glumš, pretīgs. Tu esi viss tas, pret ko te cīnies.
Nodevis nevienu neesmu, podļankas taisījis arī, grūtā situācijā varu izručīt un tā točna nekāda tiršana nav!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ir tak šķirba, ja tu pasaki, vecīt, nu nebija tā, bija biki savādāk, bija tā un tā, jeb vai tu rupji nolamā, tupais čurbān, tirsējs, par vārdiem neatbildi, pēdējais peidars, gnīda... Es ir šokā! Vēl jo vairāk ir, ka "tiršu"tak neapzināti, jo man atmiņā ir palicis tā, kā to klāstīju
Tev to nesaprast varbūt, bet man tā ir un ir bieži
vispār uz tekstu, kā tu esot svinējis to zaudējumu, es tā pieticīgi uzrakstīju, ka melo, neko vairāk. Vnk gribēju piebremzēt, lai neaizraujies, jo es to pasākumu nekad nebiju publiski cilājis, es neesmu tu kas privātas lietas izbļauj ēterā. Bet tu jau savā mūžīgajā pālī un apmātībā nejūti robežas un pats sāki mani aizvainot, tad nu nācās izstāstīt patiesību, jo tev tavā varenībā likās ka gadi pagājuši, visi aizmursuši un var melot. nu trāpījos es, kurš atcerās un nu tu ņerksti, ka piekasos. moška netaisnojies, nemelo un tā lieta beigsies?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:03, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Nodevis nevienu neesmu, podļankas taisījis arī, grūtā situācijā varu izručīt un tā točna nekāda tiršana nav!
jā, tu te plāties kā baigais vecis, bet faktos sanāk sūdagabals, kurš noslēpies no sava sapuvuma aiz kaut kāda vairoga, tip par baltajiem. lai gan esi melnāks par jebkuru bruklinas pērtiķi

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vispār uz tekstu, kā tu esot svinējis to zaudējumu, es tā pieticīgi uzrakstīju, ka melo, neko vairāk. Vnk gribēju piebremzēt, lai neaizraujies, jo es to pasākumu nekad nebiju publiski cilājis, es neesmu tu kas privātas lietas izbļauj ēterā. Bet tu jau savā mūžīgajā pālī un apmātībā nejūti robežas un pats sāki mani aizvainot, tad nu nācās izstāstīt patiesību, jo tev tavā varenībā likās ka gadi pagājuši, visi aizmursuši un var melot. nu trāpījos es, kurš atcerās un nu tu ņerksti, ka piekasos. moška netaisnojies, nemelo un tā lieta beigsies?
Svinējis tad esmu, tikai ne uzreiz Tagad arī svinu, tikai ja vakar būtu izrubījies, tu pēc vairākiem gadiem arī rakstītu, ka neko es nesvinēju? Labi, es gulēt, rīt grūta diena

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:06, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Svinējis tad esmu, tikai ne uzreiz Tagad arī svinu, tikai ja vakar būtu izrubījies, tu pēc vairākiem gadiem arī rakstītu, ka neko es nesvinēju? Labi, es gulēt, rīt grūta diena
Jāraksta kā ir - pierijos, neko neatceros, pamodos brasas atejās. nevis jāpļūta kā skatījies spēli vecrīgā un tur to nosvinēji.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-22 01:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Jāraksta kā ir - pierijos, neko neatceros, pamodos brasas atejās. nevis jāpļūta kā skatījies spēli vecrīgā un tur to nosvinēji.
Bet Vecrīgā ta es biju, un, kārtejo reizi tev skaidroju, ka atmiņā man ir palicis tas, ka tieši tur es to maču redzēju! Tikai tagad, pirms pāris dienām, pieleca, ka tā tas nebija Vēlreiz atkārtoju, man tā gadās , nezinu kā citiem

  -2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:16, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Jāraksta kā ir - pierijos, neko neatceros, pamodos brasas atejās. nevis jāpļūta kā skatījies spēli vecrīgā un tur to nosvinēji.
Izlasi vēlreiz manu komentāru par Maticina kritienu, varbūt pieleks, kas man ir par kaiti

  +2 [+] [-]

, 2021-02-22 01:18, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Izlasi vēlreiz manu komentāru par Maticina kritienu, varbūt pieleks, kas man ir par kaiti
uzraksti bez tiem daudzajiem tupajiem smailijiem tad es mēģināšu, savādāk negrasos savas acis apgrūtināt

     [+] [-]

, 2021-02-22 01:19, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Bet Vecrīgā ta es biju, un, kārtejo reizi tev skaidroju, ka atmiņā man ir palicis tas, ka tieši tur es to maču redzēju! Tikai tagad, pirms pāris dienām, pieleca, ka tā tas nebija Vēlreiz atkārtoju, man tā gadās , nezinu kā citiem
Nu es novembrī biju Vecrīgā, sanāk ka es arī to zāģi svinēju?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-22 05:37, pirms 4 gadiem
čurbans hujavegs vienmēr tirš!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-22 07:07, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, re, arī Ovečkinam viss kārtībā, kā solīju.
Miņina kungs, nezināju ka jūs tā uzrunās iespēja izklaidēt SC štata rasistu.