Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Autors: Kārlis Justovičs

Kivlenieks pēc Merzļikina savainojuma gūšanas izsaukts atpakaļ uz NHL

Kivlenieks pēc Merzļikina savainojuma gūšanas izsaukts atpakaļ uz NHL
Matīss Kivlenieks. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubs Kolumbusas "Blue Jackets" pēc vārtsarga Elvja Merzļikina šonakt gūtā savainojuma izsaukusi vārtsargu Matīsu Edmundu Kivlenieku no Amerikas hokeja līgas (AHL) fārmkluba Klīvlendas "Monsters" uz "Blue Jackets" taxi squad.

Pirms trīs dienām Kivlenieks no Kolumbusas taxi squad tika nosūtīts uz AHL, kur gan netika pieteikt nevienai "Monsters" spēlei. 24 gadus vecais hokejists šosezon uz ledus vēl nav kāpis. Kivlenieks ļoti tuvu spēlēšanai bija pirms divām nedēļām, kad viņš līdzīgā situācijā Merzļikina savainojuma laikā atradās "Blue Jackets" pamatvārtsarga Jonasa Korpisalo rezervē, tomēr nelaikā savainojumu guva pats Kivlenieks.

Kā zināms, tad Merzļikins šonakt aizvadīja pirmās 42:40 minūtes "Blue Jackets" zaudējumā ar 2:4 pret Nešvilas "Predators", līdz viņu nomainīja Korpisalo. "Blue Jackets" ar 20 punktiem 19 mačos ieņem piekto vietu Centrālajā divīzijā.

Kivlenieks NHL ir aizvadījis sešas spēles, visas iepriekšējā sezonā "Blue Jackets" sastāvā. Turpinājumā Kolumbusas vienība 24. un 26. februārī aizvadīs pa vienai mājas spēlei pret Čikāgas "Blackhawks".


, 2021-02-21 18:50, pirms 3 gadiem
Kivleniekam jau kaut kur gads, kā nav bijis spēlēt oficālā spēlē
, 2021-02-21 19:02, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kivleniekam jau kaut kur gads, kā nav bijis spēlēt oficālā spēlē
Nākošajā svētdienā būs gads kopš pēdējās NHL spēles, 11. martā - kopš pēdējās oficiālās spēles (AHL).
, 2021-02-21 19:30, pirms 3 gadiem
Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!
, 2021-02-21 19:37, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nākošajā svētdienā būs gads kopš pēdējās NHL spēles, 11. martā - kopš pēdējās oficiālās spēles (AHL).
ceru, ka tomēr tās nebija pēdējās
, 2021-02-21 20:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ceru, ka tomēr tās nebija pēdējās

Ar to pirmo čempionātu visādi var sanākt.
, 2021-02-21 20:33, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ar to pirmo čempionātu visādi var sanākt.
Aspirant Miņin, Tu Detroitas fans?
, 2021-02-21 20:40, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Aspirant Miņin, Tu Detroitas fans?
Nē.
, 2021-02-21 20:42, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē.
Kam par godu RW kepka?
, 2021-02-21 20:46, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kam par godu RW kepka?
PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.
, 2021-02-21 20:59, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.
Piefiksēju bufalo un RW
Bufiku kepku lettiņi nēsā jo tur spēlē viens latvju čekeris, tāpēc tur jautājumu nav. Interesēja, kāpēc tieši RW
, 2021-02-21 20:59, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: PP ir bijušas vismaz 3 dažādas cepures, ja nemaldos.
Un kas ir PP? Podkāstu jeb vlogu taču sauc PEST LIVE?
, 2021-02-21 21:10, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Piefiksēju bufalo un RW
Bufiku kepku lettiņi nēsā jo tur spēlē viens latvju čekeris, tāpēc tur jautājumu nav. Interesēja, kāpēc tieši RW
Nu, paskaties tad pārējos video, viena toč bija cita (MLB).

PP - Pest podcast. Live ir tikai formāts, kuram it kā būtu jāatšķiras (viena tēma, ātra apspriešana), bet pagaidām mans slinkums liedz visu pasākumu padarīt tehniski baudāmāku.
, 2021-02-21 21:11, pirms 3 gadiem
valcha rakstīja: Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!
KHL? Būšu kaut ko palaidis garām?
, 2021-02-21 21:19, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, paskaties tad pārējos video, viena toč bija cita (MLB).

PP - Pest podcast. Live ir tikai formāts, kuram it kā būtu jāatšķiras (viena tēma, ātra apspriešana), bet pagaidām mans slinkums liedz visu pasākumu padarīt tehniski baudāmāku.
Pareizi, viena melna kepka tev arī bija es gan MLB komandas neatpazīstu, vispār tai lietai nesekoju, tāpēc arī nepievērsu uzmanību
Slēpts komentārs: archellos
, 2021-02-21 21:34, pirms 3 gadiem
archellos rakstīja: Cik jāizdzer lai Miņins domā ka pirms gada bij 11.marts?
Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?
, 2021-02-21 21:44, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?
Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22
, 2021-02-21 21:47, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22
Ne es to teicu, bet NHL komandu vadība par to runā.
Par visu pārējo - mēs pašlaik varam tikai cerēt uz labāko un pieņemt, ka viss normalizēsies uz gada otro pusi, taču garantiju, protams, nav. Tāpēc var notikt jebkas.
, 2021-02-21 21:53, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ne es to teicu, bet NHL komandu vadība par to runā.
Par visu pārējo - mēs pašlaik varam tikai cerēt uz labāko un pieņemt, ka viss normalizēsies uz gada otro pusi, taču garantiju, protams, nav. Tāpēc var notikt jebkas.
Nu precizēšu - Tu viņus citēji savā podkastā
Es vienkārši par to, ka draftu atcelt/pārcelt būtu riskants pasākums, ka tik neiznāk 2 hujovie drafti 22trajā, vai vispār trīs drafti 23ajā? labi tas jau nereāli skan, vienkārši, man šķiet jāmauc ar tiem resursiem kuri ir un jādraftē šovasar kā jau ierasts galu galā, statistikas vērošanas resursi visiem ir lieli, prospektus dzīvē varbūt tā nevar novērtēt kā ierasts, bet cipari nemelo un no tiem var daudz ko secināt
, 2021-02-21 21:56, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu takš saprati domu - Tu viņus citēji savā podkastā
Es vienkārši par to, ka draftu atcelt/pārcelt būtu riskants pasākums, ka tik neiznāk 2 hujovie drafti 22trajā, vai vispār trīs drafti 23ajā? labi tas jau nereāli skan, vienkārši, man šķiet jāmauc ar tiem resursiem kuri ir un jādraftē šovasar kā jau ierasts galu galā, statistikas vērošanas resursi visiem ir lieli, prospektus dzīvē varbūt tā nevar novērtēt kā ierasts, bet cipari nemelo un no tiem var daudz ko secināt
Un ja ciparu nav? Ja šajā sezonā spēlēts ir pārāk maz? Turklāt, mēs runājam par U20 spēlētājiem, kas vēl vienas sezonas laikā var uzlabot sniegumu. Protams, ka ne no 7. kārtas līdz 1., taču tieši tās "dziļās" kārtas arī ir problēma.

Jā, protams, tehniski visādi var būt. Un, iespējams, sadraftēt visus šogad izrādīsies labākais variants (un laikam ejot, iespējams, to arī pieņems), taču tiek reāli izskatīti arī citi varianti.

P.S.
Daudz vērtīgāk būtu visas diskusijas par PP arī pie PP komentāros attīstīt.
, 2021-02-21 22:00, pirms 3 gadiem
Aspirant, pasaki savu viedokli par Ovi, kāpēc viņam ne īpaši iet, vārti nekrīt, kas, tavuprāt, ir par vainu?
, 2021-02-21 22:04, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Aspirant, pasaki savu viedokli par Ovi, kāpēc viņam ne īpaši iet, vārti nekrīt, kas, tavuprāt, ir par vainu?
Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
, 2021-02-21 22:05, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Un ja ciparu nav? Ja šajā sezonā spēlēts ir pārāk maz? Turklāt, mēs runājam par U20 spēlētājiem, kas vēl vienas sezonas laikā var uzlabot sniegumu. Protams, ka ne no 7. kārtas līdz 1., taču tieši tās "dziļās" kārtas arī ir problēma.

Jā, protams, tehniski visādi var būt. Un, iespējams, sadraftēt visus šogad izrādīsies labākais variants (un laikam ejot, iespējams, to arī pieņems), taču tiek reāli izskatīti arī citi varianti.

P.S.
Daudz vērtīgāk būtu visas diskusijas par PP arī pie PP komentāros attīstīt.
Nu, nāksies pētīt iepriekšējo sezonu datus. Jā, tie nebūs tik aktuāli dati vairs, bet nu gada laikā jauns porsche tacu nepārtop par miskasti
Drafti pie prospektiem jau ilgāku laiku strādājuši, nu jāmēģina pieņemt pareizos lēmumus ar to info, kas ir. Nav jau tā, ka viņi vispār neko nezin par potenciālajiem prospektiem.
Par komentāriem, nav problēmu, nākamreiz varam arī videokomentos diskutēt.
, 2021-02-21 22:05, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Teici, ka drafts nebūšot. Bet saki man, kur ir 100% garantija, ka nākamā sezona aizritētēs bez problēmām un ierobežojumiem? Tādu nav, jo veidojas visādas kovida mutācijas, iespējams tagadējās vakcīnas izrādīsies figņa, jo pret jaunajām kovid versijām varbūt tās nemaz nestrādās Un ja valdības nemainīs esošos drošības standartus - nav taču zvanīts, ka viss rullēs kā ierasts 2021/22
Vecīt, nekas pats par sevi neveidojas, bet gan kaut ko VEIDO, tā ir liela šķirba! Labi, Grāvim ir mazlietiņ paranoja uz tām lietām, taču tālu no patiesības viņš noteikti nav Jā, starp citu, mums ar Aigaru ir domstarpības par vakcīnām, es ir PAR, jo uzskatu, ka labāk ir ātrāk iesēsties un ātrāk iznākt (zeku žargons ), viņš ir kategoriski PRET, jo domā, ka viņas varot būt kaitīgas un bīstamas
, 2021-02-21 22:05, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
Kad Malkinu aizmainīs? Gaidīs līdz dedlainam?
, 2021-02-21 22:06, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāda patizla sezona kā tāda kovida dēļ, saraustīts sezonas sākums, ieskaitot to DSQ... viņam viss būs ok. Pašlaik viņam ir 0.41 gols spēlē, karjeras rādītājs - 0.61. Vēl, skaties, šovakar kko sabakstīs.
Skatos jau, skatos, pagaidām ņi hrena
, 2021-02-21 22:07, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu, nāksies pētīt iepriekšējo sezonu datus. Jā, tie nebūs tik aktuāli dati vairs, bet nu gada laikā jauns porsche tacu nepārtop par miskasti
Drafti pie prospektiem jau ilgāku laiku strādājuši, nu jāmēģina pieņemt pareizos lēmumus ar to info, kas ir. Nav jau tā, ka viņi vispār neko nezin par potenciālajiem prospektiem.
Par komentāriem, nav problēmu, nākamreiz varam arī videokomentos diskutēt.
KOPUMĀ viņiem jautājumu nav. KOPUMĀ. Bet vai spēlētājs X ir TOP 5 vai tikai TOP 15 izvēle, to jau ir grūtāk noteikt, ja nav pilnvērtīgas un svaigas info. Un tādas situācijas pa visām 7 kārtām ir simtiem.

Protams, pirms drafta visādus papildus testus var sarīkot utt., taču tas nav "kā ierasts", tāpēc komandas arī raustās un domā variantus.

Vai gada laikā var nolažoties galīgi? Var. Ne vienu vien reizi tas ir noticis.
, 2021-02-21 22:08, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Skatos jau, skatos, pagaidām ņi hrena
Nu, hokejs nebeidzas pēc 20 minūtēm. Pirmajās 20 WSH bija vārgi, uzbrukums - vispār neredzams.
, 2021-02-21 22:08, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Vecīt, nekas pats par sevi neveidojas, bet gan kaut ko VEIDO, tā ir liela šķirba! Labi, Grāvim ir mazlietiņ paranoja uz tām lietām, taču tālu no patiesības viņš noteikti nav Jā, starp citu, mums ar Aigaru ir domstarpības par vakcīnām, es ir PAR, jo uzskatu, ka labāk ir ātrāk iesēsties un ātrāk iznākt (zeku žargons ), viņš ir kategoriski PRET, jo domā, ka viņas varot būt kaitīgas un bīstamas
Es šeit piekrītu Grāvim ja kas es to vakcīnu točna neņemšu, vismaz ne brīvprātīgi. Ja sāks sistemātiski uz to spiest, proti, nebūsi vakcinēts - netiksi ļotenē, nebūsi vakcinēts - būš pašizolācija pēc ceļojuma, nebūsi vakcinēts - uz publiskās veselības aprūpes pakalpojumiem nebūsi tiesīgs, utt. utt. Tad jau laikam vakcinēšos, taču, vai to var saukt par brīvprātīgu pasākumu, vai izspiešanu?
, 2021-02-21 22:10, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kad Malkinu aizmainīs? Gaidīs līdz dedlainam?
Ja Malkins patiešām ir tirgū, tad... nu, tad var nākties gaidīt arī ilgāk, turklāt, šovasar vēl Krakens draftē, kas komandām liks parevidēt sastāvus un padomāt par nākotni.
, 2021-02-21 22:11, pirms 3 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nezinu, neesmu mēģinājis, bet tev pašam gan ir problēmas ar konteksta izpratni. Brīvdienās lieto, ja?
Paga, paga, tu vispār neko nelieto un mēģinājis neesi?
Es labprāt ar tevi ierautu kādu graķīti, kad būšu Latvijā
, 2021-02-21 22:14, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es šeit piekrītu Grāvim ja kas es to vakcīnu točna neņemšu, vismaz ne brīvprātīgi. Ja sāks sistemātiski uz to spiest, proti, nebūsi vakcinēts - netiksi ļotenē, nebūsi vakcinēts - būš pašizolācija pēc ceļojuma, nebūsi vakcinēts - uz publiskās veselības aprūpes pakalpojumiem nebūsi tiesīgs, utt. utt. Tad jau laikam vakcinēšos, taču, vai to var saukt par brīvprātīgu pasākumu, vai izspiešanu?
Man PO BARABANU, kā teica Mirttante no slavenā Latvju kinošedevra, dur tikai, dur!
Ka tik ātrāk tā moka (morālā) beigtos
, 2021-02-21 22:15, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Paga, paga, tu vispār neko nelieto un mēģinājis neesi? Es labprāt ar tevi ieraut kādu graķīti, kad būšu Latvijā
ŠAUSMAS kādas baumas te sāk cirkulēt!

Nē, man ar alkoholu attiecības ir ļoti pat relaksētas (mēs viens otru ļoti labi saprotam) - šad tad iedzeru, ja gribas, taču man gribas ĻOTI reti. Ir bijis laiks, kad nelietoju nemaz un GADIEM (un nē, nekādu problēmu, kas to noteica nebija ).
, 2021-02-21 22:15, pirms 3 gadiem
valcha rakstīja: Jā, nu savāds gads Kivleniekam ... visu laiku uz koferiem un neviena oficiāla spēle nedz NHL , ne arī KHL ! Cerams, ka šis apburtais loks būs galā!
NHL vispar ir..
, 2021-02-21 22:17, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Man PO BARABANU, kā teica Mirttante no slavenā Latvju kinošedevra, dur tikai, dur!
Ka tik ātrāk tā moka (morālā) beigtos
Man savukārt, gribās būt veselam arī turpmāk Man kovidnieks būtu sliktākajā gadijumā neliela tempra, puņķis klepus un viss. No vakcīnas, kā jau Grāvis teica, hz kādas komplikācijas var pēc gada uzrādīties, un tās jau, iespējams, būs trakākas par nelielām iesnām tāpēc, ja sistēma spiedīs uz duršanu, iespējams duršos. Ja no tā varēs izvairīties, tad lai viņi visi piss n...
Mārtiņš Dzierkals. Foto: Skellefteå AIK
4

Dzierkalam uzvaras ripa pusfināla septītajā kaujā, Lozanna atgūst paritāti finālsērijā

Zviedrijas hokeja meistarsacīkšu finālu sasniegusi arī "Skellefteå", izšķirošajā cīņā pusfināla sērijā ar 4:1 pārspējot Gēteborgas "Frölunda". Savu roku panākumā pielika Mārtiņš Dzierkals, kurš desmitajā minūtē panāca 2:1.
Radeks Smoleņāks un Eduards Tralmaks pēc vārtu guvuma. Foto: Josef Poláček/Rytíři Kladno
1

52 gadus vecajam Jāgram pirmie vārti sezonā, Tralmakam ripa un piespēle

Kladno "Rytíři" ļoti pārliecinoši ieguvusi 2-0 pārsvaru sērijā par tiesībām nākamsezon piedalīties Čehijas Ekstralīgā, šovakar Vsetīnas "Robe" vienību sakaujot ar 7:2. Pa 1+1 nopelnīja leģendārais Jaromīrs Jāgrs un Eduards Tralmaks.
Teodors Bļugers. Foto: Vancouver Canucks

Liekot punktu regulārajai sezonai, Bļugeram iespēja sasniegt karjeras rekordu

Šonakt noslēgsies Nacionālās hokeja līgas (NHL) regulārā sezona, un pulksten 3:00 laukumā dosies arī Teodora Bļugera pārstāvētā Vankūveras "Canucks", kas izbraukumā spēkosies pret Vinipegas "Jets". Ja latviešu uzbrucējs nopelnīs vismaz vienu punktu, viņš sasniegs jaunu rekordu.