Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Pasaules čempionātā Maskavā bez Bārtuļa

Jānis Celmiņš

Pasaules čempionātā Maskavā bez Bārtuļa
Oskars Bārtulis
Foto: Vladislavs Proškins/f64

Latvijas hokeja izlasei gaidāmajā pasaules čempionātā nepalīdzēs Vladivostokas “Admiral” kluba aizsargs Oskars Bārtulis. Sarunā ar portālu Sportacentrs.com viņš atklāja, ka iemesls nespēlēšanai ir savainojums.

Bārtulis aizvadītās KHL sezonas regulārajā čempionātā 52 mačos guva astoņus vārtus un veica 16 rezultatīvas piespēles, iekrājot pozitīvu lietderības koeficientu +10. Savukārt izslēgšanas turnīrā piecos izslēgšanas spēļu mačos izdarīja vienu rezultatīvu piespēli, bet “Admiral” Austrumu konferences ceturtdaļfināla sērijā ar 1-4 zaudēja Novosibirskas “Sibirj”.

Pasaules čempionātā Maskavā aizsargu, kurš savulaik 66 spēles nospēlējis arī Nacionālajā Hokeja līgā, neredzēsim. Kā sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien pastāstīja hokejists, tad iemesls nespēlēšanai ir problēmas ar cirkšņiem. Spēlētājs nevēlas riskēt, lai minētās problēmas ar veselību vēl vairāk nesaasinātos.

Pasaules čempionātos Bārtulis nav spēlējis kopš 2012. gada, bet kopumā Latvijas izlasi pārstāvējis trīs pasaules čempionātos un divās olimpiskajās spēlēs.

Uz pirmo treniņu Latvijas izlases hokejisti pulcēsies 21. martā, un treniņu aizvadīs “Inbox.lv” hallē Piņķos.

Jau iepriekš vēstījām, ka izlasei šopavasar nepalīdzēs arī uzbrucējs Mārtiņš Karsums, kuram pavisam nesen tika veikta pleca operācija.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-14 16:13, pirms 9 gadiem
skumji, katru gadu jāatkārto viens un tas pats par Matuļa teikto, savulaik sporta avīzē : hokejistiem, ja negribas braukt uz izlasi, populārākais attaisnojums ir cirkšņa trauma.

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:17, pirms 9 gadiem
Daņa Fox rakstīja: tieši tā lai šitos uzmetējus neņem uz korejas olimpiādi .
Kādu vēl olimpiādi?! Vēl ne tik senā PČ fināliste Vācija ir mūsu OS kval grupā. Tikai uzvarētāji tiek tālāk. Pagājušajā ciklā ar visu Ozo tika pakāsts pat frančiem. Tā ka šoreiz gan var baigi nesacerēties.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 16:18, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tādas nometnes Krievijas klubos notiek joprojām...palasi Daugaviņa un Karsuma intervijas kāda fiziskā bāze tiek ielikta Dinamo. NHL klubos spēlētājiem tik nenotiek nometnes tādas, bet tur gatavojas individuāli un paši trenējas, lai būtu gatavi maukt...tas ir pilnīgs bulšits, ka hokejisti ir fiziski vāji mūsdienās un bobslejisti monstri. tas, ka pa kādam gadās tādam viss varbūt, bobslejā jau ar Miņins nebija nekāds monstrs...
Miņins bija pilots, kuri ne vienmēr ir izcili atlēti. Un bobslejisti mums tiešām pārsvarā ir monstri šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-14 16:28, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: tā Tu vari domāt protams...tas ir tagad piloti noteikti ir pielikuši fiziskajā, salīdzinot ar Miņina un Gūta laiku, tāpēc tāds varbūt apmāns, bet stūmēji kādi bijuši tādi ir visu laiku praktiski, jeb mani nepārliecināsi, ka šie stūmēji vispārējā fiziskajā ieliek piemēramTonem un Intleram...propogandai pa TV no Rīmeņa ticēt ir tas pats, kas domāt, ka bobslejs ir lielakais Latvijas vārda nesējs pasaulē peč Rīmeņa teiktā.
Cik Latvijas bobslejisti ir atteikušies startēt Latvijas valsts izlasē(ja nav kas lauzts protams) - atbilde - NEVIENS.Cik hokejisti pēc sezonas ir slimi un beigti,ka nevar pat paslidot,kur nu vēl Latvijas izlasi PČ pārstāvēt - tādu jau ir desmitiem!!!

  -4 [+] [-]

, 2016-03-14 16:29, pirms 9 gadiem
MachimoI rakstīja: Miņins bija pilots, kuri ne vienmēr ir izcili atlēti. Un bobslejisti mums tiešām pārsvarā ir monstri šobrīd.
tā Tu vari domāt protams...tas ir tagad piloti noteikti ir pielikuši fiziskajā, salīdzinot ar Miņina un Gūta laiku, tāpēc tāds varbūt apmāns, bet stūmēji kādi bijuši tādi ir visu laiku praktiski, jeb mani nepārliecināsi, ka šie stūmēji vispārējā fiziskajā ieliek piemēramTonem un Intleram...propogandai pa TV no Rīmeņa ticēt ir tas pats, kas domāt, ka bobslejs ir lielakais Latvijas vārda nesējs pasaulē peč Rīmeņa teiktā. No vidēji statiska vieglatlēta, kādi ir pārsvarā Latvijas stūmēji bijuši, no tādiem tiek lasīts visu laiku izlase bobslejā, nekas nav mainījies jau gadus desmitus, kādi ir tie vieglatlēti , tādi ir jeb nekas sevišķs uz pasaules fona...sprinteri , desmitcīņnieki u.t.t. 80-90 piloti ar bija no vieglatlētiem salasīti, arī Prūsis kas ilgāk startēja par Ekamani, Poikānu, Batarāgu, Ķipuru...

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:31, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Cik Latvijas bobslejisti ir atteikušies startēt Latvijas valsts izlasē(ja nav kas lauzts protams) - atbilde - NEVIENS.Cik hokejisti pēc sezonas ir slimi un beigti,ka nevar pat paslidot,kur nu vēl Latvijas izlasi PČ pārstāvēt - tādu jau ir desmitiem!!!
tāpēc ka viņiem par to maksā, tā ir viņu maize

  +7 [+] [-]

, 2016-03-14 16:33, pirms 9 gadiem
edvins_straume_107735 rakstīja: Es domāju, ka izlasē ir jāņem pats Matulis, Lipmans, Puče, Baldonieks, Savickis, Kalvītis, Rumpītis, Funis un citi mūsu labākie hokeja druvas kadri un patrioti, un tad viss būs beidzot ļoti labi - tiksim pat augstāk par mūsu griestiem - septīto vietu un cīnīsimies par medaļām PČ un Olimpiādē.
Tu esi dīvains. Kādēļ Masaļskis, Daugaviņš brauc uz PČ? Jo izlasē spēlēt ir gods. Es saprotu, ka Bārtulim, Karsumam traumas, labi ok, bet ne jau 5 gadus pēc kārtas un redz uz OS visi skrēja. Vienkārši, lai beidz izdomāt atrunas un godīgi, kā īsti vīrieši pasaka - NEGRIBU SPĒLĒT IZLASĒ. Viss, punkts. Visi būs apmierināti, viņiem liks mieru, nebūs jāmelo skatītājiem un izlases GM arī zinās, ka tos čaļus nav jēgas tramdīt.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 16:34, pirms 9 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Cik Latvijas bobslejisti ir atteikušies startēt Latvijas valsts izlasē(ja nav kas lauzts protams) - atbilde - NEVIENS.Cik hokejisti pēc sezonas ir slimi un beigti,ka nevar pat paslidot,kur nu vēl Latvijas izlasi PČ pārstāvēt - tādu jau ir desmitiem!!!
Latvijas izlase bobslejā arī ir klubs sauc kā gribi, bet bobslejisti tiek atlasīti par valsts naudu un startē visu gadu par valsts naudu savos mačos, viņiem par to maksā no Latvijas valsts un viņiem tiek uzturēta vesela trase Latvijā, lai izbijušie vieglatlēti varētu nodarboties ar hobiju...tak beidzat bāzt to bobsleju pie hokeja, ja izpratnes vispār nav

  +4 [+] [-]

, 2016-03-14 16:34, pirms 9 gadiem
Tie, kas saka, ka čempis katru gadu nekam neder un piesauc basi vai futbolu - atļaušos pasmaidīt.

Futbolā katru gadu ir svarīgi izlašu mači - kvalifikācijas u.c. Tie ir 5-6 mači gadā.

Ja vēl ierēķina finālturnīrus, kas tiek - līdz pat 10 mačiem svarīgiem gadā. Nevienam nav problēmu atbraukt.

Hokejā acīmredzot ir tās problēmas ar patriotismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 16:35, pirms 9 gadiem
Kā jau teicu šeit: Bārtuļa "Admiral" zaudē Novosibirskā un...
-Varēs laicīgi atteikt izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:39, pirms 9 gadiem
Renes ne-eksperts rakstīja: Kur ko vinsh tadu ir izsplavis,Bimbi?
lab apnikāt ar savu bobsleju jau šeit hokeja rakstos...terzējat tālāk paši bez manis par saviem bobslejistiem uz hokeja rēķina, ja jau citur nav kur patrīt mēles.

  +4 [+] [-]

, 2016-03-14 16:41, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Malacis Osis, pilnībā atbalstu viņa lēmumu. Ceram, ka arī Artūrs un Kaspars atteiks.
Ej puceet atejas!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:43, pirms 9 gadiem
Paarsteigums tas galiigi nav. Baartulis, diemzheel, nekad nav raavies uz izlasi!!!

  +6 [+] [-]

, 2016-03-14 16:44, pirms 9 gadiem
Man baigi interesē viena lieta:

Ja viņš spēlētu NHL sezonu no oktobra un maijā sākas play off, viņš teiks savai kluba vadībai - veči es nespēlēšu maijā, jo man sāp visas malas, es metu mieru šai sezonai!!

Vai arī ja Admiral turpinātu spēlēt tagad Gagarina Kausā - viņš ietu pie kluba vadības un arī teiktu - nespēlēšu, sāp kājas, rokas, noguris esmu! Neteiktu!! Spēlētu pa 30 minūtēm mačā un spēlētu ar lielu atdevi!!

Tāda ir Oskara Bārtuļa attieksme pret valsti! Jau kuro gadu!

Var sāpēt vis kaut kas, slodzes lielas, bet Bārtulim vienmēr sāp pavasarī kad jāspēlē izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:44, pirms 9 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Paarsteigums tas galiigi nav. Baartulis, diemzheel, nekad nav raavies uz izlasi!!!
Nav jau Olimpiskās Spēles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:47, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Man baigi interesē viena lieta:

Ja viņš spēlētu NHL sezonu no oktobra un maijā sākas play off, viņš teiks savai kluba vadībai - veči es nespēlēšu maijā, jo man sāp visas malas, es metu mieru šai sezonai!!

Vai arī ja Admiral turpinātu spēlēt tagad Gagarina Kausā - viņš ietu pie kluba vadības un arī teiktu - nespēlēšu, sāp kājas, rokas, noguris esmu! Neteiktu!! Spēlētu pa 30 minūtēm mačā un spēlētu ar lielu atdevi!!

Tāda ir Oskara Bārtuļa attieksme pret valsti! Jau kuro gadu!

Var sāpēt vis kaut kas, slodzes lielas, bet Bārtulim vienmēr sāp pavasarī kad jāspēlē izlasē!
Uz ''špricēm'' pabeigtu sezonu un saārstētu traumas.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 16:47, pirms 9 gadiem
Spēlētājs, kurš man ieliekams vienaldzīgo listē. Lai sitas pa savu gāzeslīgu.

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:48, pirms 9 gadiem
Protams, var runāt par to, ka būtu iespējams samazināt izlašu treniņnometnes garumu no 1,5 mēnešiem līdz 2 nedēļām. Pārbaudes spēļu skaitu no 6 uz 3.

Savādāk tāda izpumpēšanās jau pirms paša PČ. Paskatieties uz pasaulē labāko izlasi Kanādu - neliela treniņnometne un čempī visu ņem priekšā.

  +2 [+] [-]

, 2016-03-14 16:49, pirms 9 gadiem
Neatceros, kad Osis baigi uz PČ būtu rāvies! Tagad vēl Berja arī trenēs..... OS tā jau ir cita lieta! Ar Karsumu abi "sapogi odnoj pari" mūžīgi kaut kādus samainojumus atrod, kas tieši pavasarī jāārstē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-03-14 16:51, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Neatceros, kad Osis baigi uz PČ būtu rāvies! Tagad vēl Berja arī trenēs..... OS tā jau ir cita lieta!
Beresņevs tieši Bārtuli paņēma uz izlasi kā debitantu tā ka jābūt viņam pateicīgam nevis jāatsaka izlasei grūtā brīdī.

Jo nevienam nav noslēpums, ka Latvija būs galvenie favorīti uz izkrišanu, jo kazahu leģionāriem un norvēģiem nedaudz spēcīgāki uzvārdi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-03-14 16:57, pirms 9 gadiem
Raheem rakstīja: Protams, var runāt par to, ka būtu iespējams samazināt izlašu treniņnometnes garumu no 1,5 mēnešiem līdz 2 nedēļām. Pārbaudes spēļu skaitu no 6 uz 3.

Savādāk tāda izpumpēšanās jau pirms paša PČ. Paskatieties uz pasaulē labāko izlasi Kanādu - neliela treniņnometne un čempī visu ņem priekšā.
Vēl labāku salīdzinājumu nevarēji atrast ?

     [+] [-]

, 2016-03-14 17:00, pirms 9 gadiem
Ko var cepties par kaut kādu trešās šķiras turnīru...šajos pasaules chempjos buutu jaaspeelee otrajiem sastaaviem kaa tas ir lielaakajaa daljaa izlassu... labaak lai dzzeki apaarstee traumas un normaali sagatavojas sezonai un OS kur tiessaam speelee labaakie speeki visaas izlasees...

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 17:03, pirms 9 gadiem
Mums nav tiesības nododīt otru cilvēku par viņa izvēli. Veselība, ģimene ir ļoti lielas vērtības un pat ja kāds atsaka izlasei tikai ģimenes dēļ es respektēju viņa izvēli. Protams ka es gribu lai vienmēr visi labākie piedalītos PČ, bet neesmu egoistiski noskaņots-es gribu. Mēs gribam ļoti daudz ko, diemžēl arōi koriģēt citu dzīves. Var jau skaisti runāt par patriotismu, bet ja patriotisms prasa papildus 2 mēnešus KATRU GADU paildzināt sezonu un sanāk ka 3-4 mēnešu vietā brīvs gadā ir tikia 2 mēneši.
Tie kas nosoda sportistu un skaisri runā, lai paši padomā vai viņi katru gadu pārstāvētu izlasi par velti vai simbolisku maksu, ziedojot vēl 2 mēnešus ģimenei, arī veselībai. Protams ka daudzi teiks ka jā, bet tieši uzsveru, ka tas ir katru gadu ar laiku veidojās rutīna.
Piekrītu, ka Bārtulis nav no tiem, kurš raujas uz izlasi, bet vai ir tiesības mums viņu nosodīt. Profesionālais sports ir nežēlīgs un jādomā katram ko darīs un kāds būs veselība pēc sportiskās karjeras beigām. Sanāk ka daudzi līdzjutēji ciena spēlētājus kuri nežēlo savu veselību un iespējams savu ģimeni vai ignorē ģimenes vēlmes. Interesanti vai tie paši līdzjutēji ciena arī savus tuvākos kad viņi nežēlo savu veselību un ignorē ģimenes vēlmes.
Kāds runās par palagu, kāds rakstīs ka tas ko uzrakstīju ir ūdens vai filozofēšana , bet varbūt kāds tomēr piekritīs vai aizdomāsies.

  +4 [+] [-]

, 2016-03-14 17:06, pirms 9 gadiem
Banss rakstīja: Spēlētājs, kurš man ieliekams vienaldzīgo listē. Lai sitas pa savu gāzeslīgu.
Man arī kaut kā pēdējā laikā ir pofig uz šo un vēl arī vēl to mūsu otru Maskavas ģinamas kadru! Ok, pēdējais vēl tiešām ir traumēts par cik arī klubā jau pasen dēļ traumas nespēlē, bet šitas frukts pēdējā laikā (faktiski pēdējos 3-4 gadus) uz pavasari metodiski izlasi uzmet, ta tāda vaina tad tāda... tā ka tāda veca tante! Ok, saprotu hokejs nav daiļslidošana kaut kādas traumas pa sezonu sakrājas, bet ne jau 3-4 gadus pēc kārtas!!! Pie kam parasti viņas uz pavasari ir vieniem un tiem pašiem kadriem, kuri pēdējā laikā regulāri pavasarī arī to izlasi uzmet.... varbūt būtu ta džekiem godīgi jāpasaka - nevēlos spēlēt izlasē vai ģimene, veselība pirmā vietā (ok un tas būtu saprotami, visi ir tikai cilvēki), bet nevis šitādas "atmazkas"... Domāju, ka arī LHF te nebūtu vairs baigi jāpazemojas - negrib spēlēt - sveiki! Uz izlasi vairs neaicināt! Esi brīvs un vari ārtsēt visu ko vien vēlies un kad vēlies!

  +3 [+] [-]

, 2016-03-14 17:06, pirms 9 gadiem
als rakstīja: Man arī kaut kā pēdējā laikā ir pofig uz šo un vēl arī vēl to mūsu otru Maskavas ģinamas kadru! Ok, pēdējais vēl tiešām ir traumēts par cik arī klubā jau pasen dēļ traumas nespēlē, bet šitas frukts pēdējā laikā (faktiski pēdējos 3-4 gadus) uz pavasari metodiski izlasi uzmet, ta tāda vaina tad tāda... tā ka tāda veca tante! Ok, saprotu hokejs nav daiļslidošana kaut kādas traumas pa sezonu sakrājas, bet ne jau 3-4 gadus pēc kārtas!!! Pie kam parasti viņas uz pavasari ir vieniem un tiem pašiem kadriem, kuri pēdējā laikā regulāri pavasarī arī to izlasi uzmet.... Domāju, ka arī LHF te nebūtu vairs baigi jāpazemojas - negrib spēlēt - sveiki! Uz izlasi vairs neaicināt! Esi brīvs un vari ārtsēt visu ko vien vēlies un kad vēlies!
Es taču par to saku - esi vecis un skaidri pasaki - NEGRIBU SPĒLĒT IZLASĒ, liks tev mieru fani, LHF un visi pārējiem. Nerunā aplinkus un pasaki lietas, kā ir.

  -2 [+] [-]

, 2016-03-14 17:09, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Mums nav tiesības nododīt otru cilvēku par viņa izvēli. Veselība, ģimene ir ļoti lielas vērtības un pat ja kāds atsaka izlasei tikai ģimenes dēļ es respektēju viņa izvēli. Protams ka es gribu lai vienmēr visi labākie piedalītos PČ, bet neesmu egoistiski noskaņots-es gribu. Mēs gribam ļoti daudz ko, diemžēl arōi koriģēt citu dzīves. Var jau skaisti runāt par patriotismu, bet ja patriotisms prasa papildus 2 mēnešus KATRU GADU paildzināt sezonu un sanāk ka 3-4 mēnešu vietā brīvs gadā ir tikia 2 mēneši.
Tie kas nosoda sportistu un skaisri runā, lai paši padomā vai viņi katru gadu pārstāvētu izlasi par velti vai simbolisku maksu, ziedojot vēl 2 mēnešus ģimenei, arī veselībai. Protams ka daudzi teiks ka jā, bet tieši uzsveru, ka tas ir katru gadu ar laiku veidojās rutīna.
Piekrītu, ka Bārtulis nav no tiem, kurš raujas uz izlasi, bet vai ir tiesības mums viņu nosodīt. Profesionālais sports ir nežēlīgs un jādomā katram ko darīs un kāds būs veselība pēc sportiskās karjeras beigām. Sanāk ka daudzi līdzjutēji ciena spēlētājus kuri nežēlo savu veselību un iespējams savu ģimeni vai ignorē ģimenes vēlmes. Interesanti vai tie paši līdzjutēji ciena arī savus tuvākos kad viņi nežēlo savu veselību un ignorē ģimenes vēlmes.
Kāds runās par palagu, kāds rakstīs ka tas ko uzrakstīju ir ūdens vai filozofēšana , bet varbūt kāds tomēr piekritīs vai aizdomāsies.
Izlasē spēlēt ir gods, un tā tas ir katrā valstī. Ir spēlētāji, sportisti, kas pārstāv savu valsti vienmēr un visur, jo viņam tas ir gods. Šajā gadījumā vairāk runa ir par atrunām (respektīvi traumām), kādēļ tev izdomāt tādus stāstus? Pasaki, ka negribi spēlēt un viss. Un atbildot uz tavu jautājumu - jā, ja es būtu profesionāls sportists es pārstāvētu savu valsti jebkurā brīdī. Izņemot svarīgākos notikumus ģimenes dzīvē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja