Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepājas metalurga" ģenerāldirektors Šēns: "Nav finansējuma, nav kluba"

Jānis Celmiņš

"Liepājas metalurga" ģenerāldirektors Šēns: "Nav finansējuma, nav kluba"
Ilgvars Šēns (pa kreisi)
Foto: liepajniekiem.lv

"Problēmas lielas, tomēr algas un kārtējos rēķinus turpinām maksāt," sarunā ar „Latvijas Avīzi” atzīst sporta kluba "Liepājas metalurgs" ģenerāldirektors Ilgvars Šēns. Tomēr finansiālo sarežģījumu dēļ liepājnieki šobrīd ir neziņā par iespējām uzturēt profesionālas komandas arī nākotnē.

Sporta klubā ieviesti stingri taupības pasākumi, budžetu apcērpot par aptuveni 50 procentiem. Tomēr kluba struktūra nav sašaurināta: futbola un hokeja komanda, arī sieviešu futbols, piramīdas apakšā – vairāk nekā 600 bērnu. "Mums ir kopējs sponsors – ja tam iet slikti, arī mums iet slikti. Uzņēmumu purina, un arī mums nav stabilitātes," norāda Ilgvars Šēns.

Vai pastāv bankrota iespēja, Šēns viennozīmīgi atbildēt nemāk. "Prognozēt neko nevar – nav finansējuma, nav kluba. Taču nevajag celt paniku. Ja uzlabosies ekonomika Eiropā un uzņēmumam pieaugs pieprasījums, tad arī sportam būs labāk," teic kluba ģenerāldirektors.

Jau šonedēļ ar Latvijas superkausa izcīņu iesāksies futbola sezona. Liepājnieki pirmo reizi pēc ilgiem gadiem šajā laikā iztiek bez treniņu nometnes ārzemēs. "Bet nometne ne vienmēr ir izdevīga. Ventspilniekiem Turcijā neko labi nav gājis, divas dienas tā līst, ka ārā nevar iziet. Sēž trenažieru zālē, baseinā. To mēs arī Liepājā varam darīt. Komandā būs pašu audzēkņi. Pērn mūsu dublieri uzvarēja pirmajā līgā, starp viņiem ir 19 un 18 gadus veci puiši, kuriem jādod iespēja spēlēt. Kādi mērķi? Ko gan no padsmitniekiem var prasīt? Pagaidām ir tikai pārbaudes spēles, bet tikšanās un mērķu izvirzīšana parasti notiek nedēļu pirms sezonas sākuma," tā ģenerāldirektors.

Pagaidām neesot zināms, uz kuru pusi nākamsezon stūrēs Liepājas hokejs. "Viss būs atkarīgs no naudas. Lai spēlētu Baltkrievijā un Krievijā, nepieciešami nopietni līdzekļi. Baltkrievijā pirmajām trim komandām ir tādi budžeti kā KHL. Palikt tikai Latvijā? Lielajai komandai te nav ko darīt. Pērn otrajai komandai izslēgšanas spēlēs iedevām sešus pirmās komandas hokejistus un uzvarējām. Viņiem te nebūtu interesanti," spriež Šēns.

Izmantotie resursi:
LA.lv

  +6 [+] [-]

, 2013-03-07 12:45, pirms 12 gadiem
Slikti.

 +15 [+] [-]

, 2013-03-07 12:49, pirms 12 gadiem
Liepāja ir laba hokeja skola un futbola arī!!! Un klapēt ciet tas butu kkas traģisks!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 12:56, pirms 12 gadiem
Ivaru valdē un lietas sakārtosies.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 12:57, pirms 12 gadiem
Te ir tikai daļa intervijas, oriģinālā viņš pašās beigās vēl saka, ka LM nedomā spēlēt MHL A grupā.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 12:59, pirms 12 gadiem
Valstij jānāk palīgā. Jāpārkāpj pāri saviem principiem "ručīt" ar tautas naudu savus čomus apkakājušos miljonārus .

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 12:59, pirms 12 gadiem
Būs jau labi!
Bet kāda vella pēc hoķi vilkt līdzi!Labāk visus līdzkļus atvelēt vienam sporta veidam-karalim!

     [+] [-]

, 2013-03-07 13:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LM tam visam jau pirms diviem gadiem jau gāja cauri, tad pagaidām paniku celt pāragri.
hokeju mēslainē!Lai futbols Liepājā dzīvo!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: Abrags

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 13:10, pirms 12 gadiem
Hokejs Liepājā ir attīstījies pietiekoši labā līmenī un nedomāju,ka to iznīcinot pieaugtu futbola labklājība.Ja jau tās naudiņas nav ,tad arī nav un nebūs ne vienam ,ne arī otram.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 13:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izlasi pilno Šena interviju la.lv,tad sapratīsi, ka Liepāja hokejs nav nodalāms no futbola, un otrādi.
neinteresē !
Kas uztur Liepājas hokeju?Nav hoķis vajadzīgs Liepājai!Kad es pēdējo reizi biju uz hoķa maču aizbraucis uz Liepaju,tad mani kā blaušanas aģitatoru izmeta uz ielas ,biju iešņabojis pa daudz,bet nekādu traci nepacēlu,tiesa atbalstīju LM hokeja komandu!Un tas tieši pievērsa manu uzmanību!smieklīgi paliek šeit netā skatīties RD spēles liepājā ,klusums mačā.Pietiek,nav vajadzīgs Liepājā hokejs!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 13:22, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: futbolu (vai nav vienalga, kur to pūsli dzenā?) var spēlēt arī citur - halli nevajag.
Ko futbolā lieni iekšā!Mēsliem tur nav vietas!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 13:26, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko futbolā lieni iekšā!Mēsliem tur nav vietas!
cienītais, pievaldi mutīti! Knapi no mammas brunčiem ārā izpiņķerējies, bet brūķē jau lielu muti.

Tinies uz savu futbola sadaļu un te nerādies!

     [+] [-]

, 2013-03-07 13:28, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: neinteresē !
Kas uztur Liepājas hokeju?Nav hoķis vajadzīgs Liepājai!Kad es pēdējo reizi biju uz hoķa maču aizbraucis uz Liepaju,tad mani kā blaušanas aģitatoru izmeta uz ielas ,biju iešņabojis pa daudz,bet nekādu traci nepacēlu,tiesa atbalstīju LM hokeja komandu!Un tas tieši pievērsa manu uzmanību!smieklīgi paliek šeit netā skatīties RD spēles liepājā ,klusums mačā.Pietiek,nav vajadzīgs Liepājā hokejs!
Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet Liepājā, tie kas atbalsta futbolu, atbalsta arī hokeju. Takā šeit nekas arī skatītāju starpā netiek dalīts.
Un nedomāju,ka likvidējot kādu no sporta veidiem kāds cits baigi iedzīvots, jo likvidēts tiktu tāpēc ka naudas nav, un nevis tāpēc ka naudu grib atdot citam sporta veidam.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 13:29, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Hokejs Liepājā ir attīstījies pietiekoši labā līmenī un nedomāju,ka to iznīcinot pieaugtu futbola labklājība.Ja jau tās naudiņas nav ,tad arī nav un nebūs ne vienam ,ne arī otram.
Precīzi.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 13:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet Liepājā, tie kas atbalsta futbolu, atbalsta arī hokeju. Takā šeit nekas arī skatītāju starpā netiek dalīts.
Un nedomāju,ka likvidējot kādu no sporta veidiem kāds cits baigi iedzīvots, jo likvidēts tiktu tāpēc ka naudas nav, un nevis tāpēc ka naudu grib atdot citam sporta veidam.
takš liecies mierā - kaut kāds pumpains lauķis iedomājies, ka viņš varēs noteikt kā jums tur Liepājā dzīvot, phe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 13:35, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Ko futbolā lieni iekšā!Mēsliem tur nav vietas!
Pamper, tu esi dīvains

     [+] [-]

, 2013-03-07 13:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai cik tas dīvaini nebūtu, bet Liepājā, tie kas atbalsta futbolu, atbalsta arī hokeju. Takā šeit nekas arī skatītāju starpā netiek dalīts.
Un nedomāju,ka likvidējot kādu no sporta veidiem kāds cits baigi iedzīvots, jo likvidēts tiktu tāpēc ka naudas nav, un nevis tāpēc ka naudu grib atdot citam sporta veidam .
lai cik dīvaini nebūtu bet tu melo!nelasu visu tavu safabricējumu,bet zinu cilvēkus kuriem pēc atbalstīšanas skaidrā prātā pienak klāt LM apsargs,pasaka palieci klusāks,jo traucē šeit dejotājām,jeb kas viņi jums skaitās!
Kam domāts sports?Laikam ne pa tēmu jautājumu tev uzdevu!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 13:38, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Pamper, tu esi dīvains
šķiet pamuļķīti esi diezgan divains!Neatsuva tevi nesen?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 13:39, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: lai cik dīvaini nebūtu bet tu melo!nelasu visu tavu safabricējumu,bet zinu cilvēkus kuriem pēc atbalstīšanas skaidrā prātā pienak klāt LM apsargs,pasaka palieci klusāks,jo traucē šeit dejotājām,jeb kas viņi jums skaitās!
Kam domāts sports?Laikam ne pa tēmu jautājumu tev uzdevu!
Nezinu,kas konkrēti bija Tavā gadījumā, bet neesmu manījis,ka ledus hallē apsargi kādam būtu piesējies par aktīvu fanošanu, vai kādām citām normālām darbībām no fanu puses. Ja kāds ir aizlējis acis, tad viņš var vainot sevi pats.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 13:39, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Te ir tikai daļa intervijas, oriģinālā viņš pašās beigās vēl saka, ka LM nedomā spēlēt MHL A grupā.
Bet īsti jēgu spēlēt MHL B arī neredzu. Uz sezonas beigām sāka iet grūtāk, bet ja rezultāti ir tādi kādi tie bija sezonas sākumā, tad jau labāk ietaupīt un spēlēt tikai LAČ un kaut vai BLR otrajā līgā.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-07 13:43, pirms 12 gadiem
kapēc Jums ridziniekiem šķiet kā mums jābļauj un nenormali skaļi jātbalsta Dinamo.Tā nav mūsu komanda,ja protams,esam Dinamo pusē bet tas nenozimē,ka esam baigie Jūsu fani.Tikai lojāli un tas arī viss,cita lieta ir Latvijas izlase,par to varat nešaubities,ka pasivi verojam tās spēles!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 13:44, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Būs jau labi!
Bet kāda vella pēc hoķi vilkt līdzi!Labāk visus līdzkļus atvelēt vienam sporta veidam-karalim!
vieglatlētikai?

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 13:44, pirms 12 gadiem
par Latvijas izlasi gribēu paskaidrot ,ka atbalstam skaļi un ar izpranti par notiekošo uz laukuma.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 13:50, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,kas konkrēti bija Tavā gadījumā, bet neesmu manījis,ka ledus hallē apsargi kādam būtu piesējies par aktīvu fanošanu, vai kādām citām normālām darbībām no fanu puses. Ja kāds ir aizlējis acis, tad viņš var vainot sevi pats.
tas bija vismaz gadus 10 atpakaļ!Tad jad LM cīnījās par labāko belaru klubu(čempī)!Bet ar to pietiek!Tagad jau līgzjutēju nenak,nav ko mest laukā!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 13:50, pirms 12 gadiem
nu japalidz gan pasvaldibai gan citiem liepajas bagatajam firmam nevar viens LM uzturet visas pilsetas sporta veidus plus loti lielu dalu no stradajosiem pilseta

  +9 [+] [-]

, 2013-03-07 13:53, pirms 12 gadiem
seja12387 rakstīja: vieglatlētikai?
Futbols ir sporta spelju karalis,bet vieglatletika ir karaliene,taka vajadzetu zinat mans draudzinj! Futbols ir un bus pasaules spelju karalis un popularakais sporta veids pasaule vienmer.
Slēpts komentārs: Key Nr.23

     [+] [-]

, 2013-03-07 14:14, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: tas bija vismaz gadus 10 atpakaļ!Tad jad LM cīnījās par labāko belaru klubu(čempī)!Bet ar to pietiek!Tagad jau līgzjutēju nenak,nav ko mest laukā!
Uz LM futbolu nāk tieši tikpat daudz (maz) skatitāji, ka arī šeit nevar būt nekāda diskusija par tēmu-kurš no sporta veidiem saglabājams skatītāju dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 14:27, pirms 12 gadiem
Kur tā problēma, vai tiešām ievērojami nokrities pieprasijums eiropā, jeb kādi ķīniešu metalurgi griež pogas ārā. Kaut ko pa ausu galam dzirdēju ka Krieviem arī šajā nozarē šogad plāni klājas.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 14:30, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz LM futbolu nāk tieši tikpat daudz (maz) skatitāji, ka arī šeit nevar būt nekāda diskusija par tēmu-kurš no sporta veidiem saglabājams skatītāju dēļ.
Izlasi manus komentus,jeb kada tev saprašana?Līdzjutējus fuķiks piedaisīt,bet koķis nē!!!

     [+] [-]

, 2013-03-07 14:40, pirms 12 gadiem
Cerēsim ka izdosies izkārpīties!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 14:44, pirms 12 gadiem
ERIX rakstīja: Valstij jānāk palīgā. Jāpārkāpj pāri saviem principiem "ručīt" ar tautas naudu savus čomus apkakājušos miljonārus .
Ko tur ručīt, ja mirst tas hokejs, tad lai mirst. Nav ko mākslīgi reanimēt viņu. Līga ir amatieru līmenī un tad nevajag profesionālu klubu...

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 15:04, pirms 12 gadiem
Mjā.
Kāda sāpe uz hoķi par to, ka pirms 10 gadiem no halles izmests piedzēries "fans"...

     [+] [-]

, 2013-03-07 15:05, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kur tā problēma, vai tiešām ievērojami nokrities pieprasijums eiropā, jeb kādi ķīniešu metalurgi griež pogas ārā. Kaut ko pa ausu galam dzirdēju ka Krieviem arī šajā nozarē šogad plāni klājas.
Problēma ir vispasaules ekonomiskajā krīzē! Baņķieri iegrābušies nākošo paaudžu naudiņā, refinansēt vairāk šo idiotismu nav iespējams! Cilvēki šobrīd dzīvo no plikas algas, kuras pietiek tikai izdzīvošanai un par brīvās naudas ieguldīšanu nekustamo īpašumu laukā neviens nedomā! Armatūra nevienam nav šobrīd vajadzīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:06, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ko tur ručīt, ja mirst tas hokejs, tad lai mirst. Nav ko mākslīgi reanimēt viņu. Līga ir amatieru līmenī un tad nevajag profesionālu klubu...
... un jēga tad bija ieguldīt miljonus tajā pasākumā, lai Liepājā no nulles izveidotu hokeju un tagad ar vieglu roku visu to iznīcināt!

Skatos Tu esi īsts Vienotības subprodukts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 15:11, pirms 12 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: hokejam jāklanās futbola priekšā, lai arī kā tas nepatiktu kaučuka dzenātāju faniem
tad ej un klanies

(pie reizes nomaini arī savu profila bildi)

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:12, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ... un jēga tad bija ieguldīt miljonus tajā pasākumā, lai Liepājā no nulles izveidotu hokeju un tagad ar vieglu roku visu to iznīcināt!

Skatos Tu esi īsts Vienotības subprodukts!
Pričom tur vienotība, viņš ir skaudīgais basketbola līdzjutējs. Kamēr basketbols nebūs populārāks par hokeju un futbolu, mierā jau neliksies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 15:14, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: Diezgan ípatnéji dzirdét jo pat atrodoties hallé ne visai skaidrá prátá, man shádas problémas nekad nav radushás
Vajag ne tikais atreasties bet arī atbalstīti!Es nezinu kā ir tagad!Bet patiesie,līdzjurtēji ir tur zaudēti!Laimīgi tur astrasties!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 15:19, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pričom tur vienotība, viņš ir skaudīgais basketbola līdzjutējs. Kamēr basketbols nebūs populārāks par hokeju un futbolu, mierā jau neliksies.
Paši to groza bumbas pasākumu izčakarēja ar visādiem moteļu jampadračiem un diskābeļiem, bet sliktais ir hokejs!

To es arī saucu par Vienotības stilu, paši māk tik griezt un ierobežot, bet veidot un attīstīt neprot nekā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:22, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Paši to groza bumbas pasākumu izčakarēja ar visādiem moteļu jampadračiem un diskābeļiem, bet sliktais ir hokejs!

To es arī saucu par Vienotības stilu, paši māk tik griezt un ierobežot, bet veidot un attīstīt neprot nekā!
Kāds sakars tagad basketbolam? Liec mieru basketam, bet apsties uz hokeju no malas. Čempionāts ir amatieru līmenī, lai valsts iedot naudu priekš jauniešu komandām un nav ko mocīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:26, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kāds sakars tagad basketbolam? Liec mieru basketam, bet apsties uz hokeju no malas. Čempionāts ir amatieru līmenī, lai valsts iedot naudu priekš jauniešu komandām un nav ko mocīties.
Basketam tiesham ir jaliek miers, var atstaat dazhus grozus pagalmos, lai var miinusus uzmeetat.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 15:30, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kāds sakars tagad basketbolam? Liec mieru basketam, bet apsties uz hokeju no malas. Čempionāts ir amatieru līmenī, lai valsts iedot naudu priekš jauniešu komandām un nav ko mocīties.
Ar basketu sakars tikai tāds, ka Tevi Agris77 ieskaitīja "skaudīgo basketbola līdzjutēju" kārtā!

Valsts nekad un neko nevienam nedos! Hokejs bērnu un jauniešu līmenī tiek uzturēts ar vecāku līdzekļiem! LV profesionāls pieaugušo hokeja čempionāts nekad nebūs iespējams! Mākslīgi varētu tikt uzturētas ~3-5 pieaugušo profesionālās komandas, ja kāds no malas iedos naudiņu, tas arī viss!

Un tavuprāt, ar ko tad hokejs mokās šobrīd?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:35, pirms 12 gadiem
arhivs X rakstīja: basketbols nekad nebús populáráks jo párák garlaicígs sporta veids. Skatos tikai pédéjás piecas minútes
Es mūsdienu basī tās pēdējās piecas minūtes arī nevaru paciest. Visu spēli noskraidijušies, nocīnijušies, bet viss izšķirās tikai un vienīgi pēdējās minūtēs. Vieni, vienīgi pārtraukumi, soda metienu konkursi, nafig vajadzēja tā mocīties, izspēlē pēdējās trīs minūtes un miers.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:44, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es mūsdienu basī tās pēdējās piecas minūtes arī nevaru paciest. Visu spēli noskraidijušies, nocīnijušies, bet viss izšķirās tikai un vienīgi pēdējās minūtēs. Vieni, vienīgi pārtraukumi, soda metienu konkursi, nafig vajadzēja tā mocīties, izspēlē pēdējās trīs minūtes un miers.
Aha, es šito arī nevaru paciest - ZB tas šahs. Ja tā nav LV izlase (par kuru jāfano), slēdzu nafig prom vai lasu grāmatu.
Ieviestu noteikumu, ka pēdējā pusotrā minūtē izdarīts fauls nozīmē automātiski noraidīšanu, spēlētu kā mīlīši

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:44, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kāds sakars tagad basketbolam? Liec mieru basketam, bet apsties uz hokeju no malas. Čempionāts ir amatieru līmenī, lai valsts iedot naudu priekš jauniešu komandām un nav ko mocīties.
Tagad kārta hokejam saņemt naudu no Latvijas valsts mežiem, basim jau vairs nedos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 15:53, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tagad kārta hokejam saņemt naudu no Latvijas valsts mežiem, basim jau vairs nedos.
Šaubos, vai jēga dod kaut kādiem krievu nejēgām naudu, tad labāk bobslejam/skeletonam un kamaniņām.

Bet vai basketbols ir vainīgs, ka par to fano latvieši pārsvarā un tādi, kuri var izkārtot naudu?

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 15:53, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Atkal kads te ieminejas par skatiitaajiem. Neaizmirsisim, ka Liepaajaa ir 82 000 iedz. un profesionals klubs hokejaa, futbolaa un basketbolaa. Pienemsim ka futbola un basketbola klubus likvide - protams uz hokeju ietu vairaak. Uz visu tacu vienlaicigi nevar aiziet, pats saproti.

Par hokeja skatitajiem un to skaitu vel runajot...
Uz LM majas speli nak videji 700 skatitaji. 700sk/82000iedz = katrs 0,00853 liepajnieks atnak uz speli.

Uz Dinamo Rigas luzeru kausa speli nak 2000 skatitaji. Riigaa ir 706 413 + vel no piepilsetaam varetu pieskaitit cilvekus klat, bet tas lai paliek. 2000sk/706413iedz = sanak, ka katrs 0,00283 iedzivotajs nak uz hokeju. Tatad videjais skaitlis Riigaa ir mazaaks, par spiiti visam DR marketingam, itkaa augstajam liimenim, siltajai eertajai areenai, utt..
Kādi 700 ? Zirgam jāsmejas. Pirmkārt, vismaz puse ir LM darbinieki, vadība (tā, kas nesēž VIP), treneri, LM sistēmas dalībnieki un sportisti, kur nu vēl vecāki, radi, beibes, utt. Ar visu to es vairāk par 200-300 esmu redzējis reti.

Nu, jā, lūzeru kausā ir 2200. To, ka iepriekš regulāri nāca divreiz vairāk - un atseviškos gadījumos bija pilna Arēna, to nevar ņemt vērā. Nemaz nerunājot par iepriekšējām sezonām.

Starp citu, kādos gadījumos LM halle ir pilna? Pastāstīt? Vienreiz sezonā. Tās cenas un pieplūdums pēc tam halli baro samērā ilgi.

Aizej labāk savu tuftu pastum Matulim, tas vismaz cenšas atbildēt kaut ko sakarīgu (līdz noriebjas).

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 15:55, pirms 12 gadiem
bobrix rakstīja: nu japalidz gan pasvaldibai gan citiem liepajas bagatajam firmam nevar viens LM uzturet visas pilsetas sporta veidus plus loti lielu dalu no stradajosiem pilseta
kuras ir tās liepājas bagātās firmas? jā, pilsēta latvijas mērogiem liela, bet tas jau nenozīmē, ka pilna ar lieliem, bagātiem uzņēmumiem, kuri ir gatavi ziedot naudu sportam! daudzi vispār neiegulda naudu sportā, jo viņus tas neinteresē, kā arī labāk patur savu naudu savā kabatā. turklāt, liepājā ir daudz dažādu sporta veidu un visi grib naudu...
bet ko te lieki muti vārstīt- daudziem liepāja vispār ir kā sarkana lupata, to ieraugot vienīgais, ko spējīgi darīt- tukši tirst...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:00, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: bet ko te lieki muti vārstīt- daudziem liepāja vispār ir kā sarkana lupata, to ieraugot vienīgais, ko spējīgi darīt- tukši tirst...
Nevajag tad te taisīt tādus provinciālus gājienus, pie katras izdevības kaut ko baigi iekost citiem, tad nebūs tāda tukša iršana.

Un ievēliet Zaharjina cilvēku pār mēru, nevis Sesku, tad jums nebūs jāgrūž pašvaldību nauda braukalēšanā pa izdangātiem lauku ceļiem

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:05, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šaubos, vai jēga dod kaut kādiem krievu nejēgām naudu, tad labāk bobslejam/skeletonam un kamaniņām.

Bet vai basketbols ir vainīgs, ka par to fano latvieši pārsvarā un tādi, kuri var izkārtot naudu?
Naudu nedot tautībām, bet sporta veidiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:08, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: kuras ir tās liepājas bagātās firmas? jā, pilsēta latvijas mērogiem liela, bet tas jau nenozīmē, ka pilna ar lieliem, bagātiem uzņēmumiem, kuri ir gatavi ziedot naudu sportam! daudzi vispār neiegulda naudu sportā, jo viņus tas neinteresē, kā arī labāk patur savu naudu savā kabatā. turklāt, liepājā ir daudz dažādu sporta veidu un visi grib naudu...
bet ko te lieki muti vārstīt- daudziem liepāja vispār ir kā sarkana lupata, to ieraugot vienīgais, ko spējīgi darīt- tukši tirst...
Pie tā, ka nauda netiek novirzīta labdarībai ir tikai un vienīgi Saeimas un Ministru kabineta vaina! Kāpēc Igaunijā, kur ir mazāks iedzīvotāju skaits, tiek sponsorēti klubi un sports attīstās?

Ir pārdomāta nodokļu politika!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:12, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Pie tā, ka nauda netiek novirzīta labdarībai ir tikai un vienīgi Saeimas un Ministru kabineta vaina! Kāpēc Igaunijā, kur ir mazāks iedzīvotāju skaits, tiek sponsorēti klubi un sports attīstās?

Ir pārdomāta nodokļu politika!!!
pag, pag - konkrētāk:
kuri klubi Igaunijā tad ir tie, kuri tiek baigi labi sponsorēti? Teiksi, ka Igaunijas sportā ir ieguldīts vairāk privāto sponsoru līdzekļu kā Latvijā? Faktus, lūdzu, galdā!
Tāpat - kuri tad ir tie Igaunijas sporta veidi, kur tieši pēdējajos gados ir tā lielā attīstība? Konkrēti!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:18, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: pag, pag - konkrētāk:
kuri klubi Igaunijā tad ir tie, kuri tiek baigi labi sponsorēti? Teiksi, ka Igaunijas sportā ir ieguldīts vairāk privāto sponsoru līdzekļu kā Latvijā? Faktus, lūdzu, galdā!
Tāpat - kuri tad ir tie Igaunijas sporta veidi, kur tieši pēdējajos gados ir tā lielā attīstība? Konkrēti!
Ja sporta veidi, tad lūdzu, igauņi noturēja un attīsta rokasbumbu un volejbolu! Kas notiek Latvijā? Roķene totālā d!rsā! Volejbols knapi elpo, sporta veids kurā bija olimpiskie čempioni!

Kopumā iegulda vairāk, pateicoties nodokļu atlaidēm! Cik vieglatlētikas halles vien ir Igaunijā uzbūvētas!!!

     [+] [-]

, 2013-03-07 16:23, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja sporta veidi, tad lūdzu, igauņi noturēja un attīsta rokasbumbu un volejbolu! Kas notiek Latvijā? Roķene totālā d!rsā! Volejbols knapi elpo, sporta veids kurā bija olimpiskie čempioni!

Kopumā iegulda vairāk, pateicoties nodokļu atlaidēm! Cik vieglatlētikas halles vien ir Igaunijā uzbūvētas!!!
Njā, volejbola klubi estiņiem ir bagātāki un stiprāki. Pēdējā laikā arī futbolā situācija mainās par labu viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:36, pirms 12 gadiem
Patiesībā vajadzētu kādiem dažiem liepājniekiemvilkt visus uz spēlēm, lai tribīnes ir sliktākajā gadījumā vismaz puspilnas. Nezinu kāda situācija bija šosezon bet iepriekšējā biju uz spēli( sanāca kurlandē iemaldīties), nu biju domājis, ka būs vairak cilvēku.
Protams klubam pasam jādomā par auditoriju, bet domāju, ka vismaz daļu tekošo rēķinu ar 80% apmeklētību varētu vismaz nosegt. Tāpēc vajadzētu kautkā mazliet aktivizēties vietējiem entuziastiem un vākt baru uz spēlēm... Varbut kāds vietējais sponsors var kautkādas akcijas veidot... Un personīgi man liekas, ka Liepājā basketbols ir populārāks nekā futbols - bet tas subjektīvi, vnk zinu daudzus, kas gan paši vakaros spēlē basi, gan arī seko tam līdzi.
Lai vai kā, uzskatu ka LM nav pelnījusi bankrotu vai spēlēt tikai LAČā. Es būtu gatavs piečuku ziedot budžetam(lai arī atbalstu Rīgu)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-07 16:44, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja sporta veidi, tad lūdzu, igauņi noturēja un attīsta rokasbumbu un volejbolu! Kas notiek Latvijā? Roķene totālā d!rsā! Volejbols knapi elpo, sporta veids kurā bija olimpiskie čempioni!

Kopumā iegulda vairāk, pateicoties nodokļu atlaidēm! Cik vieglatlētikas halles vien ir Igaunijā uzbūvētas!!!
toties igauņiem nav hokeja (ja neskaita komandas "hobija" līmenī), bobsleja, kamaniņu, skeletona, šortreka, BMX - gan jau vēl var atrasts, kā nav.
Neaizmirsti, ka Latvija ir maza valsts - visu nevar gribot. Piemēram: ja ir hokejs, tad nav rokasbumba un volejbols (domāju, klasisko nevis pludmales) - visam jau nekad nepietiks.

Un atkal konkrētāk: cik vieglatlētikas halles Igaunijā ir uzbūvētas? Un cik no viņām pateicoties nodokļu atlaidēm? Ak, jā - starp citu, pastāsti kādas tad ir tās brīnumainās nodokļu atlaides Igaunijā? Par cik lielākas nekā Latvijā? Citādi pagaidām no Tavas puses ir tikai konkrēta .iršana bez faktiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:45, pirms 12 gadiem
henrijz rakstīja: Patiesībā vajadzētu kādiem dažiem liepājniekiemvilkt visus uz spēlēm, lai tribīnes ir sliktākajā gadījumā vismaz puspilnas.
Jā, būtu labi. Mēs jau šeit esam šito sprieduši... vai nu cilvēki atēdušies labumu (cik sezonas jau hoķis ir Liepājā, par futeni nerunājot?!), vai citas izklaides, vai vienkārši labāk ir iedzert, vai apātija. Nujā, ļaunuma ass RD, kā nu bez tās.

Galvenais, ka negribot nākt pat par velti. Klubs ir mēģinājis apspriest iespēju dalīt brīvbiļetes, bet strādnieki atklāti pasaka, ka nav vērts, tikai izsviesta nauda par papīru un drukāšanu...

Es nezinu, kā ar reklāmu, bet info par spēlēm Kurzemes vārdā ir.

Tas sliktākais ir tas, ka hokejs droši vien tiktu izmests pirmais, jo no futbola vismaz kaut kāda nauda nāk. A hokejā - izaudzini puiku, viņš paceļ cepuri, aiziet dziļākos ūdeņos. Bet arī tas ir aprunāts vairākkārt.

     [+] [-]

, 2013-03-07 16:48, pirms 12 gadiem
Tāpat arī tas mārketings, atribūtika. Tiek uzskatīts, ka tauta nepirks tik un tā. Nu, desmit nopirks kaut ko. Pārējie pateiks, ka par dārgu, paskat, cik tur Vanagu "saiet".

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 16:50, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tāpat arī tas mārketings, atribūtika. Tiek uzskatīts, ka tauta nepirks tik un tā. Nu, desmit nopirks kaut ko. Pārējie pateiks, ka par dārgu, paskat, cik tur Vanagu "saiet".
par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:52, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Mana darba diena driz beigsies, ar Matuli padiskutesu velak

Labi, aizmirsisim par luzeru kausa skaitli. Videji uz Dinamo sosezon naca ap. 6000sk. Nu tad paskaiti, 6000/706 413 + pieriga. Skaitlis liepajai tik un ta lielaks.

Liepajai videji ir 700sk. Par sistemas darbiniekiem - itka tadu nebuutu areenaa kad Ginamka kapaa

Sosezon neatceros kad Liepajas halle butu parpildita. Pedejoreiz ja nekludos, tas bija kad LM ar ASK Ogre speleja LAC finaalaa. Tacu skaitlis Liepajai tik un ta ir lielaks.
Tā jau tas vienmēr ir bijis, lielpilsētās tas % ir un būs mazāks, nav ko atkal taisīt lielo Liepājas mērīšanos. Varēji vēl salīdzināt Liepāju ar Raunu par ko stāstija panorāmā LTV.LV / LTV Tautas sports / Nedēļas tēma /... , viņiem filmēšanas dienā % noteikti būs grandiozs un jebkurš ciema basketbola čempis arī jums ieliks.

     [+] [-]

, 2013-03-07 16:55, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Bet īsti jēgu spēlēt MHL B arī neredzu. Uz sezonas beigām sāka iet grūtāk, bet ja rezultāti ir tādi kādi tie bija sezonas sākumā, tad jau labāk ietaupīt un spēlēt tikai LAČ un kaut vai BLR otrajā līgā.
vai var daudz ietaupīt tik jautājums? Nē nu ok Kišiņeva... Pārējais viss +/- tiešākā vai tālākā tuvumā (Baltika un LV 2 komandas, krievi laikam k-kur ap Maskavu +/- tas pats, kas Baltkrievijā...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 16:58, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Atkal kads te ieminejas par skatiitaajiem. Neaizmirsisim, ka Liepaajaa ir 82 000 iedz. un profesionals klubs hokejaa, futbolaa un basketbolaa. Pienemsim ka futbola un basketbola klubus likvide - protams uz hokeju ietu vairaak. Uz visu tacu vienlaicigi nevar aiziet, pats saproti.

Par hokeja skatitajiem un to skaitu vel runajot...
Uz LM majas speli nak videji 700 skatitaji. 700sk/82000iedz = katrs 0,00853 liepajnieks atnak uz speli.
kolchozniek!
es runaju par tiem laikiem kad lieko biļetīti bija grūti Liepājā sameklēt!Bet kad ienācu halē,tad nesapratu ko šie visi saēdušies,ja nav spējīgi atbalstīt komandu!Dzer kaut kādas kolveidīgus dzērienus ar salmiņiem(pat zināmi man cilvēki) un galvu iebāzuši pēcpusē,lai tik šos nepamanītu)!Es nezināju patieso situāciju toreiz tāpēc mani izmeta!
Ej traktoru remontē!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:58, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.
Precīzi! plus vairāk intervijas internetā ar vietējiem spēlētajiem, utmldz.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:03, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vai var daudz ietaupīt tik jautājums? Nē nu ok Kišiņeva... Pārējais viss +/- tiešākā vai tālākā tuvumā (Baltika un LV 2 komandas, krievi laikam k-kur ap Maskavu +/- tas pats, kas Baltkrievijā...
ģeogrāfs, odnako

Starp citu, Kišiņeva no Liepājas ir tikai nedaudz tālāk par Maskavu (kādi 400 km vairāk). Savukārt, Minska ir 2x tuvāk par Maskavu. Bez tam, Moldovā jau neviena spēle vispār netika aizvadīta - Platina visu sezonu spēlēja tikai viesos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:03, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šaubos, vai jēga dod kaut kādiem krievu nejēgām naudu, tad labāk bobslejam/skeletonam un kamaniņām.

Bet vai basketbols ir vainīgs, ka par to fano latvieši pārsvarā un tādi, kuri var izkārtot naudu?
Liec mierā etnisko piederību, visi nodokļus maksā vienādos apmēros. Neesmu nekāds krievu aizstāvis, bet tas ir fakts ka biznesā lielākais vairums ir citu tautību pārstāvji un viņi jau rada to valsts vai uzņemumu pievienoto vērtību, nevis latviešu ierēdņi.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 17:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.
Tas gan noteikti tiesa. Vispār viņi jau aicina skolās (es nezinu, vai par velti), un pāris tādās spēlēs esmu bijis klāt - jā, tad hallē rodas noskaņa, bērni ir pacentušies. Nu, paspiedz meičas, nu lai tak spiedz. Labāk nekā klukn trīs veči un katru kustību uz ledus lietpratīgi "aptirš", paši būdami tādi meistari, ka tik turies.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:11, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: toties igauņiem nav hokeja (ja neskaita komandas "hobija" līmenī), bobsleja, kamaniņu, skeletona, šortreka, BMX - gan jau vēl var atrasts, kā nav.
Neaizmirsti, ka Latvija ir maza valsts - visu nevar gribot. Piemēram: ja ir hokejs, tad nav rokasbumba un volejbols (domāju, klasisko nevis pludmales) - visam jau nekad nepietiks.

Un atkal konkrētāk: cik vieglatlētikas halles Igaunijā ir uzbūvētas? Un cik no viņām pateicoties nodokļu atlaidēm? Ak, jā - starp citu, pastāsti kādas tad ir tās brīnumainās nodokļu atlaides Igaunijā? Par cik lielākas nekā Latvijā? Citādi pagaidām no Tavas puses ir tikai konkrēta .iršana bez faktiem.
Klau, no Tavas puses vēl lielāka d!ršana! Igauņi nav muļķi un fantastiskās naudas summas nemētā pa labi un kreisi! Jā nav viņiem bobsleja, skeletona un kamaniņu, bet nav viņiem arī savas ledus trases, toties viņiem ir Odenpeja un viss kas saistīts ar slēpošanas sportu!!!

Nav šortreka un hokeja, bet nav jau arī to ledus haļļu, kur to visu var attīstīt, toties viņiem ir vieglatlētikas halles un desmitcīņa ir nenormālākā cieņā!!!

Atvaino, bet Igaunija ir vēl mazāka par Latviju, tur arī diemžēl nav viss iespējams, kāds vienmēr būs apdalīts!!!

Te tev mazs piemērs par VALGU:

Valgā darbojas 24 sporta klubi, kuros 15 pieredzējušu treneru uzraudzībā kopā nodarbināti apmēram 500 jaunieši. Pilsētas sporta dzīves centrālās iestādes ir Valgas stadions un Valgas sporta halle.

Stadionā regulāri notiek republikāniskie vieglatlētikas un futbola mači, kā arī dažādi citi starptautiskas nozīmes sporta pasākumi. Valgas sporta halle uzcelta 2005. gadā un atzīta par vienu no labākajām Igaunijā. Hallē vienlaicīgi iespējams nodarboties ar dažādiem sporta veidiem bumbu spēļu laukumos, vieglatlētikas laukumos, lēkšanas sektoros, skrejceliņos u.c.

No 2006. gada pilsētā darbojas sava basketbola komanda - Igaunijas basketbola meistarlīgas komanda. Lieliskas iespējas attīstīt savas futbola spēles prasmes ir arī speciāli izveidotā futbola stadionā Kungla ielā, bet, pateicoties vietējo sporta entuziastu uzņēmībai, ziemas periodā hokeja laukumā var attīstīt savas daiļslidošanas un hokeja spēles prasmes. Tiem, kam tuvāka sportošana sporta zālēs, iespējams trenēties un sacenties vēl trīs skolu sporta zālēs, toties brīvdabas sportotāji iecienījuši veselības stundas Prīmetsas veselības un Pedeles dabas takās.Gar Valgas-Tartu lielceļu paralēli izveidots veloceliņš, kas vasaras periodā piemērots riteņbraucējiem un skrituļslidotājiem, bet ziemas periodā- slēpotājiem.

Valgas pašvaldībai ir cieša sadraudzība ar kaimiņpilsētu Valku. 2005. gadā aizsākās Igaunijas-Latvijas basketbola turnīra tradīcija, kurā piedalās 8 labākās komandas no Valgas apriņķa un Vidzemes reģiona. Kopīgas sacensības tiek rīkotas arī volejbolā, futbolā, šahā un vieglatlētikā. Par tradīciju kļuvis ielu skrējiens „Loskutov Cup", ko rīko par godu ievērojamajam maratonskrējējam Pavelam Loskutovam, kura dzimtene ir Valka-Valga. Katru gadu tiek rīkots populārais pārrobežu skrējiens, bet vasarā pilsētas svētku ietvaros izklaidējošs sporta pasākums ir laivu rallijs pa Pedeles upi. Valgā katru vasaru pulcējas arī stiprākie Igaunijas un Latvijas vīri, kuri pierāda sevi sacensībās „Livonijas spēkavīrs".

Vēl vieglatlētikas halles ir Tartu, Tallina, Veru! Ko nepietiek? Cik ir Latvijā?!?!

  +8 [+] [-]

, 2013-03-07 17:16, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Uz futenī nāk vairāk
tomēr svaigs gaiss
Ne tikais gaiss!Liepājnieku asinīs ir futbols ,uz hoķi nāca ,lai uz brīnumu paskatīties,neļāva saknēm(fanu) iedzīt asnus!Diemžēl!..............
Un cik pretīgi ir klausīties tos pokemonus kas ņirdz par Liepājas publiku hoķī mača laikā,bet tās ir sekas par ko es rakstīju!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:20, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Klau, no Tavas puses vēl lielāka d!ršana! Igauņi nav muļķi un fantastiskās naudas summas nemētā pa labi un kreisi! Jā nav viņiem bobsleja, skeletona un kamaniņu, bet nav viņiem arī savas ledus trases, toties viņiem ir Odenpeja un viss kas saistīts ar slēpošanas sportu!!!

Nav šortreka un hokeja, bet nav jau arī to ledus haļļu, kur to visu var attīstīt, toties viņiem ir vieglatlētikas halles un desmitcīņa ir nenormālākā cieņā!!!

Atvaino, bet Igaunija ir vēl mazāka par Latviju, tur arī diemžēl nav viss iespējams, kāds vienmēr būs apdalīts!!!

Te tev mazs piemērs par VALGU:

Valgā darbojas 24 sporta klubi, kuros 15 pieredzējušu treneru uzraudzībā kopā nodarbināti apmēram 500 jaunieši. Pilsētas sporta dzīves centrālās iestādes ir Valgas stadions un Valgas sporta halle.

Stadionā regulāri notiek republikāniskie vieglatlētikas un futbola mači, kā arī dažādi citi starptautiskas nozīmes sporta pasākumi. Valgas sporta halle uzcelta 2005. gadā un atzīta par vienu no labākajām Igaunijā. Hallē vienlaicīgi iespējams nodarboties ar dažādiem sporta veidiem bumbu spēļu laukumos, vieglatlētikas laukumos, lēkšanas sektoros, skrejceliņos u.c.

No 2006. gada pilsētā darbojas sava basketbola komanda - Igaunijas basketbola meistarlīgas komanda. Lieliskas iespējas attīstīt savas futbola spēles prasmes ir arī speciāli izveidotā futbola stadionā Kungla ielā, bet, pateicoties vietējo sporta entuziastu uzņēmībai, ziemas periodā hokeja laukumā var attīstīt savas daiļslidošanas un hokeja spēles prasmes. Tiem, kam tuvāka sportošana sporta zālēs, iespējams trenēties un sacenties vēl trīs skolu sporta zālēs, toties brīvdabas sportotāji iecienījuši veselības stundas Prīmetsas veselības un Pedeles dabas takās.Gar Valgas-Tartu lielceļu paralēli izveidots veloceliņš, kas vasaras periodā piemērots riteņbraucējiem un skrituļslidotājiem, bet ziemas periodā- slēpotājiem.

Valgas pašvaldībai ir cieša sadraudzība ar kaimiņpilsētu Valku. 2005. gadā aizsākās Igaunijas-Latvijas basketbola turnīra tradīcija, kurā piedalās 8 labākās komandas no Valgas apriņķa un Vidzemes reģiona. Kopīgas sacensības tiek rīkotas arī volejbolā, futbolā, šahā un vieglatlētikā. Par tradīciju kļuvis ielu skrējiens „Loskutov Cup", ko rīko par godu ievērojamajam maratonskrējējam Pavelam Loskutovam, kura dzimtene ir Valka-Valga. Katru gadu tiek rīkots populārais pārrobežu skrējiens, bet vasarā pilsētas svētku ietvaros izklaidējošs sporta pasākums ir laivu rallijs pa Pedeles upi. Valgā katru vasaru pulcējas arī stiprākie Igaunijas un Latvijas vīri, kuri pierāda sevi sacensībās „Livonijas spēkavīrs".



Vēl vieglatlētikas halles ir Tartu, Tallina, Veru! Ko nepietiek? Cik ir Latvijā?!?!
Labi - nepretendēju uz sporta būvju eksperta lomu Latvijā, bet nu teikt, ka šeit nekā nav, būtu pilnīgi aplami. Pasakiti cik daudz jaunas sporta zāles perifērijā ir uzbūvētas.

Starp citu, piemēram, par Jelgavu varētu uzrakstīt ne mazāk kaismīgu reklāmas rakstu

Bet par tām nodokļu atlaidēm Tu tā arī neatbildēji.

     [+] [-]

, 2013-03-07 17:24, pirms 12 gadiem
Beidziet kasīties - uztaiisiet labāk labdarības kontu LM komandai, būs prātīgak iztērēts laiks un arī daudzus Paldies saņemsiet, kas ir labāk nekā ja, kāds Tevi saukā par sporta būvju ekspertu!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:24, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: hokeju mēslainē!Lai futbols Liepājā dzīvo!
Tad,jau labāk,lai finansē cirku,kaut gan nekāda atšķirība nav.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 17:31, pirms 12 gadiem
eksperts007 rakstīja: Tad,jau labāk,lai finansē cirku,kaut gan nekāda atšķirība nav.
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 3 nedēļām, 16. februārī.
Atstājis 20 komentārus.
------------
cik šoreiz esi komentus vērsis pret Andris5?Pats anšu kolchoznieks vien esi!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:33, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Labi - nepretendēju uz sporta būvju eksperta lomu Latvijā, bet nu teikt, ka šeit nekā nav, būtu pilnīgi aplami. Pasakiti cik daudz jaunas sporta zāles perifērijā ir uzbūvētas.

Starp citu, piemēram, par Jelgavu varētu uzrakstīt ne mazāk kaismīgu reklāmas rakstu

Bet par tām nodokļu atlaidēm Tu tā arī neatbildēji.
Dod laiku un es Tev precīzi atbildēšu, jo šobrīd nemācēšu teikt kāds % ir vairāk vai mazāk, bet Igaunijas nodokļu politika ir vērsta uz naudas ieguldīšanu uzņēmuma attīstīšanā [netiek aplikti ar nodokļiem], t.i., ja naudu izmaksā dividendēs, tad šo summu apliek ar nodokļiem, bet ja ieguldi atpakaļ uzņēmuma attīstībā, tad nemaksā neko! Līdzīgi arī par labdarību un sporta sponsorēšanu! Vēl liels plus ir savādāka nodokļu politika sportistiem, kur arī viņi tiek aplikti ar mazākiem nodokļiem!

Kā piemērs: Latvijas komanda ar 100 000 Ls budžetu nodokļos nomaksā krietni lielāku summu, kā Igaunijas, uz tā rēķina tad arī Igaunijas klubu komandas var atļauties algot labākus un dārgākus spēlētājus jeb ieguldīt vairāk naudas pašā sporta procesā!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:36, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 3 nedēļām, 16. februārī.
Atstājis 20 komentārus.
------------
cik šoreiz esi komentus vērsis pret Andris5?Pats anšu kolchoznieks vien esi!
Andrīt piektais tēva dēls,tev to nesaprast,jo trešais jau parasti ir debīls,kur vēl runāt par piekto.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:36, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: ...

Kā piemērs: Latvijas komanda ar 100 000 Ls budžetu nodokļos nomaksā krietni lielāku summu, kā Igaunijas, uz tā rēķina tad arī Igaunijas klubu komandas var atļauties algot labākus un dārgākus spēlētājus jeb ieguldīt vairāk naudas pašā sporta procesā!
kur Tu šeti redzi piemēru??? CIK % Igaunijā un CIK % Latvijā? Konkrētāk!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:45, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tu šeti redzi piemēru??? CIK % Igaunijā un CIK % Latvijā? Konkrētāk!
Ja gribi precīzas summas, atvaino, jo precīzi neatceros, visu nevar paturēt atmiņā, tad jājautā volejbolistiem, kuri spēlē Igaunijas-Latvijas kopējā čempī, bet bija viena intervija ar Latvijas kluba pārstāvi, tad tajā +/- salīdzināja summas un nodokļu, kādus maksā Latvijas un Igaunijas klubi! Ja nekļūdos, tad LV klubi 1/2 vai 2/5 samaksā nodokļos attiecībā pret igauņu 1/10! Kaut kā tā!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:45, pirms 12 gadiem
eksperts007 rakstīja: Andrīt piektais tēva dēls,tev to nesaprast,jo trešais jau parasti ir debīls,kur vēl runāt par piekto.
Neesu kļūdījies!(lasīt komentā 17:31)

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:52, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja gribi precīzas summas, atvaino, jo precīzi neatceros, visu nevar paturēt atmiņā, tad jājautā volejbolistiem, kuri spēlē Igaunijas-Latvijas kopējā čempī, bet bija viena intervija ar Latvijas kluba pārstāvi, tad tajā +/- salīdzināja summas un nodokļu, kādus maksā Latvijas un Igaunijas klubi! Ja nekļūdos, tad LV klubi 1/2 vai 2/5 samaksā nodokļos attiecībā pret igauņu 1/10! Kaut kā tā!
baidos, ka nu Tu lej. Atšķirība starp Igaunijas un Latvijas nodokļu sistēmām nav tik ievērojama - pajautā jebkuram finansistam, kas strādā Baltijas reģionā.

P.S. es negribu summas - bet cik % ir vienā valstī, un cik otrā. Ja Tu kaut ko apgalvo - tad liec pretī faktus nevis "es kaut kur lasīju vienu interviju".

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:02, pirms 12 gadiem
taa redz iet ka mums liepaajaa futbols visus sos 20 gadus pastaav tikai uz LM reekina!bija labi ka naudina bija,bet nu buus laikam tuudi,ja wisu apcirps!labi vismaz muuseejie tiks pie speeleesanas bet kaadu super rezultaatu sogad varat negaidiit! un vienam otram labaakajam no jaunajiem buutu jau iespeeja uz kaadu labaaku klubu pamukt,bet visi jau laikam uz paaris gadiem ar kontraktiem sasieti,un par velti jau vinus nedos!

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:03, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: baidos, ka nu Tu lej. Atšķirība starp Igaunijas un Latvijas nodokļu sistēmām nav tik ievērojama - pajautā jebkuram finansistam, kas strādā Baltijas reģionā.

P.S. es negribu summas - bet cik % ir vienā valstī, un cik otrā. Ja Tu kaut ko apgalvo - tad liec pretī faktus nevis "es kaut kur lasīju vienu interviju".
Visiem sporta pazinējiem, lūdzu palīdziet izšķirt strīdu! Vai Latvijas sporta klubiem ir lielāki nodokļi kā Igaunijas? Visiem kuri zin precīzus skaitļus un %, cik lieli nodokļi katrā valstī, lūdzu rakstiet!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:06, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Visiem sporta pazinējiem, lūdzu palīdziet izšķirt strīdu! Vai Latvijas sporta klubiem ir lielāki nodokļi kā Igaunijas? Visiem kuri zin precīzus skaitļus un %, cik lieli nodokļi katrā valstī, lūdzu rakstiet!
kur Tu redzi strīdu??? Es jau nestrīdos! Tikai vēlos, lai Tavi kategoriskie apgalvojumi tiktu pamatoti ar faktiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:13, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tu redzi strīdu??? Es jau nestrīdos! Tikai vēlos, lai Tavi kategoriskie apgalvojumi tiktu pamatoti ar faktiem.
Nemīz, cilvēki palīdzēs!

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:27, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nemīz, cilvēki palīdzēs!
Liecies mierā, nevar būt lielas nodokļu atšķirības. Ja tā būtu, sāktos atkal kaut kāda shēmošana caur kaimiņvalsti.
Ja pat pieņemsim ka Tev taisnība un igauņi maksā tikai 1/10, tad no kā pastāv valsts? Visi tad skries tikai sportu atbalstīt, bet to 1/10 ko uzņēmējs pārmaksās, sporta klubs atdos atpakaļ skaidrā naudā, tā nav problēma. Pirms gadiem desmit, pasts esmu devis un saņēmis atpakaļ.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 18:30, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Liecies mierā, nevar būt lielas nodokļu atšķirības. Ja tā būtu, sāktos atkal kaut kāda shēmošana caur kaimiņvalsti.
Ja pat pieņemsim ka Tev taisnība un igauņi maksā tikai 1/10, tad no kā pastāv valsts? Visi tad skries tikai sportu atbalstīt, bet to 1/10 ko uzņēmējs pārmaksās, sporta klubs atdos atpakaļ skaidrā naudā, tā nav problēma. Pirms gadiem desmit, pasts esmu devis un saņēmis atpakaļ.
Iemācies lasīt, viengada plānotāj! Es nesalīdzinu vidējo igauni, bet gan igauni profesionālo sportistu un nodokļu sistēmu sportā!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 18:40, pirms 12 gadiem
taa redz iet ka 20 gadus LM bez ar citiem sponsoriem negribeeja sadarboties ,un vai taadi jeedziigi piedawaajumi arii bija nezinu !bet nu vismaz jaunie vieteejie tiks izspeeleeties,un sogad jeedziigu vietu tabulaa arii neredzeet ,bet vienu otru pozitiivu paarsteiguma cali sagaadaas jo dazadi jaunie ir talantiigi tik biskin jaauzspeelee ar pieaugusiem veciem!dazs labs jau varetu iekaartots kaada labaakaa liiga bet lm jau newienu sewiski izdewiigi paardewusi naw pa siem gadiem un lm jau vienmeer gribeejis pa speeleetaju pa daudz naudinas ,un kameess sogad faktiski ir pirmais kas noLM PA TIESO PARGAAJIS UZ JEEDZIIGU LIIGU ,MAARIS neskaitaas vinu skonto uz kijewu paardewa!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 18:42, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Iemācies lasīt, viengada plānotāj! Es nesalīdzinu vidējo igauni, bet gan igauni profesionālo sportistu un nodokļu sistēmu sportā!
Kapēc Tu domā ka sportam ir sava atsevišķa nodokļu sistēma, ja tā būtu, atkal sāksies shēmošana, jeb pareizāk sakot naudas atmazgāšana. Visa tā nodokļu sistēma ir pārdomāta, lai nebūtu izdevīga shēmošana.
Nav jau problēma juridiski nodibināt kaut vai saviem ofisa darbiniekiem, profesionālu beisbola klubu, jeb kādiem basketbolistiem maksāt miljonus mēnesī, no kuriem 99,9999% pie garderobes durvīm atdod atpakaļ.
Ja Tu kaut ko tādu lasiji, ievadi atslēgas vārdus googlē un liec galdā to brīnumrakstu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:45, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kapēc Tu domā ka sportam ir sava atsevišķa nodokļu sistēma, ja tā būtu, atkal sāksies shēmošana, jeb pareizāk sakot naudas atmazgāšana. Visa tā nodokļu sistēma ir pārdomāta, lai nebūtu izdevīga shēmošana.
Nav jau problēma juridiski nodibināt kaut vai saviem ofisa darbiniekiem, profesionālu beisbola klubu, jeb kādiem basketbolistiem maksāt miljonus mēnesī, no kuriem 99,9999% pie garderobes durvīm atdod atpakaļ.
Ja Tu kaut ko tādu lasiji, ievadi atslēgas vārdus googlē un liec galdā to brīnumrakstu.
Nebāzies par tapu visiem caurumiem, sēdi savā viesu namā un padzirdi ar tēju apmeklētājus!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:50, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: takš liecies mierā - kaut kāds pumpains lauķis iedomājies, ka viņš varēs noteikt kā jums tur Liepājā dzīvot, phe.
Man nepārklausījās?
tu mērgli mani par pumpainu lauķi nosauci?Izdzimteni gaidu atbildi!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:00, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nebāzies par tapu visiem caurumiem, sēdi savā viesu namā un padzirdi ar tēju apmeklētājus!!!
Labi sēdēšu rāms, turpini burt drāmu, gan jau pats kādreiz iedziļināsies šajos jautājumos un sapratīsi kur tā sāls.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:07, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi sēdēšu rāms, turpini burt drāmu, gan jau pats kādreiz iedziļināsies šajos jautājumos un sapratīsi kur tā sāls.
Tikai bez apvainošanās, drāma ne drāma, bet jautājums ir pietiekami interesants, lai to kārtīgi izpētītu un tikai tad ceptu augšā pretenzijas! Pats arī tagad pastiprināti interesēšos pie saviem igauņu draugiem, kā tad īsti viņiem ar to sporta būšanu un nodokļu sistēmu tur īsti ir!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,kas konkrēti bija Tavā gadījumā, bet neesmu manījis,ka ledus hallē apsargi kādam būtu piesējies par aktīvu fanošanu, vai kādām citām normālām darbībām no fanu puses. Ja kāds ir aizlējis acis, tad viņš var vainot sevi pats.
Tas bija gadus 10 atpakaļ!Tagad jau nav kam piesieties!Esmu šeit video skatījis!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 20:07, pirms 12 gadiem
Veči visi viens par otru vecāki un pieredzējušāki un ko tik savā mūžā nav darījuši - par ko vispār bija diskusija?!
Andris5 gan derētu iedzert tējiņu, nomierina! Jo bļaurēšana, cik futbols ir svarīgs, it sevišķi pie hokeja raksta, maz ticams, ka sadzirdēs vajadzīgo auditoriju!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 20:11, pirms 12 gadiem
henrijz rakstīja: Veči visi viens par otru vecāki un pieredzējušāki un ko tik savā mūžā nav darījuši - par ko vispār bija diskusija?!
Andris5 gan derētu iedzert tējiņu, nomierina! Jo bļaurēšana, cik futbols ir svarīgs, it sevišķi pie hokeja raksta, maz ticams, ka sadzirdēs vajadzīgo auditoriju!
Nevajag abraga vietā izvilkt šo profilu,gaidu abraga atbildi ar tieši konkrēto profilu!
Jeb bikses jau pielaidi?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 20:20, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: neinteresē !
Kas uztur Liepājas hokeju?Nav hoķis vajadzīgs Liepājai!Kad es pēdējo reizi biju uz hoķa maču aizbraucis uz Liepaju,tad mani kā blaušanas aģitatoru izmeta uz ielas ,biju iešņabojis pa daudz,bet nekādu traci nepacēlu,tiesa atbalstīju LM hokeja komandu!Un tas tieši pievērsa manu uzmanību!smieklīgi paliek šeit netā skatīties RD spēles liepājā ,klusums mačā.Pietiek,nav vajadzīgs Liepājā hokejs!
Brīnums,ka tu vispār tiki iekšā hallē,jo tādus kā tevi bez vecākiem nekur nelaiž.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 20:26, pirms 12 gadiem
eksperts007 rakstīja: Brīnums,ka tu vispār tiki iekšā hallē,jo tādus kā tevi bez vecākiem nekur nelaiž.
aizej ventspilī šovakar kādu klientu noskati varbūt paveiksies!Vēlu labu vakaru!
bet abraga profilu es panīcināšu!mīz*ls pamuka!Vai ne?cik nožēlojami!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 20:55, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: aizej ventspilī šovakar kādu klientu noskati varbūt paveiksies!Vēlu labu vakaru!
bet abraga profilu es panīcināšu!mīz*ls pamuka!Vai ne?cik nožēlojami!
Es abragam piekrītu, jo tā uzvesties var tikai pumpains piena puika. Kurš pie tam nereti satrīdās ar savām prātiņa paliekām.

     [+] [-]

, 2013-03-07 21:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es abragam piekrītu, jo tā uzvesties var tikai pumpains piena puika. Kurš pie tam nereti satrīdās ar savām prātiņa paliekām.
es gaidu abraga atbildi!ne pa velti tevi agrāk daudzi ir smērējuši,ķengājuši šeit SC par visām malām!vai ne tā?patika?tāda padibene esi jāsāk beidzot piekrist tiem komentiem!Kaut toreiz man tevis bija žēl!,tagad nesaprotu kapēc.......
vienīgais aizstavis abrags nu tad jau esi zvērs!abraga mērķis ir nevis tava aizstāvība bet konkrēti andris5!
es gaidu šā profila atbildi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-07 21:39, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Žēl man viņa palika. Izskatās ka pumpainais piena puika ar galvu pa priekšu ieskrējis betona sienā, un tas acim redzami nesis savas sekas.. Novēlēsim viņam ātru veseļošanos!
tak aizej nobičo savu ādas cigāru ventspils kolchoznieK!varbūt paliks vieglāk?
abraga profilu nevēlies iesaistīt diskusijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-07 21:48, pirms 12 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Kāds sakars man ar Abraga iesaistīšanu diskusijās? Kad Abrags pats gribēs, tad arī nāks un komentēs/diskutēs. Ar tādu šmurguli kā tevi var cerēt uz normālu un sakarīgu diskusiju?
tu jau esi tas pats abrags!zem ntajiem profiliem esi baigi muskuļots?

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 21:51, pirms 12 gadiem
Transfermarkt vēsta, ka par Kameša pārdošanu Amkar LM saņēmuši 300 štukas eiro. Maz vai daudz - spriežat paši. Manuprāt, šādā situācijā būtu jānolemj par labu vienam sporta veidam, ja nu galus nevarēs vairs savilkt. Jāskatās, kur lielāka perspektīva. Tieši transfēru dēļ, manuprāt, futbolam. Dinamo, ja vajadzēs, bez problēmām savāks kādu špīleri no LM, bet futbolā vismaz var uz transfēriem kaut ko arī nopelnīt. It sevišķi tagad, ja kāds jaunais Liepājas censonis uzspīdēs šajā Virslīgas sezonā.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 21:56, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Transfermarkt vēsta, ka par Kameša pārdošanu Amkar LM saņēmuši 300 štukas eiro. Maz vai daudz - spriežat paši. Manuprāt, šādā situācijā būtu jānolemj par labu vienam sporta veidam, ja nu galus nevarēs vairs savilkt. Jāskatās, kur lielāka perspektīva. Tieši transfēru dēļ, manuprāt, futbolam. Dinamo, ja vajadzēs, bez problēmām savāks kādu špīleri no LM, bet futbolā vismaz var uz transfēriem kaut ko arī nopelnīt. It sevišķi tagad, ja kāds jaunais Liepājas censonis uzspīdēs šajā Virslīgas sezonā.
Piekrītu!
Tieši par to arī es savu diskusiju aizsāku!Futbolam jāliek visi līdzekļi iekšā! hoķis lai paliek ģinamkām!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 22:01, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Piekrītu!
Tieši par to arī es savu diskusiju aizsāku!Futbolam jāliek visi līdzekļi iekšā! hoķis lai paliek ģinamkām!
Labi ka tādam loham neviens padomu neprasīs.

     [+] [-]

, 2013-03-07 22:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi ka tādam loham neviens padomu neprasīs.
tu jefiņ!tevi šeit savulaik par lohu dēvēja!Vai ne tā?Tas nav mans viedoklis(par lohu kad tevi sauca)!tā kā labāk pievaldi muti!
laikam šance tiktu zaudēta?tāpēc tāds satraukums?
bet mani interesē futbols,un tas vienīgais ir liepajnieku sirdī,nedaudz bimbis .........,bet hoķis Liepājai ir svešs sporta veids!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 22:19, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vaidzētu zināt, ka LAT vb izlase ir soļa attālumā no EČ, jeb TOP 20 jau tagad
Viņam tikai ledus hokejs galvā. Tāpat, kā leiši nozombēti, un domā, ka visā pasaulē top sports ir bimbambols.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 23:08, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vaidzētu zināt, ka LAT vb izlase ir soļa attālumā no EČ, jeb TOP 20 jau tagad
Tas protams ir labi ka volejbols atdzimst, bet kas tur īpašs no tā TOP 20! Cik tad viņas ir eiropā? 30.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-08 09:15, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es abragam piekrītu, jo tā uzvesties var tikai pumpains piena puika. Kurš pie tam nereti satrīdās ar savām prātiņa paliekām.
Agri,es Tev tomēr ieteiktu padomāt par pārcelšanos uz Z-koreju.
Tur visi domā pēc viena šablona, un nevienam nekāds domu brīvības nav pieļaujamas, un tad Tev nebūs jāpukst uz tiem,kas domā savādāk nekā Tu.



Vai Tev ir izdevies kaut vienu dienu būt konsekventam???