Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

"Liepājas metalurga" ģenerāldirektors Šēns: "Nav finansējuma, nav kluba"

Jānis Celmiņš

"Liepājas metalurga" ģenerāldirektors Šēns: "Nav finansējuma, nav kluba"
Ilgvars Šēns (pa kreisi)
Foto: liepajniekiem.lv

"Problēmas lielas, tomēr algas un kārtējos rēķinus turpinām maksāt," sarunā ar „Latvijas Avīzi” atzīst sporta kluba "Liepājas metalurgs" ģenerāldirektors Ilgvars Šēns. Tomēr finansiālo sarežģījumu dēļ liepājnieki šobrīd ir neziņā par iespējām uzturēt profesionālas komandas arī nākotnē.

Sporta klubā ieviesti stingri taupības pasākumi, budžetu apcērpot par aptuveni 50 procentiem. Tomēr kluba struktūra nav sašaurināta: futbola un hokeja komanda, arī sieviešu futbols, piramīdas apakšā – vairāk nekā 600 bērnu. "Mums ir kopējs sponsors – ja tam iet slikti, arī mums iet slikti. Uzņēmumu purina, un arī mums nav stabilitātes," norāda Ilgvars Šēns.

Vai pastāv bankrota iespēja, Šēns viennozīmīgi atbildēt nemāk. "Prognozēt neko nevar – nav finansējuma, nav kluba. Taču nevajag celt paniku. Ja uzlabosies ekonomika Eiropā un uzņēmumam pieaugs pieprasījums, tad arī sportam būs labāk," teic kluba ģenerāldirektors.

Jau šonedēļ ar Latvijas superkausa izcīņu iesāksies futbola sezona. Liepājnieki pirmo reizi pēc ilgiem gadiem šajā laikā iztiek bez treniņu nometnes ārzemēs. "Bet nometne ne vienmēr ir izdevīga. Ventspilniekiem Turcijā neko labi nav gājis, divas dienas tā līst, ka ārā nevar iziet. Sēž trenažieru zālē, baseinā. To mēs arī Liepājā varam darīt. Komandā būs pašu audzēkņi. Pērn mūsu dublieri uzvarēja pirmajā līgā, starp viņiem ir 19 un 18 gadus veci puiši, kuriem jādod iespēja spēlēt. Kādi mērķi? Ko gan no padsmitniekiem var prasīt? Pagaidām ir tikai pārbaudes spēles, bet tikšanās un mērķu izvirzīšana parasti notiek nedēļu pirms sezonas sākuma," tā ģenerāldirektors.

Pagaidām neesot zināms, uz kuru pusi nākamsezon stūrēs Liepājas hokejs. "Viss būs atkarīgs no naudas. Lai spēlētu Baltkrievijā un Krievijā, nepieciešami nopietni līdzekļi. Baltkrievijā pirmajām trim komandām ir tādi budžeti kā KHL. Palikt tikai Latvijā? Lielajai komandai te nav ko darīt. Pērn otrajai komandai izslēgšanas spēlēs iedevām sešus pirmās komandas hokejistus un uzvarējām. Viņiem te nebūtu interesanti," spriež Šēns.

Izmantotie resursi:
LA.lv

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 16:50, pirms 11 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Tāpat arī tas mārketings, atribūtika. Tiek uzskatīts, ka tauta nepirks tik un tā. Nu, desmit nopirks kaut ko. Pārējie pateiks, ka par dārgu, paskat, cik tur Vanagu "saiet".
par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:52, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Mana darba diena driz beigsies, ar Matuli padiskutesu velak

Labi, aizmirsisim par luzeru kausa skaitli. Videji uz Dinamo sosezon naca ap. 6000sk. Nu tad paskaiti, 6000/706 413 + pieriga. Skaitlis liepajai tik un ta lielaks.

Liepajai videji ir 700sk. Par sistemas darbiniekiem - itka tadu nebuutu areenaa kad Ginamka kapaa

Sosezon neatceros kad Liepajas halle butu parpildita. Pedejoreiz ja nekludos, tas bija kad LM ar ASK Ogre speleja LAC finaalaa. Tacu skaitlis Liepajai tik un ta ir lielaks.
Tā jau tas vienmēr ir bijis, lielpilsētās tas % ir un būs mazāks, nav ko atkal taisīt lielo Liepājas mērīšanos. Varēji vēl salīdzināt Liepāju ar Raunu par ko stāstija panorāmā LTV.LV / LTV Tautas sports / Nedēļas tēma /... , viņiem filmēšanas dienā % noteikti būs grandiozs un jebkurš ciema basketbola čempis arī jums ieliks.

     [+] [-]

, 2013-03-07 16:55, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Bet īsti jēgu spēlēt MHL B arī neredzu. Uz sezonas beigām sāka iet grūtāk, bet ja rezultāti ir tādi kādi tie bija sezonas sākumā, tad jau labāk ietaupīt un spēlēt tikai LAČ un kaut vai BLR otrajā līgā.
vai var daudz ietaupīt tik jautājums? Nē nu ok Kišiņeva... Pārējais viss +/- tiešākā vai tālākā tuvumā (Baltika un LV 2 komandas, krievi laikam k-kur ap Maskavu +/- tas pats, kas Baltkrievijā...

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 16:58, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Atkal kads te ieminejas par skatiitaajiem. Neaizmirsisim, ka Liepaajaa ir 82 000 iedz. un profesionals klubs hokejaa, futbolaa un basketbolaa. Pienemsim ka futbola un basketbola klubus likvide - protams uz hokeju ietu vairaak. Uz visu tacu vienlaicigi nevar aiziet, pats saproti.

Par hokeja skatitajiem un to skaitu vel runajot...
Uz LM majas speli nak videji 700 skatitaji. 700sk/82000iedz = katrs 0,00853 liepajnieks atnak uz speli.
kolchozniek!
es runaju par tiem laikiem kad lieko biļetīti bija grūti Liepājā sameklēt!Bet kad ienācu halē,tad nesapratu ko šie visi saēdušies,ja nav spējīgi atbalstīt komandu!Dzer kaut kādas kolveidīgus dzērienus ar salmiņiem(pat zināmi man cilvēki) un galvu iebāzuši pēcpusē,lai tik šos nepamanītu)!Es nezināju patieso situāciju toreiz tāpēc mani izmeta!
Ej traktoru remontē!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 16:58, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.
Precīzi! plus vairāk intervijas internetā ar vietējiem spēlētajiem, utmldz.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:03, pirms 11 gadiem
Ikrnpk rakstīja: vai var daudz ietaupīt tik jautājums? Nē nu ok Kišiņeva... Pārējais viss +/- tiešākā vai tālākā tuvumā (Baltika un LV 2 komandas, krievi laikam k-kur ap Maskavu +/- tas pats, kas Baltkrievijā...
ģeogrāfs, odnako

Starp citu, Kišiņeva no Liepājas ir tikai nedaudz tālāk par Maskavu (kādi 400 km vairāk). Savukārt, Minska ir 2x tuvāk par Maskavu. Bez tam, Moldovā jau neviena spēle vispār netika aizvadīta - Platina visu sezonu spēlēja tikai viesos.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:03, pirms 11 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Šaubos, vai jēga dod kaut kādiem krievu nejēgām naudu, tad labāk bobslejam/skeletonam un kamaniņām.

Bet vai basketbols ir vainīgs, ka par to fano latvieši pārsvarā un tādi, kuri var izkārtot naudu?
Liec mierā etnisko piederību, visi nodokļus maksā vienādos apmēros. Neesmu nekāds krievu aizstāvis, bet tas ir fakts ka biznesā lielākais vairums ir citu tautību pārstāvji un viņi jau rada to valsts vai uzņemumu pievienoto vērtību, nevis latviešu ierēdņi.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 17:05, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: par mārketingu runājot - Tu pieminēji Kurzemes Vārdu, bet vai jaunieši (kas ir primārā mērķa grupa!) avīzes mūsdienās vairs vispār lasa? Tad jau efektīgāk ir regulāri izlikt plakātus VISĀS Liepājas skolās.
Tas gan noteikti tiesa. Vispār viņi jau aicina skolās (es nezinu, vai par velti), un pāris tādās spēlēs esmu bijis klāt - jā, tad hallē rodas noskaņa, bērni ir pacentušies. Nu, paspiedz meičas, nu lai tak spiedz. Labāk nekā klukn trīs veči un katru kustību uz ledus lietpratīgi "aptirš", paši būdami tādi meistari, ka tik turies.

  +4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:11, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: toties igauņiem nav hokeja (ja neskaita komandas "hobija" līmenī), bobsleja, kamaniņu, skeletona, šortreka, BMX - gan jau vēl var atrasts, kā nav.
Neaizmirsti, ka Latvija ir maza valsts - visu nevar gribot. Piemēram: ja ir hokejs, tad nav rokasbumba un volejbols (domāju, klasisko nevis pludmales) - visam jau nekad nepietiks.

Un atkal konkrētāk: cik vieglatlētikas halles Igaunijā ir uzbūvētas? Un cik no viņām pateicoties nodokļu atlaidēm? Ak, jā - starp citu, pastāsti kādas tad ir tās brīnumainās nodokļu atlaides Igaunijā? Par cik lielākas nekā Latvijā? Citādi pagaidām no Tavas puses ir tikai konkrēta .iršana bez faktiem.
Klau, no Tavas puses vēl lielāka d!ršana! Igauņi nav muļķi un fantastiskās naudas summas nemētā pa labi un kreisi! Jā nav viņiem bobsleja, skeletona un kamaniņu, bet nav viņiem arī savas ledus trases, toties viņiem ir Odenpeja un viss kas saistīts ar slēpošanas sportu!!!

Nav šortreka un hokeja, bet nav jau arī to ledus haļļu, kur to visu var attīstīt, toties viņiem ir vieglatlētikas halles un desmitcīņa ir nenormālākā cieņā!!!

Atvaino, bet Igaunija ir vēl mazāka par Latviju, tur arī diemžēl nav viss iespējams, kāds vienmēr būs apdalīts!!!

Te tev mazs piemērs par VALGU:

Valgā darbojas 24 sporta klubi, kuros 15 pieredzējušu treneru uzraudzībā kopā nodarbināti apmēram 500 jaunieši. Pilsētas sporta dzīves centrālās iestādes ir Valgas stadions un Valgas sporta halle.

Stadionā regulāri notiek republikāniskie vieglatlētikas un futbola mači, kā arī dažādi citi starptautiskas nozīmes sporta pasākumi. Valgas sporta halle uzcelta 2005. gadā un atzīta par vienu no labākajām Igaunijā. Hallē vienlaicīgi iespējams nodarboties ar dažādiem sporta veidiem bumbu spēļu laukumos, vieglatlētikas laukumos, lēkšanas sektoros, skrejceliņos u.c.

No 2006. gada pilsētā darbojas sava basketbola komanda - Igaunijas basketbola meistarlīgas komanda. Lieliskas iespējas attīstīt savas futbola spēles prasmes ir arī speciāli izveidotā futbola stadionā Kungla ielā, bet, pateicoties vietējo sporta entuziastu uzņēmībai, ziemas periodā hokeja laukumā var attīstīt savas daiļslidošanas un hokeja spēles prasmes. Tiem, kam tuvāka sportošana sporta zālēs, iespējams trenēties un sacenties vēl trīs skolu sporta zālēs, toties brīvdabas sportotāji iecienījuši veselības stundas Prīmetsas veselības un Pedeles dabas takās.Gar Valgas-Tartu lielceļu paralēli izveidots veloceliņš, kas vasaras periodā piemērots riteņbraucējiem un skrituļslidotājiem, bet ziemas periodā- slēpotājiem.

Valgas pašvaldībai ir cieša sadraudzība ar kaimiņpilsētu Valku. 2005. gadā aizsākās Igaunijas-Latvijas basketbola turnīra tradīcija, kurā piedalās 8 labākās komandas no Valgas apriņķa un Vidzemes reģiona. Kopīgas sacensības tiek rīkotas arī volejbolā, futbolā, šahā un vieglatlētikā. Par tradīciju kļuvis ielu skrējiens „Loskutov Cup", ko rīko par godu ievērojamajam maratonskrējējam Pavelam Loskutovam, kura dzimtene ir Valka-Valga. Katru gadu tiek rīkots populārais pārrobežu skrējiens, bet vasarā pilsētas svētku ietvaros izklaidējošs sporta pasākums ir laivu rallijs pa Pedeles upi. Valgā katru vasaru pulcējas arī stiprākie Igaunijas un Latvijas vīri, kuri pierāda sevi sacensībās „Livonijas spēkavīrs".

Vēl vieglatlētikas halles ir Tartu, Tallina, Veru! Ko nepietiek? Cik ir Latvijā?!?!

  +8 [+] [-]

, 2013-03-07 17:16, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Uz futenī nāk vairāk
tomēr svaigs gaiss
Ne tikais gaiss!Liepājnieku asinīs ir futbols ,uz hoķi nāca ,lai uz brīnumu paskatīties,neļāva saknēm(fanu) iedzīt asnus!Diemžēl!..............
Un cik pretīgi ir klausīties tos pokemonus kas ņirdz par Liepājas publiku hoķī mača laikā,bet tās ir sekas par ko es rakstīju!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:20, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Klau, no Tavas puses vēl lielāka d!ršana! Igauņi nav muļķi un fantastiskās naudas summas nemētā pa labi un kreisi! Jā nav viņiem bobsleja, skeletona un kamaniņu, bet nav viņiem arī savas ledus trases, toties viņiem ir Odenpeja un viss kas saistīts ar slēpošanas sportu!!!

Nav šortreka un hokeja, bet nav jau arī to ledus haļļu, kur to visu var attīstīt, toties viņiem ir vieglatlētikas halles un desmitcīņa ir nenormālākā cieņā!!!

Atvaino, bet Igaunija ir vēl mazāka par Latviju, tur arī diemžēl nav viss iespējams, kāds vienmēr būs apdalīts!!!

Te tev mazs piemērs par VALGU:

Valgā darbojas 24 sporta klubi, kuros 15 pieredzējušu treneru uzraudzībā kopā nodarbināti apmēram 500 jaunieši. Pilsētas sporta dzīves centrālās iestādes ir Valgas stadions un Valgas sporta halle.

Stadionā regulāri notiek republikāniskie vieglatlētikas un futbola mači, kā arī dažādi citi starptautiskas nozīmes sporta pasākumi. Valgas sporta halle uzcelta 2005. gadā un atzīta par vienu no labākajām Igaunijā. Hallē vienlaicīgi iespējams nodarboties ar dažādiem sporta veidiem bumbu spēļu laukumos, vieglatlētikas laukumos, lēkšanas sektoros, skrejceliņos u.c.

No 2006. gada pilsētā darbojas sava basketbola komanda - Igaunijas basketbola meistarlīgas komanda. Lieliskas iespējas attīstīt savas futbola spēles prasmes ir arī speciāli izveidotā futbola stadionā Kungla ielā, bet, pateicoties vietējo sporta entuziastu uzņēmībai, ziemas periodā hokeja laukumā var attīstīt savas daiļslidošanas un hokeja spēles prasmes. Tiem, kam tuvāka sportošana sporta zālēs, iespējams trenēties un sacenties vēl trīs skolu sporta zālēs, toties brīvdabas sportotāji iecienījuši veselības stundas Prīmetsas veselības un Pedeles dabas takās.Gar Valgas-Tartu lielceļu paralēli izveidots veloceliņš, kas vasaras periodā piemērots riteņbraucējiem un skrituļslidotājiem, bet ziemas periodā- slēpotājiem.

Valgas pašvaldībai ir cieša sadraudzība ar kaimiņpilsētu Valku. 2005. gadā aizsākās Igaunijas-Latvijas basketbola turnīra tradīcija, kurā piedalās 8 labākās komandas no Valgas apriņķa un Vidzemes reģiona. Kopīgas sacensības tiek rīkotas arī volejbolā, futbolā, šahā un vieglatlētikā. Par tradīciju kļuvis ielu skrējiens „Loskutov Cup", ko rīko par godu ievērojamajam maratonskrējējam Pavelam Loskutovam, kura dzimtene ir Valka-Valga. Katru gadu tiek rīkots populārais pārrobežu skrējiens, bet vasarā pilsētas svētku ietvaros izklaidējošs sporta pasākums ir laivu rallijs pa Pedeles upi. Valgā katru vasaru pulcējas arī stiprākie Igaunijas un Latvijas vīri, kuri pierāda sevi sacensībās „Livonijas spēkavīrs".



Vēl vieglatlētikas halles ir Tartu, Tallina, Veru! Ko nepietiek? Cik ir Latvijā?!?!
Labi - nepretendēju uz sporta būvju eksperta lomu Latvijā, bet nu teikt, ka šeit nekā nav, būtu pilnīgi aplami. Pasakiti cik daudz jaunas sporta zāles perifērijā ir uzbūvētas.

Starp citu, piemēram, par Jelgavu varētu uzrakstīt ne mazāk kaismīgu reklāmas rakstu

Bet par tām nodokļu atlaidēm Tu tā arī neatbildēji.

     [+] [-]

, 2013-03-07 17:24, pirms 11 gadiem
Beidziet kasīties - uztaiisiet labāk labdarības kontu LM komandai, būs prātīgak iztērēts laiks un arī daudzus Paldies saņemsiet, kas ir labāk nekā ja, kāds Tevi saukā par sporta būvju ekspertu!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:24, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: hokeju mēslainē!Lai futbols Liepājā dzīvo!
Tad,jau labāk,lai finansē cirku,kaut gan nekāda atšķirība nav.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 17:31, pirms 11 gadiem
eksperts007 rakstīja: Tad,jau labāk,lai finansē cirku,kaut gan nekāda atšķirība nav.
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 3 nedēļām, 16. februārī.
Atstājis 20 komentārus.
------------
cik šoreiz esi komentus vērsis pret Andris5?Pats anšu kolchoznieks vien esi!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:33, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Labi - nepretendēju uz sporta būvju eksperta lomu Latvijā, bet nu teikt, ka šeit nekā nav, būtu pilnīgi aplami. Pasakiti cik daudz jaunas sporta zāles perifērijā ir uzbūvētas.

Starp citu, piemēram, par Jelgavu varētu uzrakstīt ne mazāk kaismīgu reklāmas rakstu

Bet par tām nodokļu atlaidēm Tu tā arī neatbildēji.
Dod laiku un es Tev precīzi atbildēšu, jo šobrīd nemācēšu teikt kāds % ir vairāk vai mazāk, bet Igaunijas nodokļu politika ir vērsta uz naudas ieguldīšanu uzņēmuma attīstīšanā [netiek aplikti ar nodokļiem], t.i., ja naudu izmaksā dividendēs, tad šo summu apliek ar nodokļiem, bet ja ieguldi atpakaļ uzņēmuma attīstībā, tad nemaksā neko! Līdzīgi arī par labdarību un sporta sponsorēšanu! Vēl liels plus ir savādāka nodokļu politika sportistiem, kur arī viņi tiek aplikti ar mazākiem nodokļiem!

Kā piemērs: Latvijas komanda ar 100 000 Ls budžetu nodokļos nomaksā krietni lielāku summu, kā Igaunijas, uz tā rēķina tad arī Igaunijas klubu komandas var atļauties algot labākus un dārgākus spēlētājus jeb ieguldīt vairāk naudas pašā sporta procesā!

  -4 [+] [-]

, 2013-03-07 17:36, pirms 11 gadiem
Andris5 rakstīja: sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 3 nedēļām, 16. februārī.
Atstājis 20 komentārus.
------------
cik šoreiz esi komentus vērsis pret Andris5?Pats anšu kolchoznieks vien esi!
Andrīt piektais tēva dēls,tev to nesaprast,jo trešais jau parasti ir debīls,kur vēl runāt par piekto.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:36, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: ...

Kā piemērs: Latvijas komanda ar 100 000 Ls budžetu nodokļos nomaksā krietni lielāku summu, kā Igaunijas, uz tā rēķina tad arī Igaunijas klubu komandas var atļauties algot labākus un dārgākus spēlētājus jeb ieguldīt vairāk naudas pašā sporta procesā!
kur Tu šeti redzi piemēru??? CIK % Igaunijā un CIK % Latvijā? Konkrētāk!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 17:45, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tu šeti redzi piemēru??? CIK % Igaunijā un CIK % Latvijā? Konkrētāk!
Ja gribi precīzas summas, atvaino, jo precīzi neatceros, visu nevar paturēt atmiņā, tad jājautā volejbolistiem, kuri spēlē Igaunijas-Latvijas kopējā čempī, bet bija viena intervija ar Latvijas kluba pārstāvi, tad tajā +/- salīdzināja summas un nodokļu, kādus maksā Latvijas un Igaunijas klubi! Ja nekļūdos, tad LV klubi 1/2 vai 2/5 samaksā nodokļos attiecībā pret igauņu 1/10! Kaut kā tā!

  +3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:45, pirms 11 gadiem
eksperts007 rakstīja: Andrīt piektais tēva dēls,tev to nesaprast,jo trešais jau parasti ir debīls,kur vēl runāt par piekto.
Neesu kļūdījies!(lasīt komentā 17:31)

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 17:52, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja gribi precīzas summas, atvaino, jo precīzi neatceros, visu nevar paturēt atmiņā, tad jājautā volejbolistiem, kuri spēlē Igaunijas-Latvijas kopējā čempī, bet bija viena intervija ar Latvijas kluba pārstāvi, tad tajā +/- salīdzināja summas un nodokļu, kādus maksā Latvijas un Igaunijas klubi! Ja nekļūdos, tad LV klubi 1/2 vai 2/5 samaksā nodokļos attiecībā pret igauņu 1/10! Kaut kā tā!
baidos, ka nu Tu lej. Atšķirība starp Igaunijas un Latvijas nodokļu sistēmām nav tik ievērojama - pajautā jebkuram finansistam, kas strādā Baltijas reģionā.

P.S. es negribu summas - bet cik % ir vienā valstī, un cik otrā. Ja Tu kaut ko apgalvo - tad liec pretī faktus nevis "es kaut kur lasīju vienu interviju".

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:02, pirms 11 gadiem
taa redz iet ka mums liepaajaa futbols visus sos 20 gadus pastaav tikai uz LM reekina!bija labi ka naudina bija,bet nu buus laikam tuudi,ja wisu apcirps!labi vismaz muuseejie tiks pie speeleesanas bet kaadu super rezultaatu sogad varat negaidiit! un vienam otram labaakajam no jaunajiem buutu jau iespeeja uz kaadu labaaku klubu pamukt,bet visi jau laikam uz paaris gadiem ar kontraktiem sasieti,un par velti jau vinus nedos!

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:03, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: baidos, ka nu Tu lej. Atšķirība starp Igaunijas un Latvijas nodokļu sistēmām nav tik ievērojama - pajautā jebkuram finansistam, kas strādā Baltijas reģionā.

P.S. es negribu summas - bet cik % ir vienā valstī, un cik otrā. Ja Tu kaut ko apgalvo - tad liec pretī faktus nevis "es kaut kur lasīju vienu interviju".
Visiem sporta pazinējiem, lūdzu palīdziet izšķirt strīdu! Vai Latvijas sporta klubiem ir lielāki nodokļi kā Igaunijas? Visiem kuri zin precīzus skaitļus un %, cik lieli nodokļi katrā valstī, lūdzu rakstiet!

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:06, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Visiem sporta pazinējiem, lūdzu palīdziet izšķirt strīdu! Vai Latvijas sporta klubiem ir lielāki nodokļi kā Igaunijas? Visiem kuri zin precīzus skaitļus un %, cik lieli nodokļi katrā valstī, lūdzu rakstiet!
kur Tu redzi strīdu??? Es jau nestrīdos! Tikai vēlos, lai Tavi kategoriskie apgalvojumi tiktu pamatoti ar faktiem.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:13, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: kur Tu redzi strīdu??? Es jau nestrīdos! Tikai vēlos, lai Tavi kategoriskie apgalvojumi tiktu pamatoti ar faktiem.
Nemīz, cilvēki palīdzēs!

     [+] [-]

, 2013-03-07 18:27, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nemīz, cilvēki palīdzēs!
Liecies mierā, nevar būt lielas nodokļu atšķirības. Ja tā būtu, sāktos atkal kaut kāda shēmošana caur kaimiņvalsti.
Ja pat pieņemsim ka Tev taisnība un igauņi maksā tikai 1/10, tad no kā pastāv valsts? Visi tad skries tikai sportu atbalstīt, bet to 1/10 ko uzņēmējs pārmaksās, sporta klubs atdos atpakaļ skaidrā naudā, tā nav problēma. Pirms gadiem desmit, pasts esmu devis un saņēmis atpakaļ.

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 18:30, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Liecies mierā, nevar būt lielas nodokļu atšķirības. Ja tā būtu, sāktos atkal kaut kāda shēmošana caur kaimiņvalsti.
Ja pat pieņemsim ka Tev taisnība un igauņi maksā tikai 1/10, tad no kā pastāv valsts? Visi tad skries tikai sportu atbalstīt, bet to 1/10 ko uzņēmējs pārmaksās, sporta klubs atdos atpakaļ skaidrā naudā, tā nav problēma. Pirms gadiem desmit, pasts esmu devis un saņēmis atpakaļ.
Iemācies lasīt, viengada plānotāj! Es nesalīdzinu vidējo igauni, bet gan igauni profesionālo sportistu un nodokļu sistēmu sportā!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-07 18:40, pirms 11 gadiem
taa redz iet ka 20 gadus LM bez ar citiem sponsoriem negribeeja sadarboties ,un vai taadi jeedziigi piedawaajumi arii bija nezinu !bet nu vismaz jaunie vieteejie tiks izspeeleeties,un sogad jeedziigu vietu tabulaa arii neredzeet ,bet vienu otru pozitiivu paarsteiguma cali sagaadaas jo dazadi jaunie ir talantiigi tik biskin jaauzspeelee ar pieaugusiem veciem!dazs labs jau varetu iekaartots kaada labaakaa liiga bet lm jau newienu sewiski izdewiigi paardewusi naw pa siem gadiem un lm jau vienmeer gribeejis pa speeleetaju pa daudz naudinas ,un kameess sogad faktiski ir pirmais kas noLM PA TIESO PARGAAJIS UZ JEEDZIIGU LIIGU ,MAARIS neskaitaas vinu skonto uz kijewu paardewa!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 18:42, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Iemācies lasīt, viengada plānotāj! Es nesalīdzinu vidējo igauni, bet gan igauni profesionālo sportistu un nodokļu sistēmu sportā!
Kapēc Tu domā ka sportam ir sava atsevišķa nodokļu sistēma, ja tā būtu, atkal sāksies shēmošana, jeb pareizāk sakot naudas atmazgāšana. Visa tā nodokļu sistēma ir pārdomāta, lai nebūtu izdevīga shēmošana.
Nav jau problēma juridiski nodibināt kaut vai saviem ofisa darbiniekiem, profesionālu beisbola klubu, jeb kādiem basketbolistiem maksāt miljonus mēnesī, no kuriem 99,9999% pie garderobes durvīm atdod atpakaļ.
Ja Tu kaut ko tādu lasiji, ievadi atslēgas vārdus googlē un liec galdā to brīnumrakstu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:45, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kapēc Tu domā ka sportam ir sava atsevišķa nodokļu sistēma, ja tā būtu, atkal sāksies shēmošana, jeb pareizāk sakot naudas atmazgāšana. Visa tā nodokļu sistēma ir pārdomāta, lai nebūtu izdevīga shēmošana.
Nav jau problēma juridiski nodibināt kaut vai saviem ofisa darbiniekiem, profesionālu beisbola klubu, jeb kādiem basketbolistiem maksāt miljonus mēnesī, no kuriem 99,9999% pie garderobes durvīm atdod atpakaļ.
Ja Tu kaut ko tādu lasiji, ievadi atslēgas vārdus googlē un liec galdā to brīnumrakstu.
Nebāzies par tapu visiem caurumiem, sēdi savā viesu namā un padzirdi ar tēju apmeklētājus!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-07 18:50, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: takš liecies mierā - kaut kāds pumpains lauķis iedomājies, ka viņš varēs noteikt kā jums tur Liepājā dzīvot, phe.
Man nepārklausījās?
tu mērgli mani par pumpainu lauķi nosauci?Izdzimteni gaidu atbildi!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:00, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Nebāzies par tapu visiem caurumiem, sēdi savā viesu namā un padzirdi ar tēju apmeklētājus!!!
Labi sēdēšu rāms, turpini burt drāmu, gan jau pats kādreiz iedziļināsies šajos jautājumos un sapratīsi kur tā sāls.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:07, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Labi sēdēšu rāms, turpini burt drāmu, gan jau pats kādreiz iedziļināsies šajos jautājumos un sapratīsi kur tā sāls.
Tikai bez apvainošanās, drāma ne drāma, bet jautājums ir pietiekami interesants, lai to kārtīgi izpētītu un tikai tad ceptu augšā pretenzijas! Pats arī tagad pastiprināti interesēšos pie saviem igauņu draugiem, kā tad īsti viņiem ar to sporta būšanu un nodokļu sistēmu tur īsti ir!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 19:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,kas konkrēti bija Tavā gadījumā, bet neesmu manījis,ka ledus hallē apsargi kādam būtu piesējies par aktīvu fanošanu, vai kādām citām normālām darbībām no fanu puses. Ja kāds ir aizlējis acis, tad viņš var vainot sevi pats.
Tas bija gadus 10 atpakaļ!Tagad jau nav kam piesieties!Esmu šeit video skatījis!

  -3 [+] [-]

, 2013-03-07 20:07, pirms 11 gadiem
Veči visi viens par otru vecāki un pieredzējušāki un ko tik savā mūžā nav darījuši - par ko vispār bija diskusija?!
Andris5 gan derētu iedzert tējiņu, nomierina! Jo bļaurēšana, cik futbols ir svarīgs, it sevišķi pie hokeja raksta, maz ticams, ka sadzirdēs vajadzīgo auditoriju!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-07 20:11, pirms 11 gadiem
henrijz rakstīja: Veči visi viens par otru vecāki un pieredzējušāki un ko tik savā mūžā nav darījuši - par ko vispār bija diskusija?!
Andris5 gan derētu iedzert tējiņu, nomierina! Jo bļaurēšana, cik futbols ir svarīgs, it sevišķi pie hokeja raksta, maz ticams, ka sadzirdēs vajadzīgo auditoriju!
Nevajag abraga vietā izvilkt šo profilu,gaidu abraga atbildi ar tieši konkrēto profilu!
Jeb bikses jau pielaidi?