Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas augstākās līgas klubā ''Slovan''

Jānis Vītols
Jānis Vītols

Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas augstākās līgas klubā ''Slovan''
Kristers Gudļevskis
Foto: Reuters/Scanpix

Latvijas hokeja vārtsargs Kristers Gudļevskis karjeru turpinās Slovākijas Ekstralīgas klubā Bratislavas ''Slovan'', ko šosezon pārstāv bijušais Rīgas ''Dinamo'' aizsargs Nerijus Ališausks.

Kristers Gudļevskis līdzšinējo sezonas daļu aizvadīja Austrijas augstākās līgas klubā Fillahas "Grand Immobilien VSV", kur nospēlētajās 27 spēles vidēji ielaida 2,80 ripas un atvairīja 91,3% pretinieku metienus. 28 gadus vecais vārtsargs šodien ir pievienojies Slovākijas augstākās līgas klubam Bratislavas ''Slovan'', kas šobrīd čempionāta tabulā pēc 36 nospēlētajām spēlēm atrodas trešajā vietā. Komandā stabila vērtība ir bijušais Rīgas ''Dinamo'' lietuviešu aizsargs Nerijus Ališausks, kurš 35 spēlēs šosezon ir atzīmējies ar desmit (1+9) rezultativitātes punktiem.

Kā ziņo klubs, Gudļevska piesaistīšana ir saistīta ar cita bijušā dinamiešu vārtsarga aiziešanu no komandas - ''Dinamo'' pagājušajā sezonā 19 spēles aizvadījušais Andrejs Makarovs, kurš šosezon Slovākijā aizvadīja tikai deviņus mačus, bet lielāko sezonas daļu cīnījās ar traumām, tādēļ klubs atbrīvojās no Krievijas vārtsarga.

28 gadus vecais Gudļevskis iepriekšējo sezonu pabeidza Vācijas čempionātā, lai gan iepriekšējās sezonas pirmajā daļā vēl bija Rīgas „Dinamo” sastāvā. Pirms tam Latvijas izlases vārtsargs bija spēlējis Ziemeļamerikā, pārsvarā uzturoties Amerikas Hokeja līgā, taču arī nospēlēja piecas spēles (ieskaitot izslēgšanas spēles) Nacionālajā hokeja līgā.

Izmantotie resursi:
Slovan posilnil brankársky post o lotyšského...

1 2 66 komentāri
Slēpts komentārs: Ontario
Slēpts komentārs: Ontario

  +6 [+] [-]

, 2021-02-06 16:24, pirms 4 gadiem
kas ir uz leju? Slovākija ir vājāka par Austriju? ūja ... eksperts

Ontario rakstīja: Nu ko... iet uz leju. NHL, KHL, DEL, Austrija, Slovakija... pec gada bus Francija vai Italija.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:27, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: kas ir uz leju? Slovākija ir vājāka par Austriju? ūja ... eksperts
Nu drusku jau vājāka šobrīd ir. Oficiāla ranga hokeja līgām, kā futenē nav, bet gan ČL līgu reitings, gan dažādu ekspertu reitingos pēdējos gados slovāki ir drusku zem austriešiem. Vienīgi ja arī līga ir nedaudz vājāka, komanda diez vai, jo ja Villaha ir vieni no pastarīšiem, Slovan vieni no līderiem.

     [+] [-]

, 2021-02-06 16:30, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Ja sanemtos un saktu spelet nevis stavet, varetu krietni labaka liga un kluba nonakt. Gudi pie izlases negribu redzet, lai Kalnins spele ha Elvja nebus.
beidz izplatīt dezinformāciju.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 16:32, pirms 4 gadiem
Ontario rakstīja: Ja sanemtos un saktu spelet nevis stavet, varetu krietni labaka liga un kluba nonakt. Gudi pie izlases negribu redzet, lai Kalnins spele ha Elvja nebus.
Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:32, pirms 4 gadiem
nevienā brīdī Slovākijas čempis nav bijis vājāks

piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu drusku jau vājāka šobrīd ir. Oficiāla ranga hokeja līgām, kā futenē nav, bet gan ČL līgu reitings, gan dažādu ekspertu reitingos pēdējos gados slovāki ir drusku zem austriešiem. Vienīgi ja arī līga ir nedaudz vājāka, komanda diez vai, jo ja Villaha ir vieni no pastarīšiem, Slovan vieni no līderiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:35, pirms 4 gadiem
kāpēc izslēdz Kalniņu? nav formā?

piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 16:42, pirms 4 gadiem
žēl,atceros nhl spēli viņa...skumji īstenība ,bija LIELA cerība!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 16:44, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: nevienā brīdī Slovākijas čempis nav bijis vājāks
Ir. un jau gadus desmit vismaz. Papēti sīkāk komandu sastāvus.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 16:45, pirms 4 gadiem
Te vispār diskusijām jābūt liekām. Ja netiek Elvis uz izlasi, kā pirmajam GK jābūt Kalniņam. Stabils 1. vārtsargs vienā no labākajām KHL komandām.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:48, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Elvja nebūs un Gudi tu atmet, kas tad mums būs vārtsargi - izlasē praktiski nespēlējoši Kalniņš un Punenovs (ja beidzot būs vesels pavasarī), jaunie perspektīvie un veterāni, kas nav sasnieguši pat tik cik Gudis. Skaties ko gribi bet no Eiropā esošajiem vārtsargiem Gudis ir top3 kandidāts uz vietu izlasē.
Atkal Tu reāli tupī.
Gan Punnenovs gan arī Kalniņš - jebkurš no viņiem labs variants priekš izlases (protams, ja nav traumēti).
Protams, Gudļevski pilnīgi izslēgt nevajadzētu, jo, var gadīties, ka pavasarī viņš ir labākais no pieejamajiem vārtsargiem, taču tik pat labi var mierīgi iztikt bez viņa, ja Punnenovs un/vai Kalniņš ir ierindā.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 16:49, pirms 4 gadiem
RMcool rakstīja: Te vispār diskusijām jābūt liekām. Ja netiek Elvis uz izlasi, kā pirmajam GK jābūt Kalniņam. Stabils 1. vārtsargs vienā no labākajām KHL komandām.
Punnenovs? Es nebūtu tik kategorisks...

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 17:08, pirms 4 gadiem
Gudis nav slikts vārtsargs, domāju nav sliktākais variants ja iztrūkst mūsu labakie

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 17:18, pirms 4 gadiem
Roluxzz rakstīja: Gudis nav slikts vārtsargs, domāju nav sliktākais variants ja iztrūkst mūsu labakie
Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:19, pirms 4 gadiem
No vienas puses, protams, žēl, ka nesanāca, jo nav jau daudz to Latvijas vārtsargu, kas ir spēlējuši NHL un Kristers bija pirmais pēc lielāka pārtraukuma (gandrīz 10 gadiem), kas tur tika.
Tagad +/-3 gadu laikā viņš no "tūlīt, tūlīt būs NHL" nonāca līdz Slovākijas čempionātam.

No otras, redzot, kā viņam gāja, tas viss ir loģiski. Īstermiņā - spēlē kā pa kalniem, ilgtermiņā - ļoti viduvēji.

Turklāt, vismaz man, iezīmējas viena tendence - viņš nav vārtsargs, kurš ies un cīnīsies par vietu komandā. ZAmerikā cīņu zaudēja, KHL, pat vietējā komandā, nebija pirmais un DEL, kas ir līmeni zemāks, dalīja laiku ar čehu Poperli (viņa liktenis ZAmerikā bija ļoti līdzīgs kā Gudļevskim) arī šogad Austrijā (uz kurieni, kā tika paziņots, viņš devās pēc tam kā izvēlējās labāko vietu spēlēšanai, neskrienot kur pagadās) vietējais jaunais talants Šmits viņu sāka stumt ārā no sastāva.

Kā variants pavasarim, protams, nav jāizslēdz, jo nav nemaz nereāli, ka tiešām visi labākie nemaz nevarēs vai negribēs spēlēt, taču, šis gads no sportiskā viedokļa nez vai ir saucams par veiksmīgu. Interesanti būs apskatīties šī stāsta turpinājumu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 17:21, pirms 4 gadiem
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:22, pirms 4 gadiem
Laba līmeņa vārtsarga svarīgākā īpašībā - stabilitāte. Tas ir tas, kas Gudijam visvairāk traucēja nostiprināties NHL. Tam, ka uz varotčiku nevar īsti paļauties, nekad nezini, kad kādus podus nogāzīs, ir liela psiholoģiska nozīme visas komandas spēlē. Tāpēc jau saka, ka labs varotčiks ir puse komandas! It īpaši hokejā. Grūti pateikt, kas Gudijam īsti pietrūka, lai stabilizētu sniegumu - manuprāt viņam teorētiski bija visas iespējas kapāt vismaz KHL.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:34, pirms 4 gadiem
un kas ir ar Kivlenieku

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:37, pirms 4 gadiem
aigars32 rakstīja: un kas ir ar Kivlenieku
un kas ar Merzļikinu? - viena un tā pati atbilde abos gadījumos. (izdomā pats)

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 17:38, pirms 4 gadiem
Redzēs, kā viņam ies Slovākijā. Pagājušā sezona DEL viņam nebija slikta. Austrijā stati, it kā, arī normāli, bet tur tā Fillahas komanda arī grab katru spēli.

Ja runā par PČ - neredzu nekādu vainu Kalniņa-Punnenova tandēmam. Ja abi būs veseli, tad būs ok. Par Elvi un Matīsu PČ šogad tā kā vajadzētu aizmirst

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 17:55, pirms 4 gadiem
Iegāju "Slovan" facebook lapā. Slovāki ir sajūsmā par Gudļevska pievienošanos komandai.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-06 17:56, pirms 4 gadiem
Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. Gudis Pč var pavilkt viņš īstermiņā var izcelt daudz trakākus seivus kā Kalniņš vai Punenovs, diemžēl trūkst stabilitātes un iekrīt arī tādi neplānoti goli.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:05, pirms 4 gadiem
raivis77 rakstīja: Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. Gudis Pč var pavilkt viņš īstermiņā var izcelt daudz trakākus seivus kā Kalniņš vai Punenovs, diemžēl trūkst stabilitātes un iekrīt arī tādi neplānoti goli.
Ja Kolombusa netiks PO tad Elvis būs ar izlasi. - no kurienes Tev tāda pārliecība??

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:11, pirms 4 gadiem
Un atkal Dinamo Riga bijušie vārtsargi satiekas vienā komandā (Makarovs+Gudijs)

  +3 [+] [-]

, 2021-02-06 18:14, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Un atkal Dinamo Riga bijušie vārtsargi satiekas vienā komandā (Makarovs+Gudijs)
No raksta

Kā ziņo klubs, Gudļevska piesaistīšana ir saistīta ar cita bijušā dinamiešu vārtsarga aiziešanu no komandas - ''Dinamo'' pagājušajā sezonā 19 spēles aizvadījušais Andrejs Makarovs, kurš šosezon Slovākijā aizvadīja tikai deviņus mačus, bet lielāko sezonas daļu cīnījās ar traumām, tādēļ klubs atbrīvojās no Krievijas vārtsarga.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-06 18:19, pirms 4 gadiem
Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).

  -2 [+] [-]

, 2021-02-06 18:24, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).
malacis - jau otrais stulbais Tavs komentārs pie ši raksta!
Droži vien, kāds 13tūkstošais visā Tavā "karjerā"

     [+] [-]

, 2021-02-06 18:40, pirms 4 gadiem
Atlantique rakstīja: Redzēs, kā viņam ies Slovākijā. Pagājušā sezona DEL viņam nebija slikta. Austrijā stati, it kā, arī normāli, bet tur tā Fillahas komanda arī grab katru spēli.

Ja runā par PČ - neredzu nekādu vainu Kalniņa-Punnenova tandēmam. Ja abi būs veseli, tad būs ok. Par Elvi un Matīsu PČ šogad tā kā vajadzētu aizmirst
Gudļevska cipari priekš Austrijas ir ļoti viduvēji (10. vieta pēc atvairīto metienu % un 12. pēc vidēji spēlē ielaistajiem goliem).

Ja paskatās sīkāk 16 no 32 mačiem viņš ielaida 3 un vairāk vārtus.
Jā, komanda nav pie favorītēm un tā, taču arī Gudļevskis ir vārtsargs ar NHL, KHL, OS, PČ pieredzi, t.i., no viņa gaidīja.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-06 18:49, pirms 4 gadiem
vozā rakstīja: Visnotaļ, ja Elvis uz Čempi netiek, numurs viens izlasē ir Gudļevskis varu pamatot, jo Kalniņam nav gājis labi izlasē smagas spēles, jo mūsējie aizsardzībā piedara dažkārt "brīnumu lietas", un ir momenti viens pret vienu tas nozīmē, rodas grūtas situācijas, ir jāpieņem traki lēmumi vārtsargam (Kalniņam tas nav plus). Komanda kurā spēlē Kalniņs ir toleranta aizsardzība, tā ir augstākajā līmenī (notīra priekšu), līdz ar to ārkārtējas stituācijas nav regulāras.
Savukārt Gudļevskis ir spēlējis atbildīgos mačos ir dažādi gājis, bet ir pieredze it sevišķi pret Kanādu pieredze ir daudzpusīga.

Piekrītu, ka Kalniņš pieradīs šogad sevi izlasē, atnesīs uzvaras, bet daži trumpji ir arī Gudļevska pusē.

Pamatā galvenais, lai veseli iz vismaz uz Čempi- Kalniņš, Gudļevskis, Punnenovs (Merzliķins numurs viens, bet tur būs daudz spekulācija, vai pat ar paša Merzliķina vēlmi pārstāvēt izlasi pietiks, lielie NHl klubi var stingri pateikt nē un viss).
Par Kalniņu kā "vārtsargu, kurš vēl nezin kā nospēlēs tādā un tādā situācijā" varētu runāt, ja viņš pirmo gadu spēlētu KHL un visus pārsteigtu.

Viņš KHL ir jau piekto sezonu, viņš ir spēlējis 2 komandās, viena no kurām noteikti nebija ar labu aizsardzību, bet viņa spēle un cipari visu laiku ir vienādi augstā līmenī. Turklāt tādā, kādā līmenī Gudļevskis nekad nav bijis.

Jā, izlasē kā Kalniņam, tā Punnenovam nav baigi veicies, taču viņi arī nav baigi daudz spēlējuši, PČ tikpat ka vispār nav.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-06 18:51, pirms 4 gadiem
Juris Miņins hokeja eksperts , 17:21, pirms stundas
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

Juri, šogad nekur nebūs jābrauc😉

  +1 [+] [-]

, 2021-02-06 18:55, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Juris Miņins hokeja eksperts , 17:21, pirms stundas
salming18 rakstīja: Mums ir Kalniņš,Elvis,Matīss...solīdi,manās acīs viņi ir priekšā Kristeram.Ja būtu slikts tad nemaz nspēlētu hoķi!
CBJ mēģina kko pierādīt ZAmerikā, Punnenovs ar Kalniņu izvēlas kārtot savas lietas un... kas paliek? Studenti, RD jaunie un Šilovs - lai piedod viņi, protams, bet uz PČ ar šādu kompāniju braukt būtu riskanti.

Juri, šogad nekur nebūs jābrauc😉

     [+] [-]

, 2021-02-06 19:09, pirms 4 gadiem
A Dinamo Voris mauc

     [+] [-]

, 2021-02-06 19:14, pirms 4 gadiem
hokejists77 rakstīja: A Dinamo Voris mauc
Un Bruveris ar

  -1 [+] [-]

, 2021-02-06 19:18, pirms 4 gadiem
Prātā nāk dziesma “Ripoja akmens lejā no kalna...”. Kaut kads zilais dziedāja
1 2 66 komentāri