Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Somijas U20 izlase kārtējo reizi atspēlējas un cīņā par bronzu sakauj Krieviju

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Somijas U20 izlase kārtējo reizi atspēlējas un cīņā par bronzu sakauj Krieviju
Somijas U20 izlases hokejisti svin vārtu guvumu. Foto: Codie McLachlan/AFP/Scanpix

Kanādas pilsētā Edmontonā notiekošā Pasaules U20 čempionāta hokejā priekšpēdējā spēlē Somijas jauniešu valstsvienība atspēlējās no minimāla deficīta un ar 4:1 sakāva vienaudžus no Krievijas, izcīnot bronzas medaļas pirmoreiz kopš 2006. gada.

Maču krietni aktīvāk un pārliecinošāk iesāka krievi, kuri pirmajās desmit minūtēs izdarīja deviņus metienus pa vārtiem, kamēr somi - nevienu. Septītajā minūtē Krievijas komandai izdevās izvirzīties vadībā, kad Kari Pīroinens atvairīja Maksima Groševa metienu, bet pirmais pie atlēkušās ripas bija Iļja Safonovs - 1:0. Krievi rezultāta starpību varēja arī dubultot, taču viens no metieniem nesasniedza vārtus, bet atsitās pret stabiņu. Pirmās trešdaļas otrajā pusē somi spēja cīņas gaitu izlīdzināt, kā arī pamazām paši pārņemt iniciatīvu.

Sākotnējo agresivitāti pazaudējušie krievi otrā perioda sākumā pazaudēja minimālo vadību, tā sestajā minūtē Topi Nīmelas metienu veiksmīgi no gaisa pielabojot Antonam Lundelam - 1:1. Saspringtā cīņā rezultāts nemainījās līdz pat noslēdzošās trešdaļas sākumam, kad somus vadībā ar 2:1 izvirzīja Miko Petmans, kurš pielaboja Ēmila Viro raidījumu no zilās līnijas, Krievijas izlases vārtsargam Jaroslavam Askarovam atkal tiekot pārsteigtam nesagatavotam.

Kritisks moments Krievijai pienāca nedaudz mazāk nekā septiņas minūtes līdz pamatlaika beigām, kad četru minūšu noraidījumu par bīstamu spēli ar augsti paceltu nūju saņēma Sanktpēterburgas SKA uzbrucējs Vasīlijs Podkolzins. Somi vairākumā gan pat neizdarīja nevienu metienu pa krievu vārtiem, atstājot pretiniekiem reālas iespējas izglābties. Krievijas treneri izlēma visnotaļ ātri vārtsargu nomainīt pret sesto laukuma spēlētāju. Krievi izveidoja pāris bīstamas situācijas, taču Somijas komandai ar pūlēm, taču izdevās noturēt savu cietoksni neieņemtu.

Pamatlaika izskaņā somi Antons Lundels un Jūso Parsinens ripu raidīja tukšos pretinieku vārtos, ļaujot Somijai triumfēt ar 4:1.

Somija - Krievija 4:1 (0:1; 1:0; 3:0)

Vārti: 06:03 Safonovs (Groševs) 0:1, 25:05 Lundels (Nīmela, Mantikivi) 1:1, 41:13 Petmans (Viro, Heleniuss) 2:1, 58:32 Lundels (t.v.) 3:1, 59:47 Parsinens (Pīhtija, t.v.) 4:1.
Soda minūtes: 4-6
Metieni: 32-29 (9-11; 10-9; 13-9)
Vārtsargi: Kari Pīroinens - Jaroslavs Askarovs

 +19 [+] [-]

, 2021-01-06 03:18, pirms 4 gadiem
Ja tā godīgi jāsaka,tad kaut kā priecē fakts,ka krieviem tiek koka medālis!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 03:19, pirms 4 gadiem
lasu krievu komentārus allhockey un sportbox. Visi lād larionovu. Larik ej prom nu nav trenēšana priekš tevis

 +12 [+] [-]

, 2021-01-06 03:53, pirms 4 gadiem
Prieks par Somiem un šo valsti. Gribasspēks, spīts, varēšana un agresīvs hokejs ir kas raksturo šo komandu. Spēcīga komanda un spēcīga valsts. Sm liiga > KHL

Visiem jaunajiem džekiem iesaku uz Somiju braukt spēlēt hoķi nevis Rīgas dinamo vai khl. Atšķirība ir tā, ka Somijā un Kanādā spēlē hoķi, lai uzvarētu, bet khl aizsardzības hokejs, lai nezaudētu.

Progresīvā Somu hokeja skola liek par sevi manīt, pat iesaistot sastāvā 16 gadus vecu puiku un nerīkojot treniņnometni komandai. Te var redzēt, ka Somijā ir hokeja sistēma, kas strādā un progresē, bet khl ir sapuvis projekts

 +13 [+] [-]

, 2021-01-06 03:54, pirms 4 gadiem
Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.

 +12 [+] [-]

, 2021-01-06 06:53, pirms 4 gadiem
It kā, ņemot vērā tagadējās Krievijas reālijas, ļoti cienīgs rezultāts, varētu krievus pat apsveikt ar augstās 4.vietas izcīnīšanu, tikai paši krievi turpina dzīvot savā rozā elfu un pasaku pasaulē, kur viņi ir ūberkruta impērija, kas visus sakauj un uzvar. Tāpēc šiem tagad kārtējā sāpīte.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 07:32, pirms 4 gadiem
Cūkām ierādīta viņu vieta..ja godīgi,tad tos mēslus vispār nedrīkst pielaist dalībai sacensībās

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 07:34, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.
RD shēma

  +7 [+] [-]

, 2021-01-06 07:45, pirms 4 gadiem
Lai arī sīkums,bet tik patīkams.

  -4 [+] [-]

, 2021-01-06 08:05, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Prieks par Somiem un šo valsti. Gribasspēks, spīts, varēšana un agresīvs hokejs ir kas raksturo šo komandu. Spēcīga komanda un spēcīga valsts. Sm liiga > KHL

Visiem jaunajiem džekiem iesaku uz Somiju braukt spēlēt hoķi nevis Rīgas dinamo vai khl. Atšķirība ir tā, ka Somijā un Kanādā spēlē hoķi, lai uzvarētu, bet khl aizsardzības hokejs, lai nezaudētu.

Progresīvā Somu hokeja skola liek par sevi manīt, pat iesaistot sastāvā 16 gadus vecu puiku un nerīkojot treniņnometni komandai. Te var redzēt, ka Somijā ir hokeja sistēma, kas strādā un progresē, bet khl ir sapuvis projekts
Nevarētu tavu smalko hokeja analīzi saistībā ar finālu ? Kam kur jābrauc trenēties,Kanādiešiem uz ASV,vai amerikāņiem uz Kanādu ?

  +4 [+] [-]

, 2021-01-06 08:10, pirms 4 gadiem
Kaut kas ar to krievu hokeju nav kārtībā! Koka mēdālis godam nopelnīts.

  +6 [+] [-]

, 2021-01-06 08:41, pirms 4 gadiem
Piekrītu, ka Somu hokeja sistēma musdienās ir viena no spēcīgākajām Eiropā šobrīd! Jo, jaunie censoņi ir tiešām atlasīti, ļoti talantīgi!

  +8 [+] [-]

, 2021-01-06 08:42, pirms 4 gadiem
Runājot, vēl par Somu hoķa sistēmu, paskataties uz to pašu Dzierkalu, atbrauca uz Dinamo pēc Sezonas Somijas Līgā, spēlē ļoti labu hokeju, nevaru teikt izcilu, bet ļoti labu hokeu, varu tā izteikties!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 09:05, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Ja tā godīgi jāsaka,tad kaut kā priecē fakts,ka krieviem tiek koka medālis!
krievi pēdējās 2 spēlēs vienkārši atsūca.. jā tieši atsūca, nevis zaudēja.. ar pašu dziļāko minetu, un pēcāk vēl viņus izpakaļoja

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 09:06, pirms 4 gadiem
Super,prieks par pizikiem,cekist-kas ir Dukuri- mesl varbut tagad zini...
Slēpts komentārs: xoweag

  -4 [+] [-]

, 2021-01-06 09:30, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Gan no Somijas, gan no Kanādas krievija ierija pa 4 vai 5 goliem un tik vienu spēja iekabināt. Ar to arī viss pateikts.
Nesalīdzini nesalīdzināmo! Pret Kanādu Krieviem bija pavisam cita spēle, nekā pret Somiem Bronzas mačā cik tur trūka lai 1:4 vietā būtu 2:2, pusfinālā pret Kanādu nekas tāds i tuvuvā nespīdēja

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 09:36, pirms 4 gadiem
Kanādai fināls bija pret krieviem. Amerikāņi Kanādai nav tik interesanti.
Somi - cepur' nost!

  +8 [+] [-]

, 2021-01-06 09:38, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Labrīt visiem! Tikai tagad noskatījos visu, sākot no pusfināliem Sākšu ar Krieviem, te taisnība ir Aspirantam, Larionovs kā treneris galīgi nekam neder, kaut kur atgādina mūsu Beļavski, uz lakuma bija labs, var teikt, brīžiem izcils, bet uz trenera soliņa tjufjaks Krieviem lai kaut ko sasniegtu ir vajadzīgs diktators-briesmonis, kurš var ne tikai maķ-peremaķ uzkliegt, bet arī pa čaiņiku iemaukt, ieteiktu nākamgadam Nazarovu
Tālāk par Somiem, viņus žēl visvairāk, bija pelnījuši ja ne zeltu, tad sudrabu vismaz
tā jums čurkām pieņemts, bez kaut kāda čingizhana neko paši nevarat

  +4 [+] [-]

, 2021-01-06 09:55, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Labrīt visiem! Tikai tagad noskatījos visu, sākot no pusfināliem Sākšu ar Krieviem, te taisnība ir Aspirantam, Larionovs kā treneris galīgi nekam neder, kaut kur atgādina mūsu Beļavski, uz lakuma bija labs, var teikt, brīžiem izcils, bet uz trenera soliņa tjufjaks Krieviem lai kaut ko sasniegtu ir vajadzīgs diktators-briesmonis, kurš var ne tikai maķ-peremaķ uzkliegt, bet arī pa čaiņiku iemaukt, ieteiktu nākamgadam Nazarovu
Tālāk par Somiem, viņus žēl visvairāk, bija pelnījuši ja ne zeltu, tad sudrabu vismaz
Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?

  -3 [+] [-]

, 2021-01-06 10:03, pirms 4 gadiem
ogreskijs rakstīja: Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?
Citos gados bija krietni savādāk, tik pārliecinoši bezzobaini kāsts pusfinālā nebija Bija vairāki klupieni, taču kopumā vienmēr trūka nedaudz, šogad notika konkrēta izgāšanās

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 10:27, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Citos gados bija krietni savādāk, tik pārliecinoši bezzobaini kāsts pusfinālā nebija Bija vairāki klupieni, taču kopumā vienmēr trūka nedaudz, šogad notika konkrēta izgāšanās
Kaut kā baigi ieildzis jau "trūka nedaudz"... Un ir tā, ka pie esošās kārtības U18 un U20 izlasēm krieviem lielos vilcienos nekas arī nespīd tuvākajā nākotnē. Protams turnīros, kurā uz medaļām ik gadu pretendē tikai 5 izlases tikt medaļās ik pa laikam sanāk un droši vien arī sanāks, bet plaisa starp hokeja skolu z-amerikā, Skandināvijā un Krieviju kā minimums nemazinās.

Lielajai izlasei kā parasti panākumi atkarīgi no tā, ar kādu sastāvu atbrauc citas top izlases.

Larionovs tika piesaistīts, jo viņam ir kaut kāds redzējums par to, kā ilgtermiņā neiepalikt vēl vairāk. Jā, turnīrs krieviem nav izdevies, tas ir fakts. Bet kaut kas jāmaina bija, Tava iemīļotā pātagas metode acīmredzami jau sen vairs nestrādā, ir vajadzīgs kaut kas jauns.

  +5 [+] [-]

, 2021-01-06 10:34, pirms 4 gadiem
ogreskijs rakstīja: Kaut kā baigi ieildzis jau "trūka nedaudz"... Un ir tā, ka pie esošās kārtības U18 un U20 izlasēm krieviem lielos vilcienos nekas arī nespīd tuvākajā nākotnē. Protams turnīros, kurā uz medaļām ik gadu pretendē tikai 5 izlases tikt medaļās ik pa laikam sanāk un droši vien arī sanāks, bet plaisa starp hokeja skolu z-amerikā, Skandināvijā un Krieviju kā minimums nemazinās.

Lielajai izlasei kā parasti panākumi atkarīgi no tā, ar kādu sastāvu atbrauc citas top izlases.

Larionovs tika piesaistīts, jo viņam ir kaut kāds redzējums par to, kā ilgtermiņā neiepalikt vēl vairāk. Jā, turnīrs krieviem nav izdevies, tas ir fakts. Bet kaut kas jāmaina bija, Tava iemīļotā pātagas metode acīmredzami jau sen vairs nestrādā, ir vajadzīgs kaut kas jauns.
Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:02, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.
tagad visi sovjetu laiku atsaldeņi linčos krievu izlasi kā vienmēr
es ik pa laikam palasu, tāds marasms nāk...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 11:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam rusņa gadiem liek visādus jauno limitus kolhozā u.t.t., kamēr ZA jaunais pie večiem tiek, ja ir labs, nevis mistiska limita ietvaros.
Pavisam primitīvi runājot tas kanādiešu hokejs kā tāds ir pārāks par krievu hokeju, pie nosacījuma, ja abiem ir vienlīdz labi sastāvi. Krievi var uzvarēt ar savu pretuzbrukumu hokeju tad, ja Kanāda visu laiku presējot un uzbrūkot tomēr nespēj gūt vārtus. Tas arī viss. To Es redzu katru gadu no gada, gan U20, gan čempionātos, pasaules čempionātos, pasaules kausā, olimpiādēs, visur. Pie līdzīgiem sastāviem! Pat neatceros vairs kad ir bijis savādāk. Neatceros kad krievi būtu uzvarējuši reāli nospiežot, dominējot.viņi Ieķeras spēlē ja izdodas varonīgi vismaz pus spēli tikai atsisties par uzbrukšanu nemaz īsti nedomājot, un kīperam uz galvas jāstāv. Ja tas izdodas tad ir kaut kādi varianti var parādīties.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 11:10, pirms 4 gadiem
ogreskijs rakstīja: Larionovs droši vien arī vainīgs, ka krievs nav redzējis zeltu čempionātos jau 7 gadus, U20 jau 10 gadus un u18 vispār jau 14 gadus?

Tas tev ir diktators vajadzīgs pašam. Domā ja kliegsi, spersi un sitīsi savam trešajam golfam, tad tas par jaunu mersi pārvērtīsies?
Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 11:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.
nezinu, ko Juris rakstīja, bet pirms čempja un pagājušā čempī par Larionovu tik slavas dziesmas dziedāja rusņā.
tagad atvērās acis. vai tomēr izlase nav nemaz tik stipra , lai uzvarētu vienlīdzīgos apstākļos pie jebkura ģenerāļa vai profesora.
jo tā nepārtrauktā kara piesaukšana ir marasms!
izlasei jāiet uz karu, mums uz ledus jānomirst , bet jāuzvar un kas tik vēl tur nav pirms spēlēm un čempjiem.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:30, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, viss atkarīgs no tā kā skatās - jā, zeltu nav bijis ilgi. Tas Bufalo'2011 uz šo brīdi r pēdējais. TAČU - tā ir tikai 2. reize pēdējo 10 gadu laikā un ceturtā 20 gadu laikā, kad krievu U20 paliek vispār bez medaļām.
Turklāt - izšķirošajās spēlēs komanda tiek nopērta ar 9:1 un tas viss pēc tam kā viņi 1/4finālā diezgan knapi apspēlēja Vāciju.

Ja mēs skatāmies plašāk - Larionovam esot pie kaut kādas teikšanas, Krievijas izlase ir tikai zaudējusi. Arī pirms gada, tajā kameras finālā.

Nav stāsts par pātagad metodi vai golfa spārdīšanu, bet to, ka šajā PČ treneris izvēlējās nepareizo stratēģiju un taktiku. Viņam arī bija LIELAS problēmas to mainīt spēles laikā.

Larionovs ir aģents un tā viņš šo komandu mēģina vadīt - mēģinot parādīt savus hokejistus smukā gaismā, lai viņus pēc tam visi grib.

Problēma vien tā, ka te ir nevis modes skate, bet hokejs un, kā minimums, ir arī otra komanda, kurai ir savs spēles plāns un kuri pavēruši mutes neskatīsies ko Profesors šoreiz būs izdomājis.
Medaļas ir labi, tās ir regulāri, taisnība. Bet vai jau nav tā, ka krievi brauc uz šiem čempionātiem ar cerību tikt medaļām? Kamēr Kanāda/USA/Somija brauc tikai pēc zelta!

Ņemot vērā, ka par medaļām reāli cīnās vien 5 izlases, tad tās protams arī regulāri visas tiek pie tām. Es runāju par hokeju, kas dominē, ar kuru tu esi pārāks par pretinieku. Jā, ne vienmēr uzvar tas, kurš par pirmo numuru spēlē, bet ja tu nekad nespēlē par pirmo numuru, tad visdrīzāk tu to nemaz nevari! Un tad jādomā vai tā turpināt, vai kaut ko mainīt.

Neesmu Larionova fans, vispār nezinu kāds viņš ir kā treneris, neko daudz neesmu redzējis, nav baigā viedokļa par viņu. Bet viņam jaapspēlē pasaules labākās izlases ar to, kas viņam ir pieejams un vienkāršs uzdevums tas nav pat ar krievu resursiem.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 11:37, pirms 4 gadiem
Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.

     [+] [-]

, 2021-01-06 11:48, pirms 4 gadiem
ogreskijs rakstīja: Medaļas ir labi, tās ir regulāri, taisnība. Bet vai jau nav tā, ka krievi brauc uz šiem čempionātiem ar cerību tikt medaļām? Kamēr Kanāda/USA/Somija brauc tikai pēc zelta!

Ņemot vērā, ka par medaļām reāli cīnās vien 5 izlases, tad tās protams arī regulāri visas tiek pie tām. Es runāju par hokeju, kas dominē, ar kuru tu esi pārāks par pretinieku. Jā, ne vienmēr uzvar tas, kurš par pirmo numuru spēlē, bet ja tu nekad nespēlē par pirmo numuru, tad visdrīzāk tu to nemaz nevari! Un tad jādomā vai tā turpināt, vai kaut ko mainīt.

Neesmu Larionova fans, vispār nezinu kāds viņš ir kā treneris, neko daudz neesmu redzējis, nav baigā viedokļa par viņu. Bet viņam jaapspēlē pasaules labākās izlases ar to, kas viņam ir pieejams un vienkāršs uzdevums tas nav pat ar krievu resursiem.
Jūs abi ar zaipi skatāties situāciju no mazliet cita punkta, no pirmās vietas un tā, ka TIKAI pirmā vieta ir ok.
Protams, ka tāda līmeņa izlasēm tas tā ir, taču es vairāk par ko citu. Par to, ka Larionova hokejs zaudēja.

Tajā brīdī, kad bija jārāda ja ne savs pīķa hokejs (to tā grūtāk notrāpīt komandu sportos), tad vismaz ir jāskrien kā negudriem un jāsitas, viņi vienkārši "izšķīst", jo spēlē tādu hokeju, kas vispār ir no paralēlās realitātes, ne atbilstoši pretiniekiem. Tā itkā treneri būtu pateikuši - pofig, kas mums pretinieki, mēs paši gudri, spēlēsim kā gribēsim!

Teikt, ka resursu nav vai kā - vot, pirms gada komanda bija baigi talantīgāka? Taču, ar visu to, ka viņi nevinnēja, viņi spēlēja saturīgāk un tos pašus kanādiešus grupu turnīrā ar 6:0 salika.
Jā, var teikt, ka pagājušgad bija labvēlīgāks plejofu zars un tā, bet vienalga - neviens jau viņiem tās uzvaras nedāvināja un arī finālā bija cīņa.

Kā tur tai multfilmā teica - Naudas mums pietiek, mums prāta nepietiek! T.i., resursu Krievijas hokejam ir gana, lai spēlētu. Arī šī izlase nav TIK slikta, taču ar to ir jāstrādā, vajag GATAVOTIES mačiem.

Par Larionovu kā treneri es, teikšu, biju optimistiski noskaņots, kaut vai tāpēc, ka viņa hokeja redzējums (ne tikai spēlēs, bet arī komentāros), protams, ir interesants, taču šajā turnīrā viņš no profesora kļuva par pirmklasnieku, jo viņu vienkārši izģērba. Nesaku, ka, piemēram, pēc gada, ja viņš turpinās darbu, nevarētu viss mainīties un, mācoties no šī gada kļūdām, Larionovs jau būtu jauna līmeņa treneris, bet tagad viņš ir vājais (neteikšu, ka pats vājākais) posms.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 11:53, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.
Larionovs hokeja taktikā, protams, orientējas labāk, bet viņa taktika hokeja speciālistu pasaulē tika novērtēta ar 0:5 un 1:4. Manuprāt, tas ir gana labs rādītājs, lai pateiktu, ka viņa gaišās idejas nav nostrādājušas.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 12:11, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Intresanti,kādu maizes gabalu Larionovs Miņina kungam atņēmis.Tracina šie pašpārliecinātie komentāri,pēc kā varētu domāt,ka Miņina kungs hokeja taktikā orientējās labāk ,nekā Igors Larionovs.Te pat zirgam jāsāk smieties.
Skaidrs, ka par rezultātu atbild treneris, bet nu ja pie katra raksta ir ahūnie antilarionova palagi ar izklāstiem cik viš vainīgs, ka superģeržava kas regulāri dabū pa biksi, šoreiz zaudēja vien dēļ trenera, tad tiešām liekas ka Jurkam kaut kada sāpe ir uzkrājusies

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:21, pirms 4 gadiem
Larionovs no darba ņēmēja kļuva par darba devēju(trenerim jāuzvar spēles) un daži domā, ka profesors ir tikpat labs darba devējs, kā bija darba ņēmējs

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Skaidrs, ka par rezultātu atbild treneris, bet nu ja pie katra raksta ir ahūnie antilarionova palagi ar izklāstiem cik viš vainīgs, ka superģeržava kas regulāri dabū pa biksi, šoreiz zaudēja vien dēļ trenera, tad tiešām liekas ka Jurkam kaut kada sāpe ir uzkrājusies
Es gan piekritīšu Aspirantam. Turnīra ietvaros, rusņa uzveica štatus, kas vēlāk kļuva par čempioni. Tātad turnīra labāko komandu uzvarēt ir pa spēkam. Tāpēc pret Kanādu arī bija jābūt variantiem, taču tika kārtīgi izpederēti. Kaut ko Larionovs darija nepareizi..
Piekrītu arī Tjomam, priekš rusņas u-izlases Larionovs ir pa mīkstu, prasās Nazarov-veidīgs atmaroziks ja grib par zeltu pacīnīties

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 12:35, pirms 4 gadiem
Galīgi neesmu baigais hokeja eksperts, bet pie diskusijas gribu piebilst vienu lietu, kas attiecas uz jauniešu sportu kopumā - milzīga nozīme ir psiholoģiskajai sagatavotībai. Es arī mazliet paskatījos šī čempja spēles - nu tehniski tie krieviņi nebūt nelikās švaki. Toties kā viņiem ir "iznestas" smadzenes, varu tikai nojaust un līdzi just. Tāpēc, domāju, čaļi lielā mērā vienkārši sabruka mentāli. Jauniešu sacensībās praktiski visos sporta veidos rezultāti ne īsti attaino kopējo spēku samēru - ja pat pieaugušo, profesionāļu sērijās objektīvāk ir izšķirt labāko nevis vienā spēlē , bet sērijā līdz divām vai četrām vai vienalga cik uzvarām, tad jauniešiem, sevišķi vienā spēlē, viss var pagriezties pa 180 grādiem katru jaunu dienu. Tāpēc es neteiktu, ka spēku samēru starp izlasēm var mērīt ar 0:5, 1:9 vai tamlīdzīgi. Jā, konkrētajā dienā uzvarēja tas, kas nospēlēja labāk. Larionova vaina iespējams ir maza, jo tos čaļus psiholoģiski sagruzīja iespējams ne jau viņš, bet visa krievu sistēma. Nu, ar ko viņus var "apsveikt" gandrīz vienmēr. Viņiem potē neīsto "uzvarētāju" garu. Zaipja rakstītajam par mešanos zem tankiem pilnīgi piekrītu. Talanta krieviņiem netrūkst, bet "viss ir galvā"...
Slēpts komentārs: Klavulapa-1

     [+] [-]

, 2021-01-06 12:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es gan piekritīšu Aspirantam. Turnīra ietvaros, rusņa uzveica štatus, kas vēlāk kļuva par čempioni. Tātad turnīra labāko komandu uzvarēt ir pa spēkam. Tāpēc pret Kanādu arī bija jābūt variantiem, taču tika kārtīgi izpederēti. Kaut ko Larionovs darija nepareizi..
Piekrītu arī Tjomam, priekš rusņas u-izlases Larionovs ir pa mīkstu, prasās Nazarov-veidīgs atmaroziks ja grib par zeltu pacīnīties
Tu izlasīji pirmo teikumu postā kuru citēji?

     [+] [-]

, 2021-01-06 12:48, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es gan piekritīšu Aspirantam. Turnīra ietvaros, rusņa uzveica štatus, kas vēlāk kļuva par čempioni. Tātad turnīra labāko komandu uzvarēt ir pa spēkam. Tāpēc pret Kanādu arī bija jābūt variantiem, taču tika kārtīgi izpederēti. Kaut ko Larionovs darija nepareizi..
Piekrītu arī Tjomam, priekš rusņas u-izlases Larionovs ir pa mīkstu, prasās Nazarov-veidīgs atmaroziks ja grib par zeltu pacīnīties
Slovāki Turīnā ar 3-0 uzvarēja zviedrus, tad jau uzreiz slovākus varēja kronēt par OS čempioniem

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāda, bļaķ psiholoģiska sagruzīšana? kautkāds debīls mūsdienu jēdziens.
Zelta laiku psrs-izlasē neviens par nekādu psiholoģiju pat neieminējās, bija stingra disciplīna un smagā Kandav-veidīgā sporta skola un ar to arī pietika
Un asins plazmu procedūra pirms PČ par ko 90 gadu sākumā vienā no intervijam teica Znaroks.Pamatojot savu netikšanu psrs izlasē,ka viņs atteicies no šīm procedūrām

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 12:53, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kāda, bļaķ psiholoģiska sagruzīšana? kautkāds debīls mūsdienu jēdziens.
Zelta laiku psrs-izlasē neviens par nekādu psiholoģiju pat neieminējās, bija stingra disciplīna un smagā Kandav-veidīgā sporta skola un ar to arī pietika
Zelta laikos skolās lika izstiept priekšā rokas un ar rādamkoku sita pa pirkstiem, kabatās bēra smiltis un tās aizšuva. Vel zeltītākos laikos bija vēl skarbāk. Ir 2021. gads un pietiek sapņot par pusgadsimtu senām metodēm. Kā redzams liberasti jāj itkā skarbos čuhonus visās frontēs

     [+] [-]

, 2021-01-06 12:56, pirms 4 gadiem
Treneris nebija īstais, turnīru labāko komandu uzvarēt ir pa spēkam, bet pārāk ātri viņus uzvarējām
Vēl kādas 100 iemeslus izdomājat, lai uzvarētu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 12:56, pirms 4 gadiem
Sarkanā mašīna sen vairs nav sarkanā mašīna regulāri tiek atsēdināti visos turnīros, visās vecuma grupās apsveicu utainos ar KOKA medāli

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:08, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Zelta laikos skolās lika izstiept priekšā rokas un ar rādamkoku sita pa pirkstiem, kabatās bēra smiltis un tās aizšuva. Vel zeltītākos laikos bija vēl skarbāk. Ir 2021. gads un pietiek sapņot par pusgadsimtu senām metodēm. Kā redzams liberasti jāj itkā skarbos čuhonus visās frontēs
Nu tagad pavisam noteikti redzam, ka jauktā psrs sporta skola ar mūsdienu liberastiskumu nestrādā. Jaizvēlās, vai nu - vai nu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:10, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Un asins plazmu procedūra pirms PČ par ko 90 gadu sākumā vienā no intervijam teica Znaroks.Pamatojot savu netikšanu psrs izlasē,ka viņs atteicies no šīm procedūrām
Uz vienu čempi šo paņema, bet tad no NHLa atbrauca Prjahins un Znars varēja kravāt koferi, jo izlases štābā bija "kriļju" Dmitrijevs.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:15, pirms 4 gadiem
Kļavu lapa nesaprot, ka ne "nometņu dēļ" vai ideoloģijas dēļ uzvarēja, bet tīri ekonomiski tajos laikos uzvarētājiem deva visu

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 13:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu tagad pavisam noteikti redzam, ka jauktā psrs sporta skola ar mūsdienu liberastiskumu nestrādā. Jaizvēlās, vai nu - vai nu
Kā pašam liekas, kas ir krutāk 1) strādāt NHLāpar spēlētāju, saņemt labu algu, soc garantijas, cilvēktiesības, brīvu vasaru ar jahtu un 4 modelēm uz tās 2) būt čuhonam ar maurojošu treneri, 300dienas gadā pavadīt kaut kādā nometnē vai viesnīcā vienā istabiņā ar bēdubrāli "petrovu", trenēties 3x dienā un finālā tāpat dabūt pa biksi no NHLovca? Ko novēlētu sev, savam brālim, draugam, dēlam?

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:20, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kā pašam liekas, kas ir krutāk 1) strādāt NHLāpar spēlētāju, saņemt labu algu, soc garantijas, cilvēktiesības, brīvu vasaru ar jahtu un 4 modelēm uz tās 2) būt čuhonam ar maurojošu treneri, 300dienas gadā pavadīt kaut kādā nometnē vai viesnīcā vienā istabiņā ar bēdubrāli "petrovu", trenēties 3x dienā un finālā tāpat dabūt pa biksi no NHLovca? Ko novēlētu sev, savam brālim, draugam, dēlam?
Man nav krievu radu, tāpēc, man po barabanu, kā tur pret viņiem hokeja nometnēs izturās
Par ko vispār cepiens? Es saku, ar veco metodi bija labi rezultāti, tagad rezultāti priekš rusņas nav labi

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 13:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kā pašam liekas, kas ir krutāk 1) strādāt NHLāpar spēlētāju, saņemt labu algu, soc garantijas, cilvēktiesības, brīvu vasaru ar jahtu un 4 modelēm uz tās 2) būt čuhonam ar maurojošu treneri, 300dienas gadā pavadīt kaut kādā nometnē vai viesnīcā vienā istabiņā ar bēdubrāli "petrovu", trenēties 3x dienā un finālā tāpat dabūt pa biksi no NHLovca? Ko novēlētu sev, savam brālim, draugam, dēlam?
Gan jau kļavu lapa savu sunim sēdēt ar māca dauzot ar pagali, kad tas kko neizdara, nevis iedod kārumu, kad tas kko izdara. Kad tiks beidzot pie bērna, tad to ar drošvien slānīs, kā kkas nepatika

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:26, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Kā pašam liekas, kas ir krutāk 1) strādāt NHLāpar spēlētāju, saņemt labu algu, soc garantijas, cilvēktiesības, brīvu vasaru ar jahtu un 4 modelēm uz tās 2) būt čuhonam ar maurojošu treneri, 300dienas gadā pavadīt kaut kādā nometnē vai viesnīcā vienā istabiņā ar bēdubrāli "petrovu", trenēties 3x dienā un finālā tāpat dabūt pa biksi no NHLovca? Ko novēlētu sev, savam brālim, draugam, dēlam?
KHL jau tāda pati siltumnīca
Vienkārši padumjajos uzvarētāji dabūja visi ko gribēja un bija priviliģētāki pret citiem, bet tagad visiem ir iespējas būt ar tādu statusu!

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man nav krievu radu, tāpēc, man po barabanu, kā tur pret viņiem hokeja nometnēs izturās
Par ko vispār cepiens? Es saku, ar veco metodi bija labi rezultāti, tagad rezultāti priekš rusņas nav labi
Tu uzdevi jautājumu, es norādīju uz metodēm un rezultātiem. dumaj vaņa!

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:31, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Man nav krievu radu, tāpēc, man po barabanu, kā tur pret viņiem hokeja nometnēs izturās
Par ko vispār cepiens? Es saku, ar veco metodi bija labi rezultāti, tagad rezultāti priekš rusņas nav labi
Jā, jo visa cita pasaule stāv uz vietas, viss atkarīgs tikai un vienīgi no tā, kā krievi kko dara.

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tu uzdevi jautājumu, es norādīju uz metodēm un rezultātiem. dumaj vaņa!
Tad paliekam pie tā, ka vecā psrs skola jāievieš atkārtoti?

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: KHL jau tāda pati siltumnīca
Vienkārši padumjajos uzvarētāji dabūja visi ko gribēja un bija priviliģētāki pret citiem, bet tagad visiem ir iespējas būt ar tādu statusu!
ko visu dabūja? viņi bija totāli bomži uz jebkuras normālas valsts hokejistu fona. Jebkurš friču joberlīgeris bija 15x labāk nodrošināts

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:32, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Gan jau kļavu lapa savu sunim sēdēt ar māca dauzot ar pagali, kad tas kko neizdara, nevis iedod kārumu, kad tas kko izdara. Kad tiks beidzot pie bērna, tad to ar drošvien slānīs, kā kkas nepatika
Suns ir cilvēka kalps. Reizēm kārums, reizēm maiga klape viss no paša atkarīgs

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:32, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ko visu dabūja? viņi bija totāli bomži uz jebkuras normālas valsts hokejistu fona. Jebkurš friču joberlīgeris bija 15x labāk nodrošināts
Starp savējiem Viņi jau nedzīvoja starp joberlīgeriem

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:33, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad paliekam pie tā, ka vecā psrs skola jāievieš atkārtoti?
Nu ievies, ievies, ja Tev to vajag man likās ka es uzrakstīju, lai jautājumi nerastos

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Starp savējiem Viņi jau nedzīvoja starp joberlīgeriem
ā, nu tā jā. Znars kā tika pie joberlīgeriem, tā ar koku ārā nebij dabonams

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Suns ir cilvēka kalps. Reizēm kārums, reizēm maiga klape viss no paša atkarīgs
Nezinu, man suns ir draugs un ģimenes loceklis, par kuri man ir jārūpējas. Tev viņš ir kalps (lai ko tas arī nenozīmētu ) katram savs, bet te var labi redzēt ar ko liberasts (es) atšķiras no konserva (tevis)

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ā, nu tā jā. Znars kā tika pie joberlīgeriem, tā ar koku ārā nebij dabonams
A uz kurieni viņš varēja maukt? Šveice tajā laikā bija nasing spešel, Somijā mūža diskābelis, Krievijā haoss tajā laikā, uz Štatiem laikam jau nē.. Zviedrija vienīgais kaut cik sakarīgs variants

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:40, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nezinu, man suns ir draugs un ģimenes loceklis, par kuri man ir jārūpējas. Tev viņš ir kalps (lai ko tas arī nenozīmētu ) katram savs, bet te var labi redzēt ar ko liberasts (es) atšķiras no konserva (tevis)
Suns, kalps (atkarībā no sugas) - sargā māju/sētu, gana aitas, palīdz medībās, ķer kontrabandistus un noziedzniekus, utt, utt.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:40, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A uz kurieni viņš varēja maukt? Šveice tajā laikā bija nasing spešel, Somijā mūža diskābelis, Krievijā haoss tajā laikā, uz Štatiem laikam jau nē.. Zviedrija vienīgais kaut cik sakarīgs variants
Tak bija jau štatos!

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tak bija jau štatos!
Toč, tikko elites prospektos iečekoju. 6 mači AHL
Un kas bija, ka nepalika?

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Toč, tikko elites prospektos iečekoju. 6 mači AHL
Un kas bija, ka nepalika?
Bansam prasi
Pilns ar baumām

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:49, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Toč, tikko elites prospektos iečekoju. 6 mači AHL
Un kas bija, ka nepalika?
1) neskaidrībaar algu, viņš saka ka maz deva, bet šim ir otra versija - nesaprata cik deva, nedēļas algu domāja par mēnešalgu
2) apnika rīt vistas stilbiņus, jo vienīgais ko no ingliša iemācījās ir "chicken"

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Bansam prasi
Pilns ar baumām
1. valodas barjera un 2. chicken.
vācu valodu (viņa mamma bija laikam vācu skolotāja)viņš zināja cik sapratu un viegli bija iedzīvoties vācu joberlīgā

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:51, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A uz kurieni viņš varēja maukt? Šveice tajā laikā bija nasing spešel, Somijā mūža diskābelis, Krievijā haoss tajā laikā, uz Štatiem laikam jau nē.. Zviedrija vienīgais kaut cik sakarīgs variants
To teiksi ka viņam vispār nebija varianti, tik friču joberi? Zviedros šo neņemtu, viķ tak nūju pret galvu pārlauza zviedru tiesnesim bet varianti bija, tāpat. ja pats gribētu.

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: To teiksi ka viņam vispār nebija varianti, tik friču joberi? Zviedros šo neņemtu, viķ tak nūju pret galvu pārlauza zviedru tiesnesim bet varianti bija, tāpat. ja pats gribētu.
Varianti kaut kādi jau būt bija, bet nebija ievērojami labāki par friču joberiem

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:55, pirms 4 gadiem
Kļavu lapa piedāvāja ZK režīmu, lai tik būtu rezultāti sportā?
Pat Ķīna ir kļuvusi demokrātiska un laidīs visu Eiropiešus iekšā

     [+] [-]

, 2021-01-06 13:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Suns, kalps (atkarībā no sugas) - sargā māju/sētu, gana aitas, palīdz medībās, ķer kontrabandistus un noziedzniekus, utt, utt.
Tev pašam kādreiz ir bijis suns?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 13:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varianti kaut kādi jau būt bija, bet nebija ievērojami labāki par friču joberiem
Sportiski labāki bija, kaut tais pašos fričos līgu augstāk. Viņs tak pasaules čempjos tos DEL fričus mētāja bez problēmām. Bet kopistiski protams viņs izvēlējās sev labāko/ērtāko. Slidinies pa vidējo zonu, gaidi pases, met golus un saņem algu. Pārējā laikā strādā par autoritāti - palamā komandas biedrus un tiesnešus lai neatslābst. Jaudīgākā līgā tomēr vairāk būtu jāstrādā, iespējams pat smēķēšana jānomet.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 13:59, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kļavu lapa piedāvāja ZK režīmu, lai tik būtu rezultāti sportā?
Pat Ķīna ir kļuvusi demokrātiska un laidīs visu Eiropiešus iekšā
Teicu, ka ar veco psrs sporta skolu bija rezultāts. Vispār visa diskusija aizsākās ar liberastisku pirdienu, ka vaina esot kaut kādā tur psiholoģijā es atbildēju, ka tās ir pupu mizas, agrāk neviens tādai fīgņai uzmanību nepievērsa un labi sanāca toreiz

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:00, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tev pašam kādreiz ir bijis suns?
Nosacīti. Gadiem atpakaļ, kad sīks biju, tad mums bija, bet es nebiju galvenais saimnieks

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:03, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Teicu, ka ar veco psrs sporta skolu bija rezultāts. Vispār visa diskusija aizsākās ar liberastisku pirdienu, ka vaina esot kaut kādā tur psiholoģijā es atbildēju, ka tās ir pupu mizas, agrāk neviens tādai fīgņai uzmanību nepievērsa un labi sanāca toreiz
Palasot ko raksti rodas jautājums-kā var būt tāds savoks, ja pēc gadiem spriežot, neesi '' padomju laimīgās bērnības bērns''?!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tad paliekam pie tā, ka vecā psrs skola jāievieš atkārtoti?
Paliekam pie tā, ka laiks nestāv uz vietas un ir jāiet tam līdzi (tas attiecas ne tikai uz krieviem). "PSRS skola" deva rezultātu specifiskā laikā, specifiskos apstākļos, bet viss attīstās un parādās jauna metodoloģijas, tendeces - attiecīgi jāattīstās līdzi.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A uz kurieni viņš varēja maukt? Šveice tajā laikā bija nasing spešel, Somijā mūža diskābelis, Krievijā haoss tajā laikā, uz Štatiem laikam jau nē.. Zviedrija vienīgais kaut cik sakarīgs variants
Vispār jau Znaroks bija štatos, bet tika sava stulbuma dēļ viņš tur nenoslēdza līgumu.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 14:10, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Paliekam pie tā, ka laiks nestāv uz vietas un ir jāiet tam līdzi (tas attiecas ne tikai uz krieviem). "PSRS skola" deva rezultātu specifiskā laikā, specifiskos apstākļos, bet viss attīstās un parādās jauna metodoloģijas, tendeces - attiecīgi jāattīstās līdzi.
Un viņi ļoti veiksmīgi 'attīstījušies' līdzi..
Junioros zelta sen jau nav, PČ hoķī pēdējais zelts no 14 gadā, tas arī ar bezkaunību tiesnešu palīdzību toreiz... OS zelts, tikai dēļ NHL faktora.. Tas viss protams tikai lirika, bet panākumu salīdzinoši maz.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:12, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasot ko raksti rodas jautājums-kā var būt tāds savoks, ja pēc gadiem spriežot, neesi '' padomju laimīgās bērnības bērns''?!
Ko tad es tādu uzrakstiju? Ka psrs sporta skola deva labus rezultātus... un gribi teikt ka tā nav?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nosacīti. Gadiem atpakaļ, kad sīks biju, tad mums bija, bet es nebiju galvenais saimnieks
Ok, tad parunāsim par suņu vai bērnu audzināšanu un par viņu lomu tavā dzīvē, kad būsi vismaz pie viena no viņiem ticis, citādāk nav īsti jēga, pārāk viendimensiāli uz lietām skaties. Tad arī varēsim parunāt par liberastiskā pirdiena - psiholoģijas nozīmību audzināšanā.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:14, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ok, tad parunāsim par suņu vai bērnu audzināšanu un par viņu lomu tavā dzīvē, kad būsi vismaz pie viena no viņiem ticis, citādāk nav īsti jēga, pārāk viendimensiāli uz lietām skaties. Tad arī varēsim parunāt par liberastiskā pirdiena - psiholoģijas nozīmību audzināšanā.
Tu runā, it kā es dukšus būtu šajā sarunā iesaistījis

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un viņi ļoti veiksmīgi 'attīstījušies' līdzi..
Junioros zelta sen jau nav, PČ hoķī pēdējais zelts no 14 gadā, tas arī ar bezkaunību tiesnešu palīdzību toreiz... OS zelts, tikai dēļ NHL faktora.. Tas viss protams tikai lirika, bet panākumu salīdzinoši maz.
Viņiem tak neviens neliedz skatīties, analizēt un ieviest labāko. Pindosi piemēram nekautrējas. Viņu jauno hokejistu izrāviens sākās, kad šie izstrādāja treniņprogramu, kuru balstīja uz Tarasova metodiku.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:22, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un viņi ļoti veiksmīgi 'attīstījušies' līdzi..
Junioros zelta sen jau nav, PČ hoķī pēdējais zelts no 14 gadā, tas arī ar bezkaunību tiesnešu palīdzību toreiz... OS zelts, tikai dēļ NHL faktora.. Tas viss protams tikai lirika, bet panākumu salīdzinoši maz.
Kas ir viņi? Krievi? Vai tad es teicu, ka krievi ir veiksmīgi attīstījušies? Es saku, ka tas ir jādara un ka vecais nedos rezultātu. Kā katrs to izdara, tas jau ir cits jautājums. Ļoti spilgts piemērs ir basis - kādu to spēlē tagad un kādu 90`tajos. Man personīgi sirdij tuvs ir 90`to, bet ir skaidrs, ka ar tādu basīti mūsdienās (vismaz NBA) nav nekādu variantu pret mūsdienu ātro un uz trīspunktniekiem tendēto basi.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:24, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kas ir viņi? Krievi? Vai tad es teicu, ka krievi ir veiksmīgi attīstījušies? Es saku, ka tas ir jādara un ka vecais nedos rezultātu. Kā katrs to izdara, tas jau ir cits jautājums. Ļoti spilgts piemērs ir basis - kādu to spēlē tagad un kādu 90`tajos. Man personīgi sirdij tuvs ir 90`to, bet ir skaidrs, ka ar tādu basīti mūsdienās (vismaz NBA) nav nekādu variantu pret mūsdienu ātro un uz trīspunktniekiem tendēto basi.
Davaj iztiksim bez pērtiķboliem visādiem...
Kā tu uz 100% zini, ka vecā 80to gadu psrs hokeja skola nebūtu labāka un efektīvāka par patreizējo kāda ir kanukiem un pindosiem?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:26, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ko tad es tādu uzrakstiju? Ka psrs sporta skola deva labus rezultātus... un gribi teikt ka tā nav?
Zini cik tās PSRS sporta skolas sagrāva jaunu cilvēku veselības un dzīves? Dopingu stūķēja iekšā pa visiem caurumiem, jo sports bija politikas instruments pat jauniešu un junioru sporta līmenī.

Un nevajag visu laiku skatīties pār plecu pagātnē, jo savādāk ejot uz priekšu tā var ieskriet arī stabā. Tieši tas arī jau gadus padsmit ir noticis ar Rusņas sportu visās jomās. Hokeju ieskaitot.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:31, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Davaj iztiksim bez pērtiķboliem visādiem...
Kā tu uz 100% zini, ka vecā 80to gadu psrs hokeja skola nebūtu labāka un efektīvāka par patreizējo kāda ir kanukiem un pindosiem?
Paskaties Latvijas izlases rezultātus pret vāciešiem 2000šo sākumā. Tur vecais psrs hoķis izbeidzās.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:32, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Davaj iztiksim bez pērtiķboliem visādiem...
Kā tu uz 100% zini, ka vecā 80to gadu psrs hokeja skola nebūtu labāka un efektīvāka par patreizējo kāda ir kanukiem un pindosiem?
Varbūt tu nezini, bet 80-tos regulāri vadošās PSRS komandas devās uz ASV spēlēt ar NHL klubiem, un no tiem regulāri dabūja kavienu. No PSRS vienmēr brauca vadošās komandas, bet pretiniekos ne tuvu nebija tās stiprākās komandas.
Arī vecais RD šo prieku izbaudīja 1989. gadā ar pamatīgu piešprici no Maskavas Dinamo.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:36, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tu runā, it kā es dukšus būtu šajā sarunā iesaistījis
Es dukšus kā piemēru minēju, jo diskusijas tēma ir trenēšana un audzināšana un sen jau ir pierādīts, ka "burkāna" metodika strādā daudz labāk par "pātagas" metodiku, vienalga, vai mēs runājam par zirgu, suni, vai jauno hokejistu. Krievu problēma es teiktu ir tā, ka viņi kā nācija ir pataloģiski slimi ar lielummāniju, tāpēc arī visai smagi iet ar to "burkāna" metodikas ieviešanu. No vienas puses ir ievirze uz modernākām treniņmetodikām, bet no otras puses ir histēriska bļaušana par miršanu uz ledu un rezultātā viens no potenciāli labākajiem sava gada vārtu sargiem pasaulē nespēj nūju rokā noturēt.. kas cits tas ir, ja ne problēma liberatiskajā pirdienā - psiholoģijā?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 14:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Davaj iztiksim bez pērtiķboliem visādiem...
Kā tu uz 100% zini, ka vecā 80to gadu psrs hokeja skola nebūtu labāka un efektīvāka par patreizējo kāda ir kanukiem un pindosiem?
Vari iztikt bez kā vien vēlies, tas nemaina lietas būtību. Nepatīk basis - paņem kara lietas. Tikko kāda valsts iekavē/stagnē militārajā doktrīnā tā konflikta gadījumā uzreiz ir kāviens. Tā bija tikko ar armēņiem, tā bija ar tiem pašiem krieviem pirmajā Čečenijas karā, poļi/fraņči/briti utt. 2.Pasaules karā, krievi Krievu-Japāņu karā utt.
Pastāvēs kas pārmainīsies.... (Rainis)

  -4 [+] [-]

, 2021-01-06 14:41, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kas ir viņi? Krievi? Vai tad es teicu, ka krievi ir veiksmīgi attīstījušies? Es saku, ka tas ir jādara un ka vecais nedos rezultātu. Kā katrs to izdara, tas jau ir cits jautājums. Ļoti spilgts piemērs ir basis - kādu to spēlē tagad un kādu 90`tajos. Man personīgi sirdij tuvs ir 90`to, bet ir skaidrs, ka ar tādu basīti mūsdienās (vismaz NBA) nav nekādu variantu pret mūsdienu ātro un uz trīspunktniekiem tendēto basi.
Par pērtiķbolu runājot, vinš ir kapitāli degradējies kvalitātē, toties ir audzis kvantitātē, te arī ir viss pērtiķbola "progress" Ar Hokeju būtu tas pats, ja, piemēram, trīs Kanādu vietā parādītos astoņas Turkmenistānas Volks ar Ginču noteikti būtu starā

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:44, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Par pērtiķbolu runājot, vinš ir kapitāli degradējies kvalitātē, toties ir audzis kvantitātē, te arī ir viss pērtiķbola "progress" Ar Hokeju būtu tas pats, ja, piemēram, trīs Kanādu vietā parādītos astoņas Turkmenistānas Volks ar Ginču noteikti būtu starā
Pasaules U20 čempionu viens no galvenajiem vilcējiem ir no tavējiem - uzbeks!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:45, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es dukšus kā piemēru minēju, jo diskusijas tēma ir trenēšana un audzināšana un sen jau ir pierādīts, ka "burkāna" metodika strādā daudz labāk par "pātagas" metodiku, vienalga, vai mēs runājam par zirgu, suni, vai jauno hokejistu. Krievu problēma es teiktu ir tā, ka viņi kā nācija ir pataloģiski slimi ar lielummāniju, tāpēc arī visai smagi iet ar to "burkāna" metodikas ieviešanu. No vienas puses ir ievirze uz modernākām treniņmetodikām, bet no otras puses ir histēriska bļaušana par miršanu uz ledu un rezultātā viens no potenciāli labākajiem sava gada vārtu sargiem pasaulē nespēj nūju rokā noturēt.. kas cits tas ir, ja ne problēma liberatiskajā pirdienā - psiholoģijā?
Suņi ir visai dažādi, tieši tāpat, kā cilvēku rases, tika to faktu, protams, liberasti neatzīs Haski, piemēram, nekāds burkāns un pātaga nelīdzēs, Vilku sunim līdzēs abi, Pitbulam tikai un vienīgi pātaga Vispār man ir ideja iegādāties Kanādas Volku, vot, bļaķ, tur tik tiešām vajadzēs dikti un daudz gudrot, kā šo dresēt

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 14:47, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pasaules U20 čempionu viens no galvenajiem vilcējiem ir no tavējiem - uzbeks!
Pričom te tas? Latvijas amatieros ar viens Ungāru Hahols močī, vai tas nozīmē, ka Karpatu kalnos ar amatieru Hoķi viss ir kārtībā?

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:50, pirms 4 gadiem
Re kur, speciāli priekš Neputnes, Kanādas Volks vārdā Akella https://www.youtube.com/watch?v=pYi...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:50, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini cik tās PSRS sporta skolas sagrāva jaunu cilvēku veselības un dzīves? Dopingu stūķēja iekšā pa visiem caurumiem, jo sports bija politikas instruments pat jauniešu un junioru sporta līmenī.

Un nevajag visu laiku skatīties pār plecu pagātnē, jo savādāk ejot uz priekšu tā var ieskriet arī stabā. Tieši tas arī jau gadus padsmit ir noticis ar Rusņas sportu visās jomās. Hokeju ieskaitot.
Arī mūsdienās vispasaulē (ne tikai rusņā) špricē visādus dopingus...

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:51, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es dukšus kā piemēru minēju, jo diskusijas tēma ir trenēšana un audzināšana un sen jau ir pierādīts, ka "burkāna" metodika strādā daudz labāk par "pātagas" metodiku, vienalga, vai mēs runājam par zirgu, suni, vai jauno hokejistu. Krievu problēma es teiktu ir tā, ka viņi kā nācija ir pataloģiski slimi ar lielummāniju, tāpēc arī visai smagi iet ar to "burkāna" metodikas ieviešanu. No vienas puses ir ievirze uz modernākām treniņmetodikām, bet no otras puses ir histēriska bļaušana par miršanu uz ledu un rezultātā viens no potenciāli labākajiem sava gada vārtu sargiem pasaulē nespēj nūju rokā noturēt.. kas cits tas ir, ja ne problēma liberatiskajā pirdienā - psiholoģijā?
Psrs izlases veči 80tajos visi nūjas rokās turēja...

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Suņi ir visai dažādi, tieši tāpat, kā cilvēku rases, tika to faktu, protams, liberasti neatzīs
Tur jau tas smieklīgais
Kaķus, suņus - par tiem redz liberasti atzīst, ir rases un katra savādāka... Tiklīdz runājam par homo sapiensiem, tad visi mēs vienādi esot, nekādu rašu neesot Pipec, ne?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 14:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pričom te tas? Latvijas amatieros ar viens Ungāru Hahols močī, vai tas nozīmē, ka Karpatu kalnos ar amatieru Hoķi viss ir kārtībā?
Domāju, ka priecāsies par tava ciltsbrāļa panākumiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 14:57, pirms 4 gadiem
Tā ir, kad ņem tādus kuriem ir nauda. Un rotenbergs neļauj spēlet jauniešiem citas komandās, bet uzstāj pārnākt uz SKA, kur sēž uz soliņa. Tas pats Latvijā. Čomu būšanas domā, ka Latvija labāka par Austriju būtu bijusi. Haha. Austrija mūs piesmēja.

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:58, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tas smieklīgais
Kaķus, suņus - par tiem redz liberasti atzīst, ir rases un katra savādāka... Tiklīdz runājam par homo sapiensiem, tad visi mēs vienādi esot, nekādu rašu neesot Pipec, ne?
Tik tiešām, blondais un zilacainas Norvēģis vai Soms ir tieši tāds pats kā aborigens no Mali vai Ziloņu krasta

     [+] [-]

, 2021-01-06 14:59, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 1) neskaidrībaar algu, viņš saka ka maz deva, bet šim ir otra versija - nesaprata cik deva, nedēļas algu domāja par mēnešalgu
2) apnika rīt vistas stilbiņus, jo vienīgais ko no ingliša iemācījās ir "chicken"
Znaram mājās itkā stāvot kontrakts, kuru neparakstīja. Vai tik gada algu ar mēnešalgu nebija sajaucis.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Par pērtiķbolu runājot, vinš ir kapitāli degradējies kvalitātē, toties ir audzis kvantitātē, te arī ir viss pērtiķbola "progress"
Man patīk, kā tu jau kuro gadu kladzini šo no pirksta izzīsto apgalvojumu, kaut gan tam nav absolūti nekā kopīga ar patiesību.
Patiesība ir tāda, ka basītis, kā jebkurš cits sporta veids, pat ļoti ir kāpis kvalitātē, tagad arī centram ir jāprot trīnīti iemest. Plus tagad ir pilnīgi normāli piļīt trīņus divus metrus aiz līnijas, agrāk tas bija īpašs notikums.

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:04, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Znaram mājās itkā stāvot kontrakts, kuru neparakstīja. Vai tik gada algu ar mēnešalgu nebija sajaucis.
Var būt arī tā!

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:05, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Čaiņik, tas, ka pirms 50 gadiem sportistam psiholoģija nebija svarīga, nenozimē ka tagad nav. Sports attīstās, pilns ar sīkumiem, kas ļauj pacelties nākamajā līmenī. Problēma ir tāda, ka citi tādāi figņai pievērš uzmanību tagad.
O bļaķ, tā jau domāju, ka spirtacentra liberasts namber van nāks ar apgalvojumu, ka psiholoģija esot svarīgs faktors
Kāds būs nākamais sīkums kas ļaus pacelties nākamajā līmenī? Pirmsspēles iesildīšanās vietā joga un meditācija? Jo kautkāds pseidozinātņu doktors-liberasts to būs izdomājis..

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:07, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tik tiešām, blondais un zilacainas Norvēģis vai Soms ir tieši tāds pats kā aborigens no Mali vai Ziloņu krasta
Cilvēku izskata, kultūras, mentalitātes un citas atšķirības netiek noliegtas. Jūs atkal izdomājat neesošu ienaidnieku pret ko cīnīties. Tāpēc jau tu esi tups čurbans

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:08, pirms 4 gadiem
Žēl, ka aspirants no diskusijas atslēdzies, būtu interesanti dzirdēt viņa viedokli par šīm te psiholoģijām hokejā

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Arī mūsdienās vispasaulē (ne tikai rusņā) špricē visādus dopingus...
Jā, nenoliedzami, bet ne sistemātiski ar valsts struktūru atbalstu kā tas savulaik bija PSRS (tagad-Rusņā) un VDR.

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: O bļaķ, tā jau domāju, ka spirtacentra liberasts namber van nāks ar apgalvojumu, ka psiholoģija esot svarīgs faktors
Kāds būs nākamais sīkums kas ļaus pacelties nākamajā līmenī? Pirmsspēles iesildīšanās vietā joga un meditācija? Jo kautkāds pseidozinātņu doktors-liberasts to būs izdomājis..
100% top sportisti nodarbojās ar jogām, stiepšanos, koordinācijas vingrinājumiem. Mūsdienās vairāk nepietiek ēst kotletes un cilāt stieni, lai būtu top līmenī. Paldies! Krievijas vienā no labākajām futbola akadēmijām Krasnodarā puišiem ir deju!! stundas, lai attīstītu koordināciju.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:10, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Suņi ir visai dažādi, tieši tāpat, kā cilvēku rases, tika to faktu, protams, liberasti neatzīs Haski, piemēram, nekāds burkāns un pātaga nelīdzēs, Vilku sunim līdzēs abi, Pitbulam tikai un vienīgi pātaga Vispār man ir ideja iegādāties Kanādas Volku, vot, bļaķ, tur tik tiešām vajadzēs dikti un daudz gudrot, kā šo dresēt
Instinktu neizmacisi ne ar kādu paņēmienu, tas skaidrs. Man ir 60kg vidusāzieša mix, uz kura fona tāds pitbuls nobāl, man ne reizi prātā nav ienācis pielietot pātagu un es viņam jebkurā brīdī no mutes varēšu kaulu izņemt un pēc operācijas trīs reizes dienā bez uzpurņa kāju parseju, lai arī viņam tas process sāpēja nežēlīgi. Es padevību no viņa esmu ieguvusi nevis tāpēc, ka viņš no manis baidās (un bailēs arī varētu iekost), bet tāpēc, ka viņš mani respektē un redz kā "pakas" līderi. Ar visu to, kad pastaigā uzož pēdu, tad var aizmirst par sasaukšanu, jo instinkts dara savu un tas ir pāri visam. Un šis attiecas uz jebkuru sugu.
Vot tu pamēģini to savu Kanādas vilku sist, ja viņā nebūs neviena grama alfas gēna,.tad varbūt ka arī būs ok, bet ja viņš būs alfa caur un caur (kāds ir mans zvērs), tad tas būs tikai laika jautājums, kad viņš uz agresiju atbildēs ar agresiju. Un tad vienīgais, ko tu varēsi darīt, ir viņu iemidzināti.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:10, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 100% top sportisti nodarbojās ar jogām, stiepšanos, koordinācijas vingrinājumiem.
Neuzdod vēlamo par faktisko

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:10, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Znaram mājās itkā stāvot kontrakts, kuru neparakstīja. Vai tik gada algu ar mēnešalgu nebija sajaucis.
Jā, nedēļas algu bija sajaucis ar visu līguma summu.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:10, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: O bļaķ, tā jau domāju, ka spirtacentra liberasts namber van nāks ar apgalvojumu, ka psiholoģija esot svarīgs faktors
Kāds būs nākamais sīkums kas ļaus pacelties nākamajā līmenī? Pirmsspēles iesildīšanās vietā joga un meditācija? Jo kautkāds pseidozinātņu doktors-liberasts to būs izdomājis..
Meditācija izsenis ir sportistu repertuārā. Daudziem arī kā pirmsspēles rituāls. Citam vajag mieru, citam Ramštainu uz pilnu jaudu. Bļin, Tev tas jaunums?

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Žēl, ka aspirants no diskusijas atslēdzies, būtu interesanti dzirdēt viņa viedokli par šīm te psiholoģijām hokejā
Ja kas, viņs to jau ir uzrakstījis savos larionovpalagos

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:11, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā jums čurkām pieņemts, bez kaut kāda čingizhana neko paši nevarat
Cik saprotu, kārtējā reize, kur pats burts, sev negribot, norāda, ka krievi daudzējādā ziņā līdzīgāki visiem čurkām, musulmaņiem, nevis baltiem eiropeīdiem.

  -3 [+] [-]

, 2021-01-06 15:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Meditācija izsenis ir sportistu repertuārā. Daudziem arī kā pirmsspēles rituāls. Citam vajag mieru, citam Ramštainu uz pilnu jaudu. Bļin, Tev tas jaunums?
Ramštainu uz pilnu jaudu pirms mača, to es saprotu kaut kāda joga kā jau teicu, tas ir liberastiem un mīkstajiem

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:12, pirms 4 gadiem
Redz kur par Bonucci psiholoģiskajiem treniņiem vari palasīt - https://bleacherreport.com/articles... . Varbūt ir nedaudz par traku, bet nu karjera neslikta padevusies

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ramštainu uz pilnu jaudu pirms mača, to es saprotu kaut kāda joga kā jau teicu, tas ir liberastiem un mīkstajiem
Cik mācītāji-pederasti šodien atklāti?

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:16, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cik mācītāji-pederasti šodien atklāti?
Šķiet, tu tam pievērs pastiprinātu uzmanību

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:16, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Pričom te tas? Latvijas amatieros ar viens Ungāru Hahols močī, vai tas nozīmē, ka Karpatu kalnos ar amatieru Hoķi viss ir kārtībā?
Īsti speciālisti un eksperti zin vairāk! Nu, kādu brīdi Volx ir kūrējis amatierus tieši Karpatos! Pamanījies izaudzināt čempionus! "Ужгородские волки" - чемпионы...

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko
Nezinu kā ar jogu starp hokejistiem, bet tā jogu izmanto daudzu sporta veidu pārstāvji.
Par stiepšanos vispār nav vērts runāt, jo atliek tikai paskatīties, kā tie paši hokejisti pirms spēlēm staipās pirmsspēles iesildīšanās laikā.

Daudzi hokeja vārtsargi koordinācijas attīstīšanai regulāri spēlē galda tenisu, vai nodarbojas ar žonglēšanu. Daudz un dažādu piemēru netradicionālu metožu izmantošanā.

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neuzdod vēlamo par faktisko
Man pat jaunatnes futbola treniņos bija jogas elementi, stiepšanās, koordinācijas vingrinājumi utt. Vienozīmīgi profesionāli sportisti nodarbojas arī ar tādām lietām, nevis tupi spārda bumbu visu treniņu...

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:17, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tas smieklīgais
Kaķus, suņus - par tiem redz liberasti atzīst, ir rases un katra savādāka... Tiklīdz runājam par homo sapiensiem, tad visi mēs vienādi esot, nekādu rašu neesot Pipec, ne?
Kurš saka, ka nav nekādu rašu? Bet, kas attiecas uz suņiem, es mīlu visus savus suņus vienādi, neatkarīgi no tā, vai viņš ir tīršķirnes, metiss, liels, mazs, gudrs vai dumjš. Un nevērtēja es viņus pēc tā, kurai šķirnei viņš pieder, bet gan pēc tā, kāda ir viņa personība un tieši to pašu varu attiecināt uz cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:17, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šķiet, tu tam pievērs pastiprinātu uzmanību
Tev katrā komentārā ir visi -rasti pēc kārtas iekļauti

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:18, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ramštainu uz pilnu jaudu pirms mača, to es saprotu kaut kāda joga kā jau teicu, tas ir liberastiem un mīkstajiem
Tas ir Tavs vājums, katru kurš nerīkojas pēc taviem šaurajiem standartiem saukt par mīkstu. Es neatceros uzvārdus, bet meditējuši ir tādi krampīgi vīri, kas ar vienu sitienu tev zobus dējamajā ietriektu, ja tu šo klātienē par mīkstu nosauktu

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:18, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Cik saprotu, kārtējā reize, kur pats burts, sev negribot, norāda, ka krievi daudzējādā ziņā līdzīgāki visiem čurkām, musulmaņiem, nevis baltiem eiropeīdiem.
Tur jau ir tas paradokss

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:22, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tev katrā komentārā ir visi -rasti pēc kārtas iekļauti
Arvien vairāk ir vērts atcerēties par Freida teikto, kad lasa Klavulapas komentārus u.t.i, tas kurš daudz gāna gejus pats ir slēpts gejs, kurš tādējādi cenšas sevī slāpēt šīs homuseksuālās dziņas.

Klavulapa, nāc ārā no skapja, un dzīve tev kļūs mazāk stresaina, jo varēsi brīvi dzīvot ar savu homoseksuālām vēlmēm.

  +3 [+] [-]

, 2021-01-06 15:25, pirms 4 gadiem
Jopcik, kādā mucā, lapa, tu esi audzis? es vnk šokā, ka mūsdienās ir vēl cilvēki, kas pastiprināti seko līdz sportam un tas viņiem nāk kā kkāds šoks un pārsteigums, ka psiholoģijai ir milzīga nozīme augsto sasniegumu sportā

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:28, pirms 4 gadiem
Te katrs var palasīt vecās padomju skolas pārstāvja viedokli par jauno hokejistu sagatavošanu tālākai karjerai. Man mājās ir! Šo iesaka arī aspirantiem! Ю. В. Никонов "Подготовка юных...
Es i godalgots bērnu amatieru trenners!

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:30, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Jopcik, kādā mucā, lapa, tu esi audzis? es vnk šokā, ka mūsdienās ir vēl cilvēki, kas pastiprināti seko līdz sportam un tas viņiem nāk kā kkāds šoks un pārsteigums, ka psiholoģijai ir milzīga nozīme augsto sasniegumu sportā
Pie kam čalis pajauns, ja meičuks studē. Es saprotu ka čurbans iestrēdzis 1982. gadā, bet šis tiešām ir bik unikāls. Ok, lai iet konservatīvi uzskati, es saprotu arī mērenu rasismu, pats varu būt rasists ja man izdevīgi, bet nu brīnīties ka lielajā sportā meditē, izmanto psihologus, mānticību un ko tik vēl ne

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam čalis pajauns, ja meičuks studē. Es saprotu ka čurbans iestrēdzis 1982. gadā, bet šis tiešām ir bik unikāls. Ok, lai iet konservatīvi uzskati, es saprotu arī mērenu rasismu, pats varu būt rasists ja man izdevīgi, bet nu brīnīties ka lielajā sportā meditē, izmanto psihologus, mānticību un ko tik vēl ne
Es nesaku, ka sportā neviens nemeditētu, es apšaubu tās jēgu pavingrot pirms sporta, tas ir viens... Kaut kāda tur dziļa joga tumšā istabā manā uztverē ir kas cits

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arvien vairāk ir vērts atcerēties par Freida teikto, kad lasa Klavulapas komentārus u.t.i, tas kurš daudz gāna gejus pats ir slēpts gejs, kurš tādējādi cenšas sevī slāpēt šīs homuseksuālās dziņas.

Klavulapa, nāc ārā no skapja, un dzīve tev kļūs mazāk stresaina, jo varēsi brīvi dzīvot ar savu homoseksuālām vēlmēm.
Varat ar vareno ekspertu pederastot uz pilnu klapi, mani lūdzu nemēģini tajā visā iesaistīt

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:38, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Man patīk, kā tu jau kuro gadu kladzini šo no pirksta izzīsto apgalvojumu, kaut gan tam nav absolūti nekā kopīga ar patiesību.
Patiesība ir tāda, ka basītis, kā jebkurš cits sporta veids, pat ļoti ir kāpis kvalitātē, tagad arī centram ir jāprot trīnīti iemest. Plus tagad ir pilnīgi normāli piļīt trīņus divus metrus aiz līnijas, agrāk tas bija īpašs notikums.
Tā arī padomāju, ka Svords uzķersies uz āķa Īpašs notikums pērtiķbolā bija kad no diviem sodiņiem vienu aizmet garām, tagad īpašs ir ja trāpa abus divus

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:39, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es nesaku, ka sportā neviens nemeditētu, es apšaubu tās jēgu pavingrot pirms sporta, tas ir viens... Kaut kāda tur dziļa joga tumšā istabā manā uztverē ir kas cits
Neviens tak nav atcēlis iesildīšanos. Ir vai nav jēga, to tak katrs pats nolemj, sevišķi pieauguši profi, kam viņu ķermenis ir darba instruments un kuri ir to izzinājuši. Kādam palīdz, kādam liekas ka palīdz, sportā rituāliem ir liela nozīme. Ja tu ar savu darbu pelnītu miljonus kā top sportisti, tad kaut pliks uz eža sēdētu, ja tas palīdzētu sasniegt rezultātu.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Pie kam čalis pajauns, ja meičuks studē. Es saprotu ka čurbans iestrēdzis 1982. gadā, bet šis tiešām ir bik unikāls. Ok, lai iet konservatīvi uzskati, es saprotu arī mērenu rasismu, pats varu būt rasists ja man izdevīgi, bet nu brīnīties ka lielajā sportā meditē, izmanto psihologus, mānticību un ko tik vēl ne
bet no otras puses jau krievos nekas nav mainījies. tā pati vecā padomju skola dominē. jaunie talanti tiek vākti kopā ska un cska, sēž nometnēs un pirms turnīriem klausās politiskas runas , cik tas svarīgi valstij un nobeigumā uzliek filmu "v boj idet odni stariki".

tik tagad viņiem ir iespēja no tā marasma tikt prom, ja grib.

Par Kanādu hokejā pārsvarā runā, ka tā ir ģimene un nevienam neliek mirt kaut kādos mistiskos karos hokeja laukumā par valsti!

patriotisms sākas ģimenē nevis kabinetos...

un tā arī ir psiholoģija. no mazotnes tiek zombēti nevis attīstīti

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:42, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Instinktu neizmacisi ne ar kādu paņēmienu, tas skaidrs. Man ir 60kg vidusāzieša mix, uz kura fona tāds pitbuls nobāl, man ne reizi prātā nav ienācis pielietot pātagu un es viņam jebkurā brīdī no mutes varēšu kaulu izņemt un pēc operācijas trīs reizes dienā bez uzpurņa kāju parseju, lai arī viņam tas process sāpēja nežēlīgi. Es padevību no viņa esmu ieguvusi nevis tāpēc, ka viņš no manis baidās (un bailēs arī varētu iekost), bet tāpēc, ka viņš mani respektē un redz kā "pakas" līderi. Ar visu to, kad pastaigā uzož pēdu, tad var aizmirst par sasaukšanu, jo instinkts dara savu un tas ir pāri visam. Un šis attiecas uz jebkuru sugu.
Vot tu pamēģini to savu Kanādas vilku sist, ja viņā nebūs neviena grama alfas gēna,.tad varbūt ka arī būs ok, bet ja viņš būs alfa caur un caur (kāds ir mans zvērs), tad tas būs tikai laika jautājums, kad viņš uz agresiju atbildēs ar agresiju. Un tad vienīgais, ko tu varēsi darīt, ir viņu iemidzināti.
Vai tad es rakstīiju, ka taisos to sist?

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:44, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Varat ar vareno ekspertu pederastot uz pilnu klapi, mani lūdzu nemēģini tajā visā iesaistīt
Es tev vēlreiz saku, ka pederasti ir tavi mācītāji, bet tu esi slēptais homoseksuālis.

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:45, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es nesaku, ka sportā neviens nemeditētu, es apšaubu tās jēgu pavingrot pirms sporta, tas ir viens... Kaut kāda tur dziļa joga tumšā istabā manā uztverē ir kas cits
Joga un pilates (kas savā ziņā ir veidotas uz jogas bāzes) perfekti trenē dziļo muskulatūru, kuru ar standarta treniņiem un trenažieriem ir visai grūti uztrenet tādā līmenī, kuru prasa augsto sasniegumu sports. Kas attiecas uz psiholoģiju, tad saprotu, ka tev tas ir kkāds mistikas liberastu jēdziens tā tad automātiski kkas slikts, bet ārkārtīgi vienkāršojot, sporta psiholoģiju varētu arī nosaukts par pārliecību. Tu pamēģini vienalga kurā svēra kko sasniegt augstā līmenī, vienalga cik labs tu arī nebūtu, ja tev nav pārliecības par sevi un savām spējām. Vai tas arī ir liberastu pirdiens, vai tas jau ir kkas saprotamāks tavām konservatīvajām vērtībām?

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: bet no otras puses jau krievos nekas nav mainījies. tā pati vecā padomju skola dominē. jaunie talanti tiek vākti kopā ska un cska, sēž nometnēs un pirms turnīriem klausās politiskas runas , cik tas svarīgi valstij un nobeigumā uzliek filmu "v boj idet odni stariki".

tik tagad viņiem ir iespēja no tā marasma tikt prom, ja grib.

Par Kanādu hokejā pārsvarā runā, ka tā ir ģimene un nevienam neliek mirt kaut kādos mistiskos karos par valsti!

patriotisms sākas ģimenē nevis kabinetos...
Bet par to jau ir stāsts, tāpēc jau ielika modernāku treneri. Bet ko viņs glābs, ja apkārtējo fonu veido tie vecie debīliķi no sešdesmitajiem ar savām 10 medaļām un brežņeva ordeni par labu darbu.

  -2 [+] [-]

, 2021-01-06 15:46, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Cik saprotu, kārtējā reize, kur pats burts, sev negribot, norāda, ka krievi daudzējādā ziņā līdzīgāki visiem čurkām, musulmaņiem, nevis baltiem eiropeīdiem.
Vai tad Baltie bija savādāki līdz liberastijas un politkorektisma sērgas iestāšanās?
Tie Baltie, kuri dzīvoja apmēram pusgadsimtu atpakaļ, kardināli atškīrās no mūsdienu "civilizētajiem" Rietumeiropiešiem un Pendosiem

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:48, pirms 4 gadiem
https://www.si.com/hockey/news/why-...

Varat palasīt, kam nav slinkums.

Salīdzinam to, ka 5.5 miljoni iedzīvotāju ir Somijā, bet cik augstu viņi kotējas medaļās. Katru gadu ap 20 draftētiem spēlētājiem, medaļas pasaules čempionātus, u20 jau vien 7 gados - 3 zelti + 1 bronza, arī u 18 sasniegumi, 2019.gadā pasaules čempioni bez nhl spēlētājiem tikai no sm liiga, vot tā ir klase

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:50, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Īsti speciālisti un eksperti zin vairāk! Nu, kādu brīdi Volx ir kūrējis amatierus tieši Karpatos! Pamanījies izaudzināt čempionus! http://uzhgorod.in/novosti/2019/fevral/uzhgorodskie_volki_chempiony_zakarpat_ya_po_hokkeyu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:52, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tā arī padomāju, ka Svords uzķersies uz āķa Īpašs notikums pērtiķbolā bija kad no diviem sodiņiem vienu aizmet garām, tagad īpašs ir ja trāpa abus divus
Par tiem sodiņiem pats izdomāji? Pilnīgs murgs, sodiņus met tāpat, kas ir komandas metēji, tie regulāri met abus iekšā, vienmēr būs tādi, kam problēmas. Bet overall basis ir krietni gājis uz priekšu.

Un runa taču ir tikai par NBA, vai ne? Jo ārpus NBA diez, vai pat tev ienāktu prātā tāds absurds, ka agrāk spēlēja labāk. Pajautā Valdim Valteram, viņš ļoti bieži ir izteicies, ka viņa laikos galīgi tizlas treniņu metodikas un līmeņi nav salīdzināmi.

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja:
pat nezināju, ka tur kāds zin, ka tāds hokejs vispār eksistē

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Cik saprotu, kārtējā reize, kur pats burts, sev negribot, norāda, ka krievi daudzējādā ziņā līdzīgāki visiem čurkām, musulmaņiem, nevis baltiem eiropeīdiem.
Baltie Rietumos ir garīgi un mentāli mainījušies uz negatīvo pusi, nevis Krievi ir kļuvuši/bijuši līdzīgāki čurkām

     [+] [-]

, 2021-01-06 15:54, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vai tad es rakstīiju, ka taisos to sist?
Ko es zinu, ko tu taisīts darīt, ja apgalvo, ka pitbulu var izaudzināt tikai ar pātagu.. starpcitu, tas tavs vilks varētu būt apmēram uz pusi mazāks par manu zvēru, tajā video, ko ieliki viņš tik izskatās liels, jo rakurss tāds, bet reāli tāda VAS izmērā vien būs smuks, protams, bet man tuvāki ir tie lielie, resnie vidusāzieša purni. Vispār jau man ar ir doma par trešo suni, bet nu tur nopietni jādomā un jākonsultējas ar kinologu, vai tas vispār ir iespējams, jo manejais visus citus mājās zvērus ir pieņēmis, bet jebkuru svešu ir gatavs uz vietas apēst, šobrīd ir aizdomas, ka jebkurš jauns suns vnk kļūs par pusdienas uzkodu.. manējo var te pat manā avatara apskatīt, ja vēl bilde nav nomainījusies, tad uzspied uz profila.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:57, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ko es zinu, ko tu taisīts darīt, ja apgalvo, ka pitbulu var izaudzināt tikai ar pātagu.. starpcitu, tas tavs vilks varētu būt apmēram uz pusi mazāks par manu zvēru, tajā video, ko ieliki viņš tik izskatās liels, jo rakurss tāds, bet reāli tāda VAS izmērā vien būs smuks, protams, bet man tuvāki ir tie lielie, resnie vidusāzieša purni. Vispār jau man ar ir doma par trešo suni, bet nu tur nopietni jādomā un jākonsultējas ar kinologu, vai tas vispār ir iespējams, jo manejais visus citus mājās zvērus ir pieņēmis, bet jebkuru svešu ir gatavs uz vietas apēst, šobrīd ir aizdomas, ka jebkurš jauns suns vnk kļūs par pusdienas uzkodu.. manējo var te pat manā avatara apskatīt, ja vēl bilde nav nomainījusies, tad uzspied uz profila.
Tam Volkam ir 90 kilogrammi Tajā video viņš vēl ir jauns, tagad ir zvērs, nesen sagrauza lupatās Alabaju

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 15:58, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Vai tad Baltie bija savādāki līdz liberastijas un politkorektisma sērgas iestāšanās?
Tie Baltie, kuri dzīvoja apmēram pusgadsimtu atpakaļ, kardināli atškīrās no mūsdienu "civilizētajiem" Rietumeiropiešiem un Pendosiem
Vislaik kas mainās, pirms 20 gadiem tava auditorija būtu citi čurbani krustojumā, tagad tu esi pielaists pie interneta.

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vislaik kas mainās, pirms 20 gadiem tava auditorija būtu citi čurbani krustojumā, tagad tu esi pielaists pie interneta.
Ne jau par tehnoloģijām es runāju un arī ne par ekonomiku... Daudzi maldīgi domā, ka ekonomiskā labklājība mūsdienās ir liberastijas nopelns Patiesībā ir gluži otrādi, ekonomikas labklājības pamati tika ielikti vēl ilgi pirms pirmajiem liberastiem un tie bāzējās uz TRADICIONĀLAJĀM Eiropeiskām vērtībām un mūsdienās pagaidām vēl turas nevis PATIECOTIES liberastijai, bet gan PAR SPĪTI tai

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:05, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tam Volkam ir 90 kilogrammi Tajā video viņš vēl ir jauns, tagad ir zvērs, nesen sagrauza lupatās Alabaju
Nu ja kucēns, tad ok, bet nu viņi normāli neaug tik lieli, ir jau arī bildes ar gigantiskiem malamutiem, kas tur tuvu pie tiem pašiem 90kg varētu būt vai pat vēl vairāk, bet nu tie ir baigais retums, reāli viņi tādi paši haski vien ir tik bišk lielāki. Starp cilvēkiem jau ar reizēm kkādi giganti rodas, kvai mūsu pašu Porziņģis vnk nebrinies, ja paņemsi to šķirni, ka gaidīto 90kg vietā būs 45kg, kas jau ar nav maz un tā pat būs skaists un spēcīgs zvērs.

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 16:07, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ne jau par tehnoloģijām es runāju un arī ne par ekonomiku... Daudzi maldīgi domā, ka ekonomiskā labklājība mūsdienās ir liberastijas nopelns Patiesībā ir gluži otrādi, ekonomikas labklājības pamati tika ielikti vēl ilgi pirms pirmajiem liberastiem un tie bāzējās uz TRADICIONĀLAJĀM Eiropeiskām vērtībām un mūsdienās pagaidām vēl turas nevis PATIECOTIES liberastijai, bet gan PAR SPĪTI tai
Tu vari tā domāt, demokrātiskā un liberatiskā sabiedrībā tas tev ir atļauts, bet šim apgalvojumam nav pilnīgi nekāda seguma un pierādījumi, tā ir tikai tava teorija, kurai tev ļoti gribas ticēt

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Nu ja kucēns, tad ok, bet nu viņi normāli neaug tik lieli, ir jau arī bildes ar gigantiskiem malamutiem, kas tur tuvu pie tiem pašiem 90kg varētu būt vai pat vēl vairāk, bet nu tie ir baigais retums, reāli viņi tādi paši haski vien ir tik bišk lielāki. Starp cilvēkiem jau ar reizēm kkādi giganti rodas, kvai mūsu pašu Porziņģis vnk nebrinies, ja paņemsi to šķirni, ka gaidīto 90kg vietā būs 45kg, kas jau ar nav maz un tā pat būs skaists un spēcīgs zvērs.
Tas ir neiepsējami, tu nejauc, tas NAV SUNS, tas ir ĪSTS VOLKS!
Kanādiešu jeb Arktiskais Volks, viņi mazāki par 80 kg nemēdz būt

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Ne jau par tehnoloģijām es runāju un arī ne par ekonomiku... Daudzi maldīgi domā, ka ekonomiskā labklājība mūsdienās ir liberastijas nopelns Patiesībā ir gluži otrādi, ekonomikas labklājības pamati tika ielikti vēl ilgi pirms pirmajiem liberastiem un tie bāzējās uz TRADICIONĀLAJĀM Eiropeiskām vērtībām un mūsdienās pagaidām vēl turas nevis PATIECOTIES liberastijai, bet gan PAR SPĪTI tai
Eiropai nekad nav bijusi tradicionāla metode diņģēt krustojumos. Tas vienmēr bijiš visādu čurbanu iztikas līdzeklis. Ja baltais, tad parasti ar kādu nelaimi, kustību ierobežojumiem pie baznīcas..... Eiropas vērtībās nekad nav tikuši izsmieti mazāk atalgoti darbi. Tā ka, čurban....

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Baltie Rietumos ir garīgi un mentāli mainījušies uz negatīvo pusi, nevis Krievi ir kļuvuši/bijuši līdzīgāki čurkām
Vienīgā Rietumu balto problēma bija tā, ka mēģināja čurkas uzskatīt par līdzvērtīgiem cilvēkiem, attiecīgi tie sabrauca un piekakāja. Bet kas attiecas tikai uz baltajiem pašiem - viņi attīstās tikai pozitīvā virzienā un ir tālu priekšā domāšanā arī tādiem kā tu. Par piemēru var minēt miljoniem sadzīvisku piemēru. Pat no hokeja tematikas nav jāaiziet, vecos kadros bieži redzami hokejisti bez ķiverēm, kamēr visiem pieleca, ka tas tomēr nevis vīrišķīgi, bet stulbi

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu vari tā domāt, demokrātiskā un liberatiskā sabiedrībā tas tev ir atļauts, bet šim apgalvojumam nav pilnīgi nekāda seguma un pierādījumi, tā ir tikai tava teorija, kurai tev ļoti gribas ticēt
Franku vīndari un lopkopji, piemēram, bija liberasti? Mazticama versija

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Eiropai nekad nav bijusi tradicionāla metode diņģēt krustojumos. Tas vienmēr bijiš visādu čurbanu iztikas līdzeklis. Ja baltais, tad parasti ar kādu nelaimi, kustību ierobežojumiem pie baznīcas..... Eiropas vērtībās nekad nav tikuši izsmieti mazāk atalgoti darbi. Tā ka, čurban....
Nebūtu liberastijas, nebūtu nedz nelaimes nedz arī mazāk atalgotu darbu mūsdienās Katrs varētu darīt sev tīkamu darbu un pilnvērtīgi dzīvot no tā To ko es daru, tas ir PROTESTS pret pastāvošo lietu kārtību un PAR atgriešanos pie tradicionālā ierastā Eiropeiskā dzīves ritma

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:15, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Nebūtu liberastijas, nebūtu nedz nelaimes nedz arī mazāk atalgotu darbu mūsdienās Katrs varētu darīt sev tīkamu darbu un pilnvērtīgi dzīvot no tā To ko es daru, tas ir PROTESTS pret pastāvošo lietu kārtību un PAR atgriešanos pie tradicionālā ierastā Eiropeiskā dzīves ritma
ko tu pļūti?
Tu pats nekādu parasto pilbnvērtīgo dzīvi negribi, tu esi čurbans kam vajag pontus. Tāpēc izsmej citus ka mazāk pelna, vai kas strādā laukos - Eiropas vērtības.

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:18, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vienīgā Rietumu balto problēma bija tā, ka mēģināja čurkas uzskatīt par līdzvērtīgiem cilvēkiem, attiecīgi tie sabrauca un piekakāja. Bet kas attiecas tikai uz baltajiem pašiem - viņi attīstās tikai pozitīvā virzienā un ir tālu priekšā domāšanā arī tādiem kā tu. Par piemēru var minēt miljoniem sadzīvisku piemēru. Pat no hokeja tematikas nav jāaiziet, vecos kadros bieži redzami hokejisti bez ķiverēm, kamēr visiem pieleca, ka tas tomēr nevis vīrišķīgi, bet stulbi
Idiots, divkārši idiots! Paši Baltie "attīstas" baigi, it sevišķi sievietes, kuras masveidā drāžas ar neBaltajiem un ražo "jauno Eiropiešu sugu", proti, mutantus, u to sauc par attīstību? Es ikdienā vēroju bērnus, tīro Balto starp tiem ir varbūt kādi 10 %, pārēji vai nu pērtiķi, vai nu čorti vai arī mutanti, to tu sauc par attīstību? Tagad par Hoķi, bez kaskām spēlēt ir ĒRTĀK, vienkārši ērtāk, nevis muļķīgāk

  -1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ko tu pļūti?
Tu pats nekādu parasto pilbnvērtīgo dzīvi negribi, tu esi čurbans kam vajag pontus. Tāpēc izsmej citus ka mazāk pelna, vai kas strādā laukos - Eiropas vērtības.
Maz tu zini, ko es patiesībā gribu un ko negrigu

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tas ir neiepsējami, tu nejauc, tas NAV SUNS, tas ir ĪSTS VOLKS!
Kanādiešu jeb Arktiskais Volks, viņi mazāki par 80 kg nemēdz būt
Vai tik tu pats kko nejauc, dabā pat vislielākie vilki ārkārtīgi retos gadījumos tos 80 kg sasniedz, pārsvarā tie arī ir ap tiem pašiem 40-50kg. Protams, mērķtiecīgi brīdojot var panākt lielākus izmērus, bet nu 80-90kg vilkam nekad nebūs standarts, tie būs izņēmumi. Var mēģināt ar vācu dogiem viņus crosbrīdot vai vēl kādu citu lielo šķirni, lai panāktu lielāku izmēru standartizāciju, bet nu tad tas vairs nebūs vilks.
';

  +6 [+] [-]

, 2021-01-06 16:23, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Maz tu zini, ko es patiesībā gribu un ko negrigu
to tu te esi plaši aprakstījis. Skaisti lozungi un baltā cilvēka kodeksi vārdos, čurbana mentalitāte darbos

  +2 [+] [-]

, 2021-01-06 16:23, pirms 4 gadiem
čurbans par suņiem tik pat daudz sajēdz kā no hokeja

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:25, pirms 4 gadiem
Krustojuma burts var teikt ko grib, bet piemēram indieši ir izstrādājuši softaculous un cienu viņus par to, jo pašizmaksa uzreiz zemāka!

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:26, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Idiots, divkārši idiots! Paši Baltie "attīstas" baigi, it sevišķi sievietes, kuras masveidā drāžas ar neBaltajiem un ražo "jauno Eiropiešu sugu", proti, mutantus, u to sauc par attīstību? Es ikdienā vēroju bērnus, tīro Balto starp tiem ir varbūt kādi 10 %, pārēji vai nu pērtiķi, vai nu čorti vai arī mutanti, to tu sauc par attīstību? Tagad par Hoķi, bez kaskām spēlēt ir ĒRTĀK, vienkārši ērtāk, nevis muļķīgāk
Jebaķ, kārtējo reizi bezjēdzīga diskusija, jo tu pat nelasi/nesaproti, ko tev raksta. Par čurkām tieši jau uzrakstīju. Kļūda par daudz ielaist viņus, bet kas attiecas TIKAI UZ BALTAJIEM SAVSTARPĒJI, tur ir progress jebkur, progress domāšanā (un nepin iekšā lupīšanu telefona ekrānos, spēlējot spēlītes, tā vnk ir tehnoloģiju attīstības blakne). Da kaut vai atkritumu šķirošana, joptvai, nu jebkas sadzīviski. Daxuja lietas, kur ūsains padomju sovaks vēl atpaliek, jo nesaprot, priekš kam.

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:28, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tagad par Hoķi, bez kaskām spēlēt ir ĒRTĀK, vienkārši ērtāk, nevis muļķīgāk
Tad es nesaprotu, kādēļ kaskas vispār ir izdomātas un kāpēc pasaules čempī visi nespēlē bez, būtu tak priekšroka.

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:29, pirms 4 gadiem
Tas gan nenozīmē, ka tagad visu tautu, valsti vērtēšu vienādi, jo zinu kādas katrā valstī ir problēmas!

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:30, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Nebūtu liberastijas, nebūtu nedz nelaimes nedz arī mazāk atalgotu darbu mūsdienās
Tā atkal ir tikai tava teorija, kas nav balstīta uz nekādiem reāliem pierādījumiem, bet kurai tev ļoti gribas ticēt
Realitāte ir tāda, ka vidusmēru sabiedrības pārstāvis nekad vēsturē nav dzīvojis tik labi un pārticīgi kā tagad, tajā pašā laikā jāsaka, ka tas vidusmēra sabiedrības pārstāvis arī laikam nekad nav bijis tik čīkstulīgs un neapmierināts kā tagad, bet nu šis divas lietas laikam jau savā starpā tieši korelē un pieaugot vienai pieaug arī otra, nešķiet loģiski, bet tādi nu tie novērojumi.

     [+] [-]

, 2021-01-06 16:30, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Vislaik kas mainās, pirms 20 gadiem tava auditorija būtu citi čurbani krustojumā, tagad tu esi pielaists pie interneta.
Kas ir ar to krustojumu? palaidis garām esmu

  +1 [+] [-]

, 2021-01-06 16:35, pirms 4 gadiem
ogreskijs rakstīja: Kas ir ar to krustojumu? palaidis garām esmu
tā viš frankos piķi pelna, kļaņčī krustojumos, ja nedo tad skrāpē mašīnas

     [+] [-]

, 2021-01-06 17:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā viš frankos piķi pelna, kļaņčī krustojumos, ja nedo tad skrāpē mašīnas
nepārsteidz

     [+] [-]

, 2021-01-06 17:20, pirms 4 gadiem
Un sauc sevi par biznesmeni