Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2936, Did:0, useCase: 3

Krištopānam septiņi vārti Eiropas čempionāta debijā, Spānija soda ātrajos uzbrukumos

Emils Ozerinskis

Krištopānam septiņi vārti Eiropas čempionāta debijā, Spānija soda ātrajos uzbrukumos
Dainis Krištopāns. Foto: AFP/Scanpix

Debiju Eiropas čempionātā handbolā piedzīvojusi Latvijas valstsvienība, spēlē pret aktuālo kontinenta čempioni Spāniju piekāpjoties ar 22:33. Septiņus vārtus Latvijas izlasē guva Dainis Krištopāns.

Latvijas izlasei savā Eiropas čempionāta debijas spēlē nācās iztikt bez komandas pamatvārtsarga Artūra Kuģa, kurš neilgi pirms čempionāta sākuma atsvaidzināja potītes traumu. Līdz ar to izlases vadītājs Armands Uščins komandas vārtu sargāšanu uzticēja Edgaram Kukšam.

Mača pirmajā uzbrukumā Dainis Krištopāns iespēlēja bumbu līnijā brīvi pamestajam Ingaram Dudem. Latvijas izlases kapteinis savu iespēju neizniekoja, vēsturiski gūstot Latvijas valstsvienības pirmos vārtus Eiropas čempionātā. Savā aizsardzības zonā lieliski nospēlēja vārtsargs Kukša, atvairot pirmos četrus Eiropas čempionu metienus un ar pozitīvām emocijām ieejot spēlē. Spēles piektajā minūtē metienu vārtos raidot Aivim Jurdžam, Latvijas izlase panāca 2:0 pārsvaru. Pirmos vārtus Eiropas čempione Spānija guva pēc septiņām ar pusi nospēlētām minūtēm, kad Kukšam neizdevās atvairīt vārtu augšējā stūrī raidīto septiņu metru soda metienu.

Mača 13. minūtē spāņi ātrajā uzbrukumā guva savus ceturtos vārtus pēc kārtas, pirmo reizi spēlē nostādot Latvijas izlasi iedzinējos ar 4:5. Taču pie pirmajā grūtībām latvieši nesalūza un pirmā puslaika vidū Daiņa Krištopāna metiens atkal izvirzīja vadībā Latvijas valstsvienību. Puslaika otrajā pusē teju uz pilnām divām minūtēm latvieši palika divu vīru skaitliskajā mazākumā, taču pārāk daudz šajā laikā netika zaudēts. Tāpat spāņi izniekoja iespēju mest tukšos vārtos, no distances trāpot pa vārtu stabu. Spēlei sasniedzot 20 nospēlētu minūšu atzīmi, Krištopāna metiens ļāva mūsu izlasei būt priekšā ar 8:7. Ar pārkāpumu pret Nilu Kreicbegu sešas minūtes līdz pirmā puslaika beigām sarkano kartīti saņēma spāņu labais ārējais spēlētājs Horhe Makeda. Latvieši gan jau bija nonākuši iedzinējos ar divu vārtu starpību, taču spāņu uzbrukumu apturēšanai vairākkārt nācās pielietot neatļautu spēku, kas lika lielu daļu puslaika izskaņas spēlēt mazākumā. Pārtraukumā gan Latvijas komanda devās ar spilgtām emocijām, jo Uvis Strazdiņš līdz ar beigu signālu iešāva vārtos tālmetienu. Rezultāts pēc puslaika - 11:14.

Otro puslaiku ar diviem ātriem vārtiem sāka Eiropas čempione Spānija, taču Virans Morross aizsardzībā iesita pa seju Krištopānam, saņemot sarkano kartīti un kļūstot par otro diskvalificēto spāņu spēlētāju. Pie savas iespējas debitēt Eiropas čempionātā tika arī eSports.lv bijušais autors Raitis Puriņš (lasi viņa blogu ŠEIT), atvairot spāņu septiņu metru soda metienu. Ar lielisku plaukstas metienu no aizsega līdz divu vārtu starpībai rezultātu puslaika desmitajā minūtē samazināja Jurdžs (16:18).

Spānijas valstsvienība gan meistarīgi izmantoja katru pārtverto bumbu, izveidojot ļoti ātrus pretuzbrukumus, kuros Eiropas čempionu komanda nemēdza kļūdīties. Tādā veidā spāņi guva septiņus vārtus pēc kārtas, būtībā nokārtojot sev pirmo uzvaru Eiropas čempionāta finālturnīrā. Lai gan desmit minūtes līdz beigām spāņu pārsvars bija nospiedošs (26:17), tomēr Kukša vārtos turpināja rādīt brīnumus, atvairot septiņu metru soda metienu. Tuvojoties cīņas izskaņai Latvijas izlase gāja uz risku ar vārtsarga nomainīšanu pret septīto laukuma spēlētāju un tas maksāja vairākus vārtus, tostarp ar precīzu metienu pāri laukumam izceļoties Spānijas vārtu vīram Gonsalo Peresam. Latvijas izlases debijas spēle Eiropas čempionātā noslēdzās ar rezultātu 22:33 pret aktuālo Eiropas čempioni.

Spānija - Latvija 33:22 (14:11)
Spānija: Fernandess 5, Solē 4, Gomess 4, Entrerrioss 3, Kanjeljass 3, A.Dujšebajevs 3, Aginagalde 2, Sarmjento 2, Peress 1, Makeda 1, Figerass 1, Morross 1, Arinjo 1, Gvardiola 1, D.Dujšebajevs 1.
Latvija: Krištopāns 7, Jurdžs 5, Dude 3, Veršakovs 3, Kreicbergs 2, Strazdiņš 1, Leja 1.

Eiropas čempionāta otro spēli Latvijas izlase aizvadīs sestdien pulksten 17:00, samērojot spēkus ar Nīderlandes izlasi, kas salīdzinoši ar pārējām grupas komandām ir mūsu svara kategorijā.

9. janvāra spēles

DatumsGPilsētaSpēleRez.
09.01.AGrācaBaltkrievija – Serbija35:30
CTronheimaVācija – Nīderlande34:23
AGrācaHorvātija – Melnkalne27:21
CTronheimaSpānija – Latvija33:22

C grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Vācija110034:232
2.Spānija110033:222
3.Latvija100122:330
4.Nīderlande100123:340

Latvijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubs
VārtsargsEdgars Kukša29Aurich (Vācija)
Raitis Puriņš31Celtnieks Rīga
Kreisā malaOskars Arājs29Tenax Dobele
Rihards Leja27Celtnieks Rīga
Kreisais ārējaisAivis Jurdžs36Tenax Dobele
Nils Kreicbergs23Cocks (Somija)
Saspēles vadītājsMāris Veršakovs33Tenax Dobele
Austris Tuminskis29Aue (Vācija)
Labais ārējaisĢirts Lilienfelds37Coburg (Vācija)
Dainis Krištopāns29Vardar (Ziemeļmaķedonija)
Evars Klešniks39LiT Tribe Germania (Vācija)
Labā malaJānis Pavlovičs35Sandefjord (Norvēģija)
Andis Ērmanis29Tenax Dobele
Uvis Strazdiņš20Kehra (Igaunija)
LīnijaIngars Dude33Limoges (Francija)
Egīls Politers29Tenax Dobele

Spānijas sastāvs

PozīcijaSpēlētājsVecKlubs
VārtsargsGonsalo Peress28Barça
Rodrigo Korraless28PSG (Francija)
Kreisā malaAnhels Fernandess31Vive Kielce (Polija)
Aitors Arinjo27Barça
Kreisais ārējaisŽuans Kanjeljass33Szeged (Ungārija)
Virans Morross36PSG (Francija)
Danjels Dujšebajevs22Vive Kielce (Polija)
Saspēles vadītājsRauls Entrerrioss38Barça
Danjels Sarmjento36Saint-Raphaël (Francija)
Labais ārējaisHorhe Makeda31Szeged (Ungārija)
Alekss Dujšebajevs27Vive Kielce (Polija)
Labā malaFerrans Solē27Fenix Toulouse (Francija)
Alešs Gomess22Barça
LīnijaŽulens Aginagalde37Vive Kielce (Polija)
Adrija Figerass31Fraikin Granollers
Gedeons Gvardiola35Rhein-Neckar Löwen (Vācija)

 +12 [+] [-]

, 2020-01-09 23:05, pirms 5 gadiem
Paldies Latvijai! Vēsturisks moments. Cienīgs sniegums un labs sākums. Krištopāns monstrs , tagad tikai saprotu kpc visi esportā rakstīja ,ka gada balva bija jāpasniedz viņam. Mana pirmā handball spēle un tā iepatikās. Turam īkšķus sestdien pret Nīderlandi.

Kas vēl baigi patika. Mūsējie neatstaigāja kā to dara piem : Dinamo... mēs cīnījāmies līdz galam un darījām visu , lai parādītu sevi. Paldies džekiem!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-09 23:06, pirms 5 gadiem
malači, laba cīņa, visiem laba pieredze un veiksmi turpmāk!

bet kāda ideja bija ņemt vārtsargu nost? (nav jau hokejs kur jāiemet viens gols ..)
Slēpts komentārs: RAGNARS

 +15 [+] [-]

, 2020-01-09 23:06, pirms 5 gadiem
grūti saprast - Basketbolā 2,10-2,20m garie čaļi ir baigi traumatiskie un to uzskata par pašsaprotamu lietu, bet te, īstu veču spēlē 2,15m garais Dainia Krištopāns ar 135kg svaru, pilna kontaktā, pat ļotibspēcīgā kontaktā, spēlē un viss ir vislabākajā kārtībā! Kartīgs čalis! Veči malači!

 +15 [+] [-]

, 2020-01-09 23:07, pirms 5 gadiem
Tas beigās nelielu mielju sajūtu atstāja. Bet džekiem nekādu pārmetumu un paldies par spēles pirmo daļu, tur bija par ko papriecaties.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:08, pirms 5 gadiem
RobertsR rakstīja: grūti saprast - Basketbolā 2,10-2,20m garie čaļi ir baigi traumatiskie un to uzskata par pašsaprotamu lietu, bet te, īstu veču spēlē 2,15m garais Dainia Krištopāns ar 135kg svaru, pilna kontaktā, pat ļotibspēcīgā kontaktā, spēlē un viss ir vislabākajā kārtībā! Kartīgs čalis! Veči malači!
Tas mby dēļ uzbrukuma soda. Basketbolā vieglāk viņu dabūt.

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 23:08, pirms 5 gadiem
Beidzot debitējām Eiropas čempionātā! Labi sāka, bet uzbrukumā par daudz kļūdu. 1.puslaika beigās arī daudz noraidījumu. Redzams, ka Krištopāns labprāt dod arī piespēles, komandas biedriem vajag tās izmantot. Vārtsargi mums ļoti labi, galvenais, lai laukuma spēlētāji nezaudē bumbu un spēlē precīzi. Ceru, ka uztraukumu izslimoja, tagad jāgatavojas spēlei pret Nīderlandi.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:09, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Paldies Latvijai! Vēsturisks moments. Cienīgs sniegums un labs sākums. Krištopāns monstrs , tagad tikai saprotu kpc visi esportā rakstīja ,ka gada balva bija jāpasniedz viņam. Mana pirmā handball spēle un tā iepatikās. Turam īkšķus sestdien pret Nīderlandi.

Kas vēl baigi patika. Mūsējie neatstaigāja kā to dara piem : Dinamo... mēs cīnījāmies līdz galam un darījām visu , lai parādītu sevi. Paldies džekiem!
bezsakarā salīdzināt rd ar izlasi
mūsējie izlasē ar neatstaigā
ja par spēli - beigās tā spēle ar tukšiem vārtiem galīgi garām
sačakarēja iespaidu
citādi malači
bet handikaps 10 neizgāja

  +4 [+] [-]

, 2020-01-09 23:10, pirms 5 gadiem
Ja nekādus brīnumus negaida, tad var skatīties, bet tomēr žēl, ka tik daudz bezjēdzīgi zaudētu vārtu.

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 23:10, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Paldies Latvijai! Vēsturisks moments. Cienīgs sniegums un labs sākums. Krištopāns monstrs , tagad tikai saprotu kpc visi esportā rakstīja ,ka gada balva bija jāpasniedz viņam. Mana pirmā handball spēle un tā iepatikās. Turam īkšķus sestdien pret Nīderlandi.

Kas vēl baigi patika. Mūsējie neatstaigāja kā to dara piem : Dinamo... mēs cīnījāmies līdz galam un darījām visu , lai parādītu sevi. Paldies džekiem!
Novēlu Tev izlasei pasekot arī kvalifikācijas turnīros, ja jau iepatikās šis sporta veids.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:10, pirms 5 gadiem
Grūti ko pārmest. Līdz ko spānija uzlika izslavēti pretīgo aizsardzību, tā 6 pret 6 neko nevarējām, jo tā provocē spēlēt viens uz viens, bet nu loģiski, ka ja mums ir 3 profesionāli spēlētāji, un pārējie amatieri, kamēr spāņi pelna naudas kalnus, tad grūti prasīt lai to spējam apspēlēt viens uz viens. Līdz ar to Uščinam nācās riskēt ar 7:6 un tukšiem vārtiem, bet spānikai tas bija kā medus maize. Kolīdz Dainis pagura, tā sākās kļūdas, nebija aktivitātes, bet visi tikai meklēja viņu uzbrukumā. Godīgi sakot jau nav ko pārmest. -11 prer Eiropas čempioni, bijušo pasaules, nav nekas apkaunojošs. Katrā ziņā īstu veču sporta veids. Ne tur hokejs, ne regbijs nestāv ne klāt, tāda rupja kontakta spēle bez aizsargiem, visu cieņu.

  +9 [+] [-]

, 2020-01-09 23:10, pirms 5 gadiem
malači. Bet ļoti daudz vienkāršu kļūdu

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:11, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Tas beigās nelielu mielju sajūtu atstāja. Bet džekiem nekādu pārmetumu un paldies par spēles pirmo daļu, tur bija par ko papriecaties.
Piekrītu par tām mielēm, bet arī tāds lepnums, kad mūsējie bija vadībā un arī, kad pievilka līdz -2. puslaikā vienubrīd.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:11, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: malači, laba cīņa, visiem laba pieredze un veiksmi turpmāk!

bet kāda ideja bija ņemt vārtsargu nost? (nav jau hokejs kur jāiemet viens gols ..)
Laikam jau gribēja sajaukt galvas spāņu aizsardzībai, īsti nesanāca. Spāņi 2.puslaikā daudz piespēļu pārķēra un aizskrēja uz tukšiem vārtiem. Mūsējie vienalga malači. Spēles sākumā negribējās pat ticēt savām acīm, kad tik ilgi bijām vadībā
Slēpts komentārs: zinnezin

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 23:13, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: malači, laba cīņa, visiem laba pieredze un veiksmi turpmāk!

bet kāda ideja bija ņemt vārtsargu nost? (nav jau hokejs kur jāiemet viens gols ..)
Tas tāpēc, ka spānija spēlē aizsardzību kas provocē spēlēt viens uz viens, un skaidrs ka tur viņi ir kosmosā priekšā visiem , izņemot Daini. Līdz ar to nākas ņemt septīto laukuma spēlētāju, lai uzbrukumā kko var izdarīt. Neviens īsti no mūsējiem, iznemot Daini, Veršakovu, Jurdžu, nav spēlējis pret tāda līmeņa aizsardzību, tas arī izpaudās, ka bumbas krīt ārā utml.
Slēpts komentārs: RAGNARS
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  -3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Novēlu Tev izlasei pasekot arī kvalifikācijas turnīros, ja jau iepatikās šis sporta veids.
Kreipāns beigās teica,ka mēs bijām vienīgā izlase kurai nebija baigās drsudzības spēles pirms čempja , vai es ko jaucu?

Ui nedaudz sapi*os.. tu runā par ko citu , par kvalifikācijas spēlēm.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:15, pirms 5 gadiem
Kāda vēl gada balva?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:16, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Hokejs Latvijā ir dieva sports kā basketbols Lietuvā. Ja Dinamo būtu bāzes klubs kā tas bija gadus 10 atpakaļ , tad tāda huiņa kāda ir tagad tur nebūtu. Mūsu īstie hokeja veči spēlē NHL un citās Eiropas līgu klubos. Vienalga kuru izmetīsi ārā no Dinamo viņš labāku sniegumu parādīs citā klubā. Tici man , zub dajū.. ja Kalniņš būtu Dinamo , tad tpt laistu 10 Ripas , jo mēs ar leģionāriem esam sapisuši visu hokeja stilu. Mums Latvijā ir puiši kuri māk un ļoti labi spēlē hokeju , bet mēs nespējam viņus atmaksāt.
Lūdzu nemaitājam šo vēsturisko dienu un rakstu ar saviem sūda dinamo un hokejiem. Kāds vispār sakars?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:17, pirms 5 gadiem
Skatos tagad šīs spēles statistiku. Spānijai 8 kļūdas, mums - 22. Metienu procentu nav jēgas te minēt, jo cik daudz vārtus Spānija iemeta tukšos vai izgājienā pret vārtsargu. Krištopāns vienīgais šajā spēlē nospēlēja visas 60 minūtes. Ja kādam interesē, te links:

https://men2020.ehf-euro.com/schedu...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:18, pirms 5 gadiem
RAGNARS rakstīja: Kreipāns beigās teica,ka mēs bijām vienīgā izlase kurai nebija baigās drsudzības spēles pirms čempja , vai es ko jaucu?

Ui nedaudz sapi*os.. tu runā par ko citu , par kvalifikācijas spēlēm.
Bija 2 treniņspēles ar Norvēģijas B izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:18, pirms 5 gadiem
sporta vecmeistars rakstīja: Lūdzu nemaitājam šo vēsturisko dienu un rakstu ar saviem sūda dinamo un hokejiem. Kāds vispār sakars?
Piekrītu , atvainojos! 😂

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:19, pirms 5 gadiem
Šī bija kāda 3. handbola spēle, ko skatos, tāpēc saprašana par to ir maza , bet, protams, malači, jo sākumā turēja līdzi grandiem. Bet nu varēja arī labāk - padaudz tomēr "nepiespiesto" kļūdu, vismaz no handbola diletanta skata punkta. Un bišķiņ izbesīja Kreipāna nepārtraukti atkārotais "cienīgi nospēlēt". Iespējams alerģiju uz šo frāzi ir radījis manī Starkovs, bet, ja esam tur, tad jāspēlē ir par uzvaru, lai arī iespējamība niecīga, taču savādāka doma sportā nedrīkst būt.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:19, pirms 5 gadiem
TV6 parādīja, ka Dainis dabūja spēles MVP?

  +4 [+] [-]

, 2020-01-09 23:20, pirms 5 gadiem
tās daudzās kļūdas izšķīra visu spēli...tik daudz ātros punktus guva Spāņi...dēļ tā arī praktiski zaudējām..

  +5 [+] [-]

, 2020-01-09 23:20, pirms 5 gadiem
Nav pieredzes, nav ticības (tas laikam pašsaprotami), pārāk daudz bezrūpīgu piespēļu.
Krištopāna spēle tika apbrīnota arī norvēģu televīzijā.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-09 23:20, pirms 5 gadiem
Pirmās spēles minūtes bija vienkārši izcilas 4-1 vadībā, bet tad sākām kļūdīties un spāņi to izmantoja un aizgāja priekšā, pēc tam jau arī atrāvās. Negribas jau neko sliktu teikt par debijas spēli, bet šovakar pa daudz tizli kļūdījāmies piespēlēs, jaunatnes čaļu kļūdas. Bet tas noteikti uz emocijām...es uzskatu ka mūsējie varēja pat reāli pacīnīties par uzvaru ja paši būtu tam noticējuši!
Tagad jāatpušas, jāizrunā kā arī jāizskata savas kļūdas un tad kārtīgi jānokapā pret Vāciju un Nīderlandi.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:21, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: TV6 parādīja, ka Dainis dabūja spēles MVP?
Jā.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-09 23:21, pirms 5 gadiem
Kukša labi nospēlēja vārtos, Puriņš arī savas minūtes nospēlēja labi. Prieks par Kristopānu, spēles MVP

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:21, pirms 5 gadiem
eziitis rakstīja: Nav pieredzes, nav ticības (tas laikam pašsaprotami), pārāk daudz bezrūpīgu piespēļu.
Krištopāna spēle tika apbrīnota arī norvēģu televīzijā.
Te tas nav 2 krievus un 3 vāciešus apsteigt skeletonā.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-09 23:22, pirms 5 gadiem
Jā, nu , jāsaka, ka bija tā kā gaidīju. Sākumā pārsteidzām uz emocijām un to, ka spāņi nezin, kas esam. Tad spānija ieslēdza savu saslavēto aizsardzību un mēs apstājāmies. Pa maz izmantojām malas, manuprāt. Ļoti daudzas reizes no augšas skatoties, šķita ka jādod uz malu. Realitātē guvām vienus vārtus no malas pēc izcilas Krištopāna diognālās piespēles. Godigi sakot, neviens laika īsti neapjaušs līmeņa atšķirību. Mūsejiem otrs rezultatīvakais Jurdžs šobrīd paralēli strādā par Ugunsdzēsēju... Tas ir kā Spānija futbolā pret Gibraltāru. Manuprāt, ar visu kosmisko atšķirību, cienīgi. Sagrāve būtu 42:15. Šis nav nekas. Paldies večiem!

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:23, pirms 5 gadiem
Par spēli neviena slikta vārda, super! Čaļi noblieza kā varēja un mācēja, man bija prieks skatīties, par spīti tam, ka es lielākoties redzēju tieši spēles otru pusi.

Iebesīja Kreipis, ok, es saprotu ka pārdzīvo, bet viņam pēdējo gadu niķis ir sākt nīdēt un mācīt, viņs ir komentētājs nevis "treneris".

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:23, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: ieslēdzu uz dažām minūtēm. pilnīgi neskatāms, nebaudāms sportaveids. čaļiem pašiem spēlēt varbūt ir interesanti, bet no malas skatīties, nu nē, pilnīgi garām. nekādu emociju, asumu, kautiņu, dinamikas .
Kautiņam ir Setana sports, skaties MMA.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:24, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Pirmās spēles minūtes bija vienkārši izcilas 4-1 vadībā, bet tad sākām kļūdīties un spāņi to izmantoja un aizgāja priekšā, pēc tam jau arī atrāvās. Negribas jau neko sliktu teikt par debijas spēli, bet šovakar pa daudz tizli kļūdījāmies piespēlēs, jaunatnes čaļu kļūdas. Bet tas noteikti uz emocijām...es uzskatu ka mūsējie varēja pat reāli pacīnīties par uzvaru ja paši būtu tam noticējuši!
Tagad jāatpušas, jāizrunā kā arī jāizskata savas kļūdas un tad kārtīgi jānokapā pret Vāciju un Nīderlandi.
Nedomāju, ka kļūdas bija uz emocijām. Drīzāk noguruma dēļ. Mūsējie bija labi noskaņojušies un spēlēja mierīgi. Vienkārši spāņi spēj augstā līmenī nospēlēt visu spēli, bet mums tas ir grūti.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Par spēli neviena slikta vārda, super! Čaļi noblieza kā varēja un mācēja, man bija prieks skatīties, par spīti tam, ka es lielākoties redzēju tieši spēles otru pusi.

Iebesīja Kreipis, ok, es saprotu ka pārdzīvo, bet viņam pēdējo gadu niķis ir sākt nīdēt un mācīt, viņs ir komentētājs nevis "treneris".
Nē bija ok, tur Kreipāns vietā runāja, viņš ļoti daudz zina par handbolu

  +5 [+] [-]

, 2020-01-09 23:26, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Par spēli neviena slikta vārda, super! Čaļi noblieza kā varēja un mācēja, man bija prieks skatīties, par spīti tam, ka es lielākoties redzēju tieši spēles otru pusi.

Iebesīja Kreipis, ok, es saprotu ka pārdzīvo, bet viņam pēdējo gadu niķis ir sākt nīdēt un mācīt, viņs ir komentētājs nevis "treneris".
Man, ja jāsalīdzina visi sporta veidi, kurus komentē Kreipāns, tad handbola komentēšana pārliecinoši vislabāk patīk, bet tas tikai mans subjektīvais viedoklis.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:26, pirms 5 gadiem
Pārāk daudz kļūdu savos uzbrukumos, kur Spānijai iedoti ātrie uzbrukumi vēl kļūdas spēlējot ar septiņiem spēlētājiem

  +9 [+] [-]

, 2020-01-09 23:27, pirms 5 gadiem
Debijas reizē EČ Latvijas izlasei laba spēle pirmajā puslaikā, kad praktiski nevieni vārti spāņiem netika uzdāvināti. Otro puslaiku izgāza tie mūsu čaļi, kuri uzbrukumā deva kuslus "planierīšus" šķērsām laukumam pirms tam uzskatāmi parādītā virzienā... Tādas piespēles ir nonsenss ne tikai handbolā, bet arī basketā, futbolā, hokejā. Un piebēra mums spāņi pēc šādām dāvanām pilnus vārtus!
Tā kā prieks uz pusēm ar škrobi - varēja būt starpība 5 vai 6 vārti zaudējumā, jo par metienu realizāciju un vārtsargu spēli pret šādu pretinieku laikam nav iemesla skumt. Ja ne tās dāvanas...

  +7 [+] [-]

, 2020-01-09 23:27, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: salīdzini Dinamo, ar rokasbumbu. Dinamo pat zāģējot ir interesanti skatīties, tas ir sports , kur spēlē kārtīgi atlēti. dinamika, asums, ātrums.. hanbols ir huiņa pēdējā. volejbols pat ir 10x interesantāks . tagad saporotu , kāpēc tik maza popularitāte tam
Nu nepatīk neskaties. Man arī hokejs patīk 10x vairāk, bet, ja Latvija ir nonākusi top Eiropas komandu sabiedrībā, tad skatos un jūtu līdzi. Bet tev drīzāk vnk vajag katrā rskstā kko iesmirdēt. Tā tu to dari pie Dinamo, gvelžot stulbības, bet tagad arī šeit. Ne tev hokejs, ne dinamo interesē, vnk šis ir veids, kā pievērst sev uzmanību, jo reālajā dzīvē neviens tevi skolā nepamana. Ja nu vienīgi pumpaino seju

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:27, pirms 5 gadiem
man jau patika un ne tikai man. Vācijas komentētājiem likās, ka LAT spēlē gudru handbolu, viņiem bija “prikoļna” skatīties. Spēle bija ar plānu, tikai netrāpījam daudz un uz noguruma bija daudz kļūdas.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:28, pirms 5 gadiem
Ņemot vērā ka 1/3 Spāņu vārtu nāca no 1 pret 1 un tukšos (kas arī izveidoja rezultāta starpību), tad nav slikti. Protams, pie -2, -4 smadzenes turpina cerēt uz sensāciju

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:28, pirms 5 gadiem
Laukumā Latvijai šoreiz neizgāja Lillienfelds un Ērmanis. Hmm, ja otrā nespēlēšana mani nepārteidza, tad interesanti būtu uzzināt, kāpēc Lillienfelds neizgāja vispār laukuma?

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:29, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man, ja jāsalīdzina visi sporta veidi, kurus komentē Kreipāns, tad handbola komentēšana pārliecinoši vislabāk patīk, bet tas tikai mans subjektīvais viedoklis.
Pilnīgi piekrītu. Un vienīgā. Vienīgais kur man viņš netracina un neiemidzina. Dīvaini, ka šoreiz neko daudz nerunāja par ar spēli nesaistītām lietām. Čempionu līgā handbolā viņš var vārīties, pat 5 vārtus pēc kārtas neatzīmējot😀

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:29, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man, ja jāsalīdzina visi sporta veidi, kurus komentē Kreipāns, tad handbola komentēšana pārliecinoši vislabāk patīk, bet tas tikai mans subjektīvais viedoklis.
Vai tu nezināji, ka Toļiks pats savulaik jaunībā ir roķeni spēlējis? Šajā spēlē Latvijā viņam līdzvērtīgu komentētāju vienkārši nav!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:29, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laukumā Latvijai šoreiz neizgāja Lillienfelds un Ērmanis. Hmm, ja otrā nespēlēšana mani nepārteidza, tad interesanti būtu uzzināt, kāpēc Lillienfelds neizgāja vispār laukuma?
Trauma

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:30, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Nedomāju, ka kļūdas bija uz emocijām. Drīzāk noguruma dēļ. Mūsējie bija labi noskaņojušies un spēlēja mierīgi. Vienkārši spāņi spēj augstā līmenī nospēlēt visu spēli, bet mums tas ir grūti.
Var jau būt. Bet šaubos vai dēļ noguruma var tik daudz pēķšni kļūdīties elementārās piespēlēs..Visticamāk tas ko Toļiks minēja, ka tās kļūdas mums bija dēļ tā ka mums nebija nevienas normālas pārbaudes spēles..

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laukumā Latvijai šoreiz neizgāja Lillienfelds un Ērmanis. Hmm, ja otrā nespēlēšana mani nepārteidza, tad interesanti būtu uzzināt, kāpēc Lillienfelds neizgāja vispār laukuma?
Viņa spēlēšana turnīrā bija zem jautājuma zīmes dēļ veselības problēmām. Domājams, taupīs Holandei.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:31, pirms 5 gadiem
Petrovics13 rakstīja: man jau patika un ne tikai man. Vācijas komentētājiem likās, ka LAT spēlē gudru handbolu, viņiem bija “prikoļna” skatīties. Spēle bija ar plānu, tikai netrāpījam daudz un uz noguruma bija daudz kļūdas.
Spāņu komentētāji arī teica, ka rezultāts neatspoguļo spēles gaitu un spāņiem nebija viegli lauzt spēles gaitu. Un Krištopānu viņi slavēja gan pirms, gan pēc spēles. Sauca par gigantu un par neapturamo

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:31, pirms 5 gadiem
Nav hokejs Dieva lomā nebūt nē nav tur tādi spēlētāji kādi tagad ir Latvijas basketbola izlasei takā basketbols ar labāko sastāvu medelas vai uzvara čempionāta jāņem hokejā ar labāko sastāvu maksimāli ceturtdaļfināls neko vairāk nevar sasniegt

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man, ja jāsalīdzina visi sporta veidi, kurus komentē Kreipāns, tad handbola komentēšana pārliecinoši vislabāk patīk, bet tas tikai mans subjektīvais viedoklis.
es neapšaubu kompetenci, bet tāda atkārtota mācīšana "tā nedrīkst darīt" raudulīgā tonī man krīt uz nerva. Visādi citādi ir ok.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:33, pirms 5 gadiem
Paldies par info par Lillienfeldu, bet vai nebija prātīgāk tad iekļaut veselu spēlētāju pieteikumā uz šo spēli? Piemēŗam, to pašu Šuleiko vai Kurzemnieku? Tās tikai manas pārdomas.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:33, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Vai tu nezināji, ka Toļiks pats savulaik jaunībā ir roķeni spēlējis? Šajā spēlē Latvijā viņam līdzvērtīgu komentētāju vienkārši nav!
Es to visu zinu, bet tas jau nenozīmē, ka visi, kuri spēlējuši, būs labi komentētāji, vai ne tā?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es neapšaubu kompetenci, bet tāda atkārtota mācīšana "tā nedrīkst darīt" raudulīgā tonī man krīt uz nerva. Visādi citādi ir ok.
Bet tā patiešām nedrīkst darīt! Arī "tavam nervam" to vajadzētu saprast...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:36, pirms 5 gadiem
Vislielākais prieks man par to, ka par handbolu LV tagad runā, raksta, komentē. Novēlu Jums vismaz LV izlases līmenī atstāt šo interesi, jo jau šogad LV būs jāspēlē PČ kvalifikācijas play-off spēlēs. Uzvarēsim 2 spēļu summā, tad debitēsim nākošgad PČ F-turnīrā.
Slēpts komentārs: chemist_dk

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:36, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nav hokejs Dieva lomā nebūt nē nav tur tādi spēlētāji kādi tagad ir Latvijas basketbola izlasei takā basketbols ar labāko sastāvu medelas vai uzvara čempionāta jāņem hokejā ar labāko sastāvu maksimāli ceturtdaļfināls neko vairāk nevar sasniegt
Basketbola vs Hokeja dir šanos šoreiz atstajam šo abu sporta veidu rakstos. Handbols ir foršs.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:37, pirms 5 gadiem
bārda un sifiliss
Taisnība

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:37, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te tas nav 2 krievus un 3 vāciešus apsteigt skeletonā.
Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies par info par Lillienfeldu, bet vai nebija prātīgāk tad iekļaut veselu spēlētāju pieteikumā uz šo spēli? Piemēŗam, to pašu Šuleiko vai Kurzemnieku? Tās tikai manas pārdomas.
Ja viņš būs kaut uz 75% gatavs bret Holandi, tad manuprāt pareizs lēmums.
Domāju, ka šodien ļoti daudz neprecīzo piespēļu izpaliktu, ja viņš būtu gatavs uz otro puslaiku.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-09 23:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to visu zinu, bet tas jau nenozīmē, ka visi, kuri spēlējuši, būs labi komentētāji, vai ne tā?
Toļiks ir labs komentētājs arī tajā ko nav spēlējis, brīžam pārāk senils, hokejā vispār ar likumu aizliedzams, trūkumus katram var atrast, bet es cienu viņa pieredzi, zināšanas, jopcik - veselas paaudzes ir uzaugušas Toļika balsī klausoties, to es ļoti cienu un respektēju.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-09 23:39, pirms 5 gadiem
Krištopāna lielgabals no tāluma gan ir viena iespaidīga padarīšana!

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:39, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Bet tā patiešām nedrīkst darīt! Arī "tavam nervam" to vajadzētu saprast...
"Tavai smadzenei" vajadzētu saprast, ka es neoponēju apgalvojot ka drīkst.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:39, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Vēl, kas mani ļoti uztrauc, ir skats uz pašreizējās izlases spēlētāju dzimšanas gadiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:40, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: ok šitais sportaveids vēl gejiskāks par reni, tagad saprotu gada balvas neietdošanu
Nekā tāda, visa Eiropa spēlē

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:40, pirms 5 gadiem
lmao, Latvijas labāko komandu sauc Celtnieks

šito pat gribot neviens neizdomātu

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:40, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: ok šitais sportaveids vēl gejiskāks par reni, tagad saprotu gada balvas neietdošanu
Neietdošanu neietdošanu😀😀😀 Gejiskāks. Šī spēle ir īstu mužiku spēle. Pamēģini iziet savā skolas zālē, ieskrieties un līdaciņā lekt pret zemi😀 varu saderēt ka, raudāsi un iespējams pat nepamodīsies jau pēc pirmā mēģinājuma. Vai, piemēram, bez jebkādiem aizsargiem skriet cilvēku sienā ātrumā, kas tevi rauj aiz kakla un rokām , vēloties tevi nomest zemē. Tad redzēsim kurš ir gejisks😀

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to visu zinu, bet tas jau nenozīmē, ka visi, kuri spēlējuši, būs labi komentētāji, vai ne tā?
Es droši vien Toļiku zinu biki vairāk par tevi, tāpēc atļaušos teikt, ka šis nav tas gadījums, viņs rokasbumbu tiešām pārzina līdz niansēm. Starp citu, tāpat kā daudzas citas sporta jomas. Viņa vienīgā nelaime, ka savu milzīgo informatīvo bagāžu Toļiks reizēm izmanto pārāk daudz, taču tā, manuprāt, ir līdzjutēja gaumes lieta - patīk kāds komentētājs vai ne.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:42, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Dainis Eiropā ir daudz zināmāks, ja salīdzina ar mūsu pašu zemi. Viena dāma no zūrijas "Gada balva sportā" ieraudzīja Daini sarakstā un prasīja, kas tas tāds? Tāpēc to balvu nekādīgi nevar ņemt nopietni, ja ir tāda žūrija...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:42, pirms 5 gadiem
Ja ne tās tizlās piespēlītes kombinācijā ar tukšajiem vārtiem, varēja būt spraiga galotne. Nu, neko, pusprofesionāļi pret EČ, galvenais, lai izdara secinājumus un mācās, gan veči, gan trenneri.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:44, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Es droši vien Toļiku zinu biki vairāk par tevi, tāpēc atļaušos teikt, ka šis nav tas gadījums, viņs rokasbumbu tiešām pārzina līdz niansēm. Starp citu, tāpat kā daudzas citas sporta jomas. Viņa vienīgā nelaime, ka savu milzīgo informatīvo bagāžu Toļiks reizēm izmanto pārāk daudz, taču tā, manuprāt, ir līdzjutēja gaumes lieta - patīk kāds komentētājs vai ne.
Nesapratu Tavu piekasīšanos, kāds sakars ar viņa pazīšanu??? Es viņu tieši paslavēju par handbola komentēšanu, taču norādīja, ka, nav teikts, ka tas pats Klešniks būtu labāks komentētājs par Kreipi, kaut gan spēlējis profesionāli...Tagad saprati manu domu??

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:44, pirms 5 gadiem
chemist_dk rakstīja: ok šitais sportaveids vēl gejiskāks par reni, tagad saprotu gada balvas neietdošanu
Cik var saprast, tad geju tēma tev tuva, dziļi izprasta personīgi...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:45, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Es droši vien Toļiku zinu biki vairāk par tevi, tāpēc atļaušos teikt, ka šis nav tas gadījums, viņs rokasbumbu tiešām pārzina līdz niansēm. Starp citu, tāpat kā daudzas citas sporta jomas. Viņa vienīgā nelaime, ka savu milzīgo informatīvo bagāžu Toļiks reizēm izmanto pārāk daudz, taču tā, manuprāt, ir līdzjutēja gaumes lieta - patīk kāds komentētājs vai ne.
Būtu feini, ja viņš spēles laikā būtu vairāk paskaidrojis noteikumu nianses- kas atļauts, kas aizliegts, kāpēc te pārkāpums, kāpēc nav utt. Kko jau skaidroja, bet, teiksim regbija PČ tie komentētāji perfekti izskaidroja spēles nianses, kad noskatīties pāris mačus jau visas nianses praktiski bija skaidras.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:45, pirms 5 gadiem
Arī neesmu liels handbola fans. Reti skatos spēles. Patika spēle. Skatījos strīmā ar krievu komentētājiem. Viņi arī slavēja Krištopānu un teica, ka latvieši gudri spēlē, bet spāņi kaut kur steidzās. Visu cieņu Latvijas izlasei, kā sak labs kapiņš bija.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:46, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Paga paga, kāpēc jāņem nost finansējums renei, kas mums regulāri sagādā medaļas visaugstākā līmeņa sacensībās? Ir vairāki citi sporta veidi, kuri nīkuļo.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nesapratu Tavu piekasīšanos, kāds sakars ar viņa pazīšanu??? Es viņu tieši paslavēju par handbola komentēšanu, taču norādīja, ka, nav teikts, ka tas pats Klešniks būtu labāks komentētājs par Kreipi, kaut gan spēlējis profesionāli...Tagad saprati manu domu??
Laikam vakars jau vēls... Ja nu Tu tā man izskaidro. Ir OK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:47, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dainis Eiropā ir daudz zināmāks, ja salīdzina ar mūsu pašu zemi. Viena dāma no zūrijas "Gada balva sportā" ieraudzīja Daini sarakstā un prasīja, kas tas tāds? Tāpēc to balvu nekādīgi nevar ņemt nopietni, ja ir tāda žūrija...
Tās gada balvas tik pat nozīmīgas, kā mana kaķa ikdienas kastītes piekakāšana. Svarīgi jau ir, ka lopiņam vēders iziet, bet tas arī viss

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:48, pirms 5 gadiem
Handbols ir foršs un interesants tam es piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:48, pirms 5 gadiem
Eh, gribas pasapņot par LV handbola izlasi PČ 2021 un LV volejbola izlasi EČ 2021.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-09 23:50, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neietdošanu neietdošanu😀😀😀 Gejiskāks. Šī spēle ir īstu mužiku spēle. Pamēģini iziet savā skolas zālē, ieskrieties un līdaciņā lekt pret zemi😀 varu saderēt ka, raudāsi un iespējams pat nepamodīsies jau pēc pirmā mēģinājuma. Vai, piemēram, bez jebkādiem aizsargiem skriet cilvēku sienā ātrumā, kas tevi rauj aiz kakla un rokām , vēloties tevi nomest zemē. Tad redzēsim kurš ir gejisks😀
labi, katram no mums uznāk vājuma brīži, kad gribas sajust cita vīrieša pieskārienus, bet ne jau uz kakla vai rokām (nu labi, kodieni kaklā dažreiz ir labi).

starp citu, vai kādam citam arī likās, ka arēna vienubrīd skanēja seven nation army gačī versija?

  +5 [+] [-]

, 2020-01-09 23:51, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Renes finsejumu handbolam un jēga tai naudai pieaugtu daudzkārtīgi. Handbols skolās būtu jāspēlē, tik pat pateicīgs sporta veids, kā basketbols, žēl, ka pie mums viņš tādā pabērna lomā atstāts. Var jau cerēt, ka šis EČ kko iedos sporta veida attīstībai LV, bet nu īsti ticības tam nav nekādas.
Piekrītu. Iedomājies Kurzemē tikai vienā ciematā ir iespējāms uzsākt gaitas un pēc tam trenēties handbolā. Tas ir ciemats ar 1000 iedzīvotājiem pie leišu robežas kuru sauc par Vaiņodi!
Tas vien lieciena cik handbols ir atstāts lielā novārtā..
Slēpts komentārs: zinnezin

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:52, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Eh, gribas pasapņot par LV handbola izlasi PČ 2021 un LV volejbola izlasi EČ 2021.
Interesanti, ka tā pati Baltkrievija, kura mūs knapi apdzina, lai tiktu uz pČ, ļoti solīdi tur nostartēja, ja nemaldos, ap Top10 nogrozījās 24 izlašu konkurencē.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:52, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Paga paga, kāpēc jāņem nost finansējums renei, kas mums regulāri sagādā medaļas visaugstākā līmeņa sacensībās? Ir vairāki citi sporta veidi, kuri nīkuļo.
Štrunts pa tām medaļām, daudz svarīgāki ir sporta veidi, kuri ir plašākai sabiedrībai pieejami un skolās kultivejami, un attiecīgi dod savu artavu tautas fiziskajai veselībai. Nu vismaz tas ir tas, kā es sporta nozīmību redzu. Rene ir dažu cilvēku dārga izprieca, par kuru maksājam mēs visi un tās medaļas, vismaz priekš manis, ir nulle vērtē.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Piekrītu. Iedomājies Kurzemē tikai vienā ciematā ir iespējāms uzsākt gaitas un pēc tam trenēties handbolā. Tas ir ciemats ar 1000 iedzīvotājiem pie leišu robežas kuru sauc par Vaiņodi!
Tas vien lieciena cik handbols ir nepopulārs un atstāts novārtā..
agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 5 gadiem
Tas ka vīņš, vienīgais no Latvijas, kaut ko arī nopelna, tas ir apsveicami

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:53, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Interesanti, ka tā pati Baltkrievija, kura mūs knapi apdzina, lai tiktu uz pČ, ļoti solīdi tur nostartēja, ja nemaldos, ap Top10 nogrozījās 24 izlašu konkurencē.
Es jau biju aizmirsis, kā viņiem gāja, bet Tev taisnība - 11.vieta. Tikko paskatījos.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:54, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Bet izdomāt spēlēt handbolu, tas ir tas pats kas florbolu! Sportot ir forši, bet lai fanotu par amatieru sporta veidiem un vēl būt pārsteigtiem par to ka Krištopāns nedabon gada balvu arī jocīgi!
Nu neizprovocēsi nevienu, vari atslābināties un iet gulēt

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:55, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Bet izdomāt spēlēt handbolu, tas ir tas pats kas florbolu! Sportot ir forši, bet lai fanotu par amatieru sporta veidiem un vēl būt pārsteigtiem par to ka Krištopāns nedabon gada balvu arī jocīgi!
Dīvains? Ļoti sens, populārs sporta veids. Eiropā, kopumā, iespējams, ka populārāks, nekā baskets... Vadošajiem spēlētājiem maksā ļoti nopietnas algas. Kāds vēl florbols????

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 23:56, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Tas ka vīņš, vienīgais no Latvijas, kaut ko arī nopelna, tas ir apsveicami
Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:57, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.
Es piemēram nesaprotu kādēļ neviens necenšas ieviest Liepājā vai Ventspilī dažas treniņgrupas handbolā? Domāju ka bērniem būtu interesanti un aizraujoši patrenēties handbolā.

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:57, pirms 5 gadiem
Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...

     [+] [-]

, 2020-01-09 23:58, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦
Interesanti, kurā sporta veidā (handbolā vai futbolā) PSG pirmo reizi ātrāk uzvarēs ČL?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:59, pirms 5 gadiem
eermss rakstīja: Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...
futene Latvijā noteikti attīstās cīnamies ar pundurvalstīm

  +1 [+] [-]

, 2020-01-09 23:59, pirms 5 gadiem
eermss rakstīja: Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...
Nezinu, nezinu, skatos 90. gadu NBA vai NHL un smiekli galīgi nenāk par vecākiem laikiem piekrītu. Kāpēc, tavuprāt, roķene stāv uz vietas? Veči tagad trenējas nopietnāk, gudrāk, citas naudas apgrozās...

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:00, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas "kaut ko nopelna" ir rakstāms ar sešām nullēm nākamajā līgumā😀🤦
Nešaubos

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 00:00, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Es piemēram nesaprotu kādēļ neviens necenšas ieviest Liepājā vai Ventspilī dažas treniņgrupas handbolā? Domāju ka bērniem būtu interesanti un aizraujoši patrenēties handbolā.
Kāds to neizdarīs, tik federācija. Bet esmu tups roķenē, nianses nezinu, tik vien ka to trenēja un spēlēja Rīgā, Ludzā un Dobelē. Citur kāpēc nav aizgājis nezinu, iespējams nav treneru, bet tas federācījai jāsit cauri, naudas ziņā u.t.t.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:02, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu neizprovocēsi nevienu, vari atslābināties un iet gulēt
Pat negribēju, vienkārši tā tas ir

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.
Man māsīcas puika Talsos handbolu spēlē un ir pat ļoti aizrāvies ar šo sporta veidu, bet nu šķiet Talsi jau vispār rullē, ja runājam par sporta attīstību un pieejamību jauniešiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Dīvains? Ļoti sens, populārs sporta veids. Eiropā, kopumā, iespējams, ka populārāks, nekā baskets... Vadošajiem spēlētājiem maksā ļoti nopietnas algas. Kāds vēl florbols????
Nu gan par basketu, gan hokeju. Vai nu vismaz līdzīgās pozīcijās. Ja tiri par apmeklējumu runājam. Arī naudas ziņā ļoti labi apmaksāts sporta veids profesionālās līgās. Vācijas 3. Līgā maksā vairāk kā vidējam latvietim Rīgas birojos. Dainis kā profesionālis ir nopelnījis jau sev ciparu ar sešām nullēm. Ja par apmeklētību, tad nu piedodiet atvainojiet, gan basketbolā čempī parasti ir pašķidras tribīnes kad nespēlē mājinieki, gan hokejā. Zviedrijā kad bija čempis pat fināls nebija izpārdots un zviedru spēlēs bija pustukšas tribīnes. Šodien bija skaidrs, ka handbolā būs daudz skatītāju, lai gan nespēlē vietējā komanda. Handbols ir ļoooti populārs eiropā. Tāpat kā Vollejs, tikai mūsu svētdienas skatītaji, kam rāda tikai dinamo, pa retam fuci, domā ,ka citi komandu sporta veidi pasaulē un eiropā ir amatieru sūdi, kas nevienu neinteresē😀🤦🤦

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Pat negribēju, vienkārši tā tas ir
Kas tā ir, ja tā nav

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:03, pirms 5 gadiem
Tas nu gan bija cienījami! Ja vēl oranžos vinnēs, čempionāts tik pat kā izdevies! Paldies VEČIEM!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:05, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu gan par basketu, gan hokeju. Vai nu vismaz līdzīgās pozīcijās. Ja tiri par apmeklējumu runājam. Arī naudas ziņā ļoti labi apmaksāts sporta veids profesionālās līgās. Vācijas 3. Līgā maksā vairāk kā vidējam latvietim Rīgas birojos. Dainis kā profesionālis ir nopelnījis jau sev ciparu ar sešām nullēm. Ja par apmeklētību, tad nu piedodiet atvainojiet, gan basketbolā čempī parasti ir pašķidras tribīnes kad nespēlē mājinieki, gan hokejā. Zviedrijā kad bija čempis pat fināls nebija izpārdots un zviedru spēlēs bija pustukšas tribīnes. Šodien bija skaidrs, ka handbolā būs daudz skatītāju, lai gan nespēlē vietējā komanda. Handbols ir ļoooti populārs eiropā. Tāpat kā Vollejs, tikai mūsu svētdienas skatītaji, kam rāda tikai dinamo, pa retam fuci, domā ,ka citi komandu sporta veidi pasaulē un eiropā ir amatieru sūdi, kas nevienu neinteresē😀🤦🤦
Būtu superīgi, ja sāktos renesanse gan handbolā, gan klasiskajā volejā, nav nekas pret bīča voleju, bet drusku skauž, ka estiņi vislaika pa finālturnīriem ņemas

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:05, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tas nu gan bija cienījami! Ja vēl oranžos vinnēs, čempionāts tik pat kā izdevies! Paldies VEČIEM!
Tad pirms pēdējās spēles ar Vāciju mums būs izredzes tikt tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad pirms pēdējās spēles ar Vāciju mums būs izredzes tikt tālāk.
Tas būtu lieliski. Kaut vai maza intriga uz beigām. Slikti, ka 3 izlases neiet tālāk.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:06, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Būtu superīgi, ja sāktos renesanse gan handbolā, gan klasiskajā volejā, nav nekas pret bīča voleju, bet drusku skauž, ka estiņi vislaika pa finālturnīriem ņemas
Pilnībā piekrītu, 1995.g. f-turnīru es neredzēju, man bija tikai 7 gadi. Gribētos, lai par klasisko voleju runā, raksta, komentē. Kā tas tagad notiek ar roķeni.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:07, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Man māsīcas puika Talsos handbolu spēlē un ir pat ļoti aizrāvies ar šo sporta veidu, bet nu šķiet Talsi jau vispār rullē, ja runājam par sporta attīstību un pieejamību jauniešiem.
Tu nopietni? Es nezināju ka Talsos handbols! Agrāk bija vieglatlētika, basis, biatlons, hokejs, meičām volejs, (par džekiem neatceros), riteņbraukšana. Pat futenes nebija, es pats aizvilkos uz hokeju tik tāpēc, ka zināju ka šie vasarā samērā daudz futeni spēlē, es sīks reāli fanoju par futbolu (Daugavas cīņa par augstāko līgu, Maradona u.t.t.). Tagad zinu ka ir florbols un futbols, par roķeni kaut kā nezināju, lau gan vecajā Lauktehnikas zālē jau tad bija roķenes laukums. jeb varbūt kaut ko neatceros.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:07, pirms 5 gadiem
Protams, gandarījums par parādīto pretestību šī brīža Eiropas čempioniem, bet tās 8+ atdotās bumbas uz 1x1 ar vārtsargu vai tukšajiem vārtiem gan kremt. Nekas - oranžos paņemsim, un varēs arī kādu intrigu uztaisīt pēdējā spēlē.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:09, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kas tā ir, ja tā nav
Entuziastu, amatieru sporta veids

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:09, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu nopietni? Es nezināju ka Talsos handbols! Agrāk bija vieglatlētika, basis, biatlons, hokejs, meičām volejs, (par džekiem neatceros), riteņbraukšana. Pat futenes nebija, es pats aizvilkos uz hokeju tik tāpēc, ka zināju ka šie vasarā samērā daudz futeni spēlē, es sīks reāli fanoju par futbolu (Daugavas cīņa par augstāko līgu, Maradona u.t.t.). Tagad zinu ka ir florbols un futbols, par roķeni kaut kā nezināju, lau gan vecajā Lauktehnikas zālē jau tad bija roķenes laukums. jeb varbūt kaut ko neatceros.
Florbolā vispār tā ģeogrāfija interesanta.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:10, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nezinu, nezinu, skatos 90. gadu NBA vai NHL un smiekli galīgi nenāk par vecākiem laikiem piekrītu. Kāpēc, tavuprāt, roķene stāv uz vietas? Veči tagad trenējas nopietnāk, gudrāk, citas naudas apgrozās...
Tā liekas. Varbūt, ka roķenē neko jaunu vienkārši izdomāt nevar. Man ir tāda sajūta, ka spēlē tieši tāpat kā sen atpakaļ. Nu jā, augumi lielāki, fiziskāki, tas ir dabiski, bet savādāk... Kādreiz bija kombene, kad malējais ieskrienās un lido 6m zonā, gaisā saņem piespēli un met. Minskas ASK, laikam, firmas zīme bija. Tādas vēl taisa? Bija gan skaisti, gan efektīgi.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 00:14, pirms 5 gadiem
Jā, Dainim 8 kļūdas. Tas ko ievēroju. Tās pazaudētās bumbas daudz uz viņa pleciem... Bija paguris un daudz planierīšus deva, un nenokēra. Jānospēlē nosvērtāk

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 00:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: agrāk roķenes vārti bija katrā sporta zālē, bet laikam jau treniņgrupas tikai tur, kur bija sekcijas, jeb pareizāk treneri.
Tradīcijas, tradīcijas, tradīcijas.
Biju sīks, Saldus apkaimē biju slims ar basketu. Nācās pārvākties uz Skrīveriem. Uzreiz sapratu, ja gribu sportot kaut cik nopietni, jālasa roķenes noteikumi. Sporta veids, kuru spēlēt ir ļoti aizraujoši. Cilvēkiem būtu interesanti arī skatīties, ja būtu līmenis kaut nedaudz augstāks. Pieaugtu arī izplatība. Ir bijuši mēģinājumi “mākslīgi” paplašināt sporta veida izplatību valstī padsmit gadus atpakaļ, bet acīmredzot pacietības pietrūcis.
Vienmēr licies, ka federācija nestrādā gana labi. Nedārgs sporta veids, kurš būtu iespējams teju katrā normāla izmēra sporta zālē un ne tikai.
Cerams, šis turnīrs radīs lielāks interesi par sporta veidu bērnu vidū.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:15, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Florbolā vispār tā ģeogrāfija interesanta.
1993 gadā aizbraucām uz Zviedriju itkā hoķi spēlēt, nu mēs tur hoķa komanda, bet būtībā skolu sadraudzības ietvaros, bija daudz notikumu, hokejs bija kādā ceturtajā plānā, mums par godu pat viņu virslīgas komanda florbolā sarīkoja paraugspēli, es tad pirmoreiz spēlēju skvošu, kērlingu u.t.t., bet nu zviedri tad sadāvināja daudz florbola invantāru, ko nodeva 1. vsk, tagad ģimnāzijai un tad tr sāka spēlēt florbolu, arī fizkultūras stundās u.t.t., varu kļudīties, bet domāju ka tas ir florbola sākums Talsos.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:16, pirms 5 gadiem
eziitis rakstīja: Tradīcijas, tradīcijas, tradīcijas.
Biju sīks, Saldus apkaimē biju slims ar basketu. Nācās pārvākties uz Skrīveriem. Uzreiz sapratu, ja gribu sportot kaut cik nopietni, jālasa roķenes noteikumi. Sporta veids, kuru spēlēt ir ļoti aizraujoši. Cilvēkiem būtu interesanti arī skatīties, ja būtu līmenis kaut nedaudz augstāks. Pieaugtu arī izplatība. Ir bijuši mēģinājumi “mākslīgi” paplašināt sporta veida izplatību valstī padsmit gadus atpakaļ, bet acīmredzot pacietības pietrūcis.
Vienmēr licies, ka federācija nestrādā gana labi. Nedārgs sporta veids, kurš būtu iespējams teju katrā normāla izmēra sporta zālē un ne tikai.
Cerams, šis turnīrs radīs lielāks interesi par sporta veidu bērnu vidū.
Manā laikā Saldū skolā bija obligātās ieskaites Handbola elementos. Nezinu kā tagad ir. Laikam to var nosaukt par mēģinājumu iesakņot plašāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:16, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu nopietni? Es nezināju ka Talsos handbols! Agrāk bija vieglatlētika, basis, biatlons, hokejs, meičām volejs, (par džekiem neatceros), riteņbraukšana. Pat futenes nebija, es pats aizvilkos uz hokeju tik tāpēc, ka zināju ka šie vasarā samērā daudz futeni spēlē, es sīks reāli fanoju par futbolu (Daugavas cīņa par augstāko līgu, Maradona u.t.t.). Tagad zinu ka ir florbols un futbols, par roķeni kaut kā nezināju, lau gan vecajā Lauktehnikas zālē jau tad bija roķenes laukums. jeb varbūt kaut ko neatceros.
Nu detaļas galīgi nezinu,tik atceros, ka māsīca stāstīja, ka vakarā gulēt nevar aiziet, kamēr ar sīko vismaz pusstundu nav handbolu uzspelejusi istabā tāpēc jau saku, ka tas ir perfekts sporta veids, ko kultivēt skolā, lai mūsdienu telefonu paaudzi aizrautu ar fiziskām aktivitātēm. Daudziem varbūt nešķiet tas sporta veids interesants, jo paši nekad nav ne spēlējuši, ne īsti arī redzējuši, saskares nav bijušas nekādas, bet tas ir ļoti pieejams un aizraujošs sporta veids, kas nav finansiāli prasīgs un pieejams praktiski jebkuram. Viss ir tikai tradīcijās un handbolā mums viņas diemžēl trūkst.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:16, pirms 5 gadiem
eziitis rakstīja: Tradīcijas, tradīcijas, tradīcijas.
Biju sīks, Saldus apkaimē biju slims ar basketu. Nācās pārvākties uz Skrīveriem. Uzreiz sapratu, ja gribu sportot kaut cik nopietni, jālasa roķenes noteikumi. Sporta veids, kuru spēlēt ir ļoti aizraujoši. Cilvēkiem būtu interesanti arī skatīties, ja būtu līmenis kaut nedaudz augstāks. Pieaugtu arī izplatība. Ir bijuši mēģinājumi “mākslīgi” paplašināt sporta veida izplatību valstī padsmit gadus atpakaļ, bet acīmredzot pacietības pietrūcis.
Vienmēr licies, ka federācija nestrādā gana labi. Nedārgs sporta veids, kurš būtu iespējams teju katrā normāla izmēra sporta zālē un ne tikai.
Cerams, šis turnīrs radīs lielāks interesi par sporta veidu bērnu vidū.
Labāka brīža var arī nebūt!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pilnībā piekrītu, 1995.g. f-turnīru es neredzēju, man bija tikai 7 gadi. Gribētos, lai par klasisko voleju runā, raksta, komentē. Kā tas tagad notiek ar roķeni.
Tas bija interesants laiks volejā. Maziņš sprādzieniņš. Vildoga gandrīz tika Final4, lai gan sāka ar 3 vai 4 zaudēm. Ja nemaldos, tad 90. gados viens mūsu klubiem tika Top8 vidū Eirokausos handbolā?

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:19, pirms 5 gadiem
eermss rakstīja: Tā liekas. Varbūt, ka roķenē neko jaunu vienkārši izdomāt nevar. Man ir tāda sajūta, ka spēlē tieši tāpat kā sen atpakaļ. Nu jā, augumi lielāki, fiziskāki, tas ir dabiski, bet savādāk... Kādreiz bija kombene, kad malējais ieskrienās un lido 6m zonā, gaisā saņem piespēli un met. Minskas ASK, laikam, firmas zīme bija. Tādas vēl taisa? Bija gan skaisti, gan efektīgi.
Šī bija kādreiz arī izlases firmas kombene, tas gan gadus 15 atpakaļ. Tagad neesmu baigi redzējis, godīgi sakot

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kāds to neizdarīs, tik federācija. Bet esmu tups roķenē, nianses nezinu, tik vien ka to trenēja un spēlēja Rīgā, Ludzā un Dobelē. Citur kāpēc nav aizgājis nezinu, iespējams nav treneru, bet tas federācījai jāsit cauri, naudas ziņā u.t.t.
Treneru trūkums - tas noteikti varētu būt viens no galvenajiem iemesliem, un noteikti arī nauda, jo kā zinam Latvijas handbola federācija ir viena no nabadzīgākajām valstī.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 00:19, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Entuziastu, amatieru sporta veids
Kāpēc, ja maksā lielas algas, spēles plaši apmeklētas?

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:20, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Nu detaļas galīgi nezinu,tik atceros, ka māsīca stāstīja, ka vakarā gulēt nevar aiziet, kamēr ar sīko vismaz pusstundu nav handbolu uzspelejusi istabā tāpēc jau saku, ka tas ir perfekts sporta veids, ko kultivēt skolā, lai mūsdienu telefonu paaudzi aizrautu ar fiziskām aktivitātēm. Daudziem varbūt nešķiet tas sporta veids interesants, jo paši nekad nav ne spēlējuši, ne īsti arī redzējuši, saskares nav bijušas nekādas, bet tas ir ļoti pieejams un aizraujošs sporta veids, kas nav finansiāli prasīgs un pieejams praktiski jebkuram. Viss ir tikai tradīcijās un handbolā mums viņas diemžēl trūkst.
Man nekad nav bijis nekas pret to, spēlējis neesmu, Celtnieku skatījos kad pa tv rādīja, bet tad vienā brīdī dzīvē tu samazini apjomu kam seko sportā un roķene pati kaut kā pazuda no apvāršņiem, ne viņu rādīja nekā, pa kādai spēlei OS noskatījos, un kaut ko ziņās palasīju.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:21, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Labāka brīža var arī nebūt!
It sevišķi ar tādu figūru, kā Krištopāns priekšā!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:21, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Treneru trūkums - tas noteikti varētu būt viens no galvenajiem iemesliem, un noteikti arī nauda, jo kā zinam Latvijas handbola federācija ir viena no nabadzīgākajām valstī.
Nuu jā, Tenaxā neviens spēlētājs nesaņem algu, vismaz vēl gadu atpakaļ. Nezinu, varbūt Jurdžam kko samaksā un Veršalovam, bet neticu. Vienkārāi nodrošina ceļu un formu. Spēlē savam priekam. Bet nu Nils Kreicbergs izsitās līdz Somijai. Pelna naudiņu ar handbolu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:22, pirms 5 gadiem
Un ja ir tie treneri, tad visi paliek Rīgā vai arī brauc uz tām pilsētām trenēt kur jau ir handbols.
Vajadzīgi aktīvi handbola cilvēki kas izveidotu treniņu grupas Liepājā, Ventspilī, Jelgavā, Valmierā un citās pilsētās, ja tas izdotos, būtu laba nākotne šim sporta veidam

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:22, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Manā laikā Saldū skolā bija obligātās ieskaites Handbola elementos. Nezinu kā tagad ir. Laikam to var nosaukt par mēģinājumu iesakņot plašāk.
Mums ne, baskets, volejs, futene

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:23, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nuu jā, Tenaxā neviens spēlētājs nesaņem algu, vismaz vēl gadu atpakaļ. Nezinu, varbūt Jurdžam kko samaksā un Veršalovam, bet neticu. Vienkārāi nodrošina ceļu un formu. Spēlē savam priekam. Bet nu Nils Kreicbergs izsitās līdz Somijai. Pelna naudiņu ar handbolu.
Klubu čempis handbolā diemžēl ir amatieru sporta veids..

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:23, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Manā laikā Saldū skolā bija obligātās ieskaites Handbola elementos. Nezinu kā tagad ir. Laikam to var nosaukt par mēģinājumu iesakņot plašāk.
Man nebija tā laime handbola bumbu rokā turēt skolas laikā, lai arī manā pamatskolā bija ļoti plaša pieeja sportam kā tādam. Protams, tā kā mans sporta skolotājs bija Bertāns vecākais, tad basketbols tomēr dominēja, bet tik un tā, i slidošanas nianses mācījāmies, voleju bumbojām, pat augstumā, ne tikai tālumā lēcām. Valmierā ģimnāzijā gan praktiski tikai volejs un baskets bija, bet nu tur vispār nevienu sports neinteresēja, galvenais bija matemātikas eksi kā minimums uz B līmeni nolikt.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:25, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Man nebija tā laime handbola bumbu rokā turēt skolas laikā
man bija un ar viņu var sāpīgi atraut, nu tas tā "geju tēmā"
Roķenes vārtsargi ir traki džeki!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:26, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Klubu čempis handbolā diemžēl ir amatieru sporta veids..
amatierisms nav nekas slikts....

  -4 [+] [-]

, 2020-01-10 00:31, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kāpēc, ja maksā lielas algas, spēles plaši apmeklētas?
Jebkurš tēvs, labāk Latvijā laistu savu bērnu, kaut kādā sūda futbolā, kur tā pat latvijas čempī var nopelnīt vairāk, kā eiropa handbolā

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 00:33, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: man bija un ar viņu var sāpīgi atraut, nu tas tā "geju tēmā"
Roķenes vārtsargi ir traki džeki!
Vārtsargi vispār ir traki džeki, neatkarīgi no sporta veida. Tur ir jābūt nedaudz trakam, lai labprātīgi liktu sevi ātri lidojoša objekta ceļā.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:40, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Jebkurš tēvs, labāk Latvijā laistu savu bērnu, kaut kādā sūda futbolā, kur tā pat latvijas čempī var nopelnīt vairāk, kā eiropa handbolā
Tik prasts mēģinājums provocēt😀

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:41, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: malači, laba cīņa, visiem laba pieredze un veiksmi turpmāk!

bet kāda ideja bija ņemt vārtsargu nost? (nav jau hokejs kur jāiemet viens gols ..)
Nu ideja-lai vieglāk uzbrukumā spēlēt,tagad daudzas komandas handbolā tā dara,ja mazākumā spēlē.Bet vien'dos sastāvos jā,mazliet dīvaini,piedevām ja uzreiz tiek ielaisti atbildes vārti tukšos..!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:44, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tas bija interesants laiks volejā. Maziņš sprādzieniņš. Vildoga gandrīz tika Final4, lai gan sāka ar 3 vai 4 zaudēm. Ja nemaldos, tad 90. gados viens mūsu klubiem tika Top8 vidū Eirokausos handbolā?
Par to top 8 neko nepateikšu, varbūt arī kkas bija.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:44, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Jebkurš tēvs, labāk Latvijā laistu savu bērnu, kaut kādā sūda futbolā, kur tā pat latvijas čempī var nopelnīt vairāk, kā eiropa handbolā
Nu ja par naudu vien domā,tad jā..!Bet tā jau futbolā traki arī sper pa kājām,man liekas smagu traumu var dabūt vieglāk nekā roķenē..!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:45, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, Dainim 8 kļūdas. Tas ko ievēroju. Tās pazaudētās bumbas daudz uz viņa pleciem... Bija paguris un daudz planierīšus deva, un nenokēra. Jānospēlē nosvērtāk
Kur Tu to kļūdu skaitu atradi? Es spēles protokolā neredzēju. Varbūt slikti meklēju?

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:46, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Un ja ir tie treneri, tad visi paliek Rīgā vai arī brauc uz tām pilsētām trenēt kur jau ir handbols.
Vajadzīgi aktīvi handbola cilvēki kas izveidotu treniņu grupas Liepājā, Ventspilī, Jelgavā, Valmierā un citās pilsētās, ja tas izdotos, būtu laba nākotne šim sporta veidam
Nav tradīciju, līdz ar to arī trenneru, maz roķenei derīgas zāles. Vecajās skolās jau pārsvarā tik basketa laukumi, bet galvenais - bērnu jau nav, baigā konkurence par viņiem, un te hoķis, basis un futene nosmeļ labākos. Volejam tieši tā pati bēda. No vienas puses jau pareizāk būtu valstiski koncentrēties uz dažiem sporta veidiem. Leišos, man liekas, uz basketbolu pārbauda pirmām kārtām gandrīz vai visus.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:46, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Vārtsargi vispār ir traki džeki, neatkarīgi no sporta veida. Tur ir jābūt nedaudz trakam, lai labprātīgi liktu sevi ātri lidojoša objekta ceļā.
Nu pa ģīmi roķenē nav pieņemts mest,vai cieši gar to-neatceros pat,ka k'ds roķenes vārtsargs būtu baigi tā atrāvies!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:49, pirms 5 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu pa ģīmi roķenē nav pieņemts mest,vai cieši gar to-neatceros pat,ka k'ds roķenes vārtsargs būtu baigi tā atrāvies!
GER-NED spēles aprakstā tika minēts, ka Vācijas spēlētājs sarkano par to norāva.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:49, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur Tu to kļūdu skaitu atradi? Es spēles protokolā neredzēju. Varbūt slikti meklēju?
';

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:50, pirms 5 gadiem
Cienījami puiši spēlēja,bet tās kļūdas aj,aj..šķiet izpaudās pārbaudes spēļu trūkums,bieži puiši likās tādi apmulsuši..Liels mīnuss roķenes federācijai,ka tā nenoorganizēja NEVIENU nopietnu pārbaudes spēli.Bet nu turpmāk cerams būs tikai labāk..!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur Tu to kļūdu skaitu atradi? Es spēles protokolā neredzēju. Varbūt slikti meklēju?
Neielaadeejas bilde laikam, handbola fed mājas lapā.

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:52, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Neielaadeejas bilde laikam, handbola fed mājas lapā.
Es skatījos čempja oficiālajā mājas lapā. Bilde ir ielādējusies.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:52, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Entuziastu, amatieru sporta veids
Entuziantu ir piem.florbols,izņemot varbūt dažas valstis.Bet roķene ir ļoti populāra daudzās Eiropas valstīs!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:55, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: GER-NED spēles aprakstā tika minēts, ka Vācijas spēlētājs sarkano par to norāva.
Nu noteikti par to tad arī iedeva!Spāņiem jau 2 iedeva par netīšu spēli ar roku sejā..Ja jau varētu mest gar seju cieši,domāju daudz vairāk roķenē iemestu,arī praktiski visus 7m sodus..!

     [+] [-]

, 2020-01-10 00:59, pirms 5 gadiem
Bija milzu prieks par mūsejo cīņu
Pajuka spēle arī
Kukša MVP

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 00:59, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jā, Dainim 8 kļūdas. Tas ko ievēroju. Tās pazaudētās bumbas daudz uz viņa pleciem... Bija paguris un daudz planierīšus deva, un nenokēra. Jānospēlē nosvērtāk
Tiešām tik daudz!?Nu dažas varbūt Dainim ieskaitīja,bet reāli tur daudz arī citi kļūdījās vienk.nenoķerot bumbu..

  +3 [+] [-]

, 2020-01-10 01:00, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bija milzu prieks par mūsejo cīņu
Pajuka spēle arī
Kukša MVP
Par Kukšu prieks-negaidīti labi spēlēja!Apm.puse vārtu jau tika vienk.uzdāvināta..!

     [+] [-]

, 2020-01-10 01:04, pirms 5 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tik prasts mēģinājums provocēt😀
Da ko tur provocēt

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 01:06, pirms 5 gadiem
Atminos Dušembajava tēvu vēl manēžā agrīnajos 2000jos, kad LV 1x spēlēja playoff kārtā ar SPĀ

     [+] [-]

, 2020-01-10 01:13, pirms 5 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Atminos Dušembajava tēvu vēl manēžā agrīnajos 2000jos, kad LV 1x spēlēja playoff kārtā ar SPĀ
Tas vecais bija ko spāņi savulaik naturalizēja ja, vārdā Talants? Un šis ir puika?

     [+] [-]

, 2020-01-10 07:04, pirms 5 gadiem
HitMix* rakstīja: Klubu čempis handbolā diemžēl ir amatieru sporta veids..
Latvijā visi čempji velk uz amatieru sportu pat ja ir profesionāli daži klubi ...
pie noteiktiem ieguldījumiem(samērā nelieliem) un reklamas jebkuru sportu Latvijā var uztaisīt diezgan viegli par Nr.1 klubu līmenī. nav neviena komandu sporta veida līga kaut kur kosmosā aizlidojusi.

     [+] [-]

, 2020-01-10 07:06, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tas vecais bija ko spāņi savulaik naturalizēja ja, vārdā Talants? Un šis ir puika?
Jā tas talants bija vārdā Talants. ciskas un sovjetu izlases spēlētājs. kaut kāds aziāts laikam pēc uzvārda. kazahs varbūt . bet nu hvz

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 07:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Jā tas talants bija vārdā Talants. ciskas un sovjetu izlases spēlētājs. kaut kāds aziāts laikam pēc uzvārda. kazahs varbūt . bet nu hvz
Kirgīzs.

     [+] [-]

, 2020-01-10 08:02, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Kirgīzs.
Varbūt alojos, bet vecam Duše... vārdā bija Talgats.

     [+] [-]

, 2020-01-10 08:47, pirms 5 gadiem
Bija forsi izbaudit speli, viss forsi! Tik zaudejums ir likumsakarigs - 22 musu kludas pret spanu 8

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 09:11, pirms 5 gadiem
Tā spēle bez vārtsarga sačakarēja visu labo iespaidu!
Kādus 5 vārtus spāni iemeta tukšā kastē.
Varbūt kaut ko nesaprotu, bet kāda bija ideja vismaz 15 minūtes praktiski spēlēt bez vārtsarga? Pēdējās minūtēs, ja minimāla starpība var ko tādu , bet vakar?
Tā īsti vakar nevarēja pat gūt priekšstatu par komandu spēku samēru, ja viena komanda trešo daļu spēles spēlē bez vārtsarga! Spņu vārtsargs turpretim glāba vairākās situācijās!

     [+] [-]

, 2020-01-10 09:38, pirms 5 gadiem
wolmar rakstīja: Varbūt alojos, bet vecam Duše... vārdā bija Talgats.
Tu alojies, tieši Talants, kas regulāri tika apspēlēts presē un man liekas kādās pārraidēs Kreipis ar bieži paspēlējās ar talantu Talantu

     [+] [-]

, 2020-01-10 09:52, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Par spēli neviena slikta vārda, super! Čaļi noblieza kā varēja un mācēja, man bija prieks skatīties, par spīti tam, ka es lielākoties redzēju tieši spēles otru pusi.

Iebesīja Kreipis, ok, es saprotu ka pārdzīvo, bet viņam pēdējo gadu niķis ir sākt nīdēt un mācīt, viņs ir komentētājs nevis "treneris".
Es tādā emociju spēlē pat nedzirdēju Kreipānu

     [+] [-]

, 2020-01-10 09:57, pirms 5 gadiem
laikam jau bez variantiem... bet prieks, ka vismaz nav bezcerīgi kaut kāds 7:33

     [+] [-]

, 2020-01-10 10:00, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es tādā emociju spēlē pat nedzirdēju Kreipānu
labi, negribās jau ar vislaik par to Tolliju runāt, nebij viss slikti, vnk pateicu kas nepatika, pats redzēju nedaudz vairāk kā pusi un biju emocionāli mierīgs, biju jau izšāllējies savā spēlē

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 10:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: labi, negribās jau ar vislaik par to Tolliju runāt, nebij viss slikti, vnk pateicu kas nepatika, pats redzēju nedaudz vairāk kā pusi un biju emocionāli mierīgs, biju jau izšāllējies savā spēlē
Es gan spēlei noskaņojos,ka nekā tur nebūs,spāņi pāri pārbrauks..bet spēles gaitā pmatīgi uzvārijās emocijas,vēl otrajā perī mūsējie pievilka līdz -2...skatijos spēli kopā ar cilvēku,kas Dainim skolotājs ir bijis-pirms spēles daudz interesanta uzzināju..

     [+] [-]

, 2020-01-10 10:27, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Es gan spēlei noskaņojos,ka nekā tur nebūs,spāņi pāri pārbrauks..bet spēles gaitā pmatīgi uzvārijās emocijas,vēl otrajā perī mūsējie pievilka līdz -2...skatijos spēli kopā ar cilvēku,kas Dainim skolotājs ir bijis-pirms spēles daudz interesanta uzzināju..
Monstrs viņš ir!

     [+] [-]

, 2020-01-10 11:32, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Monstrs viņš ir!
brīnums, ka kāds no sapušajiem rietumiem nav nocēlis mums tādu spēlētāju. agrāk visi labākie talanti tika nocelti un iespēlēti citās izlasēs - Austrija, Vācija , Islande...varbūt vēl kaut kur.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-10 11:41, pirms 5 gadiem
Patīkami skatīties, ka Latvija spēlē finālturnīrā. Bija sajūtas, ka varējām Spāņiem likt panervozēt līdz spēles pēdējai minūtei. Ja vien nebūtu tās daudzās zaudētās bumbas uzbrukumā bez metiena.

     [+] [-]

, 2020-01-10 11:43, pirms 5 gadiem
Laikam cerēju uz brīnumiem, bet laikam tomēr 1 spēlētāja nozīme handbolā ir mazāka kā pat hokejā, futbolā nemaz nerunājot par basketbolu.

     [+] [-]

, 2020-01-10 11:50, pirms 5 gadiem
zinnezin rakstīja: Bet izdomāt spēlēt handbolu, tas ir tas pats kas florbolu! Sportot ir forši, bet lai fanotu par amatieru sporta veidiem un vēl būt pārsteigtiem par to ka Krištopāns nedabon gada balvu arī jocīgi!
Praktiski visas izlases sastāv no profiem!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-10 11:50, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Laikam cerēju uz brīnumiem, bet laikam tomēr 1 spēlētāja nozīme handbolā ir mazāka kā pat hokejā, futbolā nemaz nerunājot par basketbolu.
nav viņš brīnumdaris, bet bez Daiņa Latvija nemaz nebūtu finālturnīrā...protams vajadzīgi arī citi kas spēlē un tur līdzi kā Jurdžs, Kukša.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-10 11:52, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Praktiski visas izlases sastāv no profiem!
Krištopāns ar ir profs.
Latvijā nevienu komandu sporta veida līgu praktiski nevar nosaukt par profesionālu...

     [+] [-]

, 2020-01-10 12:08, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nav viņš brīnumdaris, bet bez Daiņa Latvija nemaz nebūtu finālturnīrā...protams vajadzīgi arī citi kas spēlē un tur līdzi kā Jurdžs, Kukša.
Pateicoties Krištopānam arī Latvijas handbola izlase tiek vairāk respektēta.
Es vairāk par individuālu/komandas spēli. Diezgan spēļu esmu redzējis un laikam tomēr būs jāsecina, ka handbols ir nr1 tieši pasaulē, ja runājam par saspēli kā tādu.
Hokejā, futbolā, basketbolā nu nav vajadzīga tāda saspēle, lai tiktu pie uzvarām.
Daudz vairāk var izšķirt individuāls sniegums, bet handbolā gluži pretēji.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-10 12:09, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Krištopāns ar ir profs.
Latvijā nevienu komandu sporta veida līgu praktiski nevar nosaukt par profesionālu...
Bet tik amatierisku kā handbolu, neatradīsi, Dobeles džeki bija tv, stāstīja, ka neviens neko nesaņem, nav arī prēmiju, tik par titulu laikam, visi strādā darbu.
Hokeja, Futbolā, Basketbolā tomēr saņem algu arī Latvijas klubos, vismaz labākajos visi, un neslikti.

     [+] [-]

, 2020-01-10 23:50, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu alojies, tieši Talants, kas regulāri tika apspēlēts presē un man liekas kādās pārraidēs Kreipis ar bieži paspēlējās ar talantu Talantu
Talants bija naudas vienība kaut kad senajos laikos.

     [+] [-]

, 2020-01-10 23:51, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bet tik amatierisku kā handbolu, neatradīsi, Dobeles džeki bija tv, stāstīja, ka neviens neko nesaņem, nav arī prēmiju, tik par titulu laikam, visi strādā darbu.
Hokeja, Futbolā, Basketbolā tomēr saņem algu arī Latvijas klubos, vismaz labākajos visi, un neslikti.
Toties Krištopāna un Kuģa kalibra spēlētāju futbolā vēl 5 gadi nebūs.

     [+] [-]

, 2020-01-10 23:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Krištopāns ar ir profs.
Latvijā nevienu komandu sporta veida līgu praktiski nevar nosaukt par profesionālu...
Futbola VL reti kurš strādā ārpus futenes.
Cita lieta, ka roķenes amatieri ir gatavāki pasaules līmenim nekā futenes profi.
Tā nav konkurences vaina, bet gan attieksmes un gribasspēka lieta.

     [+] [-]

, 2020-01-11 08:20, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Dīvains? Ļoti sens, populārs sporta veids. Eiropā, kopumā, iespējams, ka populārāks, nekā baskets... Vadošajiem spēlētājiem maksā ļoti nopietnas algas. Kāds vēl florbols????
Rokene Balto cilveeku starpaa ir viennoziimiigi populaaraaka par peertikbolu Eiropaa kopumaa Izneemums ir tikai bijusii Jugolja un, diemzheel, Baltijas valstis arii Latviju ieskaitot

     [+] [-]

, 2020-01-11 08:27, pirms 5 gadiem
eermss rakstīja: Viena lieta - visi komandu sporta veidi kā tādi, nemitīgi progresē - hoķis, futene, basis... ātrumā, spēkā, meistarībā, taktikā. Ja paskatās 20-30 gadus vecus mačus, tajā laikā, visaugstākajā līmenī, un salīdzina ar šodienu - dažreiz diezgan smieklīgi izskatās. Bet roķene - gadijumā nestāv uz vietas +/-? Tik nebļaujiet virsū, tikai painteresējos...
Rokene uz vietas nestaav, progresee liidzi Futbolam, Hokejam, tikai ne peertikbolam
Peedeejais progresee tikai kvantitaatee, bet regresee tieshi kvalitaatee un tas taa notiek ikvisur globaajaaa liimenii Par to liecina ne tikai rezultaati (agraak tie bija iespaidiigaaki, tikai retajos machos bija mazaak par 100 punktiem), bet arii kaut vai soda metienu reaizaacija, kura muusdienaas ir katasrofaalaa liimenii, ja saliidzina ar veca VEF un TTT laikiem Ja kaads kaut kur neiemet 2 o 2, taa toreiz bija megasensaacija Shodien taa ir norma, gan Pasaules gan Eiropas chempionaatos visaas vecuma un dzimuma grupaas