Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

FK "Ventspils" pieprasa diskvalificēt Kačanovu uz mūžu

Andris Liepa
Andris Liepa

FK "Ventspils" pieprasa diskvalificēt Kačanovu uz mūžu
Deniss Kačanovs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jau vēstījām, ka FK „Ventspils” izteikusi neapmierinātību ar Rīgas „Skonto” aizsarga Denisa Kačanova asajiem pārkāpumiem pret ventspilnieku futbolistiem. Šobrīd Ventspils kluba vadība vēlas iet vēl tālāk, lūdzot LFF sodīt Kačanovu ar mūža diskvalifikāciju.

Iepriekš FK „Ventspils” pauda vienīgi sašutumu, bet šobrīd savā mājas lapā publicējis trīs konkrētas prasības (tās nosūtītas LFF disciplinārajai komisijai), lai bijušais šī kluba spēlētājs Deniss Kačanovs tiktu sodīts. Atgādinām, ka Kačanovs 18. jūnija spēlē rupji nospēlēja pret Vladimiru Bespalovu, kuram sezona visdrīzāk beigusies un vispār nav skaidra karjeras turpmākā nākotne. Kā informē fkventspils.lv, tad V.Bespalovam noteikti būs nepieciešama arī operācija. Minētās prasības ir:
1) diskvalificēt Kačanovu uz mūžu no oficiālām spēlēm LFF turnīru ietvaros,
2) likt apmaksāt Kačanovam V.Bespalova ārstēšanās izmaksas (operācijas, rehabilitācija),
3) sarīkot LFF sēdi 4. jūlijā, kurā varētu piedalīties arī FK „Ventspils” pārstāvis.

FK „Ventspils” puse uzskata, ka Kačanovs tik rupji spēlējis apzināti, tādējādi atriebjoties savam bijušajam klubam par apsūdzībām totalizatoru skandālā. Zīmīgi, ka cietušais V.Bespalovs ir kluba prezidenta Jurija Bespalova dēls.

Kačanova pārkāpumi spēlēs pret FK Ventspils

Saistītais raksts:
FK "Ventspils" sašutis par Kačanova rupjo spēli

Izmantotie resursi:
FK Ventspils

  +4 [+] [-]

, 2011-06-29 11:40, pirms 14 gadiem
Concorde rakstīja: Zīmīgi, ka cietušais V.Bespalovs ir kluba prezidenta Jurija Bespalova dēls
Tad ir skaidrs. Tikai nav skaidrs viens, kā jau viens te minēja, kāpēc jācieš nevainīgam spēlētājam?? Ja jau Kačanovs ir tik kruts, lai iet pa taisno pie FKV prezidenta... Ļoti nesmuki

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 11:41, pirms 14 gadiem
kaads te sakars ar chelsea? un ja jau pats esi tik inteligjents, tad kaapeec deelj kaada fana izteikumiem, kam vispaar nav nekaada saistiiba ar klubu, tev chelsea dergsies veel vairaak?
WithNoMercy rakstīja: Es ceru ka tev salauzīs kaut ko un tu nekad mūžā vairs nestaigāsi. es gribēšu redzēt, cik tad tev forši komentāri nāks ārā. bet ko var gribēt no derdzoša chelsea fana.
tagad man chelsea dergsies vēl vairāk, visi jūs (chelsea fani) esat atsaldēti un pretīgi.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 11:44, pirms 14 gadiem
A kad Deniss izgaja no kabineta Barkovski un Jurija Bespalova vis sasist tad nekas? Pec tam pec vinju paveles i masinu aizdzena un sadedzinaja tad nekas? Skaidrs ka diskvalificeet vajag par tadu rupju speele
Slēpts komentārs: marexels
Slēpts komentārs: 4emsis

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:02, pirms 14 gadiem
Es uzskatu, ka pēdējais bija rupji, bet visur ir vienkārši viņa spēle!
Pirmais jau nu tiešām nebija speciāli, skatās uz augšu, otrajā pastūma mazliet malā, trešajā pārkāpuma nav, ceturtajā bija pārkāpums, bet var attaisnoties, ka leca uz bumbu!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 12:04, pirms 14 gadiem
marexels rakstīja: muuzza diskaabelis par ssito? ventspilii laikam visi taaddi uz augshu pasisti... gan basii, gan futbolaa.
jaa-max 3 speelju dikvalifikaacija bet nekas vairaak
vispar vajadzetu gan. lai pret FKV vairs tads frukts vairs nespelee, var redzet, ka chalim naids.. lai speelee pret parejam komandaam, taa vareetu nokartot, jo tik rupji parkapumi pret vienu speletaju nav tikai "speles epizode"

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:06, pirms 14 gadiem
kalvenieks rakstīja: omg... kropl*s tas Kacanovs
mutiiti piever!

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:13, pirms 14 gadiem
šādi izklupieni futbolā tiek taisīti diezgan bieži. Un nekādas mūža diskvalifikācijas nav. atcerēsimies kaut vai Birmingemas spēlētāja Teilora tacklu pret Eduardo - pēc kura Horvātijas brazīlis nonāca slimnīcā un atsāka spēlēt tikai pēc gada. Federācija cik atceros piesprieda 3 spēļu diskābeli Teiloram un viss.
Un par to ka tika spēlēts tā apzināti vai nē zina tikai pats Kačanovs. Arī video Teilors izskatījās ka spēlēja apzināti, pēc tam dievojās ka nē, pat aizgāja uz slimnīcu atvainoties, tā kā ej nu sazin. Ir spēlētāji, kuri vienkārši tā spēlē - un bieži traumē pretspēlētājus vai sevi (vai abus). No tās pašas angļu premjerlīgās spilgts piemērs ir tas pats De Jongs...
Tāds ir futbols - ne pa velti tas pats Marko van Bastens - dabūja beigt karjeru principā 28 gados, kaut gan talantīgākais no tā laika Nīderlandes zvaiznēm (Kūmana, Gūlita, Reijkārda utt).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:15, pirms 14 gadiem
Dīvaini, ka tajā situācijā Kačanovam tika iedota tikai dzeltenā kartiņa. Tur nepārprotami bija sarkanā, jo bija tiešs mērķis uz kājām nevis uz bumbu...

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:21, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Dīvaini, ka tajā situācijā Kačanovam tika iedota tikai dzeltenā kartiņa. Tur nepārprotami bija sarkanā, jo bija tiešs mērķis uz kājām nevis uz bumbu...
Es esmu par 99% pārliecināts, ka uz savu galvu Kačans tik atklāti rupji un vairākas reizes pret vienu un to pašu spēlētāju, spēlējis nebūtu. Arī tiesneša traktējums ar dzelteno kartiņu ir tam apliecinājums. Tur ir jārok dziļāk, līdz pat "džipu svilināšanas" un "izsišanas" lietai. Uzminiet nu, kas varētu būt ar Kačanovu uz vienu roku, un kāpēc tieši šis spēlētājs spēlē šosezon Skonto, kam pieder patreiz Skonto, un no kā viņi to klubu nopirka.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 12:25, pirms 14 gadiem
Neesmu Ventspils fans, bet šoreiz teikšu godīgi- PRASĪBA PAMATOTA. Tas Skonto čalis vienk kropl*s.

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:32, pirms 14 gadiem
Ja jau darīts tika tīšām, tad jau Kačanovs ir augstas klases speciālists. Momentā, kur visu izšķir 0.5sek., trāpīt purngalā.... . Ja tas tiktu izdarīts no mugurpuses vēl piekristu, bet no sāniem??? Katrā otrā spēlē tādi pārkāpumi

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:36, pirms 14 gadiem
Stulbais lauznis, tas jau nav spēlētājs!

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:42, pirms 14 gadiem
Pilnīgi piekrītu par mūža diskābeli, tādus gaiļus kā Kačanovs vajag izspert no sporta. Kačanovam ta nekas, ka iebauc kājās, bet savainotajiem pie sliktas apstākļu sakritības var tikt izlaustas potītes utt. Nu ja LFF grib, lai tāds apsitenis traumē citus, tad viņi galvu saspieduši.

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:43, pirms 14 gadiem
Tikai diskvalificeet!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 12:45, pirms 14 gadiem
neesmu ne Skonto ne Ventspils pusē. skaidrs, ka Bespalovs vecākais varētu šo jautājumu atrisināt savādāk... ārpus laukuma... bet diezvai to darīs.

Bet LFF jārīkojas. un ļoti strikti, jo lieta tāda - ja FKV redzēs, ka šos pārkāpumus ignorē... tad paši spēlētāji sāks medības un atriebsies. un tas nevienam nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 12:45, pirms 14 gadiem
Atvaino es uzskatu, ka Kačanovs varētu tā spēlēt pret Bespalovu, ja ņemt faktu, ka Bespalovs spēlē labajā malā un Kačanovs kreisajā. No tā izriet, ka tas, kas laužas pa Kačanova malu ir viņa pretspēlētājs. Pats agrāk spēlēju futbolu un cik atceros ja esi aizsargs tad tev vajag piesegt savu malu.
Jā piekrītu ka rupji nospēlēja un par pēdējo pārkāpumu sarkano jādod. Interesanti ja paskaitīt cik tādu līdzīgu pārkāpumu ir bijis EPL, tad noteikti ļoti daudzi jau futbolu nespēlētu. Visiem būtu mūža diskvalifikācija. Varbūt arī bija kāds zobs uz Bespalovu, bet arī pēc idejas viņš darīja savu darbu piesedza kreiso malu. saprastu ja Kačanovs skrietu uz pretējo malu, ja Bespalovs atrastos utt.
Protams pārs spēle diskvalifikāciju vajadzētu domājams 3-5 spēles. Bet ne uz visiem laikiem, ja piespriedīs tas būs smieklīgi.
Tad sarakstu no EPL var garu sastādīt kuru pārkāppumi ir arī ļoti rupji.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 12:47, pirms 14 gadiem
Par ko diskvalificeet,asa speeli,dzeltenaas kartinas robezaas,abas komandas man ir neitreaalas,bet riebjas,ja saak kerties pie saadiem liidzekliem,ja nevar uzvareet laukumaa.NEPLACh FKV....

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:52, pirms 14 gadiem
iedos 5 spēļu diskābeli,naudas sodu,nu piemēram,Skonto iespējams to apstrīdēs,bet nu tā,tikai tāpēc,ka tā jadara....tiesa,turpmākajās spēlēs pret Ventspili Kačanovam diez vai vajadzētu spēlēt.
Mūža diskābelis - varat aizmirst,tā nebūs!

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:54, pirms 14 gadiem
Pozitīvais, ka pēc šādiem gadījumiem izrādās tas, ka ja pacenšas, ir iespēja redzēt dažādu epizožu atkārtojumus labā palielinājumā

     [+] [-]

, 2011-06-29 12:54, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: Dīvaini, ka tajā situācijā Kačanovam tika iedota tikai dzeltenā kartiņa. Tur nepārprotami bija sarkanā, jo bija tiešs mērķis uz kājām nevis uz bumbu...
Te var piekrist,jo nu bija sarkanā diezgan stabila,tikai kā jau iepriekšējā komentā teicu,ne tāda par ko dod ilgstošu diskābeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 12:56, pirms 14 gadiem
Izmisums rakstīja: Šitādus mīkstmiešus, ka ventspilniekus es pirmo reizi mūža redzu...
Pašiem smiekli nenāk?
Te jau visa sāls ir citur - Bespalovs pret Kačanovu...te spēle,attiecīgās epizodes pret šefa dēlu,tas viss ir saistīts ne jau īsti ar futbolu,bet ar to konfliktu,kas starp attiecīgajiem valda...

     [+] [-]

, 2011-06-29 13:00, pirms 14 gadiem
Mūža diskābelis par skarbu, par pēdējo epizodi uz kādu spēli varētu atpūsties. Kautkas līdzīgs Mihadjuka pēdējās izlases spēles sodam, nokavēja un pārkāpums.
No video, tur kur arpus laukuma pagrūda arī pārkāpums, abi pārejie spēles epizodes kā var gadīties jebkurā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 13:02, pirms 14 gadiem
Mūža diskvalifikācija par cīņas epizodēm pirmajā abi gāja ar taisnām kājām pirmais varēja būt jebkurš no viņiem un abiem jaizrāda arī tas kurš cieta Tas ka ar korpusu nospēlē arī normāli Pie standarta vsp izsmiekls tā pasaulē visi dara un bez jebkādām pretendzijām Bet pēdējais bija rupji bet viņš jau pats atlaida pa tālu bumbu un bez variantiem tur katri 5 no 6 futbolistiem ta butu darijuši Rupji Sanāca bet UZ MŪŽU DSQ max 3-5 Spēles un tas jau butu daudz

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 13:03, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Mūža diskābelis par skarbu, par pēdējo epizodi uz kādu spēli varētu atpūsties. Kautkas līdzīgs Mihadjuka pēdējās izlases spēles sodam, nokavēja un pārkāpums.
No video, tur kur arpus laukuma pagrūda arī pārkāpums, abi pārejie spēles epizodes kā var gadīties jebkurā spēlē.
No kurienes Tu izzīdi, ka otrajā epizodē pārkāpums? Pilnīgas aplamības - tad jau par katru pieskārienu var dot sodu. Neaizmirsti, ka futbols ir fiziska kontaktu spēle un grūšana plecā nebūt nav pārkāpums, izņemot nu ļooti retus gadījumus, kad ir runa par rupjību...

     [+] [-]

, 2011-06-29 13:04, pirms 14 gadiem
kasparello99 rakstīja: Es esmu par 99% pārliecināts, ka uz savu galvu Kačans tik atklāti rupji un vairākas reizes pret vienu un to pašu spēlētāju, spēlējis nebūtu. Arī tiesneša traktējums ar dzelteno kartiņu ir tam apliecinājums. Tur ir jārok dziļāk, līdz pat "džipu svilināšanas" un "izsišanas" lietai. Uzminiet nu, kas varētu būt ar Kačanovu uz vienu roku, un kāpēc tieši šis spēlētājs spēlē šosezon Skonto, kam pieder patreiz Skonto, un no kā viņi to klubu nopirka.
čečeni+ Indriksons? kā Bespalova konkurenti?

Katra ziņā lai speciāli kaut ko darītu pret Bespalova dēlu, laikam vajag labu aizmuguri lai ģimenei nekas nenotiek...

  +4 [+] [-]

, 2011-06-29 13:07, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: čečeni+ Indriksons? kā Bespalova konkurenti?

Katra ziņā lai speciāli kaut ko darītu pret Bespalova dēlu, laikam vajag labu aizmuguri lai ģimenei nekas nenotiek...
kaut kā nepamet sajūta to video skatoties,ka vnk sagadīšanās,ka abi spēlē vienā pusē,jo nebija jau pārkāpumu pretējos galos.Latviski sakot - nekā personīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 13:10, pirms 14 gadiem
xxx77lv rakstīja: No kurienes Tu izzīdi, ka otrajā epizodē pārkāpums? Pilnīgas aplamības - tad jau par katru pieskārienu var dot sodu. Neaizmirsti, ka futbols ir fiziska kontaktu spēle un grūšana plecā nebūt nav pārkāpums, izņemot nu ļooti retus gadījumus, kad ir runa par rupjību...
Šeit laikam ir nejauši nospēlēt ar plecu epizodē, kad bumba vairāku metru attālumā jau pamet laukumu...

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 13:18, pirms 14 gadiem
Nu reāli apzināti rupji varētu teikt par pēdējo epizodi, jo tur jau 100% bija skaidrs, ka bumba zaudēta, tīrs brauciens kājās. No otras puses tādi notiek es domāju vidēji vismaz viens katrā spēlē vai katrā otrajā spēlē, citreiz skrējējam paveicas, citreiz (šoreiz) ne.
Soda atkarība no rezultāta ir diezgan liels sviests, tad jau kādi cīnās kontaktā un nokrīt ar sirdstrieku, tagad ko - otru tiesās par slepkavību???
Rupji, asi, diskābelis uz dažām spēlēm OK, bet mūža diskābelis ir pilnīgs sviests.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 13:27, pirms 14 gadiem
kegums rakstīja: Šeit laikam ir nejauši nospēlēt ar plecu epizodē, kad bumba vairāku metru attālumā jau pamet laukumu...
Bija bīstams un rupjšs moments?!? Parādi man futbolā kādu epizodi, kur kontakts plecu plecā būtu nejaušs... Atkārtoju, priekš sevišķi izcilajiem - grūdiens plecā nebija pārkāpums.