Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Strīdīga pendele, asumi un Pertijas izraidīšana: Liepājai un Valmierai neizšķirts

Rolands Eliņš

Strīdīga pendele, asumi un Pertijas izraidīšana: Liepājai un Valmierai neizšķirts
Foto: Valmiera FC

"Optibet" futbola Virslīgas pārceltajā mačā "Liepāja" un "Valmiera" cīnījās neizšķirti 1:1. Vadībā pirmā izvirzījās "Valmiera", taču visnotaļ grūti izprotamā veidā piespriesta 11 metru soda sitiena dēļ šo vadību zaudēja. "Valmiera" spēli pabeidza mazākumā, kā arī bez galvenā trenera Tamaza Pertijas, kurš tika izraidīts no mača.

"Liepājai" un "Valmierai" šī bija otrā spēle no četrām, kas abām komandām paredzētas deviņu dienu laikā (no 20. līdz 29. novembrim). Par to, vai Virslīgas sezonā tiks aizvadītas arī divas pēdējās kārtās, Covid-19 izplatīšanās dēļ gan vēl tiks spriests, un komandas ar īpašu sastāva taupīšanu neaizrāvās – Liepājai salīdzinājumā ar iepriekšējo maču bija trīs izmaiņas sākumsastāvā, laukumā dodoties Keitā, Žuļevam un Stuglim, kamēr "Valmierai" tikai divas. Sastāvā atgriezās Badmuss un Balodis, kamēr pat pieteikumā nebija Kriša Kārkliņa un Diaņa.

Spēles pirmajās 20 minūtēs nedaudz aktīvāk pretinieku vārtu virzienā spēlēja mājinieki, taču vārtus pirmā guva "Valmiera". 21. minūtē nelielu haosu pie Liepājas soda laukuma lieliski izmantoja Alouns Ndojs, kurš tika pie bumbas, izspēlēja sieniņu ar Fallu un raidīja bumbu vārtos. "Valmiera" pēc vārtu guvuma bija iedvesmoti un spēlēja veiksmīgi, gandrīz arī panāca 2:0, bet Ērika Puncula vārtu guvums, sitot ar galvu, tomēr netika ieskaitīts. Taču paši interesantākie pirmā puslaika notikumi bija pietaupīti kompensācijas laikam.

Jau brīdī, kad komandas noskaņojās signālam par puslaika beigām, Karašausks un Pape Falls soda laukumā devās pēc bumbas, un situācijā, kurā nelikās, ka notiks kas ievērības cienīgs, Karašausks pēkšņi nokrita un tiesnesis norādīja uz 11 metru atzīmi. Kontaktu ar aizsargu saskatīt bija grūti pat palēninājumā atkārtojumā, un Karašausks pēc kritiena arī nemaz nepieprasīja pendeli, taču tā tika nozīmēta tik un tā. Par to asi protestēja "Valmieras" treneris Tamazs Pertija, iesaistoties arī skaļā vārdu apmaiņā ar "Liepājas" futbolistu Simiču.

Pendeli pēc ļoti lēna ieskrējiena realizēja Dodo, kas noveda pie jauniem asumiem, kopā saskrienot gandrīz visiem abu komandu spēlētājiem. Tiesnesis nemaz nelika izspēlēt bumbu no centra, bet aizsūtīja visus puslaika pārtraukumā. Pēc puslaika pārtraukuma laukuma malā atgriezās arī Pertija, taču ātri vien bija spiests stadionu atstāt, jo tika izraidīts no spēles. Līdz ar to abas komandas bija bez galvenajiem treneriem – diskvalifikācijas dēļ Dmitrijs Mološs "Liepājas" tehniskajā zonā nevarēja būt.

Otrā puslaika pirmajā pusē "Liepāja" uzbruka nedaudz vairāk, taču laika gaitā iniciatīva acīmredzami pārgāja "Valmieras" pusē. Labu iespēju no tuvas distances neizmantoja Punculs, citā situācijā jautāt par to, vai bija pendele vai nē, neļāva aizmugures situācija. "Valmierai" joprojām netrūka epizožu, par kurām paust iebildumus par tiesāšanu. Punculs saņēma brīdinājumu par dusmām, kad viņa pretuzbrukumu pēc pārtvertas bumbas aprāva signāls par viņa noteikumu pārkāpumu, kamēr 89. minūtē Ndojs saņēma brīdinājumu, par ko aktīvi protestēja gan viņš, gan citi Valmieras leģionāri, un Ndojs pēc tam tika arī noraidīts. Rezultāts gan vairs nemainījās.

Līdz ar šo neizšķirtu turnīra tabulā cīņā par bronzas medaļām un atlikušo Eirokausu ceļazīmi skaidrs palicis tikai tas, ka uz trešo vietu vairs pat teorētiski nevar pakāpties Jūrmalas "Spartak". Arī "Liepājai" bronzas medaļas aizsniedzamas vairs tikai pie visu apstākļu sakritības, kamēr "Ventspils" no "Valmieras" atpaliek par vienas uzvaras tiesu, turklāt "Valmierai" ir priekšrocība savstarpējās spēlēs pret abām Kurzemes komandām. Attiecīgi "Valmiera" ar vienu uzvaru atlikušajās divās spēlēs garantēs sev bronzu.

"Liepāja" - "Valmiera" 1:1 (1:1)

Vārti: Dodo 45+3 (11m) – Ndojs 21`
Brīdinājumi: Žuļevs, Ribka, Karašausks – Punculs, Ndojs
Noraidījumi: Ndojs 89`
Liepāja: Ribka, Jurkovskis, Keitā, Žuļevs, Dodo (Torress 78`), Jahaja (Harnačiks 62`), Karašausks, Simičs, Tīdenbergs, Stuglis (Ķigurs 62`), Bjarozkins.
Valmiera: Eleferenko, Punculs, Badmuss, Jaunzems, Selestīns, Falls, Balodis, Gejs, Ndojs, Gadrani, Dava,
Galvenais tiesnesis: Artūrs Vītoliņš

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Riga25230260:1569
2.RFS25193361:2160
3.Valmiera25118642:3241
4.Ventspils25108736:2538
5.Liepāja25106945:3435
6.Spartaks2597943:4334
7.Jelgava25641519:5022
8.Daugavpils25551529:4120
9.Metta25441721:5216
10.Tukums 200025351721:6314

Labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsKomandaVārti
1.Tolu Arokodare*Valmiera15 (3)
2.Nemaņa BelakovičsSpartaks13 (2)
3.Kulē MbomboRiga12 (2)
4.DodoLiepāja12 (4)
5.Jevgeņijs KozlovsVentspils11 (1)
6.EmersonsRFS10
Činonso Ofors*Daugavpils/RFS10
8.Raimonds KrollisMetta10 (1)

"*" - Virslīgā vairs nespēlē

  +4 [+] [-]

, 2020-11-23 15:00, pirms 4 gadiem
Tad Valmierai vel vajag 3 punkti vai viena uzvara

  +1 [+] [-]

, 2020-11-23 15:01, pirms 4 gadiem
virslîgas futbols nav pelnījis tik zema līmeņa tiesāšanu. Un, nē, Karika aizķeršanās aiz Liepājas vēja ne tuvu nebija vienīgais feileris viņam.

  +8 [+] [-]

, 2020-11-23 15:02, pirms 4 gadiem
Kas tur bija ar to Liepājas teātri? Jauns aktieris skrien šortiņos, jāķer ciet.
Šoreiz arī teiks, ka šim tiesnesim 2.līga jātiesā? Kā būs Kara?
Valmiera bija labāka, Punculs neiesita, bet bronza būs. Ar šādu spēli noteikti.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-23 15:03, pirms 4 gadiem
Protams, protams, Jaunzema 4 katastrofāli izpildītie stūri, pirms tam 2x 100% iespējas Valmierai - tas nepalīdzēja, bet iedot tāāādu pendeli - tur pat nevar ar kkādiem leņķiem tiesnesi attaisnot. To pendeli pat par izzīstu nevar nosaukt, kkāds sviests.

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:05, pirms 4 gadiem
Ja pareizi saprotu, tad šis ir kāds jaunās paaudzes LV futbola tiesnesis, kurš nesen tiesā LFV?

  +5 [+] [-]

, 2020-11-23 15:05, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Kas tur bija ar to Liepājas teātri? Jauns aktieris skrien šortiņos, jāķer ciet.
Šoreiz arī teiks, ka šim tiesnesim 2.līga jātiesā? Kā būs Kara?
Valmiera bija labāka, Punculs neiesita, bet bronza būs. Ar šādu spēli noteikti.
2līgā jātiesā tiem,kuri nenovērtē Artūra aktiera mākslu,tiem kuri novērtē,tiem virslīgā jātiesā Liepājas spēles.Joks protams.

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad šis ir kāds jaunās paaudzes LV futbola tiesnesis, kurš nesen tiesā LFV?
Jā.

  +4 [+] [-]

, 2020-11-23 15:10, pirms 4 gadiem
Nedaudz par spēli.Jāatdzīst kļūdījos domādams,ka Liepāja uzvarēs.Šajā mačā tuvāk uzvarai bija Valmiera un domājams,ka vidzemnieki ar šo spēli apliecināja,ka trešā vieta virslīgā nopelnīta godam.Gan jau savus trīs punktus iegūs pret autsaideriem,ja virslīga tiks turpināta.

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:11, pirms 4 gadiem
Latfootball rakstīja: Jā.
Nu, tad šis ir jāsit kamēr maziņš, jo tik rupji kļūdīties nedrīkst pat tiesnesis iesācējs. Ja tagad neaplauzīs radziņus, tad vēlāk to būs vel grūtāk.
Domāju, ka sekos FK Valmiera protests. Spēles rezultātu tas nemainīs, bet spēles tiesnesis vismaz aizdomāsies par savu rīcību.

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:11, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tad Valmierai vel vajag 3 punkti vai viena uzvara
Šodien jau Valmierai jādod 3

  -2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:11, pirms 4 gadiem
Parasti mafijas vadoņi stāv malā no konfliktiem. Man liekas , ka viens no Latvijas futbola mafijas vadoņiem ir Kalniņš Gatis. Viņš arī stāvēja maliņā , un klusā balsī deva komandas morīšiem.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:13, pirms 4 gadiem
Otrā dzeltenā Ndojam, norautais pretuzbrukums Punculam jo spēlētājs ieķērcās. Abi strīdīgi lēmumii, bet par sliktu tieši Valmierai.
Cik bieži šosezon jau runāts par tiesnešu darbu, tas ir ārprāts.

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:14, pirms 4 gadiem
Šodien laba spēle Valmieras izpildījumā(spēlēt ar otro numuru Valmieriesi ir labi apguvuši),izskatījās,ka nospēlēja pēc trenera spēles plāna !
Liepājai bija bumbas kontrole,daudz piespēles atpakaļ , daži pusmomenti un vis..., ai nē bija 12 spēlētajs dzeltenajā maikā!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:15, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Nedaudz par spēli.Jāatdzīst kļūdījos domādams,ka Liepāja uzvarēs.Šajā mačā tuvāk uzvarai bija Valmiera un domājams,ka vidzemnieki ar šo spēli apliecināja,ka trešā vieta virslīgā nopelnīta godam.Gan jau savus trīs punktus iegūs pret autsaideriem,ja virslīga tiks turpināta.
Valmiera buksē... ar pastarīšiem...

  +5 [+] [-]

, 2020-11-23 15:15, pirms 4 gadiem
Lai tas Karašausks nemaz nelien izlasē, klauns ka klauns, ārā tādus no Latvijas futbola. Lai nebrīnās ka viņu neņem izlasē. Ar tādu mutes brūķēšanu kā viņam tikai kartupeļus tirgot tirgū, un vēl jāpadomā par to...

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad šis ir jāsit kamēr maziņš, jo tik rupji kļūdīties nedrīkst pat tiesnesis iesācējs. Ja tagad neaplauzīs radziņus, tad vēlāk to būs vel grūtāk.
Domāju, ka sekos FK Valmiera protests. Spēles rezultātu tas nemainīs, bet spēles tiesnesis vismaz aizdomāsies par savu rīcību.
Tev vajadzētu zināt,ka par piešķirtiem vai nepiešķirtiem 11 metru soda sitieniem protesti netiek pieņemti.

  -3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:16, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Nedaudz par spēli.Jāatdzīst kļūdījos domādams,ka Liepāja uzvarēs.Šajā mačā tuvāk uzvarai bija Valmiera un domājams,ka vidzemnieki ar šo spēli apliecināja,ka trešā vieta virslīgā nopelnīta godam.Gan jau savus trīs punktus iegūs pret autsaideriem,ja virslīga tiks turpināta.
Nebūšu izbrīnīts, ja šī spēle pielika punktu šīs sezonas LFV čempionātam.
Visām komandā vienāds spēļu skaits ir, kas šai gadījumā bija ļoti būtiski, un LFF vairs nav pamata spuroties pretī klubu un LFV organizatoru vēlmei visam tam likt punktu.

  -4 [+] [-]

, 2020-11-23 15:16, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Tev vajadzētu zināt,ka par piešķirtiem vai nepiešķirtiem 11 metru soda sitieniem protesti netiek pieņemti.
Oi, vainīgs! Tiešām nezināju.

  +6 [+] [-]

, 2020-11-23 15:17, pirms 4 gadiem
Tiesneša lēmums , maigi izsakoties ... dīvains un ļoti , ļoti interesants !!!
Karašausks pēc futbolista karjēras beigām varēs turpināt savas darba gaitas Liepājas teātŗi !!!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:19, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: Valmiera buksē... ar pastarīšiem...
Pērn jā, šosezon gandrīz maksimums ir pret pastarīšiem paņemts.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, tad šis ir jāsit kamēr maziņš, jo tik rupji kļūdīties nedrīkst pat tiesnesis iesācējs. Ja tagad neaplauzīs radziņus, tad vēlāk to būs vel grūtāk.
Domāju, ka sekos FK Valmiera protests. Spēles rezultātu tas nemainīs, bet spēles tiesnesis vismaz aizdomāsies par savu rīcību.
Škrobe?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:20, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: Valmiera buksē... ar pastarīšiem...
Ja paskatīsies turnīra tabulā tad redzēsi,ka Valmiera pret Tukumu,Mettu un Daugavpili zaudējusi tikai divus punktus,vienreiz nospēlējot neizšķirti ar Mettu.Par salīdzinājumu FK Ventspils šīm komandām zaudējusi 9 punktus.Jūti starpību.Ja turnīrs turpinātos,tad visticamāk,ka dzeltenzilie zaudētu punktus Rīgā pret Mettu,nevis mājās pret Riga FC ,kuriem visi slimi un neko nevajag.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-23 15:23, pirms 4 gadiem
Ar pelniem bagātais 1,50 m garumā un 80 kg dzīvsvarā parāda pilnīgu nekompetenci, bet droši dzīvo vadoņu aizvējā. Žēl, ka šodien zēns palika bez apsolītā. Ar konvenciju pasargāto kartelis turpina plaukt un zelt.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Škrobe?
Par ko?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:26, pirms 4 gadiem
darbagalds rakstīja: Ar pelniem bagātais 1,50 m garumā un 80 kg dzīvsvarā parāda pilnīgu nekompetenci, bet droši dzīvo vadoņu aizvējā. Žēl, ka šodien zēns palika bez apsolītā. Ar konvenciju pasargāto kartelis turpina plaukt un zelt.
Te jābūt Šerlokam Holmsam,lai izlasītu starp rindiņām

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par ko?
FKL nezaudēja

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:32, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Tad Valmierai vel vajag 3 punkti vai viena uzvara
Atkarīgs no tā kā Veņtspils nospēlēs

  -2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:35, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: FKL nezaudēja
Jā, no dusmām esmu sarkans, un plēšu mājās šķīvjus. Drīz visi būs saplēsti.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-23 15:36, pirms 4 gadiem
Visa čempja intriga ir kura komanda izkritīs
Pārejais pa lielam šodien sakārtojās. Intresanti, ko Jelgava domā ja sezona turpināsies

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, no dusmām esmu sarkans, un plēšu mājās šķīvjus. Drīz visi būs saplēsti.
Nomierinies

  +1 [+] [-]

, 2020-11-23 15:39, pirms 4 gadiem
kas tas pa spēlētāju Liepājai? Jahaja (Harnačiks 62`) ??? :O

  -3 [+] [-]

, 2020-11-23 15:41, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nomierinies
Nekādā gadījumā!

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:43, pirms 4 gadiem
Skatījāmies spēli ar manu māsasvīru, nesen karjeru beigušu virslīgas tiesnesi. Jau pirmajā periodā viņš uzreiz pateica, ka šis tiesnesis ir "proplačen", tikai brīnījās, kāpēc liepājnieki neceļo bumbu soda laukumā un nekrīt gar zemi, tur pat aklam redzams, uz kuru pusi svilpj un ka jātaisa rezultāts. Karašausks saprata. Principā, par lekšanos pret Pertiju viņam pienācās dzeltenā, ja jau par simulāciju neiedeva. Arī par otro Valmieras golu komentārs bija, ka Ramosam puse no goliem ir tieši tāda, kad viņš uzlec augstāk par aizsargu, jo grūdiena tur nekāda nebija. Mūsu viedoklis sakrita, ka Toto te nav, bet ir Ventspils mafijas sarunāšana ar pateicību LFF, kur tika iedarbinātas vajadzīgās sviras, lai uz kārtas centrālo spēli nozīmētu tādu tiesnesi, kurš ir ļoti motivēts turpināt tiesāt Virslīgā, ja uztaisīs vajadzīgo rezultātu. Tā kā Vītoliņš tālu tiks! Ja vien esošā tiesnešu mafija viņu neizēdīs, jo uz "pasūtījuma galda" spēlēm jau ir savi vecie tiesneši sastājušies rindā. Bet skandāls, protams, liels.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-23 15:44, pirms 4 gadiem
dido rakstīja: Visa čempja intriga ir kura komanda izkritīs
Pārejais pa lielam šodien sakārtojās. Intresanti, ko Jelgava domā ja sezona turpināsies
Viss pareizākais lēmums šobrīd būtu čempi pabeigt, un pārejas vispār atcelt, jo vai LFV vajag problēmas ar Gavrilovu pēc visa tā, kas jau vairākas reizes jau ir noticis?

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:52, pirms 4 gadiem
Katrā kartā kāds skandāls ar tiesāšanu .

     [+] [-]

, 2020-11-23 15:59, pirms 4 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Skatījāmies spēli ar manu māsasvīru, nesen karjeru beigušu virslīgas tiesnesi. Jau pirmajā periodā viņš uzreiz pateica, ka šis tiesnesis ir "proplačen", tikai brīnījās, kāpēc liepājnieki neceļo bumbu soda laukumā un nekrīt gar zemi, tur pat aklam redzams, uz kuru pusi svilpj un ka jātaisa rezultāts. Karašausks saprata. Principā, par lekšanos pret Pertiju viņam pienācās dzeltenā, ja jau par simulāciju neiedeva. Arī par otro Valmieras golu komentārs bija, ka Ramosam puse no goliem ir tieši tāda, kad viņš uzlec augstāk par aizsargu, jo grūdiena tur nekāda nebija. Mūsu viedoklis sakrita, ka Toto te nav, bet ir Ventspils mafijas sarunāšana ar pateicību LFF, kur tika iedarbinātas vajadzīgās sviras, lai uz kārtas centrālo spēli nozīmētu tādu tiesnesi, kurš ir ļoti motivēts turpināt tiesāt Virslīgā, ja uztaisīs vajadzīgo rezultātu. Tā kā Vītoliņš tālu tiks! Ja vien esošā tiesnešu mafija viņu neizēdīs, jo uz "pasūtījuma galda" spēlēm jau ir savi vecie tiesneši sastājušies rindā. Bet skandāls, protams, liels.
Ja bīda sazvērestības teorijas, tad vienmēr ir jābūt gatavam atbildēt-kam tas ir izdevīgi.
Vai bija vērts kaut kam piķot, ja pastāv liela varbūtība, ka šī bija pēdējās LFV šīs sezonas spēle. Ja FK Valmierai atlikušajās spēlēs ir daudz parocīgāki pretinieki nekā FKV. utt.
Ja nav atbildes uz šiem un citiem jautājumiem, tad tādām sazvērestības teorijām ir nulles vērtība.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-23 16:05, pirms 4 gadiem
Kāda sakritība..tieši šodien ir Spēlmaņu nakts Liepājā. Ceram, ka pasniegs vismaz Artūram piemiņas balviņu

  +4 [+] [-]

, 2020-11-23 16:07, pirms 4 gadiem
Kara jau jauniesu vecuma simuleja..maceja paradit parkapumus un ari tajas reizes kad parkapumu nebija,vlaties laukuma..Ir spelets ntas reizes pret vinu jauniesu vecuma.Pendeles 101% nebija
Raksturs lecigs,bet ari simuleja-tads kontrasts.Raksturs vinam palidzeja izsisties...bet vienlaicigi vinam trauce sasniegt vel vairak...

p.s sogad tiesnesi kludas loti biezi...regulari nozimejot pagraba limena vienpadsmitniekus...Tadejadi kontakta speli futbolu padarot par cirku..

     [+] [-]

, 2020-11-23 16:08, pirms 4 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Skatījāmies spēli ar manu māsasvīru, nesen karjeru beigušu virslīgas tiesnesi. Jau pirmajā periodā viņš uzreiz pateica, ka šis tiesnesis ir "proplačen", tikai brīnījās, kāpēc liepājnieki neceļo bumbu soda laukumā un nekrīt gar zemi, tur pat aklam redzams, uz kuru pusi svilpj un ka jātaisa rezultāts. Karašausks saprata. Principā, par lekšanos pret Pertiju viņam pienācās dzeltenā, ja jau par simulāciju neiedeva. Arī par otro Valmieras golu komentārs bija, ka Ramosam puse no goliem ir tieši tāda, kad viņš uzlec augstāk par aizsargu, jo grūdiena tur nekāda nebija. Mūsu viedoklis sakrita, ka Toto te nav, bet ir Ventspils mafijas sarunāšana ar pateicību LFF, kur tika iedarbinātas vajadzīgās sviras, lai uz kārtas centrālo spēli nozīmētu tādu tiesnesi, kurš ir ļoti motivēts turpināt tiesāt Virslīgā, ja uztaisīs vajadzīgo rezultātu. Tā kā Vītoliņš tālu tiks! Ja vien esošā tiesnešu mafija viņu neizēdīs, jo uz "pasūtījuma galda" spēlēm jau ir savi vecie tiesneši sastājušies rindā. Bet skandāls, protams, liels.
Hehee
Pat nezinu kādam vējam bija jāsapuš, lai ko šādu uzrakstītu (es domāju par to, ka VFK uzpirka tiesnešus). Es atkal ticu, ka tiesnesi varēja uzpirkt LIepājas mafija, lai izrautu beigās bronzu, jo kāpēc gan nē?!
Es piekrītu, ka tiesnesis pārcentās ar pietiesāšanu Liepājai, bet teikt uzreiz, ka FKV uzpirka tiesnešu, nu gan iztēle! Drizāk viņi motivētu Liepāju ar prēmijām kā to savulaik praktizēja nu jau bijušais Latvijas futbola flagmanis.
Bet nu es ceru, ka tomēr VFK izraus 3. vietu laukumā, nevis ar tiesnešu un kabinetu palīdzību!

  +5 [+] [-]

, 2020-11-23 16:10, pirms 4 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Skatījāmies spēli ar manu māsasvīru, nesen karjeru beigušu virslīgas tiesnesi. Jau pirmajā periodā viņš uzreiz pateica, ka šis tiesnesis ir "proplačen", tikai brīnījās, kāpēc liepājnieki neceļo bumbu soda laukumā un nekrīt gar zemi, tur pat aklam redzams, uz kuru pusi svilpj un ka jātaisa rezultāts. Karašausks saprata. Principā, par lekšanos pret Pertiju viņam pienācās dzeltenā, ja jau par simulāciju neiedeva. Arī par otro Valmieras golu komentārs bija, ka Ramosam puse no goliem ir tieši tāda, kad viņš uzlec augstāk par aizsargu, jo grūdiena tur nekāda nebija. Mūsu viedoklis sakrita, ka Toto te nav, bet ir Ventspils mafijas sarunāšana ar pateicību LFF, kur tika iedarbinātas vajadzīgās sviras, lai uz kārtas centrālo spēli nozīmētu tādu tiesnesi, kurš ir ļoti motivēts turpināt tiesāt Virslīgā, ja uztaisīs vajadzīgo rezultātu. Tā kā Vītoliņš tālu tiks! Ja vien esošā tiesnešu mafija viņu neizēdīs, jo uz "pasūtījuma galda" spēlēm jau ir savi vecie tiesneši sastājušies rindā. Bet skandāls, protams, liels.
Tas arī priekš manīm ir kaut kas jauns.Varbūt tiešām daudz ko nezinu?Pirmkārt"maksātājs" nemaz netiek mūsu valstī,jo ir melnajā sarakstā,otrkārt vajadzētu vēl uzpirkt Mettu,jo tīri apspēlēt var neizdoties,treškārt vēl jāuzpērk divas atlikušās spēles ,kurās piedalīsies Valmiera,bet viņi spēlēs ar pastarīšiem.Ceturtkārt ,lai nospēletu ar pilnu atdevi ir jāsamaksā saviem spēletājiem un jāmotivē viņi kārtīgi.Un pietkārt,tiešām vēl nav zināms,vai čempionāts nebūs noslēdzies.Nu labi,pieņemsim ,ka "maksātājs,jeb mafija to zin.Pietiks ar četriem apakšpunktiem,jo lai tur viss sakristu vajag ļoti daudz naudas,varbūt vēl vairāk ,nekā UEFA piešķirs par eirokausiem.Tā kā domāju,šeit tiešām sazvērestības teorija neiederās.Trūkst loģikas.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 16:15, pirms 4 gadiem
Šoreiz Karašauska muldēšana pēc kausa fināla atmaksājās un tiesnesis elementāri noraustījās, lai netiktu aizsūtīts uz kaut kādu "žē" līgu. Tā gadās. Psiholoģija!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 16:26, pirms 4 gadiem
Ļoti žēl , ka spēles galvenais '' varonis '' ir tiesnesis !

  +5 [+] [-]

, 2020-11-23 16:27, pirms 4 gadiem
Nedomāju,ka Latvijā kāds tiesnesis ņem pa tiešo uz ķepu (kopš 90 gadiem),pārāk maza telpa (agri vai vēlu izlīstu ārā)+ neviens nevar (negrib)samaksāt tik daudz lai būtu vērts riskēt .
Cits jautajums par lobijiem ,ietekmēm utt ,domāju ,ka Skonto zelta laikā bija tieši tā, Gunča bija pie sadales un visi to ņēma vērā . Ar to nedomāju,ka Skonto nebija pelnījis kādu čempiona titulu ,vienkārsi bija spēles kad tiesneši nogalināja kadu no Skonto pretiniekiem ...
Vienmēr ir amizanti noskatīties kad mūsu bāliņi iziet eiropas arēnā(eirokausi,izlases) un sāk krist zemē ,celt rokas ,ķert aiz krekliem utt
Tās ir sekas šādai pašmāju tiesašanai!

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 16:38, pirms 4 gadiem
Futbols ir sadursts ar šitiem klauniem. Kādas pendeles pēdējā laikā pasaulē tiek piešķirtas? Murgs.

     [+] [-]

, 2020-11-23 16:38, pirms 4 gadiem
Sadir..s

     [+] [-]

, 2020-11-23 17:39, pirms 4 gadiem
Apsveicu Valmieras komandu ar godam nopelnītu iespēju palikt 3. vietā.
Sezonas kopējais sniegums vispārliecinošākais no visiem 4 bronzas pretendentiem.

Mums prieks, ka nezaudējam, iespējams, pēdējā sezonas spēlē.

Vel gan turnīrs nav galā.

  -1 [+] [-]

, 2020-11-23 17:40, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Nedaudz par spēli.Jāatdzīst kļūdījos domādams,ka Liepāja uzvarēs.Šajā mačā tuvāk uzvarai bija Valmiera un domājams,ka vidzemnieki ar šo spēli apliecināja,ka trešā vieta virslīgā nopelnīta godam.Gan jau savus trīs punktus iegūs pret autsaideriem,ja virslīga tiks turpināta.
Liepājai bija smaga spēle ar RFS tikko. Kas nepalika bez robiem sastāvā.
Bet piekrītu Tevis teiktajam.

     [+] [-]

, 2020-11-23 17:40, pirms 4 gadiem
Liepājai ir 36p

  -2 [+] [-]

, 2020-11-23 17:47, pirms 4 gadiem
Vienīgā problēma virslīgā ir tiesnešu zemais līmenis, Karašauskam neko nepārmetu, jo līdzīgas darbības laukumā ir redzētas pat ČL(tas jau īstenībā padara futbolu interesantāku - skatītājiem vēl ilgi ir ko apspriest, pretējās komandas faniem ir ko ienīst😤 utt. Kā jau teicu galvenā problēma ir tiesneši

  +1 [+] [-]

, 2020-11-23 17:52, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pareizi saprotu, tad šis ir kāds jaunās paaudzes LV futbola tiesnesis, kurš nesen tiesā LFV?
Tas gan bija pasen, bet viņš tiesāja amatieru svētdienas turnīrus kopā ar Ķeri. Nu apmēram tur viņu līmenis arī ir, bet Latvijas tiesnešu pašreizējais līmenis ļauj Virslīgā tiesāt arī ar šādām prasmēm. Pirms gadiem desmit viņi varētu priecāties par iespēju tiesāt 1. līgā.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-23 17:54, pirms 4 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Skatījāmies spēli ar manu māsasvīru, nesen karjeru beigušu virslīgas tiesnesi. Jau pirmajā periodā viņš uzreiz pateica, ka šis tiesnesis ir "proplačen", tikai brīnījās, kāpēc liepājnieki neceļo bumbu soda laukumā un nekrīt gar zemi, tur pat aklam redzams, uz kuru pusi svilpj un ka jātaisa rezultāts. Karašausks saprata. Principā, par lekšanos pret Pertiju viņam pienācās dzeltenā, ja jau par simulāciju neiedeva. Arī par otro Valmieras golu komentārs bija, ka Ramosam puse no goliem ir tieši tāda, kad viņš uzlec augstāk par aizsargu, jo grūdiena tur nekāda nebija. Mūsu viedoklis sakrita, ka Toto te nav, bet ir Ventspils mafijas sarunāšana ar pateicību LFF, kur tika iedarbinātas vajadzīgās sviras, lai uz kārtas centrālo spēli nozīmētu tādu tiesnesi, kurš ir ļoti motivēts turpināt tiesāt Virslīgā, ja uztaisīs vajadzīgo rezultātu. Tā kā Vītoliņš tālu tiks! Ja vien esošā tiesnešu mafija viņu neizēdīs, jo uz "pasūtījuma galda" spēlēm jau ir savi vecie tiesneši sastājušies rindā. Bet skandāls, protams, liels.
🤦‍♂️...neesi mēģinājis pamēģināt spēkus parakstīt kriminālromānus ?

  +1 [+] [-]

, 2020-11-23 17:58, pirms 4 gadiem
Kaut arī pirms tam rudenī "Liepāja" izskatījās ļoti labi, sniegums pedējās 3 čempionāta spēlēs (Spartaks, RFS, Valmiera) ir ļoti nepārliecinošs. Pret RFS labs bija tikai rezultāts, panākts ar disciplīnu un cīņasspāru.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 18:13, pirms 4 gadiem
Un Liepājai ir 36 punkti, nevis 35 kā tabulā parādīts. Gribētos vēl pēcspēles interviju ar Karašausku, ko viņš domā par tiesneša līmeni un tā. Vai labs un kvalificēts tiesnesis ir tikai tas, kas svilpj viņam par labu no pirksta izzīstas pendeles?

  +2 [+] [-]

, 2020-11-23 18:26, pirms 4 gadiem
Man liekas, ka tiesnesis bija godīgs, vnk parasti pirmdienās viņš šajā laikā guļ diendusu

     [+] [-]

, 2020-11-23 22:26, pirms 4 gadiem
To jau pilnīgi visi ir atzinuši, ka tēlošana mūsdienās ir spēles sastāvdaļa. Kam te pelt spēlētāju! Te tikai un vienīgi viss ir tiesneša virzienā. Būtu profesionāls tiesnesis, Karašauskam dzeltenā un turpinam spēlēt.
Pilna pasaule ar šādiem kaitinošiem tēlotājiem, bet neko tur nepadarīs. Visaugstākajā līmenī tas pat tiek trenēts un tā tas būs vienmēr.
Var iesmiet par spēlētājiem, bet nu galvenie klauni tad paliek tiesneši.