Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Ndeki atkal spēlēs Ventspilī

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Ndeki atkal spēlēs Ventspilī
Žans Pols Ndeki
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Kamerūnas futbola aizsargs Žans Pols Ndeki pēc gada prombūtnes atkal atgriezīsies futbola kluba "Ventspils" rindās, tā ziņo portāls rus.delfi.lv.

Ndeki "Ventspils" rindas atstāja pēc iepriekšējās sezonas beigām, parakstot trīs gadu līgumu ar Maskavas "Torpedo" futbola komandu, taču jau pēc neilga laika klubs lauza līgumu ar futbolistu. Vēlāk futbolists nolēma doties spēlēt uz Ķīnu, taču arī tur viņam īsti nostabilizēties neizdevās, tādēļ futbolists nolēmis atkal pievienoties trīskārtējiem Latvijas čempioniem.

Atgādināsim, ka 26 gadus vecais Ndeki Latvijā ieradās jau 2004. gadā, kad viņu Vācijas 2. Bundeslīgā pamanīja bēdīgi slavenais Ross Akmens. Kādu laiku Žans pavadīja "Venta" kluba rindās, taču tad pievienojās Ventspils klubam.

Ndeki kopā ar FK "Ventspils" kļuva par divkārtējo Latvijas čempionu, bet 2006. gadā tika atzīts par Virslīgas labāko futbolistu. Žans Latvijā aizvadīja 51 spēli, kuru laikā izcēlās ar deviņiem precīziem raidījumiem. Čempionu līgas kvalifikācijas spēlēs Ndeki aizvadīja četras spēles un guva vienus vārtus, bet UEFA kausa ietvaros aizsarga kontā četras spēles un divi vārti.

Izmantotie resursi:
rus.delfi.lv

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 22:30, pirms 16 gadiem
super patik man sis speletajs

  -1 [+] [-]

, 2008-11-20 22:31, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Ķīnā Zans-Pols norāva garu diskābeli ,jo ievilka ar roku pa seju mazam
ķinietim.Kas,kurš bija vainīgs nezinu,bet rezultātā spēlēt Ķinas līgā vairs pēc šāda incidenta bija nereāli.Bet ventspilī Polam patīk,cerams nākošsezon spēlēs,ja tikai klubā nesāks pārkārtoties uz jauniem spēlētājiem.Tā parasti saka ,kad pietrūkst naudas.

Ļoti ceru ka FK VENTSPILS nav PAREXā ieberzies!!!Savādāk grūti būs samaxāt Polam!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 22:47, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: kas ir Ross Akmenss???
lielaakais apkaunojums lv futbola dziivee. shitaa visus aiz deguna izvazaat. Es veel saprastu ja lv buutu pirmaa valsts kur shis kko taadu buutu dariiji bet nee.

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:02, pirms 16 gadiem
Visvairāk par Fk Ventspili zina Andris5,jo viņš tur desmit kilometrus no Liepājas skatu tornī uzmanīgi vēro ko tā pensionāru un spēļu uzpircēju komanda- FK Ventspils dara.Ndeki starp citu šobrīd atvaļinājumā savā dzimtenē Kamerūnā.Andri5 tu jau vēl kādus jaunumus varētu pastāstīt,jo mēs šeit Ventspilī par savu čempionvienību nezinām nekā,ka izņemot to ,ka komanda atvaļinājumā.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:19, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Visvairāk par Fk Ventspili zina Andris5,jo viņš tur desmit kilometrus no Liepājas skatu tornī uzmanīgi vēro ko tā pensionāru un spēļu uzpircēju komanda- FK Ventspils dara.Ndeki starp citu šobrīd atvaļinājumā savā dzimtenē Kamerūnā.Andri5 tu jau vēl kādus jaunumus varētu pastāstīt,jo mēs šeit Ventspilī par savu čempionvienību nezinām nekā,ka izņemot to ,ka komanda atvaļinājumā.
sekkoju līdzi LV futbolam,šogad vpils sastāvā uz nozīmīgākiem mačiem spēlēja vecuma ziņā 24g. viens,26g trīss , un parējie 28-35 gadi,nu normals pensionēts sastāvs.Nakamgad piepluso + 1 gadu,un sanaks mans rakstītais iepriekš.
Ndeki=26 g(šogad) tā kā vecums ta paliek.Un par nopirkto čempionātu (jau trešo pēc kārtas mes vēl padiskutesim,ja ne šogad tad nakamgad noteikti).

     [+] [-]

, 2008-11-20 23:39, pirms 16 gadiem
thepetitionsite.com: N'deki for the citizenship. - The Petition Site

Sign the petition.

Wikipedia entry and the website isn't available until tommorow. Please check out our esports profile for a little bit more information.

Otherwise please be patient as we are making a major anouncement to Latvian football over the weekend.

Most texts will be in Latvian please excuse for the first post being in english.

Kind Regards

Federico Franchi
Member of LFFB

  +2 [+] [-]

, 2008-11-20 23:54, pirms 16 gadiem
Nenoslinkoju un saskaitīju Ventspils pamatsastāvam vidējo vecumu un tas ir
tieši 28 gadi.Un pietiekoši daudz jaunie 88-91 gadi uz beņķīša.Par veterānu sākt saukt no 35 gadu vecuma un tam atbilst tikai viens Rimkus,jā vēl Ziziļevs kurš it kā beidzis savas futbolista gaitas FK Ventspils sastāvā.
Normāls sastāvs.Vēl tikai uzrakstīšu savu pamatsastāvu,lai būtu skaidrība;
Vaņins 28;Kačanovs 29;Savčenkovs 26;Cilinšeks 26;Mentešašvili 28,Zangarejevs 28; Dubenskis 30;Kolesničenko 28;Cigirlašs 24;Rimkus 35;
Butriks 26
Starp citu,ja Rimkus turpinās arī nākošsezon sist vairāk par desmit bankām,tad labprāt redzētu viņu laukumā,nekā kādu kam pasē divdesmit,bet kreisā kāja priekš staigāšanas.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-21 00:01, pirms 16 gadiem
Starp citu LM pamatsastāva vidējais vecums 26,7.Padomā tikai 1,3 gadu jaunāki!Īsta "jauniešu komanda"

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:06, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Nenoslinkoju un saskaitīju Ventspils pamatsastāvam vidējo vecumu un tas ir
tieši 28 gadi.Un pietiekoši daudz jaunie 88-91 gadi uz beņķīša.Par veterānu sākt saukt no 35 gadu vecuma un tam atbilst tikai viens Rimkus,jā vēl Ziziļevs kurš it kā beidzis savas futbolista gaitas FK Ventspils sastāvā.
Normāls sastāvs.Vēl tikai uzrakstīšu savu pamatsastāvu,lai būtu skaidrība;
Vaņins 28;Kačanovs 29;Savčenkovs 26;Cilinšeks 26;Mentešašvili 28,Zangarejevs 28; Dubenskis 30;Kolesničenko 28;Cigirlašs 24;Rimkus 35;
Butriks 26
Starp citu,ja Rimkus turpinās arī nākošsezon sist vairāk par desmit bankām,tad labprāt redzētu viņu laukumā,nekā kādu kam pasē divdesmit,bet kreisā kāja priekš staigāšanas.
Ah ta rimkus pirmajā spēlē pret skonto brīdinājums.......................... un vis kā svētais pastaigājas par laukumu ,nebrīdina vairs ne reizi visā čempionātā , pat sperot TĪŠI Ivanovam pa pirkstiem,un uz ilgāku laiku izslēdzot Ivanovu no spēlēm.Ja būs jaunie tad vārtus viņi gūt nemk,esmu redzējis viņu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:07, pirms 16 gadiem
to Latvijas futbola fanu biedrība
Varētu jau parakstīt,bet vai Ndeki kāds ir jautājis vai viņš to vēlās un vaj viņš būs vajadzīgs Starkova komandai.Starp citu lamājās Paul tikai pagaidām krieviski.Kad treniņos dzirdēšu "velns parauj",tad parakstīšu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:07, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Starp citu LM pamatsastāva vidējais vecums 26,7.Padomā tikai 1,3 gadu jaunāki!Īsta "jauniešu komanda"
Interesanti kuru spēli tu skatīji?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:09, pirms 16 gadiem
Neviltots prieks Welcome Home!!!

     [+] [-]

, 2008-11-21 00:16, pirms 16 gadiem
Ko domaajat par so? Vai esports spees izokskereet klaadu plasaaku materiaalu?
Igaunijas futbola nelikumībās saskata Latvijas leģionāru ietekmi

sports.delfi.lv: Igaunijas futbola nelikumībās saskata Latvijas...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:18, pirms 16 gadiem
Pirmkārt es neskatījos spēli,bet gan spēles visā sezonas garumā un spēlētājus kuri spēlējuši stabili pamatā visas sezonas garumā.Tāpēc nepļāpā un paskaiti pats,varam padiskutēt,bet ja sāksi likt savu nodrillāto plati ,piemēram šo:"Ah ta rimkus pirmajā spēlē pret skonto brīdinājums.......................... un vis kā svētais pastaigājas par laukumu ,nebrīdina vairs ne reizi visā čempionātā , pat sperot TĪŠI Ivanovam pa pirkstiem,un uz ilgāku laiku izslēdzot Ivanovu no spēlēm.Ja būs jaunie tad vārtus viņi gūt nemk,esmu redzējis viņu spēli.",tad diologs nesanāks,jo šaubos vai to murgu kāds saprata,pie tam tad ,kad gāja runa par komandas vidējo vecumu.

     [+] [-]

, 2008-11-21 00:23, pirms 16 gadiem
2007.gada čempī jau JP vairs neko diži izcilu nerādīja. Savčenkovs šosezon nemaz daudz no tā līmeņa neatpalika.

Nu, ja JP spēlētu vismaz kā bija 2006.gadā un par to nebūtu jāizdod trešdaļa komandas budžeta, tad ir jēga. Citādi labāk 'atjaunināt' komandu un lai JP iet uz Liepāju - kā saprotu, arī tur sarunas bijušas.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:30, pirms 16 gadiem
to donkey
Jā ,piekrītu.Bet ,ja Cilinšeks aiziet(it kā),tad Savčenkovs malā ,Ndeki centrā.Un vēl Ventā Ndeki spēlēja arī kā pussargs un piespēles dalīja brīnišķīgi.Potenciāls viņam liels,cita lieta ,vai piespiedīs sevi strādāt.Bet vēl jau nav ko fantazēt,pa Ventspili klīst baumas,ka būšot kapitāla sastāva atjaunināšana,manā skatījumā tā ir naudas apgriešana ,un ja tā , tad pavisam cits skats uz dzīvi.Tad es Andrim 5 teikšu ,cik veca tā LM komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:49, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Jā ,piekrītu.Bet ,ja Cilinšeks aiziet(it kā),tad Savčenkovs malā ,Ndeki centrā.Un vēl Ventā Ndeki spēlēja arī kā pussargs un piespēles dalīja brīnišķīgi.Potenciāls viņam liels,cita lieta ,vai piespiedīs sevi strādāt.
Bet vēl jau nav ko fantazēt,pa Ventspili klīst baumas,ka būšot kapitāla sastāva atjaunināšana,manā skatījumā tā ir naudas apgriešana ,un ja tā , tad pavisam cits skats uz dzīvi.Tad es Andrim 5 teikšu ,cik veca tā LM komanda.
Vēl jau ir arī Mihadjuks, kas var aizsardzībā spēlēt.

Par to sastāva atjaunināšanu - tas jau nebija tikai baumu līmenī. Bija intervija ar Bespalovu 'Sporta Avīzē', kur viņš šādu perspektīvu atklāti pateica.

LM jau vēl nesen skats uz dzīvi nākamsezon bija vēl drūmāks. Nu, bet pēc šī milzu kredīta, ko uzņēmums dabūja, lai nomainītu iekārtas (gāzes cenas kož!) var būt, ka uz pārējā fona krīzi jutīs vismazāk.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 00:55, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu joko ar šiem pensionāriem,kur pamatsastavā visdrīzāk viens (varbūt divi) būs jaunaki par 27 gadiem,nedomāju ka vpils būs kādas īpašas izmaiņas,sakarā ar sastāvu.
nu vispār ja komandas vidējais vecums ir 27. gadi tad tas ir ideāli cits jautājums vai meistarība atbilst gadiņiem

  -2 [+] [-]

, 2008-11-21 00:57, pirms 16 gadiem
bet ja nopietni es kā vienmēr saku,ka Latvijas futbols ir korupcijas kalngals

     [+] [-]

, 2008-11-21 03:56, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: sekkoju līdzi LV futbolam,šogad vpils sastāvā uz nozīmīgākiem mačiem spēlēja vecuma ziņā 24g. viens,26g trīss , un parējie 28-35 gadi,nu normals pensionēts sastāvs.
Tu ko, 27-30 gadi ir pats labākais vecums futbolistiem. Meistarība un fiziskais vēl nezūd, bet jau ir pieredze.
Vai Tu vēlies Virslīgas vietā U-15 turnīru?

     [+] [-]

, 2008-11-21 07:22, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Tu ko, 27-30 gadi ir pats labākais vecums futbolistiem. Meistarība un fiziskais vēl nezūd, bet jau ir pieredze.
Vai Tu vēlies Virslīgas vietā U-15 turnīru?
Tu ,ko esi kaut ko sapīpējies?
Daži no pamatsastāva ir izbijušie skontieši kuru labākie gadi bija gadsimta sākumā.Kāpēc mums Igauņi ir neparocīgi,tāpēc ka viņi ir jauni un bez pārak lielas meistarības mūs vienkārši noskrien,to pašu varēja redzēt mačā Skonto-vpils(4 rinķa),kur šiem pieredzējušākiem večiem nebija nekādu argumentu pret jaunajiem skontiešiem,uzlaida veterānu Astafjevu ..un bāc+sipailo lēmums mača beigās!.(bet viņš Astafjevs nepieciešams starkovam nu laikam tad uz ilgu laiku... diemžēl)Šeit īpaši korekti nebūtu pieminēt LM,jo tie viņus(vpilniekus) massē visu spēles laiku.(iespējams alguns lai biki izlīdzinātu vecumu pierēķina spoles gadus,bet es runāju par laukuma spelētājiem )
Labākais vpiils spēks ir tiesneši...
Man personīgi vienalga ,kautvai 60 gadnieki iet laukumā bet lai pierāda ka viņi ir labakie.Bet ja es redzu šogad lmt virslīgā četrus vpils mačus un visos tiesneši vpilniekus izvelk ārā,nu man kaut kā .....vēl jautājums kas darās tajos mačos ko es neredzu!
Redzi, vpilniekiem JO ĪPAŠI ,fiziskā nepietiek.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 07:43, pirms 16 gadiem
Viņam laikam Latvijā ir paticis spēlēt...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 08:04, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Varbūt pilsonību???
Kādu tev vēl pilsonību, vispār uzskatu, ka nevienam nav jādod pilsonība. Kas tā būs pa LV izlasi ja teiksim 3 spēlētāji būtu melnas ādas krāsas? Domāju, ka mums to nevajag...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-21 08:14, pirms 16 gadiem
4aliic rakstīja: Viņam laikam Latvijā ir paticis spēlēt...
Nekur jau citur viņš nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2008-11-21 08:27, pirms 16 gadiem
tas ir labh,bet nevaru saprast,kapec vinw vispar pameta vientspils.

     [+] [-]

, 2008-11-21 08:39, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: nu vispār ja komandas vidējais vecums ir 27. gadi tad tas ir ideāli cits jautājums vai meistarība atbilst gadiņiem
Ir tāds teiciens.
Meistarība nezūd,un to jau var arī redzēt mačos,savus momentus viņi māk izmantot,bet runa ir par citu lietu,nopērk spēles un titulus,piem. ir tāds vpils tiesnesis Golubevs pedējo 3 sezonu laikā viņš tiesājis šīs komandas speles 12 reizes 11 uzvaras un 1 neizšķirts(par labu vpilniekiemun 3 no tām bija pret LM).Vienigais ničis šogad pret olimpu,kur rimkus neiesita 11m s.sitienu,un ka pierādījās šogad ne tikais Golubevs(no tiesnešiem) ir uzticīgs vpilij.Šāda vpils darbība (tiesnešu uzpirkšana)bremzē Latvijas futbola kluba attīstību.Tāpēc mēs esam tur kur mēs esam,un ČL grupu turnīrus mums neredzēt,slovaki,baltkrievi ... to jau ir izbaudījuši un bauda ,droši vien arī leiši drīz līdz ČL tiks,bet mēs tā teikt sēdesim uz vietas,un fanosim par tuvākiem kaimiņiem.

     [+] [-]

, 2008-11-21 08:45, pirms 16 gadiem
Par Ndeki runājot,tad nav jānodarbojas ar futbolu lai uzreiz redzētu,ka viņa tehniskā sagatavotība neatbilst profesionālā futbola prasībām.Tautas valodā tādu spēli sauc par kokainu,un komandai ir milzīgs risks jebkuru brīdi sagaidīt rupju kļūdu.Domāju,ka Torpedo ņēma Ndeki ,vienkārši saklausījusies viņa varoņdarbus,uz dullo.Droši vien jau pirmajā treniņā visiem palika mutes vaļā-vai viņš ir profesionāls futbolists?Vēl vienu šeit pieminēto aizsargu liepājnieku Mihadjuku labi zinu.Savā ziņā pierādījums tam,ka Latvijā futbolu var spēlēt katrs,bet tā problēma jau ir ,ka visā Pasaulē profesionāli to dara cilvēki ar dotībām.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 08:50, pirms 16 gadiem
To Andris 5
Interesanta tava loģika rēķinot komandu vidējo vecumu,Vārtsargs LM tāds pavecāks viņu nerēķināsim.Protams,ka pieskaitīju gan Spoli,gan Vaņinu.
Tevis nosauktie bijušie skontieši(Kolesničenko un Mentešašvilli )joprojām ir
Latvijas un Gruzijas izlases spēlētāji.Labākie gadi var būt aiz muguras,bet
pagaidām viņu līmenis priekš Latvijas futbola pietiekoši augsts un jaunākiem spēlētājiem konkurenci vēl grūti izturēt.Zurabs šogad vispārībā aizvadīja vienu no labākām sezonām.

     [+] [-]

, 2008-11-21 08:56, pirms 16 gadiem
No vienas puses prieks, bet no otras puses - vai tikai Savčenkovs netiks nosēdināts uz soliņa?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-21 09:05, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: To Andris 5
Interesanta tava loģika rēķinot komandu vidējo vecumu,Vārtsargs LM tāds pavecāks viņu nerēķināsim.Protams,ka pieskaitīju gan Spoli,gan Vaņinu.
Tevis nosauktie bijušie skontieši(Kolesničenko un Mentešašvilli )joprojām ir
Latvijas un Gruzijas izlases spēlētāji.Labākie gadi var būt aiz muguras,bet
pagaidām viņu līmenis priekš Latvijas futbola pietiekoši augsts un jaunākiem spēlētājiem konkurenci vēl grūti izturēt.Zurabs šogad vispārībā aizvadīja vienu no labākām sezonām.
Šeit nupat pareizi par ndeki rakstīja girts skuja,ja ndeki būtu LM un spēletu pret vpili,uz viņa darbībām tiesneši vienkarši uztaisitu speli.Nav nekas no vina,ļoti rupjš.
Pie skontiešiem vēl bija tāds rimkus.Vēl jautājums vai vini atbilst izlases līmenim.Tas ko ņem starkovs,nenozīmē ka vini ir labākie.Kolesnicenko ir labāks par laizānu,bet nebūt tāds ko vajag uz izlasi aicināt.Latvijā ir pietiekami daudz jaunu futbolistu kuri ir labaki par pensionētiem izlasniekiem,bet mēs viņus neredzēsim.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 09:09, pirms 16 gadiem
tātad Latvijā nav nemaz tik slikti, super, lielisks spēlētājs!

     [+] [-]

, 2008-11-21 09:18, pirms 16 gadiem
Interesanta tava loģika rēķinot komandu vidējo vecumu,Vārtsargs LM tāds pavecāks viņu nerēķināsim.
To Alguns
Spolem nav jāskrien pa laukumu 90 min,runa jau ir tieši par fizisko,un vpilis fiziski netur.Tas it sevišķi redzams 2 puslaikā,labs rādītājs bija tieši minētais mačš skonto-vpils(4 rinķa)

     [+] [-]

, 2008-11-21 09:21, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu ,ko esi kaut ko sapīpējies?
Daži no pamatsastāva ir izbijušie skontieši kuru labākie gadi bija gadsimta sākumā.Kāpēc mums Igauņi ir neparocīgi,tāpēc ka viņi ir jauni un bez pārak lielas meistarības mūs vienkārši noskrien,to pašu varēja redzēt mačā Skonto-vpils(4 rinķa),kur šiem pieredzējušākiem večiem nebija nekādu argumentu pret jaunajiem skontiešiem,uzlaida veterānu Astafjevu ..un bāc+sipailo lēmums mača beigās!.(bet viņš Astafjevs nepieciešams starkovam nu laikam tad uz ilgu laiku... diemžēl)Šeit īpaši korekti nebūtu pieminēt LM,jo tie viņus(vpilniekus) massē visu spēles laiku.(iespējams alguns lai biki izlīdzinātu vecumu pierēķina spoles gadus,bet es runāju par laukuma spelētājiem )
Labākais vpiils spēks ir tiesneši...
Man personīgi vienalga ,kautvai 60 gadnieki iet laukumā bet lai pierāda ka viņi ir labakie.Bet ja es redzu šogad lmt virslīgā četrus vpils mačus un visos tiesneši vpilniekus izvelk ārā,nu man kaut kā .....vēl jautājums kas darās tajos mačos ko es neredzu!
Redzi, vpilniekiem JO ĪPAŠI ,fiziskā nepietiek.
Neesmu sapīpējies Šeit es nerunāju par Ventspili, bet kopumā.
Labāk paskaties, kāds bija vidējais vecums izlasei, kad tā tika uz EČ 2000. Lielākā daļa bija savā labākajā futbolista vecumā (ar dažiem izņēmumiem, piem., Māris ). Tas, ka pēc tam ir aizkavējusies paaudžu maiņa, nevienam jau vairs nav noslēpums...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-21 09:42, pirms 16 gadiem
nu super!! Ndeki taads malacis