Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgas jaunā sezona ar "Skonto", bet bez "Daugavām"

Virslīgas jaunā sezona ar "Skonto", bet bez "Daugavām"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

SMScredit.lv Virslīgas 2015. gada sezonā startēs arī Rīgas "Skonto", bet licenci dalībai turnīrā nav saņēmusi ne Rīgas "Daugava", ne Daugavpils "Daugava".

30. janvārī Latvijas Futbola federācijas Klubu licencēšanas komisijas sēdē tika nolemts nepiešķirt licenci trim klubiem - Rīgas "Skonto", Rīgas "Daugavai" un Daugavpils "Daugavai". Šiem "nesekmīgajiem" klubiem bija jācer uz labvēlīgu Apelācijas komisijas lēmumu.

Šodien Apelācijas komisija pieņēma lēmumu, ka "Skonto" tomēr saņems licenci dalībai Virslīgas čempionātā, bet Rīgas "Daugava" un Daugavpils "Daugava" jaunajā sezonā Virslīgā nestartēs. Tādējādi 2015. gada SMScredit.lv Virslīgas sezonā piedalīsies astoņi klubi - "Metta"/"Latvijas Universitāte", FB "Gulbene", FK "Jelgava", Jūrmalas "Spartaks", FK "Liepāja", FK "Ventspils", BFC "Daugavpils" un "Skonto".

LFF Apelācijas komisijas lēmumi:

1. Apmierināt "Skonto" FC apelāciju un atcelt š.g. 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu par LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam "Skonto" FC dalībai 2015. gada Latvijas Virslīgas čempionātā;
2. Piešķirt LFF-A licenci dalībai 2015. gada Latvijas Virslīgas čempionātā futbola klubam "Skonto" FC;
3. Noraidīt futbola kluba FC "Daugava" apelāciju un atstāt spēkā 2015. gada 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu attiecībā uz LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam FC "Daugava";
4. Noraidīt futbola kluba FK "Daugava Rīga" apelāciju un atstāt spēkā 2015. gada 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu attiecībā uz LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam FK "Daugava Rīga".

Saskaņā ar LFF Klubu licencēšanas noteikumu 6. paragrāfa 13. punktu un 14. punkta g) apakšpunktu, lēmums ir galīgs un nav pārsūdzams.

Latvijas Futbola federācija portālam Sportacentrs.com norādīja, ka gadījumā, ja arī "Skonto" apelācija netiktu apmierināta, Virslīgas čempionātā piedalītos septiņas komandas un papildus vienības no 1. līgas netiktu pieaicinātas.

Izmantotie resursi:
lff.lv

     [+] [-]

, 2015-02-13 16:57, pirms 10 gadiem
tigereens rakstīja: Bet kāpēc neviens nekur nerunā par to 2013.gada novembra lēmumu, ka Virslīgā trīs gadus būs 10 klubi un 4 apļi? Divi klubi nedabūja licenci - lūdzu, ir divas brīvas vietas. Pēc sportiskajiem principiem tie pienāktos Rēzeknei un Valmierai no pirmās līgas.
„Rēzeknei” un „Valmierai” būtu bijis jāizpilda VISI licencēšanas kritēriji, lai saņemtu LFF-A licenci. Pat ja Virslīgā paliktu tikai 7 komandas.

Lietuvā bija 14 pretendenti uz „A Lyga” licencēm (kaut gan „A Lyga” spēlē 10 klubi). Latvijā šis regulējums vēl nav iestrādāts.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-13 16:58, pirms 10 gadiem
Tas ir murgs! Tas apmērma tāpat , ja policists dzērumā notriec gājēju uz gājēju pārejas, tad tiks sodīts gājējs par operatīvā transporta bojāšanu, kā arī veikala pārdevējs par alkoholisko dzērienu tirgošanu juridiskai personai formā... CIRKS!

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 16:58, pirms 10 gadiem
Protams ka Skonto un Indriksons nav tīri un pūkaini un ticu, ka Skonto nav pelnījis vietu virslīgā. Cita lieta ka Kļaviņš ir ļoti emocionāls un tagad uz emociju pamata daudz ko raksta. Ja ir godīgums, tad vienmēr un visur un likumi jāievēro arī visiem tajā skaitā arī Kļaviņam kurš publiski Apelācijas komisijas vadītājus nosauca par noziedzniekiem. Vai viņi ir vai nav kaut kur vainīgi var lemt tikai tiesa un zinu ka skolā jau pamatskolā māca ka nevienu nevar saukt par noziedznieku kamēr nav bijis tiesas lēmums. Apelācijas komisijas vietā es sūdzētu Kļaviņu tiesā par publisku apvainošanu. Esmu pret līdzšinējo LFF vadību un kategoriski vēlos nomaiņas Latviajs futbolā , bet ir ļoti jāpiedomā vai cilvēks, kurš publiski visus dēvē par noziedzniekiem ir pelnījis labu amatu.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-13 16:59, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Tak pavisam elementāri, - noteikumi visiem ir vieni. Ja Skonto un Daugavpils nav izpildījuši visas likumā noteiktās prasības, tad arī nespēlē virslīgā. Nesaprotu LFF lēmumu Skonto piešķirt licenci. Kur ir pamatojums??? Ja jau palaiž Skonto kapāt, tad ar Daugavām var iedot licenci, - lai spēlē. Laikam LFF bav nekādu vienlīdzības principu. Kļaviņa kungs, vai nav iespējas vērsties UEFA ? Kāpēc to nedara vēl Daugavas? Vai arī abas tās pirms paša sezonas sākuma "pēkšņi" iegūs licenci? Patriekt Indriksonu ar visu savu pešku bandu!!
Pašlaik izskatu iespēju nosūtīt vēstules UEFA un FIFA, lai tās izvērtē LFF Apelācijas komisijas darbības likumību jautājumā par licences piešķiršanu "Skonto FC".

     [+] [-]

, 2015-02-13 17:01, pirms 10 gadiem
tigereens rakstīja: 10. FB Gulbene - akadēmija pašai nav. Laikam kāds līgums, bet ar ko? Virslīgas licence ir
''Gulbenei'' it kā ir sadarbības līgums ar "SFK United", par ''Spartaku'' nezinu.

     [+] [-]

, 2015-02-13 17:01, pirms 10 gadiem
angelos33 rakstīja: Tas ir murgs! Tas apmērma tāpat , ja policists dzērumā notriec gājēju uz gājēju pārejas, tad tiks sodīts gājējs par operatīvā transporta bojāšanu, kā arī veikala pārdevējs par alkoholisko dzērienu tirgošanu juridiskai personai formā... CIRKS!
Drīzāk, ka kādas nozares augstas klases speciālists izrādījies seksuālais maniaks, mežā 20 sievietes noracis, bet viņu aicina attaisnot savas nozares attīstības labā.

  +3 [+] [-]

, 2015-02-13 17:02, pirms 10 gadiem
>>>Krišjānis Kļaviņš
Vai tas bija sarkasms?Es jau rakstīju ,ka esmu parasts futbola līdzjūtējs un mans viedoklis ir līdzvērtīgs nullei.Tomēr vienu lietu varu mēģināt noregulēt.Ar mani nav jātiekās,bet teiksim pēc pirmās virslīgas spēles Ventspilī varam noorganizēt Jūsu preses konferenci.Atliek izvēlēties tematu un uz priekšu.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:02, pirms 10 gadiem
Ceru, ka izdosies sasniegt arī rezultātu.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 17:02, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: >>>Krišjānis Kļaviņš
Vai tas bija sarkasms?Es jau rakstīju ,ka esmu parasts futbola līdzjūtējs un mans viedoklis ir līdzvērtīgs nullei.Tomēr vienu lietu varu mēģināt noregulēt.Ar mani nav jātiekās,bet teiksim pēc pirmās virslīgas spēles Ventspilī varam noorganizēt Jūsu preses konferenci.Atliek izvēlēties tematu un uz priekšu.
Es ar Jums runāju bez sarkasma!

     [+] [-]

, 2015-02-13 17:03, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Pašlaik izskatu iespēju nosūtīt vēstules UEFA un FIFA, lai tās izvērtē LFF Apelācijas komisijas darbības likumību jautājumā par licences piešķiršanu "Skonto FC".
Tas tiešām būtu svētīgi, ka enerģiski un spējīgi ļaudis saistītos ar šīm starptautiskajām organizācijām. Ticu, ka tas šo sasmakušo dīķi saviļņotu.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-13 17:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka Skonto un Indriksons nav tīri un pūkaini un ticu, ka Skonto nav pelnījis vietu virslīgā. Cita lieta ka Kļaviņš ir ļoti emocionāls un tagad uz emociju pamata daudz ko raksta. Ja ir godīgums, tad vienmēr un visur un likumi jāievēro arī visiem tajā skaitā arī Kļaviņam kurš publiski Apelācijas komisijas vadītājus nosauca par noziedzniekiem. Vai viņi ir vai nav kaut kur vainīgi var lemt tikai tiesa un zinu ka skolā jau pamatskolā māca ka nevienu nevar saukt par noziedznieku kamēr nav bijis tiesas lēmums. Apelācijas komisijas vietā es sūdzētu Kļaviņu tiesā par publisku apvainošanu. Esmu pret līdzšinējo LFF vadību un kategoriski vēlos nomaiņas Latviajs futbolā , bet ir ļoti jāpiedomā vai cilvēks, kurš publiski visus dēvē par noziedzniekiem ir pelnījis labu amatu.
Es ceru, ka Jums būs iespēja redzēt manu darbu LFF un tad izvērtēt, vai esmu derīgs.

     [+] [-]

, 2015-02-13 17:05, pirms 10 gadiem
Tomer vajadzeja likt klat REZEKNI un VALMIERU,lielakas pilsetas!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-13 17:07, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tas tiešām būtu svētīgi, ka enerģiski un spējīgi ļaudis saistītos ar šīm starptautiskajām organizācijām. Ticu, ka tas šo sasmakušo dīķi saviļņotu.
Tur ir juridiskas nianses, LFF Apelācijas komisija tiek pasniegta kā gala lēmuma pieņēmēja.

     [+] [-]

, 2015-02-13 17:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Protams ka Skonto un Indriksons nav tīri un pūkaini un ticu, ka Skonto nav pelnījis vietu virslīgā. Cita lieta ka Kļaviņš ir ļoti emocionāls un tagad uz emociju pamata daudz ko raksta. Ja ir godīgums, tad vienmēr un visur un likumi jāievēro arī visiem tajā skaitā arī Kļaviņam kurš publiski Apelācijas komisijas vadītājus nosauca par noziedzniekiem. Vai viņi ir vai nav kaut kur vainīgi var lemt tikai tiesa un zinu ka skolā jau pamatskolā māca ka nevienu nevar saukt par noziedznieku kamēr nav bijis tiesas lēmums. Apelācijas komisijas vietā es sūdzētu Kļaviņu tiesā par publisku apvainošanu. Esmu pret līdzšinējo LFF vadību un kategoriski vēlos nomaiņas Latviajs futbolā , bet ir ļoti jāpiedomā vai cilvēks, kurš publiski visus dēvē par noziedzniekiem ir pelnījis labu amatu.
Atšķirībā no Tevis, Kļaviņa kungam ir prātiņš. Tur skaidri un gaiši rakstīts - tie ir noziedznieki. Un kas ir tie? Ej iesūdzi tiesā par to, ka cilvēks uzraksta - tie ir noziedznieki, veiksmi. Kontekstu neviens nevērtē Latvijā, tiesneši aizņemti ar citiem darbiem, kā jau tas tūkstoš reižu ir bijis.
Pilnīgi piekrītu Kļaviņam, tā tas Skonto ir apnicis, āksti gatavie. Un arguments par to, ka ceļ kaut kādu līmeni... Man raudāt gribas neatkarīgi no tā, es skatos uz Skonto vai cita virslīgas kluba (pa retam izņemot Ventspils un Liepāju) prasmēm laukumā, tā kā this point is invalid.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:08, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Paldies par Jūsu viedokli, Jums ir visas tiesības tā uzskatīt. Ja vēlaties, esmu gatavs ar Jums tikties un izklāstīt savas ieceres Latvijas Futbola federācijas sakarā.
Bet tikai LFF telpās?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:08, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Tur ir juridiskas nianses, LFF Apelācijas komisija tiek pasniegta kā gala lēmuma pieņēmēja.
Es to attiecinu uz jebkurām LV futbola cūcībām.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:09, pirms 10 gadiem
Mans viedoklis - par siem lemumiem var piekrist jo noteikti zemteksts ir tas pats toto. kas attiecas par skonto no sportiska viedokla labi , ka speles tik jautajums vai nevajadzeja sezonu sakt ar REALIEM minusiem turnira tabula. un kas bus , ja turpinasies naudas paradi - atkal pussezona nebus kam spelet , vai speles ar 14-16 gadigajiem.
tapec labak butu , ka saktu ar minusiem tabula un aizliegt slegt profesionalos ligumus ar speletajiem, lai paradi neaugtu lielaki.
Bet lai izskaustu so toto sergu vajag tiesam sanemties un likt klubiem uzradi patiesos saimniekus ar atvertu budzetu.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 17:09, pirms 10 gadiem
zidans rakstīja: Bet tikai LFF telpās?
Pagaidām LFF telpēs diez vai man atļaus kaut ko organizēt, bet pienāks laiks, kad situācija mainīsies.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 17:10, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Es to attiecinu uz jebkurām LV futbola cūcībām.
Piekrītu, ka UEFA un FIFA būtu daudz ko teikt.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-13 17:15, pirms 10 gadiem
i bitit matos.kas ten par augsta limeņa personAŽA samitu

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:18, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Piekrītu, ka UEFA un FIFA būtu daudz ko teikt.
Vai Jūs gribat teikt, ka Jums ir pietiekoši pierādījumi, lai sūdzētos FIFA un UEFA? Un uz kāda pamata sūdzēsities?
Otra lieta - par tikšanu par prezidentu - var jau lolot sapņus, bet neesmu redzējis vēl Jūsu programmu un idejas. Pagaidām tikai LFF esošās vadības nomelnošanas kampaņu.
Trešais - kāpēc tieši Jūs vēlaties kļūt par LFF prezidentu? Kas ir Jūsu stiprās puses?

un visbeidzot - te tēma nav par prezidenta iecelšanu, bet gan par Apelācijas komisijas lēmumiem licences piešķiršanai vai nepiešķiršanai. Un te nav pie vainas uzreiz LFF.
Nav ko te taisīt pagaidām bezmaksas reklāmu ne pa ķeksi.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:19, pirms 10 gadiem
Stulbākais lēmums kāds var būt,bet tas jau bija gaidāms,atkārtojas pagājušais gads,kārtējo reizi SKONTO piedeva,velk aiz matiem iekšā virslīgā,ļoti ceru ka vismaz UEFA izslēgs no eiro kausa, tas būtu ļoti labi

  +2 [+] [-]

, 2015-02-13 17:21, pirms 10 gadiem
arcsin90 rakstīja: Atšķirībā no Tevis, Kļaviņa kungam ir prātiņš. Tur skaidri un gaiši rakstīts - tie ir noziedznieki. Un kas ir tie? Ej iesūdzi tiesā par to, ka cilvēks uzraksta - tie ir noziedznieki, veiksmi. Kontekstu neviens nevērtē Latvijā, tiesneši aizņemti ar citiem darbiem, kā jau tas tūkstoš reižu ir bijis.
Pilnīgi piekrītu Kļaviņam, tā tas Skonto ir apnicis, āksti gatavie. Un arguments par to, ka ceļ kaut kādu līmeni... Man raudāt gribas neatkarīgi no tā, es skatos uz Skonto vai cita virslīgas kluba (pa retam izņemot Ventspils un Liepāju) prasmēm laukumā, tā kā this point is invalid.
Vai tu zini kas ir nevainīguma prezumpcija.
"Nevienu nevar atzīt par vainīgu nozieguma izdarīšanā un sodīt, kamēr viņa vaina nav pierādīta likumā noteiktajā kārtībā un atzīta ar likumīgā spēkā stājušos tiesas spriedumu. Tiesājamajam nav jāpierāda savs nevainīgums. Visas šaubas par tiesājamā vainu tiesai jāvērtē par labu tiesājamajam."
Vai tad tā ir atcelta. Pat Breivīks bija aizdomās turamais līdz brīdim , kad vi';nu par vainīgu atzina tiesa. Skolā es mācu, ka nekad nevienu nevar saukt par noziedznieku kamēr nav bijis tiesas spriedums. Līdz tam brīdim viņš ir aizdomās turamais.
Likums var patikt vai nepatikt , apelācijas komisijā patiešām domāju ka ir daudz netīri darbi, bet vai tad tāpēc Ltvijā ir atcelta nevainības prezumpcija. Ja tāds likums ir tad viņš ir jāievēro. Es nevēlos redzēt augstos amatos cilvēkus , kuri uzskata , ka likumus var arī neievērot.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:22, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Es ceru, ka Jums būs iespēja redzēt manu darbu LFF un tad izvērtēt, vai esmu derīgs.
lai turpinatu mest toto ēnu uz Latvijas futbolu?ne,paldies,Tu tur neesi vajadzigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:27, pirms 10 gadiem
LFF taču gribēja iet uz 8 komandu čempionātu - redz kur arī iemesls uzradās

  +2 [+] [-]

, 2015-02-13 17:32, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: LFF taču gribēja iet uz 8 komandu čempionātu - redz kur arī iemesls uzradās
bez Skonto un ar Rēzekni

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 17:36, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tu zini kas ir nevainīguma prezumpcija.
"Nevienu nevar atzīt par vainīgu nozieguma izdarīšanā un sodīt, kamēr viņa vaina nav pierādīta likumā noteiktajā kārtībā un atzīta ar likumīgā spēkā stājušos tiesas spriedumu. Tiesājamajam nav jāpierāda savs nevainīgums. Visas šaubas par tiesājamā vainu tiesai jāvērtē par labu tiesājamajam."
Vai tad tā ir atcelta. Pat Breivīks bija aizdomās turamais līdz brīdim , kad vi';nu par vainīgu atzina tiesa. Skolā es mācu, ka nekad nevienu nevar saukt par noziedznieku kamēr nav bijis tiesas spriedums. Līdz tam brīdim viņš ir aizdomās turamais.
Likums var patikt vai nepatikt , apelācijas komisijā patiešām domāju ka ir daudz netīri darbi, bet vai tad tāpēc Ltvijā ir atcelta nevainības prezumpcija. Ja tāds likums ir tad viņš ir jāievēro. Es nevēlos redzēt augstos amatos cilvēkus , kuri uzskata , ka likumus var arī neievērot.
Pilnībā piekrītu Tev, nav jautājumu. Bet nu kāda vēl tiesa? Esi personīgi bijis iesaistīts kādā šāda veida procesa izskatīšanā un tā teikt, novešanai līdz galam? Milzīgs darba apjoms tur ir, tas nav tā, jā, viņš uzrakstīja to un šito, aizstāvības pusei vienmēr būs miljons variantu, kā to pavērst savādāk, īpaši jau šajā gadījumā, kur nekas konkrēts tā arī nebija minēts.
Es labāk vēlētos redzēt augstos amatos cilvēkus, kas internetā raksta emocionālus komentārus, nevis čekistus, bet nu, tas tā.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 17:38, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Par totalizatora shēmām apsūdzētais KK piesprēgājis pusi diskusijas ar nelasāmiem tekstiem, kas saprotami tikai RD keponistiem
Kurš tieši mani apsūdzēja? Prokurors Uldriķis pēc pasūtītāja-autoritātes Indriksona lūguma?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 18:08, pirms 10 gadiem
karlsons13 rakstīja: bez Skonto un ar Rēzekni
Tā protams būtu ideāla situācija...bet Indriksons taču nepieļaus Skonto nespēlēšanu...lai ari kā viņš pļūtīja par to, ka nejaucas nekur...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 18:16, pirms 10 gadiem
Latvieši laiž izteikti savā dabā - 2 klubi, uz kuriem vairākas sezonas pēc kārtas tiek mesta sarunātu spēļu ēna, beidzot netiek pielaisti čempionātam, izmantojot kvalitatīvu licencēšanas sistēmu, un par kuriem bija apmēram 10k komentāru ar pārmetumiem LFF virzienā, ka nekas netiek darīts, par to neviena komentāra... kad licence tiek iedota klubam, kurā cilvēki beidzot ir pielikuši pūles kaut ko sakārtot, nevis vienkārši izstāties no spēles un norakstīt visus parādus caur maksātnespējas procesu, kā rezultātā neviens parādu neatgūs - tā visi kā viens uzreiz uzklūpj virsū LFF. Kā teica viens gudrs cilvēks - latvietis latvietim labākais draugs.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 18:33, pirms 10 gadiem
Ta tad so sezon neviena no virsliga neizkritis, vai ari pariesim uz 8 komandu cempionatu?

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 18:49, pirms 10 gadiem
Jēdzīgs futbolam lēmums.Ārzemēs spēle klubi ar 100milj. parādiem.Krišjāni jaunībā uzaicināja taisīt rebes kopīgi, taču viņš, zaļais sāka pārāk neatkarīgi sprēgāt, neatdeva "obščaka" tiesu, un tāpēc atamani viņu padzina. Tagad sasapņojies tikt pie lielās FIFA naudas, un riskē iegūt silto krēslu Tā tacu ir, Krišjān????