Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Virslīgas jaunā sezona ar "Skonto", bet bez "Daugavām"

Virslīgas jaunā sezona ar "Skonto", bet bez "Daugavām"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

SMScredit.lv Virslīgas 2015. gada sezonā startēs arī Rīgas "Skonto", bet licenci dalībai turnīrā nav saņēmusi ne Rīgas "Daugava", ne Daugavpils "Daugava".

30. janvārī Latvijas Futbola federācijas Klubu licencēšanas komisijas sēdē tika nolemts nepiešķirt licenci trim klubiem - Rīgas "Skonto", Rīgas "Daugavai" un Daugavpils "Daugavai". Šiem "nesekmīgajiem" klubiem bija jācer uz labvēlīgu Apelācijas komisijas lēmumu.

Šodien Apelācijas komisija pieņēma lēmumu, ka "Skonto" tomēr saņems licenci dalībai Virslīgas čempionātā, bet Rīgas "Daugava" un Daugavpils "Daugava" jaunajā sezonā Virslīgā nestartēs. Tādējādi 2015. gada SMScredit.lv Virslīgas sezonā piedalīsies astoņi klubi - "Metta"/"Latvijas Universitāte", FB "Gulbene", FK "Jelgava", Jūrmalas "Spartaks", FK "Liepāja", FK "Ventspils", BFC "Daugavpils" un "Skonto".

LFF Apelācijas komisijas lēmumi:

1. Apmierināt "Skonto" FC apelāciju un atcelt š.g. 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu par LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam "Skonto" FC dalībai 2015. gada Latvijas Virslīgas čempionātā;
2. Piešķirt LFF-A licenci dalībai 2015. gada Latvijas Virslīgas čempionātā futbola klubam "Skonto" FC;
3. Noraidīt futbola kluba FC "Daugava" apelāciju un atstāt spēkā 2015. gada 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu attiecībā uz LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam FC "Daugava";
4. Noraidīt futbola kluba FK "Daugava Rīga" apelāciju un atstāt spēkā 2015. gada 30. janvāra LFF Klubu licencēšanas komisijas lēmumu attiecībā uz LFF-A licences nepiešķiršanu futbola klubam FK "Daugava Rīga".

Saskaņā ar LFF Klubu licencēšanas noteikumu 6. paragrāfa 13. punktu un 14. punkta g) apakšpunktu, lēmums ir galīgs un nav pārsūdzams.

Latvijas Futbola federācija portālam Sportacentrs.com norādīja, ka gadījumā, ja arī "Skonto" apelācija netiktu apmierināta, Virslīgas čempionātā piedalītos septiņas komandas un papildus vienības no 1. līgas netiktu pieaicinātas.

Izmantotie resursi:
lff.lv

Slēpts komentārs: ZIWRAV

 +10 [+] [-]

, 2015-02-13 16:07, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tas būtu tikai apsveicami! Oļegs Gavrilovs pat ir sportacentrā
Tēlot trolli ir vienmēr patīkami, vai ne Zelta sietiņ? Vai Jūs reāli ticiet, ka tas tiešām ir Gavrilovs?
Slēpts komentārs: olga

  +7 [+] [-]

, 2015-02-13 16:08, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Latvijas futbolā pārkāpj visu likumu pamatu - vienāda attieksme pret visiem klubiem, neatkarīgi no to tituliem, izlasei sagatavotajiem pārstāvjiem utt. "Skonto" - joprojām pāri visam. Visi (!) Latvijas izlases treneri kopš Revaza Dzodzuašvili apstiprināšanas 90-to gadu beigās ir bijuši visciešākajā ziņā saistīti ar "Skonto FC". "Skonto FC" futbolistiem izlasē vienmēr bijusi priekšroka, jo Indriksons izmanto izlasi kā skatuvi savu spēlētāju reklamēšanai, kas palīdz tos pārdot ārzemju klubiem un saņemt naudu no FIFA/UEFA par spēlētāju sagatavošanu izlasei.

CIK ILGI VĒL FUTBOLA SABIEDRĪBA TO CIETĪS? Varbūt pietiks klusēt?
Pazudusi ticiiba,ka kaut kas vareetu mainiities
Slēpts komentārs: T.G.H.
Slēpts komentārs: T.G.H.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 16:18, pirms 10 gadiem
Skatos, baigie jokdari nolasījušies.
TĀdi dubultās morāles troļļi.
Ja Skonto jau kuro gadu netiek galā ar nodokļu un algu parādiem- šis klubs, tāpat kā citi, ja ir līdzīga situācija- ir jāsoda un jāliedz spēlēt Virslīgā. VID ir jākrata īpašnieki un jāpiedzen parāds. nav ko auklēties.
Līmenis kritīsies bez SKonto?
Atvainojiet, bet kāds līmenis?
Pēdējos gadus līmeņa vispār nav. Ir toto aizdomas, parādi un izgāšanās eiro kausos.
Kolhozs ar sliktu slavu. Ne ES, bet Krievijas pažobele.
Un jā, dažreiz var arī piekrist toto Krišjānim, bet neticu, ka LFF kas mainīsies. Vismaz ne kardināli.
Tiem, kam patik sado-mazo, latvijas virslīgu vēro un skatās. Tie, kuri vēlas izbaudīt labu futbolu- izvēlas skatīties citu valstu čempionātus.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:18, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Tēlot trolli ir vienmēr patīkami, vai ne Zelta sietiņ? Vai Jūs reāli ticiet, ka tas tiešām ir Gavrilovs?
Vai tad tas nebija viņš? Ziņoja SC par Daugavas jaunieguvumiem un Ilūkstes treneri neizdodas profilu atrast

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:18, pirms 10 gadiem
KRIŠJĀNI KĻAVIŅ BEIDZ TE PLĀTĪTIES. JA ARĪ TU KĻŪTU PAR LFF PREZIDENTU TU NEKO FUTBOLĀ NESPĒTU MAINĪT. TU ESI KAUTKAS LĪDZĪGS KĀ POLITIKĀ ARTUSS KAIMIŅŠ - SPRĒGĀTĀJS, BET NE DARĪTĀJS.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:20, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet Eiropas līga vēl 2 gadi bez SKO?
Ehhh, atmiņas:
https://www.youtube.com/watch?v=3ZC...
https://www.youtube.com/watch?v=K2KY9EBgb_Q
Iepriekšējais liegums bija uz gadu, kurš jau izciests. Gan jau dabūs jaunu liegumu, ja nē, tad šogad var spēlēt.

  -4 [+] [-]

, 2015-02-13 16:21, pirms 10 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Iepriekšējais liegums bija uz gadu, kurš jau izciests. Gan jau dabūs jaunu liegumu, ja nē, tad šogad var spēlēt.
Man liekas, ka liegums bija uz 3 gadiem, gads izciests vel 2 paliek vai ka, tapec prasu, varbut kads zin precīzāk !

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:22, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Vai tad tas nebija viņš? Ziņoja SC par Daugavas jaunieguvumiem un Ilūkstes treneri neizdodas profilu atrast
Sietiņ vai tad tu nezini kas varētu sagatavot šādus te viltus profilus un sniegt zem tā kaut kādu informāciju?
Ko darīsi ja reiz kādam izdosies guņu pastumt malā?

     [+] [-]

, 2015-02-13 16:23, pirms 10 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:24, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bet Eiropas līga vēl 2 gadi bez SKO?
Ehhh, atmiņas:
https://www.youtube.com/watch?v=3ZC...
https://www.youtube.com/watch?v=K2KY9EBgb_Q
Daudziem zemāko līgu klubiem ir krutas atmiņas no Eiro kausiem. Nottingham Forrest, Ipswich Town utt. Veci tauki nevar būt par pamatu privilēģijām visādām.
Slēpts komentārs: T.G.H.

  +6 [+] [-]

, 2015-02-13 16:26, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: ja būsi LFF prezidents , tad arī rakstīsi komentārus sportacentrā?
Oļegs Gavrilovs latviski māk tikai dažas frāzes, nedomāju, ka tas ir viņš.
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:27, pirms 10 gadiem
Jauki, ka Skonto tiks pielaists pie dalības Virslīgas 2015.gada sezonā, atbalstītāji, kuru nav maz,apmierināti. Tā ir viena monētas puse, bet otra kā es saprotu ir sekojoša-Futbola federācija cenšoties izdabāt kāda interesēm pati radījusi sev galvassāpes nākotnē, jo tagad jebkurš klubs kuram būs līdzīgas problēmas, kā Skonto, varēs mierīgi apelēt pie šī nolēmuma un neko nepadarīsi, pie vienādiem apstākļiem, jāpieņem vienādi lēmumi. Isāk sakot Futbila federācija atņēmusi sev instrumentu ar kuru nepieļaut nekārtības savā mājā.

 +11 [+] [-]

, 2015-02-13 16:27, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: tur jau arī ir dažas frāzes
Es arī varu uztaisīt profilu Andris Bērziņš, ievietot prezidenta bildi un runāt par politiku.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-13 16:33, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Es arī varu uztaisīt profilu Andris Bērziņš, ievietot prezidenta bildi un runāt par politiku.
Nešaubos, ka Jūs varat runāt ne tikai par politiku.
Slēpts komentārs: Zelta sietiņš

  +2 [+] [-]

, 2015-02-13 16:38, pirms 10 gadiem
Interesanti palasīt visu komentārus.
Ok - visi pārmet, ka Skonto tiek vispār pielaists Virsīgai, neskatoties uz trakajiem parādiem teju pusmiljona eiro apmērā + spēlētāju atalgojumu jautājumos.

Bet kāpēc neviens nekur nerunā par to 2013.gada novembra lēmumu, ka Virslīgā trīs gadus būs 10 klubi un 4 apļi? Divi klubi nedabūja licenci - lūdzu, ir divas brīvas vietas. Pēc sportiskajiem principiem tie pienāktos Rēzeknei un Valmierai no pirmās līgas.
Kas attiecās uz pašu Skonto, tad jāatzīst - mēs varam bļaut cik gribam, bet ir jāredz dokumenti, argumentācija, kāpēc tāds beigu beigās lēmums ir pieņemts? Kāds ir tam visam pamatojums? Žurnālistiem vajadzētu noskaidrot komisijas un visu iesaistīto pušu viedoklis un argumentācija. Savādāk tas viss kopā ņemot izskatās savādi.
Tāpat arī jānoskaidro - kur ir konsekvence pieņemtajos lēmumos par Virslīgas turnīra formātu? Šādi lēkāt un mainīt turnīra formātus ir negodīgi gan pret klubiem, gan pret līdzjutējiem, gan arī pret klubu sponsoriem, atbalstītājiem. Sarunās ar sponsoriem šāda veida izmaiņas var radīt savdabīgas pārdomas no sponsoru puses - vai tad futbolā lietas mēdz notikt nopietni?

Es neko nesaku un neteiktu, ja klubu skaits un formāts drusku mainītos, ja tam būtu spēcīgi argumenti. Piemēram, tas, ka Rēzeknei un Valmierai nav akadēmijas vai kāds cits faktors, kas būtu nepieciešams dalībai Virslīgā. Ja tā ir - tad ok, tad mēs saprotam iemeslu. ZInāms ir tikai tas, ka akadēmiju statuss kopš 2015.gada 9.janvāra ir šādiem klubiem:
FK Liepāja
FS METTA (Rīga)
JFC Skonto (Rīga)
BFC Daugava (Daugavpils)
Šitika Futbola skola (Rīga)
FK Ventspils
Rēzeknes FA
FK Jelgava
Rīgas Futbola skola
JDFS Alberts (Rīga)
FK Tukums 2000

plašāk te:
Apstiprināts Futbola akadēmiju statuss...

Tātad - Rēzekne varētu tikt iekšā, bet Valmierai būtu jāmeklē partneris. Un partneri atrast šajā situācijā būtu diezgan grūts uzdevums. Tas būtu vienīgais man izskaidrojamais iemesls, kāpēc Virslīga nevar būt ar 10 klubiem. Bet varbūt tomēr var?
Slēpts komentārs: T.G.H.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:38, pirms 10 gadiem
Kad paliek auksti, es gribu ziemu apēst, sniegu apēst kā konfekti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-02-13 16:41, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Un kāpēc to ir jādara?
Kāpēc tu tik ļoti uzvilcies par to? Kāpēc tas nevarētu būt Gavrilova profils?
Neesmu uzvilcies, manuprāt, Jums nav taisnība šajā jautājumā. Jums ir tiesības uzskatīt, ka ir taisnība. Pie tā arī paliksim.

     [+] [-]

, 2015-02-13 16:43, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Varu apsolīt - pēc varas maiņas LFF neviens no pašreizējās Apelācijas komisijas vairs futbolā nevarēs darboties. Tie ir noziedznieki!
Tu taču esi totāls propogandists un tukšo runu meistars, visu laiku kaut kas tiek gudri runāts un jau nez cik sen ar reāliem faktiem nekas netiek pierādīts.

     [+] [-]

, 2015-02-13 16:43, pirms 10 gadiem
Tas labi,ka Skonto palika virslīgā,citādi te gudreļi rakstītu,ka Ventspilij pienes medaļas uz šķīvīti ar zelta maliņu.Kļaviņa kungs sanervozējies,sakarā ar šo lēmumu.Kāpēc?Latvijas virslīga tikai iegūst no tā ,ka spēlē Skonto.Piekrītu,ka reglamenta noteikumi jāievēro visiem un ar Skonto ir pavisam vienkārši.Kā ar zagļiem.Tam dzijas kamolam vienmēr atradīsies otrais gals,un tad arī Skonto beigs pastāvēt,ja turpinās šī brīža politiku.Kļaviņa kungu cienu,ka raksta atklāti ar savu vārdu,bet nedomāju,ka konkurentu nolikšana Krišjāni ir pareizā politika ,lai iegūtu savu popularitāti.Es kā absolūti neatkarīgs futbola līdzjutējs pēc publikācijām presē Kļaviņa kungam lieku vienīgi mīnusus.Pagaidām.

  +6 [+] [-]

, 2015-02-13 16:46, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Tas labi,ka Skonto palika virslīgā,citādi te gudreļi rakstītu,ka Ventspilij pienes medaļas uz šķīvīti ar zelta maliņu.Kļaviņa kungs sanervozējies,sakarā ar šo lēmumu.Kāpēc?Latvijas virslīga tikai iegūst no tā ,ka spēlē Skonto.Piekrītu,ka reglamenta noteikumi jāievēro visiem un ar Skonto ir pavisam vienkārši.Kā ar zagļiem.Tam dzijas kamolam vienmēr atradīsies otrais gals,un tad arī Skonto beigs pastāvēt,ja turpinās šī brīža politiku.Kļaviņa kungu cienu,ka raksta atklāti ar savu vārdu,bet nedomāju,ka konkurentu nolikšana Krišjāni ir pareizā politika ,lai iegūtu savu popularitāti.Es kā absolūti neatkarīgs futbola līdzjutējs pēc publikācijām presē Kļaviņa kungam lieku vienīgi mīnusus.Pagaidām.
Paldies par Jūsu viedokli, Jums ir visas tiesības tā uzskatīt. Ja vēlaties, esmu gatavs ar Jums tikties un izklāstīt savas ieceres Latvijas Futbola federācijas sakarā.

     [+] [-]

, 2015-02-13 16:46, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Virslīga bez Skonto būtu kā Pateicības diena bez tītara.
Tici man, Skonto dienas ir skaitītas. Līdz ar vadības maiņu , Skonto vai nu totāli izputēs, vai arī paliks ļoti blāva ēna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:48, pirms 10 gadiem
kramblers rakstīja: No taa puvuma ko sauc par Skonto,jau nav iespeejams tikt valaa
Tapat visi zinaja,ka Skonto speles sogad,nakamgad,utt vienalga kads +vai- kontaa

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:49, pirms 10 gadiem
Pie tam par akadēmijām paturpinot:
2015.gada Virslīgas klubiem ir sekojoša aina:
1. FK Ventspils - akadēmija ir, Virslīgas licence ir
2. FK Skonto - akadēmija ir, Virslīgas licence ir
3. FK Jelgava - akadēmija ir, Virslīgas licence ir
4. FK Liepāja - akadēmija ir, Virslīgas licence ir
5. FK 'Daugavpils Daugava - likvidēta un Virslīgas licenci neieguva
6. FK Jūrmalas Spartaks - Virslīgas licence ir, akadēmija pašai nav. Visticamāk sadarbības līgums ar kādu no akadēmijām.
7. FK Rīgas Daugava - pašai akadēmijas nav, Virslīgas licenci neieguva
8. BFC Daugavpils Daugava - akadēmija ir (tikai otro gadu Virslīgā un ir akadēmija - cepuri nost), Virslīgas licence ir
9. FS Metta/LU - akadēmija ir, Virslīgas licence ir
10. FB Gulbene - akadēmija pašai nav. Laikam kāds līgums, bet ar ko? Virslīgas licence ir

tālāk no pirmās līgas:
1. Rēzeknes BJSS - akadēmija ir
2. Valmiera Glass/BSS - akadēmijas nav.
3. FK Liepāja 1625 - akadēmijas nav
4. Rīgas Futbola skola - akadēmija ir
5. FK Auda - akadēmijas nav
6. FK Tukums 2000 TS - akadēmija ir
7. FK Ogre - akadēmijas nav.
8. FK Jēkabpils/JSC - akadēmijas nav
9. Preiļu BJSS - akadēmijas nav
10. AFA Olaine - akadēmijas nav
11. SFK United - akadēmijas nav
12. JFK Saldus - akadēmijas nav
13. FK Smiltene / BJSS - akadēmijas nav
14. Salaspils - akadēmijas nav
15. FK Pļaviņas DM - akadēmija nav

ārpus pirmās līgas - Šitika Futbola skolai un JDFS Alberts ir vēl akadēijas. Tāds lūk reālāis ieskats.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-13 16:52, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Krišjāni , - Virslīgas jaunpienācēju "Ilūksti" trenēs Pačko
"Metalurgs" uzvar, "Spartaks", "Jūrmala" un... šeit komentāros
sietiņ ko satraucies par šo profilu?
=========
Gavrilov Oleg
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies pirms 2 gadiem, 2013. gada 24. februārī.

Gavrilov Oleg, 2013-02-24 21:59, pirms 2 gadiem, ignorēt, atbildēt
savcenkovs speles daugavas Daugavpils, Ilukstes treneris bus Pachko
==========
Olegs speciāli piereģistrējās Sportacentrā lai ierakstītu šo te komentu!
Tas tik vien ir tavs profils, sietiņ!

  +4 [+] [-]

, 2015-02-13 16:57, pirms 10 gadiem
Tak pavisam elementāri, - noteikumi visiem ir vieni. Ja Skonto un Daugavpils nav izpildījuši visas likumā noteiktās prasības, tad arī nespēlē virslīgā. Nesaprotu LFF lēmumu Skonto piešķirt licenci. Kur ir pamatojums??? Ja jau palaiž Skonto kapāt, tad ar Daugavām var iedot licenci, - lai spēlē. Laikam LFF bav nekādu vienlīdzības principu. Kļaviņa kungs, vai nav iespējas vērsties UEFA ? Kāpēc to nedara vēl Daugavas? Vai arī abas tās pirms paša sezonas sākuma "pēkšņi" iegūs licenci? Patriekt Indriksonu ar visu savu pešku bandu!!