Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Tranzīts" sensacionāli uzvar "Metalurgu"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Tranzīts" sensacionāli uzvar "Metalurgu"
Eduards Višņakovs
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

LMT Virslīgas 21. kārtas spēlē Ventspils "Tranzīts" lietainā laikā sensacionāli ar 1:0 pieveica "Liepājas Metalurgu". Vienīgos vārtus otrā puslaika sākumā, pārmetot bumbu pāri vārtsargam, guva Eduards Višņakovs. "Tranzītam" tā bija pirmā uzvara šosezon.

Uzreiz jāsaka, ka šodien liepājnieku rindās jau pamatsastāvā devās Ģirts Karlsons, kuram neizdevās noslēgt līgumu Azerbaidžānā, bet ventspilnieku rindās spēlēja Visvaldis Ignatāns. Nedrīkst nepieminēt, ka Ventspilī visu otro dienas pusi lija, tādēļ spēlētājiem laukumā nenācās viegli. Izskatījās, ka tas par labu nāca "Tranzītam", jo pirmajā puslaikā neko īpašu "Metalurgs" nedemonstrēja, tādējādi mājinieku vārti tika apdraudēti reti. Pēc pirmajām 45 minūtēm likumsakarīgs neizšķirts - 0:0.

Otrais puslaiks iesākās ar ļoti bīstamu Ģirta Karlsona sitienu, taču trāpīt vārtos viņam neizdevās. Pēc pāris minūtēm "Metalurgs" bija spiests par to samaksāt - vienatnē pret Spoli izrāvās Eduards Višņakovs, kurš šādu iespēju garām nepalaida, eleganti pārmetot bumbu pāri vārtsargam - 1:0. Liepājnieki izmisīgi centās kaut ko mainīt šajā spēlē, pie tam bija vairākas labas iespējas to izdarīt, taču visi sitieni lidoja garām vārtiem. Īpaši daudz iespēju izcelties bija Ģirtam Karlsonam, kurš no vārtu priekšas nekādi nespēja ieraidīt bumbu vārtos. Jāpiemin, ka vairāk nekā pusstundu "Tranzīts" spēlēja mazākumā, jo otro brīdinājumu saņēma Zjuzins. Neskatoties uz to, "Tranzīts" iekrāto pārsvaru noturēja, izcīnot pirmo uzvaru šajā čempionātā. Šis panākums viņiem ļāva pakāpties uz septīto vietu.

Fc Tranzīts - SK Liepājas Metalurgs 1:0 (0:0)

Vārti: Višņakovs 54'
Brīdinājumi: Zjuzins, Ignatāns - Prohorenkovs, Jemeļins.
Noraidījumi: Zjuzins.
Tranzīts: Sazonovs, Ignatāns (Kuzmins 90+1'), Gramovičs, Zjuzins, Kuzmickis, Višņakovs (Hohlovs 80'), Barinovs, Bulvītis, Baimatovs, Baturinskis, Malašenoks (Dimčuks 73').
Liepājas Metalurgs: Spole, Kļava, Zirnis (Rakels 78'), Kastners (Kojočari 35', Golovins 78'), Rafaļskis, Tamošausks, Kirhners, Prohorenkovs, Karlsons, Grebis, Jemeļins.
Tiesnesis: Aleksandrs Golubevs.

Lai skatītos maču LIVE aprakstus, spiediet ŠEIT.

21. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultāts
08.07.2009.17:30FK Ventspils - SK Blāzma5:0
08.07.2009.18:00Jūrmala-VV - Skonto FC0:5
08.07.2009.18:00Olimps/RFS - FK Daugava7:0
08.07.2009.19:30FC Tranzīts - SK Liepājas metalurgs1:0

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZGV:ZVP
1.SK Liepājas metalurgs19143253:1345
2.FK Ventspils19143255:1545
3.Skonto FC19142360:1744
4.Jūrmala-VV1774622:3025
5.FC Dinaburg1674519:1725
6.Olimps/RFS1954932:4219
7.FC Tranzīts18171012:3210
8.SK Blāzma Rēzekne19231410:529
9.FK Daugava Rīga18141317:627

Rezultatīvākie spēlētāji

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Kristaps GrebisSK Liepājas metalurgs18
2.Ģirts KarlsonsSK Liepājas metalurgs15
3.Ivans LukjanovsSkonto FC14
Vīts RimkusFK Ventspils14
5.Vladimirs DvališviliSkonto FC13
6.Jurģis KalnsJūrmala-VV9
7.Kristaps BlanksSkonto FC8
Grigorijs ČirkinsFK Ventspils8
Slēpts komentārs: vitjai

 +56 [+] [-]

, 2009-07-08 21:19, pirms 15 gadiem
Nu smiekligi Visi lideri shodien ar 5:0 5:0 un 7:0 sasit pastarishus A mechis nolaizh shitaadu lazhu :p
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: āris spāre
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-07-08 21:19, pirms 15 gadiem
Nu, šizofrēniķi, atkal tiesnesis meči noraka? Kādu šoreiz attaisnojumu un tiesneša kļūdu esat izdomājuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2009-07-08 21:20, pirms 15 gadiem
Apsveicu Tranzītu ar pirmo uzvaru, un vēl pret kādu pretinieku!!!

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:20, pirms 15 gadiem
kas ir LM pret Tranzītu?

  +7 [+] [-]

, 2009-07-08 21:20, pirms 15 gadiem
rēcami
mazākumā izturēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2009-07-08 21:20, pirms 15 gadiem
Metalurga vīri nolēma sev kādu latu piepelnīt no kantoriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-07-08 21:21, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Viss notika kā tam bija jānotiek.
Mans komentārs pirms spēles:
<<Jā un Golubevs māk uzspēlēt uz stastistiku,šo to iedot,neiedot,bet noslāpēt komandu laukumā.Tas kas protokolos neuzrādās.>>

Kā teikt kārtējo reizi nekļūdījos,jo es šīs nožēlojamās prostituūtes (Golubevu,Sipailo,Direktorenko..........),viņu tiesāšanas stilu,manieres esmu izpētījis līdz sīkumiem,tas ka noraidīja Tranzīta spēlētāju,nekādā ziņā nenozīmēja ka bija LM pat mazāko izredžu uz kaut ko.Šī ir tā saucamā uzspēlēšana uz stastistiku.
D.Rakela laišana laukumā 78` pie 0-1 izsaka visu.(par tiesāšanu).
Tavs komentārs ir tukša muldēšana. Beidz vienreiz pūst miglu acīs, bet reālus faktus un argumentus dod šurp. Tu spēli neesi redzējis, bet vienmēr visu zini. Kā? Tāpēc, ka tev fantāzija ir visai laba un, protams, LM visu mūžu tiek rakts, tas nekad pats nezaudē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-07-08 21:21, pirms 15 gadiem
Jaunajam Višņakovam svarīgākie vārti karjerā līdz šim.
Slēpts komentārs: kasparello99
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-07-08 21:21, pirms 15 gadiem
toto uz tranziitu vareeja smuki panjemt 1:25 vai kaads labi nenopelnija shovakar?
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
Nu ko jo interesantāk!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
Labs!

  +5 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
Pats interesantākais, ka tā šosezon ir pirmā Tranzīta uzvara. Un vēl pret Latvijas vienu no spēcīgākajiem klubiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
Kā katru sezonu...iesāk pienācīgā sastāvā ar pienācīgiem rezultātiem un tad ar lejupejošu līkni...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
watta..?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:22, pirms 15 gadiem
Nu Ja kads totolizatora butu licis uz Tranzitu kadam butu bika summinja.. :d
Ne Prieks Par Tranzitu

 +11 [+] [-]

, 2009-07-08 21:23, pirms 15 gadiem
mth rakstīja: toto uz tranziitu vareeja smuki panjemt 1:25 vai kaads labi nenopelnija shovakar?
LM spēlētāji nopelnija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-07-08 21:23, pirms 15 gadiem
Ideāla situācija tabulas augšdaļā

45, 45 un 44 punkti. Kas var būt interesantāk?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:24, pirms 15 gadiem
ari slotaskāts vienreiz mūžā izšauj..!! bet man patik...
jaunie dzeki malači...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:24, pirms 15 gadiem
AAA TRANZĪTS MALAČI !!! APSVEICU

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 21:24, pirms 15 gadiem
LM tagad var kauneeties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-07-08 21:24, pirms 15 gadiem
kriksis rakstīja: YESS paceelu TOTOO
`Ja tu uzliki toto uz Tranzīta uzvaru, tad vai nu tu esi baigi labi par kaut ko informēts vai arī esi šausmīgākais idiots.
Nu bet pagaidām visa čempja lielākais pārsteigums manā uztverē.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:25, pirms 15 gadiem
un ko LM grib kausos darīt ja nevar uzvarēt pastarīti?
Slēpts komentārs: Andris5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:25, pirms 15 gadiem
Malachi tranzits, vnk lieliski taa tik turpinaat
Slēpts komentārs: priekšnieks

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:25, pirms 15 gadiem
totolizators

  +9 [+] [-]

, 2009-07-08 21:25, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: No šī brīža sākšu vēl draudošākus komentārus veltīt FKV.
Un spēlētāji un līdzjutēji no Tevis pārbīsies.. un komanda sāks zaudēt punktus..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:26, pirms 15 gadiem
to suvass

Es šoreiz par tiesnešiem neizteikšos, bet ja būtu Indriksona vietā, tad LMT virslīga uz 2.vidusskolas mākslīgā laukuma būtu pēdējā......Vēl jau nevar zināt, kādu traumu guva Kastners. Ja dēļ makslīgā seguma.....Tad vispār.. Nu nevar būt, ja uz zāliena un uz lielā laukuma šo komandu ņem visos caurumos un bez smēreļļas, un šei jau otro reizi mocās..Tas pats jau bija pagājušo gadu ar Vindavu. Kādam laikam ir izdevīgi Ventspilī turēt vienu tādu komandu, kas var paspēlēt tikai uz tepiķa...Kur tad Višņakova jaunskungs bija Liepājā???????

  -4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:26, pirms 15 gadiem
ooo un vel interesantāk,ka daži jau pirms speles to zinajusi..citi toto uzlikusi...protams uz tranzitu..!!! ha-ha..bērnudārzs..kam jus to gribat iestastit..? pasi sev..?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-07-08 21:27, pirms 15 gadiem
Kolumbijā jau kāds no LM būtu nošauts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:27, pirms 15 gadiem
to sliver

Šeit verņaks totalizātora bija diezgan drošs. Ja liktu uz LM spēlēm, bez mazākās svārstības būtu licis visamz uz to, ka LM neuzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-07-08 21:29, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to suvass

Es šoreiz par tiesnešiem neizteikšos, bet ja būtu Indriksona vietā, tad LMT virslīga uz 2.vidusskolas mākslīgā laukuma būtu pēdējā......Vēl jau nevar zināt, kādu traumu guva Kastners. Ja dēļ makslīgā seguma.....Tad vispār.. Nu nevar būt, ja uz zāliena un uz lielā laukuma šo komandu ņem visos caurumos un bez smēreļļas, un šei jau otro reizi mocās..Tas pats jau bija pagājušo gadu ar Vindavu. Kādam laikam ir izdevīgi Ventspilī turēt vienu tādu komandu, kas var paspēlēt tikai uz tepiķa...Kur tad Višņakova jaunskungs bija Liepājā???????
Da pat Nīderlandes čempionātā uz mākslīgā spēlē. Kad karlsons bija pārbaudīties uz de Graapschap, tad viņs par to sūdzējās.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:29, pirms 15 gadiem
Malači!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-07-08 21:29, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: Ideāla situācija tabulas augšdaļā

45, 45 un 44 punkti. Kas var būt interesantāk?
Interesantāk var būt 45, 45,45 punkti!

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 21:29, pirms 15 gadiem
Nu jaa, sodien 3 nelabveligais laika tips ipashi iespaidoja Liepaju

  -3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:30, pirms 15 gadiem
gitana rakstīja: Kolumbijā jau kāds no LM būtu nošauts
Golubevs!
Pat šeit blakus leišos,polijā,diez vai viņam būtu dūšas tā tiesāt kā pie mums.

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:30, pirms 15 gadiem
Šitas viss huiņā, bet vakar gan Hamburga zaudēja draudzības spēlē Austrijas 2.līgas komandai un vējā aizlidoja viena barona naudas zīme skumīgi... ka spēj šādi izdarīties.. gan jau, ka spēlētāji sev pelna otru algu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-07-08 21:31, pirms 15 gadiem
un Karlsons grib noslēgt normālu līgumu, bet nevar pat Latvijas čempī pastarīšiem vārtus iesist...viņam līgumu neredzēt kā savas ausis

  -3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:31, pirms 15 gadiem
Bet no otras puses skatoties, būs viela pārdomām arī Zaharjinam. Vai tiešām ar esošo sastāvu ( un ja vēl Karlsona nebūs ), esam spējīgi sasniegt viņa izvirzītos mērķus. Uzskatu , ka šī spēle nekalpo par objektīvu kritēriju, jo tikai karstākie LM līdzjūtēji ticēja, ka LM spēs šodien uzvarēt.

 +10 [+] [-]

, 2009-07-08 21:31, pirms 15 gadiem
sliktam dejotājam pat kule traucē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-08 21:32, pirms 15 gadiem
LM jani raud (tas izpauzas kasparello komentaros par nabaga Kastneru ) bet es tik recu lidz asaraam par to, kadi duraki jus esat, it ipashi andris5 ai kaa grauz LM fani ne? tas ka jaunie zelji bez nevienas uzvaras uzvelk pietam mazakuma "vareno" LM!

Vel bernibaa spelejot junioru ligaas, mes LM saucam krieviski - Liepaiskij metalalom (tik nedusmojaties parak stipri, vnk taa tam bija jabut)

Par lielu Ventspili

 +15 [+] [-]

, 2009-07-08 21:32, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: No šī brīža sākšu vēl draudošākus komentārus veltīt FKV.
Tu tiešām joprojām neesi sapratis, ka es neesmu fkv fans?
Es patiešām pieļauju domu, ka LMT Virslīgā daudz kas nenotiek tīri, bet tavi komentāri ir vienkārši smieklīgi. Neesi pamanījis?
Ja pendeli nedod - uzpirkts tiesnesis.
Ja pendeli iedod - aij, viņš jau savu darbu paspēja izdarīt, no tās minūtes tiesāja ok
Ja vispār neko nav izdarījis - viņš sīkos sodus svilpa tiem pa labu un tādā garā. Tas taču ir smieklīgi.
Mečis nekad nav vainīgs. Ja zaudē, tad lielākoties tiesnesis vainīgs, dažreiz vēl sanācis dzirdēt, ka šie toto uzlikuši. Bet nekad metalurgs nezaudē paši savas vainas dēļ. Nekad!
Saproti, kādreiz, kad tu būsi redzējis spēli un patiesi tiesneši noraks LM, tad neviens taviem murgiem neticēs.

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:33, pirms 15 gadiem
mjā līmenis - laikam jau e sporta kauss daudz neatpaliek un ja labi pacenstos no tur spēlējošiem spēlētājiem savāktu labu komandu un domāju, ka pēdējie jau toč nebūtu

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:33, pirms 15 gadiem
te kkas nav tīri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-07-08 21:34, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: No šī brīža sākšu vēl draudošākus komentārus veltīt FKV.
tieshaam pats nesaproti, ka jau sen esi palicis smiekliigs? esi palaidis garaam pashu lielaako sazveerstiibu - Ignataans speele Tranzitaa un tieshi machaa ar LM nopietnas aizdomas, ka tu maz ko jeedz no futbola vai gribi jeegt vairaak, bet nespeej, taapec tikai muldi par tiesaashanu. veel taads pienjeemums - speeles redzi tikai pa tv, ja? vnk netiec uz taam, ja?
ieteiktu tev saakt rakstiit dailjdarbus un taa briivo laiku aizpildit, nevis puksteet un mekleet taa, kaa nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:35, pirms 15 gadiem
Tam vācu ākstam jāatkāpjas, jo ātrāk jo labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:36, pirms 15 gadiem
to suvass

Tu zini kādi ir Nīderlandē un Ventspils 2 vsk. makslīgo laukumu izmēri??????????? Es zinu, tāpēc ar tādu pārliecību rakstu. Pameklē, izpēti un tad uzraksti. Parunāsim tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:37, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to suvass

Tu zini kādi ir Nīderlandē un Ventspils 2 vsk. makslīgo laukumu izmēri??????????? Es zinu, tāpēc ar tādu pārliecību rakstu. Pameklē, izpēti un tad uzraksti. Parunāsim tālāk.
man liekas, tu nesaproti ar ko tu strīdies

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:38, pirms 15 gadiem
to tekken

Pričom te treneris?????? Ja Zaharjins būtu visu to pildījis, ko viņš viņam solīja, būtu tagad viņu gaisā mētājis...."Uzmests" viņš ir totāli. Ja gribi, varu pateikt pat kādā veidā..

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:38, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to suvass

Tu zini kādi ir Nīderlandē un Ventspils 2 vsk. makslīgo laukumu izmēri??????????? Es zinu, tāpēc ar tādu pārliecību rakstu. Pameklē, izpēti un tad uzraksti. Parunāsim tālāk.
cik man zinaams, visu sporta speelju laukumi ir robezhaas no-liidz. Tas pats Indriksons deva dabro, ka uz taa var speeleet. kur probleemas?

  -3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:39, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Un pasaki, ka esi normāls, ja liec uz pirmssezonas draudzības spēlēm...
draudzības spēlē izgāja laukumā pamatsastāvs, treneris pirms spēles teica, ka nedos nekādas atlaides, lai arī pretinieks ir daudz zemāka līmeņa! vai bij citi varianti kā neticēt ? un Hamburga ir spēks, kas skaidrs pat bērnam! nu neko, friči pamatīgi iegāza

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:40, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: Ideāla situācija tabulas augšdaļā

45, 45 un 44 punkti. Kas var būt interesantāk?
45, 45, 45

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:40, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to tekken

Pričom te treneris?????? Ja Zaharjins būtu visu to pildījis, ko viņš viņam solīja, būtu tagad viņu gaisā mētājis...."Uzmests" viņš ir totāli. Ja gribi, varu pateikt pat kādā veidā..
Kaa tad? prezidents vinjam solija Ronaldo nopirkt? Un tagad veel kad Karlsons paardots un vietaa uzbruceejs nav nopirkts vispaar psc, ne?
Slēpts komentārs: jefinnss

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:40, pirms 15 gadiem
tekken rakstīja: Tam vācu ākstam jāatkāpjas, jo ātrāk jo labāk.
un Andrejevu lai gremdē tālāk komandu viņa vietā?

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:40, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to suvass

Tu zini kādi ir Nīderlandē un Ventspils 2 vsk. makslīgo laukumu izmēri??????????? Es zinu, tāpēc ar tādu pārliecību rakstu. Pameklē, izpēti un tad uzraksti. Parunāsim tālāk.
tak beidz raudat!! zinu, ka saap, ka notraumejas viens lideris, bet pasaules gals jau nav noticis! futbols ir viru spele, teim, kam nav bailes iet divcinjaas utt, nevks kkads balets vai cirks! un kkadus tur suda izmerus nav ko salidzinaat! nav jau teikts, ka LM zaudeja delj laukuma nestandarta izmeriem

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:41, pirms 15 gadiem
kāds kauns LM!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:41, pirms 15 gadiem
jauki.
Slēpts komentārs: Andris5

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:42, pirms 15 gadiem
ko juus te varat maigoties visi zaudeej zaudeeja nu un??

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:43, pirms 15 gadiem
dollar rakstīja: ko var dirs.t! 100% tu neuzliki uz tranzītu
tie kuri uzlika par to skalji nerunaatu.. to, ka kaads uzlika neshaubos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-07-08 21:45, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja es esmu palicis smieklīgs tad ko tu tā satraucies par maniem komentāriem.
Tas vairs nav noslēpums ka FKV nu jau kārtējo reizi(pie tam galīgi nespējīgo FKV) velk uz titulu.
nu tak pieraadiumus galdaa un visi buus laimiigi diemzheel tie ir tikai tavaa galvaa, bet izprinteet no taas vai iedzit info fleshaa nevar
un divkaart smiekliigi, ja uzskati, ka kaads uztraucas pa taviem komentiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:45, pirms 15 gadiem
Ne jau pēc vienas spēles var sākt spriest par LM spēku. Tā ir vienkārši notikumu sakritība un Tranzīta soēja panakt sev labvēlīgu rezultātu sarežģītā situācijā!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:45, pirms 15 gadiem
to Vimb@

Smieklīgs esi tu....Ko uz mani "gruzī"???

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:46, pirms 15 gadiem
kauns LM,ar tādu sniegumu nav čempionu cienīgi un nav ko sūkstīties
par slikto laiku,jo,kā saka-sliktam dejotājam pat ... traucē !

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 21:47, pirms 15 gadiem
taa es gribetu treneru komentaarus

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:48, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja es esmu palicis smieklīgs tad ko tu tā satraucies par maniem komentāriem.
Tas vairs nav noslēpums ka FKV nu jau kārtējo reizi(pie tam galīgi nespējīgo FKV) velk uz titulu.
akal tuksha muldeshana! 3 sezonas nekas nevilka FKV pec chempiontitula, tag pekshnji pedejaa vietaa esoshais klubs vel uz augshu lielo FKV bet nabaga LM grimst, nesansiedzot udens virsmu (jeb 1. vietu)

Ej labak izraudies kadam uz klepisha, j zinu, kaa tas grauz no iekshpuses, kad mazais tranzits apbizo lielo LM

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 21:48, pirms 15 gadiem
Ož pēc kaut kādiem s.ūdiem ! Gan jau LM uzvārījās .
Bet prieks par jaunajiem

     [+] [-]

, 2009-07-08 21:50, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to Vimb@

Smieklīgs esi tu....Ko uz mani "gruzī"???
kas tevi gruzi? nevri netur vai? ej pasit galvu pert sienu, varbut gruzishanaas tavaa paurii uzkarsies!

  +8 [+] [-]

, 2009-07-08 21:50, pirms 15 gadiem
Ziniet ko,cienījamie! Zaudēt arī ir jāmāk!Un šeit var redzēt,kurš ir patiess fans,kurš nē!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 21:51, pirms 15 gadiem
Viss skaidrs - paskatās kāds koeficents totalizaatorāāā

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 21:51, pirms 15 gadiem
jefinnss rakstīja: taa es gribetu treneru komentaarus
Abramčiks teiks:
Šleht, Alle Šleht.

  -4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:52, pirms 15 gadiem
Vimb@ rakstīja: akal tuksha muldeshana! 3 sezonas nekas nevilka FKV pec chempiontitula, tag pekshnji pedejaa vietaa esoshais klubs vel uz augshu lielo FKV bet nabaga LM grimst, nesansiedzot udens virsmu (jeb 1. vietu)

Ej labak izraudies kadam uz klepisha, j zinu, kaa tas grauz no iekshpuses, kad mazais tranzits apbizo lielo LM
Grimst FKV,to varēja redzēt Liepājā,ar visu Anufrijevu pie ruļļiem gandrīz tika sakauta,būtu tikais ieskaitījuši trešos vārtus.Un kas patiešām grimst pārliecināsimies eirokausos.

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 21:53, pirms 15 gadiem
>petrini

Tur jau tā lieta ka Indriksons atļāva. Pats ar savām acīm redzēju LM-TRanzīta spēli Liepājā, tur vienkārši nebija variantu. Ne spēles ziņā, nedz rezultāta. Un ja kāds domā, ka es te satracos, tad nebūt tā nav. Kā jau teicu pirms spēles, ka šajā spēlē LM zaudēs punktus. Bija vairāki apstākļi, kas nospēlēja šoreiz pret LM.
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  -4 [+] [-]

, 2009-07-08 21:56, pirms 15 gadiem
Liepājas fani kā parasti nemāk zaudēt.Tiesneši vainīgi.A tas ka visi liepājas futbola audzēkņi no Eiropas atgriežas ar spļāvienu sejā ,pie tā ar tiesneši vainīgi.Dobrecovs,Soloņicins,Grebis,Karlsons,Ivanovs.Kautviens ir kautkur uzspēlējis?Zvejniekiem vieta zvejnieku sūnu ciemā

dobriks igaunijaa tagad aze grebis anglijaa karlliks krievijaa un tagad mossk ivanovs

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 21:56, pirms 15 gadiem
fanu klubs#13

Vienkārši jēls komentārs.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:01, pirms 15 gadiem
kriksis rakstīja: YESS paceelu TOTOO
Tevi var apsveikt, normali izvilki!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:03, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: fanu klubs#13

Vienkārši jēls komentārs.
Kas tur jēls.Pareizi jau ir pēc čemp.titula pirms cik tur gadiem deguni gaisā,vēl tagad nav nolaisti.Kapēc viņi braukā atrādīties ja netiek ņemti nekur.Lai ņem piemēru no Mihadjuka,Silagaiļiem abiem,Kostjuks.Regulāri spēlē.Jo viņiem ir mērķis izsisties,bet Liepājniekiem prioritāte ir nauda.Nu i lai sēž LMT.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:03, pirms 15 gadiem
<kasparello99
Nav jau jēgas šiem dzeltenziliem ko apskaidrot,kā tranzītam pret Jūrmalu minimālas tiesnešu darbības,tā visiem viņiem puņķi līdz ausīm,tagad lielos tiesnešu aizstāvjus tēlo.
Lieta tāda : paskaties ko viņi velk(spēlētājus) iekšā komandā,patiesībā šis FKV pūst,to viņi pierādīs kausos,un šeit ir tas ko jau agrāk rakstīju,tiek bremzēta LM attīstība.Vienkārši nožēlojami.Paši negrib ,citiem neļauj.Lētāk ir nopirkt titulu,nekā sagatavot titula cienīgu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-08 22:05, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: bet draudzības spēle ir draudzības spēle. Ne tur spēlētajiem atdeve, ne pretinieka ievērtēšana. Jaunu shēmu, sadarbību iestrādāšana utt. Lai nu ko, bet uz draudzības spēlēm Tev neiesaku likt, īpaši jau Barontēvus.
Nu tā notiek, kad domā, ka gūsi vieglu peļņu.
šādi pat divreiz ieberzos NBA, kad Bostona spēlēja pret Clipers (lieki piebilst, ka līgas vājākā komanda pret čempoiniem spēlēja) un toreiz tika kuģis uzlikts sports ir sports, tur neko nevar paredzēt.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 22:07, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: es tieši 100 latus uzliku uz Tranzītu vupīī
un cik tad samaksāji liepājniekiem

  +5 [+] [-]

, 2009-07-08 22:08, pirms 15 gadiem
to fanu klubs#13

Kurš tad būt runājis par pacelto degunu gaisā????? Nu moins!!! Es tagad nerunāju par spēlētāju braukāšanām uz klubiem, bet par esošo spēli. Treneri un spēlētājus no LM sākšu kritizēt tad, ja LM uz normāla laukuma pie normāliem apstākļiem sāks zaudēt šādām komandām. Pagaidām, kā tikai par apstākļu sakritību šo zaudējumu nosaukt nevar. Vienmēr esmu teicis, ka spēles uz makslīgā seguma prekš manis neeksistē.

  +6 [+] [-]

, 2009-07-08 22:09, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: es tieši 100 latus uzliku uz Tranzītu vupīī
klau, beidz di***

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 22:10, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: <kasparello99
Nav jau jēgas šiem dzeltenziliem ko apskaidrot,kā tranzītam pret Jūrmalu minimālas tiesnešu darbības,tā visiem viņiem puņķi līdz ausīm,tagad lielos tiesnešu aizstāvjus tēlo.
Lieta tāda : paskaties ko viņi velk(spēlētājus) iekšā komandā,patiesībā šis FKV pūst,to viņi pierādīs kausos,un šeit ir tas ko jau agrāk rakstīju,tiek bremzēta LM attīstība.Vienkārši nožēlojami.Paši negrib ,citiem neļauj.Lētāk ir nopirkt titulu,nekā sagatavot titula cienīgu komandu.
patiesiibaa , taapeec pirms sezona samazinaaja speeletaaju algas, ka nepietika titula pirkshanai drusku. tagad labi, ka Andri paardeva, buus otraa aplja iemaksai.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:12, pirms 15 gadiem
Nav ko celt paniku. 1.novembrī Liepājā viss taps skaidrs....

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:12, pirms 15 gadiem
prieks tevis ne, bet prieksh profesionaaliem sportistiem gan, taa ka nevajg uz laikumu norakt, zaudeeja ,zaudeeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:15, pirms 15 gadiem
Labi. Izlādējamies. Pietiek. Lai veicas ! Peace !

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 22:16, pirms 15 gadiem
Es shodien pirms speeleem skatiijos likmes totalizaatoros domaaju vareetu reiz noriskeet uzlikt uz kaadu, nu buutu bijis vairaak paarlieciibas! Bet nu vienalga mazliet jociigi, vai tik kaads tur tomeer arii taa speciaali neizdariija, jo nu paaraak liela likme 1:25, uzliec 100 un luuk Tev jau 2500 neslikti piepelniities, domaaju, ka speele paardota, lai nopelniitu totalizaatoraa!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:17, pirms 15 gadiem
Aizpeldeejushas liepaajnieku ceriibas par uzvaru chempii liidz ar sho speeli, varbuut naakamgad

  -2 [+] [-]

, 2009-07-08 22:18, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Nav ko celt paniku. 1.novembrī Liepājā viss taps skaidrs....
1 novembrī?
Pārāk optimistisks esi!LM komandu tiesneši bremzēs līdz šīm datumam ne vienu reizi vien,savukārt vpili vilks visās spēlēs!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 22:20, pirms 15 gadiem
to Gints1977

Speciāli neviens neko nedarīja. Vienkārši verņaks šodien bija uz sekojošiem faktoriem: 1. Lietus, 2. Mazā izmēra mākslīgais laukums, 3. Pēc neoficiālas info. Tranzītam par jebkādu viņiem pozitīvu iznākumu par šo spēli tika piesolīta prēmēšana, 4. Surņina, Ivanova nepiedalīšanās spēlē. Par tiesnešiem neko nemāku teikt, jo spēli ar savām acīm neredzēju.

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 22:21, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Aizpeldeejushas liepaajnieku ceriibas par uzvaru chempii liidz ar sho speeli, varbuut naakamgad
Nu pēc šīs spēles tik sākas īstā cīņa par trofeju!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 22:22, pirms 15 gadiem
Tranziits Ventspilij divus punktus ar paspeeja atnemt. (Andris5 pateiks kas bija par tiesnesi)
Ja nu Grigorcuks tiiri cilveeciigi ir apsoliijis Tranziita speleetaajiem par labu speeleesanu kaadam tikt uz FK Ventspils un sanemt algu tur?

  +5 [+] [-]

, 2009-07-08 22:23, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to Gints1977

Speciāli neviens neko nedarīja. Vienkārši verņaks šodien bija uz sekojošiem faktoriem: 1. Lietus, 2. Mazā izmēra mākslīgais laukums, 3. Pēc neoficiālas info. Tranzītam par jebkādu viņiem pozitīvu iznākumu par šo spēli tika piesolīta prēmēšana, 4. Surņina, Ivanova nepiedalīšanās spēlē. Par tiesnešiem neko nemāku teikt, jo spēli ar savām acīm neredzēju.
Tas jau skaidrs, ka mazajiem ventiņiem par šito vinni būs prēmijas teju mēnešalgas apmērā.

     [+] [-]

, 2009-07-08 22:23, pirms 15 gadiem
Gints1977 rakstīja: Es shodien pirms speeleem skatiijos likmes totalizaatoros domaaju vareetu reiz noriskeet uzlikt uz kaadu, nu buutu bijis vairaak paarlieciibas! Bet nu vienalga mazliet jociigi, vai tik kaads tur tomeer arii taa speciaali neizdariija, jo nu paaraak liela likme 1:25, uzliec 100 un luuk Tev jau 2500 neslikti piepelniities, domaaju, ka speele paardota, lai nopelniitu totalizaatoraa!

ja neredzeji speli labak neko tadu nestasti !

  -3 [+] [-]

, 2009-07-08 22:25, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Tranziits Ventspilij divus punktus ar paspeeja atnemt. (Andris5 pateiks kas bija par tiesnesi)
Ja nu Grigorcuks tiiri cilveeciigi ir apsoliijis Tranziita speleetaajiem par labu speeleesanu kaadam tikt uz FK Ventspils un sanemt algu tur?
Pašu vpilnieku Braga,par to jau rakstīju,domāja vien paļauties uz saviem spēkiem(bez tiesnešu palīdzības),un iekūlās problēmās.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 22:26, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: 1 novembrī?
Pārāk optimistisks esi!LM komandu tiesneši bremzēs līdz šīm datumam ne vienu reizi vien,savukārt vpili vilks visās spēlēs!
gluzhi kaa tosts sanaaca

driikst faktus par sho speeli:
1.paskaiti, cik momentu bija Karlsonam vienam pasham
2.paskaiti, cik momentu bija Tranzitam
3. paskaiti, cik minuushu Tranziits bez loti svariga speeletaja
4.saliidzini abu komandu sastavus
5. Veel atceries, kasparello teiktajam, kad tad, kad LM speele stipri, nekas to nevar aptureet.

sasumme to visu kopaa un PADOMAA, PAANALIZEE.

     [+] [-]

, 2009-07-08 22:30, pirms 15 gadiem
Nebriiniitos ka shii speele bija viens vieniigs teaatris, kas galarezutaataa ar sliktaam beigaam var beigties vieniigi LM aktieriem,,ha ha ha.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:36, pirms 15 gadiem
to micers9

Nu cik var?? Neviens nekur neko nav telojis un vēl ja vairāk piepelnījies. Nu nevar tiešām paspēlēt uz tāda laukuma, ja ikdienā uz viņa netrenējies. Kājas piesit totāli. Un plus vēl lietus...Lai spēlētu un uzvarētu uz tāda laukuma ir regulāri jāspēlē uz tā, vai ismaz jātrenējas un vēl protams lietus, bez kura tik strikts uz to, ka LM zaudēs punktus, nebūtu bijis.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:39, pirms 15 gadiem
vāks, es laikam sapņoju - pamodiniet mani kāds. Abramčikam drošvien bij ko teikt uz šito - Harvejs drošvien knapi spēja pārtulkot

  -4 [+] [-]

, 2009-07-08 22:39, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: gluzhi kaa tosts sanaaca

driikst faktus par sho speeli:
1.paskaiti, cik momentu bija Karlsonam vienam pasham
2.paskaiti, cik momentu bija Tranzitam
3. paskaiti, cik minuushu Tranziits bez loti svariga speeletaja
4.saliidzini abu komandu sastavus
5. Veel atceries, kasparello teiktajam, kad tad, kad LM speele stipri, nekas to nevar aptureet.

sasumme to visu kopaa un PADOMAA, PAANALIZEE.
Pirmais moments LM bija 25`,tas daudz ko liecina,Rakela uzlaišana beigās,arī.Noraidījums,par to jau rakstīju,Golubevs nospiež komandu uz ceļiem ,vienai atļauj visu otro čakarē cik vien ir nepieciešams.
Es neesmu kasparello,jo es esmu vienmēr uzsvēris tiesneši var un drīkst LMT virsl. visu ko,viņus nesoda.Kaut vai mačs pret LM-skonto.
Atklāti sakot tu man sāci spēcīgi krist uz nerviem.
Un vēlreiz atgādināšu savu komentāru rakstītu pirms spēles(atbildēju kasparello99):
<<<Golubevs palīdzēs,tur tik tiešām nav šaubu.Bez palīdzības Tranzītam ne uz kāda seguma nav variantu(kurmju rakumi,tepiķis..........).Baigi vajag ātrus vārtus,tad tā lieta aizies.
Jā un Golubevs māk uzspēlēt uz stastistiku,šo to iedot,neiedot,bet noslāpēt komandu laukumā.Tas kas protokolos neuzrādās.>>>

  +4 [+] [-]

, 2009-07-08 22:41, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Atklāti sakot tu man sāci spēcīgi krist uz nerviem.
protams, luugumi konkreti paskaidrot to, ko nevar konkreti paskaidrot, var sanervozet

  +3 [+] [-]

, 2009-07-08 22:50, pirms 15 gadiem
Varu izteikt līdzjūtību Lm faniem ,bet LM pat tuvu nebija šajā spēlē pelnījusi uzvaru.Jau spēles 25 min divi tīri pretuzbrukumi ,kur bija jābūt 2:0 .Nekā,jo meistarība ,kā krievi saka ņiže pļintusa.Otro puslaiku turnīra
PASTARĪTIS nospēlē māzākumā pret LĪDERI,kurš nespēj gūt vārtus no visērtākām pozīcijām.Varat iet droši gulēt ,jo tik un tā šajā 'čempī viss izšķirsies LM un Ventspils duelī.

     [+] [-]

, 2009-07-08 22:51, pirms 15 gadiem
Tranzītā skatos visiem tīri latviešu uzvārdi
bet nu nekas personīgs-prieks par Tranzītu-izraut uzvaru pret LM.. visu cieņu

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 22:51, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: protams, luugumi konkreti paskaidrot to, ko nevar konkreti paskaidrot, var sanervozet
Es tev visu esmu izskaidrojis(konkrēti),ko vēl gribi,kādā valodā vēl Tev skaidrot!Un bedzi tēlot muļķi!Es nenervozēju,mani zaudējumi neuztrauc,tiesāšana jā!
Tu man krīti uz nerviem,jo kā jau teicu tēlo muļķi!

     [+] [-]

, 2009-07-08 22:54, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Varu izteikt līdzjūtību Lm faniem ,bet LM pat tuvu nebija šajā spēlē pelnījusi uzvaru.Jau spēles 25 min divi tīri pretuzbrukumi ,kur bija jābūt 2:0 .Nekā,jo meistarība ,kā krievi saka ņiže pļintusa.Otro puslaiku turnīra
PASTARĪTIS nospēlē māzākumā pret LĪDERI,kurš nespēj gūt vārtus no visērtākām pozīcijām.Varat iet droši gulēt ,jo tik un tā šajā 'čempī viss izšķirsies LM un Ventspils duelī.
Nu ko tu muldi,ieskaitīsim 3 p. golubeva rēķinā!Cik ,,objektīvi,, tev sanāk komentēt mači,tas jau ne reizi vien ir redzēts.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-08 23:05, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Nu ko tu muldi,ieskaitīsim 3 p. golubeva rēķinā!Cik ,,objektīvi,, tev sanāk komentēt mači,tas jau ne reizi vien ir redzēts.
Nu, beidz vienreiz nolikt tiesnesi, vecais labāk mini konkrētus faktus, kur tiesnesis, notiesāja par labu Tranzītam, visticamāk tev tādu, nav ta, ka ja nēesi redzējis spēli labāk paklusē, jo nekādus uzskatāmus pārkāpumus, kas varēja ietekmēt spēles rezultātu es neredzēju. Un vel, kas sāc beidzot atzīt, to, ka Metalurgs var arī zaudēt pastarīšiem, bez tiesnešu palīdzības. Vel, kas Tranzīts, tiešām bija vairāk pelnījuši,jo Metalurgs nespēja realizēt, savas iespējas, ta kā paši vien vainīgi ir pie šā zaudējuma. Par laukumu runājot, tas bija vienāds abām komandā, ta ka šeit nevar būt runa par, to ka Tranzīts māk spēlēt tikai uz sava laukuma, ko lieliski pierāda spele VOC, kur tranzīts nospēlēja neizšķirti ar ventspili. Komanda ir laba un perspektiva, un LM fani samierinaties.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 23:16, pirms 15 gadiem
Žēl ka LM atkal zaude 3 punktus, bet prieks ka Tranzits sagadajis sensacijau (lai ari uz masliigaa laukuma)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 23:36, pirms 15 gadiem
Malachi! Liels prieks par Tranziitu...

  -1 [+] [-]

, 2009-07-08 23:36, pirms 15 gadiem
Malači ko lai citu saka?

  -4 [+] [-]

, 2009-07-08 23:38, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Es tev visu esmu izskaidrojis(konkrēti),ko vēl gribi,kādā valodā vēl Tev skaidrot!Un bedzi tēlot muļķi!Es nenervozēju,mani zaudējumi neuztrauc,tiesāšana jā!
Tu man krīti uz nerviem,jo kā jau teicu tēlo muļķi!
nee, tu visu laiku izsaki kritiku, aizdomas, bet nekaa konkreeta.
pagaajushajaa gadaa peec tam , kad fkv izraava nichu ar skonto, teici, ka nedriksteeja sipailo dot pendeli; shosezon pieprasiiji pendeli, kad bumba no paaris metriem traapiija pa fkv speeletaja roku!

veel padomaa - nu kaapec nav oficiaalu protestu pret tiesaashanu? pat gremdeetais LM neko nesniedz. kas par desaam?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 23:42, pirms 15 gadiem
Kas par spēli! Izmirku viscaur, bet noteikti bija vērts (nu, nav man tik liela lietussarga kā Grigorčukam  - tie, kas redzēja, sapratīs – zem tā visa viņa ģimene komfortabli iekārtojās). Pēdējās minūtēs uznāca tāda lietusgāze, ka bija grūti dzirdēt jebko apkārt, izņemot lietu. Un pēc spēles gāja uz ģērbtuvēm – LM spēlētāji akmenscietiem feisiem, bet Tranzīts pārguris, bet laimīgs.
Nu, tad, lai ir maisam gals vaļā Tranzītam! Un ne tikai pret līderiem. Nu jau ir piesmiets gan FKV, gan Skonto, gan LM. Vajadzētu tā kā vairāk parādīt zobus arī vidusmēra komandām.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-08 23:44, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Nu, šizofrēniķi, atkal tiesnesis meči noraka? Kādu šoreiz attaisnojumu un tiesneša kļūdu esat izdomājuši?
Ja runājam par konkrēto cilvēku, kas sevi dēvē par Andri5, tad tā nav šizofrēnija, bet vajāšanas mānija. Nu, lieciet taču viņu mierā. Vislabāk ignorējiet. Ja viņam atbild, tad viņa misijas apziņa atklāt iedomātas sazvērestības tikai pieaug. Cik var par slimu cilvēku ņirgāties!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-08 23:58, pirms 15 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: nee, tu visu laiku izsaki kritiku, aizdomas, bet nekaa konkreeta.
pagaajushajaa gadaa peec tam , kad fkv izraava nichu ar skonto, teici, ka nedriksteeja sipailo dot pendeli; shosezon pieprasiiji pendeli, kad bumba no paaris metriem traapiija pa fkv speeletaja roku!

veel padomaa - nu kaapec nav oficiaalu protestu pret tiesaashanu? pat gremdeetais LM neko nesniedz. kas par desaam?
Protests=sankcijas(2007g. Rīga - LM)un protestu izskata paši pasūtītāji,jeb LFF!Par šo gadu es minēju Roka FKV,roka LM=dzēšas,vienam nedeva,otram nedeva,un nekādas īpašas pretenzijas par to šeit necēlu,kaut gan uzskatīju ka bija pendele,bet pēc tam bija arī Tomošauskam.Un to es jau agrāk minēju.Pag.gadu jautājums vai bija roka,vai trāpīja par plecu.(man vairāk šķita otrais).Bet nekādā gadījumā nebija 11m.
Par LM-FKV es nevis pārmetu 11m,bet visu pārējo,tieši tiesāšanu.Anufrijeva darbību laukumā.
Kad Jūs te par Birjukovu rakstījāt,šķiet es nejaucos.
Tas par šo maču Tev viegli teikt(fakti),jo es tās šausmas kas notika mačā neredzēju,bet zināju ka būs(pirms mača komentāri),bet par citiem mačiem Sk-LM,LM-FKV,bija fakti,un viņi tiks vēl un vēl pieminēti.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 00:00, pirms 15 gadiem
gray66 rakstīja: Nu, beidz vienreiz nolikt tiesnesi, vecais labāk mini konkrētus faktus, kur tiesnesis, notiesāja par labu Tranzītam, visticamāk tev tādu, nav ta, ka ja nēesi redzējis spēli labāk paklusē, jo nekādus uzskatāmus pārkāpumus, kas varēja ietekmēt spēles rezultātu es neredzēju. Un vel, kas sāc beidzot atzīt, to, ka Metalurgs var arī zaudēt pastarīšiem, bez tiesnešu palīdzības. Vel, kas Tranzīts, tiešām bija vairāk pelnījuši,jo Metalurgs nespēja realizēt, savas iespējas, ta kā paši vien vainīgi ir pie šā zaudējuma. Par laukumu runājot, tas bija vienāds abām komandā, ta ka šeit nevar būt runa par, to ka Tranzīts māk spēlēt tikai uz sava laukuma, ko lieliski pierāda spele VOC, kur tranzīts nospēlēja neizšķirti ar ventspili. Komanda ir laba un perspektiva, un LM fani samierinaties.
Izdomā kautko jaunu,nevis noraksti idejas no citiem.

  +9 [+] [-]

, 2009-07-09 00:02, pirms 15 gadiem
šodien liepājnieku rindās jau pamatsastāvā devās Ģirts Karlsons, kuram neizdevās noslēgt līgumu Azerbaidžānā

ja zaudē šāda līmeņa pretiniekam, tad līgumu arī nevarēs noslēgt un visi LM fani varat būt mierīgi - Karlsons paliks visu sezonu jo viņu jau izbrāķēja manuprāt jau 3. klubs, tikai protams intervijās Karlsons pateica ka viņu kautkas nav apmierinājis vai nevarēja vienoties par līgumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-09 00:19, pirms 15 gadiem
donkey rakstīja: Ja runājam par konkrēto cilvēku, kas sevi dēvē par Andri5, tad tā nav šizofrēnija, bet vajāšanas mānija. Nu, lieciet taču viņu mierā. Vislabāk ignorējiet. Ja viņam atbild, tad viņa misijas apziņa atklāt iedomātas sazvērestības tikai pieaug. Cik var par slimu cilvēku ņirgāties!
Atgādinu Abramčika vārdus:
<<<Tiesneši? Mans Dievs... Ar viņiem mums šosezon īpaši nav veicies, it īpaši vairākās svarīgās spēlēs ne vienmēr viss tiek nosvilpts tā, kā gribētos – cerams, ka otrajā čempionāta pusē situācija uzlabosies un arī mums kāda svilpe būs par labu.>>>

Arī viņam vajāšanas mānija?Tāpat kā algunam un tamlīdzīgiem radījumiem pēc mača TRANZ-JURM?Visi esam šizofrēniķi,visiem vajāšanas mānijas,domā mēsls ko raksti!

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 00:43, pirms 15 gadiem
ej tu nost... Tas man patīk!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 06:19, pirms 15 gadiem
to gray66

Apstākļi komandām nebūt nebija vienādi. Kad šie apstākļi Liepājā bija vienādi, tad redzējām ar ko tas viss beidzās.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 08:22, pirms 15 gadiem
Gaz-Mjas tomēr var!!!

     [+] [-]

, 2009-07-09 08:51, pirms 15 gadiem
5 lapas ar komentiem, bet riebjas lasīt....
Vieni gruzī cik LM sūdīgs.... Citi cik FKV ir dranķīgs...
Vēl kam tiesnesis.... Nu bezkultūra točna....
Vai tiešām nav tā prātiņa beigt to diskusiju stilu - "Mans tētis stiprāks!"
Ja jūt līdzi komandai, tad jājūt arī pie zaudējuma, bet nevis jāsāk meklēt mahinācijas toto kantoros.....
Būtībā uzskatu ka normālāko viedokli šeit pauda kasparello, ka esošais laukums nostrādāja par labu Tranzītam, bet nu nenoliegšu.....
Ja atļauj spēlēt, tad viss atbilst noteikumiem....
Kautgan es neizprotu kādēļ Tranzīts NEDRĪKST spēlēt labā pilsētas stadionā...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 08:52, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: to gray66

Apstākļi komandām nebūt nebija vienādi. Kad šie apstākļi Liepājā bija vienādi, tad redzējām ar ko tas viss beidzās.
Šeit nav ko īpaši taisnoties tiem mēslainajiem dzeltenzilajiem,redzēji uz ko parakstās Sipailo Skonto - LM mačā(tas bija Vpils pasūtījums),ko darīja Anufrijevs pret LM mačā Liepājā!Un tas bija kameras priekšā,tad vari iedomāties kas darās tas mačos ko netranslē pa tv?(Zelkeviča citāts)
Nu pagājušonakt vpilī katjuša tika rauta uz nebēdu.Alguns ar Petrini droši vien būs aismakuši šorīt no šīs baurošanas.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 08:57, pirms 15 gadiem
Ventspilnieku sazvērestība!

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 09:04, pirms 15 gadiem
Leitis70 rakstīja: 5 lapas ar komentiem, bet riebjas lasīt....
Vieni gruzī cik LM sūdīgs.... Citi cik FKV ir dranķīgs...
Vēl kam tiesnesis.... Nu bezkultūra točna....
Vai tiešām nav tā prātiņa beigt to diskusiju stilu - "Mans tētis stiprāks!"
Ja jūt līdzi komandai, tad jājūt arī pie zaudējuma, bet nevis jāsāk meklēt mahinācijas toto kantoros.....
Būtībā uzskatu ka normālāko viedokli šeit pauda kasparello, ka esošais laukums nostrādāja par labu Tranzītam, bet nu nenoliegšu.....
Ja atļauj spēlēt, tad viss atbilst noteikumiem....
Kautgan es neizprotu kādēļ Tranzīts NEDRĪKST spēlēt labā pilsētas stadionā...
Bija divas spēles ventspilī viena pēc otras,un apzināti ielikts tas laukums kas neparocīgs LM,kaut gan nebija pat nekādu problēmu nobīdīt uz kādu citu dienu vienu no mačiem,nu tā tas nenotiek.
Ieteikšu izlasīt komentārus rakstā,,LMT virslīgā pēdējā kārta pirms pārtraukuma,, , ko mēs rakstījām pirms mača.mačs bija taisīts,ka tas notiksies zinājām pirms spēles,kaut gan visur raksta sensacionāli.To ka ventspilnieki apstrīd un grib teikt ka viss at tiesāšanu bija OK,tas tikais ir normāli.Es sekoju visam līdzi diezgan cītīgi,un zinu ko rakstu,ja es pirms mača ko pareģoju,tad nekļūdos nekad,jo ja nezinu nekad nerakstu prognozes uz priekšu.

     [+] [-]

, 2009-07-09 09:17, pirms 15 gadiem
Tīri objektīvi arī mums ir mākslīgais segums un neviens neliedz nedēļu paspēlēt uz to.....
Būtībā uzskatu, ka esam paši vainīgi par šo spēli.... Un lai vai kā, tad Karlsons nav tas līderis uz kuru jāveido spēli...
Bez tam piebildīšu, ka LM spēles mikroklimats ir sūdīgāks, kad spēlē piedalās ģirts... Viņš ir "zvaigzne" uz kuru visiem jārukā.... bet ja godīgi, tad gribētos lai viņš izkapā momentus kā Grebis....
Kasiens ne patēmu un dubultā, jo izdevīgi tas FKV un Skonto, bet ko nu darīsi...
Kas attiecas uz tiesāšanu, tad nu man jau ar liekas ka iegriež, bet nu varu būt neobjektīvs..... Tas ir kā ar laiku par 5 min... Vienam tas ir ilgi jo mīļotā komanda uzvar un jānoturas... Bet otriem tikai, jo mīļākā komanda zaud un jāatspēlējas....
Tā arī ar tiesnešu lēmumiem....
Bet lai vai kā..... Ceru ka šis bija nejauš klupiens un tie neatkārtosies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 09:35, pirms 15 gadiem
<Leitis70
Par tiesāšanu nekas nemainīsies,to es esmu jau uzsvēris kopš pagājušā gada,un tā kā vpils ir uz šo brīdi tik švaka kā vēl nekad(vismaz pēdējo 9 gadu laikā),tici, galvenā tēma šogad būs par tiesāšanu.Ja atceries 2007 gadu,kad ventspils izrāva titulu(ar tiesnešu palīdzību),tad ja te nekas nemainīsies,un šķiet ka tā būs,atkārtosies šis 2007g. LM komanda atkal attīstībā apstāsies,līdz ar to čempionāta līmenis kritīsies.Kas jau straujā tempā notiek,jo visam pāri stāv nespējīga (uz laukuma)FK vpils.Par mikroklimatu,tad šādi zaudējumi vairāk nospiež komandu nekā kā teici Ģirta klātbūtne.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 09:53, pirms 15 gadiem
Gints1977 rakstīja: Es shodien pirms speeleem skatiijos likmes totalizaatoros domaaju vareetu reiz noriskeet uzlikt uz kaadu, nu buutu bijis vairaak paarlieciibas! Bet nu vienalga mazliet jociigi, vai tik kaads tur tomeer arii taa speciaali neizdariija, jo nu paaraak liela likme 1:25, uzliec 100 un luuk Tev jau 2500 neslikti piepelniities, domaaju, ka speele paardota, lai nopelniitu totalizaatoraa!
nezinu kā Latvijā tās lietas notiek, bet lielajās ārzemju līgās ir speciālas komisijas,kuras izskata šādas spēles pie tik lieliem koefiem un viņiem ir sadarbības ar pašiem totalizatoru kantoriem,kuri sniedz ziņas,vai likmes par šo "vājāko" komandu ir bijušas normas robežās,vai bijušas pārspīlēti daudz vai par ļoti lielām summām. Tāpēc domāju,ja Latvijā ir šāda komisija vai cilvēki,kas šo visu pēta,tad tas tiks arī izmeklēts

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 09:55, pirms 15 gadiem
Es redzēju spēlē īstus LM fanus,kuri nezskatoties uz slikto laiku,bija atbraukuši uz Ventspili un visu spēli aktīvi atbalstīja savu komandu,bet šeit komentos es redzu tādus LM fanus,kuru komentu dēļ, man sagādā
prieku jebkura LM neveiksme(izņemot protams eirokausus).Tas tā ievadam.Bet ,kas attiecās uz spēli,kuru vēroju 4 metru attālumā no
laukuma(atšķirībā no tiem daudziem,kuri spēli neredzēja ,bet gudri te komentē)redzēju ar kādu atdevi cīnījās gan Tranzīta puikas,gan LM veči un Grebis pēc neveiksmīgas piespēles lamājās kā tāds krievu zābaks un bija dusmīgs uz visu pasauli.Muļķības par jebkādiem totalizatoriem,tā bija cīņa vienīgi par uzvaru.Kasparello nosauca četrus iemeslus,kādēļ LM nevarēja uzvarēt.Lietus un slapjais laukums radīja asus momentus pie ABIEM vārtiem.Mazais izmēra laukums?Varu piekrist tikai daļēji,jo ja Tranzītam tas protams ir pierastāks,tad LM komandai tomēr meistarība ,kā virslīgas līderei, tomēr daudz lielāka un Tranzīts tomēr autsaiders un autsaiderus līderiem jāapspēlē uz jebkura laukuma,pat
kartupeļu laukā.Par Tranzit prēmēšanu nekko nezinu,bet būtu mana teikšana,es noteikti puikas par tādu pašatdevi prēmētu un tas nav nekas slikts.Tieši otrādi,tā tam vajadzētu būt. Nu un pēdējais arguments,kas attiecās uz Surņina un Ivanova trūkumu,tam nu es piekrītu viennozīmīgi,jo Jemeļina spēle centra aizsarga pozīcijā nebija diez ko pārliecinoša,pie tam brīžām viņš spēlēja diezgan rupji nopelnot dažus soda sitienus.Un tieši caur centru Tranzits komanda bieži veidoja ātros pretuzbrukumus.Kas attiecās uz Surņinu,atgādinu,ka tieši viņa lieliski izpildītais sodiņš atnesa LM uzvaru pirmajā riņķī,jo arī tā spēle mierīgi varēja beigties neizšķirti.
Un vēl Andris5 var necensties komentēt manus viedokļus,jo es uz tavām replikām neatbildēšu un vadīšos pēc teiciena,jo mazāk sūdu aiztiek,jo mazāk tas smird.Uz tevīm gan šis teiciens laikam neattiecās.
Bet nekas tāda ir dzīve.Kādam jau jābūt arī klaunam.

     [+] [-]

, 2009-07-09 10:18, pirms 15 gadiem
<alguns
nu ko tu te lej.
Šo garo rakstu esi sagatavojis lai pārliecinātu pārējos ,kas lasa tā teikt savam skatījumam atbilstoši esi sagatavojis.

Bet kā tu viņus māki sagatavot piemērs: mačs skonto-LM(līdzība starp abiem rakstiem ir ļoti liela):
<<alguns, 2009-06-14 20:54, pirms 4 nedēļām, citēt
Vispārībā cik es zinu,Sipailo šobrīd skaitās Latvijas labākais tiesnesis ar FIFA kategoriju.Man tas televīzors mājās laikam rāda savādāk kā vienam otram,kuri uzskata sevi par pašiem zinošākiem futbola noteikumu
traktējumos.Un vēl tiesnesim nav videoatkārtojuma.Noraidīja,nenoraidīja.
Strīdēties te var līdz aizsmakumam un tik un tā katrs paliks pie sava.
Starp citu LM labāku spēli rādīja tieši otrajā puslaikā spēlējot mazākumā.Tiesa lieki riskējot dabīgi radīja momentus arī pie saviem vārtie.Skonto jau arī ar to realizāciju tā ir kā ir.Kaut gan slapjais laukums ,protams ,ietekmēja futbolistu darbību.Nu ko? Skonto pietuvojies,jo interesantāk.>>

     [+] [-]

, 2009-07-09 10:36, pirms 15 gadiem
spēlmanis rakstīja: Metalurga vīri nolēma sev kādu latu piepelnīt no kantoriem...
a kam mūsdienās viegli

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 10:41, pirms 15 gadiem
situācija tabulā tikai iepriecina, cīņa turpinās!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 11:02, pirms 15 gadiem
Andri.... Nu liksim mierā tos tiesnešus.... Nu nafig.... Nu lab... Ir vai nav šī tiesnešu mafija, bet ko tas maina? Neko!!! Respektīvi tad LM ir jāspēlē ar dubultu atdevi un divtik tīrāk...
Ja mūsējie grib paņemt čempi, tad ir jāņem, bet neviss kāš punktus Jūrmalā un kautkāda skolas laukumā....
Bez tam, ja mēs dažādu komandu līdzjutēji tiks viens otru apsaukāsim un nekorekti izteiksimies punktu skaits LMT Virslīgas tabulā neizmainīsies nevienam par labu...

  +6 [+] [-]

, 2009-07-09 11:17, pirms 15 gadiem
a kapee nav komentaari pa speeli no treneriem??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 11:33, pirms 15 gadiem
<Leitis70
Nu neliksim viņus (tiesnešus )mierā,tas tikais pa prātam būtu FKV faniem.
Es tiesnešus liku mierā 2007 g. tikai divus mačus komentēju 3 riņķa LM-FKV(Golubevs tiesāja),4 riņķa FKV-LM(Golubevs tiesāja,tas pats vakardienas varonis),2008 g. 2 riņķī LM-FKV brīnumus uz laukuma par labu FKV strādāja Vinokurovs,3 riņķī FKV-LM (Golubevs tiesāja),rakstīju pirms mača kas notiksies,nekļūdījos,un pēc šī mača pacietības mērs bija pilns.Tad es arī sāku pret tiesnešiem vērsties savos komentāros.
Tu vari spēlēt ar 10 kārtīgu atdevi,neko nepanāksi jo FKV visu ir nokārtojusi(tiesnešu dabūšanā savā pusē,kā ,nu lai tas paliek),Tā kā LMT virslīgā laukumā maz kas noskaidrojās,tā nav tiesnešu mafija,pie visa vainīgs klubs FKV.
Ko tas mains? Ventspilnieki jau kādu laiku šeit esportā nebļauj mēs esam labākie,kādreiz to viņi darīja reglāri.
Jūrmalā(Direktorenko),pie 1-0 netika ieskaitīti vāti LM labā,it kā aizmugure.1 riņķī vpilī noraida ne par ko Grebi(Direktorenko),iepriekš pret FKV no 0-3 pēdējo pusstundu laikā panāk 5-3(Direktorenko),Anufrijevs Liepājā pret FKV neskaita vārtus pie 2-0,nedomāju ka tur bija aizmugure,un gandrīz izdevās no sagrāves izvilkt līdz ničam.Te var turpināt līdz bezjēdzībai ar šiem piemēriem.Un pats Abramčks teica tiesneši:Ak šausmas.....................

  +4 [+] [-]

, 2009-07-09 11:57, pirms 15 gadiem
Tā starpcitu. Stundu atpakaļ runāju ar vienu no LM spēlētājiem par vakardienas spēli. Vienkārši neesot bijis uz šī pielijušā maza izmēra mākslīgā seguma brīvas vietas laukumā izspēlei, kā parasti LM ir pieradis spēlēt. Pateicoties mazam laukumam Tranzīta spēlētājiem bija uz pusi vieglāk nosegt brīvās zonas, uz kurām tika adresētas piespēles. Kā arī esot bijušas ļoti lielas problēmas ar bumbas trajektoriju sitienu un piespēļu brīžos, kā rezultātā Karlsons neguva vārtus. Kā arī smagais mākslīgais laukums, kurš kā zināms pielijis, vispār ir neprognozējams un sarežģīts futbolam. Piekrītu, ka kādam no Karlsona raidījumiem vajadzēja sasniegt mērķi, bet šoreiz nepaveicās. Pie ielaistajiem vārtiem pozicionāli esot kļūdijies Jemeļins. Domāju, ja nebūtu bijis lietus, tā spēle būtu ievirzījusies pavisam citā gultnē. Nekas, vēl jau visām komandām rudenī būs jāperas pa Latgales sasalušajiem kartupeļu laukiem un tur punkti tiks pasēti arī no citām komandām. Ja kāds vēlas mani šodien sasmīdināt, tad droši rakstiet un neaizmirstiet piebilst frāzi: "apstākļi abām komandām bija vienādi"....Reāli pasmiešos. Kā arī gaidu Abramčika pēcspēles komentārus.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 12:33, pirms 15 gadiem
<kasparello99
Kā redzam pat sākotnēji(pirms spēles) jau bija visi šķēršļi likti lai LM zaudētu punktus(un kas pie tā vainīgs varat minēt!),kaut gan nebija nekādu problēmu divās dienās aizvadīt divus mačus,uz atbilstoša izmēra laukumu.
Nu ko te vairs!

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 12:35, pirms 15 gadiem
to kasparello:
Vot tavam pēdējam komentam konkrēti piekrītu.... Nezinu cik atšķiras laukuma izmēri no ierastajiem, bet ja tie ir būtiski, tad tas atsaucas nopietni uz spēles kvalitāti un komandai kura aizsargājas dod savas priekšrocības...

  +3 [+] [-]

, 2009-07-09 12:41, pirms 15 gadiem
>Leitis70

Par to jau kladināju vakar visu vakaru, bet vairākums man mēģināja ieborēt, ka komandas ir vienādos apstākļos, ka kules traucēja LM un vēl velns zina kas....Tik pat labi nākamreiz pie tādiem pašiem apstākļiem var krist kāds cits....

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 14:52, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Pirmais moments LM bija 25`,tas daudz ko liecina,Rakela uzlaišana beigās,arī.
Atkal tukšs komentārs bez jebkādiem argumentiem. Uzskaiti, lūdzu, ko tieši tas liecina. Par maiņu vēl tā, bet par ko tas liecina, ka pirmais moments 25ajā minūtē? Par ko tieši tas liecina? Varbūt es neko nesaprotu, bet man tas neko nepasaka priekšā. Ja pirmais moments būtu 75.minūtē, tad vēl saprastu.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 15:14, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Atkal tukšs komentārs bez jebkādiem argumentiem. Uzskaiti, lūdzu, ko tieši tas liecina. Par maiņu vēl tā, bet par ko tas liecina, ka pirmais moments 25ajā minūtē? Par ko tieši tas liecina? Varbūt es neko nesaprotu, bet man tas neko nepasaka priekšā. Ja pirmais moments būtu 75.minūtē, tad vēl saprastu.
Kaut kas vēl noskaidrojās,šis laukums neatbilstoša izmēra(izlasi kasparello99 komentu ),
sāksim ar to:kāpēc netika nodrošināts normāls laukums un kas traucēja to izdarīt, ja vpilī ir šāds laukums,noskaidro vispirms to, tad turpināsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 15:23, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Kaut kas vēl noskaidrojās,šis laukums neatbilstoša izmēra(izlasi kasparello99 komentu ),
sāksim ar to:kāpēc netika nodrošināts normāls laukums un kas traucēja to izdarīt, ja vpilī ir šāds laukums,noskaidro vispirms to, tad turpināsim.
Kas man tev ir jānoskaidro?LFF aka Indriksons atļāva uz tā spēlēt, tātad laukums ir atbilstošs. Labāk beidz mainīt tēmu, bet vienreiz mūžā atbildi par saviem vārdiem un pamato savus komentārus.

     [+] [-]

, 2009-07-09 15:32, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kas man tev ir jānoskaidro?LFF aka Indriksons atļāva uz tā spēlēt, tātad laukums ir atbilstošs. Labāk beidz mainīt tēmu, bet vienreiz mūžā atbildi par saviem vārdiem un pamato savus komentārus.
Ieteiktu tev nemuldēt,es vienmēr par saviem vārdiem atbildu,un atkārtoju,noskaidro to ko es prasīju,jo tu pats neatbildēji uz manu jautājumu,bet gan izvairies no atbildes.
Un tā kā Tev ar saprašanu ir tā pašvaki tad atkārtoju:<<kāpēc netika nodrošināts normāls laukums un kas traucēja to izdarīt, ja vpilī ir šāds laukums>>
P.s.Indriksonam arī kartupaļlauks ir atbilstošas kvalitātes segums!
Turpināsim tikais tad diskusiju ja Tu atbildēsi uz manu jautājumu.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 15:56, pirms 15 gadiem
>Andris5

Starpcitu, pagājušo sezonu virslīgā spēlēja Vindava uz šī paša mazā laukuma. Iesākumā Vindava vēlējās ieņemt ar Ventspils galveno komandu pilsētas galveno arēnu, respektīvi VOC. Ventspils mīļi "Vindavu" atšuja, jo tur bija sponsoru interešu konflikts. Katrs vēlējās būt pirmais. Un kā šādos gadījumos mēdz būt, tad vienkārši kam tie muskulīši bija mazāki tika "nodušīts" tautas valodā runājot. Kā aruments vēl tiek minēts pat šodien, ka "Vindavas" vadība nevēlējas kooperēties ar Ventspils galvenās komandas vadību un līdz ar to vienam bija jāaiziet. Atnāca, "Tranzīts", uzreiz parādījās gan spēlētāju rotācijas starp abām komandām, gan "zemes graušana" spēlēs pret Skonto un LM. Laikam jau kādam ir izdevīgi, ka Ventspilī ir viena tāda komanda, kas maigi sakot mīcoties pa tepiķi ik pa laikam kādam kaut ko atņem. Un nevajag tagad man atgādināt Ventspils-Tranzīta neizšķirtu. Cik zinu, tad pēc tās spēles vienam otram gāja plāni. Laikam jau jaunie "tranzītnieki" nebija pietiekami iepazinuši "lietotāja instrukciju" ko drīkst darīt un ko nē...Nekā personīga !!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-09 16:18, pirms 15 gadiem
<kasparello99
tranzīts kā FKV farmklubs-to jau te visi raksta,tā laikam arī ir(jo paši vpilnieki arī to raksta),bet kāpēc tad šis klubs spēlē virslīgā?Šķiet neloģiski,tā tam nedrīkstētu būt!
LM-2 jau laikam arī skaitās farmklubs,bet tas necīnās par iekļūšanu virslīgā.

Par FKV-Tranzīts neizšķiru,kaut ko līdzīgu nojautu,ka kaut kas tur samisējās(jeb kā rakstīji nebija iepazinuši instrukciju),nu vpilnieku komentāri par tiem FKV spēlētājiem kas spēlēja tai mačā,lika to nojaust,ka Griga pārāk vieglprātīgi attiecās pret spēli.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-09 16:25, pirms 15 gadiem
kasparello99 rakstīja: Atnāca, "Tranzīts", uzreiz parādījās gan spēlētāju rotācijas starp abām komandām, gan "zemes graušana" spēlēs pret Skonto un LM.
Tranzītam ir 7 neizšķirti un uzvara. gribot nevar tādus ciparus dabūt, graužot zemi tikai pret LM un Skonto. Turklāt arī Vindava pērn atņēma punktus abām, tā kā mož tomēr kooperējās?

  +2 [+] [-]

, 2009-07-09 17:21, pirms 15 gadiem
to petrini

Cik zinu, tad FK Ventspils un Vindava īpaši savā starpā nebija labos "draugos". Tā kā ja arī kaut ko atņēma, tad tikai uz tā rēķina, ka paši vēlējas kaut ko sasniegt. Vindavas vadībai bija savas abmīcijas, kuras ātri vien noplaka, kad tanī procesā iesaistījās atsevišķi kungi. Ja godīgi, tad Lapsam bija pat simpātiskāka komanda, nekā patreiz tā ir Tranzītam. Protams tas viss process, kas bija sastīts ar konfliktiem ar pilsētas galveno klubu, plus vēl tas skandāls ar totalizātoriem un viss noplaka. Bet vismaz Vindava bija klubs ar savām ambīcijām, nevis kā liek, tā dara.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 17:23, pirms 15 gadiem
to petrini

Ja godīgi, tad es labprātāk FKV sastāvā Misikova un Dedova vietā redzētu Malašonoku un Višņakovu "kapraci".

  +1 [+] [-]

, 2009-07-09 18:59, pirms 15 gadiem
ee nu direkterenko arii Jelgavai speeli noraka pret Tukumu, taa kaa snav briinums ja arii citas komandas norok, scenaarijs izskattas taads pats kaa Jelgavaa...

     [+] [-]

, 2009-07-09 19:06, pirms 15 gadiem
totalsfans rakstīja: ee nu direkterenko arii Jelgavai speeli noraka pret Tukumu, taa kaa snav briinums ja arii citas komandas norok, scenaarijs izskattas taads pats kaa Jelgavaa...
Šoreiz bija Golubevs,bet tas lietas būtību nemaina,Direktorenko arī regulāri rok nost mačus.Katrā kārtā kaut kas tiek norakts.

     [+] [-]

, 2009-08-01 21:06, pirms 15 gadiem
Spole nav no labākajiem goalkeeperiem tpc arī pārsvieda