Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3
Autors: Niklāvs Švēde

Fabregass debitē, "Barcelona" triumfē Superkausa "El Clasico"

Fabregass debitē, "Barcelona" triumfē Superkausa "El Clasico"
"Barcelona" futbolisti ar Lionelu Mesi un Sesku Fabregasu priekšgalā atzīmē uzvaras vārtu guvumu
Foto: AFP/Scanpix

Vēlā, vēlā trešdienas vakarā savu 10. Spānijas Superkausa ("Supercopa de Espana") titulu izcīnīja "Barcelona", savā laukumā atbildes spēlē ļoti baudāmā divcīņā ar 3:2 (2:1) pārspējot sīvāko sāncensi "Real Madrid" un divu maču summā triumfējot ar 5:4. Divus vārtus kausa ieguvēju kontā Barselonā guva neviens cits kā Lionels Mesi, savukārt savu debiju "Barcelona" pieaugušo komandas sastāvā piedzīvoja katalāņu jaunieguvums Sesks Fabregass, kurš devās laukumā uz maiņu 83. minūtē un piedalījās uzvaras vārtu guvumā.

Atgādinām, ka aizvadītajā svētdienā notikušajā pirmajā mačā Madrides "Santiago Bernabeu" tika izspēlēts aizraujošs neizšķirts 2:2 (1:2), lai gan laukuma saimnieki madridieši toreiz bija acīmredzami pārāki gan vērtējot futbolistu fizisko kondīciju, gan vārtu gūšanas izdevību skaitu pamatlaika 90 minūšu garumā. Salīdzinot ar spēli Madridē, Žozē Mourinju atbildes cīņā "Real" starta vienpadsmitniekā veica vienu izmaiņu, brazīļa Marselu vietā aizsardzības kreisajā flangā izvēloties savu tautieti Fabiu Koentrau, kamēr "Barcelona" sastāvā tādu bija veselas piecas. Proti, aizsardzības centrā līdzās Havjēram Masčerāno stājās Herards Pikē, bet Eriks Abidāls tika nobīdīts uz kreiso flangu Adrianu vietā. Vidējās līnijas ierindā šoreiz atkal bija optimālais trio - Serhio Busketss, Čavi Ernandess un Andress Injesta -, bet Alekša Sančesa vietu uzbrukumā ieņēma Pedro Rodrigess. Mačam tika pieteikts arī Katalonijas granda svaigākais jaunieguvums - Sesks Fabregass.

Mourinju vīriem "Camp Nou" bija nepieciešama uzvara vai arī rezultatīvs neizšķirts (3:3, 4:4 utt.), kas bija labi vērojams arī uz laukuma - jau līdz ar pirmajām sekundēm madridieši izrādīja savus nodomus un izšāvās no starta blokiem, bīstami apdraudot Viktora Valdesa sargāto cietoksni (vārtu vīrs tika galā ar Krištianu Ronaldu sitienu). Jā, var teikt, ka viesi maču iesāka labāk un drošāk, taču arī Barselonas futbolisti pamazām iespēlējās un pirmie varēja līksmot. 15. minūtē lieliska Lionela Mesi piespēle izveda ātrā skrējienā esošo Andresu Injestu aci pret aci ar Ikeru Kasiljasu, un Spānijas izlases pirmais numurs tika pārspēts elegantā manierē - 1:0. Katalāņu prieki gan nebija ilgi, un jau pēc piecām minūtēm "Real" izmantoja mājinieku aizsargu neuzmanību - pēc Karima Benzemā no soda laukuma stūra veikta spēcīga raidījuma gar vārtiem Ronaldu no neliela attāluma nedaudz izmainīja bumbas lidojuma virzienu, ar ko bija gana, lai pārspētu Valdesu un panāktu izlīdzinājumu.

Pirmā puslaika turpinājumā uz "Camp Nou" zālāja bija vērojama aizraujoša spēle ar momentiem pie abiem vārtiem un skaistu, tehnisku cīņu laukuma vidusdaļā. "Barcelona" piederēja pavisam neliels teritoriālais pārsvars, bet tajā pašā laikā abas vienības bija spēkos līdzvērtīgas un pa divām reizēm lika savu meistarību visā tās krāšņumā nodemonstrēt pretinieku vārtsargam. Kasiljass atvairīja attiecīgi Pedro un Mesi raidījumus, bet Valdess - Ronaldu (bumba pēcāk atsitās pret vārtu pārliktni) un Mesuta Ezila. Tāpat jāatzīmē Ronaldu salīdzinoši neveiksmīgā spēle pret Alvešu - portugālis vairākkārt sev neraksturīgi netika garām pretspēlētājam. Mačs tuvojās puslaiku pārtraukumam, kad "Barcelona" atkal izdevās atrast robu viesu aizsardzībā. Šoreiz puslaika pamatlaika pēdējā minūtē nostrādāja sadarbība Pikē - Mesi, aizsargam pēc stūra sitiena izspēles soda laukuma vidū ar elegantu piespēli (papēdis) nogādājot bumbu līdz argentīniešu brīnumbērnam, kurš tikpat aukstasinīgi kā Injesta noslēdza uzbrukumu un atkal izvirzīja vadībā Gvardiolas komandu - 2:1.

Pēc pārtraukuma spēle atsākās relatīvi mierīgi, turpmāko 20 minūšu gaitā patiesi labu momentu pie kādiem no vārtiem praktiski nebija, un bumba vairāk laika pavadīja laukuma vidusdaļā. Neliels teritoriālais pārsvars joprojām piederēja mājiniekiem, taču "Real" bija jāuzbrūk - 1:2 viņiem nudien nederēja, un bija nepieciešami vēl vismaz vieni vārti. Viss noritēja pavisam rāmi, līdz periodā no 66. līdz 71. minūtei komandām radās viena izdevība pēc otras. Sākās viss ar momentu, kad viesus pēc Injestas un Mesi sadarbības glāba Kasiljass, bet pēcāk garām vārtiem no labām pozīcijām sita Busketss, Benzemā un Ramoss (ar galvu pēc stūra sitiena gar pašu stabu, bija jābūt 2:2). Pēc šā uzplaiksnījuma spēle atkal norimās, un saldais ēdiens tika atstāts pēdējām 10 minūtēm. Vispirms, 82. minūtē Adrianu pēc stūra sitiena nespēja izraidīt bumbu ārpus "Barcelona" soda laukuma, pie vārtiem radās burzma, kurā visveiklāk noorientējās Benzemā - 2:2 spēlē un 4:4 divu maču summā!

Pie šāda rezultāta futbola draugus sagaidītu vēl 30 papildus minūtes augstākā līmeņa futbola. Nudien, mačā kopumā "Real" demonstrēja ļoti saturīgu sniegumu, pat cīnoties pašā "Camp Nou", un pie apstākļu sakritības svaru kausi varēja nosvērties arī madridiešu pusē, tomēr šajā gadījumā veiksme uzsmaidīja "Barcelona". 88. minūtē pie Madrides vienība soda laukuma labajā flangā uzbrukumu iesāka Fabregass, kurš nule kā bija piedzīvojis savu pirmo izgājienu katalāņu formastērpā, bet pēc Adrianu centrējuma to ar precīzu sitienu kritienā noslēdza Mesi - otrie vārti argentīnietim, un jau 3:2 "Barcelona" labā! Lieliska spēle pasaulē labākā futbolista izpildījumā! Atlikušajā laikā madridiešiem pietika ar vienu vārtu guvumu, lai mainītu situāciju un izvirzītos vadībā divu spēļu summā, taču nekā - izdevību, lai gan tika uzbrukts, panākt izlīdzinājumu praktiski nebija, kamēr Mesi varēja sev nokārtot "hat-trick" (Kasiljass).

"Barcelona" kluba vēsturē šī ir 73. izcīnītā trofeja. Foto: AP/Scanpix

Pašā mača izskaņā nervi neizturēja Marselu, kurš pie tehniskās zonas bez žēlastības nopļāva Fabregasu un, protams, nekavējoties izpelnījās sarkano kartīti. Sākās masveida grūstīšanās, vārdu apmaiņa starp futbolistiem un komandas personālu. Īpaši uzvilkās Ezils un Gonsalo Iguains, bet kārtējo reizi izcēlās arī Mourinju. Tā tas viss arī beidzās - 3:2 mačā un 5:4 summā. Zīmīgi, ka "Barcelona" Spānijas Superkausu ieguva jau trešo gadu pēc kārtas, turklāt pirmo reizi tajā apspēlēts pats Madrides "Real". Visās četrās iepriekšējās abu grandu "Supercopa de Espana" spēkošanās reizēs divu maču summā pārāka bija Madrides vienība. Nozīmīgs panākums arī Gvardiolam - 11. tituls, tādā veidā apsteidzot slaveno Johanu Kruifu.

Spānijas Superkausa izcīņa 2011, 2. spēle

Barcelona – Real Madrid 3:2 (2:1)

Injesta 15’ Mesi 45’ 88' – Ronaldu 20’ Benzemā 82'

Divu spēļu summā ar 5:4 uzvar "Barcelona".

"Barcelona": Valdess – Abidāls, Pikē, Masčerano, Alvešs – Busketss (Keita 85'), Čavi, Injesta – Vilja (Adrianu 74’), Mesi, Pedro (Fabregass 83')
"Real Marid": Kasiljass – Koentrau, Karvalju, Pepe, Ramoss – Kedira (Marselu 46’), Alonso, Ronaldu, Ezils (Kakā 78'), Di Marija (Iguains 64’) – Benzemā

Brīdinājumi: Čavi (39’) Masčerano (55’) Valdess (90+3') – Kedira (25’) Marselu (55’) Ronaldu (55’) Pepe (62’) Ramoss (76’) Koentrau (85')
Noraidījums: Marselu (90+4')
Bumbas kontrole: 52% - 48%
Sitieni vārtu rāmī: 8 - 7
Stūra sitieni: 7 - 8

Iepriekšējo desmit gadu Spānijas Superkausa izcīņas

GadsUzvarētājsRezultātsZaudētājs
2010.Barcelona5:3 (3:1; 4:0)Sevilla
2009.Barcelona5:1 (1:2; 3:0)Athletic Bilbao
2008.Real Madrid6:5 (3:2; 4:2)Valencia
2007.Sevilla6:3 (1:0; 3:5)Real Madrid
2006.Barcelona4:0 (0:1; 3:0)Espanyol
2005.Barcelona4:2 (0:3; 1:2)Real Betis
2004.Real Zaragoza4:1 (1:0; 1:3)Valencia
2003.Real Madrid4:2 (2:1; 3:0)Mallorca
2002.Deportivo4:0 (3:0; 0:1)Valencia
2001.Real Madrid4:1 (1:1; 3:0)Real Zaragoza

Visas Spānijas Superkausa ieguvējas

VietaKlubsTituli
1.Barcelona10
2.Real Madrid8
3.Deportivo de La Coruna3
4.Atletico Madrid1
Valencia1
Real Zaragoza1
Athletic Bilbao1
RCD Mallorca1
Real Sociedad1
Sevilla1

Izmantotie resursi:
MARCA.com


, 2011-08-18 01:58, pirms 14 gadiem
Pida*s Messi. Nozaga 30 min lieliska futbola

Real ir aizvien tuvāk un tuvāk Barcai līmeņa ziņā
Slēpts komentārs: marisbaigais
, 2011-08-18 01:59, pirms 14 gadiem
Kas par beigām
, 2011-08-18 02:00, pirms 14 gadiem
Barsa kārtīgi izģērba Real aizsardzību. Nožēlojama rīcība spēles beigās, nu nemāk Real un Mourinjo zaudēt.

Izskatās, ka Real šī būs kārtējā sezona zem Barsas tupeles.
, 2011-08-18 02:00, pirms 14 gadiem
Spēle vienkārši orgasms!
Slēpts komentārs: BekhemsLV
, 2011-08-18 02:00, pirms 14 gadiem
Kas par spēli :O bet, loti zhel, ka papildlaiku mums neizdevās redzēt...
, 2011-08-18 02:01, pirms 14 gadiem
Skaisti un pelnīti.
, 2011-08-18 02:01, pirms 14 gadiem
Es FCB fans varu teikt - jā, Barca nedaudz simulēja, bet taču:
paraugieties, kā spēlēja Real - asi, un nežēloja.. Ramoss mazo Adriano nežēlīgi notrieca no kājām!
Messi fenomenāls. Asumi beigās.
katrai komandai savs! Kopumā - izcils futbols, izcilā finālā!
Es par šo spēli eseju varētu uzrakstīt!
, 2011-08-18 02:01, pirms 14 gadiem
fap fap fap
, 2011-08-18 02:01, pirms 14 gadiem
Nu ko. Brīnišķīga spēle jau no pirmās minūtes. Mesi un Fabregass jau no pirmajām minūtēm sapratās, lai gan līdz formas virsotnei vēl daudz, īpaši jau Fabregasam. Beigas arī normālas, kā nekā El Classico + bonuss - Tito Villanova vs Mourinju
Slēpts komentārs: BekhemsLV
, 2011-08-18 02:02, pirms 14 gadiem
marisbaigais rakstīja: Murgs ne spele! vajadzeja beigas izkauties un miers!
izaudz sīkais.
, 2011-08-18 02:02, pirms 14 gadiem
Nekaadu paarsteigumu, Real kaa parasti paliek gribot.
Messi overalls nav 99, bet laikam visi 200, bauda skatiities kaa speelee.
P.S Taadu atsaldeni kaa marselo par taadiem gaajieniem uz Krieviju, lai vinjam tur met banaanus uz laukuma. Un Spaanijas futbola federaacijai pavisam noteikti vajadzeetu iedot vinjam labu diskaabeli.
Un pat nebriiniishos, ka mourinjo vini suutija laukumaa ar taadu uzdevumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 02:02, pirms 14 gadiem
Madride kārtējo reizi nemāk zaudēt - kas jauns...? Daži no madridiešiem laikam bija ieradušies uz karatē pulciņu
, 2011-08-18 02:02, pirms 14 gadiem
Real kontrolē spēli - Barcelona sit un uzvar. Ja ar tiesnešiem Barsai nepietiek, tad šosezon palīdzēs arī veiksme.
, 2011-08-18 02:02, pirms 14 gadiem
emssis_19 rakstīja: Es FCB fans varu teikt - jā, Barca nedaudz simulēja, bet taču:
paraugieties, kā spēlēja Real - asi, un nežēloja.. Ramoss mazo Adriano nežēlīgi notrieca no kājām!
Messi fenomenāls. Asumi beigās.
katrai komandai savs! Kopumā - izcils futbols, izcilā finālā!
Es par šo spēli eseju varētu uzrakstīt!
nepiekrītu. šodien krietni vairāk simulēja Real. Īpaši 2. puslaikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 02:03, pirms 14 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Pida*s Messi. Nozaga 30 min lieliska futbola

Real ir aizvien tuvāk un tuvāk Barcai līmeņa ziņā
Nuu, man vismaz prieks, ka beidzot ar to sastāvu Real padara El Classico interesantākus
, 2011-08-18 02:03, pirms 14 gadiem
yeaaaah yeeeeeeh
un TSO paraada, ka nemaak zaudeet
Slēpts komentārs: Mixes
, 2011-08-18 02:04, pirms 14 gadiem
Fabregasu nogāza un sākās kašķis
Ozils laikam tagad kaut ko demolē, viņš bija vnk tik dusmīgs
Apsveicu Barcu!
, 2011-08-18 02:04, pirms 14 gadiem
taadu speelju deelj es miilu futbolu.
Sasmeejos beigaas par Mourinju, ieknieba vaigaa un aizbeega.
, 2011-08-18 02:04, pirms 14 gadiem
bauda skatoties saadu speeli.... (smoke)

tikai zeel ka beigaas stulbiibas kaarteejaas bez kuraam siis komandas speeleejot savaa starpaa laikam nevar iztikt!!!
, 2011-08-18 02:04, pirms 14 gadiem
Apsveicu Dani Alves no comment
, 2011-08-18 02:05, pirms 14 gadiem
Pirmo reizi redzēju Ezilu dusmīgu
, 2011-08-18 02:05, pirms 14 gadiem
robis133 rakstīja: nepiekrītu. šodien krietni vairāk simulēja Real. Īpaši 2. puslaikā.
arī, bet tas tāds response visiem, kas par attaisnojumu meklē kkādas epizodes kur Barca simulēja.
Slēpts komentārs: Mixes
Slēpts komentārs: marisbaigais
, 2011-08-18 02:05, pirms 14 gadiem
Respect Messi, tiešām labākais spēlētājs uz doto brīdi, bez viņa Barca nebūtu tik spēcīga, es, man kā RM fanam tiešām kauns bija skatīties, ko tur Marcelo izdarīja, pretīgi šitā. Bet nu Real ir krietni pietuvujošies Barcelonai, ja bez šitiem debīlajiem izlēcieniem, tad tas būtu vienkārši kārtīgs saldais ēdiens futbolā, nu ko, jāapsveic vien Barcelona fani, gan jau nākošreiz!
Slēpts komentārs: RMadrid
, 2011-08-18 02:06, pirms 14 gadiem
pasaules "labaakais" uzbruceejs pret pasaules sliktaako aizsargu. un Alvesh izniicina CR7
, 2011-08-18 02:06, pirms 14 gadiem
saliidzinaasim. Messi - 2 speelees 3 goli un 2 piespeeles, CR7 viens gols un tas pats kaa no baljkja atleca
, 2011-08-18 02:08, pirms 14 gadiem
Marselo jau bišku par daudz dod vaļā. Tā tak ir tikai spēle, vairs nav laiki kad tur ir politisks karš laukumā.
Mēģināt salauzt kājas spēlētājam kurš neko personīgu viņam nav izdarījis ir augstākās pakāpes stulbums.
Tiem Real faniem kas tūliņ teiks, ka Fabregas tur simulēja u.t.t. - noskataties atkārtojumu, tas bija rupji un apzināti!
, 2011-08-18 02:08, pirms 14 gadiem
Barcelonas izspeles,kad tika guti varti ir vnk saldas Realam vel augt
, 2011-08-18 02:08, pirms 14 gadiem
un cik labi, ka streiks. Barcas forma ir drausmiiga. paartraukums naaks tieshi laikaa.

P.S. kursh madrides fans kaut ko par simulaacijaam pateiks, tam skatiities shiis speeles atkaartojumus. Pepes lidojums bija izcils. 10
, 2011-08-18 02:08, pirms 14 gadiem
Da lab lai butu ka budams bet Real sogad speles labak salidzinosi ar ieprieksejam sezonam
, 2011-08-18 02:09, pirms 14 gadiem
Real 1. gols - aizmugure. Ja ieskatās tad bumba pa ceļam līdz Ronaldu vēl skāra vienu spēlētāju un tajā brīdī jau bija aizmugure.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 02:10, pirms 14 gadiem
Fabregas: 303 apps for Arsenal, 2 trophies. 20 minutes for Barcelona, 1 trophy
, 2011-08-18 02:10, pirms 14 gadiem
Tādas emocijas, pat neskatoties uz to, ka tikai superkausa spēle. Mesi pirmie vārti vienkārši dievīgi! Un vispār spēle intrigas pilna un skatāma. Ja šādi "Barcelona" spēlē, vēl neesot savā labākajā formā, tad nevaru iedomāties, kā tā izskatīsies jaunajā sezonā
Skaista un pelnīta uzvara episkā duelī. Apsveicu visus "Barcelona" fanus un novēlu jums veiksmīgu sezonu!
, 2011-08-18 02:11, pirms 14 gadiem
Zobārsts rakstīja: Fabregas: 303 apps for Arsenal, 2 trophies. 20 minutes for Barcelona, 1 trophy

nabaga Arsenal fani, tas tieshaam var buut saapiigi
, 2011-08-18 02:11, pirms 14 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: barca sukas real un real bus spanijas cempioni tu mudzi ...
barsa atstoijs simuletaju barss...
bernin nepiecura tikai bikseles
, 2011-08-18 02:12, pirms 14 gadiem
ozs113 rakstīja: bernin nepiecura tikai bikseles
Marcelo jau paspējis SC.com iekomentēt.
Slēpts komentārs: florbolists
, 2011-08-18 02:13, pirms 14 gadiem
Es kā Barcas fans varu teikt, ka Real kontrolēja 2. puslaiku un spēles sākumu, BET viņi neizveidoja izdevības. Abi goli bija tādas veiksmes vien.
Barcas goli bija skaisti un izspēlēti.
, 2011-08-18 02:13, pirms 14 gadiem
Ļoti aizraujoša spēle, Messi kārtējo reizi pierāda, cik vārdos neizsakāmi nozīmīgs viņš komandai ir. Jāuzteic Madrides Real, kas arī šodien spēlēja ļoti labi, veiksme šoreiz nebija viņu pusē.

Fabregasu var apsveikt ar debiju (Marselo pārkāpums pret viņu bija kā jauks Welcome to El Clasico sagaidīšanas sveiciens), bet Gvardiolu var apsveikt ar 11.(!) iegūto titulu, vadot Barcelonu - līdz ar to viņš esot pārspējis Kruifu, kuram bija 10.

Spēles beigās, protams, neiztikt bez skrāpēšanas un košanas abu komandu izpildījumā. Marselo pārkāpums bija patiešām neglīts, un tas aizsāka sekojošo jautrību, kas nu jau pēdējo Madrides Real un Barcelonas spēļu laikā nav retums un diez vai kādu tas īpaši pārsteidza. Mourinjo gan laikam pārspēja pats sevi - visa jucekļa vidū bezkaunīgi iebrauca ar roku acī Barcelonas trenera asistentam Tito Vilanovam:

[HD] Mourinho Pinches Villanova - Super Copa...
, 2011-08-18 02:14, pirms 14 gadiem
Kārtējo reizi pierādās, ka Spānija ir simulētāju epicentrs ar Barsu priekšgalā un dažiem indivīdiem no Real, kuri ne par matu neatpaliek. Ja kāds vēlas to apstrīdēt, tad apstrīdiet arī to, ka Zeme ir apaļa, argumentācija abos gadījumos viena un tā pati - bezjēdzīga
, 2011-08-18 02:16, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Kārtējo reizi pierādās, ka Spānija ir simulētāju epicentrs ar Barsu priekšgalā un dažiem indivīdiem no Real, kuri ne par matu neatpaliek. Ja kāds vēlas to apstrīdēt, tad apstrīdiet arī to, ka Zeme ir apaļa, argumentācija abos gadījumos viena un tā pati - bezjēdzīga
nu tad skaties savu itaalju "viirishkjiigo vechu" chempi un nelien muusu zaros
P.S. nu taisniiba jau tev ir, bet padomaa - kaadas likmes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 02:17, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Mourinjo gan laikam pārspēja pats sevi - visa jucekļa vidū bezkaunīgi iebrauca ar roku acī Barcelonas trenera asistentam Tito Vilanovam:

http://www.youtube.com/watch?v=uUgOuzWvDfE&feature=youtu.be
Ievēroju to, jā. Bērnelis nespēja atturēties no bara instinkta un meklēja kašķi. Visnotaļ nožēlojami...
, 2011-08-18 02:17, pirms 14 gadiem
Ar katru reizi kad Alves vai Maskerano apturēja Ronaldo viņš kļuva aizvien dusmīgāks un spēlēt sliktāk.
, 2011-08-18 02:18, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Spēles beigās, protams, neiztikt bez skrāpēšanas un košanas abu komandu izpildījumā. Marselo pārkāpums bija patiešām neglīts, un tas aizsāka sekojošo jautrību, kas nu jau pēdējo Madrides Real un Barcelonas spēļu laikā nav retums un diez vai kādu tas īpaši pārsteidza. Mourinjo gan laikam pārspēja pats sevi - visa jucekļa vidū bezkaunīgi iebrauca ar roku acī Barcelonas trenera asistentam Tito Vilanovam:

http://www.youtube.com/watch?v=uUgOuzWvDfE&feature=youtu.be
Njaa nav briinums. Kaads treneris, taadi speeleetaaji
Slēpts komentārs: BekhemsLV
, 2011-08-18 02:19, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Par ko tad Vācu torpēda Ōzils tā aizsvīlās ? :O
Komentētājs teica, ka kāds viņu esot iepļaukājis vai iesitis viņam.
, 2011-08-18 02:19, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nu tad skaties savu itaalju "viirishkjiigo vechu" chempi un nelien muusu zaros
P.S. nu taisniiba jau tev ir, bet padomaa - kaadas likmes.
Nekad neesmu noliedzis, ka itālieši simulē. Bet ironiski ir tas, ka visvairāk to pārmet tieši viņiem, kamēr krietni trakāki ir spāņi un pārējie latino. Likmes ta augstas, bet ko gan tas maina? Simulanti ir un paliek simulanti!
, 2011-08-18 02:19, pirms 14 gadiem
starp citu, buutu normaals tiesnesis, mono-marselo jau peec pirmaa sava varonjdarba dotos prom. par dziivnieku-pepi nerunaasim. tur pa "mazam" savaacaas.
madrides prese celj tornii Mesi. nu ko lai dara, ja saveejais supervaronis nekaads.
, 2011-08-18 02:19, pirms 14 gadiem
Ja nu kas, rakstu varētu palabot. Sarkano dabūja ne tikai Marcelo, bet arī Ozils, Villa un Pinto.
, 2011-08-18 02:20, pirms 14 gadiem
Upss, nē, Kruifam arī tomēr bija 11 trofejas. Gvardiola viņu tagad ir panācis.
, 2011-08-18 02:20, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Nekad neesmu noliedzis, ka itālieši simulē. Bet ironiski ir tas, ka visvairāk to pārmet tieši viņiem, kamēr krietni trakāki ir spāņi un pārējie latino. Likmes ta augstas, bet ko gan tas maina? Simulanti ir un paliek simulanti!
neesmu skatiijies, bet inter-acm vinji to pashu nedara? te, starp citu, bija septiitaa speele peec kaartas. taads kaa hokja pleijofs, kad nervi jau vispaar netur...
, 2011-08-18 02:21, pirms 14 gadiem
kā jau gaidīts, uzlabojās Barsas sniegums. Diemžēl, tikai ne aizsardzībā. CR gols rikošets, taču otrajā gan notizlojās. aizsardzība ir katastrofāla. labi, ka Madride pa šīm divām spēlēm savāca tikai 4 golus un neizmantoja citas savas izdevības.
2. puslaiks bija tīrais cirks. Sākās daudzie izlecieni abu komandu izpildījumā. Pepe un Marselu atkal uzvilkās. Daudzās tēlošanas bija kā jau ierasts el classico. līdz ar to FCB izsitās no spēles ritma. Labi, ka ir tāda golu mašīna kā Mesī. In da Mourinju feiss. Madride nespēja izmantot izdevību uzvarēt neformā esošo Kataloniju.
Peps atkārto Kruifa 11 titulus, Xavi 17. tituls, Mesī visu laiku labākais goalscorers iekš Supercopa un Mesī jau 13 vārti el classico, kas arī ir rekords.
, 2011-08-18 02:22, pirms 14 gadiem
dekstors rakstīja: Marselo jau bišku par daudz dod vaļā. Tā tak ir tikai spēle, vairs nav laiki kad tur ir politisks karš laukumā.
Mēģināt salauzt kājas spēlētājam kurš neko personīgu viņam nav izdarījis ir augstākās pakāpes stulbums.
Tiem Real faniem kas tūliņ teiks, ka Fabregas tur simulēja u.t.t. - noskataties atkārtojumu, tas bija rupji un apzināti!
neko jau taja epizode Fabregas nesimuleja, bet Marcelo bija taa uzvilcies ka gribeja salaust kajas pirmajam kas pagadījās un tas bija Fabregas! un personīgi uzskatu ka vismaz šaja spelee tiesnesis pa daudz atļaava tam paipuisītim Messi!! tūlīt jan noteikti lielies Barcas fani saliks mīnusus, bet man pilnīgi pie vienas vietas, jo īstās spēlēs būs sezonas laikaa nevis tgd , kkāds Spānijas Super kauss, tas nav nekas, nelietderīga trofeja! Galvenais ka Real pierādija ka sogad ir cita komanda! tas arii viss! Adios un tiekamies sezonāaa!!!
, 2011-08-18 02:23, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: neko jau taja epizode Fabregas nesimuleja, bet Marcelo bija taa uzvilcies ka gribeja salaust kajas pirmajam kas pagadījās un tas bija Fabregas! un personīgi uzskatu ka vismaz šaja spelee tiesnesis pa daudz atļaava tam paipuisītim Messi!! tūlīt jan noteikti lielies Barcas fani saliks mīnusus, bet man pilnīgi pie vienas vietas, jo īstās spēlēs būs sezonas laikaa nevis tgd , kkāds Spānijas Super kauss, tas nav nekas, nelietderīga trofeja! Galvenais ka Real pierādija ka sogad ir cita komanda! tas arii viss! Adios un tiekamies sezonāaa!!!
nu nee, peedeejaas minuutees vinji pieraadiija, ka ir taa pati, komanda, kas 0:5 dabuuja un nespeeja savaldiities. Barca bija nekaadaa formaa. jebkursh Shaktar vai Rubin vazaatu pa laukumu...
, 2011-08-18 02:23, pirms 14 gadiem
Futbols kā vienmēr savā elementā. Saprotu, cilvēkiem maksā milzu naudas, un lai noturētos "tronī" ir jāspēlē ar visiem atļautiem līdzekļiem (jā, kā pa brīnumu man, simulēšana, un visādi citādi "Anti-Fairplay" paņēmieni futbolā izrādās ir cieņā ), bet nu "come on", vai tiešām pašiem spēlētājiem nepaliek pretīgi skatoties pašiem uz sevi? Izskatās, ka diemžēl, nē.

Interesnati, uzprasīšu futbola pazinējiem ( pats jau kādu laiku diži nesekoju, paskatos tik "lielās" spēles ) ir kāds spēlētājs, kurš neskatoties uz neko, pēc rupjiem pārkāpumiem - ceļās kājās un turpina spēlēt, neaizmet/neaizsper bumbu prom no pretinieku spēlētāja, kad viņs to grib paņemt, pēc mazītiņas strīda situācija nepavērš "ES TEVI TULĪT NOSITĪŠU VECĪT" skatienu uz galveno tiesnesi. Tiešām, interesanti, domāju tādam spēlētājam būtu jaiceļas uz pārējas futbola spēlmaņu sabiedrības.

Uzreiz, atvainojos visiem futbola fanātiem, vienkārši uz vakaru uznāca rakstāmais.
, 2011-08-18 02:24, pirms 14 gadiem
Zobārsts rakstīja: Fabregas: 303 apps for Arsenal, 2 trophies. 20 minutes for Barcelona, 1 trophy
only this trophie means nothing!
, 2011-08-18 02:24, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: neesmu skatiijies, bet inter-acm vinji to pashu nedara? te, starp citu, bija septiitaa speele peec kaartas. taads kaa hokja pleijofs, kad nervi jau vispaar netur...
Inter jau vispār grūti saukt par Itālijas komandu - sezonu no sezonas labi, ja komandā ir pāris itālieši (raugi - Internazionale). AC Milan jau ar daudz brazīliešu. Paši itāļi simulē diezgan mazāk par līgas ārzemniekiem.

Nemeklē bezjēdzīgus attaisnojumus. Futbols Spānijā ir skaistākais un neglītākais reizē.
, 2011-08-18 02:25, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu, ko var liet par Barselonas neformu?? Varbūt arī RM nespēlē savā labākajā formā? btw Barcelona sezonai gatavojās USA un aizvadīja arī pārbaudes mačus tā kā var teikt tikai to, ka uz doto brīdi Barcai ir sliktākā formā par RM, lielākais pluss ir tas, ka Barcelonai ir tāds fantastisks spēlētājs kā Messi un izcila saspēle.
, 2011-08-18 02:25, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: only this trophie means nothing!
Tad jau tavējie neko nav zaudējuši! You are the king of wishful thinking
, 2011-08-18 02:26, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: only this trophie means nothing!
domaju, ka Fabregasam nebuus ne puse speelju jaanospeelee, lai dabuutu vairaak trofejas kaa Arsenalaa.
, 2011-08-18 02:26, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: only this trophie means nothing!
Gan jau, ka ja Real būtu uzvarējuši, tad madristas te līdz rītam čurātu biksēs un stāstītu visiem kā Real šajā sezonā ņems visu pēc kārtas.
, 2011-08-18 02:27, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Inter jau vispār grūti saukt par Itālijas komandu - sezonu no sezonas labi, ja komandā ir pāris itālieši (raugi - Internazionale). AC Milan jau ar daudz brazīliešu. Paši itāļi simulē diezgan mazāk par līgas ārzemniekiem.

Nemeklē bezjēdzīgus attaisnojumus. Futbols Spānijā ir skaistākais un neglītākais reizē.
nu tad vienkaarshi itaalju futbolaa nav tik principiaalas speeles. te ir vairaak nekaa sports, vinji gatavi dariit da jebko, lai uzvareetu.
, 2011-08-18 02:28, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Es nesaprotu, ko var liet par Barselonas neformu?? Varbūt arī RM nespēlē savā labākajā formā? btw Barcelona sezonai gatavojās USA un aizvadīja arī pārbaudes mačus tā kā var teikt tikai to, ka uz doto brīdi Barcai ir sliktākā formā par RM, lielākais pluss ir tas, ka Barcelonai ir tāds fantastisks spēlētājs kā Messi un izcila saspēle.
Messi komandai pievienojaas pirmdien. pirms 9 dienaam. pirmajaa speelee veema uz laukuma.
shodien laikam jau nee
, 2011-08-18 02:29, pirms 14 gadiem
Barsa savā elementā, žēl Real.
, 2011-08-18 02:30, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: Messi komandai pievienojaas pirmdien. pirms 9 dienaam. pirmajaa speelee veema uz laukuma.
shodien laikam jau nee
Un ka pievienojās pirms 9 dienām? Pirmo dienu Barcelonas komandā?
, 2011-08-18 02:30, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: Un Real ir sasniegta maksimuma forma, vairāk nav kur ja? Ja Maurinju pa vasaru paspēja izmainīt komandu šā, tad līdz nākamajam El Clasico Madridieši būs gatavi, tā man nebūtu nekas pretim pret Barcelonu, bet es burtiski ienīstu Pedro, Dani Alvešu, Maskerano un vēl dažus, jo dēļ viņiem citiem rodas priekšstats , ka futbols ir meiteņu sporta veids!
jā, protams, simulē tikai Barselonā!
, 2011-08-18 02:30, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nu nee, peedeejaas minuutees vinji pieraadiija, ka ir taa pati, komanda, kas 0:5 dabuuja un nespeeja savaldiities. Barca bija nekaadaa formaa. jebkursh Shaktar vai Rubin vazaatu pa laukumu...
ko Reals paraadija beigās bija tas ko tie mērgļi bija pelnījuši par visu savu tēlošanu! zb ka teātri spēlē! Anglija vot ir īstu veču spēle! tur jau tāds Alves vai Maskerano būtu jau noraidīti par simulēšanu!
, 2011-08-18 02:31, pirms 14 gadiem
Divi labi krievu komentētāja citāti:
"Ronaldo var Dani Alvešam tikai kurpes aizsiet" un "... kārtējo reizi redzam, ka Real neprot zaudēt."
, 2011-08-18 02:32, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nu tad vienkaarshi itaalju futbolaa nav tik principiaalas speeles. te ir vairaak nekaa sports, vinji gatavi dariit da jebko, lai uzvareetu.
Nu El Classico diezin vai kas stāv blakus, ja runājam par principiālām spēlēm. Bet tur jau tā atšķirība, ka šeit tiešām ir gatavi darīt visu, pat pilnībā sevi pazemot raudot un vāļājoties zālājā pēc knapākā pieskāriena vai vēja brāzmas. Citās līgās līdz tādām galējībām nekad nenonāktu, lai cik ļoti kāds gribētu uzvarēt. Kamēr Spānijā nevērsīsies pret šo mīksto teātri, tikmēr nekas nemainīsies.
, 2011-08-18 02:32, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: ko Reals paraadija beigās bija tas ko tie mērgļi bija pelnījuši par visu savu tēlošanu! zb ka teātri spēlē! Anglija vot ir īstu veču spēle! tur jau tāds Alves vai Maskerano būtu jau noraidīti par simulēšanu!
pepi di mariu redzeeji? joptvai, audzee kartupeljus, idinj
, 2011-08-18 02:34, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Nu El Classico diezin vai kas stāv blakus, ja runājam par principiālām spēlēm. Bet tur jau tā atšķirība, ka šeit tiešām ir gatavi darīt visu, pat pilnībā sevi pazemot raudot un vāļājoties zālājā pēc knapākā pieskāriena vai vēja brāzmas. Citās līgās līdz tādām galējībām nekad nenonāktu, lai cik ļoti kāds gribētu uzvarēt. Kamēr Spānijā nevērsīsies pret šo mīksto teātri, tikmēr nekas nemainīsies.
nedaudz par daudz to speelju. ko lai dara. veel divas jaaizciesh un jaacer, ka atkal kausaa un CHL nesaskriesies.
man, piemeeram, pietiek sho paardziivojumu.
, 2011-08-18 02:35, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: nu tad vienkaarshi itaalju futbolaa nav tik principiaalas speeles. te ir vairaak nekaa sports, vinji gatavi dariit da jebko, lai uzvareetu.
tāpēc tieši el classico ir vieslielākais cirks uz laukuma.
, 2011-08-18 02:35, pirms 14 gadiem
arenass0 rakstīja: Un ka pievienojās pirms 9 dienām? Pirmo dienu Barcelonas komandā?
tev ir kaut kaada izpratne, kaa sportisko formu ieguust? ir tachu atshkjiriiba starp meenesi kopaa ar komandu (kaa neteiksim kursh) un 9 dienaam peec reaalas pludmales (nu labi, ne pludmales, vinjam nedeelju ieprieksh aizsuutiija treneri).
, 2011-08-18 02:36, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: ko Reals paraadija beigās bija tas ko tie mērgļi bija pelnījuši par visu savu tēlošanu! zb ka teātri spēlē! Anglija vot ir īstu veču spēle! tur jau tāds Alves vai Maskerano būtu jau noraidīti par simulēšanu!
protams, ka Anglijā ne Toress, ne Drogba (un tā tālāk) nesimulē...
, 2011-08-18 02:36, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: protams, ka Anglijā ne Toress, ne Drogba (un tā tālāk) nesimulē...
tur simulee pat baartons - anglju izpratnee suurais vecis.
, 2011-08-18 02:37, pirms 14 gadiem
rasty_ryan rakstīja: Divi labi krievu komentētāja citāti:
"Ronaldo var Dani Alvešam tikai kurpes aizsiet" un "... kārtējo reizi redzam, ka Real neprot zaudēt."
Aha, komentētājs tiešām interesnats, sākumā likās tāds "prasts" daudz žargona vārdus lieto, bet vēlāk pieradu.

".... tā apdūla, kā pēc Smolenskas samagona."
, 2011-08-18 02:38, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tev ir kaut kaada izpratne, kaa sportisko formu ieguust? ir tachu atshkjiriiba starp meenesi kopaa ar komandu (kaa neteiksim kursh) un 9 dienaam peec reaalas pludmales (nu labi, ne pludmales, vinjam nedeelju ieprieksh aizsuutiija treneri).
Mesī savā ''lielajā atvaļinājumā'' vēl pa vidu 2 draudzībenes bija...
, 2011-08-18 02:38, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Nu El Classico diezin vai kas stāv blakus, ja runājam par principiālām spēlēm. Bet tur jau tā atšķirība, ka šeit tiešām ir gatavi darīt visu, pat pilnībā sevi pazemot raudot un vāļājoties zālājā pēc knapākā pieskāriena vai vēja brāzmas. Citās līgās līdz tādām galējībām nekad nenonāktu, lai cik ļoti kāds gribētu uzvarēt. Kamēr Spānijā nevērsīsies pret šo mīksto teātri, tikmēr nekas nemainīsies.
pareizi pateici.
, 2011-08-18 02:41, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Mesī savā ''lielajā atvaļinājumā'' vēl pa vidu 2 draudzībenes bija...
tajaas draudziibenees izcili izskatiijaas pirms X gadiem karjeru beigushais Romario.
nee, nu atgriezaas vinsh bez R10 punciisha, bet iedomaajies, cik suudiigi, ja naacaas vemt speeles laikaa...
Barcas forma ir drausmiiga. vienkaarshi katastrofa. bet labas iespeejas dabuut arii Eiropas superkausu, jo Porto pamazaam izpeerk
, 2011-08-18 02:42, pirms 14 gadiem
Lai arī kā pret Barcu spēlētu liekas, ka šīs runas būs pēc katras spēles.
Labi. Ir daži spēlētāji, kas simulē, bet pārsvarā tā vnk ir agresīva spēle no pretinieku puses, jo savādāk Barcai neko nevar izdarīt. Real ir daudz masīvāka un fiziskāka komanda, tāpēc viņiem arī sanāk nogāzt mazos Barsaloniešus.
, 2011-08-18 02:45, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tur simulee pat baartons - anglju izpratnee suurais vecis.
viņš vismaz pats atzinas ka notēloja, kur tad tas Alves pēc Čempionu līgas pusfināla bija kad Pepe pat viņam nepieskārās un iedeva sarkano !
, 2011-08-18 02:45, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: vienīgais koo es redzēju tavu senci droņījam uz laukuma!
diez vai tu vinju redzeeji visaa augumaa, jo vinsh to dariija tavaa mutee, mazais madrides muljkjiiti
, 2011-08-18 02:46, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: nee, vismaz es būtu vnk priecīga par to ka uzvarēta ir barca skaistā spēle! Barcelonas spēlētaji jau skraidīja pa laukumu ar savu "svarigo trofeju" taa itkaa būtu vinnejuši nezin ko! es zināju ka Barca ir mīkstie, bet nezināju ka arii geji! visulaiku pēc goliem un beigās apķeras un viens otru pacilā kaa savu sievu Abidals vel nobučo Messi! lai nu kā, ko tu tur gribēji iet dariit, aa jaa čurāt biksēs un priecāties pa trofeju!
1. Nejau par Supercopa viņi tur tik ļoti priecājās, bet gan par uzvaru kausa izcīņā pret Real savās mājās.
2. Ar to geju būšanu tu gan tagad stulbu no sevis mētā. Tad jau (gandrīz)visa futbola un basketbola pasaule ir geji.
, 2011-08-18 02:47, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: nee, vismaz es būtu vnk priecīga par to ka uzvarēta ir barca skaistā spēle! Barcelonas spēlētaji jau skraidīja pa laukumu ar savu "svarigo trofeju" taa itkaa būtu vinnejuši nezin ko! es zināju ka Barca ir mīkstie, bet nezināju ka arii geji! visulaiku pēc goliem un beigās apķeras un viens otru pacilā kaa savu sievu Abidals vel nobučo Messi! lai nu kā, ko tu tur gribēji iet dariit, aa jaa čurāt biksēs un priecāties pa trofeju!
var spriest to, ka šī bija pirmā spēle futbolā, ko esi redzējus.
, 2011-08-18 02:48, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tajaas draudziibenees izcili izskatiijaas pirms X gadiem karjeru beigushais Romario.
nee, nu atgriezaas vinsh bez R10 punciisha, bet iedomaajies, cik suudiigi, ja naacaas vemt speeles laikaa...
Barcas forma ir drausmiiga. vienkaarshi katastrofa. bet labas iespeejas dabuut arii Eiropas superkausu, jo Porto pamazaam izpeerk
par to vemšanu neko neesmu dzirdējis. bik jau par mazu sanāca tas atvaļinājums. nekas, nākošgad viņam nebūs EURO 2012 jāspēlē, kaut gribētos viņu zem Spānijas krekla redzēt
, 2011-08-18 02:57, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: var spriest to, ka šī bija pirmā spēle futbolā, ko esi redzējus.
labi zini ka pirmā spele! es skatijos fitbolu kad vēl Van Nistelrojs spelēja Man Utd! un kad vēl tas Messi vēl nebija nekas!
, 2011-08-18 02:57, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: viņš vismaz pats atzinas ka notēloja, kur tad tas Alves pēc Čempionu līgas pusfināla bija kad Pepe pat viņam nepieskārās un iedeva sarkano !
ļoti labi, ka izdevās izvairīties no šī incidenta. Pepe par apzināto agresiju bija pelnījis sarkano, tāpat kā Marselu šodien.
, 2011-08-18 02:59, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: labi zini ka pirmā spele! es skatijos fitbolu kad vēl Van Nistelrojs spelēja Man Utd! un kad vēl tas Messi vēl nebija nekas!
toties labāk nesalīdzini tagadējo Rūdu un Mesī
, 2011-08-18 02:59, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: ļoti labi, ka izdevās izvairīties no šī incidenta. Pepe par apzināto agresiju bija pelnījis sarkano, tāpat kā Marselu šodien.
nu jaa bet nejau tādā spele kur vēl bija 0:0!!
, 2011-08-18 03:02, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: toties labāk nesalīdzini tagadējo Rūdu un Mesī
kpc lai es salīdzinātu, man nepatīk Messi jaa, bet lai arii ka es negribetu to atzīt Messi ir labākais futbolists pagaidām! bet kaa jau zināms tad drīz iespejams kāds viņu gāzīs no troņa!!!
, 2011-08-18 03:04, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: nu jaa bet nejau tādā spele kur vēl bija 0:0!!
tas ir pilnīgi vienalga, kāds ir rezultāts. Pēc tā nedala sarkanās vai dzeltenās kartiņas.
, 2011-08-18 03:05, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tev ir kaut kaada izpratne, kaa sportisko formu ieguust? ir tachu atshkjiriiba starp meenesi kopaa ar komandu (kaa neteiksim kursh) un 9 dienaam peec reaalas pludmales (nu labi, ne pludmales, vinjam nedeelju ieprieksh aizsuutiija treneri).
Nu jā, tā nu viņam tā sportiskā forma pazūd, vienkārši izkūp gaisā? Es jau nenoliedzu, ka Messi ir neformā, vienkārši ir bezjēdzīgi runāt par kkādām formām tur, šitie ir formā, šitie ir neformā. Pēc tevis teiktā izriet, ka Barcelona pabeidz sezonu, aizmirst visu ko darījuši un pēc atvaļinājuma atbrauc kā baltas lapas, mhm. Es ar saku tā - RM forma ir venkārši šokējoši slikta, sliktāku neesmu redzējis, vājprāts.
, 2011-08-18 03:06, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: diez vai tu vinju redzeeji visaa augumaa, jo vinsh to dariija tavaa mutee, mazais madrides muljkjiiti
gudrītis mums te atradies!! "lielais"! baigi tu man uzdir** , pilnigi sāku raudāt! un es nedzīvoju madridē tu ākst!
, 2011-08-18 03:07, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: tas ir pilnīgi vienalga, kāds ir rezultāts. Pēc tā nedala sarkanās vai dzeltenās kartiņas.
kā kurš tiesnesis! pagadījās ka bija kkāds lašara
, 2011-08-18 06:37, pirms 14 gadiem
Yaeh Baby-Yeah!
, 2011-08-18 06:59, pirms 14 gadiem
Kã es gribêtu tevi spãrdît
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 08:43, pirms 14 gadiem
trupac rakstīja: Nekaadu paarsteigumu, Real kaa parasti paliek gribot.
Messi overalls nav 99, bet laikam visi 200, bauda skatiities kaa speelee.
P.S Taadu atsaldeni kaa marselo par taadiem gaajieniem uz Krieviju, lai vinjam tur met banaanus uz laukuma. Un Spaanijas futbola federaacijai pavisam noteikti vajadzeetu iedot vinjam labu diskaabeli.
Un pat nebriiniishos, ka mourinjo vini suutija laukumaa ar taadu uzdevumu.
tas ir futbols chaliit, ja tu esi jauns, mudies baigi, bet kriiti kaa vecene un simulee tad arii kaut kaa vajag paarmaaciit. taapat kaa dziivee
, 2011-08-18 08:44, pirms 14 gadiem
zheel, ka laikam visi aizmirsiis messi simulaaciju. tas bija vispaar man galiigi nesaprotams
, 2011-08-18 08:45, pirms 14 gadiem
RUBEN rakstīja: Futbols kā vienmēr savā elementā. Saprotu, cilvēkiem maksā milzu naudas, un lai noturētos "tronī" ir jāspēlē ar visiem atļautiem līdzekļiem (jā, kā pa brīnumu man, simulēšana, un visādi citādi "Anti-Fairplay" paņēmieni futbolā izrādās ir cieņā ), bet nu "come on", vai tiešām pašiem spēlētājiem nepaliek pretīgi skatoties pašiem uz sevi? Izskatās, ka diemžēl, nē.

Interesnati, uzprasīšu futbola pazinējiem ( pats jau kādu laiku diži nesekoju, paskatos tik "lielās" spēles ) ir kāds spēlētājs, kurš neskatoties uz neko, pēc rupjiem pārkāpumiem - ceļās kājās un turpina spēlēt, neaizmet/neaizsper bumbu prom no pretinieku spēlētāja, kad viņs to grib paņemt, pēc mazītiņas strīda situācija nepavērš "ES TEVI TULĪT NOSITĪŠU VECĪT" skatienu uz galveno tiesnesi. Tiešām, interesanti, domāju tādam spēlētājam būtu jaiceļas uz pārējas futbola spēlmaņu sabiedrības.

Uzreiz, atvainojos visiem futbola fanātiem, vienkārši uz vakaru uznāca rakstāmais.
gatuzo, džerards
Slēpts komentārs: imbecile
, 2011-08-18 08:52, pirms 14 gadiem
Creativus rakstīja: Gan jau, ka ja Real būtu uzvarējuši, tad madristas te līdz rītam čurātu biksēs un stāstītu visiem kā Real šajā sezonā ņems visu pēc kārtas.
un nems jau ari !!!!!
, 2011-08-18 08:57, pirms 14 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: un nems jau ari !!!!!
aha, jau ņem
, 2011-08-18 09:39, pirms 14 gadiem
Madride ļoti pielikusi savai spelei.....it ka darija visu pareiz, bet laikam šī sezona atkal piederes Barcai!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 09:52, pirms 14 gadiem
Vai kaads var iemest linku kur speeles beigaas rupji nospeeleeja pret Fabregasu un kur saakaas gruustiishanaas?
, 2011-08-18 09:59, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: starp citu, buutu normaals tiesnesis, mono-marselo jau peec pirmaa sava varonjdarba dotos prom. par dziivnieku-pepi nerunaasim. tur pa "mazam" savaacaas.
madrides prese celj tornii Mesi. nu ko lai dara, ja saveejais supervaronis nekaads.
Tu esi idiots. Kāds sakars Marselu nesavaldībai ar rasismu no tavas puses? Nesavaldās un rupji spēlē tikai mulati un melnādainie? Paaudzies idiņ, tavā komandā it kā melnādaino nav, ne? Lai kā man nepatiktu kāda komanda/spelētājs, nekad neiešu tik tālu, lai sāktu rasistiskus apvainojumus.
, 2011-08-18 10:07, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: ko Reals paraadija beigās bija tas ko tie mērgļi bija pelnījuši par visu savu tēlošanu! zb ka teātri spēlē! Anglija vot ir īstu veču spēle! tur jau tāds Alves vai Maskerano būtu jau noraidīti par simulēšanu!
JA tu redzeeji kaa agraak speeleeja Maskerano Anglijaa tad sapratiisi, ka mainiijaas tieshi Spaanijaa vinjsh. Pirms tam nebija manaama taa simuleeshana tik ljoti.
, 2011-08-18 10:09, pirms 14 gadiem
Lieliska spēle. Kārtējo reizi Mesi parāda, kas ir kas. Laba debija arī Fabregasam sanāca. Skatāms futbols abu komandu izpildījumā. Var teikt, ka garlaicīgi nebija ne mirkli. Apsveicu Barcu ar pelnītu uzvaru. Šī gada sastāvs ir vēl monstruālāks par pērnas sezonas sastāvu, domāju, ka arī šogad trofejas tiks vāktas viena pēc otras.
, 2011-08-18 10:28, pirms 14 gadiem
, 2011-08-18 10:33, pirms 14 gadiem
Nesaprotu tos nabagus, kas saka, ka tā trofeja tpt ir nesvarīga Nu kurš iet uz spēli, lai zaudētu un nedabūtu kausu, jebkādu kausu, kaut vai sētas kausu - visi grib uzvarēt, tas, ka madride nevar uzvarēt Barcu jau ir cits jautājums...
, 2011-08-18 10:37, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: zheel, ka laikam visi aizmirsiis messi simulaaciju. tas bija vispaar man galiigi nesaprotams
Domāji to epizodi, kad Marselu speciāli ar kāju gaisā aizķēra Mesi? Par tādām lietām normāli tiesneši dod sarkanās. Paveicās, ka tiesnesis nepamanīja, bet atkārtojumā viss bija labi redzams
, 2011-08-18 10:44, pirms 14 gadiem
Man tikai nāk smiekli par klasiskajām simulēšanas diskusijām. Tāda sajūta, ka vairums "Real" fanu nemaz spēli nav redzējuši, tikai atsaucas uz pāris pērnās sezonas dueļiem. Laikam jau ļoti grauž, ka redz tikai to, ko vēlas redzēt Šajā spēlē "Barcelona" spēlētāju simulāciju skaits noteikti nebija lielāks par "Real" simulāciju skaitu. Turklāt man neizskatījās, ka abu komandu izpildījumā būtu īpaši daudz tēlošanas, vismaz ne vairāk kā citās līgās un turnīros.
, 2011-08-18 10:45, pirms 14 gadiem
, 2011-08-18 10:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Man tikai nāk smiekli par klasiskajām simulēšanas diskusijām. Tāda sajūta, ka vairums "Real" fanu nemaz spēli nav redzējuši, tikai atsaucas uz pāris pērnās sezonas dueļiem. Laikam jau ļoti grauž, ka redz tikai to, ko vēlas redzēt Šajā spēlē "Barcelona" spēlētāju simulāciju skaits noteikti nebija lielāks par "Real" simulāciju skaitu. Turklāt man neizskatījās, ka abu komandu izpildījumā būtu īpaši daudz tēlošanas, vismaz ne vairāk kā citās līgās un turnīros.
Bet kam tu to stāsti? Real fani tpt meklēs attaisnojumus, jo kkā tak KĀRTĒJAIS zāģis ir jāizskaidro!
, 2011-08-18 10:48, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu esi idiots. Kāds sakars Marselu nesavaldībai ar rasismu no tavas puses? Nesavaldās un rupji spēlē tikai mulati un melnādainie? Paaudzies idiņ, tavā komandā it kā melnādaino nav, ne? Lai kā man nepatiktu kāda komanda/spelētājs, nekad neiešu tik tālu, lai sāktu rasistiskus apvainojumus.
Labāk piesienies "savējiem", kas Mesi par punduri saukā! Tas ir vēl sliktāk par rasismu, ja cilvēku apsmej viņa izskata dēļ (kam ir sakars ar senākām veselības problēmām).
, 2011-08-18 10:50, pirms 14 gadiem
, 2011-08-18 10:50, pirms 14 gadiem
Prizs rakstīja: Bet kam tu to stāsti? Real fani tpt meklēs attaisnojumus, jo kkā tak KĀRTĒJAIS zāģis ir jāizskaidro!
Visus "Real" fanus gan nebāztu vienā maisā, tomēr vairākums tiešām ir īsti aizbildinājumu karaļi. Un šoreiz ir īpaši sāpīgi, jo mīluļi nespēja pieveikt formā neesošu "Barcu". Bet "Barcelona" arī bez ātruma ir daudz labu trumpju, kurus šonakt redzējām Prieks, ka pat neviens "Real" fans nevar pateikt, ka katalāņu uzvara bija nepelnīta
, 2011-08-18 10:58, pirms 14 gadiem
Reals sogad izskatas labaki ka pagjusho kad, bet barca tapat ir labaka komanda pasaue
, 2011-08-18 11:05, pirms 14 gadiem
Eee..super debija!
, 2011-08-18 11:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Visus "Real" fanus gan nebāztu vienā maisā, tomēr vairākums tiešām ir īsti aizbildinājumu karaļi. Un šoreiz ir īpaši sāpīgi, jo mīluļi nespēja pieveikt formā neesošu "Barcu". Bet "Barcelona" arī bez ātruma ir daudz labu trumpju, kurus šonakt redzējām Prieks, ka pat neviens "Real" fans nevar pateikt, ka katalāņu uzvara bija nepelnīta
uzvareeja, jaa, shajaa speelee varbuut pat pelniiti. Messi ar tiem diviem goliem nedaudz miikstinaja savu drausmiigo simulaaciju, ko neviens laikam taa arii neatcereesies. Bet tajā pašā laikā, pirmo spēli atceroties madride bija pelnījusi uzvaru. Bet galvenais manuprāt ir tas, ka barsas fanu sirdīs tagad noteikti ir parādījusies tādas mazas šaubas, ka tomēr reals ir spējīgs barsu uzvilkt un nopietnu sagādāt ļoti nopietnu konkurenci
, 2011-08-18 11:11, pirms 14 gadiem
Kapec Ronaldu ir ieskaititi pirmie varti? atkartojuma bija skaidri redzams, ka vinsh tai bumbai nepieskaras?!
, 2011-08-18 11:11, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk piesienies "savējiem", kas Mesi par punduri saukā! Tas ir vēl sliktāk par rasismu, ja cilvēku apsmej viņa izskata dēļ (kam ir sakars ar senākām veselības problēmām).
Es neesmu no tiem, kas nolaižas tik zemu. Un šajā rakstā neviens Messi par punduri nav nosaucis. Nav smiekīgi, ka Barcas fans ir rasists, kaut gan viņa paša komandā ir, piemēram, Abidāls?
, 2011-08-18 11:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Visus "Real" fanus gan nebāztu vienā maisā, tomēr vairākums tiešām ir īsti aizbildinājumu karaļi. Un šoreiz ir īpaši sāpīgi, jo mīluļi nespēja pieveikt formā neesošu "Barcu". Bet "Barcelona" arī bez ātruma ir daudz labu trumpju, kurus šonakt redzējām Prieks, ka pat neviens "Real" fans nevar pateikt, ka katalāņu uzvara bija nepelnīta
Tātad, ja ņemam abas spēles kopā, tu uzskati, ka Barcelona kopumā bija labāka? Pilnībā nepiekrītu, ja ņem vērā sniegumu kopumā, Real pat bija labāki. Ja par otro spēli nevaru teikt, ka Barcelona uzvara bija nepelnīta (kaut gan man liekas, ka godīgākais rezultāts būtu bijis neizšķirts), tad pirmajā spēlē Real bija daudz labāki un noteikti bija pelnījuši uzvarēt, bet paši vainīgi, ka nespēja izmantot daudzās iespējas.
, 2011-08-18 11:22, pirms 14 gadiem
Jus stulbeni, ta pat ka delfi. Kurs ir sesks favregas? Nekad par tadu neesmu dzirdejis. Neskatoties uz to ka sekoju futbolam jau kadus 20 gadus.
, 2011-08-18 11:26, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja par otro spēli nevaru teikt, ka Barcelona uzvara bija nepelnīta (kaut gan man liekas, ka godīgākais rezultāts būtu bijis neizšķirts),
3 shedevri pret 2 rikoshetiem no Barsalonas speletajiem? (1. gadijuma "piespeles bridi", 2. gadijuma izsitot no soda laukuma)?
, 2011-08-18 11:37, pirms 14 gadiem
HB rakstīja: 3 shedevri pret 2 rikoshetiem no Barsalonas speletajiem? (1. gadijuma "piespeles bridi", 2. gadijuma izsitot no soda laukuma)?
1.Messi gols tiešām šedevrs, kur ļoti neveikmīgi nospēlēja centra aizsargi, ka pat Messi tuvāk bija Ronaldu nevis Pepe vai Karvalju. Un runa neiet tikai par goliem. Tu laikam domā, ka Real vakar nekādu cerību nebija, ja?
, 2011-08-18 11:40, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neesmu no tiem, kas nolaižas tik zemu. Un šajā rakstā neviens Messi par punduri nav nosaucis. Nav smiekīgi, ka Barcas fans ir rasists, kaut gan viņa paša komandā ir, piemēram, Abidāls?
kursh no mums ir rasists? ja cilveeks ir meerkakjis, uzvedas kaa maarkakjis un uzbruuk citiem cilveekiem kaa meerkakjis, tad vinsh ir meerkakjis. lai vai tas buutu marselo, pepe vai ramoss, kursh ir lielaaks meerkakjis nekaa marselo, bet mazaaks meerkakjis nekaa pepe.

un klausies. kur tu, ciiniitaaj pret rasismu, biji peec pirmaas speeles, ka monkey chants tika veersti pret Alevshu?
, 2011-08-18 11:50, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: kursh no mums ir rasists? ja cilveeks ir meerkakjis, uzvedas kaa maarkakjis un uzbruuk citiem cilveekiem kaa meerkakjis, tad vinsh ir meerkakjis. lai vai tas buutu marselo, pepe vai ramoss, kursh ir lielaaks meerkakjis nekaa marselo, bet mazaaks meerkakjis nekaa pepe.

un klausies. kur tu, ciiniitaaj pret rasismu, biji peec pirmaas speeles, ka monkey chants tika veersti pret Alevshu?
Es vismaz protu cienīt pretinieku komandu. Piekrītu, ka Marselu gājiens bija pilnīgi nevajadzīgs, bet tas, kā tu uzvedies, ir vnk idiotiski. Un man vēl brūk kko virsū? Atrodi kaut vienu manu komentu, kur esmu apvainojis Barcelonas spelētājus?
, 2011-08-18 11:50, pirms 14 gadiem
Tie arābi laikam ir pārņēmuši ja ne visu pasaules futbolu tad pusi noteikti, jau pat uz Barcelona krekliem rakstīts Quatar Foundation. Daudz gan viņiem tā snaftas
, 2011-08-18 12:07, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es vismaz protu cienīt pretinieku komandu. Piekrītu, ka Marselu gājiens bija pilnīgi nevajadzīgs, bet tas, kā tu uzvedies, ir vnk idiotiski. Un man vēl brūk kko virsū? Atrodi kaut vienu manu komentu, kur esmu apvainojis Barcelonas spelētājus?
paga paga. tu jau tur saskatiiji kaut ko rasistisku. ja cilveeks speeles laikaa 2x izdaraas kaa peedeejais meerkakjis, vinsh ir meerkakjis. un vienalga, vai vinsh ir balts, melns vai zils. tieshi taapat kaa ramoss ir dziivnieks, jo piebeidza nabaga vaartsarga Ribkas karjeru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: X6 Yo
, 2011-08-18 12:29, pirms 14 gadiem
X6 Yo rakstīja: Ronaldo vairāk spēlē kā malējais pussargs, bet Messi kā uzbrucējs. Tas tākā loģiski ka uzbrucējam ir vairāk golu kā pussargam
jā kā tad! malējais pussargs
, 2011-08-18 12:43, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: gatuzo, džerards
Džerards ne tik daudz simulē un vārtās kā notēlo pārkāpumu, kas pēc manām domām ir vēl trakāk. Pārsvarā visās epizodēs kur Barcas spēlētāji tur vārtās ir arī kaut kas noticis, asi nospēlēts, bet ja mēģina nopelnīt soda sitienus un pendeles tas ir vienkārši nožēlojami.
, 2011-08-18 13:00, pirms 14 gadiem
artursponimatcenko rakstīja: barca sukas real un real bus spanijas cempioni tu mudzi ...
barsa atstoijs simuletaju barss...
Simulācija ir daļa no futbola. Un Real nekad nesimulē? Tu Esi ābols.
, 2011-08-18 13:16, pirms 14 gadiem
boldes rakstīja: uzvareeja, jaa, shajaa speelee varbuut pat pelniiti. Messi ar tiem diviem goliem nedaudz miikstinaja savu drausmiigo simulaaciju, ko neviens laikam taa arii neatcereesies. Bet tajā pašā laikā, pirmo spēli atceroties madride bija pelnījusi uzvaru. Bet galvenais manuprāt ir tas, ka barsas fanu sirdīs tagad noteikti ir parādījusies tādas mazas šaubas, ka tomēr reals ir spējīgs barsu uzvilkt un nopietnu sagādāt ļoti nopietnu konkurenci
Tā kā "Barca" nebija optimālā fiziskajā formā, tad drīzāk "Real" būtu jāuztraucas par to, kā uzvarēt katalāņus, kad viņi sasniegs optimālo formu. Šosezon "Barca" būs vēl spēcīgāka. "Real" var centies tikai turēt līdzi.

Un nekāds drausmīgas simulācijas nebija, vismaz ne šajā spēlē. Kaut ko būsi izfantazējis.
, 2011-08-18 13:22, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neesmu no tiem, kas nolaižas tik zemu. Un šajā rakstā neviens Messi par punduri nav nosaucis. Nav smiekīgi, ka Barcas fans ir rasists, kaut gan viņa paša komandā ir, piemēram, Abidāls?
Šajā nē, bet tā ir regulāra parādība. Un tam, ka cilvēks uzvedas kā pērtiķis, uzreiz nenorāda uz to, ka viņam ir tumšāka ādas krāsa. Cilvēks vispār ir cēlies no pērtiķa, tāpēc uz jebkuru psihopātu varētu attiecināt šādu salīdzinājumu, lai gan ne visi pērtiķi, protams, ir tik agresīvi.
, 2011-08-18 13:26, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tātad, ja ņemam abas spēles kopā, tu uzskati, ka Barcelona kopumā bija labāka? Pilnībā nepiekrītu, ja ņem vērā sniegumu kopumā, Real pat bija labāki. Ja par otro spēli nevaru teikt, ka Barcelona uzvara bija nepelnīta (kaut gan man liekas, ka godīgākais rezultāts būtu bijis neizšķirts), tad pirmajā spēlē Real bija daudz labāki un noteikti bija pelnījuši uzvarēt, bet paši vainīgi, ka nespēja izmantot daudzās iespējas.
Tieši tā - "Real" paši bija vainīgi. Ar sliktu realizāciju Tu nevari būt labāks par komandu, kura ielaiž tik pat vai mazāk vārtu, bet realizē savus momentus ar krietni augstāku realizācijas procentu. "Barcelona" komandā ir vairāk talanta un tā ir labāka kā komanda, tā ka rezultāts summā ir tikai likumsakarīgs, patīk Tev tas vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-08-18 16:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā kā "Barca" nebija optimālā fiziskajā formā, tad drīzāk "Real" būtu jāuztraucas par to, kā uzvarēt katalāņus, kad viņi sasniegs optimālo formu. Šosezon "Barca" būs vēl spēcīgāka. "Real" var centies tikai turēt līdzi.

Un nekāds drausmīgas simulācijas nebija, vismaz ne šajā spēlē. Kaut ko būsi izfantazējis.
messi=uzvara!iznem messi un piz*a tai barsai..turpreti realmadrid ja nav CR ta viss turpinas
, 2011-08-18 17:17, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: saliidzinaasim. Messi - 2 speelees 3 goli un 2 piespeeles, CR7 viens gols un tas pats kaa no baljkja atleca
ok salīdzināsim varbūt to cik Ronaldo pagājušajā sezonaa golus iesita! ja nemaldos viņam bija vairāk par Messi! un divos gados viņs jau ir ielicis 100 bankas!
, 2011-08-18 17:38, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: ok salīdzināsim varbūt to cik Ronaldo pagājušajā sezonaa golus iesita! ja nemaldos viņam bija vairāk par Messi! un divos gados viņs jau ir ielicis 100 bankas!
kopumaa visos turniiros vinjiem bija vienaadi. tikai viena probleema. to ciparu CR7 savaaca sezonas beigaas - neko neizshkjiroshaas speelees pret nemotiveetiem pretiniekiem. kameer Messi ir bankas pret madridi, Arsenal, UCL finaalaa...
nav jau, protams, tas velns tik melns un CR7 sit arii iekshaa svariigaas speelees, bet vinja egoisms nekur jau nepaliek.
, 2011-08-18 18:07, pirms 14 gadiem
madridrealfan rakstīja: ok salīdzināsim varbūt to cik Ronaldo pagājušajā sezonaa golus iesita! ja nemaldos viņam bija vairāk par Messi! un divos gados viņs jau ir ielicis 100 bankas!
Messi pēdējās divās sezonās ir tieši 100 vārti. Savukārt CR iesitis 89 golus. Varbūt vēlies parunāt arī par rezultatīvām piespēlēm?
, 2011-08-18 18:11, pirms 14 gadiem
Ta tik bija spele,labaku atbildes macu nevareja iedomaties!
Abas komandas cinijas lidz galam bet labaka izrava uzvaru!!!
riebjas Marcelo un Pepe.
, 2011-08-18 18:19, pirms 14 gadiem
Real nekas nespīd pēc tam, kad Benzema izmanto katru piekto iespēju un pundurturkam nervi ir vājiāki, kā blondīnei mēnešreizēs ...
, 2011-08-18 19:09, pirms 14 gadiem
secinaajums - komanda, kas taa lepojas ar savu komandas speeli, izceela kausu pateicoties vienam speeleetaajam - messi, visaadi citaadi buutu dabujuushi pa muguru kaartiigi
, 2011-08-18 19:16, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā kā "Barca" nebija optimālā fiziskajā formā, tad drīzāk "Real" būtu jāuztraucas par to, kā uzvarēt katalāņus, kad viņi sasniegs optimālo formu. Šosezon "Barca" būs vēl spēcīgāka. "Real" var centies tikai turēt līdzi.

Un nekāds drausmīgas simulācijas nebija, vismaz ne šajā spēlē. Kaut ko būsi izfantazējis.
Aha, Real sezonas pirmajās 2 spēlēs jau bija optimālajā formā un sezonas gaitā nekļūs labāki. Real saglabājot komandas kodolu, vēl vairāk saspēlējoties, šosezon noteikti kļūs vājāki. Tā iznāk pēc tavām domām laikam.
, 2011-08-18 19:18, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šajā nē, bet tā ir regulāra parādība. Un tam, ka cilvēks uzvedas kā pērtiķis, uzreiz nenorāda uz to, ka viņam ir tumšāka ādas krāsa. Cilvēks vispār ir cēlies no pērtiķa, tāpēc uz jebkuru psihopātu varētu attiecināt šādu salīdzinājumu, lai gan ne visi pērtiķi, protams, ir tik agresīvi.
Tik nez kpc neesmu manījis, ka par pērtiķiem tiktu saukti baltādainie sportisti ne futbola, ne citu sporta veidu sadaļā. Ko tas liecina?
, 2011-08-18 19:24, pirms 14 gadiem
re kur laba analiize par visiem notikumiem (ar dazhaadaam kameraam)

meerkakji pepe un marselo
Los demonios de Mourinho

Vilja no muguras pagruuzh ozilu
La agresión entre Villa y Özil

meerkakjis TSO vs Villanova (dazhaadas kameras, TSO skaisti dabuu pa ausi)
El dedo de Mou

baltaa peertikja TSO provokaacijas
"Aquí huele mal"
, 2011-08-18 19:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā - "Real" paši bija vainīgi. Ar sliktu realizāciju Tu nevari būt labāks par komandu, kura ielaiž tik pat vai mazāk vārtu, bet realizē savus momentus ar krietni augstāku realizācijas procentu. "Barcelona" komandā ir vairāk talanta un tā ir labāka kā komanda, tā ka rezultāts summā ir tikai likumsakarīgs, patīk Tev tas vai nē.
Ja Real, spēlējot kā Barcelona 1.spēlē, iegūtu šo Spānijas Superkausu, tu šeit atskrietu pirmais un bļautu, ka Real nepelnīti ieguvis titulu un ka tā bija haļava. Pat daži Barcelonas fani pēc pirmās spēles atzina, ka Real spēlēja daudz labāk un ka var būt laimīgi par neizšķirtu tajā spēlē. Tu vispār esi tik smieklīgs. Atceros, kad Real ieguva Karaļa kausu, tad teici, ka tas tituls sūds vien ir. Redzēji Barcelonas spēlētāju sejas pēc tā zaudējuma? Ja viņiem nebūtu bijis tas fināls svarīgs, tad diez vai visa komanda būtu tik sarūgtināta pēc tā zaudējuma.
, 2011-08-18 21:58, pirms 14 gadiem
Rai4a rakstīja: messi=uzvara!iznem messi un piz*a tai barsai..turpreti realmadrid ja nav CR ta viss turpinas
Vairums Mesi antifanu tam nepiekrīt, bet viss par to liecina...vismaz par to, ka Mesi ir tāds kā uzvaras garants. Bet "Barcelona" noteikti nav tikai Mesi vien, tas arī ir skaidrs. Kas attiecas uz CR, tad viņš ir pietiekoši nozīmīga figūra "Real" sastāvā. Bez viņa "Real" būtu mazākas izredzes cīnīties ar "Barcelona" un ne tikai.
, 2011-08-18 22:14, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Aha, Real sezonas pirmajās 2 spēlēs jau bija optimālajā formā un sezonas gaitā nekļūs labāki. Real saglabājot komandas kodolu, vēl vairāk saspēlējoties, šosezon noteikti kļūs vājāki. Tā iznāk pēc tavām domām laikam.
"Barcelona" komanda ir ilgus gadus būvēta sistēma, kura neradās tikai ar Pepes ērā, bet krietni pirms tam. "Real", protams, var sapirkt daudz ko un sezonas laikā progresēt, bet "Barcai" jau viss ir, vajag tikai sasniegt savu labāko fizisko kondīciju un lieta darīta. Man Tev nav jāstāsta, kādā formā šobrīd ir abas komandas, Tu pats noteikti visu labi redzi. Cita lieta, ja redzi to, ko vēlies redzēt, bet tās jau ir Tavas problēmas.

Tavs novērojums par "pērtiķiem" liecina, ka liela daļa cilvēku ir stereotipu varā un neapsaukā baltādainos par pērtiķiem, jo šos dzīvniekus nezināmu iemeslu dēļ asociē ar melnādainajiem. Lūk tā ir rasisma sakne. Latvieši jau izsenis sliktus cilvēkus saukuši par "mērkaķiem", kas būtībā tie paši pērtiķi vien ir, tā ka ar ādas krāsu tam pēc loģikas nekāda sakara nevajadzētu būt. Ja kāds domā citādāk, viņš ir rasists.

Tici man, ja "Real" neticamā kārtā uzlabotu savu realizāciju un godīgā cīņā pārspētu "Barcelona", es atzītu, ka uzvara ir pelnīta. Jau pirms spēles bija nojauta, ka cīņa būs sīva un viegli nebūs. Kas attiecas uz superkausiem, tad joprojām domāju, ka tie ir maznozīmīgi. Ne reizi vien esmu teicis, ka pa retam paskatos Anglijas superkausa izcīņu, bet lielākoties superkausu mačus ignorēju. Neredzēju arī Karaļa kausa izcīņas finālu, jo es koncentrējos tikai uz Eiropas valstu vadošajām līgām un eirokausiem. Man personīgi šis kauss neko nenozīmē, jo tas neko nepierāda. Spēle, protams, interesanta, tāpēc prieks ka sanāca to noskatīties. Šī gan nebija ierastā "Barca", bet visa jautrība vēl tikai priekšā, tā ka dzīvosim redzēsim.
, 2011-08-18 22:58, pirms 14 gadiem
Barca ir un paliek labākais klubs pasaulē un vēsturē, spēlētāji labākie it sevišķi Messi. Baigais prieks, ka iedūra dunci mugurā Maurinjo un visiem viņa padotajiem, kuri golus māk iesist ar Dieva palīdzību, nevis ar meistarību. tagad Barsa zirgā, vairs nezaudēs nevienu spēli šogad un it sevišķi Reālam ar saldo priekšgalā. Mes que un club!!! Forca Barca!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja