Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Vācija uzvar papildlaikā un iegūst Pasaules kausu

Rolands Eliņš

Vācija uzvar papildlaikā un iegūst Pasaules kausu
Vācijas futbolisti svin panākumu
Foto:AFP/Scanpix

Par Pasaules kausa ieguvēju 2014. gada finālturnīrā kļuvusi Vācijas izlase, kura papildlaikā ar 1:0 pieveica Argentīnu. Uzvaras vārtus guva Mario Gece, un nu Vācija kļuvusi par četrkārtējo pasaules čempioni.

Pirms spēles
Pasaules kausa izcīņā bija sasniegusi savu kulmināciju, taču uz to no malas bija spiests noraudzīties Sami Kedira, kurš iesildoties guva traumu. Viņa vietu sākumsastāvā ieņēma Kristofs Krāmers, savukārt Argentīna rezervē atstāja Serhio Agvero un Anhelu di Mariju, kuri iepriekš bija guvuši traumas, tiesa, viņu iziešanu laukumā neviens nebija oficiāli noliedzis.

Pirms svarīgākās futbola spēles šajā četrgadē savu viedokli atgādināja apmēram 300 demonstranti, kuri pie stadiona ieejas protestēja pret milzīgajiem izdevumiem, rīkojot Pasaules kausa izcīņu. Spēli gan tas neaizkavēja, un futbola izrāde "Maracana" stadionā varēja sākties

Argentīna veido asus pretuzbrukumus, Hevedess trāpa pa vārtu stabu
Vācija mača sākumā bumbu kontrolēja vairāk, taču uzreiz par sevi lika manīt argentīniešu ātrums pretuzbrukumos - te Igvains par mata tiesu sita garām, te soda laukumā ielauzās Mesi. Vācija tikmēr tika pie diviem soda sitieniem no labām pozīcijām, kuras abas izniekoja, taču īstais nervu pārbaudījums sekoja 22. minūtē. Toni Krosa atspēle aizsargam nonāca pie Igvaina, kurš bija pilnīgi brīvs Vācijas vārtu priekšā - šķiet, ko tādu negaidīja arī Igvains un aizsita garām, nemaz necenšoties apspēlēt Manuelu Noieru viens pret vienu.

Taču Igvains bija nekļūdīgs 30.minūtē, raidot bumbu vārtos pēc Laveci centrējuma, tiesa, fiksētā aizmugure lika rezultātam palikt neatklātam. Vācija varēja atviegloti nopūsties, taču iepriekš sadursmē gūtā trauma izrādījās pārāk nopietna Krāmeram - viņa vietā devās Andrē Širle. Uzreiz pēc viņa nākšanas laukumā radās bīstams moments pie Romero vārtiem, taču - aizmugure.

40.minūtē Vāciju pretuzbrukumā atkal pieķēra Mesi, kurš prasmīgi nogādāja bumbu pie Laveci, taču pēdējā brīdī glāba aizsargs Boatengs. Vācijai gan bija iespēja visu vērst par labu, kad puslaika pēdējā minūtē lieliski ar galvu sita Benedikts Hevedess, taču bumba trāpīja pa vārtu stabu. Lai arī pēc puslaika 0:0, par garlaicīgu šo futbolu nosaukt grūti.

Bīstamu momentu maz, taču spriedze - nemitīga
Otrā puslaika sākumā laukumā devās Agvero un iniciatīvu savās rokās bija pārņēmusi Argentīna. Mesi izkārtoja sev labu sitiena pozīciju, taču sita nedaudz garām. Nu pretuzbrukumu taktiku nācās pielietot Vācija, taču caurumus Argentīnas aizsardzībā bija pagrūti atrast. Savukārt laukuma otrā pusē Noiers, spēlējot izgājienā, ietriecās Igvainā, sagādājot viņam pamatīgu sasitumu, turklāt netiekot sodīts par to.

Spēle pamazām kļuva piesardzīgāka un pārvirzījās Argentīnas laukuma pusē, taču joprojām nebija pazuduši Mesi caurgājieni, no kuriem katrs lika nodrebēt Vācijas līdzjutējiem. Nomainīts tika Igvains, bet 80. minūtē pie bumbas pretinieku soda laukumā tika Hevedess - šoreiz viņam uzsist neļāva, un pendele arī netika nozīmēta. Mača noskaņu nedaudz pabojāja laukumā izskrējis līdzjutējs, bet viņa izgājiens uzvaru pamatlaikā nevienai no komandām nenesa. Kompensācijas laikā ļoti bīstamu uzbrukumu izveidoja Vācija, taču pietrūka noslēdzošā sitiena.

Gece - uzvaras vārtu autors
Papildlaika sākumā Vācijai bija jāizvirzās vadībā, taču viens no retajiem, kurš tā nedomāja bija Serhio Romero - viņš teju neticamāk veidā atvairīja Širles sitienum bet Ezilam pēc tam vairs neviens sist neļauj. Likās, ka Argentīna iesēdusies aizsardzībā, taču sekoja ilgs tās uzbrukums, kura noslēgumā pēc Hummelsa kļūdas viens pret vārtsargu palika Palasio, tomēr neprata izmantot izdevību.

Papildlaika otrajā pusē vairākkārt noteikumi tika pārkāpti pret Šveinsteigeru, un vācu pussargam divcīņā tika pārsista seja. Viņš spēli varēja turpināt, un pieredzēja savas izlases slavas mirkli - ar centrējumu vārtu priekšā Širle atrada uz maiņu nākušo Mario Gece, kurš kritienā guva vārtus.

Papildlaika izskaņā Argentīnai vēl bija pāris iespējas, bīstamākā - Mesi soda sitiens no apmēram 25 metriem, taču viņa sistā bumba kopā ar Argentīnas cerībām uzlidoja augstu gaisā, un par pasaules čempioni kļuva Joahima Lēva trenētā Vācijas izlase. Vācieši Pasaules kausu ieguvuši ceturto reizi, taču kā vienota valsts (pirms tam VFR) - pirmo reizi.

Par turnīra labāko vārtsargu tika atzīts vācietis Manuels Noiers, savukārt Zelta bumba nonāca Lionela Mesi rīcībā, kurš gan pārāk priecīgs par šo atzinību neizskatījās.

Vācija-Argentīna 1:0 (0:0)

Vārti: Gece 113`
Brīdinājumi: Šveinsteigers 29` Hevedess 32` - Maskerāno 64` Agvero 65`
Vācija:Noiers, Hummels, Boatengs, Hevedess, Lāms, Šveinsteigers, Ezils (Mertasakers 119`), Krāmers (Širle 32`), Kross, Millers, Kloze (Gece 88`)
Argentīna: Romero, Zabaleta, Demičelis, Roho, Garajs, Maskerāno, Peress (Gago 86`), Bilja, Igvains (Palasio 77`), Mesi, Laveci (Agvero 46`)
Galvenais tiesnesis: Nikolo Ricoli (Itālija)

StatistikaVācArg
Bumbas kontrole60%40%
Sitieni (Rāmī)10(7)10(2)
Aizmugures32
Stūra sitieni53
Pārkāpumi2015

Pasaules kausa finālspēles

GadsFinālsRezultāts
1930Urugvaja - Argentīna4:2
1934 Itālija - Čehoslovākija2:1
1938Itālija - Ungārija4:2
1950Urugvaja - Brazīlija2:1
1954VFR - Ungārija3:2
1958Brazīlija - Zviedrija5:2
1962Brazīlija - Čehoslovākija3:1
1966Anglija - VFR4:2 (pag.)
1970Brazīlija - Itālija4:1
1974VFR - Nīderlande2:1
1978Argentīna - Nīderlande3:1 (pag.)
1982Itālija - VFR3:1
1986Argentīna - VFR3:2
1990VFR - Argentīna1:0
1994Brazīlija - Itālija0:0 (3:2 11 m.s.)
1998Francija - Brazīlija3:0
2002 Brazīlija - Vācija2:0
2006Itālija - Francija1:1 (5:3 11 m.s.)
2010Spānija - Nīderlande1:0 (pag.)
2014Vācija-Argentīna1:0 (pag.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:27, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: pff, neredzu ar ko savainots Ronaldo ir sliktāks par šādu Messi! Žēl, ka netika pie 11m, ko visvairāk gaidīju. Bija jau tie lašaras stirpi!
Un mani vēl mēdz dēdēt par "heiteri"? Ronaldu jau sen kā mājās, un par Portugāli neviens vairs nediskutē.

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:27, pirms 10 gadiem
Slavens rokmūziķis rakstīja: Duucis, 08:54, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
Uz labākā spēlētāja balvu bij vairāki pretendenti. Tomēr Messi piedalījās pie 5 komandas vārtiem no 8 un viņa komanda spēlēja finālā, tātad Robens atkrīt, jo lai iegūtu balvu nespēlējot finālā ir jāizdara kautkas kas ir galvastiesu pārāks par pārējiem pretendentiem. Uzskatu ka balvu varējo dot arī Noieram, jo bez viņa Vācija būtu atmetusies jau pret Franciju. Noeiram pietiks ar čempiona titulu un zelta cimdiem...
Protams, tik žēl, ka FIFA dod zelta bumbu par sasniegto apmēram grupu turnīra fāzē. Izslēgšanas spēlēs Messi pazuda, un spīdēja pavisam citi spēlētāji, un es pat teiktu, ka Noiers bija labākais.

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:28, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un mani vēl mēdz dēdēt par "heiteri"? Ronaldu jau sen kā mājās, un par Portugāli neviens vairs nediskutē.
Es gan šeit baigi nerunāju par Portugāli puikiņ!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:29, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, tik žēl, ka FIFA dod zelta bumbu par sasniegto apmēram grupu turnīra fāzē. Izslēgšanas spēlēs Messi pazuda, un spīdēja pavisam citi spēlētāji, un es pat teiktu, ka Noiers bija labākais.
Apaļas nulles vērts viedoklis. Un jau šķita, ka esi pieaudzis vīrietis. Labāk paliec pie basketbola, jo ar futbola vērtēšanu Tev pēdējā laikā kaut kā galīgi nevedas

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:29, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es gan šeit baigi nerunāju par Portugāli puikiņ!
Nav jau arī ko runāt, un par Ronaldu ne tik

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:31, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Apaļas nulles vērts viedoklis. Un jau šķita, ka esi pieaudzis vīrietis. Labāk paliec pie basketbola, jo ar futbola vērtēšanu Tev pēdējā laikā kaut kā galīgi nevedas
Tu gribi teikt, ka piekrīti un Messi zelta bumba ir likumsakarīgs iznākums? Ja jā, tad tieši tev te nav ko meklēt. Marš būdā!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:32, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nav jau arī ko runāt, un par Ronaldu ne tik
Par Messi, viss jāsaka priekšā ...

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:34, pirms 10 gadiem
Patīkami lasīt Real kepku skaudību!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-14 10:34, pirms 10 gadiem
Kas attiecas uz Mesi, tad viņš patiešām guva pusi no komandas vārtiem, turklāt piedalījās vēl vienu vārtu gūšanā. Turnīra laikā Mesi kļuva tikai labāks, tāpēc pārmetumi par izslēgšanas mačiem nav saprotami. Mesi palīdzēja salīdzinoši viduvējai Argentīnas izlasei sasniegt to, kas 24 gadu laikā daudz spožākiem sastāviem nebija izdevies. Vai ir vēl kādi jautājumi, nedomāju vis

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:37, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu gribi teikt, ka piekrīti un Messi zelta bumba ir likumsakarīgs iznākums? Ja jā, tad tieši tev te nav ko meklēt. Marš būdā!
Nē, es uzskatu, ka varēja dot Noieram vai Robenam, bet jāatzīst, ka Mesi kopējais ieguldījums viduvējās Argentīnas ceļā līdz finālam bija ievērojams. 99% "heiteru" mutes, kuras tie virināja kopš 2010.gada, turnīra gaidā vienkārši tika aizvērtas, tas vien daudz ko izsaka.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Patīkami lasīt Real kepku skaudību!
Es līdz šim nebiju domājis, ka One Man Show ir "kepka", bet laikam nāksies pārskatīt viedokli.

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:42, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es līdz šim nebiju domājis, ka One Man Show ir "kepka", bet laikam nāksies pārskatīt viedokli.
Ne tikai viņš, bet vēl divi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:42, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, es uzskatu, ka varēja dot Noieram vai Robenam, bet jāatzīst, ka Mesi kopējais ieguldījums viduvējās Argentīnas ceļā līdz finālam bija ievērojams. 99% "heiteru" mutes, kuras tie virināja kopš 2010.gada, turnīra gaidā vienkārši tika aizvērtas, tas vien daudz ko izsaka.
Aizvērtas būtu, tad, ja ARG paceltu kausu. Šobrīd šī balva ir iedota vairāk kā mierinājums Messi. Protams viņš bija komandas līderis, izteikts. Bet padomā, viņam par līderi savā komandā kļūt ir daudz vieglāk, nekā vāciešiem. Bez tam, Noiers bija izteikti labākais, un glāba komandu arī daudz reizes. Un aizvadīja visu turnīru ļoti labi.

Stabilitāte ir tas, ko vērtēju visaugstāk. Messi bija lielisks grupu turnīrā, un tad viņš vnk pazuda. Manuprāt labākais ir tas, kurš aizvada visu turnīru labi, nevis tikai pāris spēles. Protams, viņu atzina par labāko 4 spēlēs. Viss okk, bet Noieru cik spēlēs? Tāpat viņš bija kandidāts uz šo titulu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:43, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es līdz šim nebiju domājis, ka One Man Show ir "kepka", bet laikam nāksies pārskatīt viedokli.
ibio, kepka? ķip tas laikam ir kkāds uzbrauciens ne? no tiem, kuri tik pie datora sēž

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:43, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ne tikai viņš, bet vēl divi
Kuri tad? Hala Madrid? Vai kā tur to putnu sauca? Man labāk patīk ASV "kepka" Modrītis, kurš nevarēja izdomāt, par ko fanot savstarpējā spēlē, par Portugāli vai par ASV. Beigās izvēlējās Ronladu. Lūk kur īsta "kepka"!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:47, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kuri tad? Hala Madrid? Vai kā tur to putnu sauca? Man labāk patīk ASV "kepka" Modrītis, kurš nevarēja izdomāt, par ko fanot savstarpējā spēlē, par Portugāli vai par ASV. Beigās izvēlējās Ronladu. Lūk kur īsta "kepka"!
Haha Madrid un Pļutka-Zigfrīds zem grādiem savas rupeklības te kaisīja Var jau saprast kpc tāds aizvainojums.
Bet kas attiecas uz Modrīti, īsts Obamas piekritējs, demokrātijas kalngals....

  +2 [+] [-]

, 2014-07-14 10:53, pirms 10 gadiem
markiss3 rakstīja: zelta bumbas vietaa tam messelim vajadzeeja iedot zilo liiko . vacija malacji , paraadija kas ir komandas speele visaa kausa izciinjas garumaa
tu arī esi malacjis

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:55, pirms 10 gadiem
Altemix rakstīja: Taču runājot par spēli, kā jau paredzēju iepriekš. Ja pirmajās 20-30 minūtēs Vācija neiesitīs, komandu izredzes būs 50:50. Tā arī notika. Lai arī Vācija uzvarēja, tikpat labi arī viss varēja būt otrādi, ja Argentīna izmantotu vienu no savām daudzajām labajām iespējām gūt vārtus, it īpaši Palacios papildlaikā. Viss varēja pagriezties otrādāk, un tad jau Argentīnas līdzjutēji varētu svinēt. Beigās iznākumu visdrīzāk noteica Vācijas labāka fiziskā gatavība + viņiem bija par 1 vairāk atpūtas dienu, kā arī iepriekšējā spēlē pret Brazīliju 2.puslaikā varēja spēlēt mierīgāk, pietaupot spēkus, turpretī Argentīnai bija jācīnās papildlaikā un 11 m sitienos. Tas arī noteica to, ka papildlaika 2.pusē Vācija jau bija labāka un izrāva uzvaru, spēlei neaizejot līdz 11 m sitieniem. Di Marijas iztrūkums Argentīnai izrādījās izšķirošs.
Nopietni, fiziskā sagatavotība visu noteica?
Nu nevajag jau tagad kasīt bļodas dibenu.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Aizvērtas būtu, tad, ja ARG paceltu kausu. Šobrīd šī balva ir iedota vairāk kā mierinājums Messi. Protams viņš bija komandas līderis, izteikts. Bet padomā, viņam par līderi savā komandā kļūt ir daudz vieglāk, nekā vāciešiem. Bez tam, Noiers bija izteikti labākais, un glāba komandu arī daudz reizes. Un aizvadīja visu turnīru ļoti labi.

Stabilitāte ir tas, ko vērtēju visaugstāk. Messi bija lielisks grupu turnīrā, un tad viņš vnk pazuda. Manuprāt labākais ir tas, kurš aizvada visu turnīru labi, nevis tikai pāris spēles. Protams, viņu atzina par labāko 4 spēlēs. Viss okk, bet Noieru cik spēlēs? Tāpat viņš bija kandidāts uz šo titulu ...
Tak beidz liet ūdeni! Mesi aizvadīja lielisku turnīru un finālā tikai papildlaikā Argentīna piekāpās daudz spēcīgākajai Vācijas izlasei. Kā ne reizi vien esmu apgalvojis, tad vairs nav Maradonas laiks, kad viens var aizvilkt izlasi līdz pat pasaules kausam. Turklāt Maradonam bija daudz spēcīgāki komandas biedri.
Par Mesi Tev trūkst izpratnes, jo Tev jāsaprot, ka viņš nav komandas līderis. Jā, viņš ir komandas spožākā zvaigzne, bet līderis komandā ir Mašerano. Ne visi ir dzimuši lai būtu līderi, bet tas neliedz būt superzvaigznei, kāds Mesi neapšaubāmi ir. Tavs vērtējums par Argentīnas izlasi ir ļoti virspusējs un neargumentēts. Un galīgi nebija tā, ka Mesi pazuda izslēgšanas mačos. Jā, varbūt atsevišķās spēlēs vairāk darīja melno darbu, bet vērtējums no tā nekļuva zemāks. Ja ņemam kā piemēru Tavu Krištianu, tad es neteiktu, ka 7 sitieni pa vārtiem vidēji spēlē uzreiz padara spēlētāja sniegumu vērtīgāku, nekā spēlētājam, kurš spēlē efektīvāk, bet ne tik vizuāli pamanāmi.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-14 10:56, pirms 10 gadiem
Var redzēt, kas par pavasara futbola līdzjūtējiem te komentē. Laikam spēlētāju pamanat, tikai, kad gūst vārtus.. Kādā sakarā balva pienāktos Robbenam, kurš pie katra otrā kontakta simulē un nirst? Reālāki pretendenti bija Hamess, Neimārs, Benzemā. Bet viņi diemžēl vairs nespēlēja ne pusfinālos, ne finālos vai izkrita pat ātrāk. No Vācijas izlases atsevišku spēlētāju ir grūti izcelt, spīdēja ik pa laikam katrs, jo tā ir komanda, bet Argentīna bez Mesi nebūtu pat no grupas izgājusi. Lai gan pēdējās trīs spēlēs viņš vārtus neguva, tomēr 80% no vārtu gūšanas momentiem pat šo spēļu laikā tika izveidoti pateicoties viņam. Cik tur trūka, lai pēc viņa piespēlēm vārtus pret Vāciju gūtu tas pats Iguains.. Iesaku uzmanīgāk sekot līdz notikumiem laukumā centrā, lai varētu objektīvāk novērtēt spēles gaitu. Viss pelnīti un godīgi.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:57, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Haha Madrid un Pļutka-Zigfrīds zem grādiem savas rupeklības te kaisīja Var jau saprast kpc tāds aizvainojums.
Bet kas attiecas uz Modrīti, īsts Obamas piekritējs, demokrātijas kalngals....
Njā, Zigim patīk iekapāt, kad ir uzdevums

     [+] [-]

, 2014-07-14 10:58, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tak beidz liet ūdeni! Mesi aizvadīja lielisku turnīru un finālā tikai papildlaikā Argentīna piekāpās daudz spēcīgākajai Vācijas izlasei. Kā ne reizi vien esmu apgalvojis, tad vairs nav Maradonas laiks, kad viens var aizvilkt izlasi līdz pat pasaules kausam. Turklāt Maradonam bija daudz spēcīgāki komandas biedri.
Par Mesi Tev trūkst izpratnes, jo Tev jāsaprot, ka viņš nav komandas līderis. Jā, viņš ir komandas spožākā zvaigzne, bet līderis komandā ir Mašerano. Ne visi ir dzimuši lai būtu līderi, bet tas neliedz būt superzvaigznei, kāds Mesi neapšaubāmi ir. Tavs vērtējums par Argentīnas izlasi ir ļoti virspusējs un neargumentēts. Un galīgi nebija tā, ka Mesi pazuda izslēgšanas mačos. Jā, varbūt atsevišķās spēlēs vairāk darīja melno darbu, bet vērtējums no tā nekļuva zemāks. Ja ņemam kā piemēru Tavu Krištianu, tad es neteiktu, ka 7 sitieni pa vārtiem vidēji spēlē uzreiz padara spēlētāja sniegumu vērtīgāku, nekā spēlētājam, kurš spēlē efektīvāk, bet ne tik vizuāli pamanāmi.
Mazāk klausies Kreipānu un Ilvaru ... Maskerāno komandas līderis? Izvilka vienu bumbu pret NED, un tagad viņu pasludina par kko! Šeit nav jēgas laikam diskutēt, pašam nav vispār tev nekāda viedokļa.

Un par CR - man nav ko teikt, slikti nospēlētja, bet vainot viņu nevar, jo skaidri zinam, ka bija trauma, cik nopietna to neviens nezin. Labāk priecājies par triumfu, nekā kko mēģini pateikt - vienmēr ir licies, ka no futbola tev sajēga tik cik internetā var izlasīt!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:58, pirms 10 gadiem
ar kādu rezultātu uzvarēja īstie čempioni Ziemeļkoreja ?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-14 10:58, pirms 10 gadiem
Un ja tā labi padomā, tad tieši Mesi bija viens no pamanāmākajiem spēlētājiem šajā finālā. Viņa individuālā meistarība lika vāciešiem panervozēt. Bet pietrūka Di Marijas. Komandas sporta veids kā nekā.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-14 11:00, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tak beidz liet ūdeni! Mesi aizvadīja lielisku turnīru un finālā tikai papildlaikā Argentīna piekāpās daudz spēcīgākajai Vācijas izlasei. Kā ne reizi vien esmu apgalvojis, tad vairs nav Maradonas laiks, kad viens var aizvilkt izlasi līdz pat pasaules kausam. Turklāt Maradonam bija daudz spēcīgāki komandas biedri.
Par Mesi Tev trūkst izpratnes, jo Tev jāsaprot, ka viņš nav komandas līderis. Jā, viņš ir komandas spožākā zvaigzne, bet līderis komandā ir Mašerano. Ne visi ir dzimuši lai būtu līderi, bet tas neliedz būt superzvaigznei, kāds Mesi neapšaubāmi ir. Tavs vērtējums par Argentīnas izlasi ir ļoti virspusējs un neargumentēts. Un galīgi nebija tā, ka Mesi pazuda izslēgšanas mačos. Jā, varbūt atsevišķās spēlēs vairāk darīja melno darbu, bet vērtējums no tā nekļuva zemāks. Ja ņemam kā piemēru Tavu Krištianu, tad es neteiktu, ka 7 sitieni pa vārtiem vidēji spēlē uzreiz padara spēlētāja sniegumu vērtīgāku, nekā spēlētājam, kurš spēlē efektīvāk, bet ne tik vizuāli pamanāmi.
"daudz spēcīgākajai"? zini, skatoties spēli tā nelikās gan, īpaši 1. puslaikā kad fričiem vnk. paspīdēja

     [+] [-]

, 2014-07-14 11:04, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mazāk klausies Kreipānu un Ilvaru ... Maskerāno komandas līderis? Izvilka vienu bumbu pret NED, un tagad viņu pasludina par kko! Šeit nav jēgas laikam diskutēt, pašam nav vispār tev nekāda viedokļa.

Un par CR - man nav ko teikt, slikti nospēlētja, bet vainot viņu nevar, jo skaidri zinam, ka bija trauma, cik nopietna to neviens nezin. Labāk priecājies par triumfu, nekā kko mēģini pateikt - vienmēr ir licies, ka no futbola tev sajēga tik cik internetā var izlasīt!
Paga, paga, Tu te kaut ko putro. Nejauc spožāko un nozīmīgāko komandas spēlētāju ar līderi. Līderdotības un izcils talants nav viens un tas pats. Tāpēc ieteiktu Tev vairāk paklausīties tieši Anatoliju! Un arī pēc snieguma Mašerano bija viens no vadošajiem Argentīnas izlasē.

Es šajā turnīrā Ronaldu esmu tikai un vienīgi aizstāvējis. Ja neesi pamanījis, tad nav mana vaina. Bet piemērs par sitieniem bija vairāk vispārīgs un neattiecas konkrēti uz šo turnīru vien.

     [+] [-]

, 2014-07-14 11:05, pirms 10 gadiem
Hose, grūti piekrist, ka Messi viens pats vilka ARG. Maskerāno bija lielisks turnīrs, arī Di Marijam līdz traumai.
Bet es arī piekrītu, ka balva viņam iedota pelnīti. Varbūt varētu Robenam, ja NED tiktu, vismaz finālā.

     [+] [-]

, 2014-07-14 11:07, pirms 10 gadiem
lacis67 rakstīja: "daudz spēcīgākajai"? zini, skatoties spēli tā nelikās gan, īpaši 1. puslaikā kad fričiem vnk. paspīdēja
Potenciāla ziņā Vācija patiešām ir krietni pārāka, un vislabāk viņu potenciāls atklājās spēlē pret Brazīliju. Bet katru spēli jāskata atsevišķi, tāpēc piekrītu, ka spēlē pret Argentīnu ar aizsardzības uzlaušanu nemaz tik raiti nevedās, bet tas jau ir argentīniešu nopelns. Bet ja par to pašu Argentīnu un iespējām, tad cik gan reizes visas spēles laikā Noieram tā pa īstam nācās glābt savu komandu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-14 11:09, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Hose, grūti piekrist, ka Messi viens pats vilka ARG. Maskerāno bija lielisks turnīrs, arī Di Marijam līdz traumai.
Bet es arī piekrītu, ka balva viņam iedota pelnīti. Varbūt varētu Robenam, ja NED tiktu, vismaz finālā.
Nu labi, protams, ka viens nevilka, bet tieši viņa individuālā meistarība bija tā, kas pacēla Argentīnas kopējo līmeni. Par to arī balva. un Di Marijam nemaz tik labi neveicās, ja neskaita atsevišķas spēles, un tad vēl tā trauma. Gan jau būtu uzņēmis apgriezienus, bet nebija lemts. Un tieši Di Marijas Mesi pietrūka, lai uzlauztu vāciešu aizsardzību.

     [+] [-]

, 2014-07-14 11:10, pirms 10 gadiem
Uzvarēja stiprākais un var tikai apsveikt Vāciju ar izcilu uzvaru.

     [+] [-]

, 2014-07-14 11:12, pirms 10 gadiem
DJ_EV rakstīja: Jā, Hamess bija labs, bet Neimārs šajā turnīra neizdarīja praktiski neko, izņemot, notraumējās un daivoja pie katra sīkākā pieskāriena. Benzemā neko neparādija. Messi ir pelnīta labākā spēlētāja balva. Bet Vācijas uzvara arī.
Nepiekrītu. Benzemā aizvadīja lielisku grupu turnīru, bet ar to bija par maz. Neimārs arī bija pietiekami spožs un efektīvs, pat neskatoties uz simulācijām. Arī Robens simulēja, bet tas viņam neliedza aizvadīt lielisku turnīru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja