Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Atklāšanas mačā apšaubāma pendele un Neimārs dod Brazīlijai uzvaru

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Atklāšanas mačā apšaubāma pendele un Neimārs dod Brazīlijai uzvaru
Neimārs tomēr cauršauj Stipi Pletikosu
Foto: AFP/Scanpix

Šodien ar Brazīlijas un Horvātijas futbola izlašu spēli startēja 2014. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīrs. Atklāšanas mačā pirmos turnīra vārtus guva Marselu, ieraidot bumbu savos vārtos, bet beigās ar 3:1 tomēr uzvarēja Brazīlija. Uzvarētāju labā pirmos divus vārtus guva Neimārs, otrajā gadījumā gan izmantojot Freda nopelnītu 11 metru soda sitienu.

Pirms spēles
Savainojumi uz Brazīliju liedza doties vairākiem Horvātijas izlases potenciāliem pamatsastāva spēlētājiem, kā arī diskvalifikācijas dēļ šo spēli izlaida zvaigžņotais uzbrucējs Mario Mandžukičs, taču skaidrs, ka pat ar visiem labākajiem Horvātija būtu izteikta pastarīte, jo mājiniece Brazīlijas izlase pārpildīta ar pasaules klases spēlētājiem un ir visa turnīra favorīte. Visi gaidīja no Brazīlijas gūtos vārtus un šīs komandas uzbrūkošo futbolistu četrotnē (shēmā 4-2-3-1), kā gaidīts, tika izlikti Oskars, Luizs Gustavo, Halks un smailē Freds. Horvātija izlaida PK2010, bet PK2006 arī spēlēja vienā grupā ar Brazīliju, zaudējot tai startā ar 0:1.

Horvāti šokē, Neimārs ļauj Brazīlijai atgūties
Abas komandas sāka aktīvi, bet pirmo izcilo momentu 7. minūtē radīja Horvātija - pēc Ivana Perišiča centrējuma Ivica Oličs sita ar galvu un tikai mazliet netrāpīja. Cik tuvu horvāti bija, lai šokētu Brazīliju un arī visu futbola pasauli! Kas neizdevās šajā epizodē, to uzstājīgie horvāti paveica 11. minūtē - Oličs jau ne pirmo reizi izrāvās pa savu kreiso malu, izpildīja piespēli gar vārtiem, slikti sita Nikica Jelavičs un... "Real" zvaigzne Marselu šo sitienu "pielaboja", ieraidot bumbu savos vārtos. 1:0 Horvātijas labā!

Brazīlijai vajadzēja laiciņu, lai atgūtos, bet puslaika vidū jau pirmā iespēja mājiniekiem - Stipe Pletikosa ar dūrēm atvairīja bijušā "Vilnius" spēlētāja Paulinju sitienu. Vēl pēc brīža ielauzās Neimārs, deva gar vārtiem, horvāti panikā izsita, bet sekoja Oskara lielisks raidījums - vēlreiz glāba Pletikosa. Un tomēr citā epizodē Pletikosa, šķiet, kļūdījās - 29. minūtē Neimārs, nupat dabūjis dzelteno kartīti, ar kreiso kāju ne pārāk stipri, toties precīzi ieraidīja bumbu vārtos. Stadionā līksmība un 1:1! Atlikušajā laikā divus momentus brazīliešiem dāvāja Oličs, aizraujoties ar apspēlēšanu savā laukuma pusē, taču pārtraukumā izlases devās pie 1:1.

Apšaubāma pendele un uzvara Brazīlijai
2. puslaiks ilgu laiku ritēja Horvātijai labvēlīgā gultnē, proti, bez vārtu gūšanas iespējām. Līdz 69. minūtei, kad ļoti apšaubāmu 11 metru soda sitienu par labu mājiniekiem piešķīra japāņu tiesnesis - Freds krita pēc neliela kontakta ar Dejanu Lovrenu. Kaut arī Pletikosa tika līdz bumbai, Neimārs cauršāva horvātu vārtsargu no 11 metru soda sitiena atzīmes. Neimāram izlasē 22 gadu vecumā jau 33. vārti, kas ir tikai par vieniem mazāk nekā visu laiku 6. rezultatīvākajam izlases spēlētājam Rivaldu (1. vietā ar 77 vārtiem Pelē).

77. minūtē pēc lieliskas Oskara darbības bīstami ar galvu sita Luizs, bet beigās uzspieda Horvātija. Pāris reizes bija karsti pie Žuliu Sēzara vārtiem, un reizi Brazīlijas vārtsargs ar pūlēm atvairīja Lukas Modriča sitienu. 90. minūtē Sēzars glāba vēlreiz, bet pēc brīža pretējā galā Oskars pretuzbrukumā pielika punktu - 3:1 Brazīlijas uzvara.

StatistikaBraCro
Bumbas kontrole58%42%
Sitieni1410
Sitieni (rāmī)94
Stūra sitieni54
Pārkāpumi521
Aizmugures10

Brazīlija - Horvātija 3:1 (1:1)

Vārti: Neimārs 29', 71' (11m), Oskars 90' - Marselu 11' (s.v.).
Brīdinājumi: Neimārs, Luizs Gustavu - Čorluka, Lovrens.
Brazīlija: Sēzars, Marselu, Luizs, Silva, Alvešs, Paulinju (Ernaness 63'), Luizs Gustavu, Neimārs (Ramiress 88'), Oskars, Halks (Bernards 68'), Freds.
Horvātija: Pletikosa - Vrsaļko, Lovrens, Čorluka, Srna, Modričs, Rakitičs, Oličs, Kovačičs (Brozovičs 61'), Perišičs, Jelavičs (Rebičs 78').
Galvenais tiesnesis: Juihi Nišimura (Japāna).

A grupa

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Brazīlija11003:13
2.Meksika00000:00
3.Kamerūna00000:00
4.Horvātija10011:30

Spēļu kalendārs

DatumsPilsētaSpēleLaiks (LV)
12.06.SanpauluBrazīlija - Horvātija3:1
13.06.NatalaMeksika - Kamerūna19:00
17.06.FortalezaBrazīlija - Meksika22:00
19.06.ManausaKamerūna - Horvātija1:00
23.06.BraziljaKamerūna - Brazīlija23:00
23.06.ResifiHorvātija - Meksika23:00
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-06-13 00:55, pirms 10 gadiem
Grūti pateikt, kurš aizvadīja sliktāku spēli- Pletikosa vai japāņu tiesnesis.

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 00:55, pirms 10 gadiem
paldies japoškam par sabojāto vakaru, ceru ka tas kukulis nesīs nelaimi

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Spēle vēl nebija pabeigta,kad raksts jau gatavs.. Nepelnīta pendale, un kas to lai zin,kas notiktu,ja netiktu iedota šī pendale.

 +22 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Pendele sabojāja visu atklāšanas garu. Jūtos vīlies atklāšanas spēlē. Ceru ka čempis tā neiegrozīsies.

 +14 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Galīgi Brazīlijas izlase nepārliecināja.

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Brazīlija noteikti šogad nebūs čempioni tas ir vairāk kā skaidrs. Ļoti nepārliecinoši un nenobrieduši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Horvātijai arī tagad ir savs Jerabeks. Stulbais šķībacainis.

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Brazīlija noteikti šogad nebūs čempioni tas ir vairāk kā skaidrs. Ļoti nepārliecinoši un nenobrieduši.
Un to tu spried pēc pirmās spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-06-13 00:56, pirms 10 gadiem
Jau pirms spēles tas japānis pēc pļēgura izskatījās
Slēpts komentārs: chemist_dk

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Tiesnešiem pieder noteikšana ...

 +15 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Atkal kaut kāds Jerabeks tiesāja

  +7 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Tiesnesis mača varonis!

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Tie japāņu un korejiešu tiesneši vienmēr likušies aizdomīgi

 +16 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Smagnēji nepelnīta uzvara brazīļiem!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Žēl ka pendele pabojāja spēles kopainu, bet Brazīlija pagaidām nepārliecina, redzēs kā būs tālāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Eh žēl Horvātu, simpātiska komanda. Pendele izzīsta no pirksta un reāli izšķīra spēli, pirms 3. gola arī apšaubāma bumbas atņemšana bija. Manuprāt, Horvāti bija pelnījuši punktu. Piekritīsies, ka Horvāti skaisti kontrolēja bumbu un vērpa uzbrukumus, Modričs visu spēli diriģēja.

 +36 [+] [-]

, 2014-06-13 00:57, pirms 10 gadiem
Verpakovskim labs-varbuut Japaanaa taa ir pendele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2014-06-13 00:58, pirms 10 gadiem
Kā pavilka tiesneši,eh nesmuki... Bet horvātiem visu cieņu, labi cīnījās!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: tur bija 100% soda sitiens, tiesnesis visu darīja pareizi
labākā komanda uzvarēja
Tevi ari uzpirka ta izskatas!

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
Tiesnesis speeli sabojaaja....Zheel gan....

Brazilija galiigi nepaarliecinaaja....!!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
Nu ko apsveicam Brazīliju.Itkā jau pelnīta uzvara,taču nesmuka.Lai gan prognozēs biju uzlicis 3-1 Brazīlijas uzvara,mača gaitā ļoti horvātus atbalstīju

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: tur bija 100% soda sitiens, tiesnesis visu darīja pareizi
labākā komanda uzvarēja
Lūdzu nekad vairs neatstāj komentārus šajā portālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: Verpakovskim labs-varbuut Japaanaa taa ir pendele
Jā, varbūt Japānā to skaita tā, ka spēlētāja Iņ viņu nogāza un tad tā ir pendele

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
uzliku toto uz Bra bet fanoju par Horvatiem,diezgan interesanti ne?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 00:59, pirms 10 gadiem
Apšaubāma? Līdz pendelei tur kā līdz mēnesim.
Nožēlojami, ka laukuma saimnieki tā jāizvelk. Diemžēl horvātiem par viņu sakarīgo spēli punkti netiks.
Bet brazilām laiks domāt, kā un kam jāpiesedz malējo aizsargu reidi pretinieka laukuma pusē. Horvātu gols tieši uz tā rēķina, ka nepiesedza Alvesa reidu, un varēja uzrauties vēlreiz par to pašu.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:00, pirms 10 gadiem
Njā manas bažas par to, ka tiesnesis atsevišķās epizodēs pietiesās majiniekiem bija pamatotas, principā Brazīlija nerādīja super izcilu futbolu (īstenībā pat pārāk maz izdevību bija ), bet šajā stadijā tas nav vajadzīgs, domāju ar Meksiku un it īpaši Kamerūnu būs vieglāk, tomēr Horvātijas mids ir augstākās klases, kas arī ļāva līdz galam tomēr nepiespiesties vārtiem.
Slēpts komentārs: DainixDT

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 01:00, pirms 10 gadiem
Kā man apnikušas visas šīs masonu iluminātu sazvērestības Viss, pārvācos uz Varanasi

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:00, pirms 10 gadiem
Galiigi nepaarliecinaaji braziilji, pret lielaaku grandu nekas nespiid, vaartsargs arii taadus neparak biistamus sitienus baigi riskanti atsit

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:00, pirms 10 gadiem
Arī BIld (http://www.bild.de/) ņirgājas par uzdāvināto pendeli.
Apkaunojoši, ka PČ atklāšanas mačā šādi murgi!
Slēpts komentārs: Modritis

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:01, pirms 10 gadiem
<- he, he. Nebuus saimniekiem zaudeet punktus pirmajaa speeleem. Vajag pendeli ? Luudzu. Platini rullee.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:01, pirms 10 gadiem
Pa lielam Sezārs nospēlēja vēl sūdīgāk nekā Pletikosa.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:02, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Antoņins Jerabeks v2
Jerabekam bija taisnība, a šeit gan nē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:02, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
Nekomentē vairs.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Tāda dusma parāva! Līdz "pendelei" bija lielisks futbols, bet tad tas atombumbas neskartais ķēms. Škrobe, lai gan spriedzi noņēma Oskars. Oskars šonakt viennozīmīgi MVP bez variantiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
cik tad Tu esi gudrs ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
Kurā vietā rāva tu man parādi, Freds arī kā pēdējais lohs notēloja izcilu kritienu

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
cobham rakstīja: Brazīlija noteikti šogad nebūs čempioni tas ir vairāk kā skaidrs. Ļoti nepārliecinoši un nenobrieduši.
to pašu 2010 gadā daudzi teica par Spāniju, kura 1:0 bez nevienas realas iespējas gūt vārtus zaudeja Šveicei. Bet tāds ir WC. Šeit visas izlases ir spēcīgas un visām gadīsies vāji nospēti mači
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
tieši tā! daži šeit par horvātiju pārāk safanojuīes

  +4 [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Forši ka mums radies jauns apzīmējums/lamu vārds- Jerabeks

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
"Jā, nu palīdzēja no augšas..." - "Nokrist!"

Respektīvi, patika Māris Verpakovskis, kā koopilots

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Brazilijai reāli šija mača vienkārši paveicās pirms Neimara gols totāla cūcene, bet pendeli vispār nerunāsim tāda tur patiešam nebija jādod uz Horvātu vārtiem

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:03, pirms 10 gadiem
Kada pendele, tur dzeltena par simulaciju, atkartojuma skaidri var redzet, saubu pat neizraisa.
Pletikosam ne ta labaka spele tas gan, vareja but dazadi, Brazilija speleja vinu klasisko sausmigo merkak-futbolu

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
Totals bulšits. Pirmā diena čempī un skandāls. Lovrēna vietā iespļautu tiesnesim sejā un boikotētu šo korumpēto pasākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
Referee-san you bring great shame to your famiry! ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
Vispār ļoti patika šis komentētāju duets

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nekomentē vairs.
Nesapratu,no kura laika komente"teva seklas rijejs"?

  +5 [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
Tu esi jocīgs, vai kā? Freds tīri nosimulēja! Knapi viņam pieskārās, bet šis jau nira kā gulbis. Uzķērās šoreiz tiesnesis, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:04, pirms 10 gadiem
Verpakovskis baigais horvātu fans izklausījās. Varbūt joprojām nepatīkami pēc 0:3 zaudējuma 1999.? (protams, tā bija tikai pārbaudes spēle)

Nezinu, kāpēc visi tā cepjas par pendeli - viegli pateikt, ka jā, Freds pietēloja, bet tas ir JUMS, skatoties video atkārtojumu, kamēr piržat dīvānā. Tiesnesim, kas nebūt nebija blakus, + tik atbildīgā brīdī, kā PK atklāšanas mačs, kas rada priekšstatu par visa čempionāta tiesāšanas līmeni, nav viegli. Bez tam, arī pašiem ir jāsit iekšā goli. Faktiskais rezultāts - 2:0 (Marselu nepaveicās, jo tik neveiksmīgi atlēkāja bumba līdz viņam)

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Nu pendele jau tur galigi nebija ,Freds labi noteloja ,bet nu tiesnesis nevar paskatities atkartojumu, vinam japienem lemums sekundes. Bet nu pozitivais ,ka izgaja over 2.5

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: to pašu 2010 gadā daudzi teica par Spāniju, kura 1:0 bez nevienas realas irspējas gūt vārtus zaudeja Šveicei. Bet tāds ir WC. Šeit visas izlases ir spēcīgas un visām gadīsies vāji nospēti mači
Tieši tā, nav iespējams nospēlēt visus mačus augstākajā līmenī, tāpēc labāk , lai tādas spēles ir grupu stadijā.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
laikam biji aizgajis kluci likt atkartojuma laika, tu ezi brazilis, vai tresais variants - akls

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Japāņu svimpis!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Nu ko... labs ievads

Interesanta spēle. 11m jau nu gan NEBIJA

Brazīļiem ĻOTI zemu balsti spēlē, It īpaši Gustavu...
Respektīvi, ļoti masīva aizsardzība ar plašām iespējām variēt ar tās sastāvu dažādās spēles epizodēs.

Oskars malacis

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:05, pirms 10 gadiem
Pletikosa bija labs,vilka,kas zin kads butu rezultats ja nebutu izvilcis,pat pendeli gandriz izvilka...Tiesnesis norak Horvatiju diemzel...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:06, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāda dusma parāva! Līdz "pendelei" bija lielisks futbols, bet tad tas atombumbas neskartais ķēms. Škrobe, lai gan spriedzi noņēma Oskars. Oskars šonakt viennozīmīgi MVP bez variantiem.
Sveiks! Kur biji pazudis? Iedzeri par Ronaldo 2013.gada labaka speletaja titulu un Real uzvaru CL?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:06, pirms 10 gadiem
Pendele protams nepelniita. Bet pec speeles gaitas rezultatam vajadzeja but 0:0 / 1:0. Tomeer horvaati ne reizi neguva vaartus. Horvatiem vartsargs vaajaa vieta. Bet nu redzees kaa speele mainiisies kad Mandzukic bus atpakal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:06, pirms 10 gadiem
Zēl!
Patika Horvātu spēle,bet Brazīļus jau vilks kausā,ja šiem klibos spēle!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:06, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Nesapratu,no kura laika komente"teva seklas rijejs"?
Vecīt, ja pats nespēj atšķirt apšaubāmu pendeli no pamatotas, tad vismaz paklusēt iemācies! Pat ja es būtu par Brazīliju, nekad nespētu atzīt šādu pendeli par pamatotu. Tikai absolūts nejēga var iedot šādu pendeli.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:07, pirms 10 gadiem
Laba spēle + izgāja visas likmes

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:07, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Verpakovskis baigais horvātu fans izklausījās. Varbūt joprojām nepatīkami pēc 0:3 zaudējuma 1999.? (protams, tā bija tikai pārbaudes spēle)

Nezinu, kāpēc visi tā cepjas par pendeli - viegli pateikt, ka jā, Freds pietēloja, bet tas ir JUMS, skatoties video atkārtojumu, kamēr piržat dīvānā. Tiesnesim, kas nebūt nebija blakus, + tik atbildīgā brīdī, kā PK atklāšanas mačs, kas rada priekšstatu par visa čempionāta tiesāšanas līmeni, nav viegli. Bez tam, arī pašiem ir jāsit iekšā goli. Faktiskais rezultāts - 2:0 (Marselu nepaveicās, jo tik neveiksmīgi atlēkāja bumba līdz viņam)
muļķības, rezultāts bija 1:1 līdz pendelei. Nav svarīgi kam paveicās, kam nē.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:07, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Atklāšanas mačā apšaubāma pendele!

Nesaprotu,kada vel apshaubama pendele,Fredu aiz pleca parava,Freds nokrita,kada tur apshaubama pendele???
Aha, ar tādiem kontaktiem pēc kara stūra sitiena 5 pendeles salasīt var.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:07, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: Brazilijai reāli šija mača vienkārši paveicās pirms Neimara gols totāla cūcene, bet pendeli vispār nerunāsim tāda tur patiešam nebija jādod uz Horvātu vārtiem
un kas ta bija Horvaatu vaartu guvums,ja Neimaara vaarti cuucene?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:08, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Faktiskais rezultāts - 2:0 (Marselu nepaveicās, jo tik neveiksmīgi atlēkāja bumba līdz viņam)
Faktiskais rezultāts. Nu šādu sviestu ir jāmāk izdomāt!

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:08, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Verpakovskis baigais horvātu fans izklausījās. Varbūt joprojām nepatīkami pēc 0:3 zaudējuma 1999.? (protams, tā bija tikai pārbaudes spēle)

Nezinu, kāpēc visi tā cepjas par pendeli - viegli pateikt, ka jā, Freds pietēloja, bet tas ir JUMS, skatoties video atkārtojumu, kamēr piržat dīvānā. Tiesnesim, kas nebūt nebija blakus, + tik atbildīgā brīdī, kā PK atklāšanas mačs, kas rada priekšstatu par visa čempionāta tiesāšanas līmeni, nav viegli. Bez tam, arī pašiem ir jāsit iekšā goli. Faktiskais rezultāts - 2:0 (Marselu nepaveicās, jo tik neveiksmīgi atlēkāja bumba līdz viņam)
Ja tiesnesis momentu neredz tad sodu nesvilpj.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:09, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Nesapratu,no kura laika komente"teva seklas rijejs"?
Tu nesaproti, ka tev Eksperts liek apklust ? Muti ciet.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:09, pirms 10 gadiem
Tripan uz pusi vairak un divreiz vairak tas ir cetrreiz vairak

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:09, pirms 10 gadiem
labākais spēlētājs? Fred

dziesma viņam par godu: https://www.youtube.com/watch?v=0vm...

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:09, pirms 10 gadiem
Ar ROkām aiztikt pretinieku, kur nu vēl gāzt nedrīkst !

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:09, pirms 10 gadiem
arturiks1992 rakstīja: Tas tikai pierāda, ka futbolam līdz hokejam kā cūkai līdz mēnesim, tiesnešu kvalitātēs
Kamēr visādi Blateri pie stūres, tikmēr tā tam būs būt. Turklāt futbolā tiesnešu taču daudz vairāk nekā hokejā, tāpēc būtu jābūt izvēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:10, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Faktiskais rezultāts. Nu šādu sviestu ir jāmāk izdomāt!
O, vēl viens dīvānā laidējs izlīda. Tādā veidā es mēģinu izlīst starp tādiem tirliņiem, kas mēģinās atrast mazāko sīkumu, par ko piekasīties. Es vienkārši gribēju pateikt, ka bez 2 goliem varēja arī iztikt. Bet jums jau kā vienmēr, SVIESTS SVIESTS āaa

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:11, pirms 10 gadiem
Atklasanas maci nekad nav baigi baudami, tgd spriedzite nonemta un varam gaidit istu futbolu!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:11, pirms 10 gadiem
madmatixx rakstīja: Ja tiesnesis momentu neredz tad sodu nesvilpj.
Asistents karogu pacēla

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:11, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Tu pēc tādas spēles fanosi par BRA maukām?
Nu labi, labi, nebija jau arī tik traki. Horvāti labi cīnījās, bet viens pats Oskars jau bija pelnījis uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:12, pirms 10 gadiem
Prieks par čempionāta sākumu. Žēl horvātu. Ļoti skatāmu spēli rādīju un vēlu veiksmi turpmākajā čempī. Pendeles nebija.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:12, pirms 10 gadiem
Pieņemu, ka Nišimura jau sāk domāt par mātes pirmslaulību uzvārda pieņemšanu

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:12, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Tu pēc tādas spēles fanosi par BRA maukām?
es jau nekad neesmu teicis,ka buushu par vinjiem,bet nu nebiju ar no tiem,kas gaidiija ka Braziilija shodien paarbrauks paari Horvaatiem,nav nemaz tik vaaji kaa te dazi vinjus maalee,paciiniisies kaa liidziigs ar liidziigu pret jebkuru grandu(kaa var izlase,kurai videejaa liinijaa Modric un Rakitic, uzskatiit par viegli njemamu pretinieku)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:12, pirms 10 gadiem
Jobaneks superreferee

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:13, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: CR pēc traumas nospēlēja 120min,noskrēja 15km un 1+1 uztaisīja finālā,tā kā beidz troļļot
Nerūp, jo viņa zīmēšanās sabojāja visu finālu, lai arī "Real" bija pelnījuši uzvaru. Mans personīgais viedoklis, tāpēc varam vairs nediskutēt par šo spēli.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:13, pirms 10 gadiem
Fanoju par Brazīliju līdz piešķīra to pendeli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:14, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Oskars jā,labi kapā! bet BRA ir jēli,un pret TOP izlasēm šitie šaļnie goli neies iekšā
Protams, ka neies, jo īpaši ar tādiem "fulbekiem". Halks arī neizskatījās pēc komiksa varoņa.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:14, pirms 10 gadiem
Brazīļi nebūs čempioni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:14, pirms 10 gadiem
Teikšu godīgi, pilnīgs bērnudārzs ar jums, SC "eksperti", kas vienu reizi pa visu gadu izlīduši paskatīties futbolu. Labi, ir vairāki cienījami kadri, kaut vai Hose Girtinho, vai DaMarcus, bet tik daudz dulburu, ka vai skrienā sien

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vecīt, ja pats nespēj atšķirt apšaubāmu pendeli no pamatotas, tad vismaz paklusēt iemācies! Pat ja es būtu par Brazīliju, nekad nespētu atzīt šādu pendeli par pamatotu. Tikai absolūts nejēga var iedot šādu pendeli.
Nu,nu! Aceros CL speli Real-Barsa,Alvesh skaisti nosimuleja pret Pepe,bet tu te visu nakti klaviaturu spaidiji un stastiji ka tienesis isti neredzeja+vel kad liknkus metam ar atkartojuma,tu blavi ka Marca.com var ari samontet atkratojumu!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: O, vēl viens dīvānā laidējs izlīda. Tādā veidā es mēģinu izlīst starp tādiem tirliņiem, kas mēģinās atrast mazāko sīkumu, par ko piekasīties.
Pagaidi, ja Tu mēģini izlīst starp tirliņiem, tad nemaisi mani tur iekšā, jo neesmu no nekurienes izlīdis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: Fanoju par Brazīliju līdz piešķīra to pendeli...
Kas tas par stulbumu?????

Tava komanda vainīga un vairs nav laba, jo tai par labu šitādu murgojumu piešķir???

Veči, nu NEBEIDZAT Jūs mani pārsteigt reizēm

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Rakitičs izgāzā spēli ! Modričs ir klasi augstāks špielers
Kādā ziņā izgāza? Vai tad Rakitičs vainīgs, ka treneris uzlika laukumā 3 "pleimeikerus"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
Atgaadina ljoti LV pret Belariem nu emocijas ir ljoti skumjas.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:15, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Pagaidi, ja Tu mēģini izlīst starp tirliņiem, tad nemaisi mani tur iekšā, jo neesmu no nekurienes izlīdis...
Nu tad nemēģini ielīst, i nemaisīšu iekšā

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
Pagājušajā ĒČ tad,kad Spāņiem bija 100% aizmugure pret horvātiem ieskaitīja golu.. Apnikusi tā līderu vilkšana aiz ausīm. Brazīļi neizskatījās nemaz tik vareni,čempionu titulu ar šādu spēli neiegūt!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Rakitičs izgāzā spēli ! Modričs ir klasi augstāks špielers
Modric bija labaakais Horvaatu komandaa,bet nu par Rakitichu tev nepiekritiishu,veica lielu darba apjomu un no speeles aaraa nekrita un tur veel var pastriideeties vai Ramiresh pirms treshajiem vaartiem tiiri atnjeema vinjam bumbu vai nee

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Jerabekam bija taisnība, a šeit gan nē...
tāda pati taisnība kā Jerabekam vien bija ko tu vēlējies? Pendeles nebij, bet viņam bij jāpieņem lēmums

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
Biju par Brazīliju, biju uzlicis uz Brazīliju, BET tur nebija pendeles. p.s. Verpis uz visu PK varētu aizstāt Kosinkēviču - patīkami klausīties!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Nu,nu! Aceros CL speli Real-Barsa,Alvesh skaisti nosimuleja pret Pepe,bet tu te visu nakti klaviaturu spaidiji un stastiji ka tienesis isti neredzeja+vel kad liknkus metam ar atkartojuma,tu blavi ka Marca.com var ari samontet atkratojumu!
Un kāds tam sakars ar šo konkrēto tiesneša kļūdu? Ja nekāds, tad sēdi biksēs un nepļurksti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Eu, pokemonu bars. Jums acis no d%&!as aug?

Ja tur nebija sods, tad jūs paši esat japāņi.
Basketbolā bija nesportiskā jā, Anglijas Premjerlīgā kārtīgs kristietis spēlētājs pats pieceltos un pateiktu , ka pārkāpuma nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:17, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: pazīmējās un? bija pelnījis to,11 spēlēs 17 vārti + kādas 4 vai 5 piespēles! Pobeditelei nesudit!
Nesoda gan, bet cieņu šādi arī nevar iemantot. Ja Tevi neciena, tad kam Tu esi vajadzīgs? Fetels ir klasisks piemērs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:17, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Halks nav pamatsastāva špielers,tas pats Bernards nokapāja daudz labāk
izlasee vinjsh ir pamatsastaava speeleetaajs,tik izskataas ka vinjsh normaali speelee tik AVB vadiibaa

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:18, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu esi jocīgs, vai kā? Freds tīri nosimulēja! Knapi viņam pieskārās, bet šis jau nira kā gulbis. Uzķērās šoreiz tiesnesis, diemžēl.
Kaut kāda veidā atsit Fabianu pagājušajā PČ. Roka bija, un gols arī. Šodien ar- pendele bija, bet pārkāpums? Horvāti arī nespēlēja smuki, bet, priekš atklāšanas mača, bija tīri zõ Spēj vēl vairāk nekā citi ir iedomājušies.
Anyway - Forza Italia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:18, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es apsveicu "Real" fanus, bet ne Ronaldu, kurš nospēlēja vienu no savām sūdīgākajām spēlēm + pazīmējās jaunajai filmai.
Dzirdēju arī, ka treniņā jau pēc 15 min. esot nogājis malā ar ledus maisu pie ceļgala. Priekā!
Nemuldi,ko tu apsveici? Tu nekad neapsveiksi Real,tas ir tavs tabu! To tu raksti lai kipa butu baigais objektivais!
Par ko fanosi Vacija Argentina Nidarlande Spanija Italija? Principa visi uzvaretaju valstis!

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:18, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Halks nav pamatsastāva špielers,tas pats Bernards nokapāja daudz labāk
Tur jau tā problēma, ka ir. Brazīliešu problēma.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Pagājušajā ĒČ tad,kad Spāņiem bija 100% aizmugure pret horvātiem ieskaitīja golu.. Apnikusi tā līderu vilkšana aiz ausīm. Brazīļi neizskatījās nemaz tik vareni,čempionu titulu ar šādu spēli neiegūt!
taa epizode jau sen izrunaata un viss bija noteikumu ietvaros,taa kaa vari to nepiemineet

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
General Franc0 rakstīja: kas būs ja Brazīlijai stāsies priekšā Vācija, Spānija jeb Argentīna....
Pietiks ar Meksiku, un bez Nišimuras piedalīšanās

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
Fredža rakstīja: Pagājušajā ĒČ tad,kad Spāņiem bija 100% aizmugure pret horvātiem ieskaitīja golu.. Apnikusi tā līderu vilkšana aiz ausīm. Brazīļi neizskatījās nemaz tik vareni,čempionu titulu ar šādu spēli neiegūt!
Jau Toļiks ar Verpi minēja, ka, piemēram, Itāļi, grupā parasti spēlē gaužām vāji, taču tālu tiek. Vēl viss čempionāts priekšā, šis ir tikai sākums, Brazīļiem vēl ir laiks laboties

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Mani aizmirsi pierakstīt pie ekspertiem
Ja "City" būtu futbola klubs, tad Tu, iespējams, būtu eksperts. Bet tā nav.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: Nu tad nemēģini ielīst, i nemaisīšu iekšā
Paldies! Acīmredzot esmu palaidis garām, ka futbolā, paralēli spēles rezultātam, ir ieviests faktiskais rezultāts. Īsti nesaprotu, kā to nosaka - kad un kur spēlētājam paveicās vai nepaveicās utt.?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:19, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādā ziņā izgāza? Vai tad Rakitičs vainīgs, ka treneris uzlika laukumā 3 "pleimeikerus"?
Muktupāvelam jau Rakitičs vairs nepatīk un pie visa vaino, jo viņš spēlēs Barsā!

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
Kurā vietā Pletikosa vājā vieta kroātiem, nospēlēja praktiski tāda pat līmenī kā Sēzars. Ne visai pārliecinoši izgājienos, bet atsita, ko vajadzēja.
Neimara pirmais gols nebija aizsniedzams. Tur sveiciens midiem, kuri izlaida cauri Oskaru + aizsargiem, kuri atļāva Neimaram uzsist tik precīzi kā biljardā
Pendele - kur tur vārtsargs vainīgs?
Vienīgi pie 3. gola varēja ātrāk "salikties", bet tad jau spēle bija salauzta.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: man patika,kā veterāns Oličš nokapāja,brāķa daudz,bet klupdams,krisdams kapāja
Olich kaa parasti,tam dzekam laikam divas sirdis

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: daudz kļūdījās,Barsas špieleriem tas nav pieņemams
Varbūt neesmu objektīvs, jo Rakitičs allaž bijis mans favorīts, tomēr nešķita, ka viņam būtu vairāk kļūdu par to pašu Oliču, kuru es cienu vēl vairāk.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
zel horvatiju!

tiesnesim cerams bija pedeja spele shaja chempionata!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja "City" būtu futbola klubs, tad Tu, iespējams, būtu eksperts. Bet tā nav.
Nevajag, čalim jau tā drošvien sāp, ka jūs visu laiku viņu apsmejat

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:20, pirms 10 gadiem
chemist_dk rakstīja: tur bija 100% soda sitiens, tiesnesis visu darīja pareizi
labākā komanda uzvarēja
Soda sitiens jā, tikai tiesnesim starp kājām..

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:21, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: daudz kļūdījās,Barsas špieleriem tas nav pieņemams
tik viena lieta,ka Barcaa vinjam buus citi uzdevumi laukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:23, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Mani aizmirsi pierakstīt pie ekspertiem

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:23, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: piekritīšu miikstajam_1

Rakitičs nav Barsas līmenis
Tāpat kā "City" nav ČL izslēgšanas maču līmenis?

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:23, pirms 10 gadiem
Horvātiem nav ko mīzt, nākamā spēle ar normālu uzbrucēju ierindā- Mandžukiču. Domāju, ka no grupas šie izies.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:23, pirms 10 gadiem
Jau sākat dziedāt slavas dziesmas Rakitičam? pārsteidzoši....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:24, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Jau sākat dziedāt slavas dziesmas Rakitičam? pārsteidzoši....
par peedeejo sezonu vinjsh to ir pelniijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:25, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: rīt jāskatās Spānija-Nīderlande

gan jau oranžie atkal burtiski sitīs spāņus

https://www.youtube.com/watch?v=AcIicsfW660
Ar šito sastāvu? Šaubos...

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:25, pirms 10 gadiem
Aakstu bars...butu kaut viens no jums tribines,kur pat amigas teica ,ka japanese amigo..

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:25, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: man patika,kā veterāns Oličš nokapāja,brāķa daudz,bet klupdams,krisdams kapāja
Tā jau ir viena no Oliča firmas zīmēm - atstrādāt doto laiku laukumā par visiem 100%.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:26, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Jau sākat dziedāt slavas dziesmas Rakitičam? pārsteidzoši....
Kādas slavas dziesmas?! Jau kopš "Scheisse" laikiem sekojot viņa gaitām ir skaidrs, cik spilgts talants viņš ir. Tur nav jābūt ģēnijam, lai to secinātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:27, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: lai kāds viņiem būtu sastāvs, viņi sitīs spāņus

burtiski sitīs es šeit nedomāju golu sišanu
Sapratu, nekas cits jau arī neatliks

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:27, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: ++++,Pletikosa ir labs vārtsargs!
Pirms spēles par vājo posmu horvātiem uzskatīju Čorluku, kam varētu būt problēmas ar tehniskiem uzbrucējiem 1v1, bet arī viņš nekādas kļūdas nepieļāva.
Drīzāk Kovāča drosmīgais gājiens spēlēt bez tipiska aizsardzības pussarga atmaksājās, kad Oskars izmanevrēja un izspieda bumbu cauri horvātu midam (Neimara 1. gols)

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:27, pirms 10 gadiem
Redzot, ka speli tiesas japaanu tiesnesis,sapratu, ka nekas labs nebus,zheel ka pletikosa neizvilka,bet lai jau BRA tiek,tapat 1/8 vai 1/4 izkritis!!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:27, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Kurā vietā Pletikosa vājā vieta kroātiem, nospēlēja praktiski tāda pat līmenī kā Sēzars. Ne visai pārliecinoši izgājienos, bet atsita, ko vajadzēja.
Neimara pirmais gols nebija aizsniedzams. Tur sveiciens midiem, kuri izlaida cauri Oskaru + aizsargiem, kuri atļāva Neimaram uzsist tik precīzi kā biljardā
Pendele - kur tur vārtsargs vainīgs?
Vienīgi pie 3. gola varēja ātrāk "salikties", bet tad jau spēle bija salauzta.
bet noteikti nebija viņa diena! Veiksmīgā dienā paņemtu i pendeli, i Oskara sitienu..vai nu nav formā,vai bija sanervozējies baigi

  +5 [+] [-]

, 2014-06-13 01:28, pirms 10 gadiem
LTpirags rakstīja: Aakstu bars...butu kaut viens no jums tribines,kur pat amigas teica ,ka japanese amigo..
Vai šī amiga?
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:29, pirms 10 gadiem
Zheel Horvaatu. Lidz pendelei Brazilijai neviena pat puslidz bistama momenta nebija. Visspilgtaak atminjaa palika vinju kljudas piespelees lidz 71. min.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:29, pirms 10 gadiem
nu karoche shitais tiesnesis jau sev noracis iespeejas tiesaat izsleegshanas speelees

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:29, pirms 10 gadiem
Horvati tiesham nedaudz parsteidza,ceru,ka tiks aaraa no grupas un tad jau talak var skatit!!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:29, pirms 10 gadiem
puslaiks rakstīja: bet noteikti nebija viņa diena! Veiksmīgā dienā paņemtu i pendeli, i Oskara sitienu..vai nu nav formā,vai bija sanervozējies baigi
Pendelē uz priekšu iziet vajadzēja (kas ķipa ir pret noteikumiem, bet uz ko ne1 tāpat neskatās)
3. gols, nu nez, varbūt vecums, tiešām izskatījās, ka varēja labāk.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:30, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: super talants? kāpēc,tad viņu patrieca no Schalke?
Vai tad "Scheisse" kādreiz ir bijusi gudra? Un kāpēc tad Rakitičs būtu vajadzīgs "Barcelona", ja reiz viņš būtu "caurkritis futbolists"? Dāāā!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:30, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: to pašu 2010 gadā daudzi teica par Spāniju, kura 1:0 bez nevienas realas iespējas gūt vārtus zaudeja Šveicei. Bet tāds ir WC. Šeit visas izlases ir spēcīgas un visām gadīsies vāji nospēti mači
Nestasti te pigorus, atceros ka Spanija tajaa spelee pa parliktni trapija.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:30, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pirms spēles par vājo posmu horvātiem uzskatīju Čorluku, kam varētu būt problēmas ar tehniskiem uzbrucējiem 1v1, bet arī viņš nekādas kļūdas nepieļāva.
Drīzāk Kovāča drosmīgais gājiens spēlēt bez tipiska aizsardzības pussarga atmaksājās, kad Oskars izmanevrēja un izspieda bumbu cauri horvātu midam (Neimara 1. gols)
ei tu sazin kādus s*dus būtu savārījis tas aizsardzības pussargs. Manuprāt Horvāti rādīja savu labāko iespējamo sniegumu. Niču bij pelnijuši

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:31, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pendelē uz priekšu iziet vajadzēja (kas ķipa ir pret noteikumiem, bet uz ko ne1 tāpat neskatās)
3. gols, nu nez, varbūt vecums, tiešām izskatījās, ka varēja labāk.
nedomaaju ka vinjsh gaidiija taadu sitienu no Oskara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:31, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Mani aizmirsi pierakstīt pie ekspertiem
Jo tu esi debīls.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:32, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kādas slavas dziesmas?! Jau kopš "Scheisse" laikiem sekojot viņa gaitām ir skaidrs, cik spilgts talants viņš ir. Tur nav jābūt ģēnijam, lai to secinātu.
Šitās pasaciņas ej stāsti Modrītim ne man!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:32, pirms 10 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: rīt jāskatās Spānija-Nīderlande

gan jau oranžie atkal burtiski sitīs spāņus

https://www.youtube.com/watch?v=AcIicsfW660
Lai atkārtotu Nirnbergas kauju, jāsagaida Portugāle

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:32, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pendelē uz priekšu iziet vajadzēja (kas ķipa ir pret noteikumiem, bet uz ko ne1 tāpat neskatās)
3. gols, nu nez, varbūt vecums, tiešām izskatījās, ka varēja labāk.
Izņemot trešos vārtus, Pletikosa viennozīmīgi bija uzdevumu augstumos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:33, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pendelē uz priekšu iziet vajadzēja (kas ķipa ir pret noteikumiem, bet uz ko ne1 tāpat neskatās)
3. gols, nu nez, varbūt vecums, tiešām izskatījās, ka varēja labāk.
pendelē jau izlēca 1-2 soļus uz priekšu, bet, kā jau teicu, veiksmīgā dienā izvilktu..
https://www.youtube.com/watch?v=2xP...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:33, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Šitās pasaciņas ej stāsti Modrītim ne man!
"Pasaciņas"? Tu vispār esi redzējis kādu Rakitiča spēli "Scheisse" sastāvā? Es biju šokā, kad tie mudaki viņu pārdeva "Sevilla".

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:34, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: izstāstat man durakam,ko viņi tā priecājās iesitot? pret Horvātiju spēlēja,nejau pret Spāniju vai Argentīnu
ja tev par vienu pasaakumu buutu staastijushi veselus 4gadus dienu dienaa, ka tas pats svariigaakais notikums tavaa dziivee un uz tevi buutu pieveerstas 200milj acu paari,tad tu ar priecaatos,kad rezultaats uz tablo mainaas tavaa labaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:35, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Pasaciņas"? Tu vispār esi redzējis kādu Rakitiča spēli "Scheisse" sastāvā? Es biju šokā, kad tie mudaki viņu pārdeva "Sevilla".
Turpini liet ūdeni draugs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:36, pirms 10 gadiem
Eksperts_007 rakstīja: a kur Renaldinjo pazudis?
tur jau jokoja, Brazīlijai nebūs labu sasniegumu, jo nevienam uzvards nesākas ar Ro
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:36, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: viņš Barsā nav aizvadījis nevienu maču,tā kā agri slavēt
neslavee jau par vinja sniegumu Barcas sastaavaa,nenoliegsi ka shii vinjam bija izcila sezona

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:36, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: viņš Barsā nav aizvadījis nevienu maču,tā kā agri slavēt
Es kaut ko citu jautāju. Es viņu slavēju, izejot no redzētā līdz šim. Tikai šonakt uzzināju, ka viņš pievienosies "Barcelona". Manuprāt tas ir tikai loģisks progress horvāta izaugsmē.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:36, pirms 10 gadiem
baac, lai kaa arii man taa Spanijas dominance ir apnikusi, bet riit buushu par vinjiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:37, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Pendelē nedaudz pietrūka ! Krievijas kausa finālā,vienu vai divas pendeles izvilka,tā kā vārtsargs nav no tiem sliktākajiem !
Lielisks izlases vārtsargs, nav divu domu.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:37, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Kurā vietā Pletikosa vājā vieta kroātiem, nospēlēja praktiski tāda pat līmenī kā Sēzars. Ne visai pārliecinoši izgājienos, bet atsita, ko vajadzēja.
Neimara pirmais gols nebija aizsniedzams. Tur sveiciens midiem, kuri izlaida cauri Oskaru + aizsargiem, kuri atļāva Neimaram uzsist tik precīzi kā biljardā
Pendele - kur tur vārtsargs vainīgs?
Vienīgi pie 3. gola varēja ātrāk "salikties", bet tad jau spēle bija salauzta.
Pirmajā man liekas paņēma vārtsargu uz pretkustību. No neviena rakursa arī baigi nerādīja, ko vārtusargs dara pirms sitiena. Bet vienā rakursā, kad viņu sāka rādīt, izskatījās, ka viņš iet pa labi, bet leciens bija pa kreisi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 01:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Turpini liet ūdeni draugs....
Ūdeni par ko? Par to, ka Rakitičs jau kopš Bundeslīgas laikiem ir mans favorīts? Tu par tādu futbolistu pat nezināji, kad es jau vēroju viņu darbībā, tāpēc jau neko nespēj par viņu pateikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:39, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Luni laida Schalke
Par ko Tu runā?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:39, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: ei tu sazin kādus s*dus būtu savārījis tas aizsardzības pussargs. Manuprāt Horvāti rādīja savu labāko iespējamo sniegumu. Niču bij pelnijuši
Kas zina, it kā Badeļs un Vukojevičs nav slikti spēlētāji. Varēja jebkurš no viņiem būt, daudz sliktāk nebūtu.
Domāju, ka varēja drosmīgāk nospēlēt jau no spēles sākuma, drusku lielāku iniciatīvu uzņemties.
Bet citādi protams, labs sniegums. Patiešām žēl, ka kaut punktu nedabūja, pilnīgi būtu pelnījuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:40, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ūdeni par ko? Par to, ka Rakitičs jau kopš Bundeslīgas laikiem ir mans favorīts? Tu par tādu futbolistu pat nezināji, kad es jau vēroju viņu darbībā, tāpēc jau neko nespēj par viņu pateikt.
Tev tak visi ir favorīti, nu tpc es neiebilstu, ka arī par Rakitiču tu 5 gadus atpakaļ sajūsminājies!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:40, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Turpini liet ūdeni draugs....
par Shalkes laikiem nezinu,bet shosezon vinjam pastiprinaati sekoju liidzi,ko vien fakts ka vinjsh gan Real,gan Barcai iesitis vaartus izbraukumaa un bija Seviljas liideris
https://www.youtube.com/watch?featu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:41, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: Adriano vēl aizmirsi
Ko jūs tur ar tiem rūkijiem ņematies. Kur Kafu, Rivaldo, Tafarels???

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:43, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: nekapāja viņš tad tik labi,kā dara to tagad
Un kā vēl kapāja! Tieši viņš ievilka "Scheisse" Čempionu līgā, pat neskatoties uz visām traumām. Es tak labi atceros, kā viņš spīdēja Bundeslīgā. Un es vienmēr esmu ticējis, ka Ivans nokļūs kādā no Eiropas labākajiem klubiem. Nebiju gan domājis, ka tā būs tieši "Barca".

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:44, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Ko jūs tur ar tiem rūkijiem ņematies. Kur Kafu, Rivaldo, Tafarels???
moska veel Romario,Bebeto un Dungu piesaukt

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:44, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Ko jūs tur ar tiem rūkijiem ņematies. Kur Kafu, Rivaldo, Tafarels???
Vajadzēja arī Karlosu, jo vienā mirklī nebija neviens, kas uzsit sodu no centra

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:44, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Netēlo te hipsteru.
Kādā ziņā? Vai sekot Bundeslīgai ir hipsterīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:45, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Kas zina, it kā Badeļs un Vukojevičs nav slikti spēlētāji. Varēja jebkurš no viņiem būt, daudz sliktāk nebūtu.
Domāju, ka varēja drosmīgāk nospēlēt jau no spēles sākuma, drusku lielāku iniciatīvu uzņemties.
Bet citādi protams, labs sniegums. Patiešām žēl, ka kaut punktu nedabūja, pilnīgi būtu pelnījuši.
Nu, speles saakumaa vinji jau speleja drosi, radija pirmo bistamo momentu speelee, bet tad driiz iesita golu un es domaju, kas tas ari bija iemesls, kapec saka spelet izteikti dzili no aizsardzibas 1. puslaika turpinajumaa. Badeljam tachu bija savainojums, varbut nav optimalaa formaa. Man pasham bija parsteigums, ka Vukojevics neizgajaa pamataa, vinjs taads izteikts melnaa darba daritajs un. manuprat, Kovacics pazuda shajaa spelee un Vukojevics ar savu pieredzi buutu vairak noderejis.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:46, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tev tak visi ir favorīti, nu tpc es neiebilstu, ka arī par Rakitiču tu 5 gadus atpakaļ sajūsminājies!
Es par Rakitiču sajūsminājos, kad regulāri sekoju līdzi Bundeslīgai, kur "Scheisse" bija mans nīstākais klubs. Tu nemaz arī nevari iebilst, jo Tu diez vai toreiz zināji par tādu Rakitiču un neticu, ka regulāri sekoji Bundeslīgai, tāpēc nevajag liet ūdeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:47, pirms 10 gadiem
Neimārs izkatās daudz labak neka spēlejot Barca laikam viņam tas Barcas Tika taka neiet pie sirds

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:47, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Nē, vienkārši tagad te bļaut visiem virsū cik sen seko līdzi Rakitičam un ka tieši Tu esot pirmais pamanījis cik viņš ir lielisks.
Es vienkārši oponēju kaut kādiem nezinīšiem, kuri tikai šovakar uzzināja, kas tas tāds Rakitičs ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:48, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es par Rakitiču sajūsminājos, kad regulāri sekoju līdzi Bundeslīgai, kur "Scheisse" bija mans nīstākais klubs. Tu nemaz arī nevari iebilst, jo Tu diez vai toreiz zināji par tādu Rakitiču un neticu, ka regulāri sekoji Bundeslīgai, tāpēc nevajag liet ūdeni.
Laba pasaciņa pirms miega, paldies Žāvājos jau, turpināsi?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:48, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Krutākais bija Sokratis, jo viņam IQ tāds kā dažiem labiem NASA astrofiziķiem.
Nē, Sokratis bija kruts tāpēc, ka sita "pendeles" bez ieskrējiena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:49, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Laba pasaciņa pirms miega, paldies Žāvājos jau, turpināsi?
Tātad Tu atzīsti, ka neko iepriekš par Rakitiču nezināji un kritizē tikai kritizēšanas pēc, lai izliktos par "baigo ekspertu". Tam mēs ticam

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:51, pirms 10 gadiem
Ziiigfrīds_1 rakstīja: personīgi priekš manis,par pašu krutāko brazīli uzskatu Garinchu
man Romario,viens no labaakajiem uzbruceejiem kas vien bijis

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:51, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: man Romario,viens no labaakajiem uzbruceejiem kas vien bijis
Viennozīmīgi. Vieglā artilērija.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:52, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad Tu atzīsti, ka neko iepriekš par Rakitiču nezināji un kritizē tikai kritizēšanas pēc, lai izliktos par "baigo ekspertu". Tam mēs ticam
kas ir tie mees,kas tic?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:52, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tātad Tu atzīsti, ka neko iepriekš par Rakitiču nezināji un kritizē tikai kritizēšanas pēc, lai izliktos par "baigo ekspertu". Tam mēs ticam
Kā tas ir nezināju? Es par futbolu interesējos jau sen sen sen un viņš nepaslīdēja garām! Tikai nedaudz sasmīdināji mani ar savu seno jūsmošanu par viņu. Tikai tgd, kad spēlēs Barsā par to atcerējies?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:52, pirms 10 gadiem
Par ko mēs vispār runājam...

Svētdienas līdzjutējam jau tas Rakitičs bija tāds nezināmais. Kas tur neparasts?

Bet lielākiem sekotājiem tas varētu likties tik pat liels absurds, kā tas, ka kāds brīnītos, no kurienes ellē ratā Chelsea tāds Karvalju un Fereira uzpeldēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:53, pirms 10 gadiem
un tas vārds "eksperts" ir visai glaimojošs, bet tā ir tava lielākā vājuma pazīme Hosjē!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:54, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kas ir tie mees,kas tic?
Tie, kuri Rakitiču ir redzējuši vēl spēlējam Bundeslīgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:54, pirms 10 gadiem
Brazīlija šodien nospēlēja nepārliecinoši, sevišķi 2.puslaikā. Pendele par 90% - nebija. Labāk brazīļi būtu 2.vārtus iesituši bez tās pendeles. Un iespējams tā arī notiktu. Arī 1:1 viņiem nebūtu katastrofāls rezultāts, tācu šī uzvara ir ar tādu nepatīkamu piegaršu (kaut pats biju ļoti par Brazīliju). Vietējā prese viņus noteikti kritizēs par nodemonstrēto sniegumu. Taču uzreiz norakt laukuma saimniekus, kā te daudzi komentāros, ka viņiem nav nekādu izredžu uz kopējo uzvaru, pēc šīs spēles arī nevajadzētu. Bieži vien tieši tās komandas, kuras iesāk nepārliecinoši, beigas aizvada ļoti spēcīgi. Vēl jāpaskatās nākamās spēles, lai izdarītu secinājumus. Tā ir tikai pirmā spēle!

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:55, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tie, kuri Rakitiču ir redzējuši vēl spēlējam Bundeslīgā.
ok,skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:56, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kā tas ir nezināju? Es par futbolu interesējos jau sen sen sen un viņš nepaslīdēja garām! Tikai nedaudz sasmīdināji mani ar savu seno jūsmošanu par viņu. Tikai tgd, kad spēlēs Barsā par to atcerējies?
Es par viņu esmu izteicies regulāri. Par viņa pievienošanos "Barsai" uzzināju tikai šovakar. Es jau pirms spēles izteicos, ka ļoti gaidu labu sniegumu no sava favorīta Rakitiča.
Ja reiz esi tāds eksperts, tad nosauc vienu no Ivana trumpjiem!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 01:57, pirms 10 gadiem
Kas ar Ronaldu ? Nopietns savainojums?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:57, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Labāk bez ieskrējiena, nevis tā kā šodien Neimārs.
Nu Neimāra ieskrējiens toč debīls. Besī tādi.

Agrāk nekas tāds nebija. Līdz (pat neatceros, kurš bija tipināšanas iesācējs) parādījās tie tipinātāji un Rivaldo, ja nemaldos, pat vienreiz apstājās ieskrējienā. Baigi normāli ķip?

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:58, pirms 10 gadiem
aDson rakstīja: Kas ar Ronaldu ? Nopietns savainojums?
Nesaārstēts savainojums. Tika pat liela jēga braukt uz kausu kā Svaresam.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:59, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Labāk bez ieskrējiena, nevis tā kā šodien Neimārs.
Bet tieši viņa stils jau bija tas atmiņā paliekošākais. Tāpēc jau mēs zinām šo ārstu.

     [+] [-]

, 2014-06-13 01:59, pirms 10 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Par Fabregasu ar visi Barsas fani sajūsminājās, kad šams atgriezās! Tagad, kad aiziet uz nīsto Chelsea spēlēt, jau neesot vairs tik labs nemaz "bijis"...
Ja Rakitic spēs izsist sev vietu tādā komandā, tad ok! Pagaidām jūs kā skuķes te klabat par viņu!
nav jau ko noliegt,neparaadiija vinjsh to sniegumu uz ko gaidiija fani,labas un lieliskas speeles mijaas ar taadaam,kur to vien gaidiiji,kad treneris vinju nomainiis no laukuma,ar to ar starpiiba starp vinju un piemeeram Xavi vai Iniestu,bet taads nu tas liimenis Barcaa

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 02:00, pirms 10 gadiem
Nevar uzvarēt spēli, neiesitot nevienus vārtus - brazīļi iesita šovakar 4 !!!
Pendele strīdīga, piekrītu, bet aizsargs pieturēja, tas arī ir fakts. Un tieši tajā brīdī, kad brazīlis stiepās pēc bumbas, disbalansā, un krita.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:01, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu Neimāra ieskrējiens toč debīls. Besī tādi.

Agrāk nekas tāds nebija. Līdz (pat neatceros, kurš bija tipināšanas iesācējs) parādījās tie tipinātāji un Rivaldo, ja nemaldos, pat vienreiz apstājās ieskrējienā. Baigi normāli ķip?
kaada starpiiba kaads ieskreejiens,lai kaut no centra ieskrienas,galvenais ka bumba vaartos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 02:02, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es par viņu esmu izteicies regulāri. Par viņa pievienošanos "Barsai" uzzināju tikai šovakar. Es jau pirms spēles izteicos, ka ļoti gaidu labu sniegumu no sava favorīta Rakitiča.
Ja reiz esi tāds eksperts, tad nosauc vienu no Ivana trumpjiem!
Regulāri un šovakar turpini tādā garā

Ja es sevi šeit kādreiz būtu pozicionējis sevi kā ekspertu, tad ja tu mani tā nosauc cepuri nost tavā priekšā, bet esmu cilvēks parastais- mirstīgais tpc tādas privilēģijas pret mani neizmanto

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:02, pirms 10 gadiem
aDson rakstīja: Kas ar Ronaldu ? Nopietns savainojums?
buus speeleetaajs,jau peedeejaa paarbaudes speelee speeleeja,bet cik reaali gatavs zina tikai komandas aarsti

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:02, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: kaada starpiiba kaads ieskreejiens,lai kaut no centra ieskrienas,galvenais ka bumba vaartos
Skaidrs ar tevi. Rivaldo laikā vēl smērēji pamperos.

Ja hoķī nedrīkst veikt šaibas kustību uz atpakaļu, tad tad agrāk arī normāli bija fūzī, ka skrien un sit, nevis kaut ko tipina un murgo.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:03, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Ronaldo pilnībā sevi izpumpēja klubu sezonā, ka tik nesanāk kā ar Messi kuram savulaik pēc golu rekorda dabūšanas sākās fiziskaš formas kritums.
Ronaldu enerģijas netrūkst, toties trauma nav saārstēta, kas arī visu izsaka. Neviens no mums nav no dzelzs.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:03, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Regulāri un šovakar turpini tādā garā

Ja es sevi šeit kādreiz būtu pozicionējis sevi kā ekspertu, tad ja tu mani tā nosauc cepuri nost tavā priekšā, bet esmu cilvēks parastais- mirstīgais tpc tādas privilēģijas pret mani neizmanto
principaa jau es un Zigfriids iesaakaam diskusiju par Rakitichu,Hose tik pievienojaas

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:08, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Regulāri un šovakar turpini tādā garā

Ja es sevi šeit kādreiz būtu pozicionējis sevi kā ekspertu, tad ja tu mani tā nosauc cepuri nost tavā priekšā, bet esmu cilvēks parastais- mirstīgais tpc tādas privilēģijas pret mani neizmanto
Protams, ka Tu neesi eksperts. Tu vienkārši troļļo par lietām, par kurām Tev nav nekādas sajēgas. Nav jābūt ekspertam, lai zinātu, ka viens no Rakitiča trumpjiem ir tālsitiens. Ja būtu sekojis viņa gaitām kā es, tad to noteikti zinātu. Bet Tu to nezini, tikai lej ūdeni, kā jau allaž, kad runa nav par Tavu tik iecienīto Premjerlīgu.
Ja reiz Tu neko nejēdz no Bundeslīgas, tad vismaz nav jāizsmej cilvēki, kuri jēdz. Man ir pilnīgi vienalga, kur spēlēs Rakitičs, jo manas simpātijas no tā nekādā veidā nemainīsies.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Skaidrs ar tevi. Rivaldo laikā vēl smērēji pamperos.

Ja hoķī nedrīkst veikt šaibas kustību uz atpakaļu, tad tad agrāk arī normāli bija fūzī, ka skrien un sit, nevis kaut ko tipina un murgo.
Rivaldo laikaa tieshi taa pa iistam saaku fanot par futbolu un man kaa Barcas fanam par vinju daudz vairaak zinaams un manaa beerniibaa pamperu nebija,bija autinji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 02:23, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka Tu neesi eksperts. Tu vienkārši troļļo par lietām, par kurām Tev nav nekādas sajēgas. Nav jābūt ekspertam, lai zinātu, ka viens no Rakitiča trumpjiem ir tālsitiens. Ja būtu sekojis viņa gaitām kā es, tad to noteikti zinātu. Bet Tu to nezini, tikai lej ūdeni, kā jau allaž, kad runa nav par Tavu tik iecienīto Premjerlīgu.
Ja reiz Tu neko nejēdz no Bundeslīgas, tad vismaz nav jāizsmej cilvēki, kuri jēdz. Man ir pilnīgi vienalga, kur spēlēs Rakitičs, jo manas simpātijas no tā nekādā veidā nemainīsies.
Ar tādiem vārdiem mētājās tikai tie, kas ar degunu mākoņus stumda! Un tavs ierocis vnm ir bijis citu apvainošana...
Bet tpt mani nepārliecināji ar savu seno regulāro jūsmošanu par Rakitiču. Visticamāk pats acis atvēri iepriekšējajā sezonā Tpc turpini un izdomā kko jaudīgāku, jo es neesu Modža, kuram ausis ātri var aizbāzt!

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 02:27, pirms 10 gadiem
Saldus sapņus futbola draugi

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:31, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Saldus sapņus futbola draugi
Visu labu, līdz rītdienai.

Un To... nu... zini ko, neņem vērā.

Lai arī Rakitičs sen nav nekāds jaunums futbola pasaulē, tomēr sāk likties, ka rīt šis kādam Kamerūnas spēlētājam būs līdzi jutis vēl mūžamežos

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:32, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: Rivaldo laikaa tieshi taa pa iistam saaku fanot par futbolu un man kaa Barcas fanam par vinju daudz vairaak zinaams un manaa beerniibaa pamperu nebija,bija autinji
Pamperi, autiņi... kāda šķirba, ko smērēji.

Es vnk saku, ka agrāk nebija nekādas tipināšanas utt.

Tas lēnā garā attīstiījies ir.

Tāpat vārtsarga panākšana pretī bumbai. Nu blin nolieciet līnijtiesnesi un lai skatās. Ja izkustās uz priekšu tad pārsit. Un pārsit tik ilgi kamēr viņš reāli stāv uz līnijas. A tagad jau iemācījušies pat 2 m aizlekt uz priekšu pirms sitiena.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:38, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pamperi, autiņi... kāda šķirba, ko smērēji.

Es vnk saku, ka agrāk nebija nekādas tipināšanas utt.

Tas lēnā garā attīstiījies ir.

Tāpat vārtsarga panākšana pretī bumbai. Nu blin nolieciet līnijtiesnesi un lai skatās. Ja izkustās uz priekšu tad pārsit. Un pārsit tik ilgi kamēr viņš reāli stāv uz līnijas. A tagad jau iemācījušies pat 2 m aizlekt uz priekšu pirms sitiena.
Par to tipināšanu, kā sakāt, nē, bet par vārtsargiem jāpiekrīt - tagad klasiskā spēle uz līnijas ir tikai tad, kad jānirst pēc apakšējā stūra. Kas tāpat nav reāli izdarāms. Tāpēc jau apakšējais stūris ir visdrošākais variants. Protams, izņemot, ja visu laiku vari trāpīt augšējā, ko neesmu redzējis kādu darām ilgtermiņā

Pārējos sitienos jau nu tiešām, ja pēc kājas ierauga, ka nav apakša, tad lec uz lenķa samazināšanu

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:42, pirms 10 gadiem
eh, noakveeju visu diskusiju. Seedeeju ar chomaku barchikaa, un uzreiz teicu, ka shitie shkjiibie un melnie no afrikas maak taa nosvilpt, ka ..PZD!. Par speeli? Nu varat riet pokemoni par kkaadaam tiesneshu kljuudaam un CRO pelniitu nichu. Vieniigi neazmirstat, ka te jebkas var notikt(pat samurajs var nosvilpt greizi). Un skaidrs, ka peedejaas 20 min dzeltenie, shos iespiestu pies soda laukuma. Tikai vai guutu vaartus?

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:43, pirms 10 gadiem
Prakse pierakstiit golus aizsargaajoshaas komandas speeleetaajam "savos vaartos" ir stulba , taapat kaa daudz kas cits futbolaa.
Tad jau sanaak skatoties statistikaa, ka braziilis speeleejis uzreiz 2 komandu sastaavaa, jo , redz, guvis vaartus Horvaatu labaa.

Talaaak, pienjemsim , ka vinsh turpinaajumaa buus ljoti rezultatiivs un guus 9 vaartus Braziilijas labaa pretinieku vaartos- tikpat cik, teiksim , Ruunijs.

Tagad jautaajums, kam Organizatori pieskirs labaakaa vaartu guveeja balvu.

Viens teiks Ruunijam, jo braziilim ir 9-1=8 goli.
Kaads cits teiks, tu ko stulbs esi, jaadod braziilim--- vinjam ir veseli 10 goli - 9 par labu Braziilijai un 1 Horvaatijai.

Luuk shitaadas stulbiibas sanaak, kad FIFA iestigusi 19. gadsimtaa. Kaapeec nevar dariit kaa hokejaa- vaartus piraksta tam uzbruukoshaas komandas speeleetaajam , kas peedeejais pieskaaries bumbai, jo vinja nopelni ir vislielaakie.

Nu, futbola fani, atspeekojiet!!! Gribu dzirdeet juusu argumentus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:46, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Par to tipināšanu, kā sakāt, nē, bet par vārtsargiem jāpiekrīt - tagad klasiskā spēle uz līnijas ir tikai tad, kad jānirst pēc apakšējā stūra. Kas tāpat nav reāli izdarāms. Tāpēc jau apakšējais stūris ir visdrošākais variants. Protams, izņemot, ja visu laiku vari trāpīt augšējā, ko neesmu redzējis kādu darām ilgtermiņā

Pārējos sitienos jau nu tiešām, ja pēc kājas ierauga, ka nav apakša, tad lec uz lenķa samazināšanu
Nu arī apakšai pamatīgi samazina vajadzīgo leciena tālumu, ja izlec uz priekšu.
Izteikšu tīri minējumu, bet liekas, palecot metru uz priekšu, tad uz sānu 30cm toč mazāk jālec.(pieļauju, ka visi 50cm)

Man liekas augšējais stūris(protams, nedomāju pašu ģeveli) vieglāk ķerams kā apakšējais. Un abos gadījumos tāpat jāuzsit ļoti precīzi.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:46, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Prakse pierakstiit golus aizsargaajoshaas komandas speeleetaajam "savos vaartos" ir stulba , taapat kaa daudz kas cits futbolaa.
Tad jau sanaak skatoties statistikaa, ka braziilis speeleejis uzreiz 2 komandu sastaavaa, jo , redz, guvis vaartus Horvaatu labaa.

Talaaak, pienjemsim , ka vinsh turpinaajumaa buus ljoti rezultatiivs un guus 9 vaartus Braziilijas labaa pretinieku vaartos- tikpat cik, teiksim , Ruunijs.

Tagad jautaajums, kam Organizatori pieskirs labaakaa vaartu guveeja balvu.

Viens teiks Ruunijam, jo braziilim ir 9-1=8 goli.
Kaads cits teiks, tu ko stulbs esi, jaadod braziilim--- vinjam ir veseli 10 goli - 9 par labu Braziilijai un 1 Horvaatijai.

Luuk shitaadas stulbiibas sanaak, kad FIFA iestigusi 19. gadsimtaa. Kaapeec nevar dariit kaa hokejaa- vaartus piraksta tam uzbruukoshaas komandas speeleetaajam , kas peedeejais pieskaaries bumbai, jo vinja nopelni ir vislielaakie.

Nu, futbola fani, atspeekojiet!!! Gribu dzirdeet juusu argumentus!
Viņam nerakstīs nekādus vārtus Horvātijas labā

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:46, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Prakse pierakstiit golus aizsargaajoshaas komandas speeleetaajam "savos vaartos" ir stulba , taapat kaa daudz kas cits futbolaa.
Tad jau sanaak skatoties statistikaa, ka braziilis speeleejis uzreiz 2 komandu sastaavaa, jo , redz, guvis vaartus Horvaatu labaa.

Talaaak, pienjemsim , ka vinsh turpinaajumaa buus ljoti rezultatiivs un guus 9 vaartus Braziilijas labaa pretinieku vaartos- tikpat cik, teiksim , Ruunijs.

Tagad jautaajums, kam Organizatori pieskirs labaakaa vaartu guveeja balvu.

Viens teiks Ruunijam, jo braziilim ir 9-1=8 goli.
Kaads cits teiks, tu ko stulbs esi, jaadod braziilim--- vinjam ir veseli 10 goli - 9 par labu Braziilijai un 1 Horvaatijai.

Luuk shitaadas stulbiibas sanaak, kad FIFA iestigusi 19. gadsimtaa. Kaapeec nevar dariit kaa hokejaa- vaartus piraksta tam uzbruukoshaas komandas speeleetaajam , kas peedeejais pieskaaries bumbai, jo vinja nopelni ir vislielaakie.

Nu, futbola fani, atspeekojiet!!! Gribu dzirdeet juusu argumentus!
TU ESI DJEBILS!!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:48, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Prakse pierakstiit golus aizsargaajoshaas komandas speeleetaajam "savos vaartos" ir stulba , taapat kaa daudz kas cits futbolaa.
Tad jau sanaak skatoties statistikaa, ka braziilis speeleejis uzreiz 2 komandu sastaavaa, jo , redz, guvis vaartus Horvaatu labaa.

Talaaak, pienjemsim , ka vinsh turpinaajumaa buus ljoti rezultatiivs un guus 9 vaartus Braziilijas labaa pretinieku vaartos- tikpat cik, teiksim , Ruunijs.

Tagad jautaajums, kam Organizatori pieskirs labaakaa vaartu guveeja balvu.

Viens teiks Ruunijam, jo braziilim ir 9-1=8 goli.
Kaads cits teiks, tu ko stulbs esi, jaadod braziilim--- vinjam ir veseli 10 goli - 9 par labu Braziilijai un 1 Horvaatijai.

Luuk shitaadas stulbiibas sanaak, kad FIFA iestigusi 19. gadsimtaa. Kaapeec nevar dariit kaa hokejaa- vaartus piraksta tam uzbruukoshaas komandas speeleetaajam , kas peedeejais pieskaaries bumbai, jo vinja nopelni ir vislielaakie.

Nu, futbola fani, atspeekojiet!!! Gribu dzirdeet juusu argumentus!
Neteikšu nekādus argumentus. Protokolā lai jau iet Own Goal, bet statistikā pie iesistajiem toč nav jāskaita.

Man liekas, ka hoķis ir cita ģēla.

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:49, pirms 10 gadiem
Diviem ieprieksheejiem

Kaa ta nerakstiis, ja jau pierakstiija.

Argumenti, luudzu, ka esmu debils!

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:51, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Diviem ieprieksheejiem

Kaa ta nerakstiis, ja jau pierakstiija.

Argumenti, luudzu, ka esmu debils!
Kur pierakstīja???

Spēles protokolā?

Tādēļ jau Marselu nav šajā turnīrā gūti 1 vārti

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:52, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Diviem ieprieksheejiem

Kaa ta nerakstiis, ja jau pierakstiija.

Argumenti, luudzu, ka esmu debils!
16 reizes iesitot savējos, Ronaldo pārspēt nesanāks... karjeru pabeigt pāragri gan

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:53, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu arī apakšai pamatīgi samazina vajadzīgo leciena tālumu, ja izlec uz priekšu.
Izteikšu tīri minējumu, bet liekas, palecot metru uz priekšu, tad uz sānu 30cm toč mazāk jālec.(pieļauju, ka visi 50cm)

Man liekas augšējais stūris(protams, nedomāju pašu ģeveli) vieglāk ķerams kā apakšējais. Un abos gadījumos tāpat jāuzsit ļoti precīzi.
tu te runaa tikai par situaaciju kad vaartsargs paljaujaas uz reakciju un i tad ir paarsvaraa par veelu,kameer noreagjeesi,atspersies utt,tikmeer bumba jau gar pirkstu galiem iespurdz vaartos,taapeec ar lielaakaa dalja vaartsargu min un ar ieskreejienu tur nav nekaada sakara

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:55, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Diviem ieprieksheejiem

Kaa ta nerakstiis, ja jau pierakstiija.

Argumenti, luudzu, ka esmu debils!
jebkurā līgā saskaiti komandas kopumā gūtos vārtus un salīdzini ar spēlētāju kopā gūtajiem vārtiem. Pārsvarā nekad nesakritīs (tikko būs vismaz vieni pretinieku spēlētāja gūti vārti).

Protokolā jau pieraksta, bet tas nenozīmē, ka ir reāli gūti vārti pretinieku labā

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:56, pirms 10 gadiem
Paskatiijos arii protokolu speciaali FIFA maajas lapaa.
Marcelu klaat pieziimeeta sarkana bumba, bet Olicham nav nekaa!!

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:56, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Diviem ieprieksheejiem

Kaa ta nerakstiis, ja jau pierakstiija.

Argumenti, luudzu, ka esmu debils!
taapeec ka iesistie vaarti savos vaartos nevienaa statistikas ailee neskaita, it iipashi pie rezultatiivajiem sitieniem,tad jau kaa ieprieksheejaa finaalaa, kad Spaanija ar 4-0 graava Itaaliju,kaads iesistu savos vaartos,piemeeram Torres,lai uzlabotu statistiku

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:58, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Paskatiijos arii protokolu speciaali FIFA maajas lapaa.
Marcelu klaat pieziimeeta sarkana bumba, bet Olicham nav nekaa!!
nu par ko briinies,own goal,nav taa kaa hokejaa,kad pieraksta tam,kas peedeejais pieskaaraas bumbai no preteejaas komandas

     [+] [-]

, 2014-06-13 02:59, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: jebkurā līgā saskaiti komandas kopumā gūtos vārtus un salīdzini ar spēlētāju kopā gūtajiem vārtiem. Pārsvarā nekad nesakritīs (tikko būs vismaz vieni pretinieku spēlētāja gūti vārti).

Protokolā jau pieraksta, bet tas nenozīmē, ka ir reāli gūti vārti pretinieku labā
Bet es jau par to arii runaaju, ka tas ir stulbi- viegls rikoshets no sava speeleetaaja un Own Goal-- kaapeec nevar kaa hokejaa.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:00, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tu te runaa tikai par situaaciju kad vaartsargs paljaujaas uz reakciju un i tad ir paarsvaraa par veelu,kameer noreagjeesi,atspersies utt,tikmeer bumba jau gar pirkstu galiem iespurdz vaartos,taapeec ar lielaakaa dalja vaartsargu min un ar ieskreejienu tur nav nekaada sakara
Nu pendele ir 50:50 variants parasti. Protams, ja ir precīzs sitiens augšas stūrī vai apakšas stūrī, tad aizsargs var lekt kaut 5 sekundes pirms sitiena un nespīd izvilkt.

Ieskrējiens ar tipināšanu sap**s vārtsarga galvu. Normālā varinantā vārtsargs lēkā un zin kurā mirklī būs sitiens un kurā lēkāšanas momentā viņam jātaisa īstais leciens. Jau tā sitējam ir priekšrocības, jo vārti ir lieli un viņš var mānīties, bet tā tipināšana viņam iedod vēl vairāk priekšrocības. Pēc maniem uzskatiem, tā nebūtu jābūt.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:03, pirms 10 gadiem
Bam Bam rakstīja: Bet es jau par to arii runaaju, ka tas ir stulbi- viegls rikoshets no sava speeleetaaja un Own Goal-- kaapeec nevar kaa hokejaa.
Tik pat labi - kāpēc hokejā nav tā kā futbolā?

Saproti, vai nesaproti, bet savos vārtos iesista bumba neskaitās gūti vārti

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:03, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu pendele ir 50:50 variants parasti. Protams, ja ir precīzs sitiens augšas stūrī vai apakšas stūrī, tad aizsargs var lekt kaut 5 sekundes pirms sitiena un nespīd izvilkt.

Ieskrējiens ar tipināšanu sap**s vārtsarga galvu. Normālā varinantā vārtsargs lēkā un zin kurā mirklī būs sitiens un kurā lēkāšanas momentā viņam jātaisa īstais leciens. Jau tā sitējam ir priekšrocības, jo vārti ir lieli un viņš var mānīties, bet tā tipināšana viņam iedod vēl vairāk priekšrocības. Pēc maniem uzskatiem, tā nebūtu jābūt.
varu pagriezt tavu jautaajumu otraadi,apskaties ko Dudeks dariija Liverpool finaalaa pret Millan,vinjsh burtiski dejoja pa liiniju,kur atskjiriiba starp nelielu bremzeeshanu ieskreejienaa?

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:05, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: taapeec ka iesistie vaarti savos vaartos nevienaa statistikas ailee neskaita, it iipashi pie rezultatiivajiem sitieniem,tad jau kaa ieprieksheejaa finaalaa, kad Spaanija ar 4-0 graava Itaaliju,kaads iesistu savos vaartos,piemeeram Torres,lai uzlabotu statistiku
Suaresam sagribētos BPL rekordu un šis kādas 5as neviļus savos vārtos ieblieztu

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:07, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: varu pagriezt tavu jautaajumu otraadi,apskaties ko Dudeks dariija Liverpool finaalaa pret Millan,vinjsh burtiski dejoja pa liiniju,kur atskjiriiba starp nelielu bremzeeshanu ieskreejienaa?
Neesmu baigi sekojis līdzi futbolam kopš pēdējā čempja. Kur nu vēl klubu līmenī.

Bet par ko es runāju ir tas kas bija agrāk. Tad nebija nekādas tipināšanas. Un vārtusargam.... lai viņš pa savu līniju vazājas kaut līdz stangai.

Protams, ar komentu SC nemainīšu noteikumus, bet man vismaz ir pretīgi skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 03:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neesmu baigi sekojis līdzi futbolam kopš pēdējā čempja. Kur nu vēl klubu līmenī.

Bet par ko es runāju ir tas kas bija agrāk. Tad nebija nekādas tipināšanas. Un vārtusargam.... lai viņš pa savu līniju vazājas kaut līdz stangai.

Protams, ar komentu SC nemainīšu noteikumus, bet man vismaz ir pretīgi skatīties.
es tik nesaprotu,atradis kur piekasiities,ieskreejiens nepatika,vot man tiesnesis nepatika

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:09, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Neesmu baigi sekojis līdzi futbolam kopš pēdējā čempja. Kur nu vēl klubu līmenī.

Bet par ko es runāju ir tas kas bija agrāk. Tad nebija nekādas tipināšanas. Un vārtusargam.... lai viņš pa savu līniju vazājas kaut līdz stangai.

Protams, ar komentu SC nemainīšu noteikumus, bet man vismaz ir pretīgi skatīties.
Var jau to tipināšanu aizliegt.

Bet dažbrīd jāpadomā, vai sitējs ar to tipināšanu sev kaut ko atvieglo, vai nē.
Šodien Neimārs, manuprāt, atkal jau pierādīja, ka tā tipināšana vienus mēslus vien savārīja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 03:12, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: es tik nesaprotu,atradis kur piekasiities,ieskreejiens nepatika,vot man tiesnesis nepatika
Vot nepateikšu tev to konkrēto gadījumu, bet bija tā, ka viens sit pendeli un pēc ieskrējiena apstājas- paskatās, kur aizleca vārtsargs un iesit tukšā otrā stūrī.

Ar tiesneša sūdzībām tu vari iet bekot. Ja nesaskatīji sodu, tad esi idiots. Un vislabāk to varēja saskatīt tieši no rakursa, kur bija tiesnesis. Un vēl atgādinājumam- viņam nav iespējas 10x skatīties epizodi.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:13, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Var jau to tipināšanu aizliegt.

Bet dažbrīd jāpadomā, vai sitējs ar to tipināšanu sev kaut ko atvieglo, vai nē.
Šodien Neimārs, manuprāt, atkal jau pierādīja, ka tā tipināšana vienus mēslus vien savārīja
Tā tipināšana viņam ļauj 10x pārdomāt ko darīt. Un kā jau teicu augstāk komentā par to vienu apstāšanos vispār.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:13, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Var jau to tipināšanu aizliegt.

Bet dažbrīd jāpadomā, vai sitējs ar to tipināšanu sev kaut ko atvieglo, vai nē.
Šodien Neimārs, manuprāt, atkal jau pierādīja, ka tā tipināšana vienus mēslus vien savārīja
man jau liekas ka vinjam bija paaraak liels atbildiibas slogs un taa tipinaashana vien paraadiija,ka nebija iisti par sevi paarliecinaats

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:16, pirms 10 gadiem
Esmu vīlies. Brazīliešos, tiesāšanā un visā pārējā-ko gan tieši netaisnīgais spēles rezultāts nosaka. Ceru, ka horvāti spēs atgūties pēc šī netaisnīgā un nepelnītā zaudējuma, bet brazīlieši, ja bez stulba japoškas nespēj vinnēt, paliks jaņos. Jo ar šādu sniegumu neko vairāk nav pelnījuši.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:16, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vot nepateikšu tev to konkrēto gadījumu, bet bija tā, ka viens sit pendeli un pēc ieskrējiena apstājas- paskatās, kur aizleca vārtsargs un iesit tukšā otrā stūrī.

Ar tiesneša sūdzībām tu vari iet bekot. Ja nesaskatīji sodu, tad esi idiots. Un vislabāk to varēja saskatīt tieši no rakursa, kur bija tiesnesis. Un vēl atgādinājumam- viņam nav iespējas 10x skatīties epizodi.
ja pareizi atceros,tad peec noteikumiem ir ka speeleetaajs nedriikst apstaaties kustiibaa sitot pendeli,bet nezinu vai tas tagad mainiits,taapat kaa senaak vaartsargs nedriiksteeja kusteeties no liinijas pirms sitiena,bet tagad visi leekaa

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:19, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tik pat labi - kāpēc hokejā nav tā kā futbolā?

Saproti, vai nesaproti, bet savos vārtos iesista bumba neskaitās gūti vārti
Ja savos vārtos iesista bumba neskaitās gūti vaarti, tad kaada h.ja tas jaaraksta protokolaa?

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:22, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ja pareizi atceros,tad peec noteikumiem ir ka speeleetaajs nedriikst apstaaties kustiibaa sitot pendeli,bet nezinu vai tas tagad mainiits,taapat kaa senaak vaartsargs nedriiksteeja kusteeties no liinijas pirms sitiena,bet tagad visi leekaa
Verpakovskis šodien teica, ka nedrīkst vārtsargs lekt uz priekšu.

Nu tā nopauzēšana/tipināšana/apstāšanās reāli parādījās ap kādu 2002 vai 2003 gadu. Pirms tam tā neviens nedarīja. Un jā.... pēc likumiem nav aizliegts. Bet man kā skatītājam nepatīk un domāju, ka vajadzētu aizliegt.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:24, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Verpakovskis šodien teica, ka nedrīkst vārtsargs lekt uz priekšu.

Nu tā nopauzēšana/tipināšana/apstāšanās reāli parādījās ap kādu 2002 vai 2003 gadu. Pirms tam tā neviens nedarīja. Un jā.... pēc likumiem nav aizliegts. Bet man kā skatītājam nepatīk un domāju, ka vajadzētu aizliegt.
nu ko tev ieteikt,raksti veestuli Blateram

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:29, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: nu ko tev ieteikt,raksti veestuli Blateram
Paldies. Neesmu tāds fans, lai baigi satrauktos. Tikai izsaku viedokli. Pat nezinu, kas ir Blaters.

     [+] [-]

, 2014-06-13 03:46, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Paldies. Neesmu tāds fans, lai baigi satrauktos. Tikai izsaku viedokli. Pat nezinu, kas ir Blaters.
nu jau taa kaa pamaniijis esu ka koncentreejies tikai uz basketbolu,bet nu futbola faniem pret ieskreejienu nekaadu pretenziju

     [+] [-]

, 2014-06-13 05:26, pirms 10 gadiem
Tak beidzat cepties. Majnieki pietiesaa sev taa tas ir bijis un taa tas buus.

labak apskataties kaa SAS atkal pogaa miami bus interesanti palasit ritdiieenas komentarus atkal kaa Lebrons padara labakus savus komandasbiedrus

     [+] [-]

, 2014-06-13 07:28, pirms 10 gadiem
Tad jau pret Horvātu bija tīrāka pendele.

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 07:33, pirms 10 gadiem
nevienam tur tādus HOR nevajag : (

     [+] [-]

, 2014-06-13 07:38, pirms 10 gadiem
unikāli 505 sc konkursa dalībnieki uzmainēja 3-1

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 08:11, pirms 10 gadiem
Pirmā spēle galīgi nevar būt rādītāju tam,kā komandai veiksies tālāk.Horvāti rādīja labu pretuzbrukuma futbolu,bet brazīļi turnīra gaitā vēl progresēs,jo pirmā spēle tomēr radīja milzīgu spriedzi un atbildību.Vainot tiesnesi?Jā ,burta kalps,jo tādi momenti soda laukumā, sevišķi pie standartiem, ir bieža lieta,tomēr formāli parkāpums bija.Drīzāk jau Pletikosa neglāba,jo tie rezultatīvie sitieni(izņemot 11m) nebija neņemami.Šaubos vai Meksika un Kamerūna aizķers kādu punktu pret brazīļiem,tā kā Horvātijai viss vēl priekšā.Uzbrukumā vēl pieslēgsies Mandžukičš,kurš viņiem ļoti pietrūka šajā mačā.Horvātu fani(Mārisvar nesatraukties,izšķirošais mačs ar Meksiku līgo vakarā.

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 08:49, pirms 10 gadiem
Patīkami brazīļi uzvarēja,cerams arī Meksika samizos horvātus.

     [+] [-]

, 2014-06-13 08:59, pirms 10 gadiem
No taas skaistaas braziilijas kura muus lutinaaja ar graciozu futbolu ir palicis pliks nosaukums, ceru ka to var norakstiit uz pirmo speeli. Horvaati simpatizeeja, tik radaas iespaids, ka rakitich ar modrichu nespeej saspeeleeties un katrs velk deki uz savu pusi, bet varbuut man tikai likaas.
P.S Japaanis vnk izcilnieks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:07, pirms 10 gadiem
Par strīdīgo pendeli. Bija vai nebija? Pēc tagad valdošā tiesāšanas stila, reti šādā situācijā dod pendeli, būtu spēle citā valstī, drošvien pendeli neiedotu. Bet pēc būtības pendele bija. Futbolu jāspēlē ar kājām un galvu, bet ne ar rokām. Tā turēšana, apķeršana, raušana aiz krekla aizgājusi jau līdz nejēdzībai. Kādreiz futbolisti neko tādu neatļāvās un ja rokas palaida sods sekoja nekavējoties. Tagad filozofē, vai spēlētājs krita, vai pietēloja, dažreiz pat iedod brīdinājumu par simulēšanu , pārmet kāpēc nenoturējās kājās!? Kas pats kaut mazliet spēlējis futbolu zin, ka skrējienā, turklāt ar bumbu, nemaz nevajag daudz, lai nokristu. Protams, tiesāšanā jābūt konsekvencei, visiem tiesnešiem jāvadās pēc vieniem standartiem, bet ja tur ar rokām, grūž nevar jau normāli uzsist pa vārtiem. Pret šo spēles manieri pretnieku turēt ar rokām būtu jācīnās daudz stingrāk.
Cita lieta, ja dažreiz izdomā pendeli par formālu roku, kas nekādi neiespaido spēles gaitu.

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 09:08, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Ko jūs ar to pendeli ņematies, nebūtu horvāts turējis, tad visticamāk brazīls būtu sitienu izdarījis, jo horvāts pozīciju zaudēja respektīvi bija noteikumu pārkāpums
Beidz bezdeet un paskaties atkartojumu tureeja.. vinsh vinju knapi noglaastija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 09:12, pirms 10 gadiem
Ja tiesneši kļūdās vienmēr ir nepatīkami, bet īpaši nepatīk , ja tas notiek futbolā un kļūdas dēļ tiek vai netiek ieskaitīti vārti, jo futbolā vārti tiek gūti retāk un tiesnešu ietekme uz rezultātu var būt ļoti liela. Kāds te vēl aizstāvēja komentāros , ka bija 11m. Ja par šādiem kontaktiem dod 11 metri tad futbolā rezultāti būti lielāki kā hokejā un 11 metru sitieni būtu kaut kas līdzīgs basketbola soda metieniem.
Kas nepatika visvairāk. Man nav ticība , ka tiesnesis kļūdījās. Tā bija diezgan atklāta palīdzēšana mājiniekiem. Augstas klases tiesnesis, kurš profesionāli godīgi dara savu darbu nu nekādi par šādu pārkāpumu nevar iedot 11 metrus soda sitienu. Arī pirms trešo vārtu guvuma brazīlis laukuma centrā horvātam atņem bumbu, paskatieties kā tas notiek.
Šāda atklāta negodīga tiesāšana nosit interesi par šo turnīru. Protams ka sekošu līdzi , skatīšos, bet zemapziņā ir sajūta, ka tiesneši iespājams nodarbosies ar netīrām lietām. Ļoti gribu kļūdīties savās prognozēs par tiesnešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:15, pirms 10 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Par strīdīgo pendeli. Bija vai nebija? Pēc tagad valdošā tiesāšanas stila, reti šādā situācijā dod pendeli, būtu spēle citā valstī, drošvien pendeli neiedotu. Bet pēc būtības pendele bija. Futbolu jāspēlē ar kājām un galvu, bet ne ar rokām. Tā turēšana, apķeršana, raušana aiz krekla aizgājusi jau līdz nejēdzībai. Kādreiz futbolisti neko tādu neatļāvās un ja rokas palaida sods sekoja nekavējoties. Tagad filozofē, vai spēlētājs krita, vai pietēloja, dažreiz pat iedod brīdinājumu par simulēšanu , pārmet kāpēc nenoturējās kājās!? Kas pats kaut mazliet spēlējis futbolu zin, ka skrējienā, turklāt ar bumbu, nemaz nevajag daudz, lai nokristu. Protams, tiesāšanā jābūt konsekvencei, visiem tiesnešiem jāvadās pēc vieniem standartiem, bet ja tur ar rokām, grūž nevar jau normāli uzsist pa vārtiem. Pret šo spēles manieri pretnieku turēt ar rokām būtu jācīnās daudz stingrāk.
Cita lieta, ja dažreiz izdomā pendeli par formālu roku, kas nekādi neiespaido spēles gaitu.
Tev varbūt ir taisnība tikai tad, ja visi tiesneši visās PČ spēlēs tagad par šādiem pārkāpumiem dos 11 metrus un rezultāts spēles beigās būs aptuveni 8-6, 9-3 utt. Man izskatījās, ka brazīlis pats nokrita, jo pēc tik vāja pieskāriena cilvēks nekrīt zemē. Par 11 m pat domas nebija. Šādas epizodes ir desmitiem katrā spēlē soda laukumā. Vai tad visu laiku dot 11m?

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 09:17, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāpēc negodīga? Ja pavērosi visu spēli, tad redzēsi, ka tiesnesis atļāva tādu spēli abām komandām - agresīvu spēli
Redzēju visu spēli. 11 metri noteikti nebija un epizode 91 min. laukuma centrā izskatījās tīrs sods no brazīļa, bet jāredz ir atkārtojums tuvplānā un brazīļa kāju darbība..

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 09:18, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: kurā vietā knapi noglāstīja? Paskaties pats, tur bija pārkāpums, kas neļāva tikt pie bumbas un visticamāk izdarīt sitienu.

Un neaizmirsīsim, ka visus vārtus brazīļi guva un tā teikt futbola dieva vienkārši atdeva to, ko horvātiem iedeva
Beidz, par taadiem glaastiem pendeles nedod. Ir stulbi teikt, ka brazili iesita pashi sev, merkjtiecigs kross no Olicha soda laukumaa kur virzienu pamainiija Jelavic un, ja nebuutu Marcelo, tad tur butu varti ari bez vinja Srna vai kursh tur jau pie tala staba bija

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:21, pirms 10 gadiem
robbijs rakstīja: Ronaldo pilnībā sevi izpumpēja klubu sezonā, ka tik nesanāk kā ar Messi kuram savulaik pēc golu rekorda dabūšanas sākās fiziskaš formas kritums.
Nesaliidzini Messi ar Ronaldu formu, pilniigi divas nesaliidzinaamas formas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 09:39, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: Tu tā saki, bet ja Marcelo būtu kārtīgi atsitis uz sāniem? Tad nebūtu vārtu
Nu tu paskatiisies to atkartojumu vai nee? Marcelo gribeedams neko nebutu nekur aizsitis, jo bumba pec jelavica pieskariena pamainija virzienu tieshi uz Marcelo kaaju kura bija kustiibaa skrienot

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 09:50, pirms 10 gadiem
Vēl par pendeli. Jā, visbiežāk neiedotu par šādu pārkāpumu. Bet, ja tiesneši konsekventi cīnītos pret šiem spēlētājiem, kuriem palīgā jāņem rokas, tad to izskaustu un nebūtu nekāds pendeļu birums. Varbūt sākumā būtu kāda pendele vairāk kāmēr pielektu , ka futbolu jāspēlē ar kājām un galvu un nevis ar rokām. Daudz foršāks ir tehnisks futbols, bez turēšanas, apķeršanas, grūšanas. Un tieši tehniski, ātri futbolisti bieži cieš no šis netīrās spēles manieres un normāli uzsist pa vārtiem, ja tevi tur , apķer un grūž ir neiespējami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 09:58, pirms 10 gadiem
Tīra pendele !
Rokas nost no tehniskajiem brazīļu spēlētājiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:23, pirms 10 gadiem
newguy rakstīja: Tīra pendele !
Rokas nost no tehniskajiem brazīļu spēlētājiem!
Tad jau pie katra stuura sitiena izpildes buutu jadod 11m ja jau tiesaajam shaadi, jo tur ar apkjeraas un glaastas vienmeer, bet 11m 1x gadaa mozh iedod

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:25, pirms 10 gadiem
SportExpert rakstīja: kurā vietā knapi noglāstīja? Paskaties pats, tur bija pārkāpums, kas neļāva tikt pie bumbas un visticamāk izdarīt sitienu.

Un neaizmirsīsim, ka visus vārtus brazīļi guva un tā teikt futbola dieva vienkārši atdeva to, ko horvātiem iedeva
Viņš jau pats nokrita/paslīdēja...

Paskaties uz foot-work... aizsarga kreisā roka sen jau bija nost... ar šis sāk pēkšņi... dejot un peldēt

Nu kurioza epizode, par kādām, protams, nedod 11m...
Nu nav tas basketbols, nevajag šādu tiesāšanu, kur Tev nedaudz pieskaras un Tu jau meklē kur smukākā zālīte.
Taču kaut nedaudz izrādi vēlmi noturēties tais kājās... nevis "Aij... sajūtu aizsarga roku uz pleca... kur atrodos? Vells, soda laukumā... tā... kā tā smukāk... rokas gaisā, kājas saliecam ceļos... muti vaļā, bļaujam un... may-day may-day, We R going down!!!"

  +2 [+] [-]

, 2014-06-13 10:29, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Tad jau pie katra stuura sitiena izpildes buutu jadod 11m ja jau tiesaajam shaadi, jo tur ar apkjeraas un glaastas vienmeer, bet 11m 1x gadaa mozh iedod
Protams, es pat teiktu katrā stūra sitienā aizsargiem dzeltenā + 11m

Nu... rezultāti varētu būt tādi, ka vairāk hokeja fanu futbolam pievērstos... varbūt ir vērts!?!

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:33, pirms 10 gadiem
Did Fred Dive to Win Brazil Penalty vs. Croatia...

Iesaku VISIEM paskatīties uz Freda labo kāju + to, vai viņš TAJĀ BRĪDĪ kaut nedaudz tika turēts
Kā jau teicu... tīrākais dive vai paslīdēšana...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 10:39, pirms 10 gadiem
kāds ir kādreiz mēģinājis vispār kādu tik elementāri ar vienu roku aiz pleca noturēt? Ar spēku ejošu pretspēlētāju, GRIBOT NESANĀKS!!!!
Ja vien nav pavisam... spalvas svara kategorija

Tas nav tas pats, kas pagrūst

     [+] [-]

, 2014-06-13 10:39, pirms 10 gadiem
lukaz23 rakstīja: Lai nu kā būtu ar to 11m piešķiršanu,bet jāatzīst,ka Neimārs ir ļoti labs ,kad spēlē izlasē
Priecēja arī Horvātija,domāju ,ka tieši Horvātija vai Kamerūna soļos tālāk kā otrā no grupas
ja neskaita, ka pirmajaa vartu guvumaa vinjam sitiens neizdevaas, bet paveicaas un halava iekrita un otrajaa "izcili" izpildiits 11m sitiens, kur atkal paveicaas, jo vartsargs nolazhoja, tad jaa baigi jau nu labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 11:02, pirms 10 gadiem
Neimārs un Oskars darbojās lieliski, tur pat nav par ko diskutēt. Drīzāk būtu vērts padiskutēt par Brazīlijas šķidro aizsardzību.

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:07, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kas tas par stulbumu?????

Tava komanda vainīga un vairs nav laba, jo tai par labu šitādu murgojumu piešķir???

Veči, nu NEBEIDZAT Jūs mani pārsteigt reizēm
sportam jābūt godīgam, šoreiz tā nebija, tādēļ gluži vienkārši pārslēdzos uz Horvātiju! Kas tur īpašs, nesaprotu? Man dažreiz vairākas reizes spēles gaitā mainās favorīti futbols uz izjūtām

     [+] [-]

, 2014-06-13 11:13, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Bet tpt mani nepārliecināji ar savu seno regulāro jūsmošanu par Rakitiču. Visticamāk pats acis atvēri iepriekšējajā sezonā Tpc turpini un izdomā kko jaudīgāku, jo es neesu Modža, kuram ausis ātri var aizbāzt!
Man Tevi bija par kaut ko jāpārliecina? Kāpēc gan? Mans darbs ir tiešākā veidā saistīts ar Horvātiju, tāpēc nav brīnums, ja man ir interese par šīs izlases futbolistiem. Tu par mani neko nezini, lai varētu izdarīt kaut kādus secinājumus par manām interesēm. Tāpēc nemaz nevajag attaisnoties, jo tāpat skaidrs, ka esi iebraucis auzās. Man pat nav vēlmes ar Tevi strīdēties.

  +1 [+] [-]

, 2014-06-13 11:20, pirms 10 gadiem
Toties pirmie vārti bija skaisti - majinieki savos vārtos

host rakstīja: Pendele sabojāja visu atklāšanas garu. Jūtos vīlies atklāšanas spēlē. Ceru ka čempis tā neiegrozīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-06-13 12:27, pirms 10 gadiem
Born Ready rakstīja: Lūdzu nekad vairs neatstāj komentārus šajā portālā.
labāk tu, te vairāk neko neraksti

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 12:27, pirms 10 gadiem
DJ_EV rakstīja: Pendele tur nebija. Jā, Fredu nedaudz parāva aiz pleca, bet ne jau tāpēc viņš nokrita - izskatījās, ka vienkārši paslīdēja. Veiksmi Horvātijai turpmākajās spēlēs.
kontakts mazs bija - tas ir sods.

  -3 [+] [-]

, 2014-06-13 12:35, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Did Fred Dive to Win Brazil Penalty vs. Croatia...

Iesaku VISIEM paskatīties uz Freda labo kāju + to, vai viņš TAJĀ BRĪDĪ kaut nedaudz tika turēts
Kā jau teicu... tīrākais dive vai paslīdēšana...
apskaties uz aizsarga kreiso roku

  +3 [+] [-]

, 2014-06-13 13:15, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Did Fred Dive to Win Brazil Penalty vs. Croatia...

Iesaku VISIEM paskatīties uz Freda labo kāju + to, vai viņš TAJĀ BRĪDĪ kaut nedaudz tika turēts
Kā jau teicu... tīrākais dive vai paslīdēšana...
Čalis gandrīz potīti izmežģīja pietēlodams

  -2 [+] [-]

, 2014-06-13 15:00, pirms 10 gadiem
Nu gan tāda drāma saburta ap šo pendeli. Neaizmirsīsim, ka tiesāšana kur to dara cilvēks ir jebkurā vietā ir diezgan subjektīva un piepildīta ar cilvēcisko faktoru. Ne pirmais, ne pēdējais šāds gadījums. Paši spēlētāji jau arī uz to provocē un abās pusēs. Un, ja jau horvāti būtu bijuši labāki, tad būtu tāpat uzvarējuši. Futbols bija diezgan interesants

     [+] [-]

, 2014-06-13 16:21, pirms 10 gadiem
Tiesnesi ziepēs!

     [+] [-]

, 2014-06-13 17:55, pirms 10 gadiem
Ka horvati ielika banku ?? Kapec tikai vienu ielika ja jau tik loti labi bija ?? Bra vartsargs vilka ara ??