Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1600, Did:0, useCase: 3

Vai Mesi un Azārs ievedīs Argentīnu un Beļģiju 1/4 finālā?

Agris Suveizda

Vai Mesi un Azārs ievedīs Argentīnu un Beļģiju 1/4 finālā?
Lionels Mesi ar četriem vārtiem dala otro vietu turnīra labāko snaiperu sarakstā
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules kausa izcīņā tiks aizvadītas abas atlikušās astotdaļfināla spēles. Līdz šim dueļu favorītēm klājies diezgan smagi, tomēr visu sešu grupu uzvarētājas spēja iekļūt ceturtdaļfinālā. Vai G grupas uzvarētāja Argentīna un H grupas uzvarētāja Beļģija spēs turpināt tradīciju? Argentīna un Šveice tiksies plkst. 19:00 pēc Latvijas laika, bet Beļģija un ASV cīkstēsies plkst. 23:00.

Kurš aizstās Agvero?

Argentīna šajā finālturnīrā pagaidām demonstrējusi ne visai pārliecinošu sniegumu, taču tik un tā šovakar pret Šveici būs izteiktas favorītes statusā. Šveiciešiem finālturnīrs ir beidzies centra aizsargam Stīvenam fon Bergenam, kurš guva savainojumu otrajā cīņā pret Franciju (2:5), un mājās devies arī rezerves uzbrucējs Mario Gavranovičs. Ja pret francūžiem fon Bergenu nomainīja Filips Zendeross, tad pret Hondurasu (3:0) blakus Joanam Džurū spēlēja Fabians Šērs.

Ne Šveicei, ne Argentīnai nav diskvalifikāciju, tomēr arī argentīniešiem ir nopietns zaudējums traumas dēļ – pret Nigēriju (3:2) savainojumā iedzīvojās pamatsastāva uzbrucējs Serhio Agvero. Galvenais kandidāts uz viņa aizstāšanu ir PSG malējais uzbrucējs Esekjels Laveci, taču nevar izslēgt arī Rodrigo Palasio kandidatūru, kurš atlases ciklā spēlēja biežāk nekā Laveci.

Četrus no komandas sešiem vārtiem ir guvis Lionels Mesi, un viņa iegrožošana būs viens no galvenajiem šveiciešu uzdevumiem. "Kā apturēt Mesi? Šovakar parādīsim, kā to izdarīt," sacīja Šveices galvenais treneris Otmārs Hicfelds, kurš pēc finālturnīra liks punktu trenera karjerai. "Protams, kopā ar palīgiem esam domājuši, kā iekļūt ceturtdaļfinālā, tāpēc nedomāju, ka šī būs mana pēdējā spēle." Savukārt Anhels di Marija tic, ka Argentīna var cīnīties par titulu: "Turpinām uzlabot savu līmeni. Vēl neesam sasnieguši augstāko punktu, bet joprojām ticu, ka varam uzvarēt Pasaules kausā."

Iespējamie sākumsastāvi:
Argentīna (4-3-1-2): Romero (Monaco) – Roho (Sporting), Garajs (Zenit), F. Fernandess (Napoli), Savaleta (Man. City) – di Marija (Real Madrid), Maskerāno (Barcelona), Gago (Boca Juniors) – Mesi (Barcelona) – Igvains (Napoli), Laveci (PSG)
Šveice (4-4-1-1): Benaljo (Wolfsburg) – Rodrigess (Wolfsburg), Džurū (Hamburg), Šērs (Basel), Lihtšteiners (Juventus) – Mehmedi (Freiburg), Inlers (Napoli), Behrami (Napoli), Džaka (Borussia M) – Šačiri (Bayern) – Drmičs (Bayer)

Vai Beļģija, spītējot traumām, vēlreiz uzvarēs ASV?

Vēl viena komanda, no kuras grupu turnīrā tika gaidīts vairāk, ir Beļģija, kura gan H grupā nezaudēja ne punkta – 2:1 pret Alžīriju, 1:0 pret Krieviju un 1:0 pret Dienvidkoreju. Beļģija un ASV pirms gada tikās savā starpā pārbaudes spēlē, un toreiz eiropieši, otrajā puslaikā gūstot trīs vārtus, uzvarēja itin pārliecinoši – 4:2. Turklāt Beļģija nespēlēja optimālajā sastāvā – piemēram, Edens Azārs izgāja vien uz maiņu pašā mača izskaņā.

Beļģija pēdējās trīs reizes Pasaules kausa astotdaļfinālā piedzīvoja neveiksmes, un tās labākais sasniegums joprojām ir ceturtā vieta 1986. gadā Meksikā. Savukārt ASV pēdējoreiz ceturtdaļfinālu sasniedza 2002. gadā, kad izstājās pēc zaudējuma Vācijai (0:1). Beļģiem šovakar, ļoti iespējams, nevarēs palīdzēt abi pamatsastāva centra aizsargi – Tomass Vermālens nespēlēs noteikti, bet Vensāna Kompanī veselības stāvoklis vēl tiks novērtēts.

Savainojums ir arī vienam no rezerves aizsargiem Antonijam Vanden Borrem, bet pussargs Stīvens Defūrs nevarēs piedalīties diskvalifikācijas dēļ – domājams, ka viņš tāpat būtu atstāts rezervē. Savukārt amerikāņiem grupu turnīrā ar savainojumu cīnījās uzbrucējs Džozijs Altidors, kurš ir atgriezies treniņos, tomēr vienalga varētu palikt malā.

"Domāju, ka tas ir skaidrs. Ja neiekļūsim 1/4 finālā, tā būs neveiksme, jo mums ir lieliska komanda ar lieliskiem spēlētājiem un mums pietiek kvalitātes, lai tur iekļūtu," uzskata beļģu balsta pussargs Aksels Vitsels. Tikmēr ASV galvenais treneris Jirgens Klinsmans bija nedaudz nobažījies, ka maču tiesās alžīrietis – pirms četriem gadiem ASV grupā aizlika kāju priekšā tieši Alžīrijai. "Zinām, ka viņš šajā finālturnīrā ir tiesājis divas spēles un darījis to labi, tāpēc ceram, ka viņš tāpat arī turpinās."

Iespējamie sākumsastāvi:
Beļģija (4-2-3-1): Kurtuā (Atletico) – Vertongens (Tottenham), Lombertss (Zenit), van Bautens (Bayern), Alderveirelds (Atletico) – Vitsels (Zenit), Dembelē (Tottenham) – Azārs (Chelsea), Fellaini (Manchester United), De Braune (Wolfsburg) – Lukaku (Everton)
ASV (4-4-1-1): Hovards (Everton) – Bīslijs (Puebla), Beslers (Kansas City), Gonsaless (La Galaxy), Džonsons (Borussia M) – Deiviss (Houston Dynamo), Bekermans (Real Salt Lake), Džounss (Besiktas), Zusi (Kansas City) – Bredlijs (Toronto) – Dempsijs (Seattle Sounders)

1/8 fināli

DatumsSpēleRezultāts
28.06.Brazīlija – Čīle1:1 p.s.3:2
28.06.Kolumbija – Urugvaja2:0
29.06.Nīderlande – Meksika2:1
29.06.Kostarika – Grieķija1:1 p.s.5:3
30.06.Francija – Nigērija2:0
30.06.Vācija – Alžīrija2:1 (papildl.)
01.07.Argentīna – Šveice19:00
01.07.Beļģija – ASV23:00

1/4 fināli

DatumsSpēleLaiks (LV)
04.07.Francija – Vācija19:00
04.07.Brazīlija – Kolumbija23:00
05.07.Argentīna/Šveice – Beļģija/ASV19:00
05.07.Nīderlande – Kostarika23:00

Izmantotie resursi:
Goal.com

Slēpts komentārs: gggg

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 13:12, pirms 11 gadiem
Šaubu nav!

  +5 [+] [-]

, 2014-07-01 13:12, pirms 11 gadiem
gggg rakstīja: Virsraksts vienkārši Murgs

Vai Mesi un Azārs ievedīs Argentīnu un Beļģiju 1/8 finālā?

Kāds astodaļfināls,abas komandas nevar tikt tālāk
tavs komentars ir vel lielaks murgs nekaa virsraksts.
Gan Belgija, gan Argentina var tikt 1/4 finala, bet virsraksta vienkarsi kluda: nevis 1/8, bet 1/4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 13:21, pirms 11 gadiem
Par ASV un Sveici!

  +3 [+] [-]

, 2014-07-01 13:21, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Labi, ka tie ir tikai iespējamie sākumsastāvi, jo skaidrs, ka laukumā izies gan Kompanī gan Fellaini.
Kompanī savainojuma dēļ ir zem lielas jautājuma zīmes.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 13:27, pirms 11 gadiem
Par Argentīnu un Beļģiju.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 13:29, pirms 11 gadiem
Manuprāt, Beļģija nepamatoti tiek uzskatīta par favorīti spēlē pret ASV. neredzu tam loģiskus argumentus. ASV izskatās krietni pārliecinošāk.

  +2 [+] [-]

, 2014-07-01 13:31, pirms 11 gadiem
Lukaku taka vajadzētu savu vārdu teikt! Par Azāru un co.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 13:42, pirms 11 gadiem
Lai cik dranķīgi šveice izskatījās grupu spēlēs, tagad ir tāds čujs, ka var uzvarēt Argentīnu, jo neticu, ka mesi viens arī ceturto spēlēi pēc kārtas izvilks ARG

  -4 [+] [-]

, 2014-07-01 13:57, pirms 11 gadiem
Torni,tu tiesham doma ka Fellani,Witsel,Merten,De Brune ir labaki pusargi ka Bradley,Beasley,Zusi,Jones vai ari Lukaku labaks par Dempsey?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:03, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Torni,tu tiesham doma ka Fellani,Witsel,Merten,De Brune ir labaki pusargi ka Bradley,Beasley,Zusi,Jones vai ari Lukaku labaks par Dempsey?
es arii ta domaju, tikai neaizmirsti tadu siku vienibu kaa Hazard

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:10, pirms 11 gadiem
Tapec jau Hazardu nerakstiju sava komentara!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:14, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Torni,tu tiesham doma ka Fellani,Witsel,Merten,De Brune ir labaki pusargi ka Bradley,Beasley,Zusi,Jones vai ari Lukaku labaks par Dempsey?
Jebkurš, kurš nav USA fanboys tā domā

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:17, pirms 11 gadiem
Go SUISSE.
Patīk ASV un BEL.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:17, pirms 11 gadiem
Torni,pec redzetajam grupu turnira spelem man Belgijas izlase neasocejas ar Spanijas izlasi kura uzvareja pedejos trijos turniros! Krievija,Koreja,Alzirija nav tas raditais pec kuram Belgiju var pielidzinat Spaniem! Tad drizak Kolumbija vai Vacija! Labi spele paradis kas ir kas! Ceru ka tiesashana bus augstakaja limeni! Lai nav velak tirshanas par tiesashanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-07-01 14:21, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Tie, kas neko daudz nesaprot no futbola, varbūt arī domā kā tu.

Vārtsargi: Kurtuā vs Howard 1:0
aizsargi Alderweireld,Vertonghen,Kompany,Van Buyten vs Yedlin, Gonzalez, Cameron, Brooks 2:0
vidējā līnija : Fellaini, Witsel, Mertens, De Bruine, Hazard vs Bradley, Beasley, Diskerud, Zusi, Jones 3:0
uzbrukums : Lukaku, Origi vs Altidore,Dempsey 4:1
Šāda salīdzināšana tiešām liecina par vāju futbola izpratni, rezultātu uz laikuma nosaka savādāk

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:23, pirms 11 gadiem
ASV vispar malaci ka prata izklut no tadas grupas! Pec izlozes rakstiju ka divas manas milakas komandas tika salozetas naves grupa,tad lielaka dala mani nolika,rakstot ka jenki paliks ar nulle punktiem un vares kravat cemodanus! Zel Portugales,bet ja grupa ir pashreizeja Vacija tad parejas tris cinas par vienu atlikusho vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:26, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Tapec jau Hazardu nerakstiju sava komentara!
Nu ja, un tapec tavs komentars nav kompetents.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:27, pirms 11 gadiem
Vecit ta ir parbaudes spele! Paris gadus atpakal Francija parbaudes spele zaudeja Kinai! Tas tak neliecina par to ka Kina tagad katra spele uzvares Franciju!

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:29, pirms 11 gadiem
Paskataties uz uzvārdiem, bukmeikeru prognozēm, Fifa rangu, iepriekšējām 20 spēlēm un skaidri redzēsiet, ka Beļģija ir favorīti šajā spēlē + lai arī grupu spēles nenospēlēja ipaši pārliecinoši, tomēr savas uzvaras guva un izgāja pirmie, turpreti ASV izgāja tikai tāpēc, ka Vācija pirmajā spēle iznicināja Portugālu un CR bija traumēts
Torins rakstīja: kurš šeit runā par rezultātu? tu minēji, ka par favorītu jāuzskata ASV bet es tev paskaidroju, ka ASV nevar būt favorīts, jo Beļģija pēc sastāva ir stiprāka.

visur un visos sportos par favorītiem pirms spēles uzskata tos, kas ir stiprāki uz papīra.

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:30, pirms 11 gadiem
Ojā labs salīdzinājums, zaudēja Ķinai
Modritis rakstīja: Vecit ta ir parbaudes spele! Paris gadus atpakal Francija parbaudes spele zaudeja Kinai! Tas tak neliecina par to ka Kina tagad katra spele uzvares Franciju!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:35, pirms 11 gadiem
Par Šveici un Beļģiju.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:38, pirms 11 gadiem
Izrādās 3 uzvaras 3 spēlē nav pārliecinošs sniegums. Ar cik tad Argentīnai vajadzēja visus vinnēt, lai būtu pārliecinoši? Kāds vēl dzīvo 20 gadu tālā pagātnē? Tagad vairs PČ nespēlē komandas, kuras var rūnīt tikai tāpēc, ka no vāja kontinenta. Kostarika, pēc ranga viena no vājākajām komandām PČ, spēlēs 1/4 finālā. Tā kā jebkura uzvara jau ir labs sniegums, arī favorītiem.

     [+] [-]

, 2014-07-01 14:43, pirms 11 gadiem
Kostarika haljavšiki, grieki pat labāk izskatijās, vienīgi vārsargs izvilka komandu līdz 1/4. Vari nepiekrist, bet es uzskatu , ka nepelnīti tika 1/4, ja pat pret girkiem izdarija tikai 2 sitienus
carlito rakstīja: Izrādās 3 uzvaras 3 spēlē nav pārliecinošs sniegums. Ar cik tad Argentīnai vajadzēja visus vinnēt, lai būtu pārliecinoši? Kāds vēl dzīvo 20 gadu tālā pagātnē? Tagad vairs PČ nespēlē komandas, kuras var rūnīt tikai tāpēc, ka no vāja kontinenta. Kostarika, pēc ranga viena no vājākajām komandām PČ, spēlēs 1/4 finālā. Tā kā jebkura uzvara jau ir labs sniegums, arī favorītiem.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:56, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: Kostarika haljavšiki, grieki pat labāk izskatijās, vienīgi vārsargs izvilka komandu līdz 1/4. Vari nepiekrist, bet es uzskatu , ka nepelnīti tika 1/4, ja pat pret girkiem izdarija tikai 2 sitienus
jap, tajā spēlē Grieķi speleja daudz labak un skatamak

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:57, pirms 11 gadiem
Par Argentīnu un Beļģiju

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 14:59, pirms 11 gadiem
ASV un Šveice soļo tālāk.

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 15:00, pirms 11 gadiem
ceru, ka ARG nebūs tāda cūkas laime, kā VĀC un Širlem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 15:34, pirms 11 gadiem
Absolūti pareizi! Ne vienmēr uzvar ta komanda, kurai uz papīra spēcīgāks sastāvs, vai individuāli atsevišķi ir spēcīgāki spēlētāji! Futbols ir komandas spēle! Un to der atcerēties!
kasagrande rakstīja: Šāda salīdzināšana tiešām liecina par vāju futbola izpratni, rezultātu uz laikuma nosaka savādāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 15:37, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Par Šveici un Beļģiju. Būtu interesants 1/4 fināls!
fuu, galigi garām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 16:07, pirms 11 gadiem
Tieši tā!
DJ_EV rakstīja: Ja kāds vēl par to šaubās, lai paskatās uz Kostariku...

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 16:14, pirms 11 gadiem
Drusku no citas operasar fanu izdarībām mačā ar Krieviju ( lāzerīšu spīdināšana vārtsarga acīs), Alžīrijas federācija atrāva sodu no FIFA. To pašu tuksneša mežoņi darīja play off spēlē ar Vāciju un atkal draud jauns sods un iespējamas papildus sankcijas

     [+] [-]

, 2014-07-01 16:16, pirms 11 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Švēzda!
Man liekas, tev ir problēmas

     [+] [-]

, 2014-07-01 18:12, pirms 11 gadiem
Tikai Argentīna un Beļģija, savādāks iznākums nav gaidāms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 18:40, pirms 11 gadiem
Mesi uzliks sarkano klauna degunu un visus sasmīdinās!!
KLAUNS

     [+] [-]

, 2014-07-01 18:45, pirms 11 gadiem
tads rakstīja: Mesi uzliks sarkano klauna degunu un visus sasmīdinās!!
KLAUNS
Es vairāk sliecos uz to,ka viņš kādus vārtus iesitīs

  +2 [+] [-]

, 2014-07-01 18:55, pirms 11 gadiem
Var jau būt, ka ievedīs, bet tas, ka Argentīnas izlase degradējusies, ir acīm redzams. Beidzot tā maksimāli pietuvojusies barcelonas modelim, kad tā vietā, lai trīs spēlētāji iesistu trīs vārtus, Messi iesit divus un tiek apzeltīts un apsūkāts. Šveice, protams, vienalga nav pretinieks. Bet Beļģija, neraugoties uz uzvarām apakšgrupā, izskatās vājāka par jeņķiem, un, lai Azāru šobrīd nosauktu par zvaigzni, jābūt tuvam viņa radiniekam, vai loham futbolā.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 19:02, pirms 11 gadiem
Argentīna 5:0 Šveice
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 19:07, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Di Maria jau simulē
Viņu pieturēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-07-01 19:09, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Argentīna 5:0 Šveice
Labāk 5:5 un 20:19 penalties

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:10, pirms 11 gadiem
vai 19:20... pilnīgi vienalga

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:10, pirms 11 gadiem
cēsinieks ribās un aiziet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:12, pirms 11 gadiem
Varbūt neprāts, bet nu... pieturos pie tā, ka ASV uzvarēs Beļģiju

Tieši uz nekaunības rēķina

Un labu maču Tibo un, pirmkārt, jau Edenam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:13, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Messi arī ir lielisks uzbrucējs, bet viņš nav sevi apliecinājis EPL, kamēr Aguero ir.

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:14, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Varbūt neprāts, bet nu... pieturos pie tā, ka ASV uzvarēs Beļģiju

Tieši uz nekaunības rēķina

Un labu maču Tibo un, pirmkārt, jau Edenam
Tā tam vajadzētu būt

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:14, pirms 11 gadiem
Nu bet šeit biju paredzējis nekādu variantu Šveicei

Kaut nu prognoze nepiepildītos un iznāktu kas interesantāks

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 19:19, pirms 11 gadiem
jau 18 minūtes pagājušas, Kreipāns spēlei vispār nepievēršas.. kaut kāds idiotisms

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:20, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: jau 18 minūtes pagājušas, Kreipāns spēlei vispār nepievēršas.. kaut kāds idiotisms
Tak aizver žaunas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:21, pirms 11 gadiem
diez gan neinteresantas un sasaistītas pirmās 20 minūtes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:24, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Tak aizver žaunas!!
tev laba kljichka - maigais

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:25, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: tagad zināšu ka Messi vectēvs ir itālis , varbūt vēl radiniekos ar Kobi
Tu ar kkāds nervozs tipiņš esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:25, pirms 11 gadiem
Kā man patīk tas, kā izlīdzinājies pasaules komandu savstarpējais līmenis

Praktiski visur!!!

(tie kuri skatījās Euro 2000, 04 un WC02, sapratīs)
WC06 arī patiesībā

kaut vai dēļ švakas Brazīlijas galvastiespārākumu par labo Ganu, un vēl citām spēlēm

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:25, pirms 11 gadiem
filguds rakstīja: tev laba kljichka - maigais
Tev arī, fīlgud
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:28, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: tev bij jābūt 1-0 šveices labā
Re,ka nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:28, pirms 11 gadiem
aij.... Romero

saistībā ar iepriekšējo komentāru... ja čempionāts notiktu Šveicē, ARG būtu vaij cik smagi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:30, pirms 11 gadiem
man patīk ēst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:30, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: man patīk ēst
ēst ir labi

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:33, pirms 11 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: ēst ir labi
man arī patīk

Kam vēl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:36, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Varbūt neprāts, bet nu... pieturos pie tā, ka ASV uzvarēs Beļģiju

Tieši uz nekaunības rēķina

Un labu maču Tibo un, pirmkārt, jau Edenam
Neprāts būtu uzskatīt, ka Beļģija ir 10x labāka nekā ASV. ASV 2010. PK spēlēja 1/8 finālā + spēcīga izlase. ASV un Beļģijai līdzīgas iespējas uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:37, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Neprāts būtu uzskatīt, ka Beļģija ir 10x labāka nekā ASV. ASV 2010. PK spēlēja 1/8 finālā + spēcīga izlase. ASV un Beļģijai līdzīgas iespējas uzvarēt.
tātad, PAR USA!

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:38, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Malači Šveicieši labi turās, lai izdodas aizsūtīt atvaļinājumā tos Argentīniešus
Tavus vāciešus arī gandrīz aizsūtīja mājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:40, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ja čempis būtu Šveicē, tad Šveice netiktu ārā no grupas, gluži kā EURO 2008
Nu katram savas domas.

Pēc manām domām, nē. Nevar salīdzināt vairs pat ne ar to 08.
Bet kopumā visa šī padarīšana 2004. gadā sākās, kur vispār... nu jā, labi, viens pārsteigums 12 Olimpiešu izskatā
Čehijai OK bija superpaaudze/sastāvs ar torni Kolleru, visiem bailes iedzenošo Barošu un Latvijas vārtu stabus dauzošo Nedvedu, kurš pie tam 2003.gada Eiropas labākais spēlētājs vai tik nebija
Anglija un Francija vispār divatā grupu sadalīja.
Bet tomēr... pirmie signāli par to, ka pasaulē mainīsies lietu kārtība bija vairāki:
1) kaut vai Grieķijas uzvara
2) Skandināvijas uzvara pār Itāliju
3) Spānijas fiasko
4) utt.

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:41, pirms 11 gadiem
Baltie arī kko ķēmojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:43, pirms 11 gadiem
Messi abi ar Krištianu kā nelaimes putni.. labākie pasaulē bet apkārt lUzeri

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:43, pirms 11 gadiem
Košta oficiāli uz ''Chelsea''.

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:43, pirms 11 gadiem
Tiešām ļoti žēl, ka Latvijas izlase nekvalificējās kausa izcīņai, tad Anatolijam tā vietā, lai komentētu, kas notiek laukumā, būtu neizsīkstošs materiāls apcerei par visu mongoļu- tatāru izcelsmes futbolistu radurakstiem un sajūsmai par to, ka viņi savā starpā joprojām sazinās savā valodā.

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:43, pirms 11 gadiem
Tāpat kā kādreiz Eirokausos nebija iedomājama situācija, kāda ir tagad - augstākajā līmenī spēlējošas komandas, pie labas taktikas un treneru vadības un veiksmes, jebkura var uzvarēt jebkuru

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:43, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: wow, Hicfelds piedalījās 1972.gada Olimpiskajās spēlēs '

who cares, Anatoly?
Man! Tev ir iespēja meklēt citu pārraidi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:45, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Košta oficiāli uz ''Chelsea''.
par ko man, kā jau teicu, domas dalās un vēl visu vasaru dalīsies...

Kaut nu izdotos

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:46, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpat kā kādreiz Eirokausos nebija iedomājama situācija, kāda ir tagad - augstākajā līmenī spēlējošas komandas, pie labas taktikas un treneru vadības un veiksmes, jebkura var uzvarēt jebkuru
Naudas ieskaitīšana pareizajā bankas kontā vairāk palīdzēs uzvarēt.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:46, pirms 11 gadiem
Argentīna nevar Šveicei iesist

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:46, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: 1/8 fināls

Beļģija 1986.gadā dabūja 4.vietu
Kāds spēlē no tā sastāva? Nēēē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:47, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: par ko man, kā jau teicu, domas dalās un vēl visu vasaru dalīsies...

Kaut nu izdotos
Cerams nebūs Torresa liktenis.

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:47, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Man! Tev ir iespēja meklēt citu pārraidi
spēlējot 24/7 EA Sports FIFA, var tiešām pierast pie tā, ka no spēles nevienu brīdi komentētājs neatiet.
(uz nevienu konkrēti šeit nenorādu)

Bet nu Anatolijs Kreipāns, piemēram, manās acīs ir ieguvis viennozīmīgu cieņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:49, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: ir 2014.gads

Donovans vairs nespēlē un Beļģijai ir pavisam cits sastāvs, daudz spēcīgāks nekā ASV
Atkal sāksi spēlēt futbolu uz papīra?

Tev šajā čempionātā nepietiek pierādījumu, ka tas nav diez ko prātīgi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 19:52, pirms 11 gadiem
Un otra latviešu komentētāju brigāde man arī patiesībā patīk - ir savi jociņi... ir interesanti.

Savstarpējas kļūdas un paņirgāšanās... nu kas tur slikts!?!

Bet nu... kā nu kuram, protams.
Vienam Džims Kerijs izraisa smieklus, citiem (arī man) - dusmas

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:54, pirms 11 gadiem
Redzēs kā otrajā puslaikā uzvedīsies favorīti, bet nu... velk uz klasisku 1, izšķirošu vārtu spēli.

(ja protams nebūs kādi 5 vārti pēdējās 8 - 10 minūtēs, vai kas tamlīdzīgs, "sen neredzēts" )

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:57, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: spēlējot 24/7 EA Sports FIFA, var tiešām pierast pie tā, ka no spēles nevienu brīdi komentētājs neatiet.
(uz nevienu konkrēti šeit nenorādu)

Bet nu Anatolijs Kreipāns, piemēram, manās acīs ir ieguvis viennozīmīgu cieņu
Hahaa šitas labs tev sanāca.
Tieši tā, Toļiks ir labākais, man ļoti patīk klausīties viņā.. es piemēram nespētu izturēt ja visu laiku komentētu spēle. Kā tas izklausītos ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 19:59, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un otra latviešu komentētāju brigāde man arī patiesībā patīk - ir savi jociņi... ir interesanti.

Savstarpējas kļūdas un paņirgāšanās... nu kas tur slikts!?!

Bet nu... kā nu kuram, protams.
Vienam Džims Kerijs izraisa smieklus, citiem (arī man) - dusmas
Ai tak kad latvietim ir bijis labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:02, pirms 11 gadiem
Šitiem abiem formulistiem vajadzētu pamēģināt komentēt,

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:02, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un otra latviešu komentētāju brigāde man arī patiesībā patīk - ir savi jociņi... ir interesanti.

Savstarpējas kļūdas un paņirgāšanās... nu kas tur slikts!?!

Bet nu... kā nu kuram, protams.
Vienam Džims Kerijs izraisa smieklus, citiem (arī man) - dusmas
viņi uzvedās/runā kā bērni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:06, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Hahaa šitas labs tev sanāca.
Tieši tā, Toļiks ir labākais, man ļoti patīk klausīties viņā.. es piemēram nespētu izturēt ja visu laiku komentētu spēle. Kā tas izklausītos ?
X piespēlē Y, lieliska Y piespēle uz mazu Z... Z apstrādā bumbu, centrējums, X sit... Vārti!!!!
Un X skrien!!! Skrien pie Z, lai pateiktos vīram, kurš... who gave cross!!!

(aptuveni tā Latviski, nedaudz pamainot, izklausījās uzbrukums centrs-flangs-centrējums FIFA 13 versijā )
14 nav uzspēlēts

āāā... un tad tas... Barcelona sakarā... 11 neuzvaramie vīri. Kādēļ to bija jāliek

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:08, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: X piespēlē Y, lieliska Y piespēle uz mazu Z... Z apstrādā bumbu, centrējums, X sit... Vārti!!!!
Un X skrien!!! Skrien pie Z, lai pateiktos vīram, kurš... who gave cross!!!

(aptuveni tā Latviski, nedaudz pamainot, izklausījās uzbrukums centrs-flangs-centrējums FIFA 13 versijā )
14 nav uzspēlēts

āāā... un tad tas... Barcelona sakarā... 11 neuzvaramie vīri. Kādēļ to bija jāliek

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:09, pirms 11 gadiem
one in the million will hit the target. If it does, you're the hero. If it doesn't, you'll certainly be a villain

Kādam pazīstams kaut kur???

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:10, pirms 11 gadiem
FIFA 13 dēļ diez gan veiksmīgās spēlētāja karjeras mouda es reizēm uzslēdzu

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:11, pirms 11 gadiem
OK... līdz vēlakam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:17, pirms 11 gadiem
Double fail no Kreipāna. ''Basel'' spēlēja Čempionu līgas pusfinālā .... ui nē ceturdaļfinālā. Basel spēlēja Eiropas līgā

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:17, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Anatolij, kā lai mēs pajautājam Vaņinam vai Bulvītim? varbūt iedod telefona nr.
Arī variants

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:20, pirms 11 gadiem
Kurā gadā Latvijai būs jaunā paaudžu maiņa ,kas spēs kaut normalā līmenī spēlēt ?

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:20, pirms 11 gadiem
Ar kapteini Inleru kuģim ceļš pretī dzelmei???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:22, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: Kurā gadā Latvijai būs jaunā paaudžu maiņa ,kas spēs kaut normalā līmenī spēlēt ?
Who want's to be a millionaire 15.jautājums

Zvanam... Dievam tam kungam

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:22, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: Kurā gadā Latvijai būs jaunā paaudžu maiņa ,kas spēs kaut normalā līmenī spēlēt ?
iespējams ka 2024/2025 sezonā

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:23, pirms 11 gadiem
katru reizi ,kad tas kausa simbols parādas nāk rēka. atgādina facepalm.

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:25, pirms 11 gadiem
DJ_EV rakstīja: Just like Alan Smith in his prime, except it didn't end at the back of the net.
++++

Bet tas, ko es minēju, bija pie KATRA šļāciena putnos vai garām no laba attālums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-07-01 20:28, pirms 11 gadiem
phKRIIII rakstīja: iespējams ka 2024/2025 sezonā
Pastaigājiet pa aizaugušajiem futbola laukumiem guļamrajonos un mazpilsētās un tad padomājiet labi.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:28, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: Kurā gadā Latvijai būs jaunā paaudžu maiņa ,kas spēs kaut normalā līmenī spēlēt ?
Tīri objektīvi tam nekad nevajadzetu notikt. Maz iedzīvotaju, nav populārs sports. Ja jau pat tādas lielas mūsu reġiona valstis kā Polija, Ukraina, Krievija neko prātīgu nevar parādīt, tad ko gaidīt no mums.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:30, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Argentīnai ir Messi, Šveicei - Blatters

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 20:35, pirms 11 gadiem
negausis rakstīja: Tīri objektīvi tam nekad nevajadzetu notikt. Maz iedzīvotaju, nav populārs sports. Ja jau pat tādas lielas mūsu reġiona valstis kā Polija, Ukraina, Krievija neko prātīgu nevar parādīt, tad ko gaidīt no mums.
Krievija tiek patstāvīgi Eiropas un pasaules čempionātos,tas nav slikti.Tas pat ir ļoti labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:38, pirms 11 gadiem
Frost rakstīja: Krievija tiek patstāvīgi Eiropas un pasaules čempionātos,tas nav slikti.Tas pat ir ļoti labi.
Priekš 140 milj. iedzīvotāju un nr 1 sporta veidu, vajadzētu būt kam vairāk. Teiksim tā, Grieķijas, Horvātijas izlašu līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:40, pirms 11 gadiem
Sveice konkretu anti futbolu raada. Tad jau labaak skatiities kaa Grieki spelee.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 20:41, pirms 11 gadiem
viņiem hokejs asinis. Futbols nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:47, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: Shogad neviena komanda nemaaak speeleet futbolu
tikai šīs čempionāts ir daudz rezultatīvaks par iepriekšejo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:50, pirms 11 gadiem
gribu pendeles,lai Šveice tad paņem,tādu nevarīgu izlasi kā Argentīna.Lai underdogi uzvar.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:50, pirms 11 gadiem
Tik garlaicīga spēle, ka pat iemigu uz 30 min otrajā puslaikā. Tie skaitās favorīti Argentīna? Visu laiku presingo un kontrolē bumbu, bet nevienu momentu nevar izveidot.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:51, pirms 11 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet Kolumbija ņem PK

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:51, pirms 11 gadiem
mar4uks5 rakstīja: Tik garlaicīga spēle, ka pat iemigu uz 30 min otrajā puslaikā. Tie skaitās favorīti Argentīna? Visu laiku presingo un kontrolē bumbu, bet nevienu momentu nevar izveidot.
Momenti bija.. ja saki ka iemigi, tad nekomentē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 20:53, pirms 11 gadiem
Būs labs mačs Kolumbija-Francija

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 20:54, pirms 11 gadiem
paldies Lattelecom - izrādās , ka var to dūdotāju atslēgt , bet pārējā skaņa paliek
Messi super, bet vai ar to pietiks ???

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:54, pirms 11 gadiem
Maigais_S rakstīja: Momenti bija.. ja saki ka iemigi, tad nekomentē
Vienīgais moments, kur es redzēju Šveices vārtsargu pieliekot pūliņus bija, kad Mesi ielauzās soda laukumā un izdarīja sitienu pa zemi.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:57, pirms 11 gadiem
Mesi visu nokārtos.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 20:57, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Mesi visu nokārtos.
ok, tv slēdzu ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-01 21:09, pirms 11 gadiem
Šveicei laba fizuha

  -4 [+] [-]

, 2014-07-01 21:11, pirms 11 gadiem
Beļģijas un ASV mačā būs pēc spēles sitieni,tāpat kā šajā mačā starp Šveici un Argentīnu,taču Argentīna uzvarēs,pārliecinātāka būs!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 21:21, pirms 11 gadiem
es nevaru vairs izturēt to Kreipānu - sestais no 10 , vienns no 12, trešais no astoņiem , cik var monatonā tonī bojāt futbolu

  +5 [+] [-]

, 2014-07-01 21:27, pirms 11 gadiem
debils mačs ,debilas beigas

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 21:27, pirms 11 gadiem
mvp Di Maria
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 21:27, pirms 11 gadiem
SportaFansNR1, 20:57, pirms 30 minūtēm
Mesi visu nokārtos.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-01 21:29, pirms 11 gadiem
Di Maria izskatās, ka nekad nepiekūst tā nēsājas pa overtime
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 21:31, pirms 11 gadiem
Džeimaili tāda iespēja

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 21:31, pirms 11 gadiem
kurš feters mīnusus liek

  -3 [+] [-]

, 2014-07-01 21:31, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: kurš feters mīnusus liek
Kāds visu laiku liek visiem mīnusus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-07-01 21:36, pirms 11 gadiem
un ja vēl kāds pateiks, ka Messi nav ģeniāls, tad tas ir vienkārši idiots