Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Suaresa roka un veiksme pendelēs ieved Urugvaju pusfinālā

Agris Suveizda

Suaresa roka un veiksme pendelēs ieved Urugvaju pusfinālā
Urugvajas izlases uzbrucējs Djēgo Forlans
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas pirmās divas ceturtdaļfināla spēles. Dienas noslēdzošajā mačā savā starpā tikās Urugvajas un Ganas futbolisti. Spēles pamatlaiks un pagarinājums noslēdzās ar neizšķirtu 1:1. Pēcspēles sitienu sērijā ar 4:2 pārāka bija Urugvaja un iekļuva pusfinālā.

Urugvaja Pasaules kausa ceturtdaļfinālā atgriezās pēc 40 gadu pārtraukuma, savukārt Gana līdz šim labāko astoņu izlašu starpā nebija iekļuvusi. Urugvaja grupā apsteidza gan Meksiku, gan Dienvidāfriku, gan Franciju, bet astotdaļfinālā apspēlēja Dienvidkoreju (2:1). Savukārt Gana kā vienīgā no otro vietu ieguvējām spēja pārvarēt pirmo izslēgšanas maču barjeru, pagarinājumā uzvarot ASV (2:1). Ganai šovakar diskvalifikācijas dēļ nevarēja palīdzēt Džonatans Mensā un Andrē Ajū.

Spēli daudz labāk un aktīvāk uzsāka Urugvaja. Dienvidamerikāņi vairāk kontrolēja bumbu un daudz bīstamāk uzbruka. Kamēr Fernando Muslera Urugvajas vārtos varēja garlaikoties, urugvajieši izpildīja vairākus stūra sitienus un regulāri turēja sasprindzinājumā pretinieku aizsardzību. Tiesa, simtprocentīgu vārtu gūšanas iespēju praktiski nebija. Gana pamazām samazināja urugvajiešu pārākumu laukuma vidusdaļā, pārņēma iniciatīvu un arvien biežāk nonāca Musleras cietokšņa tuvumā. Ganas futbolisti vairākkārt nokļuva itin labās sitiena pozīcijās, taču bumba gan pēc Izaka Vorsā, gan Asamoā Gjana raidījuma lidoja tikai nedaudz garām mērķim. Šķita, ka pirmais puslaiks noslēgsies ar bezvārtu neizšķirtu, tomēr jau kompensācijas laika pēdējās sekundēs Salijs Muntari no tālas distances pārsteidza nesagatavotu Urugvajas vārtsargu un panāca 1:0 afrikāņu labā. Jāpiebilst, ka pirmajā puslaikā Urugvajas galvenais treneris Oskars Tavaress bija spiests veikt maiņu, jo savainojumu guva kapteinis un viens no aizsardzības balstiem Djēgo Lugano.

Otro puslaiku nedaudz aktīvāk iesāka Gana, taču Urugvaja visai ātri atguva iniciatīvu. Urugvajieši steidzās un metās uzbrukumos, bet Ganas futbolisti nedaudz atkāpās dziļāk laukumā un gaidīja iespējas prettriecieniem. Mača 55.minūtē urugvajiešu pūliņi tika atalgoti. Djēgo Forlans izpildīja tiešo brīvsitienu no kreisās malas. Ne pārāk veiksmīgi uz līnijas nospēlēja ganiešu vārtsargs Ričards Kingsons, un bumba pēc Forlana sitiena ielidoja vārtu tīklā. Urugvaja turpināja uzbrukt, brīžiem pat avantūriski dodoties ieņemt afrikāņu pili, tomēr Gana ar pretuzbrukumiem nespēja sodīt pretiniekus, Vairāk bīstamu situāciju bija pie Ganas vārtiem, taču allaž neveicās pēdējā piespēlē vai uzbrukuma noslēgumā (vienam pašam Luisam Suaresam bija vismaz trīs pusmomenti). Urugvajai piederēja pārsvars, taču pamatlaika beigu daļā abas komandas vairs nevēlējās riskēt un darbojās tā, lai neradītu nevajadzīgas briesmas saviem vārtiem. Pēc 90 nospēlētām minūtēm rezultāta tablo vēstīja neizšķirtu, kas nozīmēja tikai vienu - pagarinājums!

Papildlaikā abas komandas diezgan aktīvi devās uzbrukumos, cenšoties izvairīties no pēcspēles 11m sitienu sērijas. Kopumā pieliktajās 30 minūtēs bīstamāk uzbruka un daudz vairāk pretiniekus sasprindzinājumā turēja Gana, tomēr iedzīt bumbu vārtu tīklā nekādi neizdevās. Pēdējais Ganas šturms papildlaika pēdējās sekundēs vainagojās ar stūra sitienu. Pēc centrējuma bumba nokļuva pie afrikāņu futbolista, taču viņa sitienu no tuvas distances atvairīja Suaress. Sekoja vēl viens sitiens, un šoreiz Suaress bumbu uz vārtu līnijas apturēja tikai ar roku palīdzību - sarkanā kartīte un pendele! Viss, ko Suaress varēja darīt komandas labā, jau bija paveikts, un šoreiz palīdzēja arī veiksme - Ganas izlases uzbrukuma līderis Gjans sita pa vārtu pārliktni!

Pēcspēles sitienu sērijā neveiksminieks Gjans jau devās pie bumbas pirmajā sērijā, un šoreiz aukstasinīgi trāpīja vārtu augšējā daļā. Kopumā pirmie pieci sitieni bija veiksmīgi, bet trešajā sitienu sērijā kļūdījās ganiešu kapteinis Džons Mensā. Taču jau nākamajā sitienā paklupa arī pretinieki, jo Maksimiljano Pereira raidīja bumbu pāri vārtiem. Ganas prieki bija īsi - nākamais sitiens, un raidījumu atvaira Muslera! Pēdējā piektajā sitienu sērijā Sebastjans Abreu nepievīla - 4:2, un Urugvaja pēc 40 gadu pārtraukuma spēlēs Pasaules kausa izcīņas pusfinālā, kur tai pretī stāsies Nīderlande.

Urugvaja - Gana 1:1 (0:1, 1:1), 4:2 p.s. 11m sit.

Vārti: Forlans 55 - Muntari 45'+2
Noraidījums: Suaress 120'
Brīdinājumi: Fusile, Arevalo, Peress - Peintsils, Sarpejs, Mensā
Urugvaja: Muslera, M,Pereira, Lugano (Skoti 37'), Viktorino, Fusile, Fernandess (Lodeiro 46'), Peress, Arevalo, Kavani (Abreu 75'), Suaress, Forlans
Gana: Kingsons, Peintsils, Vorsā, Džons Mensā, Sarpejs, Anans, Inkūms (Apija 73'), Asamoā, K.P.Boatengs, Muntari (Adija 87'), Gjans

11m sitienu sērija

1:0 Forlans, 1:1 Gjans, 2:1 Viktorino, 2:2 Apija, 3:2 Skoti, 3:2 Mensā (vārtsargs), 3:2 Pereira (pāri), 3:2 Adija (vārtsargs), 4:2 Abreu

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:28, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Nē, nav. Bet, ja Tu Maradonam paziņosi, ka celsi viņam pieminekli viņš pats visu vajadzīgo sagādās, runā, ka Djēgo esot tāds godkārīgs.
Žēl gan. Gan jau "Zaļajās koka lapās" atradīšu Djego numuru
Gan jau kaut kādā Kolumbija viņa vārdā arī kādu ielu nosauks

  +8 [+] [-]

, 2010-07-03 01:28, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ...un zaudēja cieņu daudzu cilvēku acīs. Un daži vēl atļaujas viņu nosaukt par varoni. Tad jau varonis ir arī Materaci, vismaz Itālijas izlases līdzjutēju acīs. Uzcelšu Materaci pieminekli dārzā
Nu, tu arī salīdzini. Piemēram, Materaci pirms četriem gadiem izprovocēja Zidānu un sodu mačā nesaņēma. Bet Suaress taču saņēma! Upurējās komandas labā, jo pašam nāksies izlaist pusfinālu, pie tam vēl bija pendele!!! Ja Suaresa rīcība bija negodīga, tad tāpat negodīgs ir katrs noteikumu pārkāpums. Piemēram, kāds izraujas pa flangu, un defs, nespēdams ātrumā tikt līdzi, nopļauj vai parauj aiz maikas. Arī negodīga rīcība? Nav svarīgi, vai tu atvairi bumbu ar rokām, vai ielec pretiniekam kājās. Atbildi, ar ko atšķirtos situācijas, ja Gjans izietu 1:1 ar Musleru, un Suaress viņu notriektu no kājām vai aiz krekla norautu zemē. Tāds pats pēdējās cerības sods, kāds šis. Suaress reāli izglāba savu komandu un neapšaubāmi ir varonis. Un teikt, ka kaut kas bija negodīgi, ir reāli stulbi, jo Suaress saņēma sodu. Gana var vainot tikai pati sevi, jo bija iespēja sist pendeli, taču tā netika izmantota.

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:28, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: 102. minūtē Petsils soda laukumā nogāza Abreu - tīrākā pendele!
tad jau uz otru pusi arī tikpat cītīgi skatījies - cik tur vajadzēja būt pendelēm? Ovrebro atradies

  +6 [+] [-]

, 2010-07-03 01:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Tu ielec pretiniekam kājās no aizmugures un viņu savaino, kad viņš, piemēram, ir apspēlējis vārtsargu un sit bumbu vārtos, tas arī ir pēdējās cerības sods. Un tas būtu 100% pareizi, lai gan neatbilstu "fair-play" principiem. Priekš kam tādi vispār vajadzīgi? Drīzāk jātaisa kampaņas kā simulēt un krāpties, jo tas bieži izrādās efektīvāk, nekā spēlēt godīgi, vai ne?
Hose,
noskaties jūtūbē to video kur TRENIŅĀ spēlētājiem māca "nirt".
Tas jau tagad notiek.
Man nepatīk niršana, un šķiet, ka Suaress varēja ar galvu mēģināt sist ārā, bet tur jau vairs neko nepadarīt. Es nesaku, ka pareizi rīkojās, bet kāda jēga ir tagad moralizēt.
Tie paši Tevis atbalstītie vācieši pietiekami daudz nirst. Manis atbalstītie nīderlandieši arī. Fabianu golu iesita, bumbu divreiz ar roku nokontrolējot. Kāda jēga vairs tagad kādu noteikumu pārkāpēju nomelnot. Viss turnīrs ir izcēlies ar pietiekami daudz nesportiskas rīcības gadījumiem, lai tagad pieņemtu kaut kāda moralizētāja lomu un 1 gadījumu īpaši izceltu, ka viņš lūk ir tas ūbernelietis tagad. Pie tam Ganai bija iespēja par šo pārkāpumu sodīt Urugvaju, citas komandas līdz tam pat netiek tiesneša kļūdu dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:30, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Nu, tu arī salīdzini. Piemēram, Materaci pirms četriem gadiem izprovocēja Zidānu un sodu mačā nesaņēma. Bet Suaress taču saņēma! Upurējās komandas labā, jo pašam nāksies izlaist pusfinālu, pie tam vēl bija pendele!!! Ja Suaresa rīcība bija negodīga, tad tāpat negodīgs ir katrs noteikumu pārkāpums. Piemēram, kāds izraujas pa flangu, un defs, nespēdams ātrumā tikt līdzi, nopļauj vai parauj aiz maikas. Arī negodīga rīcība? Nav svarīgi, vai tu atvairi bumbu ar rokām, vai ielec pretiniekam kājās. Atbildi, ar ko atšķirtos situācijas, ja Gjans izietu 1:1 ar Musleru, un Suaress viņu notriektu no kājām vai aiz krekla norautu zemē. Tāds pats pēdējās cerības sods, kāds šis. Suaress reāli izglāba savu komandu un neapšaubāmi ir varonis. Un teikt, ka kaut kas bija negodīgi, ir reāli stulbi, jo Suaress saņēma sodu. Gana var vainot tikai pati sevi, jo bija iespēja sist pendeli, taču tā netika izmantota.
Es tik varonīgi vienmēr rauju bumbas no vārtiem ārā, kad jau nevar nekā glābt. Esmu sētas maču varonis .... Jāsmejas.

 +13 [+] [-]

, 2010-07-03 01:31, pirms 14 gadiem
PORTUGAALE- FRANCIJA EURO2000 PUSFINAALS

rit papildlaika peedeejaas minuutes - speele ar roku - xaviers sanjem sarkano un penalty - Zidaans sit - iekshaa - golden goal...

suarezs paarkaapa noteikumus un sanjeema par to sodu - ghana pashi vainiigi ka nejeedz penalty iesist - vinjiem tika dota 90% iespeeja uzvareet..

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:32, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Es tik varonīgi vienmēr rauju bumbas no vārtiem ārā, kad jau nevar nekā glābt. Esmu sētas maču varonis .... Jāsmejas.
Katrā spēlē ir ap 30-40 noteikumu pārkāpumu. Kāpēc pēc katras spēles nav cepiens par katru sodu? Goda vārds, nesaprotu, ar ko šis gadījums ir tik īpašs.

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:32, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Kurš umņiks man pie komenta pēc 0,5 sec jau ieliek -1?
Tā jau 4. komentam pēc kārtas
Patīk kā cilvēki "ieriebj"
Žēl ka nevar uzreiz -10 ielikt. Par taviem šīvakara stulbumiem labprāt ieliktu, kaut gan man tā +/- padarīšana absolūti pie kājas. Mīnusu ieraudzīji un vairs neceļas, ka tāds stress?

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 01:32, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Nu, tu arī salīdzini. Piemēram, Materaci pirms četriem gadiem izprovocēja Zidānu un sodu mačā nesaņēma. Bet Suaress taču saņēma! Upurējās komandas labā, jo pašam nāksies izlaist pusfinālu, pie tam vēl bija pendele!!! Ja Suaresa rīcība bija negodīga, tad tāpat negodīgs ir katrs noteikumu pārkāpums. Piemēram, kāds izraujas pa flangu, un defs, nespēdams ātrumā tikt līdzi, nopļauj vai parauj aiz maikas. Arī negodīga rīcība? Nav svarīgi, vai tu atvairi bumbu ar rokām, vai ielec pretiniekam kājās. Atbildi, ar ko atšķirtos situācijas, ja Gjans izietu 1:1 ar Musleru, un Suaress viņu notriektu no kājām vai aiz krekla norautu zemē. Tāds pats pēdējās cerības sods, kāds šis. Suaress reāli izglāba savu komandu un neapšaubāmi ir varonis. Un teikt, ka kaut kas bija negodīgi, ir reāli stulbi, jo Suaress saņēma sodu. Gana var vainot tikai pati sevi, jo bija iespēja sist pendeli, taču tā netika izmantota.
Materaci noteikumus nepārkāpa. Vai tad bija vēl kādi liecinieki, kas dzirdēja viņa teikto? Materaci provokācija bija sīkums salīdzinot ar Suaresa rīcību. Principā jau Materaci būtu jāpasniedz kursus kādā futbola akadēmijā, jo godīga spēle nav modē. Jebkurš no labākajiem spēlētājiem to apliecinātu

  +5 [+] [-]

, 2010-07-03 01:33, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Katrā spēlē ir ap 30-40 noteikumu pārkāpumu. Kāpēc pēc katras spēles nav cepiens par katru sodu? Goda vārds, nesaprotu, ar ko šis gadījums ir tik īpašs.
Nu labi nav jau nekas īpašs, bet saukt viņu par varoni ....

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:33, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Es tik varonīgi vienmēr rauju bumbas no vārtiem ārā, kad jau nevar nekā glābt. Esmu sētas maču varonis .... Jāsmejas.
Nu par varoni es viņu nesauktu, bet kāda jēga tagad viņu īpaši izcelt un nomelnot. Tad ir līdzīgi jānoliek vesels bars finālturnīra spēlētāju. Kurš tagad vispār godīgi spēlē.. godīgākās komandas (mazāk niršanas, tēlošanas utt.) bija ASV un aziāti, kuriem turnīrs jau ir beidzies.

  -4 [+] [-]

, 2010-07-03 01:33, pirms 14 gadiem
suarez=tery anry

  +2 [+] [-]

, 2010-07-03 01:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Materaci noteikumus nepārkāpa. Vai tad bija vēl kādi liecinieki, kas dzirdēja viņa teikto? Materaci provokācija bija sīkums salīdzinot ar Suaresa rīcību. Principā jau Materaci būtu jāpasniedz kursus kādā futbola akadēmijā, jo godīga spēle nav modē. Jebkurš no labākajiem spēlētājiem to apliecinātu
Es tev lūdzu atbildēt uz jautājumu. Ar ko spēle ar roku atšķiras no padenes vai turēšanas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 01:35, pirms 14 gadiem
neitrāls rakstīja: suarez=tery anry
Anrī sekotājs Arī Tjerī jāuzceļ piemineklis. Es proponēju Dublinas centru

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:35, pirms 14 gadiem
Ko te strīdēties? Kustība ar roku šādā situācijā ir teju instinktīva! Bet nu Ganas žēl.

  +1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:35, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Pērle
un kas tur tik absurds? hokejā par nūjas mešanu tukšu vārtu priekšā golu neieskaita? (nezinu,kā precīzi noteikumos rakstīts,bet atceros,ka Latvijai reiz tā golu pret ASV ieskaitīja,bez jebkādiem bullīšiem). ja uz vārtu līnijas tēlo vārtsargu un apzināti ķer bumbu rokās, nebūtu loģiski,ja vārtus ieskaitītu? tad jau amats rokā, pēdējās minūtēs var droši tēlot vārtsargu. daudziem tāda nekaunība gan jau prātā neienāktu

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:35, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Nu labi nav jau nekas īpašs, bet saukt viņu par varoni ....
Labi, varonis varbūt būtu pārspīlēti. Piekrītu. Taču kādā sakarā ir tik ļoti jācepjas par šo sodu? Normāls pēdējās cerības sods, nekā īpaša.

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:36, pirms 14 gadiem
Bija labi

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:36, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Es tev lūdzu atbildēt uz jautājumu. Ar ko spēle ar roku atšķiras no padenes vai turēšanas?
Ja tas ir praktiski 100% vārtu gūšanas moments, tad ne ar ko

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 01:36, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Labi, varonis varbūt būtu pārspīlēti. Piekrītu. Taču kādā sakarā ir tik ļoti jācepjas par šo sodu? Normāls pēdējās cerības sods, nekā īpaša.
Sorry, bet tādu gadus 5 neesmu redzējis

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:36, pirms 14 gadiem
Tie, kas te saka, ka vajag izverteet sho speleshanu ar roku, vispirms padomajaat ar galvu, daudzos sporta veidos par shaada veida parkaapumiem soda taapat un nekaadas sankcijas neseko un tas ir pareizi, jo bumba vaartos nebija, tas ir tas pats, kas hokejaa bullitis, gribat teikt ja kaada muuseeejais pret kanadieti uztaisa pedeejas ceribas sodu, buutu jaseko kautkaadaam sankcijaam?

  -1 [+] [-]

, 2010-07-03 01:37, pirms 14 gadiem
pilgigi instinkts butu tew par tadiem vardiem vienu roku kustibu pa zhokil

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 01:37, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: kāds sakars? bieži esi redzējis,ka tik nekaunīgi vārtos stāv?
Kad Skrastiņš PČ vārtsarga vietā uz līnijas atsita šaibu tad bija varonis vai ne? Un neviens neapsprieda kāpēc aizsargs atsita ripu vārtsarga vietā un visi bija starā un Skrastiņs varonis. Urugvajietis malacis, viņam vairs nebija citu variantu, uzvarētājus netiesā!

  +4 [+] [-]

, 2010-07-03 01:38, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja tas ir praktiski 100% vārtu gūšanas moments, tad ne ar ko
Un par ko tad tu cepies un zākā Suaresu?

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:38, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Tie, kas te saka, ka vajag izverteet sho speleshanu ar roku, vispirms padomajaat ar galvu, daudzos sporta veidos par shaada veida parkaapumiem soda taapat un nekaadas sankcijas neseko un tas ir pareizi, jo bumba vaartos nebija, tas ir tas pats, kas hokejaa bullitis, gribat teikt ja kaada muuseeejais pret kanadieti uztaisa pedeejas ceribas sodu, buutu jaseko kautkaadaam sankcijaam?
Tomēr futbols savā ziņā daudz paļaujas uz ētikas principiem, piemēram, bumbas atdošana pēc savainojuma. Bez tam laukums ir tik milzīgs, ka ļoti bieži tiesneši visu nepamana un kļūdās.

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:39, pirms 14 gadiem
ukpo rakstīja: Kad Skrastiņš PČ vārtsarga vietā uz līnijas atsita šaibu tad bija varonis vai ne? Un neviens neapsprieda kāpēc aizsargs atsita ripu vārtsarga vietā un visi bija starā un Skrastiņs varonis. Urugvajietis malacis, viņam vairs nebija citu variantu, uzvarētājus netiesā!
atvaino,bet kas tur salīdzināms???

 +10 [+] [-]

, 2010-07-03 01:40, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: tad jau amats rokā, pēdējās minūtēs var droši tēlot vārtsargu. daudziem tāda nekaunība gan jau prātā neienāktu
Nu, bet lūdzu, tēlo vārtsargu. Kas tev to liedz? Tikai dabūsi sarkano, un pretinieki sitīs pendeli. Bet cik liela iespējamība futbolā atvairīt pendeli, laikam nav jāstāsta.

  -2 [+] [-]

, 2010-07-03 01:40, pirms 14 gadiem
ukpo rakstīja: Kad Skrastiņš PČ vārtsarga vietā uz līnijas atsita šaibu tad bija varonis vai ne? Un neviens neapsprieda kāpēc aizsargs atsita ripu vārtsarga vietā un visi bija starā un Skrastiņs varonis. Urugvajietis malacis, viņam vairs nebija citu variantu, uzvarētājus netiesā!
Futbolā arī jebkurš spēlētājs drīkst atvairīt bumbu...tikai skatoties ar ko
Anrī arī bija varonis spēlē ar Īriju, jo viņš visu izdarīja tik veikli, ka tiesnesis nepamanīja. Šoreiz par nelaimi Suaresam pamanīja

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 01:41, pirms 14 gadiem
Suarezs pārkāpa noteikumus, par to tika attiecīgi sodīts.
Gana saņēma to, ko vajadzēja saņemt šādās situācijās, 11 m soda sitienu. Izmantoja vai neizmantoja, bet izpildīt izpildīja, tiesnesis nozīmēja.
Par nekaunību kāda runa, visu izšķīra sekundes simtdaļas. Suarezs saprata, ka vai nu sarkanā un cerības uz 11m nopūdelēšanu vai uz mājām.
Protams, šāds scenārijs futbolā gadās reti.

P.S. izskatās, ka Urugvajas rindas pusfinālā tādas paretinātas būs...
Tad jau redzēsim.

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:41, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Nu, bet lūdzu, tēlo vārtsargu. Kas tev to liedz? Tikai dabūsi sarkano, un pretinieki sitīs pendeli. Bet cik liela iespējamība futbolā atvairīt pendeli, laikam nav jāstāsta.
krietni mazāka par 100%, kas būtu,ja netiktu spēlēts ar roku

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:42, pirms 14 gadiem
Visiem Suaresa aizstāvjiem - noteikumus viņa dēļ nemainīs un viss no juridiskā viedokļa ir un būs pareizi, bet runa vairāk ir par ētisko pusi - vai no futbola šāda rīcība nav jāizskauž.

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:43, pirms 14 gadiem
Lūdzu video mazajiem padsmitgadniekiem -->http://www.youtube.com/watch?v=_ZN9BwyYKRs 31 - 33 sec - bija aizmugure Ganai

     [+] [-]

, 2010-07-03 01:43, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: krietni mazāka par 100%, kas būtu,ja netiktu spēlēts ar roku
Un ja ar galvu būtu pārcēlis pāri vārtiem, tad ko? Nebūtu tagad par ko parunāt.
Viss tas no sērijas "kā būtu, ja būtu".

  +3 [+] [-]

, 2010-07-03 01:44, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Visiem Suaresa aizstāvjiem - noteikumus viņa dēļ nemainīs un viss no juridiskā viedokļa ir un būs pareizi, bet runa vairāk ir par ētisko pusi - vai no futbola šāda rīcība nav jāizskauž.
Vai pārkāpt noteikumus vispār ir ētiski? Noteikumu pārkāpums ir noteikumu pārkāpums. Nav svarīgi, vai tu uz līnijas spēlē ar rokām, vai laukuma centrā viegli parauj aiz maikas. Vienīgā atšķirība ir soda bardzība.