Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Kavani ieved Urugvaju 1/4 finālā, Eiropas čempioni brauc mājās

Kavani ieved Urugvaju 1/4 finālā, Eiropas čempioni brauc mājās
Edinsons Kavani
Foto: Reuters/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīra otrajā astotdaļfināla mačā sestdienas vakarā Sočos Urugvajas izlases futbolisti, pateicoties diviem Edinsona Kavani gūtajiem vārtiem, ar 2:1 pieveica Eiropas čempionvienību Portugāli. Ceturtdaļfinālā Urugvaja mērosies spēkiem ar Francijas valstsvienību.

Pirmo vērā ņemamo sitienu pa vārtiem izpildīja Krištianu Ronaldu, taču urugvajiešu vārtsargam Fernando Musleram tas grūtības nesagādāja. Bet Urugvaja atbildēja ar sava uzbrukuma dueta rezultatīvu saspēli. Edinsons Kavani nomainīja laukuma malas, atdodot piespēli Luisam Svaresam, kurš izdarīja centrējumu, un Kavani ar galvu raidīja bumbu vārtos - 1:0. Portugāļi metās atspēlēties, tomēr bīstamāki momenti atkal radās pie viņu vārtiem. Svaress vispirms ar galvu aizsita bumbu pāri vārtiem, bet vēlāk pēc viņa izpildītā soda sitiena Portugāles izlasi glāba vārtsargs Rui Patrisiu.

Lai gan portugāļi vairāk kontrolēja bumbu, puslaika turpinājumā nevienai no komandām reālas vārtu gūšanas iespējas neradās. Laukumā netrūka asu divcīņu, kurās spēlētāji guva nopietnākus un mazāk nopietnus savainojumus. Droši darbojās arī abu komandu vārtsargi, jo īpaši, Muslera, kurš šajā finālturnīrā līdz tam vēl nebija pārspēts.

Otrā puslaika sākumā aina laukumā būtiski nemainījās. Pirmoreiz pretinieku soda laukumā pie bumbas tika Ronaldu, bet līdz sitienam netika. Tomēr pēc stūra sitiena bumbu ar galvu urugvajiešu vārtos ieraidīja Portugāles izlases aizsargs Pepe – 1:1. Pēc gūtajiem vārtiem portugāļu ofensīva turpinājās, bet urugvajieši atbildēja ar ātru uzbrukumu, kurā pēc Rodrigo Bentankura piespēles ar ļoti precīzu sitienu vārtu tālajā stūrī izcēlās Kavani – 2:1.

Portugāļi atkal devās atspēlēties, un pēc Musleras nepārliecinošas darbības izgājienā no vārtiem Bernardu Silva sita pāri vārtiem. Bet 71. minūtē kājas savainojumā iedzīvojās Kavani, kurš bija spiests pamest laukumu. Portugāļu spiediens pieauga, tomēr Urugvajas futbolisti aizsardzībā spēlēja pārliecinoši, nedodot pretiniekiem iespējas nonākt labās sitiena pozīcijās.

Urugvaja – Portugāle 2:1 (1:0)
Vārti: Kavani 7’, 62’ – Pepe 55’.
Brīdinājumi: Ronaldu 90+4'.
Urugvaja: Muslera – Kaseress, Himeness, Godins, Lašālts – Toreira, Vesino, Nandess (Sančess 81'), Bentankurs (Rodrigess 63’) – Svaress, Kavani (Stuāni 74’).
Portugāle: Patrisiu – Pereira, Fonte, Pepe, Gereiru – Ad. Silva (Kvarežma 65’), Karvalju, Mariu (Fernandešs 85'), B. Silva – Ronaldu, Gedešs (An. Silva 74’).
Galvenais tiesnesis: Sezars Ramoss (Meksika)

Pasaules kausa 1/8 fināls

DatumsLaiksSpēleRezultāts
30. jūnijs17:00Francija – Argentīna4:3
21:00Urugvaja – Portugāle2:1
1. jūlijs17:00Spānija – Krievija
21:00Horvātija – Dānija
2. jūlijs17:00Brazīlija – Meksika
21:00Beļģija – Japāna
3. jūlijs17:00Zviedrija – Šveice
21:00Kolumbija – Anglija

Turnīra labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsValstsVārti (11m)
1.Harijs KeinsAnglija5 (2)
2.Romelu LukakuBeļģija4
3.Krištianu RonalduPortugāle4 (1)
4.Deniss ČeriševsKrievija3
5.Djēgo KostaSpānija3
6.Kilians MbapēFrancija3
7.Edinsons KavaniUrugvaja3

     [+] [-]

, 2018-06-30 22:56, pirms 6 gadiem
Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Šogad būs jauns pasaules labākais futbolists.

  -3 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
Messi > Ronaldu. Cīčū brauc mājās!!! Ha ha ha!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
Mega ātri Laikam raksts bija uzcept jau pirms spēles beigām

 +11 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
Paldies, Urugvaja!!!😎😁👍💪

  +8 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
Perfekti!!!

  +4 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
Prieks par Urugvaju. Raudošais simulants brauc mājās!

 +12 [+] [-]

, 2018-06-30 22:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Precīzāk vajadzēja teikti Messi heiteriem..Fani neēd viens otru nost,bet prostie interneta heiteri.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Messi > Ronaldu. Cīčū brauc mājās!!! Ha ha ha!
No otra profila pielabo, pirmā profila kļūdu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Sallāha izredzes pieaug.
Lai gan es teiktu, kas aizved līdz zeltam, tam jādod arī zelta apaļums.

     [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Urugvaja nākamais čempions.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Šī bija labāka spēle par ARG FRA, jo te abi kapāja visas 90 min. POR kļūda - par pasīvu sāka un par ātru ļāva atbāzt atpakaļ. Bet labs mačs.
FRA nebūs viegli pret URU, jo viņi nenormāli labi kaplē un kapā.

  +8 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Sorry, bet CR neko neparādija, tad jau pat Messi ar visu to, ka tika segts pa 2-3 atdeva 2 assistus

  +3 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Francija nograbēs 100%.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 22:58, pirms 6 gadiem
Slikts uzbrukums Portugalei
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 22:59, pirms 6 gadiem
cavani monstrs

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 22:59, pirms 6 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Prieks par Urugvaju. Raudošais simulants brauc mājās!
Tas jā, bet tik pat pretīgs Suaress soļo tālāk. Labi, ka pārējie no Uruguvajas ir cienīgi ar Kavani priekšgalā.
Slēpts komentārs: sasperjods-k

  +4 [+] [-]

, 2018-06-30 22:59, pirms 6 gadiem
Galīgi nekāda spēle Portugālei.BUmbu kontrolē,bet soda laukumā neko precīzu nevar atdot..Izspēlē un norok visus stūrus..Ronaldo soda laukumā bumbai pieskaras vienu reizi

Foršs tiesnesis,kas ļāva spēlēt un nesvilpa,un spēlētāji nevārtījās pa laukumu.Beigās,gan sāk visu svilpt

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:00, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Messi > Ronaldu. Cīčū brauc mājās!!! Ha ha ha!
Nez vai.
LA Liga jā, bet šeit CR7 tomēr kaut ko sasita.
Slēpts komentārs: kecbaja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:00, pirms 6 gadiem
Tagad galvenais lai velvienu klaunu (Neymāru) izsit no turnīra un viss būs kārtībā

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:00, pirms 6 gadiem
Ronaldu ar šādu spēli arī Francijas izlasē neko nebūtu paveicis. Ēna. Sveiciens Modrītim, Francijas lielfanam!

  +5 [+] [-]

, 2018-06-30 23:00, pirms 6 gadiem
Prieks par Urugvaju! Malači. Cerams Kavani nav arā.

  +7 [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
Ronaldo bija ieradies? Redzēju tikai to, ka 93. minūtē kaut ko sāka bļaustīties.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Mans rangs - starp sniegumu simpātijām:
BEL
BRA
FRA
HOR
ANG
URU
ŠVE
Beļģi visiem patīk, man arī. Antipātijas pret lielīgās Šveices albāņiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Šogad būs jauns pasaules labākais futbolists.
Nebūs - redzēsi, ka atmetīs pēdējo kaulu Mesī vai CR7 - drīzāk pēdējam, jo ČL kauss, laba rezultativitāte La Liga un PČ.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
Laba spele, loti lidzigas komandas pec speles stila. Viens melnais zirgs izsita otru. Suarezs ir labs speletajs, bet loti kaitinoss manuprat jebkuram fanam

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: Sorry, bet CR neko neparādija, tad jau pat Messi ar visu to, ka tika segts pa 2-3 atdeva 2 assistus
Messi var atdot to piespēli kam vajag iesist,bet šodien soda laukumā pie nevienas bumbas nemaz tikti nevar,jo viss ir neprecīzs
Protams arī Godīns un HImenezs darīja fantastisku darbu spiežot viņu nost starp abiem

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:01, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nez vai.
LA Liga jā, bet šeit CR7 tomēr kaut ko sasita.
Bet ne tad, kad vajadzēja visvairāk. Messi 2 piespēles.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:02, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: Bet nu Portugāle bija labāki. Urugvajai ar šādu spēli nav ko darīt pret Franciju. Francija stabili visma ar +2 pārbrauks pāri.
Nedomāju.
Urugvaja, atšķirībā no Argentīnas, ļoti labi kaplē aizsardzībā. Vieni ielaisti vārti četrās spēlēs to ļoti labi apliecina.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:02, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Laba spele, loti lidzigas komandas pec speles stila. Viens melnais zirgs izsita otru. Suarezs ir labs speletajs, bet loti kaitinoss manuprat jebkuram fanam
+1. Jo kaitina tevi. Kavani vairāk simulēja.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Beļģi visiem patīk, man arī. Antipātijas pret lielīgās Šveices albāņiem?
ŠVE spēlē gudru friču futbolu!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
Vēl tik Brazīliju ārā un futbols varētu sākties Nekas nav pret brazīļiem, bet viens pats neymars visu tēlu bojā

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Messi var atdot to piespēli kam vajag iesist,bet šodien soda laukumā pie nevienas bumbas nemaz tikti nevar,jo viss ir neprecīzs
Protams arī Godīns un HImenezs darīja fantastisku darbu spiežot viņu nost starp abiem
A kas vainīgs, ka Messi tik maz pieskarās bumbai pie Argentīnas stūres? Kad tā bija pēc Horvatijas spēles, tad visi brēca, ka Messi mironis. Ar Ronaldo ir vel švakāk, viņš ir soda laukuma spēlētājs, bet ja bumba tur nenonāk, tad ko var no viņa prasīt?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nebūs - redzēsi, ka atmetīs pēdējo kaulu Mesī vai CR7 - drīzāk pēdējam, jo ČL kauss, laba rezultativitāte La Liga un PČ.
Nedomāju, jo vēsture pierāda, ka PČ gados labākā balvu dabū tas, kurš ļoti labi izcēlies PČ.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Messi var atdot to piespēli kam vajag iesist,bet šodien soda laukumā pie nevienas bumbas nemaz tikti nevar,jo viss ir neprecīzs
Protams arī Godīns un HImenezs darīja fantastisku darbu spiežot viņu nost starp abiem
CR7 noblokēja visi, kam nebija slinkums.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:03, pirms 6 gadiem
Prieks par Kavani un visu komandu! Malači Uragvajas futbolisti!

  +3 [+] [-]

, 2018-06-30 23:04, pirms 6 gadiem
Kavani tāds malacis... ceru ka nekas nopietns

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Šogad būs jauns pasaules labākais futbolists.
Līdzīgi kā 2014. gadā, kad brutāli apzaga Noieru? Vai arī gadu pirms tam Riberī?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:04, pirms 6 gadiem
Emocijas virmo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:05, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Galīgi nekāda spēle Portugālei.BUmbu kontrolē,bet soda laukumā neko precīzu nevar atdot..Izspēlē un norok visus stūrus..Ronaldo soda laukumā bumbai pieskaras vienu reizi

Foršs tiesnesis,kas ļāva spēlēt un nesvilpa,un spēlētāji nevārtījās pa laukumu.Beigās,gan sāk visu svilpt
Grūti izvēlēties, kas bija MVP - Kavanī vai Soģis.
Pēdējais izvēlējās pareizo taktiku - sīkumaini netiesāt, jo tad dienviednieki spēli par farsu pārvērstu. Svarezs gan 2 reiz ķēra pie galvas, lai gan knapi lāpstiņu "ielauza" viņam.

Atceramies - šādu futbolu reti var redzēt, kur tēlot nav jēgas, jo soģis visu redz un pagūst. Šobrīd galvenais pretendents uz fināla svilpi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:05, pirms 6 gadiem
Par Horvatiem. Nav naturalixetie imigranti.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-30 23:05, pirms 6 gadiem
Portugāle bija labi izdomājusi, ka stūra sitienus ir jāizspēlē pa zemi, jo, kā to varēja redzēt, Urugvaja pozicionālā spēlē un otrajā stāvā nedeva iespējas. Ja Urugvajai pirmās spēles nebija ļoti nopietnas, tad šovakar jau pret nopietnāku pretinieku izskatījās spēcīgi.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-30 23:05, pirms 6 gadiem
Bostonietis tā samīlējies CR, ka nāk pie katra raksta ar putām uz lūpām aizstāvēt savu elku!

CR ir čūkstulis un pietēlotājs (nu jau krietni mazāk kā agrāk), bet tajā pašā laikā gandrīz nevainojams atlēts. Messi arī ir savi plusi, savi mīnusi... bet galvenais, ka viņš nav tāds pižons kā CR7. End of discussion!

Malači urugvajieši

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:06, pirms 6 gadiem
Francija mierīgi var nograbēt, Urugvajas aizsardzība ir principā Madrides atletiko cietoksnis, tur čaļi ar galvu pa priekšu lidos bucim ja vajadzēs aizsargāt vārtus. Ronaldo kā vienu apvadīja, tā otrs klāt. Mbappem kājas vajadzētu saudzēt, domāju, ka viņu izslēgs pilnībā no spēles.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:06, pirms 6 gadiem
Hose, nezinu, Kavanni ir tads oldschool speletajs, lai ari simulee (ko es tiesam neredzeju), kautkaa man tas netrauce, bet Suarezs jau pec sejas ir kaitinosh

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:06, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: 2014 - CR dabūja, lai gan Portugāle neizkļuva no grupas
Nu, redzēsim!
Tas būtu augstākā mērā negodīgi, ja Kristīne atkal dabūtu.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:06, pirms 6 gadiem
Kristīne pilnīga nulle, kad tiesnesis ignorē viņa ''daivošanu'' un raudāšanu.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:07, pirms 6 gadiem
Tā, nu vēl atlicis izsist Spāniju un Brazīliju. To, diemžēl, būs grūtāk izdarīt. Visticamāk, būs jāgaida līdz ceturtdaļfināliem.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:07, pirms 6 gadiem
Kols rakstīja: Līdzīgi kā 2014. gadā, kad brutāli apzaga Noieru? Vai arī gadu pirms tam Riberī?
Viņš mācās būt par futbola ekspertu. Izturamies ar cieņu.
..........

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:08, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: Bet nu Portugāle bija labāki. Urugvajai ar šādu spēli nav ko darīt pret Franciju. Francija stabili visma ar +2 pārbrauks pāri.
muļķības... es prognozēju neizšķirtu pamatlaikā. Urugvaja ir spēcīgāka par Argentīnu kuru Fra ne bez grūtībām pieveica

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:08, pirms 6 gadiem
Tagad vismaz šeit būs komentāri par izlašu sniegumu, nevis mūžīgā Messi/Ronaldo fanboys neargumentēto viedokļu cīņa.
Plus, tas tikai palielina intrigu par to, kurš dabūs balonu par šo sezonu.

  +7 [+] [-]

, 2018-06-30 23:08, pirms 6 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tā, nu vēl atlicis izsist Spāniju un Brazīliju. To, diemžēl, būs grūtāk izdarīt. Visticamāk, būs jāgaida līdz ceturtdaļfināliem.
Pag!
Spāņiem rīt viens labs darbiņš jāizdara, bet pēc tam paši var lidot ārā.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:08, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ne tad, kad vajadzēja visvairāk. Messi 2 piespēles.
Vai izvilktais punkts pret SPāniju nebija 1/8 vērts?!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:09, pirms 6 gadiem
Neesmu nekāds Ronaldu fans, bet respekts par to epizodi, kur palīdzēja noiet Kavani malā. Un abām komadām vajag drusku mazāk vārtīties un nirt.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:09, pirms 6 gadiem
Andzzeys rakstīja: Bostonietis tā samīlējies CR, ka nāk pie katra raksta ar putām uz lūpām aizstāvēt savu elku!

CR ir čūkstulis un pietēlotājs (nu jau krietni mazāk kā agrāk), bet tajā pašā laikā gandrīz nevainojams atlēts. Messi arī ir savi plusi, savi mīnusi... bet galvenais, ka viņš nav tāds pižons kā CR7. End of discussion!

Malači urugvajieši
Ko es aizstāvu?Es par viņu tikai pieminēju netikšanu pie bumbas soda laukumā.
Atnāci ieheitoju un vari doties tālāk..

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:10, pirms 6 gadiem
Varbūt pat tā arī labāk, ka Messi ar Ronaldo ir ārā, redzēs kurš tad galvenajās spēlēs tagad spīdēs

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Pēdējā laikā nav redzētas darbības no CR7, kas liktu viņu tā apsaukāt. Iepriekš jā, tagad normāls vecis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:10, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Neesmu nekāds Ronaldu fans, bet respekts par to epizodi, kur palīdzēja noiet Kavani malā. Un abām komadām vajag drusku mazāk vārtīties un nirt.
Ja Portugālei nebūtu jāsteidzās ar atspēlēšanos, neko tamlīdzīgu viņš nebūtu darījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:11, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Neesmu nekāds Ronaldu fans, bet respekts par to epizodi, kur palīdzēja noiet Kavani malā. Un abām komadām vajag drusku mazāk vārtīties un nirt.
Ne jau aiz labas sirds palīdzēja, bet gan,lai ĀTRĀK viņu dabūtu no laukuma nost.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:11, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag!
Spāņiem rīt viens labs darbiņš jāizdara, bet pēc tam paši var lidot ārā.
izdarīs bez problēmām

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:12, pirms 6 gadiem
Te tā pliekani komentāros. Vajag piedot tvaiku.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:12, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pēdējā laikā nav redzētas darbības no CR7, kas liktu viņu tā apsaukāt. Iepriekš jā, tagad normāls vecis.
Nu, bet..........iesauka ta paliks uz visiem laikiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:12, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tā pliekani komentāros. Vajag piedot tvaiku.
Rīt vakarā būs jautri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:13, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: izdarīs bez problēmām
Cerēsim! Tomēr mazliet ir šaubas, jo spāņi arī šajā PČ nav diez ko pārliecinoši.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:13, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Rīt vakarā būs jautri.
Pie kam vienalga kāda iznākuma rezultātā.

  +6 [+] [-]

, 2018-06-30 23:14, pirms 6 gadiem
Es tik nesaprotu, ko tie fanboyi tik loti pavelkas uz Messi un CR. Man piemeram loti patika abas sodienas speles, un izbaudiju gan Argentinas speli, gan Portugales. Bez tam, ko var raudat par CR, spele kaa ists meistars, lai ari nebija tik pamanams, bet vina personiiba laukumaa ir palikusi loti nobriedusaka.

P.S. Kili tu reali esi vezis visas komentaru sadalas Tik dumju Messi fanboyu nakas satikt reti

Par lielisku fuci veci

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau aiz labas sirds palīdzēja, bet gan,lai ĀTRĀK viņu dabūtu no laukuma nost.
Nē nu tas jau skaidrs. Kavani jau pats gāja nost, diez ko jau viņš nepaātrināja neko.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:15, pirms 6 gadiem
PK Portugāļi uz nahaļavu nevar kļūt par čempioni , šajā turnīrā ir krietni specīgākas izlases nekā EČ , kur viņiem veiksme stāvēja klāt

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau aiz labas sirds palīdzēja, bet gan,lai ĀTRĀK viņu dabūtu no laukuma nost.
Kas par to!!! Ja savējie nepalīdz...

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:15, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Te tā pliekani komentāros. Vajag piedot tvaiku.
Pasaki, ka Messi - 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:15, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cerēsim! Tomēr mazliet ir šaubas, jo spāņi arī šajā PČ nav diez ko pārliecinoši.
da nomierinieties, krievi var tikai vājos arābus pieveikt. spāņi viņus pietesīs tāpat kā Urugvaja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pasaki, ka Messi - 0
Nē,es jau šodienas limitu izsmēlu. Gaidu citas radošas dvēseles

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:16, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es tik nesaprotu, ko tie fanboyi tik loti pavelkas uz Messi un CR. Man piemeram loti patika abas sodienas speles, un izbaudiju gan Argentinas speli, gan Portugales. Bez tam, ko var raudat par CR, spele kaa ists meistars, lai ari nebija tik pamanams, bet vina personiiba laukumaa ir palikusi loti nobriedusaka.

P.S. Kili tu reali esi vezis visas komentaru sadalas Tik dumju Messi fanboyu nakas satikt reti

Par lielisku fuci veci
+1
Ja neko nesaprot un ja neko citu neredz, tad vienīgais atliek balamutēt par CR7 vs Mesī.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:17, pirms 6 gadiem
Modričš vai Rakitičš iet Uz mvp, ez likme.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:17, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: A kas vainīgs, ka Messi tik maz pieskarās bumbai pie Argentīnas stūres? Kad tā bija pēc Horvatijas spēles, tad visi brēca, ka Messi mironis. Ar Ronaldo ir vel švakāk, viņš ir soda laukuma spēlētājs, bet ja bumba tur nenonāk, tad ko var no viņa prasīt?
Paši vien vainīgi Portugāle,ka tas uzbrukums ir vienveidīgs.VIenīgā skatāmā spēle bija pret Spāniju.Pats iesita 3,un pārējiem taisīja momentus.Viņiem vajag spēles veidotāju,kas var kontrolēt bumbu.
Argentīna jau brīžiem paši ir demoralizēti,kad Messi tiek ēst nost un nespēj neko izdarīt,un pārējie nezin ko darīt,lai gan viņiem ir kam to darīt.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Nē,es jau šodienas limitu izsmēlu. Gaidu citas radošas dvēseles
Tad uz rītdienu jātliek, kad mongoļi spēlēs

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
kanibāls nokoda kristīni?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tvaiks būs rīt un pēc visa spriežot galvenais flagmanis būs Bocmanis Ivars
Krievi neatstāj vienaldzīgos.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tad uz rītdienu jātliek, kad mongoļi spēlēs
Tur toč nenoturēšos. . Kaut gan krievu futbols man poh.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
Urugvajai trūkst vēl tikai viduslīnijā vēl kāda augstākās klases spēlētāja, tad gan būtu reāla titula pretendente. Portugāle pārāk vienveidīgi uzbruka, bet ja neskaita vienīgos vārtus, tad Urugvajai praktiski nekādu kļūdu aizsardzībā. Urugvajas pirmos vārtus bauda skatīties, fantastiski kā divi spēlētāji visu Portugāles aizsardzību apspēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:18, pirms 6 gadiem
Cukuriņa fanu prieki bija īsi.- brauks mājās ar nākošo autobusu pēc Mesi. (smaidiņš)

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:19, pirms 6 gadiem
Lai kā arī man nepatīk rezultāts, man ļoti iepatikās Paragvajas futbols- kā spēlēt bez centra, zibenīgu pāreju. Kavani monstrs- Portugāles aizsardzība- sēta.

Namej, cik tev gadu, jampampiņ? CR>Mesi all day long jebkurā rādītājā.
Portugālei šogad paaudžu maiņa sākusies.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:20, pirms 6 gadiem
lacis67 rakstīja: da nomierinieties, krievi var tikai vājos arābus pieveikt. spāņi viņus pietesīs tāpat kā Urugvaja
Vel jau paliek tiesnešu faktors, kas mājiniekiem vienmēr tā mazliet par labu nospēlē.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:20, pirms 6 gadiem
Urugvajas defs šodien līmenī, Ronaldo pa diviem pievarēja un pārējie bija diezgan nevarīgi.
Kavani ar Suarezu standarta sieniņa pāri visam laukumam pirmajā golā

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
Urugvaja!!! Kavani!!! Un grēmas visiem CR faneļiem, kas pēc pirmā mača nolika Mesi! CR vispār neko neparādīja, savukārt Mesi vismaz 2 piespēles iedeva! Tā kā nav jautājumu, kurš no šiem diviem ir labāks!
Cerams, Kavani varēs turpināt spēlēt jau 1/4 finālā!

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tad uz rītdienu jātliek, kad mongoļi spēlēs
Neticami, bet stadionos ir patiesi mongoļi.
4dien K-gradā bija pat divas kompānijas katra savā laukuma galā ar savu zili sarkano karogu.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Lai kā arī man nepatīk rezultāts, man ļoti iepatikās Paragvajas futbols- kā spēlēt bez centra, zibenīgu pāreju. Kavani monstrs- Portugāles aizsardzība- sēta.

Namej, cik tev gadu, jampampiņ? CR>Mesi all day long jebkurā rādītājā.
Portugālei šogad paaudžu maiņa sākusies.
un cik tev gadu, ja jauc Paragvaju ar Urugvaju : ) laikam vēl ģeogrāfiju mazās klasēs nemāca

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tur toč nenoturēšos. . Kaut gan krievu futbols man poh.
Tāpat fanosi par viņiem

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Grūti izvēlēties, kas bija MVP - Kavanī vai Soģis.
Pēdējais izvēlējās pareizo taktiku - sīkumaini netiesāt, jo tad dienviednieki spēli par farsu pārvērstu. Svarezs gan 2 reiz ķēra pie galvas, lai gan knapi lāpstiņu "ielauza" viņam.

Atceramies - šādu futbolu reti var redzēt, kur tēlot nav jēgas, jo soģis visu redz un pagūst. Šobrīd galvenais pretendents uz fināla svilpi.
Iepriekšējā brazīļu spēlē ar bija labs soģis, uz valstīkļiem vispār nereaģēja un tādu futbolu jau var arī skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:21, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tāpat fanosi par viņiem
100 % - man Spāņu teātris un laika vilkšana visvairāk tracina no visiem.
Vēl vairāk tik Itāļi besī.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:22, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Iepriekšējā brazīļu spēlē ar bija labs soģis, uz valstīkļiem vispār nereaģēja un tādu futbolu jau var arī skatīties.
Šodien bija labs futbols pirmajos divos mačos, man patika ceru rīt uz tādu pašu vismaz turpinājumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:23, pirms 6 gadiem
RONALDO ir labākais futbolists, kādu mūsu ace varēja redzēt šai dzīvē. Bet nu nevar jau zināt, kādus brīnumus vēl sagaidīsim?
Messi? Esiet tak reāli. Pēdējo reizi viņš diriģēja 28g vecumā. Gadi traucē. Bet Ronaldo kkā ne tik izteikti - vēlviens milzīgs + Ronaldo labā ))

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:23, pirms 6 gadiem
Lionels rakstīja: Sorry, bet CR neko neparādija, tad jau pat Messi ar visu to, ka tika segts pa 2-3 atdeva 2 assistus
Ja Tu to vārgo sitienu, kurš laimīgā kārtā ''kļuva par piespēli'', sauc par ASSISTU, tad ok - ir 2 assisti. Sorry.
Sorry. Ronaldu 4 goli. Messi 1 gols, 1 missed penalty.
Sorry.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:23, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: 100 % - man Spāņu teātris un laika vilkšana visvairāk tracina no visiem.
Vēl vairāk tik Itāļi besī.
Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija jau daudzus gadus jeb kopš futeni skatos...

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija...
Man tas pats,tik citā secībā. Kad dzirdu izteicienu futbolu spēlē visi,bet uzvar Vācieši - ausis asiņo.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
Oi, pipec, nu i notikms, cilvēk sajauca divas kaimiņvalstis ar praktiski identiskiem nosaukimiem

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cerēsim! Tomēr mazliet ir šaubas, jo spāņi arī šajā PČ nav diez ko pārliecinoši.
Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija...
Tu tak esi slims ments. pēdējos 2 saprotu, bet kas Vācijai vainas. Nu ok, harļikus žabā delīrijā fašisti padjezdos dzenā. Kas tev?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Man tas pats,tik citā secībā.
Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien bija labs futbols pirmajos divos mačos, man patika ceru rīt uz tādu pašu vismaz turpinājumu.
Toč rīt fanosi par mongoļiem?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
Sodien ka jau teicu...Francija un Urugvaja!
Varu pateikt prieksa, ka rit Spanija un Horvatija.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.
Spāņi arī neko tādu pārdabisku neparādīja.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Toč rīt fanosi par mongoļiem?
Ne nu fanošu, bet par spāņiem točna nebūšu

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija jau daudzus gadus jeb kopš futeni skatos...
Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta
Grieķi pēc tā gada izbeidzās,tā kā man paralēli

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Oi, pipec, nu i notikms, cilvēk sajauca divas kaimiņvalstis ar praktiski identiskiem nosaukimiem
gramatika arī nav tava stiprā puse

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta
Man pēc 2002 gada DKoreja vēl joprojām melnajā sarakstā.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu tak esi slims ments. pēdējos 2 saprotu, bet kas Vācijai vainas. Nu ok, harļikus žabā delīrijā fašisti padjezdos dzenā. Kas tev?
80-90 gadu Vāciju atceries? tagad protams viņu spēles stils ir pamainījies, īpaši kad 4 gadus atpakaļ dabūja čempi...bet nu tas man vēsturiski, kas nekad nemainīsies. Nezin kam jānotiek, lai es fanotu par vāciešiem futbolā, da jebkurā sporta veidā...

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.
Interesanti, kas vainas Francijai

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:29, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.
Par vateņeim man ir skaidrs, ka viņi kā komanda ir nekāda, bet.......mājinieku faktors.
Par cik man angļi ir top trījniekā aiz nīderlandiešiem, tad ļoti gribētos, lai viņi šai PČ izšauj.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:29, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Grieķi pēc tā gada izbeidzās,tā kā man paralēli
Tagad jā paralēli, cerams nepiecelsies nekad vairs

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 80-90 gadu Vāciju atceries? tagad protams viņu spēles stils ir pamainījies, īpaši kad 4 gadus atpakaļ dabūja čempi...bet nu tas man vēsturiski, kas nekad nemainīsies.
Man tagad 30, neatceros. Bet nu vācieši manā uztverē vienmēr normālu futbolu rādījuši. Tev varbūt kaut ko Lotārs Mateuss ir nodarījis?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man tagad 30, neatceros. Bet nu vācieši manā uztverē vienmēr normālu futbolu rādījuši. Tev varbūt kaut ko Lotārs Mateuss ir nodarījis?
Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!
Nepareizs tu fans esi.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
Jebkurā gadījumā prieks, ka "seko" man, jo caur tel nejēdzu "atbildēt" 😊

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Spāņi arī neko tādu pārdabisku neparādīja.
Neatceros, ka spāņi būtu baigi uguņojuši grupu spēlēs pēdējajos lielajos turnīros. Tā nu laikam tomēr būs izlase, kura var rādīt drusku savādāku futbolu PO un, kurai ir palielas rezerves. Es tomēr neuzskatu Krieviju par futbola lielvalsti.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Interesanti, kas vainas Francijai
Nav stāsts konkrēti par šo izlasi šai PČ, bet par franču futbolu kā tādu. Nekad man tas nav simpatizējis.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
Vēl jānoskatās atlikušās spēles,pagaidām kā galvenos favorītus uz troni redzu Frančus. Pie nosacījuma ja ar Mbape viss būs štokos.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
Bērnu dārzs, tā vietā lai uzslavētu Urugvajas aizsardzību, kas neko neļāva izveidot Ronaldo, Jūs slimi priecājieties, ka viņs neko neiesita un Portugāle brauc mājās!

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!
Labi, vēl ir vārtsargi mainījušies. Noiers patīkams puika, bet pagātnē Kāns, Kepke, kas tur vēl, Šūmahers- tādi bargi purni, ka uzbrucējam kājas nokalst pirms sitiena.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.
Francija ar Platinī paņēma 1984 eiropas čempi, tas bija pirmais ko skatījos. Franču futbola izlase patikusi vienmēr kopš tā laika. Kaut gan vislielākās simpātijas pieder tāpat Holandei nemainīgi.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:34, pirms 6 gadiem
laikam retais esmu , kuram patīk Spāņu tik tak futbols , bauda skatīties.
Pie neskatāmākajām izlasēm noteikti ir Itāļi , Grieķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Neatceros, ka spāņi būtu baigi uguņojuši grupu spēlēs pēdējajos lielajos turnīros. Tā nu laikam tomēr būs izlase, kura var rādīt drusku savādāku futbolu PO un, kurai ir palielas rezerves. Es tomēr neuzskatu Krieviju par futbola lielvalsti.
Krievi nekad nav bijuši futbola lielvalsts. Bet tas nenozīmē ka viņi vienā atsevišķā spēlē nespētu iekost pat spāņiem. Savās mājās.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, vēl ir vārtsargi mainījušies. Noiers patīkams puika, bet pagātnē Kāns, Kepke, kas tur vēl, Šūmahers- tādi bargi purni, ka uzbrucējam kājas nokalst pirms sitiena.
Nu tak katram savs domāju par to strīdēties nav ko? Man viņi vēsturiski nepatīk. Arī vācu klubu futbols nepatīk!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Francija ar Platinī paņēma 1984 eiropas čempi, tas bija pirmais ko skatījies. Franču futbola izlase patikusi vienmēr kopš tā laika. Kaut gan vislielākās simpātijas pieder tāpat Holandei nemainīgi.
Paņēma 1984. gadā EČ, bet arī par tā iegūšanas godīgumu bija daudz un plašas diskusijas. Tāpat kā angļi ieguva PČ titulu. Abos gadījumos nostrādāja pamatīgs mājinieku faktors.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:36, pirms 6 gadiem
Namej, es atvainojos, bet es skatos, ka esi viens ietiepīgs pamuļķāks )) jeb paskaidro man, kas vainas Francijas futbolam? Šogad?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:37, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: tu laikam neesi redzējis Beļģiju, Brazīliju vai Angliju
Es minēju no šodien redzētajiem. Ar ko Horvātija sliktāka par tevis minētajiem ? Atšķirība ir tajā,ka Francija jau ir nākamajā kārtā. Bet tevis minētajiem tur vēl jātiek.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paņēma 1984. gadā EČ, bet arī par tā iegūšanas godīgumu bija daudz un plašas diskusijas. Tāpat kā angļi ieguva PČ titulu. Abos gadījumos nostrādāja pamatīgs mājinieku faktors.
Par angļu titulu tik esmu lasījis un klausījies "stāstus"...
Maradonas roka ar bijusi starp citu...

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tak katram savs domāju par to strīdēties nav ko? Man viņi vēsturiski nepatīk. Arī vācu klubu futbols nepatīk!
Es šogad biju vienā Bundeslīgas spēlē,jāsaka fantastiski.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ne nu fanošu, bet par spāņiem točna nebūšu
Es gan jau neskatīšos. Spāņi man tajā besu sarakstā ir stabili pirmie. Vārtīšanās+bumbošanās. Komandām, kuras spēlē skatāmu fudbolu, vārtīšanos var piedot.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:39, pirms 6 gadiem
Ronaldu atvadās ar dzelteno un ''Misses next match''

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:40, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Par angļu titulu tik esmu lasījis un klausījies "stāstus"...
Maradonas roka ar bijusi starp citu...
Frančus arī tiesnesis ''neslikti'' pavilka 1984. gada EČ.
Nu, Maradonas roka bija vairāk kā pamatīga tiesneša kļūda, jo viņš to mirkli vienkārši neredzēja, un par kaut kādu apzinātu Argentīnas vilkšanu 1986. gada PČ diez vai kāds var runāt.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:40, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Es gan jau neskatīšos. Spāņi man tajā besu sarakstā ir stabili pirmie. Vārtīšanās+bumbošanās. Komandām, kuras spēlē skatāmu fudbolu, vārtīšanos var piedot.
Un ja ņem vērā ka Krievu šī izlase ir ātra fiziska un netālo vārtoties pa zālāju - rīt šovs garantēts.
Ja spāņi izvirzīsies vadībā,viņi liks krieviem skriet kā bobikiem pakaļ bumbai. Tas jau vien uzdzīs man cemmi SC žulti paliet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:43, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Un ja ņem vērā ka Krievu šī izlase ir ātra fiziska un netālo vārtoties pa zālāju - rīt šovs garantēts.
Vot varbūt pierunāji skatīties, jo krieviem cik redzēju tas toč nav. Angļiem arī nav.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, frančus arī tiesnesis ''neslikti'' pavilka 1984. gada EČ.
Nu, Maradonas roka bija vairāk kā pamatīga tiesneša kļūda, jo viņš to mirkli vienkārši neredzēja, un par kaut kādu apzinātu Argentīnas vilkšanu 1986. gada PČ diez vai kāds var runāt.
Tak netaisos strīdēties, katram savs jau Koivai teicu.
Francijas izlase man ir diezgan simpātiska kādu viņu futbolu spēlē, to viņi arī šodien rādīja starp citu. + Grīzmans no Madrides Atletico. Tādi man ir bijuši vienmēr par ko iefanoju franču izlasē kopš Platinī.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:45, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Hose, nezinu, Kavanni ir tads oldschool speletajs, lai ari simulee (ko es tiesam neredzeju), kautkaa man tas netrauce, bet Suarezs jau pec sejas ir kaitinosh
Jā, zinu, jo, citēju: "Svaress krīt ceļos biežāk nekā profesionāla ielas meita." Tā EPL mēdza teikt

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:46, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, zinu, jo, citēju: "Svaress krīt ceļos biežāk nekā profesionāla ielas meita." Tā EPL mēdza teikt
Tā jau ir pilotāža.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:46, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Vot varbūt pierunāji skatīties, jo krieviem cik redzēju tas toč nav. Angļiem arī nav.
Kāpēc neskatīties futbolu PK plejofos? ja nu vienīgi ļõti, ļoti, ļoti neatliekamas darīšanas, ka tiešām futene otrā plānā paliek

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:46, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Neesmu nekāds Ronaldu fans, bet respekts par to epizodi, kur palīdzēja noiet Kavani malā. Un abām komadām vajag drusku mazāk vārtīties un nirt.
Es arī tāpat padomāju, līdz atcerējos, ka Portugāle ir iedzinējos

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:47, pirms 6 gadiem
tā kā smukulītis ārā, tad tagad par angļiem, tur arī daudz smukiņi

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc neskatīties futbolu PK plejofos?
A burts jau pateica. Varēs skatīties līdz brīdim kamēr spāņi iesitīs.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:47, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: laikam retais esmu , kuram patīk Spāņu tik tak futbols , bauda skatīties.
Pie neskatāmākajām izlasēm noteikti ir Itāļi , Grieķi
Laikam sen neesi vērojis nevienu itāliešu spēli.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:50, pirms 6 gadiem
Itāliju noteikti nevar pieskaitīt pie "neskatāmajām"

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:50, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laikam sen neesi vērojis nevienu itāliešu spēli.
pēdējo redzēju pret Zviedriem playofos , pietika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:52, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: RONALDO ir labākais futbolists, kādu mūsu ace varēja redzēt šai dzīvē. Bet nu nevar jau zināt, kādus brīnumus vēl sagaidīsim?
Messi? Esiet tak reāli. Pēdējo reizi viņš diriģēja 28g vecumā. Gadi traucē. Bet Ronaldo kkā ne tik izteikti - vēlviens milzīgs + Ronaldo labā ))
Pēdējo reizi Mesi diriģēja šodien, padodot 2 rezultatīvas piespēles. Ko vēl vairāk vajag? Toties Ronaldu par spīti savai ķermeņa uzbūvei šovakar nepaveica neko. Pēc uzbūves Mesi un CR7 vispār nevar salīdzināt. Daba abus apdāvinājusi dažādi. Bet futbola inteliģences ziņā Mesi šo dueli uzvar vienos vārtos. CR7 nekad nebūs tik kreatīvs.
Ja tu teiktu, ka CR7 ir labākais vārtu guvējs, tad es vēl varētu piekrist, bet ne jau nu labākais spēlētājs.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:53, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Toties ja Krievi pirmie iesitīs, būs jautrība!
jautrība sportacentrā būs jebkurā gadījumā pret taviem mongoļiem vairākums būs
p.s. man patiktu scenārijs, ka mongoļi izsit spāņus(kaut vai ar tiesnešu palīdzību), un tad 1/4 horvāti izsit mongoļus, lai nav jāmokās ar spāņiem horvātiem

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:54, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: pēdējo redzēju pret Zviedriem playofos , pietika
Ļoti slikts piemērs īpaši vāja trenera vadībā. Kontes vadībā bija pavisam cita spēle, turklāt itāliešu futbols jau sen kā nav vienkārši aizsardzība.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:54, pirms 6 gadiem
es par Urugvaju, jūs?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:55, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Toties ja Krievi pirmie iesitīs, būs jautrība!
Tāda pati kā toreiz EČ, kad krievus iznesa ar kājām pa priekšu abos dueļos?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:55, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: es par Urugvaju, jūs?
Par Šveici!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:55, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tāda pati kā toreiz EČ, kad krievus iznesa ar kājām pa priekšu abos dueļos?
Salīdzināji,tā nav tā spāņu un krievu izlase.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:56, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jautrība sportacentrā būs jebkurā gadījumā pret taviem mongoļiem vairākums būs
p.s. man patiktu scenārijs, ka mongoļi izsit spāņus(kaut vai ar tiesnešu palīdzību), un tad 1/4 horvāti izsit mongoļus, lai nav jāmokās ar spāņiem horvātiem
Tu par horvātiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:56, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Salīdzināji,tā nav tā spāņu un krievu izlase.
Un kādas tad atšķirības, piemēram, Spānijas izlasē?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:56, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: es par Urugvaju, jūs?
Argentīnu Bez Mesī Načaļņiks piekusis. Viņam laiks netraucēti pievērsties galvenajam sportista karjerā - klubam.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu par horvātiem?
esmu par Beļģija/ Francija vienā zarā pusfināls otrā Anglija/Horvātija...fināls kā sanāks
p.s. SC sieru zaru prognozēs esmu uzlicis Anglija - Beļģija fināls...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:00, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Lai kā arī man nepatīk rezultāts, man ļoti iepatikās Paragvajas futbols- kā spēlēt bez centra, zibenīgu pāreju. Kavani monstrs- Portugāles aizsardzība- sēta.

Namej, cik tev gadu, jampampiņ? CR>Mesi all day long jebkurā rādītājā.
Portugālei šogad paaudžu maiņa sākusies.
Pasaki kad Ronaldo būs 91 gols kalendārajā gadā , vai kad viņam būs vairāk piespēļu nekā Messi. Ronaldo jau tagad mazāk punktu ir (goli + piespēles) esot 2.gadus vecāks , labāks? Tu smejies?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:00, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Argentīnu Bez Mesī Načaļņiks piekusis. Viņam laiks netraucēti pievērsties galvenajam sportista karjerā - klubam.
Mūsdienās jau klubs ir pats galvenais, un priekš Mesi - praktiski ģimene, jo viņš nav pasaules klaidonis. Savu artavu viņš Argentīnai jau ir devis, kopā ar Mašerano aizvedot to līdz PK finālam. Ir paaudzes, kam tas nebija izdevies.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:01, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par Šveici!
Likās, tu par krieviem?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 00:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu par Beļģija/ Francija vienā zarā pusfināls otrā Anglija/Horvātija...fināls kā sanāks
p.s. SC sieru zaru prognozēs esmu uzlicis Anglija - Beļģija fināls...
Dievs, dod man šitādu finālu redzēt.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:02, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Likās, tu par krieviem?
Es drīzāk būtu par Hitlerisko Vāciju

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:02, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Argentīnu Bez Mesī Načaļņiks piekusis. Viņam laiks netraucēti pievērsties galvenajam sportista karjerā - klubam.
Argentīnai vispār jau ir iekavēta paaudžu maiņa. ne par velti viņi bija vecākā izlase šai PČ. Messī vel varēja uzspēlēt, jo viņa talants vel to atļāva, bet virknei spēlētāju šai izlasē vairs nevajadzēja būt. Kaut vai tam pašam Mačerano, kurš vairāk sūdus vārija, nekā deva pozitīvu pienesumu izlasei.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:02, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mūsdienās jau klubs ir pats galvenais, un priekš Mesi - praktiski ģimene, jo viņš nav pasaules klaidonis. Savu artavu viņš Argentīnai jau ir devis, kopā ar Mašerano aizvedot to līdz PK finālam. Ir paaudzes, kam tas nebija izdevies.
Messi teica ka pēdējā sezonā varbūt aizies uz Boca Juniors (bērnības klubs)

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:03, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Dievs, dod man šitādu finālu redzēt.
NU tās ir tik manas vēlmes kā būs , redzēsim.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:03, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Messi teica ka pēdējā sezonā varbūt aizies uz Boca Juniors (bērnības klubs)
Būtu jauki

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:03, pirms 6 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu par Beļģija/ Francija vienā zarā pusfināls otrā Anglija/Horvātija...fināls kā sanāks
p.s. SC sieru zaru prognozēs esmu uzlicis Anglija - Beļģija fināls...
Es arī nebūtu pret šādu finālu, un nebūtu diži apbēdināts, par jebkuru iznākumu. Abas izlases simpatizē.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: NU tās ir tik manas vēlmes kā būs , redzēsim.
Man ir konkrēts sapnis- Beļģija- Anglija/ Horvātija kā sanāk

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Argentīnai vispār jau ir iekavēta paaudžu maiņa. ne par velti viņi bija vecākā izlase šai PČ. Messī vel varējauzspēlēt, jo viņa talants vel to atļāva, bet virknei spēlētāju šai izlasē vairs nevajadzēja būt. Kaut vai tam pašam Mačerano, kurš vairāk sūdus vārija, nekā deva pozitīvu pienesumu izlasei.
Vienīgo lietu ko es vēljoprojām nesaprotu , kāda s*da pēc vārtos nestāv Rulli (Real Sociedad) cik esmu skatījies viņu La liga , tad labāks par plikpauri jau ir kurš sūdus taisa savā zonā...

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu par horvātiem?
A par ko tad tajā zarā? Ja nav kkāds amorāls fetišs uz spāņiem. Kaudze ar garlaicīgām izlasēm. Nu ja angļi piesit kolumbus tā kārtīgi, tad par angļiem.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:05, pirms 6 gadiem
Vispār, pirmā diena nepievīla- septiņi goli, tas ir super vienā spēlē

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:06, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Vienīgo lietu ko es vēljoprojām nesaprotu , kāda s*da pēc vārtos nestāv Rulli (Real Sociedad) cik esmu skatījies viņu La liga , tad labāks par plikpauri jau ir kurš sūdus taisa savā zonā...
Rulli bija izsaukts, bet neuzspēlēja. Pamatvārtsargs nav plikpauris, bet gan Serhio Romero.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:08, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Rulli bija izsaukts, bet neuzspēlēja. Pamatvārtsargs nav plikpauris, bet gan Serhio Romero.
Visur kur es skatos viņš sastāvā nav , to ka pamatvārtsargs ir Serhio Romero zinu , bet viņam cik teica bija trauma.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:08, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Vienīgo lietu ko es vēljoprojām nesaprotu , kāda s*da pēc vārtos nestāv Rulli (Real Sociedad) cik esmu skatījies viņu La liga , tad labāks par plikpauri jau ir kurš sūdus taisa savā zonā...
Acīm redzot īsti neuzticās viņam.
Ja es visu esmu pareizi sapratis, tad Argentīnā pat bijusi kaut kāda aptauja par tiem spēlētājiem,kuriem jābrauc uz PČ. Aptaujas dalībnieki bijuši ļoti pret Mačerano un vel dažu braukšanu, bet izlases treneri to visu noignorējuši. Tagad mājās šamie dabūs kārtīgi ierīt.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu par Beļģija/ Francija vienā zarā pusfināls otrā Anglija/Horvātija...fināls kā sanāks
p.s. SC sieru zaru prognozēs esmu uzlicis Anglija - Beļģija fināls...
Kā teica bukmeikeris klaunu video: Brazīlija-Beļģija varetu būt 1/4finālu bomba. Sleicos piekrist.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:09, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Messi teica ka pēdējā sezonā varbūt aizies uz Boca Juniors (bērnības klubs)
Kopš kura laika viņam bērnības klubs ir boca juniors?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 00:10, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: A par ko tad tajā zarā? Ja nav kkāds amorāls fetišs uz spāņiem. Kaudze ar garlaicīgām izlasēm. Nu ja angļi piesit kolumbus tā kārtīgi, tad par angļiem.
Man nekas nebūtu pret dāņiem, ja šie uzvarētu horvātus. Vel par šveiciešu albāņiem var pafanot.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:11, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Kā teica bukmeikeris klaunu video: Brazīlija-Beļģija varetu būt 1/4finālu bomba. Sleicos piekrist.
Tā varētu būt, bet šoreiz nebūšu par Brazīliju - viena tipāžā dēļ. Par Meksiku

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:12, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kopš kura laika viņam bērnības klubs ir boca juniors?
Sajaucu , Newell’s Old Boys bija viņa bērnības klubs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:14, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīm redzot īsti neuzticās viņam.
Ja es visu esmu pareizi sapratis, tad Argentīnā pat bijusi kaut kāda aptauja par tiem spēlētājiem,kuriem jābrauc uz PČ. Aptaujas dalībnieki bijuši ļoti pret Mačerano un vel dažu braukšanu, bet izlases treneri to visu noignorējuši. Tagad mājās šamie dabūs kārtīgi ierīt.
Nesaprotu vienu lietu , kāpēc Dibala un Aguero ir jādeldē uz soliņa līdz kādai 60tai vai 70tai minūtei. Stabili pamatsastāva spēlētāji , būtu sākumsastāvā varbūt rezultāts būtu savādāks šodien.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 00:15, pirms 6 gadiem
Cerams rīt horvāti nepaklups, gribās beidzot redzēt viņus aizejam ļoti tālu, 1/8 pret Portugāli pirms 2 gadiem priekš manis ir vispretīgākā spēle lielajos turnīros

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:15, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Kopš kura laika viņam bērnības klubs ir boca juniors?
Jā, man tas arī lika saraut uzacis.
Viņš pirms došanās uz Spāniju spēlēja Newell's Old Boys bērnu komandā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:16, pirms 6 gadiem
Kristīne pat neraudāja
Vienalga jau vai kļūst pieaudzis

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:17, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā varētu būt, bet šoreiz nebūšu par Brazīliju - viena tipāžā dēļ. Par Meksiku
Vot tas tipāžs ir pacēlis to teātri nākošajā līmenī. Uz viņa fona Ronaldu liekas normāls vecis.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:18, pirms 6 gadiem
izredzētais rakstīja: Nesaprotu vienu lietu , kāpēc Dibala un Aguero ir jādeldē uz soliņa līdz kādai 60tai vai 70tai minūtei. Stabili pamatsastāva spēlētāji , būtu sākumsastāvā varbūt rezultāts būtu savādāks šodien.
Kā jau teica komentētāji-mēs jau nezinām,kas patiesībā notiek kluba iekšienē, un kādā fiziskā kondīcijā ir katrs spēlētājs individuāli pēc garās sezonas savos klubos. Messi jau arī Barsa šosezon pamatīgi nodzenāja, jo atpūtu deva 1-2 spēlēs visas sezonas garumā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:19, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Vot tas tipāžs ir pacēlis to teātri nākošajā līmenī. Uz viņa fona Ronaldu liekas normāls vecis.
Tas gan.
Gan jau pieaugs tāpat kā Kristīne.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nekas nebūtu pret dāņiem, ja šie uzvarētu horvātus. Vel par šveiciešu albāņiem var pafanot.
Nu tad jau tomēr labāk zviedri, bet arī tikai dēl vienas spēles pret Meksiku.

     [+] [-]

, 2018-07-01 00:22, pirms 6 gadiem
FRA-URU
CRO-ESP

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:24, pirms 6 gadiem
Šveice ir pēdējā izlase par kuru visp var fanot... izcili riebīga

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 00:45, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: Bet nu Portugāle bija labāki. Urugvajai ar šādu spēli nav ko darīt pret Franciju. Francija stabili visma ar +2 pārbrauks pāri.
Kaut kā tie labākie bieži zaudē. Portugāle izskatījās labāka, jo Urugvajai nevajadzēja skriet uz priekšu un izlīdzināt rezultātu. Portugāle iesistu pirmajās minūtēs, Urugvaja izskatītos labāk. Kā redzi, tas ir subjektīvs faktors, tāpēc ņemsim vienīgo objektīvo - spēles rezultātu un tur viss ir skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 04:23, pirms 6 gadiem
Tad, kad MEX-kši tiesā, tad Dailes teātrim atvaļinājums! Visi futbolpuiki izrādīja apbrīnojamu tieksmi nevāļāties zālājā, pēc 43kg aizsarga rokas vēziena garām sejai!

     [+] [-]

, 2018-07-01 08:33, pirms 6 gadiem
FREIMANI,IEVEST VAR TIKAI ĀZI SĒTĀ!
Dunduks...

     [+] [-]

, 2018-07-01 08:34, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Super!
Sejā visiem Kristīnes faniem, kuri aptirsa Meesi.
Šogad būs jauns pasaules labākais futbolists.
Un tas nebūs Mesi!

     [+] [-]

, 2018-07-01 08:35, pirms 6 gadiem
FREIMANI, IEVEST VAR TIKAI ĀZI SĒTĀ!
Dunduks...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 10:01, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kuš, Carnikava! 😄
Es tak esmu no Carnikavas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tak netaisos strīdēties, katram savs jau Koivai teicu.
Koivai?
Kā cilvēks ar hokeja kluba avataru var nezināt somu hokeja leģendu Saku Koivu un nosaukt viņu par sievieti? Nopietni?