Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Kavani ieved Urugvaju 1/4 finālā, Eiropas čempioni brauc mājās

Kavani ieved Urugvaju 1/4 finālā, Eiropas čempioni brauc mājās
Edinsons Kavani
Foto: Reuters/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīra otrajā astotdaļfināla mačā sestdienas vakarā Sočos Urugvajas izlases futbolisti, pateicoties diviem Edinsona Kavani gūtajiem vārtiem, ar 2:1 pieveica Eiropas čempionvienību Portugāli. Ceturtdaļfinālā Urugvaja mērosies spēkiem ar Francijas valstsvienību.

Pirmo vērā ņemamo sitienu pa vārtiem izpildīja Krištianu Ronaldu, taču urugvajiešu vārtsargam Fernando Musleram tas grūtības nesagādāja. Bet Urugvaja atbildēja ar sava uzbrukuma dueta rezultatīvu saspēli. Edinsons Kavani nomainīja laukuma malas, atdodot piespēli Luisam Svaresam, kurš izdarīja centrējumu, un Kavani ar galvu raidīja bumbu vārtos - 1:0. Portugāļi metās atspēlēties, tomēr bīstamāki momenti atkal radās pie viņu vārtiem. Svaress vispirms ar galvu aizsita bumbu pāri vārtiem, bet vēlāk pēc viņa izpildītā soda sitiena Portugāles izlasi glāba vārtsargs Rui Patrisiu.

Lai gan portugāļi vairāk kontrolēja bumbu, puslaika turpinājumā nevienai no komandām reālas vārtu gūšanas iespējas neradās. Laukumā netrūka asu divcīņu, kurās spēlētāji guva nopietnākus un mazāk nopietnus savainojumus. Droši darbojās arī abu komandu vārtsargi, jo īpaši, Muslera, kurš šajā finālturnīrā līdz tam vēl nebija pārspēts.

Otrā puslaika sākumā aina laukumā būtiski nemainījās. Pirmoreiz pretinieku soda laukumā pie bumbas tika Ronaldu, bet līdz sitienam netika. Tomēr pēc stūra sitiena bumbu ar galvu urugvajiešu vārtos ieraidīja Portugāles izlases aizsargs Pepe – 1:1. Pēc gūtajiem vārtiem portugāļu ofensīva turpinājās, bet urugvajieši atbildēja ar ātru uzbrukumu, kurā pēc Rodrigo Bentankura piespēles ar ļoti precīzu sitienu vārtu tālajā stūrī izcēlās Kavani – 2:1.

Portugāļi atkal devās atspēlēties, un pēc Musleras nepārliecinošas darbības izgājienā no vārtiem Bernardu Silva sita pāri vārtiem. Bet 71. minūtē kājas savainojumā iedzīvojās Kavani, kurš bija spiests pamest laukumu. Portugāļu spiediens pieauga, tomēr Urugvajas futbolisti aizsardzībā spēlēja pārliecinoši, nedodot pretiniekiem iespējas nonākt labās sitiena pozīcijās.

Urugvaja – Portugāle 2:1 (1:0)
Vārti: Kavani 7’, 62’ – Pepe 55’.
Brīdinājumi: Ronaldu 90+4'.
Urugvaja: Muslera – Kaseress, Himeness, Godins, Lašālts – Toreira, Vesino, Nandess (Sančess 81'), Bentankurs (Rodrigess 63’) – Svaress, Kavani (Stuāni 74’).
Portugāle: Patrisiu – Pereira, Fonte, Pepe, Gereiru – Ad. Silva (Kvarežma 65’), Karvalju, Mariu (Fernandešs 85'), B. Silva – Ronaldu, Gedešs (An. Silva 74’).
Galvenais tiesnesis: Sezars Ramoss (Meksika)

Pasaules kausa 1/8 fināls

DatumsLaiksSpēleRezultāts
30. jūnijs17:00Francija – Argentīna4:3
21:00Urugvaja – Portugāle2:1
1. jūlijs17:00Spānija – Krievija
21:00Horvātija – Dānija
2. jūlijs17:00Brazīlija – Meksika
21:00Beļģija – Japāna
3. jūlijs17:00Zviedrija – Šveice
21:00Kolumbija – Anglija

Turnīra labākie vārtu guvēji

V.SpēlētājsValstsVārti (11m)
1.Harijs KeinsAnglija5 (2)
2.Romelu LukakuBeļģija4
3.Krištianu RonalduPortugāle4 (1)
4.Deniss ČeriševsKrievija3
5.Djēgo KostaSpānija3
6.Kilians MbapēFrancija3
7.Edinsons KavaniUrugvaja3

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija...
Man tas pats,tik citā secībā. Kad dzirdu izteicienu futbolu spēlē visi,bet uzvar Vācieši - ausis asiņo.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
Oi, pipec, nu i notikms, cilvēk sajauca divas kaimiņvalstis ar praktiski identiskiem nosaukimiem

  +2 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cerēsim! Tomēr mazliet ir šaubas, jo spāņi arī šajā PČ nav diez ko pārliecinoši.
Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija...
Tu tak esi slims ments. pēdējos 2 saprotu, bet kas Vācijai vainas. Nu ok, harļikus žabā delīrijā fašisti padjezdos dzenā. Kas tev?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Man tas pats,tik citā secībā.
Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien bija labs futbols pirmajos divos mačos, man patika ceru rīt uz tādu pašu vismaz turpinājumu.
Toč rīt fanosi par mongoļiem?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
Sodien ka jau teicu...Francija un Urugvaja!
Varu pateikt prieksa, ka rit Spanija un Horvatija.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.
Spāņi arī neko tādu pārdabisku neparādīja.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Toč rīt fanosi par mongoļiem?
Ne nu fanošu, bet par spāņiem točna nebūšu

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Besu topā man 1. Vācija, 2. Itālija 3.Spānija jau daudzus gadus jeb kopš futeni skatos...
Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta
Grieķi pēc tā gada izbeidzās,tā kā man paralēli

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Oi, pipec, nu i notikms, cilvēk sajauca divas kaimiņvalstis ar praktiski identiskiem nosaukimiem
gramatika arī nav tava stiprā puse

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc 2004 Grieķija besos ierakstīta
Man pēc 2002 gada DKoreja vēl joprojām melnajā sarakstā.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu tak esi slims ments. pēdējos 2 saprotu, bet kas Vācijai vainas. Nu ok, harļikus žabā delīrijā fašisti padjezdos dzenā. Kas tev?
80-90 gadu Vāciju atceries? tagad protams viņu spēles stils ir pamainījies, īpaši kad 4 gadus atpakaļ dabūja čempi...bet nu tas man vēsturiski, kas nekad nemainīsies. Nezin kam jānotiek, lai es fanotu par vāciešiem futbolā, da jebkurā sporta veidā...

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.
Interesanti, kas vainas Francijai

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:29, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Krievi jau neko tādu neparādija grupā, lai tagad domātu, ka viņi kko var spāņiem izdarīt. Vēl lielāka neskaidrība man ir par angļiem. Neviena no 3 spēlēm nedod nekādu priekšstatu par viņu pontenciālu pret spēcīgām izlasēm, Kolumbija tomēr būs vismaz klasi augstāka izlase par Tunisiju un Panamu.
Par vateņeim man ir skaidrs, ka viņi kā komanda ir nekāda, bet.......mājinieku faktors.
Par cik man angļi ir top trījniekā aiz nīderlandiešiem, tad ļoti gribētos, lai viņi šai PČ izšauj.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:29, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Grieķi pēc tā gada izbeidzās,tā kā man paralēli
Tagad jā paralēli, cerams nepiecelsies nekad vairs

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 80-90 gadu Vāciju atceries? tagad protams viņu spēles stils ir pamainījies, īpaši kad 4 gadus atpakaļ dabūja čempi...bet nu tas man vēsturiski, kas nekad nemainīsies.
Man tagad 30, neatceros. Bet nu vācieši manā uztverē vienmēr normālu futbolu rādījuši. Tev varbūt kaut ko Lotārs Mateuss ir nodarījis?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man tagad 30, neatceros. Bet nu vācieši manā uztverē vienmēr normālu futbolu rādījuši. Tev varbūt kaut ko Lotārs Mateuss ir nodarījis?
Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!
Nepareizs tu fans esi.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:31, pirms 6 gadiem
Jebkurā gadījumā prieks, ka "seko" man, jo caur tel nejēdzu "atbildēt" 😊

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Spāņi arī neko tādu pārdabisku neparādīja.
Neatceros, ka spāņi būtu baigi uguņojuši grupu spēlēs pēdējajos lielajos turnīros. Tā nu laikam tomēr būs izlase, kura var rādīt drusku savādāku futbolu PO un, kurai ir palielas rezerves. Es tomēr neuzskatu Krieviju par futbola lielvalsti.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Interesanti, kas vainas Francijai
Nav stāsts konkrēti par šo izlasi šai PČ, bet par franču futbolu kā tādu. Nekad man tas nav simpatizējis.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
Vēl jānoskatās atlikušās spēles,pagaidām kā galvenos favorītus uz troni redzu Frančus. Pie nosacījuma ja ar Mbape viss būs štokos.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:32, pirms 6 gadiem
Bērnu dārzs, tā vietā lai uzslavētu Urugvajas aizsardzību, kas neko neļāva izveidot Ronaldo, Jūs slimi priecājieties, ka viņs neko neiesita un Portugāle brauc mājās!

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:33, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Man neviens neko nav nodarījis. Vienkārši neesmu par Vāciju nekad. Viss. Tāpat kā par Itāliju vai Spāniju!
Labi, vēl ir vārtsargi mainījušies. Noiers patīkams puika, bet pagātnē Kāns, Kepke, kas tur vēl, Šūmahers- tādi bargi purni, ka uzbrucējam kājas nokalst pirms sitiena.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:33, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vācieši jau nemaz nav tik sūdīgi, bet par ārējiem abiem piekrītu. Es vel savam trījniekam pieplusoju frančus.
Francija ar Platinī paņēma 1984 eiropas čempi, tas bija pirmais ko skatījos. Franču futbola izlase patikusi vienmēr kopš tā laika. Kaut gan vislielākās simpātijas pieder tāpat Holandei nemainīgi.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:34, pirms 6 gadiem
laikam retais esmu , kuram patīk Spāņu tik tak futbols , bauda skatīties.
Pie neskatāmākajām izlasēm noteikti ir Itāļi , Grieķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Neatceros, ka spāņi būtu baigi uguņojuši grupu spēlēs pēdējajos lielajos turnīros. Tā nu laikam tomēr būs izlase, kura var rādīt drusku savādāku futbolu PO un, kurai ir palielas rezerves. Es tomēr neuzskatu Krieviju par futbola lielvalsti.
Krievi nekad nav bijuši futbola lielvalsts. Bet tas nenozīmē ka viņi vienā atsevišķā spēlē nespētu iekost pat spāņiem. Savās mājās.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, vēl ir vārtsargi mainījušies. Noiers patīkams puika, bet pagātnē Kāns, Kepke, kas tur vēl, Šūmahers- tādi bargi purni, ka uzbrucējam kājas nokalst pirms sitiena.
Nu tak katram savs domāju par to strīdēties nav ko? Man viņi vēsturiski nepatīk. Arī vācu klubu futbols nepatīk!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:35, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Francija ar Platinī paņēma 1984 eiropas čempi, tas bija pirmais ko skatījies. Franču futbola izlase patikusi vienmēr kopš tā laika. Kaut gan vislielākās simpātijas pieder tāpat Holandei nemainīgi.
Paņēma 1984. gadā EČ, bet arī par tā iegūšanas godīgumu bija daudz un plašas diskusijas. Tāpat kā angļi ieguva PČ titulu. Abos gadījumos nostrādāja pamatīgs mājinieku faktors.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-30 23:36, pirms 6 gadiem
Namej, es atvainojos, bet es skatos, ka esi viens ietiepīgs pamuļķāks )) jeb paskaidro man, kas vainas Francijas futbolam? Šogad?

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:37, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: tu laikam neesi redzējis Beļģiju, Brazīliju vai Angliju
Es minēju no šodien redzētajiem. Ar ko Horvātija sliktāka par tevis minētajiem ? Atšķirība ir tajā,ka Francija jau ir nākamajā kārtā. Bet tevis minētajiem tur vēl jātiek.

     [+] [-]

, 2018-06-30 23:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paņēma 1984. gadā EČ, bet arī par tā iegūšanas godīgumu bija daudz un plašas diskusijas. Tāpat kā angļi ieguva PČ titulu. Abos gadījumos nostrādāja pamatīgs mājinieku faktors.
Par angļu titulu tik esmu lasījis un klausījies "stāstus"...
Maradonas roka ar bijusi starp citu...