Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Brazīlija iesit skaistus vārtus, bet pie uzvaras pār Šveici netiek

Rolands Eliņš

Brazīlija iesit skaistus vārtus, bet pie uzvaras pār Šveici netiek
Neimārs spēlē pret Šveici
Foto: Sputnik/Scanpix

Pasaules kausa izcīņā Krievijā viena no galvenajām favorītēm Brazīlija E grupas spēlē cīnījās neizšķirti 1:1 ar Šveices izlasi. Brazīlija izvirzījās vadībā pēc ļoti skaista Koutinju sitiena, bet otrā puslaika sākumā kļūdījās standartsituācijā, un Šveice salīdzinoši līdzvērtīgā spēlē nosargāja neizšķirtu.

Brazīlijas izlases uzbrukuma priekšgalā šosezon uz vienu vietu konkurē Gabriels Žezuss un Robertu Firminu, un šovakar sākumsastāvā tika sūtīts Žezuss. Sākumsastāvā devās arī Neimārs, kurš tikai nesen atgriezās pēc traumas sadziedēšanas un tagad aizvadīja savu otro pilno spēli kopš februāra izskaņas. Šī bija Šveices un Brazīlijas pirmā tikšanās Pasaules kausa mačos kopš tālā 1950. gada.

Spēles ievadā Šveicei izdevās izveidot pāris labus uzbrukumus, taču tā tomēr varēja būt priecīga, ka rezultāts palika neatklāts arī pēc Paulinju sitiena no pašas vārtu priekšas, kad “Barcelona” pussargs no lieliskas situācijas aizripināja bumbu garām vārtu stabam. Brazīlija pamazām pārņēma iniciatīvu, radīja arvien draudīgākus uzbrukumus, un 20. minūtē pēc tam, kad Šveices aizsargs bija izsitis bumbu no soda laukuma, tā nonāca tieši pie Filipes Koutinju, kurš uzreiz izdarīja brīnišķīgu sitienu, trāpot tieši gar vārtu stabu un panākot 1:0.

Pēc vārtu guvuma Brazīlijai pirmajā puslaikā ar uzbrukumiem vairs tika labi neveicās. Salīdzinoši nemanāms bija Neimārs, kamēr Šveice, lai arī neizcēlās ar daudziem sitieniem, pamazām atgriezās spēlē. Puslaika pēdējās minūtes nepatīkamas sanāca Tjagu Silvam, kuram pēc šveiciešu sitiena bumba spēcīgi trāpīja pa galvu, nosūtot viņu nelielā nokdaunā.

Otro puslaiku lieliski uzsāka Šveices izlase, kas arī deva panākumus. Nelielā ofensīva noveda pie stūra sitiena, kurā nepiedodami brīvs soda laukuma vidū palika Cūbers, un viņš savu iespēju izmantoja, panākot neizšķirtu. Pēc vārtu guvuma Šveici gan sagaidīja cita problēma – ceļgala traumu guva Behrami, kurš gan turpināja spēli un savu sekmīgo divcīņu ar Neimāru, bet vēlāk pēc saņemta brīdinājuma tomēr tika nomainīts.

Pie pāris labām tālsitiena pozīcijām vēlreiz tika Koutinju, tāpat vienreiz sev iespēju izkārtoja Neimārs, taču Šveices aizsardzība tika ar šiem sitieniem galā. 73. minūtē Šveices soda laukumā bīstami ielauzās Žezuss, kurš tika pieturēts, taču viņa kritienu tiesnesis tomēr uzskatīja par pārāk teatrālu, nemaz neizmantojot VAR sistēmu. Nebūt gan nevarēja apgalvot, ka Šveice tikai aizstāvējās. Bumbas kontroles laiks abām komandām bija visai līdzvērtīgs, un netrūka brīžu, kad ilgāku laika sprīdi aizstāvēties bija spiesta Brazīlijas izlase. Pašās mača beigās Šveice gan pārgāja uz spēli uz pretuzbrukumiem, un 90. minūtē tikai vārtsarga Zommera meistarība glāba no vārtu zaudējuma pēc Firminu sitiena. Savukārt kompensācijas laikā arī Zommers nebūtu glābis, ja vien Mirandas sitiens no soda laukuma robežas būtu precīzs, taču tas tāds nebija. Kompensācijas laika beigās Brazīlijai vēl bija viena lieliska iespēja, bet vārtu stūrī lidojošo bumbu atvairīja aizsargs Šērs.

Brazīlija – Šveice 1:1 (1:0)

Vārti: Koutinju 20` - Cūbers 50`
Brīdinājumi: Kasemiru – Lihtšteiners, Šērs, Behrami
Brazīlija: Alisons, Miranda, Silva, Marselu, Danilu, Paulinju (Augustu 67`), Koutinju, Kasemiru (Fernandinju 60`), Viljans, Neimārs, Žezuss (Firminu 79`).
Šveice: Zommers, Lihtšteiners (Langs 87`), Rodrigess, Šērs, Akandži, Behrami (Zakarija 71`), Džeimaili, Cūbers, Šačiri, Džaka, Seferovičs (Embolo 80`).

E grupas spēļu kalendārs

DatumsPilsētaSpēleLaiks (LV)/Rez.
17.06SamāraKostarika - Serbija0:1
17.06Rostova pie DonasBrazīlija - Šveice1:1
22.06SanktpēterburgaBrazīlija - Kostarika15:00
22.06KaļiņingradaSerbija - Šveice21:00
27.06MaskavaSerbija - Brazīlija21:00
27.06ŅižņijnovgorodaŠveice - Kostarika21:00

  +1 [+] [-]

, 2018-06-17 23:56, pirms 6 gadiem
Kili rakstīja: angļu komentētāji nekad nestāsta par spēlētāju radiniekiem
Vini staasta par taviem radiniekiem.

     [+] [-]

, 2018-06-17 23:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatījos Brazīlija - Šveice. Patika komentētāji. Man ļoti patīk lasīt Kreipāna rakstus, klausīties kā viņš runā pirms, pēc spēles,bet tieši kā spēles komentētājs gan nekas īpašs. Labāk tad klausos tos kuri bija šīvakara spēlē. Kreipāns ir futbola guru, futbola enciklopēdija, bet spēli ir jākomentē nevis jāizklāsta kaudzēm dažādi fakti. Tos var stāstīt pirms , peč , starpbrīžos, bet kad iet spēle tad vajag to analizēt, pateikt savu kā speciālista redzējumu, pastāstīt par taktiku, sīkām niansēm. To ļoti labi dara Jurģis Kalns.
Tas jau būtu nožēlojami, ja taktikas lietas treneris Kalns zinātu sliktāk par Tolliju.

     [+] [-]

, 2018-06-17 23:59, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc nekritizēt par rupjām kļūdām?
Taču ir skaidrs ka viņi mācās. Kopumā labi patīk kā komentē. Ir pārteikšanās, kļūdas, bet tādas jauniem speciālistiem dažādās profesijās būs. Kreipānam rupjās kļūdas komentējot biatlonu ir daudz un viņš ir tik pieredzējis. Mēs te kritizējam daudz nepieredzējušākus. Atkārtojos-komentāšana kopumā man labi patīk. Vienīgais ko grūti izturēt ir Auziņš.

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:00, pirms 6 gadiem
Tollijs var patikt tikai tiem, kas no tā sporta veida neko nesaprot, un arī neseko līdzi laukumā notiekošajam..

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 00:00, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas jau būtu nožēlojami, ja taktikas lietas treneris Kalns zinātu sliktāk par Tolliju.
Kreipānam ar savu pieredzi futbolā tomēr vajadzētu taktikā orientēties ļoti labi, bet... izskatās ka tā nav.

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:01, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Taču ir skaidrs ka viņi mācās. Kopumā labi patīk kā komentē. Ir pārteikšanās, kļūdas, bet tādas jauniem speciālistiem dažādās profesijās būs. Kreipānam rupjās kļūdas komentējot biatlonu ir daudz un viņš ir tik pieredzējis. Mēs te kritizējam daudz nepieredzējušākus. Atkārtojos-komentāšana kopumā man labi patīk. Vienīgais ko grūti izturēt ir Auziņš.
Vienalga, cik vecs esi, bet vismaz šī gs. PK f-turnīru nolikumu vēsturi būtu jāzin.

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:03, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Taču ir skaidrs ka viņi mācās. Kopumā labi patīk kā komentē. Ir pārteikšanās, kļūdas, bet tādas jauniem speciālistiem dažādās profesijās būs. Kreipānam rupjās kļūdas komentējot biatlonu ir daudz un viņš ir tik pieredzējis. Mēs te kritizējam daudz nepieredzējušākus. Atkārtojos-komentāšana kopumā man labi patīk. Vienīgais ko grūti izturēt ir Auziņš.
Man arī nav iebildumu pret pārējiem komentētājiem ( kaut šie vēl skolnieku līmenī ), tikai nepatīk , ka arī šie sāk atdarināt Kreipāna komentēšanas stilu

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienalga, cik vecs esi, bet vismaz šī gs. PK f-turnīru nolikumu vēsturi būtu jāzin.
Es arī esmu piemirsis visu PČ nolikumu un nianses. Man arī šķita ka bija laiks, kad ņēma vērā pirmkārt savstarpējās spēles.

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:05, pirms 6 gadiem
filguds rakstīja: Man arī nav iebildumu pret pārējiem komentētājiem ( kaut šie vēl skolnieku līmenī ), tikai nepatīk , ka arī šie sāk atdarināt Kreipāna komentēšanas stilu
To nu gan es nejutu. Man šķita tieši otrādi -Kreipānu necenšas kopēt un tas priecē. Kalns un Hščanovičs nepavisam nav līdzīgi Kreipānam.

     [+] [-]

, 2018-06-18 00:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Es arī esmu piemirsis visu PČ nolikumu un nianses. Man arī šķita ka bija laiks, kad ņēma vērā pirmkārt savstarpējās spēles.
Ja neesi pārliecināts, tad var pārbaudīt, es tāda veida kļūdas nesaprotu. Štrunts ar Tevi, parastu līdzjutēju, bet komentētāji šādā veidā dezinformē tos, kuri seko mazāk, bērnus utt.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-18 00:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: To nu gan es nejutu. Man šķita tieši otrādi -Kreipānu necenšas kopēt un tas priecē. Kalns un Hščanovičs nepavisam nav līdzīgi Kreipānam.
pašā spēles sākumā viens no viņiem neatlaidīgi gribēja divos piegājienos izstāstīt kaut ko ne par tēmu, un ar to man pietika, lai nomainītu šos uz tiešo stadiona skaņu

  -2 [+] [-]

, 2018-06-18 00:24, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Skatījos Brazīlija - Šveice. Patika komentētāji. Man ļoti patīk lasīt Kreipāna rakstus, klausīties kā viņš runā pirms, pēc spēles,bet tieši kā spēles komentētājs gan nekas īpašs. Labāk tad klausos tos kuri bija šīvakara spēlē. Kreipāns ir futbola guru, futbola enciklopēdija, bet spēli ir jākomentē nevis jāizklāsta kaudzēm dažādi fakti. Tos var stāstīt pirms , peč , starpbrīžos, bet kad iet spēle tad vajag to analizēt, pateikt savu kā speciālista redzējumu, pastāstīt par taktiku, sīkām niansēm. To ļoti labi dara Jurģis Kalns.
Ja tās lietas, ko uzskaitīji ,tavuprāt darīja šī vakara komentētāji, tad jau labāk nestrīdēšos.. manuprāt viņi neko citu kā klaju muldēšanu nedarīja. Galīgi nesaku,ka viss ir tikai slikti. Tie vairāki jaunie komentētāji , cik saprotu, no futbola aprindām (neatceros vārdus) man personīgi nemaz netraucē, un ir interesanti paklausīties tos, kas reāli paši ir spēlējuši. Bet tie divi kadri kuri bija brazīlijas šveces mačā...nu reāli uzsita cemmi. Briesmas tās bija

  +1 [+] [-]

, 2018-06-18 00:25, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Taču ir skaidrs ka viņi mācās. Kopumā labi patīk kā komentē. Ir pārteikšanās, kļūdas, bet tādas jauniem speciālistiem dažādās profesijās būs. Kreipānam rupjās kļūdas komentējot biatlonu ir daudz un viņš ir tik pieredzējis. Mēs te kritizējam daudz nepieredzējušākus. Atkārtojos-komentāšana kopumā man labi patīk. Vienīgais ko grūti izturēt ir Auziņš.
Ir skaidrs, ka katram nav lemts kļūt par labu komentētāju, pat tad ja viņš izprot futbola taktiku

  +4 [+] [-]

, 2018-06-18 01:36, pirms 6 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Tollijs var patikt tikai tiem, kas no tā sporta veida neko nesaprot, un arī neseko līdzi laukumā notiekošajam..
Manuprāt gan tieši otrādi. Tiem kuri neko nesaprot, arī ir vajadzīgi tie ''Neimārs piespēlē Žezusam'' tipa komentētāji.
Ja seko līdzi futbolam, tad +/- visus spēlētājus un taktikas jau labi zini un tev nav vajadzīgs, lai komentētājs vēl ar karotīti tev mutē lietu to, ko pats labi redzi laukumā.
Man pat ļoti patīk, ka Toļiks pastāsta dažādus it kā nenozīmīgus aizkulišu faktus utml, jo ziņās parasti neko tādu neraksta un neafišē.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 01:47, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Manuprāt gan tieši otrādi. Tiem kuri neko nesaprot, arī ir vajadzīgi tie ''Neimārs piespēlē Žezusam'' tipa komentētāji.
Ja seko līdzi futbolam, tad +/- visus spēlētājus un taktikas jau labi zini un tev nav vajadzīgs, lai komentētājs vēl ar karotīti tev mutē lietu to, ko pats labi redzi laukumā.
Man pat ļoti patīk, ka Toļiks pastāsta dažādus it kā nenozīmīgus aizkulišu faktus utml, jo ziņās parasti neko tādu neraksta un neafišē.
Zinu, ka esi MU un EPL fans, bet vai esi arī ENG izlases līdzjutējs?

     [+] [-]

, 2018-06-18 03:05, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Zinu, ka esi MU un EPL fans, bet vai esi arī ENG izlases līdzjutējs?
Drīzāk teiktu atbalstītājs. Ja jāizvēlas, tad jā- gribu lai angļi paņem kausu.
Bet ir savādi skatīties kā piemēram Rešfords saspēlējas ar Sterlingu, tapēc izjūtas divējādas un par fanu sevi nesauktu.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-18 03:33, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Manuprāt gan tieši otrādi. Tiem kuri neko nesaprot, arī ir vajadzīgi tie ''Neimārs piespēlē Žezusam'' tipa komentētāji.
Ja seko līdzi futbolam, tad +/- visus spēlētājus un taktikas jau labi zini un tev nav vajadzīgs, lai komentētājs vēl ar karotīti tev mutē lietu to, ko pats labi redzi laukumā.
Man pat ļoti patīk, ka Toļiks pastāsta dažādus it kā nenozīmīgus aizkulišu faktus utml, jo ziņās parasti neko tādu neraksta un neafišē.
Žēl, ka Krišjānis Kļaviņš vairs nekomentē. Neatceros vairs kurā čempī, bet bija ļoti interesanti viņu klausīties.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-18 03:39, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: Žēl, ka Krišjānis Kļaviņš vairs nekomentē. Neatceros vairs kurā čempī, bet bija ļoti interesanti viņu klausīties.
Es spilgti atceros, ka viņš komentēja EURO 2004 spēles. Vai tad bija vēl kāds lielais f-turnīrs ar viņa komentēšanu? Kaut kā nenāk atmiņā, bet pieļauju, ka esmu vnk aizmirsis.

     [+] [-]

, 2018-06-18 06:08, pirms 6 gadiem
Nu gan uzklupuši komentētājiem.Man vieglāk,es skatos čempionātu pa Matč TV un Krievijas 1 kanālu,kur spēles komentē profesionāli futbola komentētāji un pāraides HD kvalitātē.Kas attiecās uz maču,tad domāju,ka šis tiesnesis notiesāja savu vienīgo spēli pasaules čempionātā,jo pieļāva rezultatīvu kļūdu.Šveices gūtie vārti bija ar redzamu pārkāpuma palīdzību.No kura laika atļauts ar rokām atgrūst pretspēlētāju un pēc tam netraucēti iesist vārtus?Varbūt šajā čempionātā?Skatīsim turpinājumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-18 07:06, pirms 6 gadiem
Ehh, Brazīlija... dokaķiļisj ka pat Šveici vairs nevar vinnēt. Bet kāds grands bija 70, 80 gados... tagad vieni memļaki tur spēlē a la Neimārs u.c
Un tas pats starp citu ir ar ARG

  +1 [+] [-]

, 2018-06-18 07:19, pirms 6 gadiem
Pagaidām viss okei,jo interesantāk būs tālāk!Skatīties var citur ja nepatīk komentētāji,man negaršo silts alus tādēļ ir leduskapis...

  +2 [+] [-]

, 2018-06-18 08:43, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Šveices gūtie vārti bija ar redzamu pārkāpuma palīdzību.No kura laika atļauts ar rokām atgrūst pretspēlētāju un pēc tam netraucēti iesist vārtus?
Jāpiekrīt ir, lai gan nebiju par Brazīliju.
Visi tie spriedelējumi, ka pārkāpums bijis, bet pārāk nenozīmīgs, lai to fiksētu (komentētāji), ir diezgan dīvaini. Ja atgrūžot izkārtoja sev vārtus, tātad nebija jāskaita.
Pirmajā brīdī vēl paspēju pabrīnīties, kāpēc šveicietis pirms svinēšanas nočeko, vai vārti skaitās - parasti to dara, ja nav pārliecināts par aizmuguri, bet kāda aizmugure pēc stūra sitiena. Tātad pats zināja, ka vārti nav tīri.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-18 08:43, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Manuprāt gan tieši otrādi. Tiem kuri neko nesaprot, arī ir vajadzīgi tie ''Neimārs piespēlē Žezusam'' tipa komentētāji.
Ja seko līdzi futbolam, tad +/- visus spēlētājus un taktikas jau labi zini un tev nav vajadzīgs, lai komentētājs vēl ar karotīti tev mutē lietu to, ko pats labi redzi laukumā.
Man pat ļoti patīk, ka Toļiks pastāsta dažādus it kā nenozīmīgus aizkulišu faktus utml, jo ziņās parasti neko tādu neraksta un neafišē.
Muļķības! man nav jāzina katrs planētas spēlētājs!
protams, fakti ir interesanta lieta, bet komentētājam ir jāorientējas stratēģijā, taktikā, pašā bumbas apvaldīšanā, lai saprastu un nodotu info skatītājam- kad, kur, kurā brīdī spēlētājs spēlētājs ir vieglākā vai grūtākā situācijā.
Diemžēl, latviešu komentētāji ir totāli mudaki un no futbola nesaprot pat 10% no tā, ko saprotu- piem- ES!

..Man piem interesē kas- kam piespēlē- man nav jāzina no galvas katrs planētas spēlētājs! Tādēļ vienam ir jāstāsta par situāciju laukumā, bet otrs viņu papildina ar faktiem "ārpus tā"
Diemžēl, pie mums tas nebūs, jo neviens no komentētājiem nav mūžam sportojis- tikai "gudri" kko teorizē- līdz tādam bezpriģelam, ka jau dažus gadus izvairos skatīties latviešu komentētājus!!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 08:54, pirms 6 gadiem
Ja analizējam komentēšanu, tad ņemu vērā arī to ka LTV7 ir nabadzīgākai par VSB. Jo bagātāks kanāls, jo augstākas prasības. PRET LTV7 komentētājiem man nav augstas prasības. Spēles rāda, komentē vismaz normāli. VSB protams komentēšana ir daudz augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-06-18 09:20, pirms 6 gadiem
2/3 komentāru par komentēšanu

     [+] [-]

, 2018-06-18 09:21, pirms 6 gadiem
yuka rakstīja: Manuprāt gan tieši otrādi. Tiem kuri neko nesaprot, arī ir vajadzīgi tie ''Neimārs piespēlē Žezusam'' tipa komentētāji.
Ja seko līdzi futbolam, tad +/- visus spēlētājus un taktikas jau labi zini un tev nav vajadzīgs, lai komentētājs vēl ar karotīti tev mutē lietu to, ko pats labi redzi laukumā.
Man pat ļoti patīk, ka Toļiks pastāsta dažādus it kā nenozīmīgus aizkulišu faktus utml, jo ziņās parasti neko tādu neraksta un neafišē.
Ok, aizkulišu fakti bet galvenais ir tas, kas attiecas uz katru konkrēto spēli. Piemēram, sastāvs- cik tas ir pieredzējis, cik daudzi piedalījušies iepriekšējos čempionātos, kādā formā šobrīd ir katras komandas vadošie spēlētāji, vadoties no tikko aizvadītajām klubu sezonām. Kaut vai spēlētāju kontraktu summas ir interesantākas nekā klausīties kaut kādus radu rakstus.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 09:26, pirms 6 gadiem
čoržovs rakstīja: Jāpiekrīt ir, lai gan nebiju par Brazīliju.
Visi tie spriedelējumi, ka pārkāpums bijis, bet pārāk nenozīmīgs, lai to fiksētu (komentētāji), ir diezgan dīvaini. Ja atgrūžot izkārtoja sev vārtus, tātad nebija jāskaita.
Pirmajā brīdī vēl paspēju pabrīnīties, kāpēc šveicietis pirms svinēšanas nočeko, vai vārti skaitās - parasti to dara, ja nav pārliecināts par aizmuguri, bet kāda aizmugure pēc stūra sitiena. Tātad pats zināja, ka vārti nav tīri.
Redzēju interviju ar viņu pēc spēles un varēja manīt, ka viņam bija nedaudz neērti, kad uzdeva jautājumu par iesistajiem vārtiem. Locījās kā zutis.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 09:58, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Muļķības! man nav jāzina katrs planētas spēlētājs!
protams, fakti ir interesanta lieta, bet komentētājam ir jāorientējas stratēģijā, taktikā, pašā bumbas apvaldīšanā, lai saprastu un nodotu info skatītājam- kad, kur, kurā brīdī spēlētājs spēlētājs ir vieglākā vai grūtākā situācijā.
Diemžēl, latviešu komentētāji ir totāli mudaki un no futbola nesaprot pat 10% no tā, ko saprotu- piem- ES!

..Man piem interesē kas- kam piespēlē- man nav jāzina no galvas katrs planētas spēlētājs! Tādēļ vienam ir jāstāsta par situāciju laukumā, bet otrs viņu papildina ar faktiem "ārpus tā"
Diemžēl, pie mums tas nebūs, jo neviens no komentētājiem nav mūžam sportojis- tikai "gudri" kko teorizē- līdz tādam bezpriģelam, ka jau dažus gadus izvairos skatīties latviešu komentētājus!!
Mēs bieži jaucam parastas lietas. Ne vienmēr labi sportisti ir labi treneri, labi karavīri ir labi ģenerāļi utt. Komentētājam obligāti nav jābūt bijušam sportistam.
Tu kļūdies sacīdams " neviens no komentētājiem nav mūžam sportojis". Paskaties kas tagad komentē PČ un sapratīsi ka vairāki komentētāji ir bijušie sportisti. Īpaši pozitīvā nozīmē pārsteidz Jurģis Kalns.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-18 10:05, pirms 6 gadiem
Neimars atkal izcelas,ar kartejo pretigo priceni :

     [+] [-]

, 2018-06-18 10:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Mēs bieži jaucam parastas lietas. Ne vienmēr labi sportisti ir labi treneri, labi karavīri ir labi ģenerāļi utt. Komentētājam obligāti nav jābūt bijušam sportistam.
Tu kļūdies sacīdams " neviens no komentētājiem nav mūžam sportojis". Paskaties kas tagad komentē PČ un sapratīsi ka vairāki komentētāji ir bijušie sportisti. Īpaši pozitīvā nozīmē pārsteidz Jurģis Kalns.
Labi. Nepiesienies vārdiem. Es nerunāju par Kalnu. Vienkārši ļoti bieži viņi saka lietas, kuras neatbilst realitātei- bet otrpus tv ekrānam tāds pats dunduks uztver to kā patiesību- tā jau ir tā problēma!!
Tieši tādēļ arī konkrētā sportaveida pārstāvim ir jākomentē jeb "jāatbalsta" Kreipāns, kuram uz vecumu arī redze ir nedaudz pavājinājusies..

     [+] [-]

, 2018-06-18 10:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Mēs bieži jaucam parastas lietas. Ne vienmēr labi sportisti ir labi treneri, labi karavīri ir labi ģenerāļi utt. Komentētājam obligāti nav jābūt bijušam sportistam.
Tu kļūdies sacīdams " neviens no komentētājiem nav mūžam sportojis". Paskaties kas tagad komentē PČ un sapratīsi ka vairāki komentētāji ir bijušie sportisti. Īpaši pozitīvā nozīmē pārsteidz Jurģis Kalns.
Es vēl neesmu dzirdējis nevienu latviešu futbola komentētāju kuram būtu viss nepieciešamais- dabas dots publiskas uzstāšanās talants, intelekts, izkopta valoda un padziļināta interese par futbolu, izpratne par spēles niansēm.

     [+] [-]

, 2018-06-18 11:33, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Es vēl neesmu dzirdējis nevienu latviešu futbola komentētāju kuram būtu viss nepieciešamais- dabas dots publiskas uzstāšanās talants, intelekts, izkopta valoda un padziļināta interese par futbolu, izpratne par spēles niansēm.
Ilvars Koscinkevičs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja