Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Francija - Horvātija 4:2 (spēle galā)

Rolands Eliņš

Teksta tiešraide: Francija - Horvātija 4:2 (spēle galā)
Antuāns Grīzmans
Foto: PA Images/Scanpix

Šovakar 18:00 Lužņiku stadionā Maskavā sāksies Pasaules kausa finālspēle futbolā starp Francijas un Horvātijas izlasēm. Portāls Sportacentrs.com piedāvā sekot līdzi notikumiem teksta tiešraidē spēlē, kura izšķirs pasaules čempionu likteni.

Vārti: Mandžukičs 18` (s.v.), Grīzmans 38` (11m), Pogbā 59`, Mbapē 65` - Perišičs 28`, Mandžukičs 68`
Brīdinājumi: Kantē, Ernandess
Francija: Loriss – Ernandess, Imtitī, Varāns, Pavārs – Kantē (Nzonzī 55`), Pogbā – Matuidī (Toliso 73`), Grīzmans, Mbapē – Žirū (Fekirs 81`)
Horvātija: Subašičs – Strīničs (Pjaca 81`), Vīda, Lovrens, Vrsaļko – Brozovičs – Perišičs, Rakitičs, Modričs, Rebičs (Kramaričs 71`)- Mandžukičs
Galvenais tiesnesis: Nestors Pinata (Argentīna)

90+5` Kompensācijas laikā Pogbā palaida garām iespēju gūt savus otros vārtus, nesavaldot bumbu pretinieku vārtu priekšā. Taču neizskatās, ka Pogbā par to īpaši pārdzīvo, jo drīz vien sekoja tiesneša beigu svilpe, kas nozīmēja tikai vienu - Francija pēc 20 gadu pārtraukuma atkal kļuvusi par pasaules čempioni.

89` Rakitičs izmēģina laimi ar tālsitienu, bet nekādu laimi neatrod. Francija spēlē disciplinēti un droši tiek galā ar pretinieku centrējumiem, un horvātu cerības rūk arvien mazākas.

#Atcerieties četrus laukumā uzskrējušos līdzjutējus? Atbildību par šo incidentu uzņēmusies "Pussy Riot" grupa, kas savā paziņojumā protestē par Krievijas valdības piekopto politiku un pieprasa pārtraukt nelikumīgos arestus mītiņos.

85` Horvātija uztur spriedzi Francijas vārtu tuvumā, bet pagaidām tikai spriedzi - reālu draudu Lorisa vārtiem ir maz, bet laika horvātiem paliek arvien mazāk.

78` Spēle nedaudz nomierinājusies, bet uzbrukt turpina horvāti. Mbapē tikmēr aizskrēja pretuzbrukumā, bet viņš tika atstāts praktiski viens - Francija galveno uzsvaru izdara uz aizsardzību.

73` Horvātijas izlase pastiprina savu uzbrukumu ar Kramariča došanos laukumā. Iespaidīga atmosfēra stadionā, un skaidrs, ka horvāti noskaņoti cīņai līdz pēdējam.

Vārti! Mandžukičs vienus vārtus atspēlē (68`) Ja ir viena lieta, ko nešaubīgi apgalvot par Horvātijas izlasi, tā ir tā, ka padoties viņi netaisās arī šajā brīdī. Šoreiz gan rupju kļūdu pieļauj Loriss, apstrādājot bumbu, un Mandžukiča presings attaisnojas ar vārtu guvumu. Horvātijai vēl 20 minūtes pamatlaikā, lai atgūtu divus vārtus.

Vārti! Mbapē nokārto 4:1 (65`) Ernandesa reids kreisajā malā noslēdzas ar piespēli Mbapē, kurš no 20 metriem ar sitienu pa zemi aizsarga aizsegā trāpa vārtu stūrī. Jau 4:1 Francijas labā.

Vārti! Pogbā panāk 3:1 Francija labā (59`) Francijai ar tālu piespēli izdodas izvirzīt uzbrukumā Mbapē, kurš nedaudz pieturēja bumbu soda laukuma stūrī, piespēlēja Grīzmanam uz vidu, kurš savukārt padeva pa sitienam Polam Pogbā. Viņa pirmais sitiens tika bloķēts, taču ar otro sitienu no soda laukuma robežas Pogbā trāpīja vārtos. 3:1 Francijas labā. Vai Horvātijai būs spēks saņemties pēc šī trieciena?

53` Francija iesēdusies aizsardzībā vai arī Horvātija iespiedusi francūžus aizsardzībā? Labs jautājums, taču fakts tāds, ka Horvātija masīvi uzbrūk. Tas pavērsa iespējas Mbapē pretuzbrukumā un viņš tika garām Vīdam, taču no asa leņķa nespēj pārspēt Subašiču. Spēli tikmēr nedaudz aptur daži laukumā izskrējuši līdzjutēji, kuri par šo huligānisma aktu tiek ātri aizvākti no laukuma.

48` Otrais puslaiks sākās ar ļoti aktīvu pirmo minūti, kurā uzbrukumus paspēja veikt abas izlases, taču Vrsaļko piespēle uz vārtu priekšu nevienu partneri nesasniedza, kamēr Grīzmana tālsitiens bija tieši vārtsargam virsū. Lorisam pēc tam nākas papūlēties pēc horvātu sitiena ātrajā uzbrukumā, seko arī bīstams stūra sitiens. Horvāti pavisam noteikti netaisās padoties.

46` Sācies otrais puslaiks.

Statistika

KategorijaFrancijaHorvātija
Sitieni (rāmī)1 (1)7 (1)
Stūra sitieni14
Aizmugures10
Bumbas kontroles %40%60%
Piespēļu precizitāte73%85%
Pārkāpumi87

45+3` Pirmais puslaiks noslēdzies. Pēdējā minūtē Perišičs bija bīstamā pozīcijā Francijas soda laukumā, taču viņam neizdevās tikt pie bumbas pēc centrējuma, un Francija pārcieta arī šo nelielo vētru.

45` Vairākas reizes bumba bīstami nonāk Francijas soda laukumā. Sadursmē cieta Imtitī, laukumu atstājot nedaudz pieklibojot tieši pirms Horvātijas stūra sitiena, un seko vēl viena ļoti bīstama situācija, Vīdam tiekot pie bumbas, taču atrodoties pārāk neērtā pozīcijā, lai izdarītu precīzu sitienu.

41` Horvātiem gandrīz uzreiz bija iespēja atgūties, bumba bīstami nonāk Francijas soda laukumā, taču sitiens neizdodas. Pēc tam nākamajā horvātu uzbrukumā brīdinājumu nopelna franču aizsargs Ernandess.

Vārti! Francija ar 11 metru soda sitienu panāk 2:1 (38`) Antuāns Grīzmans pret Danijelu Subašiču. Horvātu vārtsargs šajā turnīrā atvairījis jau četras pendeles, bet šoreiz Grīzmans nekļūdās. Francija atgūst vadību.

37` Tomēr tika piešķirts 11 metru soda sitiens uz Horvātijas vārtiem.

34` Pēc Francijas stūra sitiena bumba bīstami nolido gar Francijas vārtu stabu, turklāt Kantē pieprasa pendeli, jo bumba trāpīja Perišičam pa roku. Tiesnesis nolemj izmantot VAR sistēmu, lai pārbaudītu savu lēmumu.

VĀRTI!!! Horvātija panāk neizšķirtu! (28`) Spēles pirmais brīdinājums tiek piešķirts Ngolo Kantē par Perišiča nogāšanu laukuma vidū, neļaujot attīstīt ātro uzbrukumu. Seko centrējums uz soda laukuma tālo stūri, no kura horvāti bumbu iespēlē soda laukuma vidū. Pēc neliela haosa bumba nonāk pie Perišiča, kurš ar asu māņkustību pavelk bumbu pa kreisi un no 15 metriem caur spēlētāju drūzmu triec to tālajā apakšējā stūrī. Viss sākas no jauna.

#Horvātija nokļuvusi pirmā iedzinējos ceturtajā PK mačā pēc kārtas. Trīs iepriekšējās spēlēs - pret Dāniju, Krieviju un Angliju - horvāti prata atspēlēties un vēlāk panākt sev vēlamo rezultātu.

23` Horvāti pēc vārtu zaudējuma paši tika pie bīstamas standartsituācijas, kurā Vīda ar galvu sita neprecīzi. Francijai pēc tam bija bīstams pretuzbrukums, kurā aizsargs tomēr neļāva Mbapē tikt soda laukumā.

Vārti!!! Francija izvirzās vadībā (18`)Pirmais nopietnais Francijas uzbrukums, un to ievadīja pusaudzis Mbapē. Francija arī tiek pie bīstamas standartsituācijas no metriem 23-24, nedaudz ieslīpi pret vārtiem, un Grīzmana maģija nostrādāja. 1:0 Francijas labā, bumbu savos vārtos neveiksmīgi raidot horvātu spēlētājam Mandžukičam.

16` Francijai bija pirmās pāris epizodes, ko ar lielu piespiešanos var nosaukt par uzbrukumiem, taču bumba ātri vien atgriezās pie horvātiem. Sadursmē nedaudz cieta Perišičs, taču varēja turpināt spēli.

12` Horvātija turpina kontrolēt bumbu. Izcila Modriča piespēle "atrada" Strīniču kreisajā flangā, gandrīz bumbu vārtu priekšā sanāca apturēt Perišičam... Pagaidām Francija spēlē izteikti no aizsardzības.

8` Francijas soda laukumā ielaužas arī Strīničs, paveicot to pozicionāla uzbrukuma laikā, taču ar izklupienu viņu paspēj apturēt Mbapē. Atsists tiek arī stūra sitiens, taču Horvātija paliek uzbrukumā un izdara bīstamu centrējumu, kurā Mandžukičam tomēr neļauj uzsist.

4` Pirmo ielaušanos pretinieku soda laukumā paveic Perišičs Horvātijas izlases sastāvā, taču pusātrais uzbrukums tur arī tiek apturēts. Pirmajās minūtēs bumbu vairāk kontrolē Horvātija, kas izskatās uzņēmusies iniciatīvu.

1` Spēle sākusies!

17:55 Futbolisti iznākuši laukumā un sagaida valstu himnas pirms sava mūža lielākās spēles.

17:50 Lužņiku stadionā ieradusies arī uzvaras dieviete Nīče, proti, laukuma malā iznests Pasaules kauss. To izdarīja Vācijas izlases bijušais kapteinis FIlips Lāms, kura pārstāvētā izlase Pasaules kausu ieguva pirms četriem gadiem.

17:25 Francijas un Horvātijas izlases pieteiktajos sākumsastāvos nav nekādu izmaiņu, salīdzinājumā ar iepriekšējām spēlēm. Pirms mača galvenais jautājums bija par horvātu uzbrūkošā pussarga Ivana Perišiča dalību spēlē, ņemot vērā iepriekš gūto traumu, taču viņš iekļauts sākumsastāvā, kas nozīmē, ka abas izlases laukumā dosies ar saviem šobrīd labākajiem spēkiem.

Francija: Loriss – Ernandess, Imtitī, Varāns, Pavārs – Kantē, Pogbā – Matuidī, Grīzmans, Mbapē – Žirū
Horvātija: Subašičs – Strīničs, Vīda, Lovrens, Vrsaļko – Brozovičs – Perišičs, Rakitičs, Modričs, Rebičs - Mandžukičs

Plašāks pirmsspēles apskats pieejams šeit: Četrgades lielākā spēle futbolā: Francija pret...

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:28, pirms 7 gadiem
Par HOR, bet lieku uz FRA 2-0.
Lai mums pēdējā deja šajā ballē sanāk neaizmirstama!

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:41, pirms 7 gadiem
FRA sākumsastāvā 6 futbolisti, kuri izgāja sākumsastāvā arī EURO 2016 finālā.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 17:48, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: FRA sākumsastāvā 6 futbolisti, kuri izgāja sākumsastāvā arī EURO 2016 finālā.
Tātad 6/5 ,ka zāģis

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 17:51, pirms 7 gadiem
FRA stiprāki, bet es par HOR.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:54, pirms 7 gadiem
Šis soģis man ar kaut kādu epizodi nepatika.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:54, pirms 7 gadiem
Horvāti spēlēs atraisītāk, bet ar lielāku degsmi.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:54, pirms 7 gadiem
Par kuru horvātu bija stāsts, kam dzimtene Bosnijā.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 17:55, pirms 7 gadiem
Par horvātiem, lai iedod motivāciju mazām Austrumeiropas valstīm un futbola attīstībai.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:56, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Par horvātiem, lai iedod motivāciju mazām Austrumeiropas valstīm un futbola attīstībai.
Kāds sakars?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 17:56, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kāds sakars?
Vistiešākais.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:57, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Vistiešākais.
pilnīgi un galīgi nē

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 17:58, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: pilnīgi un galīgi nē
Pamato.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:59, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Par kuru horvātu bija stāsts, kam dzimtene Bosnijā.
CRO pašreizējo galveno treneri.

     [+] [-]

, 2018-07-15 17:59, pirms 7 gadiem
Neievēroju kuru spēlētāju uzveda Latvju puika

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: CRO pašreizējo galveno treneri.
Pateicos!

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:00, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Par horvātiem, lai iedod motivāciju mazām Austrumeiropas valstīm un futbola attīstībai.
Ar pliku motivāciju nebūs līdzēts

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:00, pirms 7 gadiem
Inter rekords ir fenomenāls!!!

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:00, pirms 7 gadiem
Skatāmies!!!

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:01, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Ar pliku motivāciju nebūs līdzēts
Parāda ceļu. Protams, ja pie varas čekisti, nebūs līdzēts.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:01, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pamato.
Latvijai jau bija motivācija pēc tikšanas finālturnīrā bet pēc tam viss tikai gājis uz leju

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:02, pirms 7 gadiem
Tollijs atkal līmenī - interesantu info sameklējis.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:03, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Latvijai jau bija motivācija pēc tikšanas finālturnīrā bet pēc tam viss tikai gājis uz leju
Motivācijas nebija, iespēja tika palaista garām. Ieslīga pašapmierinātībā.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:04, pirms 7 gadiem
Spēle traucē Toļikam gremdēties vēsturē

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:04, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pamato.
Dienvisdlāvija, kurā futbols vienmēr ir bijis līmenī, ir cita- dienvidniciska mentalitāte un mēs nekad neesam bijuši pat attāli radinieki, lai tagad iedvesmotos no balkānu reģiona snieguma.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:06, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Parāda ceļu. Protams, ja pie varas čekisti, nebūs līdzēts.
He he, sēdēt siltā robā un rūpēties par sevi patīk ne tikai čekistiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:06, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Dienvisdlāvija, kurā futbols vienmēr ir bijis līmenī, ir cita- dienvidniciska mentalitāte un mēs nekad neesam bijuši pat attāli radinieki, lai tagad iedvesmotos no balkānu reģiona snieguma.
Arī ziemeļos ir futbols. Čehijā, Nīderlandē, Beļģijā, Skotijā, Īrijā.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:09, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Spēle traucē Toļikam gremdēties vēsturē
Toļiks arī ir tipisks padomju produkts kurš nekad nemainīsies

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:10, pirms 7 gadiem
lielākā intriga- kādus s'ydus vārīs Svētais Loriss

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:11, pirms 7 gadiem
Pirmās 10 minūtes neliels pārsvars horvātiem. Sitieni pa vārtiem 0-0. Bumbas kontrole 55% horvātiem. Piespēles 44-29 horvātu labā.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:15, pirms 7 gadiem
Diez man vienam liekas, ka Infantini sāk izskatīties pēc čekista?

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:18, pirms 7 gadiem
Bļin...

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:20, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Diez man vienam liekas, ka Infantini sāk izskatīties pēc čekista?
Vai čekistiem ir kāds īpašs izskats?

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:20, pirms 7 gadiem
lol

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 18:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai čekistiem ir kāds īpašs izskats?
Paskaties spogulī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:23, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Paskaties spogulī
Paskatījos. Nedomāju ka tā izskatās tipisks čekists. Tu kaut kur kļūdies. Varbūt man spogulī vēl kāds dzīvo?

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:25, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Izrubīšu tevi, cāļa dvēsele!
Cāļiem ir skaistas dvēseles.
https://hu.123rf.com/photo_31532339...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:27, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Izrubīšu tevi, cāļa dvēsele!
Esi kļuvis pavisam garlaicīgs

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Paskatījos. Nedomāju ka tā izskatās tipisks čekists. Tu kaut kur kļūdies. Varbūt man spogulī vēl kāds dzīvo?
Tur dzīvo pedi.š, pēc kura tu izskaties

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:27, pirms 7 gadiem
Horvātijai liels paldies par utaino necilvēku izmēzšanu no čempja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:29, pirms 7 gadiem
Spēle neliek vilties. Teicami!

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 18:29, pirms 7 gadiem
Kāds negods pasaulei ka PČ notiek tādā mēslu zemē..nu nedrīkst ļaut mutantiem Krievijas organizēt sacensības cilvēkiem..

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:30, pirms 7 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:30, pirms 7 gadiem
Tenisā pārsteigums izpalika, te jāuzvar Horvātiem, lai nav pilnīga garlaicība šodienas lielajos sporta notikumos.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:32, pirms 7 gadiem
Kas par izspēli, kas par vārtiem!!! HRVATSKA!!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 18:32, pirms 7 gadiem
aivo50 rakstīja: Horvātijai liels paldies par utaino necilvēku izmēzšanu no čempja..
Tak sportu skaties, nevis cīnies te ar savām utīm.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:36, pirms 7 gadiem
Ļoti strīdīga situācija 60-40 es teiktu par labu 11 metriem. Kas tiesnesis parādīja ka skatīsies VAR, horvātu sejas izteica visu-drīzāk būs 11 metri.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:36, pirms 7 gadiem
Ai ai ai, cik neveiksmīgi horvātiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:37, pirms 7 gadiem
tā nav pendele

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:38, pirms 7 gadiem
Ja būtu Francijai, pendeli gan jau atliktu

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:39, pirms 7 gadiem
1.puslaiks horvātiem nelaimīgs. Savos vārtos un vēl 11 metri. VAR sistēma pilnībā sevi atatisno. Jo ātrāk to ieviesīs nacionālajos čempionātos jo labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:40, pirms 7 gadiem
Nu ko, ļoti interesants izvērties šis fināls...😎

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:42, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Jo ātrāk tevi izrubīšu, jo labāk!!!
Labs IPS zārkā!

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:42, pirms 7 gadiem
Man jau arī likās, ka būs un jādod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:44, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Man jau arī likās, ka būs un jādod.
Bumba trāpīja rokai no tuva attāluma, jo skatu nomaisīja fra aizsargs- nav jādod

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:45, pirms 7 gadiem
Haļavšiki francūži... Pirmajā golā nebija soda pret Grīzmanu

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:46, pirms 7 gadiem
Bet tā roka gan bija stabila pendele... diemžēl...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:47, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Bumba trāpīja rokai no tuva attāluma, jo skatu nomaisīja fra aizsargs- nav jādod
Es kā tiesnesis saku bija tur pendele, lai arī pats esmu par horvātiem. Nav nozīmes pa roku trāpa no 10cm vai no 50m

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:49, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Man jau arī likās, ka būs un jādod.
Skaidrs, ka jādod, bet ar tādu piebildi, ka ņem ārā to stulbo subjektīvo punktu, kad varētu arī nedod, ja trāpa pa roku soda laukumā, tad ir soda sitiens un nav nevienam jazile, cik dabīgi tā rokā stāvēja, cik ilgi bumba pirms kontakta lidoja utt.,utjp. Citādi, ņemot vērā tās atrunas, mierīgi varēja arī neiedot.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:49, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Es kā tiesnesis saku bija tur pendele, lai arī pats esmu par horvātiem. Nav nozīmes pa roku trāpa no 10cm vai no 50m
Tev kā tiesnesim vajadzētu zināt, ka ir nozīme kā trāpa par roku. Šajā čempī jau ir neiedot pendele spēlējot ar roku.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:49, pirms 7 gadiem
aivo50 rakstīja: Kāds negods pasaulei ka PČ notiek tādā mēslu zemē..nu nedrīkst ļaut mutantiem Krievijas organizēt sacensības cilvēkiem..
Viens no labāk organizētajiem PČ vēsturē.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:50, pirms 7 gadiem
Fināla cienīga spēle. Tagad tikai dubli no Mandžukiča

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:50, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Es kā tiesnesis saku bija tur pendele, lai arī pats esmu par horvātiem. Nav nozīmes pa roku trāpa no 10cm vai no 50m
Kaut kā atceros, ka Fifa rekomendācijās ir iekļauts punkts par arī attālumu.

Vēl es zinu, ka Latvijā ir katastrofāla tiesāšana

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:50, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Viens no labāk organizētajiem PČ vēsturē.
Tas nemaina rus statusu.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 18:51, pirms 7 gadiem
banankoks rakstīja: Tev kā tiesnesim vajadzētu zināt, ka ir nozīme kā trāpa par roku. Šajā čempī jau ir neiedot pendele spēlējot ar roku.
Šai gadījumā 100% pendele, arī tai gadījumā Krievija - Spānija bija 100% pendele

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:51, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Es kā tiesnesis saku bija tur pendele, lai arī pats esmu par horvātiem. Nav nozīmes pa roku trāpa no 10cm vai no 50m
Ir gan nozīme. Tas rakstīts futbola noteikumos. Tiesnesim ir jāņem vērā rokas attālumu no bumbas sitiena brīdī. Slikti ja tiesnesis nezina noteikumus.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ir gan nozīme. Tas rakstīts futbola noteikumos. Tiesnesim ir jāņem vērā rokas attālumu no bumbas sitiena brīdī. Slikti ja tiesnesis nezina noteikumus.
Bet pendele šoreiz bija

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tenisā pārsteigums izpalika, te jāuzvar Horvātiem, lai nav pilnīga garlaicība šodienas lielajos sporta notikumos.
Es toķikā uzkrāmēju uz varžēdājiem, tā kā nekādi pārsteigumi šodien - vien viena lustīga garlaicība ar favorītu uzvaru beigās !

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:52, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Esi kļuvis pavisam garlaicīgs
Izskatās ka IPS ir aizķēries kā veca plate

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:53, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Skaidrs, ka jādod, bet ar tādu piebildi, ka ņem ārā to stulbo subjektīvo punktu, kad varētu arī nedod, ja trāpa pa roku soda laukumā, tad ir soda sitiens un nav nevienam jazile, cik dabīgi tā rokā stāvēja, cik ilgi bumba pirms kontakta lidoja utt.,utjp. Citādi, ņemot vērā tās atrunas, mierīgi varēja arī neiedot.
Nu jā! Tur vēl kkādas dabīgās pozas palecoties. Ja nav piespiesta pie sāna tad jādod un miers. Savādāk soģim var sagribēties būt par mača zvaigzni.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:53, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet pendele šoreiz bija
Protamsm ka bij , jo bija tīša (instinktīva) kustība ar roku lai noķertu aizsķērsotu bumbas dabīgo trajektoriju !

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ir gan nozīme. Tas rakstīts futbola noteikumos. Tiesnesim ir jāņem vērā rokas attālumu no bumbas sitiena brīdī. Slikti ja tiesnesis nezina noteikumus.
šeit pavisam slikti, jo var sistēma tiek pagriezta pret "vājākajiem"

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ir gan nozīme. Tas rakstīts futbola noteikumos. Tiesnesim ir jāņem vērā rokas attālumu no bumbas sitiena brīdī. Slikti ja tiesnesis nezina noteikumus.
nu ja roka ir izstiepta uz priekšu un trāpot rokai bumba krasi maina virzienu, tad arī no tuva attāluma tas tiek uzskatīts par pārkāpumu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:54, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet pendele šoreiz bija
Drīzāk bija.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:54, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: nu ja roka ir izstiepta uz priekšu un trāpot rokai bumba krasi maina virzienu, tad arī no tuva attāluma tas tiek uzskatīts par pārkāpumu.
roka bija dabiskā stāvoklī, ja novērtē ķermeņa pozu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:56, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Ceru, ka tevi tālāk pas maskačkas pagalmu turnīriem nelaiž tiesāt. Tāds dulburis
bez IQ radījums

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:57, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Skaidrs, ka jādod, bet ar tādu piebildi, ka ņem ārā to stulbo subjektīvo punktu, kad varētu arī nedod, ja trāpa pa roku soda laukumā, tad ir soda sitiens un nav nevienam jazile, cik dabīgi tā rokā stāvēja, cik ilgi bumba pirms kontakta lidoja utt.,utjp. Citādi, ņemot vērā tās atrunas, mierīgi varēja arī neiedot.
Nu, dažiem jau te liekas, ka roka ir tikai tad, ja nospēlē ar abām rokām kā volejbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:57, pirms 7 gadiem
Edmunds Novickis ir krievs? Tāds akcents viņam....

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:57, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Nu jā. Tagad saprotu kāpēc tikai narkomānu spēles tev ļauj tiesāt.
Izēd!

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 18:58, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: roka bija dabiskā stāvoklī, ja novērtē ķermeņa pozu.
Tevi tiesnešu skolā atstātu pēc lekcijām papildus mācībām, jo tu no spēles izpratnes noteikumu ziņā esi tāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 18:58, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: nu ja roka ir izstiepta uz priekšu un trāpot rokai bumba krasi maina virzienu, tad arī no tuva attāluma tas tiek uzskatīts par pārkāpumu.
Pilnībā piekrītu, bet tu teici ka attūlumam nav nozīmes. Ir gan atkarībā no situācijas. Krievijas - Spānijas spēlē noteikti nebija spēle ar roku un svarīgākais arguments -spānis bija ar muguru pret bumbu un nekādi apzināti nevar spēlēt ar roku, jo vienkārši viņš neredz bumbu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:58, pirms 7 gadiem
BBC pārtraukumā analīzeja spēli un viennozīmīgi traktēja kā LIELU tiesneša kļūdu, kas var izšķirt spēli

     [+] [-]

, 2018-07-15 18:59, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Nu jā. Tagad saprotu kāpēc tikai narkomānu spēles tev ļauj tiesāt.
ni figa viņš nenotiesātu koksu samaukušos špīlerus )

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 18:59, pirms 7 gadiem
Ravix rakstīja: BBC pārtraukumā analīzeja spēli un viennozīmīgi traktēja kā LIELU tiesneša kļūdu, kas var izšķirt spēli
BBC var iet ieskrieties ! Atradis te autoritātes !

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:00, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Kas tu vēl par parodiju?
Zonā tevi visi atceras kā meiteni nevainīgu

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:00, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Tevi tiesnešu skolā atstātu pēc lekcijām papildus mācībām, jo tu no spēles izpratnes noteikumu ziņā esi tāls
Biju kursos. Supes kungs mani kaut cik zina )) bet es vairāk futbolists, nevis tiesnesis, tādēļ, lai nekonfrontētu pats sevi, tos nepabeidzu ,toties ziemā sākšu strādāt ar mazajiem futbolistiņiem

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:01, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: ni figa viņš nenotiesātu koksu samaukušos špīlerus )
Kaut kad n-tos gadus LAsīju ka valstu līmenī Igaunija - Latvija notika dzēraju futene. Ne tikai uz spēli izgāja jau iemetuši bet par aktru iesisto golu vajadzēja visiem kas iesita sotaku vodku iemaukt vai kaut kas tmldz !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:01, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Protamsm ka bij , jo bija tīša (instinktīva) kustība ar roku lai noķertu aizsķērsotu bumbas dabīgo trajektoriju !
Pag, tad tīši vai instinktīvi? Jo tās ir divas pavisam dažādas lietas.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:01, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu, bet tu teici ka attūlumam nav nozīmes. Ir gan atkarībā no situācijas. Krievijas - Spānijas spēlē noteikti nebija spēle ar roku un svarīgākais arguments -spānis bija ar muguru pret bumbu un nekādi apzināti nevar spēlēt ar roku, jo vienkārši viņš neredz bumbu.
ei ei ei, spānim tur pat akls tiesnesis iedotu sodu, vēl precīzāku, izteiktāku roku gandrīz nav iespējams parādīt, ja nu vienīgi kā Suares toreiz pret āfrikāņiem... Spānim tur bez variantiem 100000% roka un nekas viņu tur neglāba.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:02, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Viens no labāk organizētajiem PČ vēsturē.
Beigsies čempionāts un kariete atkal pārvērtīsies par ķirbi

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Biju kursos. Supes kungs mani kaut cik zina )) bet es vairāk futbolists, nevis tiesnesis, tādēļ, lai nekonfrontētu pats sevi, tos nepabeidzu ,toties ziemā sākšu strādāt ar mazajiem futbolistiņiem
Tak es gan spēlēju pats, gan arī tiesāt varu un esu tiesājis.. Viss dzīvē noder

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: ei ei ei, spānim tur pat akls tiesnesis iedotu sodu, vēl precīzāku, izteiktāku roku gandrīz nav iespējams parādīt, ja nu vienīgi kā Suares toreiz pret āfrikāņiem... Spānim tur bez variantiem 100000% roka un nekas viņu tur neglāba.
11 metri Krievijas - Spānijas spēlē pagaidām ir rupjākā tiesnešu kļūda PK. Tu zini kas ir apzināta spēle ar roku. Tur no spēles ar roku nekas nebija. SPĀNIS BIJA AR MUGURU PRET BUMBU.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Pag, tad tīši vai instinktīvi? Jo tās ir divas pavisam dažādas lietas.
nu to grūti izšķirt, tad cilvekam galva dziļi jālien iekšā un tur jārakņējas. Bet no noteikumu viendokļa tas ir pilnīgi vienādas lietas par ko tiek piešķirta pendele !

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
Alans Šīrers, Klintsmans, Rio Ferdinands pietiekami autorativi eksperti salīdzinot ar tādu pamuļķi kā Tevi
quote kuklitis]
BBC var iet ieskrieties ! Atradis te autoritātes !
[/quote]

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Tak es gan spēlēju pats, gan arī tiesāt varu un esu tiesājis.. Viss dzīvē noder
vecaja Daugavā spēlēji?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
Mūsdienu uzbrucejiem jāmēģina sist nevis pa vārtiem, bet gan pa pretinieku aizsargu rokām. Vieglāk trāpīt un goli paši nāks

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:03, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Tak es gan spēlēju pats, gan arī tiesāt varu un esu tiesājis.. Viss dzīvē noder
ok. bet principā- futbolisti un tiesneši nav draugi

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu, bet tu teici ka attūlumam nav nozīmes. Ir gan atkarībā no situācijas. Krievijas - Spānijas spēlē noteikti nebija spēle ar roku un svarīgākais arguments -spānis bija ar muguru pret bumbu un nekādi apzināti nevar spēlēt ar roku, jo vienkārši viņš neredz bumbu.
Kas par muļķībām - visos sporta veidos (varbūt, izņemot sinhrono peldēšanu) ir miljons situāciju, kad spēlētājs atrodas ar muguru pret pretspēlētāju un nospēlē uz vietu, kur nākamajā brīdī būtu jāuzrodas bumbai, ripai vai pretiniekam.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 1.puslaiks horvātiem nelaimīgs. Savos vārtos un vēl 11 metri. VAR sistēma pilnībā sevi atatisno. Jo ātrāk to ieviesīs nacionālajos čempionātos jo labāk.
to grūši ieviest, tā dārgi izmaksā

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:04, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Nu asprātīgs gan tu. Negribi parunāt aci pret aci, mīzal?
Tu jau tikai runā ar savu acīti! Labi, nomierinies bipuika un atslābsti

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:04, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Beigsies čempionāts un kariete atkal pārvērtīsies par ķirbi
Pārvērtīsies par ķirbi vietējiem, bet visiem ārzemniekiem kuri bija tur aizbraukuši tā joprojām būs kariete. Domu saprati?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:05, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: to grūši ieviest, tā dārgi izmaksā
Protams ka tāda pīļu dīķī kā Latvijā to vel pēc padsmit gadiem neieviesīs. Bet ceru ka Eiropas TOP10 čempjos šo tuvēko 2-3 gadu laikā tomēr visur nokārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:06, pirms 7 gadiem
ātrāk HOR otros....

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:07, pirms 7 gadiem
Ravix rakstīja: Alans Šīrers, Klintsmans, Rio Ferdinands pietiekami autorativi eksperti salīdzinot ar tādu pamuļķi kā Tevi
quote kuklitis]
BBC var iet ieskrieties ! Atradis te autoritātes !
[/quote]
Man daudz vairāk interesē ko citi autoratitatīvi tiesneši par šo izteiksies !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:07, pirms 7 gadiem
roma202 rakstīja: Edmunds Novickis ir krievs? Tāds akcents viņam....
labāk vajag orientēties pēc vizuālā un etniskā (dz, vieta un uzvārds mantojumā), bet tas nav svarīgi, ja profesionāls cilvēks ir savā vietā

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:07, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Protams ka tāda pīļu dīķī kā Latvijā to vel pēc padsmit gadiem neieviesīs. Bet ceru ka Eiropas TOP10 čempjos šo tuvēko 2-3 gadu laikā tomēr visur nokārtos
Reāli to var atļauties tikai EPL, bet neticu, ka viņiem tas ir vajadzīgs ), jo kā noskaidrojās- pat ar var nevar iedot 100% garantiju

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:07, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 11 metri Krievijas - Spānijas spēlē pagaidām ir rupjākā tiesnešu kļūda PK. Tu zini kas ir apzināta spēle ar roku. Tur no spēles ar roku nekas nebija. SPĀNIS BIJA AR MUGURU PRET BUMBU.
Nav nozīmes ar muguru vai kā savādāk. Tā ir tikai atmazka. Pēc gtavas loģikas var sēsties pie stūres dzēris, bet kad menti noķers, tad pateikt es nezināju noteikumus... nesmīdini. Spānis pats vainīgs. Varu saderēt būtu pret spāniju jeb kura cita izlase ne krievija, tu dziedātu citu dziesmu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:08, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: labāk vajag orientēties pēc vizuālā un etniskā (dz, vieta un uzvārds mantojumā), bet tas nav svarīgi, ja profesionāls cilvēks ir savā vietā
Cik nu profesionāls, ja viņa noliktais spēlētājs pēc gada spēlē La Liga.
Diletants. kārtējais

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:09, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: vecaja Daugavā spēlēji?
Nē, biju Ditton sistēmā kādreiz, kad tā spēlēja virslīgā.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:09, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Reāli to var atļauties tikai EPL, bet neticu, ka viņiem tas ir vajadzīgs ), jo kā noskaidrojās- pat ar var nevar iedot 100% garantiju
FIFA ir tik bagāta ka mierīgi var sponsorēt vairāk par 50% no tā visa pasākuma ja patiesi viņi to vēlas masveidā ieviest !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:09, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pārvērtīsies par ķirbi vietējiem, bet visiem ārzemniekiem kuri bija tur aizbraukuši tā joprojām būs kariete. Domu saprati?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:09, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: to grūši ieviest, tā dārgi izmaksā
Starkovs atteiksies no kompensācijas par labu VAR sistēmai virslīgai. Starkovs - labdaris?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:09, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pārvērtīsies par ķirbi vietējiem, bet visiem ārzemniekiem kuri bija tur aizbraukuši tā joprojām būs kariete. Domu saprati?
Kas tiešām man patīk tad tas ir tas ka visi stadioni ir tieši futbolam domāti . Visas tie olimpiskie stadioni ar skrejceliņiem un tribinem 100 m attālumā no laukumā vienkarši besija ārā iepriekšejos čempionātos. Vismaz man no divāna tā liekas. Bildīte ļoti smuka...atgadina EPL spēles.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:10, pirms 7 gadiem
11M, protams, strīdīga epizode, ja noteikumi un VAR to paredz, iespēj., taisnība

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:11, pirms 7 gadiem
franči pa jās

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:11, pirms 7 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kas par muļķībām - visos sporta veidos (varbūt, izņemot sinhrono peldēšanu) ir miljons situāciju, kad spēlētājs atrodas ar muguru pret pretspēlētāju un nospēlē uz vietu, kur nākamajā brīdī būtu jāuzrodas bumbai, ripai vai pretiniekam.
Krievija - Spānija nosaukšu 3 nianses. Pēc sitiena spāņa roka nemainīja savu stāvokli, attālums starp sitēju un roku bija ļoti mazs un galvenais spānis atradās ar muguru pret bumbu. Pilnīgi izdomāts 11 metru sitiens par labu laukuma saimniekiem

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:12, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nē
Paskaties ārzemnieku blogu video youtubā, visi pilnīgā sajūsmā par rašu. Viņi saka neticiet ko jums stāsta pa tv vai jūsu valdībā, nekas no tā nav patiesi. Braucām ar bailēm uz rašu, bet izrādījās fantastiska vieta.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:14, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Nav nozīmes ar muguru vai kā savādāk. Tā ir tikai atmazka. Pēc gtavas loģikas var sēsties pie stūres dzēris, bet kad menti noķers, tad pateikt es nezināju noteikumus... nesmīdini. Spānis pats vainīgs. Varu saderēt būtu pret spāniju jeb kura cita izlase ne krievija, tu dziedātu citu dziesmu.
APZINĀTA SPĒLE AR ROKU NEBIJA. Noteikumos rakstīts ka 11 metrus dod par apzinātu spēli ar roku. Tu kļūdies ja Krievijas vietā būtu Latvija teiktu 100% pilnīgi to pašu. Man godīga tiesāšana ir svarīgāka par savējo uzvaru.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:14, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Viens no labāk organizētajiem PČ vēsturē.
Te nu bija labākā organizācija! Kaut kādi plebeji izskrien laukumā fināla laikā!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:14, pirms 7 gadiem
roma202 rakstīja: Mūsdienu uzbrucejiem jāmēģina sist nevis pa vārtiem, bet gan pa pretinieku aizsargu rokām. Vieglāk trāpīt un goli paši nāks
Nu nu, kas tad tev tās par gigantiskām rokām, kas lielākas par milzīgajiem futbola vārtiem?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: APZINĀTA SPĒLE AR ROKU NEBIJA. Noteikumos rakstīts ka 11 metrus dod par apzinātu spēli ar roku. Tu kļūdies ja Krievijas vietā būtu Latvija teiktu 100% pilnīgi to pašu. Man godīga tiesāšana ir svarīgāka par savējo uzvaru.
Es tak jau 1x teicu, ka Tu papīra žurka esi apmāts ar to savu noteikumu izpratni. Ej galvu izvēdini..

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:16, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Te nu bija labākā organizācija! Kaut kādi plebeji izskrien laukumā fināla laikā!
katrā čempī kkas izskrien...

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:17, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: APZINĀTA SPĒLE AR ROKU NEBIJA. Noteikumos rakstīts ka 11 metrus dod par apzinātu spēli ar roku. Tu kļūdies ja Krievijas vietā būtu Latvija teiktu 100% pilnīgi to pašu. Man godīga tiesāšana ir svarīgāka par savējo uzvaru.
tieši tā epizode tiek uzskatīta kā apzināta spēle ar roku.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:17, pirms 7 gadiem
Ne par tēmu. Lasu virsrakstu Everton pārbaudes spēlē uzvar 22-0. Domāju varbūt spēle ar Latvijas kādu klubu. Nē šoreiz mūsu klubiem nebija tas gods. Izrādās gods uzspēlēt ar Everton bija Austrijas klubam 0-22.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:18, pirms 7 gadiem
Nu tas arī viss

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:19, pirms 7 gadiem
Vai horvāti rādīs raksturu kā no 1-3 uzvarēt?

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:19, pirms 7 gadiem
Nepatīk izlases, kuras savāc citu valstu talantus... Nav tomēr kaut kādi klubi

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:20, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu tas arī viss
Tomēr izcēlu es toķikā pārdesmit ērikus

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:20, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Paskaties ārzemnieku blogu video youtubā, visi pilnīgā sajūsmā par rašu. Viņi saka neticiet ko jums stāsta pa tv vai jūsu valdībā, nekas no tā nav patiesi. Braucām ar bailēm uz rašu, bet izrādījās fantastiska vieta.
Kremļa propogandu neskatos

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:20, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tak jau 1x teicu, ka Tu papīra žurka esi apmāts ar to savu noteikumu izpratni. Ej galvu izvēdini..
Noteikumi ir noteikumi. Kopš kura laika tie nav jāievēro? Gaidu atbildi kādēļ noteikmus drīkst neievērot?

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai horvāti rādīs raksturu kā no 1-3 uzvarēt?
Nu nejau pret FRA Pret angļiem kaut visu dienu

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:21, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: katrā čempī kkas izskrien...
Pussy Riot opozicija mēģinaja par sevi atgadināt. Citas opozīcijas Krievijā es neredzu. Tikai tādi idiņi...Ar tādu opozīciju Putins vēl 30 gadus būs pie varas...

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:21, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: tieši tā epizode tiek uzskatīta kā apzināta spēle ar roku.
Nevar neredzot bumbu nospēlēt apzināti pie tam nemainot rokas stāvokli pēc sitiena.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:21, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai horvāti rādīs raksturu kā no 1-3 uzvarēt?
Tevī ir tik ļoti lasāms tas, ka Tu neorientējies futbolā, nedari un neskaties to ikdienā, ka vnk tā vien gribētos Tev internetu izslēgt, piedod

(un es vispār neesmu negatīvs pret cilvēkiem kā tādiem, tikai pret diletantiem un tiem, kuri nesaprot par ko runā, pat nenodarbojoties ar lietu, par kuru runā)

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:22, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kremļa propogandu neskatos
var jau apsaktīties arī daudz videorullīšus kur provinces pilsētas speciāļu priekš futēna uzprisinātas ielas obkjekti - simtiem tūktoši dolāri pat miljoni tur iztērēti - bet pēc pirmā nopietnē lietus viss jau kapitālā dir$aa izjucis un sabrucis

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:23, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Nu nejau pret FRA Pret angļiem kaut visu dienu
Frančiem riktīgi bīstama priekšējā līnija. Viss tomēr loģiski

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:24, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tevī ir tik ļoti lasāms tas, ka Tu neorientējies futbolā, nedari un neskaties to ikdienā, ka vnk tā vien gribētos Tev internetu izslēgt, piedod

(un es vispār neesmu negatīvs pret cilvēkiem kā tādiem, tikai pret diletantiem un tiem, kuri nesaprot par ko runā, pat nenodarbojoties ar lietu, par kuru runā)
Ikdienā daudz skatos futbolu. Kādreiz bija mīļākais sporta veids. Regulāri skatos premjerlīgu, ČL, arī virslīgas spēles. ļoti daudz skatos spēles un arī noteikumus esmu lasījis ik pa brīdim. Interesē futbolā ļoti daudz kas.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:24, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Noteikumi ir noteikumi. Kopš kura laika tie nav jāievēro? Gaidu atbildi kādēļ noteikmus drīkst neievērot?
Tāpēc ka Tu viņus dimbā (!!!) izproti (noteikumus).
1) Nevar noteikt līdz galam, vai spēle ar roku bijusi vai nav bijusi apzināta... nu kur tas ir nolasāms? Pie smadzenēm sensorus liksi vienmēr?
2) es jau reiz teicu... pat ja nav apzināti, bet tas ir būtiski ietekmējis bumbas lidojumu un neitralizējis bīstamu momentu, BŪS (!!!) 11 metru soda sitiens

Ir jāpaspēlē, kaut jāpaskatās futbols gadiem, lai to saprastu. Un ja to nesaprot, nu tad vnk esi zaļš gurķis, kas brīnās par to, par ko citi sen nebrīnās Faktiski - ekvivalents mazam, tikko futbolu spēlēt sākušam bērnam

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:25, pirms 7 gadiem
Ai ai ai...🤕 nu jau par traku

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:25, pirms 7 gadiem
Horvātiem "pesenka speta".

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:25, pirms 7 gadiem
Sagrāve!!! Horvāti finālā pārpratums!

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:25, pirms 7 gadiem
Eh, tomēr tāds pļuk vien sanāca no fināla, nekādas spriedzes spēles otrā pusē

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:25, pirms 7 gadiem
Žēl bet 4 banka ļoti smuka Fraņčiem! Izcila ķimija, laikam komanda man nevisai simpatizē

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:26, pirms 7 gadiem
Šubšič jau otro reizi pēc kārtas palecas pirms sitiena vai aizet uz nepareizo pusi un tamdēļ nolažo golu

  -3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:26, pirms 7 gadiem
Spāņiem vai Vācijai bija jābūt finālā no otra zara ne šitajiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:26, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: var jau apsaktīties arī daudz videorullīšus kur provinces pilsētas speciāļu priekš futēna uzprisinātas ielas obkjekti - simtiem tūktoši dolāri pat miljoni tur iztērēti - bet pēc pirmā nopietnē lietus viss jau kapitālā dir$aa izjucis un sabrucis
Kādreiz krievu armijā esot krāsojuši koku lapas un sējuši atpakaļ pie zariem. Tradīcijas tik viegli neiznīkst

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:27, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Šubšič jau otro reizi pēc kārtas palecas pirms sitiena vai aizet uz nepareizo pusi un tamdēļ nolažo golu
Vārtsargs huiņa!Arī frančiem!

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:27, pirms 7 gadiem
Te nu jāapsveic horvāti ar 2. vietu un varžēdāji ar kausu. Viss pelnīti. Nebūtu tā pendele domāju, ka būtu interesantāk.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:27, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kādreiz krievu armijā esot krāsojuši koku lapas un sējuši atpakaļ pie zariem. Tradīcijas tik viegli neiznīkst
Es pats redzēju video kur ne to šogad ne ta pag gad krievi krāsoja zāli ar zaļo krāsu pirms Putina vizītes provincē !

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:27, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Vārtsargs huiņa!
Francijai

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:28, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tomēr izcēlu es toķikā pārdesmit ērikus
Mana likme tikko izgāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:28, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tevī ir tik ļoti lasāms tas, ka Tu neorientējies futbolā, nedari un neskaties to ikdienā, ka vnk tā vien gribētos Tev internetu izslēgt, piedod

(un es vispār neesmu negatīvs pret cilvēkiem kā tādiem, tikai pret diletantiem un tiem, kuri nesaprot par ko runā, pat nenodarbojoties ar lietu, par kuru runā)
Futbola tiesnešiem nesen tika vēl specīāli piekodināts dot tkai "tīrus"11 metrus par spēli ar roku. To teica kāds Latvijas tienesis kurš bijis kādā tiesnešu seminārā šogad. Ta sattiecas arī uz PK. Uzmanīgi jāskatās vai bija apzināta spēle ar roku.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:28, pirms 7 gadiem
Hi-hi-hi. Rezultāts laikam būs kaut kāds 6:4.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:29, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Es pats redzēju video kur ne to šogad ne ta pag gad krievi krāsoja zāli ar zaļo krāsu pirms Putina vizītes provincē !
Uz OS jau viņiem tur ar visādi brīnumi bija, šķiet, ka arī zāles krāsošana.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:29, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Futbola tiesnešiem nesen tika vēl specīāli piekodināts dot tkai "tīrus"11 metrus par spēli ar roku. To teica kāds Latvijas tienesis kurš bijis kādā tiesnešu seminārā šogad. Ta sattiecas arī uz PK. Uzmanīgi jāskatās vai bija apzināta spēle ar roku.
Nu tur personīgās interpretācijas (tiesneša) procents ir milzīgs pat ar video!!!

Kur nu vēl tajā stresā

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:30, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Uz OS jau viņiem tur ar visādi brīnumi bija, šķiet, ka arī zāles krāsošana.
Jā škiet uz Sočiem arī bija video kur zāli krāsoja !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:30, pirms 7 gadiem
Horvātiem ātri jaiebaksta vēl viens gols un tad jau atkal būs interesanti.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:30, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Spāņiem vai Vācijai bija jābūt finālā no otra zara ne šitajiem.
Nu jā! Bet varbūt, ja nevar uzvarēt tādas izlases, ka Dkoreja un Krievija, pret frankiem būtu pavisam bēdīgi.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:31, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Futbola tiesnešiem nesen tika vēl specīāli piekodināts dot tkai "tīrus"11 metrus par spēli ar roku. To teica kāds Latvijas tienesis kurš bijis kādā tiesnešu seminārā šogad. Ta sattiecas arī uz PK. Uzmanīgi jāskatās vai bija apzināta spēle ar roku.
Jebkurš tiesnesis uz planētas spānim nosvilptu tīru roku... vienīgi kkāds dauns to neizdarītu. Un tas kurš nenosvilptu sodu, zaudētu tiesneša kvalifikāciju.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:31, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Mana likme tikko izgāja
Toto vai konkursa? Jā nemelo tādu izdomāt grūti.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:31, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Horvātiem ātri jaiebaksta vēl viens gols un tad jau atkal būs interesanti.
Nekādas bakstīšanas vairs !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:32, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Futbola tiesnešiem nesen tika vēl specīāli piekodināts dot tkai "tīrus"11 metrus par spēli ar roku. To teica kāds Latvijas tienesis kurš bijis kādā tiesnešu seminārā šogad. Ta sattiecas arī uz PK. Uzmanīgi jāskatās vai bija apzināta spēle ar roku.
Vispār tiesneša darbs kā tāds ir ar MILZĪGU personīgās interpretācijas... piešprici

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:32, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Nekādas bakstīšanas vairs !
Vaig vaig, es domāju, ka tu pārdesmit eiro vari mierīgi noziedot labam mērķim

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:33, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Spāņiem vai Vācijai bija jābūt finālā no otra zara ne šitajiem.
A hren tad viņi nav, ja jau bija jābūt?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:33, pirms 7 gadiem
Tas nav komentētājs, tas ir Kreipāns.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:33, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Jebkurš tiesnesis uz planētas spānim nosvilptu tīru roku... vienīgi kkāds dauns to neizdarītu. Un tas kurš nenosvilptu sodu, zaudētu tiesneša kvalifikāciju.
vienkārši čalim perdaks deg no dusmam. Laikam baigais Spānijas izlases fans...jo visa pasaule jau aizmirsa par to pendeli, tikai viņš vienīgais joprojam protestē

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:34, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tāpēc ka Tu viņus dimbā (!!!) izproti (noteikumus).
1) Nevar noteikt līdz galam, vai spēle ar roku bijusi vai nav bijusi apzināta... nu kur tas ir nolasāms? Pie smadzenēm sensorus liksi vienmēr?
2) es jau reiz teicu... pat ja nav apzināti, bet tas ir būtiski ietekmējis bumbas lidojumu un neitralizējis bīstamu momentu, BŪS (!!!) 11 metru soda sitiens

Ir jāpaspēlē, kaut jāpaskatās futbols gadiem, lai to saprastu. Un ja to nesaprot, nu tad vnk esi zaļš gurķis, kas brīnās par to, par ko citi sen nebrīnās Faktiski - ekvivalents mazam, tikko futbolu spēlēt sākušam bērnam
Futbolu daudz pats spēlēju no 8 -14 gadiem . Skatos ļoti daudz gandrīz 40 gadus un zinu ka agrāk deva pat par neapzinātām rokām, kas man jau tad šķita dīvaini. Es mazs būdams ne vienreiz vien spēlējot (padomju laikos) tīšām uzsita pa roku soda laukumā un prasīju sodu(bieži arī deva). Pats ar laiku sapratu ka tas nav pareizi.
Pakāpeniski noteikumu nianses mainās par laimi un man visu mūžu ir bijis uzskats ka jādod tikai par tīši apzinātu spēli ar roku.Pēdējāalikā noteikumu tarktējums šajā jautājumā uzlabojas. Nu nevar dot 11 metrus ja bumba trāpa pa roku. Ja pēc sitiena rokas kustība nemainās tad pilnīgi nekādas runas nevar būt par 11 metriem. 11 metri ir smags sods koamndai un nejaušībam nevakag izšķirt spēles likteni.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:36, pirms 7 gadiem
roma202 rakstīja: vienkārši čalim perdaks deg no dusmam. Laikam baigais Spānijas izlases fans...jo visa pasaule jau aizmirsa par to pendeli, tikai viņš vienīgais joprojam protestē
Es pirmais nesāku rakstīt par to 11 metru sitienu. Latviešu mentalitātes domāšana. Ja kādu tiesneša lēmumu apstrīd tad aizstāv komandu. Varbūt atceries mani un atceries to tad kad es citreiz rakstīšu par tiesnešu lēmumu. NEKAD RAKSTOT PAR TIESNEŠA LĒMUMU NEAIZSTĀVU KĀDU KONKRĒTU KOMANDU. Vienmēr gribu precīzutiesāšanu

  +3 [+] [-]

, 2018-07-15 19:38, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es pirmais nesāku rakstīt par to 11 metru sitienu. Latviešu mentalitātes domāšana. Ja kādu tiesneša lēmumu apstrīd tad aizstāv komandu. Varbūt atceries mani un atceries to tad kad es citreiz rakstīšu par tiesnešu lēmumu. NEKAD RAKSTOT PAR TIESNEŠA LĒMUMU NEAIZSTĀVU KĀDU KONKRĒTU KOMANDU. Vienmēr gribu precīzutiesāšanu
utainais krievu smirdoni, tu vienreiz tāfelē atrausi par to latviešu notiršanu

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: utainais krievu smirdoni, tu vienreiz tāfelē atrausi par to latviešu notiršanu
Par tevi ziņosim. Taisi jaunu profilu

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:39, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Toto vai konkursa? Jā nemelo tādu izdomāt grūti.
Abas komandas iesit vārtus katrā puslaikā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:40, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Sagrāve!!! Horvāti finālā pārpratums!
Taisni otrādi! Fināls ļoti interesants

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:40, pirms 7 gadiem
Vismaz skatāms fināls, skatītājiem tur uz vietas vismaz nav žēl samaksātās naudas! Biļetes 1000 EURO taču!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:40, pirms 7 gadiem
Franči autobusu uzlikuši

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:42, pirms 7 gadiem
Pieļauju iespēju Mandžuķičš liks karjerai izlasē punktu!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:42, pirms 7 gadiem
Varēja horvāti vēl iesist!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:43, pirms 7 gadiem
roma202 rakstīja: Par tevi ziņosim. Taisi jaunu profilu
tu arī esi utains smirdonis? tad ziņo

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:44, pirms 7 gadiem
IPS rakstīja: Ir tās lupatas kontakti? Viņu naher izrubīt vajag!!!
sāku apsvērt domu uzrakt un to ērmu izpurināt klātienē

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Futbolu daudz pats spēlēju no 8 -14 gadiem . Skatos ļoti daudz gandrīz 40 gadus un zinu ka agrāk deva pat par neapzinātām rokām, kas man jau tad šķita dīvaini. Es mazs būdams ne vienreiz vien spēlējot (padomju laikos) tīšām uzsita pa roku soda laukumā un prasīju sodu(bieži arī deva). Pats ar laiku sapratu ka tas nav pareizi.
Pakāpeniski noteikumu nianses mainās par laimi un man visu mūžu ir bijis uzskats ka jādod tikai par tīši apzinātu spēli ar roku.Pēdējāalikā noteikumu tarktējums šajā jautājumā uzlabojas. Nu nevar dot 11 metrus ja bumba trāpa pa roku. Ja pēc sitiena rokas kustība nemainās tad pilnīgi nekādas runas nevar būt par 11 metriem. 11 metri ir smags sods koamndai un nejaušībam nevakag izšķirt spēles likteni.
Piekrītu, sekoju tam visam apmērām tikpat ilgi. Uzlabojumi ir. Tomēr šinī čempionātā 11 metrīgo par daudz!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:47, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Piekrītu, sekoju tam visam apmērām tikpat ilgi. Uzlabojumi ir. Tomēr šinī čempionātā 11 metrīgo par daudz!
Labāk drusku par daudz nekā drusku par maz !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:48, pirms 7 gadiem
Brīnums ka tribīnes nebļauj "Rassija,Rassija"

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:48, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: sāku apsvērt domu uzrakt un to ērmu izpurināt klātienē
Nesver, dari. Kārtīgi sapurini rokas, lai ilgi vēl pirkstiņi neklausa un komentus uzrakstīt nevar.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:48, pirms 7 gadiem
Grīzmanam zelta bucis būs!!!

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:49, pirms 7 gadiem
pavīdēja doma ka jāiet šovakar kādu vardi sameklēt un noslaktet un apēst par godu varžēdājiem ! Bet nu noteikti es pēc tamizkorķēšos - tamdēļ laikam uz tik lielām perversijām par godu varžēdājiem tomēr neparakstīšos !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:49, pirms 7 gadiem
Nez horvāti nodarbotos ar tādu simulesanu, ja būtu mainītās lomās?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:50, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: utainais krievu smirdoni, tu vienreiz tāfelē atrausi par to latviešu notiršanu
Paskaidro kur manā komentārā ir kaut kas slikts par latviešiem. Gribu dzirdēt konkrētu slikto. Vai tas ka pieminu latviešu mentalitāti jau ir slikti. Vai ir pasaulē ir tautas kurām nav mentalitāte? Gaidu konkrētu slikto latviešu īpašību ko nosaucu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:50, pirms 7 gadiem
vozā rakstīja: Grīzmanam zelta bucis būs!!!
nu jau padsmit gadus tik punduris ar geju dala buci ... Būtu tikai prieks ka kāds šo te saldo pārīti izjauktu !

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:51, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Abas komandas iesit vārtus katrā puslaikā
Domāju ko citu, taču šis būtībā ne mazāk traki! Cik bija koeficients?

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:51, pirms 7 gadiem
Citas tautas te daži lamā visādos vārdos, bet kad piemin tikai latviešu mentalitāti vien kādam jau slikti paliek. Apvainojās uzreiz kā jauna meitene.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:52, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Domāju ko citu, taču šis būtībā ne mazāk traki! Cik bija koeficients?
nu vismaz 5:1 bij jābūt , es tā domāju

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaidro kur manā komentārā ir kaut kas slikts par latviešiem. Gribu dzirdēt konkrētu slikto. Vai tas ka pieminu latviešu mentalitāti jau ir slikti. Vai ir pasaulē ir tautas kurām nav mentalitāte? Gaidu konkrētu slikto latviešu īpašību ko nosaucu.
Cik pasaules valstīs Tu esi bijis, lai spriestu par latviešu mentalitāti???
Uz paplātes lūdzu, tad pakomentēšu tālāk )))

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nesver, dari. Kārtīgi sapurini rokas, lai ilgi vēl pirkstiņi neklausa un komentus uzrakstīt nevar.
Kā reiz par viņa roku pirkstu ieciršanu durvīs ar domāju

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Nez horvāti nodarbotos ar tādu simulesanu, ja būtu mainītās lomās?
es dodu 90% ka nodarbotos gan !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:54, pirms 7 gadiem
Latvijā ir pat ļoti forši cilvēki.
Konkrēti patīkamāki kā (pat pašam negribas to teikt) Lielbritānijā, Beļģijā, Francijā, Krievijā, Dienviditālijā...
(pēc vidējā indivīda vērojot)

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:54, pirms 7 gadiem
Visu cieńu horvātiem, malači... paldies par šo brīnišķīgo čempionātu😁👌👍

  -2 [+] [-]

, 2018-07-15 19:55, pirms 7 gadiem
Horvātiem bija jāuzvar...

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:56, pirms 7 gadiem
Trakā bučošanās starp prezidentiem! Tīri vai aizdomīgi!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:56, pirms 7 gadiem
doktors doks rakstīja: Horvātiem bija jāuzvar...
tomēr spēle parādīja ka ja ne klasi zemāki , tad stabili zemāki par varžēdājiem uz konkrēto momentu viņi bija...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:56, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Piekrītu, sekoju tam visam apmērām tikpat ilgi. Uzlabojumi ir. Tomēr šinī čempionātā 11 metrīgo par daudz!
11 metrīgie ir daudz bet gandrīz visi ir godīgi. VAR sistēma atļauj precizēt - bija vai nebija. Spēle'tājiem ir jāpierod arī pie tā ka ir VAR sistēma. Agrāk tiesneši neriskēja dot strīdīgus 11 metrus un tad vieglāk ir neiedot. Tagad VAR sistēmas ieviešana vairo 11 metru skaitu. Ir godīgāk un tas ir liels pluss futbola kā spēles attīstībai. Arī tēlošana laukumā mazāk būs, jo atkārtojumā varēs redzēt. Varbūt kāda "sarkanā"kartīte pārvēršas dzeltenajā par tēlošanu.

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:57, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: tomēr spēle parādīja ka ja ne klasi zemāki , tad stabili zemāki par varžēdājiem uz konkrēto momentu viņi bija...
Tiešām?

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:57, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Latvijā ir pat ļoti forši cilvēki.
Konkrēti patīkamāki kā (pat pašam negribas to teikt) Lielbritānijā, Beļģijā, Francijā, Krievijā, Dienviditālijā...
Tak, protams, ka ir, tas taču sen jau secināts, ka funarinam ir dots konkrēts uzdevums tiešāk un netiešāk nomelnot latviešus, tas nav nekas jauns. Katrs jau to maizīti laikam pelna kā māk..

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:57, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Trakā bučošanās starp prezidentiem! Tīri vai aizdomīgi!
NU takš vīrietis ar sievieti ! Nav jau kā PSRS laikā kad Brežņevs kaislīgi visus večuas bučoja vasaļvalstu pārvaldītajus

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 19:58, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tiešām?
nu apsaktījos visu spēli un tāds ir mans SUBJEKTĪVS secinājums un vērtējums
Ja būtu fināls tagad Beļģija pret Franciju tad uzskatu ka BEļģijai būtu lielākas šanses paņemt zeltu šodien

     [+] [-]

, 2018-07-15 19:58, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Domāju ko citu, taču šis būtībā ne mazāk traki! Cik bija koeficients?
40

  -1 [+] [-]

, 2018-07-15 20:00, pirms 7 gadiem
Kauns un negods tiem kas pieļāva to ka utainie izdzimteņi un necilvēki organizēja pasaules čempi..pretīgi..un pat ļāva mutantiem piedalīties..fui fui fui

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:00, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: 40
Ja jebal ! :O Tiešām kaut kas neticams ! tur varēja smagi izcet piķi tad !!

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:01, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: NU takš vīrietis ar sievieti ! Nav jau kā PSRS laikā kad Brežņevs kaislīgi visus večuas bučoja vasaļvalstu pārvaldītajus
Protams, protams tikai likās ka abiem baigi patika!

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:03, pirms 7 gadiem
aivo50 rakstīja: Kauns un negods tiem kas pieļāva to ka utainie izdzimteņi un necilvēki organizēja pasaules čempi..pretīgi..un pat ļāva mutantiem piedalīties..fui fui fui
Gaidīji šo nobeiguma brīdi kad varēs izliet žulti?

     [+] [-]

, 2018-07-15 20:05, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja jebal ! :O Tiešām kaut kas neticams ! tur varēja smagi izcet piķi tad !!
Nu protams, taču nedomāju ka kāds riskētu ar ko lielāku!