Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Beļģi aizraujošā bronzas spēlē gūst divus vārtus un pieveic Angliju

Krišs Upenieks

Beļģi aizraujošā bronzas spēlē gūst divus vārtus un pieveic Angliju
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīru Krievijā ar trešo vietu noslēgusi Beļģijas valstsvienība, kas Sanktpēterburgā ļoti interesantā bronzas spēlē katrā no puslaikiem guva pa vārtiem un ar rezultātu 2:0 pieveica Angliju. Pa vārtiem Tomā Menjē un Edenam Azāram.

Beļģija pusfinālā spēlē pret Franciju pirmajā puslaikā neizmantoja savas iespējas izvirzīties vadībā, ielaida otrā puslaika sākumā pēc standarsituācijas un zaudēja ar 0:1, kamēr Anglija nenoturēja pārsvaru un piekāpās horvātiem papildlaikā ar 1:2. Abas komandas bija tikušās grupā, kad spēlei nebija nekādas nozīmes, lielākoties spēlēja rezervisti, un Beļģija uzvarēja ar 1:0.

Rezultāts tika atklāts jau spēles ceturtajā minūtē, kad Romelu Lukaku veica precīzu piespēli uz kreiso malu Naseram Šadlī, kurš pēc tam bumbu piespēlēja soda laukumā, kur lieliskā ātrumā ierāvās Tomā Menjē, kurš no tuvas distances vienā pieskārienā ieraidīja bumbu vārtu tīklā (1:0). Lai gan pēc statistikas ar bumbu nedaudz vairāk pat spēlēja Anglija, krietni interesantāki uzbrukumi veidojās Beļģijai.

12. minūtē Kevins De Breine sita no soda laukuma robežām, bija neliels rikošets, taču Džordans Pikfords spēja glābt savu komandu. Anglijai uzbrukumi bija vienveidīgāki, diezgan lēni, kā rezultātā nekas arī īsti neizdevās. Aizsardzībā gan angļi demonstrēja pašaizliedzīgu spēli un bloķēja virkni beļģu sitienu. 24. minūtē Harijs Keins sita no labas pozīcijas, bet bumbu aizskāra beļģu aizsargs, un tā lidoja garām vārtiem.

35. minūtē ar veiksmes palīdzību soda laukumā bumba nonāca līdz Tobijam Alderveireldam, kurš gan, sitot sev pāri, netrāpīja vārtu rāmī. Pirmā puslaika beigu daļā Beļģijai bija diezgan izteikts pārsvars, angļi bija iespiesti savā soda laukuma tuvumā, bet vārtu tuvumā burzma bija liela, tāpēc Pikfordam nevienā epizodē nebija jāglābj. Izskaņā Lukaku bija viens pret viens situācija ar aizsargu, bumbai līdz Pikfordam atkal nenonākot, tādējādi pēc 45 minūtēm beļģija bija vadībā ar minimālu 1:0.

Otrā puslaika sākumā angļi uzreiz laukumā sūtīja Markusu Rešfordu un Džesi Lingardu. Tieši Anglijai arī piederēja pārsvars otrā puslaika sākumā, bija liela aktivitāte uzbrukuma darbībās, bet 56. minūtē rezultāts varēja kļūt 2:0, kad teicami soda laukumā vienatnē pret vārtsargu De Breine izvirzīja Lukaku, kuram ļoti slikts pirmais pieskāriens, kā rezultātā arī zaudēta iespēja izpildīt sagatavotu sitienu. Puslaika gaitā Anglijas pārsvars kļuva tikai lielāks, bija ļoti daudz standarsituācijas, bet pietrūka precīzu sitienu.

70. minūtē Beļģija iekrita aizsardzībā, Eriks Daiers izskrēja pret Tibo Kurtuā, bumba tika veiksmīgi celta pāri vārtsargam, lidoja jau vārtu tīklā, tomēr no vārtu līnijas bumbu pēdējā brīdī paspēja izsist Tobijs Alderveirelds. 80. minūtē beļģi noorganizēja skaistu pretuzbrukumu, kurš noslēdzās ar Menjē sitienu uzreiz no gaisa un angļus glāba Pikfords. Divas minūtes vēlāk nespēja glābt arī Pikfords - De Breine ātrumā iespēlēja Edenam Azāram, kurš ierāvās soda laukumā un raidīja bumbu vārtu tīklā - 2:0! Atgriezt intrigu Anglija vairs nespēja, un Beļģija sasniedza savu visu laiku labāko rezultātu Pasaules kausa finālturnīros.

Beļģija - Anglija (1:0)

Vārti: Menjē 4' Azārs 82'
Brīdinājumi: Stounss 52' Magvairs 77'
Beļģija: Kurtuā, Menjē, Kompanī, Alderveirelds, Vertongens, Šadlī (Vermālens 39'), Vitsels, Tīlemanss (Dembelē 80'), De Breine, Azārs, Lukaku (Mertenss 60')
Anglija: Pikfords, Magvairs, Stounss, Džounss, Rouzs (Lingards 46'), Tripjers, Delfs, Loftuss-Čīks (Alli 84'), Daiers, Stērlings (Rešfords 46'), Keins

  +9 [+] [-]

, 2018-07-14 18:55, pirms 6 gadiem
Paldies Tev Kein super nulle ne kapteinis jau kuro spelei neko nerada danco un telo zvaigzni...

  +4 [+] [-]

, 2018-07-14 18:55, pirms 6 gadiem
Apsveicu!

  +4 [+] [-]

, 2018-07-14 18:55, pirms 6 gadiem
Angļi nabagi. Angļiem visā spēlē tikai 4 pārkāpumi. Tik pasīvi un džentlmeniski spēlē tikai futbolisti, kuriem neko nevajag un kuri neciena savus līdzjutējus.

 +11 [+] [-]

, 2018-07-14 18:56, pirms 6 gadiem
Beļģi malači!! Cerams rīt Horvāti arī vinnēs !!

  +5 [+] [-]

, 2018-07-14 18:56, pirms 6 gadiem
Viss godīgi, godīgi nebija tas, ka angļi tika garām Kolumbijai.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 18:59, pirms 6 gadiem
Angļu veiksmes limits tika izsmelts jau pagājušajā spēlē, jo tik vieglā zarā un ar tādām zvaigznēm ir jātiek finālā, ja vispār vēl kādreiz vēlas Angliju raksturot kā "futbola dzimteni". Šoreiz angļu švītiņi bija bezspēcīgi kā jau allaž. Man viņu vietā kauns par šādu futbolu.
Apsveicu beļģus ar lielisku panākumu!
Slēpts komentārs: mellupietis

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 18:59, pirms 6 gadiem
Liels prieks par E.Azāru, kurš beidzot tiešām lieliski nospēlēja kādā no lielajiem izlašu f-turnīriem. Es personīgi ļoti gribētu redzēt Edenu Real sastāvā. Eh, cik žēl, ka Menjē tajā fantastiskajā pretuzbrukumā neiesita, bet tas bija kaut kas pasakains BEL izlases izpildījumā.

Tjerī Anrī tagad ir pilns medaļu komplekts PK - zelts 1998.g., sudrabs 2006.g., bronza 2018.g. Apsveicu šo dzīvo futbola leģendu, vēlu panākumus arī nākotnē! Cerams, ka šī beļģu paaudze vēl liks par sevi runāt EURO 2020.

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:00, pirms 6 gadiem
mellupietis rakstīja: Lielais fināls bija jau pusfinālā.Šī spēle to parādīja.Rīt Franči ar plus divi brauc pāri hrvatska
Tā jau šķita arī pirms EČ fināla. Neteiksim hop!

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:01, pirms 6 gadiem
Angļi trešo, beļģi otro reizi četriniekā.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-14 19:01, pirms 6 gadiem
Nu ko. īstenībā angļi spēlēja labāk nekā pret Horvātiju, bet nu pietrūkst komandai talanta. Nu kaut viens tehniskāks viduslīnijas spēlētājs, kas var vadīt un diriģēt saspēli. Un pat nezinu, vai EN tāds pat ir kaut kur pie apvāršņa. Nu kaut puse no Gaskoina

  +4 [+] [-]

, 2018-07-14 19:01, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Angļu veiksmes limits tika izsmelts jau pagājušajā spēlē, jo tik vieglā zarā un ar tādām zvaigznēm ir jātiek finālā, ja vispār vēl kādreiz vēlas Angliju raksturot kā "futbola dzimteni". Šoreiz angļu švītiņi bija bezspēcīgi kā jau allaž. Man viņu vietā kauns par šādu futbolu.
Apsveicu beļģus ar lielisku panākumu!
Ir viegli heitot angļus, kad paša Itālija pat netika f-turnīrā. Lūk, par to ir jākaunas, nevis par 4.vietu PK.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-14 19:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liels prieks par E.Azāru, kurš beidzot tiešām lieliski nospēlēja kādā no lielajiem izlašu f-turnīriem. Es personīgi ļoti gribētu redzēt Edenu Real sastāvā.
Gaidu no Tevis pašīti "Juventus" kreklā

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:04, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gaidu no Tevis pašīti "Juventus" kreklā
Nesapratu, bet ja domā, ka es vairs nefanošu par RM, bet pārslēgšos uz Juventus, tad dziļi maldies.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 19:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ir viegli heitot angļus, kad paša Itālija pat netika f-turnīrā. Lūk, par to ir jākaunas, nevis par 4.vietu PK.
Ja gadījumā neatceries, es teicu, ka šādi spēlējošu Itāliju es nemaz nevēlos redzēt finālturnīrā, lai nav kauns. Bet Anglijai konkrēti paveicās, jo otrā zarā ar šādu spēli angļi necik tālu netiktu, tam taču vajadzētu būt skaidram, vai ne?
Lai arī es heitoju angļus, šoreiz viņi pēdējās divās spēlēs nodemonstrēja tādu futbolu, ka tiešām būtu kauns, ja būtu viņu līdzjutējs. Principā angļi paši sev bija lielākais ienaidnieks, un tas ir tīri objektīvi runājot.

  -3 [+] [-]

, 2018-07-14 19:05, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nesapratu, bet ja domā, ka es vairs nefanošu par RM, bet pārslēgšos uz Juventus, tad dziļi maldies.
Es jau nezinu, ko no Tevis gaidīt. Varbūt izpētīsi statistiku (pa savam) un sapratīsi, ka "Juvei" tomēr lielāks potenciāls? Dzīvosim, redzēsim

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:10, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja gadījumā neatceries, es teicu, ka šādi spēlējošu Itāliju es nemaz nevēlos redzēt finālturnīrā, lai nav kauns. Bet Anglijai konkrēti paveicās, jo otrā zarā ar šādu spēli angļi necik tālu netiktu, tam taču vajadzētu būt skaidram, vai ne?
Lai arī es heitoju angļus, šoreiz viņi pēdējās divās spēlēs nodemonstrēja tādu futbolu, ka tiešām būtu kauns, ja būtu viņu līdzjutējs. Principā angļi paši sev bija lielākais ienaidnieks, un tas ir tīri objektīvi runājot.
Kā būtu, ja būtu ENG otrajā zarā - mēs nekad neuzzināsim, tāpēc ir pilnīgi bezjēdzīgi par to spriest. Ne pirmā un ne pēdējā reizie, kad kādai izlasei vai klubam gadās vieglāks zars, un tā spēj to izmantot.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:14, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau nezinu, ko no Tevis gaidīt. Varbūt izpētīsi statistiku (pa savam) un sapratīsi, ka "Juvei" tomēr lielāks potenciāls? Dzīvosim, redzēsim
Nezinu, kam jānotiek, lai Real vairs nebūtu mans mīļākais klubs. Ā, viens variants, ka visi vai lielākā daļa komandas spēlētāju atdotu speciāli spēles.

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:14, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau nezinu, ko no Tevis gaidīt. Varbūt izpētīsi statistiku (pa savam) un sapratīsi, ka "Juvei" tomēr lielāks potenciāls? Dzīvosim, redzēsim
Ronaldo plakātu pie gultas pieliki jau ?

  -3 [+] [-]

, 2018-07-14 19:14, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā būtu, ja būtu ENG otrajā zarā - mēs nekad neuzzināsim, tāpēc ir pilnīgi bezjēdzīgi par to spriest. Ne pirmā un ne pēdējā reizie, kad kādai izlasei vai klubam gadās vieglāks zars, un tā spēj to izmantot.
Redz, ka nespēja izmantot, un demonstrētais futbols tam ir spilgts pierādījums. Angļi vienkārši praktiski nekad nav bijusi komanda, tur jau tā problēma. Arī šoreiz nebija, tāpēc nav daudz laba, ko par šo komandu varētu pateikt.
Diskusiju sadaļa tāpēc jau ir domāta, lai diskutētu un spriestu. Ja spriest būtu bezjēdzīgi, tad šeit neviens neko nerakstītu.

  -4 [+] [-]

, 2018-07-14 19:15, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ronaldo plakātu pie gultas pieliki jau ?
Kad atsūtīsi, tad arī pielikšu, ja Tev no tā labāk paliks

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 19:16, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezinu, kam jānotiek, lai Real vairs nebūtu mans mīļākais klubs. Ā, viens variants, ka visi vai lielākā daļa komandas spēlētāju atdotu speciāli spēles.
Droši vien pietiktu, ja "Real" radikāli samazinātu budžetu. Tad atkristu vismaz 50% fanu

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:17, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Redz, ka nespēja izmantot, un demonstrētais futbols tam ir spilgts pierādījums. Angļi vienkārši praktiski nekad nav bijusi komanda, tur jau tā problēma. Arī šoreiz nebija, tāpēc nav daudz laba, ko par šo komandu varētu pateikt.
Diskusiju sadaļa tāpēc jau ir domāta, lai diskutētu un spriestu. Ja spriest būtu bezjēdzīgi, tad šeit neviens neko nerakstītu.
Kā nespēja izmantot? Pats teici, ka tika pusfinālā tikai dēļ vieglā zara, tātad spēja izmantot.

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:19, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Droši vien pietiktu, ja "Real" radikāli samazinātu budžetu. Tad atkristu vismaz 50% fanu
https://talksport.com/football/2777...

Juvei 2x lielāks net-spends iepriekšējo sezonu laikā.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:19, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Droši vien pietiktu, ja "Real" radikāli samazinātu budžetu. Tad atkristu vismaz 50% fanu
Tā jau var teikt par visiem grandiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:19, pirms 6 gadiem
Nezinu, varbūt viņam ir kādas veselības problemas, bet, ja Mertens būtu ātrāk uzlaists tā lempja vietā, būtu 5:0.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 19:19, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā nespēja izmantot? Pats teici, ka tika pusfinālā tikai dēļ vieglā zara, tātad spēja izmantot.
Būtu tikuši finālā, tad arī būtu izmantojuši iespēju, bet jau spēlē pret Horvātiju nolaida pamatīgu luni. Bet ar tādu sastāvu un pretiniekiem jau nu pusfinālā vajadzēja tikt. Paši vainīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-14 19:21, pirms 6 gadiem
Bet par Angliju piekrītu, kā nāca pirmais nopietnais pretinieks pretī - Horvāti, tad arī izkrita. Līdz tam jau nekas nopietns nebija, kas pārbaudītu angļus. Liela problēma bija, ka visi uz Keinu gaidīja, bet tas tik pendeles sasita un nabagiem Tunisiešiem/Panamai vai kam tur, neviens jau vairs neatcerās.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 19:21, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā jau var teikt par visiem grandiem.
Pareizi, jo vai tad ir arī vēl citi iemesli, kāpēc fano par tādiem "galaktiķiem" un citiem biezajiem?

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:22, pirms 6 gadiem
vovka rakstīja: Nezinu, varbūt viņam ir kādas veselības problemas, bet, ja Mertens būtu ātrāk uzlaists tā lempja vietā, būtu 5:0.
Mertens tik bremzē spēli un bliež garām vārtiem, kā vista bez galvas spēlē, Šadli tas pats, abi divi tracināja Beļģijas izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:22, pirms 6 gadiem
Tiešām žēl ka frančučukču autobuss un trolejbuss+ tramvajs liedza Beļgijai kļut par PČ!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:23, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet par Angliju piekrītu, kā nāca pirmais nopietnais pretinieks pretī - Horvāti, tad arī izkrita. Līdz tam jau nekas nopietns nebija, kas pārbaudītu angļus. Liela problēma bija, ka visi uz Keinu gaidīja, bet tas tik pendeles sasita un nabagiem Tunisiešiem/Panamai vai kam tur, neviens jau vairs neatcerās.
Precīzi. Turklāt pret horvātiem nospīdēja pēc scenārija ideālākais sākums, turklāt vēl Keinam bija izcila iespēja panākt divu vārtu pārsvaru, bet angļi var vainot tikai paši sevi, ka šādas dieva dāvanas nespēja izmantot. Es to saucu par uzvarētāja instinkta neesamību - Anglijas izlases mūžīgā slimība.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:23, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pareizi, jo vai tad ir arī vēl citi iemesli, kāpēc fano par tādiem "galaktiķiem" un citiem biezajiem?
Saka cilvēks, kurš fano par pieticīgajām "Hannover" un "Chievo".

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:23, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Saka cilvēks, kurš fano par pieticīgajām "Hannover" un "Chievo".
Abiem klubiem tiešām nav ne vainas

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:26, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Abiem klubiem tiešām nav ne vainas
Vai es teicu, ka tiem ir kāda vaina? Tu pats fano par pasaules grandiem, bet pārmet tiem, kuri fano par RM??

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:27, pirms 6 gadiem
vovka rakstīja: Nezinu, varbūt viņam ir kādas veselības problemas, bet, ja Mertens būtu ātrāk uzlaists tā lempja vietā, būtu 5:0.
Uzreiz gāja uz ģērbtuvēm pēc maiņas - kas zin, reizēm mēdz ar top atlētiem puncis neveiksmīgā brīdī pastreikot vai kas tāds. Ar viņa augumu jau 90 min nevar noskriet smailē, bet gaidīju kādas 10 min vēlāk šo maiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:32, pirms 6 gadiem
Šoreiz ilūziju nebija un jau pirms spēles bija skaidrs ,ka beļģi uzvarēs.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:39, pirms 6 gadiem
Beļģi bija labāki. Var tikai apsveikt ar labu uzvaru!

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:41, pirms 6 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Apsveicu!
Labākā spēle, ko beļģiem esmu redzējis.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:47, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es teicu, ka tiem ir kāda vaina? Tu pats fano par pasaules grandiem, bet pārmet tiem, kuri fano par RM??
pie kam, kā viņš pats saka, sāka fanot par juvi 96. vai 97. gadā, neatceros to ciparu precīzi. Un tagad skatāmies wiki (kas paši neatceras), kā tad Juve tajā laikā kotējās Labi atceros, ka arī 98. pret Real viņi bija lieli favorīti.

Tā, ka dažs labs uztaisās par nezin kādu trū, bet sācis kā jau jebkurš tipiskais Chicago Bulls, Mihaela Šumahera utt glorijiskais "elektorāts" - paskatījās,kas tajā brīdī labākais un aiziet, fanot

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 19:53, pirms 6 gadiem
gandrīz katrā WC ir vieni no mazajiem, kuriem paveicas tikt top4. nedaudz jocīgi, bet šoreiz šī veiksminiece ir Anglija.

kopumā turnīrā tieši Anglijai visvairāk zaudējumu

Keins tā arī neko neparādīja, tad jau Real viņu negribēs pirkt.

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:55, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau nezinu, ko no Tevis gaidīt. Varbūt izpētīsi statistiku (pa savam) un sapratīsi, ka "Juvei" tomēr lielāks potenciāls? Dzīvosim, redzēsim
Parasti jau komandas fans nenomaina savu komandu, tikai tāpēc, ka kādai lielāks potenciāls. Tā dara tikai bandwagooni.

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:57, pirms 6 gadiem
zigiss rakstīja: gandrīz katrā WC ir vieni no mazajiem, kuriem paveicas tikt top4. nedaudz jocīgi, bet šoreiz šī veiksminiece ir Anglija.

kopumā turnīrā tieši Anglijai visvairāk zaudējumu

Keins tā arī neko neparādīja, tad jau Real viņu negribēs pirkt.
RM nevajadzētu pirkt angli - angļiem Spānijā neiet

     [+] [-]

, 2018-07-14 19:59, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: pie kam, kā viņš pats saka, sāka fanot par juvi 96. vai 97. gadā, neatceros to ciparu precīzi. Un tagad skatāmies wiki (kas paši neatceras), kā tad Juve tajā laikā kotējās Labi atceros, ka arī 98. pret Real viņi bija lieli favorīti.

Tā, ka dažs labs uztaisās par nezin kādu trū, bet sācis kā jau jebkurš tipiskais Chicago Bulls, Mihaela Šumahera utt glorijiskais "elektorāts" - paskatījās,kas tajā brīdī labākais un aiziet, fanot
Ja tas ir kopš bērnības utt. Ta vēl tā. Bet ja ir kā mums te SC daži (jo īpaši NBA) fani dara- ā šitie krutie - nu aiziet. Oj es par viņiem fanoju un bija slikta sezona? Tā, kas šogad bija topā. Un tad skan teksti ka fano par tiem "visu mūžu"

     [+] [-]

, 2018-07-14 20:02, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tas ir kopš bērnības utt. Ta vēl tā. Bet ja ir kā mums te SC daži (jo īpaši NBA) fani dara- ā šitie krutie - nu aiziet. Oj es par viņiem fanoju un bija slikta sezona? Tā, kas šogad bija topā. Un tad skan teksti ka fano par tiem "visu mūžu"
GSW faneļi, kuri tēlo, ka jau no Biedriņa laikiem ir kvēli šī kluba fani, pretējo, protams, es pierādīt nevaru.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 20:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: GSW faneļi, kuri tēlo, ka jau no Biedriņa laikiem ir kvēli šī kluba fani, pretējo, protams, es pierādīt nevaru.
To viegli varēs pierādīt tajā brīdī, kad no GSW sāks aiziet visi Kariji, Tomsoni,Duranti un PO kļūs par sasniegumu. Cik no tiem GSW faniem turpinās atbalstīt GSW.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 20:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai es teicu, ka tiem ir kāda vaina? Tu pats fano par pasaules grandiem, bet pārmet tiem, kuri fano par RM??
Vai tad Juve nespēlēja B sērijā?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 20:37, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Parasti jau komandas fans nenomaina savu komandu, tikai tāpēc, ka kādai lielāks potenciāls. Tā dara tikai bandwagooni.
Tur jau tā lieta, ka mani vienmēr māc šaubas, vai cilvēks fano par CR7, vai arī par klubu

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 20:44, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: pie kam, kā viņš pats saka, sāka fanot par juvi 96. vai 97. gadā, neatceros to ciparu precīzi. Un tagad skatāmies wiki (kas paši neatceras), kā tad Juve tajā laikā kotējās Labi atceros, ka arī 98. pret Real viņi bija lieli favorīti.

Tā, ka dažs labs uztaisās par nezin kādu trū, bet sācis kā jau jebkurš tipiskais Chicago Bulls, Mihaela Šumahera utt glorijiskais "elektorāts" - paskatījās,kas tajā brīdī labākais un aiziet, fanot
Patiesībā es bērnībā sāku fanot par Itāliju un Vāciju, bet klubu izvēle bija pakāpeniska, jo es sākumā sekoju līdzi tikai izlašu futbolam, bet tikai vēlāk pievērsos klubu futbolam. Arī par Šumaheru tas pats stāsts, jo es nevarētu fanot, piemēram, par Sennu vai Hilu. Basītī es nezinu praktiski nevienu vienaudzi, kurš nefanotu par Džordanu un viņa personību. Man personīgi būtu bijis vienalga, kurā klubā spēlēja Maikls, jo noteicošā bija viņa personība. Bet būtu ļoti skumji, ja "Juvei" uzrastos daudz jaunu faneļu (īpaši jau apzinīgā vecumā) tikai dēļ CR7 pārcelšanās uz šo klubu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-14 20:51, pirms 6 gadiem
Keinu uz Real.

     [+] [-]

, 2018-07-14 21:02, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Redz, ka nespēja izmantot, un demonstrētais futbols tam ir spilgts pierādījums. Angļi vienkārši praktiski nekad nav bijusi komanda, tur jau tā problēma. Arī šoreiz nebija, tāpēc nav daudz laba, ko par šo komandu varētu pateikt.
Diskusiju sadaļa tāpēc jau ir domāta, lai diskutētu un spriestu. Ja spriest būtu bezjēdzīgi, tad šeit neviens neko nerakstītu.
Par angļiem viss skaidrs. Vieglais ceļš ārā no grupas dažam(visvairāk jau angļiem) radīja burbuli. Vieglais zars tas būtu beļģiem nevis angļiem. Pēc 1/8 fināla tas jau bija skaidrs. Nevajag jau arī heitot. Angļi tomēr spēlē skatāmu, atlētisku futbolu. Pusfinālu izdauzīja un bija pelnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-14 21:10, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Izrubīšu tevi
Kad ielās iziet ips
Tad sanāks varens klips.
Un izrādās ka ips ir klibs
No rubīšanas sanāk čiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-14 21:24, pirms 6 gadiem
IPS rakstīja: Saki laiku un vietu, varēsim pārbaudīt kas par čiku būs!!!
Tu esi ielu kauslis?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-14 21:40, pirms 6 gadiem
Malači,var apsveikt Beļģiju!Un var piekrist Hščanovičam,ka beļģi demonstrēja skatāmāko futbolu.Jauki,ka beidzot Auziņš tika pie komentēšanas-manā skatījumā labākais komentētājs pč.

     [+] [-]

, 2018-07-14 22:02, pirms 6 gadiem
Meklējat puisi!
Es esmu Mariya, es esmu 21, jautrs, slaids un nav pieticīgs vispār))
Foto un tālruņa numurs anketā >>> sisisa.tk

     [+] [-]

, 2018-07-14 22:21, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Par angļiem viss skaidrs. Vieglais ceļš ārā no grupas dažam(visvairāk jau angļiem) radīja burbuli. Vieglais zars tas būtu beļģiem nevis angļiem. Pēc 1/8 fināla tas jau bija skaidrs. Nevajag jau arī heitot. Angļi tomēr spēlē skatāmu, atlētisku futbolu. Pusfinālu izdauzīja un bija pelnījuši.
Angļu heitošana futbolā man ir principa lieta, kam ir vairāk sentimentāls raksturs, ne tik daudz racionāls. Bet uzskatu, ka angļi ir uz pareizā ceļa, tikai nedaudz jāmaina domāšana.

     [+] [-]

, 2018-07-14 23:17, pirms 6 gadiem
Man šķiet vienīgā spēle, kur kāda no komandām nevilcināja spēli un nevārtijas pa zemi. Tas arī padarīja spēli skatāmu!

     [+] [-]

, 2018-07-14 23:30, pirms 6 gadiem
Bet spēle bija interesanta tiešām!Ne kā vairums spēļu,kurās pie 1:O otra komanda pamatā domāja par rezultāta noturēšanu..

     [+] [-]

, 2018-07-14 23:33, pirms 6 gadiem
fronālais rakstīja: Man šķiet vienīgā spēle, kur kāda no komandām nevilcināja spēli un nevārtijas pa zemi. Tas arī padarīja spēli skatāmu!
Jā,var piekrist,komandas spēlēja atbrīvoti.Vairums spēļu tomēr nebija skatāmas,kaut Kreipāns nepātraukti kaifo,ka nav bezvārtu spēles,bet cik ir,lai paskaita 1:0!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-15 00:51, pirms 6 gadiem
Вы бросите курить навечно за одну ночь, если воспользуетесь этим советским методом https://elbo.in/vdoh Не прикладывая никаких волевых усилий я просто забыл о сигаретах и не курю 2 года, а курил 16 лет!