Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Mājiniece Krievija Pasaules kausu sāk ar graujošu uzvaru

Andrejs Siliņš

Mājiniece Krievija Pasaules kausu sāk ar graujošu uzvaru
Deniss Čeriševs
Foto: Reuters / Scanpix

2018. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīra pirmajā spēlē ceturtdien Maskavā mājiniece Krievija ar rezultātu 5:0 sagrāva Saūda Arābiju. Divus vārtus uzvarētāju labā guva Deniss Čeriševs.

Krievija čempionātu acīmredzami vēlējās sākt jaudīgi un jau pirmajās minūtēs sagādāja viesiem problēmas. Trešajā minūtē neslikta iespēja Aleksandram Golovinam, taču aizsargs paspēja bloķēt krievu pussargu. Sestajā minūtē al-Šahrani izdarīja sitienu no visai ērtas pozīcijas turpat pie soda laukuma robežas, tomēr bumba tika bloķēta. Aktīvs pirmajās čempionāta minūtēs bija Jurijs Žirkovs, bet 12. minūtē Golovins veica lielisku piespēli no kreisās laukuma puses netālu no soda laukuma, un pie vārtiem ar galvu to nekavējoties vārtos pārvirzīja Jurijs Gazinskis, ļaujot uzgavilēt Lužņiku arēnai - Krievija izvirzījās vadībā ar 1:0.

Alanam Dzagojevam vien dažas minūtes vēlāk bija lieliska iespēja dubultot mājinieku pārsvaru. Soda laukumā saņēmis piespēli, Dzagojevs ar galvu to varēja raidīt vārtos, taču raidīja stipri pāri tiem. Neizmantojuši iespēju ātri panākt jau divu vārtu pārsvaru, krievi nosēdās, un izdevības sāka rasties arī arābiem. 21. minūtē Mohameds al-Salavi izdarīja sitienu no metriem 11, bet aizsargs laikus paspēja iztraucēt un sekoja stūra sitiens. Pēc tā gan neko jaunu izveidot Saūda Arābijai neizdevās. Burtiski uzreiz pēc tam tas pats al-Salavi veica spēcīgu sitienu, bet aizsargs, nežēlojot sevi, bloķēja bumbu. Arī šoreiz pie stūra sitiena viesi neko bīstamu neradīja.

Spēles pirmā puslaika vidū Krievija palika bez CSKA pussarga Alana Dzagojeva. Aktīvi maču sākušais spēlētājs nevarēja turpināt, un bija jāveic piespiedu maiņa jau spēles 24. minūtē. Laukumā nāca viens no tikai diviem ārzemju klubos spēlējošajiem Krievijas izlases spēlētājiem Deniss Čeriševs ("Villarreal"). Bumbas kontrole lielākoties pirmajā puslaikā piederēja Saūda Arābijai, taču momentus vairāk radīja krievi, kamēr Saūda Arābijai neviens no četriem sitieniem nelidoja vārtu četrstūrī.

Puslaika izskaņā izrādījās, ka Dzagojeva savainojums bijusi maskējusies svētība krieviem. 43. minūtē Dzagojevu nomainījušais Čeriševs noslēdza Krievijas pretuzbrukumu ar precīzu sitienu - saņēmis bumbu kreisajā pusē soda laukumā, pussargs pretkustībā apspēlēja divus aizsargus, ar driblu nedaudz pārvietojās pa kreisi, piesedzot bumbu no aizsarga, kas tuvojās no labās puses, un pirms vārtsargs paspēja pietuvoties pārāk tuvu izdarīja asu un precīzu sitienu tuvējā augšējā vārtu stūrī - 2:0 Krievijas labā.

Otrajā puslaikā aizvien Saūda Arābijai piederēja pārsvars bumbas kontrolē, tomēr taustāmu labumu tas nedeva. 68. minūtē Romans Zobņins tika pie laba sitiena, bumba lidoja vārtu četrstūrī, taču nesagādāja problēmas viesu vārtsargam. 70. minūtē laukumu atstāja Fjodors Smolovs, vietā nākot Artjomam Dzjubam. Tulas "Arsenal" uzbrucējs nekavējoties atzīmējās - pēc Golovina piespēles no labā soda laukuma stūra Dzjuba ar galvu no vārtu priekšas guva savus 12. vārtus izlasē un trešos Krievijas vārtus šovakar - 3:0.

Lielos vilcienos spēles liktenis jau bija izšķirts, bet kompensācijas laika sākumā skaistā stilā Čeriševs vēlreiz guva vārtus, brīdi vēlāk ar vārtu guvumu izcēlās arī Golovins, no nepilniem divdesmit metriem trāpot brīvsitienu tuvējā stūrī, un Krievija noformēja spēles beigu rezultātu - 5:0.

Krievija ar lielisku rezultātu iesāka finālturnīru pašu mājās, turklāt izdevās izcīnīt pirmo uzvaru kopš 7. oktobra. Šajā laikā pārbaudes mačos bija piedzīvoti četri zaudējumi un trīs neizšķirti. Šovakar neuzvarēto spēļu sērija tika pārtraukta.

Pasaules kauss 2018, 14. jūnijs

Krievija - Saūda Arābija 5:0 (2:0)
Vārti: Gazinskis 12', Čeriševs 43', 90'+1', Dzjuba 71', Golovins 90'+5'
Brīdinājumi: Golovins 88'
Krievija: Akinfejevs, Dzagojevs (Čeriševs 24'), Fernandess, Gazinskis, Golovins, Ignaševičs, Kutepovs, Samedovs (Kuzjajevs 64'), Smolovs (Dzjuba 70'), Žirkovs, Zobņins.
Saūda Arābija: al-Majofs, al-Breiks, al-Davsari, al-Farādžs, al-Jasims, al-Salavi (Asiri 84'), al-Šahrani, al-Šehri (Bahebri 72'), Om.Havsavi, Os.Havsavi, Otaifs (al-Muvalads 64').
Galvenais tiesnesis: Nestors Pitana (Argentīna)
Stadions: Lužņiku arēna

A grupas spēļu kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
14.06.18:00Krievija - Saūda Arābija5:0
15.06.15:00Ēģipte - Urugvaja
19.06.21:00Krievija - Ēģipte
20.06.18:00Urugvaja - Saūda Arābija
25.06.17:00Urugvaja - Krievija
25.06.17:00Saūda Arābija - Ēģipte
Slēpts komentārs: janioss

 +26 [+] [-]

, 2018-06-14 20:00, pirms 6 gadiem
100 punkti neviens šitādu rezultātu neprognozēja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:00, pirms 6 gadiem
janioss rakstīja: Nereāli nepatīk komentētāju fanošana par utainajiem... Iesaku būt labāk vismaz neitrālākiem! Žēl arābu... Cerams, ka Ēģipte un Urugvaja saliks visu pa plauktiņiem!
Tas otrs it īpaši Krievu dirsā līdējs kaut kāds, pat krieviski Latvijas televīzijā izsakās, nu kur tāda nekompetence redzēta?

  +7 [+] [-]

, 2018-06-14 20:00, pirms 6 gadiem
TOTO kantori gadījumā nenodega?
Vispār labi, ka Krievi uzvarēja. Nahren visus arābus un dvieļa galvas. Sūda Arābi var iet lasīt akmeņus.

 +14 [+] [-]

, 2018-06-14 20:01, pirms 6 gadiem
Bez Kreipāna laikam nebūtu interesanti, bet nu laiž viņš garām pamatīgi. Vismaz trīs reiz Golovinu par Zobninu nosauca, pat atkartojumos: "Jā, Zobnja savā stilā!"
Par spēli, ko tur teikt - krievi bija labi gatavojušies, arābi ātri saplīsa.
Golovinam 1+2, jāpērk ar steigu, lai gan izskatās, ka vajadzēja paspēt jau pirms čempja.

 +16 [+] [-]

, 2018-06-14 20:01, pirms 6 gadiem
Šausmīgi garlaicīga spēle, bet nu Arābi izskatījās kā impotenti!
Slēpts komentārs: hokejafaaans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:02, pirms 6 gadiem
nu sakrita vatēm jau nu baisi. ne jau nu 5 -0 jābeidzās bija...ceru, ka tie būs vienīgie punkti putinosiem

 +20 [+] [-]

, 2018-06-14 20:02, pirms 6 gadiem
Latvijas izlase varbūt pat nebūtu 5 ielaiduši. Saūda Arābija izskatījas tik ļoti negatava. Kas attiecas uz komentēšanu - šī bija spēle, kur prasījās tikai vienu pašu Anatoliju, parasti komentētāji viens otru papildina, te drīzāk likās, ka traucē. Vārtu attiecība būs laba, tas šo vieglo grupu varbūt pat saasinās Ēģiptei pirmajām kārtām, jo, ja tā zaudēs Urugvajai, tad pret Saūdu Arābiju arī vajadzēs daduz sasist un cerēt, ka Krievus apsēlē, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2018-06-14 20:02, pirms 6 gadiem
Milzīgs stadions, PK f-turnīrs, bet tik švaks atbalsts mājiniekiem no līdzjutēju puses.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-14 20:03, pirms 6 gadiem
janioss

Šitādi komentāri pilnīgi tracina. Neesmu krievu fans sportā. Bet šodien viņi bija pelnījuši uzvaru

 +10 [+] [-]

, 2018-06-14 20:03, pirms 6 gadiem
Te daudzi runāja, ka arābi var uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:03, pirms 6 gadiem
forši kā sejā visiem Latvijas "ekspertiem" - tipa šī būšot WC vēsturē garlaicīgākā atklāšanas spēle .. tik smieklīgi, cik cilvēki ir iedomīgi

  -3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:04, pirms 6 gadiem
Īpaši pasekoju Golovina sniegumam. Beigās man pasniedza ķirsi uz kūkas. Rezultāts varbūt neatspoguļo spēles gaitu, bet "Real" akadēmija šovakar rullē.

 +12 [+] [-]

, 2018-06-14 20:04, pirms 6 gadiem
Lai gan jāpiekrīt Kreipānam, ka ņemot vērā to kā Krievijā izlasi nod**sa visi kam nebija slinkums bija labi, ka šajā spēlē parādījās, ka norakstīt krievus nekādi nevar. Un visi ''eksperti'' Krievijā ieskaitot Youtube visus logopēda vizīti gaidošos un arī omulīgo Utkinu visādās studijās bišķi aizrīsies... nu vismaz līdz Ēģiptei kur hvz kā būs

 +16 [+] [-]

, 2018-06-14 20:04, pirms 6 gadiem
Arābi izkatījās kā pēc dzerstiņa- nekāda velme spēlēt.
Slaistījās bezmērķīgi pa laukumu.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-14 20:04, pirms 6 gadiem
Var, protams, krievi gavilēt, bet nedomāju, ka pat mūsu izlase būtu nospēlējusi nevarīgāk, kā arābi. Bet no otras puses – vai tik krievi neizšāva lielāko daļu pilno patronu.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:04, pirms 6 gadiem
Ja fani gan krieviem slikti

  +7 [+] [-]

, 2018-06-14 20:05, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Čempioni
........zagšanā, šņabja dzeršanā, siemušķu graušanā, melošanā ..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: marksis

 +16 [+] [-]

, 2018-06-14 20:05, pirms 6 gadiem
Arābi tādas pelavas ir. Suarezs ar Kavāni izdrāzis Arābu aizsardzību arī

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:06, pirms 6 gadiem
Pelnīta uzvara,fiziski ļoti labi sagatavota komanda (90 min turēt tik augstu presingu,respect)+ pareizi izvēlēta taktika !
Arābiem,bez variantiem,var sākt iet ekskursijās...

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:06, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Milzīgs stadions, PK f-turnīrs, bet tik švaks atbalsts mājiniekiem no līdzjutēju puses.
kad Krievi uzbruka ,tad jau atbalsts bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:07, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Bez Kreipāna laikam nebūtu interesanti, bet nu laiž viņš garām pamatīgi. Vismaz trīs reiz Golovinu par Zobninu nosauca, pat atkartojumos: "Jā, Zobnja savā stilā!"
Par spēli, ko tur teikt - krievi bija labi gatavojušies, arābi ātri saplīsa.
Golovinam 1+2, jāpērk ar steigu, lai gan izskatās, ka vajadzēja paspēt jau pirms čempja.
Jāpērk, jāpērk. Ar tādiem standartiem Del Pjēro un Pirlo var mierīgi baudīt pensiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:07, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Lai gan jāpiekrīt Kreipānam, ka ņemot vērā to kā Krievijā izlasi nod**sa visi kam nebija slinkums bija labi, ka šajā spēlē parādījās, ka norakstīt krievus nekādi nevar. Un visi ''eksperti'' Krievijā ieskaitot Youtube visus logopēda vizīti gaidošos un arī omulīgo Utkinu visādās studijās bišķi aizrīsies... nu vismaz līdz Ēģiptei kur hvz kā būs
Labāk izlasi nenovērtēt,kā to pārvērtēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +5 [+] [-]

, 2018-06-14 20:08, pirms 6 gadiem
Arābi briesmīgi vāji.
Par krieviem uz šāda fona grūti ko teikt. It kā nebija slikti, bet vajadzīgs mazliet nopietnāks pretinieks, lai kaut ko spriestu.
Par komentēšanu piekrītu, brīžiem bija neērti klausīties.

  +9 [+] [-]

, 2018-06-14 20:08, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: 100 punkti neviens šitādu rezultātu neprognozēja
Jā, nevies nedomāja, ka arābi būs atsūtījuši U-17 meiteņu komandu.
Slēpts komentārs: otto13

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:08, pirms 6 gadiem
Arābiem ļoti zems līmenis pasaules čempionātam, vai nu patiešām Ramadanu ievēro. Krievi savukārt izmantoja arābu kļūdas.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:09, pirms 6 gadiem
Skatījos pārbaudes spēli pret Turciju. Šis bija nedaudz labāk, bet tikai uz arābu fona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:10, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Kartejo reizi parliecinos ka nedrikst riikot PK 3. pasaules valstees - nu vispar fanu atbalsts nekaads, stadions ari 50-tos gadus celts skuunis, vismaz Rietumnieks Viljams ar 5min fonogrammu bija limenii, pat Arteemijs ar pivaaru rokas dejoja un dziedaja lidzi 20 gadus vecajiem hiitiem
Jā, tas gan man likās tā pokozaķelno, ka krieviem 2018 gadā dzied Robija Viljamss, kamēr EURO pirms 4 gadiem dziedāja pavisam jaunā Sāra Lāšone (Zara Larsson) un Deivids Geta bija pie pults. Krieviem Viljamss ija ļoti safe un 00s. Redzams kur cilvēki dzīvo pagātnē un kur mūsdienās. Varēja kādu Gnoino, SlavaKPSS vai Oksimironu vismaz tur pasaukt bišķi kaut ko parepot.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:11, pirms 6 gadiem
dvieļagalvu karsējējmeiteņu grupa pa krūmiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-06-14 20:12, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Kartejo reizi parliecinos ka nedrikst riikot PK 3. pasaules valstees - nu vispar fanu atbalsts nekaads, stadions ari 50-tos gadus celts skuunis, vismaz Rietumnieks Viljams ar 5min fonogrammu bija limenii, pat Arteemijs ar pivaaru rokas dejoja un dziedaja lidzi 20 gadus vecajiem hiitiem
dalbajob, tu teici ,ka Krievi padirsīs Arābiem

  -2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:12, pirms 6 gadiem
Krievija izkluš no grupas pēc tam apstāsies, jo pretī būs Spānija vai Portugāle

  +4 [+] [-]

, 2018-06-14 20:12, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, tas gan man likās tā pokozaķelno, ka krieviem 2018 gadā dzied Robija Viljamss, kamēr EURO pirms 4 gadiem dziedāja pavisam jaunā Sāra Lāšone (Zara Larsson). Redzams kur cilvēki dzīvo pagātnē un kur mūsdienās. Varēja kādu Gnoino, SlavaKPSS vai Oksimironu vismaz tur pasaukt bišķi kaut ko parepot.
Tev tā nedaudz zināšanai,ne jau krievi nosaka kas dziedās PČ atklāšanā.
Varbūt viņi arī sūtītu tevis minētos,ja tiem būtu teikšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:14, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Baumo ka Gjima Bilans aizdzeeries tapec izsauca pa 2 ljamiem uz 5min fonogrammu pashu niisto Rietumu popsa karali Viljamu
oficiālajā dziesmā pat Vilu Smitu no kapa izcēla, nez gan vai krieviem pie šī garadarba bija kas sakāms...
https://www.youtube.com/watch?v=V15...

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:15, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Bez Kreipāna laikam nebūtu interesanti, bet nu laiž viņš garām pamatīgi. Vismaz trīs reiz Golovinu par Zobninu nosauca, pat atkartojumos: "Jā, Zobnja savā stilā!"
Par spēli, ko tur teikt - krievi bija labi gatavojušies, arābi ātri saplīsa.
Golovinam 1+2, jāpērk ar steigu, lai gan izskatās, ka vajadzēja paspēt jau pirms čempja.
Cerams, ka neaizsēdēsies Krievijā. Piemēru netrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:18, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev tā nedaudz zināšanai,ne jau krievi nosaka kas dziedās PČ atklāšanā.
es ļoti šaubos, ka krievi tur neko nenosaka... no kā tad tur Guetta radās pagājušogad? Francūzis. Labi krieviem tagad nav tāda kalibra slavenības, bet tikpat labi Kygo varēja kādu vai nezinu kas tur tagad ir bišķi svaigāks ne pirmā lieluma kadrs... un gan jau kādu jaunu krievieti, ja ne reperus kaut kur varēja iebāzt tajā visā pasākumā.

Bet neesmu pētījis kas tur ko izvēlas. Jebkurā gadījumā Viljamss protams ir normāla izvēle, vnk redzams kurš uz ko liek uzsvaru. Viljamss ir ļoti ''safe'' izvēle, nevienam pret viņu nekas nebūs, bet no otras puses varēja būt kas svaigāks un interesantāks

Un es nesaku, ka ar tiem būtu labāk, vai kādiem jauniem dīdžejiem. Man ne pārāk patika Guetta uz Euro, bet es tikai izsakos par to kādas kam ir prioritātes. Nez vai krieviem tur 0 teikšana bija par to kādu priekšnesumu veidot.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:18, pirms 6 gadiem
no way, Juve jau bija gatava pa 20mil, tikai lieta netika nokartota pirms PK. Tagad gribetaju bus vairak, attiecigi ari cena visticamak.
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka neaizsēdēsies Krievijā. Piemēru netrūkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:19, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Muti pa augumam kepka Darbu atradi???
sen jau tizleni

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:19, pirms 6 gadiem
Mjā, švaki švaki... kā tāda sauda Arābija vispār tika uz finālturnīru. Normāls pēriens...😎
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:21, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: 7 speles shitaja skuuni tiks aizvaditas??? Shausmas...
Kāpēc šķūnī?

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:21, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Ko shakira neko???
https://www.youtube.com/watch?v=pG_...

laikam šis, lai gan nez... nekas dižs nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:22, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Ne viss, kas ir mūsdienīgs pēc gadiem, atbilst laika gaitai, it sevišķi mūzikā Piemēram, tāds Zodiaks vai Space vēl joprojām skan krietni aktuālāk mūsdienām, nekā kaut kāds tur smirdošs nēģeru reperis, kurš pat notis neprot ne lasīt ne saprast
nu es nesaku, ka citādi būtu labāk, vnk interesanti paskatīties uz dažādām izvēlēm

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:23, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Pat zalaajs atgadina 90-to gadu beigas, es domaju ka partraukumos tur Svetochkas ar udens spainiem skraida un laista pat
Stulbs tu esi, ko tur vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:23, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu es nesaku, ka citādi būtu labāk, vnk interesanti paskatīties uz dažādām izvēlēm
Tev vēlreiz pateikt,ka tā nebija krievu izvēle ? Vēlreiz saku,ja krieviem būtu teikšana,gan jau Pugačova ar Kirkorovu pa skatuvi lakstītu tev par prieku. Fifa to pasākumu organizē,nevis Krievija.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos, tev tik lēta deju popsa, pesidoelektronika un pērtiķu reps interesē
Ko tu gribi viņš tak padsmitnieks. 15-16 gadus vecs.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:24, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Skatos, tev tik lēta deju popsa, pesidoelektronika un pērtiķu reps interesē
nav runa par to kas interesē, bet par tādu vārdu kā zeitgeist... noķert ''laikmeta garu''
ja šis laikmeta gars ietver melnu reperi kam ir dziesma ''panda, panda, panda, prrraaaa... i got broads in Atlanta'' nu var jau būt pēc gadiem to neviens neatcerēsies, bet tas ir tas, kas ir tagad, nevis pirms 20 vai 30 gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:25, pirms 6 gadiem
vienīgi nepatika ,ka skatītāji bij atnākuši skatīties baletu , jo nu,kad Arābiešiem bija bumba gaidiju ,kad sekos ūjināšana

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:26, pirms 6 gadiem
re kur krievu oficiālā dziesma un ... laikam labākā no visām

https://www.youtube.com/watch?v=LJ2...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:26, pirms 6 gadiem
Žaļie arābi bija vājākā komanda kādu esmu redzejis PK. Viņi pat Baltijas kausu neuzvarētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:27, pirms 6 gadiem
Te tev nedaudz - https://www.youtube.com/watch?v=s8d...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:28, pirms 6 gadiem
Pjat nol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:28, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ........zagšanā, šņabja dzeršanā, siemušķu graušanā, melošanā ..........
Aizmirsi vēl latviešu kaitināšanu sportacentrā

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:29, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Zheel ka PK driz klus par seetas turniru ar 48 bliceem
Tieši otrādi. Viņi netaisās mainīt atlases kārtību ļaujot visādām pelavām kvalificēties kamēr Eiropā un DA sišanās ne pa jokam un spēcīgām izlasēm jāpaliek mājās. 48 komandas neatrisinās pelavu problēmu, bet vismaz tādas komandas kā Itālija, Nīderlande, Čīle nepaliks aiz borta.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:29, pirms 6 gadiem
Kreipāna pērle:
"Bumba šķērso laukuma ekvatoru (jeb viduslīniju)."

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:29, pirms 6 gadiem
Krievus mēs mīlam par viņu vēlmi vienmēr skriet ar galvu pierē un kāpt uz visiem grābekļiem pēc kārtas. Un nemīlam par to, ka viņi mūs aiz rokas velk līdzi (vai grib vilkt) šajās avantūrās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:30, pirms 6 gadiem
cloud rakstīja: Arābi izkatījās kā pēc dzerstiņa- nekāda velme spēlēt.
Slaistījās bezmērķīgi pa laukumu.
Tas nav dzerstiņš. Tas ir balagāns, kurā pa nakti spaida aitas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:32, pirms 6 gadiem
Tracināja tas, ka komentētāji izteikti atbalstīja krievus. Vai tiešām tik grūti būt neitrāliem?

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:32, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man vismaz ir kaut kāda muzikāla izglītītība, ne tikai akadēmiska, arī tā saucamā "mūsdienu populārās un džeza mūzikas" lauciņā (bija tāda specialitāte, kuru USA studēju) Varu puslīdz droši apgalvot, ka mūscdienu deju popsa praktiski ne ar ko neatšķiras no tās, kura dominēja 80.jos un 90. jos gados Bet, re tev, atrodas tādi kadri, kuri apgalvo, ka tā ir " mūsdienīgāka" Da ne vella! Vienīgā šķirba ir ierakstu kvalitāte, nekas vairāk, ciparu ieraksti tomēr dara savu,tacū ņemot vērā tīri muzikālas idejas, gājienus, radošos domu lidojumus, mainījies nav praktiski NEKAS!
+ Tās dziesmas no 80 tajiem 90,cilvēki atceras vēl šo balto dienu,bet to mūsdienīgo aizmirst pēc mēneša.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-14 20:33, pirms 6 gadiem
Piebildīšu, ka arābiem šodien beidzas Ramadāns - uz nākamajām spēlēm saēdīsies gaļu, kefīru un pīrāgus un, iespējams, varēs paskriet.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:33, pirms 6 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Tracināja tas, ka komentētāji izteikti atbalstīja krievus. Vai tiešām tik grūti būt neitrāliem?
Lepni sauca Putinu par Prezidentu.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:34, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: istaa muzika ir taa kas tapusi rijot cucingalu un dzerot miizalu
Tev kādi normāli argumenti arī būs? Nu tādi bez lamāšanās un citu aizvainošanas. Tagad tu vienkārši parādi savu intelekta līmeni, kurš ir katastrofāli zems.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:35, pirms 6 gadiem
cloud rakstīja: Arābi izkatījās kā pēc dzerstiņa- nekāda velme spēlēt.
Slaistījās bezmērķīgi pa laukumu.
Putins esot nopircis sho speeli- uzvaru !!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:35, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Man vismaz ir kaut kāda muzikāla izglītītība, ne tikai akadēmiska, arī tā saucamā "mūsdienu populārās un džeza mūzikas" lauciņā (bija tāda specialitāte, kuru USA studēju) Varu puslīdz droši apgalvot, ka mūsdienu deju popsa praktiski ne ar ko neatšķiras no tās, kura dominēja 80.jos un 90. jos gados Bet, re tev, atrodas tādi kadri, kuri apgalvo, ka tā ir " mūsdienīgāka" Da ne vella! Vienīgā šķirba ir ierakstu kvalitāte, nekas vairāk, ciparu ieraksti tomēr dara savu, taču, ņemot vērā tīri muzikālas idejas, gājienus, radošos domu lidojumus, mainījies nav praktiski NEKAS!
nav runa pat par to, un nē - man 15 bija pirms 15. Es tikai neredzu jēgu tā kā daži RS šoferi 50 gadu vecumā braukt ar džinsu jaku un zirgasti autobusā un klausīties Depeche Mode vai vēl ko visu laiku. Laiks iet uz priekšu, es varu uzlikt The Doors, Beatles, Queen u.t.t. un paklausīties, vai arī Post Melone, Kendriku vai nezinu... kaut vai kaut kādu melno reperi, kurš kaut ko nesaprotamu runā, lai saprastu kas tas ir. Nav jāiestrēgst un jādzīvo visu laiku kaut kādā pagātnē un jātur tas par etalonu. Es neticu ''make XXX great again'' idejām, es neticu tam ka atgriežoties pagātnē mums būtu kas labāks un jautājums - vai tur bija kas labāks kopumā. Jādzīvo no šodienas uz priekšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:35, pirms 6 gadiem
Zinot kādi ir krievi. esmu pārliecināts ka visi tur parijušies dopingu

  +4 [+] [-]

, 2018-06-14 20:36, pirms 6 gadiem
Saūda Arābija izrādījās 5x vājāki,nekā gaidīju.To ,ka šajā mačā bija jāuzvar Krievijai,gan šaubu nebija.Plats solis pretīm 1/8 finālam ,kur arī viņu sapnis izbeigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:39, pirms 6 gadiem
Šeit vairs laikam nav tik svarīgi, kura komanda kuru ar kādu rezultātu uzvar... Tādas spēles būs vēl. Drīzāk FIFA jādomā par pielaisto komandu futbola spēles kvalitāti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:39, pirms 6 gadiem
alguns rakstīja: Saūda Arābija izrādījās 5x vājāki,nekā gaidīju.To ,ka šajā mačā bija jāuzvar Krievijai,gan šaubu nebija.Plats solis pretīm 1/8 finālam ,kur arī viņu sapnis izbeigsies.
Tavus vārdus dievam ausī. Domāju ka krievu sapņi tālāk par tevis minēto nemaz nesniedzas. Ja palasīt to komentārus,tad viņi gaidīja trīs zāģus pamatā ! Principā jau tagad turnīrs ir izdevies. Katrs nākamais solis būs aiz sapņu robežām. Nav jau hokejs.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:41, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Lepni sauca Putinu par Prezidentu.
nuuu.... pie mums daudzi Ulmani arī sauc par prezidentu Lai gan Putins vismaz kaut kādos ceļos un maksimāli atvieglojot uzdevumu un pagarinot termiņus ir tur ievēlēts, kamēr Ulmani uz kabinetu pavadīja aizsargi ar ieročiem rokās un neviens viņu nekur nevēlēja.

Man šķiet, ka Ulmani tieši tā okupācija izglāba. Paliktu viņš pie varas 20 un vairāk gadus, tad arī varēja beigt pie laternas staba kā Musolīni... vai cietumā. Vai ārzemēs, bēgot no saniknotās tautas. Jo ar šitiem diktatoriem tā ir, ka viņu panākumi nav ilglaicīgi. Putins arī 7-8 gadus uzlaboja dzīvi Krievijā. Kādi gadi 8-10 arī ir diktatoru panākumu ilgākais termiņš, pēc tam jau sakāpj galvā un sāk parādīties draugi kuriem izdalīt naudu un nevēlēšanās klausīties kritikā u.t.t. Interesanti ir paskatīties uz dažiem diktatoriem Āzijā, tur ir veiksmes stāsti, bet D-Koreja, Singapūra u.t.t. attīstītājās, jo diktatori pa mazam atdeva varu tautai un valstis demokratizējās. Ja ar Krieviju tā kaut kur ap 2008. gadu notiktu, tad es nešaubos, ka arī šobrīd ļoti iespējams tur vidējā alga būtu lielāka kā Baltijā vai apmēram vienāda.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:41, pirms 6 gadiem
neziniitis51 rakstīja: Šeit vairs laikam nav tik svarīgi, kura komanda kuru ar kādu rezultātu uzvar... Tādas spēles būs vēl. Drīzāk FIFA jādomā par pielaisto komandu futbola spēles kvalitāti!
no 2026. gada būs 48 komandas, tad parunāsim par kvalitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:42, pirms 6 gadiem
zigiss rakstīja: forši kā sejā visiem Latvijas "ekspertiem" - tipa šī būšot WC vēsturē garlaicīgākā atklāšanas spēle .. tik smieklīgi, cik cilvēki ir iedomīgi
Bija jau arī visgarlaicīgākā, bez intrigas, jo arābi bija ļoti vāji

  -2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:44, pirms 6 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Bija jau arī visgarlaicīgākā, bez intrigas, jo arābi bija ļoti vāji
Arābi atšķirībā no Latvijas vismaz pāri centram tika un pāris reizes uzsist pa vārtiem mēģināja. Domāju, ka ja spēlētu mūsējie, tad krievi būtu iesituši 2-3 vārtus vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:45, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls, 20:39, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt
pirma un pedeja uzvara, ka es te rakstu.

Pilnīgi piekrītu,jo nākošajos divos mačos būs neizšķirti,pieci punkti un otrā vieta grupā.1/8 pretī Portugāle.Tas pēc manām prognozēm.kā būs dzīvē,to redzēs,jo šodien liku tikai 1-0 krievu labā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:45, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nuuu.... pie mums daudzi Ulmani arī sauc par prezidentu Lai gan Putins vismaz kaut kādos ceļos un maksimāli atvieglojot uzdevumu un pagarinot termiņus ir tur ievēlēts, kamēr Ulmani uz kabinetu pavadīja aizsargi ar ieročiem rokās un neviens viņu nekur nevēlēja.

Man šķiet, ka Ulmani tieši tā okupācija izglāba. Paliktu viņš pie varas 20 un vairāk gadus, tad arī varēja beigt pie laternas staba kā Musolīni... vai cietumā. Vai ārzemēs, bēgot no saniknotās tautas. Jo ar šitiem diktatoriem tā ir, ka viņu panākumi nav ilglaicīgi. Putins arī 7-8 gadus uzlaboja dzīvi Krievijā. Kādi gadi 8-10 arī ir diktatoru panākumu ilgākais termiņš, pēc tam jau sakāpj galvā un sāk parādīties draugi kuriem izdalīt naudu un nevēlēšanās klausīties kritikā u.t.t. Interesanti ir paskatīties uz dažiem diktatoriem Āzijā, tur ir veiksmes stāsti, bet D-Koreja, Singapūra u.t.t. attīstītājās, jo diktatori pa mazam atdeva varu tautai un valstis demokratizējās. Ja ar Krieviju tā kaut kur ap 2008. gadu notiktu, tad es nešaubos, ka arī šobrīd ļoti iespējams tur vidējā alga būtu lielāka kā Baltijā vai apmēram vienāda.
Tev kaut kas baigi galvā ir saputrojies. Un starp citu, vidējā alga raškā tagad ir ļoti līdzīga Baltijas vidējai algai

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:46, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: no 2026. gada būs 48 komandas, tad parunāsim par kvalitāti
Papua-Jaungvineja vs Swazilenda

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:46, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Shitie muhamedi ar Petrovicha koka kluchiem mocijas un netika galaa, vajaka PK izlase
Vai tad nedzirdēji, ka Kreipis teica ka viņi pret koka klučiem spēlēja ar 2-3 sastāvu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:47, pirms 6 gadiem
Komentāri...Nu psc te 95% tiešām pilnīgi bezcerīgi cilvēki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:47, pirms 6 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Arābi atšķirībā no Latvijas vismaz pāri centram tika un pāris reizes uzsist pa vārtiem mēģināja. Domāju, ka ja spēlētu mūsējie, tad krievi būtu iesituši 2-3 vārtus vairāk.
Nekādu atšķirību tur neredzēju. Tādi paši koka kluči

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:49, pirms 6 gadiem
Ja būtu jāspēlē šodien tad LV arābiem stabili zaudētu ar 3 vai 4-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 20:50, pirms 6 gadiem
familyguy rakstīja: Komentāri...Nu psc te 95% tiešām pilnīgi bezcerīgi cilvēki
Mums visas cerības uz tevi, mūlāp!

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:50, pirms 6 gadiem
nerunaajat lieku krievi bija labaaki (es personiigi atstaatu savaa pie 80 rangaa) es runaaju peec speeles... domaaju urugvaja vinjus parpleesis pushu bet ar egjipti vis buus atkariigs vai kaads maacees salahaam labu pasu padot viens vinjsh neko neizdariis

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:50, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tev kaut kas baigi galvā ir saputrojies. Un starp citu, vidējā alga raškā tagad ir ļoti līdzīga Baltijas vidējai algai
Uz papīra Krievijā - 600 eiro
Igaunijā - 1242
Latvijā - 985
Lietuvā - 895

Uz rokas Krievijā - 521
Igaunijā - 1052
Latvijā - 733
Lietuvā - 700

Pie tam starpība pēdējos gados tikai aug. Pie tam Krievijā ir lielāka nevienlīdzība - ja Maskavā un St.Pēterburgā algas ir lielākas, tad daudzos reģionos zemā līmenī... 14-16 000 rubļu (190-240 eiro). Ir vietas kur bērnudārza audzinātājām piem. zem 10000 maksā un skolotājiem knapi pāri... tie ir 170 -180 eiro mēnesī.

Reāli protams šie skaitļi visās valstīs ir lielāki kā faktiskā vidējā alga, bet šobrīd, sevišķi jau ar Igauniju, starpība ir visai nozīmīga.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:51, pirms 6 gadiem
hokejafaaans rakstīja: Tev kādi normāli argumenti arī būs? Nu tādi bez lamāšanās un citu aizvainošanas. Tagad tu vienkārši parādi savu intelekta līmeni, kurš ir katastrofāli zems.
Šitam nabagam gadi labumā nenāk. Diemžēl. Likās perspektīvs čalis, bet- nekā ((
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 20:53, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Uz papīra Krievijā - 600 eiro
Igaunijā - 1242
Latvijā - 985
Lietuvā - 895

Uz rokas Krievijā - 521
Igaunijā - 1052
Latvijā - 733
Lietuvā - 700

Pie tam starpība pēdējos gados tikai aug. Pie tam Krievijā ir lielāka nevienlīdzība - ja Maskavā un St.Pēterburgā algas ir lielākas, tad daudzos reģionos zemā līmenī... 14-16 000 rubļu (190-240 eiro). Ir vietas kur bērnudārza audzinātājām piem. zem 10000 maksā un skolotājiem knapi pāri... tie ir 170 -180 eiro mēnesī.

Reāli protams šie skaitļi visās valstīs ir lielāki kā faktiskā vidējā alga, bet šobrīd, sevišķi jau ar Igauniju, starpība ir visai nozīmīga.
Vienmēr licies interesanti, kur mums tik daudz to darbu, kuros ir tādi cipari, ka var pat tāda vidējā sanākt.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 20:53, pirms 6 gadiem
Artudito rakstīja: Latvijas izlase varbūt pat nebūtu 5 ielaiduši. Saūda Arābija izskatījas tik ļoti negatava. Kas attiecas uz komentēšanu - šī bija spēle, kur prasījās tikai vienu pašu Anatoliju, parasti komentētāji viens otru papildina, te drīzāk likās, ka traucē. Vārtu attiecība būs laba, tas šo vieglo grupu varbūt pat saasinās Ēģiptei pirmajām kārtām, jo, ja tā zaudēs Urugvajai, tad pret Saūdu Arābiju arī vajadzēs daduz sasist un cerēt, ka Krievus apsēlē, protams.
Es to otru labāk izvēlētos, viņš vismaz runāja padziļināti par to kas laukumā notiek.

p.s. ja krievi chempionātu varēja nopirkt, tad kāpēc, lai spēli nevarētu, kaut kā nedaudz aizdomīgi it sevišķi uz pēdējo rezultātu fona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:54, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Vienmēr licies interesanti, kur mums tik daudz to darbu, kuros ir tādi cipari, ka var pat tāda vidējā sanākt.
Nodokļi nost un tu iegūsti ciparu, kas patiesībā ir diezgan reāls...

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:54, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Tu man kafijas dzirnavinas jau cik gadus taisi, a???
ko tu te d..rs ) teicu, ka varu īpašu dizainu uzbliezt, bet tas nav par velti.. kkur pazudi ar savu vēlmi, cik atceros )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:55, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tev kaut kas baigi galvā ir saputrojies. Un starp citu, vidējā alga raškā tagad ir ļoti līdzīga Baltijas vidējai algai
Ļoti līdzīga nav. It sevišķi, ja salīdzina ar Igauniju...

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:55, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: gan jau banaanu noravu
))

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:55, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nodokļi nost un tu iegūsti ciparu, kas patiesībā ir diezgan reāls...
Bet viņš jau arī rakstīja, ka mums 985 uz papīra un pēc nodokļiem 733 uz rokas, tāpēc brīnos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:56, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Jaa, tie 700+ uz rokas taads mistisks cipars liekas, ipashi nemot veraa ka uz katra stura maximaa max 300EUR uz rokas sanem visas kasieres,grushciki,pardeveji uttt kas ir MILZIGS skaits!!!
Jā, un ņemot vērā to, ka mums Latvijā ir tikai veikali un veikalu ofisi.

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:56, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Bet viņš jau arī rakstīja, ka mums 985 uz papīra un pēc nodokļiem 733 uz rokas, tāpēc brīnos.
Nu, kas tur ko brīnīties... Rīga noteikti pamatīgi paceļ vidējo līmeni valstī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 20:58, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Tur jau taa lieta, aptuveni taa ir 100 darba vietas pa 400EUR uz rokas un tam preti kadas 10 ar tiem 700+ UZ ROKAS!!! nu tas cipars ir galigi no pirksta izzists, zinot musu 100 gudras galvas, vnk mierina mirstigo tautu ar falshiem skaitliem lai mazak shumejas
Vēlēšanas tuvojās, tie cipari statistikās tikai augs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:00, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Jā, un ņemot vērā to, ka mums Latvijā ir tikai veikali un veikalu ofisi.
Veikalu ofisos 300 eiro nemaksā Katrā ziņā, šobrīd esam krietni tuvāk nabagāko veco ES valstu līmenim (Portugālei, Grieķijai), nekā pirms 10-20 gadiem... Domāju, ka tās arī apsteigsim, bet nu Skandināvijas līmeni laikam mums mūsu dzīves laikā neredzēt

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:01, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Vēlēšanas tuvojās, tie cipari statistikās tikai augs.
Tad jau sūdīgi melo,kaut kā baigi knapinās

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:02, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Vienmēr licies interesanti, kur mums tik daudz to darbu, kuros ir tādi cipari, ka var pat tāda vidējā sanākt.
Manā uzņēmumā vidējā laikam ir augstāka, bet tur pirmais noteikums jau ir ļoti laba angļu valoda un datorprasmes virs fb pētīšanas, kas jau atmet daudzus potenciālos kandidātus. IT nozarē mums minimālā jau ir kādi 950 uz rokas, bet nu tur atkal vajag jau vērā ņemamu pieredzi, angļu valodu u.t.t.
Bet skolotājiem un policistiem ar kaut kādu stāžu šobrīd 700 eiro droši vien arī ir vidējā.

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:03, pirms 6 gadiem
Domāju ka ļoti daudziem alga pat uz rokas ir 1000+. Normāls amatnieks metālapstrādē, kokrūpniecībā, tagad ari celtniecībā tādas algas ir

  +3 [+] [-]

, 2018-06-14 21:03, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Uz papīra Krievijā - 600 eiro
Igaunijā - 1242
Latvijā - 985
Lietuvā - 895

Uz rokas Krievijā - 521
Igaunijā - 1052
Latvijā - 733
Lietuvā - 700

Pie tam starpība pēdējos gados tikai aug. Pie tam Krievijā ir lielāka nevienlīdzība - ja Maskavā un St.Pēterburgā algas ir lielākas, tad daudzos reģionos zemā līmenī... 14-16 000 rubļu (190-240 eiro). Ir vietas kur bērnudārza audzinātājām piem. zem 10000 maksā un skolotājiem knapi pāri... tie ir 170 -180 eiro mēnesī.

Reāli protams šie skaitļi visās valstīs ir lielāki kā faktiskā vidējā alga, bet šobrīd, sevišķi jau ar Igauniju, starpība ir visai nozīmīga.
Cilvēks, kas kaut ko sajēdz no statistikas zinātu, ka "vidējā alga" ir pamatīgs mīts un daudz vērtīgāks jēdziens ir biežākā alga, kas LV ne tuvu nav tik liela, kā norādītā. Paņem vienu LB bosu un 100 minimālās algas un būs tev smuki cipari. +Daļa to savu tūkstoti pelna strādajot mēnesi rukājot pa 12 stundām bez brīvdienām.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:05, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cilvēks, kas kaut ko sajēdz no statistikas zinātu, ka "vidējā alga" ir pamatīgs mīts un daudz vērtīgāks jēdziens ir biežākā alga, kas LV ne tuvu nav tik liela, kā norādītā. Paņem vienu LB bosu un 100 minimālās algas un būs tev smuki cipari. +Daļa to savu tūkstoti pelna strādajot mēnesi rukājot pa 12 stundām bez brīvdienām.
Nu, skatoties kā gāž veikalus riņķī, un mašīnas vairāk nekā cilvēku, tad man šķiet, ka naudas valstī ir pat vēl vairāk, daudzi oficiāli saņem 400, bet pa stūriem sagrabina vēl tikpat un vairāk...

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:06, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tad jau sūdīgi melo,kaut kā baigi knapinās
Acīmredzot šejienes iedzīvotājiem daudz nevajag.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:08, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Acīmredzot šejienes iedzīvotājiem daudz nevajag.
Tagad tādi laiki pienākuši,ka jādomā ko runā.

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:08, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Cilvēks, kas kaut ko sajēdz no statistikas zinātu, ka "vidējā alga" ir pamatīgs mīts un daudz vērtīgāks jēdziens ir biežākā alga, kas LV ne tuvu nav tik liela, kā norādītā. Paņem vienu LB bosu un 100 minimālās algas un būs tev smuki cipari. +Daļa to savu tūkstoti pelna strādajot mēnesi rukājot pa 12 stundām bez brīvdienām.
Jā, protams tas ir mīts, bet to mītu visur mēra vienādi, tāpēc tas ir kaut kāds rādītājs. Protams, tad vēl var skatīties kurā valstī algas ir vienlīdzīgākas un kurā ne un tā skatīties, bet es apšaubu to, ka Krievijā ir vienlīdzīgāks algu sadalījums kā pie mums. To arī rāda statistika, ka Baltijai ar to nav spīdoši, bet krieviem vēl sliktāk - kamēr baltkrieviem un ukraiņiem šajā ziņā veicas labāk kā Baltijai.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_...

  +5 [+] [-]

, 2018-06-14 21:09, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, skatoties kā gāž veikalus riņķī, un mašīnas vairāk nekā cilvēku, tad man šķiet, ka naudas valstī ir pat vēl vairāk, daudzi oficiāli saņem 400, bet pa stūriem sagrabina vēl tikpat un vairāk...
Tas, ka tu strādā un nopelni 400 eiro vienā vietā ir tava alga. Vidējā alga nepieaug no tā ja papildus ir haltūras vai otrais darbs. Tad tu arī saņem 400 eiro algas nevis 800 eiro algu.800 eiro ir tavi ienākumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:10, pirms 6 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: pirma un pedeja uzvara, ka es te rakstu.
nu nu un kas būs ja nebūs pēdējā????

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:10, pirms 6 gadiem
KrisitisOZO rakstīja: Acīmredzot šejienes iedzīvotājiem daudz nevajag.
Neesmu nevienu redzējis, kas ķer kaifu no mūsu statistikas Bet zinot mūsu ierēdņu pārcentību, pieļauju, ka tie cipari nemaz nav sagrozīti. Grieķi, itāļi - tie vairāk tos ciparus groza.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 21:13, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, protams tas ir mīts, bet to mītu visur mēra vienādi, tāpēc tas ir kaut kāds rādītājs. Protams, tad vēl var skatīties kurā valstī algas ir vienlīdzīgākas un kurā ne un tā skatīties, bet es apšaubu to, ka Krievijā ir vienlīdzīgāks algu sadalījums kā pie mums. To arī rāda statistika, ka Baltijai ar to nav spīdoši, bet krieviem vēl sliktāk - kamēr baltkrieviem un ukraiņiem šajā ziņā veicas labāk kā Baltijai.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_income_equality
Mūsu fraņču "leģionārs" ļoti labi pateica par rādītājiem. Daudzās valstīs -ASV, Kanāda, UK utt. vidējo un minimālo norāda ar stundas likmi nevis gatavu summu. Es pazīstu gruščikus un logu mazgātajus, kas pelna pat virs vidējās algas Latvijā, tikai viņi strādā krietni ilgāk par parastu biroja un pat Maksimas darbinieku un tikpat kā bez brīvdienām. Ja pārrēķinātu uz parastu 8 stundu darba dienu ar 40 stundām nedēļā - kapeikas vien sanāktu.

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:14, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Pashi krievi sak lai Piteraa un Maskovijaa norm dzivotu ir japelna 100k rubuli, kas ir kkadi 1500-1600EUR un daudzi to ari pelna, kamer sadzhas Siberijaa cits pelna 10-15k menesi Tik traki mums tomer nav!!!
nu jāņem arī vērā cik maksā īre/hipotēka... piem Stokholmā jā tu saņem 2900 eiro piem. uz rokas kas ir reāli vidējā un tad atdod 1400 par dzīvokli mēnesī, jā tev paliek pāri vairāk kā LV, bet tad tu sāc domāt par to, ka ja tu dzīvo kā cilvēks, nevis vagončikā vai komunālajā dzīvoklī, tad super laimes zemes pasaulē neeksistē...
Krievijā vēl ir tie šausmīgie hipotēku procenti pa 11-12%, kas arī čakarē tev iespēju paņemt dzīvokli kredītā...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:14, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Mūsu fraņču "leģionārs" ļoti labi pateica par rādītājiem. Daudzās valstīs -ASV, Kanāda, UK utt. vidējo un minimālo norāda ar stundas likmi nevis gatavu summu. Es pazīstu gruščikus un logu mazgātajus, kas pelna pat virs vidējās algas Latvijā, tikai viņi strādā krietni ilgāk par parastu biroja un pat Maksimas darbinieku un tikpat kā bez brīvdienām. Ja pārrēķinātu uz parastu 8 stundu darba dienu ar 40 stundām nedēļā - kapeikas vien sanāktu.
Tu nemāki rakstīt franču!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:17, pirms 6 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev vēlreiz pateikt,ka tā nebija krievu izvēle ? Vēlreiz saku,ja krieviem būtu teikšana,gan jau Pugačova ar Kirkorovu pa skatuvi lakstītu tev par prieku. Fifa to pasākumu organizē,nevis Krievija.
Gan jau spēlētu uz balalaikām.
одна палка, два струна это родина моя
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:17, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Vienaa XX mahimaa strada uz kadiem 300 darboniem kas pelna 2.70EUR/h!!! nozhelojami jateic, tapec ir neskaidrs kur taadus ciparus rauj ja lielveikalos visi strada 150-160h menesi un sanem kapeikas
Elementāri - klāt iet visi tie, kam algas ir 3 un vairāk K mēnesī, klāt iet tie, kas saņem to tūkstoti, bet rukā vairāk kā 160h mēnesī un tā savācās milzu summas, tikai nav laika dzīvot. Šo to piepušķo bonusam un dzīvojam skaisti un bagāti, valstī krīze beigusies un veiksmes stāsti izdevušies. Klāt iet arī sportisti - iedomājies piemest, piemēram vefiešus vai dinamiešus un viņu algas pie 1 Maximas veikaliņa algām. Smuki rādītāji, ne?

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:18, pirms 6 gadiem
Agris 77 rakstīja: Gan jau spēlētu uz balalaikām.
одна палка, два струна это родина моя
Diez vai ir kāda tauta pasaulē,kura kaunētos no savas kultūras,lai cik šokējoša tā neliktos svešzemniekiem. Manuprāt labāk neatkārtojams savs,nekā kāds švaki atkārtojams pakaļdarinājums. Pēc kura vēl vairāk par tevi ierēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:19, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Redzi, normālajās valstīs visu rēķina stundās, nevis mēnešos Cik stundas nedēļā ir jānorukā pe tevis, lai saņemtu tos 950 eirikus par mēnesi? Man, piemēram, ir STROGA ne vairāk par 39 stundām nedēļā, piektdiena vienmēr īsā diena, strādāšanu naktīs un brīvdienās pat neapspriežu ar darba devēju
Man ir 23 brīvdienas gadā, 20 oficiālās un 3 no darbavietas. Latvijas brīvdienas visas. Virsstundas šajā darbā nezinu, pagaidām nav bijušas.
1450 eiro uz papīra, tas ir 8 stundas katru darbadienu mēnesī (izņemot oficiālās svētku dienas).
Tas nav nekas nereāls, ja tu strādā kādā no zviedru bankām, Lattelecom, LMT vai kādā lielajā uzņēmumā un ja tev ir pāris gadu stāžs, kura laikā tu esi bišķi kāpis uz augšu pa kāpnēm. IT projektu vadītāji vai kaut kādi star programmetāji vispār Latvijai fantastiskas summas pelna, protams tur gan ir vairāk tās virsstundas un nervu čakars u.t.t., bet tas ir tā jebkurā valstī - lielu algu par neko nemaksā. Ir tikai tādi cilvēki, kas to spiedienu labi tur un citi, kurus tas iztukšo. Un dažiem protams ir apbrīnojamas spējas izdarot ļoti maz turēties pie tā amata un pat kāpt uz augšu.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:20, pirms 6 gadiem
Vnk
Kaifs !

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:21, pirms 6 gadiem
Krievi nodemonstrēja kā jāspēlē īsts futbols ! 5-0 .. es prognozēju tikai 3-0 ! malači, malači, malači !

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 21:21, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man ir 23 brīvdienas gadā, 20 oficiālās un 3 no darbavietas. Latvijas brīvdienas visas. Virsstundas šajā darbā nezinu, pagaidām nav bijušas.
1450 eiro uz papīra, tas ir 8 stundas katru darbadienu mēnesī (izņemot oficiālās svētku dienas).
Tas nav nekas nereāls, ja tu strādā kādā no zviedru bankām, Lattelecom, LMT vai kādā lielajā uzņēmumā un ja tev ir pāris gadu stāžs, kura laikā tu esi bišķi kāpis uz augšu pa kāpnēm. IT projektu vadītāji vai kaut kādi star programmetāji vispār Latvijai fantastiskas summas pelna, protams tur gan ir vairāk tās virsstundas un nervu čakars u.t.t., bet tas ir tā jebkurā valstī - lielu algu par neko nemaksā. Ir tikai tādi cilvēki, kas to spiedienu labi tur un citi, kurus tas iztukšo. Un dažiem protams ir apbrīnojamas spējas izdarot ļoti maz turēties pie tā amata un pat kāpt uz augšu.
Tu, taču saproti, ka tevis nosauktais ir absolūtais mazākums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:22, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Njaa, vel jau nak visadi direktorini un valdes sedoshie kas NEKO nedarot sanem 3-5 pakas menesi, tad vel juristini,advokati,visadi bunkusini kas pa 1 sashemotu uznemumu deklaree 100 pakas gadaa un vel paris ljamus iebazhot kabatas
Būtu interesanti vai pie tās statistikas pieskaita arī to pašu Porziņģi, Bertānu un citus ārzemju sprtistus, dziedātajus utt. Jo tie vien labi paceltu vidējos rādītājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:24, pirms 6 gadiem
jā, interesanti gan.. nez kāpēc daudzi letiņi uz RUS brauc pelnīt naudu
Tu paskaties Maskavas cenas , umņik.. un to čiriku stundā arī LV var nopelnīt

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:25, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Vot shis tiesham labs jautajums, ja vel piemeram visadi bukarti un Gjinamas parmaksatie darzeni naak klat, tad tiesham tur paris kontrakti smuki pacel visu uz augshu
Vietējie sportisti tajā skaitā arī Dinamo gan jau ka iet klāt. Interesantāk tieši par ārzemniekiem un, piemēram, LOK vienībām - vai to LOK finansejumu tiem pašiem Dukuriem, Ikauniecei utt. arī pieskaita kā "algu"

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:26, pirms 6 gadiem
lauvas_sirds_dinamo_102265443997461 rakstīja: jā, interesanti gan.. nez kāpēc daudzi letiņi uz RUS brauc pelnīt naudu
Tu paskaties Maskavas cenas , umņik.. un to čiriku stundā arī LV var nopelnīt
Cik daudz? Nezinu nevienu, kas būtu krievijā strādājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:27, pirms 6 gadiem
tad aizbrauc un paskaties.. daudzi letiņi rukā rus, un tur naudu rus bankās.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:28, pirms 6 gadiem
lauvas_sirds_dinamo_102265443997461 rakstīja: jā, interesanti gan.. nez kāpēc daudzi letiņi uz RUS brauc pelnīt naudu
Tu paskaties Maskavas cenas , umņik.. un to čiriku stundā arī LV var nopelnīt
Lv to pārsvarā pelnīs laba līmeņa juristi,IT, pašvaldības iestādēs sēdošie, pašnodarbinātie, kam bizness kaut cik aizgājis un firmu "augšas". VIdējam latvietim par parasto 8h darba dienu alga 1,7K mēnesī var tikai sapņos rādīties.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:29, pirms 6 gadiem
lauvas_sirds_dinamo_102265443997461 rakstīja: tad aizbrauc un paskaties.. daudzi letiņi rukā rus, un tur naudu rus bankās.
Daudz esmu bijis krievijā. Nezinu nevienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:32, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu, taču saproti, ka tevis nosauktais ir absolūtais mazākums?
Jā, protams. Bet man šķiet ir jātiecas uz augstākām algām un labākiem darba apstākļiem. Ja mēs visu laiku tikai runāsim par to, ka visi Latvijā dzīvo slikti, tad arī tiem, kas tiešām dzīvo ļoti slikti būs tikai lielāka bezcerība.

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:33, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Būtu interesanti vai pie tās statistikas pieskaita arī to pašu Porziņģi, Bertānu un citus ārzemju sprtistus, dziedātajus utt. Jo tie vien labi paceltu vidējos rādītājus.
Porziņģis jau US rezidents.
bet nav grūti izrēķināt par cik viens parasts miljonārs (alga gadā 1 000 000) palielina vidējo algu Latvijā (2 000 000 iedzīvotāju) ne pārāk ..

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:34, pirms 6 gadiem
ja nezini, tad nezini.. ko man darīt.. es zinu ļoti daudzus cilvēkus kuri strādā Krievijā. Un braukā katru nedēļas nogali mājās .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:35, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka Arsenal ar Toreiru būs izvilkuši lielo lozi, jo ir piesavinājuši vēl pirms paspējis uzspīdēt PČ. Tas pats tagad ar Golovinu, diezgan uzdzina sev cenu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:36, pirms 6 gadiem
hulkman rakstīja: Izskatās, ka Arsenal ar Toreiru būs izvilkuši lielo lozi, jo ir piesavinājuši vēl pirms paspējis uzspīdēt PČ. Tas pats tagad ar Golovinu, diezgan uzdzina sev cenu.
NU, nu. Pēc vienas spēles ar aitu mīlētājiem ramadānā īpaši cenu nevar uzdzīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:38, pirms 6 gadiem
lauvas_sirds_dinamo_102265443997461 rakstīja: ja nezini, tad nezini.. ko man darīt.. es zinu ļoti daudzus cilvēkus kuri strādā Krievijā. Un braukā katru nedēļas nogali mājās .
Jā, varen izdevīgi braukāt uz Rus strādāt, ja jāpērk vīza. Un tas nav lēts prieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:39, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, varen izdevīgi braukāt uz Rus strādāt, ja jāpērk vīza. Un tas nav lēts prieks.
Nu nav tā dārgākā lieta. Tikai ko tur darīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:39, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Labak atdot 50% no algas par hatu un dzivot kaa cilvekam nevis sed mahimaa kasee, pelni 350EUR uz rokas a lai noiretu dzivokli un samaksatu komunalos vajag vismaz 500EUR
slims jau tu neesi, 50% par hatu maksājot )))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:41, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Krievija ir tā vieta, uz kuru brauc nevis pelnīt, bet dzīvot Lieta ir tāda, ka nopelnīt tur nevar, taču dzīvot var gan Tur apgrozās daudz ļevaku, daudz pašražotu produktu no praktiski naturālajām saimniecībām, kurus nav jāpērk, elektro, ūdeni, citas šņagas bieži vien tiek pieslēgtas nelegāli jeb arī puslegāli, arī praktiski uz haļavu, koroče, haļavas tur ir daudz, nauda ne vienmēr , ne visur ir noteicošais faktors, lai dzīvotu, it sevišķi provincē
Domā būs tāda pati dzīves kvalitāte kā Fra? Ar plikiem elektrības vadiem, bezmaksas ūdeni akā, zemas kvalitātes kandžu un milzīgu, treknu bābu blakām?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:41, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā, protams. Bet man šķiet ir jātiecas uz augstākām algām un labākiem darba apstākļiem. Ja mēs visu laiku tikai runāsim par to, ka visi Latvijā dzīvo slikti, tad arī tiem, kas tiešām dzīvo ļoti slikti būs tikai lielāka bezcerība.
Protams, ka jātiecās, bet ne jau caur aiz nagiem sakasītu realitāti neatspoguļojošu statistiku un paralēli apzinoties realitāti.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:41, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu nav tā dārgākā lieta. Tikai ko tur darīt?
Nu jā, bet ne jau tur krievijā kāds maksās eiropas līmeņa algu, ka tā braukāšana un vīzas pirkšana atmaksātos.
Vienīgais bendzīnu no turienes var atvest, par pārējo nezinu.

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:42, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Tu vari buut Dpili baigaa shishka BET pelnit 2x mazak ko nishaks Rigaa!!! Joprojam tie 985EUR skiet utopija, tu pamegini kadaa miestaa izblaut ko jus kunkstat ka gruuti dzivot, tak 1000EUR uz papira un domaju atri ar pagali pa pieri dabusi
Es tak nesaku, ka viegli dzīvot. Vidējai algai, kā jebkurai statistikai, nav nekāda sakara ar emocijām. Tas ir vienkārši cipars, kas ir izdomāts, lai salīdzinātu kā aug alga valstī vai salīdzinot ar citām valstīm. Viņš nav ideāls, neviena statistika nav ideāla. Problēma ir tā, ka šo ciparu daudzi uztver emocionāli kā tādu, kuram ir jāpierāda tas, ka Vaļa Preiļos pelna tik un tik. Tas nav reāls cipars, tāpat kā visi nēģeri un arābi Zviedrijā ar nepelna zviedru vidējo algu. Te viens teica, ka pelnījis 400 eiro nedēļā Anglijā (1600 eiro mēnesī). Ta nu lūk Anglijā vidējā alga ir bišķi pāri 2000 eiro. ASV 2800 eiro - bet pamēģini vidējam amerikānim pateikt, ka viņš pelna tādu ciparu, arī būs bļaušana

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:43, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Latvijā cenas reāli ir dārgāk nekā UK, esmu salīdzinājis. Šeit tikai cigaretes ir dārākas. 2 divlitru pudeles kolas var nopirkt pa 1 paundu, bet kur bomāru zemē Lv jūs ko tādu dabūsiet??
tu be bomār, sēdi savā karalistē un, lūdzu, nesmirdini uz mūsu pusi!

man uk patika 8gaļas pīrāgi par paundu un džems pa 20pensiem ))). bet nu kopumā its šīit- katrā ziņā vietējie tā saka!
zaljasi vispār sūdīgs bij mūsu galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:44, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Protams, ka jātiecās, bet ne jau caur aiz nagiem sakasītu realitāti neatspoguļojošu statistiku un paralēli apzinoties realitāti.
Tā statistika realitāti neatspoguļo nevienā valstī, vnk tādu metodiku kāds izdomāja un to lieto. Un viss. Kā jau tika minēts, ir citi rādītāji kā ienākumu vienlīdzība, kurā amplitūdā algas saņem visvairāk cilvēku u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:45, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Tomer izmocija uzvaru pret acimredzami vajako turnira komandu!!! Tagad Rogina un franchu miestos nedelu dzers BET taa ari paliks vieniga mongolu uzvara PK
Kirgizs ierunājās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:48, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Tā vidējā alga Latvijā ceļās tikai uz karavīru rēķina kuri pēdējā lakā savairojušies tāpēc ka nato atmazgā lv naudu. Cita nekā Latvijā nav. Tikai kravēji, apsargi un karavīri.
Putins pie tevis uz angliju bija atbraucis? Visu šo pastāstīja?

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:49, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Redzi, pilna Latvija ir ar tādiem, kuriem viss tevis minētais pilnībā apmierinātu
Taču... viņi pie tā visa NETIEK, jo SAVOKS ir beidzies, tagad par visu ir jāpiķo!
Krievijā, savukārt, visa tā "paradīze" nebeidzās un arī nebeigsies NEKAD! Tāpēc, ja salīdzina Krievu un Lettiņu BEDOLAGU, tad pirmajam ir krietni vien labāka dzīve
Labāk vispār nebūt tam bedolagam. Tādi parasti pa pāli tiek nosisti ar elektrību vai iekrīt akā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:50, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Tā vidējā alga Latvijā ceļās tikai uz karavīru rēķina kuri pēdējā lakā savairojušies tāpēc ka nato atmazgā lv naudu. Cita nekā Latvijā nav. Tikai kravēji, apsargi un karavīri.
gluži jau pēc sava paziņu loka nebūtu jāspriež ) es piem nezinu nevienu krāvēju ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:51, pirms 6 gadiem
Nu prognozēju kādu 2:0, ne jau nu šādu rezultātu. Tāpat šaubos, vai no grupas ies ārā, pret Urugvaju nekādu variantu un Ēģiptei Salā viens pats nokārtos spēli

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:52, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: , lai vai kas BET paika UK ir taads gavno ka tas del vien tur nav iespejams dzivot
Maize kvalitatīva, jo pat ar baltmaizi brokastīs jau vien var norīt vajadzīgo šķiedrvielu daudzumu.nu jau 8 gadus tādu maizi gaidu šeit, Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 21:56, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Es ienāku sociālajā portālā un viss kā uz delnas- 70% no skolasbiedriem ir kasieri, krāvēji, apsargi vai arī UK.
Cik tev gadu?
Vai arī jājautā- kuru iestādi jūs absolvējāt? Vispār jau celtniecībā normāli var pelnīt, bet jaunajiem tak rokas no tirsas aug
..trakums, trakums..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 21:59, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Lai nebūtu par bedolagu, VALSTIJ cilvēki ir jānodrošina ar nekvalificētu darbu ar pienācīgu apmaksu, ko bez masveida konkurētspējīgas ražošanas nav iespējams izdarīt
Ar maksimām, fāstfūdiem, bāzēm, tirgiem un citām lētām bodītiem un kantoriem, ar to vien stipri nepietiek
Bet tas bedolaga jau arī nebūs nekāds strādātājs. Pirmdienās nebūs darbā vai ieradīsies ar divdienu smaķeli, vai vispār pazudīs uz nedēļām divām. Atbildības nav. Ne cilvēkam, ne diemžēl ari valstij.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:00, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Šodien es ienāku sociālajā portālā un viss kā uz delnas- 70% no skolasbiedriem ir kasieri, krāvēji, apsargi vai arī UK.
Kuru palīgskolu beidzi ka tev tik apdāvināti klases biedri trāpijās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:03, pirms 6 gadiem
Modrītis vēl nekomentēja? Vai arī aizrijies ar saviem vēmekļiem?

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:04, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Mums visas cerības uz tevi, mūlāp!
Ej attīsties, piena puika!

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:05, pirms 6 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Modrītis vēl nekomentēja? Vai arī aizrijies ar saviem vēmekļiem?
Čau, carnikavieti

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:05, pirms 6 gadiem
familyguy rakstīja: Ej attīsties, piena puika!
Ej prom, 0!

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:06, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Bez Kreipāna laikam nebūtu interesanti, bet nu laiž viņš garām pamatīgi. Vismaz trīs reiz Golovinu par Zobninu nosauca, pat atkartojumos: "Jā, Zobnja savā stilā!"
Par spēli, ko tur teikt - krievi bija labi gatavojušies, arābi ātri saplīsa.
Golovinam 1+2, jāpērk ar steigu, lai gan izskatās, ka vajadzēja paspēt jau pirms čempja.
Kreipāns sen jau ir zaudējis savu asumu..sen laiks pensijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:08, pirms 6 gadiem
Cerams,ka šī bija krievu vienīgā uzvara grupā

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:08, pirms 6 gadiem
Jebaņisj, kā mazajiem ZZSatbalstītājiem apcirta pautus!

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:09, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Tādi bedolagas ir VISUR, ja ir pienācīgi apmaksāts darbs, tad parasti tie nesačko Vienīgā problēma, tie NEGRIB/NEVAR domāt, jeb sasprindzināt bošku, tipa, ja darbadevējs tam saka, pats ņem un izfunktierē, ko un kā labāk darīt, ja tā,tad tas noteikti nav priekš bedolagām Viņiem vairāk labpatīk armijas princips, proti, no šī te koka līdz pusdienām jeb no žoga līdz vakariņām
Jo boškā nekā nav, tikai divlitrīgais alus. Un funktierēšana beidzas ātrajā palīdzībā, labākajā gadījumā ar savanotu pirkstu . Sliktākajā ar beigtu darba kolēģi

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:09, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Bez Kreipāna laikam nebūtu interesanti, bet nu laiž viņš garām pamatīgi. Vismaz trīs reiz Golovinu par Zobninu nosauca, pat atkartojumos: "Jā, Zobnja savā stilā!"
Bija tieši otrādi - viņš Zobņinu par Golovinu vairākas reizes nosauca... es vēl pats pabrīnījos - vai tiešām man tik slikta redze, ka es uz krekla redzu "Zobnin", bet viņš saka - Golovins...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:10, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: 70% latvijā ir tādi apdāvinātie, tapēc ka Latvija tāda apdāvinata valsts
Pastāsti,ko mēs te visi Latvijā kraujam?

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:12, pirms 6 gadiem
Spēles līmenis zemāks kā LV čempī,miegu uzdzina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:19, pirms 6 gadiem
Edgars Zamarins rakstīja: Spēles līmenis zemāks kā LV čempī,miegu uzdzina
Tad , kad ujārīsi UK Manchester zivju šķirotavas 4.ceha nakts maiņas tīmā, tad welcome ar atsauksmēm!

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:21, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Nav tik traki Parasti lielākā daļa pierod pie darba disciplīnas, protams, ja vien tas darbs ir stabils un ilgstošs, normālos darba apstākļos, tad jau organisms pats automātiski pielāgojas pie vajadzīgā dienas-nedēļas režīma Savukārt, ja tu par kapeikām laiku pa laikam vergo pie Neputnes vai Archa, pie tam vēl tevi tur visai regulāri uzmet, uzskatot, ka vairāk neesi pelnījis, jo dvinga no mutes nāk ārā, tad gan, ne par kādu darba motivāciju bedolagam nevar būt ne runa
Šodien iečolēju LV darba piedāvājumos. Zdec, nāves smaka Žēl, ka tik daudz cilvēkiem ir jānovergo dzīve
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:24, pirms 6 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Tā statistika realitāti neatspoguļo nevienā valstī, vnk tādu metodiku kāds izdomāja un to lieto. Un viss. Kā jau tika minēts, ir citi rādītāji kā ienākumu vienlīdzība, kurā amplitūdā algas saņem visvairāk cilvēku u.t.t.
Nesaprotu - vai tiešām tā ir augstākā matemātika un integrāļi kaut kādi un kvadrātformulas - ja var no visas valsts m,asas vienkārši nomest nos TOP 10% un DIBENAGALA 10% un to vidējo elementāri aprēķināt no tiem 80 pročiem kas pa vidu atrodas ???

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:30, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: tu labāk pastāsti kas jauns notiek Latvijas mazpilsētās, vai ir jēga tur atgriezties? Tur jorpjām kasieri, krāvēji un gateri??
Bedolaga atrasts!!! Kam tu citam deri??? Vai Anglijā strādā par mārketinga nodaļas vadītāju starptautiskā uzņēmumā?

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:35, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: tu labāk pastāsti kas jauns notiek Latvijas mazpilsētās, vai ir jēga tur atgriezties? Tur jorpjām kasieri, krāvēji un gateri??
Kādas ir Tavas prasmes, izglītība?

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:37, pirms 6 gadiem
Latvijas profesionālākā alga ir 600EUR pirms bandītiskās atskaites
Ar afigiķelnajām prasībām un iebildēm vergturiem par labu
Labāk pjaķj:noļj

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:39, pirms 6 gadiem
Tāpat cilvēkveidīgās cūkas no grupas āra netiks..ka varēja tāda mēlu zemē rīkot tādas sacensības!!!!!

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:40, pirms 6 gadiem
Negaidīju ka tie arābi ir tādi lohi!
Normāli te piespamots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:43, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Šeit 3 ielas tālāk sāka ražot visādus forda dzinējus, bet latvijā joprojām kasieri un krāvēji. Lv ir apdalīta un apkrāpta valsts un būtu tikai godīgi ja Latvija no ES piedzītu pamatīgu kompensāciju par to ka viņi patvērta Latviju par tādu saropļotu un pamestu penžu nomali.
Es nesapratu, tu tajā fordu dzinēju rūpnīcā strādā. Tad jau skaidrs kāpēc fordi ir tādi sū.i. Bedolgas salien, viens otru satraumē un galu galā uzražo mēslu, ar kuru citi pēc tam mokas

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:45, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Jūrnieks un karavīrs
Būdams jūrnieks Latvijā nemācēji naudu nopelnīt?

  +2 [+] [-]

, 2018-06-14 22:45, pirms 6 gadiem
otto13 rakstīja: Nu nav šis nekāds rādītājs!
Krievi neizkļūs no grupas.
Kapēc?Labi Urugvaja ir favorīts grupā,bet no kuriem laikiem Ēģipte ir kļuvusi par futbola gigantu?Viens Salāhs nenozīmē ka viņi ir baigie favorīti.Kad Ēģipte ir uzvarējusi kādu futbola lielvalsti Spāniju vai Vāciju?Kaut kā neatminos,visādys Irāņus sist nav tas pats,kā.spēlēt pret Franciju vai Angliju.Rīt mēs redzēsim uz ko tā jūsu super Ēģipte ir spējīga.Ka tik nav viens liels čus.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:46, pirms 6 gadiem
un? Krievi jau ta pat talak par grupu truniru vai 1/16 netiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:47, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Šeit 3 ielas tālāk sāka ražot visādus forda dzinējus, bet latvijā joprojām kasieri un krāvēji. Lv ir apdalīta un apkrāpta valsts un būtu tikai godīgi ja Latvija no ES piedzītu pamatīgu kompensāciju par to ka viņi patvērta Latviju par tādu saropļotu un pamestu penžu nomali.
Ar ko atšķirsies cilvēka darbs Fordu motoru rūpnīcā, no krāvēja darba Latvijā? Tāda paša celšana, kraušana, iepakošana, visu pārējo paveic konveijeris.

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:48, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Jūrnieks un karavīrs
Cepuri nost, labas prasmes.

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:49, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Tāpat cilvēkveidīgās cūkas no grupas āra netiks..ka varēja tāda mēlu zemē rīkot tādas sacensības!!!!!
Aiztais žākli, pider!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:49, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Tāpat cilvēkveidīgās cūkas no grupas āra netiks..ka varēja tāda mēlu zemē rīkot tādas sacensības!!!!!
Nu labāk jau vajadzēja rīkot valstī,kura visur ierodas ieviest mieru,bet beigās sākas visur karš.Tie jau viss godīgākie ir uz šīs planētas,tik nesaprotami kapēc lien visās valstīs iekšā kur melnais zelts tek.

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:50, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Diemžel nesaista
NU ko ta tu lamājies uz valsti? Pats izmācījies profesiju, kura nesaista. Tu par mācībām maksāji vai valsts?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:50, pirms 6 gadiem
goriks rakstīja: un? Krievi jau ta pat talak par grupu truniru vai 1/16 netiks!
Kuri tad tiks no grupas tālāk?Naivais tu ceri ka Ēģipte tiks tālāk???

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:52, pirms 6 gadiem
maikls19 rakstīja: Nu labāk jau vajadzēja rīkot valstī kura7 visur ierodas ieviest mieru,bet beigās sākas visur karš.Tie jau viss godīgākie ir uz šīs planētas,tik nesaprotami kapēc lien visās valstīs iekšā kur melnais zelts tek.Viņi jau vissgodīgākie.
Mazais svimpelis nejēdz, kā sabiedrotie nonesa solīdas valstis!
Jā, kādreiz biju pret krieviešiem, bet tagad pret citiem.

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:54, pirms 6 gadiem
Miltāristi būs vajadzīgi, jūrnieki arī vēl ilgi noderēs, bet frēzētājus, virpotājus, galdniekus un daudz ko citu, jau kādu laiku aizvieto gudras, precīzas mašīnas. Patīk tas vai nepatīk, bet parasto roku darbu, aizstāj iekārtas, jo cilvēks pārāk dārgi izmaksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 22:56, pirms 6 gadiem
Kā atceros tad iepriekšējā arī dzīvnieki pirmo spēli 4:1 uzvarēja bet tālāk netika

     [+] [-]

, 2018-06-14 22:59, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kad Lv atvērsies kaut 1 forda rūpnīca tad droši ka 97% tas būs notikums nr1 latvijā un iekārojamākā vieta priekš katra Latvijas letiņa. Bet pagaidām apkrāpta valsts, ES paņēma tik daudz cilvēku resursu un sauc par sevi sabiedrotajiem, bet reāli nav devuši pilnīgi neko.
Neko nav iedevuši, izņemot pāris miljardus eiro caur dažādiem fondiem.

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:00, pirms 6 gadiem
Gin4a rakstīja: Mazais svimpelis nejēdz, kā sabiedrotie nonesa solīdas valstis!
Jā, kādreiz biju pret krieviešiem, bet tagad pret citiem.
Redz, vecums nenāk viens
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-14 23:07, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Un tos miljardus ar neveins nav redzējis, ne mana muča ne kaimiņu Saša.
Akli vai tupi?

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:08, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kad Lv atvērsies kaut 1 forda rūpnīca tad droši ka 97% tas būs notikums nr1 latvijā un iekārojamākā vieta priekš katra Latvijas letiņa. Bet pagaidām apkrāpta valsts, ES paņēma tik daudz cilvēku resursu un sauc par sevi sabiedrotajiem, bet reāli nav devuši pilnīgi neko.
Un kas strādās Anglijas motoru rūpnīcā, angļi?

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:09, pirms 6 gadiem
aivo50 rakstīja: Kā atceros tad iepriekšējā arī dzīvnieki pirmo spēli 4:1 uzvarēja bet tālāk netika
Ierosinājums. Uzliekam pa sotakam taisnīgam iznākumam. Jūsu vārds, Ser?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:10, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Manis pec lai ir tie kasieri un kraveji BET lai viniem pienacigi maksaa!!! kka jau ir tizli, kasiere kas mahimaa diena izlaizh kaadus 500 cilvekus cauri un veikalam reaali piki ienes sanem kapeikas!!! maksatu vismaz 5eur/h un neviena kasiere vai kramejs nebrektu BET tas ko vini maksaa ir izsmiekls un pazemojoshi
Man visvairāk patīk kā deputāti sev algu noteikuši. Ķip valsts vidējo algu reizina ar kkadu koefu.
Un tā vidējā alga katru gadu kāpj un automātā deputātiem, ministriem tāpat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:12, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: tapat pastnieki sanem 300EUR tapec pastu vienmer iznesaa pusdzivi penzhi kas lai savilktu galus piestrada, galvenais ka valsts maksaa taadu summu kamer tas pats kurjers piemeram pelna 3x vairak
Zvezģec! Latvijā daudz darbus var strādāt miljonāri, kuriem nav ko ikdienā darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:17, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Man visvairāk patīk kā deputāti sev algu noteikuši. Ķip valsts vidējo algu reizina ar kkadu koefu.
Un tā vidējā alga katru gadu kāpj un automātā deputātiem, ministriem tāpat.
Ļoti pareiza sistēma. Kādu tad tu gribēji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:18, pirms 6 gadiem
Nemīz eļļu HMB! Katrs saņems to, ko pelnījis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:23, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Ļoti pareiza sistēma. Kādu tad tu gribēji?
Varbūt visiem ieviest šo sistēmu?
Ar ko mediķi, menti, ugunsdzēsēji sliktāki par deputātiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:26, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: vispar jaiet par ljokenes pilotu, 80k gan maksaa macibas BET pec gada tu pelni ezz 15k menesi tada airbaltica, iegusti pieredzi, pasuti vinus nah un ej uz turkish airlines kur pelni vismaz 2x vairak ko sakat???
Ej!

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:27, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: uz espanciem norm koefs!!! ko kepkas sak???
A, ja noklaudzinās pa nullēm, tad reāls padjoms? Ar domu, ka sasitīs MAD un IRA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:28, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: man dzivsvars par lielu, ljokene lidos sagazusies uz vienu saanu
mosh kopaa pec 3 men ejam???
Autopilots 90%.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:38, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: kka bomzigi, iet PK un paraleli vel Virsliga, kas uz to bomzhu chempi ies???
LAT čempis? Vecmuterītes un čomi. Skonta, Skonta ar vairs nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:45, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Australijas ligaa kas jauns???
Krāpnieki. Bet tajā galā jau pilns ar LAT pipariem (NZ ieskaitot). I ķengurus var ieraudzīt, i pa kādam AUD, NZD kabatā!
Čaļiem, kuri grib mūsu vasarā uzraut ierasto latvju ziemas spēli aizjūrās, varu ieteikt viņu federācijas priekšniekam! Ir blats! Strogijs
Pie futbola! Krievieši sitīs EGY.

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Negaidīju ka tie arābi ir tādi lohi!
Normāli te piespamots
lielais jautājums vai Panama būs vēl lielāki flopi par Arābiešiem

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:48, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Varbūt visiem ieviest šo sistēmu?
Ar ko mediķi, menti, ugunsdzēsēji sliktāki par deputātiem?
Tu gribētu, lai likumus pieņem ugunsdzēsēji un menti?

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:49, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: es jau ar sak, vajag klasificet un visiem ieviest minimalo koefu katrai profesijai!!!
Cilvēkam jāsaņem tik, cik viņš ir vērts, nevis pēc kaut kāda papīra.

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:50, pirms 6 gadiem
Katrs izvēlās savu profesiju, tāpat tautas kalpus. Jasūdīgu ievēl, pats vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-14 23:55, pirms 6 gadiem
Biju uzlicis 2 likmes, vnk uz Krievijas uzvaru un ka uzvarēs ar 2-0, bet 5-0 pat grūti bija iedomāties... ceru uz rezultatīvu čempionātu.

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:57, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Ir pietiekami profesijas kuraas sanem par maz VAI ARI minimalka jacel un nevis pa 10EUR 2 gados BET taa lai var dzivot jo pashlaik sanak taa, treshdala eksistee, puse dziivo normali a visadi bunkusi,magoni,vashkevici un parejie mesli pat izzogot valsti un parkapjot likumus ienem augstus amatus itkaa nekas nebutu bijis
Var celt minimālo pamatīgi, bet tad liela daļa būs bez darba. Un tautai jau laikam patīk izzadzēji, jo tie ir populāri un tiek ievēlēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-14 23:58, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: sodien par maz futenes!!! vismaz rit 3 speles, krasava
Par futbolu un katram komunistam pa statīvam!

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:01, pirms 6 gadiem
Krievi ar šo spēli pavēruši labas iespējas iziet no grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-06-15 00:04, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Pret URU nav varianti, cits liimenis tie latinosi a pret JEGIPTI salaha faktors - shis 3 golus uztaisis un BASTA #PAKruumiem
Krievi ar Ēģipti nobumbosies kaut kādu 1-1 un ar to pietiks lai no grupas izlīstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:09, pirms 6 gadiem
Skats no ārpuses uz to Luzniku stadionu vienmēr atgādina filmu "Brigada"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-15 00:11, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: baigais skuunis, uzreiz atsit kartigu Kolhozu
Bet seriāls Brigada vnk izcils... tur nav ko piebilsts, izcilākā krievu kino pērle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:13, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: 100 punkti neviens šitādu rezultātu neprognozēja
es teicu - bus 5:0, vabrut 5:1..

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:13, pirms 6 gadiem
Jūtu, pēc šitāda cēliena krievi būs mīksti uz nākamo spēli un grabēs. Eiropas čempī arī nokapājās ar angļiem un tad nograbēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-15 00:15, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: neinterese krievu kino un estraade, leeta pagofka ar 20 gadu aizturi, kino jomaa pat visus 100 gadus atpaliek
Beidz, Brigada ir izcils seriāls, manā pasaules seriālu topā Brigada ieņem stabilu otro vietu aiz Prison Break.
Iesaku paskatīties Brigadu, 4 draugi kuri no vnk pacaniem kļūst par ietekmīgāko kriminālo Brigadu Maskavā, 90-gadu skarbā kriminālā dzīve attēlota,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-15 00:18, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Ir redzetas savulaik serijas, tak pa musu kanaliem mala uz rinki savulaik... nu nepatika galigi nee!!! tev jau noteikti visi muhtari ar patik ja??? Izlaushanas tiesham izcils shedevers bija!!!
Tādus mēslus kā muhtars neskatos vispār... No krievu filmām vēl Bumers, Bumers2 var paskatīties un vēl dažas bija

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:19, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: Bus pohaini uz nakamo speeli, iedomajies kaadi karnevali Rogina pashlaik norisinas
Pašu vareno Saūda Arābiju vinnēja. Par šito uzņems filmas pēc daudziem gadiem un slavinās tāpat kā PSRS koka medaļas OS hokejā pret amatieriem un studentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:34, pirms 6 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pašu vareno Saūda Arābiju vinnēja. Par šito uzņems filmas pēc daudziem gadiem un slavinās tāpat kā PSRS koka medaļas OS hokejā pret amatieriem un studentiem.
Izfis 2l Vanagu un ievelc elpu! Iefis no 7 tryaiem 5 un tad bazarē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-06-15 00:36, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: sho vel razho??? kaa garsho???
Es nē! Nav tik daudz naudas , lai sakārtotu aknas. Kolēgam prezentēju!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-15 00:55, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: baigais skuunis, uzreiz atsit kartigu Kolhozu
Tak nomierinieties latvieši un izbaudiet futbola svētkus un labāk savā sētā paskatieties kādā šķūnī spēlē mūsu izlase.

     [+] [-]

, 2018-06-15 03:40, pirms 6 gadiem
Funs teica, ka viņš par Hadžu un Pernambuķelim noteikti ir FIFA Wild Card Šitie klauni aktivizēsies augusta beigās!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-15 06:46, pirms 6 gadiem
maikls19 rakstīja: Tak nomierinieties latvieši un izbaudiet futbola svētkus un labāk savā sētā paskatieties kādā šķūnī spēlē mūsu izlase.
Futbola svētku daudz labāk baudīt ,ja krievu tur nav ,vai ja viņi ātri izlido,lai gan arī Āzijas arābu izlases nekad nav simpatizējušas.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-15 08:08, pirms 6 gadiem
Artemijs Alusbruveris rakstīja: vispar jaiet par ljokenes pilotu, 80k gan maksaa macibas BET pec gada tu pelni ezz 15k menesi tada airbaltica, iegusti pieredzi, pasuti vinus nah un ej uz turkish airlines kur pelni vismaz 2x vairak ko sakat???
es saku, ka testi tevi tur cauri neizlaidīs, jo narkomānus, psihopātus un d^uņus tur neņem!!

     [+] [-]

, 2018-06-15 08:09, pirms 6 gadiem
Ja kāds grib parunāties par darbu, karjeru, izglītību, sportu, esmu šodien Nēģu laukumā, centrāltirgū no plkst 11

     [+] [-]

, 2018-06-15 08:40, pirms 6 gadiem
Soci2

     [+] [-]

, 2018-06-15 19:54, pirms 6 gadiem
Domāju ka krievu uzvara bija sarunāta, apskatieties uzmanīgi otro golu, arābs skrien 2x lēnāk par krievu, tad divi tipa lec kājās, viens vispār garām, otrs uzmanīgi lai netraucētu. Dzjubas gols tāds pats arābs pat necentās traucēt.