Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2904, Did:0, useCase: 3

Brazīlija vārtus nosargā neskartus, ambiciozā Meksika brauc mājās

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Brazīlija vārtus nosargā neskartus, ambiciozā Meksika brauc mājās
Neimārs raida bumbu vārtos
Foto: imago/Scanpix

Pasaules kausa izcīņas ceturtdaļfinālā iekļuvusi Brazīlijas futbola izlase, kas ar 2:0 pieveica Meksikas valstsvienību. Tādējādi meksikāņi jau septītajā finālturnīrā pēc kārtas izstājas 1/8 fināla fāzē.

Abas komandas sāka ļoti aktīvi un jau pirmajās minūtēs apmainījās ar bīstamiem momentiem. Irvinga Lozano sitienu no soda laukuma vidus bloķēja Miranda, savukārt spēcīgu Neimāra sitienu no 16 metru attāluma atvairīja vārtsargs Giljermo Očoa. Bumbu vairāk kontrolēja brazīlieši, tomēr pie katras iespējas pretuzbrukumā devās arī Meksikas futbolisti, kuriem pat biežāk izdevās pietuvoties pretinieku sargātajiem vārtiem par spīti nelielam pretinieku pārsvaram bumbas kontrolē.

Meksikāņi izcēlās ar ļoti ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā, kur savas iespējas jau gaidīja komandas uzbrucēji. Teicamas sitiena pozīcijas sev izkārtoja gan Lozano, gan Anderss Erera, tomēr bumba līdz vārtsargam Alisonam nemaz nenonāca, sitienus bloķējot aizsargiem. Brazīlijai pirmā vārtu gūšanas iespēja radās 25. minūtē pēc Neimāra individuālām darbībām - uzbrucējs ar skaistām māņkustībām novāca no ceļa pretspēlētāju, bet Neimāra sitienu no asa leņķa atvairīja Očoa.

Arvien labāk uzbrukumā jutās brazīlieši, kad pēc Gabriela Žezusa sitiena Meksiku kārtējo reizi glāba Očoa. Spēle turpināja ritēt ļoti ātrā tempā, taču komandas gana cieši spēlēja aizsardzībā, pirmajam puslaikam noslēdzoties ar bezvārtu neizšķirtu.

Otrā puslaika ievadā vēl viena teicama iespēja radās brazīļiem, kad nedaudz pasīvi aizsardzībā nospēlēja meksikāņi, ļaujot viegli soda laukumā ar bumbu ienākt Filipem Koutinju, taču spēcīgu pussarga sitienu atvairīja vārtsargs. Jau nākamajā epizodē pretuzbrukumā metās Meksika, Hesuss Gajardo izvēlējās sist pats, nevis atdot piespēli uz malu Lozano, taču bumba lidoja pāri vārtiem.

51. minūtē rezultāts tika atklāts, kad teicami soda laukumā ielauzās Viljans, deva piespēli šķērsām vārtiem, un pirmais pie bumbas bija Neimārs, kurš šļūcienā ar kāju ievirzīja bumbu tukšajos vārtos (1:0). Pēc vārtu zaudējuma bumbu vairāk kontrolēja meksikāņi, tomēr Alisona vārtus nespēja apdraudēt. Gluži otrādi - pretuzbrukumā lieliska iespēja gūt otros vārtus bija Paulinju, bet pussarga sitienu no soda laukuma vidus atsita Očoa.

Meksikas izlases vārtsargs turpināja rādīt brīnumus, kad atvairīja Viljana sitienu no tuvas distances. Meksikāņi visas trīs spēlētāju maiņas bija veikuši jau otrā puslaika vidū, bet Alisona mieru vārtos tā arī patraucēt nespēja. Guvis vārtus un parādījis sevi no spožākā skatupunkta, par sevi atkal lika runāt Neimārs, tikai šoreiz negatīvajā ziņā, vārtoties pa zemi un bļaujot pēc katra pretinieku pieskāriena, tādējādi velkot laiku. Tiesa, mača galvenais tiesnesis Brazīlijas izlases līderim dzelteno kartīti par simulāciju tā arī neparādīja.

Laiks turpināja ritēt Brazīlijai par labu. Pēc divcīņas ar Gajardo zemē saļima arī Tjagu Silva, saķēra ar rokām ribas, tomēr, nedaudz pagulējis, atkal skrēja laukumā. 88. minūtē Brazīlija noņēma jebkādus jautājumus par spēles iznākumu, kad pretuzbrukumā pēc Neimāra piespēles bumbu vārtos ieraidīja uz maiņu nākušais Robertu Firiminu - 2:0 un turnīra ceturtdaļfinālā iekļūst Brazīlija, kamēr meksikāņi dodas mājās, nespējot pārvarēt 1/8 fināla fāzi jau septīto finālturnīru pēc kārtas.

Brazīlija - Meksika 2:0 (0:0)

Vārti: Neimārs 51`, Firminu 88`
Brīdinājumi: Luišs 43`, Kasemiru 59` - Alvaress 38`, Erera 55`, Salsedo 77`
Brazīlija: Alisons - Luišs, Miranda, Silva, Fagners - Kasemiru, Paulinju (Fernandinju 80`) - Neimārs, Koutinju (Firminu 86`), Viljans - Žezuss.
Meksika: Očoa - Alvaress (Džon. dos Santoss 55`), Ajala, Salsedo, Gajardo - Erera, Markess (Lajuns 46`), Guardado - Vela, Ernandess (Himeness 61`), Lozano.

 +11 [+] [-]

, 2018-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
Es protams saprotu to,ka simulēšana un flopošana ir futbola sastāvdaļa,bet tas ko dara Neymārs nav normāli
Ja viņam reāli iespertu ar tādu spēku,kā viņš to rāda tad viņam vairāk kāju nebūtu

 +14 [+] [-]

, 2018-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
Neimaara hat trick - vaarti, piespeele, simulaacija

  +3 [+] [-]

, 2018-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
jods, neguli

  +9 [+] [-]

, 2018-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
Neimāra tēlošanas prasmes ir nenovērtējamas.Lohs pilnīgs!!!
Likās, ka meksikānis ir paspējis viņam kāju nozāģēt...

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 18:56, pirms 7 gadiem
Meksika izskatijas loti vaja, bet no brazilu simulacijam vemiens nak. Esmu parliecinats ka gejmars & co netiks pat finala. Muzhdien raudosha paaudze

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 18:57, pirms 7 gadiem
Protams,var nepatikt,ka brazīlji simulē,bet jāatzīst,ka vini demonstrē loti skaistu futbolu- paši spēlē un lauj spēlēt citiem. Jautājums, vai ar tādu stilu var klūt par čempioniem? Hm, diez vai, jo labāks pretinieks vnk var izmantot caurumus Brazīlijas aizsardzībā. Jebkurā gadījumā simpātiska komanda..

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 18:58, pirms 7 gadiem
Laba spēle līdz Neimāra "oskaram". Memļa. Visu priekšstatupar spēli izcūkoja

  +8 [+] [-]

, 2018-07-02 18:58, pirms 7 gadiem
Brazīlija bija labāka,bet nu ķēms gan tas Neimārs..šitā vārtīties pa zemi..

     [+] [-]

, 2018-07-02 18:58, pirms 7 gadiem
Tas Roki interesanti tiesaaja,uz vienas rokas pirkstiem vareeja saskaitiit nosvilptos paarkaapumus par labu Meksikai,kameer katrs braziilju kritiens tika svilpts.
Bet ar bez taa Braziilija bija labaaka un pelniiti tika taalaak.

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:01, pirms 7 gadiem
gejiskais voldemārs.. vienmēr riebušies šādi raudoši memmīši, kaut arī it kā pieaudzis.. nu bet zilgajiem jau laikam sava uzvedības kultūra

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:01, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es protams saprotu to,ka simulēšana un flopošana ir futbola sastāvdaļa,bet tas ko dara Neymārs nav normāli
Ja viņam reāli iespertu ar tādu spēku,kā viņš to rāda tad viņam vairāk kāju nebūtu
Ka teica komentetaji,mes jau nezinam,iepsejams vinam vairak sap!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:03, pirms 7 gadiem
Davai,finals Brazilija-Horvatija!

  +7 [+] [-]

, 2018-07-02 19:05, pirms 7 gadiem
Nespēju skatīties Neimāru. Vienkārši nespēju.
Jutu līdzi barsas faniem, tagad jūtu Parīzes. Acis sāp no tāda teātra.

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:05, pirms 7 gadiem
Labi, labi nolicēji, jau aizmirsuši esat, kā viņu noskaldīja pirmajās spēlēs ?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:05, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Ka teica komentetaji,mes jau nezinam,iepsejams vinam vairak sap!
Viņam nervu gali vnk uz ādas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:08, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Labi, labi nolicēji, jau aizmirsuši esat, kā viņu noskaldīja pirmajās spēlēs ?
Var taču normāli parādīt,ka ir pārkāpums.Nevajag taisīt no tā kaut kādu cirka izrādi itkā viņam kāds kāju būtu norāvis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:09, pirms 7 gadiem
Brazilija vs Beļģija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:13, pirms 7 gadiem
D-Mob rakstīja: Labi, labi nolicēji, jau aizmirsuši esat, kā viņu noskaldīja pirmajās spēlēs ?
Ir taču atšķirība starp epizodēm, kur reāli nopļauj (pret tāda kalibra spēlētājiem tas bieži ir vienīgais risinājums) no epizodēm, kur mazs pieskāriens pārvēršas par 20 kūleņiem, 3 izietām provēm uz Holi-Boli-vudas aktiera lomu un vēl sajūtu, ka būtu pielicis knaģus pie plika vada. Talantīgs džeks, bet ar putniem

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:14, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: pasaules futbolistu rangs

1.Messi
2.Suarezs
3.Koutinju
4.Neimārs

17.CR
Ej labāk darbu atrodi, līdz ekspertam vēl tālu tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:16, pirms 7 gadiem
Neimārs ir izcils futbolists, bet kādēļ vajag tā tēlot? kāpēc viņš neraudāja, kad pēc spēles bija jādod "pieci" komandas biedriem, tie bija daudz spēcīgāki nekā sietieni spēles laikā!
Nav jēgas tā tēlot, holivuda tā vai tā nespēj samaksāt šim dimantam!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:17, pirms 7 gadiem
reaalists24 rakstīja: Protams,var nepatikt,ka brazīlji simulē,bet jāatzīst,ka vini demonstrē loti skaistu futbolu- paši spēlē un lauj spēlēt citiem. Jautājums, vai ar tādu stilu var klūt par čempioniem? Hm, diez vai, jo labāks pretinieks vnk var izmantot caurumus Brazīlijas aizsardzībā. Jebkurā gadījumā simpātiska komanda..
Un kāpēc nevar spēlēt skaisti un bez simulēšanas?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:18, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņam nervu gali vnk uz ādas
Smejies nesmejies,bet iespejams ka vinsh speles Reala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:21, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Smejies nesmejies,bet iespejams ka vinsh speles Reala!
tad viņš nesimulēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:21, pirms 7 gadiem
faiks rakstīja: Neimārs ir izcils futbolists, bet kādēļ vajag tā tēlot? kāpēc viņš neraudāja, kad pēc spēles bija jādod "pieci" komandas biedriem, tie bija daudz spēcīgāki nekā sietieni spēles laikā!
Nav jēgas tā tēlot, holivuda tā vai tā nespēj samaksāt šim dimantam!
Vnk vinsh nemacas no citu kludam,driz tesneshi nesvilps ari kad bus 100% parkapums! CR7 nesamelos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:29, pirms 7 gadiem
Neymārs atgādina basketbolā Spāni Fernandesu(Real), tik neciešams un pretīgs tips un tā spēle, tas mīkstums..

  +4 [+] [-]

, 2018-07-02 19:32, pirms 7 gadiem
Meksikāņi nepareizi darīja, ka spēlēja futbolu. Spēlējot futbolu, liela iespēja zaudēt stiprākiem. Vajadzēja kā krievi vakar - visi tusē ap savu soda laukumu un par preuzbrukumiem KĀ MINIMUMS jau no otrā puslaika sākuma pat nedomā

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:33, pirms 7 gadiem
Dēļ brazīļu simulācijām ,loti ceru,ka beļģi pieliks punktu viņu ciešanām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:35, pirms 7 gadiem
Neimārs locījās kā tārps uz āķa. Kad beigs karjeru varēs iet makšķerēt haizivis

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:35, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: atceries 2002.gadu un Brazīlija-Beļģija?
Vēl varēji atcerēties 70.gadu notikumus.

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:36, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: Neimāra skolotājs
https://www.youtube.com/watch?v=Pg_7HklqabQ
Tas ir sīkums. Šeit tā arī nepiecēlās un aiznesa ar nestuvēm.
https://www.youtube.com/watch?v=1Lw...

Arī brazīlis, protams.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:37, pirms 7 gadiem
Brazīlija pelnīti iet tālāk, bet Neimāra tēlošana ir vienkārši nepatīkama. Sievietes ir izturīgākas.

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:41, pirms 7 gadiem
Meksikāņi cīnijās vismaz līdz beigām,uzvarēja stiprākais! Neimārs savā lomā,vārti+jāpatrenējas aktiermāksla...

  +3 [+] [-]

, 2018-07-02 19:44, pirms 7 gadiem
Kili, 19:34, pirms 8 minūtēm, ignorēt, atbildēt

alguns rakstīja: Dēļ brazīļu simulācijām ,loti ceru,ka beļģi pieliks punktu viņu ciešanām.

atceries 2002.gadu un Brazīlija-Beļģija?

Es atceros 1966.gadu Brazīlija-Bulgārija,bet 2002.gadu Brazīlija -Beļģija goda vārds,nē.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:45, pirms 7 gadiem
Brīnums,ka Neimārs nevārtās pa zemi pēc katra spēriena pa bumbu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:48, pirms 7 gadiem
Un šeit pie raksta, kāds ir secinājums?

Lai jau BRA uzvarēja, bet daudziem viņi riebjas.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:49, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Neimars iemantojis tadu neslavu, ka pat sakot spelet ka vecim pienakas, vinam ta smaka vilksies visu karjeru lidzi
Nesekoju līdzi, bet vai tad pirmā reize? No komentiem un video noprotu, ka nē.

Tagad nesen FB bija video ar viņu Rollin. Un rullējās ilgi.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:49, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kur ta tu skatījies to 1966. gada spēli, ne jau nu klātienē? Vai tai laikā jau bija TV tiešraides?
bija gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:50, pirms 7 gadiem
https://www.instagram.com/p/BkvBnNl... vot tā tiešām ir māksla.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:50, pirms 7 gadiem
Beļģi domājams Japānu paņems. Un tad izlidos arī D-amerikas ripotāji....

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:50, pirms 7 gadiem
Ja kas nezin,tad jau pirmajā Brazīlijas spēlē bulgāri salauza tā laika superzvaigzni Edsonu Arantesu do Nasimento,jeb vienkārši Peli un brazīļi izlidoja no čempionāta,kā no šampanieša pudeles korķis.To pašu arī novēlu šai Brazīlijas izlasei.Lai spēlē teijāteri uz citas skatuves.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:52, pirms 7 gadiem
Brazīļiem pašiem uz sevi nav kauns skatīties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 19:55, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Meksikāņi nepareizi darīja, ka spēlēja futbolu. Spēlējot futbolu, liela iespēja zaudēt stiprākiem. Vajadzēja kā krievi vakar - visi tusē ap savu soda laukumu un par preuzbrukumiem KĀ MINIMUMS jau no otrā puslaika sākuma pat nedomā
Aha un ja visi būtu tik gudri kā krievi vakar, tad finālos būtu Zviedrijas un Kostarikas, tikai tad nebūtu vispār ko redzēt, jo abi sēdētu aizsardzībā

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:55, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kaut kur jau droši vien bija, bet vai PSRS teritorijā?
rādīja arī PSRS , tikai, šķiet ne visas spēles, kā tagad, es tad vēl par futbolu īsti neinteresējos , sāku tikai ar 70. gada čempi Meksikā

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 19:56, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: https://www.instagram.com/p/BkvBnNl... vot tā tiešām ir māksla.
Tāds dalbajobs tas Neimars ir! ŠI Tik traki viņš pat nevārtījās pa zemi ,tad kad viņam uzšāva pa muguru āfrikānis pagaišajā PK

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:56, pirms 7 gadiem
>A burtam
Tas bija pirmais pasaules čempionāts,ko rādīja mums pa TV,protams,melnbaltajiem televizoriem.Tas čempionāts tā palicis atmiņā,ka vēlākie čempionāti nobāl.Domāju,ka daudziem tā ir,ka pirmie iespaidi tie spēcīgākie,kas paliek atmiņā uz visu mūžu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 19:58, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Vinam nez pasam kauns nav, vismaz savu vecaku prieksa? Driz uz vinu paskatisies ne ta un sis saks vartities pa zemi ka tarps
Es tapēc futbolu kādu laiku jau neskatos.
Man vienkārši acis sāp skatoties kā pieauguši veči pie pirmā pieskāriena vārtās pa zemi. Ok, varbūt 30% to tiešām dara pamatoti, bet vairākums vienkārši simulē. Nu Neimārs vispār kā piecgadīgs bērns uzvedās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:04, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=gXuTNHFYLC4
Krosbijs varbūt ir flops, bet vismaz izkauties arī viņš var un prot.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:04, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es tapēc futbolu kādu laiku jau neskatos.
Man vienkārši acis sāp skatoties kā pieauguši veči pie pirmā pieskāriena vārtās pa zemi. Ok, varbūt 30% to tiešām dara pamatoti, bet vairākums vienkārši simulē. Nu Neimārs vispār kā piecgadīgs bērns uzvedās.
Man ir 10+ gadi rinķī kopš neskatos ČL. Tikai tā viena iemesla pēc.

Agrāk bija interesanti savākties 3dienu vakaros un paskatīties. Vairs nē.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:05, pirms 7 gadiem
Kas attiecās uz šo simulēšanu.Domāju,ka reiz pienāks reize,kad futbolā ieviesīs noteikumu,ja spēlētājs vārtās pa laukumu un viņa dēļ jāaptur spēle,tad nogādājot šo spēlētāju laukuma malā,viņam tiek aizliegta atgriešanās laukumā minūtes5-10 ,vienalga cik.Varu galvot,vārtīšanās būtu 2/3 mazāk,bet ja spēlētājs nopietni traumēts,bez problēmām,uzreiz maiņa.Viss,pavisam vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:07, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man ir 10+ gadi rinķī kopš neskatos ČL. Tikai tā viena iemesla pēc.

Agrāk bija interesanti savākties 3dienu vakaros un paskatīties. Vairs nē.
Man pēdējais turnīrs ir 2010 gada PK.
Bet nu NBA arī simulācija ir izplatīta. Tas pats Hārdens.

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:09, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Kas attiecās uz šo simulēšanu.Domāju,ka reiz pienāks reize,kad futbolā ieviesīs noteikumu,ja spēlētājs vārtās pa laukumu un viņa dēļ jāaptur spēle,tad nogādājot šo spēlētāju laukuma malā,viņam tiek aizliegta atgriešanās laukumā minūtes5-10 ,vienalga cik.Varu galvot,vārtīšanās būtu 2/3 mazāk,bet ja spēlētājs nopietni traumēts,bez problēmām,uzreiz maiņa.Viss,pavisam vienkārši.
pārāk kategoriski, ne jau vienmēr vārtās simulējot, biežāk tomēr tas ir pamatoti. drīzāk varētu šādus gadījumus izskatīt pēc spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:10, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Tur jau ta lieta, ka vini laukumu nepamet, bet vartas laukuma vidu un platas ar rokam lai aptur speli
Visiem taču Neimāra simulēšana ir zināma, tad kāpēc tiesneši viņam nedod dzeltenās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:12, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vakardienas variants ietu cauri tikai pret Spāniju un Krievi to labi zināja, pret citiem grandiem nekādi autobusi nenostrādātu
Gluži otrādi - pret citiem vnk neliek tik trakus autobusus, jo citi nav tik dominējoši un loģiski, ka gribas arī pretuzbrukumos aizskriet, ja redz, ka ir iespēja. Bet ja liktu, noteikti strādātu ne sliktāk. ne jau ar 100% izdošanos, protams, noteikti zem 50. jo autobuss paliek autobuss, ar visiem tā riskiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:13, pirms 7 gadiem
Neimārs lupata, tiesneša vietā uzreiz sarkano viņam parādītu par tēlošanu!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:14, pirms 7 gadiem
Es labāk skatos Neimāra niršanu, nevis krievu kaulu lauzēju anti futbolu !!!20% bumbas kontrole: tas nozīmē auta iemetieni, atsitieni no vārtiem, pretinieku uzdāvinātās bumbas.Šoreiz arī soģis iedeva kreiso pendeli ,izglābjot urlas.FIFA laikam iešķieba pulkākus ļimonus putinosiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:15, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Ja, tad hokeja ari vajadzetu aizliegt speka panemienus pie bortiem, jo ja netiec lidzi, kapec bez iemesla pretinieku smere pa bortu ripai pat tuvuma neesot. Basketbola aizsegus aizliegt, tenisa nelaut saisinatos sist, pretiniekam tacu jaskrien
Ja ripa nav tuvumā, tad jau tā ir bloķēšana un par to 2 min dod.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:17, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kategoriski nepiekrītu, ka vakardienas pirmā spēle bija garlacīga Tikpat garlaicīga, kā Sočos LV Hokeja izlase pret Kanādu Neesmu nekur citur ārpus LV informatīvās telpas manījis kritiku attiecibā uz Krieviem, gluži otrādi, daudzi ir sajūsmā
what!!!!!??????
Nu tādā gadījumā tie "daudzi" paši nostāda krievijas izlasi kaut kādā pundurvalsts statusā. Salīdzināji Latviju pret Kanādu Sočos. Un tagad iedomājies, ja Krievija pret Kanādu tāpat hoķi spēlētu, uzreiz cita bilde, ne?

Slavēt par vakardienas spēli var tikai, ja iedomājas krievu vietā kādu islandi kā minimums, ja ne vispār panamu vai sanmarino. Iedomājies, kāda attieksme būtu, ja Argentīna vai Vācija tik nožēlojami pret Spāniju izskatītos. Bet krievija tak tomēr biškiņ lielvalsts skaitās, ne??

Tas ir apbrīnojami, ka netiek pat līdz centram lielāko spēles daļu, kā dabū bumbu, tā momentā viņiem atņem, a tu saki, ka kāds vēl slavē Par ko??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:20, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vakardienas variants ietu cauri tikai pret Spāniju un Krievi to labi zināja, pret citiem grandiem nekādi autobusi nenostrādātu Tāpēc tas bija vienreizējs gadījums, analogu nekādas Kostarikas ar Zviedriju neuztaisītu Kategoriski nepiekrītu, ka vakardienas pirmā spēle bija garlacīga Tikpat garlaicīga, kā Sočos LV Hokeja izlase pret Kanādu Neesmu nekur citur ārpus LV informatīvās telpas manījis kritiku attiecibā uz Krieviem, gluži otrādi, daudzi ir sajūsmā
Tur jau tā lieta - Latvijas izmisīgo ripu bloķēšanu bija sāpīgi skatīties un pelnīts zaudējums. Nu nevar sēdēt ap vārtsargu un gaidīt spēles beigas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:26, pirms 7 gadiem
Rasiņš vismaz caurās bikses aizkniedējis.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 20:35, pirms 7 gadiem
Kuram lupatai patika neimāra daivošana??

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:35, pirms 7 gadiem
VoldinshGB, 20:28, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Meistarigs autobuss bija Iranai, tas kas vakar bija Krievijas izpildijuma, ta bija izmisiga atsisanas. No 60-120min tiekot pie bumbas, ta tika vienkarsi sperta kaut kur uz prieksu

Ko te var aiztikt to vakardienas spēli?Tur taču visiem bija redzams,ne jau krievi to maču uzvarēja,bet gan spāņi viņu zaudēja un pelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 20:49, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Kuram lupatai patika neimāra daivošana??
Tai pašai lupatai, kas uzskata, ka Spānija vs Krievija bija aizraujošs futbols!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 21:10, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Futbolā Krievija ir gandrīz vai pundurvalsts statusā, vai tas priekš tevis ir kāds jaunums? Latvija Hokejā kotējas krietni augstāk!
Opā, patiesības mirklis! Nu tāds skaidrojums man patīk. Citiem vārdiem - krievi sportā ir tizli. Kur pienācīga konkurence, tur pundurvalsts, kaut arī pēc iedz skaita ir lielvalsts un futbols valstī nr1.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 21:17, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: VoldinshGB, 20:28, pirms 3 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Meistarigs autobuss bija Iranai, tas kas vakar bija Krievijas izpildijuma, ta bija izmisiga atsisanas. No 60-120min tiekot pie bumbas, ta tika vienkarsi sperta kaut kur uz prieksu

Ko te var aiztikt to vakardienas spēli?Tur taču visiem bija redzams,ne jau krievi to maču uzvarēja,bet gan spāņi viņu zaudēja un pelnīti.
Da kas tur pelnīts var būt. Spāņi vienmēr spēlē futbolu. A ja pretī vnk mūris, ne jau vienmēr gadās uzlauzt.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:24, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un kāpēc nevar spēlēt skaisti un bez simulēšanas?
Tāpēc, ka visās komandās simulē.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:24, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Da kas tur pelnīts var būt. Spāņi vienmēr spēlē futbolu. A ja pretī vnk mūris, ne jau vienmēr gadās uzlauzt.
Štrunts, ne futbols bija tas, ko vakar spāņi rādīja, krievi nostājas mūrī, bet spāņi lēnā garā kko bumbojas apkārt, bez kādiem saasinājusies. Pat Fuņa palagus lasīt ir interesantāk, kā skatīties tādu futbolu, ko vakar rādīja abas izlases.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:28, pirms 7 gadiem
Normāls japāņu autobuss laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 21:34, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tiesi tāpēc Krieviem arī neveidojās pretuzbrukumu iespējas
Man kaut kā māc ļoti lielas šaubas, ka tu 1/4 būsi par horvātiem...plika tiršana.
Tu tak esi 100% mongolis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:41, pirms 7 gadiem
Vai man vienīgajam liekas, ka japāņi tomēr rāda interesantāku futbolu kā krievi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:44, pirms 7 gadiem
Beļģu faniem viens sirms mats 100%

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:45, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Drīzāk mongolis esi tu pats! Krievu saknes, Krievu skola, vai ne tā?
Plika tiršana fanot par tām izlasēm, kur mazāk mello vai futbolu kā tādu, jo skaidri redzams, ka neesi nekāds neitrāls līdzjutējs, bet prasts vatņiks, kas fano tikai par Mongoliju, neskatoties ne uz ko, pat viņu autobuss ir kruts

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:46, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tas Krievu mūris, kā Swords to nosauca, radās pašu Spāņu dēļ, jo tie pārsvarā bumbojās ārpus soda laukuma, īpaši nesaasinot situāciju vārtu tuvumā
Vai ta kāds noliedz to ka spāņi vakar paši nolohoja? Krievi neko labāku nevarēja, spāņi nedarīja un rezultātā bija garlaicības kalnagals. Bet nu, tas jau laikam tikai man un vēl dažiem, jo mēs naidā uz krieviem esam akli palikuši, visa pārējā pasaule bija absolūtā sajūsmā par vakardienas pirmo maču, droši vien tagad neskatās Beļģijas-Japānas spēli, bet gan vakardienas spēli ierakstā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:49, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Vakardienas variants ietu cauri tikai pret Spāniju un Krievi to labi zināja, pret citiem grandiem nekādi autobusi nenostrādātu Tāpēc tas bija vienreizējs gadījums, analogu nekādas Kostarikas ar Zviedriju neuztaisītu Kategoriski nepiekrītu, ka vakardienas pirmā spēle bija garlacīga Tikpat garlaicīga, kā Sočos LV Hokeja izlase pret Kanādu Neesmu nekur citur ārpus LV informatīvās telpas manījis kritiku attiecibā uz Krieviem, gluži otrādi, daudzi ir sajūsmā
Sajūsmā ir tie kas fano pret spāņiem vai arī tie kuri vienkārši priecājas ka viņu izlasei tagad pretī nāks vieglāk apspēlējami koka kluči

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:49, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tāpēc ka Beļģi nebumbojas kā Spāņi Viņi ir ātrāki, kustīgāki, neraustās pazaudēt bumbu, atšķiribā no vakardienas varoņiem, kuriem galvenais bija bumbas kontrole, nevis asumi pie pretinieku vārtiem
Eu burt! A ja fināls FRA-BEL ko tad? Par ko būsi?

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:50, pirms 7 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Vai man vienīgajam liekas, ka japāņi tomēr rāda interesantāku futbolu kā krievi?
Japoskam vispār kkāds savs stiliņš. Vispār, cik nu esmu redzējusi no šī PČ, tad jāsaka, ka priekš skatītāja parastā un neitrālā tādu visinteresantāko futbolu rāda tieši neEiropas izlases.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:51, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Eu burt! A ja fināls FRA-BEL ko tad? Par ko būsi?
saskaitīs kur mazāk čortu

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:52, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Japoskam vispār kkāds savs stiliņš. Vispār, cik nu esmu redzējusi no šī PČ, tad jāsaka, ka priekš skatītāja parastā un neitrālā tādu visinteresantāko futbolu rāda tieši neEiropas izlases.
Tas vienmēr bijis. Nekas jauns. Spēlē atraisītāk. Eiropā tāds futbols neder, jāiziet caur baigo sietu , lai tiktu uz PK.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:52, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Eu burt! A ja fināls FRA-BEL ko tad? Par ko būsi?
Sīki un smalki pētīs abu komandu ģenealoģiju un tad pieņems lēmumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 21:54, pirms 7 gadiem
Tiem, kas noliek Krieviju - taada interesanta statistika:
Horvatijas vartsargs atvairija 3 no 5 pendeleem. 60%.
Daanijas vaartsargs atvairija 3 no 6 pendeleem. 50%.
Krievijas vartsargs atvairija 2 no 5 pendeleem. 40%.
Taatad, redzam, ka videeji statistiski uzbruceeji speej realizeet tikai 50% pendeles. Jo vaartsargi ir pielikushi shai komponentee. Bet krievi vakar iesita 100% jeb 5 no 5. Tas liecina par vinju meistariibu. Jeb tieksiet, ka De Hea ir slikts vartsargs? Vinju tak saucot par labaako pasaulee.

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:55, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tas vienmēr bijis. Nekas jauns. Spēlē atraisītāk. Eiropā tāds futbols neder, jāiziet caur baigo sietu , lai tiktu uz PK.
Nu, es manliekas, ka pirmo reizi dzīvē šitik daudz futbolu skatos un pat arī reizēm nedaudz iedziļinos, tā kā man tas ir zināms atklājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:58, pirms 7 gadiem
Kad uzvarēs draudzība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-07-02 21:58, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka tas Krievu mūris, kā Swords to nosauca, radās pašu Spāņu dēļ, jo tie pārsvarā bumbojās ārpus soda laukuma, īpaši nesaasinot situāciju vārtu tuvumā
Tava loģģka kā vienmēr izcila tjipa, kas pirmais - vista vai ola. Man šķiet pats par sevi saprotams, ka spāņi bumbojas dēļ mūra, nevis otrādi atceries jau otrajā pagarinājumā, kas notika brīdī, kad krievi izdomāja spāņus papresingot jau viņu pusē. MOMENTĀ bija ļoti bīstams moments pie krievu vārtiem. Tak što, tā ir tiršana, ka spāņi vnk aiz neko darīt bumbojas.

Ok, tādā gadījumā apraksti, kas notika brīžos, kad bumba krieviem. Nu, teiksim, bumba Akinfejevam. Kas seko pēc tam?

     [+] [-]

, 2018-07-02 21:59, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Tiem, kas noliek Krieviju - taada interesanta statistika:
Horvatijas vartsargs atvairija 3 no 5 pendeleem. 60%.
Daanijas vaartsargs atvairija 3 no 6 pendeleem. 50%.
Krievijas vartsargs atvairija 2 no 5 pendeleem. 40%.
Taatad, redzam, ka videeji statistiski uzbruceeji speej realizeet tikai 50% pendeles. Jo vaartsargi ir pielikushi shai komponentee. Bet krievi vakar iesita 100% jeb 5 no 5. Tas liecina par vinju meistariibu. Jeb tieksiet, ka De Hea ir slikts vartsargs? Vinju tak saucot par labaako pasaulee.
Šis labs, es skolas laikā ZPD ietvaros šāda veida aptauju veicu - apvaicaju uz ielas vienā vietā pirmos desmit pretimnacejus, pareizinaju saņemtās atbildes ar 100 un sabiedrības viedoklis bija gatavs

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:00, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Tiem, kas noliek Krieviju - taada interesanta statistika:
Horvatijas vartsargs atvairija 3 no 5 pendeleem. 60%.
Daanijas vaartsargs atvairija 3 no 6 pendeleem. 50%.
Krievijas vartsargs atvairija 2 no 5 pendeleem. 40%.
Taatad, redzam, ka videeji statistiski uzbruceeji speej realizeet tikai 50% pendeles. Jo vaartsargi ir pielikushi shai komponentee. Bet krievi vakar iesita 100% jeb 5 no 5. Tas liecina par vinju meistariibu. Jeb tieksiet, ka De Hea ir slikts vartsargs? Vinju tak saucot par labaako pasaulee.
Šeit darbojas pietiekoši daudz blakus faktoru un psiholoģija, ka ne vienmēr visu nosaka meistarība

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:02, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Šis labs, es skolas laikā ZPD ietvaros šāda veida aptauju veicu - apvaicaju uz ielas vienā vietā pirmos desmit pretimnacejus, pareizinaju saņemtās atbildes ar 100 un sabiedrības viedoklis bija gatavs
A kurš vispār noliek Krieviju man nav skaidrs? Kā izsakās šis lietotājs...
Pasakot, ka Spānija vs Krievija mačs bija garlaicīgs?
tie krievu fani, točna nav pie pilna prāta, ka otro dienu meklē nez kādu savu taisnību sportacentrā, tik viņiem zināmo

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:02, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tava loģģka kā vienmēr izcila tjipa, kas pirmais - vista vai ola. Man šķiet pats par sevi saprotams, ka spāņi bumbojas dēļ mūra, nevis otrādi atceries jau otrajā pagarinājumā, kas notika brīdī, kad krievi izdomāja spāņus papresingot jau viņu pusē. MOMENTĀ bija ļoti bīstams moments pie krievu vārtiem. Tak što, tā ir tiršana, ka spāņi vnk aiz neko darīt bumbojas.

Ok, tādā gadījumā apraksti, kas notika brīžos, kad bumba krieviem. Nu, teiksim, bumba Akinfejevam. Kas seko pēc tam?
Ja ir laiks,paskaties sa cilveka viedokli par speli!

Diezgan objektivs un galvenais izstastija visu ka ir!

https://www.youtube.com/watch?v=AVo...

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
1-0 Japana vadiba!

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
Pilnīgs pzdc!!!

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
Japoškas rullē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
PAR LIELU JAPĀNU!

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
ogo japoškas

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:05, pirms 7 gadiem
YESSSSSSSS

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:06, pirms 7 gadiem
VAAAARRRRTIIIIIIII😅
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:07, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tai pašai lupatai, kas uzskata, ka Spānija vs Krievija bija aizraujošs futbols!
Pendeļi bija aizraujoši.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:07, pirms 7 gadiem
Beļģiem pēcpusītes deg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:09, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Pendeļi bija aizraujoši.
Lūk otrās spēles pendeļi bija aizraujoši, pirmajā spēlē neitrālam skatītājam absolūti nekas nebija aizraujošs. Ja esi par Krieviju vai pret Spāniju, tad cita lieta

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:09, pirms 7 gadiem
2-0

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:09, pirms 7 gadiem
LOL 2:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:09, pirms 7 gadiem
Haha, es gar zemi

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:10, pirms 7 gadiem
ej nost 2-0

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:10, pirms 7 gadiem
JOOOOOHHHAAAAIIIIIDDDIIIIIIIIII😅😅😅😅

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:12, pirms 7 gadiem
Galīgi melna diena - aizmirsu uzlikt uz brazīļu uzvaru un pilnīgi drošā beļģu uzvara pārvēršas par fiasko. Ehh

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:13, pirms 7 gadiem
Vājprāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:13, pirms 7 gadiem
Cilvēki laikam neskatījās Japāņu spēles.Viņi nevienam nepiekāpās,un skrēja visur kur vien var

  +4 [+] [-]

, 2018-07-02 22:14, pirms 7 gadiem
Iedomājamies finals Japāna-Krievija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:14, pirms 7 gadiem
Beļģi kā Spānijas kolonija arī nespēj tikt galā ar vājiniekiem.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:15, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Tiem, kas noliek Krieviju - taada interesanta statistika:
Horvatijas vartsargs atvairija 3 no 5 pendeleem. 60%.
Daanijas vaartsargs atvairija 3 no 6 pendeleem. 50%.
Krievijas vartsargs atvairija 2 no 5 pendeleem. 40%.
Taatad, redzam, ka videeji statistiski uzbruceeji speej realizeet tikai 50% pendeles. Jo vaartsargi ir pielikushi shai komponentee. Bet krievi vakar iesita 100% jeb 5 no 5. Tas liecina par vinju meistariibu. Jeb tieksiet, ka De Hea ir slikts vartsargs? Vinju tak saucot par labaako pasaulee.
Ko tad krievi to MEISTARĪBU neizmantoja, mēģinot kaut nedaudz saspēlēties, vismaz kaut ko līdzīgu uzbrukumam spēles otrajā daļā izveidot, vismaz pāri centram ar bumbu tikt?

Ar pendelēm viss vienkārši. Viņi ar savu futbola pundurvalsts mentalitāti jutās jau pārpildījuši savu uzdevumu, tāpēc spiediena nebija absolūti nekāda. Un tas pendelēs ir galvenais. Treniņos gan jau pat Sanmarino sit 95%.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:16, pirms 7 gadiem
VoldinshGB rakstīja: Sodien Belgija brauc majas, rit Anglija. Elementari
cerams ka braziļci arī aizbrauks, nevaru ciest mīksto neimāru

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:16, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Iedomājamies finals Japāna-Krievija
Labak ne!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:16, pirms 7 gadiem
Nešaubos, ka beļģi pagrūdīs, kā parasti.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:16, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: Pašlaik izcils rezultāts , kāda melnā diena ? par brazīļu maisiem gan piekrītu !!!
Es prognozes uzliku uz beļģiem. Bet šie zaudē.
Tapēc melna diena.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:16, pirms 7 gadiem
Beļgi smagā nokdaunā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:17, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Cilvēki laikam neskatījās Japāņu spēles.Viņi nevienam nepiekāpās,un skrēja visur kur vien var
nja, spēlēpret Senegālu pat sāka likties, ka šie kaut ko sarijušies. Senegāla diezgan redzami meistarīgāka komandi, bet ninzjas tik skraida kā djuraceli.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:17, pirms 7 gadiem
kristaps_back_118332958974840 rakstīja: HE HE !!! Tās jau tavas problēmas !!!
Nu ja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:18, pirms 7 gadiem
trenners lohs belgiem,lai mainu taisa,neredz ka nekas nenotiek

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:19, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es prognozes uzliku uz beļģiem. Bet šie zaudē.
Tapēc melna diena.
Pag, dēļ kādām prognozēm Tev melnā diena? toto reālu naudu zaudēji, vai vnk kkādas sportacentra vai tamlīdzīgas prognozes?

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:20, pirms 7 gadiem
biju iedomājies, ka beļģi var pārmācīt neimāru un co... vēmiens nāk no viņa simulēšanas...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:20, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Par vistu un olu runājo, pirmais bija gailis Par pārējo vakardienas spēlē, tad vadoties no tavas loģikas, tas Krievu mūris nemaz nebija tik sūdīgs, ja jau visuvarenie Spāņi to nespēja pārvarēt Akinfejevs sita bumbu uz priekšu, vai tas nav normāli, kur vēl viņam tā būtu jāsit? Pipec, Japoškas vadībā izvirzās, kāmēr Swordam rakstu
nu ko, "sita bumbu uz priekšu", a tālāk kas? Ko parasti dara komandas, kad tai ir bumba? Es jautāju, ko krievi darīja, kad viņiem bija bumba!

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:20, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Pag, dēļ kādām prognozēm Tev melnā diena? toto reālu naudu zaudēji, vai vnk kkādas sportacentra vai tamlīdzīgas prognozes?
Sc. Bet zin, interesanti jau ir sacensties ar citiem prognozēs. Nav nekas tur slikts.
Labāk tā nekā pakāst toto naudu.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:23, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Iedomājamies finals Japāna-Krievija

  -3 [+] [-]

, 2018-07-02 22:24, pirms 7 gadiem
Sukas japāņi...😡😡😡 da nu nah, kas tas par čempi

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:24, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Sc. Bet zin, interesanti jau ir sacensties ar citiem prognozēs. Nav nekas tur slikts.
Labāk tā nekā pakāst toto naudu.
nu lab, bet kādēļ dēļ kaut kādas prognožu spēlītes melnā diena?

pats sev sap*s futbola baudīšanu. Tā vieta, lai vnk skatītos un bez aprēķina justu kādam līdzi, tev tagad vajag, lai "šitie vienu tagad iesistu, tad būs 2:1, tā, kā es ierakstīju prognozēs".

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:25, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: nu ko, "sita bumbu uz priekšu", a tālāk kas? Ko parasti dara komandas, kad tai ir bumba? Es jautāju, ko krievi darīja, kad viņiem bija bumba!
Centās trāpīt pa baložiem

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:26, pirms 7 gadiem
Tikko pieslēdzos, kas tur notiek?

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:27, pirms 7 gadiem
pfff

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:27, pirms 7 gadiem
LOL Tāda šara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:28, pirms 7 gadiem
gols kāds sanāca beļģim

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:29, pirms 7 gadiem
ieļurināja vienu

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:29, pirms 7 gadiem
iekrita interesants goliņš

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:31, pirms 7 gadiem
Šķībajiem jau no grupas nemaz nevajadzēja tikt ārā... ar haļavu izlīda no grupas

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:31, pirms 7 gadiem
Kurš gan cits izvelk beļģus

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:31, pirms 7 gadiem
2-2 a jus raudajat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:32, pirms 7 gadiem
laikam viss stājās savās vietās

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:32, pirms 7 gadiem
Swordsman - reizeem Real pret Barcu (tiesa gan, Barcas laukumaa, bet tomeer) izskataas kaa Krievija vakar un ar lidzigi zemu bumbas kontroles %. Tad arii Real nemaak spelet?
Acimredzot, pret sho bumboshanaas stilu taa arii jaadara. Pret Horvatiju, kas nebumbosies, redzesim.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:33, pirms 7 gadiem
Jeeeeeee, saņemiet šķībie

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:33, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Aļoha var būt mierīgāks
Poh, tpt neskatos.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-02 22:35, pirms 7 gadiem
KO, BURT???

Normālā situācijā, kad komandai ir bumba, tā veido uzbrukumus. Ko veidoja krievi vakar, tiekot pie bumbas, sākot jau no otrā puslaika sākuma? A?

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:35, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Swordsman - reizeem Real pret Barcu (tiesa gan, Barcas laukumaa, bet tomeer) izskataas kaa Krievija vakar un ar lidzigi zemu bumbas kontroles %. Tad arii Real nemaak spelet?
Acimredzot, pret sho bumboshanaas stilu taa arii jaadara. Pret Horvatiju, kas nebumbosies, redzesim.
Nemurgo, vnk nemurgo. Tu pat nesaproti par ko cilvēki runā, bumbas kontroles skaitītāj

  +2 [+] [-]

, 2018-07-02 22:42, pirms 7 gadiem
Andree rakstīja: Swordsman - reizeem Real pret Barcu (tiesa gan, Barcas laukumaa, bet tomeer) izskataas kaa Krievija vakar un ar lidzigi zemu bumbas kontroles %. Tad arii Real nemaak spelet?
Acimredzot, pret sho bumboshanaas stilu taa arii jaadara. Pret Horvatiju, kas nebumbosies, redzesim.
Pēdējos gadus mēdzu izlaist el clasico, bet agrāk - nekad neatceros, ka Real būtu TIK nožēlojami izskatījies. Un jā, tad, kad viņi smagi zaudeja bumbas kontrolē, viņi tiešām bija krietni vājāka komanda par barcu. un neviens real fans nelepojās ar tadu spēli. Un reti kurš MU fans lepojas ar Maurinjo spēli tagad.

Bļe, kas jums tā par debilu loģiku - bumbojas, nebumbojas... Pret horvātiem krievi vnk būs spējīgi arī kādu uzbrukumu izveidot, tāpēc arī atvērsies. Es vēlreiz atgādinu - paskaties jau otrā pagarinājumā epizodi, kad krievs pamēģināja bisku augstāk sagaidīt spāņus, kad šiem bij atsitiens no vārtiem. Viens divi, momentā bumba pie krievu vārtiem un ļoti bīstams moments. Tak loģisko domāšanu ieslēdz, a.

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:43, pirms 7 gadiem
haha, burts savu veco taktiku iesledzis, kad nevar īsti viedokli pamatot un uz jaut atbildēt, tad sāk vnk mīnusiņus/plusiņus likt

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:45, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Pēdējos gadus mēdzu izlaist el clasico, bet agrāk - nekad neatceros, ka Real būtu TIK nožēlojami izskatījies. Un jā, tad, kad viņi smagi zaudeja bumbas kontrolē, viņi tiešām bija krietni vājāka komanda par barcu. un neviens real fans nelepojās ar tadu spēli. Un reti kurš MU fans lepojas ar Maurinjo spēli tagad.

Bļe, kas jums tā par debilu loģiku - bumbojas, nebumbojas... Pret horvātiem krievi vnk būs spējīgi arī kādu uzbrukumu izveidot, tāpēc arī atvērsies. Es vēlreiz atgādinu - paskaties jau otrā pagarinājumā epizodi, kad krievs pamēģināja bisku augstāk sagaidīt spāņus, kad šiem bij atsitiens no vārtiem. Viens divi, momentā bumba pie krievu vārtiem un ļoti bīstams moments. Tak loģisko domāšanu ieslēdz, a.
Real nožēlojami? 3 reizes pēc kārtas uzvarēja Čempionu līgu.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:46, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:47, pirms 7 gadiem
Pamēģinātu krievs uzspēlēt futbolu un kādu uzbrukumu izveidot, biški lielakā skaitā aiziet uzbrukumā, vot tad jūs redzētu, kā spāņi "bumbojas" Momentā tiktu saplosīti.
Es saku, bija viens momentiņš, kad krieviņi sadomājās, ka pamēģinās papresingot otrā laukuma puse, tās bija pāris piespēles un Fejevam nācās vilkt.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:48, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: http://jauns.lv/raksts/arzemes/287477-aptauja-katrs-tresais-jaunietis-krievija-sapno-aizbraukt-un-nekad-neatgriezties
rietumu propaganda. amerikāņi jauniešiem samaksāja, lai viņi tā atbildētum īstenībā visi mīl būt Krievijā un kalpot Putinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:49, pirms 7 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Real nožēlojami? 3 reizes pēc kārtas uzvarēja Čempionu līgu.
Ko? Sarunā varbūt ieraksties vispirms

  +2 [+] [-]

, 2018-07-02 22:51, pirms 7 gadiem
Sarkanie velni. ';

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:51, pirms 7 gadiem
DA bļe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:52, pirms 7 gadiem
noplauka...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:52, pirms 7 gadiem
Plje, kas par spēles beigām
lūk tā ir aizraujoša un skatāma spēle

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:52, pirms 7 gadiem
Nu viss,varat mierigi iet gulet! Belgija tika talak!

  +3 [+] [-]

, 2018-07-02 22:52, pirms 7 gadiem
Da labi, japāņi jau tā ir uzlēkuši augstāk par savu dir..!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:53, pirms 7 gadiem
nu Beļģi varenu comeback uztaisija , viens no labākajiem PK vēsturē

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:53, pirms 7 gadiem
nebūs ot

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:53, pirms 7 gadiem
ko es joprtvaj teicu ka maina jataisa,zhel japanu,simpatiska komanda bij

  -1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:53, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kad komandai ir bumba, tad viņa mēģina veidot uzbrukumu, nevis garantēti to veido! Bumbas sišana uz priekšu arī ir viens no mēģināšanas veidiem, kādreiz tas labi sanāk, kādreiz nesanāk vispār Taču, jebkurā gadījumā, sišana uz priekšu ir daudz skatāmāka, nekā, ja mēģinot veidot uzbrukumu, galarezultātā sanāk tupa saspēlēšanās savā laukuma pusē ar savu vārtsargu
Tātad, krievi veidoja skatāmus uzbrukumus? Krievi vispār gāja uz priekšu? a?

Ja būtu pēc tavas teorijas un visa vaina spāņiem viņu uzbrukuma laikā, tad tak mums vajadzēja vērot normālu saspēli un uzbrukumus tajos brīžos, kad bumba bija krieviem

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:54, pirms 7 gadiem
visu cieņu Japānai! Ja viņi tiktos ar Angļiem viņi viegli paņemtu viņus

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:55, pirms 7 gadiem
Tā jau būtu par Japāņiem, bet brazīļi tik vieglu pretinieku nav pelnījuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:56, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tā jau būtu par Japāņiem, bet brazīļi tik vieglu pretinieku nav pelnījuši.
Mhm, beļģiem šodien ar riktīga pastaiga sanāca ar vieglo pretinieku.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 22:57, pirms 7 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Speciāli Swordam! Neko vairs šovakar nerakstīšu, eju pastaigāties ar Suņiem, pēc tam vēlas vakariņas un šlāfen Lai nedomā, ka es sačkoju viņa prātojumus
Tev arī nav ko atbildēt, jo krievi uzbrukumā NEGĀJA un neko NEVEIDOJA, līdz ar to visa tava teorija par spāņu vainu sabrūk

     [+] [-]

, 2018-07-02 22:59, pirms 7 gadiem
ar šādu spēli beļģi tā dabūs ierīt no brazīļiem...

  +2 [+] [-]

, 2018-07-02 23:01, pirms 7 gadiem
Steam67 rakstīja: ar šādu spēli beļģi tā dabūs ierīt no brazīļiem...
pret Bra beļģu koncentrācija būs daudz lielāka. es domāju ka viņi nenovērtēja japānu, pārāk pavirši un pašpārliecināti piegāja spēlei. Pret Brazīliju tas noteikti nebūs

  +1 [+] [-]

, 2018-07-02 23:05, pirms 7 gadiem
dažiem derētu palasīt savus iepriekšējos komentus, ceturtajā un piektajā lapā

     [+] [-]

, 2018-07-03 00:43, pirms 7 gadiem
..ja būtu uzkāpis uz olām, tad tā varētu vārtīties, ne par vienu mazu kājas pieskārienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja