Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Riherts: "Nekomentēju sieviešu basketbola komandas vadītāja dramaturģiju"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Riherts: "Nekomentēju sieviešu basketbola komandas vadītāja dramaturģiju"
Andris Riherts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc vakardien publicētās video intervijas ar Krišjāni Kļaviņu Sportacentrs.com sazinājās ar Latvijas futbola izlases galvenā trenera Mariana Pahara vienu no asistentiem Andri Rihertu, lai lūgtu nokomentēt izskanējušos paziņojumus.

Atgādinām, ka viens no Krišjāņa Kļaviņa paustajiem apgalvojumiem bija tāds, ka Latvijas izlases taktiku nosaka nevis galvenais treneris Marians Pahars, bet gan viens no viņa asistentiem Andris Riherts. Sportacentrs.com sazvanījās ar Rihertu un, lūgts komentēt Kļaviņa sacīto, treneris bija lakonisks: "Es nekomentēju sieviešu basketbola komandas vadītāja dramaturģiju par Latvijas futbolu. Man vairāk nav ko teikt."

Lai saruna nebūtu pavisam īsa, šo rindu autors no savas puses uzdeva jautājumu par to, kurš izlasē nosaka taktiku. Riherts: "Izlasē ir galvenais treneris, viņš atbild par visu." Savukārt, lūgts komentēt Latvijas izlases bēdīgo iznākumu Nīderlandē (0:6), Riherts paskaidroja, ka no viņa puses nebūtu ētiski komentēt šai spēlē notikušo, jo, lai arī par rezultātu atbildība gulstas uz visu izlases dalībnieku pleciem, viņš ir trenera asistents, un tiesības publiski runāt par maču ir galvenajam trenerim Paharam.

Riherts piebilda: "Skaidrs ir viens - 6:0 ir par daudz, un es ceru, ka tas arī paliks lielākais rezultāts un vairāk mēs tādas lietas mēs nepiedzīvosim. Gan tuvākajā, gan tālākajā nākotnē."

Atzīmēsim, ka Sportacentrs.com šodien Latvijas Futbola federācijā pieteica interviju arī ar galveno treneri Paharu.

1 2 43 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-22 16:05, pirms 10 gadiem
Hokejā arī taktiku noteica Kūlens. Nesaprotu kas tur slikts. Komanda ir mehānisms, kaut pavārs lai zīmē uz tāfeles izvietojumu, ja tas nes rezultātus.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 16:10, pirms 10 gadiem
Kāds no viņiem 100% ir masonu aģents, pagaidām gan neesmu izskaitļojis kurš, bet neraizējaties, mans verdikts neizpaliks.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 16:15, pirms 10 gadiem
LAIKS rakstīja: Kāds no viņiem 100% ir masonu aģents, pagaidām gan neesmu izskaitļojis kurš, bet neraizējaties, mans verdikts neizpaliks.
MASONU AĢENTS?

  +8 [+] [-]

, 2014-11-22 16:19, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Hokejā arī taktiku noteica Kūlens. Nesaprotu kas tur slikts. Komanda ir mehānisms, kaut pavārs lai zīmē uz tāfeles izvietojumu, ja tas nes rezultātus.
Kurš tad teica, ka tas ir slikti? Kļaviņš tajā intervijā sacīja, ka tas ir fakts un tas nav ne labi, ne slikti, tikai fakts.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 16:20, pirms 10 gadiem
Trāpīgs komentārs no Riherta puses! Tur vairs nevajag neko lieku komentēt!

     [+] [-]

, 2014-11-22 16:38, pirms 10 gadiem
ad hominem komentārs. bet es tiešām arī nesaprotu, kas tur būtu slikts vai tik ļoti īpašs, ja riherts arī noteiktu taktiku. gan tādā ziņā, ka kļaviņam vispār par to būtu jārunā, gan tādā ziņā, ka riharts nevarētu komentēt.

  +6 [+] [-]

, 2014-11-22 16:45, pirms 10 gadiem
Pats fakts, ka komandas asistents izvēlas taktiku jau nav nekas slikts, problēma varētu būt tajā, ka Rihtrera komanda Metta kuru viņš trenē, nespēj parādīt pārliecinošu sniegumu, tādēļ nedaudz šaubos vai tieši viņš ir īstais cilvēks, kuram būtu jāpieņem šādi lēmumi. Tomēr ticu Rihteram, ka pēdējo izvēli tomēr izdara pats Pahars.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-22 16:48, pirms 10 gadiem
kā jau iepriekš teikts - nekas slikts nebūtu, ja tā būtu patiesība.

Riherts tikai pats par sevi parāda sliktu iespaidu, izvairoties no atbildes un izmantojot iespēju uzbraukt Kļaviņam. Ar vienkāršu "jā" vai "nē" arī pietiktu.

Protams, var arī daļēji saprast viņa solidarizēšanos ar LFF vadību. Mežeckim šāds izteiciens noteikti patika no Riherta puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-11-22 17:07, pirms 10 gadiem
Uhh, ar varenu spiešanu no šīs sarunas Novickis veselu rakstu izspieda.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 17:14, pirms 10 gadiem
Calji vel nav saskanojusi runajamo, ko tad vins var pateikt.

  +6 [+] [-]

, 2014-11-22 17:14, pirms 10 gadiem
placis rakstīja: Kurš tad teica, ka tas ir slikti? Kļaviņš tajā intervijā sacīja, ka tas ir fakts un tas nav ne labi, ne slikti, tikai fakts.
Ok, ne tā noformulēju. Jautājums vairāk kāpeč gar šo faktu notiek ņemšanās, tur bija daudz interesantākas lietas ko aprunāt, par ko rakstus cept, ko lūgt komentēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 17:15, pirms 10 gadiem
Vispār ja ir tik liela interese sameklēt atbildi uz šo jautājumu, tad sc varētu sazināties ar pašu Paharu, jo jebkurā gadījumā Riherts nav pilntiesīgs atbildēt uz šādu provokāciju!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 17:17, pirms 10 gadiem
Bet atbilde, vispār, tipiskā Andra stilā!

     [+] [-]

, 2014-11-22 17:18, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Lol. Vienu dienu kunksti, ka Mežeckis aizsēdējies, otrā dienā Kļaviņš to pašu saka. Bet tagad tu pavērsies pret Kļaviņu.
Kā angļi mēdz teikt - dic*rider.
Tu man kā lieka nasta uz pleciem sēdi...
Kad iedziļināsies manu komentāru būtībā, tad nāc un bāz man kko acīs! Uz doto brīdi sēdi pie ratiem un klusē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 17:29, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Hokejā arī taktiku noteica Kūlens. Nesaprotu kas tur slikts. Komanda ir mehānisms, kaut pavārs lai zīmē uz tāfeles izvietojumu, ja tas nes rezultātus.
Kūlena gadījumā mēs nedabūjām pa muguru 6-0 un tam kūlenam ir lielāka poņa no hokeja nekā šim zaļajam gurķim, kam furbola pieredze ir uz pro evolution soccer 2004

  -2 [+] [-]

, 2014-11-22 17:30, pirms 10 gadiem
Buhanka rakstīja: Kūlena gadījumā mēs nedabūjām pa muguru 6-0 un tam kūlenam ir lielāka poņa no hokeja nekā šim zaļajam gurķim, kam furbola pieredze ir uz pro evolution soccer 2004
Dabūjām arī pa muguru

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 18:14, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kad iedziļināsies manu komentāru būtībā, tad nāc un bāz man kko acīs! Uz doto brīdi sēdi pie ratiem un klusē!
Brīžiem komenti ir jāpārlasa vairākas reizes lai izprastu ko konkrētais komentētājs domājis!
Riherta atbilde vnk iespārda!
Piekrītu tiem kas saka ka nav pareizā kandidatūra KK šim amatam,bet ja šis cīnās pret guņu tad visu cieņu un Andris5 tik par viņu un novēlu veiksmi!
Kāpēc guņa tā nevēlas pamest šo amatu?Kāpēc šis amats ir vilinošs KK?Atbildot uz šiem jautājumiem daudz sapratīsim!
Cilvēks kas nodarbojas ar TOTO šādam amatam neder,jo azarts ņems virsroku!
guņa cenšas iznīcināt Liepājas futbolu jau gadiem!Jautājumi lieki kāpēc es vienmēr būšu pret guņu!

  +4 [+] [-]

, 2014-11-22 18:47, pirms 10 gadiem
Tu Riherta kundziņ būtu vispār paklusējis, ko tu esi izdarījis un sasniedzis, lai būtu nacionālās izlases treneris .... wtf ???!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 18:59, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ok, ne tā noformulēju. Jautājums vairāk kāpeč gar šo faktu notiek ņemšanās, tur bija daudz interesantākas lietas ko aprunāt, par ko rakstus cept, ko lūgt komentēt.
apskaties virslīgas tabulā kur ir Metta un kurš ir tās treneris un Tu pats atradīsi atbildi uz savu jautājumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 20:05, pirms 10 gadiem
Par izlases asistentu mums kļuvis treneris, kurš savu komandu jau kuro gadu nespēj pacelt augstāk par 8 vietu virslīgā, turklāt regulāri saņem diskvalifikācijas par tiesnešu darbību apstrīdēšanu. Atceros vēl laikus, kad Gulbene spēlēja virslīgā. Riherts uz kādu no Gulbenes mājas spēlēm pret Mettu ieradās kā lēts reperis, pelēkās platās sportenēs un šūzos, vēl tikai pilnai laimei pietrūka kepona. Turklāt pati spēle kā tāda bija totāli briesmīga. Gulbene arī nebija nekādi stāri, konkrētajā brīdī varbūt 1-2 vietas augstāk par Mettu, bet Metta jau spēles sākumā izvēlējās taktiku 10-0-0, burtiski atdeva bumbu un iesēdās. Es to saprastu, ja tas nestu rezultātu, bet Gulbene šo spēli uzvarēja 4-1. Kā taktiķis Riherts nekur neder un un viņa attieksme nav trenera cienīga. Ja esi treneris, tad ģērbies uz spēlēm pienācīgi, lai izskatās, ka tāds esi, ka esi galvenais, nevis prezentē sevi kā kaut kādu 3 komandas rezervistu, kas atbraucis līdzi pavērot spēli, turklāt strīdēties ar tiesnesi un uzskatīt to par baigi krutu lietu būt diskvalificētam, nu sorry, nav normāli. cerams, ka arī Metta reiz nāks pie prāta un apdomās kāda ārzemju trenera piesaisti. Klubs ir diezgan sakarīgi organizēts priekš Latvijas līmeņa, taču uzskatu, ka ar gudrāku treneri viņi būtu augstākā vietā virslīgā!

     [+] [-]

, 2014-11-22 20:15, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Brīžiem komenti ir jāpārlasa vairākas reizes lai izprastu ko konkrētais komentētājs domājis!
Riherta atbilde vnk iespārda!
Piekrītu tiem kas saka ka nav pareizā kandidatūra KK šim amatam,bet ja šis cīnās pret guņu tad visu cieņu un Andris5 tik par viņu un novēlu veiksmi!
Kāpēc guņa tā nevēlas pamest šo amatu?Kāpēc šis amats ir vilinošs KK?Atbildot uz šiem jautājumiem daudz sapratīsim!
Cilvēks kas nodarbojas ar TOTO šādam amatam neder,jo azarts ņems virsroku!
guņa cenšas iznīcināt Liepājas futbolu jau gadiem!Jautājumi lieki kāpēc es vienmēr būšu pret guņu!
Ir tāds labs teiciens par grimšanu! To varētu attiecināt uz šo situāciju. Nav arī slikts teiciens par skolnieku un mācekli...
Par Riherta atbildi jau rakstīju, ko un kā vajadzēja sc darīt! Pie tam KK faktus sākumā kādam vajadzētu apliecināt, jo ja nevar, tad sanāk tāda tukša muldēšana. Un KK par savu maku gan sīkākos komentāros izplūst negribēja! Rodas jautājums kāpēc??? Mežiks ar Guņu ir jāpatriec, bet šaubos vai tam jābūt KK! Bet viņam ir savi plusi, kurus citur minēju, tāka sekosim līdzi!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-22 20:17, pirms 10 gadiem
Turklāt rodas priekšstats, ka ja Tu esi treneris un ja Tev neinteresē uzbrūkošs futbols, bet gan plika un bezmērķīga tupēšana aizsardzībā, tad Tu nekam nederi. Lūk, Pahars pārņēma no Starkova, nākamais ir Riherts. Kā var rezervē turēt Bundeslīgas spēlētāju? Labi nu jau laikam bijušo, bet arī tad kad viņam tur bija regulāra spēļu prakse, visiem pret Rudņevu bija kaut kādas pretenzijas. Treneriem ir problēma realizēt uzbrukucēju/pussargu līniju potenciālu, jo pārāk daudz koncentrējas uz aizsardzību, kura tāpat nestrādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-11-22 22:52, pirms 10 gadiem
Ja godīgi, es uzskatu, ka Kļaviņš negatīvi ietekmēs Latvijas izlases sniegumu.. Jo tgd varētu sākties iekšējais konflikts.. Spēlētāji pļāpā par izlases iekšējām lietām, kuri ir tie, kas pļāpā.. utt.. Komandas klimats varētu tikt bojāts.. tās ir mans viedoklis.. ceru, ka sapratāt..

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 23:01, pirms 10 gadiem
Nezinu, ko varēja sagaidīt no Riherta pēc šāda jautājuma.

Edmunds: Riherta kungs, jūs zīmejat taktiku LV izlasē?
Riherts: Jā, es to daru.
Edmunds: Ā, nu skaidrs. Paldies.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-22 23:35, pirms 10 gadiem
Lai arī neesmu Riherta kunga cienītājs,bet raksta virsraksts vienkārši iespārda,ja to teicis Riherta kungs.Pieci ar +

  +4 [+] [-]

, 2014-11-22 23:40, pirms 10 gadiem
Un vēl gribās piebilst.Jebkuras komandas taktiku var noteikt otrais treneri un tas nav nekas krimināls,vai tā ir izlase,vai tas ir klubs.Vienīgi jautājums ir cits.Vai tiešām Riherts ir šajā ziņā spēcīgāks par Paharu?Ak Metta ,Metta,ko lai citu saka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-23 09:36, pirms 10 gadiem
thunderb6 rakstīja: Turklāt rodas priekšstats, ka ja Tu esi treneris un ja Tev neinteresē uzbrūkošs futbols, bet gan plika un bezmērķīga tupēšana aizsardzībā, tad Tu nekam nederi. Lūk, Pahars pārņēma no Starkova, nākamais ir Riherts. Kā var rezervē turēt Bundeslīgas spēlētāju?
Tad paskaidro man, kā Bundeslīgas spēlētājs vairāk kā 30 spēlēs izlasē iesit vienus vārtus? Salīdzini kaut vai ar tā paša Šabalas statistiku un atradīsi atbildi. Jāspēlē tiem, kas izlasē ir labāki, nevis tiem, kuri skaitās labākos klubos.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-23 12:29, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Tad paskaidro man, kā Bundeslīgas spēlētājs vairāk kā 30 spēlēs izlasē iesit vienus vārtus? Salīdzini kaut vai ar tā paša Šabalas statistiku un atradīsi atbildi. Jāspēlē tiem, kas izlasē ir labāki, nevis tiem, kuri skaitās labākos klubos.
Ko dod stastistika?4 goli pārbaudes mačos(zinām kāpēc šie mači vispār tiek aizvadīti),vienus pret Slovākiju,bet tad Slovāki pie 2-0 kad bija vadībā apstājās,jeb atdevās 2 puslaikā(apzināti) ,2 puslaika sākumā apskati kā Šabala šos vārtus guva!Vārtsargs apzināti neķēra šo bumbu(kautkas labi pazīstams no DD operas)!
Latvija 2:2 Slovākija
un vienus no pendeles,kur pats ne tuvumā nebija lai šo pendeli nopelnītu,bet gāja sist!
Šajā atlases ciklā nevieni vārti no spēles,kur tad ir tas Šabala kas pret Armēņiem ,,plosījās,,?Tagad viss notiek pa īstam,un tad šamam ir lielas problēmas,gan jau guņa kādu TOTO maču atkal spēs sarunāt un šamais varēs stastistiku uzlabot,jeb uz atlases beigām ja kādai izlasei vairs nebūs ne par ko jācīnās,tad ar šis varēs aizskriet garām stāvošiem aizsargiem un iesist vārtus kur vārtsargs muks no bumbas!
1 2 43 komentāri