Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Ļašenko: "Stadionam Lucavsalā vajag 25 miljonus, pusi nodrošinātu UEFA"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ļašenko: "Stadionam Lucavsalā vajag 25 miljonus, pusi nodrošinātu UEFA"
Vadims Ļašenko. Foto: F64

Lai Rīgā, Lucavsalā, uzbūvētu nacionālo stadionu, būtu nepieciešami 25 miljoni eiro, un pusi no summas nodrošinātu UEFA, pirmdien, viesojoties LTV raidījumā "Rīta Panorāma", teica Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Vadims Ļašenko.

Latvijas futbola izlase ceturtdien UEFA Nāciju līgas mājas spēli pret Moldovu aizvadīs "Skonto" stadionā, bet pirms tam valstsvienība mājas rada "Daugavas" stadionā.

Kā norādīja LFF prezidents, tad "Skonto" stadions pieder krievu uzņēmējiem, kuru nākotnes plāni nav zināmi, kamēr "Daugavas" stadionam nav augstākās kategorijas. "Latvijai jādomā par to, kur rīkot augta līmeņa sacensības. Mums vajag savu māju, lai augstā līmenī organizētu labas spēles," teica Vadims Ļašenko.

Ļašenko norādīja, ka risina sarunas par nacionālo stadionu Lucavsalā, kas reizē kļūtu par LFF mājvietu, un projektā tiktu iekļauts arī futbola muzejs. Stadionā plānoti 13,5 tūkstoši sēdvietu, un tas būtu paredzēts ne tikai futbolam, bet arī kultūras aktivitātēm – koncertiem un Dziesmu un deju svētkiem.

Pēc divām dienām Latvijā viesosies UEFA prezidents Aleksanders Čeferins, lai tiktos ar amatpersonām – Ministru prezidentu Krišjāni Kariņu un Rīgas mēru Mārtiņu Staķi.

Izmantotie resursi:
https://www.lsm.lv/raksts/sports/fu...

1 2 3 81 komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2022-09-19 14:25, pirms 2 gadiem
Nu nevajadzētu sevi tik lielīt... 2 minūte paklausījos.... un pa šo īso laiku tik jau sev sasniegumu velta..... nu jautājums cik no tiem sasniegumiem ir viņa????? un vispār....
kad cilvēks atdod visu sevi darbam.... tad pašam nav sevi jāliela.... lai darbi par viņu runā.... cilvēki, kuri sasnieguši lielus panākumus, parasti ar sevi nelielās....
Lai viss izdodas un LV futbols paceļas jaunā līmenī... to arī novēlu!!!

  -1 [+] [-]

, 2022-09-19 14:30, pirms 2 gadiem
13,5k vietu? Kaut ka baigi pieticīgi, it īpaši ņemto vērā, ka tiek plānoti arī citi pasākumi. Saprotams, ka, ja futbols saglabāsies tajā līmenī, kā pašlaik, tad vairāk kā tos 13k uz spēlēm reti, kad varētu savākt. Bet uz, piemēram, top koncertiem savākt 30k un vairāk nav problēmu. Tā kā dīvaini pieticīgi. Bet, ja jau pusi sponsorē UEFA, un paši arī neko vairak nevar savākt, tad skaidrs - UEFA rūpt tikai tubols, bet pārējais ir pašu ziņā...

 +14 [+] [-]

, 2022-09-19 14:33, pirms 2 gadiem
Kā tad 25M Būvniecības procesā izrādīsies, ka vajag vēl 25M
Pārāk labi zinām šo shēmu

  +6 [+] [-]

, 2022-09-19 14:50, pirms 2 gadiem
25 miljoni tiešām izklausās optimistiski, bet par vietu - laikam jau ir uzņemts kurss uz Lucavsalu. Uzvaras parks kaut kā šķiet labāks variants.

 +12 [+] [-]

, 2022-09-19 15:04, pirms 2 gadiem
uzvarniekā cilvēki var nokļūt no jebkuras Rīgas vietas, nav jādzenas ar mašīnām, tilta gājiena attālumā ir Vecrīga, pie laba apmeklējuma labi nopelnītu gan centrs, gan Āģis. Lucavsala? Pieejamība praktiski tik ar auto, kas nozīmē korķus un nekāda futbola aura. tuvumā nekā jēdzīga ar nav.
ļašenko ir lohs, staķis ir lohs.

 +10 [+] [-]

, 2022-09-19 15:17, pirms 2 gadiem
Mazās, tuklās roķeles sasapņojās par ienākumiem.

  +5 [+] [-]

, 2022-09-19 15:21, pirms 2 gadiem
13,5 tūkstoši vietu liekas drusku par maz. Sanāk, ka mūsu stadions būs mazāks nekā igauņiem (14,3K)?

  +6 [+] [-]

, 2022-09-19 15:22, pirms 2 gadiem
13.5k? Saprotu, ka mums gribētos stadionu ar 30 - 40k, bet to varētu piepildīt tikai ar koncertiem, vai retu futbola spēli, ja izlase sāks regulāri spēt sakarīgi un pretī būs kāda pasaules klases izlase. Manuprāt 20k sēdvietas būtu optimālais variants, bet bez Lucavsalas izskatītu arī Uzvaras parka variantu stadionam.

 +10 [+] [-]

, 2022-09-19 15:22, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: uzvarniekā cilvēki var nokļūt no jebkuras Rīgas vietas, nav jādzenas ar mašīnām, tilta gājiena attālumā ir Vecrīga, pie laba apmeklējuma labi nopelnītu gan centrs, gan Āģis. Lucavsala? Pieejamība praktiski tik ar auto, kas nozīmē korķus un nekāda futbola aura. tuvumā nekā jēdzīga ar nav.
ļašenko ir lohs, staķis ir lohs.
Piekrītu. Teju katrs letiņs priecātos, ja uzvaras parkā būtu stadions.

  -3 [+] [-]

, 2022-09-19 15:25, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: 13.5k? Saprotu, ka mums gribētos stadionu ar 30 - 40k, bet to varētu piepildīt tikai ar koncertiem, vai retu futbola spēli, ja izlase sāks regulāri spēt sakarīgi un pretī būs kāda pasaules klases izlase. Manuprāt 20k sēdvietas būtu optimālais variants, bet bez Lucavsalas izskatītu arī Uzvaras parka variantu stadionam.
Kategoriski nepiekrītu. Stadions ir jāauztur, tās ir lielas izmaksas. Jau tagad 12,5k stadionam šaubos vai sagrabinās kapeikas, kāds vēl 20k stadions. Man pēdējā desmitgadē nenāk prātā neviens sporta notikums, kurā 20k stadinos būtu izpārdots.
12,5k man šķiet arī padaudz, mierīgi pietiktu ar 8k. Varbūt tādam izdotos arī salasīt naudiņu.

  +4 [+] [-]

, 2022-09-19 15:27, pirms 2 gadiem
Un projektu noteikti dabūtu LNK 😉

  +3 [+] [-]

, 2022-09-19 15:27, pirms 2 gadiem
Par izlasi runājot, ar patreizējo paaudzi nekas vairāk par lifta izlases statusu starp nācijas C-D līgām nebūs. Skatoties uz U-izlašu rezultātiem, nav nekāda pamata ticēt ka šajā ziņā kas mainīsies tuvākajā nākotnē. Izlasei 20k stadionu ilgi vēl nevajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 15:30, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kategoriski nepiekrītu. Stadions ir jāauztur, tās ir lielas izmaksas. Jau tagad 12,5k stadionam šaubos vai sagrabinās kapeikas, kāds vēl 20k stadions. Man pēdējā desmitgadē nenāk prātā neviens sporta notikums, kurā 20k stadinos būtu izpārdots.
12,5k man šķiet arī padaudz, mierīgi pietiktu ar 8k. Varbūt tādam izdotos arī salasīt naudiņu.
nevajag mīzt, 20 štukas ir tas ko vajag!

     [+] [-]

, 2022-09-19 15:30, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: nevajag mīzt, 20 štukas ir tas ko vajag!
Lai Daiņela vadītās spēlēs tribīnēs sfilpotu vējš un dzigājeva PPK tribīni neviens nesadzirdētu?

  -4 [+] [-]

, 2022-09-19 15:31, pirms 2 gadiem
Koncertiem viss ir kā vajag - šis būtu uz 25k. Ja vajag vairàk, Mežparkā 50k un vairāk var uzņemt. 13k skatītāju vietu futbolam? Pietiks, tāpat reizi pāris gados tik sanāktu aizpildīt. Tagad tik izšķiroša spēle, tāpat 7k biļešu nevar izpirkt..
Par infrastruktūru - Lucavsala ir normāls variants - 30-40min gājienā no Stacijas vai Abrenes ielas, tāpat troleji kursē, Torņkalna stacija to pašu 20-30min gājienā.

  +7 [+] [-]

, 2022-09-19 15:31, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: 12,5k man šķiet arī padaudz, mierīgi pietiktu ar 8k. Varbūt tādam izdotos arī salasīt naudiņu.
Tā tīri informācijai - stadions ar 8000 vietām būtu trešais lielākais starp stadioniem tādā lielvalstī kā Luksemburga.
Slēpts komentārs: Priekssedetajs

  +8 [+] [-]

, 2022-09-19 15:37, pirms 2 gadiem
Uzvaras pieminekļa vietā jāceļ viennozīmīgi , visertāk pieejama vieta brīvā Rīgā . Ja UEFA piedāvā pusi izdevumu segt super noteikti šis projekts jāvirza uz priekšu .

  +2 [+] [-]

, 2022-09-19 15:39, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Uzvaras pieminekļa vietā jāceļ viennozīmīgi , visertāk pieejama vieta brīvā Rīgā . Ja UEFA piedāvā pusi izdevumu segt super noteikti šis projekts jāvirza uz priekšu .
Guņam, tas kurš Indriksons, pirms gadiem septiņiem neizdevās sagrabināt 14 ļamus Barona ielas projektam par spīti visādām tur UEFA garantijām un galvojumiem. Būšu ļoti izbrīnīts, ja tagad 12,5 ļamus no nepieciešamajiem 25 salasīš..

  +3 [+] [-]

, 2022-09-19 15:41, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: 13,5k vietu? Kaut ka baigi pieticīgi, it īpaši ņemto vērā, ka tiek plānoti arī citi pasākumi. Saprotams, ka, ja futbols saglabāsies tajā līmenī, kā pašlaik, tad vairāk kā tos 13k uz spēlēm reti, kad varētu savākt. Bet uz, piemēram, top koncertiem savākt 30k un vairāk nav problēmu. Tā kā dīvaini pieticīgi. Bet, ja jau pusi sponsorē UEFA, un paši arī neko vairak nevar savākt, tad skaidrs - UEFA rūpt tikai tubols, bet pārējais ir pašu ziņā...
Kad stadionā būs koncerti, tad tiks aizpildīts arī futbola laukums (ar skatuvi un klausītājiem). 30k stadions jau nu toč būs bezcerīgi mīnusi dienu no dienas. Un pat ja uz laukuma cilvēki netiktu laisti, cik gadā ir tādi koncerti, uz kuriem atnāks 30k? Max kādi 5-8.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-19 15:41, pirms 2 gadiem
Būba rakstīja: Kad stadionā būs koncerti, tad tiks aizpildīts arī futbola laukums (ar skatuvi un klausītājiem). 30k stadions jau nu toč būs bezcerīgi mīnusi dienu no dienas. Un pat ja uz laukuma cilvēki netiktu laisti, cik gadā ir tādi koncerti, uz kuriem atnāks 30k? Max kādi 5-8.
Turklāt koncertiem jau ir gan arēna gan mežaparks..

  +5 [+] [-]

, 2022-09-19 15:47, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: uzvarniekā cilvēki var nokļūt no jebkuras Rīgas vietas, nav jādzenas ar mašīnām, tilta gājiena attālumā ir Vecrīga, pie laba apmeklējuma labi nopelnītu gan centrs, gan Āģis. Lucavsala? Pieejamība praktiski tik ar auto, kas nozīmē korķus un nekāda futbola aura. tuvumā nekā jēdzīga ar nav.
ļašenko ir lohs, staķis ir lohs.
Man šķiet, ka Lucavsalā kāda brīdī atdursies pret to, ka ir nepieciešamas papildus investīcijas infrastruktūrā. Beigās būs dārgi.

  +5 [+] [-]

, 2022-09-19 15:50, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Man šķiet, ka Lucavsalā kāda brīdī atdursies pret to, ka ir nepieciešamas papildus investīcijas infrastruktūrā. Beigās būs dārgi.
Redzēs, pie mums jau mēdz izbīdīt projektus, vnk lai izbīdītu nevis labāko, bet savējo.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-19 15:51, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Lai Daiņela vadītās spēlēs tribīnēs sfilpotu vējš un dzigājeva PPK tribīni neviens nesadzirdētu?
nomierinies, šādus stadionus būvē 1x 50 gados, dzīve turpināsies arī pēc daiņela

     [+] [-]

, 2022-09-19 16:02, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Un?
Es jau teicu - tīri informācijai un salīdzinošai perspektīvai.

  +6 [+] [-]

, 2022-09-19 16:05, pirms 2 gadiem
Ja es nemaldos 20k ir minimālais slieksnis Konferenču Līgu finālam. Vajadzētu jau būvēt ar tādu mērķi, gan jau dabūsim, pat Albānijā fināls bija neesam jau sliktāki + Eiropas čempis tagad ar izbraukumiem arī var kādu grupu dabūt. Kā arī izskatās ka konferenču līga mūs apciemos nedaudz biežāk nekā ik pa 13 gadiem, tādejādi 20k būtu ļoti laba opcija. Un cik es zinu 13k un 20k stadiona uzturēšanā nav tik liela atšķirība.

 +11 [+] [-]

, 2022-09-19 16:30, pirms 2 gadiem
Lucavsala...jo?! Manuprāt, vēl nemājīgāku, grūtāk pieejamu un visādi citādi sūdīgāku vietu futbolam Rīgā būtu grūti atrast. Pilnībā atbalstu bijušā Uzvaras parka teritoriju. Cita lieta, ka par parkingiem ļoti jāpadomā - kaut kāda daudzstāvene +/- tuvumā jāuzbliež. Bet tīri no tādas vispārējās lokācijas un mājīguma viedokļa - ideāli!

     [+] [-]

, 2022-09-19 16:35, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: 25 miljoni tiešām izklausās optimistiski, bet par vietu - laikam jau ir uzņemts kurss uz Lucavsalu. Uzvaras parks kaut kā šķiet labāks variants.
Problēma jau nav tajā, ka, iespējams, naudu uzcelšanai vel varētu sagrabināt, bet kur ņems naudu šī stadiona uzturēšanai, un kurš to uzturēs.

     [+] [-]

, 2022-09-19 16:39, pirms 2 gadiem
Emilio rakstīja: Lucavsala...jo?! Manuprāt, vēl nemājīgāku, grūtāk pieejamu un visādi citādi sūdīgāku vietu futbolam Rīgā būtu grūti atrast. Pilnībā atbalstu bijušā Uzvaras parka teritoriju. Cita lieta, ka par parkingiem ļoti jāpadomā - kaut kāda daudzstāvene +/- tuvumā jāuzbliež. Bet tīri no tādas vispārējās lokācijas un mājīguma viedokļa - ideāli!
Bez parkinga nekā, bet nu pamatā jādomā kā veicināt nokļūšanu ne ar auto. No tālienes braucošie, lai izmanto park-ride, atstāj kkur tālāk, pašiem būtu ērtāk.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-19 16:40, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Problēma jau nav tajā, ka, iespējams, naudu uzcelšanai vel varētu sagrabināt, bet kur ņems naudu šī stadiona uzturēšanai, un kurš to uzturēs.
praktiski jebkura normāla valsts var uzturēt Nacionālo stadionu, Latvija ar to nebūtu jābūt problēmai, ja mēs varam Siguldas šļūkatuvi, tad šis ir kā 2 pirkstus

  -1 [+] [-]

, 2022-09-19 16:47, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: praktiski jebkura normāla valsts var uzturēt Nacionālo stadionu, Latvija ar to nebūtu jābūt problēmai, ja mēs varam Siguldas šļūkatuvi, tad šis ir kā 2 pirkstus
Man arī šķiet, ka stadiona esamība palielina nišu ar potenciālajiem pasākumiem, kas tur varētu notikt.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 16:51, pirms 2 gadiem
Diskusiju virzītājs Edgars rakstīja: Man arī šķiet, ka stadiona esamība palielina nišu ar potenciālajiem pasākumiem, kas tur varētu notikt.
Lietuvā ir divi stadioni pa 15tk, ja ko baigi nejaucu.
Un es labi atceros kā eksperti paredzēja Arēnai sapūšanu pēc PČ2006, jo Rīgā tak nekas gandrīz nenotiekot.

  +4 [+] [-]

, 2022-09-19 16:54, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Uzvaras pieminekļa vietā jāceļ viennozīmīgi , visertāk pieejama vieta brīvā Rīgā . Ja UEFA piedāvā pusi izdevumu segt super noteikti šis projekts jāvirza uz priekšu .
Patiesībā tā nebūtu nekāda jaunā ideja, jo jau K. Ulmanis XX. gadsimta 30-tos gados Uzvaras laukumā gribēja būvēt milzīgu stadionu-amfiteātri, kurā aizvadīt sporta un kultūras pasākumus. Bija pat projekts izstrādāts, kuru, ja ļoti gribētu, varētu izcelt no arhīviem.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 16:58, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Lietuvā ir divi stadioni pa 15tk, ja ko baigi nejaucu.
Un es labi atceros kā eksperti paredzēja Arēnai sapūšanu pēc PČ2006, jo Rīgā tak nekas gandrīz nenotiekot.
Ja ir infrastruktūra, tad parādās arī jaunas iespējas to izmantot. Viss ar mēru un aprēķinu, protams. Par Arēnu arī atceros visādas runas.
1 2 3 81 komentārs