Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pahars: "Rudņevam ir kaut kāda krīze, viņš nav gatavs palīdzēt"

Andrejs Siliņš

Pahars: "Rudņevam ir kaut kāda krīze, viņš nav gatavs palīdzēt"
Artjoms Rudņevs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Artjomam Rudņevam ir kaut kāda krīze un problēmas, bet viņš nespēja noformulēt, kādas tieši. Vienkārši zinu, ka viņš nav gatavs spēlēt izlasē par 100%. Kādēļ man vajadzīgs tāds spēlētājs?" sarunā ar medijiem ceturtdien notikušajā preses konferencē retoriski vaicāja Latvijas futbola izlases galvenais treneris Marians Pahars.

Kā jau ziņots iepriekš, pirms gaidāmajām Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēlēm Marians Pahars kandidātu sarakstā neiekļāva Bundeslīgā spēlējošo Artjomu Rudņevu. Šodien preses konferencē Pahars skaidroja, kāpēc pieņemts šāds lēmums.

"Ir grūti runāt par šo tēmu. Man pašam tas bija tikpat liels pārsteigums kā jums. Nepatīkams pārsteigums," par situāciju ar Vācijas Bundeslīgas kluba "Hamburger SV" uzbrucēja Artjoma Rudņeva neiesaistīšanu izlases sastāvā sacīja valstsvienības galvenais treneris Marians Pahars.

"Esam vairākas reizes runājuši pa telefonu un pēc šīm sarunām kļuva skaidrs, ka Artjoms nav gatavs par 100% dot labumu izlasei," turpināja treneris Pahars. "Man nebija citas izvēles kā viņu neizsaukt. Mūsu starpā nav konflikta. Mums bija divu pieaugušu vīriešu saruna. Viņš pieņēma lēmumu, un es to apstiprināju. Viņam ir kaut kāda krīze un problēmas, bet viņš nespēja noformulēt, kādas tieši. Vienkārši zinu, ka viņš nav gatavs spēlēt izlasē par 100%. Kādēļ man vajadzīgs tāds spēlētājs?"

Rudņevam neesot aizvērtas durvis uz valstsvienību nākotnē, taču, visticamāk, tuvākajās spēlēs Latvijai nāksies iztikt bez sava pasaulē zināmākā aktīvā uzbrucēja. "Viņš neatteica spēlēt izlasē. Ja es būtu uzstājis, viņš būtu atbraucis. Tomēr, ja viņš nav gatavs par 100%, tad nav jēgas viņu saukt."

Līdzīgi kā pirms spēles ar Nīderlandi pagājušā gada novembrī - arī šoreiz Latvijas izlase spēlēm ar Čehiju un Ukrainu gatavosies treniņnometnē ārzemēs. Par treniņnometnes norises vietu valstsvienības treneru štābs šoreiz izvēlējās Vācijas pilsētu Nirnbergu. Valstsvienības treniņnometne sāksies pirmdien, 23.martā. Attiecīgi martā izlases treniņi Latvijā nav paredzēti. Komanda vienkopus sapulcēsies uzreiz Nirnbergā. Atpakaļ Latvijā komanda atgriezīsies pirmdien, 1.aprīlī.

SpēlētājsDzimisKlubsS/V
Aleksandrs Koliņko18.06.1975.FK Baltika (Krievija)93 / -
Pāvels Šteinbors21.09.1985.KS Górnik Zabrze (Polija)0 / -
Andris Vaņins30.04.1980.FC Sion (Šveice)63 / -
Kaspars Gorkšs06.11.1981.Ergotelis FC (Grieķija)66 / 5
Vitālijs Jagodinskis28.02.1992.FK Hoverla Uzhhorod (Ukraina)1 / 0
Gints Freimanis09.05.1985FK Jelgava3 / 0
Vitālijs Maksimenko08.12.1990.VVV Venlo (Nīderlande)12 / 0
Antons Kurakins01.01.1990FK Ventspils5 / 0
Kaspars Dubra20.12.1990.FC BATE (Baltkrievija)5 / 0
Vladislavs Gabovs13.07.1987.FK Sokol Saratov (Krievija)14 / 0
Nauris Bulvītis15.03.1987.FK Spartaks Jūrmala19 / 2
Alans Siņeļņikovs14.05.1990.FK Ventspils10 / 0
Jānis Ikaunieks16.02.1995FC Metz (Francija)2 / 0
Artūrs Zjuzins18.06.1991.FK Baltika (Krievija)19 / 2
Igors Tarasovs16.10.1988SSA Jagiellonia Białystok (Polija)4 / 0
Oļegs Laizāns28.03.1987.FK Yenisey Krasnoyarsk (Krievija)23 / 0
Aleksandrs Fertovs16.06.1987.MKS Korona Kielce (Polija)32 / 0
Aleksejs Višņakovs03.02.1984FC Skonto56 / 7
Jurijs Žigajevs14.11.1985.FK Ventspils33 / 2
Andrejs Kovaļovs23.03.1989.Dacia Kishenev (Moldova)10 / 0
Deniss Rakels20.08.1992MKS Cracovia Krakow (Polija)6 / 0
Eduards Višņakovs10.05.1990KS Ruch Chorzów (Polija)9 / 0
Valērijs Šabala12.10.1994.FK Jablonec 97 (Čehija)15 / 6

Oficiālās personas:
Marians Pahars - Galvenais treneris
Roberts Mežeckis – Ģenerālmenedžeris
Vitālijs Astafjevs – Asistents
Andris Riherts – Asistents
Māris Verpakovskis – Menedžeris sporta jautājumos
Alehandro Munjoss - Fiziskās sagatavotības treneris (Spānija)
Dāvis Caune - Fiziskās sagatavotības treneris
Andrejs Piedels - Vārtsargu treneris
Vladimirs Serbins – LFF treneris
Oļegs Samoiļenko – Ārsts
Jurijs Ksenzovs - Fizioterapeits
Aleksandrs Jurovskis – Fizioterapeits
Jānis Zeltiņš - Ekipējuma menedžeris
Viktors Sopirins – Preses sekretārs

  -1 [+] [-]

, 2015-03-19 13:10, pirms 10 gadiem
Atliek tikai respektēt Artjoma lēmumu.

  +6 [+] [-]

, 2015-03-19 13:13, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atliek tikai respektēt Artjoma lēmumu.
Pēc spēles ar Ukrainu būs ierindā, jo tad problēmas vairs nebūs :/

  -4 [+] [-]

, 2015-03-19 13:37, pirms 10 gadiem
nu tad ceru , ka viņa vairs kandidātos nebūs

  +5 [+] [-]

, 2015-03-19 13:38, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Citāts no kādas komēdijas: "Poņjaķ i prosķiķ".
nu nebazam visur savas krievu mulkjibas... pasiem pietiek savu komediju

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 13:40, pirms 10 gadiem
hmmm...
kad rudņevs tika izsaukts, likts sastāvā, bet vārti izpalika, diezgan liels daudzums no Sc viņam veltija sarkastiskus izteikumus, pasmējās utt.
tagad taisīs traci?
Kāda gan galu galā starpība? ir vai nav Rudņevs sastāvā, viņš reti gūst vārtus un Lv izlases rezultātus tas īpaši neietekmē.
Tāpat cīņa par pēdējām vietām grupā, visticamākais.
bet nu jā, šodien ar wannabe LFF nākotnes šefu K. Kļaviņu priekšgalā, būs veselu dienu par ko runāt un bazūnēt.
Slēpts komentārs: malns kačs

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 13:49, pirms 10 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: hmmm...
kad rudņevs tika izsaukts, likts sastāvā, bet vārti izpalika, diezgan liels daudzums no Sc viņam veltija sarkastiskus izteikumus, pasmējās utt.
tagad taisīs traci?
Kāda gan galu galā starpība? ir vai nav Rudņevs sastāvā, viņš reti gūst vārtus un Lv izlases rezultātus tas īpaši neietekmē.
Tāpat cīņa par pēdējām vietām grupā, visticamākais.
bet nu jā, šodien ar wannabe LFF nākotnes šefu K. Kļaviņu priekšgalā, būs veselu dienu par ko runāt un bazūnēt.
Es arī uzskatu, ka pareizs lēmums. Ja neesi gatavs palīdzēt, tad nepalīdzi, bet galvenais neapvainojies, ja tevi neliks izlasē, kad tu gribēsi...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 13:54, pirms 10 gadiem
Interesanti, ko Piedels Kolinko var iemacit

  -4 [+] [-]

, 2015-03-19 14:11, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Puķinahuesoss
tev kaut cik kauns ir vai nav,kaa var buut tik imbicils cilveeks,liels kauns ka tu esi latvietis

 +17 [+] [-]

, 2015-03-19 14:23, pirms 10 gadiem
Neesot par 100% gatavs izlasē spēlēt, tad jau arī sanāk, ka klubā ir tik pat negatavs...

Par spēlētāja gatavību izlemj treneris nevis spēlētājs. Ar gatavību šeit nav nekāda sakara, tas vārds ir nevēlēšanās.

Izlasē ir jākapā čaļiem, kuriem deg sirds par šo valsti un kuri ir gatavi uz spēlēm braukt kaut vai no Austrālijas, nespriedelējot par savu "nesagatavotību"... ja sauc, tad tas jāuztver kā pienākums nevis galvassāpes.

Atpūties Artjom!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-19 14:58, pirms 10 gadiem
Apskatot sastavu rodas jautajums, vai ta tiesam ir LV izlase...

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 14:58, pirms 10 gadiem
A kā tad Koļinko uz Ukrainu dosies? It kā jau Rīgā viņam H sektora Putina dziesmiņas ausīs griezās, Ļvovā, domājams, pavisam hārdkors būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-19 15:07, pirms 10 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Neesot par 100% gatavs izlasē spēlēt, tad jau arī sanāk, ka klubā ir tik pat negatavs...

Par spēlētāja gatavību izlemj treneris nevis spēlētājs. Ar gatavību šeit nav nekāda sakara, tas vārds ir nevēlēšanās.

Izlasē ir jākapā čaļiem, kuriem deg sirds par šo valsti un kuri ir gatavi uz spēlēm braukt kaut vai no Austrālijas, nespriedelējot par savu "nesagatavotību"... ja sauc, tad tas jāuztver kā pienākums nevis galvassāpes.

Atpūties Artjom!
Nu nevelesanas drizak sevi vel vairak pazemot un apsmiet, jo visi tak reec redz Bundesliigas strikers bet izlasee pat piespeli nespej atdot. Apnika chalim sevi pazemot jo tehnika nav taada lai pats sev ko raditu vai izveidotu citiem. Un musejie jau tik biezi uzbruuk ka tadam speletajam kaa vins izlasee vietas nu galigi nav. KKada holandes izlasee vai GER vins deretu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 15:13, pirms 10 gadiem
Zigfrīīīds rakstīja: es Rudņeva vietā vispār ne par ko nepardzīvotu,jauns,kapeikas cik negribi ! tādi Biedriņi,Rudņevi par neta troļļiem tikai ierēc
Tu vienmēr visur tikai caur kapeiku prizmu skaties, to esmu ievērojis. Kapeikas ir svarīgas, protams. Bet vēl jau ir sportiskās ambīcijas un gods, man tā paša Biedriņa vietā liels kauns būtu. Ja viņi ir tupi lupatas, tad jā, ierēc par visu.

  -3 [+] [-]

, 2015-03-19 15:16, pirms 10 gadiem
Ja godiigi nav ko tur uztraukties par rudneva speelesshanu vai nespeeleeshanu,mums tak taa komanda ir taada shvaka ka starpiibas nekaadas,te skatos naivie cer uz gaileenu shabalu,tas ta4 nebuus normaala liimena futbolists,par paareejiem atkritumiem vispaar nav ko runaat,iznemot Vaninu,tas ir vieniigais manaa skatiijumaa iists futbola profesionaalis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-19 15:18, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Tu vienmēr visur tikai caur kapeiku prizmu skaties, to esmu ievērojis. Kapeikas ir svarīgas, protams. Bet vēl jau ir sportiskās ambīcijas un gods, man tā paša Biedriņa vietā liels kauns būtu. Ja viņi ir tupi lupatas, tad jā, ierēc par visu.
nu saliidzinaat biedrinu ar Artjomu gan nevajadzeetu,Rudnevs vienmeer skreeja uz izlasi,bet taa kaa neviens pastalnieks negrib vinu redzeet izlasee tad entuziasms ari pazuud kas ir tikai logiski

  +9 [+] [-]

, 2015-03-19 15:30, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atliek tikai respektēt Artjoma lēmumu.
Piekrītu. Pie nosacījuma, ka lēmums izdarīts, saprotot, ka viņš nav Latvijas izlases cienīgs.

  +8 [+] [-]

, 2015-03-19 15:34, pirms 10 gadiem
Kārtējo reizi pārliecinājos, cik latvieši ir pacietīga (neracionāli) tauta- vajag daudz pierādījumu, kamēr top skaidrs. Tak sen jau, uzreiz pēc leģendārās intervijas, kas notika Jūrmalā, izlases durvīm bija jābūt ciet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 15:45, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Kārtējo reizi pārliecinājos, cik latvieši ir pacietīga (neracionāli) tauta- vajag daudz pierādījumu, kamēr top skaidrs. Tak sen jau, uzreiz pēc leģendārās intervijas, kas notika Jūrmalā, izlases durvīm bija jābūt ciet.
Tie durvju vērēji tādi paši urļiki, kurš tad viņas taisīs ciet.
Slēpts komentārs: kramblers

  -3 [+] [-]

, 2015-03-19 15:50, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tie durvju vērēji tādi paši urļiki, kurš tad viņas taisīs ciet.
daļa no tiem "urļikiem" aizveda izlasi uz Euro 2004, par ko jūs te visi kapronu čurājat

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 15:54, pirms 10 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Piekrītu. Pie nosacījuma, ka lēmums izdarīts, saprotot, ka viņš nav Latvijas izlases cienīgs.
nav izlases cieniigs,tu tak esi riktiiga laapsta

  -3 [+] [-]

, 2015-03-19 15:55, pirms 10 gadiem
No 23 LV "nacionālajā" izlasē pieteiktajiem tikai 5 ir latvieši..., nu varbūt vēl 6 ir Vaņins?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 16:31, pirms 10 gadiem
Cerams,ka Rudņevs var apstiprināt Pahara vārdus.Tad nekādu problēmu.Nav gatavs spēlēt ,tad lai nespēlē.Uzbrucēju problēma mums nav šobrīd liela.

     [+] [-]

, 2015-03-19 16:45, pirms 10 gadiem
domāju ka vajadzētu sagaidīt paša Rudņeva komentāru šai sakarā....no kureienes te dažs labs izzīž info ka viņš nevēlas spēlēt izlasē,un vēl visādi apsurdi iemesli....zinot mūsu LFF ,neņemos spriest ka šis ir vienpusējs solis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 19:21, pirms 10 gadiem
Cerēsim, ka tā krīze nebeigsies tik drīz, par spīti komentāru dzēšanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-19 22:49, pirms 10 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: nu tad ceru , ka viņa vairs kandidātos nebūs
Nu ļoti pārliecinoši Tu to pateici. Diemžēl mūu izlasē nav tik atmaksāti un ļoti augsti kotējami spēlētāji kā Rudņevs. Vismaz ne šobrīd. Jebkurš spēlētājs izlases rindās, kas spēlēs augstākajā līmenī ir jarespektē - savedīs sevi kārtībā un turpinās pārstāvēt izlasi. Lai vai kā visi no viņa gaida vārtus guvumus, tomēr es uzskatu, ka izlasē viņš ir daudz palīdzējis un paveicis. Tādēļ nevajag mazgāt viņa veļu par to, ka mums nav nepieciešams sastāvā Vācijas bundeslīgas spēlētājs. Izlasē ir jaspēlē labākajiem un Artjomu uzskatu, kā vienu no izlases figūrām.

     [+] [-]

, 2015-03-19 22:53, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Cerams,ka Rudņevs var apstiprināt Pahara vārdus.Tad nekādu problēmu.Nav gatavs spēlēt ,tad lai nespēlē.Uzbrucēju problēma mums nav šobrīd liela.
Ja jau uzbrucēja pozīcija mums nav problemātiska, tad kādēļ Latvijas izlase četros kvalifikācijas cikla mačos ir guvusi tikai vienus vārtus (tos pašus ar pendeli). Nav jābūt lielam aritmētikas spečukam, lai to saprastu. Tas liecina, ka problēmas ir ar visu uzbrukumu un pat nopietnas. Būtu žēl skatīties, ja Latvijas izlase nākamos mačos nespētu iesist neko. Ir mums Šabala, Rakels un tml, bet tas jau neko neliecina par to, ka mums nav problēmas ar spēli uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2015-03-20 00:28, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Ja jau uzbrucēja pozīcija mums nav problemātiska, tad kādēļ Latvijas izlase četros kvalifikācijas cikla mačos ir guvusi tikai vienus vārtus (tos pašus ar pendeli). Nav jābūt lielam aritmētikas spečukam, lai to saprastu. Tas liecina, ka problēmas ir ar visu uzbrukumu un pat nopietnas. Būtu žēl skatīties, ja Latvijas izlase nākamos mačos nespētu iesist neko. Ir mums Šabala, Rakels un tml, bet tas jau neko neliecina par to, ka mums nav problēmas ar spēli uzbrukumā.
Tāpēc ka akli lika Šabalu sastāvā!2014 gadā šis bija bedrē un bija šo jānosēdina,Pahars to zināja(par attieksmi,formas zaudēšanu...),bet tāpat šim uzticējās!Tagad čehijā iespējams būs atguvis formu un varbūt kas mainīsies gūto vārtu ailē?Tad jau manīsim!

     [+] [-]

, 2015-03-20 00:28, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: nu redz kā acīs taisnība grauž, ka pat komentārus dzēš ārā))

Kur tad te vārda brīvība?? Ne es ar propogandu nodarbojos ne ar ko citu, tikai konstatēju faktu par lielāko sabiedrības daļu.
Tāds nu šis SC ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-20 16:17, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Tāpēc ka akli lika Šabalu sastāvā!2014 gadā šis bija bedrē un bija šo jānosēdina,Pahars to zināja(par attieksmi,formas zaudēšanu...),bet tāpat šim uzticējās!Tagad čehijā iespējams būs atguvis formu un varbūt kas mainīsies gūto vārtu ailē?Tad jau manīsim!
To, ka Šabalam ir problēmas ar attieksmi domāju zina jebkurš līdzjūtējs. Šeit es vairāk runāju par visiem izlases uzbrucējiem. Nedomāju, ka Šabala viens var uznest klavieres līdz piektajam stāvam. Pārējiem ir jāpalīdz, ja gribam izcīnīt kaut vel kādu punktu šajā kvalifikācijas ciklā. Kā var neiesist vārtus pret Kazahstānu? Es Jums pateikšu tā komanda FIFA rangā atrodas 138.vietā. Atbilde uz visiem sarežģītiem jautājumiem. Manuprāt, uzbrukums ir liela problēma, šeit vairs neiet runa tikai par šo spēlētāju sniegumu klubā, bet arī izlases rindās. Piemēram, Rakels 21 spēlē guvis septiņus vārtus Polijas ekstraklasē, bet izlasē nav nekā. 2004.gada sastāvs apliecināja, ka klubā un izlasē var spēlēt īdzvērtīgi. Zinu par to, ka klubā ir augstāka klases pussargi, kuri var atdot klasiskas piespēles, bet nu tomēr...