Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF jaunā stadiona būvniecībai jāatrod pusotrs miljons eiro

Agris Suveizda

LFF jaunā stadiona būvniecībai jāatrod pusotrs miljons eiro
Foto: LFF.lv

Latvijas Futbola federācija īpaši sasauktā preses konferencē informēja par pēdējos gados paveikto infrastruktūras jomā. Interesantākais temats, protams, bija jaunais federācijas stadions, kas atradīsies Krišjāņa Barona ielā pašreizējā "Latvijas Universitātes" stadiona teritorijā.

Latvijas Futbola federācijas ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis: "Pēdējo gadu laikā esam izdarījuši ļoti daudz infrastruktūras jomā. Kā jau zināt, tiks pārbūvēts sporta komplekss un 2017. gadā būs jauns futbola stadions, kura ietilpība būs aptuveni 5,5 tūkstoši vietu. Tas gan nav pietiekami daudz tādai pilsētai kā Rīga, kas ir lielākā visā Baltijā, taču tāda ir pašreizējā situācija. Tāpat jau bijušas divas sarunas par "Daugavas" stadionu. Ceram, ka jau drīzumā Latvijai būs viens nacionālais stadions, kurā varēs ne tikai aizvadīt Dziesmu un deju svētkus un spēlēt futbolu, bet arī nodarboties ar vieglatlētiku."

Latvijas Futbola federācijas Stadionu un infrastruktūras komitejas priekšsēdētājs Vladimirs Žuks: "Jau 2009. gadā, kad Rīgā viesojās UEFA delegācija ar prezidentu Mišelu Platinī priekšgalā, apstiprinājām jaunu infrastruktūras attīstības plānu ["minipitch", mākslīgie laukumi, LFF treniņu un mācību centrs Staicelē u.tml.] turpmākajiem astoņiem gadiem. Dažādu projektu izveidē līdz šim gadam kopumā tika ieguldīti 16,3 miljoni eiro. Jaunā sporta kompleksa pārbūvei nepieciešami aptuveni desmit miljoni eiro [no kuriem 8,5 miljoni eiro nāks no UEFA]."

Atlikušo pusotru miljonu eiro LFF cer piesaistīt no privātajiem investoriem, kā arī valsts vai pašvaldības līdzekļiem. Šobrīd tiek plānots, ka stadiona ietilpība būs 5700 sēdvietu un ka apjumtas tribīnes tomēr būs visās laukuma pusēs, nevis tikai sānos. Kompleksa teritorijā būs LFF māja, kurā tiekot plānots arī futbola muzejs, autostāvvieta ar 280 vietām, rezerves laukums, atribūtikas veikals, kafejnīca, rehabilitācijas telpa u.c. Vladimirs Žuks sacīja, ka būvdarbus vajadzētu uzsākt ne vēlāk kā 2016. gada janvārī un ka stadionam vajadzētu tikt atklātam 2017. gada maijā.

Interesanti, ka joprojām nav īstas skaidrības, kur Latvijas izlase aizvadīs nākamā cikla mājas spēles. Vairākkārt LFF pārstāvji jau bija apliecinājuši, ka visi pirmie mači varētu tikt aizvadīti izbraukumā un ka mājās spēlēs tad, kad tiks atklāts jaunais komplekss. Tomēr Jānis Mežeckis šodien sacīja, ka joprojām netiek izslēgta iespēja nākamā cikla pirmos mačus aizvadīt arī "Skonto" stadionā vai Liepājā. Runājot par "Skonto" stadionu, Mežeckis gan piebilda, ka jauno īpašnieku plāni pagaidām nav zināmi.

Tika uzsvērts, ka komplekss pildīs ne tikai sportisko (tajā varēs aizvadīt ne tikai izlases, bet arī Virslīgas un Eirokausu spēles), bet arī sociālo funkciju – tas nebūs nožogots un būs pieejams arī apkārtējām izglītības iestādēm. Tāpat tiks izcirsta lielākā daļa koku – vecas papeles un arī dažas liepas -, kuru vietā tikšot iestādīts vismaz tikpat daudz koku. "Šī ir unikāla iespēja jebkuram arhitektam, jo šī būve būs nozīmīga ne tikai futbolam un LFF, bet arī pilsētai un visai Latvijai," sacīja SIA "REMM" pārstāvis un sporta kompleksa pārbūves arhitekts Mārcis Pēterhofs.

Sporta kompleksa Kr. Barona ielā 116A pārbūves procesa prezentācija

 +11 [+] [-]

, 2015-03-19 17:49, pirms 10 gadiem
Izskatas jau pec karteja, nevis stadiona, bet kautkada Anglijas 5 ligas, meslu bedres! Skices briesmiigas.

  +7 [+] [-]

, 2015-03-19 17:50, pirms 10 gadiem
Paredzētais autostāvvietu skaits parāda federācijas grandiozos plānus publikas piesaistē! Izcili, tālejoši, pārdomāti!

  +6 [+] [-]

, 2015-03-19 17:54, pirms 10 gadiem
Vēl jautājums, kur atradīsies Federācijas māja ar MUZEJU?

  +7 [+] [-]

, 2015-03-19 17:55, pirms 10 gadiem
aloizs rakstīja: Vēl jautājums, kur atradīsies Federācijas māja ar MUZEJU?
RobisK izstaba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

  -4 [+] [-]

, 2015-03-19 17:57, pirms 10 gadiem
Ģenerālis Borka rakstīja: RobisK izstaba!
Nomierinies

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 17:57, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Labāk nekā nekas!
Soreiz labak nekas, jo vel 1.5 miljons aizies no nodoklu maksataju kabatas, par zirgu stalli!

  +6 [+] [-]

, 2015-03-19 17:57, pirms 10 gadiem
LFF parāda kārtējo reizi īsto savu nostāju pret līdzjutējiem!
Atlaist visus!

 +10 [+] [-]

, 2015-03-19 17:58, pirms 10 gadiem
Bet nu mazaa ietilpiba vnk iesparda

     [+] [-]

, 2015-03-19 17:59, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nomierinies
Es jau saku tikai ka ir!

  +9 [+] [-]

, 2015-03-19 17:59, pirms 10 gadiem
kaut kadam bezjedzigam, atbaidosa izskata klucim mierigi atrod 300 miljonus, bet sporta buvem tikmer nevar sagrabinat paris miljonus. debiliki parvalda so valsti.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-19 18:12, pirms 10 gadiem
aloizs rakstīja: Paredzētais autostāvvietu skaits parāda federācijas grandiozos plānus publikas piesaistē! Izcili, tālejoši, pārdomāti!
kādas stāvvietas stadionam centrā? Pat līdz Pļavniekiem stunda ar kājām. No visām pusēm ar vienu transporta līdzekli var atbraukt.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-19 18:17, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kādas stāvvietas stadionam centrā? Pat līdz Pļavniekiem stunda ar kājām. No visām pusēm ar vienu transporta līdzekli var atbraukt.
Es sapratu, kapec tik mazs! Vini ar 280 stavietam, ciinas pret masinas vadisanu reibuma, jo es domaju pec ta drausmiiga skata, kas notiek laukuma, jebkuram gribas muti pielikt, un no riita neko neatcereties

  +6 [+] [-]

, 2015-03-19 18:33, pirms 10 gadiem
Ārprāts! Vini federācijā līmi osta?

  -2 [+] [-]

, 2015-03-19 18:43, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet nu mazaa ietilpiba vnk iesparda
Cik tad vajag? Latvijas izlases spēļu vidējais apmeklējums kopš neatkarības atgūšanas ir 5200, tā kā ir normāli, ka ietilpība ir mazliet lielāka par šo skaitli. Es domāju, ka labāk izskatās pilns 5'700 stadions nekā pustukšs 10'000.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 18:48, pirms 10 gadiem
šis projekts daudz labāks, atskaitot vienu.... 5,5 tūkstoši. smieklīgi maz.... vismaz 10-12 tūkstoši vajadzēja. bet nu ja reiz būs liels otrs vieglatlētikas stadions, dziemsu svētkiem, futbolam, uz vietām 20-25 tūkstoš, tad šis būtu ļoti labs rezerves laukums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-03-19 18:59, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: LFF parāda kārtējo reizi īsto savu nostāju pret līdzjutējiem!
Atlaist visus!
un valsts ko parāda? Daugavas stadions jau brūk zemē iekšā, slīkst purvā! Likvidēt valsti!

     [+] [-]

, 2015-03-19 19:08, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: un valsts ko parāda? Daugavas stadions jau brūk zemē iekšā, slīkst purvā! Likvidēt valsti!
Gribi likvidet, zvani Putinam lai dod savas raketes

  +5 [+] [-]

, 2015-03-19 19:09, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: un valsts ko parāda? Daugavas stadions jau brūk zemē iekšā, slīkst purvā! Likvidēt valsti!
Cik mums tas guntis ir par prezidentu?
Kādi 19 gadi jau būs?Un esam bez stadiona!....
Neesi spējīgs tinies no šī amata(adresēju guntim)!Bet arī to šis nespēj!Kas šo šeit piesaista?.......
Un nevaino Valsti!Labam saimniekam būtu gan ietilpīgs stadions, gan futbols izlases limenī,bet ne pie ši čekista!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 19:29, pirms 10 gadiem
loti maza auto stāvvieta
lu padziis no taa stadiona un liks Lff draugiem Skontai tur speelet.
skumji ka nevar...negrib atjaunot visus pareejos stadionus...to pashu daugavas stadionu.
kadelj lff nespeej iedot naudu citu stadionu kaut kaadai bet vismaz modernizaacijai?
kaadelj par manu naudu tiek celta kkada biblioteeka par 300milj.? es tur savu kaaju nneesmu speris..un netaisos tur iet..

un ja celj stadionu...tad nu vismaz ap 7-8 tuukstosiem vietu... lai uztaisa vienaa pusee lielaaku staavu papildus -2500 cilveekiem ..un viss ok - vietas tas tacu vairaak neaiznems...pienemsim - kadelj pie keramikas - tajaa milziigajaa placii pie dtilta - cels mahimu...bet ne stadionu? ..sai valstii viss ir paaraak skiibi un greizi...
tas pats kas ar valsts celjiem...no auto ko ripinu ..taaada nauda aiziet uz valsts kasi.... bet kaadi bija tie celji pirms 10 gadim - taadi tie ir tgd....

visu naudu ko pienejmsim iekasee no noteiktaas lietaam - auto - kaadelj visa taa mana nauda netiek novirziita uz celju uztureeshanu? bet gan kkaadiem noziedzniekiem tiek kabataaa...

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 19:37, pirms 10 gadiem
es vispaar nesaprotu kas sajaa valstii notiek...bizness bizness...bet blaviens..mums ir viena areena...taa pati krievam pieder...mums nav stadiona...vnk good luck Latvian....taalu tiksim...esmu patriots...bet sadaas situaacijaas ir vnk meers pilns..

cik tgd 18 gadus tas krievs ir Lff prezidents? nu lai valsts njem un visus tur padzen ..tas jau pat aklam suni skaidrs k shamie tik tur zog...bet jau vairaakus gadus pilniigi nekas nav dariits....visa sitaa padariishana ir taada mafia...visi kaa vienz..

     [+] [-]

, 2015-03-19 19:39, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kādas stāvvietas stadionam centrā? Pat līdz Pļavniekiem stunda ar kājām. No visām pusēm ar vienu transporta līdzekli var atbraukt.

Rīdziniekam problēmu varbūt arī nav, bet ja es gribu ar draugiem uz LV izlases spēli atbraukt piemēram no Kuldīgas, tad man auto jāatstāj nezin kur un nezin kāds gabals jāvelkas līdz laukumam.. baigi ērti.. bet nu Federācijai jau vienalga.. viņiem pašiem tās stāvvietas tak būs pie stadiona...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 19:41, pirms 10 gadiem
Lielākajā Baltijas pilsētā, Latvijas valstsvienība aizvadīs spēles stadionā ar 5K ietilpību Reāli saspieduši galvu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 19:45, pirms 10 gadiem
Vispār šis projekts manī kurina dusmas, kas tas par murgu ? VNK briesmīgi, 5,5k tak nav nekas, ne tur konci uztaisīt, ne nacionālās izlases spēles aizvadīt, PROJEKTS LAI IEBĀZTU UEFA UN NODOKĻU MAKSĀTĀJU NAUDU SAVĀS KABATĀS- KORUPCIJA. Kam, tas stadions vispār paredzēts ???
Bļ*n ja tas stadions būtu kādam konkrētam klubam būvēts, lai labāk UEFA naudu piesaista un uzbūvē vairāk mazos staģus lai nav virslīgu pa krūmiem jāspēlē, lai attīsta mazo infrastruktūru, skonto stadionam vēlvienu tribīni kuru noņēma un bišku uzfrišināt būtu pilnīgi ok, tas pats ar Daugavas stadionu!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 19:49, pirms 10 gadiem
Ja šis ir būvēts kā nacionālais stadions, tad tam būtu jābūt 12000-15000 ietilpīgam, tur pat auto nav kur novietot tagad

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 19:58, pirms 10 gadiem
pareizi jau sakat biedri...
un vispaar ..neticu ka no uefa nevar izziist naudu prieksh shaadiem maziem stadioniem - uzsit riigaa taadus stadionus - un atjaunot esosos virsliigas stadionus kuri ir aarpus riiigas ..un visus uztureet taadaa liimenii lai vismaz nav kauns iet uz virsliigas speelem..un vispaar - visi briesmiigi aardaas un njemaas - virsliigas liimenis paraak zems u bla bla bla..

atjaunojat/ uzceljat laba paskata un vsp omuliigus stadionus..lai nav jaasez un plastmasu benkiem no kuriem tirsa sliid zemee...

sakt beidzot paarraidiit VISAS virsliigu speeles pa tv ( nu ja stadionu buutu tiesaam zoliidi) nebuuti be kauns skatiities nedz iet uz vinjiem.... bet aj...ko es vispaar saprotu no taa - idriksons tak ir prezidents tas visu saprot..

     [+] [-]

, 2015-03-19 20:06, pirms 10 gadiem
aloizs rakstīja: Rīdziniekam problēmu varbūt arī nav, bet ja es gribu ar draugiem uz LV izlases spēli atbraukt piemēram no Kuldīgas, tad man auto jāatstāj nezin kur un nezin kāds gabals jāvelkas līdz laukumam.. baigi ērti.. bet nu Federācijai jau vienalga.. viņiem pašiem tās stāvvietas tak būs pie stadiona...
Tad Tu auto atstāj pie kāda no Imantas lielveikaliem un līdz stadionam atbrauc ar tramvaju. Nekur pasaulē stadioniem, kas ir centrā, nav publisku stāvvietu. Galu galā, līdz šim nekādas stāvvietas nebija ne pie Skonto, ne Daugavas (ok, 65 žiguļus tur varēja saspiest priekšā un vēl kādus 20 aizmugurē) - neviens nesūdzējās. Tagad pēkšņi tā būs problēma?

     [+] [-]

, 2015-03-19 20:08, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: Lielākajā Baltijas pilsētā, Latvijas valstsvienība aizvadīs spēles stadionā ar 5K ietilpību Reāli saspieduši galvu
Un? Moš vismaz būs pilnas, nevis kā parasti - puse no 7k tukšas vai pretinieku faniem. Nevajag tēlot aizvainoto - Tu tāpat uz futbolu neej, pat nezini, ka Skonto aizpildījās max reizi ciklā (2 gados).
Ja nāks grands pretī, uzkrāmēs 100€ biļetei cenu, un atsijās gribētājus.

     [+] [-]

, 2015-03-19 20:12, pirms 10 gadiem
Gribētos dzirdēt Krišjāņa Kļaviņa domas par šo farsu.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-19 20:32, pirms 10 gadiem
Tai skicē, kas redzama...

man vienīgajam pēc proporcijām izskatās pēc stadiona, kurā mierīgi varētu būt savi 20+ tūkstoši vismaz?

Nevis knapums... 5 tūkstoši.
Tas ir tā... pāris kvartāli, pēc iedzīvotājiem ņemot

     [+] [-]

, 2015-03-19 20:36, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tai skicē, kas redzama...

man vienīgajam pēc proporcijām izskatās pēc stadiona, kurā mierīgi varētu būt savi 20+ tūkstoši vismaz?

Nevis knapums... 5 tūkstoši.
Tas ir tā... pāris kvartāli, pēc iedzīvotājiem ņemot
taču reāli ir tā, ka šobrīd futbola stadions ir pa 90° pagriezts. Čaka ielā tur ir 3m ietve, otrā pusē 3m ietve un ģerbtuvju ēka. Es vispār nesaprotu, kā viņi starp tām ielām plāno ielikt to stadionu ar visām tribīnēm. Ok, 8 (ja pareizi atceros, moš arī 6 tikai bi) celiņi apkārt, bet tie jau nav 40m, kas jāatgūst šajā gadījumā, turklāt skicē vēl arī kaut kādi parki tur ieplānoti gar Čaka un Barona ielām.

Jāsaprot, ka reāli tas ir puskvartāls, tiesa nedaudz lielāks kā centrā ierastie.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-19 20:55, pirms 10 gadiem
Nav nopietni

1. 5700 sēdvietas...Valmieras ziedu laikos uz spēlēm nāca pāri par 3000. Ņemot vērā, ka futbola dzīve Latvijā zemāk par pēdējo gadu līmeni diez vai kritīs, kā arī pieļaujot domu, ka reiz šis sporta veids plauks un ziedēs, kā tas ir citur Eiropā, šis četru ciparu skaitlis ir nekas vairāk kā izsmiekls.

2. Mākslīgais segums? Ja pareizi sapratu. Te pat komentāri lieki. Tas laikam aiz bailēm, ka dabīgajam zālājam kāds pavasarī nepielaiž spičku. Tālredzīgi

Ja esam tik nabagi, tad varbūt nevajag šādu malkas šķūni būvēt vispār. Iekrāt naudiņas un atvēzēties kam nopietnākam.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-19 20:58, pirms 10 gadiem
P.s. un izskatās, ka visai bieža parādība, ja šo uzbūvēs, būs sabrauktas bumbas kā uz Čaka ielas, tā uz Barona - nedomāju, ka troļuka un tramvaja babuļi baigi bremzēs redzam pūšļus kabīnes vējstiklā

  -4 [+] [-]

, 2015-03-19 21:22, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Vispār šis projekts manī kurina dusmas, kas tas par murgu ? VNK briesmīgi, 5,5k tak nav nekas, ne tur konci uztaisīt, ne nacionālās izlases spēles aizvadīt, PROJEKTS LAI IEBĀZTU UEFA UN NODOKĻU MAKSĀTĀJU NAUDU SAVĀS KABATĀS- KORUPCIJA. Kam, tas stadions vispār paredzēts ???
Bļ*n ja tas stadions būtu kādam konkrētam klubam būvēts, lai labāk UEFA naudu piesaista un uzbūvē vairāk mazos staģus lai nav virslīgu pa krūmiem jāspēlē, lai attīsta mazo infrastruktūru, skonto stadionam vēlvienu tribīni kuru noņēma un bišku uzfrišināt būtu pilnīgi ok, tas pats ar Daugavas stadionu!
Nu tu tā kā tāds īsts trollis lej. Ne esi iepazinies ar info neko. Kads skonto stadions, laikam neesi pamanijis ka vins tiks jauks nost, jo ipasnieki velas buvet biroju.
Lv fani nav pelnijusbi vairak, jo skonto stadions pilns ir loti reti.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-19 21:29, pirms 10 gadiem
Es ceru, ka tas ir joks... Stadions zem 6000 vietām un autostāvieta nepilnām 300 mašīnām, kurā normālā valstī kas tāds ir galvenajai izlases mājvietai? Es ticu, ka kādus 8000 tur iebāzt varēja mierīgi, turklāt pat tas jau nebūtu ideāls gadījums. Un tādas lietas LFF māja, kas tas tāds vispār ir? Un kam mums baigi vajag to muzeju? Es šeit redzu neko citu kā naudas atmazgāšanu...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 21:34, pirms 10 gadiem
EriksVil rakstīja: Es ceru, ka tas ir joks... Stadions zem 6000 vietām un autostāvieta nepilnām 300 mašīnām, kurā normālā valstī kas tāds ir galvenajai izlases mājvietai? Es ticu, ka kādus 8000 tur iebāzt varēja mierīgi, turklāt pat tas jau nebūtu ideāls gadījums. Un tādas lietas LFF māja, kas tas tāds vispār ir? Un kam mums baigi vajag to muzeju? Es šeit redzu neko citu kā naudas atmazgāšanu...
Pilnīgi tev piekrītu, nenopietns pasākums- visticamāk naudas atmazgāšana.
Kas attiecas uz ietilpību, tur nemaz neko lielāku iebāzt nevar, tad bija jābūvē citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-19 21:36, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Nu tu tā kā tāds īsts trollis lej. Ne esi iepazinies ar info neko. Kads skonto stadions, laikam neesi pamanijis ka vins tiks jauks nost, jo ipasnieki velas buvet biroju.
Lv fani nav pelnijusbi vairak, jo skonto stadions pilns ir loti reti.
Varbūt mans piemērs par Skonto tev nepatika, bet nu vispārīgi bija mana doma. Nekas tāds nav nopietns, tad jau labāk par tādu naudu uzlikt jumtus mazajiem virslīgas šķūnīšiem, lai lietus laikā ar var fuci iet pabaudīt.
Latvijas fani ir pelnījuši labāko, diemžēl federācija to nespēj un negrib nodrošināt

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 21:44, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu, nenopietns pasākums- visticamāk naudas atmazgāšana.
Kas attiecas uz ietilpību, tur nemaz neko lielāku iebāzt nevar, tad bija jābūvē citur.
Par šito es piekrītu. Ja centrā nav brīvu vietu, tad nedaudz prom no tā būvēt nevar? Nekas taču baigi tik un tā nemainītos, Dziesmu svētku laikā cilvēki taču cilvēki uz Mežaparku brauc, tas nav nekas traks!

     [+] [-]

, 2015-03-19 23:07, pirms 10 gadiem
To stadionu jau sen vajadzēja atjaunot un, no šī punkta skatoties, prieks, ka tas beidzot tiks darīts. Ar zāles pļaušanu, kas tur tiek regulāri darīts, ir par maz, jo, piemēram, iekštelpas stadionam ir pabriesmīgā stāvoklī. Pretī ir skola un ļoti labi, ka tā varēs turpināt stadiona teritoriju izmantot.

Negatīvais, protams, ir skatītāju vietu skaits. Lai arī nenāk visi 10 000 uz izlases spēlēm, kas var ietilpt Skonto stadionā, 7-8 tūkstoši mēdz savākties un skaidrs, ka šajā gadījumā daudzi paliks ar gariem deguniem, gribot noskatīties izlases spēli.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:08, pirms 10 gadiem
Šī ir tīrākā UEFA naudas zagšana!!! Tikai tāpat parēķināsim cik tad tāds var vispār izmaksāt... Viena garā tribīne būs kādi 110-120m, tātad sēdvietām paliek 100m. 2 sēdvietas metrā. 200 vienā rindā! Augstumā plus mīnus arī būs 1.5/2 sēdvietas metrā. Tātad, ja vienas tribīnes augstums ir 10 metri, tur var satilpt ap 3000... (Ņemot, ka būvētu kādas 15 sēdvietas augstu + jumts utt). Bet šeit izskatās, ka proporcijas ir apmēram 2.5k x2 + 650 x 2. Reāli būvēs šķūni bez kārtīga jumta pa 10 milijoniem.

Jautājums būvniekiem - Cik izmaksā uzbetonēt 10m augstu konstrukciju? Un sēdvietas pieskrūvēt? Izskatās, ka otkatu % šim projektam ir vismaz 50-60... Nu šitas jau ir smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-19 23:38, pirms 10 gadiem
Nav pamata uztraukties par auto stavvietam curkas, uztaisis maksas stajanku blakus, un plus biletei vel +5 euro par stajanku! Bizness, mani daargie!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-20 09:08, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: tur pat auto nav kur novietot tagad
Latvijā katrs, kurš ir ticis pie šprices vadībā, domā, ka Latvijā visi ir tik turīgi, ka var braukt ar taksi, algot personīgo šoferi utt
jebkuru lielāku publisku objektu cenšas iespraust kaut kur, un tad brīnās, ka uz vēlākiem vakara pasākumiem nav apmeklējuma
ne katrs dzīvo Rīgas centrā

     [+] [-]

, 2015-03-20 09:13, pirms 10 gadiem
arrived rakstīja: aizvadīs spēles stadionā ar 5K ietilpību Reāli saspieduši galvu
pēdējā laikā publikas arī tik vien ir, ja neskaita viesu līdzjutējus
par nākotni domājot - ar galvu tiešām nedraudzējas
vai atkārtosies EČ2004 ? cerēsim

  +2 [+] [-]

, 2015-03-20 10:17, pirms 10 gadiem
Stadions ar tik mazu ietilpību derētu kādam Virslīgas klubam, ne jau valsts izlasei un nopietnu pasākumu rīkošanai...

Rupji rēķinot nu nekādi nesanāk 10 miljoni pat ar visu paredzēto piebūvi.. Atkal LFF vēlas nopelnīt no UEFA un nodokļmaksātāju naudas?

     [+] [-]

, 2015-03-20 15:05, pirms 10 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Varbūt mans piemērs par Skonto tev nepatika, bet nu vispārīgi bija mana doma. Nekas tāds nav nopietns, tad jau labāk par tādu naudu uzlikt jumtus mazajiem virslīgas šķūnīšiem, lai lietus laikā ar var fuci iet pabaudīt.
Latvijas fani ir pelnījuši labāko, diemžēl federācija to nespēj un negrib nodrošināt
sorry , Latvijas futbolā fani ir saskaitāmi uz dažu cilvēku roku kopsummas. Pārējie skatītāji vai plaukstu sitēji, kad izlasei veicas. Pēc Īslandes pret Turciju atvilkas tikai nedaudz virs 6000 skatītāji! Pret TURCIJU, mūsu seno, trakulīgo pretinieku