Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas futbola izlase turpina slīdēt uz leju FIFA rangā

Rolands Eliņš

Latvijas futbola izlase turpina slīdēt uz leju FIFA rangā
Kaspars Dubra. Foto: LFF

Latvijas futbola izlase pēc katastrofālajām spēlēm Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā noslīdējusi uz 137. pozīciju pasaules rangā, atkāpjoties no iepriekšējā mēneša vietas par četrām pozīcijām.

Latvijas futbola izlase jūnija sākumā aizvadīja divas spēles savā laukumā, pieredzot rezultātus, par kuriem atminēties nav liela prieka – 0:3 pret Izraēlu un 0:5 pret Slovēniju. Pēc šādām neveiksmēm atkrišana uz aizmuguri FIFA rangā ir tikai loģiska, un tagad Latvijai priekšā aizgājušas arī Seintkitsa un Nevisa, Burundi, Turkmenistāna un Ruanda.

Latvijai šobrīd ir 1086 punkti, kas ir par 15 mazāk nekā iepriekšējā ranga izdevumā. Vēl viena sliktā ziņa Latvijai ir tā, ka nieka 13 punktu attālumā ir mūsu antirekords FIFA rangā (148. vieta). Savukārt UEFA dalībvalstu konkurencē Latvija apsteidz tikai dažas valstis – pāris punktu attālumā un 139. vietā ir Andora, bet vēl zemāk ir Moldova, Malta, Lihtenšteina, Gibraltārs un Sanmarīno.

Iespējas uzlabot savu pozīciju Latvijai būs septembra sākumā, tiesa, izlases galvenajam trenerim Slavišam Stojanovičam, lai paņemtu punktus viesos pret Austriju un mājās pret Ziemeļmaķedoniju, būs jāatrod veids, kā krietni uzlabot izlases sniegumu.

Ranga galvgalī savukārt pirmais četrinieks palicis nemainīgs, tikai līderes Beļģijas pārsvars pār otrajā vietā esošo Franciju no trim punktiem pieaudzis līdz 28 punktiem. Uz piekto vietu toties pakāpusies Nāciju līgas uzvarētāja Portugāle, apsteidzot Horvātiju un Urugvaju.

FIFA rangs, 2019. g. jūnijā

VietaValstsIzmaiņas
1.Beļģija-
2.Francija-
3.Brazīlija-
4.Anglija-
5.Portugāle+2
6.Horvātija-1
7.Spānija+2
8.Urugvaja-2
9.Šveice-1
10.Dānija-
137.Latvija-4

Izmantotie resursi:
https://www.fifa.com/fifa-world-ran...

 +15 [+] [-]

, 2019-06-14 12:57, pirms 5 gadiem
Rangs mūs saudzē, realitātē esam stipri zemāk

  -3 [+] [-]

, 2019-06-14 12:57, pirms 5 gadiem
Nebūsim naivi- iespējas uzlabot pozīciju rangā būs tad, kad pretī nāks Sanmrīno, Gibraltārs, varbūt Moldova vai Lietuva

  -3 [+] [-]

, 2019-06-14 13:00, pirms 5 gadiem
Kas to būtu domājis?

Vilki strauji krīt
Ar iežmiegtu asti
Tik kas būs rīt
Ja nevaram trāpīt pa "kasti".

Vēl ir kur tiekties
Cik tad var krist
Un nevajag liekties
Kad varenie sāk mūs sist.

Ja Zahavi mums monstrs
Un slovēņi kā brazīļi
Drīz futbolists katrs
Mūs apspēlēs mīļi.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:03, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nebūsim naivi- iespējas uzlabot pozīciju rangā būs tad, kad pretī nāks Sanmrīno, Gibraltārs, varbūt Moldova vai Lietuva
Būšu naivs un saku - šī atlases cikla beigās būsim augstāk kā šobrīd.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 13:06, pirms 5 gadiem
Brīnums tas ir? Drīz mēs arī papuasiem zaudēs

  +6 [+] [-]

, 2019-06-14 13:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Būšu naivs un saku - šī atlases cikla beigās būsim augstāk kā šobrīd.
Tu neesi naivs, Tu esi debīls

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 13:16, pirms 5 gadiem
"Andora, bet vēl zemāk ir Moldova, Malta, Lihtenšteina, Gibraltārs un Sanmarīno" - pret visiem šiem niču vēl varam paņemt, tā ka apgalvot, ka viņi stiprāki nevar.

Bet ja būtu tāds tituls - straujāk krītošā izlase Eirpoā, tad tur Latvija numur viens.

     [+] [-]

, 2019-06-14 13:19, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tu neesi naivs, Tu esi debīls
Katram ir tiesības uz savu viedokli.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:19, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Rangs mūs saudzē, realitātē esam stipri zemāk
FIFA rangs ir fufelis, un jebkurš futbola fans to saprot. Par vietām tabulā cīnās plecu pie pleca komandas, kuras nekad vēsturē nav spēlējušas savā starpā - ļoti objektīvi, ne? Vienīgais var skatīties uz UEFA rangu - tur diezgan objektīvi arī esam Andoras, varbūt Moldovas līmenī. Zemāk ir kosmoss, pat priekš mūsu nožēlojamās spēles

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:25, pirms 5 gadiem
Šausmas. Bet sajūtu līmenī joprojām grūti to pieņemt, jo joprojām nešķiet līdz galam, ka esam tieši tik sūdīgi. Pārsteigums gan, ka šī izrādās nav vēsturiski zemākā vieta.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:30, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: FIFA rangs ir fufelis, un jebkurš futbola fans to saprot. Par vietām tabulā cīnās plecu pie pleca komandas, kuras nekad vēsturē nav spēlējušas savā starpā - ļoti objektīvi, ne? Vienīgais var skatīties uz UEFA rangu - tur diezgan objektīvi arī esam Andoras, varbūt Moldovas līmenī. Zemāk ir kosmoss, pat priekš mūsu nožēlojamās spēles
Esmu futbola skatītājs, līdzjutējs, un rangu uztveru nopietni ar lielu interesi. Protams ka ir neiespējami precīzi atspoguļot spēku samērus bet aptuveno kopainu tas tomēr veido. Futbola rangs ne tuvu nav ideāls, bet par sliktu to noteikti nesauktu. Basketbola rangs piemēram šķiet daudz mazāk objektīsvs. ļoti labs rangs ir hokejā, tenisā, pludmales volejbolā, varētu teikt ka arī snūkerā, šautriņās un daudz kur citur. Rangiem sekoju cītīgi līdzi jau sen dažādos sporta veidos.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:33, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: FIFA rangs ir fufelis, un jebkurš futbola fans to saprot. Par vietām tabulā cīnās plecu pie pleca komandas, kuras nekad vēsturē nav spēlējušas savā starpā - ļoti objektīvi, ne? Vienīgais var skatīties uz UEFA rangu - tur diezgan objektīvi arī esam Andoras, varbūt Moldovas līmenī. Zemāk ir kosmoss, pat priekš mūsu nožēlojamās spēles
tu esi fufelis. Rangs nav precīzs, bet nav arī greizs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 13:33, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: FIFA rangs ir fufelis, un jebkurš futbola fans to saprot. Par vietām tabulā cīnās plecu pie pleca komandas, kuras nekad vēsturē nav spēlējušas savā starpā - ļoti objektīvi, ne? Vienīgais var skatīties uz UEFA rangu - tur diezgan objektīvi arī esam Andoras, varbūt Moldovas līmenī. Zemāk ir kosmoss, pat priekš mūsu nožēlojamās spēles
Tieši tā, FIFA rangs ir mēsls, UEFA rangs ir ok un tieši tas ir mums aktuālais. Un abos mums vēl ir kur augt...tfu, slīdēt. Europā vēl daži ciemati ir zem mums.

  -3 [+] [-]

, 2019-06-14 13:36, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tieši tā, FIFA rangs ir mēsls, UEFA rangs ir ok un tieši tas ir mums aktuālais. Un abos mums vēl ir kur augt...tfu, slīdēt. Europā vēl daži ciemati ir zem mums.
UEFA rangs manuprat klubiem, bet FIFA izlasēm?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 13:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: UEFA rangs manuprat klubiem, bet FIFA izlasēm?
Atsevišķi izdala arī UEFA rangu, to pielietoja, lai sadalītu izlases pa groziem Eiropas kvalī. Tagad, kad to sadala pēc Nāciju līgas rezultātiem, tam ir tikai informatīvs raksturs

     [+] [-]

, 2019-06-14 13:41, pirms 5 gadiem
Ja kāds domā, ka vairs nav kur zemāk slīdēt, man jums ir sliktas ziņas. Ir vēl ļoti daudz Okeānijas salu, pret kurām varam, labākajā gadījumā, nosargāt 0:0 neizšķirtu

     [+] [-]

, 2019-06-14 13:43, pirms 5 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Atsevišķi izdala arī UEFA rangu, to pielietoja, lai sadalītu izlases pa groziem Eiropas kvalī. Tagad, kad to sadala pēc Nāciju līgas rezultātiem, tam ir tikai informatīvs raksturs
ok, sapratu! tagad Nāciju līga vietā...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:44, pirms 5 gadiem
Interesants jautājums. Vai viens mums labi zināms liepājnieks priecātos ja šī galvenā trenera vadībā Latvijas izlase sāktu spēlēt jūtami labāk? Normālam latvietim jāpriecājas, ja valsts vienība uzlabo savu sniegumu, bet šajā gadījumā ir pamatotas aizdomas , ka atkal būtu pret savas valsts izlasi kaut kādu antipātiju, kompleksu dēļ.
https://www.sportazinas.com/pertija...

     [+] [-]

, 2019-06-14 13:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tieši tā, FIFA rangs ir mēsls, UEFA rangs ir ok un tieši tas ir mums aktuālais. Un abos mums vēl ir kur augt...tfu, slīdēt. Europā vēl daži ciemati ir zem mums.
Piemēram Moldovas ciemats.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:52, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Piemēram Moldovas ciemats.
komentārs bija domāts domājošiem lasītājiem, tev cietpaurim tas ir par sarežģītu.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 13:57, pirms 5 gadiem
vai ta jau neapnīk tā bumbošanās tajā lielajā tīrumā?labāk gāžam naudu futzālā un bīčsokerā

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:01, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: vai ta jau neapnīk tā bumbošanās tajā lielajā tīrumā?labāk gāžam naudu futzālā un bīčsokerā
jāaizvāc tā rijīgā un nejēdzīgā Siguldas šļūkatava un par ietaupīto naudu var uzcelt pa hallei šiem abiem paveidiem.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:01, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: vai ta jau neapnīk tā bumbošanās tajā lielajā tīrumā?labāk gāžam naudu futzālā un bīčsokerā
renes vīram, ka tik izpostīt kādu klasisku sporta veidu un tad pasludināt reni par nacionālo sporta veidu kaitnieks tu esi, tādi jāhrenizē!
atvaino , bet esi diezgan liels cirvis, kas atbalsta visādus sporta veidu paveidus un atvasinājumus sākot no florbola...

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:03, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nebūsim naivi- iespējas uzlabot pozīciju rangā būs tad, kad pretī nāks Sanmrīno, Gibraltārs, varbūt Moldova vai Lietuva
Nebūsim naivi, tavas nosauktās komandas mūs izskolotu.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:06, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: renes vīram, ka tik izpostīt kādu klasisku sporta veidu un tad pasludināt reni par nacionālo sporta veidu kaitnieks tu esi, tādi jāhrenizē!
atvaino , bet esi diezgan liels cirvis, kas atbalsta visādus sporta veidu paveidus un atvasinājumus sākot no florbola...
Var apsveikt renistu, ka beidzot sportā izdevies ko nopelnīt biznesā!
Izdodot grāmatu!

Rene ir tikai hobijs, bet ja uzsēžas un valsts kakla, tad tā ir politika, bet ja izdod grāmatu, tad jau bizness sanāk!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:08, pirms 5 gadiem
Renists jau var bumboties tīrumā, bet ja tikai bumbojas tīrumā, tad tas ir hobijs!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:10, pirms 5 gadiem
Āfrikāņiem futbols ir viena no retajām lietām kur pelnīt biznesā!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:11, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: vai ta jau neapnīk tā bumbošanās tajā lielajā tīrumā?labāk gāžam naudu futzālā un bīčsokerā
Es kā laucinieks domāju, ka tīrumā jāstāda kartupeļi. Starp citu, nesen uzzināju, ka pastāv arī pludmales rokasbumba, oficiālā līmenī. https://www.youtube.com/watch?v=i89...

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:12, pirms 5 gadiem
Baigi patīk vērot biznesa procesus un tā!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:12, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Es kā laucinieks domāju, ka tīrumā jāstāda kartupeļi. Starp citu, nesen uzzināju, ka pastāv arī pludmales rokasbumba, oficiālā līmenī.
Pludmales teniss un kas tik vēl ne!
Es ar nodarbotos ar simtiem hobiju, ja tikai kāds apmaksātu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:15, pirms 5 gadiem
Vispār varētu pieaicināt UEFA, FIFA ekspertus, lai sakārto to futbolu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:18, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Var apsveikt renistu, ka beidzot sportā izdevies ko nopelnīt biznesā!
Izdodot grāmatu!

Rene ir tikai hobijs, bet ja uzsēžas un valsts kakla, tad tā ir politika, bet ja izdod grāmatu, tad jau bizness sanāk!
var jau protams pasmieties par dales kunģi, bet tādi renes dorņi, kas noliedz jebkuru - kāda klasiska sporta veida izlases panākumus un nepopulratitāti un nenormāli atbalsta visādus atvasīnātus minorus ir nekas vairak kā kaitnieki izplatot līdzi viltus ziņas par renes nenormālo popularitāti un vadošo lomu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:19, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār varētu pieaicināt UEFA, FIFA ekspertus, lai sakārto to futbolu!
Lai pastāsta noteikumus, citādi mūsējie nesaprot, ka ar bumbu jātiek līdz pretējai laukuma pusei un tad tā jādabū vārtos.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:20, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: renes vīram, ka tik izpostīt kādu klasisku sporta veidu un tad pasludināt reni par nacionālo sporta veidu kaitnieks tu esi, tādi jāhrenizē!
atvaino , bet esi diezgan liels cirvis, kas atbalsta visādus sporta veidu paveidus un atvasinājumus sākot no florbola...
vai nav vienalga,kad kas ir izgudrots,aizsācies...

ja florbols būtu radies pirms ledus hokeja, tad atkal teiktu: "fantastisks,skatāms sporta veids,ļoti cienījams veids

  -2 [+] [-]

, 2019-06-14 14:22, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: renes vīram, ka tik izpostīt kādu klasisku sporta veidu un tad pasludināt reni par nacionālo sporta veidu kaitnieks tu esi, tādi jāhrenizē!
atvaino , bet esi diezgan liels cirvis, kas atbalsta visādus sporta veidu paveidus un atvasinājumus sākot no florbola...
Ja Tu tā raksti, tad es, ceru, ka Tu nepārmetīsi nevienam, kurš aptirš LV hokeja izlasi.
Pēc šādu tekstiņu rakstīšanas tev uz to nav tiesību.
Vai nu atbilsti visu, kas sportā nes Latvijas vārdu pasaulē, vai arī nepārmet tiem, kuri iesmej par LV hokeja nespējniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Tu tā raksti, tad es, ceru, ka Tu nepārmetīsi nevienam, kurš aptirš LV hokeja izlasi.
Pēc šādu tekstiņu rakstīšanas tev uz to nav tiesību.
Vai nu atbilsti visu, kas sportā nes Latvijas vārdu pasaulē, vai arī nepārmet tiem, kuri iesmej par LV hokeja nespējniekiem.
ko gribēji konkrēti man pateikt izsakies skaidrāk...tava sāpe man nav saprotama.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: jāaizvāc tā rijīgā un nejēdzīgā Siguldas šļūkatava un par ietaupīto naudu var uzcelt pa hallei šiem abiem paveidiem.
Nevar, tur būs Olimpiskās spēles!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:31, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ko gribēji konkrēti man pateikt izsakies skaidrāk...tava sāpe man nav saprotama.
ļēpajas bocmaņis ivarels izmantoja iespēju uzkāst hokejam un Hartlijam.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:33, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nevar, tur būs Olimpiskās spēles!
Nu tad pēc tam.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 14:34, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ļēpajas bocmaņis ivarels izmantoja iespēju uzkāst hokejam un Hartlijam.
es konkrēti par vienu spirtacentra komentētāju šeit rakstīju dales kungu, kas fano par visādiem minoriem un atvasinājumiem no klasikas un reni...ir jābūt diezgan lielam dornim, lai ko tādu atbalstītu. es domāju, ka es vai tu ar paskatamies kādu atvasinājumu un varam atbalstīt, bet ne jau tik tālu aiziet lai likvidētu klasiku par labu florbolam, bīčiem un citiem...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ko gribēji konkrēti man pateikt izsakies skaidrāk...tava sāpe man nav saprotama.
Lai to saprastu, ir jāpāriet citā, tikai Namejam vien zināmā, agregātstāvoklī

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:39, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es konkrēti par vienu spirtacentra komentētāju šeit rakstīju dales kungu, kas fano par visādiem minoriem un atvasinājumiem no klasikas un reni...ir jābūt diezgan lielam dornim, lai ko tādu atbalstītu. es domāju, ka es vai tu ar paskatamies kādu atvasinājumu un varam atbalstīt, bet ne jau tik tālu aiziet lai likvidētu klasiku par labu florbolam, bīčiem un citiem...
es to ākstu reti lasu, lai tak vāvuļo, viš ir domāts lai par viņu ierēktu, godam arī savu uzdevumu pilda.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:42, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Lai to saprastu, ir jāpāriet citā, tikai Namejam vien zināmā, agregātstāvoklī
vecajam psrs jūrniekam un kārtīgam komunistam tak tika iepotēts, ka laba ir tikai viena vieta, pārējie ir nespējnieki. pats bocmanis ir pirmais pasaulē starp visiem planētas bocmaņiem, tā ka viņs droši var sacīt ka hokejisti uz viņa fona ir nespējnieki.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:43, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es konkrēti par vienu spirtacentra komentētāju šeit rakstīju dales kungu, kas fano par visādiem minoriem un atvasinājumiem no klasikas un reni...ir jābūt diezgan lielam dornim, lai ko tādu atbalstītu. es domāju, ka es vai tu ar paskatamies kādu atvasinājumu un varam atbalstīt, bet ne jau tik tālu aiziet lai likvidētu klasiku.
kā nu kuram cilvēkam tie kritēriji pēc kā skaatīties

man tīri patīk tie sporta veidi,kas man patīk pat ja tas būtu pasaulē nepopulārākais... , bet tev tā patikšana ir balstīta uz to,parko tie pārējie pasaules cilvēki visvairāk seko...

  -2 [+] [-]

, 2019-06-14 14:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: vecajam psrs jūrniekam un kārtīgam komunistam tak tika iepotēts, ka laba ir tikai viena vieta, pārējie ir nespējnieki. pats bocmanis ir pirmais pasaulē starp visiem planētas bocmaņiem, tā ka viņs droši var sacīt ka hokejisti uz viņa fona ir nespējnieki.
Uz renes sportistu fona hokejisti pilnīgi droši ir nespējnieki. Paskaiti, cik mums medaļu EČ, PK un OS izcīnījuši kamaniņu braucēji, skeletonisti un bobslejisti. Daudz! Ko tam var likt pretī hokejisti? Naģeždas kausu un 10.vietu PČ?

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:46, pirms 5 gadiem
Kāpēc basketbols Latvijā ir augstāk par futbolu? Tāpēc, ka basketbolā ir elementāra kultūra. Kas sper bumbu ar kājām, tas mazgā zāli. Bet futbolā? Iespersi pa bumbu, tevi vēl par to uzslavēs!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:48, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nu tad pēc tam.
Tātad, pagaidīsim līdz 24 jūnijam, tad redzēs ko tālāk darīt

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:49, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tātad, pagaidīsim līdz 24 jūnijam, tad redzēs ko tālāk darīt
tev vēl liekas, ka Stokholma nevinnēs?

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:49, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ko gribēji konkrēti man pateikt izsakies skaidrāk...tava sāpe man nav saprotama.
Man nav sāpe, bet ir tikai vēlme, lai cilvēki būtu daudz konsekventāki savās vēlmēs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:49, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Uz renes sportistu fona hokejisti pilnīgi droši ir nespējnieki. Paskaiti, cik mums medaļu EČ, PK un OS izcīnījuši kamaniņu braucēji, skeletonisti un bobslejisti. Daudz! Ko tam var likt pretī hokejisti? Naģeždas kausu un 10.vietu PČ?
tu troļļo vai nopietni?

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:51, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ļēpajas bocmaņis ivarels izmantoja iespēju uzkāst hokejam un Hartlijam.
Kurš vārds manā komentārā bija vērsts pret LV hokeja izlasi un Hartliju?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-14 14:51, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Uz renes sportistu fona hokejisti pilnīgi droši ir nespējnieki. Paskaiti, cik mums medaļu EČ, PK un OS izcīnījuši kamaniņu braucēji, skeletonisti un bobslejisti. Daudz! Ko tam var likt pretī hokejisti?
Daudzus tūkstošus bērnus, kuri izauguši par veselīgiem un cienījamiem cilvēkiem kuri turpina nodot mīlestību pret sportu nākamajām paudzēm. Tas ir visu masveidīgo sportu - futenes, hoķe, basketa, vieglatlētikas u.t.t. pienesums. Tā ir īstā un galvenā vērtība.
Bet tu vari tos uzskatīt par nespējīgiem sportiem, un onanēt un kamaniņu EČ medaļu, sportā kas rij miljonus un pieejams dažiem cilvēkiem valstī Ak jūs nožēlojamie āksti, renes medaļu skaitītāji

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kurš vārds manā komentārā bija vērsts pret LV hokeja izlasi un Hartliju?
izlasi pats

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tev vēl liekas, ka Stokholma nevinnēs?
Nezinu, nesen dzirdēju, ka esot 50 pret 50. Bet, ja ņem vērā, ka Itālijā jau ir bijušas divas ziemas olimpiādes, Stokholmai būtu jāvinnē

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav sāpe, bet ir tikai vēlme, lai cilvēki būtu daudz konsekventāki savās vēlmēs.
nemelo!

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:53, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es konkrēti par vienu spirtacentra komentētāju šeit rakstīju dales kungu, kas fano par visādiem minoriem un atvasinājumiem no klasikas un reni...ir jābūt diezgan lielam dornim, lai ko tādu atbalstītu. es domāju, ka es vai tu ar paskatamies kādu atvasinājumu un varam atbalstīt, bet ne jau tik tālu aiziet lai likvidētu klasiku par labu florbolam, bīčiem un citiem...
Katrs var fanot par ko tik vien vēlas, un nevienam nav tiesību par to viņam pārmest. Lai fano kaut vai par galda hokeju vai riču raču.
Tā Jūs apsēstība ar basketbola aptiršanu ir vispār unikāla.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man nav sāpe, bet ir tikai vēlme, lai cilvēki būtu daudz konsekventāki savās vēlmēs.
Tev ir vēlme atkal pakašķēties

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nemelo!
??????
Tu pats saproti ko uzrakstīji?

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: izlasi pats
Nopērc spēcīgākas brilles.
Savādāk iznāk murgaini komentāri.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:55, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Daudzus tūkstošus bērnus, kuri izauguši par veselīgiem un cienījamiem cilvēkiem kuri turpina nodot mīlestību pret sportu nākamajām paudzēm. Tas ir visu masveidīgo sportu - futenes, hoķe, basketa, vieglatlētikas u.t.t. pienesums. Tā ir īstā un galvenā vērtība.
Bet tu vari tos uzskatīt par nespējīgiem sportiem, un onanēt un kamaniņu EČ medaļu, sportā kas rij miljonus un pieejams dažiem cilvēkiem valstī Ak jūs nožēlojamie āksti, renes medaļu skaitītāji
Medaļas palielina valsts starptautisko prestižu, cilvēku lepnumu par savu valsti, ceļ darba ražīgumu. Arī hokejs ir dārgs sporta veids. Lamāties nav labi.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:55, pirms 5 gadiem
manuprāt visiem jau jābūt pajāt kurā vietā esam.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Katrs var fanot par ko tik vien vēlas, un nevienam nav tiesību par to viņam pārmest. Lai fano kaut vai par galda hokeju vai riču raču.
Tā Jūs apsēstība ar basketbola aptiršanu ir vispār unikāla.
Tu visār nerubī kā sākās saruna un tagad pa vidu netēmā murgo

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:56, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nopērc spēcīgākas brilles.
Savādāk iznāk murgaini komentāri.
atradies īstais kas aizrādīs, ļēoajas cirvjakātu virsaitis, kašķa pavēlnieks

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:58, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nezinu, nesen dzirdēju, ka esot 50 pret 50. Bet, ja ņem vērā, ka Itālijā jau ir bijušas divas ziemas olimpiādes, Stokholmai būtu jāvinnē
kur dzirdēji? es nesen palasījos visādu ziemas ekspertu prognozes, ka itāļiem praktiski nav izredžu. bukiju kantoros ar likmes vidēji Stokholma 1.50 Milāna 2.50...protams visādi varbūt, bet kopš Stokholma dabūjusi valdības un pašvaldību garantijas uzreiz viss uzleca no 50/50 par labu Stokholmai.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 14:58, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Medaļas palielina valsts starptautisko prestižu, cilvēku lepnumu par savu valsti, ceļ darba ražīgumu. Arī hokejs ir dārgs sporta veids. Lamāties nav labi.
Ej tak tu dēt ar savu sūda prestižu, izvelcies reiz ārā pasaulē un aprunājies ar cilvēkiem, prestižs viņam ar kaut kādu kamaniņu bleķa gabalu par kuru neviens nezin Hokejs ir masveidīgs, tiešām jāskaidro elementāras lietas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:58, pirms 5 gadiem
otins rakstīja: Medaļas palielina valsts starptautisko prestižu, cilvēku lepnumu par savu valsti, ceļ darba ražīgumu. Arī hokejs ir dārgs sporta veids. Lamāties nav labi.
Tu tagad laid Lukašenko stilā, kurš profesionālo sportu uzskata kā vienu no svarigākajām tautsaimniecības nozarēm

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:58, pirms 5 gadiem
kā Jods vienreiz teica:kāpēc priecāties par renes panākumiem, ja tas kkāds nišas veids ar mazu auditoriju/

ja tev patīk tas sporta veids, tad tev patīk, neatkarīgi no tā vai to skatās 100 vai miljards skatītāji.....

es tiešam nesaprotu,kāpēc tas cilvēkam ir svarīgi, izvēloties kādus sporta veidus skatīties

     [+] [-]

, 2019-06-14 14:59, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā Jods vienreiz teica:kāpēc priecāties par renes panākumiem, ja tas kkāds nišas veids ar mazu auditoriju/

ja tev patīk tas sporta veids, tad tev patīk, neatkarīgi no tā vai to skatās 100 vai miljards skatītāji.....

es tiešam nesaprotu,kāpēc tas cilvēkam ir svarīgi, izvēloties kādus sporta veidus skatīties
tak priecājies, ko ņerksti?

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:01, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kur dzirdēji? es nesen palasījos visādu ziemas ekspertu prognozes, ka itāļiem praktiski nav izredžu. bukiju kantoros ar likmes vidēji Stokholma 1.50 Milāna 2.50...protams visādi varbūt, bet kopš Stokholma dabūjusi valdības un pašvaldību garantijas uzreiz viss uzleca no 50/50 par labu Stokholmai.
Nu tad nebūšu pietiekoši sekojis līdz

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:01, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tu tagad laid Lukašenko stilā, kurš profesionālo sportu uzskata kā vienu no svarigākajām tautsaimniecības nozarēm
tika jau noskaidrots, šis ir padomijas produkts, tiem pie kajas cilvēki, dod tik vinam medaļas lai paceltu viņa pašapziņu un iespējams arī krāniņu

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:01, pirms 5 gadiem
Praktiski visi ''11uzvilktie'' pat nespētu kartē atrast kur tāda Seintkisa un Nevisa atrodas.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:02, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Tu tagad laid Lukašenko stilā, kurš profesionālo sportu uzskata kā vienu no svarigākajām tautsaimniecības nozarēm
Es neuzskatu profesionālo sportu par tautsaimniecības nozari. Ar kamaniņu braukšanu esmu kādreiz nodarbojies un visiem renes sportiem cītīgi sekoju līdzi. Un nebraucu virsū citiem sporta veidiem, kuri man nav interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:02, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā Jods vienreiz teica:kāpēc priecāties par renes panākumiem, ja tas kkāds nišas veids ar mazu auditoriju/

ja tev patīk tas sporta veids, tad tev patīk, neatkarīgi no tā vai to skatās 100 vai miljards skatītāji.....

es tiešam nesaprotu,kāpēc tas cilvēkam ir svarīgi, izvēloties kādus sporta veidus skatīties un priecāties
tak skaties reni un priecājies.
man nav saprotams kā var izcelt amatierisko florbolu virs hokeja vai lauku hokeja, kuru spēlē izbijuši hokejisti pie mums, un citur lauku hokejisti? tas nozīmē , ka esi kaifā no amatieru ledus hokeja, kur arī florbolisti spēlē no darba savā brīvajā laikā?

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:03, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nu tad nebūšu pietiekoši sekojis līdz
tad jau redzēs, kā būs. maz atlicis gaidīt. Stokholmai vēl jau tas, ka nekad zviedri ziemeni nav rīkojuši, uz jūtām var nospēlēt ja nu kas

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:06, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: komentārs bija domāts domājošiem lasītājiem, tev cietpaurim tas ir par sarežģītu.
Skumji ka tev ar ironijas uztveri pašvaki.

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:08, pirms 5 gadiem
Cik gari mati, tik garas piespēles!

  -2 [+] [-]

, 2019-06-14 15:08, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ko gribēji konkrēti man pateikt izsakies skaidrāk...tava sāpe man nav saprotama.
Dari kā Funs-priecājies par visiem latviešu sportistiem un komandām.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-14 15:08, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tak skaties reni un priecājies.
man nav saprotams kā var izcelt amatierisko florbolu virs hokeja vai lauku hokeja, kuru spēlē izbijuši hokejisti pie mums, un citur lauku hokejisti? tas nozīmē , ka esi kaifā no amatieru ledus hokeja, kur arī florbolisti spēlē no darba savā brīvajā laikā?
man tak pilnīgi pajāt no kurienes viņi ir atnākuši vai neatnākuši, vai viņš ir amatieru vai profesionāls, vai viņš ir jauns vai vecs sports,paveids vai nepaveids

man vnk patīk pats sporta veids-spēle, pavisam vienkārši

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:11, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: man tak pilnīgi pajāt no kurienes viņi ir atnākuši vai neatnākuši, vai viņš ir amatieru vai profesionāls, vai viņš ir jauns vai vecs sports,paveids vai nepaveids

man vnk patīk pats sporta veids-spēle, pavisam vienkārši
Un ko darīt tam kuram patīk viss - gan hokejs, gan rene, gan daudzi citi sporta veidi. Arī mērīt kurš sporta veids labāks?

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:11, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: man tak pilnīgi pajāt no kurienes viņi ir atnākuši vai neatnākuši, vai viņš ir amatieru vai profesionāls, vai viņš ir jauns vai vecs sports,paveids vai nepaveids

man vnk patīk pats sporta veids-spēle, pavisam vienkārši
ja būtu vienkaŗši un tikai priecātos, tad nesmirdētu citur ar savu demagoģiju, ka florbols būtu popularāks par ledus hokeju, ja būtu radies agrāk, tieši tāpat kā izsakies par citiem atvasinājumiem no klasikas un neviens tev nepārmestu...

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:24, pirms 5 gadiem
Tak cilvēki vispār nav uztvēruši par ko radās diskusija kuru izprovocēja tas renes āksts un atkal sāk mērīt sporta veidus un stāstīt ka katrs var skatīties ko vēlas, itkā kāds te tam būtu oponējis

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Skumji ka tev ar ironijas uztveri pašvaki.
mani neinteresē nekādas savicka palaistuves ironijas

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 15:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu visār nerubī kā sākās saruna un tagad pa vidu netēmā murgo
Ir pamatotas aizdomas, ka esi trāpījies Talsu vai Tukuma apkārtnē ar neapsegtu galvu zem tās lielās krusas.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:35, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja būtu vienkaŗši un tikai priecātos, tad nesmirdētu citur ar savu demagoģiju, ka florbols būtu popularāks par ledus hokeju, ja būtu radies agrāk, tieši tāpat kā izsakies par citiem atvasinājumiem no klasikas un neviens tev nepārmestu...
vēl viens "stulbais jautājums- vai tu spētu priecāties par hokeja panākumiem, ja tam būtu florbola prestižs?

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:39, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir pamatotas aizdomas, ka esi trāpījies Talsu vai Tukuma apkārtnē ar neapsegtu galvu zem tās lielās krusas.
ir zināms ka tu biji stulbs jau nododot zvērestu psrs

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:41, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tu troļļo vai nopietni?
Viņš patiesībā ļoti pareizi uzrakstīja.
Tas vel ir atklāts jautājums, kurš Latvijas vārdu vairāk ir nesis pasaulē-renes braucēji vai hokejisti. Ņemot vērā, ka Kanādas hokeja un renes sporta veidi pasaules sporta kontekstā +/- ir vienādi (ne)atpazīstams.
Tikai ,lūdzu, nestāsti, ka Kanādas hokeju visā pasaulē visi ļoti zin. Ja arī ko zin par šo sporta veidu visā pasaulē, tad tikai un vienīgi NHL kontekstā, un neko vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ir zināms ka tu biji stulbs jau nododot zvērestu psrs
Man patīk, ka par tādām lietām raksta cilvēks, kurš PSRS laikos zem galda staigāja nesaliecies.
Pieļauju, ka Tu arī par savu tēvu tā domā.

     [+] [-]

, 2019-06-14 15:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patīk, ka par tādām lietām raksta cilvēks, kurš PSRS laikos zem galda staigāja nesaliecies.
Pieļauju, ka Tu arī par savu tēvu tā domā.
skaidrs ka tu tad staigāji saliecies. vecākus liec mierā, saprati pimpadrilli?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:54, pirms 5 gadiem
Kā jau teicu, Namejs ienāca bišķi pakašķēties. Bet, kā saka, tas pieder pie lietas.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 15:59, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kā jau teicu, Namejs ienāca bišķi pakašķēties. Bet, kā saka, tas pieder pie lietas.
Galvenais ka pie reizes iznalizēja šlūkāšanas un hokeja popularitāti pasaulē, te pat vairs nav ko piebilst, tik žēli nopūsties

  +2 [+] [-]

, 2019-06-14 16:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: skaidrs ka tu tad staigāji saliecies. vecākus liec mierā, saprati pimpadrilli?
Pimpadrila, ja Tu nezini, tad pateikšu priekšā, ka PSRS laikā armijā dienēja visi vīrieši, un līdz ar to nodeva zvērestu, Ja vien nebiji garīgais un fiziskais invalīds. Nosaucot mani par stulbu, tāpēc ka es nodevu zvērestu PSRS armijā, par stulbu Tu atzini savu tēvu, un visus citus Latvijas vīrus, kuriem iznāca dienēt šai armijā.
Tomēr aizej pie neiropatologa, un pakonsultējies pēc tās nokļūšanas zem tās milzīgās krusas.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:04, pirms 5 gadiem
Vienalga, kur esam; galvenais - sākt būvēt futbolu no jauna. Viena gada laikā Gorkšs un Ko nevar paveikt to, kas nav darīts gadu desmitiem. Labais ir tas, ka mums ir spējīga jaunatne; tagad vajag radīt apstākļus, lai viņi spēlētu Virslīgā. Ja vajag, jātaisa vēl viens Metta tipa klubs, kur viņiem būs nodrošinātas spēles Virslīgā. Paralēli var likt jauniešus izlases sastāvā to spēlētāju vietā, kuri negrib spēlēt. Sliktāk nebūs; viņi vismaz cīnīsies un līdz ar to augs!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:07, pirms 5 gadiem
Neticami, kas notiek, piemēram, ar Rakelu. Pirms vairākiem gadiem viņš bija talantīgs spēlētājs, kurš labi sevi parādīja LV un aizbrauca uz Poliju, kur arī guva gana daudz vārtus, lai izpelnītos Championship līgas kluba uzmanību. Paralēli arī pie Pahara izlasē neslikti spēlēja. Tagad - kaut kas nesaprotams; vienā dienā izkūpēja visa meistarība gūt vārtus?!

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pimpadrila, ja Tu nezini, tad pateikšu priekšā, ka PSRS laikā armijā dienēja visi vīrieši, un līdz ar to nodeva zvērestu, Ja vien nebiji garīgais un fiziskais invalīds. Nosaucot mani par stulbu, tāpēc ka es nodevu zvērestu PSRS armijā, par stulbu Tu atzini savu tēvu, un visus citus Latvijas vīrus, kuriem iznāca dienēt šai armijā.
Tomēr aizej pie neiropatologa, un pakonsultējies pēc tās nokļūšanas zem tās milzīgās krusas.
sūdcaurum - es teicu ka tu biji stulbs jau tad KAD nodevi zvērestu, nevis ka stulbs JO nodevi. Tak lasīt iemācies un tad maucies visām pudelēm par korķi, vējā izpūstais dolbajobs. tak saku ka tu netēmā te vāvuļo ju startā, bet no lasītnepratēja jau neko citu nesagaidīs.
Tad pie kura ārsta tev jāiet? ai, neej ne pie viena, nosprāgsti stulbs kāds esi un miers.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:13, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Galvenais ka pie reizes iznalizēja šlūkāšanas un hokeja popularitāti pasaulē, te pat vairs nav ko piebilst, tik žēli nopūsties
Visiem nopūsties vajadzēja, kad Tu iegāzi basketbola sadaļā, kur cilvēki mierīgi diskutēja par un ap basketu, un tur, tiešā nozīmē, kaut ko galīgā bezsakarā iepļūtiji.
Tu ļoti labi zini par ko es rakstu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:21, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: man tak pilnīgi pajāt no kurienes viņi ir atnākuši vai neatnākuši, vai viņš ir amatieru vai profesionāls, vai viņš ir jauns vai vecs sports,paveids vai nepaveids

man vnk patīk pats sporta veids-spēle, pavisam vienkārši
Bet uzbraukt virsū populārākiem sporta veidiem gan Tev patīk.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:24, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Vienalga, kur esam; galvenais - sākt būvēt futbolu no jauna. Viena gada laikā Gorkšs un Ko nevar paveikt to, kas nav darīts gadu desmitiem. Labais ir tas, ka mums ir spējīga jaunatne; tagad vajag radīt apstākļus, lai viņi spēlētu Virslīgā. Ja vajag, jātaisa vēl viens Metta tipa klubs, kur viņiem būs nodrošinātas spēles Virslīgā. Paralēli var likt jauniešus izlases sastāvā to spēlētāju vietā, kuri negrib spēlēt. Sliktāk nebūs; viņi vismaz cīnīsies un līdz ar to augs!
Vecīt, tas viss nemaz nav tik vienkārši.
Sāksim ar to, ka visur pasaulē futbols, tai skaitā bērnu, jauniešu un junioru, sākas klubos. Un tas kas notiek LV klubos ar bērnu, jauniešu un junioru sistēmu nevienam nav noslēpums. Pietiek minēt tikai to, ka pietiekoši daudziem LFV klubiem tas viss zem galvenās ir tikai ķeksīša pēc. Un LFF šeit ir bezspēcīga, jo formāli viss puslīdz ir izpildīts.
Par to spējīgo jaunatni var,protams, priecāties, bet ne vajag pārāk sapriecāties, jo viena lieta ko šīe jaunekļi rāda starp saviem vienaudžiem, bet pavisam kas cits, kad tie nonāk pieaugušo izlasē starp dažādu gadagājumu spēlētājiem.
Piemērs, savulaik Portugālē bija junioru izlase, kuras sastāvā spēlēja arī Figu, un šī izlase daudz ko izcīnīja starp starp saviem vienaudžiem. Tā pat ieguva iesauku ''Zelta paaudze''. Tomēr kad šie spēlētāji nonāca Portugāles pieaugušo izlasē, tad pēc gana ilga laika viņus jau sauca par ''Zudušo paaudzi'', jo neko vērā ņemamu nesasniedza un uz sevi liktās cerības neattaisnoja.
Takā tas viss nav nemaz tik vienkārši.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:27, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bet uzbraukt virsū populārākiem sporta veidiem gan Tev patīk.
Klau!
Vāciešiem sūdi lieli, ne?
Pārcilāju visus atmiņu kambarus, un neatceros nevienu, kurš pēc tādas traumas kā Velingeram pēdējos 18 gados atgrieztos pasaules Top virsotnēs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:30, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau!
Vāciešiem sūdi lieli, ne?
Pārcilāju visus atmiņu kambarus, un neatceros nevienu, kurš pēc tādas traumas kā Velingeram pēdējos 18 gados atgrieztos pasaules Top virsotnēs.
Žēl, ka tā. Nepietika ar neveiksmīgu iepriekšējo sezonu, tagad visa sezona jāizlaiž būs. Vācijai jau vienai sievietei arī trauma, kas gūta nesen. Kaut kā neiet.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:35, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Žēl, ka tā. Nepietika ar neveiksmīgu iepriekšējo sezonu, tagad visa sezona jāizlaiž būs. Vācijai jau vienai sievietei arī trauma, kas gūta nesen. Kaut kā neiet.
Par ko bazars, kepkas? Kas tas par Velingeru?

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:36, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Par ko bazars, kepkas? Kas tas par Velingeru?
Par tramplīnlēkšanu. Velingers ir pašreizējais Olimpiskais čempions uz normālā tramplīna.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:37, pirms 5 gadiem
Vispār interesanti, ka iestājoties ES- Latvija spēlēja Euro 2004 futbolā, bet tagad handbolā! Šos divus Eiropai jau nu neatņems!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:40, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār interesanti, ka iestājoties ES- Latvija spēlēja Euro 2004 futbolā, bet tagad handbolā! Šos divus Eiropai jau nu neatņems!
Reāls iespēja, ka no Baltijas valstīm būsi vienīgie, kuri spēlēs handbola Eiropas čempionātā nākošgad. Pirmie gan nebūsim, jo Lietuva ir spēlējusi arī PČ 90.gadu beigās, ne tikai EČ.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:40, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vecīt, tas viss nemaz nav tik vienkārši.
Sāksim ar to, ka visur pasaulē futbols, tai skaitā bērnu, jauniešu un junioru, sākas klubos. Un tas kas notiek LV klubos ar bērnu, jauniešu un junioru sistēmu nevienam nav noslēpums. Pietiek minēt tikai to, ka pietiekoši daudziem LFV klubiem tas viss zem galvenās ir tikai ķeksīša pēc. Un LFF šeit ir bezspēcīga, jo formāli viss puslīdz ir izpildīts.
Par to spējīgo jaunatni var,protams, priecāties, bet ne vajag pārāk sapriecāties, jo viena lieta ko šīe jaunekļi rāda starp saviem vienaudžiem, bet pavisam kas cits, kad tie nonāk pieaugušo izlasē starp dažādu gadagājumu spēlētājiem.
Piemērs, savulaik Portugālē bija junioru izlase, kuras sastāvā spēlēja arī Figu, un šī izlase daudz ko izcīnīja starp starp saviem vienaudžiem. Tā pat ieguva iesauku ''Zelta paaudze''. Tomēr kad šie spēlētāji nonāca Portugāles pieaugušo izlasē, tad pēc gana ilga laika viņus jau sauca par ''Zudušo paaudzi'', jo neko vērā ņemamu nesasniedza un uz sevi liktās cerības neattaisnoja.
Takā tas viss nav nemaz tik vienkārši.
Tad jauniešiem ir jāiemin taciņa uz Rietumiem un jābrauc spēlēt tur! Jenkurā gadījumā, mums ir materiāls, bet tas liecina, ka nav viss tik slikti kā, piemēram, Lietuvai, kurai nav nedz pieaugušo izlases labā līmenī, nedz jauniešu.

Tas, kas bija Portugālei, ir zināms stāsts, tomēr tā nav tendence, bet drīzāk izņēmums. Tomēr bez "zelta paaudzes" portugāļi nebūtu tik stipri kā viņi bija tad, kad tie jaunieši vairs nebija jaunieši un spēlēja pieagušo līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:41, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Reāls iespēja, ka no Baltijas valstīm būsi vienīgie, kuri spēlēs handbola Eiropas čempionātā nākošgad. Pirmie gan nebūsim, jo Lietuva ir spēlējusi arī PČ 90.gadu beigās, ne tikai EČ.
Principā Latvija ir vislabāk integrējusies ES politikā!
To neviens vairs nevar atņemt!

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:48, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Klau!
Vāciešiem sūdi lieli, ne?
Pārcilāju visus atmiņu kambarus, un neatceros nevienu, kurš pēc tādas traumas kā Velingeram pēdējos 18 gados atgrieztos pasaules Top virsotnēs.
Man patīk Stoha sieva. Kurš tur no poļiem apprecējās šovasar? Tas laikam bija Kots. Stoham un Tandem 1.jūnija pašā vakarā bija lieliskas emocijas, jo zinu, ka šie fano par Liverpool.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 16:50, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man patīk Stoha sieva. Kurš tur no poļiem apprecējās šovasar? Tas laikam bija Kots. Stoham un Tandem 1.jūnija pašā vakarā bija lieliskas emocijas, jo zinu, ka šie fano par Liverpool.
Kots un Kubackis aprecējās.
Jā, Eva glīta sieviete.

     [+] [-]

, 2019-06-14 16:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kots un Kubackis aprecējās.
Jā, Eva glīta sieviete.
Lasīju, ka arī bulgārs Zografskis arī apprecējās. Lasīji, ka Sakujama beidzis karjeru? Pēdējos gados jau viņš ļoti maz tika pie startiem PK, bet kad tika, neko nespēja parādīt.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:00, pirms 5 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tad jauniešiem ir jāiemin taciņa uz Rietumiem un jābrauc spēlēt tur! Jenkurā gadījumā, mums ir materiāls, bet tas liecina, ka nav viss tik slikti kā, piemēram, Lietuvai, kurai nav nedz pieaugušo izlases labā līmenī, nedz jauniešu.

Tas, kas bija Portugālei, ir zināms stāsts, tomēr tā nav tendence, bet drīzāk izņēmums. Tomēr bez "zelta paaudzes" portugāļi nebūtu tik stipri kā viņi bija tad, kad tie jaunieši vairs nebija jaunieši un spēlēja pieagušo līmenī.
Cik zinu, tad priekš Latvijas (Baltijas) jaunajiem spēlētājiem ir ļoti grūti tikt ārzemju klubu akadēmijas. Ja vien jaunais spēlētājs nav izteikts talants. Viņi labāk no malas uzņem tajās dāžādu Āfrikas valstu jauniešus.
Par Portugāli. Tur turpinājums izvērtās daudz labāks tikai viena iemesla dēļ, jo atradās tāds līderis kā Ronaldo, kurš ne tikai spēj viens pats izšķirt spēles likteni, bet spēj pavilkt aiz sevis visu komandu.
Ne par velti Stojanovičs par lielāko LV izlases problēmu piesauc līdera trūkumu starp mūsu spēlētājiem, kurš spēj pavilkt sev līdz visu komandu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visiem nopūsties vajadzēja, kad Tu iegāzi basketbola sadaļā, kur cilvēki mierīgi diskutēja par un ap basketu, un tur, tiešā nozīmē, kaut ko galīgā bezsakarā iepļūtiji.
Tu ļoti labi zini par ko es rakstu.
Tu pat nesaprati ko es tad teicu, līdi kasīties bet es noignorēju. Šodien atkal pierādīji ka bocmaņi var arī neprast lasīt

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:05, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lasīju, ka arī bulgārs Zografskis arī apprecējās. Lasīji, ka Sakujama beidzis karjeru? Pēdējos gados jau viņš ļoti maz tika pie startiem PK, bet kad tika, neko nespēja parādīt.
Jā, lasīju.
Japāņiem liels iztrūkums arī treneru štābā, jo no izlases aizgāja Janne Vaatainens, kurš pacēla Kobajaši vel nebijušos augstumos.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:08, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, lasīju.
Japāņiem liels iztrūkums arī treneru štābā, jo no izlases aizgāja Janne Vaatainens, kurš pacēla Kobajaši vel nebijušos augstumos.
Uz kurieni viņš aizgāja? Šito kaut kā esmu palaidis garām...

P.S. Pat ja viņš būtu palicis, es tāpat esmu pārliecināts, ka Rjoju jau ir aizvadījis savu mūža sezonu. Ja kļūdīšos, būšu tikai priecīgs...

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:12, pirms 5 gadiem
Kā Jūs vispār izdomājāt sekot līdzi tramplīnlēkšanai?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz kurieni viņš aizgāja? Šito kaut kā esmu palaidis garām...
Zinu tikai, ka viņš vēlējās atgriezties Eiropā, bet tieši kur un kādā amatā vel nezinu.
Viņa vietā iecēla Rihardu Šallertu, kurš pirms tam trenēja čehus, un kurš paguva satirsties ar visiem Čehijas izlases sportistiem.
Šallerts būs tieši tas, kurš trenēs Rajo Kobajaši, jo būs Tsuchiya Home Ski Team kluba galvenais treneris, un šajā klubā ietilpst arī brāļi Kobajaši.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:15, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kā Jūs vispār izdomājāt sekot līdzi tramplīnlēkšanai?
Paskatījos 4TT 2001 gadā, un tik ļoti aizrāvos, ka tagad mans mīļākais individuālais sporta veids,

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:16, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Kā Jūs vispār izdomājāt sekot līdzi tramplīnlēkšanai?
Pirmo reizi laikam ieslēdzu 2001./02.g. sezonas 4 tramplīnu turnejā, kad Hanevalds dominēja un kaut kā iepatikās, aizrāva. Tik tālu lidot un vēl bieži veikt precīzu piezemēšanos, man pašam no augstuma bail, bet šie čaļi par to tikai pasmīn, īsti veči.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:17, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu tikai, ka viņš vēlējās atgriezties Eiropā, bet tieši kur un kādā amatā vel nezinu.
Viņa vietā iecēla Rihardu Šallertu, kurš pirms tam trenēja čehus, un kurš paguva satirsties ar visiem Čehijas izlases sportistiem.
Šallerts būs tieši tas, kurš trenēs Rajo Kobajaši, jo būs Tsuchiya Home Ski Team kluba galvenais treneris, un šajā klubā ietilpst arī brāļi Kobajaši.
O, paldies, šito nezināju, prieks, ka izstāstīji.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:17, pirms 5 gadiem
O, interesanti tomēr!
Uz mačiem arī esat bijuši?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:19, pirms 5 gadiem
The first ski jumping competition in Poland was held on January 19, 1908 in Sławsk, in western-central Poland. Back in those days the record jumps were 8 to 20 meters long and nowadays jumpers are capable of distances of around 200 meters. The turning point occurred in the 1920s when Poles joined international competition, and in 1925 the first hill with European parameters was opened in Zakopane - a large ski jumping hill, known as “Wielka Krokiew”.

Skatos, ka poļi pamatīgi velk šo sporta veidu un tradīcījas ir ļoti ilgas!
Ceru, ka nav fake!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:20, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: O, interesanti tomēr!
Uz mačiem arī esat bijuši?
Nē, diemžēl nav sanācis, bet gribētos. Man biatlons un tramplīnlēkšana mīļākie ziemas sporta veidi + hokejs, kaut gan interesē arī distanču slēpošana un ziemeļu divcīņa, mazāk - kalnu slēpošana.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:22, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: The first ski jumping competition in Poland was held on January 19, 1908 in Sławsk, in western-central Poland. Back in those days the record jumps were 8 to 20 meters long and nowadays jumpers are capable of distances of around 200 meters. The turning point occurred in the 1920s when Poles joined international competition, and in 1925 the first hill with European parameters was opened in Zakopane - a large ski jumping hill, known as “Wielka Krokiew”.

Skatos, ka poļi pamatīgi velk šo sporta veidu un tradīcījas ir ļoti ilgas!
Ceru, ka nav fake!
Stohs var pārspēt Mališa rekordus, bet Adams vienmēr ieņems īpašu vietu Polijas tramplīnlēkšanas tramplīnlēcēju sirdīs, jo pateicoties viņa iespaidīgajiem sasniegumiem, Polija ir tik traka uz tramplīnlēkšanu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:22, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirmo reizi laikam ieslēdzu 2001./02.g. sezonas 4 tramplīnu turnejā, kad Hanevalds dominēja un kaut kā iepatikās, aizrāva. Tik tālu lidot un vēl bieži veikt precīzu piezemēšanos, man pašam no augstuma bail, bet šie čaļi par to tikai pasmīn, īsti veči.
Man tieši tas pats.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:24, pirms 5 gadiem
Flip, ja kas, pasaules rekords pašlaik ir 253,5 m.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: O, paldies, šito nezināju, prieks, ka izstāstīji.
Ņem par labu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirmo reizi laikam ieslēdzu 2001./02.g. sezonas 4 tramplīnu turnejā, kad Hanevalds dominēja un kaut kā iepatikās, aizrāva. Tik tālu lidot un vēl bieži veikt precīzu piezemēšanos, man pašam no augstuma bail, bet šie čaļi par to tikai pasmīn, īsti veči.
Labākos laikus ar Ivaru patirsāt.
Ir tikai viena leģenda - M. Nykanen

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:25, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: O, interesanti tomēr!
Uz mačiem arī esat bijuši?
Diemžēl, bet nav sanācis.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:25, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Flip, ja kas, pasaules rekords pašlaik ir 253,5 m.
Uzstādīts Norvēģijā?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:26, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man tieši tas pats.
Es dzīvoju laukos, un man rādīja vācu RTL, tur rādīja 4TT.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:26, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Uzstādīts Norvēģijā?
Jā, nav jau nemaz tik daudz to milzu tramplīnu, kur tādu rekordu var uzstādīt.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:27, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labākos laikus ar Ivaru patirsāt.
Ir tikai viena leģenda - M. Nykanen
Man 31 gads tikai. Kāds vēl Nikenens?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:28, pirms 5 gadiem
Igauņiem ar esot daži pauguri bijuši, bet nojaukti..

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:29, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: The first ski jumping competition in Poland was held on January 19, 1908 in Sławsk, in western-central Poland. Back in those days the record jumps were 8 to 20 meters long and nowadays jumpers are capable of distances of around 200 meters. The turning point occurred in the 1920s when Poles joined international competition, and in 1925 the first hill with European parameters was opened in Zakopane - a large ski jumping hill, known as “Wielka Krokiew”.

Skatos, ka poļi pamatīgi velk šo sporta veidu un tradīcījas ir ļoti ilgas!
Ceru, ka nav fake!
Poļi šo sporta veidu tā nopietni velk pēdējos 18-19 gados, kad sākās Mališa ēra, kurš Polijā un pasaulē pacēla tramplīnlēkšanu pēc gana ilgas stagnācijas.
Pirms tam austrieši, vācieši un somi turēja tramplīnlēkšanas latiņu gana aukstu, jo kurš gan Eiropā nezināja Nukanena, Veisfloga, Golbergera utt. uzvārdus.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:29, pirms 5 gadiem
Tallinā vēl funkcionē!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man 31 gads tikai. Kāds vēl Nikenens?
Bet piekritīsi, ka viennozīmīgi leģendārākais lēkātājs?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:31, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Igauņiem ar esot daži pauguri bijuši, bet nojaukti..
Nu, ir tur tramplīns, vēl Sporta studijā bija sižets, kur mūsējais ziemeļu divcīņnieks tur, šķiet, piedalījās Igaunijas čempionātā. Tas bija Otepē, ja nemaldos. Tur aizvadītajā sezonā notika pat PK posms ziemeļu divcīņā, bet tribīnes gan bija patukšas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:31, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es dzīvoju laukos, un man rādīja vācu RTL, tur rādīja 4TT.
Jā, tajā laikā arī RTL rādīja 4TT, jo vācieši ar Hanevoldu un Šmitu priekšā dominēja.
Es pa EUROSPORT sāku skatīties tramplīnlēkšanu. Pa RTL skatījos 4TT.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:31, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet piekritīsi, ka viennozīmīgi leģendārākais lēkātājs?
Esmu izpētījis viņa sasniegumus - viņš ir vienīgais, kurš ir individuāli paņēmis visus 5 galvenos titulus - 4TT, PČ, PČ lidojumos, OS, PK.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:33, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Igauņiem ar esot daži pauguri bijuši, bet nojaukti..
Nav taisnība, jo Otepē normālais tramplīns darbojas uz pilnu klapi, un uz tā notiek Kontinentālā kausa un sieviešu kausa posmi.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:33, pirms 5 gadiem
Reāli tam tramplīnam ir mazas izmaksas(salīdzinoši)!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:33, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tallinā vēl funkcionē!
Nē, cik zinu, tad tikai Otepē, kur ir igauņu ziemas sporta veidu bāze.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tajā laikā arī RTL rādīja 4TT, jo vācieši ar Hanevoldu un Šmitu priekšā dominēja.
Es pa EUROSPORT sāku skatīties tramplīnlēkšanu. Pa RTL skatījos 4TT.
Atceros, ka pa Eurosport sākumā skatījos Ahonena un Jandas dueļus.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav taisnība, jo Otepē normālais tramplīns darbojas uz pilnu klapi, un uz tā notiek Kontinentālā kausa un sieviešu kausa posmi.
Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:36, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
OS paskaties tramplīnlēkšanu?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:36, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet piekritīsi, ka viennozīmīgi leģendārākais lēkātājs?
Teiksim tā- Nukanena laiki nav īsti salīdzināmi ar šodienas tramplīnlēkšanu, jo, pirmkārt, tad un tagad ir pavisam cits tehniskais izpildījums. Japāņi V stilu ieviesa, kad Nukanena ēra jau bija beigusies. Un, ja tagad tramplīnlēkšana pāries uz H stilu, tad tā jau atkal būs cita ēra, kuru īsti nevarēs salīdzināt ar patreizējo.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teiksim tā- Nukanena laiki nav īsti salīdzināmi ar šodienas tramplīnlēkšanu, jo, pirmkārt, tad un tagad ir pavisam cits tehniskais izpildījums. Japāņi V stilu ieviesa, kad Nukanena ēra jau bija beigusies. Un, ja tagad tramplīnlēkšana pāries uz H stilu, tad tā jau atkal būs cita ēra, kuru īsti nevarēs salīdzināt ar patreizējo.
Piekrītu, bet tas, ka viņš ir atstājis nozīmīgus nospiedumus tramplīnlēkšanas vēsturē, tas tāpat nav noliedzams.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: OS paskaties tramplīnlēkšanu?
Paskatos, bet galīgi tumša bilde! Kas ir svarīgākās lietas?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Reāli tam tramplīnam ir mazas izmaksas(salīdzinoši)!
Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
Jā, tā ir.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Paskatos, bet galīgi tumša bilde! Kas ir svarīgākās lietas?
Dod punktus gan par tālumu, gan tiesnešu atzīmēm, gan vēja kompensāciju (te var arī atņemt punktus) Ja skatījies pagājušās OS pa LTV7, tad tur beidzot viens pats nejega Melderis komentēja, bet dāma, šķiet, no tramplīnlēkšanas federācijas, kura visu labi paskaidroja. Ā, aizmirsu pieminēt, ka var atņemt vai pielikt punktus, ja starta lāviņu paceļ vai nolaiž (no tā mainās ieskrējiena garums).

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.
Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:42, pirms 5 gadiem
Jāvirza visa naudu uz handbolu un orientēšanās sportu ne futbolu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dod punktus gan par tālumu, gan tiesnešu atzīmēm, gan vēja kompensāciju (te var arī atņemt punktus) Ja skatījies pagājušās OS pa LTV7, tad tur beidzot viens pats nejega Melderis komentēja, bet dāma, šķiet, no tramplīnlēkšanas federācijas, kura visu labi paskaidroja.
Laika trūkums! Varbūt kādus high redzēju!
Paldies par informāciju!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:43, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!
Tu lasīji, ko Tev rakstīju pirms? Otepē notika ziemeļu divcīņas PK posms aizvadītajā sezonā. Es ceru, ka nav jāpaskaidro sīkāk, kas tas par zvēru - ziemeļu divcīņa.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu lasīji, ko Tev rakstīju pirms? Otepē notika ziemeļu divcīņas PK posms aizvadītajā sezonā. Es ceru, ka nav jāpaskaidro sīkāk, kas tas par zvēru - ziemeļu divcīņa.
Tad jau lasu fake news!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Laika trūkums! Varbūt kādus high redzēju!
Paldies par informāciju!
Es jau netaisos uzspiest Tev sekot šim sporta veidam. Ja gribēsio, tad iepazīsi sīkāk.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tad jau lasu fake news!
Ko Tu izlasīji? Ka Otepē nenotiek vairs sacensības uz tramplīna?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:45, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
Linkā vari paskatīties un iegūt info par Oteppes tramplīnu.
https://berkutschi.com/ru/front/hil...

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu izlasīji? Ka Otepē nenotiek vairs sacensības uz tramplīna?
Rakstīts, ka vairs nenotiks!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, bet tas, ka viņš ir atstājis nozīmīgus nospiedumus tramplīnlēkšanas vēsturē, tas tāpat nav noliedzams.
Nē, viennozīmīgi, ka tā ir.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.
Es tā nopriecājos, ka pirms pagājušās sezonas provizoriskajā PK kalendārā parādījās Libereca, bet beigās figu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:48, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Rakstīts, ka vairs nenotiks!
Kad tas ierakstīts?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:49, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!
Oi, precīzas summas nezinu, bet tramplīnlēkšana nesākas un nebeidzas ar tā uzbūvēšanu, jo to īpaši jāsagatavo katrai sacensībai, un vasarā tas turpina darboties uz mākslīgā seguma utt.
Ir pamats domāt, ka tramplīna uzturēšana nav lētāks pasākums, kā uzturēt kamaniņu un bobsleja trasi.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: mani neinteresē nekādas savicka palaistuves ironijas
Mums uzskati sakrīt. Mani arī neinteresē Savicka palaistuves. Tur tev taisnība-interesa par tādām pilnīgi nekāda.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:52, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Rakstīts, ka vairs nenotiks!
Sertifikāts ziemas starptautiskām sacensībām beidzās 2018 gada decembrī.
Kas būs tālāk nav zināms. Vel jau var būt, ka izmantos tikai kā treniņu bāzi, jo sacensību izmaksas ir gana augstas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi, precīzas summas nezinu, bet tramplīnlēkšana nesākas un nebeidzas ar tā uzbūvēšanu, jo to īpaši jāsagatavo katrai sacensībai, un vasarā tas turpina darboties uz mākslīgā seguma utt.
Ir pamats domāt, ka tramplīna uzturēšana nav lētāks pasākums, kā uzturēt kamaniņu un bobsleja trasi.
Tagad es saprotu, ka ASV ir paredzēts aizvadīt PK posmu nākošsezon, bet tur, cik saprotu, vēl viss nav skaidrs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
Viss kārtībā ar to Otepi

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Viss kārtībā ar to Otepi
???

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
Tur rakstīts 90m strādā, bet 70m nojaukts

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:55, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tur rakstīts 90m strādā, bet 70m nojaukts
Nu, uz 70 m tramplīna točna sacensības ziemeļu divcīņā nebūtu notikušas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, uz 70 m tramplīna točna sacensības ziemeļu divcīņā nebūtu notikušas.
Skatos, ka ES atbalsts ticis+ privātie sponsori!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tagad es saprotu, ka ASV ir paredzēts aizvadīt PK posmu nākošsezon, bet tur, cik saprotu, vēl viss nav skaidrs.
Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.
Nevar biznesu ar tramplīniem!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka ES atbalsts ticis+ privātie sponsori!
Jā, bet kā jau rakstīju, tad starptautisko sacensību sertifikāts vel nav.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.
Viņiem arī apvienotā komanda. Es arī nebūtu pret, ja viņi būtu spēcīgāki. Man gribētos piedzīvot tos laikus, kad top 30 PK ir kādas 12 valstis, piemēram, nevis kā tagad, kad labākajā gadījumā ir 10 valstis.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:00, pirms 5 gadiem
Grozi kā gribi, bet ZA baigi neaugs tie sporta veidi, ja nevarēs pat 100t nopelnīt!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet kā jau rakstīju, tad starptautisko sacensību sertifikāts vel nav.
Pag, es šajā ziņā neesmu izglītots, ja tagad nav sertifikāta,, tas nozīmē, ka nākošsezon tur oficiālus sacensību nebūs, ja? Nevaru nekur atrast ziemeļu divcīņas kalendāru...

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:01, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Nevar biznesu ar tramplīniem!
Taisnība, bet.......Tramplīnlēkšana ir OS sporta veids, un tas jau ir nopietni.
Pat ķīnieši sasparojušies pirms Pekinas OS piesaistot nopietnus Eiropas trenerus.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:02, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, bet.......Tramplīnlēkšana ir OS sporta veids, un tas jau ir nopietni.
Pat ķīnieši sasparojušies pirms Pekinas OS piesaistot nopietnus Eiropas trenerus.
Korejiešiem gan bija pofig, piedalījās 35+ gadīgi sportisti, kuri ne pirms, ne arī pašās OS neko neparādīja.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:02, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pag, es šajā ziņā neesmu izglītots, ja tagad nav sertifikāta,, tas nozīmē, ka nākošsezon tur oficiālus sacensību nebūs, ja? Nevaru nekur atrast ziemeļu divcīņas kalendāru...
Tā ir, bet pastāv iespēja, ka šis sertifikāts vienkārši vel nav publiskots. Ir bijuši arī tādi gadījumi.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:04, pirms 5 gadiem
Slēdzam iekšā futbolu - sieviešu Baltijas kausu, LV pret EST.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:04, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Korejiešiem gan bija pofig, piedalījās 35+ gadīgi sportisti, kuri ne pirms, ne arī pašās OS neko neparādīja.
Cik gados var kļūt par nopietnu sportistu?

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:06, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Korejiešiem gan bija pofig, piedalījās 35+ gadīgi sportisti, kuri ne pirms, ne arī pašās OS neko neparādīja.
Ar korejiešiem ir gana interesanti, jo viņiem bija gana daudz tramplīnlēcēju (vidēja līmeņa) vel pirms bija zināms par OS Korejā, bet tieši ar sezonu, kad Korejai iedeva tiesības uz OS, sākās tramplīnlēkšanas lejupslīde Korejā. Tas bija neizprotami, jo OS mājinieki parasti cenšas visu sporta veidu līmeni pacelt.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:06, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik gados var kļūt par nopietnu sportistu?
Te nenāk kā skeletonā - pēķšņi izdomā 28 gados pievērsties.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:07, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ar korejiešiem ir gana interesanti, jo viņiem bija gana daudz tramplīnlēcēju (vidēja līmeņa) vel pirms bija zināms par OS Korejā, bet tieši ar sezonu, kad Korejai iedeva tiesības uz OS, sākās tramplīnlēkšanas lejupslīde Korejā. Tas bija neizprotami, jo OS mājinieki parasti cenšas visu sporta veidu līmeni pacelt.
Es ceru uz Tkačenko no Kazahstānas progresu, ticu, ka nākošsezon paņems pirmos punktus PK karjerā.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:07, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik gados var kļūt par nopietnu sportistu?
Ir bijuši gadījumi, kad 17 gados sportists iekaro pašas augstākās virsotnes. Pēdējais, kurš bija uber izcilība jau 17 gados bija Šlīrencauers.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:07, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te nenāk kā skeletonā - pēķšņi izdomā 28 gados pievērsties.
Nav jau kur pievērsties! 10+ trases pa visu pasauli!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:08, pirms 5 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā nu kuram cilvēkam tie kritēriji pēc kā skaatīties

man tīri patīk tie sporta veidi,kas man patīk pat ja tas būtu pasaulē nepopulārākais... , bet tev tā patikšana ir balstīta uz to,parko tie pārējie pasaules cilvēki visvairāk seko...
Tātad, Tu skaties sportu kā tādu kino, kā mākslu. Cik viņš tur skaisti šļūc pa reni, cik skaisti sit pa florbola bumiņu utt.

Tur jau ir tā fundamentālā attšķirība, jo tā "pārējā pasaule" sportu skatās kā sacensību, mūsējie pret jūsējiem. Un tāpēc konkurence un popularitāte ir būtiska.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:08, pirms 5 gadiem
Pat Latvijā jebkurā pilsētā var atrast vietas kur uzsist bumbu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:09, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ceru uz Tkačenko no Kazahstānas progresu, ticu, ka nākošsezon paņems pirmos punktus PK karjerā.
Varbūt, varbūt.
Kaut gan pieredze rāda, ka kazahiem kā ar bitēm, ar kurām nekad neko nevar skaidri zināt.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:09, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ir bijuši gadījumi, kad 17 gados sportists iekaro pašas augstākās virsotnes. Pēdējais, kurš bija uber izcilība jau 17 gados bija Šlīrencauers.
Es nekad neesmu bijis Gregora fans, bet kaut kā skumji skatīties, kā viņš mokās, bet man prieks, ka viņš nav zaudēji motivāciju. Pag, viņam taču palīdzēs Šusters tagad, ne?

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:09, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Tātad, Tu skaties sportu kā tādu kino, kā mākslu. Cik viņš tur skaisti šļūc pa reni, cik skaisti sit pa florbola bumiņu utt.

Tur jau ir tā fundamentālā attšķirība, jo tā "pārējā pasaule" sportu skatās kā sacensību, mūsējie pret jūsējiem. Un tāpēc konkurence un popularitāte ir būtiska.
Fundamentālā atšķirība ir infrastruktūra! Rīgā vairāk futbola stadionu, kā renes trašu pasaulē! Šīs tēmas beigas!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:10, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Nav jau kur pievērsties! 10+ trases pa visu pasauli!
Tik traki jau nav.
Linkā vari aplūkot visas pasaules trases:
https://berkutschi.com/ru/front/hills

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt, varbūt.
Kaut gan pieredze rāda, ka kazahiem kā ar bitēm, ar kurām nekad neko nevar skaidri zināt.
Protams, man nebūs ne grama pārsteiguma, ja nebūs neviena punkta nākošsezon, bet Kazahstānas sportistiem jau sen nav bijis PK punktu, vismaz pēdējās 4 sezonāš labi zinu, ka nav bijis.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:11, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nekad neesmu bijis Gregora fans, bet kaut kā skumji skatīties, kā viņš mokās, bet man prieks, ka viņš nav zaudēji motivāciju. Pag, viņam taču palīdzēs Šusters tagad, ne?
Jā, jo Šusters taču ir austriešu treneris.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:11, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik traki jau nav.
Linkā vari aplūkot visas pasaules trases:
https://berkutschi.com/ru/front/hills
Tramplīniem ir virs 100! Normāls skaits ziemas sportam!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:11, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tik traki jau nav.
Linkā vari aplūkot visas pasaules trases:
https://berkutschi.com/ru/front/hills
Man liekas, ka viņš to bija domājis par reni.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:13, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tramplīniem ir virs 100! Normāls skaits ziemas sportam!
Cik tramplīnlēcējus zini?

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:13, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, jo Šusters taču ir austriešu treneris.
Klau, es neko neesmu dzirdējis par Zīgela iespējamo atgriešanās datumu, varbūt Tev ir info?

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:13, pirms 5 gadiem
Vispār sapratu, ka lētākais sporta veids ir galda teniss!
Vienreizēja investīcīja un tik mauc!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:14, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik tramplīnlēcējus zini?
Zinus vecos- Morgenšternu, Ahonenu!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:15, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Zinus vecos- Morgenšternu, Ahonenu!
Leģendas! Ahonenam dēls arī ir tramplīnlēcējs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:16, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Leģendas! Ahonenan dēls arī ir tramplīnlēcējs.
Parasti dēliem tik labi neveicas!
Varētu būt, ka tramplīnlēkšanas dinastijas ir kas interesants!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:16, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Parasti dēliem tik labi neveicas!
Varētu būt, ka tramplīnlēkšanas dinastijas ir kas interesants!
Flip, kuri Tev mīļākie ziemas sporta veidi?

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:17, pirms 5 gadiem
Labi, kungi!
Jaukas brīvdienas!
Šādā laikā grēks sēdēt telpās.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:18, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klau, es neko neesmu dzirdējis par Zīgela iespējamo atgriešanās datumu, varbūt Tev ir info?
Nē, nav gan.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi, kungi!
Jaukas brīvdienas!
Šādā laikā grēks sēdēt telpās.
Darbs tāds! Maksā par padarīto(sportacentrs nav iekļauts)

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:18, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi, kungi!
Jaukas brīvdienas!
Šādā laikā grēks sēdēt telpās.
Tev arī jaukas, var jau arī sēdēt ārā un drukāt komentus!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:20, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Flip, kuri Tev mīļākie ziemas sporta veidi?
Biatlons, jo nekad nevar zināt uzvarētāju! Furkāds šo pabojāja!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:21, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Biatlons, jo nekad nevar zināt uzvarētāju! Furkāds šo pabojāja!
Bē pagājušā sezonā arī, bet sievietēm bija ļoti interesanta cīņa, prieks par Itālijas biatlonistēm.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-14 18:22, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi, kungi!
Jaukas brīvdienas!
Šādā laikā grēks sēdēt telpās.
Pareizi ir, tuvojas vakars, ej iesildi balsi,lai saulrietā vari nodziedāt psrs himnu kāpās

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:24, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bē pagājušā sezonā arī, bet sievietēm bija ļoti interesanta cīņa, prieks par Itālijas biatlonistēm.
Man tādas valsts simpātiju/antipātiju nav!
Reāli biatlonam vajadzētu lielāku balvu fondu, lai būtu interesantāk!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:26, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Man tādas valsts simpātiju/antipātiju nav!
Reāli biatlonam vajadzētu lielāku balvu fondu, lai būtu interesantāk!
Pirms pāris dienām bija raksts, ka no nākošās sezonas apbalvos vairāk sportistus, tik neizlasīju, vai palielināsies arī pirmo vietu balvu fonds.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:28, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms pāris dienām bija raksts, ka no nākošās sezonas apbalvos vairāk sportistus, tik neizlasīju, vai palielināsies arī pirmo vietu balvu fonds.
Tas ir solis pareizā virzienā! ZA pat cenšas rīkot posmus, bet ir kur augt! Apskatījos youtube 20g atpakaļ un nevar salīdzināt kā ir attīstījies, lai skatītājs varētu visu saprast!

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:37, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tas ir solis pareizā virzienā! ZA pat cenšas rīkot posmus, bet ir kur augt! Apskatījos youtube 20g atpakaļ un nevar salīdzināt kā ir attīstījies, lai skatītājs varētu visu saprast!
Man nepatīk Z-Amerikas posmu atmosfēra.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man nepatīk Z-Amerikas posmu atmosfēra.
Passhiem ziemelamerikaniem nepatīk vinu posmu atmosfēra

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:46, pirms 5 gadiem
Moldovai ir labs sastāvs, domāju ka Latvija šobrīd var sapņot par tādu sastāvu

     [+] [-]

, 2019-06-14 20:22, pirms 5 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Brīnums tas ir? Drīz mēs arī papuasiem zaudēs
Kāpēc gan nē. Domā, ka papuasi nemāk skriet pakaļ bumbai.

     [+] [-]

, 2019-06-14 21:07, pirms 5 gadiem
Jābūt pateicīgiem, ka mūs vēl iekļauj reitingā!

     [+] [-]

, 2019-06-14 21:25, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: sūdcaurum - es teicu ka tu biji stulbs jau tad KAD nodevi zvērestu, nevis ka stulbs JO nodevi. Tak lasīt iemācies un tad maucies visām pudelēm par korķi, vējā izpūstais dolbajobs. tak saku ka tu netēmā te vāvuļo ju startā, bet no lasītnepratēja jau neko citu nesagaidīs.
Tad pie kura ārsta tev jāiet? ai, neej ne pie viena, nosprāgsti stulbs kāds esi un miers.
Noziņoju

     [+] [-]

, 2019-06-14 21:30, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Tātad, Tu skaties sportu kā tādu kino, kā mākslu. Cik viņš tur skaisti šļūc pa reni, cik skaisti sit pa florbola bumiņu utt.

Tur jau ir tā fundamentālā attšķirība, jo tā "pārējā pasaule" sportu skatās kā sacensību, mūsējie pret jūsējiem. Un tāpēc konkurence un popularitāte ir būtiska.
,tie jau ta būtu renes paraugdemonstrējumi

nē, es reni skatos kā normālu sacensību,kur Dukurs konkurē ar citu valstu pārstāvjiem un viss...