Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas futbola izlase turpina slīdēt uz leju FIFA rangā

Rolands Eliņš

Latvijas futbola izlase turpina slīdēt uz leju FIFA rangā
Kaspars Dubra. Foto: LFF

Latvijas futbola izlase pēc katastrofālajām spēlēm Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā noslīdējusi uz 137. pozīciju pasaules rangā, atkāpjoties no iepriekšējā mēneša vietas par četrām pozīcijām.

Latvijas futbola izlase jūnija sākumā aizvadīja divas spēles savā laukumā, pieredzot rezultātus, par kuriem atminēties nav liela prieka – 0:3 pret Izraēlu un 0:5 pret Slovēniju. Pēc šādām neveiksmēm atkrišana uz aizmuguri FIFA rangā ir tikai loģiska, un tagad Latvijai priekšā aizgājušas arī Seintkitsa un Nevisa, Burundi, Turkmenistāna un Ruanda.

Latvijai šobrīd ir 1086 punkti, kas ir par 15 mazāk nekā iepriekšējā ranga izdevumā. Vēl viena sliktā ziņa Latvijai ir tā, ka nieka 13 punktu attālumā ir mūsu antirekords FIFA rangā (148. vieta). Savukārt UEFA dalībvalstu konkurencē Latvija apsteidz tikai dažas valstis – pāris punktu attālumā un 139. vietā ir Andora, bet vēl zemāk ir Moldova, Malta, Lihtenšteina, Gibraltārs un Sanmarīno.

Iespējas uzlabot savu pozīciju Latvijai būs septembra sākumā, tiesa, izlases galvenajam trenerim Slavišam Stojanovičam, lai paņemtu punktus viesos pret Austriju un mājās pret Ziemeļmaķedoniju, būs jāatrod veids, kā krietni uzlabot izlases sniegumu.

Ranga galvgalī savukārt pirmais četrinieks palicis nemainīgs, tikai līderes Beļģijas pārsvars pār otrajā vietā esošo Franciju no trim punktiem pieaudzis līdz 28 punktiem. Uz piekto vietu toties pakāpusies Nāciju līgas uzvarētāja Portugāle, apsteidzot Horvātiju un Urugvaju.

FIFA rangs, 2019. g. jūnijā

VietaValstsIzmaiņas
1.Beļģija-
2.Francija-
3.Brazīlija-
4.Anglija-
5.Portugāle+2
6.Horvātija-1
7.Spānija+2
8.Urugvaja-2
9.Šveice-1
10.Dānija-
137.Latvija-4

Izmantotie resursi:
https://www.fifa.com/fifa-world-ran...

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:34, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, tajā laikā arī RTL rādīja 4TT, jo vācieši ar Hanevoldu un Šmitu priekšā dominēja.
Es pa EUROSPORT sāku skatīties tramplīnlēkšanu. Pa RTL skatījos 4TT.
Atceros, ka pa Eurosport sākumā skatījos Ahonena un Jandas dueļus.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav taisnība, jo Otepē normālais tramplīns darbojas uz pilnu klapi, un uz tā notiek Kontinentālā kausa un sieviešu kausa posmi.
Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:36, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
OS paskaties tramplīnlēkšanu?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:36, pirms 5 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet piekritīsi, ka viennozīmīgi leģendārākais lēkātājs?
Teiksim tā- Nukanena laiki nav īsti salīdzināmi ar šodienas tramplīnlēkšanu, jo, pirmkārt, tad un tagad ir pavisam cits tehniskais izpildījums. Japāņi V stilu ieviesa, kad Nukanena ēra jau bija beigusies. Un, ja tagad tramplīnlēkšana pāries uz H stilu, tad tā jau atkal būs cita ēra, kuru īsti nevarēs salīdzināt ar patreizējo.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:38, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Teiksim tā- Nukanena laiki nav īsti salīdzināmi ar šodienas tramplīnlēkšanu, jo, pirmkārt, tad un tagad ir pavisam cits tehniskais izpildījums. Japāņi V stilu ieviesa, kad Nukanena ēra jau bija beigusies. Un, ja tagad tramplīnlēkšana pāries uz H stilu, tad tā jau atkal būs cita ēra, kuru īsti nevarēs salīdzināt ar patreizējo.
Piekrītu, bet tas, ka viņš ir atstājis nozīmīgus nospiedumus tramplīnlēkšanas vēsturē, tas tāpat nav noliedzams.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:38, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: OS paskaties tramplīnlēkšanu?
Paskatos, bet galīgi tumša bilde! Kas ir svarīgākās lietas?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Reāli tam tramplīnam ir mazas izmaksas(salīdzinoši)!
Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:39, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
Jā, tā ir.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:41, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Paskatos, bet galīgi tumša bilde! Kas ir svarīgākās lietas?
Dod punktus gan par tālumu, gan tiesnešu atzīmēm, gan vēja kompensāciju (te var arī atņemt punktus) Ja skatījies pagājušās OS pa LTV7, tad tur beidzot viens pats nejega Melderis komentēja, bet dāma, šķiet, no tramplīnlēkšanas federācijas, kura visu labi paskaidroja. Ā, aizmirsu pieminēt, ka var atņemt vai pielikt punktus, ja starta lāviņu paceļ vai nolaiž (no tā mainās ieskrējiena garums).

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:41, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.
Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:42, pirms 5 gadiem
Jāvirza visa naudu uz handbolu un orientēšanās sportu ne futbolu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:42, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dod punktus gan par tālumu, gan tiesnešu atzīmēm, gan vēja kompensāciju (te var arī atņemt punktus) Ja skatījies pagājušās OS pa LTV7, tad tur beidzot viens pats nejega Melderis komentēja, bet dāma, šķiet, no tramplīnlēkšanas federācijas, kura visu labi paskaidroja.
Laika trūkums! Varbūt kādus high redzēju!
Paldies par informāciju!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:43, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!
Tu lasīji, ko Tev rakstīju pirms? Otepē notika ziemeļu divcīņas PK posms aizvadītajā sezonā. Es ceru, ka nav jāpaskaidro sīkāk, kas tas par zvēru - ziemeļu divcīņa.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:43, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu lasīji, ko Tev rakstīju pirms? Otepē notika ziemeļu divcīņas PK posms aizvadītajā sezonā. Es ceru, ka nav jāpaskaidro sīkāk, kas tas par zvēru - ziemeļu divcīņa.
Tad jau lasu fake news!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Laika trūkums! Varbūt kādus high redzēju!
Paldies par informāciju!
Es jau netaisos uzspiest Tev sekot šim sporta veidam. Ja gribēsio, tad iepazīsi sīkāk.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:44, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tad jau lasu fake news!
Ko Tu izlasīji? Ka Otepē nenotiek vairs sacensības uz tramplīna?

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:45, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Sanāk, ka vienīgais kur var rīkot oficiāllus(nopietnus) mačus!
Līdzīgi kā renes trase Siguldā!
Linkā vari paskatīties un iegūt info par Oteppes tramplīnu.
https://berkutschi.com/ru/front/hil...

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:45, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko Tu izlasīji? Ka Otepē nenotiek vairs sacensības uz tramplīna?
Rakstīts, ka vairs nenotiks!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:46, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, bet tas, ka viņš ir atstājis nozīmīgus nospiedumus tramplīnlēkšanas vēsturē, tas tāpat nav noliedzams.
Nē, viennozīmīgi, ka tā ir.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:47, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau nē, jo tādā valstī kā Čehija, kurā ir ļoti senas tramplīnlēkšanas tradīcijas, šobrīd tramplīnu uzturēšana ir nopietnu problēmu priekšā, Nepietiek naudas tramplīnu uzturēšanai un sertificēšanai.
Es tā nopriecājos, ka pirms pagājušās sezonas provizoriskajā PK kalendārā parādījās Libereca, bet beigās figu.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:48, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Rakstīts, ka vairs nenotiks!
Kad tas ierakstīts?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:49, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Cik tas izmaksā?
Kas ar to Otepi? Pastāv vēl? Rakstīta kāda jocīga informācija!
Oi, precīzas summas nezinu, bet tramplīnlēkšana nesākas un nebeidzas ar tā uzbūvēšanu, jo to īpaši jāsagatavo katrai sacensībai, un vasarā tas turpina darboties uz mākslīgā seguma utt.
Ir pamats domāt, ka tramplīna uzturēšana nav lētāks pasākums, kā uzturēt kamaniņu un bobsleja trasi.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-14 17:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: mani neinteresē nekādas savicka palaistuves ironijas
Mums uzskati sakrīt. Mani arī neinteresē Savicka palaistuves. Tur tev taisnība-interesa par tādām pilnīgi nekāda.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:52, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Rakstīts, ka vairs nenotiks!
Sertifikāts ziemas starptautiskām sacensībām beidzās 2018 gada decembrī.
Kas būs tālāk nav zināms. Vel jau var būt, ka izmantos tikai kā treniņu bāzi, jo sacensību izmaksas ir gana augstas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:53, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Oi, precīzas summas nezinu, bet tramplīnlēkšana nesākas un nebeidzas ar tā uzbūvēšanu, jo to īpaši jāsagatavo katrai sacensībai, un vasarā tas turpina darboties uz mākslīgā seguma utt.
Ir pamats domāt, ka tramplīna uzturēšana nav lētāks pasākums, kā uzturēt kamaniņu un bobsleja trasi.
Tagad es saprotu, ka ASV ir paredzēts aizvadīt PK posmu nākošsezon, bet tur, cik saprotu, vēl viss nav skaidrs.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
Viss kārtībā ar to Otepi

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Viss kārtībā ar to Otepi
???

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:54, pirms 5 gadiem
Tur rakstīts 90m strādā, bet 70m nojaukts

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:55, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Tur rakstīts 90m strādā, bet 70m nojaukts
Nu, uz 70 m tramplīna točna sacensības ziemeļu divcīņā nebūtu notikušas.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, uz 70 m tramplīna točna sacensības ziemeļu divcīņā nebūtu notikušas.
Skatos, ka ES atbalsts ticis+ privātie sponsori!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:56, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tagad es saprotu, ka ASV ir paredzēts aizvadīt PK posmu nākošsezon, bet tur, cik saprotu, vēl viss nav skaidrs.
Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.
Nevar biznesu ar tramplīniem!

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:59, pirms 5 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka ES atbalsts ticis+ privātie sponsori!
Jā, bet kā jau rakstīju, tad starptautisko sacensību sertifikāts vel nav.

     [+] [-]

, 2019-06-14 17:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mani izbrīna, ka ASV un Kanādai ir tik vāji rezultāti PK un OS, jo treniņbāžu tiem ir pietiekoši, bet viss tādā ļep ļep līmenī.
Viņiem arī apvienotā komanda. Es arī nebūtu pret, ja viņi būtu spēcīgāki. Man gribētos piedzīvot tos laikus, kad top 30 PK ir kādas 12 valstis, piemēram, nevis kā tagad, kad labākajā gadījumā ir 10 valstis.

     [+] [-]

, 2019-06-14 18:00, pirms 5 gadiem
Grozi kā gribi, bet ZA baigi neaugs tie sporta veidi, ja nevarēs pat 100t nopelnīt!