Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Kvalifikācijas cikls pabeigts ar zaudējumu un pēdējo vietu grupā

Kvalifikācijas cikls pabeigts ar zaudējumu un pēdējo vietu grupā
Kaspars Gorkšs
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas valstsvienības futbolisti šovakar 2016. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra A grupas pēdējā mačā „Skonto” stadionā ar 0:1 piekāpās Kazahstānas izlasei, tādējādi Latvijas izlase šo kvalifikācijas ciklu noslēdza bez uzvarām un pirmoreiz vēsturē pēdējā vietā grupā.

Latvijas izlase maču uzsāka kā pirmais numurs, vairāk kontrolēja bumbu un centās to pieturēt arī pretinieku laukuma pusē, taču radīt reālus draudus pie Kazahstānas izlases vārtiem neizdevās. Saasināt situāciju izdevās tikai Aleksejam Višņakovam, taču viņa piespēle soda laukuma vidū šoreiz izrādījās par stipru. Pirmā vārtu gūšanas iespēja mājiniekiem radās pēc Artūra Zjuzina tālsitiena, pēc kura bumba aizripoja garām vārtu stūrim, bet brīdi vēlāk pēc Gafuržana Sujumbajeva tālsitiena spēlē bija jāiesaistās Andrim Vaņinam.

Mača 20. minūtē pēc Islambeka Kuata sitiena Vaņinam jau nācās glābt Latvijas izlasi no vārtu zaudējuma, bet atvairītā bumba nonāca pie Sujumbajeva, taču viņam sitiens pagalam nesanāca. Arī puslaika otrajā daļā Latvijas valstsvienība nedaudz vairāk kontrolēja bumbu, tomēr kazahu pretuzbrukumi bija gana bīstami. 33. minūtē teicamu piespēli soda laukumā saņēma Konstantīns Engels, Vaņins sitienu atvairīja, taču pēc abu futbolistu sadursmes Latvijas izlases vārtsargam bija nepieciešama mediķu palīdzība. 38. minūtē pretuzbrukumu izveidoja arī mājinieki, taču Denisam Rakelam pa eleganti apstrādāto bumbu sitiens neizdevās gana spēcīgs.

Otro puslaiku Latvijas futbolist iesāka aktīvi un īsā laikā nopelnīja divus stūra sitienus pie kazahu vārtiem. Mača 57. minūtē Marians Pahars veica pirmo spēlētāju maiņu, Višņakova vietā laukumā sūtot Artūru Karašausku, kurš jau pēc brīža izkārtoja Latvijas izlasei vēl vienu stūra sitienu. Kazahstāna uz to atbildēja ar asu pretuzbrukumu, kurā bumba par laimi nenonāca līdz viesu uzbrucējam. Bet 65. minūtē starp mājinieku aizsargiem aci pret aci ar Vaņinu izrāvās Islambeks Kuats, gūstot savus otros vārtus izlases rindās – 0:1.

Pēc gūtajiem vārtiem spēle kļuva atklātāka, bet 74. minūtē Cauņas vietā laukumā izgāja Eduards Višņakovs, tādējādi laukumā vienlaikus bija visi četri sastāvā esošie uzbrucēji. Iešana uz visu banku pavājināja aizsardzību un kazahu pretuzbrukumi kļuva arvien draudīgāki. Atlikušajā laikā Latvijas komanda izmisīgi centās atspēlēties, taču trūka precizitātes un aukstasinības, kas liedza izbēgt no zaudējuma.

"Euro2016" kvalifikācijas turnīrs, A grupa

Latvija – Kazahstāna 0:1 (0:0)
Vārti: Kuats 65’.
Brīdinājumi: Karašausks 73’ - Kuats 84'.
Latvija: Vaņins, Maksimenko, Dubra, Gabovs, Gorkšs (K), Laizāns, A. Višņakovs (Karašausks 57’), Cauņa (E. Višņakovs 72’), Zjuzins (J. Ikaunieks 83’), Šabala, Rakels.
Kazahstāna: Pokatilovs, Malijs, Smakovs (K), Engels, Sujumbajevs, Šomko, Logviņenko, Kuats, Dosmagambetovs (Konisbajevs 68’), Nuserbajevs (Gurmans 82’), Hižņičenko (Ščotkins 90').
Tiesnesis: Stīvens Maklārens (Skotija).

A grupas spēles

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Latvija - Kazahstāna0:1Kuats 65’
Turcija - Islande1:0Selčuks Inans 89'
Nīderlande - Čehija2:3Huntelārs 70’ van Pērsijs 83' – Kaderžābeks 24’ Šurals 35’ van Pērsijs 66’ (s.v.)

"Euro 2016" kvalifikācija, A grupas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Čehija1071219:1422
2.Islande1062217:620
3.Turcija1053214:918
4.Nīderlande1041517:1313
5.Kazahstāna101276:185
6. Latvija100556:195
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-13 23:40, pirms 9 gadiem
Gaidām nākamo. Atkal.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2015-10-13 23:41, pirms 9 gadiem
Ko var teikt? Latviešu daiļavas šodien spēlēja ar divām kreisajām! Bumbas apstrāde katastrofāli zemā līmenī.

 +20 [+] [-]

, 2015-10-13 23:41, pirms 9 gadiem
Jo vairāk saceramies. Jo sūdīgāks iznākums
Slēpts komentārs: Banu kings
Slēpts komentārs: LAIKS

 +20 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Ļoti skumji bija vērot mūsu izlases spēli šodien. Neviena normāla momenta visas spēles laikā nebija mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Nīderlandei gan jākaunas A mums pofig - 5 vai 6 vieta
Slēpts komentārs: dsdsy

 +23 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Borats tagad dzied : "Kazahstan is the greatest country in the world .. !

  -2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Un Turcija brauc uz EČ

 +13 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Pelniti pedejie grupa!!! Kauns, ka var zaudet boratiem un pie tam SAVAS MAJAS??????

  +8 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
šausmas

  +4 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Gaidam nakamo ciklu. Spelet ka 1 numuram...nu nezinu. Sodien viens moments

 +12 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
luzeri. uzbrukums totals suds.

  +8 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Kazahi teica ka piesmies un peismēja. Vīrs un vards.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:42, pirms 9 gadiem
Aj nu dir*ā ....

 +16 [+] [-]

, 2015-10-13 23:43, pirms 9 gadiem
ļoti loģisks, pelnīts un likumsakarīgs iznākums! 1 sitiens rāmī! AI ai ai.. Pilnīgs aukstums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-10-13 23:43, pirms 9 gadiem
Žēl visas labās spēles kaķim zem astes..... Slikts uzbrukums, gandrīz bez momentiem pie pretinieku vārtiem, brāķis, uzbrukums nekāds... Jācer uz nākamo ciklu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:43, pirms 9 gadiem
Ko tād Gabovs vispār dara futbolā? Nu tāāāds bomzis!!!

 +13 [+] [-]

, 2015-10-13 23:43, pirms 9 gadiem
Kazahstāna vienkārši mūs šovakar apspēlēja.
Slēpts komentārs: geerra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
Pelnīts zaudējums,bet ne pēdējā vieta.

 +10 [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
Žēl Ungārijas. Varējām sagādāt prieku gan sev, gan viņiem, tagad ne vienam, ne otram.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
Starkovs laikam zināja, ar ko rēķināties- tāpēc lika visus uz 16ieka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
CIRKA KLAUNI NE KOMANDA.........

     [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: luzeri. uzbrukums totals suds.
luuzers esi un vieniigi tu....

  +8 [+] [-]

, 2015-10-13 23:44, pirms 9 gadiem
izrādās, ka var būt kaut kas vēl tizlāks par Dinamo.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:45, pirms 9 gadiem
pelnīti... !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-10-13 23:45, pirms 9 gadiem
valcha rakstīja: Borats tagad dzied : "Kazahstan is the greatest country in the world .. !
Es esmu vienīgais, kuram izdzirdot par Kazahstānu, neraisās asociācijas ar Boratu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:45, pirms 9 gadiem
Kauns! Pahars uzstāda antirekordu, kuru nebūs iespējams pārspēt. FIFA rangā vēl vairāk nolidosim! Žēl . Kārtīgs treneris demisionētu!

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:45, pirms 9 gadiem
percussi0 rakstīja: Paldies cirka klauniem par spēli P.S Andorra mēs nākam
paldies salaga par kom....

  +7 [+] [-]

, 2015-10-13 23:45, pirms 9 gadiem
nu kas tas pie velna bija.... pilnīga impotence uzbrukumā. no viena grāvja otrā. spēlējām, it kā mums vispār neko nevajaga un nekas neinteresē... 0:0, ai derēs. noskaņojums, cīņa, mešanaš presingot, uzbrukt, dzirksts acīs, nekā no tā....
beigās pēdējie grupā, bik sačakarēja garīgo un tabulas nobeigumu.
Nu gaidam nākamo ciklu ar jaunām cerībām

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:46, pirms 9 gadiem
deaddreamer rakstīja: Pahar, atkāpies!
Ko tad iebāzt vina vietā??? Starkovu???

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:46, pirms 9 gadiem
Tiesnesis : Stīvens Maklārens (Skotija)
Esmu pārliecināts, ka viņam ir savādāks uzvārds.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-13 23:46, pirms 9 gadiem
dsdsy rakstīja: Kazahi teica ka piesmies un peismēja. Vīrs un vards.
vai tad 1:0 ir piesmiešana?

  -3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:46, pirms 9 gadiem
deaddreamer rakstīja: Pahar, atkāpies!
aizmirsti pirmklasniek,labaak macies...
nevis gudrojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:47, pirms 9 gadiem
Eddie11 rakstīja: Tiesnesis : Stīvens Maklārens (Skotija)
Esmu pārliecināts, ka viņam ir savādāks uzvārds.
NU UN???

  -2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:47, pirms 9 gadiem
nevarētu teikt, ka mūsējie bija slikti, vai necentās - vienkārši daudz brāķa pirmās piespēles ziņā un zaudētas teju visas divcīņas gaisā! Ļoti patika Rakels un Karašausks - blāvi izskatījās A.Višņakovs un Šabala!!! Bet kopumā paldies izlasei par šo ciklu nāves grupā un 5x neizšķirtiem pret spēcīgām izlasēm.

     [+] [-]

, 2015-10-13 23:47, pirms 9 gadiem
un kurš vēl teiks ka šij izlasei ir perspektīva nākotne???? Ja visa komanda būtu Ikaunieka vecumā tad varbūt vēl varētu padomāt....bet ar jau diezgan pieredzējušiem špīleriem palikt pēdējie grupā....nezinu ,nezinu

  -2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:47, pirms 9 gadiem
Salielīja šodien to Gorkšu ar to savu filmu. Kurš bija vainiīgs pie vārtu zaudējuma ???-Gorkšs!!! Viņam lkm būs jākar buči uz naglas.!

  +2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:48, pirms 9 gadiem
Liels paldies tik kuplajam skatiitaju skaitam tribiinees Zheel, ka izlase vinjiem "pateicaas" shaadaa veidaa. Pilniigi bezzobaina speele muusu izpildiijumaa un skumji teikt, tachu pilniigi pelniita kazahu uzvara - vinji gribeeja vairaak uzvareet un to izdariija. Muuseejie laikam paaraak domaaja par neizskirtu, jo darbos nepieraadiija, ka grib uzvareet vairaak par pretinieku. Pahars ar mainjaam, manupraat, nokaveeja, jau peec 1.puslaika bija jaaveic izmainjas sastaavaa. Milziigs daudzums braakja muuseejo darbiibaas - piespeelees, meeginaashanaa apspeeleet 1 pret 1 utt. Labakais speletajs muusu izlasee - viennozimigi Vanjins.

Tik zheel, ka shis nebuut ne sliktais cikls vairaak paliks atminjaa ar zaagji kazahiem un pedejo vietu, nevis nichiem pret turkiem, chehiem un islandieshiem. Tomeer saku izlasei paldies par sho ciklu un atbalstiishu Juus arii naakotnee. Naakoshgad tuvaakie lielie machi buus Baltijas kauss un to mums jaaizciina 3. reizi peec kaartas Veiksmi LV izlasei

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:48, pirms 9 gadiem
Pēc labām spēlēm esam nosēdināti uz zemes! Kaunpilns zaudējums

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:48, pirms 9 gadiem
Bonifācijs_135 rakstīja: Salielīja šodien to Gorkšu ar to savu filmu. Kurš bija vainiīgs pie vārtu zaudējuma ???-Gorkšs!!! Viņam lkm būs jākar buči uz naglas.!
Darbs, ērkšķi un tikai tad virsotne (Virslīga)– Kaspars Gorkšs

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:48, pirms 9 gadiem
Vieta turnira tabula pilniba atbilst LV speles limenim. Pilnīgi bezcerigi, neprecizas pedejas piespeles uzbrukuma, loti daudz brakju, ipashi Gabovam. Kopuma nu galigi garam, kauns. Gibraltars rullē

  +3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:49, pirms 9 gadiem
Pukiem jāmācās spēlēt pret līdzīgiem un vājākiem pretiniekiem....Vājākie šajā spēlē - Gorkšs, Zjuzins un Šabala. Pussargu līnija vispār nekāda, ja neskaita uzbrūkošos - Cauņu un Rakelu, kuriem vismaz ja ne spēja, tad vismaz gribēšana iesist.

  -2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:50, pirms 9 gadiem
sasperjods varēs uzmeistarot kādu topiku par latviešu godpilno pēdējo vietu un ielikt starp citiem dižajiem sasniegumiem

     [+] [-]

, 2015-10-13 23:50, pirms 9 gadiem
Eddie11 rakstīja: Tiesnesis : Stīvens Maklārens (Skotija)
Esmu pārliecināts, ka viņam ir savādāks uzvārds.
https://www.youtube.com/watch?v=BkG...

     [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
Zuzins nogulēja aizsardzībā. Tas tā dēļ tie vārti kurus zaudējām. Bet nesaprotu, kapēc saspringti jāspēlē. Un spēlē pēdējās minūtes tā ka ka varēja aktīvāk spēlēt jau no paša sākuma. Kapēc tā vispār jāspēlē.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
Starp citu, tiesnesis ļoti labi notiesāja.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
Banu kings rakstīja: NU UN???
Aizrādīju ļoti rupju kļūdu.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
cloud rakstīja: izrādās, ka var būt kaut kas vēl tizlāks par Dinamo.
VEFu pieliekam klāt.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
smart88 rakstīja: Žēl visas labās spēles kaķim zem astes..... Slikts uzbrukums, gandrīz bez momentiem pie pretinieku vārtiem, brāķis, uzbrukums nekāds... Jācer uz nākamo ciklu.
nejauc vecīt dažādas lietas...kad pretiniekam neko vairs nevajag un iestājas atslābums protams otra komanda var parādīt kaut ko labāku

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:51, pirms 9 gadiem
atkal Bāāārda ... !!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:52, pirms 9 gadiem
Bet nu Višņakovs gan šobrīd nav formā - pret Čehiju martā joņoja, bet šodien ne ātrums bija, ne divcīņās varēja uzvarēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:52, pirms 9 gadiem
Starkov, atkāpies!

  +4 [+] [-]

, 2015-10-13 23:52, pirms 9 gadiem
Ceru ka šis zaudējums neiedragās psiholoģiski. Bet cepuri nost par neizšķirtiem pret spēcīgām izlasēm. Paldies trenerim.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:54, pirms 9 gadiem
šoreiz Latvija bija tālāk no uzvaras nekā iepr 6 spēlēs pret favorītiem. grūti, ja bumbu spējīgs kontrolēt tikai 1 džeks. ļoti nepatika, ka aizsargi kā saņem bumu tā atpakaļ Vaņinam lai tas mokās - paši nevienu sakarīgu piespēli nespēj uz priekšu ..

bet nav īpaši svarīgi - pēc dziļāka kritiena lielākas iespējas lēcienam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: adrenalin8

  +6 [+] [-]

, 2015-10-13 23:55, pirms 9 gadiem
Gada komandas sporta : Dinamo Riga, VEF, LV futbola izlase. Gada notikums sporta - LV basketbola izlases zaudejums izskirosaja spele par iespeju spelet RIO kvalifikacija -30 pret Cehiju, spozi spid LV sports eiropas un pasaules meroga, vieniga ceriba ka vienmer uz Dukuriem un pludmales volejbolu.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-13 23:55, pirms 9 gadiem
Bija kāds, kas šodien labi nospēlēja? Ok, Vaņins bija ok, daži centās - Maksimenko, Dubra, Rakels (pāris reizes arī pārcentās). Cauņa nosegts, pārējā vidējā līnija pilnīgas nulles - ja netīšām bumba atripoja - puļī uz velna paraušanu. Pieturēt bumbu nevar neviens. Gabovs bija visur, tikai kāda no tā jēga....

  +1 [+] [-]

, 2015-10-13 23:55, pirms 9 gadiem
zigiss rakstīja: šoreiz Latvija bija tālāk no uzvaras nekā iepr 6 spēlēs pret favorītiem. grūti, ja bumbu spējīgs kontrolēt tikai 1 džeks. ļoti nepatika, ka aizsargi kā saņem bumu tā atpakaļ Vaņinam lai tas mokās - paši nevienu sakarīgu piespēli nespēj uz priekšu ..

bet nav īpaši svarīgi - pēc dziļāka kritiena lielākas iespējas lēcienam!
šoreiz ar futbolistu domāšanu nebija kārtībā. Piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-10-13 23:59, pirms 9 gadiem
Kazahstānā prot spēlēt futbolu - ne jau tāpat vien viņiem ir klubs ČL grupu turnīrā. Būsim reāli, priekš mūsu izlases šī bija nāves grupa. It kā Kazahstānu visi uztver kā grupas pastarīti, bet viņi nav nekāda Lihtenšteina vai Malta, kurus parasti uzvaram (bet atšķirībā no šī cikla pret pārējām izlasēm izgāžamies kā vecas sētas). Visvairāk žēl par izlaisto zaudējumu Čehijā...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:00, pirms 9 gadiem
...esam.tur.kur.esam-ne.augstāk,ne,zemāk...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:04, pirms 9 gadiem
Gada izlase ir- U-18 hokeja izlase, jo iemest 6 ripas- kanādiešiem ir gandrīz neiespējami!!!

Visi vadošie sarūgtina, bet cerēsim uz veiksmīgākiem gadiem...

  +4 [+] [-]

, 2015-10-14 00:06, pirms 9 gadiem
Echoes rakstīja: Kazahstānā prot spēlēt futbolu - ne jau tāpat vien viņiem ir klubs ČL grupu turnīrā. Būsim reāli, priekš mūsu izlases šī bija nāves grupa. It kā Kazahstānu visi uztver kā grupas pastarīti, bet viņi nav nekāda Lihtenšteina vai Malta, kurus parasti uzvaram (bet atšķirībā no šī cikla pret pārējām izlasēm izgāžamies kā vecas sētas). Visvairāk žēl par izlaisto zaudējumu Čehijā...
būsim reāli...mēs šai grupā bijām pastarīši...pār nāves grupu varēja to saukt pārējās komandas

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 00:08, pirms 9 gadiem
Karasausks taads Ronaldū pa maliņu... Nu tik ģērbs ārā, nu tik būs....

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:11, pirms 9 gadiem
Pie ielaistajiem Zjuzina vaina, kurš izslēdzās skatoties ko dara Gorkšs..
Vāja spēle, mūsējie pat nespēlēja.. atgādina spēli pret Islandi Rīgā...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:12, pirms 9 gadiem
angelos33 rakstīja: Karasausks taads Ronaldū pa maliņu... Nu tik ģērbs ārā, nu tik būs....
tas arī kaitināja..it īpaši pret Islani... kā mēģina apmudīt - tā bumba ārpus no laukuma- bezjēgā tipa pasit uz priekšu...

šodien Višņakofn*h atgādināja Perepļutku ar caureju kurš pa to malu skrien un neko nerubī kur skrien un ko dara...ne velti Pahars šo aiz žokļa paņēma kad nomainīja...nu dir*ā

  +9 [+] [-]

, 2015-10-14 00:12, pirms 9 gadiem
Tikko no stadiona!!! Es neesmu bēdīgs. Redzēju vienu labu, fiziski un taktiski labi sagatavotu komandu ar pārliecinošu un sakarīgu spēli. Ne mazāko cerību mums uz punktu nebija. Bet cik Vaņins ar Gorkšu var slaucīt kā sētnieki.
Lielākā vaina, ka komanda vispār neprot spēlēt kā 1.nr. un te tagad IR UZDEVUMS LFF. Ja līdz pavasarim nebūs 3 sakarīgas draudzībenes, no kurām 2 mājās, tad nav ko prasīt no izlases spēli.

Vispār mūsējie bij dikti švaki šodien. Lielākais kauns, ka sačakarējām UNG cerības un palikām 1.x pēdējie. Grupa mums bija uber stipra.

Tik ilgi gaidījām un sagaidījām ko tādu.

Prieks par 7000 skatītājiem. Vēl viens mājiens LFF, lai atmet to slimo stadiona ideju.

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:12, pirms 9 gadiem
Kazahiem vairāk vajadzēja... Tagad atliek tikai tikt pasaules kausā... viss tiks aizmirsts un piedots

  -2 [+] [-]

, 2015-10-14 00:13, pirms 9 gadiem
Kas priecēja:
Aiz muguras dzirdētais - eu šie čaļi izklausās pēc Sasperjoda un Mr.-. Viņi tiešām varētu interesantāk komentēt Kreipāna vietā!!
Palika silti ne tik siltajā vakarā.

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:18, pirms 9 gadiem
No 5 spēlēm, kur tika gūti punkti, tikai viena mājas spēle. Steidzīgi jāceļ cits stadions, moška veiksme atgriezīsies

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:18, pirms 9 gadiem
angelos33 rakstīja: Karasausks taads Ronaldū pa maliņu... Nu tik ģērbs ārā, nu tik būs....

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:18, pirms 9 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Gaidam nakamo ciklu. Spelet ka 1 numuram...nu nezinu. Sodien viens moments
kurš? to, ko Rakelam nobloķēja?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:21, pirms 9 gadiem
Banzai rakstīja: nu kas tas pie velna bija.... pilnīga impotence uzbrukumā. no viena grāvja otrā. spēlējām, it kā mums vispār neko nevajaga un nekas neinteresē... 0:0, ai derēs. noskaņojums, cīņa, mešanaš presingot, uzbrukt, dzirksts acīs, nekā no tā....
beigās pēdējie grupā, bik sačakarēja garīgo un tabulas nobeigumu.
Nu gaidam nākamo ciklu ar jaunām cerībām
nenormāli vāja spēle bez bumbas 1-30 min

  +5 [+] [-]

, 2015-10-14 00:23, pirms 9 gadiem
jelleG rakstīja: Bija kāds, kas šodien labi nospēlēja? Ok, Vaņins bija ok, daži centās - Maksimenko, Dubra, Rakels (pāris reizes arī pārcentās). Cauņa nosegts, pārējā vidējā līnija pilnīgas nulles - ja netīšām bumba atripoja - puļī uz velna paraušanu. Pieturēt bumbu nevar neviens. Gabovs bija visur, tikai kāda no tā jēga....
Es teiktu Vaņins, Gorkšs un centās Rakels, bet bez atbalsta.
Šabalu var likt uz kontrām, bet ne šādā spēlē, kur pašiem jatais spēle
Kapēc Hmizu nemēģina Laizāna vietā
Kur Dāvis. Višņakovs kopš jūnija vājš palicis, bet Dāvis tiešām beidzot aug

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:23, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!!! Es neesmu bēdīgs. Redzēju vienu labu, fiziski un taktiski labi sagatavotu komandu ar pārliecinošu un sakarīgu spēli. Ne mazāko cerību mums uz punktu nebija. Bet cik Vaņins ar Gorkšu var slaucīt kā sētnieki.
Lielākā vaina, ka komanda vispār neprot spēlēt kā 1.nr. un te tagad IR UZDEVUMS LFF. Ja līdz pavasarim nebūs 3 sakarīgas draudzībenes, no kurām 2 mājās, tad nav ko prasīt no izlases spēli.

Vispār mūsējie bij dikti švaki šodien. Lielākais kauns, ka sačakarējām UNG cerības un palikām 1.x pēdējie. Grupa mums bija uber stipra.

Tik ilgi gaidījām un sagaidījām ko tādu.

Prieks par 7000 skatītājiem. Vēl viens mājiens LFF, lai atmet to slimo stadiona ideju.
Dir*ā daudz brāķis! Ļoti neprecīzas piespēles - ok spēles beigās uz steigu un nogurumu varētu norakstīt..bet visas spēles laikā bija tādas epizodes!
Višņakovs vispār dir*ā! Skontas skola vispār dir*ā!
Mums bļ** veči baigie stāri... nu nereālas dusmas uz izlasi..Cauņa pilnībā nosegts..jau pēc pirmajām 45min. vajadzēja laist Ikaunieku...
pietrūkst kaut kādu citu cilvēku vēl izlasē...prasītos pēc Dāvja Ikaunieka...

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:25, pirms 9 gadiem
Ambrē rakstīja: nevarētu teikt, ka mūsējie bija slikti, vai necentās - vienkārši daudz brāķa pirmās piespēles ziņā un zaudētas teju visas divcīņas gaisā! Ļoti patika Rakels un Karašausks - blāvi izskatījās A.Višņakovs un Šabala!!! Bet kopumā paldies izlasei par šo ciklu nāves grupā un 5x neizšķirtiem pret spēcīgām izlasēm.
koaaa? kara šodien nevienu pasu neatdeva. Uzvilcies kā cīkstonis un laužas vienatā...

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:26, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Es teiktu Vaņins, Gorkšs un centās Rakels, bet bez atbalsta.
Šabalu var likt uz kontrām, bet ne šādā spēlē, kur pašiem jatais spēle
Kapēc Hmizu nemēģina Laizāna vietā
Kur Dāvis. Višņakovs kopš jūnija vājš palicis, bet Dāvis tiešām beidzot aug
Šabala jālaiž uz maiņu..E.Višņakovu pamatā

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 00:27, pirms 9 gadiem
Izskatījās ka komanda nebija gatava uzvarēt un ielaistais gols vispār izsita no līdzsvara. Daudzi ļoti vāji iesākti uzbrukumi, bet ja tomēr tālāk kaut kas veidojās, tad muļķigas kļudas, par tālu atlaistas bumbas, brāķa piespēles. Pēdējo minūšu atspēlēšanās vairāk izskatījās pec skriešanas ar galvu sienā. Bet nav vietas panikai, tikai šādi var izaugt, izdarot pareizos secinājumus, uzbrukuma līnija tomēr jauna gados.

     [+] [-]

, 2015-10-14 00:27, pirms 9 gadiem
Bronsons rakstīja: un kurš vēl teiks ka šij izlasei ir perspektīva nākotne???? Ja visa komanda būtu Ikaunieka vecumā tad varbūt vēl varētu padomāt....bet ar jau diezgan pieredzējušiem špīleriem palikt pēdējie grupā....nezinu ,nezinu
Par GK ir mēsli, defā Max, Kurākins, Dubra un kāds vietējais, midā Janka Šadcins Hmizs un Caune
priekšā Rakels Dāvis

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:32, pirms 9 gadiem
betmis rakstīja: Šabala jālaiž uz maiņu..E.Višņakovu pamatā
it sevišķi, ja ceram, ka būs līdzīga spēle
lai gan Šabals apbrīnojami daudz gaisa bumbas uzvar centrā ar savu 173cm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 00:42, pirms 9 gadiem
Cauņu pārturēja kādas septiņas minūtes, Ikaunieku jau tad varēja uzlaist uzbrukuma spēles vaidošanai.
Laizāns tāds pabailīgs, visu laiku uz atpakaļu piespēles deva.

Kazahiem vajadzēja vairāk. Latvijai jāmācas spēlēt kā pirmajam numuram.
Paldies izlasei par ciklu!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 00:51, pirms 9 gadiem
Man kā liepājniekam pilnīgs miers,labi,ka čempionu komandas spēlētājus neņem izlasē,labāk lai jaunie un perspektīvie Rīgas puikas nes Latvijas vārdu pasaulē...

     [+] [-]

, 2015-10-14 01:04, pirms 9 gadiem
kegums rakstīja: Cauņu pārturēja kādas septiņas minūtes, Ikaunieku jau tad varēja uzlaist uzbrukuma spēles vaidošanai.
Laizāns tāds pabailīgs, visu laiku uz atpakaļu piespēles deva.

Kazahiem vajadzēja vairāk. Latvijai jāmācas spēlēt kā pirmajam numuram.
Paldies izlasei par ciklu!
mūsējie ievēroja regbij noteikumus par daaaaudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-10-14 01:22, pirms 9 gadiem
"Dinamo" uzvarēs "Baris" un atriebs mūs!

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 01:24, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: nez kura būs LV Gada komanda šogad?
Liepājā, Liepājā, visa vienā komandā.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 01:27, pirms 9 gadiem
Mūsējie tādi, mūsējie šitādi... Bet pret masīvu aizsardzību nevienam nav viegli spēlēt, pat ja aizsardzībā sēž Sanmarīno, kur nu vēl komanda, kas objektīvi ir apmēram vienā līmenī ar mums. Protams, pēc spēles visi gudri, ko vajadzēja darīt citādāk. Es arī teiktu, ka vajadzēja biežāk dot riskantas piespēles uz priekšu, piespēles cīņā , nevis tik daudz dārgā laika izniekot, ripinot bumbu savā laukuma pusē (tas ir, ja gribam uzvarēt; ja spēlējam uz neizšķirtu, tad viss pareizi, nav ko trakot).
Piebilde par Gabovu: visādi jau labs, bet nu uzbrukuma noslēguma iemaņas gan vājas, tas jau krita acīs arī Skonto. Tas, ka viņš, aizsargs būdams, nonāk pozīcijās, kur šīs iemaņas būtu vajadzīgas, ir viņa nopelns, bet diemžēl...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 01:37, pirms 9 gadiem
Lasu komentārus un esmu šokā par Jums,Latvieši! Kad izlase izcīnīja 4 neizšķirtus ar spēcīgām komandām un grupas līderiem Islandi,atspēlējoties no 0:2 uz 2:2,cēla debesīs. Te viens zaudējums un uzreiz nolej ar sūdiem komandu. Pretīga attieksme faniem! Es būdams gruzīns, cienīgāk izturos pret Jūsu izlasi. Izlasei paldies par 4 skaistām spēlēm. Izlases nolicējiem- Nedirsiet un ejiet paši uz laukuma.

  -4 [+] [-]

, 2015-10-14 02:28, pirms 9 gadiem
Šitie ir lupatas, pēdējie grupā un neizteiksmīga spēle!!

  -1 [+] [-]

, 2015-10-14 02:32, pirms 9 gadiem
TalibanTorn rakstīja: Lasu komentārus un esmu šokā par Jums,Latvieši! Kad izlase izcīnīja 4 neizšķirtus ar spēcīgām komandām un grupas līderiem Islandi,atspēlējoties no 0:2 uz 2:2,cēla debesīs. Te viens zaudējums un uzreiz nolej ar sūdiem komandu. Pretīga attieksme faniem! Es būdams gruzīns, cienīgāk izturos pret Jūsu izlasi. Izlasei paldies par 4 skaistām spēlēm. Izlases nolicējiem- Nedirsiet un ejiet paši uz laukuma.
Lielisks teksts! Jā, spēle nebija no labākajām, bet arī tāpēc, ka pretinieki neļāva spēlēt tā, kā mēs būtu gribējuši. Neizdevās... Ko darīt? Tak ne jau ar sū.diem apliet. Taču diemžēl Latvijā eksistē tāda "fanu" suga, kas nespēj neko objektīvi vērtēt un pie katras izdevības cenšas visus tikai apdi.rst. Lai cik kurš labs vai slikts bijis. Tāpēc tādus neattīstītos pipļukus nav vērts ņemt par pilnu.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-14 06:02, pirms 9 gadiem
Šitas cirks jau savadak nespēj izrādities,vai nu ničš,vai zāģis

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 07:06, pirms 9 gadiem
Pēc iepriekšējās spēles daži te izlasi jau iecēla bezmaz vai ranga TOP20. Redz kā ir-ja vāja komanda cenšas un grib uzvarēt,tā ir grūtāk pārspējama par stipru,bet nemotivētu izlasi. Mūsējie pēc neizšķirta ar Islandi jau sajutās baigie spēkoņi,un dabūja atrauties.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 07:20, pirms 9 gadiem
TalibanTorn rakstīja: Lasu komentārus un esmu šokā par Jums,Latvieši! Kad izlase izcīnīja 4 neizšķirtus ar spēcīgām komandām un grupas līderiem Islandi,atspēlējoties no 0:2 uz 2:2,cēla debesīs. Te viens zaudējums un uzreiz nolej ar sūdiem komandu. Pretīga attieksme faniem! Es būdams gruzīns, cienīgāk izturos pret Jūsu izlasi. Izlasei paldies par 4 skaistām spēlēm. Izlases nolicējiem- Nedirsiet un ejiet paši uz laukuma.
Nevajag jaukt faktu atstāstu ar noliešanu
Pārsvarā te visi konstatē redzēto

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 07:21, pirms 9 gadiem
deaddreamer rakstīja: KAUNS! Spēles video apskats: https://www.youtube.com/watch?v=Qvgu2DdLWKo
tas bija kazahi video, bet labi redzējām, ka viņiem bija 8 momenti mums3 pus momenti

     [+] [-]

, 2015-10-14 07:22, pirms 9 gadiem
Kaut kur uzbrukumā pazuda iestrādnes
pietrūka spēles ar trīsstūriem un kvadrātiem
it sevišķi gar malām ejot

  -3 [+] [-]

, 2015-10-14 07:36, pirms 9 gadiem
Man vienīgajam liekas ka mūsējie normāli nospēlēja?? Neatceros kad procentuāli izlasei būtu bijusi tāda bumbas kontrole. Daži laikam aizmirsuši ka kazahstāna vairs nav vienā līmenī ar luksemburgu un fāreru salām. Spēle sākumal manā uztverē bijabdiezgan skatāma.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 07:43, pirms 9 gadiem
Galvenais kroņa numurs mūsējiem ap 10 reizēm atdot bumbu vārtsargam. kazahi arī prot, bet tikai kādas 2 reizes.

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 07:52, pirms 9 gadiem
deaddreamer rakstīja: Šodien visi kaut kādi pesimistiski izskatās
protams, ne jau rezultāts traģisks, bet gan spēle. tagad gan iemācījušies piespēlēt pat 6-7 reizes, bet saspēle ļoti lēna, pārsvarā Gorkšs atdod vienam vai otram malējam aizsargam, tas atpakaļ, pēc tam seko piespēle Vaņinam(vismaz 10 reizes pa spēli), tikko tālāka piespēle, tā neprecīzi, autu izmešana katastrofāla- ja auts par labu mūsējiem, var atdot bumbu pretiniekam uzreiz, jo izmet vienmēr pretiniekam.

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 07:58, pirms 9 gadiem
TalibanTorn rakstīja: Lasu komentārus un esmu šokā par Jums,Latvieši! Kad izlase izcīnīja 4 neizšķirtus ar spēcīgām komandām un grupas līderiem Islandi,atspēlējoties no 0:2 uz 2:2,cēla debesīs. Te viens zaudējums un uzreiz nolej ar sūdiem komandu. Pretīga attieksme faniem! Es būdams gruzīns, cienīgāk izturos pret Jūsu izlasi. Izlasei paldies par 4 skaistām spēlēm. Izlases nolicējiem- Nedirsiet un ejiet paši uz laukuma.
Jā Pahara izlase spēlē labāk par Starkova un ne par rezultātu pārdzīvojam, par spēli, ja visu laiku pirmo puslaiku atdod vārtsargam citā stadionā skatītāji par to šausnīgi svilptu, autus izmest nevar , piespēles ļoti neprecīzas, saspēle ļoti lēna salīdzinājumā ar kazahiem. Protams, ka vaina nav trenerī, kurš uzskatu, kai ļoti normals, vaina tajā, ka mūsu futbolisti izņemot cauņu un Vaņinu ir ļoti netehniski..

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 08:04, pirms 9 gadiem
angelos33 rakstīja: Karasausks taads Ronaldū pa maliņu... Nu tik ģērbs ārā, nu tik būs....
Labāk lai ģērbj, lai mēgina, betnebaidās, kā Gorkšs var atdot pispēli aizsargam pa kreisi, saņēmt atpakaļ vienā līnijā, tad pa labi, bet pēc tam Vaņinam tur ir tas trakums, bet ja Karašausks mēgīnāja kaut ko darīt, tad par to jaslavē, jo dažs labs ieraugot pretinieku pa 20 m uzreiz puļī bumbu neprecīzi uz priekšu- ar tādu spēli labākajā gadījuma var panākt 0:0.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 08:09, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!!! Es neesmu bēdīgs. Redzēju vienu labu, fiziski un taktiski labi sagatavotu komandu ar pārliecinošu un sakarīgu spēli. Ne mazāko cerību mums uz punktu nebija. Bet cik Vaņins ar Gorkšu var slaucīt kā sētnieki.
Lielākā vaina, ka komanda vispār neprot spēlēt kā 1.nr. un te tagad IR UZDEVUMS LFF. Ja līdz pavasarim nebūs 3 sakarīgas draudzībenes, no kurām 2 mājās, tad nav ko prasīt no izlases spēli.

Vispār mūsējie bij dikti švaki šodien. Lielākais kauns, ka sačakarējām UNG cerības un palikām 1.x pēdējie. Grupa mums bija uber stipra.

Tik ilgi gaidījām un sagaidījām ko tādu.

Prieks par 7000 skatītājiem. Vēl viens mājiens LFF, lai atmet to slimo stadiona ideju.
Visiem ir zināms, ka LU stadions tiek pārbūvēts Skonto, konkrēti Indriksona vajadzībām (iegribām). Drīzāk kopā ar šī stadiona izbūvi būtu jādomā arī par Daugavas stadionā pārbūvi sporta vajadzībām, nevis tikai Deju svētkiem, kas notiek reizi 5 gados. Pēc visiem šiem topošajiem naudas ieguldījumiem, ja man kāds mēģinās teikt, ka Latvija ir nabadzīga valsts, es smiešos viņam sejā un likšu par piemēru stadionu būvniecību, jo varam atļauties katru iegribu apmierināt ar miljonus vērtu stadionu izbūvi, gribās deju svētkus, lūdzu, stadions 47 miljonu vērtībā, gribat futbolu, lūdzu, stadions 10 miljonu vērtībā!

     [+] [-]

, 2015-10-14 08:23, pirms 9 gadiem
Gadus piecus atpakaļ, izbraukājies arī lielāko daļu izbraukumu maču kopš neatkarības atjaunošanas, sev pateicu, ka man pietiek LV futbols. Vakar bija pirmā spēle šajā ciklā, ko noskatījos. Atvainojiet, nekas šajā bedrē nav mainījies un nākamajā ciklā LV futbols paliks bez manis. Ja gribu redzēt futbolu, tad ieslēdzu TV, aizbraucu uz Mančestru, Dortmundi vai Sanktpēterburgu.

     [+] [-]

, 2015-10-14 08:28, pirms 9 gadiem
jbk rakstīja: Gadus piecus atpakaļ, izbraukājies arī lielāko daļu izbraukumu maču kopš neatkarības atjaunošanas, sev pateicu, ka man pietiek LV futbols. Vakar bija pirmā spēle šajā ciklā, ko noskatījos. Atvainojiet, nekas šajā bedrē nav mainījies un nākamajā ciklā LV futbols paliks bez manis. Ja gribu redzēt futbolu, tad ieslēdzu TV, aizbraucu uz Mančestru, Dortmundi vai Sanktpēterburgu.
Pilnīgi tev piekrītu! Šitas ko rāda mūsu āksti jau nav futbols!

     [+] [-]

, 2015-10-14 08:32, pirms 9 gadiem
Mūsējie spēlēja Islandes otrā puslaika iespaidā.Domāja,ka tā turpināsies. Nebija psiholoģiski gatavi. Tad vēl uztraukums pēdējās spēles savu skatītāju priekšā "sapina" kājas un domāšanu.Visi (izņemot Vaņinu) nospēlēja zemāk par savām spējām. Pussargu līnija galīgi nevilka. Varbūt Ikaunieks bija ātrāk jālaiž laukumā. Gaisa divcīņas galīgi zaudējām. Kur izpalika Pahara komanda spēlēt pa zemi??? Pie gola ne tikai Zjuzins vainīgs. Kur bija abi centra aizsargi??? Vēlu progresu un uzvaras nākamajā ciklā.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 08:59, pirms 9 gadiem
šis zaudējums samēri labi aizvadītajā ciklā tomēr, kā tāda darvas karote

  +6 [+] [-]

, 2015-10-14 09:27, pirms 9 gadiem
Sākšu ar pozitīvo. Pahars vismaz liek spēlētājiem spēlēt futbolu. Jā, nesanāk. Starkova laikā vispār tikai atsitās.
Bet pārsteidz tas nepamatotais optimisms pirms spēles un jau pavasarī pirms cikla un pirmā neizšķirta ar turkiem. Jau sākumā bija skaidrs, ka Latvijai ar kazahiem būs jācīnās par pēdējo vietu grupā. Ja par trešo vietu grupā murgo kāds kas galīgi neorientējas sportā,tad piedodams, bet viens otrs it kā zinošs cilvēks, ja tā runāja, tad savādi. Latvijas komandu no pirmā četrinieka šķir bezdibenis. Ja turki, čehi mums uzdāvināja kādu neizšķirtu, tas galīgi neatspoguļo futbola līmeni pie mums un viņiem. Bet pirms spēles ar Kazahiju tas nesaprotamais optimisms pat komentētāju, dažu treneru, futbolistu vidū jau bija smieklīgs. Kazahi uzvarēja pelnīti un Latvijai vēl paveicās, ka bija tikai 0-1. Leiši un igauņi jau vairākus gadus cenšas spēlēt normālu futbolu, arī viņiem neiet spoži, bet Latvija spēle ir zem katras kritikas. Un tie daži neizšķirti neliecina par kādu progresu. Vienkārši mūsu futbolistu līmenis ir tik zems, ka citas komandas viņus neņēma nopietni un dažās spēlēs par to tika sodītas. Neizšķirts ar Islandi? Viņiem neko nevajadzēja un pēc pirmā puslaika 2-0, viņi krasi samazināja savu aktivitāti.
Vai nākotnē varam cerēt uz kaut ko labāku? Būs grūti, jāmaina sistēma, gaisotne ap futbolu valstī. Ja atvērsies uzbrukumā kāds talants, kā savā laikā Māris Verpakovskis, bez kura nekad nebūtu tikuši uz Eiropas finālturnīru, tad varbūt? Goli ir jāsit regulāri un tad kad kaut kas izšķiras, nevis nenozīmīgās spēlēs, kā Šabala.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 10:23, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: it sevišķi, ja ceram, ka būs līdzīga spēle
lai gan Šabals apbrīnojami daudz gaisa bumbas uzvar centrā ar savu 173cm
E.Višņakovs ir fiziski spēcīgāks, ātrāks, divcīņas vairāk uzvar... pagaidām Šabalam ļoti uzticas...

     [+] [-]

, 2015-10-14 10:28, pirms 9 gadiem
san4ito rakstīja: Ko tād Gabovs vispār dara futbolā? Nu tāāāds bomzis!!!
kas vainas Gabovam?! Normāls čalis...galvenais ir doma laukumā,protams, izpildījums varētu būt labāks...vakar ļoti daudziem futbolistiem bija problēmas ar bumbas pieņemšanu kā arī precīzām piespēlēm...tāda sajūta, ka pārlieku steidzās

     [+] [-]

, 2015-10-14 10:31, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Sākšu ar pozitīvo. Pahars vismaz liek spēlētājiem spēlēt futbolu. Jā, nesanāk. Starkova laikā vispār tikai atsitās.
Bet pārsteidz tas nepamatotais optimisms pirms spēles un jau pavasarī pirms cikla un pirmā neizšķirta ar turkiem. Jau sākumā bija skaidrs, ka Latvijai ar kazahiem būs jācīnās par pēdējo vietu grupā. Ja par trešo vietu grupā murgo kāds kas galīgi neorientējas sportā,tad piedodams, bet viens otrs it kā zinošs cilvēks, ja tā runāja, tad savādi. Latvijas komandu no pirmā četrinieka šķir bezdibenis. Ja turki, čehi mums uzdāvināja kādu neizšķirtu, tas galīgi neatspoguļo futbola līmeni pie mums un viņiem. Bet pirms spēles ar Kazahiju tas nesaprotamais optimisms pat komentētāju, dažu treneru, futbolistu vidū jau bija smieklīgs. Kazahi uzvarēja pelnīti un Latvijai vēl paveicās, ka bija tikai 0-1. Leiši un igauņi jau vairākus gadus cenšas spēlēt normālu futbolu, arī viņiem neiet spoži, bet Latvija spēle ir zem katras kritikas. Un tie daži neizšķirti neliecina par kādu progresu. Vienkārši mūsu futbolistu līmenis ir tik zems, ka citas komandas viņus neņēma nopietni un dažās spēlēs par to tika sodītas. Neizšķirts ar Islandi? Viņiem neko nevajadzēja un pēc pirmā puslaika 2-0, viņi krasi samazināja savu aktivitāti.
Vai nākotnē varam cerēt uz kaut ko labāku? Būs grūti, jāmaina sistēma, gaisotne ap futbolu valstī. Ja atvērsies uzbrukumā kāds talants, kā savā laikā Māris Verpakovskis, bez kura nekad nebūtu tikuši uz Eiropas finālturnīru, tad varbūt? Goli ir jāsit regulāri un tad kad kaut kas izšķiras, nevis nenozīmīgās spēlēs, kā Šabala.
jāpiekrīt, ka optimisms bija pārlieku liels...kā izrādās arī Latvijas komanda var kādu nenovērtēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 10:53, pirms 9 gadiem
Mums vajag naturalizēt kādu labu, tehnisku ārzemnieku.piemēram brazīlieti,argentīnieti vai citu, kur labu futbolistu ir pārprodukcija un kuriem maz izredzes iekļut savas valsts izlasē. Tā dara pat futbola lielvalstis. Kāpēc gan ne Latvija? Un šāda prakse mums jau ir, esam naturalizējuši vismaz pāris krievu futbolistu, kuri gan ar neko sevišķu nav izcēlušies.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 10:55, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: tas bija kazahi video, bet labi redzējām, ka viņiem bija 8 momenti mums3 pus momenti
Nu šis video atspoguļo realitāti, nekas jau nav izdomāts vai noklusēts .

  -1 [+] [-]

, 2015-10-14 11:06, pirms 9 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Mums vajag naturalizēt kādu labu, tehnisku ārzemnieku.piemēram brazīlieti,argentīnieti vai citu, kur labu futbolistu ir pārprodukcija un kuriem maz izredzes iekļut savas valsts izlasē. Tā dara pat futbola lielvalstis. Kāpēc gan ne Latvija? Un šāda prakse mums jau ir, esam naturalizējuši vismaz pāris krievu futbolistu, kuri gan ar neko sevišķu nav izcēlušies.
nevajag..drīzāk gan vajadzētu vairāk spēlētājus kam ir regulāra spēļu prakse ārzemju klubos...vismaz polijas ekstraklasē

  +3 [+] [-]

, 2015-10-14 11:09, pirms 9 gadiem
Ļoti labā noskaņojumā devos uz stadionu, bet izlase lika vilties... Visas spēles laikā neviena normāla sitiena pa vārtiem, nevienas vārtu gūšanas iespējas 90 minūšu garumā pret līdzvērtīga līmeņa komandu!!! Kazahi pelnīti uzvarēja un zaudēja mūsu treneris.

Neesmu futbola taktikas ekspert, bet šoreiz (kā Māris V. pirmdienas sporta studijā minēja par futbola ekspertu rašanos) Pahars ar ar taktiku nošāva garām laizdams laukumā Laizānu un Šabalu. Tālās piespēles uz Šabalu, kurš pret garajiem aizsargiem uzvarēt gaisa divcīņas nevarēja - tā vietā Višņakovs. Laizāns, kas ir tīrs jaucējs ne veidotājs - Ikaunieks iznāk tikai 83. min, kad jau viss pa lielam beidzies. žēl, ka tā noslēdzam ciklu...

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 11:24, pirms 9 gadiem
Piekrītu tam, ka nevar dēļ šī mača izlasi noliet ar samazgām - tomēr punkti pret turkiem un čehiem nav maz. Bet esot stadionā, arī man sirds sāpēja - tomēr padomājot tagad racionāli, varbūt tā bija vairāku personāliju problēmu sakritība.

A. Višņakovs - nezinu, pret Islandi tā nekrita acīs, bet šodien zaudēja lielāko daļu divcīņu, uzbrukumā faktiski nezināja ko darīt. Ļoti labi palika atmiņā moments, kad iegāja soda laukuma un tā vietā, lai atdotu piespēli vnk gaidīja kontaktu - pat bija redzams, ka būtu gatavs krist, ja tikai kazahs vairāk ar plecu uzspiestu.

Laizāns - vismaz 3/4 reizes tā vietā, lai pēc pirmās piespēles no aizsarga (Maksimenko/Gabova) izspēlētu ar viņu sieniņu padeva atpakaļ Vaņinam vai Dubram uz centru. Nu ja mēs nevaram saasināt spēli, tad ko mēs vsp varam. Maksimenko vismaz visās reizēs uzskatāmi plātija rokas, jo zona kur skriet bija. Bet, lai nebūtu tā, ka par Laizānu tikai negatīvs - viņš tomēr bija viens no aktīvākajiem cīņās laukuma vidū.

Gabovs - nu te komentāru trūkst, šeit tiešām Pahara lēmums viņu nemainīt liekas dīvains. Pirmajā puslaikā bija ekselents moments - kazahs viņa malā viņu apspēlē un Gabovs vnk ar visu ķermeni gāžas viņam virsū, lai nelaistu pie bumbas. Kad tiesnesis nosvilpa sodu mums par labu, manuprāt, abas blakus esošās rindas bija neizpratnē. Puse no Gabova pirmajām piespēlēm bija adresētas tieši uz kāda kazaha kājas laukuma vidū. Beigās - nu beigās jau paši redzējāt. Kāpēc nemainīja virsū Kurakinu - nezinu.

Šabala - zaudē lielāko daļu divcīņu par vārtusarga bumbu, un sliktākais, ka viņš pat īsti nelec - vnk cenšas ar elkoni pastumt prom aizsargu. Bet šoreiz centra aizsargs bija garš un atlētisks - attiecīgi Šabala kļust par statistu uzbrukumā.

Karašausks - jau spēlē pret Islandi palika atmiņā 2 centieni ieiet soda laukumā, kur viņš pats vnk pameta bumbu par tālu un pārlaida pāri gala līnijai. Te arī - pirmie 4 pieskārieni rezultējās zaudētā bumbā, cenšās visus apspēlēt un zaudē bumbu. Palika atmiņā viens no pēdējiem uzbrukumiem, kad aizgāja laikam 4 uz 4, piespēle Karašauskam, uzbrukums beidzies. Nezinu kāpēc Pahars viņu vērtē tik augstu.

Maksimenko centās, kas priecēja, aktīvi pieslēdzās uzbrukumam, bet kad tur tomēr bumbu dabūja - nu arī neizskatījās ka strādā par visiem 100, bet tomēr spēle kopumā laba.

Attiecīgi - ja saliek kopā šos faktorus, tad grūti pārmest izlasei, vnk jāizvērtē personālijas. Kādam varbūt forma, citam attieksme. Jebkurā gadījumā Paharam būs ko padomāt. Tāpēc varbūt pat labi, ka bija šādi.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 11:26, pirms 9 gadiem
betmis rakstīja: kas vainas Gabovam?! Normāls čalis...galvenais ir doma laukumā,protams, izpildījums varētu būt labāks...vakar ļoti daudziem futbolistiem bija problēmas ar bumbas pieņemšanu kā arī precīzām piespēlēm...tāda sajūta, ka pārlieku steidzās
Neesmu redzējis Gabova spēles Polijā, bet šajā mačā uzskatāmi nevarēja apturēt uzbrukumus savā flangā, atdeva pirmās piespēles nevis kādam mūsējam, bet gan kazahiem, un tas sitiens beigās bija kronis visam. Var jau būt ka neveiksmīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-10-14 11:36, pirms 9 gadiem
Prussian2 rakstīja: SC mutes barāju komanda pat kādu niču pret kazahiem varbūt pat izcīnītu
Bet ir arī vidusceļš - Paharam padomāt par kandidātu loka paplašināšanu

  +2 [+] [-]

, 2015-10-14 11:50, pirms 9 gadiem
Kur centra aizsargs bija, kad turki golu sita? Pēc turku koferīša bija aizskrējis? Cik turki iemaksāja? KAUNS PAR LATVIJU, ŽĒL UNGĀRUS.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-14 11:54, pirms 9 gadiem
janijs56 rakstīja: Jā Pahara izlase spēlē labāk par Starkova un ne par rezultātu pārdzīvojam, par spēli, ja visu laiku pirmo puslaiku atdod vārtsargam citā stadionā skatītāji par to šausnīgi svilptu, autus izmest nevar , piespēles ļoti neprecīzas, saspēle ļoti lēna salīdzinājumā ar kazahiem. Protams, ka vaina nav trenerī, kurš uzskatu, kai ļoti normals, vaina tajā, ka mūsu futbolisti izņemot cauņu un Vaņinu ir ļoti netehniski..
Labāka būs tad, kad tiks uz finaliem, kā Starkova komanda!

     [+] [-]

, 2015-10-14 12:46, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nīderlandei gan jākaunas A mums pofig - 5 vai 6 vieta
+1

  -1 [+] [-]

, 2015-10-14 15:04, pirms 9 gadiem
Laba spēle mūsējiem - nav ko pārmest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja