Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Stojanovičs iznīcinoši kritizē spēlētāju sniegumu un attieksmi pret Latvijas izlasi

Agris Suveizda

Stojanovičs iznīcinoši kritizē spēlētāju sniegumu un attieksmi pret Latvijas izlasi
Slaviša Stojanovičs. Foto: LFF

Latvijas futbola izlase savā laukumā jau kopš pirmās sekundes nespēja neko likt pretī gadu neuzvarējušajai Slovēnijai un piedzīvoja bezcerīgu zaudējumu ar 0:5, atkārtojot mājas spēļu antirekordu kopš neatkarības atjaunošanas. Valstsvienības galvenais treneris Slaviša Stojanovičs savai komandai veltīja ļoti skarbus vārdus.

- Par sastāvu un taktiku pēc šādas spēles vaicāt laikam ir bezjēdzīgi. Vai jūtat, ka spēlētājiem ir degsme un vēlme cīnīties par izlases kreklu?
- Ļoti labs jautājums. Degsme pret kreklu, attieksme pret darbu ir viena no svarīgākajām īpašībām futbolā kā tādā. Bet vēl svarīgāk tas ir, ja spēlē izlasē. Es to neredzēju, izņemot spēli pret Poliju. Mūsu kvalitāte ir tāda, kāda tā ir. Atšķirība starp mums un Slovēniju bija redzama ar neapbruņotu aci. Ātruma ziņā, taktiskā brieduma ziņā, disciplīnas ziņā – visās īpašībās, kas nepieciešamas komandai, lai būtu šajā līmenī. Šī mums bija laba mācība, kā komandai ir jāizskatās laukumā.

Runājot par izvēlēto spēles sistēmu [5-4-1], savainojumā iedzīvojās Jānis Ikaunieks, tādēļ izmēģinājām šādu izvietojumu, jo uz soliņa nebija tik daudz pussargu. Tikai pāris jauniešu: Rugins, kā arī Ontužāns un Ķigurs. Tādēļ izvēlējos spēlēt ar trim centra aizsargiem, jo Savaļnieks, Solovjovs un Jagodinskis līdzīgi ir spēlējuši vienā klubā, un šādi Sionā [Stojanovičs pārteicās – domāts "Xamax"] spēlē arī Ošs. Izvēlējāmies kompaktumu viduszonā un aizsardzībā, bet ironiski, ka kompaktuma nemaz nebija – jo īpaši pēdējā trešdaļā aizsardzībā. Lielāko daļu vārtu ielaidām no 16 metru zonas, neizsitām bumbu, nopelnījām pendeli – stulbas, bērnišķīgas kļūdas, par kurām kvalitatīvas komandas normāli soda. Varam būt laimīgi, ka Slovēnija otrā puslaika vidū apstājās, citādi katastrofa būtu bijusi vēl lielāka. Esam tajā punktā, kad ir jāmaina daudz lietu. Noteikti tuvākajās dienās man būs tikšanās ar prezidentu [Kasparu Gorkšu]. Būšu uz vietas. Un atklāti runāšu par to, kādi lēmumi jāpieņem nākotnē, jo šādi turpināties nedrīkst.

- Šaubāties, vai šim sastāvam ir kāda nākotne?
- Grūts jautājums. Un nevaru uz to atbildēt pareizi – bet ar šādu attieksmi, šādu uzvedību un šādu degsmi noteikti, ka nav. Pat ne tuvu. Pat ne tuvu! (Pauze) Jau pašā sākumā zināju, ka komanda nav tajā pašā līmenī [kā pārējās grupas izlases], bet ka tā atrodas tik tālu… Pret Poliju parādījām pilnīgi citu seju – arī Polija ir laba komanda ar labiem spēlētājiem, un redzējām gaismu tuneļa galā. Cerēju, ka nākamajās spēlēs būsim labāki, bet diemžēl tā nenotika. Labi esam aizvadījuši tikai vienu spēli – ar to nav pietiekami. Nākamā spēle būs pret Austriju – vēl smagāka spēle. Tad sekos Ziemeļmaķedonija. Katra komanda šajā grupā cīnās par labāko divnieku. Šādā veidā – noteikti nē [neredzu sastāvam nākotni]. Protams, nevaru tikai vainot visus citus. Arī es esmu atbildīgs par spēlētāju izvēli. Neskrienu prom un neslēpjos no tās. Ne jūsu, ne prezidenta, ne valdes locekļu priekšā. Pretinieku komandas noteikti ir labākā līmenī, bet mums ir jāspēj vairāk sarežģīt spēli pretiniekiem, nevis tikai izritināt sarkano paklāju – lūdzu, sitiet, cik vēlaties. Mēs slovēņiem bijām kā treniņpartneri. Katastrofa! Noteikti jūtos apkaunots. Šis man bija īpašs brīdis. Ne tikai jūsu, bet arī Slovēnijas publikas, Slovēnijas mediju priekšā. Nav viegli, bet mums ir jāpieņem visi šie fakti.

- Kad viss jau bija izšķirts, kādēļ neveicāt ātrākas maiņas, ātrāk neizlaidāt jaunos, negājāt uz risku?
- Man nebija maiņas kreisās malas aizsarga pozīcijā. Maksimenko savainojums daudz izmainīja. Ja Maksimenko nebūtu savainots, tad daudz ko varētu mainīt – arī izvietojumu, taču veiktās maiņas un Jagodinska iziešanas dēļ nebija risinājuma, ko likt kreisās vai labās malas aizsarga pozīcijās. Mums diemžēl nav izvēles iespēju. Daži spēlētāji nebija cerētajā līmenī. Mūsu doma noteikti nebija iesēsties aizsardzībā, bet gan spēlēt ar trim centra aizsargiem un augstu spēlējošiem malējiem aizsargiem, veidot divi pret vienu un trīs pret divi situācijas. Nedrīkstam atstāt Iličiču viens pret vienu. Ja viņu atstās vienatnē, tad viņš ar miljons procentu varbūtību kaut ko izdarīs. Un tad mums būs problēmas. Varbūt ar četriem aizsargiem problēmu nebūtu tik daudz, bet varbūt būtu vēl sliktāk – to nekad neuzzināsim. Taču no pieciem vārtiem trīs viņiem atdevām.

- Jurkovskis var spēlēt abās aizsardzības malās.
- Jā, zinu, ka viņš "Liepājā" spēlē kreisajā malā, taču mums puslaika pārtraukumā bija problēmas ar savainojumiem – daudzi gribēja maiņu. Bija ļoti smagi. Ja mums būtu iespēja izdarīt piecas maiņas, būtu perfekti. Tad vēl Tobera savainojums... Bija grūti ko mainīt. Otrajā puslaikā bijām nedaudz, ja var tā teikt, labāki – izmantot vārdu "labs" šādā spēlē gan nav pareizi, neapšaubāmi. Otrajā puslaikā Slovēnija ļāva mums spēlēt – tas ir fakts.

- Ja pēc dažām dienām būtu vēl trešā spēle, vai nomainītu visu vienpadsmitnieku?
- Grūti to izdarīt šādi. Tas nav "Play Station", "Football Manager" vai vēl kāda cita virtuālā spēle. Ja mums būtu trešā spēle pēc kārtas, tad es būtu ļoti nobijies, jo nevarējām paskriet jau tagad – 90 minūtes trīs spēlēs šajā līmenī… Noteikti būtu daudz izmaiņu.

- Ontužāns debitēja. Kā varat novērtēt viņu?
- Esmu ļoti priecīgs par viņu. Priecīgs par viņa degsmi un par to, ka viņš nebūt nebija nobijies. Izlasē ir spēlētāji ar 30, 40, 50 izlases maču pieredzi, kuri šajās divās spēlēs bija tik ļoti nobijušies, ka neticēju, ko redzu. Ontužāns laukumā devās ar smaidu sejā un parādīja, ka ir lepns būt latvietis un ir lepns spēlēt izlasē. Viņš ir perfekts piemērs, kādi mums ir vajadzīgi.

- Kādēļ nevienā spēlē nepiedalījās Polijas 1. līgas labākais vārtu guvējs Šabala?
- Mūsu plāns bija nedaudz cits. Otrajā puslaikā gribēju laist Uldriķi, bet tieši tad savainojumu guva Tobers, tāpēc mums vajadzēja citu risinājumu. Šodien runāju ar Šabalu, un viņš saprot, kāda bija mūsu vīzija šīm spēlēm. Zinu, ka viņš ir ļoti labs uzbrucējs, bet mums vajadzēja arī auguma centimetrus divcīņās, standartsituācijās – arī aizsardzībā pie saviem vārtiem. Tāpēc izvēlējos Gutkovski. Mūsu komandā ir daudzi ļoti svarīgi spēlētāji. Manā prātā ir arī citas spēles sistēmas, un ceru, ka varēsim kādu spēli aizvadīt arī ar diviem uzbrucējiem.

- Vai spēlētāju degsme un atdeve izlasē ir mazāka nekā klubos?
- Esmu redzējis daudz Virslīgas spēļu un domāju, ka tā ir tā pati problēma. Varbūt, varbūt būšu pārāk kritisks, bet nacionālā izlase ir nacionālā izlase - dažas lietas es tiešām nesaprotu un ceru, ka tās var mainīties. Ar daudz sarunām, motivējošām sarunām, dažādām lietām ģērbtuvēs un treniņos, taču neredzu, ka kāds šeit uzdrīkstētos spert pirmo soli – visu laiku to darīt nākas trenerim. Ne ģērbtuvē, ne laukumā neviens spēlētājs nesper pirmo soli. Spēlētāji ir pārāk introverti un galvenokārt skatās paši uz sevi. Ļoti grūti, ja komandā nav vajadzīgās harmonijas. Izlases krekls ir nozīmīgākais futbolista karjerā. Mūsu spēlētāju bāze nav liela, un, skatoties uz Virslīgas klubiem, gandrīz visi šie spēlētāji kādreiz ir bijuši izlasē. Viņiem tas varbūt nav tik būtiski. Bet man tas ir svarīgi. Jūs pārstāvat savu valsti, karogu, izlases kreklu. Acīmredzot nebiju pārāk veiksmīgs šādu emociju un šāda gara nodošanā spēlētājiem. Bez tā ir divreiz grūtāk. Kad būs labs rezultāts, tad arī būs labs komandas gars. Taču, kamēr nav laba komandas gara, nav arī labu rezultātu.

- Pirmais solis parasti jāsper kapteinim.
- Dažreiz jā, bet kapteinis un līderis var būt arī dažādas personas. Noteikti, ka Vaņins ir kapteinis. Pirms nometnes pieņēmu lēmumu, ka nākotnē ar spēlētājiem izdomāsim, kurš būs kapteinis, kuram spēlētāji tic un kuru ciena. Vaņins bija tāda persona. Vaņins ir uzticams, bet ar Koliņko kungu izlēmām iespēju dot Šteinboram, jo viņš Polijā ir starp vadošajiem vārtsargiem, kamēr Vaņins jau pusotru gadu klubā ir uz rezervistu soliņa. Tas ir diezgan loģiski. Taču mēs zaudējām kapteini.

- Kāds ir izlases mērķis, ko cerēts sasniegt atlikušo sešu spēļu laikā šajā ciklā?
- Labi zināt, ka jau pašā sākumā pirmajā preses konferencē teicu, ka mums bija plāns, ko darīt nākamajos trīs gados. Viena no lietām bija jauno iesaistīšana, kuriem ir īpašības kļūt par labiem spēlētājiem. Varbūt tas notiks agrāk nekā domājām. Tas ir viss, ko šobrīd varu pateikt. Tuvākajās dienās tikšos ar prezidenta kungu, došu savas idejas. Šobrīd tam vēl ir par agru, un, godīgi sakot, esmu pārāk vīlies par rezultātu un visu pārējo. Bet noteikti kaut kas ir jāatrod, jo šādi turpināt spēlēt nav iespējams. Neskrienu prom no atbildības. Ja problēma esmu es, tad situācija ir skaidra. Taču arī iepriekšējie periodi parādīja, ka tas ir liels jautājums, jo rezultāti nebija tik veiksmīgi neatkarīgi no tā, kurš treneris bija pie rezervistu soliņa. Otra lieta ir spēles modeļa radīšana par to, kādiem spēlētajiem ir jāspēlē izlasē. Jāpieņem lēmums kopā ar prezidenta kungu un valdes locekļiem.

- Vai jau šobrīd ir sakrājies tik daudz notikumu, lai būtu vēlme par Latvijas izlases posmu sarakstīt grāmatu vai dziesmu? [Stojanovičs nodarbojas gan ar mūziku, gan grāmatu rakstīšanu – A.S.]
- (Domā) Pēdējo četru mēnešu laikā daudz kas ir noticis. Noteikti ne pietiekami, lai grāmata būtu ar pozitīvām beigām. Tāpēc šobrīd labāk vēl nerakstīt, jo nav nekā laba bez 70 minūšu spēles pret Poliju. Šobrīd neko negribu rakstīt, vien to, ka uzņemos un visi uzņemas savu daļu atbildības un centīsimies palīdzēt, cik vien iespējams, lai parādītu savu maksimumu un Latvijas futbolu paceltu citā līmenī, jo redzam, ka šobrīd atšķirība ir liela. Beigās nesaprotu spēlētājus, kā var nebūt vēlmes sevi parādīt pret labākajiem spēlētājiem pasaulē.

- Varbūt Polijas spēle radīja mānīgu iespaidu par izlases spējām.
- Tas ir patiešām gudrs jautājums. Ļoti gudrs un loģisks. Varbūt, ka tā arī bija. Varbūt, ka, lai ari nebijām slikti, arī poļi neaizvadīja labu spēli. Zinu, ka Polijai dažas dienas pirms spēles bija problēmas ar veselību, daudziem bija paaugstināta temperatūra. Taču tajā pašā laikā arī mēs noteikti spēlējām kompaktāk, ar lielāku atdevi. Pirms šīs spēles runājām. Veicām skaidru analīzi, kā Izraēla un Slovēnija spēlēs. Taču spēlētāji laukumā neizdarīja pat 30% to lietu, ko viņi redzēja un ko izdarījām treniņos. Varam zaudēt spēli, bet ir jāciena tas, par ko runājām. Varbūt viņi jau ir atvaļinājumā, domā par klubu maiņu, viesnīcā katru dienu zvana menedžeri, visu laiku pavada telefonos, bet, uzkāpjot uz laukuma, tik un tā ir jāparāda labākais sniegums. Visi varam būt priecīgi, jo latvieši ir pieklājīgi - šeit visi skatītāji aplaudē par katru iespēju. Tikmēr manā valstī pēc šādas spēles nevarētu iziet ārā uz ielas. Varbūt, ka viņi to nejūt, ka viņiem apkārt klājas viegli. Manā valstī pēc tādas spēles iziet uz ielas nebūtu iespējams. Slovēnija ir labāka un šodien arī bija labāka, bet zaudēt šādi…

- Fani pēc trešajiem vārtiem pārstāja atbalstīt un pameta sektoru. Ja jūs būtu skatītājs, kurā minūtē pamestu tribīnes?
- Es nevaru pamest spēli. Šī ir mūsu darba daļa – arī ciest kopā ar faniem. Viņiem ir visas tiesības darīt šādi, teikt sliktus vārdus, iet prom, bet mums jāsaprot, ka labs atbalsts būs tad, kad būs labs sniegums un labi rezultāti. Šeit biju uz hokeju, uz basketbolu. Zinu, ka latvieši ir sporta nācija un ciena to, kad spēlē labi un laukumā atdod sevi visu. Viņiem ir visas tiesības pamest stadionu. Šobrīd varu tikai savā vārdā atvainoties faniem, kuri turpina ticēt arī šajos smagajos laikos un kuri mūs turpina atbalstīt. Īpaši jaunieši, kuri nāk skatīties uz spēlētājiem kā uz elkiem. Ir jābūt pilnīgi citai pieejai, jo šis ir darbs, nevis hobijs. Brīžiem jūtu, ka spēlētāji ierodas Latvijas izlasē, lai spēlētu labā stadionā pie pilnām tribīnēm, bet tad varētu atgriezties savā komforta zonā klubā, kur saņem algu, kamēr te ir tikai prēmijas.

Esmu ļoti vīlies, jo pievīlu visus jūs, visus līdzjutējus. Gaidīsim labāku periodu. Tas nebūs viegli. Zinu, ka tas nebūs viegli.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 07:34, pirms 5 gadiem
alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 07:41, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.
Ieliec, lūdzu, šo komentāru pie visiem svaigākajiem rakstiem par LV izlasi!

 +14 [+] [-]

, 2019-06-11 08:25, pirms 5 gadiem
Katram ir tiesības uz savu viedokli. Stojanovičs ir vienīgais treneris Latvijā, kas atļāvies neglaudīt pa spalvai vietējiem, par labākajiem uzskatītajiem, izlases vīriem.
Ir jāskatās realitātei acīs.
Stojanovičs runā arī par veselīgu patriotismu un labu mikroklimatu izlasē? Nu, pasakiet godīgi, kā var būt Latvijas izlasē patriotisms un vēlme sevi pierādīt laukumā un ar cieņu pret valsti, tautu un Latvijas karogu, ja latviešu tur tradicionāli ir ļoti maz?
Nu, nav tās cieņas!
Paskatieties vēlreiz, kā vakar mūsu izlases "latvieši" dziedāja himnu! - tas bija traģiski kā bērēs... Tā vien liekas, ka viņi negrib spēlēt un pārstāvēt valsti, kas nav viņu valsts viņu sirdīs.
Viņiem ir pilnīgs vienalga. To spilgti arī parādīja vakardienas epizode pie rezultāta 0:2, kad tika nozīmēts soda sitiens uz mūsu izlases vārtiem,- tur bija kāds jampampiņš, kurš atļāvās vēl paņirgt par savu varonību pieturēt un nogāzt pretinieku soda laukumā.
Un daudz tādu pretīgu iespaidu vakardienas spēlē, kur varēja vērot lv brīnumdaru pofigismu un bezatbildību.

Es nezinu, kāds mikroklimats valda izlasē, bet ar galvām un domāšanu tur ir lielas problēmas. Pārējās bēdas ir pakārtotas...

Ieskats un daži secinājumi par vakardienas spēli arī te:

Vienpadsmit Slovēnijas aitas saplosīja...

     [+] [-]

, 2019-06-11 08:26, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.
Pareizi vecais, te vairs nav nes spēlētāju, ne treneru, ne lff vaina. Pie visa vainīgi ir futbola FANI. Ja fani nepieprasītu kaut kādas fantastiskas lietas kā uzvaras, golus vai pat 3 piespēles pēc kārtas, tad LV futbols jau sen būtu pasaules augšgalā. Kur var tādas muļķības rakstīt ?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 08:36, pirms 5 gadiem
Izlases mērķis uzvarēt atlikušās 6 spēles un ar 18 punktiem tikt divniekā un aizbraukt uz EČ.

 +13 [+] [-]

, 2019-06-11 08:46, pirms 5 gadiem
Funkcionāriem šobrīd ir ērti vainot sistēmu un droši vien daļa vainas arī tajā ir, bet tas nav izskaidrojums tai gļēvulībai, ko vakar laukumā rādīja spēlētāji!!! Tā ir nacionālā izlase...tie ir profesionāļi ar labāko nodrošinājumu Latvijas sportā!!! Esmu redzējis neskaitāmas mazbudžeta sporta izlašu spēles...florbolu, volejbolu, rokasbumbu....tur čaļi būtu paši gatavi piemaksāt, lai rāpus varētu grauzt grīdu zem izlases krekla, bet šeit kā pie izlutinātām bābām, kas negrib smērēt rokas...attieksme - 0, un par šādu attieksmi profilaksei vismaz pusi izlases vajadzētu pasūtīt trīs mājas tālāk, varbūt tad atlikusī puse sāktu kustināt pakaļas. Piekritīšu trenerim, ka laikam pietrūkst spiediena...no faniem un galvenokārt no žurnālistiem. Otrie šobrīd sadalījušies divās frontēs - vieni tagad metās pie rīkles Gorkšam, neiztirzājot sniegumu laukumā, savukārt otri daudz maz pieklājīgi atturīgi mēģina pakritizēt parādīto sniegumu. Jebkuras futbola lielvalsts prese pēc šāda snieguma katru spēlētāju būtu vienkārši noēdusi!!! Nu nav spēlētāji pelnījuši toleranci un cieņu pret šādu sniegumu. Ne velti medijus sauc par ceturto varu. Kuram no medijiem būs drosme to iedarbināt?

  +8 [+] [-]

, 2019-06-11 08:48, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Izlases mērķis uzvarēt atlikušās 6 spēles un ar 18 punktiem tikt divniekā un aizbraukt uz EČ.
Tu tieshām esi garīgi slims

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 09:03, pirms 5 gadiem
pateica ko visi nojauta,siem speletajiem Latvija (izlase) ir pie d...sas , urlas ar latviskiem ,puslatviskiem vardiem nekas vairaak
Slēpts komentārs: sorento

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 09:22, pirms 5 gadiem
sorento rakstīja: Arprats ka pec četriem zaudejumiem vel var kritizet Latvijas speletajus. Kur vinš vispar bija vis šo periodu? Kur vinš skatas Latvijas futbolu? Priekš kam vinš atveda Ontużanu, tapec ka Gorkšs pateica un uztaisa PR kompaniju sev? Tad sanemiet. Mes esam Latvieši un esam tadi kadi ir. Mes apspelejam Turciju un bijam EČ finalos, mums ir savs hokejs, futbols, savs Porzingis un savs Briedis un Mes varam cinities un dabut uzvaras. Bet Ja Stojanovičs ar Gorkšu kaud ko shemo tad futbolisti to viss jut un nekads patriotisms un mikroklimats tur nebus. Ja nevar sakartot komandas speli un kaud ko nepatiek GO HOME un nevajag te stastit par attieksme. TE IR LATVIJA.
Tu laikam no Ļašenko komandas? #TeamĻašenko

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 09:35, pirms 5 gadiem
Sastāva izvēle nesaprotama? ! Jau sākumsastāvā kāpēc nebija Uldriķis, Šabala, bet jāpiesaista izlasei jaunie- no junioriem, jauniešiem! Sliktāk nebūs, sliktāk vairs nevar būt! Ar jauniem var cerēt vismaz perspektīvā!
Mikroklimats, atdeve, patriotisms? Laizāns, Solovjovs. . . tamlīdzīgi, šaubos vai viņiem sirds deg par Latviju!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 09:36, pirms 5 gadiem
Nekādu iznīcinošu kritiku es te neredzu. Viss ir pa tēmu, kā arī ir.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 09:37, pirms 5 gadiem
Pirmo reizi no trenera dzirdu tik skarbu, bet patiesu kritiku par Latvijas izlasi. 200% piekrītu Stojanovičam. Treneris nav vainīgs, ja spēlētāji ir tādi auni, kuriem nepiemīt neviena vajadzīgā izlases dalībniekam īpašība .Viņiem vajadzētu sarīkot vienu spēli ar hokeja izlasi, pārmācības došanai.Lai izsmērē gar bortiem.....

  -4 [+] [-]

, 2019-06-11 09:44, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.
Vienīgais diletants šeit esi tu ar šādu komentāru

  +7 [+] [-]

, 2019-06-11 09:46, pirms 5 gadiem
Pelnīta kritika. Vai tad nav redzams, ka izlasē ir tikai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi spēlētāji, kuriem vispār ir kādas lielākas ambīcijas par spēlēšanu Virslīgā, Kazahstānā vai, ja paveicas, Polijas vidusmēra klubā. valstsvienība ir izcila iespēja sevi parādīt, bet paši spēlētāji to sa..š. 5 (!) džeki stāv kā mieti soda laukumā pret vienu slovēni, kurš vieņiem atņem bumbu un atdod piespēli brīvajam. Ko tur vēl komentēt, neviens treneris neglābs. par tādu lietu kā pašcieņa, lepnums un gods vispār var aizmirst. Tos 4-5 spēlētājus ar ambīcijām arī būtu jāpatur, pārējiem jāsaka atā un jāspēlē jaunos. labāk 0-10 ar perspektīvu nekā 0-5 bez nekā.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 09:51, pirms 5 gadiem
savickija slampa vakar stāstīja ka spēlētāji esot izdarījuši maksimumu un ne pie kā neesot vainīgi, tikai kļuda sistēmā Vēl šis stāstīja ka esot redzējis spēli
Stojanovičs ir redzējis spēli, tas uzreiz skaidrs.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 09:52, pirms 5 gadiem
Par kādu patriotismu var būt runa, ja pareizi atceros, tas pats Laizāns ar PSRS simboliku atnāca uz LV izlases treniņu dažus gadus atpakaļ! Koļinko principiāli ignorē latviešu valodu, lai gan ir treneru štābā

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 09:56, pirms 5 gadiem
youtube ir golu video...pavērojiet mūsējo darbības pie pirmā, otrā gola...konusi

visspilgtākā epizode šteinboram pie otrā gola...tur taču acīmredzams, ka pat negrib ķert...vienkārši nokrīt, lai gan bija balsta lēcienā

https://www.youtube.com/results?sea...
https://www.youtube.com/watch?v=oIu...

  +9 [+] [-]

, 2019-06-11 09:56, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.
Uzbrūkošs futbols uzreiz nav totālais futbols.
Futbols no aizsardzības uzreiz nav autobuss.
Līdzīgi kā uzliekot 3-4-3, Tu neesi totālais futbols un uzliekot 5-4-1, neesi autobuss.

Uzbrūkoša futbola mentalitāte un filozofija uzreiz nav uzskatāma tā vienkārši par kļūdainu un ilgtermiņā pieturoties pie filozofijas un sava konkrēta rokraksta, rezultāti var būt gaidāmi.
Lielākā nesapratne un dusmas personigi man:
1) attieksme un cīņas spara trūkums
2) fiziskā sagatavotība, jo izskatamies tā, it kā 2x nedēļā paspārdītu bumbu un fizisko sagatavotibu netrenētu vispār

Lieta jau... nu vismaz man, slēpjas tieši šeit...
Ka nav jau fiziskā spēka un nav mentālās sagatavotības.

Nav paša sākuma un pamata!!!!

Uzbrūkošs/aizsardzības tipa futbols???
Mēs TIK TĀLU TIKUŠI NEESAM, lai pat to maz galvu lauzītu.
Ir šīs te... pirmās un svarīgākās lietas, bez kurām visa pārējā plānošana ir, piedod, klozetē nolaižama

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 10:00, pirms 5 gadiem
marexs rakstīja: Katram ir tiesības uz savu viedokli. Stojanovičs ir vienīgais treneris Latvijā, kas atļāvies neglaudīt pa spalvai vietējiem, par labākajiem uzskatītajiem, izlases vīriem.
Ir jāskatās realitātei acīs.
Stojanovičs runā arī par veselīgu patriotismu un labu mikroklimatu izlasē? Nu, pasakiet godīgi, kā var būt Latvijas izlasē patriotisms un vēlme sevi pierādīt laukumā un ar cieņu pret valsti, tautu un Latvijas karogu, ja latviešu tur tradicionāli ir ļoti maz?
Nu, nav tās cieņas!
Paskatieties vēlreiz, kā vakar mūsu izlases "latvieši" dziedāja himnu! - tas bija traģiski kā bērēs... Tā vien liekas, ka viņi negrib spēlēt un pārstāvēt valsti, kas nav viņu valsts viņu sirdīs.
Viņiem ir pilnīgs vienalga. To spilgti arī parādīja vakardienas epizode pie rezultāta 0:2, kad tika nozīmēts soda sitiens uz mūsu izlases vārtiem,- tur bija kāds jampampiņš, kurš atļāvās vēl paņirgt par savu varonību pieturēt un nogāzt pretinieku soda laukumā.
Un daudz tādu pretīgu iespaidu vakardienas spēlē, kur varēja vērot lv brīnumdaru pofigismu un bezatbildību.

Es nezinu, kāds mikroklimats valda izlasē, bet ar galvām un domāšanu tur ir lielas problēmas. Pārējās bēdas ir pakārtotas...

Ieskats un daži secinājumi par vakardienas spēli arī te:

http://www.manaitautai.lv/lv/visas-kategorijas/pr%C4%81tam/sports/260-vienpadsmit-slov%C4%93nijas-aitas-saplos%C4%ABja-vienpadsmit-latvijas-vilkus
Pilnībā piekrītu, futbols ir vienīgais komandas veids Latvijā, kur nav latviskuma, pārsvarā šeit nāk latviskie krievi, nu nav viņiem patriotisma un dzimtenes mīlestības dzirkstelīte, diemžēl!!!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 10:02, pirms 5 gadiem
Forma rakstīja: youtube ir golu video...pavērojiet mūsējo darbības pie pirmā, otrā gola...konusi

visspilgtākā epizode šteinboram pie otrā gola...tur taču acīmredzams, ka pat negrib ķert...vienkārši nokrīt, lai gan bija balsta lēcienā

https://www.youtube.com/results?sea...
https://www.youtube.com/watch?v=oIuyfhVjE_w
Arī tajā epizodē spēles sākumā pie 0:0, kad slovēnis trāpīga pa pārlikti, viņš paspēra pussoli pretējā virzienā, bet pēc tam pat nepakustējās, lai saglābtu. Noskatījās kā varēja ielidot. Tas, ka meistarības komandai kopumā nav, skaidrs, bet izskatās arī, ka dažs labs speciāli rok treneriu, pat nebēdājoties par savu futbolista reputāciju

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:03, pirms 5 gadiem
Edison rakstīja: Pilnībā piekrītu, futbols ir vienīgais komandas veids Latvijā, kur nav latviskuma, pārsvarā šeit nāk latviskie krievi, nu nav viņiem patriotisma un dzimtenes mīlestības dzirkstelīte, diemžēl!!!
90-tajos tā vēl bija arī hokejā, bet laika gaitā tas tika izmainīts. Bez tā vispār te nav uz ko cerēt.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 10:04, pirms 5 gadiem
Kamēr spēlētāji staigās ar kroņiem uz galvas ,rezultāta nebūs.Ja ģērbtuvēs sportistam pa priekšu, durvīs iet kājas spēriens,tad tas vien liecina par viņa neaizvietojamā statusu ,paša paurī! Ko parādīja somi hokejā ? Bez mega zvaigznēm un putniem galvā ,var uzvarēt jebkuru pretinieku laukumā ,kā arī kaujas laukā(1939).! Vajag tikai kapāt!!!

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:05, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: Arī tajā epizodē spēles sākumā pie 0:0, kad slovēnis trāpīga pa pārlikti, viņš paspēra pussoli pretējā virzienā, bet pēc tam pat nepakustējās, lai saglābtu. Noskatījās kā varēja ielidot. Tas, ka meistarības komandai kopumā nav, skaidrs, bet izskatās arī, ka dažs labs speciāli rok treneriu, pat nebēdājoties par savu futbolista reputāciju
Kā var bēdāties par reputāciju, kuras nemaz nav?

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 10:07, pirms 5 gadiem
Mēs te lielās taktikas domāsim un par spēletāju tehnisko meistarību domāsim...

Bet spēlētāju meistarības sastāvdaļa ir visupirms jau elementāra fiziskā sagatavotība.
Un kopā ar tehnisko meistarību tad arī mentālā sagatavotība.

Taktiku te var uberīgo aizsardzības superfutbolu sadomāt, bet ja nevar pavilkt kājas pa laukumu, dažbrīd jūtams pofigims, dažbrīd bail no bumbas... visa tā taktika ir pupu mizas.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:09, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet spēlētāju meistarības sastāvdaļa ir visupirms jau elementāra fiziskā sagatavotība.
Un kopā ar tehnisko meistarību tad arī mentālā sagatavotība.
Tāpēc es nesaprotu tekstus par "nevainīgajiem" spēlētājiem. Profiņi, ibio, pat paskriet nevar.

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:11, pirms 5 gadiem
Forma rakstīja: youtube ir golu video...pavērojiet mūsējo darbības pie pirmā, otrā gola...konusi

visspilgtākā epizode šteinboram pie otrā gola...tur taču acīmredzams, ka pat negrib ķert...vienkārši nokrīt, lai gan bija balsta lēcienā

https://www.youtube.com/results?sea...
https://www.youtube.com/watch?v=oIuyfhVjE_w
Nu tur pie tā otrā goala tomēr goals ar atsitienu... tas noteikti ietekmēja + reakcija ir tāda, kāda ir...

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:14, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc es nesaprotu tekstus par "nevainīgajiem" spēlētājiem. Profiņi, ibio, pat paskriet nevar.
Nav motivācijas progresēt, ja tepat uz vietas var saņemt tīri pieklājīgu naudu. Čaļi saprot, ka tikt Top līgās ir ārkārtīgi grūti un tāpēc varbūt nemaz nav ko iespringt.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:15, pirms 5 gadiem
Šai Latvijas izlasei nav nākotnes jo spēlētāju meistarība un fiziskā sagatavotība ir ļoti zemā limenī. Jāveido jauna izlase ar jaunajiem spēlētājiem un jāskatās vairāku gadu garumā. Tad būs saprotami zaudējumi un cerības, bet no šiem sētas līmeņa bumbotājiem neviens pasaules treneris neko neizspiedīs. Jāveic paaudžu maiņa futbolā.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 10:16, pirms 5 gadiem
nu man sajūta, ka kāds (-i) ļoti vēlējās, lai izlase izskatītos maksimāli slikti...lai pēc tam nāktu kā glābējs

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:17, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Kā var bēdāties par reputāciju, kuras nemaz nav?
Tas gan. Kā jau rakstīju, nav ambīciju, apmierina virslīga, Kazahstāna un Polija. Patriotismu no tiem futbolistiem, kas dzīvo krievu pasaulē un infotelpā, jau sen nesagaidu, bet nu vismaz pašcieņu gan. Astafjevs, Zemļinskis, Pahars un visa tā laika kompānija jau arī nebija nekādi dižie LV patrioti (īpaši Astafjevs), bet nu viņiem vismaz bija kādi personiski augsti mērķi kā profiem.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 10:17, pirms 5 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Nav motivācijas progresēt, ja tepat uz vietas var saņemt tīri pieklājīgu naudu. Čaļi saprot, ka tikt Top līgās ir ārkārtīgi grūti un tāpēc varbūt nemaz nav ko iespringt.
Es vislaik biju pret leģu limita atclšanu, bet nu es pārvelku kažoku uz otru pusi, ši spēle mani pārliecināja ka šie iznireļi nav pelnījuši ne centa par savu spēli. Lai brauc visi tie melnie un pusmelnie no visas planētas un izpederē šos "vilkus" no virslīgas, nav ko tiem rakeļšmakeļiem pro futbolā darīt, amatieriem ir 1. līga.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 10:22, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tāpēc es nesaprotu tekstus par "nevainīgajiem" spēlētājiem. Profiņi, ibio, pat paskriet nevar.
Nu ja. Tas tak ir ar neapbruņotu aci redzams.
Noliekam šiem mūsu tautu dēliem pretī... nez... Džordanu Hendersonu, Arturo Vidālu, vai kaut uzbrūkošos Olivjē Žirū un K.Ronaldu... fiziski zirgi pret kleperiem, atvainojos.
Nevienu negribas nozākāt un nevienu čali individuāli ar samazgām apliet, jo gan jau (es vismaz ceru), ka tā jau šiem grūti.
Bet nu ir kā ir. Un līdzīgi kā te cits lietotājs izteicās, man ir līdzīgi - ar kritiku ilgi biju maigs. Bet visam savs mērs.

Tā pat kā atvainojos par tādu salīdzinājumu ar tādas klases večiem. Vakar mums visādā ziņā vidēji slovēņi parādīja, ka mēs tīri fiziski nevelkam.
Bieži vien arī kā izskatījās uzbrukumā nekustamies un nemeklējam brīvās zonas un ieskrējienus, jo nav jau spēka.
Neesmu skatījies atkārtojumu, bet vai tik mūs arī 5jos vārtos nepaņēma uz ātrumu, jo vārtu guvējs izrādījās pilnīgi brīvs, lai gan piespēles autors otrajā flangā, runāsim atklāti, jau pailgi bija sabremzējies. Labi, te arī par mārkingu, tīri aizsarga pozicionālo spēli kā tehniskās meistarības līmeni var runāt, bet nu tomēr.

     [+] [-]

, 2019-06-11 10:23, pirms 5 gadiem
"Izvēlējāmies kompaktumu viduszonā un aizsardzībā, bet ironiski, ka kompaktuma nemaz nebija – jo īpaši pēdējā trešdaļā aizsardzībā."

Pag, paga, paga... Vai futenē tagad ir trīs periodi?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 10:25, pirms 5 gadiem
Ļoooooti šaubos, ka Ontužāns gribēs spēlēt tādā izlasē, uz kuru neviens neraujas, bet uzvelkot izlases kreklu jūtas kā cietumnieku apğērbā !!!

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 10:25, pirms 5 gadiem
Stojanovičs sacīja, ka Slovēnijā nevarētu spēlētāji pa ielu pastaigāt pēc šāda fiasko. Viņam jau tur arī ir taisnība, ka Larvijā tā nav problēma. Lielākā daļa līdzjutēju (nerunājot nemaz par tiem, kas tālu no futbola) tak sejā lielāko daļu no nacionālās izlases spēlētājiem nemaz nepazīst. Es, piemēram, sekoju līdzi futbolam, arī citiem sporta veidiem. Bet cik ir futbolistu, kurus uz ielas atpazītu? Ošu, Ontužānu, iespējams Toberu, arī Vaņinu un Šabalu, bet pēdējie divi vakar nespēlēja. Par pārējiem neesmu drošs, ka atpazītu. Bet nacionālās izlases basketbolistus un hokejistus atpazītu visus. Tur jau arī tā problēma. Futbolisti var laist gurķi un tā pat justies droši, ka uz ielas neviens viņiem neko neteiks!

  +5 [+] [-]

, 2019-06-11 10:40, pirms 5 gadiem
Pateikšu tikai vienu, ko Stojanovičs saprotamu iemeslu dēļ pateik nevar. Izlase ir kā spogulis tām visām problēmām, kas ir Latvijas futbolā. Pirmkārt jau pašā augšā, kura ir sašķēlusies divās nesamierināmās nometnēs. Dziļš konflikts. Protams, tam ir ietekme uz visu un visiem. Ir vienkārši morāls bakrots. Pat nav skaidrs, ar ko šādā situācijā sākt, jo krīze ir totāla. Lai gan tas varbūt ir tikai viens no iemesliem, kāpēc futbolisti negrib sisties.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-11 10:40, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu ja. Tas tak ir ar neapbruņotu aci redzams.
Noliekam šiem mūsu tautu dēliem pretī... nez... Džordanu Hendersonu, Arturo Vidālu, vai kaut uzbrūkošos Olivjē Žirū un K.Ronaldu... fiziski zirgi pret kleperiem, atvainojos.
Nevienu negribas nozākāt un nevienu čali individuāli ar samazgām apliet, jo gan jau (es vismaz ceru), ka tā jau šiem grūti.
Bet nu ir kā ir. Un līdzīgi kā te cits lietotājs izteicās, man ir līdzīgi - ar kritiku ilgi biju maigs. Bet visam savs mērs.

Tā pat kā atvainojos par tādu salīdzinājumu ar tādas klases večiem. Vakar mums visādā ziņā vidēji slovēņi parādīja, ka mēs tīri fiziski nevelkam.
Bieži vien arī kā izskatījās uzbrukumā nekustamies un nemeklējam brīvās zonas un ieskrējienus, jo nav jau spēka.
Neesmu skatījies atkārtojumu, bet vai tik mūs arī 5jos vārtos nepaņēma uz ātrumu, jo vārtu guvējs izrādījās pilnīgi brīvs, lai gan piespēles autors otrajā flangā, runāsim atklāti, jau pailgi bija sabremzējies. Labi, te arī par mārkingu, tīri aizsarga pozicionālo spēli kā tehniskās meistarības līmeni var runāt, bet nu tomēr.
Tak mēs visos laikos esam smīkņājuši par mūsu izlašnieku "koka kājām", arī slavenā 2004. gada izlase samerā daudz dabūja iekšā, kuri skatījās atcerās ka tā nebūt nebija žilbinoša 11 tehnisku lielmeistaru blice, lai kā te tagad neapgalvo pretējo. Bet ne tajos ne vēlākos laikos nav sanācis paŗmest pasātdeves trūkumu, necīnīšanos un elementāru vārgulību. Ja kādā spēlā klupa, nākamajā cēlās, lai ko būtu teikuši citi par Latvijas izlasi, bet viens izskanēja vienmēr - viņiem ir ļoti grūti iesist.
Bet šādu gejparādi es neatceros redzējis, tie nebija ne vilki, ne sportisti, ne arī vīrieši vakar laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 11:04, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Stojanovičs sacīja, ka Slovēnijā nevarētu spēlētāji pa ielu pastaigāt pēc šāda fiasko. Viņam jau tur arī ir taisnība, ka Larvijā tā nav problēma. Lielākā daļa līdzjutēju (nerunājot nemaz par tiem, kas tālu no futbola) tak sejā lielāko daļu no nacionālās izlases spēlētājiem nemaz nepazīst. Es, piemēram, sekoju līdzi futbolam, arī citiem sporta veidiem. Bet cik ir futbolistu, kurus uz ielas atpazītu? Ošu, Ontužānu, iespējams Toberu, arī Vaņinu un Šabalu, bet pēdējie divi vakar nespēlēja. Par pārējiem neesmu drošs, ka atpazītu. Bet nacionālās izlases basketbolistus un hokejistus atpazītu visus. Tur jau arī tā problēma. Futbolisti var laist gurķi un tā pat justies droši, ka uz ielas neviens viņiem neko neteiks!
A ko tu viņiem pateiktu? Domā no tā tie caurkritušie futbolisti sāks labāk spēlēt?

     [+] [-]

, 2019-06-11 11:34, pirms 5 gadiem
Motivācijas trūkums plēsties un sisties....nu, jā ...cik zinu, tad par spēlēšanu izlasē naudu nemaksā....var saprast Anglijas izlasi, kura spēlē bez naudas, jo uz laukuma nāk tikai miljonāri....mums izlasē ir kaut viens miljonārs?...nu, tad plēsties par pliku paldies neviens tur negrib - vienkārši ir izaugusi cita paaudze, kurai goda vietā ir nauda...
...ar to laikam ir jāsamierinās, jo tādus mēs visi kopā esam šo paaudzi izaudzinājuši ...
Varbūt LFF uz katru oficiālu spēli ir jānosaka prēmijas par pozitīvu rezultātu?

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 11:35, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.
sviestains komentārs... beidz aizstāvēt futbolistus.. profesionāļi viņi ir un viņiem jāspēlē profesionāls futbols nevis kautkādu parodiju...

bet kas tie par profesionāļiem... pilnīgi nabagi

     [+] [-]

, 2019-06-11 11:46, pirms 5 gadiem
sprinteris2 rakstīja: A ko tu viņiem pateiktu? Domā no tā tie caurkritušie futbolisti sāks labāk spēlēt?
Pa lielam jau nav tik vienkārši tur ko pateikt. Šitais vairāk bija domāts kā fakta konstatācija, reālā situācija.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 11:57, pirms 5 gadiem
Uzskaitot tos nacionālās izlases futbolistu, kurus atpazītu uz ielas, aizmirsu pieminēt brāļus Ikauniekus. Viņus, protams, arī pazītu, bet ne viens no viņiem vakar nespēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 12:04, pirms 5 gadiem
dakots rakstīja: Motivācijas trūkums plēsties un sisties....nu, jā ...cik zinu, tad par spēlēšanu izlasē naudu nemaksā....var saprast Anglijas izlasi, kura spēlē bez naudas, jo uz laukuma nāk tikai miljonāri....mums izlasē ir kaut viens miljonārs?...nu, tad plēsties par pliku paldies neviens tur negrib - vienkārši ir izaugusi cita paaudze, kurai goda vietā ir nauda...
Un tāpēc ir amorāli šādiem sportistiem klubos maksāt Latvijas apstākļiem milzīgas algas būtībā par to, ka pareizā pase kabatā. Ja tik ļoti gribas naudu, lai cīnās par to brīvajā tirgū kopā ar visiem pārējiem. Ja nevelk, lai iet cept burgerus vai stūrēt taksometrus.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 12:17, pirms 5 gadiem
Gorkšs esi vecis un aizvāc tos pretīgos vilku stāstus prom. Reāli apkaunojoši uz to skatīties! Kā izbijis futbolists ja esi bijis māņticīgs sapratīsi kāpēc

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 12:50, pirms 5 gadiem
Ja izlases daži spēlētāji tā "strādā" savā aizsrdzībā un soda laukumā,tad,lai kā negribētos rakstīt šo frāzi - te ož pēc totalizatora.
Patiniet filmu atpakaļ,daudzas epizodes vienkārši smieklīgas . Neticu,ka tā cinās vilki uz pilnu klapi.

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 12:55, pirms 5 gadiem
Nu man liekas,ka tas slovēņu treneris pārāk augstu ceļ savu degunu gaisā-tikai noliekot spēlētājus!Arī pašam vajadzētu uz sevi paskatīties-kaut vai sastāva izvēle,par to vienmēr var diskutēt,bet vai tiešām nav labāka balsta pussarga par to Toberu!?!Ok čalis talantīgs var redzēt,bet tomēr tikai 18g,un jau pret Izraēlu pašā sākumā netika galā ar pienākumiem,bet balsta pussargs tak būtībā svarīgākā pozīcija laukumā!

  -2 [+] [-]

, 2019-06-11 12:59, pirms 5 gadiem
sorento rakstīja: Arprats ka pec četriem zaudejumiem vel var kritizet Latvijas speletajus. Kur vinš vispar bija vis šo periodu? Kur vinš skatas Latvijas futbolu? Priekš kam vinš atveda Ontużanu, tapec ka Gorkšs pateica un uztaisa PR kompaniju sev? Tad sanemiet. Mes esam Latvieši un esam tadi kadi ir. Mes apspelejam Turciju un bijam EČ finalos, mums ir savs hokejs, futbols, savs Porzingis un savs Briedis un Mes varam cinities un dabut uzvaras. Bet Ja Stojanovičs ar Gorkšu kaud ko shemo tad futbolisti to viss jut un nekads patriotisms un mikroklimats tur nebus. Ja nevar sakartot komandas speli un kaud ko nepatiek GO HOME un nevajag te stastit par attieksme. TE IR LATVIJA.
Jā,var daļēji piekrist-pēc šādiem komentāriem arī es baigi negribētu rauties lv izlasē!Ko tad gaidīja tas slovēnis-ka meistarība būs uzreiz kā kādiem Eiropas grandiem!?Pats neizstrādā nekādu taktiku,vismaz tādu neredzēja-vēl trakāk izlase spēlē kā pie Pātelainena,normālā valstī pēc šādiem zaudējumiem būtu pašam jāatkāpjas!

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 13:04, pirms 5 gadiem
>>>HitMix*
Es savā komentā galīgi neaizstāvu futbolistus,jo viņus nav par ko aizstāvēt.Es tikai izteicu savu viedokli par Latvijas izlasi un laika posmu no Starkova līdz Stojanovičam.Un to,ka neviens treneris neizveidos izlasi kā konfekti,ja viņam nav pienācīga materiāla,bet arī to,ka trenerim jāizvēlās pareiza taktika no tiem spēlētājiem,kādi ir viņa rīcībā.Ne soms un ne pagaidām arī slovēnis ar to galā netika.Vakar man radās sajūta,ka futbolisti gluži vienkārši nespēja treneru doto uzdevumu izpildīt un pie pirmās neveiksmes nolaida rokas.Daži te pārmet ,ka spēlētājiem nav pietiekama fiziskā sagatavotība.Atvainojiet,bet tā nav izlašu treneru vaiņa,bet gan klubu treneru vaina.Ir jāmeklē LFF cēloņi šai ilgstošai futbola krīzei un jāsāk "labot karoti",bet pareizi te rakstīja,ka pašā LFF nav vienotības un ir šķelšanās.Ja jācīnās par varu,tad pārējām lietām laika atliek maz.Diemžēl.Svarīgajos jautājumos tiek līkumots un pieņemti kaut kadi kompromisa varianti.Šeit es domāju par leģionāru limitu virslīgā,ko uzskatu par vienu no galvenajām problēmām mūsu futbolistu stagnācijā.Nu nevar "siltumnīcas apstākļos" izaudzināt meistarīgus,ar cīņas sparu apveltītus futbolistus.Tikai konkurencē var augt meistarība.Šo aksiomu neapgāzīs neviens.Un lai šeit nepūš pīlītes tie,kuri saka,ka leģionāru limita atcelšana kavēs mūsu futbolistu attīstību.Nekā tamlīdzīga.Talantīgie izdzīvos,bet pārējie,tāpat kā tagad,uz amatieriem un meklēt citu profesiju.Nevarēs viduvēji futbolisti ar Latvijas pasi viegli pelnīt naudu virslīgā,tas gan tiesa.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 13:04, pirms 5 gadiem
striker rakstīja: Ja izlases daži spēlētāji tā "strādā" savā aizsrdzībā un soda laukumā,tad,lai kā negribētos rakstīt šo frāzi - te ož pēc totalizatora.
Patiniet filmu atpakaļ,daudzas epizodes vienkārši smieklīgas . Neticu,ka tā cinās vilki uz pilnu klapi.
Jā,man arī gandrīz likās ,ka spēle bezmaz kā sarunāta..!Savā soda laukumā izlases spēlētāji uzvedās kā tāds aunu bariņš,kā sētas puišeļi!Rezultāts vēl pats par sevi nebija traģiskākais,bet kā tika ielaisti vārti..

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 13:16, pirms 5 gadiem
Visas bēdas sākas no bērnu un jauniešu sporta. Futbolā vajadzīgi piemēri kā Sandis hokejā, KP un Bertāns (arī citi) basī, lai vecāki vestu savus bērnus uz futeni. Otrs ir vajadzīgas kvalitatīvas sporta skolas un inteliģenti treneri, kas iemāca profesionālu attieksmi un izpratni jau bērnībā. Esmu dzirdējos, ka kaut kas uz to pusi ir Meta. Kkāda futbola kvalitāte varēs būt pēc gadiem 10-15, ja jauniešus tagad sāktu trennēt normāli.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 13:30, pirms 5 gadiem
Kling Klang rakstīja: "Izvēlējāmies kompaktumu viduszonā un aizsardzībā, bet ironiski, ka kompaktuma nemaz nebija – jo īpaši pēdējā trešdaļā aizsardzībā."

Pag, paga, paga... Vai futenē tagad ir trīs periodi?
domāts laukuma pēdējā trešdaļā, t.i. pie sava soda laukuma

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 14:34, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Stojanovičs sacīja, ka Slovēnijā nevarētu spēlētāji pa ielu pastaigāt pēc šāda fiasko. Viņam jau tur arī ir taisnība, ka Larvijā tā nav problēma. Lielākā daļa līdzjutēju (nerunājot nemaz par tiem, kas tālu no futbola) tak sejā lielāko daļu no nacionālās izlases spēlētājiem nemaz nepazīst. Es, piemēram, sekoju līdzi futbolam, arī citiem sporta veidiem. Bet cik ir futbolistu, kurus uz ielas atpazītu? Ošu, Ontužānu, iespējams Toberu, arī Vaņinu un Šabalu, bet pēdējie divi vakar nespēlēja. Par pārējiem neesmu drošs, ka atpazītu. Bet nacionālās izlases basketbolistus un hokejistus atpazītu visus. Tur jau arī tā problēma. Futbolisti var laist gurķi un tā pat justies droši, ka uz ielas neviens viņiem neko neteiks!
Deizgan precīzi teikts, domāju vēl Vārtsargu atpazītu, Šteinboru, vispār man viņa vienīgā ir drusku žēl, jo tādu klaunādi, kā parādīja mūsu aizsargi, bieži negadās redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 14:38, pirms 5 gadiem
Cepuri nost, virs sauc lietas istajos vardos, nevi maale ka viss bus, iespeleies utt. Tiesi ta ar tadu materealu neko nevar, piepildijas tiesi tas pats ko teicu, kad Pahars aizgaja, precizi, tas pats ko tagad saka sis treneris.

     [+] [-]

, 2019-06-11 15:16, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: alguns , 07:24, pirms 9 minūtēm
Nekas jau nav vieglāk,kā kritizēt.Palasīju komentus un nevienā neatradu domu graudus,kāpēc šobrīd ir tā kā ir.Mums te visiem nepatika Starkova autobuss,Pahara nedaudz uzlabotais Starkova modelis.Kā līdzjutēji gribēja,notika kārtējā trenera maiņa.Atnāca Patelainens,brīnumi nenotika,jo gada laikā komanda,kuras filosofija bija spēle no aizsardzības,nevar un neprot pārkārtoties uz uzbrukuma futbolu,vienkārši tāpēc,ka nav tik meistarīgu spēlētāju.Nevienam neatklāšu Ameriku,ja pateikšu,ka aizsargāties un atsisties ir daudz vieglāk,nekā veidot.Nu treneris ir slovēnis,kurš arī vēlās izveidot no kokainiem futbolistiem komandu ,kura spējīga uzbrukt.Rezultātā nav ne uzbrukums,ir vēl trakāk.Komanda vairs neprot aizsargāties.Lūk ,rezultāts šai saucamajai pārbūvei.Šobrīd mēs stāvam pie Latvijas futbola izlases drupām un ir jāizvēlās,ko un kā būvēt,Tikai ir jānovērtē to,kāds ir materiāls,lai uzbūvētais atkal nesabruktu kā kāršu namiņš pie pirmā spēcīgā vēja pūtiena.Apmēram tā.Un gribās teikt,ka līdzjutēju nopelns tā futbola sagraušanā,kurš mums bija,ir visai ievērojams ar saviem "Starkovu nost!,Paharu nost,Patelainenu nost"Nu esam pie drupām,ko jūs tagad gaudojat un rejat.Palīdziet būvēt jaunu izlasi!!!Varbūt Kļaviņam uzticēt izlases trenēšanu,viņš taču spēlēšot uzbrukuma futbolu.Lūk kur mēs esam nonākuši ar savu diletantismu.

PS.Negribēju atkārtoties,tāpēc arī zem šī raksta ieliku jau galvenajā rakstā par spēli uzrakstīto komentu.
Tā viš i - ja Tev atved reģipsi, Tu guļbūvi neuzcelsi, lai cik lielisks meistars Tu būtu!

     [+] [-]

, 2019-06-11 15:18, pirms 5 gadiem
dakots rakstīja: Motivācijas trūkums plēsties un sisties....nu, jā ...cik zinu, tad par spēlēšanu izlasē naudu nemaksā....var saprast Anglijas izlasi, kura spēlē bez naudas, jo uz laukuma nāk tikai miljonāri....mums izlasē ir kaut viens miljonārs?...nu, tad plēsties par pliku paldies neviens tur negrib - vienkārši ir izaugusi cita paaudze, kurai goda vietā ir nauda...
...ar to laikam ir jāsamierinās, jo tādus mēs visi kopā esam šo paaudzi izaudzinājuši ...
Varbūt LFF uz katru oficiālu spēli ir jānosaka prēmijas par pozitīvu rezultātu?
Var piekrist, bet tikai daļēji - par patriotismu. Kas attiecas uz naudu, tad šķiet, ka arī tās daudziem no izlases vairkā nevajag - pietiek ar pāris štukām mēnesī, dzīvot var. Jo pretējā gadījumā censtos izlasē sevi parādīt, lai pēc tam varētu dabūt pēc iespējas labāku kontraktu. Hokejisti taču sitās, lai gan arī nebūt nav miljonāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-06-11 16:06, pirms 5 gadiem
ej dillēs rakstīja: Ļoooooti šaubos, ka Ontužāns gribēs spēlēt tādā izlasē, uz kuru neviens neraujas, bet uzvelkot izlases kreklu jūtas kā cietumnieku apğērbā !!!
Tad noklausies interviju ar viņu, kurā viņš skaidri pasaka, ka gribēs. Spēlēt valsts izlasē ir mērķis ikvienam spēlētājam. Mūsējie var spēlēt labāk un es ticu, ka arī spēlēs labāk.

     [+] [-]

, 2019-06-11 16:10, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: >>>HitMix*
Es savā komentā galīgi neaizstāvu futbolistus,jo viņus nav par ko aizstāvēt.Es tikai izteicu savu viedokli par Latvijas izlasi un laika posmu no Starkova līdz Stojanovičam.Un to,ka neviens treneris neizveidos izlasi kā konfekti,ja viņam nav pienācīga materiāla,bet arī to,ka trenerim jāizvēlās pareiza taktika no tiem spēlētājiem,kādi ir viņa rīcībā.Ne soms un ne pagaidām arī slovēnis ar to galā netika.Vakar man radās sajūta,ka futbolisti gluži vienkārši nespēja treneru doto uzdevumu izpildīt un pie pirmās neveiksmes nolaida rokas.Daži te pārmet ,ka spēlētājiem nav pietiekama fiziskā sagatavotība.Atvainojiet,bet tā nav izlašu treneru vaiņa,bet gan klubu treneru vaina.Ir jāmeklē LFF cēloņi šai ilgstošai futbola krīzei un jāsāk "labot karoti",bet pareizi te rakstīja,ka pašā LFF nav vienotības un ir šķelšanās.Ja jācīnās par varu,tad pārējām lietām laika atliek maz.Diemžēl.Svarīgajos jautājumos tiek līkumots un pieņemti kaut kadi kompromisa varianti.Šeit es domāju par leģionāru limitu virslīgā,ko uzskatu par vienu no galvenajām problēmām mūsu futbolistu stagnācijā.Nu nevar "siltumnīcas apstākļos" izaudzināt meistarīgus,ar cīņas sparu apveltītus futbolistus.Tikai konkurencē var augt meistarība.Šo aksiomu neapgāzīs neviens.Un lai šeit nepūš pīlītes tie,kuri saka,ka leģionāru limita atcelšana kavēs mūsu futbolistu attīstību.Nekā tamlīdzīga.Talantīgie izdzīvos,bet pārējie,tāpat kā tagad,uz amatieriem un meklēt citu profesiju.Nevarēs viduvēji futbolisti ar Latvijas pasi viegli pelnīt naudu virslīgā,tas gan tiesa.
Ar 2020. gadu Latvijas futbola virslīgā pakāpeniski palielinās leģionāru skaitu https://www.tvnet.lv/6462657/ar-202...

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 16:18, pirms 5 gadiem
Mīļie labie komentu rakstītāji.Jautājums-Nosauciet lūdzu trenerus kuri vada treniņus bērnu komandās.Zinot kādi treneri un kā trenē bērnu un jauniešu komandas mums vēl ilgi ilgi būs vilki kurus apēd aitas.Vienīgā iespēja-vecākiem jāmēģina pēc iespējas ātrāk aizvest topošo futbolistu uz kādu ārzemju futbola akadēmiju.Aizejiet kādreiz apskatieties bērnu futbola treniņus un spēles.Šausmas ko dara mūsu ''viszinošie'' supertreneri.Vot te tiešām vainīga federācija ka tādiem gudrajiem ļauj trenēt bērnus.Valoda arī nav lai sekotu līdzi Eiropas ne Krievijas futbola tendencēm.Ja mums būs kaut vai 15 tādi Ontužāni kuri futbolu mācījušies Eiropā,tad būs cerība,ja pie mūsu ''supergudrajiem'' tad tā arī turpināsim.Šos tā saucamos futbolistus taču mācījuši mūsu treneri.Bei podalše,nevo'dis,bei vperjod uh ti s..,vai tā var iemācīt spēlēt futbolu.

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 16:42, pirms 5 gadiem
Šakāli var nosaukt par vilku, bet tāpēc jau viņš neuzvedīsies kā vilks. Arī tas, ar kādu degsmi šie izpilda savu??? himnu pirms spēlēm liecina par daudz ko.Labāk šķībi bet ar degsmi, nevis šķībi zem deguna, jo nezin vārdus. Darba valoda kā bija krievu, tā tā ir krievu arī pēc 28 gadiem. Par sportisko pusi pat nesākšu...

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 16:50, pirms 5 gadiem
algunam
Nevisai piekrītu par to lai kaut 11 leģionāru spēlētu komandā.Problema tā ka uz leģionāriem atmazgā(pats saproti ko),jo mūsu futbola sistēma pati tāda sapuvusi.Ja EIROPĀ ņem leģionārus lai tie spēlētu bet pie mums tas ne vienmēr svarīgi,galvenais lai tugriki griežas.

     [+] [-]

, 2019-06-11 17:03, pirms 5 gadiem
Forma rakstīja: Funkcionāriem šobrīd ir ērti vainot sistēmu un droši vien daļa vainas arī tajā ir, bet tas nav izskaidrojums tai gļēvulībai, ko vakar laukumā rādīja spēlētāji!!! Tā ir nacionālā izlase...tie ir profesionāļi ar labāko nodrošinājumu Latvijas sportā!!! Esmu redzējis neskaitāmas mazbudžeta sporta izlašu spēles...florbolu, volejbolu, rokasbumbu....tur čaļi būtu paši gatavi piemaksāt, lai rāpus varētu grauzt grīdu zem izlases krekla, bet šeit kā pie izlutinātām bābām, kas negrib smērēt rokas...attieksme - 0, un par šādu attieksmi profilaksei vismaz pusi izlases vajadzētu pasūtīt trīs mājas tālāk, varbūt tad atlikusī puse sāktu kustināt pakaļas. Piekritīšu trenerim, ka laikam pietrūkst spiediena...no faniem un galvenokārt no žurnālistiem. Otrie šobrīd sadalījušies divās frontēs - vieni tagad metās pie rīkles Gorkšam, neiztirzājot sniegumu laukumā, savukārt otri daudz maz pieklājīgi atturīgi mēģina pakritizēt parādīto sniegumu. Jebkuras futbola lielvalsts prese pēc šāda snieguma katru spēlētāju būtu vienkārši noēdusi!!! Nu nav spēlētāji pelnījuši toleranci un cieņu pret šādu sniegumu. Ne velti medijus sauc par ceturto varu. Kuram no medijiem būs drosme to iedarbināt?
tu tač neesi normāls.galīgs..

     [+] [-]

, 2019-06-11 17:59, pirms 5 gadiem
kads patriotisms-pelmenis uz solina-valinki vadiba-tads rezultats...

  -1 [+] [-]

, 2019-06-11 18:49, pirms 5 gadiem
>>>saulainaespania
Diez vai uz Eiropas Savienības spēlētājiem izdotos atmazgāt ,pats zini ko Ar spēlētājiem no Āfrikas un Āzijas tā varētu būt.Tāpēc tie ir jālimitē Divi,trīs,ne vairāk. Es jau izdarīju analīzi ,salīdzinot Latvijas virslīgu ar Lietuvas A ligu un vidēji tur komandās spēlē viens vietējais spēlētājs mazāk nekā mums ar visu atcelto leģionāru limitu.

     [+] [-]

, 2019-06-11 19:09, pirms 5 gadiem
Lasot interviju uzreiz iekrita acīs, ka trenera kungam vsp nav ne vārda teikts par "lielisko" etnisko saliedētību un patriotismu Latvijā. Vietējiem ir skaidrs, kāpēc baša un hoķa izlasēs ar atdevi un vēlmi spēlēt izlasē problēmu gandrīz nav, bet fucī tā trūkst kā gaisa. Diemžēl, šaubos, ka šajā sakarā vsp ir iespējams kko darīt, vsm tuvākajā nāktonē - kādi mums tie izlases spēlētāji ir audzināti, tādi ir un paliks. Mākslīgi nevienu tur nepiespiedīs ručīt kā nākas.

Negribu piekrist tiem, kas uzskata, ka pāreja uz uzbrūkošāku futbolu par spīti tam, ka nav mums īsti to resursu un pieredzes tādu spēlēt, ir slikta ideja. Lai kko sasniegtu vajag ambīcijas. Otra opcija bija turpināt spēlēt savu anti-futbolu un cerēt pusgadsimtā nahaļavu pie izciliem apstākļiem iespraukties EČ. Ja tas ir tas, ko mēs gribam - aiziet, turpinam sēdēt aizsardzībā un skriet 2-3 pretuzbrukumos, un cerēt uz zilajiem no standartsituācijām. Es labāk mēģinu kko mainīt ar cerību, kas lietas progresēs, nekā turpinu stagnēt. Jā, visticamāk nekas nemainīsies, bet vsm būs mēģināts un nevarēsim pārmest, ka kāds nav centies ieviest kardinālas izmaiņas. Cilvēki smīkņā par ''vilkiem'', bet man patīk šādi centieni sākt svaigi no 0 un galvenais - ar mentalitāti.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 19:17, pirms 5 gadiem
Nav ko vainot treneri.Viņš taču atzina savu kļūdu sacīdams. ka zināja zemo Latvijas izlases līmeni, bet nebija spējīgs iedomāties,ka tas ir tik milzīgi zems.

     [+] [-]

, 2019-06-11 20:16, pirms 5 gadiem
Citos sporta veidos ir sadalīts pa grupām, kur vājākie spēlē, kur stiprākie. Bet diemžēl futbolā viss vienā katlā, LV var sanākt spēlēt pret Portugālēm, Nīderlandēm utt
Latvija futbolā ir kā Peru basketbolā vai Brazīlija hokejā, tā ir realitāte.

btw, futbola fani - nekas nevar mainīties ~4 gadu laikā, ir jānomainās paaudzei, vismaz 10 gadi, ar nosacījumu, ka patreiz visu pareizi dara.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 20:44, pirms 5 gadiem
alguns rakstīja: >>>HitMix*
Es savā komentā galīgi neaizstāvu futbolistus,jo viņus nav par ko aizstāvēt.Es tikai izteicu savu viedokli par Latvijas izlasi un laika posmu no Starkova līdz Stojanovičam.Un to,ka neviens treneris neizveidos izlasi kā konfekti,ja viņam nav pienācīga materiāla,bet arī to,ka trenerim jāizvēlās pareiza taktika no tiem spēlētājiem,kādi ir viņa rīcībā.Ne soms un ne pagaidām arī slovēnis ar to galā netika.Vakar man radās sajūta,ka futbolisti gluži vienkārši nespēja treneru doto uzdevumu izpildīt un pie pirmās neveiksmes nolaida rokas.Daži te pārmet ,ka spēlētājiem nav pietiekama fiziskā sagatavotība.Atvainojiet,bet tā nav izlašu treneru vaiņa,bet gan klubu treneru vaina.Ir jāmeklē LFF cēloņi šai ilgstošai futbola krīzei un jāsāk "labot karoti",bet pareizi te rakstīja,ka pašā LFF nav vienotības un ir šķelšanās.Ja jācīnās par varu,tad pārējām lietām laika atliek maz.Diemžēl.Svarīgajos jautājumos tiek līkumots un pieņemti kaut kadi kompromisa varianti.Šeit es domāju par leģionāru limitu virslīgā,ko uzskatu par vienu no galvenajām problēmām mūsu futbolistu stagnācijā.Nu nevar "siltumnīcas apstākļos" izaudzināt meistarīgus,ar cīņas sparu apveltītus futbolistus.Tikai konkurencē var augt meistarība.Šo aksiomu neapgāzīs neviens.Un lai šeit nepūš pīlītes tie,kuri saka,ka leģionāru limita atcelšana kavēs mūsu futbolistu attīstību.Nekā tamlīdzīga.Talantīgie izdzīvos,bet pārējie,tāpat kā tagad,uz amatieriem un meklēt citu profesiju.Nevarēs viduvēji futbolisti ar Latvijas pasi viegli pelnīt naudu virslīgā,tas gan tiesa.
Ārzemnieku limitam ir jābūt! To pierāda gan mūsu pašu vēsture, kad bija tāds Skonto, kur tika dots jaunajiiem spēlēt pret Eiropas grandiem, kā rezultātā mēs iekļuvām 2004.gada EČ. Varēja sapirkt ārzmniekus, un Skonto rezultāti Eiropā būtu nedaudz labāki, taču tad mums nebūtu EČ.

Vēl spilgtāks piemērs - Itālija, kura savulaik tieši tā pacēla savas izlases līmeni; stingri ierobežoja ārzemnieku daudzumu vietējā čempī, un vietējie auga meistarībā.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 20:49, pirms 5 gadiem
Mixes rakstīja: Lasot interviju uzreiz iekrita acīs, ka trenera kungam vsp nav ne vārda teikts par "lielisko" etnisko saliedētību un patriotismu Latvijā. Vietējiem ir skaidrs, kāpēc baša un hoķa izlasēs ar atdevi un vēlmi spēlēt izlasē problēmu gandrīz nav, bet fucī tā trūkst kā gaisa. Diemžēl, šaubos, ka šajā sakarā vsp ir iespējams kko darīt, vsm tuvākajā nāktonē - kādi mums tie izlases spēlētāji ir audzināti, tādi ir un paliks. Mākslīgi nevienu tur nepiespiedīs ručīt kā nākas.

Negribu piekrist tiem, kas uzskata, ka pāreja uz uzbrūkošāku futbolu par spīti tam, ka nav mums īsti to resursu un pieredzes tādu spēlēt, ir slikta ideja. Lai kko sasniegtu vajag ambīcijas. Otra opcija bija turpināt spēlēt savu anti-futbolu un cerēt pusgadsimtā nahaļavu pie izciliem apstākļiem iespraukties EČ. Ja tas ir tas, ko mēs gribam - aiziet, turpinam sēdēt aizsardzībā un skriet 2-3 pretuzbrukumos, un cerēt uz zilajiem no standartsituācijām. Es labāk mēģinu kko mainīt ar cerību, kas lietas progresēs, nekā turpinu stagnēt. Jā, visticamāk nekas nemainīsies, bet vsm būs mēģināts un nevarēsim pārmest, ka kāds nav centies ieviest kardinālas izmaiņas. Cilvēki smīkņā par ''vilkiem'', bet man patīk šādi centieni sākt svaigi no 0 un galvenais - ar mentalitāti.
Ja gribētu, komandu varētu latviskot vēsi. Ir jauni spēlētāji, kurus ieliekot mēs noteikti nezaudētu; nezinu, kāpēc Gorkšs to vēl nav izdarījis Tur kādi 5 spēlētāji ir jāaizvieto?!. Es jau kādu laiku atpakaļ esmu izteicis domas par to, ka necīnīsies par Latviju tie, kas nejēdz runāt latviski un viņu info telpa ir Krievijas TV kanāli + attiecīgi LV krieviski runājošie radio un TV kanāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-06-11 22:07, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: atkāpies Slaviša , esi vecis
Ko tas dos, vins ari pateica ka sie speletaji nekam neder un to mes visi vakar redzejam, ta ka nav melojis. Ok lai liek par izlases treneri Pertia, varesim klausities vina lamuvardu barstitas perles.
Ja Stojanovičs atkapsies, domaju nevienu sevis cienosu treneri izlasei neatrast, varbut kadu no 1.ligas lai varetu aizbraukt ekskurasija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2019-06-11 22:29, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: kā treneris var neuzņemties vainu ? tikai ja viņš ir bezmugurkaulnieks. Ar tiem pašiem spēlētājiem cits treneris būtu izveidojis cīņas spējīgu komandu
Atnāks kaut vai Gvardiola, ne jau viņš iemācīs spēlētājiem nemīzt no pretiniekiem un atdot vairāk par 3 precīzām piespēlēm. Paskaties cik daudz ir nepiespiesto kļūdu. Pretinieks var principā apstāties un pagaidīt 30 sekundes, jo mēs paši uz līdzenas vietas kļūdamies, un tas tā ir bijis jau gadus 10 stabili. Te ir jāatkāpjas nevis trenerim, bet gan Indriksona vadībā strādājošajiem funkcionāriem, kuri vēl strādā šodien, jo viņu kļūdu rezultātā, mēs baudam visus šos augļus. Paies pāris gadi, nomainīsies šī paaudze un tad jau var uz ko cerēt.

  +2 [+] [-]

, 2019-06-11 22:32, pirms 5 gadiem
karlis_laurinovics_620293201763364 rakstīja: kā treneris var neuzņemties vainu ? tikai ja viņš ir bezmugurkaulnieks. Ar tiem pašiem spēlētājiem cits treneris būtu izveidojis cīņas spējīgu komandu
Tad pec tavas logiskas sanak ka nav vaju izlasu un sliktu speletaju, bet ir tikai nekam nederigi treneri un pie izcila trenera si izlase sistu polus un raditu zobus vaciesiem
Vienigais kam piekritu, meklejo treneri ir jaizdoma kadu tipa futbolu grib spelet uzbrukuma, aizsardziba vai setas maucam ka sanak.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-11 22:38, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Izlases mērķis uzvarēt atlikušās 6 spēles un ar 18 punktiem tikt divniekā un aizbraukt uz EČ.
Ko tu pīpē? Zini, tas nav pat jociņš, ja tev varbūt pašam tā šķiet, tā ir MUĻĶĪBA. Liela un bezsakarīga.

     [+] [-]

, 2019-06-12 09:55, pirms 5 gadiem
kas ta par izlasi,kur pamacibas dod vardiem-mak,ahuj-pelmenis citus vardus nezina-pretiga kompanija-atbilstoss rezultats-pelmeni ,lasies uz savu valiunku ciemu...

     [+] [-]

, 2019-06-12 10:30, pirms 5 gadiem
Skatījos ielaisto vārtu momentus, gribas jautāt vai nebija toto, likās, ka apzināti netraucē sist golus pretiniekam.
Vnk stāv un skatās un pēc tam nokrīt. Izskatījās pēc slikta teātra.