Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pertija: "Vai tiešām Latvijas izlase pieder diviem trim cilvēkiem?"

Pertija: "Vai tiešām Latvijas izlase pieder diviem trim cilvēkiem?"
Tamazs Pertija. Foto: Valmiera FC

Latvijas futbolā nav trūcis asu diskusiju un neērtu viedokļu. Līdzīgi tas bija arī nupat aizvadītajā izlašu logā, futbola sabiedrībā raisot diskusijas par U-21 un pieaugušo izlases komplektāciju paradumiem. Portāls "Sportacentrs.com" piedāvā "Valmieras" komandas galvenā trenera Tamaza Pertijas komentāru.

"Nekas nav kārtībā, viss ir slikti"

"Esmu šokā, ka pēc zaudētas spēles U-21 izlases galvenais treneris Aleksandrs Basovs saka, ka viss kārtībā, "mēs spēlējam labi". Tas ir trakākais, ka mēģina "pūst miglu acīs" futbola cilvēkiem. Kam viņš to saka? Vectētiņam Valdemāram un vecmāmiņai Ausmai? Uz U-21 izlasi tiek izsaukti spēlētāji, kuri pat gadu nav bijuši nevienā klubā, daži nav spēlējuši 3-4 mēnešus, daži spēlē Nākotnes līgā vai nespēlē vispār. Savukārt spēlētāji no Virslīgas netiek izsaukti - tas pats Vladimirs Stepanovs, tas pats Lūkass Vapne, kurš reāli ir viens no "Mettas" līderiem – jauns puisis, kurš gūst vārtus. Un netiek paskaidrots, kāpēc tā dara. Tas pats Ingars Pūlis mūsu komandā nāk uz maiņu Virslīgā, bet uz U-21 izlasi netiek izsaukts. Toties tiek saukti citi - nesaku, ka slikti puiši, taču šodien negatavi. Kāds vispār bez komandas, kāds pat ar lieko svaru, kas ir acīmredzami. Esmu šokā, ka var tik bezkaunīgi iznākt un "pūst miglu acīs" treneriem, spēlētājiem, futbola speciālistiem. Teikt, ka viss kārtībā. Nekas nav kārtībā, viss ir slikti.

Es, piemēram, cienījamo U-21 izlases kungu, galveno treneri Basovu, ne reizi neesmu redzējis "Valmieras" mačos. Braucu uz Rīgu, lai vērotu, kā spēlē mūsu dublieri, bet viņu ne reizi neesmu manījis. Nezinu, kā viņam ir ar citu komandu spēļu apmeklēšanu. Ja tas (vietējo spēlētāju novērtēšana – aut.) nav svarīgi, lieciet mums skaidri to saprast. Tad mēs to skaidri apzināsimies un liksim lielāku uzsvaru uz leģionāriem. Ja redzējāt, mēs Eirokausos likām četrus, piecus, sešus, septiņus vietējos futbolistus. Jautājums - kāpēc mēs to darām? Lai viņi tiktu pamanīti un iekļūtu dažāda vecuma Latvijas izlasēs! Lai viņi palīdzētu savai valstij un dzimtenei, nākot laukumā. Ja U-21 kungam trūkst laika, tad ir citi treneri, kuri futbolā ir 24 stundas diennaktī - tas pats Jurģis Kalns, tas pats Gatis Kalniņš, tas pats Andrejs Kaļiņins. Lūk, viņiem ir jāvada U-21 izlase, jo lieliski zina visus jaunos futbolistus - sākot no U-14 līdz pat U-21. Viņi zina visus un alkst strādāt. Zinu, ka šie treneri strādā 24 stundas diennaktī, jo divi strādā kopā ar mani un trešais to ir darījis iepriekš. Lūk, viņiem jādod iespēja strādāt ar jaunajiem futbolistiem. Tā patiešām ir liela problēma. To nesaku kritikas pēc - man no malas sāp, ka spēlētājs ir pelnījis gūt izsaukumu uz izlasi, bet to nesaņem. Toties izsauc tādus, kurus pirms 15 gadiem trenējis, kāds ir kāda radinieks. Tas ir nepareizi."

"Puiši, sauciet lietas īstajos vārdos!"

"Par nacionālo izlasi. Mums teica, ka tiks būvēta gados jauna izlase ar skatu uz nākotni. Jautājums - kur tas ir palicis? Pāvelam Šteinboram 35 gadi, Robertam Savaļniekam 28, Igoram Tarasovam 32, Kasparam Dubram 30, Raivim Jurkovskim 24, Eduardam Emsim 25, Andrejam Cigaņikam 24, Vladimiram Kamešam 32, Vladislavam Gutkovskim 26, Artūram Zjuzinam 30, Jānim Ikauniekam 26, un vienīgi Raimondam Krollim 19. Ja negribat skaidrot sabiedrībai, tad paskaidrojiet vismaz futbola cilvēkiem! Vai domājat, ka cilvēki paklausījās interviju, izdzirdēja vārdus "mēs būvējam jaunu komandu" un viss kārtībā? Tad paskaidrojiet, kāpēc sakām vienu, bet darām citu? Kāpēc izlasē uz maiņu nāk cilvēki, kuri netiek savu klubu pamatsastāvos? Savukārt uz soliņa sēž Alvis Jaunzems, kurš savā klubā no zvana līdz zvanam aizvada visus mačus, nosedz visu savu flangu un ir pelnījis iznākt vismaz uz maiņu. Es vienkārši nesaprotu.

Visi puiši, kuru uzvārdus un vecumu nosaucu, ir labi futbolisti - nav strīda par to un neko nepārmetu viņiem. Taču atkal - ja saucam pieredzējušos, kāpēc netiek izsaukts Vitālijs Jagodinskis? Centra aizsargs, kurš spēlēja Eirokausos. Jā, varbūt skan jocīgi, ka aizstāvu viņu, taču man vispirms ir futbols un tikai tad personīgās attiecības. Kāpēc tad Jagodinski neizsauc? Cilvēks, kurš Eirokausos augstā līmenī nospēlēja pret beļģiem un pārējiem. Tāpat Vjačeslavs Isajevs. Viņi aiz apmales, savukārt pēc tam liekam pamatsastāvā Tarasovu, jo trūkst centra aizsargu. Un mums saka, ka tiek būvēta jauna komanda. Puiši, sauciet lietas īstajos vārdos! Jūs domājat, ja runāsiet par jaunas komandas būvēšanu, tad nebūs jāatbild par rezultātu? Man nepatīk, ka runā vienu, bet dara citu. Man tas ir sarūgtinoši, jo mēs "Valmierā" un arī citās komandās cenšamies, lai vietējie spēlētu - neskatoties uz sportiskajām ambīcijām. Ir trīs spēlētāju limits, bet "Valmiera" daudzās spēlēs liek vairāk nekā trīs vietējos. Ja šādi turpināsies, tad mēs neliksim akcentu uz vietējiem, bet gan leģionāriem, kuri būs astoņi pamatsastāvā. Mans lūgums vai pieprasījums - jānodarbojas ar futbolu, nevis ar preses konferencēm, kur tiek skaisti runāts. Gan lielajā izlasē, gan U-21, gan U-19. Es varu atļauties tik emocionāli runāt, jo redzam, kas notiek. Redzam, ka spēlētāji, kuri spēlē Latvijas čempionātā, netiek izsaukti uz U-21. Bet izsauc tādus, kuri nespēlē savās komandās, ir bijuši traumēti, netiek sastāvā vai nemaz nespēlē Virslīgā.

Mēs gatavojam izlasei spēlētājus, bet viņi atgriežas klubā ar nospēlētām trim, četrām, desmit minūtēm. Atgriežas bez spēļu prakses, un mēs nezinām, kā viņi tur trenējušies. Man būtu interesanti zināt mūsu kluba spēlētāju rādītājus izlasē šo divu nedēļu laikā - slodzes, kādās viņi trenējas, pulsu, GPS un tā tālāk."

"Gibraltārs mūs noteikti neapspēlētu, ja mums spēlētu jaunieši"

"Tāpat nesaprotu, kāpēc tiek teikts, ka tiek būvēta jauna izlase, ja tie jaunie spēlētāji vienkārši nosēž uz soliņa? Nesaprotu šo "stratēģiju". Uz maiņu iznāca Roberts Ozols, lai gan "Riga" vārtus sargā leģionārs, savukārt mums visas spēles aizvada Matrevics un atteicāmies no leģionāra [Eleferenko], aizsūtījām viņu mājās, lai spēlētu vietējais vārtsargs. Un kad izlasē pēc Šteinbora traumas parādās iespēja uzlaist Rihardu, kuram ir laba spēļu prakse, jo viņš visos mačos sargā mūsu vārtus, tik un tā tiek laists Ozols, kurš klubā nespēlē. Matrevics ir gados jauns, enerģisks, šogad sevi lieliski apliecinājis, bet tik un tā viņu neizlaiž. Sanāk, ka kandidātos iekļauj spēlētājus skaita pēc. Tas pats Dāvis Ikaunieks - netika “Liepājas” sastāvā, ir bez kluba, taču viņu tāpat izsauc, un sēž uz soliņa. Tātad spēlētāji ir vajadzīgi skaitam! Lai viesnīcā vairāk numuriņus rezervētu. Nesaprotu loģiku izsaukt spēlētājus, kuri klubā nespēlē. Tā taču ir nacionālā izlase! Vai tiešām izlase pieder diviem trim cilvēkiem? Tā taču ir valsts komanda, nevis privāts klubs, kur dari, ko gribi! Mūslaikos pat klubos ne vienmēr trenerim ļauj darīt, ko vēlas, jo mainījušies apstākļi. Vēl jo vairāk izlasē tā nedrīkst būt, bet pie mums, izrādās, var izsaukt, ko gribi, darīt, ko gribi, pēc zaudējuma runāt, ko gribi un nebūt ne par ko atbildīgs. Tad man ir jautājums - šajā amatā var sēdēt jebkurš cits? Un atkārtot to pašu - rezultāta nav, jaunie nespēlē, izsauc spēlētājus bez spēļu prakses un tā tālāk.

Pēc tam abi treneri iznāk un runā. Ne reizi neesmu dzirdējis frāzi, ka treneris ir kaut kur kļūdījies. Vienmēr seko attaisnojumi, bet nekad neuzņemas vainu. Ne reizi! Tāpat bija Padomju Savienībā, kad treneri varēja nerunāt par savām kļūdām. Ne reizi neesmu to dzirdējis. Tieši pretēji - saka, ka viss kārtībā, ka "mums ir labs plāns". Ak mans Dievs, kam jūs to sakāt? Tiem, kas vispār neklausās vai futbolu nesaprot? Jūs taču uzstājaties futbola sabiedrības priekšā! Kāpēc uzskatāt mūs par muļķiem? Tas ir pats sliktākais, ka šie cilvēki mēģina pataisīt mūs par muļķiem. Mēs taču saprotam futbolu! Esiet tik laipni un vismaz argumentējiet savus lēmumus! Sevišķi tas skar U-21 izlasi. Ja vēl būtu rezultāts, vispār nebūtu nekādu jautājumu.

Ja gribam izlasi attīstīt, tad jādara tas tagad, lai pēc četriem pieciem gadiem būtu pavisam cita komanda. Tomēr nē, viņi to nevēlas darīt, bet gan tikai stāsta par jaunajiem, taču visu dara pretēji. Man bija 100% pārliecība, ka tā [jauniešu likšana sastāvā] nebūs - nekad tā nav bijis un nebūs, jo, pirmkārt, vienmēr baidās likt jaunos, otrkārt, ar jauniešiem baidās strādāt. Kad teica, ka būvēs jaunu komandu, biju par 100% pārliecināts, ka tas nenotiks, taču nolēmu iepauzēt un paskatīties, ar kādiem jauniešiem tad spēlēs. Mēs gribam, lai izlase būtu konkurētspējīga un spēlētāji spēlētu labās ārzemju līgās. Taču kā viņi tiks tajos ārzemju klubos, ja šie jaunieši izlasē nespēlēs?! Mums izlasē spēlē tie futbolisti, kuri (nevēlos nevienu aizvainot) Eiropā sen nav vajadzīgi. Ir tikai daži, kuri spēlē Polijā, Šveicē, Ukrainā un tā tālāk. Tad kā mēs gribam panākt, lai izlase būtu konkurētspējīga? Kā, ja neliekam sastāvā jauniešus, kuri sevi izlasē varētu parādīt un tikt labos klubos, lai pēc tam atgrieztos un padarītu izlasi konkurētspējīgu? Kad mēs viņus liksim, ja ne tagad? Nav augsta uzdevuma izkļūt no grupas vai tikt trijniekā. Uzdevumu, kas ir nosprausts, var arī ar jauniešiem sasniegt - nepaliksim pēdējie, Gibraltārs mūs noteikti neapspēlētu, ja būtu jaunieši. Tagad apspēlējām Gibraltāru un rodas sajūta, ka sasniegts viss. Bet vai tad tas nav pašsaprotami? Jāsauc lietas īstajos vārdos. Kopš Pahars beidza vadīt Latvijas izlasi, es kā līdzjutējs par to esmu zaudējis interesi, jo valstsvienības sniegums un rezultāti pēc viņa aiziešanas ir pazuduši."

Šis ir "Valmieras" galvenā trenera Tamaza Pertijas viedoklis, ne portāla redakcijas nostājas atspoguļojums. Citu pušu komentārus portāls "Sportacentrs.com" publicēs nākamajā nedēļā.

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:19, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laikam jāuztaisa konts. Varētu VV uzrakstīt pat kārtējo viņa muļķību.
Mēs neesam Tavā līmenī?

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:20, pirms 3 gadiem
zinātājs ar olām rakstīja: Mēs neesam Tavā līmenī?
Nesapratu?

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:22, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Es vairs tos debilos shovus neskatos,apnikushi!!!! Vot lonjka brec par kasheru, man fakbuki vislaik lec skaties.lv un jauns.lv raksti par to koksu rijosho mutantu un vina krievu padauzu, vot tas gan tracina!!! Shi pazinoja ka vinai menesi vajag vismaz 10k, timmas shmarai lkm 15k bija. Ko tas slaavu duras dara?
kā var tos "realitātes" šovus paskatīties man ir pilnīga mīkla. bet auditorija viņiem ir milzīga acīmredzot, tagad tie šovi ir par pilnīgi visu, nebūtu pieprasījums, nebūtu piedāvājums. negribas pat īpaši iedziļināties, ko tas liecina par sabiedrību kopumā (un ne jau tikai pie mums)

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:22, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nesapratu?
Tas nekas, ne visi saprot

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:25, pirms 3 gadiem
Visos rakstos 20-30 komenti
Te 250 sakasīts, nedaudz aizrunajās

  +2 [+] [-]

, 2021-09-10 20:27, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Cilvēkam grūti saprast, ka mainās laiki. Rietuma pasaulē ne-nabadzīgajam bērnam tādi sporti bijuši enbijuši, tas vairs nav viņam glābiņš no nabadzības. Var paskatīties netflixu, youtubu, mo6 vēl pats drīzāk youtuba video sataisīs nevis ies rauties pa galvu kaklu bumbu dzenāt. Tagad elki visiem tiktokeri-miljonāri.
Šajā gadījumā tas nav nekas pozitīvs ja elki ir tizlu, izaicinošu vai citādā ziņā stulbu video taisītāji

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:28, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kā var tos "realitātes" šovus paskatīties man ir pilnīga mīkla. bet auditorija viņiem ir milzīga acīmredzot, tagad tie šovi ir par pilnīgi visu, nebūtu pieprasījums, nebūtu piedāvājums. negribas pat īpaši iedziļināties, ko tas liecina par sabiedrību kopumā (un ne jau tikai pie mums)
Šovus ir viegli uztaisīt. Un lēti. Scenāriju nospied no amerikāņiem, angļiem, krieviem - atrodi sauju pamuļķu, kas gatavi piedalīties un bleiz augšā. Mājsaimnieces skatīsies, pensionāri skatīsies utt. Auditorija savāksies. Varbūt mazaka, kā kvalitatīvai filmai, seriālam, dokumentālajam, bet daudz lētāk un vienkāršāk uztaisīt. Cep kā uz konveijera un piķis griezīsies.
To cik pie mums ta sir labs bizness apliecina arī tas, ka visi šādi ex-šovisti paliek par ziņu virsrakstu ierastām zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:29, pirms 3 gadiem
Kērcošo vārnas smaidu iemācat?
Ielikšu plusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:32, pirms 3 gadiem
A ja par tēmu. Pucē jau sev spalvas Kamazs, jo pats sūdus nereti vāra un brīzam nav labāks par Daini, bet tajā ko pasaka ir arī daudz patiesības. Ne velti jau pāris sc žurnaļugas, sāk meklēt utis Kamaza teiktajā twiterī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:36, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: A ja par tēmu. Pucē jau sev spalvas Kamazs, jo pats sūdus nereti vāra un brīzam nav labāks par Daini, bet tajā ko pasaka ir arī daudz patiesības. Ne velti jau pāris sc žurnaļugas, sāk meklēt utis Kamaza teiktajā twiterī.
Nu ja, Tamazs ir Tamazs, bet ne jau viņs ir tā bēdu ieleja

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:36, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: A ja par tēmu. Pucē jau sev spalvas Kamazs, jo pats sūdus nereti vāra un brīzam nav labāks par Daini, bet tajā ko pasaka ir arī daudz patiesības. Ne velti jau pāris sc žurnaļugas, sāk meklēt utis Kamaza teiktajā twiterī.
Nu ja, Tamazs ir Tamazs, bet ne jau viņs ir tā bēdu ieleja
nez demarkus neiepirdīs savu vaimanājošo analīzi?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:37, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Tur ir cita nianse - finanses! Tgd katrs maksa kanaliem, kopa lielas summas. Tapec ari tajos shrota kanalos ir visadi savejie celojumu, kulinarijas shovi, lauku setas un NTIE SAVI seriali! Tajos shovos visasi rimi un airbaltiki uzsauc praktiski visu shovu, sanak gandriz raidlaiks par velti un kipa savejais. Kapec maksat kkadiem krieviem vai frichiem par vinu shovu ja var no sponsoru naudam uztaisit savejo? Leti un unikali, tas pats ar serialiem. Tapec vairs neperk meksikanu ziepenes bet taisa pashi
Visam piekrītu jo īpaši par lētumu, tikai realitātē unikāls nav gandrīz nekas, vismaz no šoviem. Praktiski katram šovam, ja labi pameklē var atrast līdzīgus ārzemēs. Idejas tāpat ir nošpikotas no ārzemēm vai vecākiem vietējiem šoviem (tie paši ceļojumu šovi - visādas 1000 jūdzes un citi ceļojumu šovi bija arī pirms 10-15 gadiem)

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:37, pirms 3 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=3ti...
Iesaku to realitātes šovu vietā

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Visam piekrītu jo īpaši par lētumu, tikai realitātē unikāls nav gandrīz nekas, vismaz no šoviem. Praktiski katram šovam, ja labi pameklē var atrast līdzīgus ārzemēs. Idejas tāpat ir nošpikotas no ārzemēm vai vecākiem vietējiem šoviem (tie paši ceļojumu šovi - visādas 1000 jūdzes un citi ceļojumu šovi bija arī pirms 10-15 gadiem)
tās ir "adaptācijas", ja nekļudos

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:38, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Nu es kamazu treneru ranga lieku prieksha dainelim!
Tur es tev piekrītu. Es pat Rihertu lieku virs Daiņa

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:38, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Nu ja, Tamazs ir Tamazs, bet ne jau viņs ir tā bēdu ieleja
nez demarkus neiepirdīs savu vaimanājošo analīzi?
Gan jau paspēs.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:39, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tās ir "adaptācijas", ja nekļudos
Iespējams. Mana doma bija tikai tas, ka īsti oriģināli tie šovi nav. Špikots, adaptēts, pielāgots, nopirkts -sauc, kā vēlies - 100% oriģināls nav. Un mājsaimniecem po barbanu - galvenais paskatīties uz kārtējo Magoni, Dzelzīti vai Ķesteri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-09-10 20:43, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Jaunu riteni gruti izgudrot! Redz agrak bacheloru jeb vecpuisi pa ltn skatijas visas vecneitas kadi tur saldie latinosi, tagad miklas luur dzelziti
Atceros, ka bija kāds siev, kas beigās bija vīrietis, tad tur reitingi bija augsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:46, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Mirjama - vinsh vai vina! Es biju siiks bet sho legendaro shnagu atceros, pats snecitis ar muteri skatijas
Beigas aceros bija uz jahtu ar to transi jaizbrauc, parejie iereca ka naksies shimeilam atsukat vel
Bļe es pis labāk nebūtu atgādinājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:48, pirms 3 gadiem
2000ajos tie šovi bija labi
Vēl baiļu faktors kur jaēd ēzeļu $perma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:49, pirms 3 gadiem
Kaut kādi normāli sporti nenotiek šovakar?
Laikam US open vienīgais

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:51, pirms 3 gadiem
#Dainels_Nevar rakstīja: Tas gan bija labs, izigakais no tam eshanam bija kad lika kefiru jenkiem izdzert, izradas shiem tada nav
Beigās nocanceloja jo sāka pārkāpt visas robežas

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:52, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Iespējams. Mana doma bija tikai tas, ka īsti oriģināli tie šovi nav. Špikots, adaptēts, pielāgots, nopirkts -sauc, kā vēlies - 100% oriģināls nav. Un mājsaimniecem po barbanu - galvenais paskatīties uz kārtējo Magoni, Dzelzīti vai Ķesteri
tie ceļojumu raidījumi vēl ok, tur vismaz kkāda pievienotā vērtība, bet tādā lauku sētā vai kkādā iepazīšanās šovā? kur tur ir pievienotā vērtība? ja skaties kulinārijas sovu, tad varbūt kādu interesantu recepti smelies, ja skaties ceļojumu, tad vismaz kko no pasaules un citām kultūrām redzi, jo, ne visiem ir iespējams aizceļot visur. bet viss pārējais ir vnk skumji.. manliekas, ka cilvēki ko tādu skatās vnk tāpēc, ka pašiem dzīvē tā visa trūkst. Dzelzītī vispār vīlos līdz kaulam, biju pāris intervijas lasījusi, likās tiešām sakarīgs cilvēks, inteliģents, vienkāršs, ar savu skatījumu uz dzīvi un lietām, bet šādā šovā piedalīties (un sorrī Hendža, bet arī skatīties), tas vnk ir skumji, pārdevās kā auciņa

     [+] [-]

, 2021-09-10 20:58, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tie ceļojumu raidījumi vēl ok, tur vismaz kkāda pievienotā vērtība, bet tādā lauku sētā vai kkādā iepazīšanās šovā? kur tur ir pievienotā vērtība? ja skaties kulinārijas sovu, tad varbūt kādu interesantu recepti smelies, ja skaties ceļojumu, tad vismaz kko no pasaules un citām kultūrām redzi, jo, ne visiem ir iespējams aizceļot visur. bet viss pārējais ir vnk skumji.. manliekas, ka cilvēki ko tādu skatās vnk tāpēc, ka pašiem dzīvē tā visa trūkst. Dzelzītī vispār vīlos līdz kaulam, biju pāris intervijas lasījusi, likās tiešām sakarīgs cilvēks, inteliģents, vienkāršs, ar savu skatījumu uz dzīvi un lietām, bet šādā šovā piedalīties (un sorrī Hendža, bet arī skatīties), tas vnk ir skumji, pārdevās kā auciņa
Es jau tev teicu - pievienotā vērtība - lēti un skatās. Mūsu tv (un lielā mērā lielai daļai populāro platformu) neinteresē tas, kādu pievienoto vērtību tu saņem. Galvenais ir cik skanošo viņi nopelna. Un ja izcepot 3 lētus šovus ienākumi būs 5x lielāki, kā uztaisot vērtīgu raidījumu - taisīs tos šovus, jo viegli, lēti, toties naudiņa nāk.

     [+] [-]

, 2021-09-10 21:00, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tie ceļojumu raidījumi vēl ok, tur vismaz kkāda pievienotā vērtība, bet tādā lauku sētā vai kkādā iepazīšanās šovā? kur tur ir pievienotā vērtība? ja skaties kulinārijas sovu, tad varbūt kādu interesantu recepti smelies, ja skaties ceļojumu, tad vismaz kko no pasaules un citām kultūrām redzi, jo, ne visiem ir iespējams aizceļot visur. bet viss pārējais ir vnk skumji.. manliekas, ka cilvēki ko tādu skatās vnk tāpēc, ka pašiem dzīvē tā visa trūkst. Dzelzītī vispār vīlos līdz kaulam, biju pāris intervijas lasījusi, likās tiešām sakarīgs cilvēks, inteliģents, vienkāršs, ar savu skatījumu uz dzīvi un lietām, bet šādā šovā piedalīties (un sorrī Hendža, bet arī skatīties), tas vnk ir skumji, pārdevās kā auciņa
Jā, skatos. Man taču vienalga Tavas domas par to visu.