Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Nacionālais futbola stadions varētu izmaksāt 44 miljonus eiro

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Nacionālais futbola stadions varētu izmaksāt 44 miljonus eiro
Vadims Ļašenko un Džanni Infantīno. Foto: LFF

LETA. Balstoties uz pašreizējiem aprēķiniem, nacionālā futbola stadiona projekta realizēšana varētu izmaksāt apmēram 44 miljonus eiro, otrdien Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas Sporta apakškomisiju informēja Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidents Vadims Ļašenko.

Pašreizējās aplēses liecina, ka multifunkcionālais komplekss ar stadionu varētu izmaksāt aptuveni 44 miljonus eiro, no kuriem 12 miljonus jeb nedaudz vairāk kā ceturto daļu segtu Eiropas Futbola federāciju asociācija (UEFA). Papildu finansējums no citiem avotiem nepieciešams nepilnu 32 miljonu eiro apmērā. Šī brīža aplēses balstītas uz to, ka sadarbībā ar Rīgas domi nepieciešamā zemes gabala iegādei nebūs nepieciešami papildu līdzekļi.

Apmēram trešā daļa no šīs summas jeb nepilni 16 miljoni eiro ir nepieciešami papildu funkcionalitātei, lai izveidotu kopā strādāšanas telpas, birojus, konferenču zāles, viesnīcu un restorānus.

Pēc projekta realizēšanas objekts ik gadu varētu ģenerēt piecus miljonus eiro ienākumus, tādējādi nosedzot visas uzturēšanas izmaksas, norādīja Ļašenko. Arī LFF viceprezidents un valdes loceklis Olafs Pulks (JV), kurš ir arī Rīgas domes deputāts, atzīmēja, ka stadions pēc darbības sākšanas neprasīs papildu investīcijas.

Pēc deviņu potenciālo stadiona atrašanās vietu izvērtēšanas nonākts pie secinājuma, ka visatbilstošākā vieta, kur būvēt 16 000 sēdvietu stadionu, ir Lucavsala.

Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) norādīja, ka pašvaldība vēl nekādu lēmumu saistībā ar tās iesaisti projekta realizēšanā nav pieņēmusi, tajā pat laikā atzīmējot, ka zemes gabala piešķiršanai būtu pašreizējās koalīcijas atbalsts, ja būtu skaidrība par projekta realizēšanu. Staķis arī teica, ka šobrīd pašvaldībai nav tādu līdzekļu, lai varētu atbalstīt projekta finansēšanu, taču ir pētīti dažādi publiskās un privātās partnerības varianti.

UEFA un Starptautiskās Futbola federāciju asociācijas (FIFA) rekomendētā Vācijas arhitektu biroja "Fiebiger GMBH" izveidotā vizualizācija paredz, ka multifunkcionālā sporta kompleksa projekta kopējā platība varētu būt nepilni 119 000 kvadrātmetru, no kuriem stadions aizņemtu nedaudz vairāk kā 66 000 kvadrātmetru.

Pēc LFF aprēķiniem, realizējot šādu projektu, Latviju apmeklētu vismaz par 40 000 vairāk tūristu katru gadu, kas Latvijas ekonomikā katru gadu ienestu papildu 35 miljonus eiro. Ik gadu stadionā varētu notikt vairāk nekā 35 starptautiska līmeņa futbola spēles, kā arī desmit koncerti vai cita veida pasākumi.

Tiesa - gan apakškomisijas vadītājs Dāvis Mārtiņš Daugavietis (JV), gan Oļegs Burovs (LPV) norādīja, ka desmit lielu koncertu aizvadīšana katru gadu ir ļoti maz ticama.

Projekts šobrīd ir pirmajā no trīs attīstības posmiem, un tā noslēgums, kas paredz arī projekta nodošanu ekspluatācijā, iecerēts ne ātrāk par 2027.gadu.

Latvijā patlaban nav ceturtās kategorijas stadiona, kā dēļ var izveidoties situācija, ka nacionālajai izlasei jāaizvada spēles kādā citā valstī, piemēram, Lietuvā vai Igaunijā.

Izmantotie resursi:
LETA

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:20, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Liepāju tu piedzejoji pats. Valmiera? Līdz šim arī nav bijusi vajadzība, taču jāskatās taču vairāku gadu kontekstā. Stadionu neuzceļ 1 dienā. Turpinot iesākto, nebrīnītos, ka FKV agri vai vēlu arī tiks līdz grupu turnīram un tur jau vajag 4. kategoriju.
Nezīlēšu, kas būs vai nebūs ar Liepājas, Valmieras, Ventspils utt. futbola klubu dalībām starptautiskajā futbolā, bet tas man ir skaidrs, ja LFF izdomās visu Latvijas starptautisko futbolu sadzīt jaunajā Nacionālajā stadionā Rīgā, tad Latvijas futbols no tā ilgtermiņā būs tikai zaudētājs.

  -3 [+] [-]

, 2023-03-07 18:32, pirms 2 gadiem
Islandei nav tadu stadionu, prieks kam vajag Latvijai? Var drosi spelet Daugava.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:33, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nekad neesmu bijis Pozitivus, bet pieļauju cik dzirdēts, ka arī šajā festivālā, tāpat kā Liepājas pludmales festivālā, vienlaicīgi ir vairākas skatuves, un šo festivālu pamatvērtība ir dažādas aktivitātes šo festivālu teritorijās. Un tās viss nekādi nevar apvienoties stadionā.
Starp citu, Liepājā, kad festivāls vel saucās ,,Baltic Beach Party'', tas tika aizvadīts estrādē ''Pūt, vējiņi'', līdz organizatori saprata, ka tam patiesā vieta un prasības ir pludmalē.
Katram festivālam ir sava koncepcija. Ja mērķauditorija ir kā BBP vai Positivus - jā vajag pludmali/pļavu (kā tas Rīgas variantā ir Positivus - tieši Lucavsalā). Ja festivāls ir mazliet citā izpratnē - daudzu mākslinieku uzstāšanās vienas vai divu dienu ietvaros, kā tas ir dažādos klasiskās mūzikas tipa festivālos vairākas skatuves nav obligātas, turklāt, to var veikt arī plašākā mērõgā - viena skatuve, piemēram, Lucavsalā, cita Rīgas centrā utt.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-07 18:34, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Starp citu, Liepājā, kad festivāls vel saucās ,,Baltic Beach Party'', tas tika aizvadīts estrādē ''Pūt, vējiņi'', līdz organizatori saprata, ka tam patiesā vieta un prasības ir pludmalē.
Kā pie vella vecajos pūtvējiņos varēja salīst...

  +1 [+] [-]

, 2023-03-07 18:36, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezīlēšu, kas būs vai nebūs ar Liepājas, Valmieras, Ventspils utt. futbola klubu dalībām starptautiskajā futbolā, bet tas man ir skaidrs, ja LFF izdomās visu Latvijas starptautisko futbolu sadzīt jaunajā Nacionālajā stadionā Rīgā, tad Latvijas futbols no tā ilgtermiņā būs tikai zaudētājs.
Konkrēti par Liepāju runājot, EL un KF trīs pirmās kārtas var aizvadīt Liepājas Daugavā. Plovu frāzē un iespējamā grupu turnīrā nāktos spēlēt Rīgā. Bet tas patreiz galīgi nav aktuāli, zinot kas jūsu futbolā darās..

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:36, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nezīlēšu, kas būs vai nebūs ar Liepājas, Valmieras, Ventspils utt. futbola klubu dalībām starptautiskajā futbolā, bet tas man ir skaidrs, ja LFF izdomās visu Latvijas starptautisko futbolu sadzīt jaunajā Nacionālajā stadionā Rīgā, tad Latvijas futbols no tā ilgtermiņā būs tikai zaudētājs.
Ja kāds no šiem klubiem nonāks līdz grupu turnīram, tur paši skries uz Rīgu. Tas nebūs LFF lēmums, tie vienkārši ir Uefa noteikumi - jebkura UEFA klubu turnīra grupu turnīrā ir nepieciešams 4. kategorijas stadions - 8 vietas, apgaismojums, noteikts vietu skaits fotogrāfiem, medijiem prasības tehniskajam nodrošinājumam. Šeit nav runa par to, ka LFF, kādu dzen, šeit ir runa par to, ka vienkārši būs opcija, kur spēlēt "valsts stadionā" nevis īrēt no FCR vai RFS, kā tas būtu ja šobrīd, kāda tiktu tik tālu.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:38, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pie Spices? To tu sauc par auto novietošanu bez problēmām? Jo īpaši brīvdienās, kad Rīgā notiek vairums masu pasākumi. Iedomājies, kas notiktu, ja pie tās pašas Spices savu auto vēlētos novietot visi tie no provinces, kuri vēlas Rīgā apmeklēt kādu lielo pasākumu.
Attiecībā uz bezmaksas transportu, tad tam nav nekāda sakara ar (ne)būšanu būt pensionāram, bet ar cilvēku racionālo domāšanu. Ir jābūt kādam burkānam, kurš iekārdinātu cilvēkus pārsēsties uz Rīgas sabiedrisko transportu apmeklējot šo pilsētu. Ja tāds burkāns nebūs, tad arī nebūs tādu, kuri vēlēsies stumdīties pa sabiedrisko transportu tai vietā, lai sasniegtu savu galamērķi komfortablos apstākļos.
Nekad, uzsveru, nekad nav bijis tā, ka pie Spices nebūtu atradis brīvu vietu. Un samērā bieži tur iepērkos un parkojos. Tur noparkojies un ar lidostas 22. busu tiksi uz centru 15 minūtēs.

     [+] [-]

, 2023-03-07 18:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Katram festivālam ir sava koncepcija. Ja mērķauditorija ir kā BBP vai Positivus - jā vajag pludmali/pļavu (kā tas Rīgas variantā ir Positivus - tieši Lucavsalā). Ja festivāls ir mazliet citā izpratnē - daudzu mākslinieku uzstāšanās vienas vai divu dienu ietvaros, kā tas ir dažādos klasiskās mūzikas tipa festivālos vairākas skatuves nav obligātas, turklāt, to var veikt arī plašākā mērõgā - viena skatuve, piemēram, Lucavsalā, cita Rīgas centrā utt.
Mans stāsts bija tikai un vienīgi par BP un Pozitivus formāta festivāliem, kuri galīgi neatbilst stadionam, bet tādējādi es nekādā mērā nenoliedzu, ka ir iespējams radīt festivālus, kuri atbilst stadiona formāta festivāliem.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-07 18:46, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kā pie vella vecajos pūtvējiņos varēja salīst...
Varēja, jo festiņa formāts bija salīdzinoši mazs. Tāpēc arī samērā ātri tas pārgāja uz pludmales formātu.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-07 18:47, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nekad, uzsveru, nekad nav bijis tā, ka pie Spices nebūtu atradis brīvu vietu. Un samērā bieži tur iepērkos un parkojos. Tur noparkojies un ar lidostas 22. busu tiksi uz centru 15 minūtēs.
Žēl, ka Lucavsalai nav tādu pašu opciju. Mūkusalā/Lucavsalā nav kur salikt autiņus tādam apjomam, arī centrā nē. Sabiedriskais tajā galā kursē reti. Ne jau visi mauks no ārpilsētas ar vilcienu līdz Torņakalnam un tad mauks turp ar kājām vai "boltiņu". Ar šī brīža satiksmi tur sanāks tāds pudeles kakls, ka rindas būs līdz CSDD vai LNB (atkarībā no virziena, kā grib doties)

     [+] [-]

, 2023-03-07 18:51, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Mans stāsts bija tikai un vienīgi par BP un Pozitivus formāta festivāliem, kuri galīgi neatbilst stadionam, bet tādējādi es nekādā mērā nenoliedzu, ka ir iespējams radīt festivālus, kuri atbilst stadiona formāta festivāliem.
Un mans stāsts ir tieši par to, ka katram festivālam ir sava koncepcija - tas, ka tāds variants neder BBP/SS un Positivus nenozīmē, ka tas nestrādā citam festivālam. Kā jau teicu - noslodze stadionam noteikti nebūtu lielākā problēma. Kā piepildīt vienmēr varēs atrast - ir tikai jādomā. Lielākā problēma ir satiksmē. Kā nodrošināt, lai dēļ tā lielā pasākuma dēļ nav paralizēta pusrīga un nokļūšana mājās nenozīmē 2 stundu ilgu ceļu, dzīvojot otrā pilsētas pusē.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-07 18:52, pirms 2 gadiem
Zinot mūsu nacionālās īpatnības projektos, UEFA neraustās par saviem līdzekļiem?
40.000 tūristu ar 35 ļimoniem, katrs tātad 875 EUR, visi cipari krietni pavilkti uz augšu izskatās.
Lucavsala? Spēļu dienās satiksme ap Salu tiltu, Mūkusalas aplī būs jautra. Ja protams sasniegumi būs tādi, ka tauta plūdīs piepildīt stadionu.

     [+] [-]

, 2023-03-07 18:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja kāds no šiem klubiem nonāks līdz grupu turnīram, tur paši skries uz Rīgu. Tas nebūs LFF lēmums, tie vienkārši ir Uefa noteikumi - jebkura UEFA klubu turnīra grupu turnīrā ir nepieciešams 4. kategorijas stadions - 8 vietas, apgaismojums, noteikts vietu skaits fotogrāfiem, medijiem prasības tehniskajam nodrošinājumam. Šeit nav runa par to, ka LFF, kādu dzen, šeit ir runa par to, ka vienkārši būs opcija, kur spēlēt "valsts stadionā" nevis īrēt no FCR vai RFS, kā tas būtu ja šobrīd, kāda tiktu tik tālu.
Un šeit mēs nonākam pie jautājuma-kāpēc pasaulē futbols ir tik populārs? Pats arī atbildēšu-tāpēc, ka šis sporta veids bija ļoti plaši pieejams skatītājiem un pašiem futbolistiem.
Latvijas variantā LFF būtu vairāk jāpiedomā, kā palīdzēt attīstīt vietējo futbola infrastruktūru līdz tādam līmenim, lai tas atbilst starptautiskam līmenim. Nekādā veidā nenoliedzot, ka Latvijai ir vajadzīgs savs Nacionālais futbola stadions, bet uzskatu, ka Latvijā reģionālam futbolam ir veiksmīgi jāstāv blakus ar nacionālā mēroga futbola vajadzībām.
Vai tas šobrīd notiek, lai atbild atrod katrs pats.

  +3 [+] [-]

, 2023-03-07 18:54, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Žēl, ka Lucavsalai nav tādu pašu opciju. Mūkusalā/Lucavsalā nav kur salikt autiņus tādam apjomam, arī centrā nē. Sabiedriskais tajā galā kursē reti. Ne jau visi mauks no ārpilsētas ar vilcienu līdz Torņakalnam un tad mauks turp ar kājām vai "boltiņu". Ar šī brīža satiksmi tur sanāks tāds pudeles kakls, ka rindas būs līdz CSDD vai LNB (atkarībā no virziena, kā grib doties)
Kurzemniekiem stadions uzvaras parkā vispār būtu super variants, jo noparkojoties spicē, ar 22 busu līdz Uzvaras parkam ir vispār... 10min? Lūcavsalā pilnīgs čau būtu, kā jau pa lielam visi šeit arī raksta..

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:56, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un šeit mēs nonākam pie jautājuma-kāpēc pasaulē futbols ir tik populārs? Pats arī atbildēšu-tāpēc, ka šis sporta veids bija ļoti plaši pieejams skatītājiem un pašiem futbolistiem.
Latvijas variantā LFF būtu vairāk jāpiedomā, kā palīdzēt attīstīt vietējo futbola infrastruktūru līdz tādam līmenim, lai tas atbilst starptautiskam līmenim. Nekādā veidā nenoliedzot, ka Latvijai ir vajadzīgs savs Nacionālais futbola stadions, bet uzskatu, ka Latvijā reģionālam futbolam ir veiksmīgi jāstāv blakus ar nacionālā mēroga futbola vajadzībām.
Vai tas šobrīd notiek, lai atbild atrod katrs pats.
Un tas jau ir jautājums tavam favorītam Ļašenko, kuru tu vienmēr un visās iespējamajās situācijās esi aizstāvējis. Un, lai cik ļoti man neriebtos mazais intrigants - jā tiek strādāts arī pie reģionālās attīstības. šaubos, ka pietiekami, taču to nav arī jādara vienai pašai LFF. Tur jāstrādā arī pašvaldībām, klubiem, jāpiesaista sponsori un visai tai "brandžai" jādomā, kā ievilkt bērnus, jo bez bērniem nebūs arī futbola vai jebkura cita sporta veida.

  +4 [+] [-]

, 2023-03-07 18:57, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Kurzemniekiem stadions uzvaras parkā vispār būtu super variants, jo noparkojoties spicē, ar 22 busu līdz Uzvaras parkam ir vispār... 10min? Lūcavsalā pilnīgs čau būtu, kā jau pa lielam visi šeit arī raksta..
Es pats rakstīju, ka Lucavene ir čau. Ne tikai kurzemniekiem, bet jebkuram Uzvaras parks būtu ideāls variants - gan no novietojuma, gan morālā, gan vēsturiskā viedokļa.

  -2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:57, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Nekad, uzsveru, nekad nav bijis tā, ka pie Spices nebūtu atradis brīvu vietu. Un samērā bieži tur iepērkos un parkojos. Tur noparkojies un ar lidostas 22. busu tiksi uz centru 15 minūtēs.
Par cik pie Spices piebraucu, kā likums, sestdienās, tad ne tuvu vienmēr tur normāli var noparkoties.
Un, kā jau rakstīju, kas notiks, ja visi no Kurzemes puses braucošie gribēs tur noparkoties uz n-tām stundām, kamēr padarīs savas vajadzības Rīgā?

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 18:57, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un šeit mēs nonākam pie jautājuma-kāpēc pasaulē futbols ir tik populārs? Pats arī atbildēšu-tāpēc, ka šis sporta veids bija ļoti plaši pieejams skatītājiem un pašiem futbolistiem.
Latvijas variantā LFF būtu vairāk jāpiedomā, kā palīdzēt attīstīt vietējo futbola infrastruktūru līdz tādam līmenim, lai tas atbilst starptautiskam līmenim. Nekādā veidā nenoliedzot, ka Latvijai ir vajadzīgs savs Nacionālais futbola stadions, bet uzskatu, ka Latvijā reģionālam futbolam ir veiksmīgi jāstāv blakus ar nacionālā mēroga futbola vajadzībām.
Vai tas šobrīd notiek, lai atbild atrod katrs pats.
Rīgas pluss ir tāds, ka tā ir valsts 'centrā'. No D-pils, Liepājas un Valmieras attālumi diezgan līdzīgi. Nevajag tos izlases mačus novados pa katru cenu. Kam izlases futbols tuvs, tas uz Rīgu arī atbrauks.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-07 18:58, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es pats rakstīju, ka Lucavene ir čau. Ne tikai kurzemniekiem, bet jebkuram Uzvaras parks būtu ideāls variants - gan no novietojuma, gan morālā, gan vēsturiskā viedokļa.
Retā reize kad pilnībā piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 19:00, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Par cik pie Spices piebraucu, kā likums, sestdienās, tad ne tuvu vienmēr tur normāli var noparkoties.
Un, kā jau rakstīju, kas notiks, ja visi no Kurzemes puses braucošie gribēs tur noparkoties uz n-tām stundām, kamēr padarīs savas vajadzības Rīgā?
Pretī Spicei ir lielā maksimas 3ixniece ar parkinga vietām. Šampēterī var iebraukt, tur vietas ir. Var maukt līdz olimpijai, tur būs. Variantu ir daudz un tie ir labāki nekā Lūcavsalā.

  +1 [+] [-]

, 2023-03-07 19:01, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un šeit mēs nonākam pie jautājuma-kāpēc pasaulē futbols ir tik populārs? Pats arī atbildēšu-tāpēc, ka šis sporta veids bija ļoti plaši pieejams skatītājiem un pašiem futbolistiem.
Latvijas variantā LFF būtu vairāk jāpiedomā, kā palīdzēt attīstīt vietējo futbola infrastruktūru līdz tādam līmenim, lai tas atbilst starptautiskam līmenim. Nekādā veidā nenoliedzot, ka Latvijai ir vajadzīgs savs Nacionālais futbola stadions, bet uzskatu, ka Latvijā reģionālam futbolam ir veiksmīgi jāstāv blakus ar nacionālā mēroga futbola vajadzībām.
Vai tas šobrīd notiek, lai atbild atrod katrs pats.
Horvātijā lielākais stadions ir Splitā(lielāka kā Daugavpils, Liepāja), ne Zagrebā(Rīga)!

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 19:02, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Un šeit mēs nonākam pie jautājuma-kāpēc pasaulē futbols ir tik populārs? Pats arī atbildēšu-tāpēc, ka šis sporta veids bija ļoti plaši pieejams skatītājiem un pašiem futbolistiem.
Latvijas variantā LFF būtu vairāk jāpiedomā, kā palīdzēt attīstīt vietējo futbola infrastruktūru līdz tādam līmenim, lai tas atbilst starptautiskam līmenim. Nekādā veidā nenoliedzot, ka Latvijai ir vajadzīgs savs Nacionālais futbola stadions, bet uzskatu, ka Latvijā reģionālam futbolam ir veiksmīgi jāstāv blakus ar nacionālā mēroga futbola vajadzībām.
Vai tas šobrīd notiek, lai atbild atrod katrs pats.
Būsim reāli - mēs, pašlaik, nevaram gaidīt vairāk kā vienu komandu eirokausu grupu turnīrā. Pie labas izlozes ar grandu-pusgrandu braucot uz LV es domāju, ka lielāka daļa svētdienas skatītāju atbalstīt gribētu i Liepāju, i Valmieru vai abas Rīgas komandas. TIkai loģiski, ka mēs izmantotu lielāko stadionu tām grupu spēlēm lai piesaistītu fanus no visas Latvijas.
Slēpts komentārs: Reaktors2

  -2 [+] [-]

, 2023-03-07 19:07, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tas jau ir jautājums tavam favorītam Ļašenko, kuru tu vienmēr un visās iespējamajās situācijās esi aizstāvējis. Un, lai cik ļoti man neriebtos mazais intrigants - jā tiek strādāts arī pie reģionālās attīstības. šaubos, ka pietiekami, taču to nav arī jādara vienai pašai LFF. Tur jāstrādā arī pašvaldībām, klubiem, jāpiesaista sponsori un visai tai "brandžai" jādomā, kā ievilkt bērnus, jo bez bērniem nebūs arī futbola vai jebkura cita sporta veida.
Ir muļķīgi apvainot visā tajā problēma pēdējo, kurš ir nostājies LFF galvgalī. 😉
Viss tas ir samilzis visus 32 gadus kopš Latvijas neatkarības atgūšanas. Viens cilvēks&Co visu to nevar izstrēbt pāris gados.
Pat nenoliedzu, ka par reģionālo futbola attīstību pilnu atbildību ir jānes pašvaldībām un klubiem, kuri izmanto šo infrastruktūru un cilvēku, arī bērnu, resursus. Un visa tā galvgalī jāstāv LFF, kura koordinē un atbalsta reģionālā futbola attīstību.

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 19:08, pirms 2 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Lasot šādas ziņas vēmiens nāk
No šāda stadiona ieguvēji būs tikai celtnieki. Vai tiešām celtniecības bizness tā cietis, ka mums vajag to sildīt ar valsts pasūtījumiem? Kaut kā pēdējos 2 gadus celtniecībā ir tik aduadz naudas, ka nav kur likt.

Kamēr mums te stāsta kā kaut kādas lauku skolas jāver ciet, jo valsts nespējot samaksāt pāris tūkstošus eiro lai 10 skoēni varētu mācīties,
tikmēr otrā pusē būvē stadionus.
kam?
Tiem ļenganajiem pe*d*ņ futbolistiem, kas nespēj 3 pasus pēc kārtas iedot? Burtiski LV futbolisti ir 100% lūzeri un vispār kā LFF federācija ir likvidējama.
Jeb tagad tūristi brauks aumaļām skatītes Latvijas vareno futbolu?
Cik mums tie laukumi nav sabūvēti - skolās, parkos - tos praktiski neviens neizmanto. Futbols, kaut kāda tupa gumikas pūšļa spārdīšana, kā sports nevienu neinteresē, kad kabatā nav naudas elementārai pārtikai, medicīnai, izglītībai .

Izlasot par šādiem projektiem un idejām visdažādākajās nozarēs, nākas tikai priecāties, ka šogad pametu Latviju uz visiem laikiem. 15 gadu laikā, ieguldot visas profesionālās zināšanas ar 2 izglītībām strādāju par spīti valsts pagrimumam, cerot, ka pamazām attīstīsies, viss nokārtosies, ka nākamajai paaudzei mēs tomēr sagatavosim spēcīgu valsti.
Nekas nemainās.
Nu tad arī varēsiet sēdēt savā 900 000 cilvēku pseidovalstī, kurā būs tukšs stadions, tukša koncertzāle, un tukšas skolas un sist plaustiņas, skatoties, kā pārējā pasaule jums ir gaismas gadu priekšā.
Un tu, pamuļķi, laikam sadomājies, ka citur būs labāk un baigi vajadzīgs būsi svešiniekiem ārzemēs?

  +2 [+] [-]

, 2023-03-07 19:10, pirms 2 gadiem
Reaktors kādu darba vietu esi radījis?
Kādu veikalu, rūpnīcu esi uzcēlis?
Kādu māju esi uzcēlis?

Atradies te neaizstājamais, kas vilcis valsti

     [+] [-]

, 2023-03-07 19:13, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tas jau ir jautājums tavam favorītam Ļašenko, kuru tu vienmēr un visās iespējamajās situācijās esi aizstāvējis. Un, lai cik ļoti man neriebtos mazais intrigants - jā tiek strādāts arī pie reģionālās attīstības. šaubos, ka pietiekami, taču to nav arī jādara vienai pašai LFF. Tur jāstrādā arī pašvaldībām, klubiem, jāpiesaista sponsori un visai tai "brandžai" jādomā, kā ievilkt bērnus, jo bez bērniem nebūs arī futbola vai jebkura cita sporta veida.
Piekrītu, ka Ļaščenko ir intrigants, bet tā kā man vienmēr ir jābūt opozīcijā, tad es vienmēr viņu aizstāvēšu. Nu tīri tāpēc, ka man sēžot un piržot dīvānā(par jūsu, nodokļu maksātāju naudu) ir garlaicīgi. Bet tā jau piekrītu.

     [+] [-]

, 2023-03-07 19:16, pirms 2 gadiem
Ivaгs Zviгgzdiņš rakstīja: Piekrītu, ka Ļaščenko ir intrigants, bet tā kā man vienmēr ir jābūt opozīcijā, tad es vienmēr viņu aizstāvēšu. Nu tīri tāpēc, ka man sēžot un piržot dīvānā(par jūsu, nodokļu maksātāju naudu) ir garlaicīgi. Bet tā jau piekrītu.
Kā jaunais Liepājas bocmanis ticis galā ar darba pienākumiem?

  -1 [+] [-]

, 2023-03-07 19:22, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Pretī Spicei ir lielā maksimas 3ixniece ar parkinga vietām. Šampēterī var iebraukt, tur vietas ir. Var maukt līdz olimpijai, tur būs. Variantu ir daudz un tie ir labāki nekā Lūcavsalā.
Vietu gan jau varētu atrast, ja ļoti gribētu, bet kā paliek ar burkānu, lai cilvēki gribētu pārceltos uz sabiedrisko transportu? Un šis stāsts nav tikai ar braukšanu līdz Uzvaras parkam. No Vidzemes braucošiem arī aizbraukt līdz Uzvaras parkam ar sabiedrisko būtu gana liels piedzīvojums.

  -1 [+] [-]

, 2023-03-07 19:24, pirms 2 gadiem
Ivaгs Zviгgzdiņš rakstīja: Piekrītu, ka Ļaščenko ir intrigants, bet tā kā man vienmēr ir jābūt opozīcijā, tad es vienmēr viņu aizstāvēšu. Nu tīri tāpēc, ka man sēžot un piržot dīvānā(par jūsu, nodokļu maksātāju naudu) ir garlaicīgi. Bet tā jau piekrītu.
Klau, dubultniek, man ir pamatotas aizdomas, ka esi ticis ieņemts kādā vasaras festivālā taviem vecākiem esot pamatīgā cukā, un pie tam pamatīgā caurvējā. Savādāk tavu stulbumu izskaidrot nevaru.

     [+] [-]

, 2023-03-07 19:28, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: katrs festivāls ir savādāks. Kaut vai tas pats manis pieminētais Unreal - atšķirība starp stadionu un mežaparka estrādi nav nemaz tik liela. Ne visi festivāli nozīmē 3 dienu dzerstiņu. Neviens Rīgai neliedz iespēju "nozagt" mazākām pašvaldībām arī civilizētākus festivālus, piemēram, Operas festivālu, kas arī pulcē auditoriju. Nemaz nerunājot par variantiem, kad skatītāju rindas piepilda par 30-50%. Padarīt stadionu rentablu nebūtu problēma. Lielākā problēma ir atrašanās vieta, jau te iepriekš izrunāto problēmu dēļ.
Neviens arī neliedz Nacionālo futbola stadionu būvēt, piemēram, Bauskā. Kāpēc visam jābūt Rīgā un vēl jāapzog citas pašvaldības? No Rīgas varēs ātri un ērti aizbraukt ar Rail Baltica ātrvilcienu.

     [+] [-]

, 2023-03-07 19:28, pirms 2 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Lasot šādas ziņas vēmiens nāk
No šāda stadiona ieguvēji būs tikai celtnieki. Vai tiešām celtniecības bizness tā cietis, ka mums vajag to sildīt ar valsts pasūtījumiem? Kaut kā pēdējos 2 gadus celtniecībā ir tik aduadz naudas, ka nav kur likt.

Kamēr mums te stāsta kā kaut kādas lauku skolas jāver ciet, jo valsts nespējot samaksāt pāris tūkstošus eiro lai 10 skoēni varētu mācīties,
tikmēr otrā pusē būvē stadionus.
kam?
Tiem ļenganajiem pe*d*ņ futbolistiem, kas nespēj 3 pasus pēc kārtas iedot? Burtiski LV futbolisti ir 100% lūzeri un vispār kā LFF federācija ir likvidējama.
Jeb tagad tūristi brauks aumaļām skatītes Latvijas vareno futbolu?
Cik mums tie laukumi nav sabūvēti - skolās, parkos - tos praktiski neviens neizmanto. Futbols, kaut kāda tupa gumikas pūšļa spārdīšana, kā sports nevienu neinteresē, kad kabatā nav naudas elementārai pārtikai, medicīnai, izglītībai .

Izlasot par šādiem projektiem un idejām visdažādākajās nozarēs, nākas tikai priecāties, ka šogad pametu Latviju uz visiem laikiem. 15 gadu laikā, ieguldot visas profesionālās zināšanas ar 2 izglītībām strādāju par spīti valsts pagrimumam, cerot, ka pamazām attīstīsies, viss nokārtosies, ka nākamajai paaudzei mēs tomēr sagatavosim spēcīgu valsti.
Nekas nemainās.
Nu tad arī varēsiet sēdēt savā 900 000 cilvēku pseidovalstī, kurā būs tukšs stadions, tukša koncertzāle, un tukšas skolas un sist plaustiņas, skatoties, kā pārējā pasaule jums ir gaismas gadu priekšā.
Jautājums šeit ir tikai viens-kurš ir lielāks ieguvējs, ka esi prom no Latvijas?! Pamatotas aizdomas, ka Latvijas valsts un tās sabiedrība ir lielāki ieguvēji, jo viens tukšpirdis atkal ir prom.
Līdzjūtība tās valsts sabiedrībai uz kurieni tu un tev līdzīgie emigrē.

     [+] [-]

, 2023-03-07 19:45, pirms 2 gadiem
Bzh rakstīja: Tas, kas ir 16k stadions futbolam, nozīmē, ka būs kādi 25k koncertam. TOP grupas brauks uz Mežparku, bet kaut kas drusku mazāks/specifiskāks pavisam mierīgi atbraukt arī uz stadionu
Katrā ziņā es krietni vairāk ticu tam, ka katru nedēļas nogali vasarā tur varētu notikt koncerts nekā tam, ka sazīmēs 35 starptautiskās spēles - vienalga, kādā līmenī
Jā jā,katru vīkendu tev koncerti..sacerējies
Šovasar Riga vispār neviens lielkoncerts nav paredzēts...tikai Tallinnā

     [+] [-]

, 2023-03-07 20:05, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Neviens arī neliedz Nacionālo futbola stadionu būvēt, piemēram, Bauskā. Kāpēc visam jābūt Rīgā un vēl jāapzog citas pašvaldības? No Rīgas varēs ātri un ērti aizbraukt ar Rail Baltica ātrvilcienu.
Nacionālajai būvei ir jābūt tur, kur to var piepildīt. Cik vietas būs Rail Baltica ātrvilcienā? Ar vienu reisu varēs aizbraukt, kaut 1000 potenciālo skatītāju? Un, kā ar mājās tikšanu? Spēle, kas beidzās pirms pusnakts - vilcienu satiksme lv tajā laikā ir ļoti tukša. Tāda Bauska vai jebkura cita mazpilsēta var nodrošināt stāvvietas tiem, kas brauks ar mašīnu? Ja, kāds, piemēram, pateiktu, ka šādu būvi cels Ogrē, tad es sēdētu un smietos, jo ar pašreizējo pārvaldību, pat Estrādes lielkoncerti nav nodrošināmi ar stāvvietām pa visu pilsētu un tur runa ir par 5-10 tūkstošiem. Un tas ir pilsētā, kur vilciens dienas vidū ir katru stundu.

     [+] [-]

, 2023-03-07 20:58, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pēc reālā dzīvē redzētā ir pamats domāt, ka šīs prognozes ir pārlieku optimistiskas:

Pēc LFF aprēķiniem, realizējot šādu projektu, Latviju apmeklētu vismaz par 40 000 vairāk tūristu katru gadu, kas Latvijas ekonomikā katru gadu ienestu papildu 35 miljonus eiro. Ik gadu stadionā varētu notikt vairāk nekā 35 starptautiska līmeņa futbola spēles, kā arī desmit koncerti vai cita veida pasākumi.
Interesanti būtu zināt, ko tam tūristam tādu būtu jādara, lai šis notriektu atbraucot uz kādu pasākumu 900eur. Tas ir pieņemot, ka visi tūristi iztērē šādu summu.