Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Pātelainens nolemj neturpināt darbu ar Latvijas izlasi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pātelainens nolemj neturpināt darbu ar Latvijas izlasi
Miksu Pātelainens. Foto: LFF

Latvijas futbola izlases galvenais treneris Miksu Pātelainens neturpinās darbu ar Latvijas izlasi pēc līguma beigām (2018. gada 31. decembris), portālu Sportacentrs.com informēja pats somu speciālists.

51 gadu vecais Miksu Pātelainens par Latvijas izlases galveno treneri kļuva 2018. gada maijā un ar viņu tika noslēgts īstermiņa līgums līdz šī gada beigām, kā arī izvirzīts mērķis Nāciju līgas apakšgrupā izcīnīt pirmo vietu. Miksu debijā Latvijas izlase izcīnīja Baltijas kausu (1:0 pret Igauniju, 1:1 pret Lietuvu), bet Nāciju līgā Latvijas izlase četru komandu konkurencē ar Gruziju, Kazahstānu un Andoru, iekrājot bilanci 0-4-2, ieņēma trešo vietu. LFF solīja pieņemt lēmumu par Pātelainena nākotni šomēnes. LFF prezidents Kaspars Gorkšs medijiem šodien sacīja: "Pats tikšos ar treneri šovakar, lai runātu detalizētāk, kā viņš redz gatavošanos. Atkarībā no tā tiks pieņemts lēmums."

Tomēr šāds LFF lēmums nebūs nepieciešams, jo Pātelainens pats pieņēmis lēmumu neturpināt darbu ar Latvijas izlasi. Sarunā ar Sportacentrs.com somu speciālists atklāja, ka šādu lēmumu viņš pieņēmis vēl pirms šīs dienas tikšanās ar Gorkšu, un LFF prezidents kļuva par pirmo cilvēku, kuru Pātelainens iepazīstināja ar savu lēmumu. Komentējot savu lēmumu Sportacentrs.com, Miksu sacīja pavisam īsi: "Lai turpinātu darbu, man bija nepieciešams skaidrs ceļš un pilnīga skaidrība."

Latvijas futbola izlasei 2019. gada 21. martā jāsāk "Euro 2020" kvalifikācijas cikls un šobrīd ir skaidrs, ka līdz gada beigām LFF jāatrod jauns galvenais treneris. Gorkšs sarunā ar medijiem šodien sacīja, ka gadījumā, ja darbu neturpinās Miksu, jaunais treneris, visticamāk, tiks meklēts starp ārzemniekiem.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-04 21:06, pirms 6 gadiem
Magnijs rakstīja: Vai šis varētu būt Latvijas futbola zemākais punkts?
Nē, mums vēl jāzaudē Vatikānam. Bet domāju, ka tas mūsu klibiķiem nesagādās lielas problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 21:12, pirms 6 gadiem
Nu, vēlēsim labāk Gorkšam veiksmi! Faktiski mums tā futbola sile ir ja ne gluži sasista, tad ar lielām plaisām gan. Līmēt veco vai grebt jaunu - tāds ir jautājums!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-04 21:16, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vai tas, ka LV izlasei EURO 2020 kvalī neielozēja grandus, nozīmē, ka neiesiet ne uz vienu LV spēli jaunajā ciklā? Vai arī atkarīgs, kā LV spēlēs? Vai arī Jums pajāt, tāpat būsiet stadionā? Personīgi man ir pajāt par izlozi, man primārais ir mūsu izlase, esmu bijis arī uz spēli pret Lihtenšteinu pirms daudziem gadiem. Lai cik smagi ietu mūsu izlasei, skatīsos spēles gan TV, gan iešu uz stadionu.
Es apmeklēju ap 80% izlases spēles, bet šai rudenī nesanāca dēļ laikiem septembrī un oktobrī. Labā laikā iešu tāpat, par novembri gan es nevaru solīt, ka gribesies tajā Daugavā dirnēt. Vispār man ne īpaši tur patika skatīties, varbūt ar laiku pieradīs.

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es apmeklēju ap 80% izlases spēles, bet šai rudenī nesanāca dēļ laikiem septembrī un oktobrī. Labā laikā iešu tāpat, par novembri gan es nevaru solīt, ka gribesies tajā Daugavā dirnēt. Vispār man ne īpaši tur patika skatīties, varbūt ar laiku pieradīs.
Pēc skonto stadiona tā varētu būt. Pats gan neesmu bijis vēl jaunajā Daugavas stadionā!

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:49, pirms 6 gadiem
Lai Gorkšs pats iet un trenē!
Trenera izvēle Latvijas izlasei īpaši neko nedos, ja spēlētaji neklausis trenera rīkojumiem, kas un kā jādara uz laukuma. Spēlētāji tāpat paši par sevi uz laukuma ākstās un spēlē uz dullo..

     [+] [-]

, 2018-12-04 21:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti, pamuļķi, kāds tad ir tas Hārtlija ieguldījums mūsu hokeja sistēmas attīstībā?
Mja..te nav ko piebilst. Esi ļoti smags gadījums Hārtlija sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 21:54, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Mja..te nav ko piebilst. Esi ļoti smags gadījums Hārtlija sakarā.
Tu vēl smagāks dinamkas sakarā

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:01, pirms 6 gadiem
Grigors jau sen attālinājies no LV futenes, tad jau labāk it kā V.Skripnik, viņu izskatīja arī Spartak Moscow pirms Kononova

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:06, pirms 6 gadiem
Ja nepatīk, ir kazāks, zakre;shevski, richter u.c latviešu treneri

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:07, pirms 6 gadiem
LV izlases vadīšana oficiāli ir visnevēlamākais darbs uz pasaules. Es tiešām vēljoprojām bŗinos kā var LV izlases futbolisti jebkur saņemt kaut centu par spēlēšanu. Nu nesaprotu. Man tiešām liekas, ka paņemot 2. līgas spēlētājus LC spēlētu 2x labāk.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu vēl smagāks dinamkas sakarā
Tev pilnīga taisnība. Smags gadījums. Tikai nevienu argumentu neesmu dzirdējis. Bet čekistiem argumentus nevajag, viņiem pietiek tikai pateikt.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:11, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Ja nepatīk, ir kazāks, zakre;shevski, richter u.c latviešu treneri
Varbūt ņemam Koļinko par treneri un ... pēc kāda laika Starkovs jau neizskatīsies tik slikts un mūsu šībrīža vieta reitingā būs sapnis.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-04 22:13, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: LV izlases vadīšana oficiāli ir visnevēlamākais darbs uz pasaules. Es tiešām vēljoprojām bŗinos kā var LV izlases futbolisti jebkur saņemt kaut centu par spēlēšanu. Nu nesaprotu. Man tiešām liekas, ka paņemot 2. līgas spēlētājus LC spēlētu 2x labāk.
Ja tu domā to nopietni, tad laikam vēl tev ļoti maz gadiņi vai arī pilnīga neizpratne par futbolu. 2 līgas izlase ...mja.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tu domā to nopietni, tad laikam vēl tev ļoti maz gadiņi vai arī pilnīga neizpratne par futbolu. 2 līgas izlase ...mja.
Tur vismaz džekiem ir uguns acīs un stimuls kapāt nevis kuli kasīt un raustīties no pretiniekiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:25, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tur vismaz džekiem ir uguns acīs un stimuls kapāt nevis kuli kasīt un raustīties no pretiniekiem.
Un tagad iztēlojies reālu skatu 2.līgas izlase pret Kazahstānu. Vari iedomāties galarezultātu. Bez emocijām , domā ar prātu.
Man arī acis degtu spēlē pret Barcelonu, bet ..pāri centram būtu grūti tikt.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:27, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Un tagad iztēlojies reālu skatu 2.līgas izlase pret Kazahstānu. Vari iedomāties galarezultātu. Bez emocijām , domā ar prātu.
Man arī acis degtu spēlē pret Barcelonu, bet ..pāri centram būtu grūti tikt.
Es iztēlojos un zini...redzu 0:0. Ir atšķirība kā ir tagad?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-04 22:40, pirms 6 gadiem
Negaidīts, taču arī ne neparedzams lēmums. Pirms Nāciju līgas uzstādītais mērķis netika izpildīts, un treneris cienīgi nolemj atkāpties. Ne jau visi pie sava krēsla mēģina turēties tik cieši kā Kazakevičs un Starkovs, kur rezultātiem un sniegumam principā nav nekādas nozīmes un aizdzīt var tikai ar mietu.

Paldies Miksu par padarīto, bet mums ir jāiet tālāk. Skaidrs ir tas, ka daudzu piedāvātā Pahara atgriešanās nenotiks. Pirmkārt, Pahars pats intervijā angļu laikrakstam teica, ka šobrīd vēlas trenēt klubu un ar spēlētājiem darboties ikdienā, nevis atgriezties kādas izlases trenera darbā. Līdz ar to uzskatu, ka Mariana atgriešanās nenotiks un arī nemaz nebūtu vēlama.

Jāsāk ar to, ka uzrunājam Grogorčuku - viņš mūsu futbolu pazīst ļoti labi un arī ir viens no retajiem ārzemju treneriem, kurš pēc spoža darba Virslīgā arī citviet turpinājis strādāt ar panākumiem. Pie viņa disciplīnas un darba ētikas arī jaunie varētu ievērojami progresēt. Pats Romāns vēl pērn teica, ka, ja viņam Latvijas izlases trenera amats tiktu piedāvāts, viņš to noteikti apdomātu. Skaidrs, ka, lai arī Indriksons toreiz teica, ka sarunas ar Grigorčuku ir notikušas, toreiz tas bija nekas vairāk kā baumas.

Otrs variants - Skripņiks. Treneris ar pieredzi Vācijas Bundeslīgā, kurš spoži debitējis arī Virslīgā. Piedevām viņš pats sacījis, ka Rīgā viņu viss apmierina, strādāt ir komfortabli un tuvu mājām (Ukrainai). Šādu iespēju viņu piesaistīt arī varētu izmantot. Cita lieta, vai Riga FC Kiprā jau nav vienojušies ar Ufu par Viktora pāreju un vai paši būtu gatavi viņam ļaut apvienot darbu klubā un izlasē.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:40, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Es iztēlojos un zini...redzu 0:0. Ir atšķirība kā ir tagad?
Tu to nopietni????? Metta - Super Nova rezultātu ceru ka zini un Super nova ir 1.līga. 2 līgas izlase 0-0 ar Kazahstānu-tad jau mūsu futbols ir augstā līmenī.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:44, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Grigors jau sen attālinājies no LV futenes, tad jau labāk it kā V.Skripnik, viņu izskatīja arī Spartak Moscow pirms Kononova
Skripņiku pēc Spartaka lenca Ufa, pret kuru Riga FC spēlēja pēc sezonas turnīrā Kiprā. Būtu ļoti labs variants izlasei, ja Rīga un Ufa jau nav vienojušās par pāreju.

     [+] [-]

, 2018-12-04 22:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu to nopietni????? Metta - Super Nova rezultātu ceru ka zini un Super nova ir 1.līga. 2 līgas izlase 0-0 ar Kazahstānu-tad jau mūsu futbols ir augstā līmenī.
OK mana kļūda ar 2. līgu biju domājis 1. līgu. Pareiz, mums taču ir vēl tāda Virslīga.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:55, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: OK mana kļūda ar 2. līgu biju domājis 1. līgu. Pareiz, mums taču ir vēl tāda Virslīga.
Arī 1.līga nenospēlētu 0-0 ar Kazahstānu. 1 līgas komandas jūtami zaudē virslīgai.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 22:56, pirms 6 gadiem
Starkov, ATKAAPIESS..no shiis domas jau.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:00, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Arī 1.līga nenospēlētu 0-0 ar Kazahstānu. 1 līgas komandas jūtami zaudē virslīgai.
Tomēr piekrītu tev. Pāris gadus nesekoju LV klubiem vairs, bet tagad paskatoties tagad tabulā redzams, ka smaga bedre ir starp Virslīgu un 1. Līgu. Nezināju...īstenībā žēl,jo tas nozīmē, ka pat īsti nākotnes nekādas nav. vienīgais spēlētājiem mukt uz ārzemēm un pašiem attīstīties.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:01, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tomēr piekrītu tev. Pāris gadus nesekoju LV klubiem vairs, bet tagad paskatoties tagad tabulā redzams, ka smaga bedre ir starp Virslīgu un 1. Līgu. Nezināju...īstenībā žēl,jo tas nozīmē, ka pat īsti nākotnes nekādas nav. vienīgais spēlētājiem mukt uz ārzemēm un pašiem attīstīties.
Neseko, bet télot gudro, komentárus rakstot, gan patík, neko nezinot?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:04, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neseko, bet télot gudro, komentárus rakstot, gan patík, neko nezinot?
Man tev kājas nobučot, lai saproti, ka es kļūdījos un to atzīstu? Pieņemu, ka tu nekad nekļūdies un netēlo pārgudro par kko nezinot. Jēziņ, kā tev veicas!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:06, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Man tev kājas nobučot, lai saproti, ka es kļūdījos un to atzīstu? Pieņemu, ka tu nekad nekļūdies un netēlo pārgudro par kko nezinot. Jēziņ, kā tev veicas!
Es izvélos paklusét...

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es izvélos paklusét...
Tad ieturi klusuma brīdi

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:10, pirms 6 gadiem
Diez vai sevi cienošs ārzemju treneris nāks uz Latvijas izlasi bojāt savu reputāciju,ja nu vienīgi tāds,kam vajadzīgs šis ieraksts savā karjeras lapā.No virslīgas treneriem uz reiz gatavs bija strādāt Pertija,pat pusgadu bez algas.Uz priekšu!Vēl Riherts varētu uzņemties šo nastu,jo tik drīz ar Mettu tomēr par čempioniem nekļūt,tad vismaz par valsts izlases treneri varētu kļūt.Vienīgā nelaime,cik ilgi tagad LFF domās.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-04 23:14, pirms 6 gadiem
Raiteens rakstīja: Tad ieturi klusuma brīdi
Nelga, Tev jāklusē, jo izgāzies pēc pilnas programmas, kaut ko šļupstot par 2.līgu.

     [+] [-]

, 2018-12-04 23:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nelga, Tev jāklusē, jo izgāzies pēc pilnas programmas, kaut ko šļupstot par 2.līgu.
Yas Sir!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-12-05 07:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet vai tas jebkādi uzlaboja kopējo LV hokeja sistēmu, un pēc laika, kad Hārtlijs vairs netrenēs LV izlasi, viņa pēcnācējs saņems labākus spēlētājus, nekā saņēma viņš pats sākot darbu ar LV izlasi?
Tu zb jau. Cik var šeit balaboliķ ne par ko. Kā tāds komunists, runā dahrenā, bet tolka nekāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-05 09:39, pirms 6 gadiem
Čalis bēg

     [+] [-]

, 2018-12-05 09:52, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Smaguma gadījumu ziņā ar Ivaru nevar konkurēt NEVIENS, arī Funis
Ja Nameja pozīcija attiecībā uz Hārtliju man ir skaidra un varētu diskutēt kurš ir labāks vai nav labāks izlases treneris un ko devis Latvijas hokejam katrs, kurš ticis plejofos, tad fuņa pozīcija, ka KHL nav Krievijas čempionāts jau saknē nedod virzību turpmākai diskusijai! Jeb funis ir par Nameju daudz smagāks gadījums!

     [+] [-]

, 2018-12-05 10:04, pirms 6 gadiem
O, Kaspars Gorkšs negrib sevi iecelts par galveno treneri? Ar ko viņš būtu sliktāks par Paharu?! Labi zina spēlētājus, labi zina pēdējo gadu attīstību LV futbolā... Zina komandu no iekšienes...