Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei pretiniekos Norvēģija un futbola jaunā superzvaigzne Holanns

Rolands Eliņš

Latvijas izlasei pretiniekos Norvēģija un futbola jaunā superzvaigzne Holanns
Ērlings Holanns. Foto: AFP/Scanpix

Šovakar 19:00 Rīgas "Daugavas" stadionā Latvijas futbola izlase sāks PK2022 kvalifikācijas maču pret Norvēģijas izlasi, kas pieliks punktu Latvijas izlases pirmajam aplim apakšgrupā. Norvēģija pirms trim dienām spēlēja neizšķirti pret Nīderlandi un Rīgā ieradusies ar savām lielākajām zvaigznēm ierindā. Mača tiešraidi piedāvās TV6.

# Latvijas izlase pirms trim dienām ar 3:1 pārspēja Gibraltāru, gūstot pirmo uzvaru šajā ciklā. Latvija uzbruka daudz vairāk, pretiniekiem praktiski nedeva iespējas, taču vēl 85. minūtē bija rezultāts 1:1. Visu izglāba Vladislava Gutkovska un Andreja Cigaņika vārtu guvumi.

# Tikmēr Norvēģijas izlase savā iepriekšējā spēlē prata paņemt punktu pret Nīderlandi (1:1). Arī Norvēģijai tā bija pavisam citāda spēle, nekā gaidāms šodien, proti, Nīderlande laukumā dominēja (bumbas kontrole 64%, sitieni 16:7).

# Norvēģija šajā ciklā pagaidām guvusi septiņus punktus, vienīgo zaudējumu pieredzot pret Turciju. Norvēģija ir parocīgās pozīcijās, lai cīnītos par vietu Pasaules kausa finālturnīrā, attiecīgi Norvēģijas izlasei šodienas mačā ir daudz vairāk, ko zaudēt. Tiesa, uzvarot šodienas spēlē, arī Latvija var nostāties pozīcijās, lai otrajā aplī pacīnītos par otro vietu grupā.

# Latvijai šī būs trešā savstarpējā spēle pret Norvēģiju. Iepriekš abas komandas tikās "Euro 2000" atlasē, kad Latvija prata iegūt labāku bilanci, viesos uzvarot ar 3:1, bet savā laukumā piekāpjoties ar 1:2. Šodienas mačā Norvēģija izlikta kā izteikta mača favorīte.

# Norvēģija vasarā nepiedalījās "Euro 2020" finālturnīrā, tā vietā aizvadot pārbaudes mačus pret Grieķiju (1:2) un Luksemburgu (1:0). Norvēģijas izlase gan šobrīd Eiropas futbolā kotējas krietni augstāk nekā pirms pāris gadiem, un tam ir vienkāršs iemesls – Ērlings Holanns.

# 21 gadu vecais Holanns šobrīd spēlē Dortmundes "Borussia" sastāvā, un šovasar klīda runas par viņa vārda parādīšanos transfēru sarakstos. Par viņu interesējās PSG, Mančestras "United" un Madrides "Real", taču Dortmunde prasīja milzīgu transfēra summu (tika piesauktas runas par 180 miljoniem eiro), un Holanns palicis "Borussia" rindās.

# Eiropas futbolā šobrīd nav nemaz tik viegli atrast draudīgāku uzbrucēju nekā jaunais norvēģis. Iepriekšējā sezonā Holanns Bundeslīgā guva 41 vārtus 28 spēlēs, bet jauno sezonu sācis ar pieciem vārtiem trīs spēlēs. Iepriekšējo Čempionu līgas sezonu Holanns pabeidza ar desmit vārtu guvumiem. Norvēģijas izlasē viņš savu lielo vārdu pagaidām vēl nav teicis, jo tajā aizvadījis vēl tikai 13 spēles, taču tāpat paspējis gūt jau astoņus vārtus.

# Spēlē pret Gibraltāru saņemtā brīdinājuma dēļ šodienas maču nāksies izlaist Latvijas izlases kapteinim Antonijam Černomordijam, kurš aizsardzības centrā, visticamāk, būtu bijis viens no galvenajiem Holanna pretiniekiem. Kopā ar Kasparu Dubru šajā pozīcijā varētu spēlēt Mārcis Ošs un/vai Igors Tarasovs. Preses konferencē vakardien Dainis Kazakevičs neizslēdza iespēju, ka varētu spēlēt ar trim centra aizsargiem.

# Kazakevičs norādīja, ka sākumsastāvā gaidāmas apmēram trīs izmaiņas, taču neatklāja, kādas. Latvijas izlases treneris toties atzina, ka jārēķinās ar pavisam citāda veida spēli, nekā bija pret Gibraltāru. Pret Gibraltāru Latvija spēlēja ar diviem uzbrucējiem – divus vārtus guvušo Vladislavu Gutkovski un Robertu Uldriķi.

# Tikmēr Norvēģija maču pret Nīderlandi aizvadīja ar vienu uzbrucēju. No diskvalifikācijas tagad var atgriezties "Leipzig" uzbrucējs Sērluts, kurš šosezon ir īrē Spānijā "Real Sociedad", un parasti Norvēģija spēlējusi ar diviem uzbrucējiem.

# Lai arī Norvēģijas sakarā visvairāk tiek piesaukts Holanns, kas arī loģiski, šī nekādā gadījumā nav uzskatāma par "viena cilvēka komandu", un it īpaši jau pret Latviju. Norvēģijas izlases ierindā ir arī Martins Ēdegors, kurš šovasar pieredzēja 35 miljonus eiro vērtu transfēru no Madrides "Real" uz "Arsenal". Norvēģijai ir 13 spēlētāji no Eiropas "Top5" līgām, kas ir par 13 vairāk nekā Latvijai.

# Pēc šīs spēles Latvijai gaidāms izbraukums uz Melnkalni, kur septītajā septembrī tiks sākts atlases cikla otrais aplis.

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija422012:78
2.Nīderlande421112:57
3.Melnkalne42118:57
4.Norvēģija42115:47
5.Latvija41127:84
6.Gibraltārs40042:170

PK atlases spēles, Eiropa, 4. septembris

KomandasSākumsKomandasSākums
Somija-Kazahstāna16:00Kipra-Krievija19:00
Īrija-Azerbaidžāna19:00Latvija-Norvēģija19:00
Serbija-Luksemburga19:00Slovēnija-Malta19:00
Fēru salas – Dānija21:45Gibraltārs-Turcija21:45
Izraēla-Austrija21:45Nīderlande-Melnkalne21:45
Skotija-Moldova21:45Ukraina-Francija21:45

Latvijas izlases kandidāti

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargsPāvels Šteinbors35Jagiellonia (Polija)19
Roberts Ozols25Riga8
Rihards Matrevics22Valmiera
AizsargsKaspars Dubra30Oleksandria (Ukraina)44/3
Igors Tarasovs32Ethnikos (Kipra)38/2
Roberts Savaļnieks28RFS32/1
Mārcis Ošs30Lausanne-Ouchy (Šveice-2)20/1
Raivis Jurkovskis24Dundalk (Īrija)20
Antonijs Černomordijs24Riga14/1
Elvis Stuglis28RFS4
Vladislavs Sorokins24RFS2
PussargsArtūrs Zjuzins30RFS48/7
Jānis Ikaunieks26KuPS (Somija)36/7
Andrejs Cigaņiks24DAC (Slovākija)23/1
Vladislavs Fjodorovs24Riga13/1
Alvis Jaunzems22Valmiera11
Krišs Kārkliņš25Liepāja12
Eduards Emsis25Noah (Armēnija)11/1
Mārtiņš Ķigurs24Liepāja9
Aleksejs Saveļjevs22Riga6/1
Renārs Varslavāns20RFS1
UzbrucējsDāvis Ikaunieks27Liepāja34/6
Vladislavs Gutkovskis26Rakow (Polija)26/4
Roberts Uldriķis23Cambuur (Nīderlande)26/3
Raimonds Krollis19Valmiera11/1

Norvēģijas izlase

PozīcijaSpēlētājsVecKlubsS/V
VārtsargsErjans Nīlanns30Bournemouth (Anglija-2)28
Andrē Hansens31Rosenborg9
Pērs Brotvaits25Nimes Olympique (Francija-2)1
AizsargsKristofers Ajers23Brentford (Anglija)23
Birgers Mēlings26Rennes (Francija)20
Stefans Strandbergs31Salernitana (Itālija)18/1
Jūlians Rīešons23Union Berlin (Vācija)6
Andrēass Hanče-Ulsens24Gent (Beļģija)4
Stīans Grēgešens26Molde3
Frēdriks Bjerkans23Bodø/Glimt1
Rūbens Gābrielsens29Toulouse (Francija-2)1
Markuss Pēdešens21Feyenoord (Nīderlande)1
PussargsMohameds Eljunusi27Southampton (Anglija)33/6
Martins Ēdegors22Arsenal (Anglija)31/1
Matss Dēli26Nürnberg (Vācija-2)25/1
Matīass Nurmanns25Rostov (Krievija)8/1
Mortens Tūšbi25Sampdoria (Itālija)8
Patriks Bergs23Bodø/Glimt4
Jenss Hauge21Eintracht F (Vācija)3
Ārons Dennums23Standard (Beļģija)1
Frediks Aursness25Feyenoord (Nīderlande)1
UzbrucējsDžošua Kings29Watford (Anglija)54/17
Aleksanders Sērluts25Real Sociedad (Spānija)32/11
Ērlings Holanns21Borussia D (Vācija)13/8
Kristians Tuštvets22Genk (Beļģija)5/1

Izmantotie resursi:
FIFA

Kā Latvijai veiksies ar pretinieku uzbrukuma līdera apturēšanu?

  • 64

  • 89

  • 169


  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 09:27, pirms 4 gadiem
Šitais kadrs vismaz vienu golu ieliks, tas nu ir skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 09:30, pirms 4 gadiem
Euro 2004 vs Euro 2000

  -3 [+] [-]

, 2021-09-04 09:47, pirms 4 gadiem
Tak pofig tas Hollans, mums ir uldrikis!!!

  -4 [+] [-]

, 2021-09-04 09:51, pirms 4 gadiem
Vai kads maz shaubas par sodienas zaagi?
Jacer ka Holanis nepievils un vismaz cepuru triku Camp Daugava stadiona redzesim

  -3 [+] [-]

, 2021-09-04 09:51, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var

  -3 [+] [-]

, 2021-09-04 09:56, pirms 4 gadiem
Holanns🙆‍♂️🤦‍♂️ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ kārtējā sportacentrs žurnaļugu uzvārda rakstīšanas paraugstunda.

     [+] [-]

, 2021-09-04 09:58, pirms 4 gadiem
Tam Holanim ir visas iespejas labot Kristines rekordus! Sodien vismaz 4 jasasit tam krievelu baram

  -4 [+] [-]

, 2021-09-04 10:05, pirms 4 gadiem
Pēc bukmeikeru domām lielāka iespēja ka dinamieši ņems ciskas šodien. Bet nu izģērēs abus. Voļukā vismaz vairāk par 0-3 nevar dabūt to arī būs jaskatās
Gibraltārs pieveikts pārējais viss kā bonuss. Ne visiem pat tas izdodas

  +3 [+] [-]

, 2021-09-04 10:10, pirms 4 gadiem
Nelielas pārdomas balstoties uz skaitļu pasauli. Var jau nepatikt skaitļi, statistika, bet sportā beigās tie visu izšķir – punkti, vārti.
Lai salīdzinātu paņēmu pēdējo 6 gadu Latvijas izlases rezultātus un sadalīju 3 daļās.
2020. - 2021. g. , 2018 – 2019.g., 2016. - 2017.g.
Protams ir dažādi pretinieki no Sanamarīno, Andoras, Gibraltāra līdz Vācijai , Turcijai, bet kaut kādu ieskatu , tendences var redzēt, ja apskata kopumā pēdējo 6 gadu 56 Latvijas izlases spēles.

Pēdējos 2 gados (2020.-2021) Kazakeviča vadībā Latvija aizvadījusi 15 spēles. 4 uzvaras , 5 neizšķirti, 6 zaudējumi, vārtu attiecība 23-23. Tikai 4 spēlēs Latvija nav guvusi vārtus. No pēdējām 10 spēlēm piecās guvām vismaz 3 vārtus, kas vēl pavisam nesen tiktu uzskatīts par lielu sasniegumu, bet tagad patr 3 vārti dažus neietekmē.

2018.-2019.gadā aizvadītas 22 spēles – 3 uzvaras, 6 neizšķirti, 13 zaudējumi. Vārtu attiecība 10-40. 12 spēlēs neguvām vārtus, 10 spēlēs gūti 1 vārti. Nevienā no 22 spēlēm neguvām vairāk par vieniem vārtiem.

2016.-2017.gadā aizvadītas 19 spēles. 5 uzvaras, 3 neizšķirti, 11 zaudējumi. Vārtu attiecība 22-33.
8 spēlēs vārti netika gūti, sešās – vieni gūti vārti, vienā gūti 2 vārti un vēl četrās 3 un vairāk vārti. Piebilde vienā spēlē ar 3 gūtiem vārtiem zaudējām 3-4 Kosovai pārbaudes spēlē.

Interesants fakts no pēdējām 56 spēlēm tikai vienā Latvija guvusi 2 vārtus. Vieglāk mums iesist 3 vai vairāk nekā tikai 2.

Var būt ka kaut kur esmu ne tā saskaitījis , bet būtiskām kļūdām nevajadzētu būt.
Paskatoties uz šiem skaitļiem var teikt ka no galīgā pagraba rāpjamaies ārā. Lēni , brīžiem nevarīgi, bet gaisma tuneļa galā redzama. Ar to nedomāju ka sasniegsim reitingā TOP-50, bet būtu vēlams vairāku gadu garumā atgriesties reitingā TOP-100. Nedomāju ka Latvijas īstā vieta būtu daudz augstāka par top-100 pie esošiem treneriem, infrastruktūras.

Varbūt tomēr novērtējam, ka spējam gūt vārtus (skaistās spēlēs, neglītās spēlēs, ar veiksmi, citreiz ar kaut kādu meistarību).
Novērtējam ka mēģinam rāpties ārā no pagraba.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:14, pirms 4 gadiem
Funarik, shitie cipari ir shnaga jo pavisam nesen tik sakas Naciju liga kur musejie spele TIKAI ar punduriem. Agrak bija parbaudenes pret dazadiem pretiniekiem tapec salidzinat 2016 un 2020 ir pilnigi nevieta

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:16, pirms 4 gadiem
Mes nevis rapjamies ara no pagraba BET gan tikai pavisam nesen esam taja iemesti

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:19, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Holanns🙆‍♂️🤦‍♂️ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ kārtējā sportacentrs žurnaļugu uzvārda rakstīšanas paraugstunda.
Šoreiz pilnīgi precīzi.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:20, pirms 4 gadiem
[quote aldis_br]
Nelielas pārdomas balstoties uz skaitļu pasauli. Var jau nepatikt skaitļi, statistika, bet sportā beigās tie visu izšķir – punkti, vārti.

tik nelielas ka komentārs lielāks nekā iepriekšejie 8. Piebremzē bišk

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:21, pirms 4 gadiem
Pilnīgi pofig! Jāskatās volejbols nevis kaut kādas eksekūcijas! Protams ja kādam mazohista noslieces......

  -3 [+] [-]

, 2021-09-04 10:23, pirms 4 gadiem
Ir sacies skolas laiks, funarikam laika daudz tapec sadi palagi tagad bus ikdiena!

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:24, pirms 4 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nelielas pārdomas balstoties uz skaitļu pasauli. Var jau nepatikt skaitļi, statistika, bet sportā beigās tie visu izšķir – punkti, vārti.
Lai salīdzinātu paņēmu pēdējo 6 gadu Latvijas izlases rezultātus un sadalīju 3 daļās.
2020. - 2021. g. , 2018 – 2019.g., 2016. - 2017.g.
Protams ir dažādi pretinieki no Sanamarīno, Andoras, Gibraltāra līdz Vācijai , Turcijai, bet kaut kādu ieskatu , tendences var redzēt, ja apskata kopumā pēdējo 6 gadu 56 Latvijas izlases spēles.

Pēdējos 2 gados (2020.-2021) Kazakeviča vadībā Latvija aizvadījusi 15 spēles. 4 uzvaras , 5 neizšķirti, 6 zaudējumi, vārtu attiecība 23-23. Tikai 4 spēlēs Latvija nav guvusi vārtus. No pēdējām 10 spēlēm piecās guvām vismaz 3 vārtus, kas vēl pavisam nesen tiktu uzskatīts par lielu sasniegumu, bet tagad patr 3 vārti dažus neietekmē.

2018.-2019.gadā aizvadītas 22 spēles – 3 uzvaras, 6 neizšķirti, 13 zaudējumi. Vārtu attiecība 10-40. 12 spēlēs neguvām vārtus, 10 spēlēs gūti 1 vārti. Nevienā no 22 spēlēm neguvām vairāk par vieniem vārtiem.

2016.-2017.gadā aizvadītas 19 spēles. 5 uzvaras, 3 neizšķirti, 11 zaudējumi. Vārtu attiecība 22-33.
8 spēlēs vārti netika gūti, sešās – vieni gūti vārti, vienā gūti 2 vārti un vēl četrās 3 un vairāk vārti. Piebilde vienā spēlē ar 3 gūtiem vārtiem zaudējām 3-4 Kosovai pārbaudes spēlē.

Interesants fakts no pēdējām 56 spēlēm tikai vienā Latvija guvusi 2 vārtus. Vieglāk mums iesist 3 vai vairāk nekā tikai 2.

Var būt ka kaut kur esmu ne tā saskaitījis , bet būtiskām kļūdām nevajadzētu būt.
Paskatoties uz šiem skaitļiem var teikt ka no galīgā pagraba rāpjamaies ārā. Lēni , brīžiem nevarīgi, bet gaisma tuneļa galā redzama. Ar to nedomāju ka sasniegsim reitingā TOP-50, bet būtu vēlams vairāku gadu garumā atgriesties reitingā TOP-100. Nedomāju ka Latvijas īstā vieta būtu daudz augstāka par top-100 pie esošiem treneriem, infrastruktūras.

Varbūt tomēr novērtējam, ka spējam gūt vārtus (skaistās spēlēs, neglītās spēlēs, ar veiksmi, citreiz ar kaut kādu meistarību).
Novērtējam ka mēģinam rāpties ārā no pagraba.
Tīri statistiski, gan jau tā ir. Un paldies par šādu te statistikas griezumu.
Bet...
1) Nāciju līgas izveides faktu neaizmirsīsim
2) faktu, ka Daiņa vadībā Nāciju līgu izgāzām, neaizmirsīsim
3) faktu, ka pēdējos pāris gados esam spēlējuši pret relatīvām pagraba komandām biežāk nekā parasti... arī to neaizmirsīsim

Spēle pret Gibraltāru bija pietiekami laba satura ziņā, problēmām esot ar realizāciju, pret Turciju bija OK un arī pret Melnkalni nebija nemaz tik peļami...
Toties pret Nīderlandi un Vāciju bijām apkaunojoši. Spēlei pret Vāciju vispār nevajadzēja notikt, ja mēs jau sākotnēji grasījāmies tādā režīmā spēlēt. Toreiz likās, ka mēs, nevis Vācija gatavojas finālturnīram 🤦‍♂️ Kauns, nevis Latvijas 100-gades mačs.
Lai aizrit abas pārējās Septembra spēles... tad parunāsim par to, kur virzamies. Ja arī te būs labs saturs... tad jā... bet ja būsim absolūti bezierunu peramie zēni... nu tad skats uz dzīvi nemaz tik jauks nebūs.
Nekas vēl nav izdarīts. Dainim vēl ir ko pierādīt, lai Nāciju līgas vājprāts nedaudz sāktu aizmirsties.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:26, pirms 4 gadiem
Vispār slepeni ceru uz u-21 trenera Basova paaugstinājumu. Tas gadījumā, ja Dainis nomirs no aizrīšanās ar kūku, vai pašam pietiks kauna atkāpties.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:27, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vispār slepeni ceru uz u-21 trenera Basova paaugstinājumu. Tas gadījumā, ja Dainis nomirs no aizrīšanās ar kūku, vai pašam pietiks kauna atkāpties.
Cielavina, loti liela vina
Tas Basovs kaut kads vietejais Mourinjo?

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:29, pirms 4 gadiem
Ērlingam noteiktii būs hattrick.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:29, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Cielavina, loti liela vina
Tas Basovs kaut kads vietejais Mourinjo?
Jauniešus visās grupās ļoti pieklājīgi trenējis, sākot no u-17. Stipri labāk par šito resni, kas pa tādām pašām kāpnēm uzkāpis.

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:29, pirms 4 gadiem
Esmu pilnīgi un galīgi pārliecināts Hollanam būs 3 goli stabili!!
Redzēsim beidzot meistaru uz laukuma, redzēsim, spēlētāju, kurš mīl to ko dara, un dara to uz 120 procentiem!

Kaut mums reiz piedzimtu tāds talants...!!
Ceru ka LV vismaz izrādīs cienīgu pretestību! Go LATVIA!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:31, pirms 4 gadiem
ir naivi ceret ka Dainels atkapsies! Ko vinsh daris pec nomeshanas, kam vinsh vajadzigs. Vieniga opcija sitiem pahariem,petrovichiem un daineliem ir tikt kada plushcenko iekartota roba. Nu rekur paharu nomet, pec gada vins asistents. Stariks atkapjas, pec gada vinsh padomnieks ipashais un kkads tur lff izsutamais.

Ja daineli nometis, pec 3 meneshiem vinsh bus asistentos. Tapec jau nekas nemainas, lidzigi kaa putins ar megvegejejeju veica rokadi, viss

Tapec ari futbols ir sapuvis!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:32, pirms 4 gadiem
Ja Halands iesit golu, tad lūdzu šo atskaņojiet https://www.youtube.com/watch?v=1Rv...

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:32, pirms 4 gadiem
Shie saucamie izlases specialisti pat virsliga nav vajadzigi

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:33, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: ir naivi ceret ka Dainels atkapsies! Ko vinsh daris pec nomeshanas, kam vinsh vajadzigs. Vieniga opcija sitiem pahariem,petrovichiem un daineliem ir tikt kada plushcenko iekartota roba. Nu rekur paharu nomet, pec gada vins asistents. Stariks atkapjas, pec gada vinsh padomnieks ipashais un kkads tur lff izsutamais.

Ja daineli nometis, pec 3 meneshiem vinsh bus asistentos. Tapec jau nekas nemainas, lidzigi kaa putins ar megvegejejeju veica rokadi, viss

Tapec ari futbols ir sapuvis!
Tāpēc torti vajag. Bet Dainis jau sevi pierādīja kā labu menedžeri, izvelkot fk Jelgava no pagrīdes. Lai iet kaut kur direktorēt, ka tik laukuma lietās nejaucas.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:34, pirms 4 gadiem
Šodien bez Černomordija (diskvalifikācija)... vietā blakus Dubram kas... Tarasovs? Bezprakses Ošs???
Lūk tas mani uztrauc gandrīz vai visvairāk.
Plus tas, ka nav Tobera, savukārt Emsis kā CDM ķēdes suns tāds nedaudz līmenim neatbilstošs liekas...
Pietrūks mums šovakar džeku, kuri censtos fiziski ierādīs vietu pretiniekam, manuprāt.
Zjuzins, iespējams

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:34, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tāpēc torti vajag. Bet Dainis jau sevi pierādīja kā labu menedžeri, izvelkot fk Jelgava no pagrīdes. Lai iet kaut kur direktorēt, ka tik laukuma lietās nejaucas.
Tu pacheko maxima vai cenotaja gala nav kaadas kucinas, saperc taa pavairak un kad akis lupa tad jau apstaties vairs nevares!

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:36, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šodien bez Černomordija (diskvalifikācija)... vietā blakus Dubram kas... Tarasovs? Bezprakses Ošs???
Lūk tas mani uztrauc gandrīz vai visvairāk.
Plus tas, ka nav Tobera, savukārt Emsis kā CDM ķēdes suns tāds nedaudz līmenim neatbilstošs liekas...
Pietrūks mums šovakar džeku, kuri censtos fiziski ierādīs vietu pretiniekam, manuprāt.
Zjuzins, iespējams
Dubra varbut ir limenis up, parejos kociniekus rotee ka gribi, rezuotats no ta nemainisies. Visi kocinieki copy/ paste un misene!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:36, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tīri statistiski, gan jau tā ir. Un paldies par šādu te statistikas griezumu.
Bet...
1) Nāciju līgas izveides faktu neaizmirsīsim
2) faktu, ka Daiņa vadībā Nāciju līgu izgāzām, neaizmirsīsim
3) faktu, ka pēdējos pāris gados esam spēlējuši pret relatīvām pagraba komandām biežāk nekā parasti... arī to neaizmirsīsim

Spēle pret Gibraltāru bija pietiekami laba satura ziņā, problēmām esot ar realizāciju, pret Turciju bija OK un arī pret Melnkalni nebija nemaz tik peļami...
Toties pret Nīderlandi un Vāciju bijām apkaunojoši. Spēlei pret Vāciju vispār nevajadzēja notikt, ja mēs jau sākotnēji grasījāmies tādā režīmā spēlēt. Toreiz likās, ka mēs, nevis Vācija gatavojas finālturnīram 🤦‍♂️ Kauns, nevis Latvijas 100-gades mačs.
Lai aizrit abas pārējās Septembra spēles... tad parunāsim par to, kur virzamies. Ja arī te būs labs saturs... tad jā... bet ja būsim absolūti bezierunu peramie zēni... nu tad skats uz dzīvi nemaz tik jauks nebūs.
Nekas vēl nav izdarīts. Dainim vēl ir ko pierādīt, lai Nāciju līgas vājprāts nedaudz sāktu aizmirsties.
Visam ko Tu raksti piekrītu. Nāciju līgā esam pagrabā. Uzvarēt grupā ar 4 līdzīgām komandām , tas būtu viegls uzdevums normālai vidusmēra komandai, bet mums nē un kopumā nāciju līga tika izgāzta. Pozitīvas vēsmas nāciju līgā pašā spēlē es saskatīju. Pēc Nāciju līgas bija cerība, ka būs arī kaut kas pozitīvs reizē ar sāpīgiem kritumiem. Tā arī pašlaik ir. Pozitīvas vēsmas redzu, pozitīvu spēli kopumā vēl neredzu.

  +4 [+] [-]

, 2021-09-04 10:37, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jauniešus visās grupās ļoti pieklājīgi trenējis, sākot no u-17. Stipri labāk par šito resni, kas pa tādām pašām kāpnēm uzkāpis.
pieklājīgi trenēt tas nozīmē ka nelamājas krieviski treniņos? Jo tikts jau nekur nav

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:39, pirms 4 gadiem
Bet vsp fenomenali, jau cik gadus nav neviens normala limena shpileris! Pedejais lkm rudnevs bija. Sistema ir vaja un bezceriga

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 10:40, pirms 4 gadiem
zinātājs ar olām rakstīja: pieklājīgi trenēt tas nozīmē ka nelamājas krieviski treniņos? Jo tikts jau nekur nav
Ja tiktu, tad teiktu, ka ahujenna trenējis.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:40, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Dubra varbut ir limenis up, parejos kociniekus rotee ka gribi, rezuotats no ta nemainisies. Visi kocinieki copy/ paste un misene!
Varbūt man daudzi nepiekritīs, bet Latvijas centra aizsargu rangs man personīgi (ja visi ir labā formā):
1./2. Dubra un Černomordijs (nenostādot nevienu pirmajā vietā)
3. Jagodinskis (neizsaukts)
Un tad seko pārējie

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:52, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Varbūt man daudzi nepiekritīs, bet Latvijas centra aizsargu rangs man personīgi (ja visi ir labā formā):
1./2. Dubra un Černomordijs (nenostādot nevienu pirmajā vietā)
3. Jagodinskis (neizsaukts)
Un tad seko pārējie
Tas mellais mords parak biezhi meslus savara vienkarsas situacijas!
Dubra tomer kaut nedaudz mieru un stabilitati pie saviem vartiem rada

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 10:55, pirms 4 gadiem
Rin rakstīja: Šitais kadrs vismaz vienu golu ieliks, tas nu ir skaidrs
Ja noturēsim, ka neiesit 3 - spēli varēs vērtēt ar + zīmi!

     [+] [-]

, 2021-09-04 10:56, pirms 4 gadiem
Vsp es uzskatu ka komandu sportos un vatletika sistema ir pari visam, tapec 10 gadigos puikas ir jadzena profiem, manis pec lai dzen ieksha tiki taka, visnaz neizskatisies pec tupiem kociniekiem! Par futbolistu un hokejistu nepiedzimst, vajag sistemu un taa. Piemeram cehiem ir veselijs skepos un tur vislaik ir medalas, leishiem alekna gaina meteejus, mums tas pats skerbakiks nebutu svaros mes ari raudatu ka musu mikstie neko vairak par aluskausu nespej pacelt BET vinsh nemas daras un zin kas jadara lai butu rezultats un tapec laiku pa laikam ari ir medalas!

Futene nav sistemas, ir tupi keercoshi krieveli un bars kas skrien pakal bumbai.

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:02, pirms 4 gadiem
Pat pie musu resursa un 10 ljamiem gada, vajadzetu spet vismaz paris normalus shpilerus piecgade izaudzi at, ar to pietiktu lai izlase nebutu kauns un negods!

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:05, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Pat pie musu resursa un 10 ljamiem gada, vajadzetu spet vismaz paris normalus shpilerus piecgade izaudzi at, ar to pietiktu lai izlase nebutu kauns un negods!
Dzīvojot treknumā jau Everestu nesasniegsi!
10 miljonus atmet, tad var dīvānā sēdēt un pirdēt
Igauņi, lietuvieši jau tas pats- rezultātu nav, spēlētāju nav ,stadionu nav

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Dzīvojot treknumā jau Everestu nesasniegsi!
10 miljonus atmet, tad var dīvānā sēdēt un pirdēt
Igauņi, lietuvieši jau tas pats- rezultātu nav, spēlētāju nav ,stadionu nav
Kauna traips futbola karte!
Jasak ar infru, bet nu krieveliem labak uz pomojku var cept augsha
Mode,tendences un taa. Vsp tas butu amizanti redzet kkada olaine vai dpili var

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 11:09, pirms 4 gadiem
Par Norvēģijas izlasi!

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:10, pirms 4 gadiem
"Norvēģijai ir 13 spēlētāji no Eiropas "Top5" līgām, kas ir par 13 vairāk nekā Latvijai."
Tas izsaka daudz!!!
Kurš ielika spēles sākumu 19:00, reizē ar volejbolu, viens būs jāskatās ierakstā

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:11, pirms 4 gadiem
Vajadzīgi treneri, entuziasti kam rīkle sausa un ledusskapī beigta pele- aburta vārdiem runājot
Vai arī otrs variants, ka ir kādi nepiepildīti sapņi tiem futbola speciālistiem, tad viņi iedod to spēlētājiem!

Piemēram BMX 2 zelti neradās tāpēc, ka viss ir baigi kruti, bet taisni otrādi!

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:11, pirms 4 gadiem
Ārā lietus un vēss. Un daugavā nav jumta virs tribīnes. Kāds ies klātienē skatīties?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:11, pirms 4 gadiem
Džigājevs nav solījis emigrēt, ja NO uzvar?

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 11:13, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par Norvēģijas izlasi!
Fanosi par Red Imps conferences līgā?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:14, pirms 4 gadiem
10 gadu laika caur siii izgajushi 100 ljami. Pavisam nopietns jautajums - kadi stadioni un halles iir uzbuvetas??

Vini man liekas 90% noraksta uz biedru algam, mistiskiem fiktiviem seminariem un plezira braucieniem uz kataram.

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:15, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Fanosi par Red Imps conferences līgā?
Noteikti varenajiem pastniekiem un muitniekiem turpinashu sekot lidzi! Varetu nakamgad cl pret psg uzkapat

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:16, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: 10 gadu laika caur siii izgajushi 100 ljami. Pavisam nopietns jautajums - kadi stadioni un halles iir uzbuvetas??

Vini man liekas 90% noraksta uz biedru algam, mistiskiem fiktiviem seminariem un plezira braucieniem uz kataram.
Vienu Arēnu Rīgu jau varēja uzcelt ar visiem atkatiem

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:17, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vajadzīgi treneri, entuziasti kam rīkle sausa un ledusskapī beigta pele- aburta vārdiem runājot
Vai arī otrs variants, ka ir kādi nepiepildīti sapņi tiem futbola speciālistiem, tad viņi iedod to spēlētājiem!

Piemēram BMX 2 zelti neradās tāpēc, ka viss ir baigi kruti, bet taisni otrādi!
Naudas tiem pluschenko jefiniem ir tikai skiet pat vini pashi nesaprot kur ta paliek! Nopietni kaa var 10 ljamus notriekt ja pat skonkika krievu riga no aliexpress dabu sutit benkus un skruvet apakalas pashi

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 11:18, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vienu Arēnu Rīgu jau varēja uzcelt ar visiem atkatiem
Man skiet letak butu no zimbabves ievest darbaspeku un materialu, sanaktu 3 arenas

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:19, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Naudas tiem pluschenko jefiniem ir tikai skiet pat vini pashi nesaprot kur ta paliek! Nopietni kaa var 10 ljamus notriekt ja pat skonkika krievu riga no aliexpress dabu sutit benkus un skruvet apakalas pashi
Prasīgas sievietes tiem LFF darboņiem, tad tur arī paliek

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:19, pirms 4 gadiem
Ko kk vispar dara? Kad gorkshu vajadzeja gazt tad keerca kaa spragstosha cuuka! Plushcenko so nav iefirejis lff kresla?

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:21, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Man skiet letak butu no zimbabves ievest darbaspeku un materialu, sanaktu 3 arenas
Tos pašus kas Zimbabves stadionu cēla un atjaunoja, bet varbūt arī vācieši tur visu taisīja!
Vot kāpēc LFF nevar ar citiem komunicēt?

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:22, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Fanosi par Red Imps conferences līgā?
Jā! Lai muitniekiem un pastniekiem tiek kauss!

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:23, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tos pašus kas Zimbabves stadionu cēla un atjaunoja, bet varbūt arī vācieši tur visu taisīja!
Vot kāpēc LFF nevar ar citiem komunicēt?
Vsp jau stulbs jautajums. Ar frici nevares taa pa vienkarsho sarunat atkatus,fiktivas iepirkumu tames utt. Seit tas visa iet kaa sveices pulkstens,kartelis uz katra stura.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:23, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Ko kk vispar dara? Kad gorkshu vajadzeja gazt tad keerca kaa spragstosha cuuka! Plushcenko so nav iefirejis lff kresla?
KK esot kļuvis par tiesnesi un tiesā u-10 spēles

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:25, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Vsp es uzskatu ka komandu sportos un vatletika sistema ir pari visam, tapec 10 gadigos puikas ir jadzena profiem, manis pec lai dzen ieksha tiki taka, visnaz neizskatisies pec tupiem kociniekiem! Par futbolistu un hokejistu nepiedzimst, vajag sistemu un taa. Piemeram cehiem ir veselijs skepos un tur vislaik ir medalas, leishiem alekna gaina meteejus, mums tas pats skerbakiks nebutu svaros mes ari raudatu ka musu mikstie neko vairak par aluskausu nespej pacelt BET vinsh nemas daras un zin kas jadara lai butu rezultats un tapec laiku pa laikam ari ir medalas!

Futene nav sistemas, ir tupi keercoshi krieveli un bars kas skrien pakal bumbai.
Bērnu futbolam jāsastāv no lietām, kas iedzen prieku ar to nodarboties arī mājās aizejot, kas veicinās tehniku:
1) t.s. kvadrāta aktivitātes - uz 10x10 / 15×15 metru laukuma:
a) saspēles kopīgi visiem
b) saspēles komandās (1 komandai bumba, otrai jācenšas to atņemt)
c) sunīši (kad viens cenšas bumbu atņemt, pārējie neatdot)
2) spēle uz ceturtdaļlaukuma (bērniem zem 7g uz vēl mazāka)... t.i. mērogā pret lielo laukumu
3) ziemas periodā visvairāk (bet ne tikai) futzāls
4) tehniskie elementi (konusi u.c.) uz zāles jau tikai vecumā no vismaz 7g un NE KĀ PRIORITĀTI pret jautrību uzturošajām aktivitātēm uz kvadrāta
5) padsmitgadniekiem 2 pret 2 vai 2 pret 1 izgājieni uz vārtiem

Kad bērnu uz pusaudžu vecumā ir sacensības, uzsvaram jābūt uz improvizācijas brīvību, nevis taktiku un REZULTĀTU. Šis ir fundamentāli!!! Nu nedrīkst uz 11 gadnieku bļaut, ka neiedeva piespēli atpakaļ, bet muģījās, zaudējot bumbu. To māci 15/16-gadniekam ātrākais!!!

Vēl ir daudz nianšu, bet...
Tā kādreiz trenējos es. Tā trenējas britu salās.
Un tie (par neļaušanu improvizēt spēlēs) ir novērojumi no tā, kā ir greizi trenēts mans dēls te Latvijā.

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:25, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: KK esot kļuvis par tiesnesi un tiesā u-10 spēles
Nopietni?
Nu lielakiem puikam vinsh lidzi neizskraiditu

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:29, pirms 4 gadiem
Vajag no barsas parvilinat paris trenerus lai jaunos gaina. Uzsvars - jadzen ieksha tiki taka, tad vismaz 20 gados nebaidisies no bumbas un nebus tups kocinieks kas no 10m sauj pa putniem (cau grebi)

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:30, pirms 4 gadiem
Kk hitrs zeks,aizkapasies lidz pieaugusho futenei un tad zimes ljevos penaltijus pats kramedams uz overiem

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:31, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nopietni?
Nu lielakiem puikam vinsh lidzi neizskraiditu
Varbūt cer izaugt līdz virslīgai tad varēs bliezt atkal toto

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:32, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bērnu futbolam jāsastāv no lietām, kas iedzen prieku ar to nodarboties arī mājās aizejot, kas veicinās tehniku:
1) t.s. kvadrāta aktivitātes - uz 10x10 / 15×15 metru laukuma:
a) saspēles kopīgi visiem
b) saspēles komandās (1 komandai bumba, otrai jācenšas to atņemt)
c) sunīši (kad viens cenšas bumbu atņemt, pārējie neatdot)
2) spēle uz ceturtdaļlaukuma (bērniem zem 7g uz vēl mazāka)... t.i. mērogā pret lielo laukumu
3) ziemas periodā visvairāk (bet ne tikai) futzāls
4) tehniskie elementi (konusi u.c.) uz zāles jau tikai vecumā no vismaz 7g un NE KĀ PRIORITĀTI pret jautrību uzturošajām aktivitātēm uz kvadrāta
5) padsmitgadniekiem 2 pret 2 vai 2 pret 1 izgājieni uz vārtiem

Kad bērnu uz pusaudžu vecumā ir sacensības, uzsvaram jābūt uz improvizācijas brīvību, nevis taktiku un REZULTĀTU. Šis ir fundamentāli!!! Nu nedrīkst uz 11 gadnieku bļaut, ka neiedeva piespēli atpakaļ, bet muģījās, zaudējot bumbu. To māci 15/16-gadniekam ātrākais!!!

Vēl ir daudz nianšu, bet...
Tā kādreiz trenējos es. Tā trenējas britu salās.
Un tie (par neļaušanu improvizēt spēlēs) ir novērojumi no tā, kā ir greizi trenēts mans dēls te Latvijā.
Mesi šo laikam izlaida
Futbols taču ir vienkārša spēle!
Neproti apspēlēt, iedot precīzu piespēli, tad paliek uzbrucējs, aizsargs!
Neproti iesist golu, tad ir opcija aizsargs, ja neproti aizsargāt ar kājām, tad aizsargā ar rokām, ja esi garš

Vismaz es tā atceros no saviem gadiem un divi no manas grupas kļuva par profiem

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:35, pirms 4 gadiem
Virsliga spele?

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:37, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Virsliga spele?
Viens spēlēja Polijā, viens Virslīgā, bet tagad abi spēlē Virslīgā
Es tās sejas knapi atceros un kontaktus neuzturu
Diezgan vienkārši treniņi bija, ne kā te Damarcus sauc

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Viens spēlēja Polijā, viens Virslīgā, bet tagad abi spēlē Virslīgā
Es tās sejas knapi atceros un kontaktus neuzturu
Cik ta siem maksa

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 11:40, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Mesi šo laikam izlaida
Futbols taču ir vienkārša spēle!
Neproti apspēlēt, iedot precīzu piespēli, tad paliek uzbrucējs, aizsargs!
Neproti iesist golu, tad ir opcija aizsargs, ja neproti aizsargāt ar kājām, tad aizsargā ar rokām, ja esi garš

Vismaz es tā atceros no saviem gadiem un divi no manas grupas kļuva par profiem
Bet tieši tā, ka bērnu futbolā nevajag neko sarežģīt. Tādēļ bērnus līdz saviem 15/16 nav obligāti jātrenē futbola profam. Galīgi ne. Beeet (!)... treniņiem jānotiek pēc noteiktas doktrīnas, ko dažādiem vecumiem var un vajag un ko, savukārt, galīgi nevajadzētu.
Esmu atskatījies te Latvijā arī ka 4-gadnieku mēģina uz konusiem dzīt. Nu... viņam drīz būs riebums. Jo viņam 4/5 gados negribas konusus. Viņam gribas ar pārējiem džekiem spārdit to pūsli un kopā smieties kā aizkautam.

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:41, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Cik ta siem maksa
Domā aploksnēs?

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Domā aploksnēs?
Gan gan

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:44, pirms 4 gadiem
https://sportacentrs.com/futbols/vi...

Re tev informācija! Viens no manas grupas bija arī Riga

     [+] [-]

, 2021-09-04 11:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: https://sportacentrs.com/futbols/vi...

Re tev informācija! Viens no manas grupas bija arī Riga
Bet vinus beigas neizpurinaja? Taa ari viss noklusa.
Kipa pateica jaa maksa aploksnes un viss?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 12:12, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Šoreiz pilnīgi precīzi.
Kas tur precīzs? Kā no Haaland var izlobīt Holanns?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 13:19, pirms 4 gadiem
TV programmā mēs šodien viesos spēlēsim pret Melnkalni

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 13:32, pirms 4 gadiem
petravicus rakstīja: TV programmā mēs šodien viesos spēlēsim pret Melnkalni
Taisnība. Vakar programmā arī lasīju, ka mūsu šodienas pretinieks Melnkalne.

     [+] [-]

, 2021-09-04 14:07, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Jauniešus visās grupās ļoti pieklājīgi trenējis, sākot no u-17. Stipri labāk par šito resni, kas pa tādām pašām kāpnēm uzkāpis.
Vismaz tagad izlase mazliet latviskaka ir

     [+] [-]

, 2021-09-04 14:14, pirms 4 gadiem
Dainis šovakar priecīgi smaidīs
Latvijas uzvaru laukumā gaidīs
Jānis Ikaunieks vārtus sitīs
Norvēgi viens pēc otra kritīs!

Jānis kad iesitīs pirmos vārtus
Redzēsim Dainim vaigus mēs sārtus
Drīz tad vińš uldriki laukumā laidīs
Kurš nevarēs trāpīt pa bumbu un smaidīs.

Pilnībā uzveikts tiks norvēgu trollis
Gutkovskim kad piespēli izdarīs Krollis
Hollans tiks uzveikts Dainim par prieku,
Tikai lai neieliek biksēs ko lieku !!!💩

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 14:25, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: 17. Stipri labāk par šito resni, kas pa tādām pašām kāpnēm uzkāpis.
Par RESNI ja sauksi tu Dainīti mūsu
Mēs tevi sauksim par " smirdīgo kūsu"
Dainis ir slaids, vinš kontrolē svaru
Devīze- "runāju maz, bet daru !!!"

  +4 [+] [-]

, 2021-09-04 14:42, pirms 4 gadiem
Jaunībā Dainis bij futbola stārs
Nekad vińu neintresēja- kur bārs?!
Skriešana -izcila, tehnika -laba,
Ar talantu apveltījusi daba!

Tomēr mēs pamanām Łašenko pirkstu
Ka Dainis sajuta trenera dzirksti!
Pieveiks Maurinjo vinš, pārspēs vinš Klopu,
Līderēs pasaules treneru topu !

Nostiprinājis top-trenera tēlu
Uldriki bīdīs kā savējo dēlu
Karašauskam jau spēlēt par vēlu
Izlasei vińš ir par tizlu un jēlu!

Atklās vinš Latvijä talantu simtus
Dažus pat no kazakēviču dzimtas
Zjuzinus, emšus, cigańikus, krołłus,
Apspēlēsim mēs norvēgu trollus!

A.Beizīters , /fragmenti no varoneposa "Oda Dainim"/

     [+] [-]

, 2021-09-04 14:45, pirms 4 gadiem
TV6
Pasaules kausa 2022 kvalifikācijas spēle futbolā. Melnkalne – Latvija
18:50 - 21:00
Sestdiena 04.09.2021

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 14:51, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kas tur precīzs? Kā no Haaland var izlobīt Holanns?
Kā no Jordan Džordans, te var tupīt bezgalīgi.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:00, pirms 4 gadiem
Ortenzijs rakstīja: TV6
Pasaules kausa 2022 kvalifikācijas spēle futbolā. Melnkalne – Latvija
18:50 - 21:00
Sestdiena 04.09.2021
Černogorci vienkārši apmainījās ar norgēm

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:04, pirms 4 gadiem
Iedzers kapij kamer fonaa kolhozs grab, komanda vaaja un bezceriga,pagaidam halavas ka nav 3-0

Tas radils no kurienes izrakts? Visu laiku vajakais metiens kolhoza,kad vish uzmet pa kasti tad var paspet nozhavaties,apgriezties ap savu asi un tad nokert ripu lavenee.

Prognozeju kaa jau parasti pedejo vietu Kolhoza tablica

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:05, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Iedzers kapij kamer fonaa kolhozs grab, komanda vaaja un bezceriga,pagaidam halavas ka nav 3-0

Tas radils no kurienes izrakts? Visu laiku vajakais metiens kolhoza,kad vish uzmet pa kasti tad var paspet nozhavaties,apgriezties ap savu asi un tad nokert ripu lavenee.

Prognozeju kaa jau parasti pedejo vietu Kolhoza tablica
Kopējā vai Rietumos?

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:06, pirms 4 gadiem
Sveiks, un kas Tevi pārsteidz, tur nav minēta ne Ciska, ne horvāti, būtu labāk nodevies dzejai. Vispār, kad Riga Monreālā spēlā ar leišiem un Kanādu. ir ifo ?

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:08, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kopējā vai Rietumos?
Rietumos stroga,par kamchatkas zeeniem nekad neko nevar zinat,tur komandas meedz izformet sezonas laika.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:09, pirms 4 gadiem
Kalvishen kungam labas riimes!
Ipashi patika par karu un dainela dzivsvaru

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:11, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Kalvishen kungam labas riimes!
Ipashi patika par karu un dainela dzivsvaru
Es vispār pirms kādiem gadiem vienā terasītē sēdēju blakus Daiņa galdiņam un savām acīm redzēju, kādas kūku porcijas viņš rija. Citiem gan jau stāsta, ka tāda vielmaiņa un lieli kauli. Bet nu labi- lai rij, ko grib, ka tik pi@ prom no izlases.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:12, pirms 4 gadiem
Jurka vairs neatmet celmam babkas par kolhoza tiesraidem? Tad jau shogad te vsp tik knapi atgremos kartejo zaagi. Bet nu galvenais nehalturet, citadi kur Ekspertiem izpausties

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:12, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es vispār pirms kādiem gadiem vienā terasītē sēdēju blakus Daiņa galdiņam un savām acīm redzēju, kādas kūku porcijas viņš rija. Citiem gan jau stāsta, ka tāda vielmaiņa un lieli kauli. Bet nu labi- lai rij, ko grib, ka tik pi@ prom no izlases.
Tad redz kapec taa cielavina, liela vina

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:13, pirms 4 gadiem
Nez, vai Jovetičs ir klāt, kā nekā 2. spēle sajā ciklā jau atkal Rīgā

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:13, pirms 4 gadiem
Pirms vairāk kā 20 gadiem abas komandas izteicās šādi tajā pašā stadionā pēc mača https://www.youtube.com/watch?v=8xr...

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:15, pirms 4 gadiem
Vsp es biji normala shoka kad uzzinaju ka dainelim tikai 40 gadi! Pirms gadiem 10 kad shis ar jelgavu stureja pa virsligu man jau likas ka sham visi 45. Kads vinsh 20 gados izskatijas, lkm kaa videjs gruzins uz visiem 30

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:16, pirms 4 gadiem
Riherta vienaudzis

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:17, pirms 4 gadiem
lattrance rakstīja: Pirms vairāk kā 20 gadiem abas komandas izteicās šādi tajā pašā stadionā pēc mača https://www.youtube.com/watch?v=8xr0Ju_DH8c
Nu vai zini, uzsledzu un uzreiz petrovicha vieplis ekrana! Skiet vinam muzha ligums ar lff

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:18, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Riherta vienaudzis
Shis ari pie mettas siles grozoties pamatigi norijies!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:19, pirms 4 gadiem
Gribetu redzet kk viepli, ja jau tiesnesis,varbut spekvaidzini nedaudz saravusies un pec skata nedaudz veseligaks kluvis!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:20, pirms 4 gadiem
20 gadi pagajushi bet tie pashi pretigie mordi pie rulliem un tas pats nozelojamais stadions! Tada kaa celoshana laika uz rinki

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:24, pirms 4 gadiem
11 30 un 13 20 Monreālas laiks 3x3, vēsta FIBA, spēlē pret GIB 1.X bija VAR, stadions atjaunots, paplašināts TIKAI bez jumta

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:26, pirms 4 gadiem
Plushcenko jumtinu savaca sev!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:31, pirms 4 gadiem
Ciska

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:32, pirms 4 gadiem
Briest geere!!!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:32, pirms 4 gadiem
Dinamo savā stilā - iznieko vairākumu, uzreiz tiek pie stulba noraidījuma un ielaiž

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:33, pirms 4 gadiem
Kad nba saksies

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:33, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Dinamo savā stilā - iznieko vairākumu, uzreiz tiek pie stulba noraidījuma un ielaiž
Nu ko tu gribi no ligas luzeriem!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:35, pirms 4 gadiem
Bet Celmiņš malacis- netaisa vairs tai drazai teksta tiešraides.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:35, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Kad nba saksies
19. oktobrī, šķiet.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:37, pirms 4 gadiem
Darzs vairakumos joprojam kko var! Dzelisedzevs

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:38, pirms 4 gadiem
Pagaidam Analitikiem kombo likme svilst!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:38, pirms 4 gadiem

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:38, pirms 4 gadiem
Jau 2 - 1

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:39, pirms 4 gadiem
Tiesham mednieks
Man patik tie 3 keponi kas ar shallem tur tresi

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 15:42, pirms 4 gadiem
Varbūt būs ierastā dramaturģija- prieka brītiņš dinamiešiem, pēc tam kartīgs pēriens.

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 15:42, pirms 4 gadiem
Tagad tik jāgaida 3. perioda beigas, kad atkal izlaidīs pārsvaru

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:46, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Holanns🙆‍♂️🤦‍♂️ 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ kārtējā sportacentrs žurnaļugu uzvārda rakstīšanas paraugstunda.
Pāķiem nekad nekas nav labi
https://lv.wikipedia.org/wiki/%C4%9...

[ˈhôːlɑn]

https://forvo.com/word/erling_braut...

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:47, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Tagad tik jāgaida 3. perioda beigas, kad atkal izlaidīs pārsvaru
Bet kombo likme pamatigi svilst Analitikiem!

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:48, pirms 4 gadiem
Iedomajieties kadiem arbuziem paduses pernaks staigas,ja Pelava notures uzvaru

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:49, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Bet kombo likme pamatigi svilst Analitikiem!
Kas tieši ietilpa kombo? Bet nu protams, ka savu reizi nosvilst.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:49, pirms 4 gadiem
Radilam viss notiek paleninajuma, pat aizsargi nesaprot kaa pret tik lenu spelet

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:49, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Iedomajieties kadiem arbuziem paduses pernaks staigas,ja Pelava notures uzvaru
Aizgūtnēm rakstīs, ka Gagārins jau rokā un heiteri krūmos

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:50, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kas tieši ietilpa kombo? Bet nu protams, ka savu reizi nosvilst.
Cska -1,5

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:50, pirms 4 gadiem
Es te lasu vienu tipu, kaut kāds Aldis Br. Baigi funi atgādina- tāds pasauss un padumjš.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:50, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es te lasu vienu tipu, kaut kāds Aldis Br. Baigi funi atgādina- tāds pasauss un padumjš.
Tas ir funs!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:51, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Tas ir funs!
Pats atzinās vai izsecināji?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:51, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es te lasu vienu tipu, kaut kāds Aldis Br. Baigi funi atgādina- tāds pasauss un padumjš.
Ir ir, kaa skola atsakas taa paradijusies ari izverstie palagi!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:51, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pats atzinās vai izsecināji?
Kurš vēl tādus palagus raksta?

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:52, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pats atzinās vai izsecināji?
Atkodam jau otraja diena, pats jau te mulki dzina vienu laiku, tagad jau vairs netelo, sava stila huynu dzen

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:54, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pats atzinās vai izsecināji?
Kkādā rakstā par Dinamo jau atzinās, kad šim paprasīja

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:58, pirms 4 gadiem
izraktenis rakstīja: Kkādā rakstā par Dinamo jau atzinās, kad šim paprasīja
Kaut kad senāk Arhīvu vēl tiku pamanījis. Centās jokot savā stilā, tikai nesanāca vārdus sasaistīt teikumos.

     [+] [-]

, 2021-09-04 15:59, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kaut kad senāk Arhīvu vēl tiku pamanījis. Centās jokot savā stilā, tikai nesanāca vārdus sasaistīt teikumos.
Vot es tiesi domaju kur ta shis. Neatceries niku??
Es vinu neesmu manijis

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 15:59, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es te lasu vienu tipu, kaut kāds Aldis Br. Baigi funi atgādina- tāds pasauss un padumjš.
Pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:00, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Vot es tiesi domaju kur ta shis. Neatceries niku??
Es vinu neesmu manijis
Vot nē. Sen tas bija.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:01, pirms 4 gadiem
Aldis Br rakstīja: Pilnībā piekrītu
Trolli, tev pavisam nav kauna? Tevi kā SC necienīgu lietotāju izmet pa durvīm, bet tu lien pa logu atpakaļ!

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:02, pirms 4 gadiem
specha rakstīja: Sveiks, un kas Tevi pārsteidz, tur nav minēta ne Ciska, ne horvāti, būtu labāk nodevies dzejai. Vispār, kad Riga Monreālā spēlā ar leišiem un Kanādu. ir ifo ?
Monreālā 3x3 Riga - Vinipega18.30. Riga - Raudondvaris 20.20.

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:02, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Trolli, tev pavisam nav kauna? Tevi kā SC necienīgu lietotāju izmet pa durvīm, bet tu lien pa logu atpakaļ!
Tev pilnīga taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:02, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Vot nē. Sen tas bija.
Hendža viņu atšifrēja, vismaz viens no viņa nikiem bija jānis vaivods

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:03, pirms 4 gadiem
Černomordijs... nu gan uzvārds

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:03, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Hendža viņu atšifrēja, vismaz viens no viņa nikiem bija jānis vaivods
Tas jau sen, nav izpederets?

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:04, pirms 4 gadiem
Esmu dikti izbrīnīts. Kopš Riga fc izgāšanās Gibraltārā jau vairāk kā nedēļa. Ziņas par Riherāna atlaišanu nav. Kas notiek?

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:04, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Tas jau sen, nav izpederets?
Hendžam jājautā, viņš labāk prot atšifrēt un noteikti ir lietas kursā

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:05, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Hendža viņu atšifrēja, vismaz viens no viņa nikiem bija jānis vaivods
Varētu būt, jā. Bet nu viņš tāpat tāds pārāk pelēks tēls, lai izraisītu lielu interesi.

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:09, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Esmu dikti izbrīnīts. Kopš Riga fc izgāšanās Gibraltārā jau vairāk kā nedēļa. Ziņas par Riherāna atlaišanu nav. Kas notiek?
Lkm sapratusi nav ko akstities. Jevrokubkas nograbeja, toto dirzliga pirmo vietu nepanemt, lai riharaana mokas lidz galam. Top3 droshi

  -2 [+] [-]

, 2021-09-04 16:09, pirms 4 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varētu būt, jā. Bet nu viņš tāpat tāds pārāk pelēks tēls, lai izraisītu lielu interesi.
Bezgala truls!

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:13, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Lkm sapratusi nav ko akstities. Jevrokubkas nograbeja, toto dirzliga pirmo vietu nepanemt, lai riharaana mokas lidz galam. Top3 droshi
Tur jau tā lieta, ka top-3 un eirokausi jau nodrošināti un čempioni nebūs. Šādā brīdī kāreiz jau būtu jāsāk likt jauni pamati jaunai sezonai, vēlams ar jaunu treneri, kurš bez stresa varētu ieskrieties. Ar riherānu jau apdedzinājās, ko tiešām ar vienu sāpīgu reizi nepietiek?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:13, pirms 4 gadiem
18.30. un 20.20. kuriem interesē 3x3 Masters turnīrs Monreālā.
https://www.youtube.com/watch?v=x3P...

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:14, pirms 4 gadiem
Kāda jēga kādus pusprofus skatīties?
Es Dinamo 2 gadus neesmu ieslēdzis(ok uz vienu momentu ieslēdzu), tad vēl kādus pusprofus

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka top-3 un eirokausi jau nodrošināti un čempioni nebūs. Šādā brīdī kāreiz jau būtu jāsāk likt jauni pamati jaunai sezonai, vēlams ar jaunu treneri, kurš bez stresa varētu ieskrieties. Ar riherānu jau apdedzinājās, ko tiešām ar vienu sāpīgu reizi nepietiek?
Nu man jau skiet ka riharans ne bez iemesla turejas metta pys muzhu,tagad lidz pensijai krievu riga. Acimredzot izdevigs lai biditu lietas

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:16, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu man jau skiet ka riharans ne bez iemesla turejas metta pys muzhu,tagad lidz pensijai krievu riga. Acimredzot izdevigs lai biditu lietas
Vēl viens variants - viņam dota pēdējā iespēja, proti, jāvinnē čempis

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:16, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Nu man jau skiet ka riharans ne bez iemesla turejas metta pys muzhu,tagad lidz pensijai krievu riga. Acimredzot izdevigs lai biditu lietas
Riherts pats ir Metta līdzīpašnieks, ja gribēs, atnāks jebkurā laikā atpakaļ.

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:32, pirms 4 gadiem
Oo 2-2
Riherts ir tiesham savads frukts,kaa krievu riga vinu izdomaja panemt, vel neviens nesaprot!

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:34, pirms 4 gadiem
Kur metta rauj naudu? Neko nepardod,eirokausu nauda nav.

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:35, pirms 4 gadiem
Gruzt naudu metta ir kaa grust fenjkas aparata!

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:35, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Oo 2-2
Riherts ir tiesham savads frukts,kaa krievu riga vinu izdomaja panemt, vel neviens nesaprot!
Abos mazākumos ielaida, tagad vēlviens mazākums

visticamāk ielaidīs arī trešos un rezultāts kā aizvakar

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:36, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Kur metta rauj naudu? Neko nepardod,eirokausu nauda nav.
paši izprintē

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:39, pirms 4 gadiem
UEFA, FIFA vai pati LFF jau dod naudu klubiem, kas deleģē spēlētājus izlasēm! U-21, u-19 jau arī un metieši ir vesels bars!

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:43, pirms 4 gadiem
Ģinamo ielaiž vairākumā 2 min pirms spēles beigām AHAHAHAHAHAHAH

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:43, pirms 4 gadiem
Pelava

     [+] [-]

, 2021-09-04 16:45, pirms 4 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-09-04 16:45, pirms 4 gadiem
Moskovijā viss pēc scenārija, ir ieiets spēļu ritmā 2:3, apskaužama stabilitāte

  -1 [+] [-]

, 2021-09-04 17:27, pirms 4 gadiem
Hallands izpisis LV izlasi tas ir skaidrs!

     [+] [-]

, 2021-09-04 17:33, pirms 4 gadiem
JA TU ESI SPORTA FANS,TAD PIEVIENOJIES PAŠAI LABĀKAJAI SPORTA DISKUSIJU, WHATSAPP GRUPAI!

https://chat.whatsapp.com/LquAowJAh...

     [+] [-]

, 2021-09-04 17:42, pirms 4 gadiem
2:4, zaudējums LV būs. Piekrītu, ka mums ir uzlabojusies futbola spēle izlasē, kā tāda, bet vidusmēra neviena talanta lielajās līgās, kā nav tā nav. Kamēr nebūs mums kāda izteikta līdera ap kuru varētu veidot komandu nebūs nekā liela mums.

Dainis kā treneris no esošā resursa manuprāt izspiež maksimumu. Nu esam godīgi nu nav mums nekādu lielo talantu, bet tas ir dīvaini salīdzinot cik daudz tiek ieguldīts futbola infrastruktūras uzlabošanai.

     [+] [-]

, 2021-09-04 17:55, pirms 4 gadiem
Es volīti skatīšos, tur vismaz ir cerības uz pozitīvu vakara turpinājumu, futbola zāģi atkārtojumā

     [+] [-]

, 2021-09-04 18:04, pirms 4 gadiem
vai būs kāds sport stream pieejams lai onlainā skatītos ? (neskaitot tv6)

  +2 [+] [-]

, 2021-09-04 18:06, pirms 4 gadiem
Kenwoods rakstīja: vai būs kāds sport stream pieejams lai onlainā skatītos ? (neskaitot tv6)
Ja nu kas, volejbolam šeit: https://ltv.lsm.lv/lv/tiesraide/ltv... futbolam neesmu meklējis.

     [+] [-]

, 2021-09-04 18:35, pirms 4 gadiem
#Dainels_Var rakstīja: Gruzt naudu metta ir kaa grust fenjkas aparata!
Aparātam vismaz ir jēga pasekot līdzi

     [+] [-]

, 2021-09-04 18:48, pirms 4 gadiem
Kenwoods rakstīja: vai būs kāds sport stream pieejams lai onlainā skatītos ? (neskaitot tv6)
Латвия
te vajadzētu būt