Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Koliņko par Pahara lomu Latvijas izlases progresā, par H sektora faniem...

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Koliņko par Pahara lomu Latvijas izlases progresā, par H sektora faniem...
Aleksandrs Koliņko glābj no vārtu zaudējuma
Foto: Romāns Kokšarovs (f64)

Pēc Latvijas izlases pārbaudes spēles ar Armēniju (2:0) Sportacentrs.com aprunājās ar, iespējams, labāko mača spēlētāju - 39 gadus veco vārtsargu Aleksandru Koliņko. Viņš pozitīvi izteicās par izlases sniegumu, bet ne tik labus vārdus veltīja mūsu izlases līdzjutējiem...

Kā kopumā vērtē spēli?
Laba spēle, labs rezultāts. Bija kļūdas, taču labojāmies.

Tu pat vēl šobrīd, šķiet, esi nedaudz aizelsies, jo daudz darba bija...
Jā, bija daudz darba, turklāt man pirms divām dienām bija spēle [klubā - aut.] - viens otram "uzgūlās" virsū. Nedaudz saguru [joprojām runā aizelsies - aut.].

Jau paguvu nedaudz palasīt interneta komentārus, un cilvēki raksta, ka tu spēlē kā savos labākajos gados - pirms 10 gadiem, kad spēlējām "Euro2004" finālturnīrā.
Varbūt cilvēki mani ilgi nav redzējuši, un es visu laiku tā spēlēju [smejas]?

Bet piekrīti, ka dažās epizodēs arī veiksme palīdzēja?
Kur nu bez veiksmes... Veiksme ir futbola pamata sastāvdaļa. Bez veiksmes nekur. Veiksme plus meistarība - lūk, arī rezultāts.

Skaidrs, ka treneris arī analizēs spēli, bet vai tu pats arī jau paguvi aizrādīt un varbūt rīt papildus aizrādīsi saviem aizsargiem par šai mačā pieļautajām kļūdām?
Protams, kaut ko pateikšu priekšā. Jau līdz šim teicu priekšā, arī pirms spēles, bet acīmredzot no pirmās reizes nesaprata mani.

Cik vispār esi gatavs vēl palīdzēt izlasei, tai skaitā pēc Andra [Vaņina] atgriešanās izlasē?
Protams. Tieši tāpēc jau arī treneris mani paņēma, lai es radītu konkurenci.

Vienkārši nereti ir situācijas, kad futbolisti savas karjeras beigu fāzē noslēdz karjeru izlasē un turpina spēlēt tikai klubā, lai nopelnītu naudu. Tu turpini rauties abās frontēs...
Man ir tāda situācija klubā ["Baltika" - aut.], ka treneris mūs rotē, tādējādi mana karjera īpaši necieš no tā, ka dodos palīgā izlasei. Treneris kombinē tā, lai droši varētu doties palīgā izlasei - kad esmu prom, spēlē otrs vārtsargs [Krievijas Nacionālajā līgā mēdz nebūt pauzes, kad notiek izlašu oficiālās spēles - aut.].

Varu apgalvot, ka tu labprāt klubā spēlētu vairāk, ja vien būtu tāda iespēja?
Protams, gribētu. Taču trenerim ir tāda politika, un esmu jau pieradis - jau gadus trīs tā notiek. Sākumā, protams, bija nepierasti. Taču šajā situācijā ir arī savi plusi.

Izlasē esi visvairāk pieredzējušais. Kā tu skaties uz izlases futbolistiem, kuri nesen izlasē ienākuši un nospēlējuši, teiksim, tikai 10 spēles. Tā ir laba paaudze, redzi daudz talantu, kuri varētu sasniegt tādus mērķus, kādus sasniedza mūsu slavenā paaudze?
Priecē tas, ka izlasē spēlējam futbolu. Nevis vienkārši atsitamies, cerot uz kaut kādām viena futbolista individuālām kvalitātēm, kā tas bieži vien bija agrāk. Šobrīd visa komanda vai lielākā tās daļa cenšas spēlēt futbolu, cenšas spēlēt radoši, kaut ko izveidot. Tas priecē. Tie paši šodienas pirmie vārti - paskatieties, īsta bauda!

Kas mainījies līdz ar Pahara atnākšanu?
Daudz kas mainījies. Viņš pieprasa citas lietas - laikam jau tīri taktiskā aspektā. Vairāk pieprasa snieguma ziņā nekā līdz šim.

Sacīji, ka tagad spēlējam futbolu - tas vairāk ir Pahara nopelns vai tas, ka izaugusi jauna, talantīga paaudze?
Domāju, ka tomēr treneris ar savu filozofiju liek spēlētājiem rādīt labāku sniegumu. Nedomāju, ka iepriekšējā paaudze, kas bija iepriekš, nevarēja spēlēt tikpat labi. Vienkārši treneris liek mums spēlēt futbolu, spēlētāji to uzklausa, cenšas un iespēju robežās izpilda viņa norādījumus. Protams, varbūt ne viss izdodas, taču paši redzējāt, ka gadās arī ļoti labas kombinācijas.

Atceries savu pēdējo sauso spēli izlasē [tā notika 2010.gada 19.jūnijā Baltijas kausā pret Igauniju - aut.]?
[domā - aut.] Ar "Yeovil" spēlējām [smejas; šī spēle nebija oficiāla un notika pagājušā gada 18.novembrī, Latvijai uzvarot ar 1:0 - aut.].

Tā nebija oficiāla spēle...
Nezinu, es izlases rindās sen neesmu spēlējis... Āāā, kaut gan pagājušajā gadā divas spēles nospēlēju [0:1 Grieķijā un 2:2 Rīgā ar Slovākiju PK2014 kvalifikācijas cikla ietvaros - aut.]. Līdz tam bija liels pārtraukums. Pat neatceros [atskaitot Koliņko minētās divas spēles iepriekš izlasē spēlēja 2010.gadā - aut.].

1.puslaikā īpaši juti atbalstu aiz vārtiem [H sektors - aut.]?
Ja godīgi, man nepatika atbalsts. Es nesapratu fanus. Kādā sakarā šeit Putins, kad spēlē Armēnijas izlase ar Latvijas izlasi? Ja jums ir kaut kādi, nezinu, politiskie uzskati, ejiet uz Krievijas vēstniecību un tur varat izteikties. Kā tas attiecas uz futbolu, ja godīgi, nesapratu. Tas man nepatika.

     [+] [-]

, 2014-09-04 14:37, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: https://www.facebook.com/video.php?...

Tieshām gribi teikt, ka šis ir Latvijas Lepnums?
Uzmanību. kolhoza fanāts https://www.youtube.com/watch?v=Pow...

  +8 [+] [-]

, 2014-09-04 14:45, pirms 10 gadiem
Jānoraksta to uz ilgu būšanu Krievijā. Lai labi sargājas nākamajos mačos! Pie Krievijas robežas vajadzētu brīdinājuma zīmi: ''Pārmērīga uzturēšanās Krievijā, var negatīvi ietekmēt Jūsu politiskos uzskatus!''
Slēpts komentārs: Ferdinands Lieliskaisss
Slēpts komentārs: Sanich

  +6 [+] [-]

, 2014-09-04 15:27, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Drosmes- tapeec, ka uz ielas nedrikst lietot alkoholu un atrasties reibuma staavoklii, ko viegli var iistenot stadiona puulii, sadzeraas un tad ir lielie blāvēji. Tas pats liimenis kas sadzērušies krievi fano par putinu
Tātad - tādu saukli nevajag futbola spēles laikā, jo...?
Kāds ir bijis alko reibumā?
Kāds nav aizgājis arī uz vēstniecību?
Respektīvi, tev nepatīk saukļa bļāvēji paši?

Tas viss, ar ko tu te nodarbojies, ir miglas pūšana, lai novērstu uzmanību no jautājuma būtības.
Bet jautājuma būtība - kāpēc pašam sauklim būt vai nebūt?

(jo pēc tās pašas loģikas var piesieties kādam arēnā himnu dziedošajam, ka viņš, redziet, alu dzēris vai arī neiet to himnu dziedāt pie Brīvības pieminekļa).

  +4 [+] [-]

, 2014-09-04 15:29, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: https://www.facebook.com/video.php?...

Tieshām gribi teikt, ka šis ir Latvijas Lepnums?
un ko tu tur tik traku redzi? Izņemot to, ka pats sauklis tev traucē?

  +5 [+] [-]

, 2014-09-04 15:37, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu tad pret Islandi, lai sabrauc visi Latvijas labākie kori un kopā uzlaižam? Nu kāds tur futbols, kam to vajag ne...?!
Ja nepatīk sauklis putin - huilo, tad arī skaidri un gaiši pasaki, nevis te tuftu dzen. Pusčigānam/puskrievam tas būtu piedodami.
ta pretinieks neesot īstais, tad alko nedrīkstot lietot, tad to drīkstot teikt tikai tad, ja arī uz vēstniecību esot aizgājis... Un tagad vēl čigāns izdomājis, ka futbolos vispār neesot pieņemts kkādus politiskos saukļus skandēt, ahhahahahaha, nu ko vēl izdomāsi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ferdinands Lieliskaisss

  +1 [+] [-]

, 2014-09-04 16:38, pirms 10 gadiem
jukuts rakstīja: idioti,ne fani ir H sektorā> arī tas ir viens no apstākļiem, kas atbaida no futbola klātienē. hokejā un basketbolā tomēr ir inteliģentāka publika. Un žurnālisti, kas vakar priecīgi ziņoja par "slavas dziesmām" arī ir oligofrēni
Ar ko Viņi ir inteleģentāki? Hokejā (Būsim godīgi) izgāzuši vēderus priecājas, dzied utt. Viss viņiem po...

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 16:40, pirms 10 gadiem
v5_karstgalvis rakstīja: Uzmanību. kolhoza fanāts https://www.youtube.com/watch?v=PowGPSdAxTI
Pilnīgi piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 16:43, pirms 10 gadiem
Sanich rakstīja: cik daudz idioti
LDZ Cargo

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 17:33, pirms 10 gadiem
jukuts rakstīja: idioti,ne fani ir H sektorā> arī tas ir viens no apstākļiem, kas atbaida no futbola klātienē. hokejā un basketbolā tomēr ir inteliģentāka publika. Un žurnālisti, kas vakar priecīgi ziņoja par "slavas dziesmām" arī ir oligofrēni
Fani Minskā: guļ mežā, vārtās pa zemi un...
Inteliģence
Tu H sektorā gribi Nameju un co, kas zin tikai sarauj, sarauj?
https://twitter.com/AgrisSuveizda/s... tas par to atbaidīšanu.
p.s. un ja šitas nav fake, tad vispār nav ko teikt.
https://www.youtube.com/watch?v=qMF...

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 17:56, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Tie bļāvēji knapi uz kājām turās, mani vini netraucē, tikai nav ko glorificēt
Man izskatās, ka turas uz kājām tīri labi. Kur tu redzi kādas pāļa pazīmes?
Neesmu kādu laiku bijis uz izlases spēlēm, tāpēc gaidīju, kad par to pateiks tie, kas tur bijuši - varbūt tiešām izņēmuma kārtā uz vakardienas spēli visi baigi pierijušies.
Bet kāds tur "knapi kājās turās", ja 2x45 min jālēkā, jādzied nepārtraukti. Plus, ja kāds būtu baigi pierijies pirms mača, tad viņam būtu jāskrien ik pa 20 min uz tualeti. Neko tādu novērojis neesmu. Skaidrs, ka pa aliņam ierauts, bet ne tuvu ne "knapi kājās turās".
Un šajā video arī neko tamlīdzīgu neredzu.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-04 17:59, pirms 10 gadiem
Cilvēcīgi primitīvā līmenī Sašu saprotam - ja savu luxus stila dzīvesveidu visu karjeru balsta uz Krievijas nodokļu maksātāju rēķina, tad būtu dīvaini dzirdēt savādāku viedokli. Ja kalpotu kādā Ukrainas kluba - skaidrs, ka dziedātu citu dziesmu ..

  +4 [+] [-]

, 2014-09-04 18:10, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Man ja godīgi tas sauklis ne interesē ne izraisa kkādas jūtas, bet ar tādiem izlases līdzjūtējiem man nav pa ceļam! Pie tam lasot tos komentārus liekas, ka tur tie cilvēki būtu kkādu varoņdarbu izdarījuši! Visus vajadzētu apbalvot ar zvaigznēm, arī tās Rīgas urlas, kuras ikdienā kliedz slava Ušakovam.
Es neuzskatu ka tas bija vajadzīgs, tas arī viss un piekrītu Koļinko jo kā at tādiem saukļiem tu atbalsti izlasi?
P.S. Neesmu ne čigāns ne krievs, esmu latvietis tpc paturi tās savas gudrības pie sevis!
Tikai nevajag te izlikties, ka Koļiņko nepatika sauklis, jo tas "neatbalsta izlasi". Būtu kaut kas, kas atbilst viņa politiskajiem uzskatiem, viņš pat neiepīkstētos. Vai pat uzslavētu. Pilnīgi skaidrs, ka tam krievam kremt, kad pret putinu kaut ko saka.

Te jau vairākkārt ir uzrakstīts, kāpēc tas ir vajadzīgs un vietā, negribi saprast, nemāki izlasīt - tava problēma. Tāpat nešaubos, ja uzspēlētu, teiksim LV pret Lietuvu, šo varētu uzdziedāt pat abu komandu fani kopā. Nevienam leitim nebūtu iebildumu, tas ir 100% skaidrs - iebildumi ir tikai LV izlases krieviem plus visādiem līdējiem, kuru LV, diemžēl, pārāk daudz.

     [+] [-]

, 2014-09-04 18:10, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: Cilvēcīgi primitīvā līmenī Sašu saprotam - ja savu luxus stila dzīvesveidu visu karjeru balsta uz Krievijas nodokļu maksātāju rēķina, tad būtu dīvaini dzirdēt savādāku viedokli. Ja kalpotu kādā Ukrainas kluba - skaidrs, ka dziedātu citu dziesmu ..
un neko jau tādu nepateica.

  -4 [+] [-]

, 2014-09-04 19:38, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tikai nevajag te izlikties, ka Koļiņko nepatika sauklis, jo tas "neatbalsta izlasi". Būtu kaut kas, kas atbilst viņa politiskajiem uzskatiem, viņš pat neiepīkstētos. Vai pat uzslavētu. Pilnīgi skaidrs, ka tam krievam kremt, kad pret putinu kaut ko saka.

Te jau vairākkārt ir uzrakstīts, kāpēc tas ir vajadzīgs un vietā, negribi saprast, nemāki izlasīt - tava problēma. Tāpat nešaubos, ja uzspēlētu, teiksim LV pret Lietuvu, šo varētu uzdziedāt pat abu komandu fani kopā. Nevienam leitim nebūtu iebildumu, tas ir 100% skaidrs - iebildumi ir tikai LV izlases krieviem plus visādiem līdējiem, kuru LV, diemžēl, pārāk daudz.
Ne jau Koļinko gribēja sensāciju, bet gan divi žurnālisti, pirmais, kurš jau paspēja tiešraides laikā aicināt visus uz kopīgu dziesmu un otrais, kas pēc spēles uzreiz metās pie Koļinko zinādams to un aiziet ko tas krievs diez teiks par šo? Apmēram tā!

Skatos, ka tu ļoti pārliecināts par kaimiņiem esi, novērtēt ar 100% nenākas bieži! Ja gribēji pazīmēties ticamāk būtu bijis ja uzrakstītu nu 70%, bet ne jau 100

Vienīgais ko vēl gribu tev teikt, ka tu un vēl tas bariņš esat ķēdes suņi, kuri vienmēr ir vairākumā un nekas vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-04 20:13, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ne jau Koļinko gribēja sensāciju, bet gan divi žurnālisti, pirmais, kurš jau paspēja tiešraides laikā aicināt visus uz kopīgu dziesmu un otrais, kas pēc spēles uzreiz metās pie Koļinko zinādams to un aiziet ko tas krievs diez teiks par šo? Apmēram tā!

Skatos, ka tu ļoti pārliecināts par kaimiņiem esi, novērtēt ar 100% nenākas bieži! Ja gribēji pazīmēties ticamāk būtu bijis ja uzrakstītu nu 70%, bet ne jau 100

Vienīgais ko vēl gribu tev teikt, ka tu un vēl tas bariņš esat ķēdes suņi, kuri vienmēr ir vairākumā un nekas vairāk!
Ķēdes suns ir piesiets un nevar daudz ko atļauties, bet
"tas bariņš" dara ko uzskata par vajadzīgu
Pret ko mēs esam vairākumā ?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 20:37, pirms 10 gadiem
KANDESA rakstīja: Jā bija pretīgi dzirdēt kā tie okupanti, spirta dzērāji kautko krieviski par putinu dziedāja
Pēc tā ko uzrakstīji, var saprast, ka Tev vispār nav izpratnes par to, kas ir "okupanti"! Ja okupanti dziedātu par Putinu krieviski ko sliktu, tas būtu tas pats, kas Tu savā ēdienā spļautu un pēc tam viņu ēstu!
Vēl es saprotu, ka spried aprobežoti, jo H sekotorā dziedāja arī latviešu leģionāru dziesmu! Ja, Tu saprastu kaut ko no vēstures, tad vēl jo vairāk izsecinātu, ka tur nebija "spirta dzērāji, okupanti, krievi"! Attīsti domāšanu, aprobežotais indivīd!

     [+] [-]

, 2014-09-04 20:42, pirms 10 gadiem
Izklausās ka pārsvarā komentē ērmi, kuri klātienē nav bijuši nevienā izlases spēlē.

     [+] [-]

, 2014-09-04 20:55, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ne jau Koļinko gribēja sensāciju, bet gan divi žurnālisti, pirmais, kurš jau paspēja tiešraides laikā aicināt visus uz kopīgu dziesmu un otrais, kas pēc spēles uzreiz metās pie Koļinko zinādams to un aiziet ko tas krievs diez teiks par šo? Apmēram tā!

Skatos, ka tu ļoti pārliecināts par kaimiņiem esi, novērtēt ar 100% nenākas bieži! Ja gribēji pazīmēties ticamāk būtu bijis ja uzrakstītu nu 70%, bet ne jau 100

Vienīgais ko vēl gribu tev teikt, ka tu un vēl tas bariņš esat ķēdes suņi, kuri vienmēr ir vairākumā un nekas vairāk!
Ja nepatīk žurnālista provokācijas, tad tā arī saki, bet sakars pārmest sektoram kko?

Jā, pazīmēties gribēju.

To teicienu par ķēdes suni izlasīji kaut kur? Pārāk gudrs priekš tevis Bet gan jau varēsi paskaidrot, kādā vairākumā un kāds sakars ar ķēdes suni

  +1 [+] [-]

, 2014-09-04 20:59, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tur jau tā lieta, ka nepietiek! Ja pietiktu, tad stadionā nezīmētos!
Šis vispār bija ģeniāls domugrauds. Ja nu kādam tomēr ir "pieticis drosmes" aiziet pie vēstniecības, kāpēc gan lai viņš klusētu stadionā?

  -3 [+] [-]

, 2014-09-04 21:05, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja nepatīk žurnālista provokācijas, tad tā arī saki, bet sakars pārmest sektoram kko?

Jā, pazīmēties gribēju.

To teicienu par ķēdes suni izlasīji kaut kur? Pārāk gudrs priekš tevis Bet gan jau varēsi paskaidrot, kādā vairākumā un kāds sakars ar ķēdes suni
Tev nesanāca

Nekas nav jāpaskaidro, laiks tavā galvā to ieliks, bet jautājums ir, kad tas notiks....

Visu gaišu

  +2 [+] [-]

, 2014-09-04 21:11, pirms 10 gadiem
Nekādas provokācijas nebija. Pajautāju vārtsargam, vai viņš jutis aiz muguras līdzjutēju atbalstu (nevis par konkrētiem saukļiem) - absolūti normāls jautājums nacionālās izlases spēlētājam. Tādus saviem spēlētājiem uzdod arī citu valstu žurnālisti. Pats par līdzjutējiem prasīju arī Rudņevam, tāpat līdzjutējus nejautāts uzslavēja Pahars.

     [+] [-]

, 2014-09-04 22:43, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tev nesanāca

Nekas nav jāpaskaidro, laiks tavā galvā to ieliks, bet jautājums ir, kad tas notiks....

Visu gaišu
Cienīgāk būtu bijis, ja tu vnk nebūtu neko atbildējis jo šis jau ir anekdote.

  -2 [+] [-]

, 2014-09-04 23:20, pirms 10 gadiem
Zuluss rakstīja: Pats biju H sektorā ... Puikām cepuri nost ... Tika dziedātas leģionāru dziesmas un protams arī Putin huilo. Tur bija arī krievu puikas un visi kā viens liels spēks.
Kura no visām ir leģionāru dziesma?

  +2 [+] [-]

, 2014-09-05 00:01, pirms 10 gadiem
Malači H-sektora līdzjutēji! Nākamreiz pievienošos!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-05 01:02, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kura no visām ir leģionāru dziesma?
https://www.youtube.com/watch?v=mFI...
Šī te tika skandināta un dziedāta, tā saukatajā H "okupantu, krievu, spirta dzērāju" sektorā!

     [+] [-]

, 2014-09-05 01:32, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kura no visām ir leģionāru dziesma?
Iekāp kādreiz par dzīvi parunāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-05 14:26, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: "Man izskatās, ka turas uz kājām tīri labi" šitas labi skan
Kāds apgalvojums, tāda atbilde. Būtu labāk pastāstījis, kur tu redzi "knapu turēšanos uz kājām".