Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Starkovs paliek pie Latvijas izlases stūres

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Starkovs paliek pie Latvijas izlases stūres
Aleksandrs Starkovs un Jānis Mežeckis
Foto: lff.lv

Latvijas futbola izlasi turpinās vadīt tās līdzšinējais galvenais treneris Aleksandrs Starkovs. Latvijas Futbola federācija (LFF) ar treneri noslēgusi līgumu uz diviem gadiem jeb nākamo Pasaules kausa kvalifikācijas ciklu. Starkovs ies pa iepriekš iemīto taciņu, izlases trenera amatu apvienojot ar "Baku" vadīšanu.

56 gadus vecais Starkovs pirmo reizi pie Latvijas izlases stūres stājās 2001. gadā un pēc diviem gadiem sasniedza Latvijas futbola vēsturē līdz šim augstāko sasniegumu – aizveda mūsu komandu uz Eiropas čempionātu, kas 2004. gadā notika Portugālē. Spēlējot vienā grupā ar Čehiju, Vāciju un Nīderlandi, Latvija izcīnīja vienu punktu 0:0 neizšķirtā pret Vāciju. Čehiem zaudējām ar 1:2, bet Nīderlandei ar 0:3.

Starkovs izlasi trenēja līdz tā paša gada beigām, kad pieņēma Maskavas "Spartak" piedāvājumu. Divus gadus vēlāk viņš atgriezās "Skonto", bet 2007. gadā otro reizi stājās pie izlases stūres, vispirms darbu apvienojot ar pienākumiem "Skonto", bet kopš pagājušā gada Azerbaidžānas klubā "Baku".

Latvijas izlasei pirmā spēle 2012. gadā ieplānota Antālijā, kur mūsējie 29. februārī tiksies ar Kazahstānu. 22. maijā Klāgenfurtē spēlēsim ar poļiem. Jūnija sākumā Latvijai jāpiedalās Baltijas kausā, 15. augustā pārbaudes mačs Melnkalnē, bet septembrī jau startēs 2014. gada Pasaules kausa (PK) kvalifikācijas turnīrs. Pirmā spēle 7. datumā Rīgā pret Grieķiju.

Šodien noslēgtā vienošanās paredz, ka Starkovs izlasi trenēs līdz PK atlases turnīra beigām. Pēc tā trenerim būs iespēja līgumu pagarināt uz vēl diviem gadiem.

LFF ģenerālsekretārs Jānis Mežeckis: "Pagaidām mūs apmierina tas, ka Starkovs strādā arī "Baku" klubā. Līdz PK kvalifikācijas cikla sākumam situācija gan var mainīties. Starkovs bija vienīgā kandidatūra, jo ir vienīgais cilvēks Latvijā, kurš var ar šo komandu sasniegt augstus mērķus."

Aleksandrs Starkovs uzrunu sāka latviešu valodā, pateicoties LFF par izrādīto uzticību. Arī treneris tic tam, ka mūsu komandai ir pa spēkam lielas lietas: "Likšu lietā visu spēku un pieredzi, lai sasniegtu rezultātu. Ticu, ka šī komanda ir spējīga to paveikt. "Baku" klubā piekrīt tam, ka turpināšu strādāt arī ar Latvijas izlasi."

Starkovs atklāja, ka pagaidām vēl nav ticis skaidrībā par saviem asistentiem. Nav izslēgts, ka treneru štāba iepriekšējā sastāvā varētu notikt dažas izmaiņas.

 +30 [+] [-]

, 2012-01-03 13:19, pirms 13 gadiem
Es cenšos notēlot izbrīnu un prieku, bet tas vienkārši nav iespējams....

 +39 [+] [-]

, 2012-01-03 13:19, pirms 13 gadiem
nēēēēēē!

 +13 [+] [-]

, 2012-01-03 13:20, pirms 13 gadiem
Nu tādā gadījumā jācer ,ka Starkovu drīz atlaidīs no Baku.Lai labāk koncentrējās darbā ar izlasi.Acīm redzot ārzemju speciālistam nauda neatradās.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 13:20, pirms 13 gadiem
Tātad viss pa vecam. Jācer vien, ka kaut ko uzlabos un mainīs izlases spēles zīmējumā un sniegumā. Ja viss ies kā līdz šim bez izmaiņām un bezzobaini - tad tiešām būs jāraksta LFF par viņa noņemšanu no amata!

 +26 [+] [-]

, 2012-01-03 13:20, pirms 13 gadiem
Un šajā sistēmā tas ir kā bezgalīgais stāsts. /Armands/

 +48 [+] [-]

, 2012-01-03 13:21, pirms 13 gadiem
Apsveicu! Jāļauj viņam ieviest savas "svaigās" shēmas, vajadzēja pagarīnāt līdz 2024. gadam. Jāgaida vēl Starkova grāmatu: " Kā veiksmīgi izvairīties no vārtu gūšanas futbolā, pavadot spēles laiku savā laukuma pusē".

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 13:21, pirms 13 gadiem
Jāāāāāāāāāāāāāāāā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 13:22, pirms 13 gadiem
Diemžēl tas bija paredzams... diemžēl

 +32 [+] [-]

, 2012-01-03 13:25, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Nu tādā gadījumā jācer ,ka Starkovu drīz atlaidīs no Baku.Lai labāk koncentrējās darbā ar izlasi.Acīm redzot ārzemju speciālistam nauda neatradās.
Es domāju, ka nauda bija. Nebija vēlēšanos no LFF puses piesaistīt citu treneri.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 13:25, pirms 13 gadiem
Hā hāa

 +39 [+] [-]

, 2012-01-03 13:28, pirms 13 gadiem
Es jau uz brīdi padomāju, ka LATVIESHU futbolam ir vēl izredzes.. Bet laikam nav lemts

  +8 [+] [-]

, 2012-01-03 13:29, pirms 13 gadiem
Petrovičs : "Nākamā pietura - mūsu soda laukums."Un Adidas sarkanbaltsarkanais autobuss tiek skaisti noparkots līdz atlases cikla beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-01-03 13:30, pirms 13 gadiem
Ak Dievs!!! Nabaga Latvijas izlases līdzjutēji.....

 +22 [+] [-]

, 2012-01-03 13:30, pirms 13 gadiem
Starkovs paliek=LV futbols turpina suukaat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Elv4a

 +11 [+] [-]

, 2012-01-03 13:40, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Redzēs, ko visi kritizētāji teiks, ja Starkova vadībā mēs kvalificēsimies uz Pasauli?!
Vienkārši, rezerves plāns - Kvalificējamies pateicoties spēlētājiem nevis trenerim.

 +14 [+] [-]

, 2012-01-03 13:40, pirms 13 gadiem
Negribējas jau, bet nu ja iecēla, tad iecēla. Neiešu jau boikotēt tapēc izlases spēles. Kāda izlase ir tāda jāatbalsta

  +8 [+] [-]

, 2012-01-03 13:40, pirms 13 gadiem
Un sākas viss no gala...

  +5 [+] [-]

, 2012-01-03 13:43, pirms 13 gadiem
Nu kapēc...

 +18 [+] [-]

, 2012-01-03 13:46, pirms 13 gadiem
Ye, baby! You got it! Turpināsim pļūtīt un jūsmot par Perepļutkas grāciju izklupienos un sūtīsim gaisa bučas dendijam Laizānam...mmm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 13:47, pirms 13 gadiem
Diemžēl.
Ja protams neskaita iekļūšanu Eiropas čempionāta finālturnīrā, kas jau bija sen, tad neredzu objektīvus iemeslus, kāpēc pie šā trenera tik izmisīgi turēties.
Tas ir mīts, ka mums citu kandidātu trenera amatam nav. Protams var jau ielikt par treneri vēl kādu censoni, kā Gerijs Džonsons vai Jurijs Andrejevs, un tad teikt - redz kā pārējie ar izlasi ir izgāzūšies, Starkovs ir vienīgā iespējamā kandidatūra... Bet tas nav nopietni.
Ne rezultāti, ne skatāma spēle ar pamatotam cerībām uz izaugsmi. Laikam tomēr ir izdevīgāk nosargāt esošo situāciju, ar Skonto sistēmas un atsevišķu spēlētāju lobiju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 13:48, pirms 13 gadiem
Kā ir, ir - neesmu sajusmā, bet spēlēsim ar tām kārtīm kuras ir iedalītas, tagad atliek tikai Petroviču atbalstīt, nevis nozākāt

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 13:50, pirms 13 gadiem
nēē!

  +7 [+] [-]

, 2012-01-03 13:50, pirms 13 gadiem
1 rakstīja: Es domāju, ka nauda bija. Nebija vēlēšanos no LFF puses piesaistīt citu treneri.
Tieši tā!Nebūtu Mamedova paziņojums par to ka starikam netiks dota iespēja vadīt LV izlasi,tad mēs šeit nebūtu tik ilgi turēti neziņā kurš vadīs turpmāk LV izlasi.Nez kāpēc Mamedovs pārdomāja?
Kaut gan jau no paša sākuma sapratu,ka stariks vien paliks!
Slēpts komentārs: Paus

  +5 [+] [-]

, 2012-01-03 13:50, pirms 13 gadiem
Pipars_Oksiks rakstīja: Drīzāk Latvija būs Olimpiskie čempioni hokejā!
Tas nemaz nav tik nereāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 13:52, pirms 13 gadiem
Nožēlojami! Tas saucas - "Lai dzīvo tālā piespēle un mūžīgais pretuzbrukums!!!"

 +12 [+] [-]

, 2012-01-03 13:52, pirms 13 gadiem
Mordehajs Levijs rakstīja: Jums labāk patiktos uzbrukuma specs Garijs Džonsons, kura laikā nospēlēja 1-1 ar San MArīno vai Jurijs Andrejevs, kura laikā zaudēja 1-0 Lihtenšteinai? Starkovs ir labākais pašreiz
Skolari vadītā Portugāles izlase 2004. gadā nospēlēja neizšķirti 2:2 ar Lihtenšteinu.
Tātad, Starkovs > Skolari?

  -4 [+] [-]

, 2012-01-03 13:54, pirms 13 gadiem
Tik ko mēs liktu Starkova vietā ? Zemlinski vai ar Maticinu, kurš atkal varētu nomainīt sporta veidu! Nav mums tās naudas, lai algotu labus ārzemju trenerus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 13:56, pirms 13 gadiem
Super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 13:58, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Tik ko mēs liktu Starkova vietā ? Zemlinski vai ar Maticinu, kurš atkal varētu nomainīt sporta veidu! Nav mums tās naudas, lai algotu labus ārzemju trenerus.
Ja Starkovs ir izskatīta kā vienīgā kandidatūra, tad tas nav arguments. Mazums, kas no normāliem treneriem grib pamēģināt vadīt kādu izlasi. Man kaut vai ienāca prātā Romāns Grigorčuks. Būtu milzīgas prasības naudas ziņā? Būtu šaubas par profesionalitāti?
Protams var jau šantazēt tautu - tjipa negribiet Starkovu - ieliksim par treneri kaut ko galīgi garām, bet, ja gribētu atrast labu aizvietotāju, tad arī atrastu.

 +14 [+] [-]

, 2012-01-03 13:58, pirms 13 gadiem
"Starkovs bija vienīgā kandidatūra, jo ir vienīgais cilvēks Latvijā, kurš var ar šo komandu sasniegt augstus mērķus."

Spriežot pēc šī teikuma neviens cits treneris ārpus Latvijas pat netika meklēts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-01-03 13:59, pirms 13 gadiem
Paus rakstīja: Starkovs ir vainīgs, ka Latvijas futbols nav diez ko augstā līmenī?? moš tomēr nav pietiekami augsta līmeņa spēlētāju?? nafig, lai mēs būtu spicē, ja mums 3/4 izlases spēlē kaut kādos Latvijas/Uzbekistānas/Azerbaidžānas klubos. L**u Bars!
starkovs savu trenera ,,prasmi,, parāda azeros!
Tur azeru žurnālisti par stariku kārtīgi ņirdz(par ,,prasmi,, vadīt spēli),šeit tik žurnālisti laikam baidās paanalizēt un kritizēt stariku.

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 14:00, pirms 13 gadiem
Kreipāns vakar SWH teica, ka LFF par tai piešķirtajiem 300 000 Ls neko nezinot. Tas saistībā ar šo Skaitļi: kam tika Latvijas olimpiskie miljoni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 14:00, pirms 13 gadiem
Nu tiešām tas jau vairs nav normāli!Cik var vienās zeķēs staigāt?Vai tad tiešām nav neviena cita kandidāta?

  -4 [+] [-]

, 2012-01-03 14:02, pirms 13 gadiem
Starkovs paliek pie Latvijas izlases stūres, un Latvijas izlase turpinās zaudēt

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 14:02, pirms 13 gadiem
Man šķiet, ka RV domāja Revazu.

     [+] [-]

, 2012-01-03 14:05, pirms 13 gadiem
"Lieliski", pretinieki pasaules cempa kvalifikacija tgd droshi vien liksmo izdzirdot so te un vienlaikus ari rec

 +13 [+] [-]

, 2012-01-03 14:06, pirms 13 gadiem
Ja man atmiņa neviļ, tad biju kkur lasijis. Viens no LFF uzstādījumiem, trenerim jāstrādā tikai ar izlasi. Ar Starkovu kkā nesanāk.
Slēpts komentārs: reikons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: KristsT

  +5 [+] [-]

, 2012-01-03 14:14, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Vispār jau pāris kandidatūras iepriekš tika pieminētas - kāpēc ir tāda pārliecība, ka tās neder?
Tieši kuri LV treneri tika pieminēti? Kazakevičs, kurš pats atzina, ka vēl nav gatavs vadīt izlasi? Pahars, kuram vēl augt un augt?

  +8 [+] [-]

, 2012-01-03 14:16, pirms 13 gadiem
Lašaras...

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 14:20, pirms 13 gadiem
ctrl rakstīja: Tieši kuri LV treneri tika pieminēti? Kazakevičs, kurš pats atzina, ka vēl nav gatavs vadīt izlasi? Pahars, kuram vēl augt un augt?
Nē, a kāpēc ir ieciklēšanās uz Latvijas treneriem? Varu minēt ļoti daudzas izlases, kas ir sasniegušas labus sasniegumus tieši ar ārzemju treneriem. Pat vairāk nekā ar vietējiem. Ja ir bailes no tā, ka ārzemnieks nevarēs iebraukt Latvijas futbolā, tad var paņemt kādu no tiem, kas ilgāku laiku ar labiem panākumiem ir vadījuši Latvijas komandas. Bet tādu Kazakēviču varētu pielikt kā trenera palīgu, ar skatu uz nākotni.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-03 14:21, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Labi, argumenti par pagātni ir skaidri. Bet KĀ jūs varat zināt, ko Starkovs liks savai izlasei nākotnē?
Varbūt ka izlasē stils mainīsies tomēr, kas zin!
Tev jau loģika kā tipiskam latviešu vēlētājam - iešu vien balsot par tiem pašiem vecajiem vēžiem un krabjiem, vai nu tīri nebūs sazagušies pietiekami un nesāks rīkoties saskaņā ar likumiem un tiesībām.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 14:28, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Nē, a kāpēc ir ieciklēšanās uz Latvijas treneriem? Varu minēt ļoti daudzas izlases, kas ir sasniegušas labus sasniegumus tieši ar ārzemju treneriem. Pat vairāk nekā ar vietējiem. Ja ir bailes no tā, ka ārzemnieks nevarēs iebraukt Latvijas futbolā, tad var paņemt kādu no tiem, kas ilgāku laiku ar labiem panākumiem ir vadījuši Latvijas komandas. Bet tādu Kazakēviču varētu pielikt kā trenera palīgu, ar skatu uz nākotni.
Tam, ka D.K var būt kā trenera palīgs, pilnībā piekrītu, bet kaut kāds imports izlasei neder, tikai tāpēc, ka viņš ir ārzemju treneris... Bet tiešām augstas klases speciālistu mēs vnk nevaram finansiāli pacelt! Ar Gariju jau apd.......s... Ok, sūds par importa treneri vai vietējo, bet vai paši izlases spēlētāji spētu pieņemt sev nepazīstamu treneri? Manuprāt, tāds komandas gars, kāds ir futbolistiem, nav nevienā citā LV nacionālajā izlasē! Un par viņiem labāku mums nav, kad beidzot tauta sapratīs, ka EURO-2004 bija krietni augstāks lēciens ne tikai pa dibenu...

  +7 [+] [-]

, 2012-01-03 14:30, pirms 13 gadiem
Kira var panjemnt normalus trenerus, Gunja nevar. varetu domaat ka hokeja federacija ir daudz bagaataaka. Reali LFF sanjem daudz vairaak, bet visu baazh kabatas laikam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 14:33, pirms 13 gadiem
Tas ir kā iebalzamēt LV futbolu uz 2 gadiem. Neviena spečuka jau nerodas no zila gaisa - dod iespēju citiem, lai pēcāk var salīdzināt. Andrejevs jau nebija spečuks, viņš bija skontietis, droši vien labs sporta direktors, bet ne treneris. Tāpēc pret viņa kandidatūru biju skeptisks.

Vajag tādu, lai var atlaist.. pret Starkovu jau roka nepacelsies.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 14:33, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Kira var panjemnt normalus trenerus, Gunja nevar. varetu domaat ka hokeja federacija ir daudz bagaataaka. Reali LFF sanjem daudz vairaak, bet visu baazh kabatas laikam
tev ir kaut mazākā nojauta, kāda ir cenas atšķirība starp futbola/hokeja treneriem?! Par Nolana algu diez vai tas pats Kazakevičs ietu trenēt izlasi...
Slēpts komentārs: Pats_zinu

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 14:34, pirms 13 gadiem
ctrl rakstīja: Tam, ka D.K var būt kā trenera palīgs, pilnībā piekrītu, bet kaut kāds imports izlasei neder, tikai tāpēc, ka viņš ir ārzemju treneris... Ar Gariju jau apd.......s... Ok, sūds par importa treneri vai vietējo, bet vai paši izlases spēlētāji spētu pieņemt sev nepazīstamu treneri?
Gribi teikt, ka tikai Starkovs izlasi satur kopā? Man gan izskatās, ka tur viņi viens no otra jau ir paguruši. Futbolisti ir profesionāļi un spēlēs pie tāda trenera, kas spēj panākt labāko rezultātu. Nav mums tādu megazvaigžņu, kuru iegribām un īpatnībām būtu vērts pakārtot izlases spēles stilu vai darbību. Ja izlases spēlētājiem ierastais treneris vajadzīgs mammas vietā, tad nav ko brīnīties, ka tik švaki iet ar nostiprināšanos augstā līmenī. Šitā ķēķa mentalitāte vienreiz ir jāatmet.

     [+] [-]

, 2012-01-03 14:38, pirms 13 gadiem
haha, varēsim futbolu neskatīties.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 14:39, pirms 13 gadiem
ctrl rakstīja: tev ir kaut mazākā nojauta, kāda ir cenas atšķirība starp futbola/hokeja treneriem?! Par Nolana algu diez vai tas pats Kazakevičs ietu trenēt izlasi...
Daudziem taa nojauta ir pashvaka, jo pie mums informaaciju par atalgojumu parasti sargaa kaa valsts nosleepumu

     [+] [-]

, 2012-01-03 14:41, pirms 13 gadiem
ctrl rakstīja: Tam, ka D.K var būt kā trenera palīgs, pilnībā piekrītu, bet kaut kāds imports izlasei neder, tikai tāpēc, ka viņš ir ārzemju treneris... Ar Gariju jau apd.......s... Ok, sūds par importa treneri vai vietējo, bet vai paši izlases spēlētāji spētu pieņemt sev nepazīstamu treneri? Manuprāt, tāds komandas gars, kāds ir futbolistiem, nav nevienā citā LV nacionālajā izlasē! Un par viņiem labāku mums nav, kad beidzot tauta sapratīs, ka EURO-2004 bija krietni augstāks lēciens ne tikai pa dibenu...
Nu, nu.
1. Tātad pēc tavas loģikas ir jāatstāj Starkovs līdz dzīves galam, jo nevienam citam nav tādas pieredzes... Vienalga par rezultātiem. Nu labāk es pieciešu vienu importa treneri un komandu, kurai ir cerība uz augstākiem rezultātiem, nekā latviešu treneri un rezultātus garām.
2. Ir skaidrs, ka Starkovam ir savi mīluļi izlasē, kas tur spēlēs gandrīz vai kamēr vilks kājas un ir tādi, kam jābūt galvastiesu pārākiem, lai tur iekļūtu. Tādi, kā Perepļotkins, kas bez Starkova ticības viņam, nebūtu nekas, protams par viņu neko sliktu neteiks. Bet visas atsauksmes nemaz nav tik pozitīvas par izlasi, piemēram, Oļega Laizāna intervija. It īpaši tādu, kas uz izlasi vismaz būtu pelnījuši tikt aicinātiem uz pārbaudes spēlēm. Un vēl nav zināms, ko esošie izlases spēlētāji patiesībā domā, loģiski, ka neviens neteiks - man Starkovs nepatīk, gribu trenera nomaiņu.
3. Protams, ka EURO-2004 bija sasniegums, ko maz ticams, ka izdosies atkārtot, bet tas nenozīmē, ka tāpat nebūtu jāmeklē treneris, ar kuru izdotos sasniegt maksimāli labus rezultātus. Un tad jau var cerēt arī uz veiksmi kādā ciklā un iekļūšanu tur atkal.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 14:51, pirms 13 gadiem
Starkovs jebkurā normālā valstī sen būtu padzīts. Riebj tā latviešu psiholoģija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-01-03 14:54, pirms 13 gadiem
Pieļauju, ka līgumā ir paredzēts punkts: līdz nāve mūs šķirs.

Starkovs, protams, ir devis labu ieguldījumu Latvijas futbolā, taču neliegšu, ka man ir ārzemju draugi, kuri, vērojot mūsu izlases sniegumu, ierēc par trenera stratēģiju, ja vispār to var tā nosaukt.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 14:56, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Vispār jau pāris kandidatūras iepriekš tika pieminētas - kāpēc ir tāda pārliecība, ka tās neder?
Vai varētu nosaukt tās kandidatūras lai zinam ko apspriest? Citādi visu laiku par negatīvo, ka Starkovs nekam neder utt.
Slēpts komentārs: kegums

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 14:59, pirms 13 gadiem
prieks par Petroviču !!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 15:04, pirms 13 gadiem
Bet nosauciet man lūdzu vienu treneri, kas būtu labāks par Starkovu, un vēl vēlētos arī nākt trenēt Latvijas izlasi. Manuprāt vienkārši uz šo brīdi Latvijā un tuvākajās ārzemēs tādu nav... Un protams var jau atkal nākt visādi angļu vai gruzīnu brīnumi, bet vai būs labāk. Interesantāk varbūt būtu, bet mēs vienreiz neinteresanti arī kvalificējāmies Eiropas čempionātam, un visi tak labi atceras, kas bija treneris - Starkovs.

  +7 [+] [-]

, 2012-01-03 15:05, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Vai varētu nosaukt tās kandidatūras lai zinam ko apspriest? Citādi visu laiku par negatīvo, ka Starkovs nekam neder utt.
Mēs komentāros varam saukt kaut Morinjo vai Skolari, taču pie šāda iznākuma ir pamats apšaubīt LFF kompetenci trenera meklējumos. Padomā, cik kritikas bija Lipmana virzienā, taču cik viegli viņš mums "aizlīmēja" mutes ar Nolanu? Protams, cāļus skaita rudenī, taču hokejā vismaz jūtama kustība.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 15:09, pirms 13 gadiem

Nēeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeee eeeeeeee! Ai labi nav ko cepties, labāk bliežam ārā fuci kapāt kamēr Grenlandes klimats nav iestājies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 15:16, pirms 13 gadiem
Es priecajos par tadu lemumu. Lielie bļaveji vareja ieteikt kadu citu treneri. Starkovs labi zin mūsu futbola virtuvi, speletājus, bija tāds tumšais laiks izlasē, jo bija paaudžu maiņa, kura vēl turpinas, bet pēdējās izlases spēles paradija jau labu un skatamu sniegumu - Horvātija-Latviaj 2:0, bet labi spēleja mūsejie, Latvija-Malta 2:0, Latvija-Grieķija 1:1, Gruzija-Latvija 0:1. Tā,ka rezultāti saka parādīties.
Un otrs, ko jūs gribiet, ar mūsu speletājiem (paskatieties,kur viņi spele, kādā līmenī) Jūs gribiet, lai mes uzvaram visus un vienmēr, lai Horvātus saliekam viesos 3:0, piemeram, Lai vai kaut vai Izraēlu parliecinosi apspēlejam?? Ta, ka es esmu tikai priecīgs, ka Starkovs palika. Lai veicas spēlētājiem, komandai! Uz priekšu!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 15:17, pirms 13 gadiem
reimondo rakstīja: Vot tas ir pisec šitā izlemt.. jaunas asinis tak vajag, jaunas smadzenes pareizāk.. nekas jau nemainīsies, spēles stils paliks tāds kāds bija, rezultāts arī..
Piemeram, kuras jaunās asinis? Paharu no skonto?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 15:19, pirms 13 gadiem
Apsveicu, Petrovič! Bruņa piemiņai jātiek uz Brazīliju!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 15:20, pirms 13 gadiem
Pēdējā kvalifikācijā ieņēmām 4. vietu aiz Horvātijas, Grieķijas un Izraēlas - tatad, laikam vajadzēja visas trīs komandas sasit mierīgi un būt pirmaja vietā? Nolaidieties uz zemes. Tik pat labi hokeja jamaina treneri pēc katra čempja, kur mēs zaudējam Kanādai, Krievijai, Somiem, Čehiem, Zviedriem.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 15:20, pirms 13 gadiem
baisulis rakstīja: Mēs komentāros varam saukt kaut Morinjo vai Skolari, taču pie šāda iznākuma ir pamats apšaubīt LFF kompetenci trenera meklējumos. Padomā, cik kritikas bija Lipmana virzienā, taču cik viegli viņš mums "aizlīmēja" mutes ar Nolanu? Protams, cāļus skaita rudenī, taču hokejā vismaz jūtama kustība.
Pilnīgi piekrītu par to, ka Mežeckis zaudē Lipmanam.
Man komentārs bija vēsts uz to, ka dominē viedoklis, ka Starkovs ir slikts, bet netiek minēti kandidāti, kurš tad būtu komentētājprāt labs treneris, kurš sasniegtu labu rezultātu.

     [+] [-]

, 2012-01-03 15:29, pirms 13 gadiem
Es Jūs nesaprotu. Visi te brēc, ka Starkovs slikts, jāmaina taktika, jāspēlē uzbrūkošaks futbols utt. Jā, labi spēles būtu daudz skatāmākas, bet rezultāti, manuprāt, tikai sliktāki - daudzas spēlēs beigtos ar ļoti daudz ielaistiem vārtiem, sagrāvēm. Nevaram ar mūsu spēlētāju resursiem atļauties spēlēt uzbrūkoši pret tādām izlasēm kā, piemēram, Grieķija, Zviedrija vai Ukraina. Vienkārši IR jāspēlē no aizsardzības uz pretakiem, lai iegūtu pozitīvu rezultātu, protams, vienmēr ir izņēmumi, bet pa lielam tā ir. Uzskatu, ka drīzāk ar Starkovu nekā ar kādu citu, mēs varam panākt vēl vienu brīnumu un tikt uz kādu finālturnīru.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-03 15:32, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Pilnīgi piekrītu par to, ka Mežeckis zaudē Lipmanam.
Man komentārs bija vēsts uz to, ka dominē viedoklis, ka Starkovs ir slikts, bet netiek minēti kandidāti, kurš tad būtu komentētājprāt labs treneris, kurš sasniegtu labu rezultātu.
Tu biji viens no tiem kurš labrāt vēlējās, lai stariks pamestu izlasi!
Izskatās ka esi maldinājis un būsi tik ,,vēlējies,, !
Piekrītu tam, ka skonta sistēmā esošo treneru starpā ,starikam konkurentu nav!
Pasaulē labu treneru netrūkst!Bet guņam tādi neder,tikais no savas sistēmas der,kas turpinās strādāt guņas labā!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 15:39, pirms 13 gadiem
Lipmanu par LFF galvu!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 15:40, pirms 13 gadiem
Kazekēviču par treneri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-01-03 15:41, pirms 13 gadiem
MANA DIENA IR SABOJĀTA!

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 15:46, pirms 13 gadiem
His Airness rakstīja: Man liekas, Tu sevi uzskati par lielāku ekspertu nekā patiesībā esi. Ir prakse, pēc neveiksmīgiem cikliem mainīt trenerus vai ne? Pie tam fani lielākajā vairumā ir neapmierināti. Labāk pasaki, vai tev ir zināma informācija, ka Starkovs varētu mainīt savu futbola psiholoģiju un taktiku? Ar kuru vairs nevienu nepārsteigs?

Vecam sunim jaunus trikus neiemācīsi.
Protams, iepriekšējais cikls bija neveiksmīgs, bet vjag tā kā padomāt arī kāpēc, nevis tikai nolikt. Skaidrs, ka fani ir neapmierināti, arī es esmu neapmierināts, jo iepriekšējā ciklā mums nebija tā smagākā grupa. Bet tie "fani", kas šeit tagad tieši baigi gudros tēlo pirms pāris gadiem te tāpat brēca, ka vajagot atjaunināt izlasi un nerēķinājās, ka rezultāti uz tā fona var pasliktināties. Tagad izlase ir atjaunināta, un atkal nav miers. Rezultātu ailītē var palūkoties jebkurš tups cilvēks, bet iemesli, kāpēc rezultāti ir sliktāki kā iepriekš, šķiet neinteresē.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 15:48, pirms 13 gadiem
keksss rakstīja: Es Jūs nesaprotu. Visi te brēc, ka Starkovs slikts, jāmaina taktika, jāspēlē uzbrūkošaks futbols utt. Jā, labi spēles būtu daudz skatāmākas, bet rezultāti, manuprāt, tikai sliktāki - daudzas spēlēs beigtos ar ļoti daudz ielaistiem vārtiem, sagrāvēm. Nevaram ar mūsu spēlētāju resursiem atļauties spēlēt uzbrūkoši pret tādām izlasēm kā, piemēram, Grieķija, Zviedrija vai Ukraina. Vienkārši IR jāspēlē no aizsardzības uz pretakiem, lai iegūtu pozitīvu rezultātu, protams, vienmēr ir izņēmumi, bet pa lielam tā ir. Uzskatu, ka drīzāk ar Starkovu nekā ar kādu citu, mēs varam panākt vēl vienu brīnumu un tikt uz kādu finālturnīru.
Tieši tā, bet nu vieglāk ir sekot baram, tāpēc arī tā neapmierinātības epopeja rodas.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 15:58, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Diemžēl.
Ja protams neskaita iekļūšanu Eiropas čempionāta finālturnīrā, kas jau bija sen, tad neredzu objektīvus iemeslus, kāpēc pie šā trenera tik izmisīgi turēties.
Tas ir mīts, ka mums citu kandidātu trenera amatam nav. Protams var jau ielikt par treneri vēl kādu censoni, kā Gerijs Džonsons vai Jurijs Andrejevs, un tad teikt - redz kā pārējie ar izlasi ir izgāzūšies, Starkovs ir vienīgā iespējamā kandidatūra... Bet tas nav nopietni.
Ne rezultāti, ne skatāma spēle ar pamatotam cerībām uz izaugsmi. Laikam tomēr ir izdevīgāk nosargāt esošo situāciju, ar Skonto sistēmas un atsevišķu spēlētāju lobiju...
Bet vispār jau 2 cikli bija itin labi, ieskaitot Euro2004

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 16:00, pirms 13 gadiem
Gals002 rakstīja: "Starkovs bija vienīgā kandidatūra, jo ir vienīgais cilvēks Latvijā, kurš var ar šo komandu sasniegt augstus mērķus."

Spriežot pēc šī teikuma neviens cits treneris ārpus Latvijas pat netika meklēts...
Naudiņas ta nav...

     [+] [-]

, 2012-01-03 16:00, pirms 13 gadiem
Tā futbola federācija parāda pliku pakaļu visiem līdzjutējiem.
Ejam publiski to pašu parādīt federācijai.

     [+] [-]

, 2012-01-03 16:06, pirms 13 gadiem
vilka jau uz paŗmaiņām, bet nu, a ko darīt, jāiet atbalstīt izlase!

šoreiz mūsu izlasei jārāda labāks futbols, jo ir gan pieredzējuši līderi (vaņins, gorkšs), gan jaunie līderi kļuvuši krietni pieredzējušāki (cauņa, rudņevs), tāpēc vajag mērķēt uz augstāko, jo domāju, ka tik spēcīgi nebūsim ilgi, jo kas nomainīs vaņinu, gorkšu un vēl vienu otru 2-3 gadiem? jāņem maksimums no izdevīgās grupas.
Slēpts komentārs: dobrecovs

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 16:31, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Tu biji viens no tiem kurš labrāt vēlējās, lai stariks pamestu izlasi!
Izskatās ka esi maldinājis un būsi tik ,,vēlējies,, !
Piekrītu tam, ka skonta sistēmā esošo treneru starpā ,starikam konkurentu nav!
Pasaulē labu treneru netrūkst!Bet guņam tādi neder,tikais no savas sistēmas der,kas turpinās strādāt guņas labā!
Andri, Tev bija taisnība par to, ka Starkovs paliks.

Par maniem uzskatiem - Starkova vietā vajag izmēģināt kādu citu, bet man tiešām intērēsē kādu konkrētu treneri esi domājis Tu zem "Pasaulē labu treneru netrūkst!" ?
Slēpts komentārs: R.C

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 16:43, pirms 13 gadiem
es jau tagad varu nosaukt LV taktisko zīmējumu VISĀS cikla spēlēs - 4-5-1 vai 4-4-2 (retāk)

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 16:56, pirms 13 gadiem
Mani pārņem skumjas. Vienu reizi paveicas Starķim un tagad viņu atstās lidz mūža galam?

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 17:01, pirms 13 gadiem
es būtu priecīgs, ka izlasē paņemtu kurzemes klubu ziedu laiku trenerus- vai nu Grigorčuku vai nu LM Zeļkeviču.. Viņi izaudzināja pusi no esošajiem kandidātiem..

  +4 [+] [-]

, 2012-01-03 17:01, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Andri, Tev bija taisnība par to, ka Starkovs paliks.

Par maniem uzskatiem - Starkova vietā vajag izmēģināt kādu citu, bet man tiešām intērēsē kādu konkrētu treneri esi domājis Tu zem "Pasaulē labu treneru netrūkst!" ?
Man nav jāmeklē treneris!Tas jādara guņam & co!
Bet viņi taču nemeklēja un netaisaījās to darīt!
Ja stariku nebūtu laiduši Baku,tad es nebrīnītos ,ka Pertija tiktu iecelts par izlases treneri!Jo citu variantu vienkārši nav!
Bet iegaumē vēl to ,Baku bija visas kārtis rokās(LV izlašu trenera),un ko Tu teiktu,ja šie neļautu starikam?Izlase paliek bez trenera?Tā var saprast pēc taviem vārdiem!
Un daudz netrūka ,lai stariku nepalaistu!
Būtu iebarojuši Mamedovu ,ka šis tik fiksi pārdomāja?
Slēpts komentārs: Yang Kanglong

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 17:10, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Man nav jāmeklē treneris!Tas jādara guņam & co!
Bet viņi taču nemeklēja un netaisaījās to darīt!
Ja stariku nebūtu laiduši Baku,tad es nebrīnītos ,ka Pertija tiktu iecelts par izlases treneri!Jo citu variantu vienkārši nav!
Bet iegaumē vēl to ,Baku bija visas kārtis rokās(LV izlašu trenera),un ko Tu teiktu,ja šie neļautu starikam?Izlase paliek bez trenera?Tā var saprast pēc taviem vārdiem!
Un daudz netrūka ,lai stariku nepalaistu!
Būtu iebarojuši Mamedovu ,ka šis tik fiksi pārdomāja?
Nu Mamedovam dod piķi, tad lielu piķi vajag lai iebarotu, bagāta valsts.
Ja neļautu Starkovam, tad būtu jauns treneris! Vai viņš būtu labāks, sliktāks? kas viņš būtu?
Paklau, kādēl neviens no Liepājas/Daugavpils/Ventspils neliek Pro licenzi, varētu kandidēt? Ja ne uz Latvijas, tad kādas izlases trenera vietu...

     [+] [-]

, 2012-01-03 17:11, pirms 13 gadiem
Sporta fani skatas uz sportu neobjektivi, jus vadaties pec emocijam, jabut realiem

     [+] [-]

, 2012-01-03 17:17, pirms 13 gadiem
Atkārtošos, Petrovič forever.

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 17:28, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Nu Mamedovam dod piķi, tad lielu piķi vajag lai iebarotu, bagāta valsts.
Ja neļautu Starkovam, tad būtu jauns treneris! Vai viņš būtu labāks, sliktāks? kas viņš būtu?
Paklau, kādēl neviens no Liepājas/Daugavpils/Ventspils neliek Pro licenzi, varētu kandidēt? Ja ne uz Latvijas, tad kādas izlases trenera vietu...
Mamedovs jau mainīja savu viedokli sakarā ar starkovu!Kad viņš to paziņoja,tad Fk Baku gāja galīgi švaki,bet nekas spīdošs jau nav arī tagad(5 vieta).Kaut kādam iemeslam jau bija jābūt lai Mamedovs mainītu savas domas.
Ja neskonta sistēmas treneris noliktu PRO licenzi,pie guņas nekandidētu uz izlases trenera amatu.Par to vari būt drošs,bet šādus jautājumus nav jāuzdod man!

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 17:29, pirms 13 gadiem
Yang Kanglong rakstīja: Futbols Latvijaa ir vienigi valsts lidzeklu tereshana. Jakoncentrejas uz vienu sporta veidu, visslabakais variants ir hokejs. Futbolu nevajag finanset na valsts, lai futbols LV butu tikai neprofesionalaja limeni, piem., Islandee, daudzi izlases futbolisti ir amatieri !
Esam parak mazi lai sportu attistit visos virzienos.
Un kas tad mēs hokejā esam izņemot Dinamo, kas, by the way, spēlē Krievijas čempionātā? Hokejā mums pašiem pat normāla čempionāta nav. To, kas notiek hokejā, pat ar Virslīgu salīdzināt nevar. Latvijas hokeja līga ir amatieru saiets + vēl ar leišu komandām. Par kādu valsts atbalstu tu te runā??? Latvijas hokeja izlase ir laba, tāpēc, ka ir spēlētāji, kas prot izsisties pasaulē... Tu uzskati, ka tas mūsu futbolistiem jāliedz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-01-03 17:45, pirms 13 gadiem
Latvijas futbols turpina grimt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 17:54, pirms 13 gadiem
It kā jau loģiski, ka Baltijas kausa spēles būtu prioritāte, ja vien šis turnīrs kādam kaut ko nozīmētu un skatītājiem būtu liels prieks par šo tradīciju! Bet tā, ka šis turnīrs pilnīgi nav populārs nevienā no Baltijas valstīm, tad rodas jautājums cik vajadzīgs ir šis turnīrs.. jūnijs ir labs laiks, kad mēs varam tikt pie draudzības spēlēm ar grandiem vai vismaz stipriem pretiniekiem, jo pirms turnīriem tie meklē vājākus pretiniekus, bet sanāk, ka mēs vienmēr upurēsim šīs iespējas kaut kāda Baltijas kausa dēļ! Man liekas arī no finansiālā aspekta šādas spēles ir ļoti izdevīgas, gan arī lieliska komandas pārbaude.. un Dievs dod kādam spēlētājam sanāk paspīdēt un tikt ievērotam!

  -4 [+] [-]

, 2012-01-03 17:55, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Mamedovs jau mainīja savu viedokli sakarā ar starkovu!Kad viņš to paziņoja,tad Fk Baku gāja galīgi švaki,bet nekas spīdošs jau nav arī tagad(5 vieta).Kaut kādam iemeslam jau bija jābūt lai Mamedovs mainītu savas domas.
Ja neskonta sistēmas treneris noliktu PRO licenzi,pie guņas nekandidētu uz izlases trenera amatu.Par to vari būt drošs,bet šādus jautājumus nav jāuzdod man!
Jautājuma pamatbūtība, vai Latvijā ir treneri, kas gribētu un varētu tēmēt uz kaut ko augstāku par Latvijas Virslīgu?

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 18:02, pirms 13 gadiem
Tā treneri meklē Lietuva Lietuvas futbola izlase jauno galveno treneri...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 18:06, pirms 13 gadiem
No mani iepriekš ieliktā raksta par Lietuvas izlases treneri: ''Galvenā prasība kandidātiem ir Eiropas Futbola federāciju asociācijas (UEFA) "Pro" vai A kategorijas trenera licence.''

Latvijā lielās izlases trenerim obligāti vajag Pro licenci. lff.lv
Kāpēc tā? D

     [+] [-]

, 2012-01-03 18:39, pirms 13 gadiem
tāda pauze, gaidiet -Starkovs- baigā intriga,aplausi Mežeckim par to pauzi.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 18:48, pirms 13 gadiem
Pats_zinu rakstīja: Vai skaistais kungs, varētu lūdzu norādīt nedaudz konkrētāk, kuri tieši ir tie zaudējumi, par kuriem tik ļoti sašutis ir mazais ierindas sporta centra lietotājs, un kurš no aizvadītajiem atlases cikliem ir bijis tik ļoti slikti nospēlēts, kā varētu domāt lasot Jūsu viedos komentārus?
Kas kuram labs,daiļais ekspert .Par spēles kvalitāti ir Jums saprašana?Jeb galvenais ir apskatīties uz laukuma un pateikt spēles izvietojumu.Tur gan ir vajadzīga ,,gudra galva""
Man tā pavirši uzmetot aci noslēguma tabulās kopumā rezultāti šķiet pavisam neslikti, pat ļoti labi.

     [+] [-]

, 2012-01-03 18:51, pirms 13 gadiem
Nepatīk, ja?
Nu tad tas arī parāda, cik populārs ir futbols, jo, ja nav trokšņa, tad vīri uzvalkos var darīt kā grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-03 19:14, pirms 13 gadiem
Arī Stepanovam ir parādijušās izredzes atkal uzspēlēt Izlasē!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2012-01-03 19:18, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Latvia to EURO 2004
- YouTube
AIZVERAT MUTES
Laiks, tā kā atmosties!

     [+] [-]

, 2012-01-03 19:19, pirms 13 gadiem
kegums rakstīja: Jautājuma pamatbūtība, vai Latvijā ir treneri, kas gribētu un varētu tēmēt uz kaut ko augstāku par Latvijas Virslīgu?
Ne jau man tādus jautājumus jāuzdod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 19:39, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Labi , pasaki , kas slikts ir Starkova speles stila? Ja mes ar aizsardzibas futbolu uzvaretu Griekiju neviens nekliegu , bet ja Latvija zaudetu uzbrukosaja futbola kaut kadai pundurvalstij visi saktu brekt, ne? Un ja mes ar Starkova futbolu tiksim uz turniru , tas vispar bus un es tam ticu!
Piemērs:
LV-GRE 1-1
35-40 minūtes spēlējām futbolu ,bija 1-0,viss štokos,vai tad Grieķiem bija kāds baigais pārsvars?Vai vairāk momentu?Tad starkovam visus spēkus vajadzēja atvilkt savā soda laukumā,un tieši pie šīs aizsardzības sākās problēmas,labi ka vēl nosargājām šo 1-1,un vēl ,68`savā soda laukumā peroties ,stariks sadomāja uzlaist uz maiņu nevis aizsargu ,bet Rudņevu!
Skaiti,ka šis atlases cikls zaudēts!

  +2 [+] [-]

, 2012-01-03 19:42, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja:
P.s.
ko mēs par to grieķiju,aizsardzībā sēžam arī pret Gruziju,Rīgā!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 19:43, pirms 13 gadiem
ja buus starikam divi jauni asisteni: Dopingu Jurijs un Cuukas Veiksmis nu tad varbuut Bet ja godiigi, iespeeja bija jaadod kaadam citam trenerim.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 20:03, pirms 13 gadiem
Nevērtējot pēc būtības - varēja dabūt ko labāku, vai atkal LFF savas treknās pēcpuses npakustināja - tomēr viens ir skaidrs, atkal mūs sagaida bezcerīgas tālās piespļes, reta tikšana pāri laukuma vidum.
Un tā ir trenera taktika, nevis spēlētāju meistarība, atļaušos piezīmēt.

     [+] [-]

, 2012-01-03 20:05, pirms 13 gadiem
hahahaha...love it!

  -3 [+] [-]

, 2012-01-03 20:34, pirms 13 gadiem
Spele ';

  +3 [+] [-]

, 2012-01-03 20:51, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Arī Stepanovam ir parādijušās izredzes atkal uzspēlēt Izlasē!!!!!
Ja sekotu līdzi, zinātu, ka Stepanova atvadu spēle bija pret Somiju. Tā viņam bija 100. un pēdējā izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-03 21:03, pirms 13 gadiem
Jāā Starkovs Latvijas izlases treneris! Nu tik mums būs "vārtu birums" visās spēlēs.
KAS NOTIEK PIE VELNA?
Kaut man nebūtu taisnība, ka viņu nevajag pie izlases stūres.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-01-03 22:28, pirms 13 gadiem
Gada Treneris STARKOVS.Sporta veids nummur 1 Futbols.Blins kas jop4ik notiek te Latvijā

     [+] [-]

, 2012-01-03 23:13, pirms 13 gadiem
landskorona rakstīja: Spele
iemācieties valsts valodā reklāmas plakātus veidot! kauns un negods!!!

     [+] [-]

, 2012-01-04 00:30, pirms 13 gadiem
Kāpēc gan nevaram ņemt piemēru no lietuviešiem, tikko Viļņas 'Žalgiris' parakstīja līgumu ar Horvātijas treneri Petrāviču. Nacionālā izlase meklē treneri atklātā konkursā! Nu kāpēc pie mums viss otrādi!

Starkova laiks ir pagājis, beidzot jādod iespēja kādam citam.
Atgriezt Dzo Dzo nav tas sliktākais variants...

     [+] [-]

, 2012-01-04 00:37, pirms 13 gadiem
zinu jau tagad sastaavu Butu kads arzemju treneris sastavs butu savadaks un labaks bet to jau neviens laikam negrib...

  -1 [+] [-]

, 2012-01-04 10:41, pirms 13 gadiem
Andris5 rakstīja: Ne jau man tādus jautājumus jāuzdod!
Nu bet tev kā rūpīgam vērotājam no malas taču ir viedoklis, par Latvijas treneru spējām.