Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Spānija triumfē pendelēs un iekļūst finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Spānija triumfē pendelēs un iekļūst finālā
Spānijas futbolisti līksmo
Foto: AFP/Scanpix

"Euro 2012" pusfināla mačā starp Portugāli un Spāniju ar 0:0 beidzās gan pamatlaiks, gan papildlaiks un bija jāsit pēcspēles sitieni. Tajos ar 4:2 pārāki bija spāņi, iekļūstot turnīra finālā. Izšķirošā pendele Seska Fabregasa kontā, izmantojot Alveša kļūdu. Rīt Vācija un Itālija noskaidros otru finālisti.

Šovakar Portugāles un Spānijas vienības noskaidroja pirmo "Euro 2012" finālisti. Ja Portugāles sastāvā nekādu pārsteigumu nebija (savainoto Elderu Poštigu aizstāja Ugu Almeida), tad spāņu treneris Visente del Boske bija tādu sagādājis – uzbrukuma smailā šoreiz pamatsastāvā gāja nevis "viltus devītnieks" Sesks Fabregass vai Fernando Toress, bet gan Alvaro Negredo. "Sevilla" uzbrucējs līdz šim turnīrā bija vienreiz nācis uz maiņu mača pret Itāliju priekšpēdējā minūtē.

Portugāle uzsāka maču aktīvāk, tiekot pie vairākiem stūra sitieniem, bet tad bumba pārgāja spāņu kontrolē, kas arī izveidoja pirmo bīstamo momentu – Andress Injesta soda laukumā gandrīz pazaudēja bumbu, tomēr paspēja piespēlēt Alvaro Arbeloam, kurš, atrodoties tieši pretī vārtiem, netraucēts sita aptuveni no 14 metriem. Bumba lidoja pāri. Pēc brīža pāri sita arī pats Injesta. Portugāļu rindās aktīvs bija Ronaldu, kurš tika arī pie soda sitiena netālu no soda laukuma malas, bet raidīja bumbu mūri. Portugāle ļoti centās neļaut spāņiem ilgi būt ar bumbu.

29. minūtē Spānijai izdevās labs pretuzbrukums – Negredo ilgi pieturēja bumbu soda laukuma stūrī, tad piespēlēja Alonso, kurš savukārt Injestam uz soda laukuma līniju. Pussargs tēmēja augšējā stūrī, bet sita nedaudz pāri. Portugāle atbildēja ar Ronaldu sitienu, tomēr bumba lidoja nedaudz garām apakšējām stūrim. Puslaika noslēgumā Spānijai izdevās iespiest portugāļus viņu laukuma pusē, pāris reizes spāņi arī mēģināja izveidot kaut ko bīstamu, bet iespēles soda laukumā rezultātu nedeva. Pārtraukumā komandas devās pie 0:0.

Pēc mača atsākšanās atkal pārliecinošāk izskatījās Portugāle. Spāņiem spēle īsti nevedās, Negredo visai drīz tika nomainīts pret Fabregasu, nedaudz vēlāk laukumā devās arī Navass. Portugāle bieži bija pretinieku soda laukuma tuvumā, tomēr neviena ļoti bīstama sitiena nebija – Almeida centās apdraudēt Kasiljasa vārtus no distances, bet bumba lidoja pāri. 64. minūtē Spānija tika pie bīstamas standartsituācijas pie pašas soda laukuma līnijas, bet bumba pēc sekojošās piespēles līdz vārtu priekšai nenonāca. Nedaudz vēlāk Alonso ar tālu raidījumu centās pārsteigt no vārtiem nedaudz izgājušo Patrisiu.

72. minūtē portugāļiem bija labs soda sitiens, bet Ronaldu raidīja bumbu pāri Kasiljasa vārtiem. Aptuveni 10 minūtes vēlāk līdzīgā situācijā Ronaldu trāpīja sieniņā, bet Arbeloam tika fiksēta spēle ar roku, un Ronaldu sita vēlreiz no tuvākas distances – pāri. Pamatlaika izskaņā Ronaldu pretuzbrukumā bija vēl viena iespēja, bet arī šoreiz pāri. Papildlaiks. Tā pirmās daļas beigās spāņi izspēlēja lielisku uzbrukumu līdz Injestam vārtu priekšā, tomēr Patrisiu glāba Portugāli. Vēl Spānija tika pie soda sitiena, un Ramoss raidīja bumbu tikai nedaudz pāri.

Otrajā daļā bīstami sita Navass (Patrisiu glāba), bet vēlāk Pedro izrāvās viens pret vārtiem. Tiesa, portugāļu aizsargi pussargu panāca, bet viņus apspēlēt Pedro neizdevās. 0:0 arī pēc 120 minūtēm – pēcspēles sitieni. Sāka spāņi, un Patrisiu atvairīja Alonso pendeli. Mutinju gan neizdevās portugāļus izvirzīt vadībā, jo Kasiljass bija pārāks. Nākamajā sērijā Injesta un Pepe bija precīzi, savukārt trešajā iesita Pikē un Nani. Ceturtajā sērijā aukstasinīgi iesita Ramoss, bet Alvešs trieca bumbu pa pārliktni. Fabregasam bija iespēja ievest Spāniju finālā, un viņš to paveica – 4:2. Ronaldu sērijā nemaz nepiedalījās.

Portugāle – Spānija 0:0, 2:4 (11m)

Brīdinājumi: Koentrau 40'; Pepe 61'; Pereira 64'; Alvešs 86'; Velozu 83' – Ramoss 45'; Busketss 60'; Arbeloa 84'; Alonso 114'
Portugāle: Patrisiu, Pereira, Pepe, Alvešs, Koentrau, Mutinju, Velozu (Kuštodiu 105'), Meirelešs (Varela 113'), Nani, Almeida (Oliveira 81'), Ronaldu
Spānija: Kasiljass, Arbeloa, Pikē, Ramoss, Alba, Čavi (Pedro 87'), Busketss, Alonso, Silva (Navass 60'), Negredo (Fabregass 54'), Injesta
Tiesnesis: Džinejts Čakirs

Pēcspēles sitieni: 0:0 Alonso (vārtsargs), 0:0 Mutinju (vārtsargs), 0:1 Injesta, 1:1 Pepe, 1:2 Pikē, 2:2 Nani, 2:3 Ramoss, 2:3 Alvešs (pārliktnis), 2:4 Fabregass

PortugāleSpānija
Sitieni10(2)11(5)
Stūra sitieni67
Aizmugures23
Pārkāpumi3121
Kontrole55%45%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2012-06-28 00:28, pirms 13 gadiem
atkal finālā šitas spāņu garlaicīgais futbols....

 +17 [+] [-]

, 2012-06-28 00:28, pirms 13 gadiem
CR neļava pat uzsist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: jureks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ma4o

 +28 [+] [-]

, 2012-06-28 00:29, pirms 13 gadiem
tā iet, ka izprasa garās brīvdienas Kreipānam!

sasperjods rakstīja: Sajūta, ka Ilvars nefiltrē bildi
1-1 pasaka 0-0 vietā
2-2 pasaka 1-2 vietā
Nanī sit pāri
Slēpts komentārs: South Jabulani

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:29, pirms 13 gadiem
Nu kāāāāāāāāāāāāāāāāāā nu varēēja takš lidot garam pec staba nee ielidoja tieši vāāāārtos...... vajadzeja Ronaldo sist vismaz ka 4turtajam........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:29, pirms 13 gadiem
Spannu Veersis iet uz finaal areenu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
Ronaldu tak nevajadzēja sist pēdējam, stabili bija jāiet 4ajam!
Spāņi kaut arī galīgi neizskatījās kā ierasts, tomēr kkā izknapināja uzvaru, ar to arī apsveicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
Zhel palika Portugales
Apsveicu spaniju ar tresho finalu pec kartas

 +26 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
Portugāļi salauza spāņu Tik-Tak, bet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
Zeel Portugali It iipasi Ronaldo ;(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: -MaKa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Sajūta, ka Ilvars nefiltrē bildi
1-1 pasaka 0-0 vietā
2-2 pasaka 1-2 vietā
Nanī sit pāri
Ilgvars jau iedzēra, jo nervi netur nabagam...
Slēpts komentārs: ronaldo96

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:30, pirms 13 gadiem
Meitene atnāk un saka:"Baltie zaudēs!" Pēc momenta pa stieni un Spaņi finālā.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:31, pirms 13 gadiem
Tāpat, kā īstais ČL fināls bija atbildes spēle RM - MB

sasperjods rakstīja: Malači Portugāļi
Parādīja, ka ar 3-4 superklases spēlētājiem var apturēt pasaules pēdējo 5 gadu labāko komandu.
27 spēles nebija bez vārtiem
Tagad 2 ar vārtiem
Cermas, ka tā nebūs līdz galam

RĪT ĪSTAIS SKATĀMAIS FINĀLS
Šī bija parodija par futbolu

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:31, pirms 13 gadiem
Biju jau iedomājies, ka spāņiem ies grūti pret portugāļiem un tā arī bija. Nu ko, Spānija-Itālija fināls.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:31, pirms 13 gadiem
Spānija-Itālija būtu super fināls

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:31, pirms 13 gadiem
nu nah brūnajam vajadzēja ronaldo ietā sist

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:31, pirms 13 gadiem
Spāņiem jau gaiss plūst laukā. Finālā būs Vācijai tieši uz kārā zoba.

Ņirgāšanās par Ramosu vairs nav aktuāla. Par Krišu gan - primadonna visu bija izplānojis, lai kļūtu par pseido-varoni, bet pat netika pie šprices. Cik patētiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
zeel portugaalus,bija pelniijusi finaalaa speleet,beidzot neļāva spāņiem spēlēt savu spēli

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Labs spaniju par cempioni

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Nevaru ciest tos spāņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Veiksme smaida stiprākajam!

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
blj......................eeeeeeeeeeeeeeeee un eeeeee.............hhhhhhhhhhhhhhh ka spanjiem paveicaassss. ka mazas valsts parstavim un ka cilvekam kurshu 2004 gada bija Portugalee, redzot ka vinji dzivo futbolaaaa - patiesham zheeellll. pec speles un teorijas spanjiem bij jauzvar, bet ja nevari 120min iesist kaut 1 golu, tad uzvaru bij pelnijusi Portugale!!!!

  +8 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Godīgi sakot, man šī spēle vienubrīd sāka atgādināt filmu Rokijs-3 - pašpārliecinātie spāņi pret izsalkušajiem portugāļiem. Labi, ka spāņi savācās, izdarīja, kas izdarams un uzvarēja. Bet nu sorry, tik garlaicīga un kļūdām bagāta spēle... Vācieši/itāļi to var arī nepiedot.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Bliin taa tureju iikskus par Portugali un fig.... bet Portugale anti Spanu futbolu piekopa par ko viniem liels + reali neitralizeja spanus, protams papildlaika speki bija maz palikusi pec ta visa, un Spanija saka aktivak uzbrukt, bet tapat lieli malaci, Dazreiz tiesam ienistu futbolu stabus...

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:32, pirms 13 gadiem
Sirds sāp par Šabi Alonso neveiksmīgo 11m. sitienu, bet milzīgs prieks, ka Spānija ir atkal finālā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
Jau divas komandas vienas štangas dēl netiek tālāk. Kaut kāds stulbums! Angļi tagad saprot kā jūtas portugāļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Malači Portugāļi
Parādīja, ka ar 3-4 superklases spēlētājiem var apturēt pasaules pēdējo 5 gadu labāko komandu.
27 spēles nebija bez vārtiem
Tagad 2 ar vārtiem
Cermas, ka tā nebūs līdz galam

RĪT ĪSTAIS SKATĀMAIS FINĀLS
Šī bija parodija par futbolu
" 27 spēles nebija bez vārtiem
Tagad 2 ar vārtiem""
te tu kaut ko samudrījies...

  +9 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
Kam nav žēl Portugāles, tam nav sirds. Tagad varam gaidīt garlaicīgu finālu ar spaņu dambreti vidusdaļā. Tagad laikam jācer uz vāciešiem, jo viņi var tikai uzvarēt spāņus

  +9 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
ma4o rakstīja: Ronaldu netur spriedzi, ka nesita?
Nu man gribas domāt, ka nesita, jo Kasiljas ļoti labi zin kā Ronaldo sit.

 +11 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
Izskatiijaas, ka Ronaldo riktiigi dusmiigs bija

 +11 [+] [-]

, 2012-06-28 00:33, pirms 13 gadiem
Nu kaapec Bentu nedeva sist Ronaldu certutajam nevis piektajam nu kaaaaaaaaaaaaapeeeeeeeeeeec? Ramos ari gailis tgd pret PORTUGALI var iesist pendeli , bet pret Bayern mizelnieks

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
Paldies abām izlasēm! Laba spēle, daudz emociju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
POR trenerim nav pilns rublis likt Ronaldu sist pēdējam?! Alvešam jau sejā bija rakstīts - NEBŪS!
Kāpēc tā vienmēr viņiem veicās..riebjas. Es par itāļu zeltu !

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
Vajadzēja arī Ronaldo aizskriet Alvešam garām un sist pendeli kā to izdarīja Nani! Tikt ideāli portugāļi nospēlēja pret Spāniju,ļoti žēl,ka zaudēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
nopirktais suns rakstīja: Izskatiijaas, ka Ronaldo riktiigi dusmiigs bija
domāju gan,kurš gan nebūtu

  -3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
Lielākā kļūda turnīrā tika novērst - Portugāle nespēlēs finālā. Paldies spāņiem par to. Pelnīta vieta finālā un iespējamība, ka būs patiešām episks mačs Vamos!

Mača varonis ir Kasiljass, bet antivaronis Portugāles kapteinis. Portugāļi pārāk ātri nosēdināja baterejas un vairs neko jēdzīgu nespēja izveidot. Beigās laikam tā arī palika tie 2 sitieni vārtu rāmī. Spāņiem bija daudz reālākas iespējas gūt vārtus.

Rīt būs īstais fināls. Par skaistu futbolu un lai uzvar labākais!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
tomēr fināls jau daļēji sabojāts..

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
Ai, kā gribējās, lai Portugāle uzvar, bet nu jāapsveic spāņi.
Žēl, ka komentētājs pa LTV7 nedaudz nosita garīgo, visu spēli Arbeloa par Busketsu saukā, pendelēs vispār cirku taisa.

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:34, pirms 13 gadiem
ruudzs rakstīja: Nu man gribas domāt, ka nesita, jo Kasiljas ļoti labi zin kā Ronaldo sit.
Iespējams Ronaldo pačukstēja vārtusargam, kur Alonso varētu sists.. varbūt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:35, pirms 13 gadiem
Čempions jau +/- bija skaidrs pirms paša EČ sākuma, šī ir spāņu ēra, jāskatās vai viņi izvilks līdz 2014.gada PČ un noslēgs ciklu, jādomā, ka tā tas arī notiks.

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:35, pirms 13 gadiem
"Izšķirošā pendele Seska Fabregasa kontā."
kas taa par ņirgāšanos atkal?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:36, pirms 13 gadiem
spēle bez vārtiem,tā ar neizdevās 120min noskaidrot kam pieder laukuma centrs,līdzīgu komandu spēkošanās,kur veiksmīgāki izrādījās spāņi
P.S.Nani ar to skraidīšanu izjauca Alvesam visu sagatavošanos pirms sitiena

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:36, pirms 13 gadiem
Spāņi soļo tālāk, pat uzbrucēju trūkums neapturēs spāņu matadorus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:36, pirms 13 gadiem
buus normaals finaals - frichiem ticiiba neljaus seedeet autobusaa. spaanji normaali visu nokontroleeja, iznjemot to izgaajienu 90.minuutee, kad kristiine neiesita. vieniigais portugaalju moments.
macha zvaigznes - abi kreisaas malas aizsargi.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
Kas par spēli, nebiju gaidijis no portugāles izlases tāds presings un motivācija ļāva viņiem tikt penalty sērījā, vienīgi nepaveicās.
Nu ko apsveicam spāņus atkal, ar grūtu uzvaru.
Pirmo reizi redzēj kā spāņi tik vāji spēlēja.

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Super duper fināls būtu ar jebkuras citas Eiropas valsts piedalīšanos, atskaitot Spāniju.
2 Spānijas gribot negribot nebūs finālā. Ja Portugāle šodien neļāva Spānijai bumboties visu spēli, kādēļ liekas, ka to nevarētu izdarīt arī 2. fināliste (gribētos tur redzēt Vāciju)

 +11 [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
Ramosa bumba beidzot atkrita atpakaļ uz zemes un nokrita kautkur Portugālē

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
Kāpēc?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
zaaggiz2 rakstīja: "Izšķirošā pendele Seska Fabregasa kontā."
kas taa par ņirgāšanos atkal?
Kāda ņirgāšanās? Par FranSESKA iesauku? Laikam ar futbolu esi uz jūs.

  +7 [+] [-]

, 2012-06-28 00:37, pirms 13 gadiem
Portugāle bija pelnījusi uzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lielākā kļūda turnīrā tika novērst - Portugāle nespēlēs finālā. Paldies spāņiem par to. Pelnīta vieta finālā un iespējamība, ka būs patiešām episks mačs Vamos!

Mača varonis ir Kasiljass, bet antivaronis Portugāles kapteinis. Portugāļi pārāk ātri nosēdināja baterejas un vairs neko jēdzīgu nespēja izveidot. Beigās laikam tā arī palika tie 2 sitieni vārtu rāmī. Spāņiem bija daudz reālākas iespējas gūt vārtus.

Rīt būs īstais fināls. Par skaistu futbolu un lai uzvar labākais!
tev gan neiet,rītā spēlē abas mīļākās komandas,bet ir ar labums,lai kas uzvarēs,būsi apmierināts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:38, pirms 13 gadiem
nez kāpēc man bija tāda sajūta , ka Alvešš papūtīs garām vai arī Ikers atsargās ..

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:38, pirms 13 gadiem
Žēl, tiešām. Biju par Portugāli. Nevar jau teikt, ka Spāņi nebija pelnījuši, bet Portugāle tomēr ar savu uzbrukumu un skaisto spēli bija vairāk cienījami finālam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:39, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: kam tad viņš Toļikam prasīja 3 brīvdienas
žēl, ka rīt komentēs Ilgvars
Ilvars vins ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:39, pirms 13 gadiem
nu ko es teicu, kurš uzvarēs ??? spani domineja un bija labaki, un talak tika pelniti. jo portu ar kristini izlistu 11mitniekos tas butu nepelniti. finala gaidam vaciju un visi par spanijas uzvaru

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:40, pirms 13 gadiem
Protams, no divām riebīgām komandām uzvarēs riebīgākā.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:40, pirms 13 gadiem
knarins3 rakstīja: Zeel Portugali It iipasi Ronaldo ;(
hahaha saņem!!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:40, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vērojot visu EČ, ceru, ka rītdienas uzvarētājam būs 2 uzvaras pēc kārtas
Kuru kasa, ko tu ceri.

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:40, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tev gan neiet,rītā spēlē abas mīļākās komandas,bet ir ar labums,lai kas uzvarēs,būsi apmierināts
Drīzāk būšu skumjš, gluži kā 2006.gadā. Šausmīga sajūta, ka nespēju izbaudīt mīļākā spēlētāja fantastisko vārtu guvumu. Bet cerams, ka kāda no izlasēm rīt pierādīs savu pārākumu un to, ka pelnījusi spēlēt finālā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:40, pirms 13 gadiem
spānija triumfē - kas ir jāpīpē lai šādu virsrakstu uzliktu! Pamatlaikā knapi velk kājas pa vārtiem nesit, pat piespēles spēlē tikai ~500 - 600

Ja es būtu spāņu fans man vecumdienās būtu kauns par savām jaunības dienu pielūgsmēm!

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:41, pirms 13 gadiem
Perdedores

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:41, pirms 13 gadiem
ja portugāļu vārtsargs nebūtu lecis pēc Ramosa sitiena, es būtu apmī***s no laimes ;D

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:41, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vērojot visu EČ, ceru, ka rītdienas uzvarētājam būs 2 uzvaras pēc kārtas
būs jau ar,pat vairāk,Vācijai jau tagad ir četras pēc kārtas,Itālijai divas

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:41, pirms 13 gadiem
Eu, čaļi, kas Rondalo ar kājām? Viņš staigā kā tikko pēc operācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:42, pirms 13 gadiem
eddy707 rakstīja: Ramosa bumba beidzot atkrita atpakaļ uz zemes un nokrita kautkur Portugālē
Tā izveidojās Tele2 meteorīta krāteris.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:42, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lielākā kļūda turnīrā tika novērst - Portugāle nespēlēs finālā. Paldies spāņiem par to. Pelnīta vieta finālā un iespējamība, ka būs patiešām episks mačs Vamos!

Mača varonis ir Kasiljass, bet antivaronis Portugāles kapteinis. Portugāļi pārāk ātri nosēdināja baterejas un vairs neko jēdzīgu nespēja izveidot. Beigās laikam tā arī palika tie 2 sitieni vārtu rāmī. Spāņiem bija daudz reālākas iespējas gūt vārtus.

Rīt būs īstais fināls. Par skaistu futbolu un lai uzvar labākais!
Portugāļi reāli nosēdās papildlaikā, kad arī spāņi savāca savas daudzās 2 iespējas Kāds arguments ir par varoni un antivaroni? Vienkārša antipātija pret Ronaldo nav arguments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:43, pirms 13 gadiem
ilvars tak nevienu švainšteigeru pat normāli izrunāt nevar viņam tikai kols un rūūūnijs padodiet...

pirms šīs ziņas domāju 100 punkti, ka Anatols rausies Vāc - Ita, tā tak viņam būtu medus maize.

sasperjods rakstīja: kam tad viņš Toļikam prasīja 3 brīvdienas
žēl, ka rīt komentēs Ilgvars

  +7 [+] [-]

, 2012-06-28 00:44, pirms 13 gadiem
Portugale pardija ka ir augstas klase komanda! Daudzi pec izlozes norakstija Portugali,teica ka pec grupu turnira brauks majas,nekadu izredzu u.t.t.
Malaci Portugale!

P.S. Apsveicu Spaniju ar ieklushanu finala!

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:46, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Sajūta, ka Ilvars nefiltrē bildi
1-1 pasaka 0-0 vietā
2-2 pasaka 1-2 vietā
Nanī sit pāri
nu a kas tur tik traģisks, tādā brīdī tas ir pieļaujams.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-28 00:46, pirms 13 gadiem
cerēju uz Portugāli finālā,Spānija jau PK izcīnija, karoc par vāciešiem vai makaroniem finālā!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:48, pirms 13 gadiem
kāds saskaitīja cik reizes Kosinkevičs Arbelou nosauca par Busketu un pat nepamanīja ka sajaucis,man sanāca kādas piecas reizes pa spēli

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:48, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Eu, čaļi, kas Rondalo ar kājām? Viņš staigā kā tikko pēc operācijas.
Galiigi ciet iet?

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:48, pirms 13 gadiem
Par ramosu baigais prieks, viņš ne tikai ir gatavs sist, bet pat gatavs iesist un KĀ iesist!!!
Kasiljasu pat nav,ko pieminēt,viss kā parasti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-28 00:51, pirms 13 gadiem
ta viņi visi tik neinteresanti spēlē, ka sajaukt viņus ir vieglāk kā divus pirkstus apčurāt! Uz izlases fona vienīgais kurš izlec ir Ikers!

NilsK rakstīja: kāds saskaitīja cik reizes Kosinkevičs Arbelou nosauca par Busketu un pat nepamanīja ka sajaucis,man sanāca kādas piecas reizes pa spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-06-28 00:51, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:52, pirms 13 gadiem
spāņu antifans rakstīja:
mesiibesii? tu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-28 00:52, pirms 13 gadiem
spāņu antifans rakstīja:
daļēji var piekrist Tev
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:53, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ta viņi visi tik neinteresanti spēlē, ka sajaukt viņus ir vieglāk kā divus pirkstus apčurāt! Uz izlases fona vienīgais kurš izlec ir Ikers!
Nu kādēļ tad visi citi to pamana, bet sporta komentētājs nē? It sevišķi pēc 3 atkārtojumiem, pēc tam kad ir pateicis, ka Buskets ir #16 skatās ka rāda spēlētāju, kuram uz formas ir 17 nummurs, bet nē, tāpat Buskets

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:53, pirms 13 gadiem
tas kurš novadījās I taimā un neuzsita uzreiz?

sasperjods rakstīja: Ini gan es redzu caur 0.7

  +6 [+] [-]

, 2012-06-28 00:54, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: spānija triumfē - kas ir jāpīpē lai šādu virsrakstu uzliktu! Pamatlaikā knapi velk kājas pa vārtiem nesit, pat piespēles spēlē tikai ~500 - 600

Ja es būtu spāņu fans man vecumdienās būtu kauns par savām jaunības dienu pielūgsmēm!
tev vecumdienās vajadzētu būt kauns jebkurā gadījumā

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:54, pirms 13 gadiem
aDson rakstīja: Es arī to esmu pamanījis.
Pat mana māte, kura par futbolu neko nezina, perfekti spēj noteikt kurš ir Ronaldo. Varētu padomāt, ka viņam ceļi lokās tikai ar grūtībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:56, pirms 13 gadiem
Jā Ramosa standarta sitiens bija labāks, par CR igaunijā pēc nedēļas piezemējušām bumbām!

sasperjods rakstīja: izskatās, ka Tu jauc Alvešus
šis ir cits
un ne jau viņš lielākais mirla

CR7 ar savu bullets in blue sky

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 00:56, pirms 13 gadiem
baigi labs čempionāts tādā ziņā,ka tiešām 4 stiprākās tika 1/2f(bieži negadās), finālā arī šodien tika tie,kas labāk spēlē. tad nu par to,lai rīt tiek stiprākie,bez haļavas.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 00:57, pirms 13 gadiem
dubults prieks, Spānijas uzvara un izlaidiens šodien
rīt tad par Vāciju, lai ir mans prognozētais fināls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 00:58, pirms 13 gadiem
ja kas tikko atcerējos,ka vakar viens spāņu portāls raksti par izlases pēdējo treniņu pirms pusfināla iesāka ar virsrakstu-spāņi trenē pendeles- Del Boske gaišreģis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:02, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Liku Tev -, jo SPA nekādā gadījumā navc pelnījusi būt finālā
Be ttaisnība Tev, ka īstais fināls ir rīt

neko darīt, ka 2 grupas sanāca pārāk vājas, lai delēģētu sevi uz 1/2 kādu
tjipa Portugāle šodien bija labāka?

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:03, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Liku Tev -, jo SPA nekādā gadījumā navc pelnījusi būt finālā
Be ttaisnība Tev, ka īstais fināls ir rīt

neko darīt, ka 2 grupas sanāca pārāk vājas, lai delēģētu sevi uz 1/2 kādu
ar ko ta viņi nav pelnījuši?ar to ka visā turnīrā savos vārtos ielaiduši tikai vienus vārtus?ar to ka kontrolē bumbu visu laiku?vai ar to ka Tev vienkārši nepatīk Spānija kā komanda?Saprotu ka 3-2 kā Portugāle vinnēja Dāniju no malas izskatās jautrāk,bet domāju,ka treneris nebija īpaši apmierināts ar spēli

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:04, pirms 13 gadiem
biezpiens jāēd

sasperjods rakstīja: Oi dēļiņ es neatminos vairs, kā pirms apļa Šūmis izbrauc Eštorilas 6 līkumu Eusebio Curve

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:05, pirms 13 gadiem
Fielmann paskaties vai nav atlaides!

Swordsman rakstīja: tjipa Portugāle šodien bija labāka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:08, pirms 13 gadiem
Euro 2012 pendelēs uzvar ta skurš pirmo aizsit garām

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:09, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Fielmann paskaties vai nav atlaides!
skatos,esi labi informēts.
kādā rādītājā Por bija labāki šodien? Pendeļu gaidīšanā papildlaika beigās?

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:10, pirms 13 gadiem
tev ko lētāks tarifs elektrībai, ka maču sāki skatīties tikai ekstra laikā pēc 23:40?

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:11, pirms 13 gadiem
Kaut arī 0:0, spēle nemaz tik garlaicīga nebija,sevišķi jau papildlaikā. Spāņi bija vairāk pelnījuši uzvaru, tāpēc prieks, ka tieši viņi uzvarēja

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:14, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: tev ko lētāks tarifs elektrībai, ka maču sāki skatīties tikai ekstra laikā pēc 23:40?
skatos, pajoliņa paradumus kā nevari,tā nevari atmest. kaut ko bez pokemoniskiem izsaucieniem un pretjautājumiem vispār kādreiz esi spējīgs pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:17, pirms 13 gadiem
Ar to arī man čempionāts beidzies finālu visticamāk neskatīšos

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:18, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: tev ko lētāks tarifs elektrībai, ka maču sāki skatīties tikai ekstra laikā pēc 23:40?
ar ko pamatlaikā bija labāki Portugāļi!? Jocīgs čalītis esi. Spāņi nebija tik pārliecinoši,kā pret Franciju, bet noteikti stiprāki par Portugāli.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:18, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: tā iet, ka izprasa garās brīvdienas Kreipānam!
kreipans lai iet pensija sitais vismaz komente futbolu nevis stasta stastus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:21, pirms 13 gadiem
sāc iekarst...
ar tevi citādāk nav iespējams runāt!

Swordsman rakstīja: skatos, pajoliņa paradumus kā nevari,tā nevari atmest. kaut ko bez pokemoniskiem izsaucieniem un pretjautājumiem vispār kādreiz esi spējīgs pateikt?

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:22, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: ar ko ta viņi nav pelnījuši?ar to ka visā turnīrā savos vārtos ielaiduši tikai vienus vārtus?ar to ka kontrolē bumbu visu laiku?vai ar to ka Tev vienkārši nepatīk Spānija kā komanda?Saprotu ka 3-2 kā Portugāle vinnēja Dāniju no malas izskatās jautrāk,bet domāju,ka treneris nebija īpaši apmierināts ar spēli
ah, tas ko domā treneris ir mazsvarīgi. Futbols ir skatītājiem nevis treneriem. Un jā skatītājiem tas nieiet pie sirds, tāds futbols mums nav vajadzīgs.

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:24, pirms 13 gadiem
nāk prātā Gustavo tekstiņš (+/- STA laiki) "kā es ar divu bērnu māti varu runāt par kaut kādu objektivitāti".
Ar akliem grūti diskutēt par vizuālām spēlēm, vai arī LR2 sācis raidīt euro radio translācijas un tur kāds spāņviedīgais komentējis?

Ingars_Zalmanis rakstīja: ar ko pamatlaikā bija labāki Portugāļi!? Jocīgs čalītis esi. Spāņi nebija tik pārliecinoši,kā pret Franciju, bet noteikti stiprāki par Portugāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:25, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: ah, tas ko domā treneris ir mazsvarīgi. Futbols ir skatītājiem nevis treneriem. Un jā skatītājiem tas nieiet pie sirds, tāds futbols mums nav vajadzīgs.
normāls plejofu hokejs . nedraudzīgs neizšķirts kas beidzas ar koinflipu.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:28, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: sāc iekarst...
ar tevi citādāk nav iespējams runāt!
Es tev jautāju, vai tu VISPĀR KĀDREIZ esi spējīgs kaut ko normāli par tēmu atbildēt ? pričom tur es vispār, neesmu redzējis,ka tu vispār kaut kā savādāk kādreiz rakstītu, vēl viens messibessi...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:29, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: nāk prātā Gustavo tekstiņš (+/- STA laiki) "kā es ar divu bērnu māti varu runāt par kaut kādu objektivitāti".
Ar akliem grūti diskutēt par vizuālām spēlēm, vai arī LR2 sācis raidīt euro radio translācijas un tur kāds spāņviedīgais komentējis?
lūk,tālu nebija jāgaida piemērs. Tāds iespaids,ka no palīgskolas esi,goda vārds...

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:31, pirms 13 gadiem
Tiešām žēl Portugāļu.Tik smuki spēlēja,bet nu kā saka,veiksme ir stipro pusē! Cerams ka Fināla Itālija uzvarēs Spāniju

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 01:32, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: ah, tas ko domā treneris ir mazsvarīgi. Futbols ir skatītājiem nevis treneriem. Un jā skatītājiem tas nieiet pie sirds, tāds futbols mums nav vajadzīgs.
tas ir kam mums???man jau liekas ka miljoni Spānijā šobrīd ir ielās un svin uzvaru,tāpat kā vēl vairāki miljoni Spānijas futbola un tāda spēles stila fani visā pasaulē šobrīd ir priecīgi par panākumu,ja jau Tu tā runā par Spānijas spēli,tad ko teikt par Chelsea un to pašu Angliju

  +3 [+] [-]

, 2012-06-28 01:34, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Portugāļi reāli nosēdās papildlaikā, kad arī spāņi savāca savas daudzās 2 iespējas Kāds arguments ir par varoni un antivaroni? Vienkārša antipātija pret Ronaldo nav arguments
Protams, ka tas nav arguments, tāpēc par to nav runa.
Kasiljass spēli aizvadīja pārliecinoši un droši, pilnībā kontrolējot notikumus pie saviem vārtiem un diriģējot aizsardzību. Arī "pendelēs" bija tikai viens varonis, tā pat kā pirms 4 gadiem spēlē pret Itāliju. Kasiljass ieveda Spāniju finālā, tur nevar būt nekādu jautājumu.
Kāpēc Ronaldu bija antivaronis? Ne tikai tāpēc, ka aizvadīja ļoti bālu spēli. Redzams viņš patiešām bija, bet varbūt tieši tā arī bija problēma. Kā jau prognozēju, Ronaldu izšķērdība kļuva par portugāļu fiasko stūrakmeni. Šī vairs nebija Čehija, pret kuru varēja blietēt cik gribas un cerēt, ka kaut kas tomēr iekritīs. Spāņi CR nedeva tik daudz iespējas, cik viņam bija nepieciešams, lai gūtu vismaz vienus vārtus. Krištianu izšķērdēja vai noraka pilnīgi visas iespējas. Pēc portugāļu uzpūstā ziepju burbuļa, kurš šonakt plīsa, arī Ronaldu pārtapa no "HERO" par "ZERO". Zinot iepriekšējo pieredzi Bentu viņam nedeva sist arī "pendeli", jo CR nervu sistēma izšķirošos brīžos pārāk bieži nostrādājusi pret viņu. Tā ka droši viņu varam saukt par spēles antivaroni. Visi tik daudz no viņa gaidīja un cerēja, bet atkal sanāca čušs.

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:35, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: nāk prātā Gustavo tekstiņš (+/- STA laiki) "kā es ar divu bērnu māti varu runāt par kaut kādu objektivitāti".
Ar akliem grūti diskutēt par vizuālām spēlēm, vai arī LR2 sācis raidīt euro radio translācijas un tur kāds spāņviedīgais komentējis?
Ja nebūtu tavu "diskusiju" stilu iepazinis no cita raksta,tad pat mēģinātu tev vēl jautāt, kādā statistikas rādītājā Portugāle bija labāki. Sitieni,stūri, bumbas kontrole, divcīņas - viss par labu Spānijai. Bet tā kā netaisos gaidīt atkal kādu daiļrunīgu,neko neizsakošu atbildi,tad arlabunakti. Atliek tikai piekrist diagnozei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:47, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Spiežu roku Tev sakarā ar to, ka šajā dzīvē dzīvo visulaik vienā dimensījā un nespēj tvert daudzšķautņainas alegorijas, pasāžas un triptihus
Es ar gribētu būt tāds vientiesis
Vai kādā paralēlajā dimensijā šodien Portugālei bija pārsvars, cienījamais sensej?

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Kur Tu šodien redzēji labu spēli uzbrukumā no abām
vienīgi POR defs bija līmenī un GK arī

Liecies jau Tu te pats Gaiziņš, bet dažreiz samierinies, ka relatīvi Gaiziņš nav augstākais LV
Šodienas spēle bija tāda, ka spāņu mušu varēja nospiest ar vienu knausi, tik noturējās
FRA tomēr bija vājāki par POR un pēc tās spēles SPA likās monstri
pasaki godīgi man un sev, kas ir POR?
tādi pati HOR GRE un viss, jo CR7 neko nerāda sevišķu
vnk komanda spēlē uz visiem 100
no uzbrukuma jau tur vispār tālu bija abām izlasēm,piekrītu ka Portugāle nospēlēja ideālu spēli,izspieda gandrīz vai maksimumu,bet neteikšu ka Portugāli var salīdzināt ar Horvātiju vai Grieķiju,tomēr vieni no turnīra favorītiem un,ja viņi uzvarētu,nebūtu neviens pārsteigts,par Spāņiem, izskatījās,ka nebija gatavi tādam presingam,pat neatceros,kad vēl būtu redzējis tik daudz brāķa piespēlēs un nevis kustību laukumā,bet reālu stāvēšanu uz vietas,bet lai kā ar būtu uzvaru izcīnija,kaut ar pendelēs,un viena diena vairāk brīvdienā noderēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 01:51, pirms 13 gadiem
Nu paga.
Portugāļi bija vieni no retajām komandām, kas pēdējā laikā ir spējušas efektīvi traucēt ESP saspēli ar presingu tālāk laukumā no saviem vārtiem. Pussargi bez bumbas strādāja vienkārši fenomenāli, un portiņu pārejas uzbrukumā bija nesalīdzināmi efektīvākas par frančiem, kuri, šķiet, bija nobijušies pirms spēles un zaudēja vēl pirms sākuma svilpes.
Portugāle kā komanda nospēlēja vienkārši lieliski. Pietrūka mazliet klases noslēguma fāzē ar pēdējo piespēli un sitienu.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:53, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: HOR DAN UKR bija labākas
o,jā. un kur tad vēl Polija. un Ungārija arī šobrīd ir labāka, ja tikai ļautu piedalīties.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:56, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: SPA valdīja mazāk un POR valdīja vairāk, kā gaidīts un paredzēts
jā, Por ļoti labi pretojās, tas viņus padara pārākus par citiem spāņu pretiniekiem (frančiem), bet ne par pašiem spāņiem. Spāņi vienalga kontrolēja spēli,kaut arī ne tik pārliecinoši,kā citas. Papildlaikā arī izdevības labu labās, por beidzot sāka lūzt.

     [+] [-]

, 2012-06-28 01:57, pirms 13 gadiem
ok,gaidam rītdienu,es jau gaidu finālu, būs labs. Gulēt!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 01:58, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tas ir kam mums???man jau liekas ka miljoni Spānijā šobrīd ir ielās un svin uzvaru,tāpat kā vēl vairāki miljoni Spānijas futbola un tāda spēles stila fani visā pasaulē šobrīd ir priecīgi par panākumu,ja jau Tu tā runā par Spānijas spēli,tad ko teikt par Chelsea un to pašu Angliju
Pamēģini tagad kādam iestāstīt, ka vislabākais rezultāts ir 1:0, vai arī šodienas 0:0. Nu, es nezinu tādus, kuriem patīk šādas spēles.

     [+] [-]

, 2012-06-28 02:02, pirms 13 gadiem
Un vēl es gribēju pateikt, ka Portugāle nekādā gadījumā neizgāzās, tieši otrādi - Bentu trenētā izlase pierādīja savu spēku un izmantoja gandrīz visus resursus, lai noturētu spāņus. Viss varbūt arī būtu beidzies portugāļiem labvēlīgi, bet Ronaldu neīstajā brīdī centās uzņemties vairāk, nekā spēja izdarīt. Viņam šodien praktiski viss lidoja "pēc piena". Varbūt kādā no tām izšķērdētajā epizodēm atdota piespēle būtu kaldinājusi fantastisku Portugāles uzvaru, bet to mēs nekad neuzzināsim, jo Ronaldu atgriezās pie sava vecās slimības - egoisma. Vismaz "Real" Mourinju spēj viņu kontrolēt un pamācīt, bet šoreiz CR pārcentās.
Patiesībā nevienam citam Portugāles futbolistam es nevaru atrast, kur piesieties, jo spēli viņi aizvadīja līmenī, īpaši jau aizsargi.
Portugāle parādīja sevi tikai no tās labākās puses, tikai pietrūka vēl viena Ronaldu (vai Mesi) un meistarības. Fiziskās sagatavotības ziņā Portugāli jau tagad kronēju par čempioniem

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 02:03, pirms 13 gadiem
Man kā mūžīgajam Spānijas fanam ir prieks, ka "sarkanā fūrija" tika finālā, taču pati spāņu spēle nebija tādu, kādu gribētos redzēt. Finālā būs jāparāda krietni labāks sniegums, lai uzvarētu. Bet ir tāda ticība, ka tieši finālā spāņi varētu parādīt savu labāko spēli šajā turnīrā. Ja nē, tad viņu ēra var beigties jau 7dien. Ja parādīs, tad vēl līdz 2014.gadam viņi būs absolūtie karaļi futbolā.

Jebkurā gadījumā jau tas, ko viņi izdarīja šobrīd - 3 fināli pēc kārtas lielajos turnīros ir kaut kas. 2 uzvaras un 2 lielajos turnīros un fināls trešajā pēc kārtas, nav joka lieta. Vismaz neatceros izlasi pēdējos 20 gados, kas ko tādu būtu paveikusi. Spēlēt čempionu rangā ir nesalīdzināmi grūtāk (kaut vai iekšējās motivācijas dēļ), kā tiekties pēc tituliem, kad to vēl nav. Jau tagad cepuri nost viņu priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 02:05, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Pamēģini tagad kādam iestāstīt, ka vislabākais rezultāts ir 1:0, vai arī šodienas 0:0. Nu, es nezinu tādus, kuriem patīk šādas spēles.
ja esi neitrāls fans un skaties futbolu tikai pāris reizes sezonā,svarīgākās spēles,lai būtu lietas kursā,tad tā varētu būt,bet paprasi to komandas fanam,kas visu spēli kodis pirkstos katra uzbrukuma laikā,ja kas futbols mēdz būt interesants ar bez vārtiem,Tu tak ar sajūsminies par labu aizsargu un vārtsargu spēli hokejā

     [+] [-]

, 2012-06-28 02:28, pirms 13 gadiem
Protams, tas man arī sagādā gandarījumu, taču nekas neatsver vārtu guvumus. Tas ir tas, ko gaida visi jau no paša mača sākuma. Ja Spānija tamborē un tamborē savu zirnekļa tīklu un gala rezultātā uzvar ar 1:0, es neesmu sevišķi pārlaimīgs. Tas pats, kas skatīties kā Ņiživijs pietur ripu pie apmales.
Lai nu kā, bet furbols ir skatītājiem un skatītāji grib vārtus un pēc iespējas vairāk.

     [+] [-]

, 2012-06-28 02:43, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Protams, tas man arī sagādā gandarījumu, taču nekas neatsver vārtu guvumus. Tas ir tas, ko gaida visi jau no paša mača sākuma. Ja Spānija tamborē un tamborē savu zirnekļa tīklu un gala rezultātā uzvar ar 1:0, es neesmu sevišķi pārlaimīgs. Tas pats, kas skatīties kā Ņiživijs pietur ripu pie apmales.
Lai nu kā, bet furbols ir skatītājiem un skatītāji grib vārtus un pēc iespējas vairāk.
protams,bet kas ir svarīgāk,izcīnīt trīs punktus,vai kā šajā gadījumā vietu finālā vai nesties uz priekšu un iekrist kādā no pretuzbrukumiem, saprotu ka parādītā spēle ir svarīga,bet svarīgāka ir ieņemtā vieta beigās (tas par to komentāru par treneriem).

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 02:52, pirms 13 gadiem
es jums ATBILDU - kā ar jums lai runā, ja jūs spēli esat skatījušies no plazminieka sāniem?
Kamēr tu baltu sauksi par melnu mums diskusija neveidosies - kad sāksi saprast, ka kaut kas ir pelēks tad varēsim arī diskutēt par pelēkā toņa intensitāti!

šito arī laikam nesaprati vai ne - un tagad pārcilkā atkal kādos vārdos mani nosaukt un kādu skolu piespēlēt?

Swordsman rakstīja: lūk,tālu nebija jāgaida piemērs. Tāds iespaids,ka no palīgskolas esi,goda vārds...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 02:55, pirms 13 gadiem
120 minūtēs varbūt, bet 45 un 90 minūtēs pilnīgi noteikti statistika runāja par labu Portugālei!
Tādiem kā jums ''šeit un tagad" studijas tālrunis ir domāts!

Ingars_Zalmanis rakstīja: Ja nebūtu tavu "diskusiju" stilu iepazinis no cita raksta,tad pat mēģinātu tev vēl jautāt, kādā statistikas rādītājā Portugāle bija labāki. Sitieni,stūri, bumbas kontrole, divcīņas - viss par labu Spānijai. Bet tā kā netaisos gaidīt atkal kādu daiļrunīgu,neko neizsakošu atbildi,tad arlabunakti. Atliek tikai piekrist diagnozei.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 02:57, pirms 13 gadiem
Paldies, ka kāds vēl to ir ievērojis un pie kam pietiekoši korekti uzrakstījis!

march_2k rakstīja: Nu paga.
Portugāļi bija vieni no retajām komandām, kas pēdējā laikā ir spējušas efektīvi traucēt ESP saspēli ar presingu tālāk laukumā no saviem vārtiem. Pussargi bez bumbas strādāja vienkārši fenomenāli, un portiņu pārejas uzbrukumā bija nesalīdzināmi efektīvākas par frančiem, kuri, šķiet, bija nobijušies pirms spēles un zaudēja vēl pirms sākuma svilpes.
Portugāle kā komanda nospēlēja vienkārši lieliski. Pietrūka mazliet klases noslēguma fāzē ar pēdējo piespēli un sitienu.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 03:00, pirms 13 gadiem
no Ita - Ang 0:0 futbolu nevar salīdzināt ar šodien redzēto 0:0 - tikai uzvarētājs pendelēs ne tas, lai gan, kā teiktu sasperjods - pendelēs vienmēr uzvar stiprākais!

ovečka rakstīja: Pamēģini tagad kādam iestāstīt, ka vislabākais rezultāts ir 1:0, vai arī šodienas 0:0. Nu, es nezinu tādus, kuriem patīk šādas spēles.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 03:26, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: es jums ATBILDU - kā ar jums lai runā, ja jūs spēli esat skatījušies no plazminieka sāniem?
Kamēr tu baltu sauksi par melnu mums diskusija neveidosies - kad sāksi saprast, ka kaut kas ir pelēks tad varēsim arī diskutēt par pelēkā toņa intensitāti!

šito arī laikam nesaprati vai ne - un tagad pārcilkā atkal kādos vārdos mani nosaukt un kādu skolu piespēlēt?
aizskatījos penāļu atkārtojumus un rakstus.
Tev laikam nepielec - to jau es saku,ka tu vienmēr un visur par jebkuru tēmu "atbildi" šādā stilā.
Diez,kas man būtu "jāsaprot", ja tu neko konkrētu tā arī neesi iemācījies pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 03:37, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Paldies, ka kāds vēl to ir ievērojis un pie kam pietiekoši korekti uzrakstījis!
Tātad pats atzīsti,ka ir iespējams jēdzīgi uzrakstīt? Viņš par tēmu runā,nevis atbildes vietā apcer krāsu intensitāti, plazminieka ekrānus, briļļu reklāmas un "šeit un tagad" studijas, vai vēl nezin kādas bērnišķības,kas ir tavā arsenālā. Tas pirmkārt.
Otrkārt, izkopē man to vietu, kur viņš ir uzrakstījis,ka Portugāļi bija LABĀKI par spāņiem. Tas,ka labi turējās pretī - piekrītu. Labāk par jebkuru citu komandu. Bet joprojām tā ir tikai turēšanās pretī, ja šīs būtu 2 nepazīstamas komandas, arī tu pateiktu,ka pārsvars Spānijai.

     [+] [-]

, 2012-06-28 03:40, pirms 13 gadiem
bāc palasi savus komentārus pirms pārmet kaut ko man - tu tak ar kā veca plate ķeries!

Swordsman rakstīja: aizskatījos penāļu atkārtojumus un rakstus.
Tev laikam nepielec - to jau es saku,ka tu vienmēr un visur par jebkuru tēmu "atbildi" šādā stilā.
Diez,kas man būtu "jāsaprot", ja tu neko konkrētu tā arī neesi iemācījies pateikt?

     [+] [-]

, 2012-06-28 03:49, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: 120 minūtēs varbūt, bet 45 un 90 minūtēs pilnīgi noteikti statistika runāja par labu Portugālei!
Tādiem kā jums ''šeit un tagad" studijas tālrunis ir domāts!
pirmkārt - kas,vai tad pēdējā pusstunda neskaitās?
otrkārt, nezinu,kur atrast statistiku par atsevišķiem puslaikiem,gan jau ir kaut kur, bet eirosportā daudzpusīga statistika, lūk daži svarīgākie rādītāji
Por:Esp
Pavisam sitieni 11:14
vārtos 0:4
kontrole 35,6 : 64,4
divcīņas uzvarētas 35% : 65%
pārkāpumi 31 : 21.

nē,nu var jau būt,ka tas viss pa pēdējo pusstundu (kura,protams, neskaitās).
Par atbildi vari atkal kaut ko par brillēm, platēm, lidojošajiem šķīvīšiem un govju ganīšanu runāt. jo diez vai par tēmu kaut ko pateiksi. Tagad gan arlabunakti.

     [+] [-]

, 2012-06-28 04:15, pirms 13 gadiem
atbilde pēc pirmā puslaika Portugālei 4(2) Spānijai 3(0)
uz vārtiem un (rāmī)!
Tas, ka beigās arī spāņi spieda vairāk - jau arī atbild uz jautājumu - statistiku izlīdzināja pēdējā brīdī.
Un ats ko es visu laiku saku, ka PAMATLAIKĀ labāki bija Portugāļi!

Swordsman rakstīja: pirmkārt - kas,vai tad pēdējā pusstunda neskaitās?
otrkārt, nezinu,kur atrast statistiku par atsevišķiem puslaikiem,gan jau ir kaut kur, bet eirosportā daudzpusīga statistika, lūk daži svarīgākie rādītāji
Por:Esp
Pavisam sitieni 11:14
vārtos 0:4
kontrole 35,6 : 64,4
divcīņas uzvarētas 35% : 65%
pārkāpumi 31 : 21.

nē,nu var jau būt,ka tas viss pa pēdējo pusstundu (kura,protams, neskaitās).
Par atbildi vari atkal kaut ko par brillēm, platēm, lidojošajiem šķīvīšiem un govju ganīšanu runāt. jo diez vai par tēmu kaut ko pateiksi. Tagad gan arlabunakti.

     [+] [-]

, 2012-06-28 06:57, pirms 13 gadiem
Sāk jau apnikt tās spāņu uzvaras,ja kādreiz to teica par vāciešiem,tad tagad varētu teikt,ka futbols ir spēle ko spēlē 22 spēlētāji ,bet uzvar spāņi.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 07:54, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Visu laiku garlaicīgākais 1/2
to varēja jau prognozēt... Spānija tak spēlē...tādēļ arī gāju gulēt ar cerībām par Portugāli...

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 08:31, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, ka tas nav arguments, tāpēc par to nav runa.
Kasiljass spēli aizvadīja pārliecinoši un droši, pilnībā kontrolējot notikumus pie saviem vārtiem un diriģējot aizsardzību. Arī "pendelēs" bija tikai viens varonis, tā pat kā pirms 4 gadiem spēlē pret Itāliju. Kasiljass ieveda Spāniju finālā, tur nevar būt nekādu jautājumu.
Kāpēc Ronaldu bija antivaronis? Ne tikai tāpēc, ka aizvadīja ļoti bālu spēli. Redzams viņš patiešām bija, bet varbūt tieši tā arī bija problēma. Kā jau prognozēju, Ronaldu izšķērdība kļuva par portugāļu fiasko stūrakmeni. Šī vairs nebija Čehija, pret kuru varēja blietēt cik gribas un cerēt, ka kaut kas tomēr iekritīs. Spāņi CR nedeva tik daudz iespējas, cik viņam bija nepieciešams, lai gūtu vismaz vienus vārtus. Krištianu izšķērdēja vai noraka pilnīgi visas iespējas. Pēc portugāļu uzpūstā ziepju burbuļa, kurš šonakt plīsa, arī Ronaldu pārtapa no "HERO" par "ZERO". Zinot iepriekšējo pieredzi Bentu viņam nedeva sist arī "pendeli", jo CR nervu sistēma izšķirošos brīžos pārāk bieži nostrādājusi pret viņu. Tā ka droši viņu varam saukt par spēles antivaroni. Visi tik daudz no viņa gaidīja un cerēja, bet atkal sanāca čušs.
Viņš visu čempionātu tā spēlēja, ka pie katras iespējas centās sist, un šī spēle nebija izņēmums, ne velti tieši viņš guva 3 vārtus, un 4 reizes trāpija pa vārtu konstrukciju, vienkārši tā viņš spēlē. Arī Almeida "puļija" garām visu spēli.
Par Kasiliasu jāpiekrīt, ka aizvadija spēli augstā līmenī.
Nu par pendeli gan es negribētu tā teikt, jo domāju, ka viņš būtu sitis izšķirošo sitienu, jo Portugāles izlasē viņš ir kapteinis un cilvēks, kurš var motivēt komandu. Tieši tādus momentus uztic līderiem.

     [+] [-]

, 2012-06-28 08:36, pirms 13 gadiem
Atvainojos, ja kādu apvainošu, BET KAS IELAIDIS TO ĀKSTU KOMENTĒT TĀDAS SPĒLES?????? Tikai tāda uroda dēļ nevar mierīgi un ar baudu noskatīties grandu spēles(((

     [+] [-]

, 2012-06-28 09:01, pirms 13 gadiem
Cik reizes Ronaldu trāpīja spāņu vārtu četrstūrī? Ļoti maz! Un pēc katras netrāpīšanas tik taisa savas grimases- sak, "kā nu tā, kā nu tā".......

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 09:06, pirms 13 gadiem
bars161 rakstīja: Atvainojos, ja kādu apvainošu, BET KAS IELAIDIS TO ĀKSTU KOMENTĒT TĀDAS SPĒLES?????? Tikai tāda uroda dēļ nevar mierīgi un ar baudu noskatīties grandu spēles(((
tu šeit esi pats lielākais urods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 09:33, pirms 13 gadiem
Nu tad neviens nekļūs par čempioni, jo Portugāle bija labākais pretendents uz titulu.

     [+] [-]

, 2012-06-28 09:33, pirms 13 gadiem
Žēl Portugāles bet labi ka aizgāju gulēt pēc pamatlaika, savādāk no negatīvajām emocijām nakts būtu pagalam.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 09:35, pirms 13 gadiem
Fināls, Vācija: Spānija 3:0, spāņi zaudēs taka pagalma puikas!

     [+] [-]

, 2012-06-28 09:35, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: 120 minūtēs varbūt, bet 45 un 90 minūtēs pilnīgi noteikti statistika runāja par labu Portugālei!
Tādiem kā jums ''šeit un tagad" studijas tālrunis ir domāts!
ko tu tur murgo, veciit? portugaaljiem bija VIENS moments - 90.minuutee izgaajiens 3 pret 2. viss. vai tu tieshaam skaiti par momentiem kristiines histeeriskos sitienus no 40 metriem pa zvirbuljiem vai almeidas sitienus no 0 lenjkja? veciit, vaartos ir sveetais Ikers. vinjam nevar taa iesist.
spaanjiem, tiesa, arii nebija daudz momentu - Arbeloa un divi Injestam. bet nu teikt, ka portgulaaji bija labaaki... atgriezies basketbola diskusijaa vai no kurienes tu tur izliidi

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 09:51, pirms 13 gadiem
Ramos:"Ar savu sitienu salauzu Portugāļus".

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 09:56, pirms 13 gadiem
Brīžiem šķiet, ka pusfinālus un finālus tomēr vajadzētu atrisināt ne ar pendelēm. Nezinu...lai papildlaikā spēlē 7:7, vai lai rezerves vārtsargi nāk vietā pamatsastāva vorotčikiem, nezinu...domāju ka pašiem uzvarētājiem arī šī uzvaras garša nav tik salda kā tad, ja būtu iesitis "īstu" golu.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 10:07, pirms 13 gadiem
DarkOne rakstīja: Fināls, Vācija: Spānija 3:0, spāņi zaudēs taka pagalma puikas!
No tavas mutes Dieva ausī!!! GO GERMANY!!!

     [+] [-]

, 2012-06-28 10:12, pirms 13 gadiem
Spāņiem cūcene!! Vienīgo interesanto futbolu demonstrē Vācija, prieks skatīties!!! Interesanti taču ir tikai tad, kad tiek sisti un iesisti vārti...bet te jau kurā spēle 0 -0

     [+] [-]

, 2012-06-28 10:47, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: atbilde pēc pirmā puslaika Portugālei 4(2) Spānijai 3(0)
uz vārtiem un (rāmī)!
Tas, ka beigās arī spāņi spieda vairāk - jau arī atbild uz jautājumu - statistiku izlīdzināja pēdējā brīdī.
Un ats ko es visu laiku saku, ka PAMATLAIKĀ labāki bija Portugāļi!
Nu, nebija portugāļi labāki. Spēle bija līdzīga, bet tā pat nevarēja teikt, ka portugāļu uzbrukumi būtu bīstamāki nekā spāņiem, jo spāņi visu laiku meklēja ideālākās opcijas, pat nedaudz aktīvāk spēlēja uzbrukumā un ātrāk pazaudēja bumbu. Galu galā tieši spāņi bija vistuvāk vārtu guvumam. Portugāļus tā pa īstam varēja uzslavēt tikai par izcilo spēli aizsardzībā (arī vārtsarga pozicionālo spēli un aizsardzības diriģēšanu), kā arī presingu, kas traucēja spāņiem bumboties pēc sirds patikas. Tomēr portugāļu stratēģija neatmaksājās, jo kā jau paredzēju, viņiem beidzās "degviela". Nevar jau visu spēli skriet pa galvu pa kaklu. Vārdu sakot, viņi papildlaikā sajuta to, kā čehi jutās otrajā puslaikā. Tas, ka portugāļi bija fiziski gatavi, lai cīnītos ar spāņiem, vēl nenozīmē, ka viņi uzreiz bija labāki. Portugāle vienkārši bija līdzvērtīgs pretinieks, tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 10:48, pirms 13 gadiem
es jau pirms sitiena jutu ka Alveš netrāpīs ,viņš jau spēles laikā izskatījās nepārliecinoši

     [+] [-]

, 2012-06-28 10:50, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu tad neviens nekļūs par čempioni, jo Portugāle bija labākais pretendents uz titulu.
Aizmirsti! Viss ir tieši tā, kā tam jābūt. Šobrīd "dzīvas" ir palikušas spēcīgākās Eiropas futbola lielvalstis: Spānija, Vācija, Itālija. Viss kā tam jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-28 10:52, pirms 13 gadiem
Diemžēl garlaicīgais tik-takenačo kārtējo reizi izlīda pa adatas aci.

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:32, pirms 13 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Viņš visu čempionātu tā spēlēja, ka pie katras iespējas centās sist, un šī spēle nebija izņēmums, ne velti tieši viņš guva 3 vārtus, un 4 reizes trāpija pa vārtu konstrukciju, vienkārši tā viņš spēlē. Arī Almeida "puļija" garām visu spēli.
Par Kasiliasu jāpiekrīt, ka aizvadija spēli augstā līmenī.
Nu par pendeli gan es negribētu tā teikt, jo domāju, ka viņš būtu sitis izšķirošo sitienu, jo Portugāles izlasē viņš ir kapteinis un cilvēks, kurš var motivēt komandu. Tieši tādus momentus uztic līderiem.
Cik saprotu, tad piekrīti man par to "antivaroni", jo necenties nemaz apstrīdēt manu konkrētās spēles analīzi. Kas attiecas uz Ronaldu spēles stilu, tad "Real" viņš nevarētu atļauties tādu izšķērdību. Ja viņš netic saviem komandas biedriem un nevēlas atdot piespēli, kad tā būtu labākā opcija, tā jau ir viņa problēma. Spēlē pret Spāniju CR vārtu rāmī trāpīja tikai 1 reizi, bet 5 reizes sita garām, turklāt pārsvarā "pēc piena". Tikai pēc statistikas skatoties, tiešām šķiet, ka Ronaldu šajā spēlē neko labu nav izdarījis. Vienīgā pozitīvā lieta, kas iekritusi prātā, ir pirmais centrējums Nani. Un kāpēc viņš tādā garā nevarēja turpināt? Almeidu vari likt mierā, jo viņš īpaši daudz pie bumbas netika. 3 reizes uzsita pa vārtiem, bet garām. Vismaz viens no šiem sitieniem bija kaut cik bīstams. Jau izsenis portugāļiem nav izcilu smailes uzbrucēju, bet otra lieta, ka flangi ļoti bieži uzņemas uzbrucēju funkcijas. Un 3 vārti arī nav tas labākais arguments, jo vēl vairāki futbolisti ar krietni mazāku mēģinājumu skaitu guvuši tik pat daudz vārtus. Pāris trāpījumi pa konstrukciju bija bīstami, bet vismaz viens nebija (no augšas), tā ka arī tur jāšķiro. 5 spēļu laikā Ronaldu pa vārtiem ir sitis 35 (!) reizes. Tas ir krietni vairāk nekā jebkurš cits spēlētājs. Viņš arī guvis pusi no komandas vārtiem. Vārtu rāmī CR trāpījis 15 reizes, bet garām sitis 20 reizes. Realizācija nedaudz atgādina vienu basketbolistu uzvārdā Aiversons. Kad vēl skatījos NBA, atceros, cik daudz metienu viņš spēlē spēja izmestu. Ja viņam bija laba diena, komanda uzvarēja, bet bija arī sliktas dienas. Ja Tu ņem spēli savās rokās un centies izšķirt spēles rezultātu, bet Tev tas neizdodas, tad pašam arī jāuzņemas atbildība par zaudējumu. Nav jau tā, ka portugāļiem ir tikai viens Ronaldu. Ja viņš pēdējā spēlē būtu vairāk piespēlējis un darbojies komandas interesēs, tad rezultāts iespējams būtu bijis pavisam citādāks. Bet šoreiz Spānija priekš Ronaldu bija pārāk ciets rieksts.
Es domāju, ka Tu saproti, ko es domāju, runādams par Ronaldu "problēmām" ar 11 m sitieniem. Viņš jau vairākas reizes ir aizsitis garām nozīmīgus sitienus. Tas ir tas pats Robena variants, tikai vēl nopietnāk. Ronaldu vēl ir jauns un nervu sistēma pagaidām nav tik ļoti norūdījusies. Laikam jau tāpēc Bentu cerēja, ka viss noskaidrosies vēl pirms Ronaldu būtu jāsit "pendele". Noskaidrojās arī, tikai šoreiz par sliktu portugāļiem. Tādam meistaram kā Kasiljasam Ronaldu stāšanās uz 11 m atzīmes būtu tikai pa rokai (komandas biedru būšana utt.). Līderim ir jāvelk komanda, nevis tā jābremzē. Reizēm CR to saprot, reizēm nē. Gan paaugsies un daudz ko sapratīs

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:36, pirms 13 gadiem
MACHETEforever rakstīja: Portugāle bez Rnaldu vispār nekas nebūtu
Gan jau atrastos kāds cits spēlētājs, ap kuru varētu veidot spēli. Un var jau būt, ka arī realizācija uzlabotos. Arī Nani mierīgi varētu uzņemties līdera lomu. Vienīgais, kas portugāļiem šobrīd (patiesībā jau sen) pietrūkst, ir augstas klases uzbrucējs. Jo vairāk spēle tiek veidota ap Ronaldu, jo vieglāk ir "izslēgt" Portugāli.

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:38, pirms 13 gadiem
Pagaidām viss ir diezgan likumsakarīgi. Žēl, protams, ka Portugāle zaudēja, bet neko darīt.
Vēl ir palikusi Itālija. Kad es pirms čempionāta paredzēju, ka Itāliju nevajag nenovērtēt daudzi te smīkņāja. Tagad redzam , cik tālu viņi ir tikuši.
Šodien Itālijai jauzvar Vācija un finālā anti-futbolisti spāņi un būs labi!

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:43, pirms 13 gadiem
Sakiet, ko gribiet, bet man liekas, ka Nani izjauca visu. Viņš aizsteidzās Alvešam pa priekšu, kad tas jau bija gatavs sists. Tas nevar palikt bez nekādas ietekmes. Kas zina, nebūtu rotācijas sitējos, varbūt arī Alvešs savu penedli iesistu un skats jau būtu savādāks.
P.S. Man kā Spānijas fanam šāda spēle jau pirmajā puslaikā sāka biedēt, fināls būs pretstats.

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:49, pirms 13 gadiem
Ramoss!!!!

     [+] [-]

, 2012-06-28 11:55, pirms 13 gadiem
Ok,Pepe varēja šaut pendeli,bet nu nejau B.Alves no Zenīta nācis tikai urlenēs māk staigāt.

     [+] [-]

, 2012-06-28 12:48, pirms 13 gadiem
Pamatlaikā statistikā labāki bija - 120 minūtēs drusku švakāki! CR būtu iesitis 90 minūtē vectētiņu izdodos saraudināt!

Hose Girtinho rakstīja: Nu, nebija portugāļi labāki. Spēle bija līdzīga, bet tā pat nevarēja teikt, ka portugāļu uzbrukumi būtu bīstamāki nekā spāņiem, jo spāņi visu laiku meklēja ideālākās opcijas, pat nedaudz aktīvāk spēlēja uzbrukumā un ātrāk pazaudēja bumbu. Galu galā tieši spāņi bija vistuvāk vārtu guvumam. Portugāļus tā pa īstam varēja uzslavēt tikai par izcilo spēli aizsardzībā (arī vārtsarga pozicionālo spēli un aizsardzības diriģēšanu), kā arī presingu, kas traucēja spāņiem bumboties pēc sirds patikas. Tomēr portugāļu stratēģija neatmaksājās, jo kā jau paredzēju, viņiem beidzās "degviela". Nevar jau visu spēli skriet pa galvu pa kaklu. Vārdu sakot, viņi papildlaikā sajuta to, kā čehi jutās otrajā puslaikā. Tas, ka portugāļi bija fiziski gatavi, lai cīnītos ar spāņiem, vēl nenozīmē, ka viņi uzreiz bija labāki. Portugāle vienkārši bija līdzvērtīgs pretinieks, tas arī viss.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-28 12:51, pirms 13 gadiem
kārtējais... uzmodies - spāņiem I taimā pat zvirbuļu sišana nepadevās!
Svētais Ikers nav neuzvaramais Neuers

555 rakstīja: ko tu tur murgo, veciit? portugaaljiem bija VIENS moments - 90.minuutee izgaajiens 3 pret 2. viss. vai tu tieshaam skaiti par momentiem kristiines histeeriskos sitienus no 40 metriem pa zvirbuljiem vai almeidas sitienus no 0 lenjkja? veciit, vaartos ir sveetais Ikers. vinjam nevar taa iesist.
spaanjiem, tiesa, arii nebija daudz momentu - Arbeloa un divi Injestam. bet nu teikt, ka portgulaaji bija labaaki... atgriezies basketbola diskusijaa vai no kurienes tu tur izliidi

     [+] [-]

, 2012-06-28 14:03, pirms 13 gadiem
lino88 rakstīja: Ok,Pepe varēja šaut pendeli,bet nu nejau B.Alves no Zenīta nācis tikai urlenēs māk staigāt.
Un kas tad,ka no Zenīta?Tas Tev skaitās kaut kāds pagalma klubs?Viņš ir spēlētājs ar lielu pieredzi, un varbūt viņam tamdēļ arī uzticēja sist,un cik tur trūka,ka iesistu,Kasiljass vairs nebūtu glābējs pēc tāda sitiena.

     [+] [-]

, 2012-06-28 14:06, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: tu šeit esi pats lielākais urods
Puišelīt! Noslauki savas ņuņņas un pazīd mammai pupu.

     [+] [-]

, 2012-06-28 14:06, pirms 13 gadiem
knarins3 rakstīja: Zeel Portugali It iipasi Ronaldo ;(
Jā,nākamajā čempī jau vairs nebūs tā izlase,šajā izlase bija tiešām lieliski iespēlējusies un pret spāņiem izcilu spēli parādīja.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-28 14:11, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lielākā kļūda turnīrā tika novērst - Portugāle nespēlēs finālā. Paldies spāņiem par to. Pelnīta vieta finālā un iespējamība, ka būs patiešām episks mačs Vamos!

Mača varonis ir Kasiljass, bet antivaronis Portugāles kapteinis. Portugāļi pārāk ātri nosēdināja baterejas un vairs neko jēdzīgu nespēja izveidot. Beigās laikam tā arī palika tie 2 sitieni vārtu rāmī. Spāņiem bija daudz reālākas iespējas gūt vārtus.

Rīt būs īstais fināls. Par skaistu futbolu un lai uzvar labākais!
Kur Tu redzi tur kādu kļūdu,ja būtu tālāk būtu tikuši portugāļi???Viņi šajā mačā bija pilnīgi līdzvērtīgi pretinieki spāņiem,lai gan nomināli spāņi,protams,bija favorīti.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-28 14:41, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: kārtējais... uzmodies - spāņiem I taimā pat zvirbuļu sišana nepadevās!
Svētais Ikers nav neuzvaramais Neuers
draugs, pirmajaa puslaikaa Arbeloa bija 100% vaartu moments (nedaudz netraapiija devenee), kaa arii Injesta noglaudiija tiiklu no augshpuses.
otrajaa puslaikaa spaanjiem nekas nebija (portugaaljiem bija CR7 sitiens 90.minuutee), papildlaikaa spaanjiem bija Injestas moments.
3:1 peec momentiem. nezinu, kur UEFA saskaitiija 2 sitienus portugaaljiem, bet opta saka, ka sitienu skaits bija 0. apalja 0.
sv.Ikers viens pats ir desmit Neuerus veerts (lai kaa man patiktu arii Neuers). ko vinsh shajaa chempii atkal pieraada.

     [+] [-]

, 2012-06-28 17:51, pirms 13 gadiem
Burunduka Alvina sitiens atgādināja Anrī sitienu pret itāļiem finālā 2006. gadā!

     [+] [-]

, 2012-06-28 18:03, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Protams, no divām riebīgām komandām uzvarēs riebīgākā.
Kas tieši šajā Portugāles izlasē ir tik riebīgs?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 18:25, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Pamatlaikā statistikā labāki bija - 120 minūtēs drusku švakāki! CR būtu iesitis 90 minūtē vectētiņu izdodos saraudināt!
tu esi matemātiķis vai kā,ka visu pamato tikai ar statistiku,var jau uzblietēt kā Ronaldo gandrīz no centra un ar skaitīsies sitiens pa vārtiem,bet vai tas skaitīsies tikpat bīstami kā tas paša Pedro gājiens otrajā puslaikā,kad pēdējā brīdī aizsargi tikai pamaisīja,tak jāskatās ar spēle nevis pēc tam paņem protokolu un pēc cipariem pasaki kas bija labāki

  +1 [+] [-]

, 2012-06-28 18:31, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: otrajaa puslaikaa spaanjiem nekas nebija (portugaaljiem bija CR7 sitiens 90.minuutee), papildlaikaa spaanjiem bija Injestas moments.
3:1 peec momentiem. nezinu, kur UEFA saskaitiija 2 sitienus portugaaljiem, bet opta saka, ka sitienu skaits bija 0. apalja 0.
sv.Ikers viens pats ir desmit Neuerus veerts (lai kaa man patiktu arii Neuers). ko vinsh shajaa chempii atkal pieraada.
Jā, apaļa ''0''!
Ja varam ticēt vienai labai statistikas lapai, tad:
Portugālei 120 minūtēs pavisam bija 11 sitieni - 8 garām, 3 bloķēti.
Individuāli:
Ronaldo - 7 (visi garām);
Almeida - 3 (visi garām);
Veluso - 1 (garām).
Bet spāņiem kopumā 14 sitieni (4 vārtu rāmī).
Sīkāk:
Portugal-Spain Live

     [+] [-]

, 2012-06-28 19:11, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: draugs, pirmajaa puslaikaa Arbeloa bija 100% vaartu moments (nedaudz netraapiija devenee), kaa arii Injesta noglaudiija tiiklu no augshpuses.
otrajaa puslaikaa spaanjiem nekas nebija (portugaaljiem bija CR7 sitiens 90.minuutee), papildlaikaa spaanjiem bija Injestas moments.
3:1 peec momentiem. nezinu, kur UEFA saskaitiija 2 sitienus portugaaljiem, bet opta saka, ka sitienu skaits bija 0. apalja 0.
Tieši tā! Es arī nesapratu, kur UEFA rāva to dīvaino statistiku?! Kur tad portugāļiem bija tie 2 sitieni? - Tieši tā, nebija. To piefiksēja vairāki portāli, tikai UEFA diemžēl dezinformē sabiedrību.

     [+] [-]

, 2012-06-28 19:18, pirms 13 gadiem
gangstaar14 rakstīja: Kur Tu redzi tur kādu kļūdu,ja būtu tālāk būtu tikuši portugāļi???Viņi šajā mačā bija pilnīgi līdzvērtīgi pretinieki spāņiem,lai gan nomināli spāņi,protams,bija favorīti.
Portugāļi bija tikai "melnais zirdziņš". Viņi kārtējo reizi pierādīja, ka ir pietiekami labā fiziskā formā, lai visu pamatlaiku presingotu spāņus un izjauktu vairumu viņu uzbrukumu mēģinājumus. Arī vārtsargs un aizsardzības līnija portugāļiem ir līmenī, bet kāda no tā visa jēga, ja uzbrukumā izpaužas tikai viena "princese", kura pat "īpašajās dienās" blietē pa vārtiem vismaz tik pat daudz, cik pārējie komandas biedri kopā ņemot?! Vai mums ir vajadzīgs fināls, kurā Ronaldu 5-6 reizes pārbliež pāri vārtiem, varbūt atdod vienu jēdzīgu piespēli un portugāļi paliek uz nulles? Man pēc nekā tāda neprasās.
Portugāļi nav spāņu līmenī, vienkārši viņiem ir ieroči, lai jauktu spāņu spēli. Lai viņi paši kaut ko iesistu, ir jābūt vai nu lielai veiksmei, vai ļoti, ļoti daudz sitieniem pa vārtiem. Īpaši daudz skaistas izspēles portugāļu izpildījumā neredzēju, tikai šādu: CR dabū bumbu, CR sit pa vāriem. Sitiens pagriezienā pilnībā raksturo viņa bezatbildību un stūrgalvību šajā spēlē. Šī spēle pierādīja, ka Portugāle ir kā burbulis, kurš uzpūšas, kamēr nav atdūries pret kaut ko asāku par Čehiju. Pirms 4 gadiem bija tieši tas pats. Pa šo laiku nekas nav mainījies.

     [+] [-]

, 2012-06-28 20:30, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: atbilde pēc pirmā puslaika Portugālei 4(2) Spānijai 3(0)
uz vārtiem un (rāmī)!
Tas, ka beigās arī spāņi spieda vairāk - jau arī atbild uz jautājumu - statistiku izlīdzināja pēdējā brīdī.
Un ats ko es visu laiku saku, ka PAMATLAIKĀ labāki bija Portugāļi!
kas tur bija ar to plazminieka skatīšanos no sāniem? nu bez liekas muldēšanas,tieši un konkrēti - ja tu spēli skatījies, kur tu redzēji tos 2 sitienus rāmī Portugālei?
Spāņi statistiku nevis ir IZLĪDZINĀJUŠI, bet smagi priekšā visur. Tāda lieta,kā divcīņas, pat fiziski nav iespējams tikai pēdējās pusstundas laikā tādu % dabūt.

     [+] [-]

, 2012-06-28 20:32, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: tu esi matemātiķis vai kā,ka visu pamato tikai ar statistiku,var jau uzblietēt kā Ronaldo gandrīz no centra un ar skaitīsies sitiens pa vārtiem,bet vai tas skaitīsies tikpat bīstami kā tas paša Pedro gājiens otrajā puslaikā,kad pēdējā brīdī aizsargi tikai pamaisīja,tak jāskatās ar spēle nevis pēc tam paņem protokolu un pēc cipariem pasaki kas bija labāki
Tur jau tā lieta,ka pat ciparos visur spāņi ir labāki.