Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Itālija pieveic Vāciju un pievienojas spāņiem finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Itālija pieveic Vāciju un pievienojas spāņiem finālā
Mario Balotelli guva abus Itālijas vārtus
Foto: AP/Scanpix

Par otro "Euro 2012" finālisti kļuva Itālijas izlase, kas pusfināla mačā ar 2:1 pieveica Vāciju, pārtraucot tās 15 uzvaru sēriju oficiālos mačos. Abus vārtus uzvarētāju rindās pirmajā puslaikā iesita Mario Balotelli, Vāciju nespēja glābt arī Mesuta Ezila 11 metru soda sitiens kompensācijas laikā. Svētdien finālā Itālija tiksies ar pašreizējo Eiropas čempioni Spāniju.

Šovakar noskaidrojās komanda, kas svētdien finālā spēlēs pret Spāniju. Joahims Lēvs ceturtdaļfinālā pret Grieķiju pamatsastāvā laida Andrē Širli, Marko Roisu un Miroslavu Klozi, taču šovakar šo trio atkal atstāja uz soliņa, nomainot pret Toniju Krosu, Lukašu Podoļski un Mario Gomesu. Itālijas izlases trenerim Čezārem Prandelli laukumā atkal varēja laist no traumas atkopušos Džordžo Kjellīni, iziet laukumā varēja arī Daniele De Rosi, bet Ignacio Abatem nācās palikt uz soliņa.

Vācija sāka maču aktīvāk un pēc piecām nospēlētām minūtēm varēja izvirzīties vadībā – pēc stūra sitiena no vārtu priekšas sita aizsargs Matss Hummelss. Bumba aizlidoja garām Džanluidži Bufonam, taču Andrea Pirlo to izsita no tukšiem vārtiem. Vēlāk Bufons atvairīja bumbu pēc Krosa tālsitiena, bet vēlreiz vācieši bija tuvu vārtu guvumam, kad Bufons, cenšoties ķert bumbu, neveiksmīgi novirzīja to Bardzalji. Bumba, atlekusi no aizsarga, gandrīz atrada ceļu tīklā. Itālija drīz vien atbildēja ar Montolīvo un Kasāno patāliem sitieniem, bet vietā bija Noiers.

20. minūtē gan vārtsargs nebija glābējs – pēc Kasāno centrējuma Balotelli no vārtu priekšas ar galvu atklāja rezultātu. Nonākusi zaudētājas lomā, Vācija centās atgūties, bija vairāki tālsitieni un iespēles soda laukumā, taču droši spēlēja Bufons. 36. minūtē pēc lieliskas Montolīvo piespēles Balotelli izskrēja viens pret Noieru. Lāms panāca uzbrucēju, taču Balotelli paspēja izdarīt sitienu, triecot bumbu augšējā stūrī. Viņam otrie vārti un 2:0 Itālijas labā. Ar šādu rezultātu puslaiks arī noslēdzās – itāļi bija ielikuši labu pamatu uzvarai.

Lēvs līdz ar otrā puslaika sākumu Podoļska un Gomesa vietā laukumā laida iepriekš pieminētos Roisu un Klozi. Roiss jau ar pirmajām minūtēm bija aktīvs, izdarīja arī sitienu, bet drīz pēc tam bīstami Bufona vārtus apdraudēja Lāms – pāri. Vācija daudz vairāk kontrolēja bumbu, itāļiem reti tiekot pie pretuzbrukumiem. Vienreiz gan Balotelli sita no soda laukuma, tomēr bumba lidoja labu gabalu garām vārtiem. 62. minūtē bīstams soda sitiens uz Bufona vārtiem, Roiss sita bumbu zem pārliktņa, taču Itālijas vārtsargs glāba komandu. Puslaika vidū Vācijas pārsvars bija samazinājies.

Pretuzbrukumā pēc Pirlo piespēles Markīzio ieskrēja soda laukumā un izdarīja bīstamu sitienu – bumba lidoja nedaudz garām. Pāris minūtes vēlāk Markīzio vēlreiz nonāca lieliskā pozīcijā, taču arī sita garām arī otram vārtu apakšējam stūrim. Vācieši visiem spēkiem metās uz priekšu, bet pavēra Itālijai iespējas veidot arvien jaunus un jaunus pretuzbrukumus. Jo īpaši laba iespēja bija uz maiņu iznākušajam Di Natalem. Kompensācijas laikā Balcareti soda laukumā tika fiksēta spēle ar roku - pendele. Ezils bija precīzs (Bufons uzminēja, tomēr nespēja aizsniegt bumbu), taču izglābties vāciešiem neizdevās – zaudējums. Savukārt Itālijai priekšā turnīra izšķirošais mačs.

Vācija – Itālija 1:2 (0:2)

Vārti: Ezils 90'+2(11m) – Balotelli 20' 36'
Brīdinājumi: Hummelss 90'+4 – Balotelli 37'; Bonuči 60'; De Rossi 84'; Mota 90'
Vācija: Noiers, Boatengs (Millers 72'), Bādštūbers, Hummelss, Lāms, Šveinsteigers, Kedira, Kross, Ezils, Podoļskis (Roiss 46'), Gomess (Kloze 46')
Itālija: Bufons, Balcareti, Bardzalji, Bonuči, Kjellīni, Pirlo, Markīzio, De Rossi, Montolīvo (Mota 64'), Balotelli (Di Natale 70'), Kasāno (Diamanti 57')
Tiesnesis: Stefans Lanuā

VācijaItālija
Sitieni15(8)10(5)
Stūra sitieni140
Pārkāpumi1319
Aizmugures02
Kontrole54%46%

     [+] [-]

, 2012-06-29 02:03, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Brazīlijai būs pārāk milzīgs spiediens. Komanda var neizturēt psiholoģiski, galvenokārt jau Neimars, no kura nobriešanas principā arī ir atkarīgas visas izredzes.
nu par Neimāru,jo ātrāk viņš pāries uz Eiropu,jo labāk gan viņam gan visai Brazīlijas izlasei,Barca jau tagad gatava par viņu likt galdā 40milj ja ne vairāk,tik gaida piekrišanu

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 02:05, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu par Neimāru,jo ātrāk viņš pāries uz Eiropu,jo labāk gan viņam gan visai Brazīlijas izlasei,Barca jau tagad gatava par viņu likt galdā 40milj ja ne vairāk,tik gaida piekrišanu
Uz Eiropu viņš pāries tikai pēc PK14.

     [+] [-]

, 2012-06-29 02:08, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Uz Eiropu viņš pāries tikai pēc PK14.
nu tā viņš saka,bet es domāju ka ātrāka pāriešana nāktu tik par labu viņa izaugsmei uz to ar Barcā esošie un bijušie spēlētāji mēģina viņu pierunāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 03:52, pirms 12 gadiem
Uzvarēja mana favorīte kopš turnīra sākuma.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-29 07:07, pirms 12 gadiem
nu jopt. nu kas tas ir ar tiem fāterlandes pārstāvjiem

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 07:54, pirms 12 gadiem
Lai gan esmu par Vāciju, jo tā spēlē ļoti skatāmu, ar vārtiem bagātu futbolu, bet šoreiz itāļi pelnīti bija labāki.
Tomēr spēli līdz galam neskatījos, jo 2:0 pret itāliju nozīmē 11 spēlētāju aizsardzību līdz spēles beigām.
Fināls būs garlaiucīgākais pēdējos gados, ticiet man! Spānija pret Itāliju ir ļaunākais futbola murgs.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 08:17, pirms 12 gadiem
Itālija spēlēja teicami un pelnīti iekļuva finālāa!
Šis itāļu izlases modelis man tiešām patīk !
Es finālā par viņiem!

     [+] [-]

, 2012-06-29 08:17, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Brazīlijai būs pārāk milzīgs spiediens. Komanda var neizturēt psiholoģiski, galvenokārt jau Neimars, no kura nobriešanas principā arī ir atkarīgas visas izredzes.
Ne tikai Neimars, arī daudziem pārējiem tur ir jānobriest. Ir tāds viedoklis, ka praktiski no snieguma šīgada olimpiādē ir atkarīgs BRA izlases kodols 2014. gadam.
Ja izlase uzvar olimpiādi, vēlams, pārspējot Spāniju un Urugvaju, kodolu veidos U23 izlases spēlētāji, kuri šādi būs pierādījuši, ka spēj tikt galā ar finālturnīra radīto spiedienu.
Ja tas nenotiks, tiks prasītas pārmaiņas un no U23 komandas varētu palikt labi ja Neimars, Gansu, Sandru un Lukass Mura.
Ekspektācijas būs milzīgas un nesamērīgas, ja ņem vērā, ka brazīļiem nav tādas klases komandā, kāda bija kaut vai 2002. gadā.

     [+] [-]

, 2012-06-29 08:32, pirms 12 gadiem
Beidzot varēja normāli spēli paskatīties, klausoties Toļika komentārus, nevis bez skaņas, kā aizvakar, kad komentēja saldais Antiņš))

     [+] [-]

, 2012-06-29 08:38, pirms 12 gadiem
Njā, Itālija uzvarēs visu Euro, pārāk daudz sakritību šogad.

Noieram jāiet uz laukuma spēlēt, šitā ar galvu zvetēja Tas moments, kur centrā līdaciņā izlēca ļoļ!

  -2 [+] [-]

, 2012-06-29 09:14, pirms 12 gadiem
14 stūra sitieni un nekādas jēgas!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 09:19, pirms 12 gadiem
Sarauj, Itālija!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 09:34, pirms 12 gadiem
Meh Vācijai laikam jau izejot laukumā pret itāļiem nav variantu. Itāļiem fantastiska spēle kamēr vācieši atkal noplok svarīgākajās spēlēs. Viņi pamazām sāk pārvērsties par tādiem kā Spānija un Nīderlande agrāk, rādot skaistu futbolu viegli tiek pārvarēta grupa un agrās izslēgšanas spēļu stadijas, līdz pretim stājas disciplinēta un pieredzējusi komanda. Kaut gan komanda vēl jauna, bet šāda tendence man nepatīk.

     [+] [-]

, 2012-06-29 09:42, pirms 12 gadiem
Lieliska spēle kuru skatīties bija bauda. Jācer ka šādu sniegumu Itālija parādīs finālā un sakaus sarkanos pundurus.

     [+] [-]

, 2012-06-29 10:26, pirms 12 gadiem
Kad čempionātā pēc pirmās Itāļu spēles teicu,ka šī komanda spēlēs finālā,visi man bāza mīnusus.

Itāļi spēlē labi visu čempionātu,arī pret Horvātiem (ja horvāti nebūtu ierakušies aizsardzībā itāļi viņus sarautu gabalos(gluži kā Angļi)). Arī pirms GER spēles es toķikā mierīgu sirdi uzliku uz ITA, jo zināju,ka pacels viņi šo spēli. Tā kā FORZA ITALIA būs čempioni.

     [+] [-]

, 2012-06-29 10:26, pirms 12 gadiem
Šī spēle man patika vislabāk no visiem 1/4 un 1/2. Itālijas sniegums vispār mani ļoti pozitīvi pārsteidza, pēc kāsiena pēdējā pārbaudes spēlē pret Krieviju neko tādu EČ no Itālijas negaidīju. Super organizēta un motivēta komanda ar izciliem izpildītājiem visās līnijās (Bufons, Kjēls, Pirlo un Mario). Cerams, ka veiksies finālā (lai gan īpaši nepārdzīvošu, ja SPA vinnēs).
Atsevišķi pieminēšanas vērts ir Mario, ticu, ka šie 2 vārti palīdzēs viņa progresam, jebkurā gadījumā viņš jau ir apliecinājis savu talantu uz ļoti lielas skatuves, kas pats par sevi ir sasniegums.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 10:29, pirms 12 gadiem
malači Itāļi sakapāja tos vāciešuš

     [+] [-]

, 2012-06-29 10:33, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: ..pēc kāsiena pēdējā pārbaudes spēlē pret Krieviju neko tādu EČ no Itālijas negaidīju.
Varbūt pēc Anglijas uzvaras pār Spāniju gaidīji Anglijas triumfu EČ? Tieši tāpēc jau draudzības spēlēm ir tikai pārbaudes un eksperimentāls raksturs. Cik gan reižu tā pati Vācija nav nolaidusi lažu pēdējās pārbaudes spēlēs, bet nospīdējusi turnīrā? Ir vienkārši lietas, kuras ir sekundāras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 11:04, pirms 12 gadiem
Finālā vēlētos 2:2 pēc pamat+extra laika beigām un Itālijas uzvaru pēcspēles sitienos. Bufons vs Kasilias.

     [+] [-]

, 2012-06-29 11:20, pirms 12 gadiem
Nē, no Angļiem neko negaidīju pat pēc uzvaras pret Spānijas rotācijas sastāvu. Anglijas izlasi es tomēr pazīstu labāk par Itālijas, tādēļ aptuvenu rezultātu prognozēt bija viegli (lai gan, ja paveiktos pendelēs pret Itāliju, un viņi turpinātu tādu pašu aizsardzības taktiku 1/2 visādi varētu gadīties).
Tomēr Itālija pret Krieviju izskatījās diezgan briesmīgi, it sevišķi otrajā puslaikā, spēle izskatījās neorganizēta un sapratnes, it sevišķi aizsardzībā, vispār nebija. Viena lieta ir nespēlēt ar pilnu atdevi frendļos, kas laikam ir OK, bet cita lieta, ka spēle izskatījās neorganizēta, nez vai viņi to darīja speciāli, jo tik daudz laika izmēģināt spēles taktiku reālā režīmā nebija nevienai izlasei. Tas arī bija ļoti tuvu EČ, tādēļ nodomāju, ka Itāļiem diez ko neies šajā EČ un par laimi kļūdījos.
Hose Girtinho rakstīja: Varbūt pēc Anglijas uzvaras pār Spāniju gaidīji Anglijas triumfu EČ? Tieši tāpēc jau draudzības spēlēm ir tikai pārbaudes un eksperimentāls raksturs. Cik gan reižu tā pati Vācija nav nolaidusi lažu pēdējās pārbaudes spēlēs, bet nospīdējusi turnīrā? Ir vienkārši lietas, kuras ir sekundāras.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-29 11:22, pirms 12 gadiem
Ceru, ka spāņi finālā pirmie neiesitīs, citādi atkal varēšu visu spēli gulēt. Spāņus var skatīties, kad viņiem pašiem ir jāgūst vārti, pretējā gadījumā sagaida pilnīga ateja futbola izpildījumā no viņu puses.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 11:48, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: Tomēr spēli līdz galam neskatījos, jo 2:0 pret itāliju nozīmē 11 spēlētāju aizsardzību līdz spēles beigām.
Fināls būs garlaiucīgākais pēdējos gados, ticiet man! Spānija pret Itāliju ir ļaunākais futbola murgs.
Zēl, ka pagātnes traumu rezultātā secināji, ka 2:0 Itālijai nozīmēs aizsardzību līdz spēles beigām. Tās 20 minūtes, ko izslēdzi, bija gandrīz vai interesantākās šajā čempionātā
Tavuprāt Vācija-Portugāle būtu daudz interesantāks futbols? Stipri šaubos. Var nepatikt spāņu stils, bet viens ir skaidrs- aizsardzībā nesēdēs ne viena, ne otra, tā ka gaidāma laba cīņa.

     [+] [-]

, 2012-06-29 11:56, pirms 12 gadiem
Septembri, es jau tikai ironizēju. Draudzības spēles es praktiski neskatos, lai nesabojātu priekšstatu pēc atlases turnīrā redzētā. Īpaši tas attiecas uz Vāciju un Itāliju. Ok, reizēm der noskatīties tādas draudzības spēles kā Spānija-Portugāle, lai varētu aptuveni nojaust tendences, kas atspoguļojās arī pēdējā šo izlašu duelī (pusfinālā). Bet kopumā uzskatu, ka draudzībenēm jebkurā gadījumā ir tikai eksperimentāls raksturs.

     [+] [-]

, 2012-06-29 12:00, pirms 12 gadiem
Beigās, kad rezultāts bija 2:1 ja būtu kādas 20 minūtes domāju, ka spēle varētu izvērsties savādāk!

     [+] [-]

, 2012-06-29 12:04, pirms 12 gadiem
kasparello99 rakstīja: Ceru, ka spāņi finālā pirmie neiesitīs, citādi atkal varēšu visu spēli gulēt. Spāņus var skatīties, kad viņiem pašiem ir jāgūst vārti, pretējā gadījumā sagaida pilnīga ateja futbola izpildījumā no viņu puses.
pilnīgi piekrītu !!! Ja finālā uzvarēs spāņi , tad uzvarēs antifutbols . Saprotams, daudzi man metīsies virsū - kā Spāniju var salīdzināt ar antifutbolu ??? Bet sorry , kā to bumbulēšanos laukuma vidū spāņu izpildījumā var saukt par futbolu - pēc piecām minūtēm tāda futbola gribas iet gulēt . Kāds jau nosauca spāņu spēli par " rokasbumbu ar kājām ... " . Daudzi teiks, ka tas dod rezultātu, jo spāņi ir finālā . Ja tā,tad man nevajag tādu spēli. Man vienmēr spāņi ir patikuši , bet pašreiz , lai cik paradoksāli tas izklausās, daudz skatāmāku spēli rāda tieši itāļi , kas simts gadus ir spēlējuši ar totālu aizsardzības modeli- catenaccio. Protams,itāļi joprojām daudz uzmanības pievērš aizsardzībai ( un tas ir loģiski ), bet viņi neaizmirst arī , ka šī spēle ir domāta,lai to baudītu nevis, lai gulētu

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 13:17, pirms 12 gadiem
Ceru, ka Spanija Italjiem finaalaa pieliks pilnu pakalju ar makaroniem

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 13:21, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: pilnīgi piekrītu !!! Ja finālā uzvarēs spāņi , tad uzvarēs antifutbols . Saprotams, daudzi man metīsies virsū - kā Spāniju var salīdzināt ar antifutbolu ??? Bet sorry , kā to bumbulēšanos laukuma vidū spāņu izpildījumā var saukt par futbolu - pēc piecām minūtēm tāda futbola gribas iet gulēt . Kāds jau nosauca spāņu spēli par " rokasbumbu ar kājām ... " . Daudzi teiks, ka tas dod rezultātu, jo spāņi ir finālā . Ja tā,tad man nevajag tādu spēli. Man vienmēr spāņi ir patikuši , bet pašreiz , lai cik paradoksāli tas izklausās, daudz skatāmāku spēli rāda tieši itāļi , kas simts gadus ir spēlējuši ar totālu aizsardzības modeli- catenaccio. Protams,itāļi joprojām daudz uzmanības pievērš aizsardzībai ( un tas ir loģiski ), bet viņi neaizmirst arī , ka šī spēle ir domāta,lai to baudītu nevis, lai gulētu
Tev gribaas skaistu futbolu, bet vinjiem gribaas uzvareet nevis skaisti P A D I R S T, lai taadiem kaa Tev nenaaktu miegs- tici man spanjiem ir pilniigi pie kaajas vai citiem naak miegs vai nee ! ja Tu buutu vinju vietaa, Tev arii buut vienalga kaa vinneet, bet galvenais vinneet- un tam visi liidzeklji ir labi !

     [+] [-]

, 2012-06-29 13:53, pirms 12 gadiem
jl22 rakstīja: Tev gribaas skaistu futbolu, bet vinjiem gribaas uzvareet nevis skaisti P A D I R S T, lai taadiem kaa Tev nenaaktu miegs- tici man spanjiem ir pilniigi pie kaajas vai citiem naak miegs vai nee ! ja Tu buutu vinju vietaa, Tev arii buut vienalga kaa vinneet, bet galvenais vinneet- un tam visi liidzeklji ir labi !
zini ko, itāļi droši vien arī grib uzvarēt ne mazāk kā spāņi . Bet itāļiem nav vienalga - kā uzvarēt !!! Acīmredzot , itāļi atšķirībā no spāņiem nebaidās P A D I Ri S T ( taviem vārdiem izsakoties ) .

  -1 [+] [-]

, 2012-06-29 14:34, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: zini ko, itāļi droši vien arī grib uzvarēt ne mazāk kā spāņi . Bet itāļiem nav vienalga - kā uzvarēt !!! Acīmredzot , itāļi atšķirībā no spāņiem nebaidās P A D I Ri S T ( taviem vārdiem izsakoties ) .
ka tik ne arī katrs spēle tā,kā prot. kam spēciņi švakāki,tie no aizsardzības. Spāņiem viduslīnija meistarīgāka,kā jebkurai citai izlasei - protams,ka viņi to izmanto un saspēlējas,nevis pēc 3 piespēles jau piļī bumbu prom vai vispār pazaudē.
itāļi arī protams spēlēs tā,kā labāk sasniegt rezultātu. ja jutīs,ka vajag ierakties aizsardzībā, to arī darīs

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 14:55, pirms 12 gadiem
AllBlacks rakstīja: ka tik ne arī katrs spēle tā,kā prot. kam spēciņi švakāki,tie no aizsardzības. Spāņiem viduslīnija meistarīgāka,kā jebkurai citai izlasei - protams,ka viņi to izmanto un saspēlējas,nevis pēc 3 piespēles jau piļī bumbu prom vai vispār pazaudē.
itāļi arī protams spēlēs tā,kā labāk sasniegt rezultātu. ja jutīs,ka vajag ierakties aizsardzībā, to arī darīs
Saprotams,cik ļaužu - tik viedokļu, bet laikam nebūs daudz tādu, kas teiks ,ka spāņi spēlē tai pašā līmenī kā 2008.gada Eiropas čempī un 2010.gada Pasaulē . Varbūt viņi nav vājāki, bet noteikti ievērojami nebaudāmāki . Turpretī nav daudz tādu(arī es to skaitā ), kas paredzēja tik kolosālu itāļu spēli. Secinājums - lai finālā uzvar nevis tas, kas atrodas augstāk reitingu tabulā , bet tas , kas rāda labāko spēli tieši tagad !!! Un tā ir - Itālija !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!

     [+] [-]

, 2012-06-29 15:22, pirms 12 gadiem
Viljas nav, nebūs arī titula

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 22:41, pirms 12 gadiem
semerjaks rakstīja: zini ko, itāļi droši vien arī grib uzvarēt ne mazāk kā spāņi . Bet itāļiem nav vienalga - kā uzvarēt !!! Acīmredzot , itāļi atšķirībā no spāņiem nebaidās P A D I Ri S T ( taviem vārdiem izsakoties ) .
Atceries, ka tu runā par izlasi, kura vēl nesen spēlēja totālo antifutbolu. Tad, kad saprata, ka tas tomēr neiet cauri, tad tika pieņemts treneris, kas ir par uzbrūkošu futbolu, bet kā jau te pirms pāris dienām viens koments bija- ''visi gribētu spēlēt tādu futbolu kā Spānija, bet tur jau tā lieta, ka nemāk'' Un nemaz nevajag nodarboties ar bērnišķībām, domājot, ka EČ un PČ atrodas kaut viena komanda, kas labāk zaudēs, nevis spēlēs neskatāmu futbolu. VISAS izlases GRIB uzvarēt ar dajebkādiem līdzekļiem. Cita lieta, ka ne visām meistarība atļauj spēlēt tā, kā to gribētu.

     [+] [-]

, 2012-06-30 00:06, pirms 12 gadiem
yuka rakstīja: Atceries, ka tu runā par izlasi, kura vēl nesen spēlēja totālo antifutbolu.
Kurš tad spēlēja "totālo antifutbolu"? Nevienu tādu izlasi neesmu redzējis pēdējos lielajos turnīros. Varbūt labāk definē, ko nozīmē "totālais antifutbols"! Tādas definīcijas nav, jo ar tādu futbolu nemaz nevarētu tik uz lielajiem turnīriem