Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Itālija pieveic Vāciju un pievienojas spāņiem finālā

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Itālija pieveic Vāciju un pievienojas spāņiem finālā
Mario Balotelli guva abus Itālijas vārtus
Foto: AP/Scanpix

Par otro "Euro 2012" finālisti kļuva Itālijas izlase, kas pusfināla mačā ar 2:1 pieveica Vāciju, pārtraucot tās 15 uzvaru sēriju oficiālos mačos. Abus vārtus uzvarētāju rindās pirmajā puslaikā iesita Mario Balotelli, Vāciju nespēja glābt arī Mesuta Ezila 11 metru soda sitiens kompensācijas laikā. Svētdien finālā Itālija tiksies ar pašreizējo Eiropas čempioni Spāniju.

Šovakar noskaidrojās komanda, kas svētdien finālā spēlēs pret Spāniju. Joahims Lēvs ceturtdaļfinālā pret Grieķiju pamatsastāvā laida Andrē Širli, Marko Roisu un Miroslavu Klozi, taču šovakar šo trio atkal atstāja uz soliņa, nomainot pret Toniju Krosu, Lukašu Podoļski un Mario Gomesu. Itālijas izlases trenerim Čezārem Prandelli laukumā atkal varēja laist no traumas atkopušos Džordžo Kjellīni, iziet laukumā varēja arī Daniele De Rosi, bet Ignacio Abatem nācās palikt uz soliņa.

Vācija sāka maču aktīvāk un pēc piecām nospēlētām minūtēm varēja izvirzīties vadībā – pēc stūra sitiena no vārtu priekšas sita aizsargs Matss Hummelss. Bumba aizlidoja garām Džanluidži Bufonam, taču Andrea Pirlo to izsita no tukšiem vārtiem. Vēlāk Bufons atvairīja bumbu pēc Krosa tālsitiena, bet vēlreiz vācieši bija tuvu vārtu guvumam, kad Bufons, cenšoties ķert bumbu, neveiksmīgi novirzīja to Bardzalji. Bumba, atlekusi no aizsarga, gandrīz atrada ceļu tīklā. Itālija drīz vien atbildēja ar Montolīvo un Kasāno patāliem sitieniem, bet vietā bija Noiers.

20. minūtē gan vārtsargs nebija glābējs – pēc Kasāno centrējuma Balotelli no vārtu priekšas ar galvu atklāja rezultātu. Nonākusi zaudētājas lomā, Vācija centās atgūties, bija vairāki tālsitieni un iespēles soda laukumā, taču droši spēlēja Bufons. 36. minūtē pēc lieliskas Montolīvo piespēles Balotelli izskrēja viens pret Noieru. Lāms panāca uzbrucēju, taču Balotelli paspēja izdarīt sitienu, triecot bumbu augšējā stūrī. Viņam otrie vārti un 2:0 Itālijas labā. Ar šādu rezultātu puslaiks arī noslēdzās – itāļi bija ielikuši labu pamatu uzvarai.

Lēvs līdz ar otrā puslaika sākumu Podoļska un Gomesa vietā laukumā laida iepriekš pieminētos Roisu un Klozi. Roiss jau ar pirmajām minūtēm bija aktīvs, izdarīja arī sitienu, bet drīz pēc tam bīstami Bufona vārtus apdraudēja Lāms – pāri. Vācija daudz vairāk kontrolēja bumbu, itāļiem reti tiekot pie pretuzbrukumiem. Vienreiz gan Balotelli sita no soda laukuma, tomēr bumba lidoja labu gabalu garām vārtiem. 62. minūtē bīstams soda sitiens uz Bufona vārtiem, Roiss sita bumbu zem pārliktņa, taču Itālijas vārtsargs glāba komandu. Puslaika vidū Vācijas pārsvars bija samazinājies.

Pretuzbrukumā pēc Pirlo piespēles Markīzio ieskrēja soda laukumā un izdarīja bīstamu sitienu – bumba lidoja nedaudz garām. Pāris minūtes vēlāk Markīzio vēlreiz nonāca lieliskā pozīcijā, taču arī sita garām arī otram vārtu apakšējam stūrim. Vācieši visiem spēkiem metās uz priekšu, bet pavēra Itālijai iespējas veidot arvien jaunus un jaunus pretuzbrukumus. Jo īpaši laba iespēja bija uz maiņu iznākušajam Di Natalem. Kompensācijas laikā Balcareti soda laukumā tika fiksēta spēle ar roku - pendele. Ezils bija precīzs (Bufons uzminēja, tomēr nespēja aizsniegt bumbu), taču izglābties vāciešiem neizdevās – zaudējums. Savukārt Itālijai priekšā turnīra izšķirošais mačs.

Vācija – Itālija 1:2 (0:2)

Vārti: Ezils 90'+2(11m) – Balotelli 20' 36'
Brīdinājumi: Hummelss 90'+4 – Balotelli 37'; Bonuči 60'; De Rossi 84'; Mota 90'
Vācija: Noiers, Boatengs (Millers 72'), Bādštūbers, Hummelss, Lāms, Šveinsteigers, Kedira, Kross, Ezils, Podoļskis (Roiss 46'), Gomess (Kloze 46')
Itālija: Bufons, Balcareti, Bardzalji, Bonuči, Kjellīni, Pirlo, Markīzio, De Rossi, Montolīvo (Mota 64'), Balotelli (Di Natale 70'), Kasāno (Diamanti 57')
Tiesnesis: Stefans Lanuā

VācijaItālija
Sitieni15(8)10(5)
Stūra sitieni140
Pārkāpumi1319
Aizmugures02
Kontrole54%46%

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:16, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tāpat kā EPL un Anglijas izlase
Par Anglijas izlasi runājot. Šis tvīts izsaka visu par to, kāpēc futbola dzimtene ir tur, kur tā ir.
https://twitter.com/chris7steel/sta...

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:17, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Brazīlija iespējams, tiek gatavoti vēl vienam Maracanazo, haips būs milzīgs, bet pagaidām tai komandai nav ko piedāvāt, tur vēl liels darbs priekšā.
Argentīnai ir Mesi, bet arī vajag komandu un aizsardzību pirmkārt, it sevišķi malējos aizsargus.
Jau no bērnu kājas sapņoju, kad redzēšu Argentīnu uzvaram PČ..D-Amerikas stadioni varētu būt labvēlīgi, bet nu kur nu vēl tas..

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:17, pirms 12 gadiem
arsenalfan rakstīja: Balotelli? Hm itaalis un zvaigzne nesmiidini Bufons,Pirlo piekriitu Kjelini arii,paareejie taads virs vidusmeera vienkaarsi saskan labi kopaa that it!!!
Kārtējais kadrs, kas kaut ko pa ausu galam ir dzirdējis vai redzējis, bet kuram par to nav nekādas sajēgas. Atkārtoju arī Tev: ja nezini, tad nerunāt. Tak pats Tu esi vidusmērs

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:18, pirms 12 gadiem
AR LABU NAKTI!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:18, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Protams, bet klubu futbols un izlase ir divas dažādas lietas.
tāpēc jau angļu izlase neko nevar izdarīt, jo EPL dzīvo citā dimensijā

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:19, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Par Anglijas izlasi runājot. Šis tvīts izsaka visu par to, kāpēc futbola dzimtene ir tur, kur tā ir.
https://twitter.com/chris7steel/status/217017663862472704
You made my day!

  -2 [+] [-]

, 2012-06-29 01:20, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Par Anglijas izlasi runājot. Šis tvīts izsaka visu par to, kāpēc futbola dzimtene ir tur, kur tā ir.
https://twitter.com/chris7steel/status/217017663862472704
Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:21, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.
kas par to liecina? arguments, ka angļiem klubiem gluži tāpat vien neinteresē eiropas līga ir sākumskolas līmenī

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:22, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.
Līga tā ir labākā, bet ko tas dod angļiem, ja tur pilns ar ārzemniekiem..

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:23, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Par Anglijas izlasi runājot. Šis tvīts izsaka visu par to, kāpēc futbola dzimtene ir tur, kur tā ir.
https://twitter.com/chris7steel/status/217017663862472704
ja kas Angļi jau pārāk ilgi dzīvo sapņu pasaulē,kāpēc viņi nepiedalijās pirmajos čempionātos,jo viņi tak izdomāja šo spēli un tāpēc spēlē to labāk par citiem,uz katru čempionātu brauc kā vieni no favorītiem,lai ar īsti tam nekad nav bijis pamatojums

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.
Paskatīsimies, kā Eiropas klubu futbols attīstīsies tuvāko gadu laikā, jo paredzu, ka progresēs gan Bundeslīga, gan Ligue 1, drīz vajadzētu sākt tērēties Anži un elitē atkal atgriezīsies Juventus. Bet pēdējo gadu laikā La Liga ir izkonkurējusi EPL - spēles kvalitātes, nevis brenda ziņā. Vēl jau būtu interesanti paskatīties uz klubu futbolu, ja visās līgās būtu vienādas iespējas - ne visas drīkst dzīvot uz parāda, kā to dara lielākā daļa spāņu un angļu klubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.
Kurā rādītājā tā ir labākā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:28, pirms 12 gadiem
Deportivo rakstīja: Kurā rādītājā tā ir labākā?
Nu tā it kā ir pieņemts, kaut gan pats tam īsti neticu..

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:28, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Un tāpat EPL ir labākā līga pasaulē, treneru skaits nav noteicošais faktors.
nevis labākā,bet interesantākā gan,tikko tiekat ārā pret kādu spēcīgu ārzemju klubu tad ar to ar turnīrs beidzās vai ar visu spēli sēž aizsardzībā un cer uz kotdivuārieša,brazīļa vai spāņa veiksmīgu vienīgā momenta realizāciju

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:30, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nevis labākā,bet interesantākā gan,tikko tiekat ārā pret kādu spēcīgu ārzemju klubu tad ar to ar turnīrs beidzās vai ar visu spēli sēž aizsardzībā un cer uz kotdivuārieša,brazīļa vai spāņa veiksmīgu vienīgā momenta realizāciju
+++++++++++++++++++++++++++++

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:32, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nevis labākā,bet interesantākā gan,tikko tiekat ārā pret kādu spēcīgu ārzemju klubu tad ar to ar turnīrs beidzās vai ar visu spēli sēž aizsardzībā un cer uz kotdivuārieša,brazīļa vai spāņa veiksmīgu vienīgā momenta realizāciju
Ja pareizi sapratu, ko domā ar interesantumu (cik lielu pretspēli sagādā mazie klubi, vidusmēra klubi, cik maz graujošu iznākumu, cik blīva tabula u.tml.), tad EPL ir otra neinteresantākā līga starp Top5 līgām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:32, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Real, Barca, MU, MCity, Chelsea, Bayern, PSG, Arsenal, Spurs, Liverpool.
Man tiešām ir smieklīgi, ka tu kompānijā ar Real un Barsu ieskaiti PSG, Spurs un arī MCity. Jā, nauda viņiem ir, bet tituli - ????? Vēsture?? PSG ar visu savu šeihu naudu šogad pat Francijas čempionātu vinnēt nespēja. Tam pašam Athletic Bilbao zaudēja grupā bez variantiem. Un Tottenham. Pagājušo gadu pirmo reizi ČL spēlēja, ja neviļ atmiņa?? Ja nemaldos tur viņi līdz 1/4 finālam aizgāja, kur uzrāvās uz Madridi un pakāsa ar 0:5 divu spēļu summā. Nu kas tie par grandiem???? Un MCity. Jā, šogad beidzot vinnēja premjerlīgu (arī ar veiksmes palīdzību), kad ieguldīja spēlētāju iegādēs ap 1 miljardu. Bet Eirokausos turpina zaudēt tādā vidusmēra Eiropas komandām Dinamo un Sportingam. Un tikai nevajag teikt, ka viņiem EL nebija svarīga. Pirmkārt, viņi izlidoja no ČL, bet, ja sevi pozicionē par tik milzīgu grandu, tad tāda EL mierīgi būtu jāuzvar - pat ar otro sastāvu! Un arī nākamajā sezonā, esmu pārliecināts, ka atrausies no tā pašas Madrides vai Barselonas, vai arī no kāda itāļu kluba. Nebūs nekāds brīnums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:36, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja:
PSG šeihu naudu varēs sākt just, kad beidzot izdosies iegūt Silvu, Patu, Zlatanu utt. Šosezon no šeihu naudas tur nebija ne smakas. Noņem nost Pastori, un tie visi ir mazi pirkumi. Ar visu Pastori PSG sastāva iegādē bija iztērējusi daudz mazāk nekā, piemēram, Liona pēdējos gados, turklāt Lionai bija lielākais algu budžets līgā. Bet skaidrs, ka Krokodils PSG pieminēja tikai un vienīgi tādēļ, ka tas klubs ir gatavs tērēt lielu naudu - Eiropas elitē PSG būs varbūt pēc gadiem diviem trim, droši vien vēl vēlāk.

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:37, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Ja pareizi sapratu, ko domā ar interesantumu (cik lielu pretspēli sagādā mazie klubi, vidusmēra klubi, cik maz graujošu iznākumu, cik blīva tabula u.tml.), tad EPL ir otra neinteresantākā līga starp Top5 līgām.
ja tā padomā,tad tev taisnība,bundeslīga un Francijas līga ir priekšā,par Asēriju vēl pastrīdētos(tas bija tikai laika jautājums kad Juve atgūs savas pozīcijas)

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:38, pirms 12 gadiem
arsenalfan rakstīja: [quote nilsk]
nevis labākā,bet interesantākā gan,tikko tiekat ārā pret kādu spēcīgu ārzemju klubu tad ar to ar turnīrs beidzās vai ar visu spēli sēž aizsardzībā un cer uz kotdivuārieša,brazīļa vai spāņa veiksmīgu vienīgā momenta realizāciju
[
Nevari cempionu liigas 1/2 aizmirst??
netikai,finālu ar

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:38, pirms 12 gadiem
M I K U C I S rakstīja: njā neizdevās vācijai ar 500 uzvaru nodrošināt vietu finālā tāpēc, ka:
1) šis nav Minhenes gads - bija vairāk jālaiž Dortmunde laukumā;
2) vāciešiem ir kaut kāds itāļu lāsts uzlikts;
3) Bufons savā elementā

nekas izlase jauna - kaut kad tā arī izšaus, jo spāņi riet!
Jā, Vācijai jau sen nav lielo titulu. 2014.gadā būs jau 18 gadi, kā viņi neko nav izcīnījuši. Vesela paaudze. Un man ir šaubas, vai izcīnīs arī 2014.gadā, jo D-Amerikā Eiropai vispār būs grūti. Tur parasti uzvar tieši D-Amerikas komandas - cits klimats, laika josla un visapkārt cita mentalitāte. Esmu pārliecināts, ka Argentīna sagatavos labu komandu ar Messi priekšgalā, kā arī Brazīlija savā laukumā cīnīsies kā zvēri. Taču, protams, viss var būt.

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:43, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas tikai parāda EPL spēku.
Kādu spēku tas parāda? Tas, ka visi tavi EPL klubi izgāzās kā veca sēta, bet viena Chelsea ar autobusa palīdzību + nenormālu veiksmi tika pāri 1/8 finālam, 1/2 finālam un finālam???????????? Tur nav NEKĀDA spēka! Jau nākamās sezonas sākumā varēsi redzēt, ka tava Anglija rangu tabulā noslīd uz 2.vietu. Esmu pārliecināts, ka vēl sasparosies arī itāļi un pēc dažām sezonām var būt pavisam cita aina.

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:47, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Kādu spēku tas parāda? Tas, ka visi tavi EPL klubi izgāzās kā veca sēta, bet viena Chelsea ar autobusa palīdzību + nenormālu veiksmi tika pāri 1/8 finālam, 1/2 finālam un finālam???????????? Tur nav NEKĀDA spēka! Jau nākamās sezonas sākumā varēsi redzēt, ka tava Anglija rangu tabulā noslīd uz 2.vietu. Esmu pārliecināts, ka vēl sasparosies arī itāļi un pēc dažām sezonām var būt pavisam cita aina.
Juventus atdzimst, bet Itālijas kopējā tendence nav pārāk laba. Tā tuvāk ir, lai atdotu savu ceturto vietu, nevis pietuvotos Bundeslīgai. Ņemot vērā, ka nu Francijai būs vēl viens klubs, no kura gaidīt punktu ražu, tad Itālijai tas neko labu nesola. Čempionu līga Itālijai nekad nav bijusi liela problēma, UEFA rangā tai visu bojā attieksme pret Eiropas līgu.

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:48, pirms 12 gadiem
Paolo Bazerini rakstīja: 2014.gadā favorīts nr.1 savās mājās būs Brazīlija, šī komanda alkst revanšu, nr.2 Argentīna, nr.3 Spānija, Vācija, Itālija, Nīderlande, nr.4 Urugvaja, Portugāle
Piekrītu par Brazīliju & Argentīnu. Domāju, ka arī Urugvaja vēlreiz varētu pārsteigt. Tur Eiropai būs grūti apturēt D-Ameriku.

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:49, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Piekrītu par Brazīliju & Argentīnu. Domāju, ka arī Urugvaja vēlreiz varētu pārsteigt. Tur Eiropai būs grūti apturēt D-Ameriku.
Brazīlijai būs pārāk milzīgs spiediens. Komanda var neizturēt psiholoģiski, galvenokārt jau Neimars, no kura nobriešanas principā arī ir atkarīgas visas izredzes.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-29 01:52, pirms 12 gadiem
laba bilde,man patika ';

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:58, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tad jau drīzāk tuvākajā desmitgadē Porto un Monaco atkārtos savu finālu
Monaco izkrita liigu zemaak labaak nevajag stastiit, tad jau drizaak Metta vai spartaks?

     [+] [-]

, 2012-06-29 01:58, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Juventus atdzimst, bet Itālijas kopējā tendence nav pārāk laba. Tā tuvāk ir, lai atdotu savu ceturto vietu, nevis pietuvotos Bundeslīgai. Ņemot vērā, ka nu Francijai būs vēl viens klubs, no kura gaidīt punktu ražu, tad Itālijai tas neko labu nesola. Čempionu līga Itālijai nekad nav bijusi liela problēma, UEFA rangā tai visu bojā attieksme pret Eiropas līgu.
Protams, pēc pašreizējām tendencēm tā iznāk, taču futbolā valda cikliskums. Apmēram, ik pēc 8-10 gadiem situācija mainās - dominē viena valsts, pēc tam otra, trešā, tad atkal viss mainās. Tāpat kā ekonomiskie cikli utt. Tā ka dzīvosim, redzēsim!

     [+] [-]

, 2012-06-29 02:01, pirms 12 gadiem
suvass rakstīja: Brazīlijai būs pārāk milzīgs spiediens. Komanda var neizturēt psiholoģiski, galvenokārt jau Neimars, no kura nobriešanas principā arī ir atkarīgas visas izredzes.
Jā, uz tās arī būs milzīgs spiediens, tādēļ es pat domāju, ka drīzāk var vinnēt Argentīna, ja sataisīs komandu ap Messi. Ja ar Lionelu viss būs kārtībā, viņam uz to laiku ir jābūt vismaz tikpat labā formā. Nāks tuvāk 2014.gads, tad redzēsim, kāda ir situācija.

     [+] [-]

, 2012-06-29 02:01, pirms 12 gadiem
chubaki rakstīja: Monaco izkrita liigu zemaak labaak nevajag stastiit, tad jau drizaak Metta vai spartaks?
man tev pastāstīt kurā līgā vēl pirms gadiem desmit bija tas pats MCity, un vēl ja ņem vērā faktu,ka bagāts jaunais īpašnieks,būs vēl viens pelnrušķītes stāsts

     [+] [-]

, 2012-06-29 02:03, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Protams, pēc pašreizējām tendencēm tā iznāk, taču futbolā valda cikliskums. Apmēram, ik pēc 8-10 gadiem situācija mainās - dominē viena valsts, pēc tam otra, trešā, tad atkal viss mainās. Tāpat kā ekonomiskie cikli utt. Tā ka dzīvosim, redzēsim!
Protams, ka ir cikliskums, bet pašreizējās A Sērijas tendences man nepatīk - gan tajā, kas notiek komandu sastāvos, gan pašos klubos, gan spēļu popularitātē tribīnēs. Kaut kad jau izrāpsies no bedres (tagad necentīšos prognozēt, kas nākotnē notiks ar katras valsts ekonomiku, tāpēc pieņemsim, ka nekas īpaši nemainīsies), bet tas prasīs laiku. Kā jau teicu - no Esp/Eng tuvākajām sekotājām vispozitīvāk izskatās Bundeslīga, tad labai tendencei vajadzētu būt Francijā, kur EČ16 līdz ar infrastruktūras uzlabošanu vajadzētu dot spēcīgu grūdienu.