Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Eiropas čempioni spāņi uzvar un turpina

Jānis Pārums

Eiropas čempioni spāņi uzvar un turpina
Hesus Navass gūst vienīgos vārtus spēlē
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Eiropas futbola čempionāta C grupas spēlē Eiropas čempionvienība ar 1:0 pieveica Horvātiju, nodrošinot sev vietu nākamajā kārtā. Savukārt Horvātijai turnīrs noslēdzies, jo Itālija ar 2:0 pieveica pastarīti Īriju.

Pirms izšķirošās apakšgrupas spēles abām komandām bija pa četriem punktiem, kas ļāva ieņemt pirmās divas pozīcijas C grupas tabulā, tiesa, neviena no komandām nebija nodrošinājusi vietu izslēgšanas spēlēs. Pilnīgai drošībai bija nepieciešama uzvara savstarpējā mačā, bet zaudētājai atlika cerēt, ka Itālija neuzvarēs īrus.

Maču sekmīgāk iesāka nominālie favorīti spāņi, kontrolējot bumbu un uzbrūkot krietni vairāk. Laba iespēja bija Injestam, taču viņa raidīto sitienu diezgan viegli tvēra Pletikosa. Puslaika turpinājumā spāņi turpināja kontrolēt notikumus laukumā, taču bez reāli bīstamiem vārtu gūšanas momentiem. Horvāti centās atbildēt ar salīdzinoši retiem pretuzbrukumiem, kas patiesu apdraudējumu spāņu vārtiem neradīja. Pirmais puslaiks diezgan gausā abu komandu cīņā noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu – 0:0.

Otrā puslaika sākums apņēmīgāks izdevās horvātiem, kas centās pārņemt iniciatīvu. Teicama izdevība spēles 59.minūtē bija Rakitičam, kurš pēc Modriča piespēles bīstami sita ar galvu, taču lieliski Spānijas izlases vārtos nospēlēja Kasiljass, glābjot Eiropas čempionus no vārtu zaudējuma. Kopumā gan aktīvāk uzbruka spāņi, taču horvātu retie, bet gana bīstamie uzbrukumi neļāva Spānijai zaudēt modrību. Reāli bīstamu momentu abām komandām bija maz. Kad jau likās, ka spēle noslēgsies neizšķirti spāņi tomēr pamanījās gūt vārtus – diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) precīzs bija Navass – 1:0. Atlikušajās minūtēs rezultāts vairs nemainījās.

Spānija ceturtdaļfinālā cīnīsies ar D grupas otrās vietas ieguvēju. Tās īpašniece noskaidrosies rīt, D grupas trešās kārtas spēlēs. Horvātijai savukārt Eiropas čempionāts jau noslēdzies, jo otrā C grupas spēlē Itālija ar 2:0 pieveica Īriju, tādejādi iekļūstot nākamajā kārtā.

Horvātija - Spānija 0:1 (0:0)

Vārti: Navass 88'
Brīdinājumi: Čorluka 27', Srna 41', Striničs 53', Mandžukičs 90'
Horvātija: Pletikosa, Striničs, Čorluka, Šildenfelds, Rakitičs, Modričs, Srna, Pranjičs (Perišičs 66'), Mandžukičs, Vida (Jelavičs 66'), Vukojevičs (Eduardu 81').
Spānija: Kasiljass, Pikē, Ramoss, Arbeloa, Alba, Injesta, Alonso, Silva (Fabregass 73'), Toress (Navass 61'), Ernandess (Negredo 89'), Buskets,

HorvātijaSpānija
Sitieni5(3)14 (9)
Stūra sitieni411
Aizmugures01
Pārkāpumi2116
Kontrole36%64%

C grupas tabula

VIzlaseSUNZV.A.P
1.Spānija32106:17
2.Itālija31204:25
3.Horvātija31114:34
4.Īrija30031:90
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-06-18 23:43, pirms 12 gadiem
Stulbie līnijtiesneši idioti, varēja tie Horvāti uzvarēt un sasist tos memesdēliņus Spāņus, kuri jau dirsu slauka ar naudu, zb kā tiesneši viņus žēlo, viņi jau sen būtu Latvijas līmeni, ja Spāņus tā nevilktu, nespēju noticēt šo čempionātu pilnīgs shit's visliktākā tiesāšana eiropas un pasaules čempionātu vēsturē, pat amatieru līgā labākus tiesnešus redzēsi!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:43, pirms 12 gadiem
Es par šo labāk neizteikšos un uzmanības novēršanai ielikšu unrelated bildi... Improve Your Experience | Facebook

 +21 [+] [-]

, 2012-06-18 23:43, pirms 12 gadiem
Horvāti bija pelnījuši vismaz niču...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: mvp222
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2012-06-18 23:46, pirms 12 gadiem
nepratis rakstīja: Es tiem spāņiem purnus iznestu

 +20 [+] [-]

, 2012-06-18 23:46, pirms 12 gadiem
Nu beigas nebija skatāmas -- Nu bija tur aizmugure un tās dzeltenās jau nu .... varēja pusi arī nedot!

 +14 [+] [-]

, 2012-06-18 23:47, pirms 12 gadiem
Xavi pirms spēles teica lai horvāti sapako jau čemodānus atpakaļceļam, kārtējo reizi pierādās,ka nav ko tukši muldēt pirms spēles-nedaudz veiksmes horvātiem un Xavi pats būtu krāmējis čemodānus

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:47, pirms 12 gadiem
Aizmugure, aizmugure, AIZMUGURE!!!
Lai vai kā, esmu priecīgs, ka abi grandi no grupas izkļuva. Rīt par Angliju un Franciju, tad divi ceturtdaļfināli vismaz uz papīra elpu aizraujoši.

 +19 [+] [-]

, 2012-06-18 23:47, pirms 12 gadiem
tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-18 23:47, pirms 12 gadiem
oiiiiiii žēl man Horvātus...... nepatīk man tas spāņu stils

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:47, pirms 12 gadiem
Kurš skaitija cik horvātiem rokas pa visu spēli bija , skaitot ari nenošvilptās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 555

  -2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:48, pirms 12 gadiem
Kas buutu ticis taalaak, ja šī speele beigtos 0:0?

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:49, pirms 12 gadiem
Vedijs rakstīja: Kas buutu ticis taalaak, ja šī speele beigots 0:0?
Tak Itālija

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:49, pirms 12 gadiem
Nu šitā spēlējot ceru ,ka spāņus 1/4 finālā izlidinās Angļi vai Franči ..

  +4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:49, pirms 12 gadiem
Spāņi šodien nekādi. Šitā spēle bez uzbrucējiem (Torresu es šodien neredzēju gandrīz nemaz) kur Iniesta ir galvenais uzbrukuma noslēdzējs nekam neder. Labi, ka tā beidzās taču tur jāsaka paldies Ikaram!

  -4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:49, pirms 12 gadiem
"aizmugure"
1-0 хесус навас.mpg
- YouTube


P.S. toljiku mazaak vajag klausiities (kaut gan shodien notika briinums un vinsh pirmo reizi pareizi izrunaaja Xavi )

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:49, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
pēc noteikumiem Navasam bija pasīvā aizmugire,bet tas nemaina faktu,ka līdz ar to viņš ieguva priekšrocības,par šito jau ir vairāki augstas klases tiesneši runājuši

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:50, pirms 12 gadiem
Oi oi oi kā tiesneši noraka :s

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:51, pirms 12 gadiem
Lai arii vairaak takaa jusmoju pa Spaniju, ka loti zeel palika Horvatus,kas loti satuurigi speeleja, gan aizsardziba, gan labi pretuzbrukumi sanaaca! Spaniem vieniigi Silva, kaut cik saasisnaja speeli uzbrukuma! A kas pie rezultaata 0:0 buutu gajusi talaak, Ita vai Horvaatija?

  +5 [+] [-]

, 2012-06-18 23:51, pirms 12 gadiem
Anatolijam vairak jainteresejas par futbola specifikām , nevis cilvēku privatajam dzivēm , un par kartupeļiem vai meža večiem

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:51, pirms 12 gadiem
Kreipāns tik ilgi komentē futbolu un nezina, kas ir un nav aizmugure

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:51, pirms 12 gadiem
No futbola tiesāšanas viedokļa tīri vārti,cepuri nost asistentam,jo Injesta,kurš saņēma piespēli nebija aizmugurē,tālāk jau bija tehnikas jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
nu tak pie 0:0 tāpat ietu tālāk Spānija un Itālija... tāpēc tas aizmugures gols neko īpaši neizšķīra. nesmuki bija, bet neizšķira
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
Kura valsts tiktu tālāk pie niča?

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
NunoGomes rakstīja: Lai arii vairaak takaa jusmoju pa Spaniju, ka loti zeel palika Horvatus,kas loti satuurigi speeleja, gan aizsardziba, gan labi pretuzbrukumi sanaaca! Spaniem vieniigi Silva, kaut cik saasisnaja speeli uzbrukuma! A kas pie rezultaata 0:0 buutu gajusi talaak, Ita vai Horvaatija?
Itālija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
Vedijs rakstīja: Kas buutu ticis taalaak, ja šī speele beigtos 0:0?
Arī Spānija un Itālija. Ja spāņu vārti izvilktu viņiem niču, jau nākamajā čempī būtu videoatkārtojumi tiesnešu rīcībā. Bet tagad, kad principā tas neko neizšķīra, nekas nemainīsies. Pāris nedēļas pabļaustīsies, tiesnešu brigāde dabūs pa ausīm un viss noklusīs.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Kura valsts tiktu tālāk pie niča?
pie 0:0 itaalji, pie 1:1 horvaati (ja itaalji treshos neiesistu), pie 2:2 un uz augshu - horvaati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:53, pirms 12 gadiem
"diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?

  -3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:53, pirms 12 gadiem
ernesto8840 rakstīja: "diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?
kaut kur resna sieviete dzied!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
Nesaprotu kapēc Llorentem netiek dota iespēja?

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
Šajā spēlē tiesneši ar dīvaini bija, nepatika kā tiesāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
bakerboyz rakstīja: Tak Navas jau pirms piespēles ir aizmugurēs tas ir acīmredzami
bija,bet tā kā piespēle sekoja Iniestam pa kreisi,tiesnesis fiksēja pasīvo aizmuguri Navasam,kas atradās pavisam otrā pusē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:55, pirms 12 gadiem
Paskataties vēl kādas 10x atkārtojumu un parādiet kur tur iniesta bija aizmugurē. tas ka J.Navas bija aizmugurē , pirms bumbu saņēma iniesta, neko nenozīmē, jo tā piespēle nebija uz J.Navas. Pilns sportacentrs ar aktieriem, pēkšni puse ir gatava iznest purnus un vel nezin ko spāņiem. Tādi vien paši čīkstuli vien esat.

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:55, pirms 12 gadiem
ernesto8840 rakstīja: "diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?
pasiivaa aizmugure nav aizmugure. kaadas priekshrociibas navass ieguva no pasiivaas aizmugures, vai vinsh patrauceeja kaadam aizsargam vai vaartsargam? nekaa. tur nebija pat tuvumaa aizmugure. tiesneshi pienjeema ideaalu leemumu.
un, ja kljuudaini nosvilptu aizmuguri, horvaatiem TAS NEKO NEMAINIIJA - TIK UN TAA VIENS BIJA JAAIEBAKSTA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:56, pirms 12 gadiem
Viss pareizi,Iniesta nebija aizmugurē.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:57, pirms 12 gadiem
Pilnīgi nepelnīta SPA uzvara!!

  +8 [+] [-]

, 2012-06-18 23:57, pirms 12 gadiem
Lai kā man gribējās lai izkrīt spāņi un tālāk tiek horvāti, jāatzīst ka tur bija pasīvā aizmugure un gols bija jāskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
Starks un viņa 5ais tiesnesis, kam sods bija jāredz, noraka spēli. Puslaikā ZDF sīki izanalizēja (piedalījās bijušais kolorītais SUI tiesnesis Urs Meiers) no visām kamerām - bija 100% sods un soda laukumā.
Bet gols beigās - lai cik sāpīgi, bet pēc noteikumiem laikam jau tomēr tā skaitīsies pasīvā aizmugure.
Žēl horvātu, spēlēja lieliski,īpaši jau aizsardzībā. Modričs arī beidzot parādīja, ko spēj (un viņa papucītim kriminālajai autoritātei un kara varonim nebija jāsarkst). Starks var aizmirst svilpt pusfinālu vai finālu.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
Aizmugure vai nē, bet horvātiem tikpat bija vāks - būtu ielaiduši vai nē. Nebūtu viņi vairs paši iesituši...

  -2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: pasiivaa aizmugure nav aizmugure. kaadas priekshrociibas navass ieguva no pasiivaas aizmugures, vai vinsh patrauceeja kaadam aizsargam vai vaartsargam? nekaa. tur nebija pat tuvumaa aizmugure. tiesneshi pienjeema ideaalu leemumu.
un, ja kljuudaini nosvilptu aizmuguri, horvaatiem TAS NEKO NEMAINIIJA - TIK UN TAA VIENS BIJA JAAIEBAKSTA...
piedod,bet Navas no savas pasīvās aizmugures ieguva priekšrocības (piekrītu ka pēc grāmatas aizmugures nebija),bet Navas līdz ar to bija priekšā aizsargam un kurš parasti uzvar ja desmit metrus jāskrien ar metra handikapu laikam nav jāstāsta

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:59, pirms 12 gadiem
Vai nav noteikumu ruļļos rakstīts, ka spēlētājs, kurš ir pasīvajā aizmugurē, nedrīkst piedalīties tālakajā izspēlē? Ja būtu Injesta iesitis, tad nebūtu jautājumu.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
4. tiesnesis vienkārši psc (Mandžukiča-Ramosa epizode)
Croatia - Spain [Sergio Ramos Hard Tackle] UEFA...

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
katram līnijtiesnesim ir sava specifika. Cits līnijtiesnesis būtu parādijis aizmuguri par šo pussolīti, bet šis ne. Šo epizodi varēs apspriezt ļoti ilgi, lai gan man šķita ka tur bija aizmugure.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet Navas no savas pasīvās aizmugures ieguva priekšrocības (piekrītu ka pēc grāmatas aizmugures nebija),bet Navas līdz ar to bija priekšā aizsargam un kurš parasti uzvar ja desmit metrus jāskrien ar metra handikapu laikam nav jāstāsta
uzmaniigi paskaties uz aizsargu un vaartsarga darbiibaam. vinji navasam vispaar nekaadu uzmaniibu nepieveersa. vinsh neieguva priekshrociibas.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:01, pirms 12 gadiem
Kreipānam ir pārāk liela ietekme uz Latvijas futbola auditoriju. Nebija tur nekādas aizmugures!
Un interesanti, ar ko horvāti būtu vairāk pelnījuši būt finālā par spāņiem?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:01, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: uzmaniigi paskaties uz aizsargu un vaartsarga darbiibaam. vinji navasam vispaar nekaadu uzmaniibu nepieveersa. vinsh neieguva priekshrociibas.
sorry,tev taisnība,nepievērsu uzmanību uz kuru pusi aizsargs skrēja,kas bija blakus Navasam

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:02, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: sorry,tev taisnība,nepievērsu uzmanību uz kuru pusi aizsargs skrēja,kas bija blakus Navasam
vinsh vispaar nekur neskreeja , paceela roku piespeeles laikaa injestam un staaveeja.

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
nepratis rakstīja: Es tiem spāņiem purnus iznestu
Un tiktu cietumā uz visu dzīvi!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Kapli, ja Tu palasītu ITA IRI rakstu, varēja saprast, ka tas būs par abām spēlēm, jo tur bija minēts 2.teik SPA HOR rezultāts

Tad dodies čučēt ar savu pasīvo
vēlreiz pierādās, ka pilnīgs auns esi un neko nevari pamatoti atbildēt, kā tikai: "Tad dodies čučēt ar savu pasīvo" ..
nekāda aizmugure tur nebija, imperiona ākst.

bet nu visā visumā žēl horvātus, bija pelnījuši tikt tālāk..

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: vinsh vispaar nekur neskreeja , paceela roku piespeeles laikaa injestam un staaveeja.
nu veidoja mākslīgo aizmuguri,viņš trāpija,bet vidējais nē

  +4 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
Horvātiem pašiem bija tāpat jāiesit, lai tiktu tālāk, tā ka tiesnesis nenoraka, pašiem savus labos momentus izmantot vajadzēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Stulbie līnijtiesneši idioti, varēja tie Horvāti uzvarēt un sasist tos memesdēliņus Spāņus, kuri jau dirsu slauka ar naudu, zb kā tiesneši viņus žēlo, viņi jau sen būtu Latvijas līmeni, ja Spāņus tā nevilktu, nespēju noticēt šo čempionātu pilnīgs shit's visliktākā tiesāšana eiropas un pasaules čempionātu vēsturē, pat amatieru līgā labākus tiesnešus redzēsi!
Nu, nu runā vairāk. Latvijas līmenī! Nu gan sasmīdināji!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 00:04, pirms 12 gadiem
Uzvara pelnīta vai nepelnīta, tagad vairs nav svarīgi. Galvenais treneru korpusam izdarīt pareizos secinājumus pēc spēles ar Horvātiju. Čempionāta zarā priekšā visticamāk būs Anglija vai Francija - sagatavoties spēlēm, uzvarēt un iet pretī finālam.
Un atkal komandas uzvaras vārti tika gūti spēlējot bez nomināla uzbrucēja.

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:06, pirms 12 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Uzvara pelnīta vai nepelnīta, tagad vairs nav svarīgi. Galvenais treneru korpusam izdarīt pareizos secinājumus pēc spēles ar Horvātiju. Čempionāta zarā priekšā visticamāk būs Anglija vai Francija - sagatavoties spēlēm, uzvarēt un iet pretī finālam.
Un atkal komandas uzvaras vārti tika gūti spēlējot bez nomināla uzbrucēja.
labākais jau bija,ka no sākuma nomaina uzbrucēju pret pussargu,bet kad iesit vārtus,tā pussarga vietā izlaiž uzbrucēju

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:07, pirms 12 gadiem
Kaut Spāņi ceturdaļfināla norautos no kāda riktigi un pabeigtu turnīru, ko viņi bija pelnījuši pabeigt jau šodien!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:08, pirms 12 gadiem
sketa rakstīja: ...ko viņi bija pelnījuši pabeigt jau šodien!
Tu domāji pie rezultāta 0-0 vai 1-1?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:08, pirms 12 gadiem
Horvaatiem taapat golu vajadzeja, beidziet te chiksteet.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:08, pirms 12 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Tu domāji pie rezultāta 0-0 vai 1-1?
tas ir bezjeedziigi. ir saacies skolas briivlaiks un pokemoni ir aizmirsushi par matemaatiku

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:09, pirms 12 gadiem
Spānija šodien nospēlēja ļoti slikti. Beigās pat ar nelielu veiksmi tika tālāk, taču, domāju, uz 1/4 finālu viņi saņemsies un spēlēs daudz labāk. Parasti grandi pēc ne visai izteiksmīgām spēlēm nākamo aizvada daudz labāk.

  +6 [+] [-]

, 2012-06-19 00:10, pirms 12 gadiem
Lai arī atbalstu spāņus un prieks, ka viņi tika tālāk, jāatzīst, ka golu varēja arī neskaitīt. Ļoti apšaubāma situācija, šķiet, ka aizmugure tomēr bija. Horvāti paši vainīgi - Rakitičs neizmantoja 100% iespēju pēc Modriča piespēles. Nepiekritīšu tiem, kas saka, ka šī bija garlaicīga spēle. Brīdī, kad spēles likme ir tik augsta, spēle nevar būt garlaicīga pat pēc definīcijas. Sevišķi jau spēles beigās kars moments liek nerviem notrīcēt.

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:10, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet Navas no savas pasīvās aizmugures ieguva priekšrocības (piekrītu ka pēc grāmatas aizmugures nebija),bet Navas līdz ar to bija priekšā aizsargam un kurš parasti uzvar ja desmit metrus jāskrien ar metra handikapu laikam nav jāstāsta
Aizsargi jau pat necentās skriet tik rokas vicināja...

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:11, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Eju bēdīgs gulēt!
Arlabunakti~

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:11, pirms 12 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Sasodīts tu pie diviem dažādiem rakstiem iemetu vienu un topašu komentāru.
+ nebija aizmugure, tā bija pasīvā, bet tādu tu jau laikam, ka nezini.. + horvātu uzbrukumi jeb pretuzbrukumi bija bīstamāki Kasilias izručīja spāņus.. un jā par Ramosa pārkāpumu tur gan varu piekrist.

Žēl horvātus, nekas nāks nākamie vēl EČ.
Nu ļoti pasīva aizmugure
Tik pasīva, ka pēc tādas atrodas ar visu bumbu vārtos.

 +11 [+] [-]

, 2012-06-19 00:13, pirms 12 gadiem
aicis23 rakstīja: Paskataties vēl kādas 10x atkārtojumu un parādiet kur tur iniesta bija aizmugurē. tas ka J.Navas bija aizmugurē , pirms bumbu saņēma iniesta, neko nenozīmē, jo tā piespēle nebija uz J.Navas. Pilns sportacentrs ar aktieriem, pēkšni puse ir gatava iznest purnus un vel nezin ko spāņiem. Tādi vien paši čīkstuli vien esat.
Viens no labākajiem bijušajiem vācu tiesnešiem (ja nemaldos, Merks) neilgi pirms EURO2012 komentēja šādas aizmugures un viennozīmīgi teica, ka šādi un līdzīgi vārti nav jāskaita. Viņš pielīdzināja šādu situāciju epizodei, kad pieņemsim tas pats Injesta pasa laikā ir uz vienas līnijas kaut kur pie centra apļa, bet Navas jau dežūrē pie pretinieku soda laukuma.
Gribi teikt, tādā epizodē nav jāšvilpj aizmgure? Un pofig vai tur 30cm vai 30 metri - uzbrūkošā komanda iegūst priekšrocību. Tīrākā aizmugure.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:13, pirms 12 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Tu domāji pie rezultāta 0-0 vai 1-1?
Nu ja tev vēl nav aizgājis cik grūti ir ko izdarit laukumā kad tiesnesis acīmredzami tiesā par labu pretiniekam un kad izšķirošie spēles vārti tiek guti no aizmugures. Fano vel par Spāniju varu garantēt šogad tiks kronets cits Eiropas Čempions futbolā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:13, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Lai arī atbalstu spāņus un prieks, ka viņi tika tālāk, jāatzīst, ka golu varēja arī neskaitīt. Ļoti apšaubāma situācija, šķiet, ka aizmugure tomēr bija. Horvāti paši vainīgi - Rakitičs neizmantoja 100% iespēju pēc Modriča piespēles. Nepiekritīšu tiem, kas saka, ka šī bija garlaicīga spēle. Brīdī, kad spēles likme ir tik augsta, spēle nevar būt garlaicīga pat pēc definīcijas. Sevišķi jau spēles beigās kars moments liek nerviem notrīcēt.
neteikšu ka Rakitičam bija 100% moments,stūris ass,Kasiljes bija tieši tur kur viņam vajadzēja būt,no malas izskatījās bīstami,bet pasist garām Kasiljesam nebija nemaz tik viegli

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:14, pirms 12 gadiem
sketa rakstīja: Nu ja tev vēl nav aizgājis cik grūti ir ko izdarit laukumā kad tiesnesis acīmredzami tiesā par labu pretiniekam un kad izšķirošie spēles vārti tiek guti no aizmugures. Fano vel par Spāniju varu garantēt šogad tiks kronets cits Eiropas Čempions futbolā.
izskirosos speles vartus horvati neguva pashi

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:15, pirms 12 gadiem
Piekriitu par nepieshkjirto pendeli, kad horvaatam Ramos gandriiz nolauza kaaju, bet gols bija tiirs, bez aizmugures, lai arii cik ljoti man nepatiktu spaanju izlase(jo negribeejaas lai 1/2 finaalaa vaacijai pretii buutu spaanji)..

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:18, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: bija,bet tā kā piespēle sekoja Iniestam pa kreisi,tiesnesis fiksēja pasīvo aizmuguri Navasam,kas atradās pavisam otrā pusē
PAVISAM otrā pusē
Kādus divus metrus tālāk un aktīvi uzbruka vārtiem

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:19, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
pat ja varti netiktu ieskaiti spanija tiktu talak pie 0-0 rezultata

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:19, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Viens no labākajiem bijušajiem vācu tiesnešiem (ja nemaldos, Merks) neilgi pirms EURO2012 komentēja šādas aizmugures un viennozīmīgi teica, ka šādi un līdzīgi vārti nav jāskaita. Viņš pielīdzināja šādu situāciju epizodei, kad pieņemsim tas pats Injesta pasa laikā ir uz vienas līnijas kaut kur pie centra apļa, bet Navas jau dežūrē pie pretinieku soda laukuma.
Gribi teikt, tādā epizodē nav jāšvilpj aizmgure? Un pofig vai tur 30cm vai 30 metri - uzbrūkošā komanda iegūst priekšrocību. Tīrākā aizmugure.
pamanīji,ka atkārtojuma brīdī video apturēja divreiz,pirmoreizi pie pases Iniestam un otreiz,kad Iniesta padeva Navasam,būtu Navas otrajā gadījumā priekšā bumbai,ar tiktu fiksēta aizmugure,tā kā tevis teiktajā piemērā Iniesta no centra nu nekādi nevarētu dot uzreiz Navasam,bet gan jāvelk bumba uz priekšu līdz abi atrodas vienā līnijā un aizsargi tad jau sen būtu viņu panākuši un bez sāls noēduši

  -2 [+] [-]

, 2012-06-19 00:23, pirms 12 gadiem
kāda tur joptv aizmugure, kas , toļiks tā teica(neskatījos viņu),vai kas par problēmu!?? atkārtojumā ABAS piespēles uz pauzītes, viss labi redzams, bet toļiks kaut ko sazombējis laikam,vai arī pašiem acis nerāda. i man vēl patīk,ka uzsvaram pasaka nevis vnk "aizmugure", bet "TĪRA aizmugure",kas ir vēl jo daudz stulbāk,ja nekā tāda tur nav

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:26, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Viens no labākajiem bijušajiem vācu tiesnešiem (ja nemaldos, Merks) neilgi pirms EURO2012 komentēja šādas aizmugures un viennozīmīgi teica, ka šādi un līdzīgi vārti nav jāskaita. Viņš pielīdzināja šādu situāciju epizodei, kad pieņemsim tas pats Injesta pasa laikā ir uz vienas līnijas kaut kur pie centra apļa, bet Navas jau dežūrē pie pretinieku soda laukuma.
Gribi teikt, tādā epizodē nav jāšvilpj aizmgure? Un pofig vai tur 30cm vai 30 metri - uzbrūkošā komanda iegūst priekšrocību. Tīrākā aizmugure.
+
Un Merks cik zināms ir gana autoritārs tiesnesis

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:36, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Viens no labākajiem bijušajiem vācu tiesnešiem (ja nemaldos, Merks) neilgi pirms EURO2012 komentēja šādas aizmugures un viennozīmīgi teica, ka šādi un līdzīgi vārti nav jāskaita. Viņš pielīdzināja šādu situāciju epizodei, kad pieņemsim tas pats Injesta pasa laikā ir uz vienas līnijas kaut kur pie centra apļa, bet Navas jau dežūrē pie pretinieku soda laukuma.
Gribi teikt, tādā epizodē nav jāšvilpj aizmgure? Un pofig vai tur 30cm vai 30 metri - uzbrūkošā komanda iegūst priekšrocību. Tīrākā aizmugure.
es arī pajautāšu - kā tad tu to bumbu piepēlēsi tam,kas dežurē pie soda laukuma? ar visu bumbu tev ir jāaiznesas līdz viņam un jāpiespēlē,kad esi viņam jau garām. Tā ka neredzu baigo starpību,vai viņš tur dežurē, vai arī skrien līdzi

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 00:39, pirms 12 gadiem
Kreipans labi pateica Ramosa incidentaa, kaapec tie tiesneshi tur aiz soda laukuma staav? Ja nespeej acu priekshaa ieverot paarkapumu, lai arii saakuma neatbalstiju jaunaas tehnolgijas, tad tgd vareetu ieviest tehnologijas, kas fikse vartu guvumus, jo nespeeju tgd atcereeties, kaadu epizodi, kad shie tiesneshi ir bijushi noderiigi, bezjeega vien tur staav!

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:52, pirms 12 gadiem
kā man riebjas šādas uzvaras! Spāņi ir pelnījuši uzrauties uz Vāciju par šādu Horvātu pazemošanu!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 01:38, pirms 12 gadiem
.............. rakstīja: kā man riebjas šādas uzvaras! Spāņi ir pelnījuši uzrauties uz Vāciju par šādu Horvātu pazemošanu!
Man gan šādas uzvaras tieši patīk, jo 1. ja netiesās pēc noteikumiem, pēc kā Tu ierosini tiesāt, jo pēc noteikumiem, kas ir rakstīti tur nebija aizmugures. 2. Neredzēju ar ko horvāti bija vairāk pelnījuši tikt tālāk par spāņiem kā te viena liela daļa runā. 3. tieši tādi vārti man visvairāk patīk, kas tikai apliecina veco labo parunu, ka jācīnās līdz galam un jāapstājās tikai pēc tiesneša svilpes, jo vienmēr patīk, kad iedod dzelteno par daivošanu un iesit vārtus pēc tam kad aizsargi apstājās un tikai rokas cilā izdarīdami spiedienu, tapēc viņš tur ir, lai spēlētu un cīnītos, nevis rokas vicinātu augšā.

     [+] [-]

, 2012-06-19 02:09, pirms 12 gadiem
atkal juus te visi chiikstat ka paliidzeeja spaaniem tiesneshi, taapat ja speele buutu beigusies 0:0 spaani buutu tikushi taalaak. Taa kaa pilniigi pofig.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 02:13, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Man gan šādas uzvaras tieši patīk, jo 1. ja netiesās pēc noteikumiem, pēc kā Tu ierosini tiesāt, jo pēc noteikumiem, kas ir rakstīti tur nebija aizmugures. 2. Neredzēju ar ko horvāti bija vairāk pelnījuši tikt tālāk par spāņiem kā te viena liela daļa runā. 3. tieši tādi vārti man visvairāk patīk, kas tikai apliecina veco labo parunu, ka jācīnās līdz galam un jāapstājās tikai pēc tiesneša svilpes, jo vienmēr patīk, kad iedod dzelteno par daivošanu un iesit vārtus pēc tam kad aizsargi apstājās un tikai rokas cilā izdarīdami spiedienu, tapēc viņš tur ir, lai spēlētu un cīnītos, nevis rokas vicinātu augšā.
pilniigi piekriitu

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 02:22, pirms 12 gadiem
Līdz šim nebiju tiesnešus īpaši kritizējis (dažas ne pārāk nozīmīgas kļūdiņas), bet nu par šo maču sirds pilna, pilnīgi izbesīja, kā šis laukuma soģis-kverplis atļāvās spāņus žēlot. Netaisnība!!!
It kā jau skaidrs, ka pie itāļu uzvaras 2:0 tāpat horvāti ar 0:0 netiktu tālāk, bet vienalga tāda attieksme nekam neder. Tas salauž spēli. Ja nebūtu tas spāņu gols ieskaitīts, horvāti varēja vēl iesist savu, un pie 0:0 tas dotu viņiem biļeti. Par kādu vienlīdzību un taisnīgumu var būt runa?! Ka tik rīt ukraiņus līdzīgi "nepaņem priekšā" "vecā mafija"...
Pret spāņiem man arī nekas nav, bet nu šāda uzvara viņiem cieņu nedara. Iespējams, ka Fortūna pagriezīs otru vaigu citā spēlē, un tad vajadzēs kost pirkstos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 02:28, pirms 12 gadiem
Football offside / Law 11 completely explained
...

Šajā video 6:15 ir parādīta šīs spēles vārtu epizode.

     [+] [-]

, 2012-06-19 02:43, pirms 12 gadiem
lol22 rakstīja: Māsters procents, tak kā tu pie velna vari spriest par to, kas bija viegli vai kas nebija, tev jau uz muguras rakstīts, ka aizstāvēsi spāņu futbolu aka hujsalonu (bacelona). Nav divu domu,šis futbols šogad eiropā nedominēs.
atslābsti puis,izlasi manu šīs spēles pirmo komentāru,Spāņi nospēlēja sūdīgi,tas vēl būtu maigi teikts,Del Boskes shēmas un maiņas nepakļaujas nekādai loģikai un tas ka esu par Barcu,nenozīmē ka atbalstu ar Spāniju līdz asinis pa degunu tek,nebūs pelnījuši un pretinieki būs labāki,es tā ar pateikšu

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 03:11, pirms 12 gadiem
WTF kuri te saka ka ''pasiivaa aizmugure''. Tas Navas bija aizmugurē un nedrīkstēja iesaistīties. Stulbums. Žēl horvātu, super komanda.

     [+] [-]

, 2012-06-19 03:19, pirms 12 gadiem
Ko tu stipram padarisi?Futbols ir biznesa projekts.Bet ka jus te sakat ka tiesneshi vilka spaniju,un to ka spanija ir latvijas limeni,nu tur jabut pilnigam debilikim.Ko lai saka,visi mil Spaniju,bet skaugiem ir domati shadi raksti kur gaustis par dzives netaisnibam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-19 06:40, pirms 12 gadiem
karpins rakstīja: Man gan šādas uzvaras tieši patīk, jo 1. ja netiesās pēc noteikumiem, pēc kā Tu ierosini tiesāt, jo pēc noteikumiem, kas ir rakstīti tur nebija aizmugures. 2. Neredzēju ar ko horvāti bija vairāk pelnījuši tikt tālāk par spāņiem kā te viena liela daļa runā. 3. tieši tādi vārti man visvairāk patīk, kas tikai apliecina veco labo parunu, ka jācīnās līdz galam un jāapstājās tikai pēc tiesneša svilpes, jo vienmēr patīk, kad iedod dzelteno par daivošanu un iesit vārtus pēc tam kad aizsargi apstājās un tikai rokas cilā izdarīdami spiedienu, tapēc viņš tur ir, lai spēlētu un cīnītos, nevis rokas vicinātu augšā.
mans komentārs nebija par tiesnešiem, bet par spēli... nekad nenosodu tiesnešus...

     [+] [-]

, 2012-06-19 06:46, pirms 12 gadiem
Dāņiem, šķiet, 2. spēlē Bentners ar galvu guva vārtus identiskā situācijā, būdams pasīvajā aizmigurē.

Pasīvā aizmugure ir nepatīkama padarīšana, taču tik pat riebīgi ir futbolisti, kuri tā vietā, lai spēlētu un cīnītos, vicina rokas un čīkst.

     [+] [-]

, 2012-06-19 07:10, pirms 12 gadiem
Pat ja pie spāņu vārtiem bija aizmugure, kāda tam starpība? Viņiem derētu arī 0:0, un horvāti būtu vienalga izlidojuši.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-19 07:12, pirms 12 gadiem
Būtu mana teikšana ,es tiem TV komentētājiem,kuri mīl apspriest tiesnešu darbību laukumā ,pirms laistu pie darba ,liktu nokārtot futbola noteikumu eksāmenu.Tagad šie gudrīši vienmēr gudrāki par tiesnešiem ,kā rezultātā maldina un tracina TV auditoriju.Un vēl pirms sacensībām pārbaudītu zināšanas sacensību nolikumā,jo daži pat nespēj tikt skaidrībā ,kuras komandas kvalificējās izslēgšanas mačiem un kuras nē.
Tāpēc jau pēc sacensībām bieži jālasa stulbi komenti,jo TV komentētājs nav pratis pareizi izskaidrot šādu vai tādu spēles situāciju.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 08:07, pirms 12 gadiem
Spēles neuzvar ar aizsardzību,un jā vajadzēja būt ņičai..
sasperjods rakstīja: HOR biija pelnījuši uzvaru par tik perfektus spēli aizsardzībā!!!
Imperions nekļūdījās.
Horvātos slēpās sensācija tikai tiesneši to norāva

  -3 [+] [-]

, 2012-06-19 08:08, pirms 12 gadiem
es gaidīju virsrakstu
"tiesneši nozog neizšķirtu Horvātijai"
vai
"Cik melones saņēma līnijtiesnes?"

ps. Spāņiem esot piegādātas 500 melones, no kādas augļu kompānijas.....

     [+] [-]

, 2012-06-19 08:13, pirms 12 gadiem
Horvāti paši jau nevarēja neko iesist, 0:0 viņiem nederētu tā vai tā. Ramosam vajadzēja dzelteno, bija ar diezgan taisnu kāju, taču bumbā.

Izskaidrojiet man, ko nozīmē pasīvā aizmugure, godīgi sakot, pirmo reizi par tādu dzirdu.

     [+] [-]

, 2012-06-19 08:16, pirms 12 gadiem
Jigsaw rakstīja: Horvāti paši jau nevarēja neko iesist, 0:0 viņiem nederētu tā vai tā. Ramosam vajadzēja dzelteno, bija ar diezgan taisnu kāju, taču bumbā.

Izskaidrojiet man, ko nozīmē pasīvā aizmugure, godīgi sakot, pirmo reizi par tādu dzirdu.
Tieši tā 0:0,vai zaudējums ,tas neko nemaina horvātiem ,jo jābrauc mājās tāpat būtu arī bezvārtu neizšķirta gadījumā.Bet pasīvā aizmugure ir ,tadja esi aizmugures stāvoklī ,bet piespēle seko nevis tev ,bet citam komandas biedram ,tad aizmugure nav jāfiksē.

     [+] [-]

, 2012-06-19 08:41, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
neko viņi nenozaga. Ja beigtos arī 0:0, horvāti nekur netiktu. Paši vainīgi, ka sēdēja tikai aizsardzībā it kā viņi jau visu būtu izdarījuši iepriekšējās 2ās spēlēs. Uzvara pār pastarīti un laimīgs neizšķirts pret Itāliju vēl neko negarantē un nenozīmē, ka pret Spāniju vispār nav jāspēlē un var nemēģināt iesist.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-19 08:41, pirms 12 gadiem
Piekriitu, ka bija pasiivaa aizmugure, kad golu iesita. BET... riebjas ka vienaa un tai pashaa speelee tie pashi tiesneshi citreiz svilpj pasiivo aizmuguri bet citreiz ne! Vakar shinii speelee svilpoja briizham pasiivo aizmuguri, citreiz ne. Vai konsekvencei nav jaabuut???
coffijs rakstīja: Tieši tā 0:0,vai zaudējums ,tas neko nemaina horvātiem ,jo jābrauc mājās tāpat būtu arī bezvārtu neizšķirta gadījumā.Bet pasīvā aizmugure ir ,tadja esi aizmugures stāvoklī ,bet piespēle seko nevis tev ,bet citam komandas biedram ,tad aizmugure nav jāfiksē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-19 08:46, pirms 12 gadiem
Ko te diskutēt par aizmuguri? Tā bija 100% pasīvā aizmugure - žēl horvātu, protams, bet puikas nolažojās konkrēti.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 08:48, pirms 12 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Stulbie līnijtiesneši idioti, varēja tie Horvāti uzvarēt un sasist tos memesdēliņus Spāņus, kuri jau dirsu slauka ar naudu, zb kā tiesneši viņus žēlo, viņi jau sen būtu Latvijas līmeni, ja Spāņus tā nevilktu, nespēju noticēt šo čempionātu pilnīgs shit's visliktākā tiesāšana eiropas un pasaules čempionātu vēsturē, pat amatieru līgā labākus tiesnešus redzēsi!
nu ko var muldēt vislaik par to tiesāšanu... ja paši horvāti nespēja gūt nevienus vārtus spēlē tad par ko mēs vispār runājam. lai atpūšās un brauc mājās, tālāk tiek tie kam bija jātiek

     [+] [-]

, 2012-06-19 09:04, pirms 12 gadiem
Horvātiem nepaveicās, kas zin kā būtu, ja Ikers neizvilktu to Rakitiča sitienu. Bet spēle normāla, gols, manuprāt, arī bija jāskaita.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 09:09, pirms 12 gadiem
Horvatija vareja mierigi uzvaret saja EC.Komanda izskatijas lieliski.Kas attiecas uz vienigo spanu golu un aizmuguri kad visi horvati apstulba un apstajas-spani sada veida izcinija Pasaules kausu pirms 2 gadiem,visiem Niderlandes futbolistiem(vienlaicigi) likas ka ir aizmugure tacu tiesnesis domaja savadak un spani raidija bumbu Stekelenburga vartos.Negodiga uzvara toreiz lidz speles beigam bija palicis loti nedaudz(ta pat ka vakar) un rezultats bija neizskirts.Bija jabut 11 metru serijai toreiz.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 09:28, pirms 12 gadiem
Epizodē ar Ramosa un Makakiča piedalīšanos pārkāpuma nav. Abi skrien bumbas lidojuma virzienā. Pie bumbas pirmais ir Ramoss, pasit viņu uz priekšu, bet pretinieks pagriežoties perpendikulāri bumbas lidojuma virzienam Ramosam vēl iesper ar kāju un nokrīt. Pavērojiet palēninājumu pirms pukstēt. Visi tādi taisnīguma cīnītāji un mazo un nevarīgo aizstāvji (pret īriem arī kāds noteikti bija sazvērējies, bet krievi vienkārši nevienam nepatīk)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-06-19 10:10, pirms 12 gadiem
Aizmugure nebija, epizode nr.1.fabrika piespeeles doshanas briidii iniesta nebija aizmuguree, ja nu roka, ko neskaita plus kur situaacija ir uz robezjas buutu jaatraktee par labu uzbrukumam. Navas bija pasiivajaa aizmuguree. Epizode nr.2 iniesta dod navasam, nav aizmugure.

Jebkuraa gadiijumaa tiesnesis visu sho kombinaaciju skataas kaa divaas epizodees, tāpēc arii aizmugure nav. Ja Fabrika buutu situsi pa vaartiem un navas pamaisiitu vaartusargam vai arii bumba atlektu no shtangas un navas no atrashanaas aizmuguree ieguutu priekshrociibas, tad gan aizmugure, jo to skatiitos kaa vienu epizodi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-19 12:06, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tieši tā 0:0,vai zaudējums ,tas neko nemaina horvātiem ,jo jābrauc mājās tāpat būtu arī bezvārtu neizšķirta gadījumā.Bet pasīvā aizmugure ir ,tadja esi aizmugures stāvoklī ,bet piespēle seko nevis tev ,bet citam komandas biedram ,tad aizmugure nav jāfiksē.
Nu jā, tad gols bija godīgi ieskaitīts, Navasam jau nekāda pārsvara pār aizsargiem nebija, lai saņemtu piespēli viņam tāpat bija jānonāk vienā līnijā ar Iniestu. Paldies par izskaidrojumu!

     [+] [-]

, 2012-06-19 12:55, pirms 12 gadiem
nepratis rakstīja: Es tiem spāņiem purnus iznestu
Spāņi jau paši neko neizdarīja. Līnijtiesnesis tāds padumjš gadījās.

     [+] [-]

, 2012-06-19 13:01, pirms 12 gadiem
Es gan tā arī nesaprotu, kāpēc horvāti apstājās jau pie piespēles Injestam... Jo, ja viņš nebūtu devis piespēli, nebūtu pat strīdīgas situācijas. Bet par pašu strīdus momentu laikam neizteikšos. Cilvēki te tādi taisni...

     [+] [-]

, 2012-06-19 13:17, pirms 12 gadiem
>>>sasperjods
Kāda vēl pasīvā aizmugure (SPA HOR)?????

Vai šis ir tavs,vai varbūt kāda licenzēta FIFA kategorijas tiesneša viedoklis?Tā kā futbolā neesmu licenzēts tiesnesis,tad neteikšu tev absolūti neko.Mans iepriekšējais koments bij saistībā par spēļu komentētāju pārgudrību un pat ne par šo konkrēto epizodi,bet vispār.Tā kā liecies mierā ar savu aizmuguri un palasi profesionāļu(ieteicams tiesnešu) viedokli par šo momentu.Tas ir viss, ko varu tev ieteikt.
PS.Pats es otro puslaiku neskatījos,tāpēc pat nevaru pateikt savu viedokli par šo momentu.Sorry

     [+] [-]

, 2012-06-19 13:35, pirms 12 gadiem
ramis rakstīja: nu tak pie 0:0 tāpat ietu tālāk Spānija un Itālija... tāpēc tas aizmugures gols neko īpaši neizšķīra. nesmuki bija, bet neizšķira
Kā neko neizšķīra ? Tad Itālijai ar Horvātiju būtu vienāds punktu skaits un + -, bet horvāti bija viarāk iesituši un tāpēc horvāti tiktu tālāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-19 13:48, pirms 12 gadiem
milzīga - tājās 6 mīnūtēs vēl daudz kas varēja mainīties!

Sportiskais Kobolds rakstīja: Pat ja pie spāņu vārtiem bija aizmugure, kāda tam starpība? Viņiem derētu arī 0:0, un horvāti būtu vienalga izlidojuši.

     [+] [-]

, 2012-06-19 13:52, pirms 12 gadiem
Dīvaini, ka virsraksts nav "Spāņi sagrauj Horvātus un ar augsti paceltu galvu, kā grupas līderis tiek tālāk".

Praids pēc jums skumt pasīvie atradušies!

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 14:01, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu esi kaplis
HOR vēl bija 6 min....
Un viņiem palika tāpat 6 min, lai iesistu vienus vārtus. 1:1 un makaroni brauktu mājās, jo horvāti iesita īriem vairāk vārtus.

     [+] [-]

, 2012-06-19 15:46, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: kas pa chiiksteeshanu? horvaati speeleeja rupji un pretiigi, ramoss tikai atriebaas par rakiticha un srnas uzbrukumiem albam. aizmugures nebija. bet ielaist beigaas vareeja (lai izchakareetu itaaljus).
Heiteris! Šitā pateikt! Spāņi pagaidām neizskatās ne par kapeiku cienīgāk kā itālieši, tāpēc vari te neheitot! Ja Tev bail no Itālijas, tad tā arī pasaki!

     [+] [-]

, 2012-06-19 15:48, pirms 12 gadiem
Un ko var cepties par tiesnešiem?! Nenotiesāja izcili, bet rupjas kļūdas arī nebija. Spāņi uzvarēja pelnīti, jo lai uzvarētu, horvātiem bija jāsit iekšā. Kasiljasam taču nebija jādāvina horvātiem viegli vārti par cīņassparu, vai arī es kļūdos?! Čempioni tāpēc jau ir čempioni, ka uzvar arī tik sarežģītas spēles kā šī.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 16:05, pirms 12 gadiem
Neko neteikšu par tiesāšanu, bet nu spāņiem neko nevar pārmest. Viņiem derēja arī niča, ne jau viņi tagad vel par itālijas godu cīnijās...
Horvātiem bija pašiem jāiesit lai tiktu tālāk, viņi to neizdarīja un viss, ballīte galā.
Itāļi savu darbu pret īriem izdarīja un tika tālāk....

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 17:03, pirms 12 gadiem
sochee rakstīja: Kā neko neizšķīra ? Tad Itālijai ar Horvātiju būtu vienāds punktu skaits un + -, bet horvāti bija viarāk iesituši un tāpēc horvāti tiktu tālāk...
Tipisks zemnieks, neko nezina, bet viedoklis ir par visu. Ja būtu 0:0, tad vispirms skatās savstarpējo 3 spēļu vārtu attiecību (ita, esp, cro), jo visas nospēlēja neizšķirti. Vārtu attiecību pret Īriju neskaitītos. Pie 0:0 visās 3 savstarpējās spēlēs Itālijai būtu attiecība 2:2, ESP un CRO 1:1. Tā kā Itālijai vairāk iesisti, tad itālija būtu 1. vietā grupa. Tā kā pārējām divām šis rādītājs būtu vienāds, tad tālāk skatītos kopējo vārtu attiecību grupā (arī pret Īriju) un tad tiktu spāņi, jo viņiem par +2 goliem labāka vārtu attiecība un tavi mīļie bijušie dienvidslāvi tāpat brauktu mājās un tu raudātu tik un tā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 17:13, pirms 12 gadiem
cik latvieši tomēr maz saprot no futbola, spāņi iesita labu golu, kad Fabregas deva Iniestam, injesta nebija aizmugurē, Navas bija pasīvajā, kad Injesta deva Navasam, viņi bija var teikt uz vienas līnijas, šeit varēja nosvilpt, atceros, ka pasaules čempī viena āfrikas valsts šitā golu pakāsa ,neatceros tikai kura. Bet šeit tiesneši, manuprāt, pieņēma pareizu lēmumu

  -2 [+] [-]

, 2012-06-19 18:59, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
Nīderlandi neviens nevilka , bet Spāņus gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-19 20:08, pirms 12 gadiem
Atkal tiesneši sūdus taisa,Pč finālā kad spāņi guva vārtus,tiesnesis nefiksēja stūri un pretuzbrukumā iesita uzvaras vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 20:27, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vispirms tev,jo aizmugures nebija!
un lai precizētu - Injesta nebija aizmugurē, Navi bija pasīvajā aizmugurē (pie kam strīdīgā - kas nozīmē strīdīga situācija ir par labu uzbrucējam). Injesta piespēle Navi bija nevis uz priekšu bet uz atpakaļu, resp., Navi pasīvā aizmugure nerealizējās. Horvāti šajā situācijā mēģinot uztaisīt mākslīgo aizmuguri nolažoja un tika sodīti.

     [+] [-]

, 2012-06-19 21:39, pirms 12 gadiem
Te tik daudz gudru runaataaju!!! Stulbus komentaarus raxtiit gudri bet saprast ka epizodee kad tika guuti vaarti Navas bija pasiivajaa aizmuguree to neviens laikam nesaprot!!!

     [+] [-]

, 2012-06-20 00:27, pirms 12 gadiem
kaptomanis12 rakstīja: Nu šitā spēlējot ceru ,ka spāņus 1/4 finālā izlidinās Angļi vai Franči ..
Par Franciju tu mani sasmīdināji, bet Angļi vēl kautko var mēģināt. ;p